אנדרדוג/עידו מוריה

אנדרדוג 1: גאבינה מורוגוזה.

מה הסיכויים של טניסאית ממדינה מתפרקת עם בעיות קשב וריכוז לקחת את הגביע של וימבלדון, ועוד מהטניסאית הגדולה בכל הזמנים, ובכל הגלקסיות הידועות לציבור?

אפס, נאדה, זיליץ', כלום וחצי.

לכן הסיכוי שזה יקרה על פי חוקי מרפי הוא 100%. בואו נשחק בפנטזי טניס ונראה מה יש לנו במצ'-אפ הזה.

מוגורוזה היא שיבוט של סארינה- חיה בחדר כושר, פותרת בעיות כמו ג'רמי קלרקסון וביבי נתניהו, ומחזיקה ביכולת ריכוז של סרדין. בשביל לנצח את סארינה היא צריכה לעלות מולה באותה רמה שהיא עלתה מול ראדוונסקה אהובתי. מרוכזת, מפוקסת, ובאה לשלוט. הריכוז המקסימלי שלה מספיק ל-40 דקות. אבל יש מצב שבסופן היא תגנוב למלכה סארינה מערכה, וכשמוסיפים את זה שסארינה גם עולה למגרש קצת רדומה אז זה תסריט ריאלי איכשהו.

על המערכה השנייה אין מה לדבר. ראגוונסקה אתמול עשתה ממורוגוזה סלט ביצים אתמול ועלתה מפיגור 2:0 במשחקונים במערכה השנייה ישר ל-5:2. אין דבר, מורוגוזה צריכה זמן, ואחרי שתקבל זמן ותצליח לגייס עוד קשב וריכוז היא תהיה מוכנה למערכה המכרעת. כישרון טניס, עוצמות ו-ווינרים יש לה. רק שתוריד את הכדור בצד הנכון של הקו.

הטקסט הזה סובל מבעייה קטנטונת. מולה תעמוד שחקנית ששבירה מנטלית, חוסר ריכוז, עוצמות חלשות זה דבר זר עבורה, כמו להגיד לדיאנדרה ג'ורדן שדאלאס היא עיר מגניבה יותר מ-LA.

מה שיקרה במשחק זה ההחלטה של סארינה, בלבד.

לכן אנדרדוג מספר 1 היא גאבינה מורוגוזה.

*
אנדרדוג 2: רישאר גאסקה.

הסיכוי שגאסקה בכלל יגיע לחצי גמר הוא קלוש.

בשביל זה הוא צריך שהטניסאי הטוב בסבב לשנת 2017 יפתח את הפייס שלו בבוקר ויראה שמשהו עשה לו UNLIKE, ואחרי זה הוא צריך שהטניסאי הטוב ביותר ב 2015 (סטן דה מן!) לא יביא את ה-A גיים שלו למגרש. ובתוך כל המיקס הזה, גאסקה צריך לשחק את משחק חייו, פעמיים, ברמה שהוא לא ידע שהוא יכול לתת, ושכל הווינרים יפלו במקום הנכון.

האמת צריכה להיאמר. גאסקה נותן טורניר מדהים, אבל הוא עוד לא עשה כלום. הערב יש לו את נובאק על הראש. נובאק, להזכירכם הוא בניגוד גמור, לדעתי, מקום ראשון בסבב. הוא לא סובל מימים שהוא לא מביא את ה-A גיים שלו והוא לא עושה טעויות סתם ככה. גאסקה יהיה חייב לתת ווינר אחרי ווינר אחרי ווינר. וגם אז זה יהיה רק בשביל להחזיק את ההגשות שלו.

אבל, לכו תדעו, בטיי ברייק הכל יכול לקרות.. ואפילו יינצח את נובאק בחצי הגמר יש לו עוד משוכה שגבוהה מהמידות שלו. לכן אין מצב שגאסקה יהיה אלוף וימבלדון, אבל זאת סיבה מספיק טובה כדי שכולנו נהיה מאחוריו הערב, ושכל הדוסים באתר יזמינו נס מיוחד מבורא עולם.

*
אנדרדוג 3: המלך רוג'ר פדרר.

אין שום הפתעה בזה שרוג'ר בחצי הגמר. זה מקומו הטבעי.

רוג'ר אלוף וימבלדון זו כבר חתיכת סנסצייה. אבל, רוג'ר הוא מלך הסנסציות. תסתכלו על הנתונים של המלך:

בם בנג ט'נק יו מם, רוג'ר עד עכשיו קליני. הטניס שלו נוגע בשמיים. אבל, האם הוא יכול לנפנף ברצף את מארי ונובאק כמו שהוא נפנף את ז'יל סימון? בשביל זה רוג'ר צריך להביא את ה-A גיים שלו והסרב הראשון שלו ולשמור עליהם למשך שלוש מערכות מהירות. במידה והמשחק יתדרדר למשחק קו אחורי ונקודות ארוכות, פדרר לא ישרוד מול הפיזיות של מארי ונובאק.

ניוז פלאש-נקודות ארוכות, הצלת כדורים אבודים ומינימום טעויות זה שמם השני של נובאק ומארי.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 17 תגובות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט