מעורב לשבת: אכזבת ליגת הקיץ? כמובן – ד'אנג'לו ראסל! / מנחם לס

1. המשך שחקני ליגת קיץ מצטיינים – הפעם רוקי'ס פחות ידועים

א. סטנלי ג'ונסון, דטרויט
אחת הפתעות הסמר-ליג הגדולות רק לאלה שלא הכירו או שמעו עליו לפני כן. עבורי הוא היה אחד הפוטנציאלים הגדולים ביותר בדראפט, וכשדטרויט בחרו בו שמיני ופקחו בזאת זוגות עיניים רבים, אני לא התפלאתי כלל. למעשה אני נבאתי שייבחר ששי.
סטנלי ג'ונסון המשיך בלאס ווגאס היכן שהפסיק באורלנדו וסיים את ארבעת משחקיו הראשונים שם עם 17.8 נק' ב-64.3%, וזה כולל 4 מ-9 מדאונטאון (44.4%) שאילולא הם היה מסיים עם – לך תדע – משהו בסביבות ה-75%.
אלא שמתפלאים עליו שוכחים שבן ה-19 הזה ניצח ארבע אליפויות קליפורניה לתיכונים עם מטר דאי היי, והיה שחקן מקדונלד ונייק הופ סמית', בנוסף למדליית זהב עם נבחרת ארה"ב  לבני 19.
הפרשמן הזה שמגיע מאונ' אריזונה יכול להיות יהלום בדטרויט, בתנאי כמובן שסטנלי ואן גנדי לא יהרוס אותו.

ב. מיילס טרנר, אינדיאנה פייסרס

 

מיילס, בחירה מס' 11 של הפייסרס, נראה נהדר בלאס ווגאס. הוא סיים ארבעה משחקים עם 18.7 נק'  ב-60.5%, ו-8.3 ריב', כשהוא נראה אתלטי יותר, מהיר יותר, וגמלוני פחות מרוי היברט. השאלה היא אם ה-2.12 מ' הוא גבוה מספיק לשחק סנטר שיחליף את רוי היברט.

לדעתי ישנו סיכוי טוב מאד. הוא היה הסנטר של הנבחרת ארה"ב תחת גיל 18 שזכתה במדליית הזהב, והיה הסנטר של התיכון 'טריניטי' בטכסס שזכה שם באליפות התיכוניים. חבר במקדונלד ובנייק הופ סמית'. באוניברסיטת טכסס הוא קלע 10.2 עם 6.5 ריב'. השאלה היא אם הפייסרס ישתמשו בו כמחליף לדייויד ווסט בפאור פורוורד או היברט בסנטר. הוא שיחק סנטר כל ימיו אבל ייתכן שב-NBA יעבירו אותו לפאור.

סטטיסטיקות בצד. כמה טוב הוא? חזיתי בהיילייט. בואו נגיד זאת כך כדי שגם K-700 יבין: אילו אני מאמן ומתחיל קבוצה ויש לי ברירה לבחור סנטר מ- היברט  או הוא, אני לוקח את 'הוא' לפני שאני מעפעף פעם שנייה בעין שמאל.

 ג. פרנק קמינסקי, שרלוט

הוא מעט יותר ידוע משני הראשונים. ראיתיו רק במשחק אחד הקיץ, משחק בו הוא קלע 19 נק' עם 6 קרשים (ארון הריסון הוסיף 15) בנצחון שרלוט על הנטס 73-82. לפני שבוע קראתי שהוא תקע 19 חיצים עם 12 קטיפות בנצחון על OKC.

 לך תדע. לבנאדם יש סיכוי להפוך לפאור פורוורד הלבן הטוב בליגה תוך שתי עונות, ועד אז להוסיף לשרלוט מה שהיתה חסרה: לב, נשמה, גאטס, ואגרסיביות תחת הסלים.

ד. ברנדון דאוסון, קליפרס

לברנדון דאוסון יש "שם NBA", "פרצוף NBA", ו-"גוף NBA"… עכשיו השאלה הנשאלת היא אם בחירה מס' 56 של הקליפרס ישר ממישיגן סטייט הוא גם "שחקן NBA".

ה-BACK-WINDMILL שלו הוכיח שלדנקק הוא יוכל עם הטובים ביותר. הממוצע שלו בלאס ווגאס עם שלושה דאבל-דאבלים שנתנו לו ממוצע בארבעה משחקים של 12.3 נק' (ב-52.2%) ו-10.3 קרשים ב-25.5 דקות משחק, הם אינדיקציה שבמספר 56 הוא עלול להיות גניבה גדולה!

ה. ג'ו יאנג, פייסרס

אחרי פתיחה איטית, הבחירה מס' 43 של אינדיאנה החלה להבריג סלים בקצב של 29 מ-55 (כולל 9 מ-17 מאחורי הקשת), וכולם החלו לשים לב.

ג'ו יאנג הוא שחקן בוגר יחסית (סניור) שהוביל את אונ' אורגון עם 20.7 נק', ותואר שחקן השנה בביג 12 ולארי בחר אותו במספר 43.

היי, לך תדע. אולי לארי בירד יודע מה הוא עושה.

************************

2. "אכזבת הקיץ הגדולה"? צדקתם! ד'אנג'לו ראסל מהלייקרס

קיויתי. התפללתי. אפילו שמתי תפילין בשדה התעופה. על מה ולמה?

קיויתי שד'אנג'לו ראסל הוא הדבר שהלייקרס היתה זקוקה לו כדי להגיע ל20% רלוונטיות. שיהיה טיפונת כיף להעליב ולהשפיל אותם כי זה המשוש של חיי. ככל שאני יכול להעליב ולהשפיל יותר – כך נפשי מתנקה מכל הליכלוכים המצטברים בה.

אז מה קבלנו? שחקן שלא מסוגל להראות דבר. ממש ניטבע בים של שחקנים טובים, ולא מצליח למצוא את ידיו ורגליו. אני מקווה שכל אוהדי הלייקרס באתר דתיים והם לא קוראים את דברי כי עד מחר הפוסט כבר יירד כמה שלבים והם יחמיצו אותו.

בחירת הדראפט השנייה נראה…נראה…נראה…איך לומר זאת בעברית? לא מצליח לזכור אז אגיד זאת בשפתי:

בחירת הדראפט השנייה נראית OVERWHELMED COMPLETELY בליגת הקיץ הזאת. סיפרו לנו על ה-COURT VISION שלו. קישקשו על ה-KILLER SHOT שלו. קילר שוט? כן, הורג את שפוטיו: 1 מ-13 מאחורי הקשת. יותר איבודי כדור מאסיסטים. חוסר בטחון שגרם לי להתחיל לבכות מרחמים.

וואללה איזה אפס אפסים מגיע אליהם!

הדבר היחיד הטוב שעשה במשחק, וגם כאן זה איבוד כדור שהפך ל"מסירה" לדאנק.

*********************

3. עוד אחד שהעדיף בסקטבול על בייסבול

 

האם זוכרים אתם את הפוינט גארד הלבן הנפלא של נוטר-דאם ששיגע קבוצות הרבה יותר מפורסמות, וערף ראשי פוינט גארדס מפורסמים הרבה יותר ממנו משך כל העונה האחרונה?

אחרי סיבוב ב-8 קבוצות ליגה, פאט קנינגהאם החליט שמשחקו הוא כדורסל. אתם מבינים, פט קנינגהאם היה גם הפיצ'ר של נוטרדאם, והבולטימור אוריולס בחרה בו בדראפט של 2014. אבל הקיץ הוא החליט שהוא בנפשו אוהב יותר כדורסל וכשהנטס בחרו בו בסיבוב השני של הדראפט, הוא החליט שהוא מוותר על בייסבול. הוא הועבר מיד לפורטלנד בטרייד בו הועבר גם מייסון פלמלי עבור רונדיי הוליס-ג'פרסון וסטיב בלייק לברוקלין.

הוא למעשה קומבו גארד שיעבור לפורטלנד שהתפשטה ערומה אחרי שהפסידה את למרכוס אולדרידג', ווסלי מת'יוס, ניקולאס באטום, ורובין לופז – 4/5 מהחמישייה.

אני לא יודע בדיוק כיצד תיבנה פורטלנד, אבל דבר אחד אני יודע: יש להם את פאט קנינגהאם – שכמו דני איינג' – קיבל חוזה מקצועני כפיצ'ר במייג'ור ליג, כמו דני איינג' העדיף כדורסל, והדבר המשגע ביותר הוא שמשחקו דומה מאד למשחקו של דני.

ההבדל הוא שדני הגיע לקבוצה שהיה לה לארי בירד, רוברט פאריש, קווין מקהייל, ודניס ג'ונסון. וקנינגהאם מגיע – איך נאמר זאת? לשוקת ריקה!

4.עשרת השחקנים החופשיים הטובים ביותר שנשארו

1. Tristan Thompson – דרוג: 17

It was considered to be a formality, but Thompson has still not signed his extension with the Cavaliers despite his great performance in the playoffs. LeBron James was reportedly holding out before re-signing until Thompson was locked down, but he went ahead and inked his deal. It will be really hard for any team to poach Thompson because he's a restricted free agent and the Cavaliers can match offers on him. But if the situation drags out, Thompson might be forced to go hunting for offer sheets.

2. Josh Smith – דרוג: 48

After being waived by the Pistons, Smith revitalized his career and improved his reputation by accepting a bench role with the Rockets and doing well in it. Yet teams still don't seem convinced about adding the athletic forward despite his price tag likely being low thanks to the $5 million he'll get from Detroit this year. The Kings and Clippers are reportedly interested, but nothing seems imminent.

בינתיים הוא חתם עם הקליפרס

3. J.R. Smith  – מדורג: 51

Smith opted out of the last year of a contract that would have paid him over $6 million, hoping to sign a multi-year deal with the Cavaliers. While Cleveland is still reportedly hoping to bring him back, there hasn't been much progress yet. Smith is an unrestricted free agent who can get hot and put up points, but few teams will likely take a chance on the mercurial guard. He'll probably return to the Cavaliers.

4. Dorell Wright – מדורג: 56

Wright shot 38 percent from outside last season as a member of the Trail Blazers and was willing to play some power forward in small units despite giving up inches. He's not a good defender or rebounder, but anyone who can punish teams from beyond the arc has value in the NBA. He's been linked to the Heat, but it's unclear if the interest is mutual.

5. Matthew Dellavedova – מדורג: 57

The third Cavalier on the list. Dellavedova went from fringe player to folk hero thanks to his performance in the playoffs once Kyrie Irving went down, but he hasn't attracted much attention in free agency. Delly is looking to cash in on his fame, reportedly looking for a multi-year contract starting at $4 million, which the Cavaliers have understandably been hesitant to offer. He's a restricted free agent, so the negotiations could drag on.

6. Andre Miller – מדורג 63

Miller, who will turn 40 next season, is on his last legs. Point guards rarely age well, but because he never relied on athleticism, Miller has been able to transition to a small role while still being serviceable. He finished last season with the Kings after being traded by the Wizards. After the departure of Ray McCallum via trade, he could return to Sacramento as a third point guard.

7. Darrell Arthur – מדורג: 65

Arthur has been trying to become a stretch four, taking more three-pointers last season than in his previous five years in the league combined. Unfortunately, he only connected on 23.6 percent of them. That's why the athletic power forward is still on the market. If he improves on that area or goes back to shooting mid-range jumpers instead, he has value as a bench player thanks to his solid defense. The Clippers are reportedly interested.

8. Jason Terry – מדורג: 67

Terry did better than anyone could have anticipated as the Rockets' starting point guard during the playoffs, but he will be 38 next season. He's still a knockdown shooter but he can't really create anymore. As a bench piece on a good team he still has value, so someone will pick him up. The Mavericks were interested in a reunion, but the Rockets will likely retain him.

9. Norris Cole – מדורג: 70

Cole was good in New Orleans after being traded by the Heat, averaging 10 points and three assists per game as a Pelican. He's a restricted free agent and could return to New Orleans, but he's not their highest priority now that Jrue Holiday is healthy. The 76ers have emerged as a suitor and could really use someone with experience at the point guard position.

10. Kevin Seraphin – מדורג: 76

Seraphin had been linked to the Mavericks prior to their trade for Zaza Pachulia and has also received interest from the Lakers and the Wizards, who could re-sign him. Seraphin is nothing special, but can protect the rim and score in the post in a pinch. For the right price, he could be a good addition. As the best center left in the market, he can afford to wait a little while to figure out his best option.

6. TEAM AFRIKA VS TEAM WORLD

ה-NBA חייבת הרבה ליבשת אפריקה. הליגה החליטה להחזיר מעט מהחוב.

ב-1 לאוגוסט יתקיים משחק ה-NBA הראשון ביוהניסבורג. קבוצת WORLD AFRICA תהיה מרכבת משחקנים מאפריקה או ילידים דור שני. ההכנסות כולן לעזרת צופים וצופות אפריקאים.

Full rosters

Team Africa

Coaches: Gregg Popovich, Mike Budenholzer and Monty Williams.

Players: Luol Deng (Miami Heat; Great Britain; born in South Sudan), Al-Farouq Aminu (Portland Trail Blazers; US; parents from Nigeria), Giannis Antetokounmpo (Milwaukee Bucks; Greece; parents from Nigeria), Nicolas Batum (Charlotte Hornets; France; parent from Cameroon), Bismack Biyombo (Toronto Raptors; Democratic Republic of the Congo), Boris Diaw (San Antonio Spurs; France; parent from Senegal), Gorgui Dieng (Minnesota Timberwolves; Senegal), Festus Ezeli (Golden State Warriors; Nigeria), Serge Ibaka (Oklahoma City Thunder; Congo)*, and Luc Mbah a Moute (Sacramento Kings; Cameroon).

*Will not play due to injury

Team World

Coaches: Lionel Hollins, Brad Stevens

Players: Chris Paul (Los Angeles Clippers; US), Bradley Beal (Washington Wizards; US), Kenneth Faried (Denver Nuggets; US), Marc Gasol (Memphis Grizzlies; Spain), Pau Gasol (Chicago Bulls; Spain), Jeff Green (Memphis Grizzlies; US), Marcus Smart (Boston Celtics; US), Evan Turner (Boston Celtics; US) and Nikola Vucevic (Orlando Magic; Montenegro).

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 35 תגובות

  1. דאמפ האידיוט שוב עם החלטה גרועה בשליחת דוסון לקליפרס תמורת כסף , כמה עוד נסבול
    לפי דעתי סקרמנטו היו צריכים לקחת את טרנר בבחירה שלהם הוא היה יותר מתאים ליד קואזינס, שארלוט עם עוד בחירה טיפשית בוחרת בשחקן לא עם האפ סייד הגבוה ביותר שקיים , ויתרו על טרנר וווניסלו
    לייקרס היו צריכים ללכת על אוקופור

  2. יוסי אני מאד אוהב את הבחירה של הקינגס.
    טרנר לא יותר מתאים , כי הוא יותר דומה לקאזינס.

    ווילי קאולי יהיה אחד השחקנים הטובים מהדראפט הזה.
    הוא אתלט שאין דברים כאלה והתחיל לשחק כדורסל מאוחר וברמת נבא הוא עוד יותר יבלוט מאשר במכללות.

    הבעל של אחותי עושה פוסט במישיגן סטייט ואת רוה הסוויט סיקסטין ראינו בבארים השנה.
    דאוב\סון היה סביר אבל לא חשבתי שיצא ממנו שחקן נבא, הוא לא התקרב בכלל למה שהראה בליגת הקיץ.

  3. טרנר נראה כמישהו עם כשרון גדול יותר , ובשתי צידי המגרש לפי דעתי , אני חושב שסקרמנטו עשתה טעויות בכל המהלכים שלה בקיץ , דבר ראשון השארת קרל כמאמן , בתור מאמן הוא טוב אבל בתור מקבל החלטות הוא ממש גרוע , רצה להביא את כל דנבר לסקרמנטו , סקרמנטו היו צריכים לקחת את ההצעה של הלייקרס של בחירה 2 + רנדל תמורת קוזאנס , סקרמנטו צריכים לבנות מחדש עם בסיס טוב , הם הימרו על קוזיאנס עם כל הקופה בזה שויתרו על סטקאוקס בשביל לפנות מקום בתקרת השכר , המהלך עצמו בשביל לבנות סביב כוכב הוא נכון השאלה האם אפשר לבנות סביבו , אני חושב שאם היו לוקחים את ההצעה של הלייקרס יכלו לבנות שם משהו מיוחד באמת , תחשוב רנדל אוקופור סטקאקוס ובבחירה ה5 לוקחים סטנלי גונסון/וינסלו טרייד על גי תמורת רכז או בחירת דרפט ויש לך קבוצה עם כשרון מטורף , כן צריך שדרוג לרנדל אולי טרייד תמורת גבווה הגנתי יותר

  4. זה אולי הפתעה רק בשבילי אבל שני שחקנים שציפיתי שיאכזבו נתנו משחקים שמראים שיש למה לצפות. אוקאפור נראה לי כמו הדבר האמיתי. באמת הרבה זמן לא ראיתי גבוה עם תנועה כזאת. ועמנואל מודאי שרשמתי עליו באסט לפני שראיתי אותו שינה את דעתי לגמרי. חוץ מהקליעה לשלוש ואיבודים מיותרים יש בו משהו מיוחד. אולי באמת הפוטנציאל הכי גבוה בדראפט הזה.
    לגבי קאולי סטיין- נתן כמה משחקים מצויינים בהגנה (ביחס לליגת קיץ) אבל בהתקפה לא ראיתי שום יכולת יוצאת דופן.
    ומונטראז הראל שיוסטון חטפו בבחירת סיבוב שני נראה כמו הגניבה הגדולה של הדראפט. קצת נמוך לפאאוור פורוורד (6.7") אבל יש לו ווינג ספאן מטורף (יחס ווינגספאן לגובה הכי גדול אי פעם בהיסטוריה של הדראפט) , אתלטיות האסל וכוח יחד עם יכולת להוריד כדור לריצפה. תואם קנת' פאריד, אפילו עם הצמות.

      1. ראיתי חלק מהמשחק.
        דוקא ביוסטון היה שחקן שהרשים יותר מהראל והוא אלן וויליאמס . פשוט חיה. עם איזה 20 ריבאונדים…אמנם ליגת קיץ אבל הבחור מרשים.
        אחרי ההופעות בוגאס בטוח שתיהיה קבוצה שתזמין אותו למחנה אימונים באוקטובר

      1. אני לא מתלהב ממנו מנחם.
        ראיתי אותו בסוייט סיקסטין השנה.
        שחקן לליגת הקיץ בנבא אין לו המון למכור לדעתי , לא יותר משחקן משלים.

        1. זה שהוא לא כוכב זה ברור. אבל יש לו פוטנציאל לשחקן האסל מעולה שיהיה המון שנים בליגה. קרל מלון לא אבל קנת פאריד למה לא. בשביל בחירת סיבוב שני אני לוקח את זה בכל יום.
          אגב עוד שחקן שקבוצות כמו דאלאס יחטפו שנותן ליגת קיץ מצויינת הוא אלן וויליאמס שלא נבחר בדראפט. מזכיר את טריסטן תומפסון ביכולת ריבאונד שלו. אמנם ליגת קיץ והכל אבל בשביל זה בליגת קיץ קיימת- לשים לב לשחקנים שלא היית שם לב אליהם אחרת. אתמול נתן משחק של 22 נק' ו-21 ריב'. (בכללי ממוצע מנורמל ל-36 דק' 26 נק' ו-15 ריב' בחמשת המשחקים). לדעתי קנה לעצמו חוזה בליגה.

          1. ממש לא קנת פאריד.
            כי קנת פאריד שחקן רוטציה חשוב.
            הוא גם אנדרסייז אבל הוא הרבה הרבה יותר אתלטי מהראל.
            חצי מההי לייט שראית מול שמירה של נבא זה לא קורה.
            אפילו בשמינית הגמר השנה מול מישיגן סטייט וברנדון דאוסון מיודענו הוא היה בינוני- התחיל טוב ובאיזשהו שלב ההגנה הקבוצתית של איזו פשוט העלימה אותו.
            ברגע ששומרים עליו טוב באמת לא קשה מידי לנטרל אותו

            מקווה בשבילך שאני טועה.

          2. יש שחקנים שמכללות לא עושות להם טוב והראל הוא מסוג השחקנים הזה. דווקא ההאסל שלו והיכולת לשמור על שחקנים מכל העמדות נותנות לו יתרון ב- nba על פני המכללות, רק שילמד לקלוע עונשין והוא יתקדם ברוטציה.
            לא יודע אם נראה אותו משחק ביוסטון כשיש גם את ג'ונס, די-מו, ומקדניאלס (בתקווה שיוחתם) ודורסי (בתקווה שיועף) אבל הוא מסוג השחקנים שיתנו תרומה חיובית בשנייה שיעלו לשחק.
            אני בעדו.

  5. מנחם אין ספק שהערת את ראסל
    תודה לך !
    21 נק 4 רב עם רבע רביעי משוגע
    הראה היום מה באמת יש לו וסוף סוף לא התבייש לזרוק
    ההפסד בכלל לא משנה שכן זה ליגת הקיץ

  6. ווילי קאולי סטיין – הוא שחקן הגנה שיש לו את מלוא החבילה. גבוהה שגם עושה בלוקים ,גם חוסם קווי מסירה[אפילו על הרצפה] וגם יש לו את היכולת לשמור טוב אישית כמעט את כל השחקנים במגרש. הוא מספיק זריז בשביל לשמור על גארדים ממש מהירים ומספיק חזק לשמור על סנטרים חזקים. הוא מאד אינטנסיבי- אני לא ראיתי שחקן מהסוג שלו אף פעם – שחקן יחודי.

    בהתקפה זה המון תלוי ברכז- כי הוא משחק כפאואר-אין לו בכלל משחק עם הגב אל הסל, יש לו זריקה טובה מחצי מגרש שהוא כמעט ולא משתמש בה.
    הוא יפרח בהתקפת מעבר והוא טוב מאד במיסץ מיצים כי הוא מאד מהיר ולצד קאזינס יהיו לו הרבה מבטים פנויים.[קאזינס אוהב למסור!]
    אני חושב שהציוות שלהם ביחד הוא משלים ויוצר קו גבוהים מאד יחודי.
    הוא לא סוג השחקנים שיככבו בליגת הקיץ אבל הוא בהחלט , חלק חשוב מאד ביחידה לוחמת ואין לי בכלל ספק לגביו.
    גם הראיונות איתו מרתקים כי הוא בחור שחושב מאד מחוץ לקופסא והוא מנהיג,ויש לו המון תחומי עניין-[קורא ספרים, מנגן – עוסק בעצוב ואומנות]

    לגבי מה שאמרת יוסי על הבניה של הקינגס.
    ברור לגמרא שזה הימור, אבל סוף סוף מגיע דיוואץ ולא מפחד לקחת הימורים. הוא בוחר להמר על קאזנס כי כשיש לך סנטר מהסוג הזה אתה לא ממהר להמר אחרת. כמה קשרונות כמוהו יש בליגה.
    הקינגס נמצאת במצב אחד מעבר לבניה חדש וזה שיש לה כמה שחקנים משמעותייםפ ועכשיו הזמן להקיף אותם בצוות מסייע וזה מה שמנסים לעשות.
    זה שקאזינס וקארל תינוקות, זה בעיה ורק אם היא ועוד בעיות לא יפתרו אז אולי אולי הולכים לבניה מחדש , יש לך עוד שלוש שנים בחוזה של קאזינס ושל גיי זה מספיק זמן למשחקים למה ללכת עכשיו לבניה מחדש…?
    מעברלזה שהאולם החדש תולך שנתיים מושלם והקינגס רוצים להיות עד אז קבוצת פלייאוף.

    למדתי ווקטורים בתיכון- אני מאד מרוצה מהווקטור שדיוואץ יצר גם מבחינת הגדול וגם מבחינת הכיוון וגם מבחינת הדרך – וימים יגידו אם הניסוי הצליח- אבל להביא שחקנים כמו קופוס ורונדו ובלינלי וקרון באטלר זה שוק חופשי שלקינ גס לא היה מעולם.
    אני עוקב אחר י הקינגס בערך מ99 און ואוף- לא זוכר שוק חופשי כל כך מוצלח כמו שהיה לנו השנה. המלופים[הבעלים הקודמים] בכלל לא פנו אף פעם למלפפונים הלוהטים- לא בשוק חופשי , חוץ מדיוואץ עצמו כשחקן כל השחקנים של הדור הקודם- הושגו בטריידים או בבחירות דראפט.

    אז יש פה שינוי מגמה- כמו שטל אמר אנחנו עולים על המפה… אם נשאר על המפה , זו שאלה אמיתית , אבל כרגע הקלפים שיש לנו למשחק הם כמה רמות מעל מה שהיה מ2005- 2013.

  7. למי שראה את קמינסקי במכללות לפחות בשנה האחרונה הוא לא ממש הפתעה יש לו יכולות טובות, קליעה לא רעה מחצי מרחק ומעלה והוא גם יודע לשחק מתחת לטבעת, ברשימת השחקנים החופשיים לטעמי הכי משמעותי הוא ג׳ייסון טרי שיכול להתאים לקבוצה שרואה עצמה מתמודדת על התואר ומחפשת שחקן מנוסה שישפיע מהספסל

  8. קיילי אוברה התפוצץ הלילה והוא גם אחת הגנבות של הדראפט הזה.

    אמרתי לפני הדראפט שהעמדה שמתחזקת בדראפט הזה היא עמדה שלוש.
    ווינסלו, גונסון, מריו הזוניה, רודני הוליס גפרסון וקיילי אובריה- כולם יהיו סמול פורורדים משמעותיים בליגה שמאד קצרה בעמדה הזו.

    אוברייה וגפרסון הן גניבות של וושינגטון והנטס.

    לדעתי קמינסקי הוא בחירה סולידית. אתה יודע מה תקבל ומה לא תקבל ואני באופן אישי היתי מאד שמח לראות אותו בקינגס.

    סט קארי עושה גם הגנה ואני די מתפלא על זה שאף אחד לא החתים אותו עד עכשיו- יוסי תלחש להם משהו שיזדרזו….

    1. יש דיבורים על כך שיחתימו אותו בזמן הקרוב , שווה לנסות , כרגע אני מאוד מאוכזב מהמהלכים עשינו בקיץ, לא היה שום שינוי בסגל , והיה צריך , גם בנושא המאמן היו צריכים ללכת על תיבודו

  9. דרך אגב אני הייתי מהמר על החבר של קמינסקי בוויסקונסין לקינגס השנה
    Duje Dukan
    הוא פוורורד קרואטי די קשוח שקולע נהדר משלוש הוא 6.10 ומשחק הגנה לא רע.
    לדעתי הקינגס לא צריכה עוד שחקן בקליבר גבוהה לקו הקדמי.
    יש לנו את קאזינס וכנראה גיי בארבע קופוס וקאולי סטיין והייתי סוגר את הקו עם אריק מורלנד שחתום ודוקן שדי הרשים אותי בליגת הקייץ.

    דרך אגב סיכוי די טוב שעומרי יקבל השנה את הצאנס להיות סטרטר כשקרון באטלר יהיה המחליף שלו בעמדה שלוש וגיי מידי פעם יקבל שם דקות גם.

  10. אי אפשר להחים אף שחקן מליגת הקיץ עכשיו.

    ולהתלהב משחקנים על סמך יכולת בליגת הקיץ מראה על חוסר ידע מוחלט את מי שדיבר איתם, רצה, ועדיין רוצה להיעל ההסטוריה של השחקנים האלמונים שהצטיינו במפעל הזה.

    הלייקרס מעולם לא הציעו את ראסל ורנדל תמורת קאזינס.

    ובכל זאת מי שדיבר איתם, רצה ועדיין רוצה להיפטר מקאזינס – זה דיבאץ.
    מי שעוצר את כל המהלך פעם אחרי פעם ובגללו אין לזה סיכוי לקרות זה הבעלים המשוגע של הקינגס.
    תכלס – עשו הרבה בלגן, ויתרו על בחירות דראפט מצויינות כדי לפנות מקום לקופוס ורונדו (!), ביטלו את ההחתמה הכי יפה שלהם – מוטה – בגלל בעיה רפואית, ופלייאוף שוב יראו בטלוויזיה…
    לפחות בחרו סוף סוף שחקן טוב ושפוי, אבל עם כמה סימני שאלה לגבי מוטיבציה וקרסול.

    ומי שטוען שאוקפור נראה טוב – אין לו חצי מושג בענף שנקרא כדורסל ואיך להעריך שחקנים בליגת הקיץ.
    אם כבר, אז אוקפור מצדיק את כל סימני השאלה והחששות שהיו לגביו לפני הדראפט.

    1. 1+, לגבי אוקאפור אני טוען את זה כבר שבוע.
      מקבל 3 גגות בממוצע למשחק ומגבוהים המצ'וקמקים של ליגת הקיץ, מפסיד המון כדורים בבוקס אאוט לשחקנים נמוכים ממנו(כן על ממוצע דאבל דאבל אבל מי שראה משחקים מבין איזה ריב' הוא קולט ומה הוא לא מצליח) והגנה? חור מהלך.

      1. שני דברים מדאיגים אצל ג׳ליל:

        גוף: לטעמי לא גבה מאז גיל 15-16. ללא שיער לדעתי הוא בסביבות ה2.07 עם נעליים (9.5"6) ולא 11"6 (2.11). מוטת ידיו ארוכות כשל דוויט אבל הוא חסר ניתור כדי להשלים את הפער בליגה. בנוסף הפריים שלו רחב אבל הוא לא העמיס מספיק שרירים. 280 פאונדס היו צריכים להעיף את מרבית הדחלילים שהיו מולו. את זה עוד ניתן לתקן אבל זה מביא אותי לנקודה השנייה

        מנוע: אולי זו הייתה החלטה מודעת כדי לא לסכן פציעה אבל המנוע היה פחות חזק מהמנוע הבינוני שהראה בדיוק. שנים ארוכות שנהנה מדומיננטיות מול הילדודס מנעו ממנו לפתח מנוע פנימי חזק. גם את זה ניתן לשפר.

        חוץ מזה הראה עבודת רגלים טובה ויד נהדרת מהטווחים הקרובים.

        1. מה שהכי מדאיג אצלו חוץ מהגגות שהוא חוטף יותר מדי פעמים, זה הכמעט אפס עגול שלו בכל מה שקשור לסטטיסטיקות שנוגעות במאמץ ויכולת פיזית.

  11. הלייקרס פספסו בענק , אם רצו כל כך רכז היו צריכים לקחת את מודיאי, ג'ון וול 2 יותר אתלטי, לאוקופור אולי יש הרבה עבודה אבל כשרון בטוח יש , משחק פוסט כמו שלו לא נראה מאז שדאנקן נכנס לליגה , מבחינה התקפית הוא נראה הכי בשל , מזכיר לי את מלו של המכללות שפשוט נראה כמו שחקן nba שפשוט גדול על הקולג
    לפי דעתי מי שעם הכי הרבה סימני שאלה מכל טופ 10 של הדרפט זה ראסל ופורציאנס, הלייקרס והניקס ממשיכות להמר

    1. פלוס אחד
      אבל עדיין מדובר על סיכום ליגת הקיץ. ברור לכולם שהnba זו אופרה אחרת.

      לכולם יש חסרונות. השאלה האם ניתן לתקן את החסרונות ובאיזה מידה יתרונותיו יבואו לידי ביטוי בליגה עד שאלו ישופרו

    2. גלן רייס יהיה כוכב אולי באירופה. בשבילי ליגת הקיץ זה יופי של הזדמנות לראות את הרוקיז החדשים ושחקני הדי ליג כי אני לא רואה כדורסל מכללות. רייס ראיתי בכל המשחקים ומה שראיתי זה שכונה.
      איזה 90% מהשחקנים בליגת הקיץ לא יהפכו לשחקנים לגיטימיים בליגה, אבל הכיף זה לנסות לזהות למי יש פוטנציאל להצליח.
      לגבי כל הדברים פה על אוקאפור, ואללה או שלא ראינו אותם משחקים או שלא יודע מה. אני ראיתי שחקן פנים עם עבודת רגליים ומיקום שאי אפשר ללמד. לא יודע מי אמר 2.07 ויש מצב שזה נכון אבל המגרש הוא נראה הרבה יותר. אחרי הנפילות של הגבוהים בשנים האחרונות בפילי אני צופה לבחור הזה עונת רוקי מעולה.
      הוא ומודאיי הכי הרשימו אותי עד עכשיו (גם האיטרייה של הניקס אבל לגביו אני סקפטי, ניקס אחרי הכל).

      1. בגוגל נתנו לו 2.08. יש לו אחלה תנועות בפוסט ויד רכה. אבל צפיתי לדומיננטיות פיזית גדולה יותר. הוא בודאות לא השקיע הרבה כי ראיתי אותו גם בתיכון וגם בדיוק אוכל פרקט. הוא נראה פחות אתלטי ממה שהיה בתיכון. יכול להיות ש5-10 פאונד פחות משקל ואימונים פיזים יפתרו את הבעיה. יכול להיות שהסאמר ליג היה נפילת מתח לאחר שנים של מאבקים תחרותיים בטופ של התיכון והמכללות.

  12. אני מאמין בדאנג׳לו, אני חושב שבקבוצה מתואמת יותר ומאומנת הוא יפרח.
    לדעתי המקסימום שלו גבוהה משל אוקפור.

    אני רואה אותו בתור שחקן של 20 9 5 ואת אוקפור כשחקן של 18 8.
    אבל יכול להיות כמובן שהמשקפיים שלי ורודים מדי.

  13. קבוצת ליגת הקיץ של הלייקרס והשחקנים שלה, הוחרבו על ידי מאדסן.

    הוא עוזר לקבוצה המון בכל מה שקשור באימון אישי ופיתוח של שחקנים, אז הוא קיבל הזדמנות להוכיח את עצמו ולפחות הלייקרס קיבלו תשובה לגבי העתיד שלו כמאמן – או יותר נכון חוסר העתיד.
    "דרגת חוסר הכישרון שלו" ברורה עכשיו לכל המערכת.

    לאף שחקן לא היה צ'אנס כמו שהוא העמיד את הקבוצה – התקפת פרינסטון, הגנה איזורית, ועוד כל מיני המצאות שגרמו לשחקנים ללכת לאיבוד במקום לבטא יכולות.

    קלארקסון עדיין בלט כי הוא יותר בשל מהשאר, אבל בגדול מדובר בכישלון קולוסאלי ענק של מאדסן.

  14. ביירון סקוט מאמין בשיטה הזו, אבל להפיל את זה על ילדים בליגת הקיץ ללא קשר להתאמה שלהם אליה ?
    טמטום, ויותר חשוב מזה – בזבוז של זמן איכות על המגרש לשחקנים הצעירים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט