חם מהתנור: לברון נשאר-מעקב שחקנים חופשיים-יום 9 /רועי ויינברג

ימי המורוטריום תמו, ועכשיו עסקאות הופכות לרשמיות.

*

פורטלנד: השחקן החופשי אנס קנטר הסכים לחוזה של 70 מיליון דולר תמורת 4 שנים מהטרייל בלייזרס (ואופציית יציאה כעבור 3 שנים). קנטר שחקן חופשי מוגבל, ולכן לאוקלהומה סיטי ת'אנדר, קבוצתו האחרונה, יש 3 ימים להחליט האם היא מוכנה להשוות ההצעה ולהשאירו באוקלהומה, או לתת לו לשחק אצל הטרייל בלייזרס. קנטר, הבחירה השלישית בדראפט 2011, קלע בתקופה באוקלהומה סיטי 18.7 נק' עם 11 ריב' למשחק (26 משחקים).

*

קליבלנד: לברון חתם על חוזה דו שנתי, ובמהלכו ירוויח סך כולל של 47.9 מיליון דולר, שנה שנייה היא אופציה שלו! (מה שאומר שהוא יכול להיות שחקן חופשי גם ב-2016). לברון, אחד השחקנים הטובים בליגה ב-20 השנה האחרונות, קלע העונה 25.3 נק' עם 7.4 אס' ו-6 ריב' למשחק במדי קליבלנד, ונבחר לאול-סטאר ולחמישיית הליגה הראשונה.

*

סן אנטוניו: הקבוצה קרובה לסכם עם טים דאנקן על חוזה לשנתיים, במסגרתו ירוויח 5 מיליון דולר בשנה הראשונה וסכום זהה מיליון דולר בשנה השנייה, כאשר יש לו אופציית יציאה מוקדמת מהחוזה כעבור שנה (והוא יקבל 2.5 מיליון דולר בשנה השנייה, אם יחליט לפרוש כעבור שנה אחת).

דאנקן, MVP ו-MVP גמר בעבר שזכה בעשרות תארים אפשריים, הראה שהוא שייך לטופ של הליגה העונה עם 13 נק', 9.1 ריב' למשחק ובחירות לחמישיית ההגנה השנייה, השלישית והאולסטאר, בגיל 39.

*

מיאמי: ההיט החתימו את ג'רלד גרין על חוזה לשנה אחת, כשהוא ירוויח 1.4 מיליון דולר (מינימום). גרין קלע במדי פניקס העונה 11.9 נק' עם 2.5 ריב' למשחק במדי פניקס, שם בילה ב-2 העונות האחרונות.

*

יוטה: הג'אז החתימו את הסנטר הגרמני טיבור פלייס. פלייס בן ה-25 שיחק בעונה האחרונה בברצלונה, ונבחר בבחירה ה-31 בדראפט 2010 על ידי הנטס, ולאחר שהזכויות הבין לאומיות עליו הגיעו ליוטה (דרך אוקלהומה, שקיבלה אותן מאטלנטה), הקבוצה בחרה להחתימו. במדי בארסה הוא קלע 5.3 נק' עם 3.9 ריב' ב-13 דקות למשחק ביורוליג. עדיין לא ידועים פרטי חוזהו של פלייס.

*

ברוקלין: הנטס סיכמו עם ווין אלינגטון על הצטרפותו לקבוצה. אלינגטון חתם על חוזה לשנה אחת, במסגרתו ירוויח 1.5 מיליון דולר. הוא קלע בעונה האחרונה 10 נק' עם 3.2 ריב' למשחק במדי דאלאס.

 

*

ג'ורדן
דיאנדרה ג'ורדן.

קליפרס: מקורות מדווחים כי דיאנדרה ג'ורדן יחזור לקבוצה בסופו של דבר, לאחר הפגישה שהוא ערך עם נציגי הקבוצה, ולא לחתום בדאלאס. ג'ורדן, שאת כל קריירת ה-NBA שלו בילה בקליפרס, קלע בעונה האחרונה 11.5 נק' עם 15 ריב' ו-2.2 חס' למשחק, ונבחר לחמישיית ההגנה הראשונה. אם הוא יחתום בקליפרס, הוא ירוויח 88 מיליון דולר ב-4 שנים, ויוכל לצאת מחוזהו כעבור 3 עונות.

*
גג שכר: בניגוד לציפיות, גג השכר גדל ל-70 מיליון דולר, ולא 67.2 כפי שציפו. בנוסף, גודל מערכת המס שהקבוצות יכולות לשלם זינקה ל-84 מיליון דולר (גידול של 10.3%). יכול להיות שהדבר ישפיע על גדלי החוזים בקבוצות השונות.

*
כל החוזים עליהם דווח בחם מהתנור צפויים להפוך לרשמיים (חוץ מהחוזה של טריסטן תומפסון). אתם יכולים להסתכל בקטגוריה של חם מהתנור כדי לראות את המעקב מכל יום.

*
סן אנטוניו: הקבוצה העבירה בחירת סיבוב שני עתידית לקינגס תמורת ריי מק'קלום. מק'קלום קלע העונה 7.4 נק' עם 2.8 אס' ו-2.6 ריב' למשחק.

*
טורונטו: הראפטורס החתימו את לואיס סקולה על חוזה של 3 מיליון דולר לשנה אחת. סקולה קלע בעונה האחרונה במדי אינדיאנה 9.4 נק' עם 6.5 ריב' למשחק.

*
שרלוט: ההורנטס הודיעו כי ג'רמי לין חתם בקבוצה לשנתיים, בהן ירוויח 4.3 מיליון דולר. החוזה נחתם בהתבססות על הבי אנואל אקספשיון של ההורנטס, ולא ישפיע על מצב הקבוצה מתחת לגג השכר. בעונה האחרונה הוא קלע 11.6 נק' עם 4.6 אס' למשחק במדי הלייקרס.

*
דו קרב יומי: המשחק האחרון של מייקל ג'ורדן (חוץ מהתקופה בוושינגטון), גיים 6 מגמר 1998. בפינה השמאלית MJ קולע 45 נקודות וסל ניצחון בלתי נשכח, ובפינה הימנית קארל מלון שהפציץ עם 31 נק', 11 ריב' ו-7 אס', והיה מרחק עבירת תוקף אחת שלא נשרקה מטבעת.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 142 תגובות

    1. לפי דעתי, צעד גרוע לקליפרס.

      דיאנדרה שחקן טוב, אבל מוגבל. הוא היה מושלם עם שחקן כמו דירק שמרווח את הצבע , ולא אידיאלי עם בלייק. וכמובן זריקות העונשין. ..

      כמובן שזה ממש תוקע את דאלאס

      1. אני מסכים איתך, ולדעתי הוא אוברייטד. הוא לא עושה כלום בהתקפה חוץ מליי-אפים ודאנקים, וגם בהגנה הוא לא כזה מדהים (ברסטירקטד אראה כשהוא על המגרש הקליפרס סופגים ב-59% מהשדה, בלעדיו ב-60%).

        גובר, וויטסייד, קאזינס, בוגוט ומוזוגוב סנטרים טובים ממנו, ויש עוד שאני לא זוכר כרגע.

        1. +1

          אבל בסופו של דבר הוא סנטר, וגובה זה דבר שמשלמים עליו ב nba גם עם המוגבלות. בטח השנה שחוזים מופרכים עפים לכל כיוון

        2. אתם משוגעים. קודם כל רועי – זו בחירת סטטיסטיקה ממש מטעה ולא נכונה. אני לא יודע מאיפה הסטטיסטיקה הזאת, אבל אתה חייב לשלב פנימה את כמות הזריקות מהאזור הזה ל100 פוזשנים/48 דקות, כי מבחן העין מראה שעצם הנוכחות שלו שם מונעת הרבה מהזריקות האלה מראש (וגם את 2 ניסיונות הזריקה שהוא מוריד ל0 אחוז ע"י חסימה שלהם). למרות זה אני חייב להגיד שאני גם חושב שההשפעה ההגנתית שלו היא יותר משהו תלוי מאצ' אפ (מול הספרס זה ניצח לדוק את הסדרה) מאשר משהו ססטיינאבילי שאפשר לתת עליו כסף.

          אבל משחק ההתקפה?? נכון שהוא מוגבל, אבל הוא פותח את הצבע בשביל בלייק ומונע דאבל טימים, והוא שחקן פיק אנד רול אדיר – אחד הטובים בליגה. אגב הOffRtg של הקליפרס הוא 114.3 כשהוא על המגרש. כשהוא בחוץ? 98.8. לא יודע אם יש עוד פער כזה בליגה להוציא את כריס פול (ואת לברון בפיינלס). הוא לגמרי שווה את הכסף ורק חבל לי שנצטרך לראות אותו עוד שנה בקליפרס האלה ולא בדאלאס ליד דירק, שהרבה יותר מחמיא לו.

      2. אני גם מסכים שהוא אובררייטד, אבל אין בשוק סנטר שמתקרב אליו.
        זה דיי פשוט, בלעדיו הקליפרס לא היו מגיעים לכלום בזמן הקרוב, מקסימום פלייאוף. איתו הם משמרים סיכוי לזכות באליפות עדיין לפי דעתי.
        במיוחד עם פירס ולאנס שלפי דעתי הם חיזוק רציני לעומת בארנס.
        הקליפרס היו צריכים להיות בגמר המערב שנה שעברה, ועכשיו הם חזקים יותר

  1. אפשר להוסיף את ריי מק'קלום לרשימת המנצחים.
    הוא מגיע לסיטואציה אידאלית עבורו – דקות משחק בקבוצת צמרת לצד רכז מהגדולים במשחק, ועבור מאמן שמריץ שיטה שמסדרת לשחקנים מסוגו של ריי חוזה המשך נדיב בקבוצה הבאה שלו.

  2. לדעתי טעות של ג'ורדן
    בדאלאס הוא היה הופך לבורג מרכזי יותר
    אלא אם אין לו מספיק בטחון עצמי בשביל ללכת על זה 🙂

    או שהוא סתם סוחר ממולח בסגנון ים תיכוני

  3. לא יודע מה שהוא עשה זה לא כזה נורא.
    תראו שחקנים בישראל פה זה מינימום שביתה איטלקית .חלק לא מתאמנים הוא לפחות היה כנה וחזר בו.
    צריך לזכור שהם רק אנשים ועוד חלקם ילדים בני 22 לא צריך לשפוט אותם בצורה כזו רעה.

  4. צעד של דאנדרה יכולה להיות משמעות לגבי התוכניות של קליבלנד. עכשיו הקליפרס כבר לא צריכים להפטר מקרפורד תמורת חוזה שנגמר, ואופציית גו' ג'ונסון יכולה לחזור להיות ריאלית.
    ככה זה כשלברון יושב על הגדר, צריך לקנות לו צעצועים יקרים בשביל לפתות אותו לבוא הביתה כמו ילד טוב.

    1. ואני חושב שלברון צודק. הוא מכיר את גילברט, ויודע שאם הוא יוותר לו בסנטימטר אז הוא ישאר עם קבוצה דפוקה. לא נורא, גילברט עשה מספיק כסף, כך שהוא יכול להרשות לעצמו לשלם קצת מס מותרות.

      (כל זה נכתב בהנחה שזה לא רק ההחתמה של תומפסון שמעכבת את לברון)

  5. כל מי שחותם בספארס מקבל 100% עליית שכר בסוף החוזה אצל נמושות הליגה.
    איך הקינגס שיחררו את מק'קלום עם היסטוריית הפציעות של רונדו ודארן קוליסון ? לא מובן לי.

    אני לא מאמין לקיץ המטורף הזה שסן אנטוניו עוברת, כל יום מקבלים חדשות טובות ואז עוד חדשות טובות יותר.
    קצת צר לי על האיבוד של בלינלי, וקורי גוזף, אבל לא נורא.

    נותר רק להחתים סנטר מסיבי וחזק לסתום את הצבע ולתת דקות לדאנקן לנוח.
    ואולי איזה סמול פורוורד ווטרן לקחת דקות מקוואי כי אני לא בטוח שקייל אנדרסון מספיק טוב בשביל המשימה
    וסיימנו את הקיץ הזה.

    1. כשזה מסריח, זה מסריח. גם אם זו הקבוצה שאתה אוהד.

      לדוגמא: אני עולה במעלית לקומה העליונה של האמפייר סטייט, פתאום בקומה ה-2 עולה השחקן האהוב עליי אי פעם – קווין ג'ונסון. בעוד המעלית בדרכה לקומה העליונה, רעש מוזר נשמע, כמו הרעש של אוויר הבורח מתוך חור בצמיג. רק שהאוויר הנ"ל חם ומסריח. וזה רק אני ו-KJ במעלית.
      עכשיו, רק בגלל שזה KJ, אז למעלית יש ריח ורדים???
      התשובה היא פשוטה – כשזה מסריח, זה מסריח!

    2. מה שאני אוהב אצלך זה שכל מי שלא מסכים עם הדעות שלך אז תמיד נשלף קלף ההייטר,ואיזה אנשים מסכנים שהם כל הזמן הייטרים ואני כל כך מרחם עליהם שהם רק הייטרים.וכל זה עוד לפני שדורון נכנס לאתר והתחיל להשפיע

      1. לא כולם. רק חלק.
        לקחת שמועה על זה שיש בין פול וג'ורדן מתיחות שגרמה לזה שהוא רוצה לצאת ולהפוך את כריס פול למפלצת שתלטנית שצורחת על כולם, דורש כשרון.
        אני מסכים שמה שג'ורדן עשה היה לא לעניין. אבל זה הוא ולא הקבוצה.
        אני בכלל מסכים עם רועי שהוא אובר רייטד ולא שווה חוזה מקסימום. העדפתי שלא יילך בגלל ההטבות שכר. בכלל רציתי sign&trade.
        אם היה אפשר, היה צריך להתנות לו 20 מיליון בשיפור אחוזים מהקו.
        אבל בין זה לבין מה שכתבו פה על הקליפרס ועל פול, המרחק ענק.

        1. לגבי פול האין לי מושג אם זה נכון או לא,אני בהחלט מניח שאם זה פורסם בכמה וכמה מקומות שונים אז כנראה שיש אמת אפילו חלקי בפרסום,מה עוד שאם הכל דבש כמו שאתה מתאר למה מלכתחילה הוא לא חתם בקליפרס,הרי ההצעה הייתה אותה הצעה?
          לגבי הקליפרס אתה רציני???? רק תחשוב שזאת הייתה הלייקרס,מה היו עושים לה?. היו שוחטים לה את הצורה בכל מקום אפשרי

          1. היו שני דיווחים. אחד שקיבל מלא "דיוחי המשך" על כך שיש קרע ביניהם וזה מה שגרם לו לא לחתום. לפי מה שפול פירסם, אין בזה שום דבר.
            הדעה היותר רווחת על למה החליט ללכת לדאלאס היא כי הוא רצה להיות "הכוכב", מה שלא ייתאפשר לו בקליפרס.
            הדיווח השני שאיזה עיתונאי פרסם שפול כל הזמן צרח על ג'ורדן ולא נתן לא כיפים באופן קבוע.
            אז כל מי שלא סובל את פול (מקום שני באתר אחרי לברון) החליט שהוא כלבה צווחנית שאף אחד לא סובל. כמובן שאין ביסוס ראוי.
            לגבי הקליפרס, הם רדפו אחרי שחקן שרצו לתת לו מקסימום בכל הכח. הם לא שברו פה שום הסכם.קוד אתי. ג'ורדן שבר את המילה של עצמו. כנראה, כי גם מה שאמר לדאלאס אין לאף אחד פה מושג.

  6. לג'וג'ו.
    תקשיבי. מאתמול אני עושה בינג' ווצ'ינג לסדרה עם הזומבים. סדרה די משעשעת אבל די מפגרת. העניין הוא שראיתי איזה מיליון זומבים וכבר קיבלתי בחילה אבל את בח"ל לא ראיתי.
    יש מצב שעשית לי מערוף?

    כדי שזה יהיה רלוונטי למשהו – דיאנדרה ג'ורדן

    1. לא גוגי, אבל חכה לעונה השניה ובעיקר לשלישית שם בח"לתך (השחקנית של מגי, נכון?) הופכת לדמות מרכזית.
      אני שמח שדיאנדרה גורדן הם קבוצה מוזרה וצבעונית עם אוסף של טיפוסים. מעדיף אותם עם הלןזריות שלהם וסכסוכי הכיפים של פול ולא קבוצות אפורות שיש המון בליגה כמו פורטלנד או אטלנטה.

    2. חרא של סדרה. חבל על הזמן שיכולת להקדיש במקום לניסויים נוספים בבובת הוודו של לברון. וותר מיד ודלג למיטב שלה ביוטיוב.

  7. אני לא מצליח להבין לאן הקליפרס רוצים ללכת.
    ברור שבלי ג'ורדן הם חלשים ולא מתברגים ב6 הראשונות אף פעם.
    אבל אחרי השנה שעברה שהם הודחו כ"כ עייפים, אחרי שהתגלו כ"כ הרבה ליקויים בסגל שלהם, הם לא עשו יותר מדי כדי לשפר את זה בזמן ששאר קבוצות הליגה התחזקו ויתחזקו משמעותית.

    תקרת הזכוכית של המועדון בשנה שעברה היתה גמר המערב בכל מקרה, הם לא היו עוברים את גולדן סטייט בחיים, גם בסיבוב הראשון מול הספארס פחות שחוקים ויותר רעבים הם לא היו עוברים, אז איך בדיוק הם מתכוונים להשתפר?

    לאור כל הרכילות שצפה והסקת מסקנות מהעונה שעברה, אני אם כבר הייתי נותן לג'ורדן ללכת ומביא סנטר שיודע לקלוע משהו שהוא לא אליהופ כדי שיהיה מקום לזוז קצת בצבע.

    1. ג׳ורדן לא היה הבעיה.החמישיה שלהם חזקה ,מה שהיה חסר זה ספסל.לכן הביאו את לאנס ופירס ומקווים שהג׳וניור יפרח.חסר להם עוד גבוה סביר.אבל סה"כ עשו כמה תיקונים מינורים,לא היה להם יותר מידי מרווח תמרון.

      1. הכל בעייני המתבונן,לדוגמא גילברט פתח את הכיס ברמות מטורפות הכל בשביל שהילד המגודל יהיה מרוצה.בלאטר שלא חסר לו כסף יכול לעשות את אותו הדבר ולשלם מס מוצרות גבוה יותר בשביל לחזק את הספסל ואל תשכח שבארנס שהיה שחקן חמישייה עזב אותם.

      2. החמישיה שלהם היא לא הבעיה אבל אני הייתי נותן לג'ורדן ללכת ומביא סנטר אחר ועוד שחקן לרוטציה.
        כל הקבוצות השנה במערב התחזקו, הם לא.
        הם לא יגיעו רחוק יותר מחצי גמר המערב גם השנה.
        וגם זה לא בטוח.
        הספארס התחזקו, אוקלהומה יבואו בריאים. גולדן סטייט…., הרוקטס לא פראיירים ובברלי יוריד מעמסה מהארדן.

        בקיצור, שיהיה להם בהצלחה.

        1. בלי גורדן התקרה שלהם מלאה והם יכולים להביא במקרה הטוב את ג'אבל מגי.. הם בכל זאת התחזקו עם סטיבנסון ופירס, החתימו כמה שחקנים על מינימום וגם נפטרו מהחוזה של הוז.

          עדיין נראה שהם בהחלט בשורה הראשונה של קבוצות המערב.

          1. עם סטיבנסון של השנה האחרונה זה נראה שהם נחלשו, למרות שאני מאוד החזקתי מהשחקן הזה בשנתיים האחרונות שלו באינדיאנה.

            פירס מצוין וזאת התחזקות אפילו יותר משמעותית, רק שאני לא יודע כמה הרגליים שלו יחזיקו העונה, בטח בפליאוף.

            אני עדיין רואה אותם גג בחצי הגמר, גם אז זה על חשבון יוסטון\אוקלהומה, שזה בכלל לא בטוח שהיא טובה מאחת מהן.

  8. מישהו יודע מה הסיפור עם טריסטן תומפסון?

    גם בלי שום קשר לאיומים של לברון, אם הם מוותרים עליו הם מטומטמים אפילו יותר מהקליפרס…

    או שעלה לו השתן לראש והוא מקווה לקבל הצעה טובה יותר מקבוצה אחרת שתיאלץ את הקאבס להשוות אותה?

    1. מה הסיפור? סחטנות של תומפסון שמגובה בלברון מאחורי הקלעים. הוא אוברייטד בטירוף, לא נראה שיש הרבה קבוצות שמחכות בתור וריבאונד גם לאב ואחרים יודעים לקחת.
      דחה הצעה של שמונים מיליון וכדאי שהוא ירגע דחוף. האיש בקושי יודע לקלוע שלא לדבר על העונשין.
      אולי זו רק דעתי, אבל שיא החוצפה לבקש שמוןנים מיליון ולקלוע 50 אחוז מהעונשין. בשביל הסכומים האלו, הם צריכים להשתפר מעונה לעונה.
      לזכותו יאמר, שהוא לא מחמיץ משחקים ומפגין עמידות ראויה.

      1. למה שיא החוצפה מבחינתנו הכי לגיטימי שבעולם.יש לו את הגב של לברון והוא יודע שלא משנה כמה הוא יבקש בסוף לא תהיה להם ברירה והם יתנו לו.מה שנקרא הדבר הכי טוב שהוא עשה בחיים שלו זה לקחת את הסוכן של לברון.

      2. ג'ורדן קיבל 80 מיליון לארבע שנים והוא קולע עונשין פחות טוב מתומפסון (שקיבל הצעה של80 ל5 שנים). לא אומר שהוא שווה את הכסף אבל בסכומים שמתגלגלים השנה ויגדלו עוד יותר בשנה הבאה זה יכול להיות דיל נורמלי לחלוטין. העניין הוא שתומפסון חושב שהוא שווה יותר,לפחות כמו dj אז הוא לא חותם

        1. אתה לא בטמת משווה בין שחן בחמישית ההגנה ואחד השומרים הטובים בליגה(שגם מסיים לא רע ליד הטבעת).לשחקן ספסל שתופס ריבאונדים מידי פעם ?

  9. סן אנטוניו עם עוד מהלך מרשים ריי מקקלום כשהוא שיחק נראה בדיוק כמו השחקן שחסר להם מהספסל בעמדה 2. אולי העמדה המקורית שלו היא1 אם אני לא טועה אבל נראה לי שהוא יכול לשחק 2. עכשיו צריך מחליף לעמדה 3 הסגל מוכן לאליפות. סנטר שייתן בשר זה גם בונוס.

    1. מסכים איתך, הוא יכול להתפתח ליורש של טוני פארקר. מהלך חכם של פופ, ויש את מילוטינוב כסנטר מחליף שיתן לא מעט לספרס. הם עדיין צריכים סמול פורוורד, אבל ה-3 מיליון דולר החדשים בגג השכר (70 במקום 67) יכולים להספיק להם

          1. אל תדאג, מנחם בטח היה ממציא משהו שרוג'ר ווטרס התקשר לפופ וביקש ממנו לא להחתים שחקן ישראלי, ושאם פופ יחתים אותו זה יהיה בגידה בערכים ובמולדת.

  10. מקרה דיאנדרה ג'ורדן מלמד שיש לבטל את התקופה של "מותר לדבר אבל אסור לחתום". ברגע שנפתח חלון הפרי אייגנסי, צריך שגם יהיה אפשר לחתום.

      1. החוק נועד כדי ליצור שיוויוניות בין כל הקבוצות. זה מאפשר להרבה קבוצות את ההזדמנות לחזר ולהציע גם אם הם אופציה שלישית או רביעית של שחקן. ומן הצד השני זה מאפשר לשחקן לא להיות לחוץ לטקטיקה של תחתום עכשו כי מחר החלון נסגר.

        זה שם את הכוח בידיים של השחקנים למקסם את הסיטואציה ולמצוא את מקומם. אחרת ב12:01 ביום הראשון היו נחתמים כבר חוזים שדוסקסו בזמן הדראפט או גרוע יותר בזמן הפלייאוף.

        זה מזכיר את תקופת ההקפאה של הרמטכ"לים שלא יכולים לנחות בלשכה פוליטית שנייה אחרי שקיבלו החלטות מבצעיות.

        גם אם תקופת ההקפאה היא למראית עין היא חשובה כדי לא לערבב בין סדר העונות בליגה. תארו לכם שכל סדר הדראפט היה משתנה כי קבוצות סגרו בשושו עם פרי אייג׳נטס.

        אין מה להאשים חוק כאשר הפירצה שלה טובה מהאלטרנטיבה.

        ג׳ורדון יצא שמוק גם בגלל שהחליט ביום ג׳ והחזיק בסוד עד הרגע האחרון. גם בגלל שסינן את המאבס ואפילו את סוכנו שבטח יפוטר או יגמור קריירה והכי חשוב זה שאת כל שיחת הxbox והקלפים שניהל עם פול והחברה יכל לנהל גם לפני שבועיים. ואז להחליט.

        מבלי קשר זה אחת מהפרי אג׳נסיס הכי טובים שאי פעם היו. כוכבים בחרו סיטואציות טובות בשוק קטן, משחקי מוחות והרכבת פאזלים לסגלים והכי חשוב לנו לא היה משמעמם

        1. ממש לא.

          החוק נועד כדי לתת לנבא זמן כדי לחשב את תקר השכר של העונה הבאה.

          אי אפשר לדעת על כמה שחקן יכול לחתום או כמה מקום יש לקבוצות כדי להחתים שחקנים – בלי לדעת את גובה התקרה, ויש המון נתונים שצריך לקבל ולחשב כדי להגיע למספר הזה.

          זאת הסיבה שהמורטוריום קיים.

  11. "מרחק עבירת תוקף אחת שלא נשרקה מטבעת"..

    1. בחיים לא היה תוקף.
    2. גם אם יוטה היו מנצחים במשחק, עדיין היה עליהם לנצח את גיים 7.
    3. ראסל הנקניק עף אחורה במקום לשמור.
    4. בחיים לא היה תוקף.

  12. ואני שואל: מה מנחם יגיד עכשיו על ההחתמה של מקאלום בספארס??
    האם הם יהיו כ"כ גרועים שיצטרכו להרחיק אותם מהNBA?

  13. אחרי הנסיון הכושל להאלי הופ גרוטסקי ביותר, ברבע האחרון במשחק השביעי נגד יוסטון השנה. כשהקליפרס במינוס 20, התחלתי לפקפק בצורה קשה באינטיליגנציה של ג'ורדן.
    מצד שני אם זה היה נכנס זה היה סל מאוד מאוד מרשים.

  14. האמת יש בדינאנדרה משהו מאוד נוגע ללב ועצוב.
    הוא כנראה בחור עם בעיות של ביטחון עצמי כפי שרואים בקליעות עונשין, יש לו פנים של ילד בן 7 שחי בגוף של גבר מגודל. בפליאוף נגד סן אנטוניו כל פעם שעשו עליו עבירה הוא כמעט בכה. זו היתה ממש התעללות.
    עכשיו שסוף סוף אזר אומץ לעזוב את הקבוצה והשחקנים שאף פעם לא כיבדו אותו ושכחו ממנו, פתאום הם ניזכרו בו ועשו הצגה שלמה כמה הוא חשוב להם. עכשיו מה יהיה? הם עוד יותר לא יכבדו אותו, על זה שהוא חזר.

  15. ולגבי תומפסון, אני שומע על זה פעם ראשונה.
    מצחיק שהוא שוכח ששניה לפני הפציעה של לאב הוא היה שחקן רוטציה שלא יקבל 40 מיליון ל5 שנים.
    מצד שני, אם שומפרט המעפן קיבל 10 מיליון לעונה…?

  16. מה שדיאנדרה עשה חוקי אבל מסריח ביותר. פשוט תינוק מגודל.
    מסכנים דאלאס שנתנו לצ׳נדלר ללכת לסאנס וכרגע תקועים ללא סנטר.

    לגבי דיאנדרה, הוא זוכה לקרדיט מוגזם אבל בלעדיו לא היה לקליפרס סיכוי לחלום על אליפות. אי אפשר בליגה דלילת סנטרים למצוא תכנית חלופית.
    קי

    1. אני מניח שאתה מדבר על הקליפרס, ת'אנדר, ווריורס, ספרס, רוקטס והגריזליס. הגריזליס, הספרס, הת'אנדר והווריורס יותר חזקות מכל האחרות לדעתי, אבל הבית החלש של הת'אנדר יסדר להם כרטיס בטופ 4 (רק יוטה קבוצה שיש לה כיוון לפלייאוף-מינסוטה, דנבר ופורטלנד לא יגיעו לשם). הגריזליס, הספרס, המאבריקס, הרוקטס וגם ניו אורלינס מפסידות בענק מזה שהן באותו בית.

      1. לדעתי אם ממפיס ממשיכים בקבעון שלהם – האמונה שאפשר לבנות קבוצה לאליפות עם 2 שחקני פנים מעולים, אבל בלי קלעים נורמאלים מסביבם, מבחניתי ממפיס היא בתחתית של הטופ 6. וזה לא משנה אם הם יסיימו מקום 1,2,3 או 6 במערב – אני יכול להיות סמוך ובטוח שלפיינלס – הם לא מגיעים.
        אבל אם הם לשם שינוי יבצעו מהלכים שיביאו להם לפחות 2-3 שחקנים מעמדות הגארד והכנף שיכולים לאיים מבחוץ – אז כמובן שאשנה את שעתי. עד אז – הדובים לא מרשימים אותי.

      2. לשישייה הזו התכוונתי, אבל לטעמי הקליפרס יותר חזקים, בייחוד אחרי החזרה של דיאנדרה והחיזוק בכנפיים. גריפין היה חלומי בפלייאוף והם יבואו רעבים בעונה הבאה. עדיין חסר להם עומק במחליפים לגבוהים. פציעה אחת משביתה אותם קשות . אקפה יודו לא נספר בכלל וכנראה יש לזה סיבה…. איזה באסט

  17. ג'ורדן, קאזינס, אנדרו ביינום, דוויט הווארד, וכמובן לארי סאנדרס-למה כמעט כל ביג מן שחור אמריקאי בשנים האחרונות שמתחיל לככב הופך ל-head case במידה כזאת או אחרת שלא מצליח להתמודד עם ההצלחה? זה קשור איכשהו לגובה?

    אם יש פה פסיכולוג ספורט שיוכל לענות/לתת דרך ליצור איתו קשר, זה בסיס מעולה לכתבה

    1. אל תשכח את היברט.

      ההיפותזה שלי היא שבגלל הגובה שלהם, האוויר שהם נושמים דליל בחמצן וזה דופק להם את המוח, אבל במכון וייצמן סרבו לחקור את ההשערה (משהו על זה שאצלי החמצן לא מגיע למוח 🙁 )

  18. האם דאלאס הופכת לקצת חור שחור (חור בגודל ראש סיכה
    שבולע כוכבים שלמים לריק באסטרונומיה)
    רונדו הרס להם את הפלייאוף בברור
    פרסונס אחרי חוזה עתק השאיר רק את הג'ל של השיער שלו
    (פרטים אצל אפלטון שמכיר טוה את יוצאי יוסטון).
    צ'נדלר למרות שחשבתי ששם הקרמה הטובה שלו טעיתי
    ונתן עונה בינונית מינוס.
    מונטה אליס, קלע הרבה אך נרדם בהגנה לגמרי (מנחם כתב).
    מה קורה פה האם קיובן לוקח אותם יותר מידי לבילויים?
    אולי אני טועה אך זה נראה שכל מי שמגיע לשם מאבד מיכולתו
    למרות שקרלייל הוא מאמן אדיר.

    1. מת'יוס עדיף על אליס, ולדעתי קיובן לא אמר את המילה האחרונה. S&T של אליס, בחירות עתידיות (אולי גם בחירה ראשונה ב-2016) וזכויות בין לאומיות (קופנן ופרזלדיץ') על היברט יכול להועיל לשני הצדדים, כשהפייסרס מרוויחים עוד נכסים לטריידים ופחות כסף מתחת לגג השכר, והמאבריקס מקבלים שחקן שטוב בהרבה מג'ורדן

      1. רועי, אם הבנתי נכון, לטענתך היברט הוא זה ש"טוב בהרבה מג'ורדן"?
        אם כן אשמח לשמוע מדוע אתה חושב ככה. אמנם גם אני לא ממהללי דיאנדרה, אבל אני ממש לא חושב שהיברט טוב ממנו בהרבה, או בכלל טוב ממנו.

        1. אין בעיה, אסביר בהתבסס על השנה האחרונה, עונת שיא של ג'ורדן ועונה בינונית של היברט, ומלא מלא מספרים:

          קודם, הריבאונד-רוב הריבאונדים של ג'ורדן באו ללא תחרות כלשהי, ורק 2.7 ריב' הגנה למשחק באו עם מאבק כלשהו. זה יותר מהיברט, אבל הוא סתם מנפח את הסטטיסטיקה.

          נעבור להגנה: 5.1% מכל הזריקות בצבע שיכל לחסום ג'ורדן חסם, 5.4% היברט חסם. ההגנה של אינדיאנה הייתה הרבה יותר אפקטיבית העונה, ובאזור המוגבל, איפה שהרים פרוטקטורים באים לידי ביטוי, הוא מנע 0.16 נקודות ב-36 דקות. היברט מנע 2.46 כאלו, וזה ההבדל הגדול ביניהם.

          בגרף הזה יש נוסחה שמשקללת את היעילות של הרים פרוטקטורים בליגה, ותראה מי אחרון בו (ומי שלישי): http://bballbreakdown.com/wp-content/uploads/2015/04/rpn2.png

          עכשיו החלק הקל, ההתקפה: ג'ורדן קלע ב-72% מהשדה בגלל שהוא היה רוב הזמן השחקן השלישי או הרביעי הכי מסוכן על המגרש (בקבוצה עם כריס פול, בלייק גריפין וג'מאל קרופורד).

          היברט קלע יותר ל-36 דקות, ובאחוזים נמוכים יותר, כי רוב העונה ההתקפה התבססה עליו. הוא גם יודע לקלוע מהעונשין (82.4% לעומת 39%), ולעשות יותר מלתקן החטאות בצבע (21.7% מכל הזריקות שלו באו מאזור של 0 עד 3 פיט מרחק מהסל, 91.8% מכל הזריקות של ג'ורדן, זה פער ענק בין 2 סנטרים שמשחקים דומה).

          בעצם, זה שהוא שיחק עם פול וגריפין עושה את ההבדל. הוא לא יכול לסחוב קבוצה עליו כשחקן ראשי/משני כל העונה כמו היברט בשנה שעברה, אלא להיות מספר שלוש לא רע (כמו היברט עם ג'ורג' וסטפנסון, קבוצה שהשיגה יותר מהקליפרס).

    2. דורון, מבקש מראש את סליחתך (זה לא אני, זה ה-OCD)
      אבל החור שחור ש"בולע" כוכבים שלמים הוא ההיפך מריק.
      במידה והוא נייח, ב"מרכזו" קיימת נקודה, שם צפיפות החומר היא אינסופית
      (הנקודה הסינגולרית)

      בהשאלה מעולם הכדורסל – חור שחור זה JR, או דיון, שכאשר כדור נמסר עליהם, לעולם הוא לא ימשיך לשחקן אחר…

  19. גראלד גרין למיאמי בכזה חוזה – וואו…
    הבחור שווה יותר וגם די אטרקטיבי לצפייה – לא שהקהל של מיאמי יגיע
    על פניו החתמה טובה

  20. גרין על חוזה כזה נמוך זה מציאה. אם מיאמי בריאה היא מקום 3-4 במזרח ואולי אפילו 2. יש לה אחלה סגל עכשיו הוא רק צריך להתחבר!

  21. ממש תודה גיא שהסברת ותיקנת, אני הוא זה שמתנצל
    כי הטעתי את הקוראים, סליחה.
    ממך גיא הבנתי יותר מהוא חור שחור, נשמע מדהים צפיפות
    החומר שם.
    אגב אם אתה לא בא למפגש אני נכנס לריק מבחינת הרגשה,
    אני ממש מבקש ורוצה שתבוא.

  22. לא קשור לפה ,אבל מקל לא יחתום במכבי.לדעתי מהלך מבורך סתם מיותר היה להחתים אותו.עכשיו צריך להשקיע ב4 טוב וגם סנטר טוב ומכבי מסודרת.

          1. לא מבין את ההגיון במשפט הזה מלבד קטנוניות (היית יכול להכניס את כל הליגה הישראלית יחד והם היו מרוויחים פחות מקובי), קובי לחלוטין מקבל את המשכורת שלו בגלל הכנסות שלא מגיעות מכדורסל נטו – לא משתגע על זה אבל זה המצב, הוא עדין מוכר הרבה יותר חולצות וכרטיסים מכל החמישה יחד אם כבר פרופרוציות.
            אפשר גם להתכווח שדנקן מוכר את עצמו בזול לעוד טבעת אבל זה דנקן הקדוש, הרי אם קובי היה עושה את זה היו מכסחים אותו שהוא רוצה להשתוות במספר הטבעות של ג'ורדן.

  23. איך יכול להיות שמיאמי עושים הכל נכון? מה יש באיש הזה, פיט ריילי? ממש נבנית שם אחלה קבוצה בלי סיבה נראית לעין. זו הולכת להיות הקבוצה הכי מהנה לצפייה בליגה.

  24. לא מת על מרק קיובן אבל מאז ההופעה באנטוראג' הוא משעשע אותי:
    כמו כן, מצא קיובן זמן לענות לכתב ESPN כריס ברוסארד, שכתב אמש: "קיובן זועם, הוא נוסע במרכז יוסטון מתחנן בהודעות למשפחה של ג'ורדן לתת לו את הכתובת לבית של דיאנדרה". בעלי המאבס צייץ היום בחזרה לברוסארד: "זה החרא הכי מטומטם ששמעתי בחיי. אם היתה לך קצת אתיקה היית מסמס לי והייתי נותן לך את הכתובת שלו".

  25. אם פלופי נשאר בקליבלנד עד 2017/18, הוא יוכל לקבל בקיץ 2018 (שיהיה EARTHQUAKE גדול בליגה) חוזה של 204 מיליון ל-5 שנים, שמתחיל ב-36.5 מיליון ועולה בקצב קבוע (7.5% לפחות) לפי חוק בירד

    1. וזה לפני שנזכרים שהוא יחגוג 34 בתחילת עונת 2018/19. זה אומר שכשהוא יהיה בן 39 ישלמו לו 45 מליון. הזוי רק לחשוב על זה.

  26. יש לי פנטזיה קטנה שאין סיכוי שתתגשם ובה הקינגס מחליפים את קאזינס תמורת הווארד. איך בא לי… נותן להם גם את ג'וש סמית

  27. רוב השחקנים החופשיים הבולטים חותמים על חוזים עם אופציית שחקן שיכולה להפוך אותם לשחקנים חופשיים ב-2017/18. גם לברון מסיים חוזה (בין אם ימשיך בקאבלירס אחרי העונה בחוזה הזה או באחר) באותה שנה.

    זה הכיוון של הליגה, וגם דוראנט יהיה שחקן חופשי באותה שנה לדעתי (כמו ווסטברוק, אירווינג ורבים שאני לא זוכר כרגע). תוסיפו לזה את כל דראפט 2014, ואתם מקבלים פרי אייג'נסי שישנה את המאזן בליגה לחלוטין. משהו בסקאלה של 1996 ו-2010 ביחד.

  28. בינתיים באתלטיקה כמה תוצאות אדירות. ג'סטין גאטלין ממשיך בכושר המטורף שלו (מה הוא לקח שמשפיע כ"כ הרבה זמן?) וקבע 9.75 בריצה ל100 מטרים. ובמשולשת קרב אדיר בין פיצ'רדו הקובני שקבע 17.99 אחרי שכבר עבר הלפני חודש פעמיים 18 מטר, לבין כריסטיאן טיילור שעבר פעמיים 18 מטרים וקבע 18.02 ו-18.06 איזו אליפות עולם נהדרת הולכת להיות לנו עוד חודש

  29. מה עובר על ג'ראלד גרין? יש לו את הסוכן של מאט בארנס או משהו? בקלות היה יכול להוציא 5 מיליון לעונה מאיזה קבוצה בליגה אם הוא היה רוצה.

  30. גרין גם היה יכול לשדוד חוזה מהסוג של אפללו. בעולם שבו קראודר על 7 מיליון לעונה ואמיר אל פאיד ג'ונסון גונב 12 מיליון לעונה גם לגרין המוכשר יש מקום. בעצם זה לא עולם שהיינו רוצים לחיות בו,איזה מזל שזה בור הצואה של איינג' בלבד 🙂

    מיאמי זה סגל יפה על הנייר אבל שני הכוכבים הגדולים שלה עם סימן שאלה האם הם בדרך לעולם הבא או שהאם אפשר לבנות עליהם גם למרץ ואילך. חום מצה שיש שם המון בשר וחלב בסגל. המון שחקנים שמתאימים לסגנון משחק שונה. לי זה מריח כמו עונה של אין דלק,הרבה פציעות,מעט חיבור ועדיין המון כוסיות בביקיני ובוש.

  31. אוקלהומה לא יכולים להרשות לעצמם לא להשוות.
    אם הם עושים את זה הם יכולים להגיד שלום לדוראנט.

    קאנטר נותן להם את המימד היחיד שהיה חסר לקבוצה הזאת והופך אותם לפייבוריטים במערב אם יהיו בריאים.

  32. הקינגס מנסים לפנות מקום בתקרת השכר כדי ללכת על…………….

    נו, נחשו…..

    ג'וש סמית !!!

    אי אפשר להמציא כאלה דברים.

    רונדו, קאזינס, ג'וש סמית, וג'ורג' קארל מאמן.

    רק חסר ג'יי אר סמית להשלמת בית המשוגעים.

    אי אפשר להמציא כאלה דברים כבר אמרתי ?

  33. קיי-
    בתור אחד שצופה הרבה במכללות אתה מכיר את חואן סטטן הפוינט גארד של ווסט וירגיניה?
    הוא ישחק עם סקרמנטו בליגת הקיץ והוא מאד מזכיר לי את איזיאה תומאס הקטן.
    גוניור שהצליח מאד במכללה כולל תארים, אבל אף אחד לא סופר בגלל שהוא קטנטן

כתיבת תגובה

סגירת תפריט