כיצד הפכו ג'ורדן והקליפרס את "תקופת השחקנים החופשיים" לקרנבל דוחה / מנחם לס

HAND1( ב-9 לאפריל 1865 הגנרלים יוליסס גראנט ורוברט לי סיימו את מלחמת האזרחים בלחיצת יד.)

תזכרו את התאריך: ה-8 ליולי, 2015.

זה היום בו נעשתה "הפרת ההתחייבות". אולי זה לא נשמע בומבסטי – וגם לא מרעיד סיפים – כמו "ההחלטה", ה-DECISION   של לברון ג'יימס 'לקחת את הטלנט שלו לסאות' ביץ', BUT DON'T KID YOURSELF: להפרת ההתחייבות ישנה משמעות אדירה שבוודאי יהיו לה השלכות, אם לא חוקי NBA חדשים.
אולי זה גם שופך אור על העולם הציני בו אנו חיים, עולם חדש בו מילה לא שווה קליפת שום, ולחיצת ידיים משמעותה 'כלום'.

בימים של 'דוק' ג'ון וויין יכולת ללחוץ יד עם צ'יף אינדיאני, ולהעביר שיירה של 1,000 פרות עם בוקרים אם בנוסף ללחיצת היד נתת לו גם ארגז וויסקי. 'בילי דה קיד' לחץ את ידו של אל קפון לא לגעת בג'ון דילינג'ר, ודילינג'ר יכול היה להלך ברחובות שיקגו ערום כביום הולדתו ואיש לא היה נוגע בו. פעם מילה היתה מילה, ולחיצת יד סיימה מלחמה.

היי, ב-9 לאפריל 1865 הגנרלים יוליסס גראנט ורוברט לי סיימו את מלחמת האזרחים בלחיצת יד.

לחיצת היד של דיאדרה ג'ורדן לא היתה שווה את הזיעה שעטפה את כף ידו בשעת לחיצת היד. היה זה מקרה של בן ערובה השולט – כקרבן – בעתיד של הקבוצה שחשבה שיש לה אותו. וכשהוא החליט על קבוצה אחרת, הוא למעשה הרס אותה בהחלטה אחת והפכה ממועמדת לגיטימית לאליפות, לקבוצה המחפשת את עתידה באשפתות הריקות של מה שנישאר בשוק השחקנים החופשיים.

מה זה כאן? מידל איסט? אפילו בליגה בארץ קבוצה לא תגנוב שחקן מקבוצה, אחרי שהוא סגר איתה – חוזה או לא חוזה.

אבל אגיד לכם משהו, וזאת הבטחה: מרק קיובן עוד יעניש את דיאדרה ג'ורדן והקליפרס. אולי את כל ה-NBA   המאפשר לדברים כאלה לקרות. לא היום, לא מחר, כי הוא לא יכול. אבל קיובן הוא איגו-מניאק שלעולם לא ישכח פגיעה כזאת, ויום אחד הוא יכה בכוח שירעיד את הליגה. MARK MY WORD.

בקיצור, לי לא זכור מקרה בו שחקן גמר וסיכם בע"פ עם קבוצה, לחץ יד, אמר "IT IS A DEAL! ", והכל היה סגור עד ששני הצדדים לא היססו לדבר על כך עם המדיה. ואז שינה את דעתו. כש'סידורים' מעין אלה מגיעים לטיווי ולעתונות הכתובה ז"א שהעסק נעול. זהו המקרה הראשון  שאני זוכר ששינה את המוסכמות, וכנראה פתח קופסת פנדורה כזאת מסוכנת, שעד שהליגה תחליט לעשות משהו בנידון, נהיה עדים למקרים של -"הכל סגור וחתום ומחכים רק לתאריך המאפשר חתימה" שבסוף יתברר שמאומה לא היה סגור וחתום, והכל היה אחיזת עיניים.

ברושרד, מ-ESPN, אמר:

This is easily the most spectacular disaster in free agency that we have ever seen!

ביתו של דיאדרה ג'ורדן ביוסטון היה שמור ומוגן אתמול כאילו היה זה ביתו של צ'ארלי "לאקי" לוציאנו, הגודפת'ר של אחת ממשפחות המאפיה האכזריות ביותר בניו יורק. קווי הטלפון נותקו, ואיש לא הורשה להיכנס, כי החשש היה שמרק קיובן יצליח להכניס איזה  מתחזה שיציע לג'ורדן 100 מיליון.

( צ'ארלי "לאקי" לוציאנו, אחד מאנשי המוב האכזריים ביותר!)

זאת היתה סטירת הלחי לפנים של המבריקס בצורה המנוולת ביותר. אני לא מאוהדיו של מרק קיובן – וזה בלשון המעטה – אבל אני הסתובבתי בליגה מספיק שנים לדעת שעד ההצעה של המבריקס ועד קבלת ההצעה ונתינת 'ההתחייבות' היתה עבודה של עורכי דין, רואי חשבון, עם הוצאות של אלפי דולארים בפגישות, טיסות, הכנת דוקיומנטים, ומה לא.

כל ארגון המבריקס י-ד-ע  שיש להם סנטר לשנים הבאות. מהמאמן הראשי ועד נער המגבות כולם נכנסו ל-MODE שיש להם את ג'ורדן. עיתונאי דאלאס אקספרס גארי ברטלט  דיווח שריק קרלייל התחיל לרקוד עם עצמו כשהוא צועק, "אני אעשה ממנו שחקן התקפה! אני אעשה ממנו שחקן התקפה מוביל בליגה!".הרבה לפני "ההתחייבות" גורדן שידר שהוא חותם ואז כל החיפושים האחרים פסקו. דירק נוביצקי וצ'נדלר פרסונס קבעו איתו ארוחת ערב שנייה (ארוחה אחת היתה להם איתו לפני 'ההתחייבות'), ואז הוא שולח SMS המבטל את הארוחה. פתאום כל בניין הקלפים נופל על פניו.

קיובן הולך לשלוח חיצים מרעילים  לכל עבר. לג'ורדן הוא יחכה בפינה. הסוכן של ג'ורדן דן פייגן יצטרך לשכור BODY GUARDS. קיובן הביליונר לא יחסוך פרוטה עבור רבנג' שיכאיב. הוא לא יעצור במאומה, וזאת אני מבטיח לכם. אני מכיר טיפוסים כמוהו. הוא כבר הבטיח שהוא הולך אחרי דוק ריברס ובעל הקליפרס סטיב באלמר, שעליו הוא אמר שהוא "אינו אלא איש עלוב, ממוצע אינטיליגנציה שהתחבר כבר-מזל בצעירותו לביל גייטס", אבל הוא לא עוצר שם:  "וגם אדם סילבר עוד ישמע ממני. יש לי כמה MISSLES מכוונים לכמה וכמה אנשים".

לך תדע אם הוא לא שלח כבר נציגים לרוי היברט לשכנעו לבטל את העיסקה עם הלייקרס – אם הוא לא חתם עליה עד עתה, והוא לא – ולך תדע אם היום אין עשרות טלפונים לשחקנים חופשיים ש-"לחצו ידיים" שישנו דעתם לפני החתימה.

היום זה נראה כמשחק פתוח שדיאדרה והקליפרס התחילו, ושיפגע בליגה קשות שנים על גבי שנים, עד שיוחלט שעד סיום העונה, ושלושה ימים אחריה, אסור לאף קבוצה להיות בקשר עם שחקן חופשי עם עונש רציני ביותר לעוברי החוק, כגון הפסד בחירת דראפט סיבוב ראשון. אבל בתום שלושת הימים זה FREE FOR ALL. ה'מורטוריום' הקיים הוא הבעייה הגדולה שגרמה לכל הבלגן.

אני די מחבב את ג'ורדן. אבל הוא – וסוכנו, והכל כמובן בעזרת הקליפרס – SCREWED UP את המבריקס ביג טיים. הוא נתן הסכמה ב-3 ליולי. המבריקס עצרו כל מהלך כי הם ידעו שיש להם את ג'ורדן. פתאום 5 ימים אחר כך, ב-8 ליולי, ג'ורדן מסכם עם הקליפרס. אילו ידעו למפרע אולי היו הולכים על למרכוס אולדרידג'. או מרק גאסול. או רובין לופז. או על רוי היברט שהיה חותם אתם על בטוח במקום עם הלייקרס!!!

אולי אילו ידעו למפרע שאין להם את ג'ורדן הם היו מתכננים אסטרטגיה שונה לחלוטין?

 

במצב הקיים הם לא רק הפסידו את ג'ורדן, אבל איחרו את הרכבת עם אפשרות על כל שחקן אחר.

הקליפרס? הם עשו את אחת השגיאות הגדולות שעשתה קבוצה אי-פעם באבדנו (הזמני) של דיאדרה. זה מראה את האפסיות של דוק ריברס שהוא חסר מושג לחלוטין. ממש CLUELESS. למזלו העניינים התפתחו לטובתו, והוא הסכים לעשות דבר שלא נעשה ב-NBA: הוא הסכים לתקוע סכין בגב המבריקס, לכפר על הפאשלה שהוא עשה. הוא ייחשב לעד כמנוול, מתועב, מלוכלך, ומשוקץ בליגה הזאת, ואתו בעל הקבוצה והקבוצה כולה.

הקליפרס הפכה עם המעשה המכוער שעשתה  לקבוצה המאוסה, הניבזה, והניקלה בליגה. עכשיו אפילו אני מקווה שהלייקרס יכבשו מחדש את אל.איי.

12 השעות האחרונות של 8/7 היו הכי RIDICULOUS בכל תולדות הליגה. סוכני הקליפרס נועלים את כל הדלתות ומציבים 'אנשי בטחון' מסביב כל הבית. הם טענו שג'ורדן "מסרב לעזוב את ביתו". באמת? אולי הם קשרו אותו באזיקים כדי שלא יברח? עד כדי כך הקליפרס הפכו את כל הסאגה למגוחכת, אבסורדית, ואפילו גרוטסקית. הבדיחות כבר מתחילות להופיע באינטרנט. הקליפרס יהפכו לליצנית של הליגה, למוקיונית המבוזה. ה-EMOJI המגוחכים הגיעו לכל פינה בעולם.

הקליפרס וג'ורדן הפכו את "תקופת השחקנים החופשיים" שעד הקיץ  היתה מרתקת ומסקרנת ללא יותר מקרנבל. הצרה היא שחיים של שחקנים כדרק נוביצקי שבנו הכל על העונה האחרונה הזאת – נהרסים.

הבעייה היא שהקרנבל שנוצר הוא לא רק מצחיק. הוא אפילו יותר מסריח ממצחיק.

 

(אין כניסה לביתו של דיאדרה ג'ורדן )

 

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 69 תגובות

  1. א. מסכים עם כל מילה. כל כך מסריח, שהריח הגיע עד לארץ הקודש.
    כל כך מסריח שהצליח לעבור את מחסום עננת הערפיח של מפרץ חיפה, עד לביתי על הכרמל.

    ב. כבר קרה בעבר. המקרה האחרון שזכור לי היה של טורקוגולו שכבר סיכם בפורטלנד, ואז שינה כיוון וחתם בטורונטו.

    ג. לא זכור לי שחקן מקסימום שהפר לחיצת יד.
    עם כל הכבוד לטורקוגולו, הוא לא היה עד כדי כך משמעותי לתוכניות של פורטלנד. דאנדרה הרס לדאלאס לפחות עונה אחת.

    ד. ההתממות של הנהלת הקליפרס זה לא פחות מבדיחה גרועה. הציוצים הילדותים של גריפין "מההסגר" על ביתו של דאנדרה שמו את כל אוהדי דאלאס ללעג. אבל בעקיפין הראו עד כמה התנהלות הקליפרס שפלה.

    בדרך כלל אני לא נוהג להגיב בחריפות (למעט הסאנס, אבל מותר לאוהד להיות סובייקטיבי)
    אבל חבל לי על נוביצקי. אחד הגדולים שהמשחק ראה. גם בכדורסל, אבל בעיקר באישיות.

  2. אמרת בעצמך: טורקוגלו לא היה שחקן משמעותי. אני משוכנע שבתחתית שחקנים מנסים הכל ומשחקים קבוצה נגד קבוצה כדי לקבל עוד עשרת אלפים דולארים.

    אני מדבר רק על שחקנים בעלי משמעות שהחוזה שלהם הוא על כסף גדול.

  3. ברור לי שיש איזה קוד לפיו הקבוצה במצב של הקליפרס מרימה ידיים ולא מנסה להפוך את ההחלטה של השחקן אבל אני חושב שעיקר החצים צריכים להיות מופנים לדיאנדרה. הוא התחייב והוא הפר את ההתחייבות. הטענה כלפיי הקליפרס בעיניי צריכה להיות שהם הגיעו למצב הראשוני בו דיאנדרה מתחייב למאבריקס, שם הם פישלו בגדול ולא הבינו כנראה שהשחקן הזה מחפש יותר מהכל כבוד והערכה אפילו יותר מכסף. אם היו מבינים את זה בהתחלה כל הסאגה הזאת היתה נמנעת.
    אני חושב שהרדיפה אחריו בלבלה אותו לגמרי כי הבחור לא מסוגל לתת יותר ממה שהוא נותן, אין לו ולא יהיו לו שום יכולות התקפיות מעבר להאלי הופים וריב התקפה ובמקום להכיר במגבלות שלו השטן עלה לו לראש, הסכומים סינוורו אותו ועכשיו הוא חושב שהוא שאקיל או האקים. אם הפיקנרול של פול וגריפין לא היה מרכז כל כך הרבה תשומת לב הוא לא היה מגיע ל5 נק למשחק.

    1. "ההסגר" על הבית של של דאנדרה היה בדיחה עצובה. הציוצים של "לא עוזבים עד שדאנדרה חותם" לא הצביעו על קבוצה שהשחקן אנס אותה לקבל אותו בחזרה.
      הקליפרס נכנסו ללחץ אחרי ההודעה של דאנדרה והחליטו ששוברים את הכלים על מנת לא להשאר עם הציון "F" שנתן להם רידיק.

    2. דיאנדרה הוא טמבל ילדותי שהולך אחרי הלב והרגש.
      כריס פול התייחס אליו לא יפה? הוא הולך.
      כריס פול התנצל ואמר שלא היה לו מושג שדיאנדרה מרגיש ככה? הוא חוזר.
      אין לטמבל המגודל הזה את היכולת להבין את ההשלכות של מה שהוא עושה, שאליהן מנחם התייחס.
      הוא בסך הכל בנאדם שעושה מה שהוא מרגיש.
      אותו דבר חבורת השחקנים של הקליפרס, ששיתפו עם זה פעולה.

      הציניקנים שעושים בכל זה שימוש, כמובן, הם המבוגרים. באלמר, ריברס ופייגן.

      כמו שמנחם כתב, הבעיה שלהם היא שבצד השני יש מבוגר כמו קיובן.

      הולך להיות מעניין.

  4. מה השתנה כאן ואפשר את זה שלא היה בעבר?
    אני אומר באלמר.
    הבנאדם באמת עלוב, ידרוך על גופות כדי להשיג את מטרותיו, אני ממש מתעב את הסיגנון שלו כמו שכתבתי בעבר.
    אני מנחש שבאלמר היה זה שהתחיל, דחף, ואפשר את כל התהליך הקיצוני הזה.

  5. מאז שבואן פרש לא הייתה לי קבוצה שממש לא סבלתי. את הספרס של מהדורת 2014 אי אפשר לשנוא, הם שיחקו כדורסל יפה מדי.

    אז ברוכים הבאים קליפרס 2015!
    מאמן בכיין – יש! כוכב ילדותי – יש! פלופר מעצבן – יש! בעלים עלוב – יש!

    והם אפילו יריבים של הסאנס בבית הפסיפי. המתכון מושלם,
    גם אני בשונאים!!!

  6. רגע, לחיצת יד בארה"ב לפי מה שאני יודע זה הסכם מחייב משפטית לא? או שבגלל שנעשתה לפני סוף הצום היא לא נחשבת או שלא היתה לחיצת יד

    1. מה שקובע זה התקנון של הארגון (ה-NBA) אליו השחקן והמועדון שייכים. והתקנון של ה-NBA אוסר על חוזה מחייב לפני ה-9 ליולי.

  7. זה העונש על החטא הקדמון שבסילוק סטרלינג מהליגה בעוון שיחת טלפון פרטית שברור לכולם שנועדה לטמון לו מלכודת. חבל לי רק שדאלאס, קיובן ונוביצקי עומדים בקו האש וחוטפים את הריקושטים במקום סילבר.

  8. לא יכול להגיד שחבל לי על קיובן. הבעלים הכי דוחה בליגה. אבל באמת קצת מתבאס בשביל דירק שהוא אחד השחקנים האהובים עלי בליגה.
    והקליפרס, עשו מה שהיו צריכים לעשות כדי להישאר רלוונטיים. מי שמשחק בקקי כמו קיובן שלא יתבכיין שהקקי נזרק לכיוונו

    1. לקליפרס היה את הזמן לעשות את מה שצריך בזמן המו"מ עם דאנדרה.
      ואני לא זוכר מקרה שקיובן שבר את הכלים בצורה כל כך בוטה.

    2. קיובן בחיים לא עשה כזה דבר. הוא גם לא עשה דברים מלוכלכים במיוחד. השנאה לדאלאס ולקיובן מוציאה אותך משיקול דעתך.

  9. מסכים ומצטרף לשנאת הקליפרס. הכול בקבוצה הזאת כל כך מגעיל. כמה חבל שאחד השחקנים שאני הכי אוהב, פול פירס, הצטרף אליהם. יהיה לי קשה להיות נגדם כשהוא משחק שם. ולחשוב שפעם אהבתי את ריברס. מאז שהוא הגיע לקליפרס הוא נהפך למאמן השנוא עליי בליגה בעקבות הארוע האחרון הוא הופך לאדם השנוא עליי בליגה ובפער מהשאר.

    אולי ל.ל.ל צריכה לשנות את שמה ל- ל.ל.ר…

  10. מה שמדהים שהשחקן הפתטי הזה דיאנדרה ג׳ורדן הולך בזכות העצלנות והילדותיות שלו לשנות שני חוקים בליגה – את זה של הטריידים ואת זה של ההאקינג. הספק לא רע בשביל סנטר כשרוני אבל סה״כ די מוגבל.

    כנראה שזה השם משפחה…

  11. הקטע של בוזר הרבה יותר מלוכלך. מגיע לו להגיע ללייקרס.
    זה לא אומר שמה שקרה השבוע בסדר. זה בהחלט מלוכלך
    בסופו של דבר בעלים של קבוצה אחת הרגיש פעם אחת איך מרגיש שחקן שעושים עליו טריד בלי להגיד לו כלום מהיום להיום. זה יכול להרוס קרירה וחיים של שחקן בשניה.

  12. מצטער לפוצץ לכולם את הבועה אבל כל העולם יודע שעד שלא חותמים הכל פתוח.
    לא הסכמים בע"פ ולא ג'נטלמנים…. כולם אריות שצדים טרף. הקטע הוא שזה לא חדש וכך זה היה תמיד – עם שחקני מכללות , עם שחקנים מקצועניים , מאחורי הקלעים, דרך חברים , מול הסוכנים. לדבר תמיד מותר והמשחק פתוח לכולם!

    1. אם זה היה נכון זה היה קורה כל שני וחמישי וגם בשישי לפני הקידוש.

  13. תגובה לאיתי. זה נכון דברים כאלה קיימים בכל מקום, אבל דברים כאלה לא צריכים ואסור להם לקרות בספורט מקצועני, אחד הדברים המשמעותיים בספורט הוא ההגינות ולמרות כל הרצון להצליח ולנצח חייבים לשמור קודם כל על ההגינות, וניצחון שהושג בעזרת דברים חוקיים אבל מסריחים כמו המקרה הזה, הוא ניצחון עם כוכבית. אז אין ספק ששחקן כמו דיאנדרה בעיקר כי הוא שחקן בעל משמעות גבוהה מאד ולכל מעשה שהוא יעשה יהיו השלכות ענקיות לא רק בקליפרס ודאלאס אלא בכל הליגה, אז שחקן כזה צריך לחשוב פעמיים לפני שהוא פועל. כרגע זה היה נראה שהוא לא מודע להשלכות של מה שהוא עשה.
    וכמובן כל ההתנהלות של הקליפרס היה ילדותית ועלובה.
    זו דעתי כמובן

  14. כל טענה לג'ורדן הגיונית ובמקום. הוא שבר מילה.
    קליפרס עשו מה שהם צריכים כדי להיות רלוונטים. מצחיק שאנשים אמרו על פופ והאק דה שהכל מקודש כדי לנצח יוצאים פה נגד.
    .לא עברו פה על חוק. כל הרעיון של התקופה הזאת מפגר. הוא נועד כדי שלא (!!! ) יהיו הסכמים. אבל זה הפך לבדיחה. הרי כל הסיכומים שבעל פה, הם אלה שמנוגדים למהות של התקופה הזאת.
    את ריברס ופירס אף פעם לא סבלתי וגם את באלמר אני לא מחבב במיוחד.
    .ולגיא, אתה כנראה המגיב שאני הכי אוהב פה, אבל להגיד שלקליפרס היה את הזמן לעשות את מה שצריך במו"מ זה לא נכון. הם יכולים לעשות את זה עד שחתם חוזה. זאת מהות התקופה הזאת.
    ולמנחם שאני מת עליו. אם זה היה ההיט, אז פט ריילי היה הגאון שהראה לקיובן. ועקבתי הרבה ולא ראיתי התבטאות של ג'ורדן שמאשרת הסכם עם דאלאס, אז הקטע של "שני הצדדים לא היססו לדבר על כך עם המדיה" לדעתי פשוט לא נכון.

      1. למה?
        אם זה היה כפי שאתה אומר הייתי מייפה שמה שג'ורדן עשה הכי לגיטימי בעולם. לא יוצא נגד באלמר וריברס. בערך כמו שאתה היית עושה אם זה היה סטף קארי.
        .אבל, אני שוב אומר, מה שג'ורדן עשה לא היה לעניין למרות שאני מת עליו.
        החוק אולי לא מטומטם, אבל נהיה נוהל תחת החוק שעושה בדיוק את מה שהחוק בא למנוע. שחקנים שמסכמים עם קבוצות בתקופת הזמן שאסור לסכם.
        .מה שג'ורדן עשה זה לצאת נגד הנוהל המסוכם הזה.
        למרות שלדעתי מה שהוא עשה פסול, הוא זה שהוכיח את נכונות החוק. תקופה בא אסור להתחייב. אבל זה משהו שהליגה הייתה אמורה לפעול ולא הוא לצאת נגד הזרם.

        1. אין לך מושג מה הייתי עושה אם סטף קרי היה עושה אותו דבר אז אל תנסה לנחש. הייתי מבקר אותו באותה מידה. ואגב אני לא מעריץ את קרי רק מעריך אותו בתור שחקן, הקבוצה שאני אוהד היא הספארס, ואם הספארס היו עושים כזה דבר הייתה לי ביקורת אליהם כמו שהייתה לי ביקורת לדברים אחרים שהם עשו. ביקורת זה דבר חשוב לא רק כלפי כאלה שאתה לא מסכים איתם…

          החוק לא נועד בשביל שחקנים טיפשים וניתנים להשפעה כג'ורדן אבל זה יפה שאתה מעוות את המציאות כדי שהיא תתאים למה שאתה רוצה לחשוב.

          בשורה התחתונה הקליפרס (אין לי מושג מי עומד מאחורי זה, הייתי מנחש שריברס חשב על הכול) ניצלו שחקן חלש אופי ונגרר חברתית והפעילו עליו את כל הלחץ שהם יכלו כדי שהוא יפר את המילה שלו ויישאר בקבוצה. כאלה דברים לא עושים ארגונים רציניים לדעתי, נקודה.

          1. מתנצל על היומרה להחליט מה היית עושה. כנראה לא במקום.
            דווקא הספרס בעיניי עשו לא מעט מהלכים שפלים ולא מעט הצדיקו אותם ואת פופ בהאק דה בכך שהוא "עושה הכל כדי לנצח במסגרת החןקים ולכן זה סבבה לגמרי".
            לא קשור לשחקנים טיפשים או לא. החוק מגדיר שלא יהיו חוזים ולא יהיו הסכמים. לא היה הסכם. אני אגיד שוב. לא היה הסכם. אם היה, זה נגד חוקי הליגה.
            ולחשוב שהקליפרס יעשו משהו אחר חוץ מכל מה שהם יכולים כדי למנוע את המצב שהם הגיעו אליו בגלל המשכורות זה בכלל התממות. (מצב בו שעם או בלי ג'ורדן אין להם יכולת אמיתית להחתים שחקנים משמעותיים רק שעם ג'ורדן יש להם סנטר…).
            מסריח זה לא. אפילו לא מריח רע.

  15. הכל חוקי אבל הכל מסריח.
    התקנון של המורטוריום נועד לתת ללשחקן זמן לבחון את השטח ולהגיע להחלטה. אסור לשנות את תקופת הצינון כי אז הכל יקרה בתקופת הדראפט או אפילו בפלייאוף. חייב להיות תקופה שאסור לפנות לשחקנים עם הצעות. בעיני צריך לקבוע תקופת צינון גם לכוכבי מקס. שגם להם אסור לעסוק בגיוס.
    ואז ב9 הימים הכל מותר על פי החוקים. סורי אבל לשחקן מותר להתחרט לפני חתימת הסכם. תארו לכם שדיאנדרה היה נותן את מילתו למאבס אחרי שהבטיחו לו שיהיה שחקן הפרנצ׳ייס (שקר כה גס) ויום למחרת היו עושים טרייד שמביא את מלו. או שווס מת'יוס היה חותם במקום אחר וזו הייתה הופכת קבוצת לוטרי. החוק טוב והוא משאיר לשחקן את היכולת להבין את מצבו עד רגע החתימה האמיתי.

    אבל!!!

    דיאנדרה הוא ילד ילדותי מעולם הילדים עם גוף וקורדינציה מעולם אחר. מי שמציע לשחקן שעזב קבוצה כי לא קיבל היי פייבים ולא קראו תרגיל בשמו חוזה מקס להיות שחקן פרנצ׳ייס שיבין את התוצאות של מעשיו. מי שהצליח לפתות שחקן על ידי יציאות לבארים עם הצ׳ארמר החתיך צ׳נדלר בינג (או פארסונס לא זוכר) ולהקת המעריצות שלא יתפלא שמשחק xbox וקלפים עם פול לוקחים אותו חזרה.

    חשוב להזכיר. דיאנדרה טלפן לבלייק ואמר לו שהוא מתחיל להתחרט שעזב. הקשר עם דוק נוצר כריס פול החנה את הבננה בדרייב ווי והמכבש של החברה עבד. זהו מקרה חריג.

    אך מסוכן ביותר. תארו לכם מצבים שכבר לא מדובר בילדים. תארו לכם מצב בו דוראנט או כוכב אחר יסכים בשושו על הסכם עם קבוצתו הנוכחית אבל ילך להסכים עם קבוצה יריבה אחרת שבינתיים תרוקן את הקאפ בשבילו. ואז ברגע האחרון יחזור לקבוצתו וימוטט את היריבה בזדון.

    פה לא היה זדון אלא טיפשות ילדותיות וחוסר הוגנות. אבל הפירצה נפתחה וצריכה סתימה. לגבי הקליפרס אין מה לדאוג
    The Clipps are gonna clip
    סיבוב שני והביתה.

    1. +100 על התגובה (כולל כל הרפרנסים המשעשעים על הבננה ו-CLIPPERS GONNA CLIPׂׂ).
      ג'ורדן, שאני דווקא בעדו, יכול היה לנהוג כמו אולדרידג', כלומק לפגוש קבוצות, להתלבט, לפגוש אותן שוב ורק אז לצאת בהכרזה דרמטית על הקבוצה שבחר.
      אין לי כוונה לקרוא את תקנון הנבא בקרוב, אבל להכרזה על הצטרפות יש משמעויות מחייבות ודאלאס הסתמכה עליו ונפגעה בגלל הביטול שלו וזה לא תקין, גם אם הוא ילד מגודל עם חסכי HI FIVE או איך שלא אוהבים להגדיר אותו.

  16. אני לא מאמין על התגובות ההזויות כאן.

    נכון שזה לא הכי אתי לסכם בעל פה ואז לסגת מההסכם אבל בואו נירגע.

    בחור בן 26 שלא הכי הסתדר עם הכוכב הראשי של הקבוצה היה מחוזר על ידי אחת הקבוצות האטרקטיביות לדעתי- דאלאס, ובעל קבוצה עם כריזמה שנשפכת ממנו ופרסונס שלוקח אותו לשתות לאכול ולראות את הבחורות של טקסס…
    מאוד קל להתבלבל ולהיסחף

    יום יומיים לאחר מכן מתחילות הספקות, פלוס לחץ אדיר מהמשפחה ומהקבוצה ובסופו של דבר הדרך שלו לא הייתה הכי נכונה אבל היא ההחלטה להישאר בקליפרס היא הכי טובה בשבילו. אישית ומקצועית.

    הקליפרס איתו מועמדים לאליפות-
    פול, סטיבנסון\רדיק, פירס, בלייק, דיאנדרה

    חמישייה מפחידה ורעבה.

    מה לא קרה שהתחרטתם על משהו?
    זה לא שהוא הלך לטובת כסף גדול יותר, בטקסס אין מסים וכנראה קיובן היה עוזר לו לעשות כסף גם מחוץ לכדורסל אבל ההישארות בקליפרס היה הצעד הנכון עבורו רגשית ומקצועית.

    1. כן צודק. אני מתחרט הרבה. איזה מזל שזה לא עולה מאות מליוני דולר ופיטורים עתידיים.

      הכל טוב. אבל התחרט ביום ג. יכל באותה שעה לגשת לקליפרס ולסגור ולהודיע למאבס. לא בטוח שהיו מביאים תחליף אבל ריח הסירחון של לסנן קבוצה וסוכן מבלי לתת להם הסבר ולהתבצר בביתך. הסוכן הזה מסכן. איזה קבוצה תעבוד איתו.

  17. ״אפילו בליגה בארץ קבוצה לא תגנוב שחקן מקבוצה, אחרי שהוא סגר איתה – חוזה או לא חוזה.״
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    רגע, חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    LOL

    לפני שבוע דגן יבזורי סיכם בהפועל תל אביב, מה שלא עניין את הפועל ירושלים שסיכמה איתו על חוזה חדש, מה שכמובן לא הזיז למכבי תל אביב שגרסה את ההסכמים עם הפועל וחתמה איתו בעצמה. וזה כל כך לא נדיר…

  18. דאלאס אכלו אותה ביג טיים
    אולי זה חוקי אבל זה מסריח כמו שקית של דג מלוח שנשכחה בתא המטען ונמצאה אחרי שבוע
    ג'ורדן יצא ילד מפגר ,מה הוא חושב שעכשיו כריס פול יחלק לו היי פייבס ? מבחינה מיקצועית הוא היה פורח בדאלאס
    הקארמה ידועה כזנזנות לא קטנה והיא תרדוף את ג'ורדן

    1. מבחינה מקצועית הוא היה נגר בדאלאס.
      מי יחלק לו כדורים ג' ג' בריאה?

      תפסיקו להצחיק אותי. דאלאס זו קבוצה שבורה.
      יחד איתו הם אולי מגרדים 45 נצחונות במערב.
      בלעדיו אני בספק אם הם עולים לפלייאוף

      אתם מכירים את הקטע הזה שיש לקבוצת כדורסל כמה גארדים?
      יופי אז דאלאס שכחו מהקטע הזה.

      כריס פול יחלק לו ועוד איך היי פייבס ויחלק לו אפילו יותר הולי הופים.

      הקליפרס ייצאו אפילו יותר חזקים מכל הסיפור הזה.

      הצביעות של האנשים היום זה משהו, קורה שמתחרטים זה לא עניין של קארמה הוא לא עשה את זה כדי לפגוע במישהו.
      הוא נסחף אחרי משהו ומישהו הוציא אותו מהסחף הזה.

      אפילו מתל אביב מרגישים שהוא לא עשה את הצעד הראשוני בצורה שלמה, ואל תשכחו שיש עוד אנשים שמעורבים בכל החלטה, זה לא כזה פשוט.

      שוב, הוא לא התנהג כראוי אבל פה זה נגמר.

      הקליפרס מכאן טסים להיאבק על הטבעת ודאלאס למעקב אחרי שחקנים בלוטרי.

      1. הכל טוב ויפה דקסטר אבל בוא נתייחס לתסריט שגון רשם. בוא ניקח סיטואציה שלצורך העניין השנה במזרח קליבלנד ולצורך העניין מיאמי רצות ראש בראש ומיאמי מנצחת ועולה לגמר. שנה הבאה לברון חופשי והוא סוגר בעל פה עם מיאמי שבשביל לברון מוותרים על דראגיץ ונגיד בוש ואז פתאום הוא מחליט להישאר בקליבלנד. גם אז מבחינתך אין שום בעיה ואנשים צבועים?

        1. כל עוד שום דבר לא עלה על כתב ולא רק שלא עלה אלא אסור לחתום..
          מה הבעיה בלהתחרט?

          אפשר לחשוב שקיובן משכן את הבית שלו תמורת המילה של דיאנדרה.
          קיובן לחץ דיאנדרה אמר שהוא יחתום ובסוף לא חתם.

          דאלאס אפילו לא ויתרה על אף שחקן בשביל להחתים אותו.

          והתסריט שנתת על מיאמי הוא לא קשור ולא רלוונטי, בעל עסק מקבל החלטות על בסיס מה שיש לו ביד לא על בסיס שמועה או אמירה.
          אחרת הוא לא היה מגיע לאן שהגיע.

          אין כאן קשר לצביעות אנשים אוהבים לזרוק מילים לא קשורות.

          זה נקרא לסגת מהסכם שבעל פה.
          לא שקר ולא צביעות, פשוט להתחרט על מה שהתכוונת לעשות.

          תתבגרו.

  19. שטויות כל התגובות כאן
    דאלאס גנבו ואז הקליפרס גנבו בחזרה.
    אתם שוכחים שהוא שחקן של הקליפרס במקור.
    דאנדרה שחקן מספיק חשוב כדי שהקליפרס
    ילחמו עבורו וינסו להחזיר אותו בכל מחיר.
    כל עוד אין חתימה הכל פתוח.
    וזה לא עצר שום החתמה אחרת
    אם יכלו היו מביאים גם את אולדריג'.

  20. אני מאוד מסכים שמבאס שהוכרז שיש סיכום בלחיצת יד, והוא הופר. זה מבאס לנו את עולם ה"פייר פליי" האידאלי שבראש שלנו. אבל אני בסך הכל חושב ובאמת דאלאס נדפקו, אבל הם היו צריכים בהחלט לחשוש לזה. הם צריכים להכיר ולדעת איזה שחקן הם מחתימים, מה מניע אותו, ומה הוא מחפש. מדובר כמו שהוזכר על שחקן מרכזי.
    מצד שני, למרות שאני לא מת על הקליפרס, אבל אני די מתלהב מהלהט שלהם. הם חמים על אליפות, הם מאמינים שהם יכולים, ולא התביישו בכלל להילחם עד הסוף בסיטואציה המדוברת (אחרי שדיאנדרה פתח להם את הפתח אני מבין). צריך בהחלט להעריך את זה, ואין לי על זה ביקורת בכלל.
    קיובן – יש לו פה גדול, הרבה להט, הרבה כסף, וזה ייתן לו מוטיבציה לדפוק את הקליפרס, אבל הוא יודע בפנים שזה כשלון שלו יותר מכל דבר אחר. אני משוכנע בזה.
    יהיה כיף בשנה הבאה לראות קצת דם רע במשחקים בין הקבוצות. קצת יריבות ארסית. זה קצת חסר בליגה, לא?

  21. אם לג'ורדן היה בדם את הג'ורדניות הזו, שנקראת על שם ג'ורדן אחר, הוא לא היה הולך לרעות בשדות הנפט של טקסס ומודיע שאחרי ההפסד האומלל בפלייאוף האחרון ליוסטון הדבר היחיד שמעניין אותו זה ללכת לעבוד על קליעות העונשין והמשחק שלו ולחזור בשנה הבאה טוב יותר, כך שלא יהיה סיכוי לאף קבוצה להעיף את הקליפרס באותה צורה.

    אבל לא. הוא היה חייב להתחפש לקאונט דה-מוני.
    https://www.youtube.com/watch?v=sztf4hcGrB4

  22. P, כנראה שעל הנקודה הזו נאלץ לא להסכים.
    אין ספק שמה שעשו הקליפרס חוקי למהדרין.
    בדיוק כמו שלשלוח את דאנדרה לקו חוקי לא פחות.

    אבל עדיין הריח הנובע מ-2 הפעולות (לדעתי, כמובן) רחוק מלהיות נעים.
    (ולהזכיר – במהלך הפלייאוף הבעתי דעה נחרצת לגבי ההאק דה מי שזה לא יהיה)

    לא נורא, חלק מהקבוצות שמוצאות עצמן שנואות במיוחד (ע"ע מיאמי, באד בויס) מצליחות למנף את השנאה לכדי רוח גבית.
    כך שאני מאחל לך שהקליפרס יצדיקו את ההחלטה לנהוג כמו שנהגו, וייתנו עונה מהסרטים. סיבוב נוסף של קליפרס – ספרס יעשה רק טוב לליגה.

  23. אם אתם מחפשים הזדמנות לאיפה קיובן יכול לדפוק את הקליפרס בקיץ – עומדת להיות הצבעה או התייעצות עם הבעלים בקיץ הזה בנוגע להאקינג. קיובן בעלים ותיק ועם השפעה, ושאר בעלי הקבוצות גם לא מתלהבים ממה שהקליפרס עשו. Stay Tuned

  24. אתם יכולים להגיד הרבה דברים על דונלד סטרלינג-שהוא שמוק, גזען, קמצן ואנוכי-ואתם תצדקו בהכל. אבל הוא לא שכנע שחקן להשאר בקבוצה אחרי שהוא הסכים בע"פ עם קבוצה אחרת. ראו את זה גם בפלייאוף, סטיב באלמר אובר תחרותי. אפילו יותר מדי.

    (הייתי כותב משהו שקשור לברייקינג בד אבל אני מפחד לעשות ספוילר למי שלא ראה עדיין)

  25. כמה הערות נוספות על התנהלות הוגנות והתחייבות :
    הרבה מאוד תלוי באינטרס ובנקודת המבט של כל אחד כיוון שהם בדרך כלל מנוגדים מאוד.
    אם קבוצה בונה על שחקן פרנצייז תתכבד נא להמתין ולהחתים בזמן המותר ורק אז – תשבור את הראש מי לשחרר כדי לפנות את תקרת השכר.
    אם הקבוצה משחקת באש בזמן שאין להחתים "ובונה" על מילה של שחקן – היא בהכרח מסתכנת בתרגיל בדיוק כמו שהיא תעשה יום אחרי תחילת הזמן החוקי להחתמות…
    ולדוגמה –
    דיאנדרה הכריז על הצטרפותו לדאלאס כי קיובן ישב איתו בזמן שאסור היה. קיובן טירפד את עתיד הפרנצייז שלו ונשאר בלי המכנסיים בדיוק כמו מאות שחקני נבא שחתמו בזמן החוקי כדי לגלות שהרוסטר במועדון השתנה לחלוטין יומיים אחכ. סה לה וי

  26. זה יהיה ממש חמוד אם שאר ה-29 קבוצות יוציאו לפועל חרם טריידים על הקליפרס

    הצדיק באלמר צריך להתבייש בעצמו, וגם דוק ריברס וכו'

    מפה אאחל לקליפרס שהחמישים שנה הבאות יהיו מוצלחות ועמוסות תארים כמו החמישים שנה האחרונו

    או לפחות תשואה של מינוס 100% לאדון באלמר על ההשקעה שלו

  27. חייב רגע להזכיר מה שקיובן עשה רק שנה שעברה עם פרסונס, שעשה (בהודאתו) תרגיל יחד עם הסוכן של פרסונס, חתם איתו במועדון לילה ואחרי זה התחיל מלחמת העלבות בטוויטר על איך הוא עבד על דריל מורי.
    הכל חוקי והכל מובן אבל שוב אני אומר- כשאתה משחק בקקי אל תופתע אם תקבל גוש לפנים.
    לא מגיע לדירק אבל לא יכול שלא לחייך מתחת לשפם הדמיוני כשאני רואה את קארמה מחזירה בק הנד כל כך מהר.

  28. ג'ייסון קיד ברח לדלאס כבר לפני שהלך לניו יורק לפני הפרישה, הקליפרס איבדו את אלטון ברנד ב2008 והוא היה שחקן משמעותי אצלם (וויתר על אזור ה70 מיליון), בוזר ברח לקליבלנד, טורקגלו ברח פעמיים, האינטרנט זוכר את מה שאנחנו לא, בואו לא נצא מפרופורציות.
    אני מסכים שקיובן לא ישכח את זה, אבל זה ממש לא תקדים.

  29. למי שמכיר את ההיסטוריה של מיקרוסופט, החברה התמחתה בדיוק בדברים האלה: להיות בצד המנצח של המו"מ, גם כשאתה לא הכי טוב ולא כי צודק. לא בטוח שכדאי לקיובן להתעסק עם אחד כמו באלמר, שלמד עסקים ופוליטיקה מביל גייטס. אולי זה החידוש שהוא מביא לקליפרס, להיות מכוערים ולנצח בכל מחיר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט