מעורב הופס לשבת / מנחם לס

 

1. דיאנדרה ג'ורדן התנצל למרק קיובן

 

Designer Creates Yeezy Boost 350s Imagined in NBA Colorways

אחרי שמרק קיובן פירסם צעד-צעד את השתלשלות העניינים ביו לבין דיאנדרה ג'ורדן, כולל טיסה ליוסטון (כשיש לך מטוס פרטי זה לא כזה עניין מסובך!) לפגישה שהשניים קבעו, ואז ג'ורדן ביטל אותה בטענה שיש לו "DATE" כשקיובן מחכה עם הלימוזינה והנהג לפני ביתו של ג'ורדן, ג'ורדן שלח לפני כמה דקות התנצלות בטוויטר, "למרק קיובן, הבעל מס' 1 של קבוצת  כדורסל בליגה", ובהתנצלות הוא כותב כמה כאב לו "לעשות שינוי בלב" ולא לחתום עם דאלאס אחרי שהוא נתן את הסכמתו בע"פ.

2. מיאמי עשתה חתימה הרבה יותר טובה מש'הרפים' חושבים עם אמארה

 

אמארה סטודמאייר הוא חתיכת בשר גדולה, גבוהה, ויעילה תחת הסל. אנשים שוכחים שהוא רק בן 32, ופט ריילי הביא אותו במינימום כסף.

כמה שחושבים שהבנאדם גמר, אם תיקחו את מספריו בעונה שעברה בין הניקס ודאלאס, הוא תקע 11.5 חיצים למשחק עם 5.6 הורדות בסך הכל של 21 דקות משחק. הוא יהיה מחליף מצויין ב-4 של כריס בוש או ב-5 של חסן  ווייטסייד. אני משוכנע שהוא יעלה ב-5 לפני כריס אנדרסן (אם לא יצליחו להעבירו) ואדוניס האסלם, וב-4 אחרי ג'אש מקרוברטס.

ההבאה של סטודמאייר נותנת לריילי גמישות להעביר כמה שחקנים לקבוצות אחרות אפילו בחינם, כדי להכין כסף לקווין דוראנט. עכשיו מה שמיאמי צריכה לעשות זה להעביר את מריו צ'אלמרס וכריס אנדרסן לקבוצות אחרות, וזה ישאיר להם יותר כסף עבור קווין דוראנט שהוא לפחות 60% שחקן מיאמי בעונת 2016-17.

נכון שסטודמאייר אינו הרבה יותר מ-COMPLEMENTARY PLAYER, אבל הוא אחד המסופסלים הגבוהים היחידים  בליגה היכולים ומסוגלים ליצור לעצמם קליעה ללא עזרה, ולמיאמי זוהי תרומה אדירה כשיש מחליף כזה לווייטסייד במקום כריס אנדרסון שיכול לקלוע רק כדורים חוזרים וגארבג'. הוא גם מסוגל בפיק-אנד-רול להסתובב כרול ולקלוע בעצמו. אני מחכה לראות אותו מתפקד עם דוויין ווייד.

הוא גם יביא חיים חדשים לספסל מיאמי ולחדר ההלבשה כי הוא אחד הטיפוסים החברתיים והחיוביים ביותר. הוא מנהיג ויש לו מנטליות של מוטיבייטור. הוא לא ההחתמה הבומבסטית של הקיץ, אבל הוא יוכיח את עצמו כשחקן חשוב הרבה יותר מאשר נידמה לרוב הגולשים כאן.

3. המשמעות של דרון ויליאמס כשחקן דאלאס

אגיד לכם מה: במקרה הגרוע ביותר, לפחות הנטס ניפטרו מדרון ויליאמס, ודרון ויליאמס ניפטר מהנטס. החיבור ביניהם היה של מגנט מינוס עם מגנט פלוס מההתחלה. DISASTER אחד גדול

ה-BUYOUT של הפוינט גארד הוותיק הזה שיחרר אותו לחתום על 10 מיליון לשנתיים בדאלאס (ואם אתם דואגים לו, הוא אמור לקבל מברוקלין צ'ק של 28 מיליונים אחרי ה-BUYOUT (היו לו 43 מיליון בקופה אילו נשאר שם בשנתיים הבאות).

הבייאאוט משחרר את האוליגרך הרוסי מלשלם מס מותרות עצום, ומאחר ולקבוצה אין סכוי העונה להגיע לשום מקום, שיחרורו מסיר מהם אחריות כספית עצומה.

לדאלאס זה עלול להיות פתרון מצויין לפוינט גארד אחרי שראז'ון רונדו ומונטה אליס ברחו משם כשחקנים חופשיים.

תקיעת חיציו היתה בירידה קבועה בחמש השנים האחרונות (העונה הוא ירה 13.3) אבל גורם חשוב בירידה היו הפציעות בעקבו וכף רגלו. אני לא יודע למה, אבל לי ישנו מין רושם שהוא וקרלייל יסתדרו ביניהם מצויין. אני לא יכול להסביר למה ההרגשה שלי היא שעם קרלייל כמאמן, ונוביצקי, דרון ויליאמס יהיה העונה הבאה השחקן הטוב ביותר שהוא היה בשלוש השנים האחרונות.

הנה עוד דיעה על עתידו שם:

*

*

4. להשאיר או לא להשאיר את קנטר?

 
photo - Oklahoma City's Enes Kanter (34) is introduced before the NBA basketball game between the Oklahoma City Thunder and the Sacramento Kings at the  Chesapeake Energy Arena, Friday, April 10, 2015, in Oklahoma City. Photo by Sarah Phipps, The Oklahoman

"השאלה הגדולה" באוקלהומה סיטי היא

Should they or shouldn’t they?

האם על אוקלהומה להשוות את ה-70 מיליון לארבע שנים שהדבילים (אולי לא כל כך דבילים כפי שתראו עוד מעט?) מפורטלנד הציעו אתמול לאנס קנטר.

זה המקס המותר, שהרים גבות בכל הליגה. כשאני שמעתי על הסכום שמציעים לטורקי הזה התחלתי להאמין שלא רחוק היום ושחקנים כלברון ישתכרו 50 מיליון לעונה.

ל-OKC יש עד יום ראשון בצהריים להשוות את הסכום או לאבד את הסנטר המופרך הזה.

המנכ"ל סם פרסטי מודיע כל רבע שעה בספורט סנטר, בטוויטרים, וברדיו, שהוא לא מוותר על קנטר.

אני מתחיל לחשוב שפורטלנמד עובדים על OKC ורוצים לרושש אותם מ-70 מיליון. זה קרה כבר לא פעם ולא פעמיים בליגה.

אבל פרסטי אומר שהוא ישווה את ההצעה על בן ה-23 הזה.

האם הוא רציני?

תראו. אולי יש משהו במחשבתו? הנה יש לו סנטר צעיר המשחק LOW POST שקלע ב-26 משחקיו ב-OKC 18.7 נק' עם 11 קרשים. פרסטי אומר שאתה יכול לספור ביד אחת את הסנטרים בליגה הקולעים 18.7 עם 11 קרשים, כי אין – פשוט אין סנטרים. למעשה, הרשימה מתחילה וניגמרת עם פאו גאסול ודמרכוס קאזן. אבל הוא קלע את הכמעט 19 ללא קווין דוראנט וללא סרג'י איבקה. מה יקרה כשדוראנט חוזר לשחק? וגם איבקה?

אחרי הכל הוא לא יהיה יותר מרול-פלייר כשהם יחזרו.

מצד שני הם יהיו חייבים להביא מישהו במקומו אם הם נותנים לו ללכת ללא פיצוי, ומה אז? כמה יצטרכו לשלם למחליף טוב? אולי פרסטי כבר חושב על ה-24 ביליון שהטיווי תביא והסף ייגדל ל-90 מיליון ושנה אחריו ל-110 מיליון. הת'אנדר יידעו שה-16.5 מיליון שלו לעונה הבאה הם שוד, אבל זה דמי קדימה שהם יוכלו לספוג כשהCAP החדש ייכנס לתוקפו. במילים אחרות, משכורתו תאכל רבע מהקאב בעונה הבאה אבל  רק 16% ב-2016-17, ואז תרד ל-14%, שזה כבר הגיוני יותר.

ישנו עוד יתרון: אולי זה ישלח מסבר לדוראנט וווסטברוק שהקבוצה מוכנה להשקיע הכל כדי להגיע לרמת אליפות, ואז עם רמת המשכורות החדשות אולי דוראנט ישנה את דעתו, ולא ייבחר במיאמי או וושינגטון?

אני מקווה רק שפרסטי יודע שקנטר לא יעלה בחמישייה ושהוא מגן מחורבן. הוא שחקן התקפה די טוב, ושחקן הגנה גרוע. אז שפרסטי יעשה ממוצע.

רגע. ומה פרסטי חושב שסטיב אדאמס – שהוא שחקן טוב יותר מאניס קנטר – יבקש כשיגיע זמנו?

טוב. אני שמח שפרסטי ישן בשקט הלילה!

 

5. למה רק בכדורגל? הסניקרס החדשים ב-NBA – בקרוב!

 

Designer Creates Yeezy Boost 350s Imagined in NBA Colorways

.

* :

 *
 
 
 *
 
 *
 
 
*
 
 
*
 
 *
 
 
*

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 25 תגובות

  1. לא להיבהל….

    הנעליים האלו הן סתם רעיון עיצובי של מעצב מדנמרק.

    זה מבוסס על הנעליים הדי מוזרות של אדידס שאמורות להגיע בקרוב, boost 350, או משהו כזה. המעצב הדני פשוט הלביש את צבעי הקבוצות על הדגם הזה.

    הנה הלינק:

    http://www.complex.com/sneakers/2015/07/adidas-yeezy-boost-350-nba-teams

  2. אנס קאנטר עם סכומים כאלה ? וואו באמת שהליגה השתגעה. כל מה שאנחנו רואים הקיץ קשור לחוזה הטיווי החדש, הכל

  3. סטיבן אדאמס שחקן יותר טוב מקאנטר?! באמת? הוא שחקן הגנה טוב ופייטר עם אופי מצויין אבל רחוק מקאנטר לדעתי. אני לא רואה מצב שהתאנדר לא משווים ובתכלס זה לא חוזה כל כך מופרך ביחס למה שמסתובב בליגה. הטורקי לא פחות טוב מטריסטן תומפסון שיקבל יותר ובטח יותר טוב מרובין לופז שמקבל 12,13 לעונה. ויותר מכך, איתו התאנדר קונטנדרים אמיתיים ומאחר ואין להם ממש אלטרנטיבות אחרות אז בלעדיו הם רמה מתחת לגדולות במערב.

    אמארה ייתן מה שהוא תמיד נותן – פיקנרול ומשחק פוסט יעיל עם אחוזים גבוהים ויקזז את זה בהגנה בינונית. בטוטאל ובמחיר המימילי זה חיזוק נהדר לקו הקדמי העמוס והמגוון של ההיט. הרבה מאוד קומבינציות אפשריות. רק שיהיו בריאים.

    דרון ב5 מיליון זה מינימום סיכון לדאלאס השאלה מה הם מתכננים להמשך כי עדיין יש להם בור בסנטר. כשאני משווה את החמישייה של דאלאס לזאת של הספרס הם נופלים בכל עמדה – פארקר טוב מדרון, קאווי טוב מפרסונס, אולדרידג טוב מנוביצקי ודאנקן יהיה טוב מכל מה שהמאבריקס יחתימו. רק בשוטינג גארד אפשר להגיד שיש שוויון מסווים, גרין הגנתית טוב יותר יותר ומתיוז טוב מעט התקפית אבל זה ממש אותו סוג שחקן של הגנה ושלשות.

  4. 1. אני מעדיף את קנטר על טריסטן any day. הגנה אפשר עוד איכשהו לשפר, טריסטן לא מסוגל לשים סל מיותר ממטר מהטבעת.

    2. מנחם, מאיפה הקביעה שדוראנט 60 אחוז במיאמי? אני חושב, אם לא בטוח, שמקצועית יהיה לו עדיף בוויזארדס, שם הם יוכלו לבנות קבוצה שתץחרה כמה שנים עם וול וביל, ולא עם מיאמי שתהיה עם ווייד ובוש חצי בפנסיה.

    3. שוב מנחם, הפעם בכנות, מה היית אומר אם אמארה היה הולך לווריורס, או השם ישמור, לספארס?

    4. מעניין מה דרון וויליאמס היה עושה שנה-שנתיים מהיום בסיטואציה דומה. האם הוא היה מוותר על כמה ג'ובות והולך לקונטנדרית כלשהי? האם קונטנדרית כלשהי היתה רוצה שחקן שהוא בערך הכי נטול הישגים שיגול להיות?
    באמת הכישרון אין הרבה רכזים שעולים עליו. האבח היכולת שלו התדרדרה משמעותית בברוקלין.

  5. דרון ווילאמס יהיה הפתעת העונה
    כל הכבוד לריילי על ההחתמות שלו אמרה כמו כל יהודי קשיש יהנה מהשמש של פלורידה , מעניין אם יש לו אופציית יציאה בחוזה לבית אבות בבוקה ראטון

  6. לגבי קנטר, אני מקווה שהם ישוו. גם כי אין תחליף, גם כי יש את איבקה שיכפה על קנטר כשהוא יפשל והכי חשוב- אפשר יהיה להעביר אותו בטרייד בכל זמן. עם הסכומים שעפים בליגה, כל שחקן אפשר יהיה להעביר. אני חושב שאין ספק שקנטר טוב מטריסטן. טריסטן 2 מטר מהטבעת מרגיש אבוד, קנטר עוד קולע ג'אמפ שוט כמו שצריך.
    לגבי אמארה, החתמה לא רעה למכבי אבל ממש לא דיל ברייקר. מיאמי שווה גג סיבוב שני במזרח.
    ואני עדיין לא מאמין שדרון התפשר על 27.5 מליון מתוך 43 עם ברוקלין. אולי הוא חושב שדאלאס יכולים לעשות משהו מיוחד.

    1. אני חושב שהנטס עשו ביי אאוט לחוזה שלו. נראה לי שזה אומר שהם משלמים לו את הכסף שנשאר או לפחות חלק ממנו בלי שייחשב בקאפ
      וכך נפתרים ממנו

  7. אמרה בריא הוא שחקן איכותי ותמיד החזקתי ממנו עוד מימיו בפיניקס. הבעייה היא שהוא שחקן הגנה רע (תמיד רציתי לדעת למה לעזעזאל) והוא צריך דקות כדי לפרוח. אבל נראה לי שוויד דראגיץ׳ וספרולסטה ישתמשו בו מצויין

  8. אם קרלייל ו-וויליאמס יסתדרו, אז דאלאס יכולים להיות קונטנדרים. כישרון יש לו, אבל הוא לא הסתדר עם שום מאמן NBA עד עכשיו (כמו ג'ייסון קיד). אם זה יגמר כמו קרלייל ורונדו, אז דאלאס יתמוטטו ויהיו מחוץ לפלייאוף. זה וואחד הימור שלהם.

    אמארה במיאמי זה מעולה, הצעד השני הכי טוב של ההיט בקיץ הזה אחרי ווינסלו. הוא יכול להיות אפקטיבי ב-15 דקות למשחק לאורך זמן, ודראגיץ' יכול להפציץ אותו בכדורים ולנצל את יכולותיו בצבע. הוא גם יכול לשחק ליד וויטסייד ולתת לבוש מנוחה כשצריך.

    ריילי בונה קבוצה שיכולה להיות השנייה במזרח, ולהאבק על ראשות הבית הדרום מזרחי עם אטלנטה.

    וצריך להשאיר את קנטר. אין היום סנטרים חוץ מקאזינס שקלעו 19 נקודות למשחק ב-58% עם 11 ריב' בקבוצה שהייתה מרחק של שובר שיוויון מפלייאוף. הוא חור בהגנה, אבל כשלידו יש את סרג' איבאקה, וסטיבן אדאמס כמחליף, אפשר לחפות על זה.

    וכשהוא שחקן חופשי מוגבל, הוא שווה כל הצעה. ופרסטי יודע את זה, במיוחד כשדוראנט בשנת חוזה.

    1. הפעם האחרונה שקרלייל נפגש עם רכז דיפקט בראש זה נגמר בסקרמנטו.
      למה שדרון האידיוט ימצא מקורות מוטיבציה וחשק דווקא עכשיו?
      מי יחנוך אותו, נוביצקי? הוא לא נקף אצבע בסיפור עם רונדו.
      פארסונס שהחליט שהוא עוזר מנהל לנושא שחקנים? הצליח לו פיצוץ עם דיאנדרה.
      דרון תמיד היה חלאה. היום הוא גם סוס מת.

      1. ויליאמס השמן, מתיוז הפצוע, פארסונס, נוביצקי המתבגר וזאזא פאצ'וליצה

        זאת חמישייה של קונטנדורית?

        מקום בין ה-8 יהיה הישג ממש טוב בשבילם.

        אמנם פורטלנד מתפרקת אבל יוטה, סקרמנטו ופיניקס לא נופלות מדאלאס השנה.

  9. החתמה נהדרת למיאמי, כי אמרה הוא שחקן פיק אנד רול נהדר (על זה עשה את המוניטין שלו), והנה פה יש לו עוד רכס מפיניקס שפשוט מומחה בתחום (דראגיץ').
    גם לי יש תחושה טובה לגבי דרון ודאלאס.

  10. אולי דרון יתן עונה סבירה, אבל לא נראה לי שדאלאס תהיה בפלייאוף השנה. OKC, פיניקס, וניו אורלינס טובות ממנה. שאר הקבוצות שהיו טובות ממנה כבר השנה, התחזקו, והם נחלשו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט