מעורב הופס ליום ג': הבעייה המבחילה של החתמת אולדרידג' / מנחם לס

1. בעייה בלתי ניסבלת עם חתימתו של אולדרידג' בספארס

זה שלמרכוס אולדרודג' חתם בספארס לא עושה לי את זה לכאן או לכאן. כבר הסברתי כאן שבהחתמתו, הפלח הפך לזונה המוכרת את גופה עבור כסף. כבר הסברתי כיצד הוא הפך לזונה. לאלה שלא קראו, אכתוב זאת שוב:

עם ההחתמה של אולדרידג' הוא מחק במכה אחת תיאוריה שלמה, הוא בעט באמונה, דת, תורה, רליגיה שלמה. הוא הפך לכזבן, זונה, נחש, סנבלט מסכן. "אנחנו בספארס לא מחפשים 'אול-סטארים'", הוא כתב עשרות פעמים, והירצה על כך בכל וועידה שהוזמן להרצות בה. "אנחנו מפתחים ויוצרים 'אול-סטארים'".

עם ההחתמה של דייוויד ווסט הוא המשיך עם השקרים שלו, שרוב הגולשים באתר אוכלים כאילו היו פיסטוקים טעימים כשהם לא מבינים בכלל שאלילם הוא לא יותר מבלופר ורמאי עלוב.

שתי ההחתמות עצמן לא מפחידות אף שונא ספארס, ואני אחגוג בגדול כשהם יפסידו בסיבוב הראשון או השני בפלייאוף, והדביל ששמו דייוויד ווסט יפסיד לא רק עוד נסיון לאליפות, אלא גם 12 מיליון דולארים כבדרך אגב, שהוא השאיר באינדיאנה עם תקוות-שווא לאליפות בטכסס.

הצרה הגדולה באמת של החתמתו של אולדרידג' היא שהטמוי הזה – שהוא לא חכם גדול ידעתי, אבל לא תארתי לעצמי שהוא מפגר ברמה של כמה גולשים כאן – כלל הבטחה מגרג פופוביץ' שהוא ימשיך לאמן את סן אנטוניו ספארס עד 2020!

זאת הבעייה. לסבול את פרצופו המכוער, חיוכו המגעיל, ושיניו העקומות (ואת נשימתו מלאת ה-BAD BREATH לצערי הרחתי פעם כשראיינתי אותו באול-סטאר של  1998; כבר אז שאלתי את עצמי אם הוא לא שמע על משחת שיניים) כשהוא מחייך עם תשובה של שתי מילים לעתונאי שמנסה להרוויח את לחמו והוא, הפלח הסוציאליסט, משפיל ומשסה ללא בושה. גרג פופוביץ', אני כמעט בטוח, הוא סוציאליסט-ליברל. מי מלבד סוציאליסט/ליברל יבחר בשפה הרוסית ובתרבות של בריה"מ ורוסיה כנושאים הראשיים לקריאה והתמחות מלבד סוציאליסט/ליברל כפופוביץ'?

אולי הוא בכלל קומוניסט?

אם תשאלו אותי אני בטוח שכן. אחרת לא היתה לו זיקה כזאת לשחקנים לא אמריקאים. ההחתמות האחרונות של אולדרידג' וווסט רק מראות את עור הזיקית שלו: הוא מחליף את אמונתו והפילוסופיה שלו בהתאם לנסיבות. אגיד לכם דבר אחד: יש לו מזל שהוא לא חי בזמנו של מקקארתי, כי הוא בוודאי אחד הנאסרים הראשונים עם כל כוכבי הוליווד שמקארתי אסר.

לסבול את גרג פופוביץ' על הקווים עם החולצות שהוא רוכש ב-WALLMART או ב-TARGET ב- $9.99, ואת החליפות המכוערות שלו הניראות כאילו ניקנו בשוק פישפשים, עוד 5 שנים? הייתי סוגר את האתר, האמינו לי, רק כדי לא לחשוב עליו, אבל אשאיר אותו פתוח רק כדי ליהנות מלכתוב עליו ועל קבוצתו מילות קינה כשיפסידו לגולדן סטייט, וכל רפי ההבנה בעולם וכאן ייבכו על "ההפסד הפחות מצופה מכולם".

כמה שיותר כוכבים השקרן קונה, כך יהיה יותר כיף לרסק אותו, לירוק עליו, ואז לקבור אותו בחצר של 'אלאמו'.

אני כבר כמה שעות צוחק לשמוע את כל "מומחי ה-NBA" כאן הטוענים שהספארס תהיה קבוצה "בלתי מנוצחת". ברושרד אפילו אמר בראיון שהוא בטוח שהפלח לא מלביש את דנקן יותר מ-30 פעם העונה, והוא יגיע לפלייאוף עם קבוצה טרייה כאילו היא רק מתחילה את העונה.

כמה שהיא תהיה יותר 'טרייה', כך המכה בתחת שלה תראה לכולם בצבעים יותר טבעיים.

2. לברון, עוד טיפוס נגוע, משחק עם הקאבס "משחק המתנה"

(לברון – ידו בכל ויד כל בו)

אתם מתארים לעצמכם שלברון ג'יימס, השחקן החופשי החשוב מכולם, עדיין לא נתן תשובה לקאבס אם הוא חותם איתם או לא? שחקנים כמעט חשובים כלמרכוס אולדרידג' ו-'בינוני-חשיבות' כדייויד ווסט גרמו לכל כך הרבה רעש צורם אוזניים  וגנבו כל כך הרבה כותרות, שהסיפור האמיתי ממש נישכח. תארו לעצמכם את הזמירות והתופים אם לברון מחליט פתאום שמקומו בניקס או במיאמי.

אז האמת חייבת להיאמר: לברון, השחקן הטוב בתבל והיקר בתבל הוא היום חופשי לחתום עבור כל קבוצה שהוא ירצה. בינינו? הייתי מת שהוא יחתום עם הפלח, ואז במכה אחת ניפתר מכל השונאים, אבל לצערי הוא חכם מספיק לא לעבור לעיירת המכסיקנים סן אנטוניו.

אני חייב להודות בדבר אחד בו לברון עליון על מייקל ג'ורדן: לא היה שחקן ברמתו ובסדר גודל שלו שהיה כה משפיען על מה קורה בליגה מבלי שהוא ייגע בכדור. אולי זה קשור לאופיו של לברון שתמיד רץ היכן שיהיה לו הכי טוב: כשעזב את קליבלנד לאנחות וקפץ למיאמי "לקחת לשם את הכשרון שלו" הוא גרם לרעידת אדמה בכל הליגה. כשעזב את מיאמי לאנחות, הוא שוב הרעיד שמיים וארץ. הוא יותר POWERFUL מכל שחקן אחר בלי שייגע בכלל בכדור.

כמובן שזה קשור לאופיו. מייקל לא היה עוזב בחיים את שיקגו לשחק בקבוצה אחרת: זה היה מתחת לכבודו. הוא האמין שהוא לא צריך לרוץ אחרי אליפויות; הוא יוצר אליפויות. הוא מביא אליפויות. לברון? הוא לא טוב מספיק ליצור אליפויות, אז הוא בורח ליצור אליפויות עם אחרים.

כשצ'ארלס בארקלי עזב את פילדלפיה זה גרם לרעש, אבל לא רעידת אדמה. הוא לא היה מייקל ג'ורדן. אפילו כשווילט צ'מברליין עזב את הווריורס ללייקרס זה לא עשה כזה רעש. אני יודע: הייתי כאן כשזה קרה. הכדורסל לא היה חשוב כל כך אז, והבריחה של ווילט לחפש אליפות עם ג'רי ווסט לא הזיזה לאף אחד. אפילו המעבר של לו אלסינדור – קרים עבדול ג'אבר – ממילווקי ללייקרס היה חדשות בעמוד 2.

היום לברון "OFF THE COURT" הוא חשוב וכוחני הרבה יותר מכל שחקן אחר אי-פעם OFF THE COURT, כי ה-OFF THE COURT של מייקל היה לבייסבול, ועולם הכדורסל לא מתחרה נעם בייסבול.

מה שלברון עושה OFF THE COURT זה לשחק עם הקאבס כאילו היתה POPPET – בובת-חוטים שהוא יכול לכוון לכאן או לכאן. אני שונא לומר זאת אבל זוהי עובדה: הוא בסך הכל שחקן מושתן, אבל בכוחו והשפעתו הוא בעל הקאבס, המנכ"ל שלה, ומאמנה. אז למה הוא רוצה לעשות זאת OFF THE COURT? כי ON THE COURT הוא לא יותר מעובד החייב לדפוק כרטיס עבודה בבוקר בהגיעו למשרד או לאולם האימונים.

כלברון "OFF THE COURT" הוא עצמאי העושה מה שבא לו, ומבחוץ הוא יכול לשלוח סימנים והוראות כרצונו. לכן הוא חתם על עונה אחת עם אופציה לעונה שנייה. עתה 'האופציה' היא הנשק הגרעיני שלו. במילה אחת "לא" הוא הורס את הקאבס כאילו מעולם לא היתה. "האופציה" היא החבל בה הוא קשר את הקאבס באזיקים לעשות בה כרצונו. ועתה כולם חייבים לחכות למוצא פיו.

אתם חושבים שזה "OUT OF THE QUESTION" שהוא יגיד "לא"?

אני בכלל לא חושב ככה. אם פתאום הוא אומר להם "לא" ומחליט לפרוש מכדורסל, הוא יודע שהרעידה תגיע עד כוכבי הלכת. זמרים ומשוררים ישירו בלאדות על "השוק של ה'לא'" שיזומרו דורות על גבי דורות. לברון ייזכר לעד כ-"השחקן שאמר 'לא' וברח אל השחור".

זה לא OUT OF THE QUESTION למרות שאני יודע שזה לא יקרה כי לברון הוא אדם מעשי מדי.

אז הוא החליט במקום לשחק עם הקאבס ולגרום להם להחתים שחקני קבוצה כרצונו. האמינו לי שבכל החוזה של קווין לאב רואים את ידו של לברון. עתה הוא מעורב בחתימה של טריסטן ת'ומפסון. ללברון ולטריסטן אותו סוכן – ריץ' פול – שהוא חבר של לברון. לברון לא חותם עד שהקאבס יתנו לטריסטן חוזה שלברון מרכיב ובונה בעצמו עם חברו ריץ' פול, ובכל לברון הופך לשחקן הראשון אי-פעם הקובע לא רק את חוזהו, אלא גם את חוזיהם של חברי קבוצתו.

הוא הופך בכל לבעל הקבוצה והמנכ"ל בפועל, כשלמאמן מודיעים רק תוצאות סופיות. אני לא יודע אם דייויד בלאט נמצא עכשיו בארץ או לא, אבל זה לא משנה: הוא אינו חלק ב-NEGOTIATIONS ואיש לא שואל אותו.

אני מתחיל לחשוב שלגילברט הסיכוי לאליפות העונה יעלה לו בקירוב רבע ביליון דולארים, וזה עוד לפני מיסים. והממזריות של לברון היא לא בדרישה, "דן, גילברט! אני רוצה שתשלם לטריסטן ת'ומפסון (כך או כך) או שאני עוזב!". לא ולא. הוא בדיוק כמו אשתי גייל. היא לא צורחת, לא עושה שביתות, ולא מצלצלת לבנות ש-'אבא שלכן הוא לא יותר משמוק מצוי'. היא פשוט משחקת אותה ,לא מרבה לדבר', ולא מבשלת.

PASSIVE AGGRESSIVE קוראים לשיטה. דובי, הסביר להם. זה מה שלברון עושה: לא מדבר, לא צועק, לא דורש. פשוט לא חותם.

עד מתי? עד שכל דבר בקליבלנד קאבס ייעשה בדיוק כרצונו.

נדמה לי – אבל אני לא בטוח – שהדבר האחרון שהוא מחכה לו זה לראות כיצד הם יגמרו את טריסטן ת'ומפסון, כי השיחות בין הקאבס לשחקן – כולנו יודעים – "עלו על שרטון".

3. כולם מעתיקים מכולם. עכשיו מאנו ג'ינובלי הוא "הפתרון לספסל של הספארס"

אחד הדברים שתמיד גורמים לי לחיייך זה כיצד כל "המומחים" יעני מעתיקים אחד מהשני. זאק לואו מ-'גרנטלנד' היה הראשון לצאת במחולות על אמירת ה-'הן' של מאנו ג'ינובלי. מאנו שלח SMS מהחור בו הוא גר בארגנטינה "אני חוזר לעונה הזאת". לא יודע כיצד לואו שמע על כך ראשון, אבל כך או כך הוא היה הראשון למחוא כף. אחריו בא ג'וזף זאקר מהבליצ'ר רפורט. אז יצא דוליטל מ-ESPN במאמר המהלל את הספארס שהם "ללא ספק הקבוצה לנצח העונה".

אז אני שואל, מה קרה?

מי זה הג'ינובלי הזה בעונת 2016? אם יקבל 8 דקות למשחק שיהיה מבסוט וישתוק. הוא צלם של עצמו. הוא היה נורא ואיום משך רוב העונה ובפלייאוף. אז מה החגיגה הזאת?

זה בגלל שאחד כותב והאחרים מעתיקים. היום ישנם 50 סמול פורוורדים טובים ממנו ב-NBA, וזה מאד 'ברכות' לגבי הארגנטינאי. הוא סחורה משומשת. הוא מקרה אבוד. הוא היה מצויין לעתים בעבר, אבל היום לדסקס שחקן כמוהו כאחד שיחזק את הספסל?

אותו דבר אגב אני אומר על דאנקן. רישמו את מילותי: העונה תבוא "הנפילה הגדולה". הוא היה יותר ממצויין בסוף העונה ובפלייאוף נגד הקליפרס. אבל המורה שלי קווינט הזהיר אותי שהמילה "היה" היא PAST TENSE. היה היה, בהיה הראשון 'חולם חסר' אחרי ה-"י".

ללא דאנקן הספארס יאבדו את ייחודם. אולדרידג' וווסט יהיו כמו כוסות אוויר לזקן שמת.

נחכה ונראה מי צודק. כל "המומחים" בארה"ב (ואני בטוח בישראל) המעתיקים אחד מהשני, או הדוק הזקן שלא מתלהב משטויות כאלה.

 

4. האם לספארס יש סכוי להיות טובים כמו הבאקס?

קודם ההרכב (לא סופי)

GREG MONROE

GIANNIS ANTETOKOUNMPO

Forward
34
Giannis Antetokounmpo

JERRYD BAYLESS

Guard
19
Jerryd Bayless

CARON BUTLER

Forward
Caron Butler

MICHAEL CARTER-WILLIAMS

Guard
5
Michael Carter-Williams

JARED DUDLEY

Forward-Guard
9
Jared Dudley

TYLER ENNIS

Guard
11
Tyler Ennis

JORGE GUTIERREZ

Guard
13
Jorge Gutierrez

JOHN HENSON

Center-Forward
31
John Henson

DAMIEN INGLIS

Forward
17
Damien Inglis

O.J. MAYO

Guard
00
O.J. Mayo

KHRIS MIDDLETON

Guard-Forward • FA
22
Khris Middleton

JOHNNY O'BRYANT

Forward
3
Johnny O'Bryant

ZAZA PACHULIA

Center
27
Zaza Pachulia

JABARI PARKER

Forward
12
Jabari Parker

MILES PLUMLEE

Center-Forward
21
Miles Plumlee

GREIVIS VASQUEZ

Guard
Greivis Vasquez

RASHAD VAUGHN

Guard
Rashad Vaughn

SHAWNE WILLIAMS

Forward
Shawne Williams

C = CAPTAIN    UDP = UNSIGNED DRAFT PICK    FA = FREE AGENT

כולם – נטולי הבנה, רפי הבנה, ובינוני הבנה – עושים רעש מהפרונטליין של הספארס: טים דנקן, דיאו בוריס, למארכוס אולדרידג', ודייויד ווסט. סליחה, קאווי לינרד. בכל מקרה, רק שלושה מהם יוכלו לשחק, ואחד ביניהם הוא בן 40.

בבאקס יש את זאזה פקוליה, ג'ון הנסן, וגרג מונרו. ומיילס פלמלי. וג'בארי פרקר. וקרון באטלר. וג'ראד  דאדלי, ו…

GIANNIS ANTETOKOUNMPO

אני בטוח שהם יתנו לגבוה אחד ללכת, אבל לא משנה עתה מי. ישנה מספיק תחמושת.

אתם תעשו את הבחירות שלכם, ואני אעשה את בחירותי אני. חבל רק שלא ניפגש בגמר כי הספארס לא יהיו בו.

מילווקי? יתנו קרב גדול מאד לכל מזרחית על הזכות לנתח את המערבית.

זאת העונה בה יתרון המזרח על המערב יוכר ברבים רק בצורה סובייקטיבית וגם אובייקטיבית.

האגרסיביות של הבאקס בעונה שעברה היתה מה שהיא – אגרסיביות. אגרסיביות לשמה. אתלטיות-על. אבל לא הרבה UPSTAIRS. זה מה שהיה חסר, וזה מה שיקרה עם גרג מונרו שיאט מעט את הצבאים, ויכניס מעט סדר בפוסט-אפ ובפיק-אנד-רול. הבעייה של הבאקס היתה שבפיק-אנד-רול, הפיק תמיד היה טוב יותר מהרול כי לא היה להם סנטר שיכול היה לעשות את הרול כראוי. עתה עם מונרו הכל משתנה.

מונרו של דטרויט היה… עצלן. לג'ייסון קיד יש את שון סוויני, לדעתי מאמן ההגנה הטוב ביותר בליגה, שיכניס פילפל ל-ASS של מונרו, ויכריח ל-FLAT FOOTED הזה להתרומם, לנוע, ולהתחיל להגן על המתכת העגולה. למילווקי היתה את אחת ההגנות החזקות בליגה אפילו אחרי שלארי סאנדרס עזב, ועתה עם מונרו יש להם סכוי טוב מאד להיות קבוצת ההגנה מס' 1 בליגה.

למה? כי הם היו בין הקבוצות המעולות בליגה בהגנה למרות היותם רק מס' 24 בריבאונדים. מונרו ישנה כל זאת. עם מייקל קרטר-ויליאמס, ג'בארי פרקר, מידלטון, והגריג-פריק, ומונרו בצבע פעיל, מנתר, ונע (וספסל יש ברוך השם מכאן ועד מטולה), למילווקי ישנה קבוצה שהספארס תהיה ברת מזל להשתוות אליה. אני מקווה רק ש"הקיד" יידע מה לעשות עם הטלנט שיש לו!

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
83 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
IDO
IDO
8 years ago

עזוב הכל מנחם.

ראיתה איך לברון מרים את ה BARE ROTTED הזה ביד אחת? זה עבודה ל 2-3 חברה כמוני. הבנאדם פשוט חיה.

מאיר אריאל
מאיר אריאל
8 years ago

גדול אתה מנחם ! בחיי שאתה גורם לי לצחוק עם עצמי (:

לפני כמה שעות שיערתי שפוסט מלא פרגון ונטול מרירות ושנאה יופיע בשעות הקרובות. לא אכזבת מנחם !!!
הכותרת : "הבעיה המבחילה…" רומזת על הבאות..

כבר בפתח המאמר העילאי הדוקטור גועש וקוצף : " כבר הסברתי כאן שבהחתמתו, הפלח הפך לזונה המוכרת את גופה עבור כסף. כבר הסברתי כיצד הוא הפך לזונה"
נמשך ב : "הוא הפך לכזבן, זונה, נחש, סנבלט מסכן" ו "עם ההחתמה של דייוויד ווסט הוא המשיך עם השקרים שלו, שרוב הגולשים באתר אוכלים כאילו היו פיסטוקים טעימים כשהם לא מבינים בכלל שאלילם הוא לא יותר מבלופר ורמאי עלוב.

לרגע יש לי הבזקים מהפלייאוף ב2014 שהדוקטור קילל את כולם וכשפתאום הגיבו לו בחזרה הוא נעלב כמו ילדה קטנה עם קוקיות . חחחחחח מעניין עד כמה יש לך מודעות עצמית כשאתה מקלל בכל מילה שנייה ומהצד השני נפגע ומשחק אותה קדוש מעונה…..יאלללה לך תעשה חמוצים .

על דיוויד ווסט קבעת כי הוא דביל ואין לו סיכוי לעבור סיבוב ראשון . תראה מה השנאה גרמה לך ? במקום לראות את היופי בשחקן שויתר על הרבה כסף בשביל המטרה העיקרית והטהורה בספורט והיא לנצח .
ווסט בא לשחק עם שחקן שהוא מעריץ וקבוצה שהוא אהד מימי רובינסון בניסיון לקחת אליפות ראשונה .

על אולדרידג' קבעת שהוא סתום ומפגר כמו כמה גולשים כאן . קלאסי .

לאחר מכן מנת לפזר קסם ואור ולהכניס עוד קצת רעל התחיל בירידות אישיות וענייניות על הפלח :"פרצופו המכוער ובלה בלה בלה.."

אחרי זה המשכת במלאכת הקודש בירידות על לברון ג'יימס .
אני יודע שקשה לך שהוא עזב את ההיט שלך אבל תתבגר בנאדם .

בסוף אתה אשכרה נאחז בקרנות המזבח עם כל הקטע של המילווקי שניסית למכור לעצמך חחחחחחח

לדעתי הכותרת של הפוסט צריכה להיות : "הבעיה המבחילה של מנחם לס"

נדב
נדב
8 years ago

אתה גם מיתמם ,,, ״במקום לראות את היופי בשחקן שויתר על הרבה כסף בשביל המטרה העיקרית והטהורה בספורט והיא לנצח .״,,,
אחד הדברים הטהורים בספורט הוא גם איזון, ולא להקים קבוצה שכולה אומרת או זועקת ״לא כוחות״ (כן ,כמו בשכונה)

גם מנחם מגזים. מותר לפלח להחליף תקליט, ולהצטרף למאה ה-21.
בעצם זו הודאה שנגמר עידן בספארס, והעידן החדש נכתב על דף חדש.

עומר
עומר
8 years ago

איפה היית אחרי ההפסד לקליפרס בפלייאוף בסיבוב הראשון?
ס"א קבוצה מעולה, לפעמים למעלה, לפעמים למטה. יכולים לזכות באליפות, ויכולים גם להפסיד בסיבוב הראשון.
מנחם פרובקטור, ולפעמים טועה בנבואותיו ולפעמים צודק.
אתה לעומת זאת, תמיד צודק בתגובות

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

מי זה המאיר רזיאל הזה? האם ישנו מישהו היכול להעביר אותו לוואלה או דהבאזר? הוא מתחיל לעייף אותי עם התגובות שלו.
אילולא הייתי בטוח שהוא מקסימום בן 14-15 (לפי צורת הביטוי שלו) הייתי מוחק אותו, אבל לא יאה למחוק ילדים.

רועי ויינברג
Admin
Reply to  מנחם לס

סתם קרצייה (והמבין יבין)

פיזיקאי
פיזיקאי
8 years ago

איך קבעת שהוא קרצייה,על סמך מה,זה שמנחם מחפש שאנשים יגיבו לו
עם כתבות רדודות פפפפפחחחחחחחח",

רועי ויינברג
רועי ויינברג
8 years ago
Reply to  פיזיקאי

פיזיקאי, אתה יודע איך מאיר אריאל נפטר?

זאת הייתה בדיחת הומור שחור על זה

פיזיקאי
פיזיקאי
8 years ago
Reply to  מנחם לס

דרך אגב הבחור כפול מגילו של רועי,
ועם תארים לא שזה משנה משהו,
מנחם אין בעיה שתדרוס ותסטלבט על אנשים,אבל אל תבכה שיורדים עליך

YDH
YDH
8 years ago

טענת ה"זונה" היא קצת מצחיקה – הספארס אכן מייצרים זהב מכלום – ואם נבחן את כמות השחקנים דרג ז' שיצאו מהרוסטר של הספרס אפשר להבין ששאר הליגה גם חושבת ככה. הם הוכיחו את היכולת שלהם לעשות זאת כבר 15 שנים בערך, אז עם כל הכבוד לביקורת ה"זונה", אין מה להוכיח על הפילוסופיה הזו של הספרס.

אני מבין שמנחם היה מעדיף שהספרס ישקעו אל האפלה עד שיהיה להם סיכוי לבחירת דראפט סבירה – ובעצם יצטרפו לעדת הטאנקינג.
בתור אוהד ספרס ברור לי שהרצון שלי הפוך לגמרי. עד היום כל עונה הספרס הרגישו לי כמו קונטדרים אמיתיים לאליפות (מאז דאנקן), אני מכור לקבוצה הזו והלוואי שימשיכו לספק את הסחורה.
גם אם נניח והם לא יעברו את הסיבוב הראשון – סו וואט?? חוץ ממנחם שחושב שיש כאן מהלך מזוויע יש עדת פרשנים מכובדת לא פחות שרואה את המהלכים האלה כמבריקים.
כיף לאהוב קבוצה עם Juevos כאלה, שמצליחה לרגש אותך ככה והעונה עוד לא התחילה. אמרת שלברון משפיע על הליגה? תסתכל על הספרס.

מי ששונא את הספרס/פופ (מנחם) שיתלונן על כך שהיא מנסה להישאר רלוונטית למרות שאני לא זוכר את השנה האחרונה שהיתה לה בחירה בטופ 10 מאז דאנקן (הייתה כזו?) – הם לא צריכים להוכיח כלום, הפרנצ'ייז הזה הוכיח מעל ומעבר שהם יודעים להוציא זהב מעופרת.
ועכשיו בעוד עידן האגדות הזה פוסע אל השקיעה, מה רע בכך שיתנו הדרן אחרון?

מומינאבא
מומינאבא
8 years ago
Reply to  YDH

הספרס לא בחרו בלוטרי מאז 1997

נתן גולד
נתן גולד
8 years ago

חחח, ענק, לא מחובר למציאות אבל עדיין ענק…

אחד העם
אחד העם
8 years ago

אז פופ "נטש את אמונתו" והעז להביא אולסטאר.. אוי ואבוי.
מנחם – אם אתה זה שמאשים מישהו בהחלפת דעה זה לא קצת מוסר כפול? או שטעיתי וההוא שמנבא אלף נבואות בעונה ושחצי מהם סותרות אחת את השנייה לא קשור אליך.. פרופורציות.

365
365
8 years ago

את מי אתה שונא יותר? ספרס או לייקרס.?

מתן גילור
8 years ago

המטרה של פרנצ'ייז הוא לייצר הישגים והכנסות.
אולדרריג' תורם משמעותית בשני האספקטים. גם מדרך מותר לסטות בשביל הנ"ל, בטח אם מדובר על היוצא מן הכלל.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
8 years ago

אני לא מבין.
בתקנון של הספארס קיים סעיף שחייבים להביא שחקנים רק מהדראפט?
למה בכלל להתייחס לטענות המטופשות של מנחם?

Smiley
Smiley
8 years ago

מנחם, זה נשמע כאילו אתה מפחד

דן
דן
8 years ago

זה לא אתה שהערצת את מיאמי היט בתקופת זנונתה עד שהסרסור
חזר לכור מחצבתו?

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago
Reply to  דן

מיאמי אף פעם לא טענה שהיא "אף פעם לא מתחזקת ע"י קניית שחקנים; רק ע"י פיתוח שחקנים מבפנים", כפי שהפלח רוצה שייכתבו על מצבתו.

אפלטון
אפלטון
8 years ago

יאללה מילווקי!!

Berch
Berch
8 years ago

SHAWNE WILLIAMS נראה בדיוק כמו ג'רי ווסט !!!! מדהים.

המהפך בספרס בהחלט מעניין, נראה בסוף העונה מה יהיה.

ולברון…. היה מעפאן ונשאר מעפאן

יניב
יניב
8 years ago

לגבי לברון אני רק רוצה להזכיר את הפוסט שכתבתי בינואר ובו קיבלתי הרבה השמצות וטענות שאני מונע רק משנאה. בבקשה
http://www.hoops.co.il/?p=39124
לגבי הספרס אני לא מסכים איתך מנחם רק בטענה שזאת המדיניות של הספרס מאז ומעולם.נתחיל מכך שפופ כבר הוכיח שהוא מסוגל להשתנות ולשחק בסגנונות שונים.אני גם לא בטוח שהמדיניות שלהם היא לא להשתתף לעולם במירוץ אחרי פרי אייגנט.היה להם מזל שהייתה להם שלישייה גדולה במשך שנים ואז המדיניות הייתה באמת לפתח שחקנים שיתאימו לפילוסופיה.לצורך העניין במידה ומה שהם מצפים שאולדריג' יהיה הבסיס של השנים הבאות כמו דאנקן אז לא תראה אותם רודפים אחרי כל פרי אייגנט שיש בשוק אלא חוזרים למדיניות של מציאות והתאמת השחקנים לארגון.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
8 years ago
Reply to  יניב

1+

אתה הלברונולוג מס' 1 באתר, יודע צדיק נפש בהמתו (גיא??)

מתן גילור
8 years ago
Reply to  יניב

רק תחשוב שאם הוא לא היה עושה דווקא הם היו יכולים לזכות באליפות 😉

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago
Reply to  יניב

בסדר. שיודו שהמוטו שלהם "הכל בנייה מבפנים" הפך לסיפור מת.

שם (נחוץ)
שם (נחוץ)
8 years ago

פינת הביזאר היומית.

בננה רפה
בננה רפה
8 years ago

מנחם, אתה גדול –
אין לך מושג – אבל אתה גדול!

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
8 years ago

WINTER IS COMING

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
8 years ago

זכותו המלאה של לברון לעכב חתימה. הוא למעשה מאמן הקבוצה.הוא כמעט לקח אליפות כמאמן שחקן, עם עזרה של שני אוהדים של הקבוצה בלאט ולו.
לברון לא רוצה לפספס את העונה הבאה. בפגרה הוא מנכ"ל בפועל , הוא משכנע את קווין לאב להשאר. הוא רוצה את טריסטן.
אין בזה שום רע , בלעדיו הקבוצה לא מנצחת קבוצה עלובה כמו מכבי ת"א.
המאמן ואנשי ההנהלה צריכים להודות לאלוהי הכדורסל, שיש להם את השחקן הטוב בעולם, מאמן מעולה , ומנכ"ל מחונן . יש להם הכל כלול.
רק למומי המתוק יש אישה כזו בית. אלופה בבישול , אלופה באפיה, ורב אמנית במיטה.

jojo
jojo
8 years ago

לתשומת ליבך, יש הבדל בין עיכוב חתימה לבין סחטנות.
מילא היה מעכב חתימה כי היה בודק אופציות או מחכה לראות מה קורה בשוק השחקנים, אבל לעכב חתימה עד שלא יחתימו את כל יקיריך הפסחים והקשישים או עד שלא יתנו חוזה מוגזם לחלוטין בכל קנה מידה לחבר אחר כמו תומפסון, זה מכוער.
או שהוא מעורב בקבוצה והוא "המאמן" ואז שיתן לבצע טריידים טובים כמו הטרייד שהוצע על חוזה היווד + וורז'או או שהוא לא חלק מהקבוצה ואז שיתן לג'נרל מנג'ר לבצע את עבודתו. לא אצל לברון, הוא טירפד את הטרייד של וורז'או כי הוא חבר שלו למרות שוורז'או משחק בממוצע בערך ארבעים משחקים בעונה ולא חלק חשוב בפאזל.
ההתנהלות הזו היא לא מקצועית ואחר כך שלא יבוא בטענות שאין סגל מספיק עמוק במאני טיים.
אולי ההייטרים מגזימים, אבל יש גבול גם להערצה העיוורת שלו.

נתן גולד
נתן גולד
8 years ago
Reply to  jojo

נראה לי שהוא היה ציני, למרות שזה באמת הייתה ציניות עדינה.

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago
Reply to  jojo

ג'וג'ו, התגובה שלך שווה נשיקה

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
8 years ago

ללס יש לך מזל עם גייל.במקרים דומים זה נגמר ללא דיבורים , ופינטו יחסי מין.
לגבי פופ אני מת על החליפה שלו, שאל אותו בבקשה אם היא למכירה.
והאמן לי אני מוכן להיות זונה כמו פופ. הבן אדם זונת צמרת, הלוואי עלי.
הוא יכול להשיג צדיקות ויראות שמים ככל העולה על רוחו.
אם הוא קומוניסט, אני מוכן מחר להתפקד למפלגה הקומוניסטית . אפילו תחתונים אדומים אקח לי ליתר בטחון.

איתי קדם
8 years ago

מנחם מילווקי באמת מציגה סגל מרשים. השאלה מי ינווט את הכישרון והעומק על המגרש – כי שם הם נחותים יחסית בליגה של גארדים מוכשרים מאוד.

המזרח נשאר חלש מהמערב – האלופה היא מערבית ולכן המערב חזק יותר – זאת שיטתך לא שיטתי אבל גם לפי דרכך – המערב עליון !

לגבי הספרס – אני מנוע כיוון שאינני אובייקטיבי אבל אמשיך לטעון ולדרוש כי כל העונה של סן אנטוניו תלויה אך ורק בטוני פארקר. יהיה טוב – סיכוי לאליפות. יהיה כמו בעונה האחרונה – יהיה חושך קבוצתי.

stringer bell
stringer bell
8 years ago

לא מסכים עם הקטילות על הספרס, מסכים מאוד לגבי הבאקס.
מאמין שהם יאבקו על סיד שני עם מיאמי+שיקגו.
הם אשכרה בונים שפ משהו יפה עם אחלה עומק.

יואל
יואל
8 years ago

פאק לברון המבחיל אההההה וגם פאק רבין

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
8 years ago
Reply to  יואל

כל תגובה שלך מספקת לי רגע קטן של אושר

יואל
יואל
8 years ago

על מאנו הדוק צודק

אביב
אביב
8 years ago

מנחם לא נמאס לך לטעות כל הזמן?
פעם אחר פעם אתה פשוט מסרב לנבא נכנונה את מה שהולך לקרות ועדיין יש לך את הדיסנסי להמר על משהו חדש? באמת?!
אם היית מהמר בקזינו היית כבר מפסיד מזמן את התחתונים שלך…
ובאמת, אם היינו מתבססים על הימורים רק על הפלייאוף הנוכחי (עזוב שההימורים שלך עוד מימים ימימה כולם הזויים בראייה לאחור ואני מתכוון עוד מהימים שהאתר הזה יה של סלומון) המסקנה האפשרית היחידה היא שבנוגע לכדורסל את הוא רפה השכל וההנה האמיתיים.
ממליץ לך להפסיק להביע דעה( (ובמיוחד להמר) על דברים אקטואלים כי מזמן אתה עושה מעצמך כבר צחוק ולהתרכז יותר במאמרים על שנות ה90 ואחורה כי את זה אתה עושה נפלא באתר ובספר המופלא שלך.

דרור
דרור
8 years ago

"הוא אוהב לא אמריקאים…..אולי הוא קומוניסט?" גוועאלד!!!!!

בעצם גם לברון היה נשלח לכלא בתקופת מקארתי, לא? הוא מסדר עבודה לחברים ומוותר על משכורת בשוק החופשי ובכך פוגע בכלכלת השוק.

מנחם, רק אם אפשר, יש נושא אחד שלא צוחקים עליו – ג'ינובילי.
מדובר בשוטינג גארד השני בטיבו בהיסטוריה אחרי מייקל ג'ורדן.
וכל היתר – הבלים.

נ.ב.
אשך, ברכות לרגל אירוסיך, אני מבין שאתה לוקח את הכובע טמבל והקרוקס ועובר (עם הכשרונות שלך) להוליווד.

אחד העם
אחד העם
8 years ago
Reply to  דרור

מר טמיר התארס?

אפלטון
אפלטון
8 years ago
Reply to  אחד העם

לקוטלת זומבים. ירח דבש בברבדוס. כולם מוזמנים.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
8 years ago
Reply to  אפלטון

הכל כבר מוכן !! :)*

*חוץ מכך שהכלה עדיין לא יודעת על זה

אחד העם
אחד העם
8 years ago

פרט שולי

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
8 years ago
Reply to  דרור

תודה דרור 🙂

לצערי שני הנושאים קשורים זה לזה, אני הולך לצפות בבחירת ליבי (בהמלצת ג'וג'ו – השושבינה) ב"מתים המהלכים" מה שמביא אותי לנושא מאנו… הבחור היה שחקן נפלא וייחודי ביותר, אבל במצבו הנוכחי רגליו אינן יכולות לשאת עוד את משקל הביצים והוא יכול לעבור לשחק כאחד הזומבים בסדרה… חבל לי שלא גמר עם זה כשכוחו עוד במותניו ות'כלס זה גם שם וואחד מעצור לספרס שיכלו להביא שחקן שיועיל יותר השנה.

jojo
jojo
8 years ago

לכבוד הוא לי לשמש כשושבינה ולהיות זו שהמליצה על סדרת הזומבים המעולה.
מקווה לשבת בשולחן עם מומי, דריל וריהאנה הברבדוסית.. 🙂

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
8 years ago
Reply to  jojo

נשים אותך במקום טוב. מצד אחד מומי ומהצד השני MBK.
שולחן שיוקדש לחברי ללל' בלבד וכסטרטרים נגיש אשכי לברון מוקרמים (מנה קטנה במיוחד, להשאיר מקום למנות הבאות).

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
8 years ago

אתה ענק !
אשכי לברון נשמע מזעזע , כמו מנגו בטח משאיר שערות
עדיף תבוא אצל סילבי תכין לנו סיר קוסקוס ומפרום
מומי מקווה שאמא של קארי יודעת לבשל למה מומי שם עלה עין עוד מהפיינל

יניב
יניב
8 years ago

גדול 🙂

רועי ויינברג
Admin
Reply to  דרור

מאנו ה-SG השני בטיבו בהיסטוריה??

וויד וקובי עדיפים. הוא רביעי, כשארל דה פרל מונרו (לפי הסטט' והסיפורים) מתחתיו, ודניס ג'ונסון (ששיחק בבוסטון כרכז) מחוץ לחמישייה.

מתן גילור
8 years ago

ג'רי ווסט?

איל
8 years ago

ג׳רי ווסט, לפחות על פי המשחקים שראיתי, היה רכז. או שבמקרה ראיתי משחקים בהם הרכז היה פצוע וג׳רי מילא את מקומו או שאנשים משתמשים בו בתור שוטינג גארד בכל מיני טופ פייב כי יש עומס בעמדת הרכז ודלדול בעמדת הקלע.

שלומי
שלומי
8 years ago

הקלידו את התגובה כאן…

משיח
משיח
8 years ago

אין עליך שאתה עצבני מר לס. העצבים מוצדקים כי אתה הולך לסבול הרבה פלח שנה הבאה

יותם27
יותם27
8 years ago

מנחם גדלתי על הספרים שלך אבל כנראה הזמן לא עושה לך טוב, גרג פופביץ' הוא אחד המאמנים הגדולים בהסטוריה לא כתבת חצי מילה על זה שהקבוצה עם המאזן הכי טוב במערב והקבוצה עם המאזן הכי טוב במזרח זה 2 תלמידים של הבן אדם שלמדו ממנו תרגיל אחרי תרגיל עם זה בהתקפה או בהגנה או בלהפוך שחקנים לטובים יותר,עם הריח המסריח בפה, ממך לא ציפת שתגיד הוא בעט באמונה, דת, תורה, רליגיה שלמה. הוא הפך לכזבן, זונה, נחש, סנבלט מסכן, מר לס היקר הבן אדם קצת מגוון בשיטת המשחק שלו אל תשכח שסן אנטוניו שנים בטופ של הכדורסל בין השאר בגלל המאמן והשחקנים וזה שהוא צועק על הקווים כמו חולה נפש כבר קרוב ל-20 שנה מוכיחה לי שאכפת לו מהקבוצה..

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago
Reply to  יותם27

הוא עף כמו טיל בסיבוב הראשון. יותם, אתה לא משתייך לדור בני ה-14 כאן?

עודד
עודד
8 years ago

אני סומך על פופ שהוא מבין משהוא בכדורסל- מנחם כתיבה יפה, רעיון חביב, לגבי התכלס – קצת יומרני לא?!

יותם27
יותם27
8 years ago

כן מנחם שכח שמדובר כאן במאמן שעבר המון בכדורסל ושנים נמצא ב-TOP מריח כאן קנאה לא נורמלית איזה מאמן יש ש-20 שנה ב-NBA והיה בכל אחד מהעשורים אלוף כמה יש כאלה בוא נשמע פרופסור לס הגאון??

אורי
אורי
8 years ago

מנחם שלנו מנם הנפלא,מדוע צופה אתה לספארס נפילה?קבוצת הדרן זו של שחקנים אלופים,מדוע גוער אתה בהם כחבורת מוטרפים?השחקן הטוב בשוק אליהם הלך,אך אפילו זה לא יציל את הפלאח.כי ללא גארדים טובים,זאת כל עכבר יודע ,אפשר ללכת לאגם ולהתחיל לגעגע.אך מכאן ועד עלבונות אישיים…לא יאה מנחם לא נכון,לא מתאים.לרוב פוסטיך מהיבים הם ויפים, אך לצערי מנחם,מפוסט זה אינינו עפים.(הערות שוליים-לברון הדימון אינו באמת שחקן חופשי…אללה מילווקי בואו נחזור לימי לו אבדול אליסנדור ג'באר.)

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
8 years ago

אם יירד גשם צהוב בישראל – תדעו שזה מנחם משתין מפחד.

כשאין מה לטעון מקצועית על 2 החתמות מצוינות, שאחת מהם היא בכלל גניבה, אז בוחרים בכל מיני טעונים חלולים ולא מעניינים על פוליטיקה וסדר ישן.

מנחם – האנביאיי הוא מזמן לא נחלתך בלבד. יש פה הרבה אנשים חושבים שיודעים לדקלם סגלים שלמים של קבוצות ללא עזרתך מעבר לים.
אנשים פה רואים את המשחקים ולא צריכים שתכתוב להם טור סופר סובייקטיבי בעיתון.
אתה הרי בשום אופן לא תפרגן לספארס אף פעם, כי הם מהמערב וכי הם טובים מדי לאורך זמן – זה קצת מאיים עליך.

מקצועית – הספארס יותר חזקים ורעננים מהשנה שעברה, אבל במערב חשוב מאוד להתברג גבוה כדי לא להתקע בלי ביתיות.
השנה בספארס יצטרכו לקוות להשאר בריאים ולא לסיים במקום ה6, אלא יותר לכיוון 1-3.
עם כל הכבוד לשאר הקבוצות, יש רק 2 קבוצות נוספות במערב ששוות בוודאות יותר מסיבוב ראשון והן הווריורס והרוקטס.
הקליפרס ייחלשו משמעותית ללא ג'ורדן
ממפיס מאבדת גבוה שתפקד לא רע בכלל בזמן שאחד מ2 הביג מנים נח, וגם ככה היכולת שלה לא הספיקה.
דאלאס התחזקה אבל הכוכב שלה כבר מזדקן.
פורטלנד התפרקה לחתיכות.

אז עם כל הכבוד לזה שהמערב חזק ב3 רמות מהמזרח, וזאת עובדה (שכולם כמובן חוץ ממנחם מסכימים עליה), עדיין יש היררכיה ברורה במערב.

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

בשנייה שאני רואה "יואש" אני מתייאש ועובר למסר הבא. אז אם אתה רוצה שאקרא את מה שכתבת, אנא הופיע בשם הזוי עם אותה תגובה

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
8 years ago
Reply to  מנחם לס

אל תתיאש מנחם, אתה יכול להתנחם בעוד אליפות של המערב העונה.

עומר
עומר
8 years ago

מנחם, ס"א התעדכנו עם הזמנים. זה מצויין בשבילם לא לבנות דרך הדראפט וטנקינג, ובמקום זה יצרו המשכיות. עם אולדריג וקוואי יש להם אחלה סגל לעתיד, שימשיך להעלות אותם כל שנה לפלייאוף.
מה שכן אני לא בטוח בכלל שזה סגל לאליפות (השנה עם דאנקן כנראה שכן) אבל כל שנה דאנקן + פארקר פחות טובים. למרקוס הוא לא דאנקן, וגם לא קרוב לזה, ואני לא חושב שהוא יכול לסחוב ככה את ס"א אחרי ששלושת הזקנים לא יהיו, או יהיו במתכונת רעה מאוד.
ס"א יצטרכו שוב להכנס לשוק החופשי שנה הבאה או אחרייה, ולקוות למשוך עוד סופר סטאר, וצעיר יותר מלמרקוס, אחרת הסגל שלהם לא יהיה מרשים בכלל לדעתי.

בכל מקרה תהייה להם תחרות קשה מאוד השנה במערב מג"ס ואוקלהומה, 2 קבוצות מאוד מנוסות וצעירות בהרבה. למרקוס לא הצליח לעשות שום דבר רציני בפלייאוף, ואני לא בטוח עם השנה יצליח.

מסכים מאוד על מילווקי, אחרי שראיתי את כל הסדרה שלהם מול הבולס, הם נורא הרשימו אותי. הייתה שם קבוצה עם ממוצע גילאים של 22 בערך, ששיחקה מדהים. רק העובדה שכולם גדלו שם בשנה תהפוך אותם לחזקים בהרבה, וזה עוד בכלל בלי להתייחס לחתימה של מונרו

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago
Reply to  עומר

אין לי כל בעייה עם זה. אבל שיודיע ברבים שהמוטו של הספארס "פה לא קונים; כאן רק בונים" הוא פאסה.

בלעם
בלעם
8 years ago

מאוד ישראלי מצדך, מנחם. הקיץ מגיע ואין חדשות? להגדיל את כמות הצווחות והכותרות. אני רואה שהשנה הולך להיות קיץ קשה.

שנשנה את כותרת המאמא מ״מעורב הופס״ ל״מעורב מנחם״?

איל
8 years ago

למילווקי דווקא יש שחקן פיק & רול מצויין – ג׳ון הנסון שמו. למעשה, זה הדבר היחידי שהוא יודע לעשות בהתקפה…
מה שנכון, כפי שכתבת, זה שלמילווקי לא היה משחק פוסט אפ בשנה שעברה. פאצ׳וליה (השחקן הכי מכוער בליגה לדעתי. אשך, למה שלא תרים איזה פוסט בנושא?) מעדיף לנהל את ההתקפה מהיי פוסט; הגריק פריק רזה מידי והנסון? קיד אסר עליו (בצדק!) לשחק פוסט אפ.
כעת, עם מונרו ועם החזרה של פארקר, בהחלט יתווסף מימד להתקפה של מילווקי.

איל
8 years ago

הקלידו את התגובה כאן…

אריאל
אריאל
8 years ago

מנחם- אני יודע שאתה אוהב שמתקנים את העברית שלך אז רציתי להעיר שצריך לכתוב בת מזל ולא ברת מזל (כמו שלא אומרים ברת מצווה אלא בת מצווה)….

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago
Reply to  אריאל

תודה. אבל "ברת מזל" זו לא עברית קלוקלת!

גיא
גיא
8 years ago
Reply to  אריאל

לא מדויק. בן בארמית = בר. בר כוכבא = בן כוכבא.
אבל בת בארמית = בת. ולכן בר מצווה, ובת מצווה.
אבל השפה התפתחה, והקידומת "בר" או "בן" לפני מילה קיבל משמעות נוספת. בר מזל, בן תמותה. ב-2 המקרים בן, בר לפני המילה אומרים שהוא תכונה אפשרית. בן תמותה = יכול למות, בר השגה = ניתן להשגה.
לכן יש הגיון רב בשימוש ב-"ברת". ברת מזל, בת תמותה.

בדיקה יותר מעמיקה במקורות הארמית מגלה שהיה שימוש במילה "ברת" (בת), בארמית הגלילית ניתן היה לומר "בְּרַת מזל".
כך שכיום האקדמיה לא קבעה שהשימוש ב-"ברת" היא טעות.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

החתונה הנהדרת של טמיר הגבוה המקורי האורגינלי (השם בהזמנה
שקיבלתי כנראה שונה מפאת כבוד) ללורן כהן שחיזרה אחריו
במרץ, גורם לי לחייך רבות,
אפלטון קבע מיקום מצוין
דרור מסדר למקורי קריירת משחק בהוליווד
ג'וג'ו חברת אמת של החתן יועצת זוגית,שושבינה ומאפרת
מומי הולך לבדוק את הצד הנשי של הפנויות בחתונה.
אוכל לעזור בנשיאת הכסף והמתנות לברבדוס
מזל טוב

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
8 years ago

1+
אתה הרב? 🙂

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

תודה לגיא על ההסברים וגם לקפטן ולעדיין פה
ממש כיף לקרוא אתכם.
תודה לעומר על הלינקים בשעת צרה וצורך.
הכתיבה של מנחם כנגד הספרס תמיד גרמה לי לחייך
הרי הוא מלך המתריסים, למרות שאהדתי אותם.
(שיניתי כיוון ונשארה סימפטיה עדיין לג'ינובולי ועוד).
לדעתי אם חלילה מנחם יפסיק לכתוב נגד הספרס
כולכם תגעגעו!!
גם תגובות הנגד הטובות חייבות להכתב.
ס"הכ זה מהנה מ2 הצדדים.

גיא
גיא
8 years ago

דורון, אתה מגיע למפגש בירושלים?
כי אם אתה לא מגיע, אני לא מגיע!
(ככה זה משפחה…)

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

לכל מי שמעביר צ'ק לדובי לחתונה,
עומר יתן לו לינק ישיר
גם מהיאכטה של אפלטון שישיט את הזוג.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

סליחה על ההודעות השמחות והחיוביות,
אתם מתבקשים להמשיך להתווכח,
איך מאיר אריאל כתב כך לא הייתי מוותר,
איך מנחם עוקץ באגרסיביות את הדורבנות ואתם שותקים.
מנסה להחזיר את הסיכסוך למקומו
🙂

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

חייב להגיע מקווה שזה לא ב31/7 כי אז לא אוכל אלא לזמן קצר
יהיה לי ממש כיף לפגוש אותך גיא ואת כולם.
מקווה שזה לפני או אחרי,
גם מפגש באלונית שבשפיים היכן שיש מפגש של מוכניות של אספנות,
יכול להיות טוב, אוכל לקחת אותכם לחוף הסודי שלי
זה לא געש ולא שפיים, אך יש שם אנרגיה טובה.
אכן זו משפחה אח שלנו טמיר האורגינלי חייב להגיע
אפילו שיש לו הכנות לחתונה 🙂

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

גיא מאד מאד מקווה שתגיע (מתאפק לא לכתוב חייב)
ועוד הרבה אנשים טובים פה חייבים להגיע
גם אם אתם נגד הדעות של מישהוא פה
ס"הכ אלו הדעות שלו, הוא גם אדם כמוכם.
כולנו אוהבים מאד את המשחק עם הכדור הכתום הנהדר
ועוד סוגי ספורט נהדרים.
יש לנו הרבה דברים משותפים.
הולכת להיות אנרגיה נהדרת והרבה חיוכים
אנא בואו.

Yamani1000
Yamani1000
8 years ago

מנחם, עזוב את פופ והספרס, Where is your decency, כלפי GRANTLAND וה- Bleacher Report???

הרי כל מי שגולש כאן ושם יודע שלפעמים (במיוחד בפלייאוף) אתה פשוט מתרגם לעברית קטעים או קווי מחשבה משם, בלי שום קרדיט או התייחסות.
אז ללכלך עליהם ככה, אפילו אם בסוף תצא נביא, הספרס יתרסקו ופופ יערוק ויהיה הסגן של פוטין, זה סתם לא יפה.

אגב, הפוסטים שלך הבהירו לי למה בתנ"ך (ובסיפורים מקבילים) דמות של נביא לרוב חייבת להראות שיש בה את תכונת הצניעות לפני קבלת התפקיד (גיא!) . זה פשוט נורא מעצבן לשמוע בן-אדם שאומר דעות הפוכות משל כולם בצורה כל-כך נחרצת!

no funny shtuff
no funny shtuff
8 years ago

לאחר שהספרס עפו בפלייאוף האחרון בגלל ההחמצה של פארקר במתפרצת ב-107:102 לספרס למפסידנים הידועים בשמם לוס אנג'לס ב', המשיך הפלייאוף להתנהל לו במין נינוחות מרגיזה, ללא מתח אמיתי באף סדרה, עד ששקע חרישית בהפסד מוחץ וברור של הפרשים ללוחמים.

אחת הסיבות לאותה עגמומיות היא שהדוקטור, אף על נסיונותיו הרבים להראות שהפלייאוף מזיז לו, איבד עניין בשעה שהנמסיס שלו, אויבו המר, הקומוניסט, רוסי-סרבי-טקסני, הציני חובב היינות, עף באותו משחק שביעי אומלל.

ולכן, כולי תקווה שלטובת הליגה, האתר, שביל החלב והחיים בכלל, סאן אנטוניו ספרס יגיעו כמה שיותר רחוק, רק כך נוכל לזכות בדוקטור בשיאו, ולנו אוהדי הקבוצה זה יהיה בונוס שאין שני לו למהלך חוויית הפלייאוף השלמה.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
8 years ago

מנחם הדיש הצעת חוק לפיה כל אוהדי הספארס יוכרו בשלולי הבנה, ואוהדי קבוצות אחרות מהמזרח יוכרו כרפי הבנה.
כל השאר יהיו חייבים להסכים מילה במילה עם מנחם, אחרת יוכרו כבינוני הבנה.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
8 years ago

מהמערב*

אוהד ס"א
אוהד ס"א
8 years ago

מאנו יקבל את תקן ביג שוט בוב, יעלה ל- 10-12 דקות כדי לקבור כמה מהלכי קלאץ זה הכל. חסרים לספרס 2 שחקנים בקו האחורי:
1-2 שיירש את טוני
ו- 2-3 מחליף שייתן מנוחה לקאווי.