השחקנים החופשיים הפנויים המתאימים ביותר לכל קבוצה/רועי ויינברג

שוק הפרי אייג'נסי בעיצומו, ועכשיו זה זמן מעולה לברר מי מכל השחקנים החופשיים הפנויים (כל השחקנים שלא דווח על חתימתם בחם מהתנור כלשהו), שמתאימים לכל קבוצה, נכון ל-8 ביולי.

הרשימה לא כוללת את לברון ג'יימס, שיכול להפוך כל קבוצה לקונטנדרית, לא משנה אם זאת גולדן סטייט, קליבלנד או עירוני נס ציונה.

*
אטלנטה: כריס קופלנד.

 

קופלנד
בודנהולצר יכול להקפיץ לו את הקריירה. קופלנד.

על השחקן: 6.2 נק' עם 2.2 ריב' במדי אינדיאנה בעונה האחרונה.

ההוקס צריכים סמול פורוורד שומר, בהעדר דמארה קארול שעבר לטורונטו. הוא לא חייב לפתוח כל הזמן, כל עוד ההוקס ינסו לשלב בין הורפורד, מילסאפ וספליטר (או להעלות את ספלושה בחמישייה), אבל למקרים של איזון, הם כן יצטרכו מישהו שיוכל לשמור ולהוסיף GRIT לקבוצה.

יכול להיות שקופלנד יתן להם את זה. הוא היה טוב בניקס לפני כמה שנים, יש לו יד סבירה מהשלוש ומשחק פוסט אפ טוב, ואת הנתונים שיהפכו אותו לשומר מעולה. עם העבודה הצמודה של מייק בודנהולצר, שפיתח כמה שחקנים כאלו, הוא יכול להיות ההפתעה הגדולה הבאה של הליגה.

*
בוסטון: קווין סרפיין.

סרפיין נאבק בגבוה אנונימי כלשהו. יכול להיות מה שהסלטיקס צריכים.

על השחקן: 6.6 נק' עם 3.6 ריב' למשחק במדי בוסטון.

הוא יכול לתפקד כסנטר הגנתי טוב (רים פרוטקטור) לעתים, וזה יסייע לבוסטון. הוא פוטנציאל לא ממומש, ובראד סטיבנס יכול לפתח אותו. הסלטיקס צריכים סנטר חזק, במיוחד כאשר יש להם 4 פאוור פורוורדים שלא מסוגלים לשחק יותר מדי בעמדה הזאת.

יש לסרפיין DBPM של 0.7, יחסית ממוצע אבל כשמוסיפים את העובדה שהוא לוקח 17.9% מכל הריבאונדים ההגנתיים שהוא יכול להשיג, מוטת ידיים יעילה ופיזיות, הוא מה שבוסטון צריכה.

*
ברוקלין: ג'רלד גרין.

על השחקן: 11.9 נק' למשחק במדי פניקס.

בהעדרו של אלן אנדרסון, הנטס צריכים כוח אש מהספסל, כשבוגדן בוגדנוביץ' צפוי לפתוח. המחליפים שלהם בכנפיים חלשים למדי, והם צריכים אתלט שיוכל לקלוע נקודות ויהיה יעיל מהספסל בשעת הצורך (וזול). ג'רלד גרין הוא האיש.

גרין היה כוח יעיל מהספסל של הסאנס העונה, ויכול לשחק גם כשוטינג גארד וגם כסמול פורוורד. הוא לא שומר מדהים, בלשון המעטה, אבל העבודה עם ליונל הולינס, אחד המוחות ההגנתיים הטובים בליגה, תשפר אותו משמעותית. הוא יכול להוסיף 12 נקודות למשחק, ולהיות עוד שחקן יוצר בהתקפה כשג'ונסון, די-וויל ובוגדנוביץ' על הספסל.

*
שרלוט: ג'יי אר סמית'.

 

על השחקן: 12.1 נק', 3.8 ריב' למשחק במדי קליבלנד.

ג'רלד הנדרסון הועבר לפורטלנד ומו וויליאמס עזב לקליבלנד. ההורנטס צריכים אפשרויות קליעה, במיוחד כשמייקל קיד גילטריסט מוגבל מאוד בהתקפה. ג'יי אר סמית' האיש הנכון לזה, כשהוא יכול לתפקד כסקורר יעיל, גם בחמישייה וגם מהספסל. הוא צפוי לפתוח אם יגיע לשארלוט, ולנצל את המבטים הפנויים שהוא ישיג דרך קמבה ווקר.

בנוסף, וזה אחד הדברים החשובים ביותר במקרה של סמית', הוא יכול לרווח את הצבע של ההורנטס. אל ג'פרסון ופרנק קמינסקי חלשים מחוץ לצבע, וגם קמבה לא מצטיין בקליעה מרחוק. נכון שיש את ג'רמי לאמב, אבל הוא רחוק מלהיות שוטינג גארד פותח בקבוצת פלייאוף. JR יכול להיות אחד כזה, ולכן מייקל ג'ורדן לא צריך לוותר ולהחתים אותו בהקדם האפשרי.

*
שיקגו: אלכסיי שאבד.

על השחקן: 10.3 נק' למשחק במדי פילדלפיה, יוסטון וניו יורק.

הבולס מסודרים בפרונט קורט ובעמדת הפוינט גארד, ולכן כל מה שנשאר להם זה עוד עומק בשוטינג, שכולל את ג'ימי באטלר, ולא הרבה מעבר (אנטואן מור). בחצי האחרון של העונה שאבד ניצל את זה שהניקס לא הולכים לשום מקום, והצטיין עם 14.8 נק', 4.6 ריב' ו-3.6 אס' למשחק ב-26 דקות.

הבולס יכולים לנצל את זה, כשיש להם עוד גאנר מהספסל בדקות בהן באטלר צריך מנוחה. שאבד יכול לרווח את המגרש, ליצור לעצמו הזדמנויות קליעה ולהיות סקורר יעיל במידת הצורך, שמוכן גם להיות מחמם ספסלים כשצריך. יכול להיות החתמה נכונה של שיקגו, שכנראה ויסכים לחוזה שלא ישפיע על תקרת השכר של הבולס (דרך הבי אנואל אקספשיון/MLE).

*
קליבלנד: טיישון פרינס.

על השחקן: 7.5 נק' עם 3.6 ריב' למשחק במדי ממפיס, דטרויט ובוסטון.

בהעדרו של שון מריון, שנפצע במהלך 2014/15 ולא באמת חזר לעצמו, קליבלנד צריכה סמול פורוורד שיוכל להיות שחקן משלים, שומר טוב וגם שחקן של 5-10 נקודות למשחק, במקרה הצורך, ויותר חשוב מהכל-יוכל לתת מנוחה ללברון ג'יימס, שנשחק עד דק במהלך הפלייאוף.

טיישון פרינס הוא האיש הזה, שמחזיק בכל התכונות שמצויינות לעיל. הוא הראה שלא נס ליחו במדי הפיסטונס העונה. יש לו מוטת ידיים מרשימה, וטונות של ניסיון, מה שיסייע לקליבלנד. הוא החתיכה החסרה בפאזל של בלאט, ולכן הקאבס הביעו התעניינות בשחקן.

*
דאלאס: ג'רמי לין.

על השחקן: 11.2 נק', 4.6 אס' למשחק במדי הלייקרס.

יש למאבריקס שוטינג גארד, סמול פורוורד, פאוור פורוורד וסנטר חזקים מאוד, כאשר כל אחד הוא בין ה-10 הטובים בעמדתם בליגה כיום. אבל הם צריכים רכז, שיוכל להוביל את ההתקפה ולא יכפה את רצונו שלו על הקבוצה, בדומה לרונדו אשתקד. צריך שחקן שיוכל להיות שחקן משלים בליינאפ, ושיפעיל את ההוראות של קרלייל בצורה הטובה ביותר.

ג'רמי לין האיש המתאים. הוא לא מה שהיה בתקופת הלינסיינטי, אבל יכול להיות שחקן חמישייה לא רע, ויחד עם ג'יי ג'יי בריאה ודווין האריס ירכיב עמדת רכז לגיטימית לכל דבר, במיוחד בקבוצה אשר שאר העמדות שלה כל כך חזקות. גם המאבריקס יודעים את זה, ומאוד מעוניינים בשחקן.

*
דנבר: מרקוס ת'ורנטון.

על השחקן: 7.9 נק' למשחק במדי בוסטון ופניקס.

ת'ורנטו המנוסה נדד מקבוצה לקבוצה בשנים האחרונות, ועדיין יכול להיות גארד אפקטיבי מהספסל. לדנבר יש עמדת שוטינג גארד שמתבססת על כמות במקום על איכות, אבל הם עדיין צריכים סקורר משמעותי שיכול לשחק כשוטינג גארד טהור, במיוחד לאור הסיכוי שמודיאיי ולאוסון ישחקו לא מעט ביחד בעונה הבאה.

הוא מתאים לשיטה המהירה של ברנדן מאלון, ושנמצאת עמוק בתוך ה-DNA של המועדון. הוא העביר אצל מאלון חלק גדול מ-2013/14, ויוכל לפרוח כרול פלייר סקורר מהספסל של הנאגטס.

*
דטרויט: מירזה טלטוביץ'.

על השחקן: 8.5 נק' עם 4.9 ריב' למשחק במדי ברוקלין בעונה האחרונה.

לפיסטונס יש עמדות גארד עמוסות לעייפה, ועם ביג מן כמו דרומונד צריכים שחקנים שיוכלו לרווח להם את המגרש, ויתפקדו כסמול פורוורד כשצריך. טלטוביץ' יכול לעשות את זה, ולהשלים עמדת פורוורד ארוכה, חכמה ומגוונת עם ארסן אליאסובה. הוא קלע ב-2013/14 ב-39% מחוץ לקשת, ויכול לשחק ב-2 עמדות הפורוורד.

הוא איום יציב מרחוק, וזה יכול להוציא שומרים מהצבע לברנדון ג'ניגס ורג'י ג'קסון. כשמוסיפים לזה את ארסן אליאסובה, יש לפיסטונס התקפה חזקה על הנייר שיכולה להתאים לשיטה של סטן ואן גנדי, והמאמן המשופם ינצל את זה. טלטוביץ' יעזור לו להגיע לשם.

*
גולדן סטייט: אמארה סטודמאייר

על השחקן: 11.5 נק' עם 5.6 ריב' למשחק במדי דאלאס וניו יורק.

עוד אול-סטאר לשעבר ששיחק אצל הניקס, ומזכיר את דיוויד לי באופן משחקו. הוא רגיל למשחק מהיר מהתקופה המשותפת עם ד'אנטוני ונאש בפניקס, ויוכל למלא את התפקיד שלי מילא בתור שחקן פוסט חשוב מהספסל שיוכל להציל את הווריורס כשצריך (משחק 3 בגמר האחרון, למשל). אין סיבה להרחיב יותר מדי על המהלך הזה, נראה כמו הדבר הנכון לשני הצדדים.

*
יוסטון: נוריס קול

 

קול. יגיע ליוסטון?

על השחקן:7.6 נק' עם 3.4 אס' במיאמי וניו אורלינס.

יוסטון צריכה רכז מחליף שיוכל להיות מנהל משחק טוב בהגנה ובהתקפה, ושחקן זריז, מעין גרסה חלשה של פטריק בברלי, שלא שיחק במהלך גמר המערב, מה שהיה יכול לשנות את המצב מבחינת הטילים. קול הוא האיש, שמשלב בין כל הדברים בנוסף לניסיון פלייאוף (2 אליפויות), והסכמה אפשרית למשכורת נמוכה באופן יחסי.

*
אינדיאנה: ג'מיר נלסון.

על השחקן: 8.3 נק' ו-4 אס' למשחק במדי אורלנדו ודנבר.

בהעדרו של סי ג'יי ווטסון, שחתם באורלנדו, הפייסרס צריכים רכז מחליף עם ניסיון שמוכן להצטרף לקונטנדרית (ואינדיאנה עם פול ג'ורג' כשיר היא קונטנדרית). ג'מיר נלסון הוא כזה, והוא ישמח להגיע לאינדיאפוליס כדי להשתקם מעונה רעה מאוד מבחינתו. הפייסרס יוכלו לנצל את כישוריו כשחקן של רבע שעה לערב, והוא יספק להם יציבות וניהול משחק טוב.

*
קליפרס: ג'בל מקגי.

על השחקן: 4.6 נק' ו-2.7 ריב' למשחק במדי דנבר ופילדלפיה.

נכון, יש לו IQ כדורסלני של מגב. הוא שיחק 28 משחקים מתוך 164 בשנתיים האחרונות (17%), אבל הוא יכול להתאים למשחק המהיר של גריפין ופול, ולא יעלה לקליפרס יותר מדי. יותר חשוב מהכל, הוא סנטר הגנתי יעיל. לא ברמה של דיאנדרה ג'ורדן, אבל הוא כן יכול להיות אפקטיבי. השאלה היא האם הוא יצליח להשאר בריא לאורך זמן, כי אם כן, הוא יהיה אוצר של ממש עבור הקליפרס.

*
לייקרס: מייקל ביזלי.

הימור גדול, אבל כזה ששווה ללייקרס לקחת. ביזלי.

על השחקן: 8.8 נק' ו-3.7 ריב' למשחק במדי מיאמי בעונה האחרונה.

ביזלי הוא סמול פורוורד טבעי, והלייקרס צריכים אחד. נכון שקובי יכול לשחק בעמדה, אבל לא יכול לשחק 36 דקות כל ערב באינטנסיביות של העמדה. ביזלי יכול להיות מחליף טוב, למרות שהוא לא צפוי, ועם ההכוונה הנכונה מצד הלייקרס יכול להיות הפתעה נעימה העונה. זה הימור ששווה לקופצ'אק לקחת.

*
ממפיס: ווין אלינגטון.

על השחקן: 10 נק' ב-37% מחוץ לקשת במדי הלייקרס.

אלינגטון מחזיק ביד מעולה מחוץ לקשת, והגריזליס צריכים את זה. הוא יכול להיות רול פלייר טוב שמקבל הרבה דקות כשהוא חם, ולהפציץ עם 20 פעם בכמה משחקים. למרות שהתמודד עם מות אביו נתן עונה אישית לא רעה, והעונה קלע את כמות הנקודות למשחק הגדולה בקריירה. הוא מזכיר את קורטני לי, ועוד אחד כזה על הספסל של ממפיס יחזק את הדובים משמעותית.

*

מיאמי: ג'ייסון ריצ'רדסון.

בעונה האחרונה: 9.1 נק' למשחק במדי פילדלפיה.

להיט יש קו קדמי חזק מאוד (חסן וויטסייד, כריס בוש, ג'וש מקרוברטס וכריס אנדרסן), ועומק יחסי בעמדות הפוינט גארד (דראגיץ', צ'למרס, נאפייר) והסמול פורוורד (דנג, וינסלו). מה שחסר להם, כרגיל, זה מחליף לוויד שיוכל לחלוק בעומס של הכוכב עם הברכיים הפצועות. ג'ייסון ריצ'רדסון הוא האיש, שבערוב ימיו רודף אחרי טבעת. יש לו קליעת שלוש טובה שתסייע להיט, והוא יוכל לפרוח לצד רכז יעיל כדראגיץ'.

*

מילווקי: ג'ייסון טרי.

טרי והטבעת. הניסיון שלו יוסיף הרבה לבאקס.

על השחקן: 7.1 נק' למשחק במדי יוסטון בעונה האחרונה.

לבאקס יש הרבה שחקנים יעילים, ושחקני חמישייה לגיטימיים בכל עמדה. מה שחסר להם זה שחקנים עם ניסיון פלייאוף, שעברו יותר מהסיבוב הראשון בחיים שלהם. ג'ייסון טרי יספק להם את זה, עם ניהול משחק טוב, יד חזקה מחוץ לקשת וטונות של ניסיון, הוא יכול להיות להם מה שפירס היה לוושינגטון בפלייאוף האחרון, וזה ישנה הכל עבור הבאקס.

*
מינסוטה: ניק קלאת'ס.

על השחקן: 4.2 נק', 2.5 אס' למשחק במדי ממפיס.

קלאת'ס היה שימושי על הספסל של הגריזליס, ויעשה אותו דבר עבור הוולבס, שצריכים כוח אש בעמדת השוטינג גארד כמחליף לקווין מרטין, בהנחה שזאק לווין לא יבלה שם יותר מדי זמן. קלאת'ס שחקן אינטליגנטי שיכול לשחק טוב ליד רוביו וקלע לא רע, וגם לא יעלה יותר מדי למינסוטה. שחקן 9-10 לגיטימי לקבוצה כמו הוולבס.

*
ניו אורלינס: ראסואל באטלר.

יוסיף הגנה וניסיון לניו אורלינס. באטלר (8).

על השחקן: 7.7 נק' עם 2.6 ריב' במדי וושינגטון בעונה האחרונה.

הפליקינס צריכים SIZE בעמדת הסמול פורוורד, וגם שחקן שיוכל לגבות את טייריק אוואנס כשהוא פצוע. ראסואל באטלר יכול לתת להם את זה, ולהוסיף הגנה, קשיחות והרבה מאוד ניסיון. יש לו יכולת לבלות עוד שנה בנבא, ובתור רול פלייר קשוח ומעין חונך לשקנאים הוא יוכל להוסיף המון. הקליעה האפקטיבית שלו מרחוק היא עוד יתרון שמתאים לפילוסופיית המשחק של ג'נטרי.

*
ניו יורק: לואיס סקולה.

על השחקן: 9.4 נק' ו-6.5 ריב' למשחק באינדיאנה.

לניקס יש שחקנים שמתאימים מאוד למשולש, סקורר לא רע (כרמלו) ופוטנציאל מבטיח בדמות פורצינגיס, אבל הם עדיין צריכים גיבוי לקריסטפס בפאוור פורוורד. סקולה יוכל לעשות את זה, עם הרבה מאוד פייט והתאמה לשיטה. הוא יכול להיות פאוור פורוורד פותח לגיטימי לפרקים, בזמן שפורצינגיס עדיין מתפתח ולא נאבק למשך 30 דקות למשחק. החתמה חכמה של הניקס על הנייר, שלא תעלה להם יותר מדי.

*
אוקלהומה סיטי: אנס קנטר.

על השחקן: 15.5 נק', 8.9 ריב' למשחק בעונה האחרונה ביוטה ואוקלהומה.

הוא היה טוב בתקופה המשותפת עם הת'אנדר, שסייעה לקבוצה להיות מרחק שובר שיוויון מהפלייאוף. כשדוראנט ו-RW בריאים כל העונה, המצב שלהם יהיה טוב בהרבה. הת'אנדר צריכים להחתים אותו מחדש, כי בפשטות, אם זה לא שבור, אל תתקנו את זה.

*
אורלנדו: קנדריק פרקינס.

על השחקן: 3.6 נק' עם 4.7 ריב' למשחק במדי אוקלהומה וקליבלנד.

סיימתם לצחוק? מעולה, אפשר להמשיך. פרקינס לא שחקן חמישייה לגיטימי בקבוצת פלייאוף, למרות שרק ב-2013/14 היה כזה בקבוצה שהגיעה לגמר המערב, אבל הוא אחד מהשחקנים הפופולריים ביותר בכל קבוצה שהוא מגיע אליה, מוסיף הרבה בגרות, חוכמה וניסיון לכל חדר הלבשה. הוא גם יכול להיות סנטר הגנתי לא רע לעתים, ועם ניקולה ווצ'ביץ' הרך אורלנדו יצטרכו את זה, בנוסף לתרומה של הניסיון.

*
פילדלפיה: ג'יג'י דאטום.

על השחקן: 5 נק' למשחק במדי בוסטון בעונה האחרונה.

היה סמול פורוורד לא רע בכלל שקיבל צ'אנס, והוא שוטר טוב מאוד. בפילדלפיה הוא יקבל לא מעט צ'אנסים כאלו, וירווח את הצבע לנואל ואוקפור בעונה הקרובה. יכול להיות החתמה חכמה של הסבנטי סיקסרס, ולצד רוברט קובינגטון יצור כנפיים קטלניות מחוץ לקשת. כמובן שברגע שזה יתחיל לעבוד שניהם יעברו לאטלנטה תמורת בחירות סיבוב שני ב-2027.

*
פניקס: ג'ורדן היל.

על השחקן: 12 נק' עם 7.9 ריב' למשחק במדי הלייקרס.

הסאנס צריכים פאוור פורוורד, לאור כל השמועות על טרייד אפשרי של מרקיף מוריס. היל יכול לעשות את העבודה כמעין פועל שחור ושומר טוב, שיסגור קו הגנתי טוב ליד טייסון צ'נדלר, ויספק הגנה לצד אלכס לן. הוא ריבאונרד מעולה, ויוכל לחיות על סלי פוסט אפ קלים שיתבססו על מסירות/החטאות של נייט ובלדסו.

*
פורטלנד: ג'וש סמית'.

על השחקן: 12.4 נק' עם 6.4 ריב' למשחק במדי דטרויט ויוסטון.

אין יותר מדי בפורטלנד כרגע, והבלייזרס יצטרכו איכשהו למלא את החור בדמות לה מרקוס אולדריג' שנשאר שם. שחקן כמו ג'וש סמית' יוכל להיות מספר 2 לא רע לצד דמיאן לילארד, שינצל את הריבאונד והאתלטיות המטורפות של סמית'. אם הוא לא יזרוק שלשות בכל הזדמנות אפשרית, ההחתמה הזאת יכולה להיות אחת ההחתמות החכמות ביותר של הפרי אייג'נסי.

*
סקרמנטו: אנדרה בראניני.

על השחקן: 14.8 נק' עם 4.4 ריב' בעונה האחרונה במדי הניקס.

פויינט גארדים? יש. סנטרים? יש. שוטרים? יש. מה חסר? פאוור פורוורד, רצוי אחד שהוא גם שוטר. אנדרה בראניני עונה על זה, עם יכולת לפתח קליעה טובה מרחוק שתתבסס על מסירות חכמות של רונדו וקוליסון ותרווח את המשחק לקאזינס, גיי וקאולי סטיין. לצד בלינלי, רונדו, קאזינס וגיי, יש חמישייה חכמה שמשלבת בין ריוווח למהירות, בהתאם לשיטת המשחק של קארל, ומפלצת כדה מרקוס קאזינס. הבעיה היחידה היא הגנה, אבל בשביל זה יש את קאולי סטיין וקופוס על הספסל.

*
סן אנטוניו: סרחיו רודריגז.

על השחקן: 11.1 נק' עם 5 אס' למשחק במדי ריאל מדריד.

קטונתי מלהגיד לפופ וביופורד, האנשים שמנהלים את ארגון הספורט היעיל באמריקה ב-20 השנה האחרונות, מה לעשות, אבל הספרדי, שלקח יורוליג עם ריאל מדריד, מתאים לספרס ככפפה ליד. הוא יכול לתת דקות מנוחה לטוני פארקר, שיחק בליגה בעבר ותורם ניסיון ומשחק אירופאי, מה שמתאים לפופוביץ'. בפעם האחרונה שהוא הביא את השחקן הטוב ביותר בפיינל פור האירופאי לליגה זה היה מאנו, וזה עבד לו די טוב.

*
טורונטו: טריסטן תומפסון.

יחזור לקנדה? תומפסון

על השחקן: 8.5 נק' עם 8 ריב' במדי קליבלנד.

כמעט בודאות הוא לא יצא מאזור קליבלנד, אבל במקרה הקלוש שכן, הקנדי יוכל לחזור לארץ מגוריו ולהשלים את החלל שהותיר אמיר ג'ונסון. יש לו ניסיון פלייאוף, לב ענק ו-HUSTLE שאין שני לו בליגה, והוא ריבאונדר נפלא. זה יכול לשלב אותו טוב ליד ואלניוצ'אס הרך, לשפר את הראפטורס. קבוצה עם טריסטן תומפסון ודמארה קארול ביחד תהפוך את הקנדים החנונים לדבר הכי קשוח בליגה הזאת. זה מה שהמועדון צריך.

*
יוטה: קול אולדריץ'.

על השחקן: 5.5 נק' עם 5.5 ריב' למשחק במדי הניקס.

סנטר מחליף טוב עם חוש חזק לריבאונד וקליעת פוסט טובה, וזה מה שהג'אז צריכים, אחד שיוכל לתת 5-10 דקות טובות במשחק כמחליף לרודי גובר (הסנטר הטוב בליגה ב-2015/16). אולדריץ' יתן לו מנוחה במידת הצורך, וישתלב טוב לצד טרבור בוקר בקו הקדמי המחליף של יוטה. אסור להם לוותר על ההזדמנות להביא שחקן מתאים במחיר זול.

*
וושינגטון: סוני ווימס.

על השחקן: 12.2 נק' עם 3.5 אס' ו-3.3 ריב' למשחק במדי צסק"א מוסקבה.

אול אוראונד פלייר חביב, שיכול לשחק כשוטינג גארד וסמול פורוורד מחליף. הוא היה מעולה בצסק"א, ומנוסה יחסית בליגה. הוא יכול לתת דקות טובות כגיבוי לבראדלי ביל ואוטו פורטר, ויהווה תוספת נחמדה לספסל של הוויזארדס. לא מעבר.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 17 תגובות

  1. החופש הגדול ממש מוציא ממך את המיטב. הקליפרס צריכים כל אדם מעל 2.05 אפילו אם לא שיחק כדורסל מימיו. בשעות האחרונות יש שמועות שהם מנסים לשכנע את דיאנדרה לשנות את דעתו. לא בטוח האם זה יעבוד.

    1. רועי מצויין! הכל מלא מחשבה ויצירתיות. יום אחד תהיה הGM הישראלי הראשון בליגה (לברון יפרוש עד אז אל תדאג…)

  2. סחטיין על ההשקעה!

    מה עם הספרס? לא תפרגן להם באיזה גארד נחמד לגבות את טוני ומאנו?
    אולי פופ מעוניין בלין? להשלים סריה של כל היבשות?

  3. כתבה מצויינת, כולל שחקנים שחשבתי שרק אני שם אליהם לב, כמו אלינגטון ודאטומה. שתי הערות:

    מינסטוה בסגל מלא ולא יכולה להחתים עוד שחקנים.
    מריחואנה חוקית בקליפורניה. תוסיף לזה את ביזלי ואפשר להעביר את הלייקרס לסיאטל. אופס, בעצם גם שם המריחואנה חוקית.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט