חם מהתנור:מעקב שחקנים חופשיים-יום 16/רועי ויינברג

סקרמנטו: עקב כישלון בבדיקות הפיזיות, הקינגס לא יחתימו את לוק ריצ'רד מבאה א מוטה. מבאה א מוטה, שהיה אמור לחתום על חוזה חד שנתי, קלע העונה 9.9 נק' עם 4.9 ריב' ו-1.2 חט' למשחק כשחקן פילדלפיה.

*

דאלאס: המאבריקס החתימו מחדש באופן רשמי את ג'יי ג'יי בריאה, אבל לא על חוזה דו שנתי של 5.7 מיליון דולר, כפי שדווח לפני שדיאנדרה ג'ורדן חזר בו מהסכמתו לשחק בקבוצה, אלא על חוזה של 16 מיליון דולר ל-4 שנים (ללא אופציות יציאה).

בעונה האחרונה הוא קלע 7.5 נק' עם 3.4 אס' למשחק כשחקן דאלאס, אליה חזר לאחר שלקח איתה אליפות ב-2011 ושיחק בה מ-2006 עד 2011.

*

דנבר: לפי דיווחים הקבוצה מתקשה להעביר את טיי לאוסון קבוצה. הנאגטס דורשים בתמורה ללאוסון שחקן צעיר ובחירת סיבוב ראשון עתידית, וסבלו מעניין מועט עד אפסי לפני שהשחקן נעצר לאחרונה, וכמובן שהעניין ירד לאור המעצר. יתכן שדנבר יחליטו לשמור על הרכז עד שמניית הטרייד שלו תעלה, לאור הדרישה הנמוכה מאוד לפוינט גארד שקלע העונה 15.2 נק' עם 9.6 אס' למשחק.

*

סן אנטוניו: הסנטר הותיק מאט בונר הודיע כי ישחק בעונה הבאה, שתהיה העונה ה-10 שלו כשחקן סן אנטוניו. בונר בן ה-35 קלע העונה 3.7 נק' ב-36.5% מחוץ לקשת.

*

כדורסל אירופאי: הגארדים אלכסיי שאבד (בעונה האחרונה בניקס) וניק קלאת'ס (בעונה האחרונה בגריזליס) חתמו על חוזים ל-3 שנים בחימקי מוסקבה ופאנתיינקוס, בהתאמה.

*

דו קרב יומי: בפינה אחת דוקטור ג'יי ואלופת המזרח שבדרך, בפינה השנייה ג'ורג' גרווין והספרס הצוללים (נכון ל-1979/80). דו קרב מלא בכישרון והייליטס, חצי שעה של שכרון חושים. תהנו.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 30 תגובות

    1. ,תחזור 30-40 שנה אחורנית והיו כאן משחקי NBA (וושינגטון בולטס), מכללות (ג'ורג'טאון) ומה לא. פעם ידעו כיצד לעשות זאת בישראל.

    1. 2 דברים:

      1.לא היית רוצה לראות את אדם סילבר שומר על חאכים אולג'ואן?

      2.אין הרבה עדכונים כרגע, אבל עוד מעט זה ישתפר כשהשבוע האחרון נכנס. לדעתי תוך שבוע השחקנים הבולטים מוצאים קבוצות

  1. אני חושב שהחזירו את בונר לשנה הזאת (שנת פרישה כמעט בוודאות) בגלל שמאט בונר הוא בחור מצחיק וחיובי שישפר את חדר ההלבשה. לא מאמין שישחק הרבה אבל מי יודע.
    עכשיו יש לנו 6 גבוהים בסגל : דאנקן, אולדריג', ווסט, דיאו, הסרבי ובונר.
    שחקני כנף : קוואי לאונרד, דני גרין, ג'ינובילי, קייל אנדרסון, סימונס (רג'י ג'קסון ??)
    פוינט גארדים : טוני פארקר, פאטי מילס, ריי מק'קלום.
    סגל סגור.

  2. Mark Cuban to Steve Ballmer: No problem with your approach

    "I told him exactly what I told other owners, I didn't have a problem with his Hail Mary approach to keeping a player," Cuban said via the Cyber Dust messaging app. "I understood why they did it. And even how they did it. They got their player back. End of story."

    אז קיובן המפסיד העיקרי (אולי חוץ מנוביצקי) אומר שאין לו בעיה עם באלמר והקליפרס ומה שהם עשו כדי לשמור על ג'ורדן (בגדול גם אומר שאין בעיה עם התקופה – תכל'ס יש לו בעיה רק עם ג'ורדן)

  3. שלום, מחפש טרמפ מאזור המרכז,אשמח לשלם דלק ומתנה שווה.
    התגלתה לי נזילונת קטנה באוטו, אוכל להגיע לכל מקום במרכז
    כולל הוד השרון, אני גר כמעט על גבול גבעתיים ר"ג,
    התעורר בי הספק אם לבוא אך הבטחתי לגיא המשורר אז אבוא.
    doronbary@gmail.com אשמח אם מישהו ישלח לי או אשלח
    לו למייל ונתאם בטלפון.
    כנראה שמעוד מ18:45 עד 23:30 לא אוכל להיות ליד מחשב בשל התנדבות,
    אנסה לשלוח מייל בלילה ואנא מי שיוכל אנסה ליצור איתכם קשר
    לפחות מחר בבוקר (אלא אם כן תסכימו שאתקשר הלילה).
    תודה רבה מראש.

    1. דורון, אני ממש מצטער, אבל נבצר ממני להגיע למפגש בירושלים.
      ממש רציתי להגיע, ואשתדל להגיע למפגש השני.
      התנצלותי הכנה.

  4. הליגה מתכננת להגדיל את המרחק בין הבייסליין של המגרש למצלמות והשורה הראשונה, כדי למנוע עוד מקרים כמו מה שקרה בגמר (לברון חובט את הראש במצלמה ולא משחק חלק גדול מרבע).

    מהלך שלא ישנה את המשחק ויסייע לשחקנים. אני בעד.

  5. הוא ישנה בזה שיהיה אפשר לזרוק שלשות וחצי מרחק ביותר שטח למרות שזה זווית קשה יחסית וגם אם מישהו חודר מהפינה לצד של הסל יש לו יותר מרווח לכדרר שבמקרים אחרים יכול להיות איבוד עם לחץ על השחקן

    1. לא בדיוק, כי האורך של מגרש הכדורסל נשאר זהה, וגם המרחק של הטבעת מהמגרש עצמו. פשוט יהיו עוד כמה מטרים מהמאחורה של הסל וקו הבסיס עד לאזור שבו נמצאים הצלמים, כדי שהשחקנים לא יתנגשו בהם.

  6. אם סקרמנטו ידעו על זה שמבאה א מוטה לא יעבור את הבדיקות הרפואיות, הם היו יכולים להחתים את כספי על ה-MLE ולחסוך משהו באזור ה-4 מיליון דולר. כנראה שעם כל האנליטקס והמידע בעולם, עדיין יש דברים שאי אפשר לשלוט בהם.

  7. עד כדי כך הגיע יאושנו כאן ("ואיזה מסכנים האוהדים" שר עלינו אריק): שיא צפייה היסטרי למשחקי הסאמר-ליג של הלייקרס בווגאס. לאן הגענו, מאליפות ב-2010 לצפייה במשחקים שלא חשובים כטיפה סרוחה… אולי רק בבניין ציון ננוחם

    os Angeles Lakers fans may unexpectedly be buying into a rebuilding process.

    Armed with several promising young players, the Lakers have been one of the big-ticket teams at Las Vegas Summer League over the last week. That intrigue is translating to television ratings, with Lakers fans watching in record numbers to check the prospects out.

    The Lakers' summer-league opener on Friday was Time Warner Cable SportsNet's highest-rated summer game ever, with a 1.45 household rating. Their following games had 1.23 and 1.29 ratings, each indicating more than 1 percent of sample households were watching the game.

    Those numbers are way up from a year ago, when the Lakers' summer team averaged a 0.27 rating, and the summer numbers so far almost match the team's 1.55 average rating during the 2014-15 regular season.

    Coming off the worst regular season in franchise history, the Lakers had a quieter offseason than some may have expected. They added Roy Hibbert, Brandon Bass, and Lou Williams for what could be Kobe Bryant's final season, but it's also clear they're on the precipice of a youth movement – at least until they can attract the next superstar to push the new, young core forward.

    With No. 2 overall pick D'Angelo Russell, 2014 standout Jordan Clarkson, the returning Julius Randle, and lottery tickets Larry Nance Jr., Anthony Brown, and Robert Upshaw, the Lakers won't be short on hope for the future. Even if they do come up short on actual victories

  8. וואו ג׳וש סמית בקליפרס.מדובר בחיזוק רציני לספסל. עם סמית וסטפנסון על הספסל .עם קרופורד והבן של יש להם אחלה ספסל .(זכור לי שהחתימו עוד גבוה לא סגור מי זה)

  9. אחרי לילה של צפייה בהרבה קטעי וידאו של פורזינגיס, נראה לי שפיל ג'קסון שיחק אותה.
    למרות שהוא חסר מסה – חסרון רציני מול שחקני פנים פיזיים, הוא לא חסר אופי, והוא לא נרתע ממשחק פיזי.
    והוא מהיר כמו שד יחסית לגובה שלו. שחקן בגובה שלו שמסוגל שמנצל חסימה בשביל להגיע לסט שוט כאילו הוא ריי אלן, ובו זמנית לו מפחד מהגנה מתחת לסל – ועם הגובה שלו, הוא ישנה לא מעט זריקות – שחקן כזה הוא נכס.
    עכשיו נשאר רק לקוות שפיל לא יעביר אותו בטרייד בפברואר למיאמי תמורת הנסיון והכוח של אחד, אמרה סטודמייר…

    1. תוסיף לזה תשוקה אמיתית 'למשחק וגישה חיובית… אני מרוצה. יחד עם גראנט שנראה טוב אנחנו מתחילים ברגל ימין.

  10. מבחינה מקצועית אפשר להכריז שהקליפרס והספארס הם המנצחות הגדולות של הקיץ. אני לא סובל את מה שהם עשו אבל בשורה התחתונה הם רק התחזקו, שמרו על החלקים הקיימים (חוץ מבארנס) והוסיפו את פירס וסטיבנסון שיכולים לתרום להם המון. לגבי סמית יהיה מעניין לראות איך הוא ישתלב שם. גריפין זה לא שחקן שישחק פחות מ35 דקות וסמית הוא שחקן שצריך את הדקות שלו. אני מניח שדוק ישחק הרבה עם גריפין ב5 וסמית ב4 אבל אני לא בטוח שזה כל כך רעיון מוצלח.

    לגבי סטיבנסון ופירס הם נראים מאוד מתאימים אבל סמית לא נראה כל כך מתאים. נראה שפשוט הייתה להם הזדמנות והם הלכו עליה מקסימום יעשו עליו טרייד.

    אם חשבנו שנה שעברה שהמערב חזק מהמזרח, אז השנה הוא חזק יותר. הווריורס, הספארס והקליפרס קונטנדורים רציניים. חוץ מזה יש את אוקלהומה שעכשיו עם מאמן נורמלי יכולים סוף סוף למצות את הפוטנציאל שלהם. את ממפיס שתמיד חזקים, ואת יוסטון שנחלשו קצת. במזרח לעומת זאת יש רק את קליבלנד ואולי שיקגו.

  11. מודה שלא חשבתי שג'וש סמית' הוא מהשחקנים שיוותרו על כסף בשביל אליפות. אחרי הפוסט של יונתן שזה בעצם אקט לא הוגן שפוגע בשוויוניות אני חצוי אבל עדיין מעריך את זה. איזה תרנאראונד של הקליפרס תוך שבוע מקבוצה תקועה שמקומה בפלייאוף מעורער לקונטנדרית אמיתית עם קיץ סופר יעיל.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט