חם מהתנור: מעקב שחקנים חופשיים-יום 17/רועי ויינברג

קליפרס: הקבוצה החתימה את שחקן יוסטון ודטרויט בעונה האחרונה, ג'וש סמית'. סמית', שחתם על חוזה מינימום לשנה אחת, קלע העונה 12.7 נק' עם 6.4 ריב' למשחק ב-83 משחקים. הוא קיבל הצעה של 2.5 מיליון דולר לשנה מיוסטון, אבל העדיף לחתגולדל סטייטום בעיר המלאכים.

*

דנבר: דיווחים טוענים כי הקבוצה קיבלה עניין בקשר לטיי לאוסון, הרכז שקולע 15 נק' עם 9.6 אס' למשחק בעונה, מהלייקרס, הרוקטס, והפיסטונס. קיימת אפשרות שדנבר יצליחו להעביר השחקן בשבועות הקרובים, לפני תחילת מחנהות האימונים, כשגם סקרמנטו עדיין מעוניינת בו.

בנוסף, הנאגטס החלו בשיחות על הארכת חוזה עם דניאלו גלינארי. גלינארי, שמסיים חוזה ב-2015/16, קלע העונה 12.4 נק' עם 35.5% מהשלוש ב-24 דקות למשחק.

*
גולדן סטייט: למרות שזכה ב-MVP הגמר האחרון, סטיב קר אמר כי הוא לא מתכנן לתת לאנדרה איגודלה לפתוח בעונה הבאה, וימשיך עם החמישייה שהביאה לו 67 ניצחונות בעונת 2014/15.

*
דו קרב יומי: יש 4 שחקנים שעברו את ה-70 נקודות בתולדות האנ.בי.איי. וילט צ'מברליין, קובי בראיינט, אלג'ין ביילור ודייב תומפסון, אחד מהסקוררים הפחות מוערכים בתולדות המשחק.

הוא התפרסם בזכות היריבות עם דוקטור ג'יי, שכללה ליד כישורי קליעה מגוונים עשרות ריחופים בכל משחק. הנה משחק נוסף מהקרבות ביניהם, עם 39 נקודות של תומפסון, אבל 26 נק'-וניצחון-של ג'וליוס אירווינג.

עם

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 34 תגובות

  1. חמישייה שנייה של ריברס, קרופורד, ווסלי ג'ונסון, סמית' וסנטר מחליף כלשהו (קנדריק פרקינס בקשר טוב עם פירס, מכיר את ריברס ויכול לתת מנוחה לפעמים לג'ורדן), היא אחת הטובות בליגה. לא נופלת מהחמישיות של מיאמי, גולדן סטייט וקליבלנד.

  2. קליפרס בנו קבוצה מרשימה
    1: פול, ריברס
    2: רדיק, סטיבנסון, קרופורד, וילקוקס
    3: פירס, ווסלי ג'ונסון, ברנדון דאוסון
    4: גריפין, סמית'
    5: ג'ורדן, קול אולדרידג'

    כנראה שיש עוד שינויים בדרך.
    עדיין מדברים על טרייד על קרופורד שיכול להביא תמורה משמעותית.
    בטח בייבי דייויס יחתום. וילקוקס נראה לי ייחתך.
    עכשיו נשאר לדוק הסמרטוט "למצות את הפוטנציאל". אין לו יכולת להגיד עכשיו שאין לו ספסל.

    1. בגדול אתה צודק בהחלט סגל מרשים אבל יש כאן הרבה סיכון גם סטיבנסון וגם סמית שני הד קייס רציניים שיכולים גם להשמיד את חדר ההלבשה ואת המשחק עצמו. בנוסף פירס מבוגר בשנה והשאלה האם יש לו עוד דלק במיכל ובאיזשהו שלב בעונה ג׳ורדן יבין שעבדו עליו וחוץ מנקודות זבל והאלי הופס אין באמת תרגילים בשבילו. עדיין אחרי כל זה אין לי שום טענה לקליפרס מבחינת הסגל כי אם זה יצליח הם באמת יהיו מפחידים מאוד

      1. אין ספק שסטיבנסון וסמית' זה שניים עם פוטנציאל להיות סרטן.
        אני לא סובל את שניהם וגם לא את פירס.
        לטעמי פירס לא אמור לפתוח, אבל אם הבנתי נכון, הבטיחו לו.
        מה גם שיש סיכוי טוב שהחמישייה השנייה תכלול את ריברס, סטיבנסון וסמית', וזה יותר מדיי חבר'ה שנוטים לעשות שטויות. שם פירס יכול לעזור ב"להרגיע" את החבורה.
        לגבי ג'ורדן, אין לי מושג מה הבטיחו לו ומה לא. לא סביר שהבטיחו לו להיות המוציא לפועל העיקרי או אפילו לשנות את התפקיד. כנראה שרק לחצו לו על הצד הרגשי.
        בכל אופן, הייתי שמח לראות את ריברס מנסה אותו בהתקפה. עד עכשיו הוא לא ניסה. שיכניס לו כדור בפוסט אפ מול סנטרי נחותים, נוכל קצת יותר לדעת על היכולת שלו.

        1. פירס כ"כ מעצבן אותי עם פרצופי ה "אני ערס, מי מתעסק איתי?" אחרי כל סל. כבר הוכחת שאתה שחקן גדול, לא הגיע הזמן לקצת קלאסה??

    2. נראה כאילו יש פקק בעמדות 2-3, יותר מדי שחקנים שרוצים הרבה דקות, וגם אפשרות שסמית ישחק בעמדה הזו (למרות שלדעתי הוא לא מתאים בגלל הקליעה).
      רוטציה בעייתית בעמדות אלה ברגע שכולם בריאים.

      מאמין שבקליפרס עוד יהיו שינויים מבחירה (כמו שמדברים על טרייד לקרופורד) או שמכפייה, בגלל שחקנים שלא מרוצים מדקות משחק.

      1. הייתה שמועה על טרייד של הקליפרס עם מיאמי קרופורד תמורת נאפייר + בירד מן.
        בטרייד כזה, או משהו דומה, הסגל יתאזן טוב יותר.

      2. דוקר לא חושב שנה שדיברה הבעיה העיקרית שלהם מעבר לספסל שבעמדה מספר 2 היה רק את רדיק וקורפורד ובעמדה מספר שלוש למעשה לא היה כלום. אם סמית ישחק שלוש אז אפשר להגיד שלום לעונה של הקליפרס

  3. הקליפרס נשארו גרועים לא יותר מחצי גמר מערב , עדיין לא מספיק טובים בעמדות 2,3 . השנה תהיה השנה של אוקלהומה, סוף סוף יש מאמן , הייתי עושה עוד טרייד מעיף את ויטרס

  4. אין שחקן עם היכולות של סמית מקבל 2.5 לשנה, שזה פחות ממה שמקבל כספי (וגם הוא מקבל מעט מידי), זה לא ברור לי. כנראה שבאמת הד קייס רציני.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט