חם מהתנור:מעקב שחקנים חופשיים-יום 5/רועי ויינברג

הרבה שחקנים חופשיים כבר מצאו קבוצות, אבל חלק עדיין לא יודעים היכן ישחקו בעונה הבאה.

*

לייקרס:במהלך מפתיע, הלייקרס מחתימים את השחקן השישי של העונה, לו וויליאמס, על חוזה תלת שנתי של 21 מיליון דולר, לפי דיווח. השחקן השישי של העונה קלע 15.5 נק' עם 2.1 אס' למשחק במדי הראפטורס, והגיע איתם לראשות הבית האטלנטי והמקום הרביעי במזרח.

מוקדם יותר היום, הקבוצה השיגה בטרייד את רוי היברט מאינדיאנה. הפייסרס יצליחו לחסוך כך 15 מיליון מגג השכר (אבל יאלצו לשלם ללייקרס עוד 2.3 מיליון), וקיבלו בחירות סיבוב שני וזכויות על שחקנים בינ"ל, והלייקרס קיבלו את הסנטר ההגנתי שקלע העונה 10.6 נק' עם 7.1 ריב', ונבחר בעבר לאול-סטאר ולחמישיית ההגנה השנייה בעבר.

*

דאלאס:
הקבוצה סיכמה עם ג'רמי אוואנס על חוזה מינימום לשנתיים. אוואנס, אלוף ההטבעות בעבר, קלע העונה 2.4 נק' עם 1.9 ריב' למשחק.
*

אינדיאנה: הפייסרס סיכמו עם רודני סטאקי על חוזה תלת שנתי בקבוצה, במסגרתו סטאקי ירוויח 21 מיליון דולר, כאשר לשחקן יש אופציית יציאה לאחר שנתיים עם הפייסרס. הוא קלע העונה 12.6 נק' ב-44% מהשדה ו-39% מחוץ לקשת, כשחקן השישי של הקבוצה.

*

סקרמנטו: דיווחים מדברים על פער כספי משמעותי בין עמרי כספי לקבוצה, שיתכן וימנע ממנו לחזור לקינגס, למרות שג'ורג' קארל ודה-מרקוס קאזינס מעוניינים בכך. עדיין קיים סיכוי שהפורוורד, שקלע העונה 8.9 נק' ב-40% מהשלוש עם 3.9 ריב' למשחק, יחתום מחדש בסקרמנטו.

*

ניו יורק: הקבוצה החתימה את קייל אוקווין מאורלנדו על חוזה 4 שנתי בשווי 16 מיליון. אוקווין, שיגיע לקבוצה דרך סיין אנד טרייד, קלע העונה 5.8 נק' ב-49.2% מהשדה עם 3.9 ריב' למשחק.

*

סקרמנטו: הקינגס החתימו את קוסטה קופוס, סנטר הגריזליס, על חוזה 4 שנתי של 33 מיליון דולר, עם אופציית שחקן שיכולה להפוך אותו לשחקן חופשי ב-2018. הוא קלע העונה 5.2 נק' עם 5.3 ריב' למשחק.

*

ניו אורלינס: הקבוצה מתכננת להחתים מחדש את נוריס קול, גארד הקבוצה שקלע בעונה האחרונה אצלם ואצל מיאמי 7.6 נק' עם 3.4 אס' למשחק.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
183 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
דובי
דובי
05/07/2015 9:59:37

הניקס מנסים לבנות קבוצה לאפס. ודי מצליחים עד עכשיו

א.ב
א.ב
05/07/2015 10:09:06
הגב ל  דובי

אולי אני טועה אבל נדמה לי שאתה חש תסכול מסוים ממהלכי הניקס בשוק הפרי אייג'נטס.

אם זו הייתה מערכת היחסים שמנהלים אוהדי הלייקרס עם הקבוצה, הייתי אומר שיש שם משהו כמו היחס לבעל מכה, מקבלים פיצוץ ומחפשים בשבילו את התירוץ.

יש מקבילה לתופעה "אוהד ניקס"?

דובי
דובי
05/07/2015 10:48:08
הגב ל  א.ב

לא תמיד אני מבין מה שאתה אומר

א.ב
א.ב
05/07/2015 12:08:33
הגב ל  דובי

הכוונה הייתה שהניקס מנוהלים על הפנים כבר הרבה שנים ולא נראה שזה הולך להשתפר.
אין במועדון הזה ולו שחקן אחד שאפשר לחבב אפילו.
אני לא מצליח למצוא משהו שמאפיין את המועדון.
הם אפילו לא משתדלים.

השאלה היא למה אוהד ניקס נשאר אוהד ניקס?

דובי
דובי
05/07/2015 14:16:25
הגב ל  דובי

באמת שאלה מצויינת. כשתהיה אוהד אמיתי, ומרגיש הרגשה של אוהד אמיתי, תבין.
לא לפני.

א.ב
א.ב
05/07/2015 15:48:48
הגב ל  דובי

מודה, לא "אוהד אמיתי" של קבוצה בנבא.

במקרה יש לי "אהדה אמיתית" ואין לי שום בעיה להגדיר לפחות 5 סיבות (היסטוריה פרטית וכאלו שאני רואה כ- DNA של מועדון) בגללן אני מחובר למועדון אותו אני אוהד.

אולי בגלל שלא נחשפתי למצב בו יש לי גם "אהדה אמיתית" וגם אין לי סיבות, אני לא יכול להבין.

בכל מקרה, קשר היסטורי אישי למועדון במדינה אחרת הוא קשה יותר, ואני לא מצליח להגדיר מה ה-DNA של הניקס.

יש לניקס DNA?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/07/2015 12:46:39
הגב ל  דובי

גראונד זירו

עומר
עומר
05/07/2015 16:21:24
הגב ל  דובי

דווקא בפורומים של האנביאיי שאני קורא, אני רואה שהרבה אנשים טוענים שהניקס עשו החתמה חכמה. ובכלל שהלכו על הרבה פחות "נוצץ" ויותר יעיל השנה.
יש אפילו אופטימים שנותנים מחמאות לפיל.
מי זה ה KOQ הזה? דובי יכול להיות שאתה יותר מידי פסימי?

דדי
דדי
05/07/2015 16:37:54
הגב ל  דובי

דובי, הניקס עשו קיץ נהדר.
פיל היה אסון באופסיזן הקודם, אבל הקיץ הזה הוא שיחק אותה בגדול.

חבל שהאוהדים כל כך פגומים שהם אפילו לא מסוגלים לראות כשמשהו טוב קורה.

דובי
דובי
05/07/2015 19:43:31
הגב ל  דדי

תסביר בבקשה

גור גולן
גור גולן
05/07/2015 10:04:16

לייקרס יש להם בנייה מעולה לדעתי.
ואחד הדברים הטובים בהחתמה הזאת הוא שלייקרס יעשו עונה יחסית סבירה של 40 נצחונות וזה יגרום לכך שיהיה לה הרבה יותר סיכוי להחתים שחקנים ב2016. כמה שלייקרס ייתנו לרוקיז יותר כך יהיה גם יותר טוב.

גור גולן
גור גולן
05/07/2015 10:28:27

כרגע קליפרס קבוצה שאני צופה לה הרבה נפילות.

john
john
05/07/2015 11:00:38

בלי פציעות עם קובי 80% הם בהחלט יכולים לגרד את ה-40 ניצחונות. החולשה שלהם כבר שנתיים היא הגנה. היברט ואפשו (אם הראש ישאר במקום) זו חתיכת קומבינציה לסנטרים הגנתיים. קליעה יש בשפע ולא חסרה ללייקרס גם בשנים הרעות. אם ראסל שווה משהו וקלרקסון יתן קפיצת סופטמור טובה, ורנדל ישחק כפי שהוא יודע והיברט יסגור את הצבע מדובר על קבוצה של בין 35-40 נצחונות במערב.
אחרי השמינייה הראשונה במערב כשהקליפרס הם סימן שאלה אני לא בטוח ששאר הקבוצות באמת יותר מרשימות מהלייקרס.

הכל פתוח

אופיר
אופיר
05/07/2015 10:10:35

אחרי ההחתמה של אולדריג', לספארס יש חוזים פעילים של כ-72 מליון ל-7 שחקנים בלבד לא כולל דאנקן או ג'ינובילי. פארקר עם 13.4 מיליון הוא העקב אכילס בנושא הזה. הם יכולים להחתים רק שחקני מינימום ושחקנים מהדראפט. כנראה שיצטרף הגבוה הסרבי מפרטיזן בלגרד, פלוס דאנקן וג'ינובילי בבירד הם מגיעים למשכורת מטורפות לחלוטין. צריך קלע נוסף חוץ מגרין, צריך מחליף לקוואי בסמול פורוורד, צריך סנטר מחליף נורמלי (או לקחת סיכון עם הסרבי), קייל אנדרסון לא ברמה מספקת בשביל לשחק כמחליף ולא עשה קפיצת מדרגה השנה כמצופה. המון סימני שאלה לעתיד… אני מרגיש שההחתמה הזאת היא מעולה לעתיד אחרי שהתקרה תעלה, אבל לשנה הקרובה אנחנו נחלשנו ואין כבר כסף להביא שחקנים טובים במקום ספליטר, ביינס, בלינלי וקורי גוזף (אין כסף לשלם לו בכלל),

avri
avri
05/07/2015 10:14:08

Lakers – just when you thought that it can't get any better… Happy days on the Charles river

יניב
יניב
05/07/2015 10:25:57
הגב ל  avri

סבבה לצחוק עלינו,לגיטימי ואפילו מתבקש אבל שאוהד בוסטון יעשה זאת???? כאילו מה יש טוב בבוסטון סמארט??? טרנר???.
אני מוכן להתערב שבסופו של יום מי שתיקח אליפות לפני זה הלייקרס לפני בוסטון.
מה שיהיה יותר יפה זה שגם דובי יתחיל לצחוק עלינו 🙂

יניב
יניב
05/07/2015 10:36:02

אני מסכים שנכון לכרגע בוסטון נראים יותר טוב מהלייקרס אבל זה אשלייה אופטית,בוסטון לאור כל המהלכים שלה הולכת להיות מילווקי,אטלנטה של פעם זאת אומרת להגיע לפליאוף,מקסימום סיבוב שני ולעוף.כל מי שחושב שאיינג' קוסם והוא יצליח בסוף להנחית איזה אולסטאר שישנה את המועדון(כמו עם גארנט) חולם באספמיה.מה שכן מסכים שסטיבנס נראה בהחלט כהברקה.
לגבי הלייקרס אז אני לא מאמין שסקוט ישאר יותר מדי,ובכל מקרה תקוותי שלא נשקע בבינוניות,גם אם יהיו לנו עוד שלוש שנים רעות.

john
john
05/07/2015 10:49:18
הגב ל  יניב

בוסטון מלאים בשחקנים ששוים מספר 4-10 בקבוצות פלייאוף טובות אבל ללא כוכב. מי בדיוק הכוכבים שבדרך לפרי אייג'נסי שיחתמו בבוסטון? איזו קבוצות משוגעות יעשו טרייד לסופרסטאר בשביל ערימת שחקני משנה. הסיכוי היחיד או או לחטוף כוכב בפוטנציה שיכולותיו מדוכאות בקבוצתו (סטייל הארדן) או כוכב שהסתכסך עם ההנהלה/מאמן. רק שבמקרה כזה יחפשו קודם להחליפו בכוכב.

סורי אני רחוק מלאהוד את הלייקרס אך מצבם טוב בהרבה מהסלטיקס. ולא, סוויפים בסיבוב ראשון עם מאזן שלילי זה לא סיבה לחגוג.

דדי
דדי
05/07/2015 16:46:29
הגב ל  יניב

איינג' קוסם יניב ?

אם לא האסיסט ממקהייל עם גארנט, מה בדיוק היה לו להראות ?
אוסף של כשלונות אסטרטגיים ובחירות דראפט בינוניות.

יניב
יניב
05/07/2015 16:54:27
הגב ל  יניב

מסכים איתך לחלוטין דדי,אני חושב שאיינג' GM מאוד גרוע שהיה לו פשוט חתיכת מזל וחברים טובים,מה עוד שבאותה שנה הוא שם את כל יהבו בטנקינג מפואר על מנת לזכות באודן או דוראנט ובסוף סיים חמישי בדראפט.

k_700
k_700
05/07/2015 12:11:11

לייקרס בלי לחשוב פעמיים.

מה יש כבר לבוסטון חוץ מקראודר על 35 מיליון ואמיר ג'ונסון ב24 מיליון לשנתיים.

לחלוטין שווה להיות בור צואה במערב עם קובי בשנה אחרונה בחוזה, שני רוקיז מאוד מבטיחים והכי הרבה מקום בקאפ ספייס לעונה הבאה.

k_700
k_700
05/07/2015 12:12:36
הגב ל  k_700

בוסטון זה אפילו קבוצה בלי עתיד באופק.

ללייקרס לפחות יש במה להאחז עם רנדל, קלרקסון ועכשיו דיאנג'לו.

רציני מה יש לבוסטון?? אייזהה?

דדי
דדי
05/07/2015 16:45:01

רועי, לא מתאים לך בתור אחד שמשקיע כל כך הרבה זמן בנבא להעלות שאלה כל כך לא רלוונטית כמו "העונה הבאה".

שאלה שמראה על בורות מוחלטת בכל מה שנקרא "נבא".
לדעתי אתה פשוט עייף מהקיץ והתפלק לך…

דדי
דדי
05/07/2015 16:40:30
הגב ל  avri

כמעט רציתי לכתוב "איזה חסר מושג אברי", אבל למה בעצם ציפיתי ?

בינתיים הלייקרס עובדים יפה מאד והאופסיזן היה דחיפה גדולה קדימה.

avri
avri
05/07/2015 23:24:13
הגב ל  avri

Reading Lakers fans comments and laughing my ass off. Go on Dedi K Yaniv and the rest of you, let's start composing love songs for big ROY. Add it to your fans' songbook, right after your songs for the great Boozer and the magnificent Lin. Swear to god it's getting too easy these days.
THE BEST thing about it that it was Larry LEGEND himself who stack you with this 2015 version of Eddy Curry.
CAN'T GET ANY BETTER. Seriously

איל
05/07/2015 10:31:01

צופה לי בקצת היסטוריה, יוסטון לייקרס 1986 משחק 3. ומי השופט הנמוך והצעיר?
(דקה 2:09)

סומסום
סומסום
05/07/2015 11:44:44

מעניין אם בלאט חושב להרים טלפון לכספי. או להיפך.
יש לו מקום להחתים אותו ב-mmle. ס"פ שייתן 10-15 דקות מנוחה לג'יימס.

אהרון שדה
אהרון שדה
05/07/2015 15:04:12

+10 חשבתי על כך עוד לגבי מקל (פייטר כמו האוסטרלי ).
ואפילו בלו .
בלאט נזהר מכך והוא עושה בשכל.

יניב
יניב
05/07/2015 15:10:28

לא מסכים בעיקר כי לבלאט אין כל כך סיי בעניין.קודם כל כל החתמה מגיעה מלברון דרך גריפין ואז רק מודיעים לבלאט ולכן זה לא רלוונטי בכלל הת.ז

etayle
etayle
05/07/2015 12:30:46

מעניין תוך כמה זמן K טוען שהיברט הוא סנטר על ואחד הטובים בליגה.(למרות שהוא לא נראה לי יוותר לו).היברט גרוטאה היתרון העיקרי שלו שהחוזה נגמר בסוף השנה.ואפשר לטעון שהם ניסו להתחזק.

k_700
k_700
05/07/2015 13:45:07
הגב ל  etayle

יטמבל למה שאני טען את זה??

הוא נמושה ממדרגה ראשונה.
אבל כשאני בוחן חלופות לקיץ הזה ונניח אתה נותן לי אפשרות לאשיק ב58 מיליון דולר ל5 שנים(כש44 מיליון מובטחים לו) או היברט(שהיה לא מזמן אולסטאר מהמזרח וחמישייה שנייה של ההגנה) בשנת חוזה, אני לוקח את האופציה השנייה בכל יום בשנה.

אגב, גם על חשבון חוזה ארוך טווח לרובין לופז אני לוקח את היברט המדכא.

הדרישות מהיברט העונה בהתקפה יהיו הרבה יותר צנועות מהדרישות שהיו נגדו באינדיאנה.
אף אחד לא יצפה ממנו לפתח משחק פוסט, לזרוק יותר, לתקוף יותר גבוהים ולהגיע לקו או לטבעת.
ידרשו ממנו בעיקר לתת הגנה בצבע ולשפר את ההגנת טבעת ה28 בטיבה בליגה מהעונה שעברה למשהו קצת יותר גבוה.

וכמובן להוריד עומס בהגנה מרנדל.

שחקן בשנת חוזה, שצריך להלחם על העתיד שלו.
עונה טובה שלו , כשמעלים את רף המשכורות בקיץ הבא ולפי תקדימים של אשיק, האחים לופז, תומפסון וכו.. הוא יכול לקבל חוזה גבוה מאוד.
עונה גרועה נוספת והוא יהיה על תקן יאן מאהימי בחוזים הבאים.
אלה בדיוק ההימורים ששווה לקחת כשאתה בריבילד.

etayle
etayle
05/07/2015 13:57:07
הגב ל  k_700

כי אתה אוהד לייקרס. 😉.מסכים שזה לא חוזה כזה נורא.אבל נראה לי הוא מקרה אבוד.גם ההצלחה שלו הייתה בעיקר על בוש והאסלם .

k_700
k_700
05/07/2015 14:03:58
הגב ל  etayle

תלוי איך אתה מגדיר הצלחה מבחינת הטרייד הזה.

הצלחה אצלי היא לא להפוך פתאום לקבוצה של 53 נצחונות ופליאוף(אם לרגע חשבת על זה).

הצלחה אצלי היא להיות קבוצה הגנת טבעת יותר נורמלית ובעיקר לתת נחיתה טובה בליגה לרנדל בידיעה שאין לו סנטר נמוך ורזה לידו אלה אחד שמסוגל לחסום, שמסוגל לשמור גבוהים וגם לרדת מהר להגנה(והיברט רץ טוב את המגרש).

הצלחה מבחינתי לעונה הזאת זה השתפשפות טובה של 3 רוקיז ביחד עם קובי.
אני לא מצפה שזה יבוטא בנצחונות אגב.

חוץ מזה שאחרי טרייד כזה החוזה של היל הופך לכלי רציני מאוד.
אינדיאנה וגם הקליפרס חייבות פתאום סנטר ואולי ביחד עם יאנג אפשר לגרד דברים לא רעים.

אני חושב שגם מיוסטון אפשר להוציא מציאות אם הם יצטרכו לוותר על ג'ונס/לא יצליחו לחדש חוזה לסמית'.

דדי
דדי
05/07/2015 16:50:53
הגב ל  k_700

החוזה של היל לא קיים.

הלייקרס לא מימשו את האופציה עליו כדי שיהיה להם מקום בתקרה לטרייד על היברט.

הם עדיין יכולים לעשות עליו סיין אנד טרייד כל עוד לא החתימו אף אחד אחר, אבל הוא לא יכול לחתום על יותר מ 6.5 מיליון בערך, והם לא יכולים לקבל חזרה יותר מערך דומה בכסף.

עגל
עגל
05/07/2015 13:32:31

אף אחד לא צועק גוועלד על זה שכוכב-על בליגה חובר לשלושה אולסטארים כדי לקחת תואר בקלות מבלי לשאת את הקבוצה שלו על הגב ?! למי שלא הבין אני מדבר על אולדרידג'

נתן גולד
נתן גולד
05/07/2015 13:39:57
הגב ל  עגל

אתה באמת משווה את דאנקן בן ה39, את פארקר שלא ברור מה כושר המשחק שלו ואת קוואי (היחיד ברשימה הזאת שאיכשהוא אפשר להשוות אותו אליהם) לווייד ובוש בזמן "ההחלטה"?

יש גם הבדל עצום בדרך אבל לא נתייחס כרגע לדרך (למרות שיש מקום להתייחס אליה)

גיא
גיא
05/07/2015 13:40:27
הגב ל  עגל

אז ה-mind control של סנטור פלפטין (פופוביץ') לא עובד על קיבוצניקים?!

עגל
עגל
05/07/2015 13:46:53
הגב ל  גיא

פחחח ! לנתן, נהפוך הוא, האם אולדרידג' לא עושה מעשה פחדני בכך שהוא חובר למועדון הספורט המצליח באמריקה ולשיטת משחק שעובדת בה הוא יהיה רק בורג ?
הזכרת לי את קוואי, בעצם יש להם ארבעה אולסטארים.

יניב
יניב
05/07/2015 13:50:23
הגב ל  עגל

עד כמה שאני זוכר ותקן אותי אם אני טועה אבל בשום שלב בקריירה שלו אולדריג' לא נחשב לשחקן הטוב בעולם או לחלופין אפילו הפוורוד הטוב מכולם.ואם אתה לא רואה את ההבדל בין שחקן טוב ככל שיהיה(אבל עדיין רק טוב ולא יותר) לבין מי שנחשב לשחקן הטוב בעולם אז זה באמת לא רלוונטי ואתה צודק

עגל
עגל
05/07/2015 13:54:38
הגב ל  יניב

מה זה משנה ? מה שחשוב הוא שהוא חובר לקבוצה שרק בשנה שעברה לקחה אליפות תוך שהציגה את הכדורסל הטוב ביותר שראינו מזה עשורים (!) ולא איבדה את הגרעין שלה. זה לא שאולדרידג' הוא ספליטר, כן ?

נתן גולד
נתן גולד
05/07/2015 13:54:18
הגב ל  עגל

אוקיי, אני מבין שאתה סופר את מאנו כאולסטאר, תרשה לי לגחך. אולי כדאי שהספארס יציעו חוזה לטי-מאק ואז הם יהיו חמישה אולסטארים…

אולדרידג' באמת מגיע למועדון ספורט מצליח כי הוא רוצה להיות בקבוצה תחרותית. הוא לא השלה אפילו לשנייה את פורטלנד שהוא יחתום אצלה שוב פעם לאחר שהוצג כלא פחות ממשיח, הוא לא עשה מסיבת עיתונאים גרנדיוזית והוא לא הצהיר שהוא הולך לזכות בשמונה אליפויות. הוא חתם בקבוצה טובה זה הכול. אם אתה חושב שזה אותו מקרה אתה בבעייה לטעמי.

עגל
עגל
05/07/2015 13:56:26
הגב ל  נתן גולד

אתה צודק על הצורה אבל לא על המהות. זו ההוכחה שהביקורת העניינית כביכול על לברון כולה נבעה בסה"כ בגלל הצורה החיצונית (מסיבת העיתונאים האומללה וכ"ו).

נתן גולד
נתן גולד
05/07/2015 14:03:13
הגב ל  נתן גולד

לא רק הצורה, אלא גם אקט החבירה בעיניי היה מאוד בעייתי. החבירה לשתי סופרסטארים אחרים כדי לזכות באליפות בעיניי לא הייתה ראוייה (ושוב פעם עצם ההשוואה של דאנקן, מאנו ופארקר של היום לווייד ובוש של 2011 מעוררת בי חלחלה, גם קוואי פשוט לא באותה רמה)

לי אישית לא הייתה בעייה אם לברון בשקט אחרי תום החוזה שלו היה אורז את חפציו ונוסע לדאלאס או לספארס. כמו שיניב כתב אולי המניות שלו היו יורדות בדיון על מי השחקן הגדול בהיסטוריה אבל זה לא היה מפריע לי.

עגל
עגל
05/07/2015 13:51:19
הגב ל  גיא

אצלי פלפטין ה emperor זה מייקל ג'ורדן ודארת' ויידר הוא סקוטי פיפן

גיא
גיא
05/07/2015 13:59:22
הגב ל  עגל

פופוביץ הרבה יותר דומה לפלפטין.

https://www.youtube.com/watch?v=rWEM5T67jA8
(פופביץ משכנע את אלדרידג' לעבור לצד האפל…)

עגל
עגל
05/07/2015 14:45:22
הגב ל  גיא

הם באמת מאוד דומים חיצונית אבל ג'ורדן הרבה יותר רע מפופוביץ' . . .

k_700
k_700
05/07/2015 13:45:47
הגב ל  עגל

אמממ לא.

avri
avri
05/07/2015 23:27:49
הגב ל  עגל

I thought you were speaking about Hibert, joining Kobe Boozer and Lin

k_700
k_700
05/07/2015 14:08:44

עגל זה נורא פשוט ומדהים שאתה לא קולט את זה גם בנסיון השמיני.

לברון נשפט כמעט מההתחלה כמותג שמיועד לטופ 5-6 ALL TIME.
אולדריג' לא שם ולא צפוי להיות שם.

לברון חבר ל3 סטארים בשיאם.
אולדריג' יכול להיות אשם שהוא רק הולך לאחד הארגונים המצליחים בעולם כיום(איזה פושע לא להאמין).

תוסיף לזה את כל הפסטיבל שהיה מסביב ללברון וכשהוא יוצר את זה עם ההחלטה, הפלירטוטים, ההצגה המשיחית במיאמי, ההצהרות מהיום הראשון שלו בליגה כשנכנס למסיבת עיתונאים בחליפה לבנה ומכוערת.

בקיצור לא דומה בכלל.

אההה וגם עניין לא כזה מהותי שהכוכבים שאתה סופר ליד אולדריג' בספרס הם היו פעם כוכבים גדולים מאוד.

עגל
עגל
05/07/2015 14:47:25
הגב ל  k_700

בקצור גם אתה מסתכל על הדרך שבה לברון עזב (שהיתה עלובה ובזויה בהחלט אם לא מאוד שונה מהדרך שכל בן 25 ממוצע שחושב שהעולם שייך לו היה עושה) ולא על המהות.
ג'יזס, רק לפני שנה ס"א היתה הקבוצה המושלמת עלי אדמות, כבר שכחתם ?

k_700
k_700
05/07/2015 15:05:29
הגב ל  עגל

חלפה שנה, מאנו הזדקן, דאנקן הזדקן, בריאותו של פארקר לא ידועה, ואם הכוכב עליון שלך הוא קוואי…. טוב שיהיה.

ומה הכוונה לא מסתכל על המהות? זו לא רק הדרך, לברון חבר לעוד שני סופסטארים בשיאם! הוא חבר לSG שבזמנו היה השני הכי טוב בליגה ובימיו הטובים בליגה.

זה לא דומה.

איל
05/07/2015 14:33:14

עגל, אני צעקתי.
http://www.hoops.co.il/?p=47320
אני מסכים איתך שכל מי שצועק ״שלישיית פשע ורשע״ על מיאמי ומאחל הצלחה לספרס מיתמם. נכון, לברון, וויד ובוש הם שלושה כוכבים שהתאחדו (כוכבי כל העולם, התאחדו! בהשראת הקיבוץ…) ואולדריג׳ הוא כוכב בודד שהצטרף למועדון מצליח אבל אלו דקויות – מי אמר שזה לגיטימי וזה לא?
תחליטו – להתאחד במטרה לנצח (ובכך לשבור את העקרונות שהוסכמו בהיווסד תקרת השכר) זה לגטימי או לא? למיין על סמך חיבה אישית זה לא רציני.

עגל
עגל
05/07/2015 14:49:36
הגב ל  איל

זה העניין, שהמעבר הזה לגיטימי בעיני לגמרי, בדיוק כמו שהמעבר של לברון היה לגיטימי קודם. כל מצקצקי הלשון ומגלגלי העיניים הם צבועים. כל עוד זה חוקי זה בסדר. זה אפילו יותר מובן בעיני במקרה של לברון כשיכולת הרבה יותר גבוהה ואין לו מה להתבזבז במועדון כושל שאין בכלל מה להשוות למצליחנות של פורטלנד.

איל
05/07/2015 15:01:06
הגב ל  עגל

למה צבועים? אני רוצה ליגה תחרותית

דדי
דדי
05/07/2015 17:01:53
הגב ל  עגל

"לגיטימי" ?

ברור. אין בעיה עקרונית עם מה שלברון עשה עם ווייד ובוש.

אבל אם אתה שחקן שרוצה להיכנס לדיון על הגדולים ביותר אי פעם – העובדה ששתי האליפויות היחידות שלך (בינתיים לפחות), הושגו בצורה כזו צריכה לפסול אותך מהדיון.

לאולדריג' ממש אין שיקולים כאלה.

שגיא נאור
שגיא נאור
05/07/2015 14:57:16

הנקודה בעיניי מלבד הדרך זה שאין מה להשוות בין שני השחקנים. אפשר להמשיך עם זה גם לדיאנדרה שחבר להול אוף פיימר נוביצקי או קווין לאב אבל אף אחד מהם לא מתקרב למעמד של לברון שהוא הסטורי.
עם כל הכבוד לטריו של הספרס, חוץ מדאנקן שבעיניי עדיין אחד הגבוהים היעילים בליגה גם בגילו, שני האחרים כבר מזמן לא בטופ 10 או אפילו 15 בעמדה שלהם ולעבר הגדול שלהם אין משמעות ביחס להווה (בעיקר מאנו כמובן). הם כנראה לא בחמישים השחקנים הכי טובים בליגה, וויד ובוש היו שניהם בזמן ההחלטה טופ 20, וויד היה טופ 10.
ההשוואה מפספסת גם בקשר ללמרכוס וגם בקשר לשחקנים שאליהם הוא חובר. נראה לי שהרגש כאוהד יוסטון גבר על הרציונליות הפעם..

יונתן שגב
יונתן שגב
05/07/2015 15:00:51

אני איתך…

עגל
עגל
05/07/2015 15:02:52

אכן אנחנו אוהדי יוסטון לא רציונליים לגמרי.
ההשוואה שלי היא לא על החבירה ל- 3 שחקנים מצליחים אלא למועדון. אולדרידג' חובר למודעון שזכה באליפות לפני כשנה ורוסטר שכמעט ולא השתנה. לברון הצטרף לשני שחקנים גדולים שחוץ מהם היה מדבר ושממה. ההחתמות שלהם היו על שחקנים סוג ב' ברובם.

יניב
יניב
05/07/2015 15:06:54

עגל אם אתה כל כך בעניין השוואות אז המעבר של לברון יהיה מקביל למשל עם דוראנט שנה הבאה יחליט לקחת את כישוריו לגולדן סטייט.זאת תהיה ההשוואה הנכונה.כל דבר אחר זה פשוט לא נכון.כתבתי וגם אחרים כתבו לך דין לברון לא כדין שחקן אחר ולא כי הוא לברון ואני בכל אופן לא סובל אותו אלא כי הוא מתיימר להיות השחקן הכי טוב שאי פעם שיחק ושחקן כזה לא מצופה לשבור את הכלים כפי שאייל אוהב להראות לנו ולא מחפש קיצורי דרך.חבירה של סופרסטארים הייתה תמיד ותמיד תהיה אבל יש ציפייה מהכוכבים של הכוכבים להתנהגות קצת אחרת וזה לא קשור בכלל לצביעות.
דרך אגב אתה כל הזמן מנופף בספרס של שנה שעברה אתה רק מתעלם כי נוח לך להתעלם שכבר חמש שנים לפחות כמעט כולם חוזים להם את הנפילה שתגיע בעקבות הגיל של הכוכבים שלה.אז כן שנה שעברה הספרס שיחקו מושלם,השנה כבר ממש לא ולצורך העניין שנה הבאה בכלל יכולה לבוא הדרדרות

עגל
עגל
05/07/2015 15:14:43
הגב ל  יניב

ההתדרדרות בוא תבוא מתישהו, לפחות אצל שלושת הגדולים, אבל בינתיים הם קונטנדרים ועל זה כולנו מסכימים. ההשוואה של דוראנט לג"ס לא במקום כי בחבירה של לברון לווייד ובוש הם בנו קבוצה מאפס וזה לא המקרה עם ג"ס וכמובן שלא עם הספרס.
בקיצור, לברון הוא לא אחד האדם ועל כן עושים לו משפט לא הוגן. על זה אומרות הבנות שלי סבבה.

יניב
יניב
05/07/2015 15:42:03
הגב ל  עגל

אני חושב שנכון לעכשיו הם הקבוצה הרביעית במערב אחרי גולדן סטייט,אוקלהומה ויוסטון(כן כן יוסטון).הקטע עם דוראנט בא להראות שדין דוראנט כדין לברון וכן יש להם דין שונה משאר השחקנים,אין מה לעשות אם המעמד יש גם חובות לא רק זכויות .אני באמת לא מצליח להבין איך אתה לא רואה את זה.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/07/2015 22:40:03
הגב ל  יניב

אני מקווה שאתה צוחק.
כל פעם באתר הזה מהללים את הליפרס ואוקלהומה, שלא מגיעות לשום מקום.
ובבקשה חדל מלתרץ על פציעותיו של דוראנט או ווסטברוק או סרג' צ'ובאקה או לא יודע מי.

אני מבין שאתה כנראה אוהד הלייקרס ויש לך טינה לספארס, אבל מה לעשות שהם פה להשאר, כנראה עד שיפגע בכדור הארץ אסטרואיד או משהו.

יניב
יניב
05/07/2015 23:02:33

אתה ממש לא בכיוון אין לי שום טינה לספרס להיפך אני מחבב אותם ואת דאנקן אני בכלל אוהב. אוקלהומה עשו 2 דברים עיקריים אחד הם התחילו שנה שעברה עם החיזוק של קנור שמשלים להם חמישייה מאוד מאוד חזקה והשני היותר חשוב הם סוף כל סוף נפטרו מברוקס. לגבי הספרס אז זה סתם הרגשה באמת שעל הנייר זה נראה מעולה אבל לא יודע למה נראה לי שמשהו לא יעבוד שם

יונתן שגב
יונתן שגב
05/07/2015 15:18:02

ללא ספק זה מוריד לאולדריג׳ מהמורשת. העניין הוא, שהמורשת נפגעת, כפי שK אמר לך, רק כשיש מורשת משמעותית. ללברון יש. לאולדריג׳ אין. חוץ מזה, שאולדריג׳ חתם מקסימום (תקנו אותי אם אני טועה כן). כשהשלישייה חתמה הם קיזזו הרבה מאוד מהשכר שלהם. אם הם היו לוקחים מקסימום, כמו השווי האמיתי שלהם, הרי שלא היה להם מקום למספיק חיזוקים ואז אני מאמין שהיה להם הרבה יותר קשה לקחת אליפויות…
מה שדאנקן עשה – הורדה של השכר, זה די לא בסדר. זה לשבור את חוקי השווי הלא כתובים של כל שחקן…

גיא
גיא
05/07/2015 15:36:36

כשמג'יק ויתר על שכר, כולם ציינו שזה מוכיח עד כמה הוא שחקן קבוצתי.
דנקן ויתר על שכר, וזכה בגלל זה באליפות,
נוביצקי ויתר על שכר, וזכה בגלל זה באליפות,
וכמעט שלא נשמעה טענה נגד 2 השחקנים.

כל עוד לא מרמים – זה לא רק בסדר, זה מצויין.
אני לא רואה כל פסול בהחלטה של שחקן להגדיל את סיכוייו לנצח,
בעיקר לנוכח כמות הביקורת שסופג כרמלו על רדיפת בצע.

(הדבר היחידי שהוא חוקי, אבל מבחינתי לא לגיטימי, הוא ששחקן לפני סוף חוזה מנסה לכפות על קבוצתו טרייד. ובנקודה הזו כרמלו לחלוטין אשם. לברון להבדיל, לעולם לא ניסה לברוח לפני סוף חוזה)

נתן גולד
נתן גולד
05/07/2015 15:44:34
הגב ל  גיא

עדיף שהוא יעזוב בסוף החוזה וישאיר את הקבוצה שלו בלי כלום או שהוא יודיע להם שהוא עוזב לפני ויבקש טרייד? בעיני האופצייה השנייה עדיפה ובהרבה.

יונתן שגב
יונתן שגב
05/07/2015 15:52:21
הגב ל  גיא

אז לי כן יש טענה נגדם. הם שוברים את ערך השוק וכך הופכים את המשימה לקחת אליפות לקלה בהרבה ובעצם מנצלים את חוקי הליגה ששואפים לשיוויון לטובתם.

גיא
גיא
05/07/2015 15:58:23

חוקי הליגה לא שואפים לשיוויון. מטרתם אחת היא –
לאפשר לבעלי הקבוצות מקסימום רווחים.
אתה מוזמן לבדוק את ה-NFL, כך נראית ליגה תחרותית.
תלונות לגבי הפרצות בהסכם האחרון, יש להפנות לבעלי הקבוצות שהדבר היחיד שהיה להם חשוב זה לקבל חלק גדול יותר מעוגת ההכנסות.

יונתן שגב
יונתן שגב
05/07/2015 16:04:44
הגב ל  גיא

זאת מטרתה של תקרת השכר? אני באמת לא יודע…
לדעתי זה כן נותן בסיס שיוויוני כך שאף קבוצה לא יכולה להציע יותר שכר לשחקן מאחרת. אף קבוצה לא יכולה לאגור אוסף של שחקנים מוכשרים בטירוף כמו למשל מה שקורה בכדורגל באירופה.

גיא
גיא
05/07/2015 16:09:32
הגב ל  גיא

תקרת שכר צריכה להיות קשיחה. ב-NFL אין את השטויות של החתמה מחדש שמאפשרת לעבור את תקרת השכר.
יש כל כך הרבה חורים בהסכם, שההסכם מחלק את הליגה לקבוצות שמוכנות להוציא, ולקבוצות שלא מוכנות להוציא. וזה לא תחרות הוגנת.

איל
05/07/2015 16:20:02
הגב ל  גיא

אנחנו מנסים לתמרן במציאות הקיימת. במציאת הקיימת, לקחת חוזה קטן מהשווי שלך, זה לא ספורטיבי

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/07/2015 22:44:17

הוא עושה מה ששחקנים אחרים עשו way too late כמו פייטון ומאלון.
הוא עושה את הצעד החכם והנכון לו ולמועדון כדי שהוא והמועדון ישארו תחרותיים.

הוא עושה מה שאדון הארדן לא היה מוכן לעשות (הארדן גם לא רצה להיות כינור שלישי אבל זה בלי קשר).

דאנקן יכול לפרוש גם היום וזה ייקרא "לפרוש בשיא".
קובי כבר מהאליפות של דאלאס מדשדש יחד עם הלייקרס והרבה מאוד lebron preachers שכחו או לא ידעו בכלל (מפאת גילם או התעניינותם באנביאיי בעידן של לפני לברון ולפני בלאט) שעד לא מזמן היה פה קילר שלא היה מוסר את הכדור האחרון, ויודע להביא תארים.
קובי יכל בדיוק באותו האופן להביא שחקנים טובים סביבו, אבל החוזה שלו פשוט הרג את הקבוצה.

אהרון שדה
אהרון שדה
05/07/2015 15:24:43

עגל פיתחת כאן דיון מעניין ותבורך ..מבלי לקשר לדעתך השגויה …(סתם).

אני שמח ואשמח על דיונים כאלו ואשמח על שפה מכובדת כפי שאתה כיבדת ולא תמיד כיבדו אותך.

לגוף העניין כמה הערות :
ובכותרת אתה צודק ולא צודק .
נתחיל איפה שאתה צודק .

1. אתה צודק בעיקר בכך שכל אליפות של למרכוס לא תיחשב כמו אליפות של נוביצקי למשל.
היות והוא ברח ולא הצליח להוביל את ארגונו כל הדרך לתואר.
ונוביצקי כן.
לכן בעיני לפחות אין שאלה שדאנקן גדול משאקיל ולו מכיוון שטים הוביל את הארגון שלו לאליפות ושאקיל לא עשה זאת לארגונו המקורי שבחר בו בדראפט (אורלנדו ).

אבל בכל היתר אתה טועה.
והנה הטעויות המרכזיות (שאת חלקם כבר כתבו אחרים ).
בעניין למרכוס אז.

1.הוא ממילא לא היה מהגדולים ביותר …ככה שכל זכייה באליפות גם בפורטלנד לא הייתה בהכרח "שלו "

2. בתור אחד שלא היה מהגדולים ביותר הוא נתן שנים יפות בפורטלנד ואף שיחק פצוע וסיכן את החוזה הבא שלו בכדי שהקבוצה תצליח …אלו מעשים שאתה רואה מלברון ?

בקיצור הוא הגיע עם הקבוצה לתקרת זכוכית מקסימלית .

אשר לס.א

1. ראשית שים לב לעובדה הפשוטה שההבאה שלו היא מהלך ארגוני אחד שלם.
אם במיאמי למשל ההחלטה הייתה התארגנות של שלושה סופר סטארים שהם במקרה שלושה חברים …לשחק אצל אחד מהם …ואגב כמו שזו הייתה מיאמי גם שיקגו הייתה אופציה עד הרגע האחרון …כאן אנו מדברים על ארגון שרוצה להביא שחקן חופשי אחד שכל הליגה רדפה אחריו.

2.בעוד במיאמי 2 סופר סטארים עזבו קבוצות והתאחדו על השלישי להצלחה אישית בעיקרה ולא קבוצתית /ארגונית (ראינו איפה לברון היום) ,הרי כאן חבריי הארגון מקריבים את האגו האישי בצד בכדי שהקבוצה כקולקטיב תצליח …בקיצור זה הכי הפוך שיש.

ניקח את טים דאנקן כמשל .
.הרי הוא לכאורה המפסיד הגדול שכן למרקוס ישחקן על המשבצת שלו (גם אם ישחקו יחד ) ,בנוסף לפי חלק מהאנשים כולל באתר המהלך הזה לא בהכרח יחזק את ס.א בשנה הקרובה (ענייני תקרות שכר ) אלא יותר בנייה עתידית לשלב שבו טים כבר לא יהיה חלק מהמועדון כנראה (בטח כשחקן ) …אבל כאן לכולם יש אחריות לקולקטיב וזה ההבדל המהותי .

3. לבסוף ס.א ממזמן זה לא השמות זה הארגון הרי כפי שכתבו לפניי.
ג'ינובלי הוא אגדת כדורסל שבעיני מקומה בהיכל התהילה (גם בגלל מה שעשה עם נבחרת ארגנטינה) ….אבל לא נכון לספור אותו כאול סטאר.
כנ"ל פארקר.
דאנקן אמנם הדהים השנה ונבחר לאול סטאר אבל כמעט אוטומטית לא יהיה כזה בשנה הבאה מפאת גילו ומעצם זה שמרכוס על המשבצת שלו.
להשוות את החבר'יה הללו ללברון ,וויד ובוש זה לא רציני.
די אם נסתפק בכך שהשחקן הכי טוב כיום (לא היסטורית) בס.א היה לכל היותר מדורג טופ 3 של מיאמי 2010-2011 (לבטו אחרי וייד /לברון ואולי …אולי לפני בוש ).

גיא
גיא
05/07/2015 15:49:43

אני מתנצל מראש על כך שאני הולך להגיב בחריפות, אבל –
שטויות!
אתה טוען ששחקן שמזלו הרע גרם לו להבחר ע"י מינסוטה (גארנט) הוא פחות טוב משחקן שנבחר ע"י קבוצה עם בעלים שיעשה הכל בשביל לזכות באליפות (נוביצקי) רק בגלל שבשלב מסויים הוא החליט שהוא רוצה לנצח, ולעבור למקום בו יש לו סיכוי?
הרי שנים גארנט שיחק נפלא, אבל היה לכוד במועדון כושל, שלא הצליח לבנות סביבו קבוצת אליפות.

לדעתי, העובדה שלברון החליט בשלב מוקדם יחסית בקריירה לשלוט בגורלו (ובהצלחה מרובה) היא לזכותו.
(הדרך שהוא בוחר לתקשר, זה כבר לחובתו! אבל זה לחלוטין לו מוריד מערכו כשחקן)

שגיא נאור
שגיא נאור
05/07/2015 16:32:41
הגב ל  גיא

מסכים לגמרי לגבי גארנט ואם לומר את האמת, ביתר שאת לגבי לברון. קליבלנד בקדנציה הראשונה שלו סיפקה לו צוות מסייע פשוט לא מספיק טוב. מו וויליאמס, אילגאוסקס, אנטואן ג׳יימסון. זה לא מספיק. כל סופרסטאר אחר שהיה עוזב במצב הזה לא היה חוטף ביקורת אבל במעמד של לברון הציפייה כלפיו היא אחרת. אולדרידג נתן 9 עונות בפורטלנד, היה חסר מזל עם הרבה פציעות של כוכבים ומבחינתי המעבר שלו לגיטימי כמו כל שחקן בלבל שלו. הבן אדם בסהכ היה 3 פעמים אולסטאר ובחמישיה השניה של הליגה פעם אחת. עוד שחקן טופ 20 בליגה. לא יותר, לא פחות.

בשורה התחתונה שלי, אם משווים את המעברים של שני השחקנים, המעבר של לברון מוצדק יותר כי היתה לו קבוצה חלשה יותר אבל הסטנדרט המצופה מבלברון, ובצדק, הוא לגמרי אחר. וזה רק לעניין המהות בלי להתייחס לדרך.

שגיא נאור
שגיא נאור
05/07/2015 16:44:03

דרך אגב, מי שהזכיר את דוראנט – אם הוא לא נשאר באוקלהומה הוא אפילו לא יוכל לטעון שהצוות המסייע שלו לא מספיק טוב כמו שלברון טען בצדק. ועדיין, עם כל האהבה וההערכה שלי לדוראנט גם המעמד שלו לא מגיע ללברון. חוץ מזה, שלמרות שהחבירה של בוש ולברון לוויד לא היתה תקדימית כי הטריו של הסלטיקס הקדים אותם בשנתיים, היא היתה כזו במובן הזה ששלושה סופרסטארים (נפרגן לבוש..) בשיאם יוצרים טריו. אם דוראנט יעשה אותו דבר, נגיד, עם גריפין ולילארד או וול, זה כבר לא יראה לנו כל כך מוזר כי זה הכיוון שהליגה הולכת אליו.

אהרון שדה
אהרון שדה
05/07/2015 16:54:58

שוב שגיא יש ויש .
השלישייה פירס ,גראנט ואלן הייתה כולה הרבה מעל 30 לצ'אנס אחרון בקריירה (אכן בדיעבד היו להם 2 גמרים וזכייה בודדת…למעט אלן).
בואו ונשווה רגע.
פירס כמו וייד לפניו נשאר באותו מקום.
לאותו מקום בתקופת פירס הצטרפו גראנט ואלן הרבה אחרי גיל 30.
לווייד הצטרפו לברון ובוש בשנות ה 20.
מעבר לכך שבוש וייד ולברון היו הרבה יותר טובים.
הרי שהם ובעיקר לברון בעטו באבחה בכל הארגון ולא לקחו אחריות להוביל את הארגון.
גם מייקל סבל מבעלים קשה כנ"ל קובי …הם גם איימו לא פעם אבל ידעו להישאר בארגון ולקחת אותו כל הדרך לאליפויות.
בוש ובעיקר לברון ישר וויצרו על כך.
ולא סתם וויתרו אלא בגיל צעיר מאד בקריירה .
אתה לא יכול להשוות את גראנט שניסה וניסה יותר מעשור והגיע לגיל מתקדם מאד כשעזב ללברון .
אשר לאלן הוא אף פעם לא היה סמל ופרוספקט של קבוצה.
הוא נבחר חמישי וטייל בליגה בכמה קבוצות (מלווקי וסיאטל למשל ).
ולכן ממילא מעמדו ותפקידו היו שונים משל לברון.
בקיצור בוש ולברון שינו מציאות לרעה.
מציאות ששחקנים מזוהים עם הארגון כל השנים לטובת הישגי הארגון .

(שנות ה 90 היה את רובינסון בס.א ואת צלון וסטוקטון ביוטה …ואת מייקל ואת האקים ושנים רבות דרקסלר וכמובן את תומאס ומילר והדוגמאות רבות )
כאן באו שני כוכבי על ובאבחת רגע ברחו לאינדיבידואל האישי .
והנה כיום לברון כבר בחזרה בקלילבנד …זה מוכיח את הטענה.

אהרון שדה
אהרון שדה
05/07/2015 16:35:43
הגב ל  גיא

זכותך להגיב בחריפות.
כן זה בדיוק מה שאני רוצה לומר !
שח'ן כמו נוביצקי לא זכה לעודף של כוכבים לידו נשאר כל הקריירה בדאלס ואפילו זכה באליפות.
אלג'ואן הלך שנים במדבר עם יוסטון ולקח 2 כאלו .
מלון וסטוקטון ניסו כל הקריירה (למעט אפיזודה בסוף הקריירה של מלון ) …הם לא לקחו את הטבעת אבל הגיעו פעמיים לגמר.

בכל זאת אני מסכים איתך שיש ויש .
גארנט למשל ניסה ,ניסה וניסה אבל הארגון שלו לא הביא לו מינימום סיוע. לכן אחרי עשור לערך (והופעת פליאוף בודדת שהסתיימה בגמר המערב) היה יותר מלגיטימי לגראנט ללכת למקום אחר (ובכל זאת האליפות בבוסטון היא לא ברמה של הליפות של האקים למשל ביוסטון ).

אבל לברון היה עדיין צעיר עם קבוצה שאמנם לא קיבלה סיוע גדול ובכל זאת הייתה מסיימת באופן די קבוע בראשות המזרח.
ההליכה שלו מבחינת מורשת לא הייתה הליכה טהורה.
אם הוא היה צועק ודורש חיזוק (כמו שעשה קובי בל.א ) ניחא .
אבל הייתה זו בריחה נטו בכדי שהאחים הגדולים יעזרו להשיג את הטבעת .
לדעתי לברון עצמו מרגיש בכך ועובדה היא שהוא חזר בחזרה .

עגל
עגל
05/07/2015 16:58:17
הגב ל  גיא

אשרי שכשאני מתרחק מהמחשב יש לי מסייעת שמחפה עלי ברתק כל הדרך מחיפה. והפרחים לגיא !
רוב הנימוקים שהועלו הם לא רלוונטיים. בתור המעריץ מס' 1 של אולג'וואן בעברי הייתי מעדיף שיעזוב את יוסטון כמה שנים קודם לכן ויקח עוד שתי אליפויות. כל השאר זה קשקוש. אנשים מערבבים סנטימנטים שלא קשורים לעניין. לדעתי מה שחשוב הוא היכולת נטו. שום דבר ממה שקורה מחוץ למגרש לא רלוונטי וכל פגיעה בבעלים של הקבוצות מתקבלת אצלי ב(סוג של) אהדה.

אהרון שדה
אהרון שדה
05/07/2015 17:13:22
הגב ל  עגל

אם אתה לא מסוגל להוביל את הארגון שבחר בך זה מוכיח על היכולת נטו.
יכולת נטו זה לבוא לארגון ,לעבור איתו קשיים ומשברים ולעשות אותו הכי טוב שאפשרי.
אתה רוצה להיות אגואיסט ,רוצה להרוויח כסף ,רק את עצמך אתה מעניין .
זה בסדר זה לגיטימי רק אל תבוא בטענות שאתה לא מוערך כמו הגדולים ביותר.
יש סיבה למה בצד אחד יש את האקים ,מייקל ,לארי ומג'יק וכי על שחקנים כמו לברון ,שאקיל ואנתוני שכזה מסתכלים אחרת.

שגיא נאור
שגיא נאור
05/07/2015 17:35:30

מה עם קארים? מישהו מחזיק ממנו פחות כי הוא עזב ללייקרס?

גיא
גיא
05/07/2015 17:54:24

גם ג'ורדן לא זכה באליפות לבדו.
רק לפני מספר ימים היה דיון על גדולתו של פיפן. וקוקוץ הוזכר בהרחבה בפוסט אחר מוקדם יותר הקיץ.
ופיל ג'קסון? יש למישהו ספק שהוא אחד מגדולי המאמנים?

אז האמירה על לברון עם חבורת הנגרים שהקיפה אותו בתחילת הקריירה, והמאמן הפלגמט של קבוצתו –
"אם אתה לא מסוגל להוביל את הארגון שבחר בך זה מוכיח על היכולת נטו" זו אמירה שמתעלמת מהמציאות.

יש המון רומנטיזציה של האוהדים סביב קבוצות נעוריהם, וכוכבי ילדותם. פשוט שכחו שעד שג'ורדן זכה באליפות, חשבו שהוא לוזר, שמג'יק העיף מאמן מהלייקרס, ושגם אקים הגדול, זכה לקיתונות של ביקורת טרם זכייתו באליפות.

אני מבין שקל לשנוא את לברון. אבל הנסיון לרומם את מקומם של כוכבי העבר ע"י הקטנתו של לברון הוא מוזר בעיני. לברון שחקן ענק. בירד שחקן ענק. ול-2 השחקנים מקום בשורה הראשונה של "היכל התהילה על שם עגל".

עגל
עגל
05/07/2015 18:01:58

ושוב גיא צודק !
🙂

מנחם לס
מנחם לס
05/07/2015 16:38:32

הבעייה עם החתמץ רוי היברט זה הפרצוף המדכא שלו. פרצוף מדכא. שחקן מדכא. החתמה מדכאת.
דכאון מא' עד ת'.

דובי
דובי
05/07/2015 16:43:46
הגב ל  מנחם לס

בדיוק!

נתן גולד
נתן גולד
05/07/2015 17:03:00
הגב ל  מנחם לס

מסכים. אפילו שתודה שיהיה מעניין ומצחיק לראות את קובי מנסה להעיר את היברט מתרדמת החורף התמידית שלו.

דובי
דובי
05/07/2015 17:52:18
הגב ל  נתן גולד

הדבר היחיד שיעורר את היברט זה שתי סטירות וכדור מהצד

אהרון שדה
אהרון שדה
05/07/2015 17:52:22
הגב ל  מנחם לס

קארים הוביל את מילווקי לאליפות.
לדעתי אם היה הולך לל.א ללא אליפויות (כמו שאקיל ).
אז התשובה היא כן מישהו היה מחזיק ממנו פחות….אני מכיר לפחות אחת כזה.

דדי
דדי
05/07/2015 17:57:00

קארים הוביל את הבאקס לאליפות, ולא עזב ללייקרס – הוא הועבר בטרייד.

שגיא נאור
שגיא נאור
05/07/2015 17:33:52

לאהרון:
הייתי שמח להמשיך להתווכח אבל כנראה שהבנת אותי לא נכון. ציינתי את הטריו של הסלטיקס אבל כתבתי שהבדל בינו לבין זה של ההיט היה שבוש, וויד ולברון היו בשיאם. פספסת את זה כנראה לכן התגובה שלך היתה מיותרת. ציינתי את בוסטון כי זה היה הטריגר לשלישייה של מיאמי להתאגד. ממש לא השוויתי בין שתי הסיטואציות, להיפך.
בקשר לקובי, אי אפשר לדעת מה הוא היה עושה אם לא היו מארגנים לו את גאסול. שנתיים,שלוש עם הסגל של הקאבס לפני עשר שנים וגם הוא היה מחפש טבעת רביעית במקום אחר

אהרון שדה
אהרון שדה
05/07/2015 17:55:55

לשגיא .
בעניין קובי .
יכול להיות שאתה צודק והאמן לי אני לא מחסדי קובי .
בכל זאת הוא איים .הוא דרש הוא ניסה לעשות הכל בשביל לייצר שינוי (ועשה זאת בטיפשות ובפרהסייה ) .אם לא היו מקשיבים לו הוא היה מקבל יותר לגיטימציה לעזיבה.
גם מייקל דרש שיחליפו לו מאמן.
דאנקן כנראה לא היה צריך לדרוש דבר.
אבל גם סטוקטון ,מלון ,אזייה ונוביצקי לא דרשו ובכל זאת ידעו לזכות
או לפחות להיות פקטור משמעותי .

שגיא נאור
שגיא נאור
05/07/2015 18:14:37

אם קובי לא היה מאיים בפרהסיה לא היינו יודעים שהוא איים ואז אם היה עוזב היינו אומרים לו ״ למה לא איימת״? אני בטוח ששנה אחרי שנה עם סגל רעוע גם לברון איים שיעזוב אז הביאו לו את פאקינג גיימסון.
איך הפכת אותי לסנגור של לברון?! זה בלתי נסלח…

גיא
גיא
05/07/2015 17:56:31

קובי היה דקה לפני טרייד שהוא דרש לשיקאגו. רק ההתעקשות של שיקאגו לא להעביר את דנג כחלק מהטרייד מנעה מבעדו להתרחש.

אהרון שדה
אהרון שדה
05/07/2015 18:08:03

יכול להיות שקובי דרש ויכול להיות שדווקא עניינים קטנים מנעו את העזיבה.
אבל בשורה התחתונה בכוונה או לא .קובי הוביל את הארגון שלקח אותו (אמנם לא בחר בו בדראפט ) עד הסוף.
ולברון לא .
לברון אפילו לא ניסה לתת לארגון צ'אנס הגון להשתנות .
אגב היום הוא עושה זאת …בצורה מקוממת ,מעצבנת שירודת יותר מדי לפרטים אבל לפחות היום הוא אומר להם .

שגיא נאור
שגיא נאור
05/07/2015 18:16:51

לא נתן צאנס? 7 עונות שבכולן הוא כבר כוכב זה לא מספיק?

גיא
גיא
05/07/2015 18:24:15

לברון נותן צאנס לקליבלנד:

https://www.youtube.com/watch?v=I-i9Byoj_pk

john
john
05/07/2015 19:56:19

אתם מכניסים ערכים שכלל לא קשורים לכדורסל. הם קשורים לנאמנות, להקרבה אישית (לא במגרש), לחובה מוסרית כלפי אוהדים, להכרת תודה על אלו שנתנו לך צ'אנס ראשון, ללקיחת סיכון וכו'. אלה הדברים המרכיבים את אופיו של אדם. מה שערך לאדם אחד הוא טפשות לאדם אחר.
לואי סי קי צוחק על אנשים שלא מתגרשים עד שהילדים גדלים שזה כמו להחזיק גוש חרא בתוך הבטן ולנסות לבדוק כמה זמן תחזיק מעמד.

זה פאקינג כדורסל. ועל פי זה צריך לשפוט גדולה. אם חברת ל3 הול אוף פיימרים כדי להשתלט על הליגה זה בסדר רק שלא תוכל לגזור את כל הקופון האישי. שחקן שיש לו את המזל להיות בקבוצה מנצחת ישפט על כמה באמת הקבוצה עלתה על הציפיות ומה היה חלקו בה.

אם אני הייתי נבחר על ידי מילווקי או מיניסוטה והיה בא לי לברוח בגלל הקור או הקהל או ההנהלה והייתי מצליח בקבוצה אחרת למה אני מקבל הורדת נקודות דירוג? האם סבל אישי הוא פקטור ראוי להערצה?

חלקחם חיים עוד בתקופת מפא"י והאגודות.

אהרון שדה
אהרון שדה
05/07/2015 21:24:26
הגב ל  john

תקרא לזה מפא"י והאגודות זה בסדר.
אבל יש בליגה "כללי משחק ברורים "
הכללים הם כאלו שעושים את הליגה הזו לכ"כ מצליחה.
והכללים היו שבמשך שנים רבות מאד הכוכבים הגדולים היו פזורים על פני קבוצות רבות.
זה מה שנתן את העניין והערך המוסף לליגה.
כי ליגות כמו זו של ריאל וברסה יש לצערנו מספיק.
בקיצור מגיע שחקן שמפחד ולא מעז לבד.
ומצטרף לכוכבי על אחרים רק בשביל שיהיו רשומות על שמו אליפויות.
אגב ההוכחה לכך היא שלברון בעצמו מרגיש בקשר לכך משהו …אחרת איך תוסבר באופן רציונלי חזרתו לקליבלנד ?
הרי שוק מיוחד הם לא …מה לו ולחור של קליבלנד …אלמלא תחושתו שהוא חב חוב ?
ולכן גם 7 שנים זה לא מספיק .
מלון וסטוקטון היו יותר מתריסר שנים באותה קבוצה גם יואינג.

john
john
05/07/2015 22:11:50

לגבי שנות ה90 העליזות: הרבה כוכבים נשארו במקומם. אבל אתה מחפש רומנטיקה שלא היתה גם אז. ההישארות כאלפא בקבוצה טובה היה צעד עיסקי נבון יותר מלהיות כינור שני בסופרגרופ. אלה שלא היו ברי מזל כמו בארקלי שנתקע עם בעל קבוצה וארגון מזעזע נטש בשניה שהיה יכול. מצטער לבשר לך אבל אנחנו כבר 25 שנה בתוך ליגה שהיא קודם כל עסקית (הידעת שלפט יואינג היה סעיף בחוזה שהוא בין 5 מקבלי השכר הגבוהים בליגה לא משנה מה?)

לברון גם חושב על ביזנס משפחה ושליטה. במיאמי תמיד יהיה האורח המצליח. אבל הדון שם הוא פט ריילי שלקח אליפויות בלעדיו ואולי אפילו אחריו. בקליבלד הוא גם הדון של הקבוצה גם שיקם את שמו השיווקי שנפגע. הוא גם קרוב לקהילה שגדל בה וגם מפתח עשייה עסקית באזור.

אין כללי משחק ברורים בליגה. אף פעם לא היו. היום המיתוג של השחקן יותר אישי ולאו דווקא תלוי בקבוצתו.

הליגה שיוויונית כי ישנם שתי זרמים שתמיד מייצבים אותה: כסף ויוקרה. כשקבוצה טובה נהיית מאוד טובה כולם רוצים שדרוג כספי ויוקרה, בטח אלה שמרגישים שהקריבו. לפעמים זה קורה רק אחרי הנפילה הראשונה כשהאופוריה פגה. תראה שזה יקרה גם לגולדן סטייט. ניחוש שלי, קליי תומפסון נתן עונה מהסרטים ואנדרה איגוודלה וגרין הם הזכרון האחרון שידברו בו. אתה חושב שזה לא מעקצץ לקליי? אם לברון היה נשאר במיאמי אתה חושב שבוש לא היה תוהה על מקומו ההיסטורי?

הליגה תמיד תהיה מאוזנת כי שחקנים נאבקים בין הצורך לשותפות בקבוצה מנצחת לבין הכרה אישית בהשגים. בנוסף תוסיף את נושא תקרת השכר והדראפט ואתה מקבל ליגה סופר שיוויונית. 6 קבוצות שונות זכו בעשור האחרון. וכל שנה שעוברת הפערים בין הפרצ׳יסים מצטמצמים.

קליבלנד שברה את כל החוקים ותשלם שכר ומס בגודל 230 מליון. אתה חושב שזה מבטיח אליפות? קווין הלאב או קיירי יכולים להפצע שוב. מה עם מוזגוב נפצע וורזאו כבר לא טוב? ישחקו סמול בול 82 משחקים? מה עם לברון נפצע לראשונה בקריירה כמו בריאנט שעד הפציעה שלו נראה בלתי שביר. מה אם הם סתם לא מתחברים ואחרי הכסף הגדול יש מריבות?

דובי
דובי
05/07/2015 22:27:27
הגב ל  john

ליתר דיוק בנוגע לחוזה של יואינג:
ב91 הוא חתם עם הניקס על 33 מיליון לחמש עונות, והפך לספורטאי בעל החוזה הגבוה ביותר, דאז.
בחוזה היה סעיף לפיו במידה ויואינג אינו בין ארבעת מקבלי השכר הגבוה בליגה, הוא הופך לשחקן חופשי מוגבל.

דובי
דובי
05/07/2015 22:30:22
הגב ל  דובי

גם אני קצת ערבבתי – החוזה נחתם ב85, לעשר שנים. הסעיף אמר שאם אחרי שש שנים הוא לא בין ארבעת המשתכרים הגבוהים בליגה, הוא חופשי.

אהרון שדה
אהרון שדה
05/07/2015 22:52:04
הגב ל  john

אני יודע טוב מאד מה קורה בליגה ומה קרה בליגה.
אני מכיר את הליגה מאז הגמר בו ניצחה הסלטיקס את יוסטון 2-4 (בימים בהם גילי לנדאו גנב את האליפות מנבדל ברור למכבי חיפה) ובערך חודש לפני שדייגו נכנס להיסטוריה במקסיקו 86.
מה שעשה לברון זה ניסיון לשבור את כללי המשחק הללו ולנפץ אותם לרסיסים.
אם מישהו ישאל מתי הרגע שבו הפך לברון לשנוא התשובה ברורה ברגע שהוא עבר למיאמי .
נכון גם הדרך הייתה עלובה אבל בעיקר המהות.
הדאגה למה שטוב לך ולא לארגון ולא לאוהדים היא מה לעשות דו כיוונית.
וברגע ששחקן מבצע צעד שכזה השפיטה כלפיו היא שונה.
מה עוד שאין בכלל ספק שלפחות מבחינת מנהיגות שחקן שנוטש באמצע משימה את קבוצתו הוא לא מנהיג גדול כמו הללו שהיו קודם לכן.
העובדה היא מאד פשוטה ולא ניתן לשנות אותה והיא שלברון לקח טבעות רק בעזרת וייד ובוש .
נכון שהיו עונות שהוא ממש התעלה על עצמו.
אבל לפחות בתחושה הם היו שם איתו כשלישייה העוצמתית אולי בתולדות הליגה.
והמהלך קרה מבחירה שלהם ובעיקר של לברון.
זו השורה התחתונה ….אם הוא רוצה להיות גדול מזה הוא צריך להביא אליפות לקליבלנד …ואז אולי יתכפר לו במשהו .
זו לא רומנטיקה זו הנהגה.
האם אתה יכול ליפול על ארגון ולהוביל אותו עד הסוף ?
נכון יש בכך הרבה מזל …כי יש כאלו שמקבלים את פופוביץ ..ויש כאלו שמקבלים את הנהלת מינסוטה .
אבל כל אליפות ותואר הוא במידת מה מזל …שכן בתקופת מייקל היו ליריבים מזל אחד וכיום הסיכוי הרבה יותר גדול.
בשורה התחתונה גם המזל הולך עם הטובים.
ומצופה משחקן על שיוביל את הארגון וישפיע עליו לעשות מהלכים שיבנו אותו …אז אולי מגי'ק ,לארי ודאנקן לא נצרכו לכך.
אבל מייקל ,קובי ואחרים כן נצרכו ועשו זאת.
והיו כאלו שלא עשו זאת ולא זכו באליפות …והיו כאלו שעזבו .
אבל יש לעזוב אחרי שכלו כל הקיצים (גראנט דוגמה מעולה ) …או בהבנה שהקבוצה צריכה משהו אחר (דרקסלר למשל ) ויש לעבור מבריחה ומחוסר יכולות להתמודד.
זה פשוט מאד ומכאן הביקורת.
ובואו ותסבירו אתם מדוע בעצם לברון חזר לקליבלנד אלמלא הרגיש בכך בעצמו ?

שגיא נאור
שגיא נאור
05/07/2015 23:15:38

אם לברון לא היה חושב שהוא יכול לקחת אליפות בקליבלנד הוא לא היה חוזר בשום מצב אבל קבוצה עם קיירי ולאב זה פוטנציאל לא רע לאליפות, בייחוד דרך המזרח הלא מאוד מאתגר.
אני חושב שבין שאקיל הנוטש להאקים הנאמן אין עדיפות להאקים בקביעה מי היה שחקן גדול יותר ומי שנותן את הקול שלו להאקים עושה את זה יותר בגלל שהוא היה כוכב בודד עם צוות בינוני בסהכ ושאק עשה את עם קובי וצוות טוב יותר. אין קשר לנאמנות של האקים והעובדה ששיחק כל הקריירה ברוקטס ( נתעלם מהדשדוש בקנדה לרגע)

שגיא נאור
שגיא נאור
05/07/2015 23:17:17

לכן גם לא שמעת ציוץ של ביקורת על אולדרידג על העזיבה ולא תשמע משהו רציני כשדוראנט יעזוב.

john
john
05/07/2015 23:31:44

אגב אני צופה בפט יואינג בלייב בליגת הקיץ יושב על ספסל שארלוט ונראה כמו אמא אווזה ליד כולם…

אני מבין מה אתה אומר על לברון. אני גם מסכים שזה דוחה. אני מסכים שזה במידה גניבת דעת של נרטיב לברוני שבעזרת סוללת היחצנים והמשת"פים בespn וbleachers ימחקו עם השנים את וויד בוש ואלן וישאירו את שמו של לברון כאילו האליפויות שלו בלבד.

אבל לברון דוחה כאישיות ולא סתם קארי עקף אותו במכירת חולצות. אני משתדל כמה שאפשר לסתום את האף ולמדוד אותו בכדורסל.

אבל….שחקן שמצטרף לקבוצה חדשה אחרי שהקודמת לא מצתה את יכולותיו או שסבל בעיר, הוא לא נחות ואין גבורה בלהשאר ולנסות לסבול בשביל נאמנות בליגה שיש בה מעט מזה.
הליגה בנויה היום מ4-5 כוכבי על אמיתיים והמון כוכבים טובים שמפוזרים יופי ברחבי הליגה. בלפחות 20 קבוצות בליגה יש כוכב שמעניין לצפות בו.

קבוצות על שכוכביה מוותרים על שכר לא מחזיקות זמן רב ועובדה שמספיק שנים אסופות כוכבים גם הובסו כשלא נבנו נכון…

עגל
עגל
05/07/2015 22:48:23

מה לו ולקליבלנד ? מה שלמנחם ולבת גלים ולביבי ולבית רה"מ – זה הבית !

עגל
עגל
05/07/2015 21:33:36
הגב ל  john

+100

המשגיח
המשגיח
05/07/2015 23:00:17

קיץ נהדר לאינדיאנה. רק שג'ורג' יחלים

john
john
05/07/2015 23:32:16
הגב ל  המשגיח

למה?

k_700
k_700
05/07/2015 23:35:15
הגב ל  john

רק אופסי, אין להם סנטר(למרות הרצון הטוב של ווגל להריץ סמול בול, אין מצב שזה יעבוד עם ווסט וההגנה שלהם).

יוסף
יוסף
05/07/2015 23:22:45

לו ויליאמס בלייקרס

k_700
k_700
05/07/2015 23:26:30

באינסיידר של הלייקרס מדווחים שלו וויליאמס חתם ל3 שנים בלייקרס 21 מיליון דולר.

john
john
05/07/2015 23:37:33
הגב ל  k_700

אם נכון החתמה מעולה. וואו שתי פויטים צעירים מגובים בשחקן ותיק ופיקח שביציו אינן רועדות אף פעם. הלייקרס מראים קצת שכל. היברט החתמה מצויינת כי אם הניסוי לא מצליח הוא בחוץ תוך שנה. אם רוי של 2013 חוזר וסוגר את הצבע… פששש.

k_700
k_700
05/07/2015 23:39:11
הגב ל  john

לא להאמין אבל לו וויליאמס כאילו לא שמע על הסכומים שעפים בקיץ הזה.
אשכרה 7 מיליון דולר, זה לא מה שקראודר יקבל החל מהעונה הקרובה?

LOL

יכול להיות שביחד עם אפללו זה הVALUE FOR MONEY הכי טוב בקיץ הזה בינתיים.

john
john
05/07/2015 23:44:03
הגב ל  k_700

מיץ׳ קופצ׳ק התחפש לדארל מורי וביצע שוד לאור יום.

יוסף
יוסף
05/07/2015 23:26:59

ג׳ו ג׳ונסון בדרך לקאבס תמורת וראז׳או והייוורד

john
john
05/07/2015 23:33:32
הגב ל  יוסף

ריי אלן רק בלי האופי?

k_700
k_700
05/07/2015 23:28:40

לפני 40 דק' קבלתי ראיתי את הדיווח מהפלאפון ועכשיו אני רואה שזה יצא לתקשורת.

חיזוק מעניין, האם ישתמשו בניק יאנג כדי לנסות לחלוב איזה קי ג'יי מקדניאלס? אולי אפילו ווילסון צ'נדלר.

יכול להיות מעניין.

k_700
k_700
05/07/2015 23:37:56

איזה הופעה נהדרת של התאומים האריסון אחד נגד השני, וגם קאמינסקי עם עוד הופעה טובה.

אתמול 19 נק' ו12 ריב' עם 3 שלשות

john
john
05/07/2015 23:48:05
הגב ל  k_700

חחחח… לא הבנתי למה האריסון החליף קבוצות באמצע המשחק. אתה חושב שאם משעמם להם בקבוצותיהם מידי פעם יחליפו קבוצות?

k_700
k_700
05/07/2015 23:52:44
הגב ל  john

אמממ בנות דודות שלי עושות אחת לשנייה את המבחנים, אז הכל יכול להיות.

john
john
05/07/2015 23:42:19

טרוי דניאלס מעיף שלושות כמו סוכריות בבר מצווה. איזה צלף. למה אין לו קבוצה? אם נחתך שוב שיבוא ליורוליג. יהיה שם כוכב.

k_700
k_700
05/07/2015 23:44:35

אנדרו האירסון זה יהיה גניבה אמיתית לממפיס אם הם יבינו מה יש להם ביד ואולי יעשו טרייד על וינס.

זה פוטנציאל של לוטרי בכל אחד מהדראפטים האחרונים וגם משחק לא רע בשתי עמדות של גארד.

הוא חזק מאוד, נשקל 213 פאונד בקומביין, יצא מהתיכונים בסביבות ה204 פאונד(לצורך השוואה וויגינס למשל יצא 190 פאונד מהתיכון).

john
john
05/07/2015 23:54:22

קורבן של ה"סבתא של קליפארי בישלה דייסה". להאריסונים לא נשאר…

דדי
דדי
05/07/2015 23:58:46

הלייקרס הוסיפו 3 רוקיז –

רכז תותח על
3D סמול פורוורד
ו 4 הגנתי סופר אתלטי.

הביאו את אחד ממגיני הטבעת הטובים בליגה
החתימו את השחקן השישי של העונה ואחד הגארדים.סקוררים הטובים שיש.

והכי חשוב – שמרו על הגמישות בתקרת השכר.

קיץ משובח של קאפצ'ק בהתחשב בזה ש 3 המטרות העיקריות (אולדריג', ג'ורדן, מונרו) אמרו לו לא.

עוד נשארה חריגה של 2.8 מיליון (מקדניאלס ? ווס ג'ונסון ?),

אבל אני מניח שיש גם סיכוי מסויים שינסו להעיף את ניק יאנג שהוא ממש מיותר עכשיו כסקורר כשיש את לו וויליאמס, ויפנו עוד 5 מיליון להבאת שחקן אחר.

אם אני צריך לנחש – פורטלנד נראית כמו המקום האידיאלי שירצה את יאנג ולא יצטרך לשלוח שחקן בחזרה ללייקרס.

Mbk
Mbk
06/07/2015 0:10:40

אין מצב שקובי נמצא על הספסל גם אם רד אאורבך עולה באוב
קובי סוף סוף יזכה לקצת מנוחה 30-32 דקות איכות מקובי זה מספיק
קופצאק ג׳י אם מבין עניין
לו ווילאמס גניבה והחוף המערבי יעשה טוב לגמאייקני
רנדל וראסל הם העתיד הקרוב , קלארקסון ווילאמס יעלו מהספסל
סוואגי פי צריך למצוא קבוצה

john
john
06/07/2015 0:18:51

דיאנג׳לו וקלארקסון קובי רנדל היברט.

שלומי
שלומי
06/07/2015 0:06:22

רועי אני חושב שיהיו הרבה דקות עם קובי בסמול

דדי
דדי
06/07/2015 0:31:12

קובי ישחק 3.

דקסטר
דקסטר
06/07/2015 0:37:12

קופצ'אק שיחק אותה.
הקבוצה חייבת לרוץ חזק העונה כדי להראות בקיץ הבא שהם רחוקים מרחק 2 החתמות מקסימום מלדבר על אליפות.

מנחם לס
מנחם לס
06/07/2015 0:53:38
הגב ל  דקסטר

דקסטר, תעשה לי טובה.

דקסטר
דקסטר
06/07/2015 1:08:56
הגב ל  מנחם לס

מה בא לך?

מנחם לס
מנחם לס
06/07/2015 0:53:09

לו ויליאמס הוא החתמה מצויינת

john
john
06/07/2015 0:54:51

הקליעה של ווינסלו לשלוש לא משהו…
הוא נשמר חזק על ידי הוליס ג׳פרסון וג׳ונתן סימונס שני אתלטי על נדירים…

דדי
דדי
06/07/2015 0:55:20

החתמה מצויינת במיוחד מבחינה כלכלית, אבל אני לא אתפלא אם חבדקו מה יוכלו לקבל עבורו בטרייד דדליין.

מנחם לס
מנחם לס
06/07/2015 1:01:09

מה שמעצבן אותי הוא שפתאום כולם מדברים על הלייקרס, שהיא – נכון להיום – קבוצה בין 24-26 ברשימה.

דקסטר
דקסטר
06/07/2015 1:08:03
הגב ל  מנחם לס

גם אותך היא מעניינת

מנחם לס
מנחם לס
06/07/2015 1:01:38

עוד שעה ארה"ב נגד יפאן, גמר מונדיאול הנשים.

דקסטר
דקסטר
06/07/2015 1:10:52

שיקגו כרגיל משחקת מחבואים

דורון האסטבן
דורון האסטבן
06/07/2015 1:28:10

עגל שחימם כמה מגיבים ממש נהנתי, הייתי בטוח שזו בדיחה
ומתיחה קלה לספרסים הגווועת ברעב,
לדעתי הספרס בסימן ירידה אחרי סימפטיה שרכשתי שנתיים
מאז ההאק דה הפחדני שיניתי את אהדתי (גם בואן והורי מהעבר)
למרות שנהנתי מהרבה אוהדי ספרס פה כמו דרור שי ועוד הרבה.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
06/07/2015 1:33:14

אין אחד שיעיז לחשוב אחרי קריאת התגובות פה
שהאתר לא פחות ממצוין,
הכתרתי את רועי ככוכב עונת העברות בעונה האחרונה.
רועי הוא סופרטאר זה ידוע
אחרי הקריאה היום שעודלא הספקתי הכל
אני טוען חד משמעית שיש פה הרבה סופרסטרים.
אתם 10, תצליחו תמיד כולכם.
🙂

k_700
k_700
06/07/2015 2:01:01

אין סאמר ליג באורנלדו זה כמו כדורסל של הכלא.

כמה פיצוצים, כמה חוסר בתרגילים, כמה שכונה, אפילו הטיימ אאוט שכונה, מחליפים כאפות והקבוצה השנייה רצה להוציא כדור לפני שהחבר'ה מוכנים.

ווינסלואו נראה טוב מאוד בהגנה, קצת קשה לבחון מול הסמרטוטיאדה הזאת כמה הוא יכול להוריד כדור לרצפה.

הכי מלהיבים בינתיים זה קאמינסקי בשארלוט, ווילי ריד נראה לא רע(איזה שם), גם קליף אלכסנדר המסכן נראה לא רע.
הפציעות הרגו אותו והוא כנראה יחזור לעוד שנה במכללה אבל הוא נראה במצב גופני נהדר, לא אתפלא אם ילקח גבוה בדראפט הבא.

אגב, הקרואטים היום היו קרובים מאוד לנצח ובצדק את ארה"ב באליפות העולם עד גיל 19 וכל זה בלי הכוכב הכי גדול שלהם דראגן בנדר(של מכבי תל אביב) שתתפלאו אבל לא שיחק באליפות האלה מסיבות מצחיקות.
מסתבר שהוא חתום על חוזה עם נייק מגיל צעיר והיה סיפור עם הנעליים בנבחרת, לא רצו שישחק עם נעלי נייק והוא נזרק מהסגל.

עם הורסטיליות שלו לדעתי הם היו לוקחים את הילדודס מאמריקה.

שנה הבאה טופ 7 בדראפט.

Smiley
Smiley
06/07/2015 12:02:11
הגב ל  k_700

חתום עם אדידס, קרואטיה חתמה עם אייר ג'ורדן

k_700
k_700
06/07/2015 2:03:54

1-0 לאמריקאיותתתת

הן עלו עם רצח בעיניים, I LIKE IT.

דדי
דדי
06/07/2015 2:04:48

מנסים לחלץ את ג'סטין אנדרסון מדאלאס בעסקה עבור לין.
זה יהיה קשה מאד, אולי בלתי אפשרי, אבל זה מה שמיץ' יודע לעשות.

k_700
k_700
06/07/2015 2:12:14
הגב ל  דדי

שמע זה לא סתם יהיה קשה, קיובן לא הפסיק לדבר עליו מהרגע שבחרו בו.
לדעתי זו גם בחירה ישירה שלו:

"Anderson is a beast," Cuban said. "For a guy who weighs 230 pounds and has a 43-inch vertical, he moves really well, is aggressive. He doesn't back down from anybody. He played in a system in Virginia that was aggressive defensively, so he's got that D-first mentality. We thought he might fall because he was hurt the second half of the year and that hurt people's impression of him. We were stunned and thrilled to get him."

אם מצליחים זה חתיכת מחטף!

k_700
k_700
06/07/2015 2:05:43

חחחח טירוף לוייד עם עוד שער מכמעט אותו מצב.

מנחם אתה אתנו????

k_700
k_700
06/07/2015 2:06:39

מנחם זו לא צפון קוריאה זו רק יפן!! תשב תנוח לרגע.

k_700
k_700
06/07/2015 2:13:06

הופ סולו הזאת- לא יודע מה יותר עושה לי בה המראה שלה או האופי שלה עם ההרס העצמי.

כנראה MIX

k_700
k_700
06/07/2015 2:14:50

3-0, לוייד האטריק,

מנחם אתה נושם??

k_700
k_700
06/07/2015 2:16:05

חחחחחח ענק מנחם!!

קלטת! שער מחצי מגרש של לוייד, 4-0!!

בלאדי הל איזה משחק.

k_700
k_700
06/07/2015 2:18:39

בלאדי הל הקארלי לוויידד הזאת.

ואן פרסי עוזב לטורקיה כנראה ופלקאו חתם בצ'לסי, יש מצב שהיא מחפשת קבוצה בקיץ?

k_700
k_700
06/07/2015 2:31:38

הדבר הראשון שקארלי לוייד צריכה לעשות אחרי שנגמרת האליפות זה להשיג את הג'ט הראשון לארגנטינה ולעשות ילד עם מראדונה(כל עוד עומד לו), זה האפשרות היחידה להוציא מראדונה שלם וגזעי כדור המשך.

מה שהיא עושה בטורניר הזה זה בסטנדרטים שלו.

גל אל-איי
גל אל-איי
06/07/2015 2:56:09

חבל שיפן עלתה. האנגליות נראו הרבה יותר קשוחות עם רגליים מגזע של עץ ויכולת להפתיע.
עכשיו האמריקאיות סתם יתבטלו בחצי השני

עידן
עידן
06/07/2015 3:06:00

באס בלייקרס
היום זה היום של הלייקרס

גיא
גיא
06/07/2015 3:46:17

הלייקרס עושים מספר צעדים משמעותיים שהופכים אותם לקונטנדרית,
למתמודדת ראוייה בתחרות על המקום ה-9
(יחד עם הסאנס כמובן)

עידן
עידן
06/07/2015 4:18:18

מתמודדת ל20 ניצחונות

זיו
זיו
06/07/2015 6:03:43

כספי בקינגס לשנתיים.
3 מיליון לעונה
אני מרוצה מהאוף סיזן הזה.

גיא
גיא
06/07/2015 6:06:55

קורי ג'וסף בדרך לטורונטו.

גיא
גיא
06/07/2015 6:08:53

רג'י ג'קסון נשאר בדטרויט. ירוויח 80 מיליון ב-5 שנים הקרובות.

זיו
זיו
06/07/2015 6:10:41

הסגל
בטוחים
קוליסון ,רונדו
בן מק,מרקו ב
רודי גיי, עומרי
קאזינס, קופוס , וווילי קאולי

חתומים על חוזה קטן מובטח- ריי מקהלום,גיימס אנדרסון , אריק מורלנד
חוזה לא מובטח הבן של סטוקטון
הייתי מוסיף לתמהיל את גוליאן סטון[דנבר וטורנטו לשעבר]שישחק עם סאק בליגת הקייץ ויכול לשחק בעמדות=1-3, ועוד פאואר פורוורד- אולי קווינסי אייסי או שחקן משלים אחר

גל אל-איי
גל אל-איי
06/07/2015 6:17:34

Marc Stein
@ESPNSteinLine

ESPN sources say Omri Casspi and Kings are nearing agreement on a two-year, $6 million deal to keep the popular swingman in Sacramento 1h

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
06/07/2015 6:55:33

לו וויליאמס – איזה בזבוז של שחקן טוב

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
06/07/2015 7:16:01

חם מהתנור – הניקס החתימו את ג'ון דו לחוזה תלת שנתי תמורת 60 מיליון באקרוס

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
06/07/2015 7:17:37

דו"ח הסקאוטינג – יש לו 2 רגליים ו-2 ידיים ויש שמועות שפעם אחז בכדור כתום

עגל
עגל
06/07/2015 9:22:57

🙂

נתן גולד
נתן גולד
06/07/2015 7:19:34

קופצ'אק הפתיע אותי בקיץ הזה. עד עכשיו לא תפסתי ממנו בתור ג'יאם טוב בלשון המעטה. בקיץ הזה נראה שהוא עושה דברים מצויינים עבור הקבוצה שלו. לייקרס אולי לא תגיע לפלייאוף אבל אפשר להתחיל לראות שם קבוצה.

גל אל-איי
גל אל-איי
06/07/2015 7:27:56

היברט, באס, ויליאמס – יחד עם קובי וראסל חמישייה בכלל לא רעה על הנייר. רנדל וקלארקסון מהספסל, ואסור לשכוח את רוברט סאקרה! הלייקרס יעלו השנה ב-10 ניצחונות ל-30, והנחמה היחידה שלנו כאן היא שהקליפרס יחזרו להיות הקליפרס.

גור גולן
גור גולן
06/07/2015 8:09:25

נהדר לקום בבוקר ולגלות החתמה נהדרת ללייקרס

גור גולן
גור גולן
06/07/2015 8:13:01

מה החןזה של באס ?

גור גולן
גור גולן
06/07/2015 8:28:25

אני מקווה מאוד שביירון סקוט החמור הזה ייתן לראסל, קלארקסון ורנדל את הדקות שלהם ! אם לא זה לא היה שווה את זה ההחתמות האלו…
מבחינתי ראסל צריך לשחק השנה 25-35 דקות למשחק
חמישייה : ראסל , קלארקסון, קובי , רנדל , היברט
שחקן שישי : ניק יאנג ( כנראה יעבור בטרייד ) , לו ווילימס
ברנדון באס יעניק לרנדל מנוחה

גור גולן
גור גולן
06/07/2015 9:15:32

דדי הסבר קצר על תקרת הסחר של לייקרס ביחד עם ההחתמות האחרונות ?

גור גולן
גור גולן
06/07/2015 9:16:38

שכר **

רן הנרגן
רן הנרגן
06/07/2015 9:42:29

הספארס איבדו את ספליטר, קורי ג'וסף, בלינלי ובאינס. הביאו את אולדריג שמשחק 4. זה יחייב את דנקאן לשחק 5.

אני חושב שהם נחלשו ועוד לא דיברנו ע האופי הבעייתי ל אולדריג.

Berch
Berch
06/07/2015 9:50:33

ווי ווי איזה דיון ער בתגובות….
אפילו חבל לבזבז בדיחה טובה במצב הזה, כשאני במרתפי העמוד
איפה שחשוך
ורק עכברים מסתובבים
(עכברי כדורסל כמובן…. מזהים אותם לפי הראש הכדורי…)

כנראה שממש חם מהתנור

דינגו
06/07/2015 9:57:07

כספי חתם לשנתיים בסקרמנטו תמורת 3 מיליון לעונה.

דינגו
06/07/2015 9:57:58

עכשיו אני רואה שהקדימו אותי 🙂