חם מהתנור: מעקב שחקנים חופשיים-יום 10/רועי ויינברג

אחרי הפיאסקו של דיאנדרה ג'ורדן השוק ממשיך, כשכל סיכום הופך מיידית להחתמה, ללא תקופת המתנה כלשהי.

*

סקרמנטו: הקינגס החתימו את קארון באטלר על חוזה לשנתיים. באטלר בן ה-34 קלע 5.9 נק' עם 2.5 ריב' למשחק בעונה האחרונה בדטרויט, וסקרמנטו תהיה תחנתו התשיעית בקריירה. הוא זכה באליפות עם דאלאס ב-2011, ונבחר פעמיים לאול-סטאר. לא ידוע כרגע כמה ירוויח, והאם יש אפשרויות יציאה בחוזה.

*

קליפרס: אוסטין ריברס צפוי לחתום על חוזה בקבוצה, שישאיר אותו בקליפרס. החוזה המקסימלי שהקליפרס יכולה להציע לו הוא 3.1 מיליון דולר לשנה אחת, מפני שזאת אופציית הקבוצה שניו אורלינס, קבוצתו הקודמת של ריברס, בחרה לא לממש, לפני שהעבירה אותו לקליפרס. ריברס, בנו של מאמן ונשיא הקליפרס, דוק ריברס, קלע בעונה הסדירה 7 נק' עם 2 ריב' ו-2 אס' למשחק במדי הקליפרס והפליקינס, ב-20 דקות למשחק.

בנוסף, קול אולדריץ' חתם על חוזה לשנתיים בקבוצה, עם אופציית יציאה כעבור שנה אחת. הסנטר, שנבחר בבחירה ה-11 בדראפט 2010, קלע 5.5 נק' עם כמות זהה של ריב' למשחק במדי ניו יורק בעונה האחרונה.

*

סן אנטוניו: שמועות חזקות אומרות שהקבוצה החתימה את בובאן מרינוביץ', הסרבי הענק (2.23 מ'), שנבחר לחמישיית היורוליג הראשונה, קלע העונה במדי הכוכב האדום 16.6 נק' עם 10.7 ריב' למשחק, עם מדד משוקלל של 25.6-הטוב ביורוליג העונה.

*

ניו אורלינס: הפליקינס החתימו את אלונזו ג'י על חוזה של שנתיים, במסגרתו ירוויח 2.75 מיליון דולר. הסמול פורוורד בן ה-28 קלע העונה 4.5 נק' עם 1.7 ריב' במדי דנבר ופורטלנד, וניו אורלינס תהיה הקבוצה השישית בקריירה של ג'י, שיוכל לצאת מהחוזה כעבור שנה.

*

דאלאס: הקבוצה ביצעה טרייד עם הבאקס, במסגרתו קיבלה את זאזא פאצ'ואליה ונתנה בחירת סיבוב שני עתידית. מילווקי מבצעת הטרייד כדי לנקות מקום מתחת לגג השכר, והמאבריקס מקבלים סנטר שקלע העונה 8.3 נק' עם 6.8 ריב' ב-23 דקות למשחק.

*
דטרויט: הפיסטונס סיכמו עם הסנטר ג'ואל אנטוני על חוזה של 5 מיליון דולר לשנתיים. הוא קלע 1.8 נק' עם 1.9 ריב' וחסימה למשחק ב-49 משחקים אצל דטרויט בעונה האחרונה, ולקח 2 אליפויות עם מיאמי.

*

פניקס: הסאנס החתימו את מירזה טלטוביץ' על חוזה של 5.5 מיליון דולר לשנה אחת. טלטוביץ', שפספס את רוב העונה עקב קריש דם בריאות, קלע 8.5 נק' עם 4.9 ריב' ב-40 משחקים עם ברוקלין.

*
אינדיאנה: לאחר שהפייסרס העבירו באופן רשמי את רוי היברט ללייקרס, הם קרובים לסכם על חוזה עם ג'ורדן היל. פרטי החוזה אינם ידועים כרגע. בעונה האחרונה, היל בלט עם 12 נק' ו-7.9 ריב' למשחק במדי הלייקרס ושבר שיאי קריירה בנקודות, ריבאונדים, אסיסטים, דקות ואחוזים מהשלוש ומהעונשין.

*
ניו יורק: הניקס האריכו את חוזהו של לאנס תומאס, שקלע העונה 10.7 נק' עם 4.7 ריב' במדי הניקס והת'אנדר. הוא יקבל 1.6 מיליון דולר לשנה אחת.

*
וושינגטון: הוויזארדס נתנו הארכת חוזה חד שנתית לשחקנם בעונה האחרונה, דרו גודן. גודן, שירוויח 3.3 מיליון דולר בעונה הזאת, קלע 5.4 נק' עם 4.4 ריב' למשחק ב-16.9 דקות לערב.

*

יוטה: הג'אז החתימו את הרכז הברזילאי ראול נטו על חוזה של 2.8 מיליון דולר שיתפרסו על פני 3 שנים. נטו, חבר נבחרת ברזיל, נבחר בבחירה ה-47 בדראפט 2013 על ידי אטלנטה, שהעבירה ליוטה את הזכויות הבין לאומיות על השחקן. בעונה האחרונה הוא שיחק במורסיה מהליגה הספרדית הראשונה.

*

ניו אורלינס: הפליקינס החתימו מחדש את שחקנם בעונה האחרונה, לוק באביט, על חוזה של 2.5 מיליון דולר לשנתיים. באביט קלע בעונה האחרונה 5.1 נקודות למשחק ב-47.9% מהשדה ו-51.3% מחוץ לקשת.

*
דו קרב יומי: הפעם נלך על משהו מלפני 7 שנים, גמר המזרח. בפינה השמאלית פול פירס בשיאו, הפעם לצד קווין גארנט וריי אלן. הוא קולע 41 נקודות ומוסיף 5 אסיסטים, אבל בצד השני לברון ג'יימס לא נשאר חייב ומפציץ 45 נקודות עם 6 אסיסטים בגיל 23. זה לא הספיק לו, והסלטיקס ניצחו בדרך לאליפות האחרונה בתולדות המועדון.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 86 תגובות

  1. וואו, לדאלאס עומדת להיות ההגנה הכי גרועה בליגה בעונה הבאה. שומר מזעזע (נוביצקי) ושומר רע (פאצ׳וליה. עשה לי טובה עם ה-DBPM שלך רועי, זה לא אומר כלום בקבוצת הגנה מצוינת כמו מילווקי ובלוא הכי נתח גדול מהריבאונדים שלו באים בהתקפה) חולקים קו קדמי. לפחות יש להם את מתיוז כדי שהארדן לא ייקלע עליהם 60 בכל דרבי.
    גם בהתקפה, אגב, לא יהיה להם קל. שניהם לא שחקנים שעומדים מתחת לסל, אבל כאן אני סומך על המקוריות של קרלייל.

  2. תודה רועי גם על הסרטון–לדעתי זה אבל חצי גמר המזרח ולא הגמר (דטרויט בוסטון בגמר). עם הקבוצה שהייתה לו אז אפילו לברון לא הגיע לגמר המזרח…

    1. יש מצב שינסו לעשות (וקרדיט לחבר פורום nba פייסבוקאי ששכחתי שמו) טרייד שיעביר את דנג לאטלנטה, סלארי דמפ ובחירות דראפט למיאמי, ואת צ'למרס וספליטר לדאלאס.

      יחזק את כל שלושת הקבוצות לדעתי

      1. אני לא רואה מה מיאמי מרוויחה כאן.
        דאלאס ואטלנטה מקבלות בדיוק מה שהן צריכות, אבל מיאמי מאבדת שני שחקנים די טובים על כלום.

  3. טלטוביץ' בפניקס זאת החתמה טובה של הסאנס, הוא יכול לפרוח לצד פליימייקרים כנייט ובלדסו כקאץ' אנד שוטר יעיל. יכול לקלוע גם 14 נק' למשחק שנה הבאה, אם יהיה פאוור פורוורד פותח

  4. מישהו רואה את ישראל עד 20???

    קרוב משפחה שלי(שגב) זה האתלט מספר אחד היום בכדורסל.

    איזה ניתור יש לו פשוט מדהים.

      1. הוא זכה במלך ההטבעות באו לסטאר הישראלי לפני כמה שנים אם אני זוכר נכון. כיף לראות שיש כמה צעירים מוכשרים שיכולים לתת את הטון עוד כמה שנים בגם בבוגרת

          1. האתלטיות שלו נדירה, עד כדי כך נדירה שהגיעו לא מעט חיזורים אליו ממכללות בארה"ב(אני יודע על כמה) וגם מהNBA התחילו לעקוב בערך באותה נקודת זמן.

            הוא הוזמן גם לאחד מטורנירי ג'ורדן של נייק לפני כמה שנים שאיגד את האירופאים והאמריקאים הכי מוכשרים עד גיל 16 או 17.

            הוא צריך לפתח קליעה יציבה ואז הוא ירגיש הרבה יותר נוח לשחק כSF.
            עדיין צעיר מאוד ומי יודע עם פוטנציאל הגנתי ואתלטי כמו שיש לו אולי יום אחד נראה אותו מעבר לים.

  5. טלוביץ׳ בפיניקס? וואו אוטומטית הם מועמדים לפחות לגמר המערב עכשיו. יחד עם גרין שעזב, 2 רכזים ששוים רכז כוכב אחד, צ׳נדלר הפנסיונר, מוריס מאוכזב ללא אחיו שעזב תמורת לא פחות מבחירה סיבוב 2 מוגנת טופ 80 ב2030. חברים משהו טוב קורה בפיניקס…

    1. נראה כאילו הפרונט אופיס של הסאנס הולך בכל הכח השנה על התמודדות על התואר הנחשק של קבוצת הכדורסל הבינונית ביותר בכל הזמנים.

      מה שמצחיק, או עצוב, תלוי במיקומך הגיאוגרפי/רמת משיכתך לכדורסל אסתטי/היותך או אי היותך מנחם, זה שזאת העונה השלושים ברציפות בערך שבמזרח זה היה מספיק בקלילות לפלייאוף ובמערב כל מה שייצא לך מקבוצה כזאת זה בחירת דראפט במקומות 12-14.

  6. אני מצטער אבל אחרי הרבה מאוד זמן אין לי מושג מי משחק בניקס. יש שם מועדון?? ההחתמות האחרונות מסתוריות מבחינתי יותר מקסם של ליאור סושרד.
    יש רק שחקן אחד שאני מכיר בליגה שפחות טוב מגואל אנתוני וזה ברנדון היווד….

    מישהו יודע מה עם ניקולה פקוביץ??

    1. פקוביץ' כרגע במינסוטה, לדעתי יעבירו אותו כי ג'נג טוב מדי בשביל להיות סנטר מחליף.

      הסגל של הניקס, אני מודה שגם אני לא מכיר את כולם:

      ג'ריאן גרנט, חוזה קלדרון, לנגסטון גאלוואי
      ארון אפללו, לאנס ת'מאס, ריקי לדו
      כרמלו אנטוני, קלינטוני ארלי
      קריסטס פורצינגיס, דריק וויליאמס
      רובין לופז, קייל או'קווין

      25 ניצחונות בעונה גג. חבל על דובי ושאר הניקסים הסקרסטיים

      1. אם אתה כבר עונה לשאלות הצופים מהבית, אז גם אני אשאל:) מה עלה בגורלו של ג'יי אר סמית'? אין מחזרים? הוא במוסד סגור? היכן הוא?

        1. סיכוי חזק שהוא במוסד סגור, או שלברון כלא אותו איפשהו אחרי ה-choking הטוטאלי בגמר.

          הוא היה בשיחות עם קליבלנד ודרש מהם משהו באזור ה-8 לעונה, הם אמרו שהם עדיין מדברים איתו אבל לא יוצאים יותר מדי עדכונים מהמחנה שלהם, וגם אין שום שמועות שקשורות לקבוצות אחרות-די מפתיע בהתחשב בזה שהוא השוטינג גארד הגדול בשוק כרגע

          לדעתי הוא צריך להיות בעדיפות תחתונה אחרי דוולדובה ותומפסון.

          1. תודה על התשובה! באמת יתכן שהוא כלוא במרתף של לברון ומשלם את מחיר הפיינלס 🙂 (מנגד, המרתף של לברון הוא בטח יותר גדול ומפואר מהבתים של כל קוראי הפורום..)
            לדעתי, המחיר שהוא מבקש הוא סביר לאור חגיגת החוזים ההזויה שבה כל שחקן סביר מינוס מקבל עשרות מיליונים. בנוסף, אין מצב שהוא שווה פחות מתומפסון.

        1. בניקס הוא מוביל כדור, אז הוא הרכז שלנו.
          חלק גדול מהעונה שעברה הוא גם היה היחיד שהצליח לקלוע, לכן נהגנו לכנות אותו שחקן הכדורסל שלנו.

    1. 10+++

      חמישייה שנייה של נאפייר, גרין, וינסלואו, מקרוברטס ואמארה קטלנית. ועוד שישמ גם את אניס וג׳ונסון…ספסל פיצוץ

  7. הטרייד של הוולבס על ג׳נג ומוחמד תמורת בורק (יש דיבורי טרייד עליו) היה מבריק כמעט כמו הבחירה ה-28 של יוטה באותו דראפט, 2013

  8. מה יהיה עם ההחתמות המטופשות של הפליקנס, פשוט בא לי לבכות , החתמה אחרי החתמה הם מביאים /משאירים שחקנים גרועים ..
    מחפש קבוצה לאהוד ? יש הצעות

      1. אוקלהומה אחלה אופציה זה גם קל"ב, גם מילווקי בהחלט חביבה , בינתיים נשאר עדיין עם הפליקנס. ..
        לא מבין תהחתמות, במקום גיי והשני(שכחתי תשם שלו ) יכלו להביא בקלות את מקדניאלס וגרין, לא מבין כאילו לקחנו אנחנו תאליפות ולא גולדן סטיט רק משמרים תסגל אין טרידים.

  9. חם מהתנור. מחלקת האנאליטקס של הnba הוסיפה קטגוריה סטטיסטית חדשה: %HF.

    הסטטיסטיקה תבדוק את אחוזי חיבור high fives בפסקי זמן בין שחקנים. שחקן שישאיר את חברו ללא כיף עם יד באויר אחוז ה HF% שלו ירד. הנהלת הליגה רוצה לאתר מועמדים לעזיבת קבוצתם לפני שיהיה מאוחר מידי.

    מארק סטיין מespn הגיב ואמר שהוא לא מרגיש שזו קטגוריה מספיק אמינה והוא בדרך לפתח את ה eHF% שיגלם גם את משך הזמן שהשחקן החזיק את ידו באויר בהשפלה כשחברו לא סומך לו את כף ידו.

    סטו ג'קסון אישר לשופטים לגשת למוניטורים להילוך איטי בפסקי זמן בשתי דקות האחרונות כדי לוודא שכולם קיבלו כיף או לכל הפחות chest bump. שחקן שפוספס יותר מפעם אחת ראשי ל…

    חכו רגע נגמר לי החומר כבר חוזר…

  10. דרון ויליאמס וברוקלין סיכמו להיפרד. ע"פי השמועות דאלאס תציע לו 10 מליון לשנתיים. קיובן, אולי לא כדאי?

  11. אם זה נכון על וויליאמס ודאלאס אז קיובן לא רציני ואין לו טיפת תכנון לעתיד הקרוב.
    ויליאמס סוס רקוב חסר מוטיבציה.

  12. הרבה זמן חיכיתי לראות את הילדים.
    מתרגש.

    אומרים שקלארקסון נראה מדהים.
    נדמה לי שאחד הבראונים פצוע ולא ישחק.

    איזה כיף. מתחילים.

  13. אפשו עוד לא בכושר, אבל בגדול יש סיכוי ש אפילו 8 שחקנים מהקבוצה הזו יהיו בסגל של הלייקרס.

    מחכה לדאנקים של נאנס שהסגנון וההתלהבות שלו הולכים להפוך אותו לחביב האוהדים.

    יאללה ביי.

  14. כל הארנה בUNLV אוהדי לייקרס.

    איזה שחרור מהיר יש לדאנג'לו בזריקה.
    פשוט מדהים הפוטנציאל של הילדים האלה.

    קראתי שלשום שקלארקסון עובד שעות על קאטץ' אנד שוט מסקרינים ל-3.

    הוא מאוד מזכיר בפוטנציאל ההתקפי שלו את קליי תומפסון.

  15. יופי אפשאו נכנס למשחק טוב
    קלאקסון טוב עד עכשיו
    בראון שומר טוב
    דאנגלו לא לוקח על עצמו יותר מדי – יופי !

  16. דאנגלו ורנדל עדיין לא מצליחים לקלוע ולוקחים זריקות קשות מידי .
    קלארקסון משחק טוב…
    בצד השני לוין משחק לבד

  17. דאנגלו ורנדל נכנסו למשחק והלייקרס נראים טוב כרגע
    לא רואה בטאונס שום דבר מיוחד כרגע – לא הגנה ולא התקפה

  18. נורא נחמד שהשדרים צוחקים על בלאט שיושב מטר מהם ולא מוכן להתראיין, בניגוד לסטיב קר, ובפסק זמן מראים היילייטס של שון מריון…

  19. איך שסט קארי נראה אני מחתים אותו בקינגס כמה שיותר מהר במקום החוזה הזמני של של גיימס אנדרסון.

    לגמרא וואו אחרי ששנה שעברה ככב בדי ליג.

    אני בטוח שהרבה קבוצות ירצו בו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט