חם מהתנור: לה מרקוס אולדריג' בספרס**מעקב שחקנים חופשיים-יום 4/רועי ויינברג

השוק עדיין באטרף, עם החתמות משמעותיות לכל המרבה במחיר (למרות ששום דבר לא רשמי עד ה-9 ביולי).

*
סן אנטוניו: אחד מהשחקנים החופשיים הבולטים ביותר של השנה, לה מרקוס אולדריג', יחתום על חוזה בקבוצה, לפי יאהו ספורט, והשחקן אישר את הפרטים. הוא יקבל 80 מיליון דולר ל-4 שנים, עם אופציית יציאה מחוזהו כעבור 3 עונות, ב-2018/19.

אולדריג' שיחק מ-2006 עד העונה בפורטלנד, ונבחר 4 פעמים לאול-סטאר. הוא נבחר השנה, לראשונה בקריירה, לחמישיית הליגה השנייה, וקלע 23.4 נק' עם 10.2 ריב' למשחק, שסייעו להוביל את הטרייל בלייזרס למקום הרביעי במערב, ולהדחה בסיבוב הראשון.

*
טורונטו: הראפטורס סיכמו עם ביסמרק ביומבו, הבחירה השביעית בדראפט 2011, על חוזה לשנתיים במסגרתו ירוויח 6 מיליון דולר. הוא קלע העונה 4.8 נק' עם 6.5 ריב' ו-1.5 חס' למשחק במדי ההורנטס.

*
ניו אורלינס: הפליקינס החתימו את דאנטה קנגינהאם על חוזה תלת שנתי בשווי 9 מיליון דולר. קניגנהאם ימשיך בניו אורלינס, הקבוצה שבמדיה קלע בעונה האחרונה 5.2 נק' עם 3.9 ריב' למשחק.

*

אורלנדו: המג'יק מתכננים להוסיף את סי ג'יי ווטסון לקו האחורי, והוא צפוי לחתום על חוזה של שלוש שנים בהן ירוויח 15 מיליון דולר (כנראה עם אופציית שחקן כעבור שנתיים). הוא קלע העונה 10 נק' עם 2.9 ריב' ו-3.6 אס' למשחק במדי אינדיאנה.

מוקדם יותר, טוביאס האריס הודיע על כך שהוא ישחק במשך 4 שנים נוספות בקבוצה, בסכום שמוערך ב-64 מיליון דולר. אין אופציות יציאה בחוזהו של הסמול פורוורד בן ה-22. הוא קלע העונה 17.1 נק' עם 6.3 אס' למשחק.

*

סקרמנטו: הקבוצה החתימה את הפוינט גארד ראז'ון רונדו על חוזה לשנה אחת בשווי 9.5 מיליון דולר. רונדו, שזאת תהיה תחנתו השלישית בקריירה, נבחר בעבר לחמישיית הליגה השלישית, חמישיית ההגנה הראשונה והאול סטאר, וזכה באליפות ב-2008. הוא קלע העונה 8.9 נקודות למשחק עם 5.4 ריב' ו-7.89 אסיסטים למשחק במדי בוסטון ודאלאס.

כמו כן, יתכן שישנה מחלוקת בין עמרי כספי לקבוצה. הישראלי הראשון בליגה פרסם פרצוף כועס בטוויטר, אבל ביל הרננדה מ-CSN קליפורניה דיווח שעדיין יש אפשרות שהישראלי יחתום בקבוצה, כפי שציפו בתחילת הפרי אייג'נסי.

*

יוסטון: פטריק בברלי הסכים לחתום על חוזה 4 שנתי בשווי 25 מיליון דולר כדי להמשיך לשחק ברוקטס. בברלי קלע העונה 10.1 נק' עם 4.2 ריב' ו-3.4 אס', ופתח 55 פעמים עבור הרוקטס.

בנוסף, הסטופר קורי ברואר הסכים לחזור לקבוצה ב-3 השנים הקרובות, ויקבל מהרוקטס 24 מיליון דולר. ברואר קלע העונה 11.5 נק' עם 1.4 חט' למשחק במדי מינסוטה ויוסטון.

*

קליפרס: הקבוצה קבעה פגישה עם לארי סאנדרס, סנטר מילווקי שפרש במהלך העונה עקב כך שהיה צריך "מנוחה מהמשחק". סאנדרס, היום שחקן חופשי בלתי מוגבל, קלע ב-26 משחקים העונה 11.7 נק' עם 11.3 ריב' ו-1.4 חס' למשחק.

כמו כן, הקבוצה עשוייה לעשות טרייד על ג'מאל קרופורד כדי להשיג מקום מתחת לגג השכר בשביל להחתים סנטר. הוא קלע העונה 15.8 נק' ב-40% מהשדה למשחק.

*

ניו יורק: הניקס החתימו את דריק וויליאמס, הבחירה השנייה בדראפט 2011, על חוזה לשנתיים בשווי 10 מיליון דולר. הוא קלע העונה במדי סקרמנטו 8.3 נק' ב-45% מהשדה עם 2.7 כדורים חוזרים לערב.

*

יוטה:
נכון לעכשיו אין עדכונים כלשהם על השחקן הספקטקולרי ג'ו אינגלס מצד הג'אז, אבל האוסטרלי אמר שהוא רוצה לחזור לג'אז שנה הבאה, ולהמשיך לככב. הוא קלע העונה 5 נק' עם 2.3 ריב' ו-2.2 אס' למשחק.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 233 תגובות

  1. אין ספק שהקינגס הולכת להיות אחת הקבוצות המעניינות השנה. פוטנציאל של שלושה סרטנים בקבוצה אחת. זה יכול להתחבר יפה מאוד ויכול להתרסק באותה מידה.

    זה הכול תלוי ברונדו אם הוא יידע לשים את הקבוצה במרכז ולעשות את קאזינס וגיי מרוצים זאת תהיה קבוצת פלייאוף לגיטימית. אם הגישה שלו תישאר אותה גישה של השנתיים האחרונות זאת תהיה התרסקות מפוארת.

    מה שבטוח יהיה מעניין בסקרמנטו…

  2. כספי בפרצוף כועס בטוויטר… פחחחחחחח… כואבת לי הבטן!!! כל הליגה בכוננות לאן ילך ה-free agent המבוקש\מוערך\מפחיד בליגה…

    החתמות טובות מאוד של יוסטון להמשכיות. אם רק האוורד היה מחליט בא לו להילחם על טבעת במקום בילדים קטנים.

  3. הניקס ממש ישנים בעמידה!!! פשוט לא מהווים פקטור בשוק החופשי. מצד שני, מי רוצה להגיע לברדק שיש שם ולשחק עם כרמלו "חור שחור" אנטוני

  4. שאלה… הקליפרס צריכים סנטר אחרי שדיאנדרה ג'ורדן עזב. הם לא יכולים נניח ללכת על רוי היברט מאינדיאנה? הרי הפייסרס רוצים לשחרר אותו והוא יכול להוות מחליף הולם

    1. לא ממש.
      רק במקרה שמשכנעים את דאלאס לעשות sign and trade
      אבל 1. עדיין לא בטוח שזה יספיק
      2. אין להם ממש דרך לשכנע את דאלאס לעשות את זה. אין להם ממש בחירות דראפט זמינות ואין להם שחקנים בשביל זה.
      ריברס הביתה.

  5. אפילו אם הם מעבירים את קרופורד ופארמר, חסרים להם איזה 7 מיליון בגג שכר. אני חושב שהם יוכלו ליצור חריגת טרייד על קרופורד, ואז יהיו להם 13 פנויים, אבל זה גם לא יספיק

      1. יש לי הצעה לעסקה מרובעת:
        קאזינס לאינדיאנה – הפסיכיאטר של רונדו לסקרמנטו – הפסיכולוג של היברט לקליפרס – דוק ריברס לפח אשפה.

        כולם מרוויחים.

        1. אני הייתי קודם כל מפטר את הפסיכיאטור של רונדו.
          אח"כ – מפריש את דוק מאימון וממנה אותו לפסיכיאטר של קאזינס באינדיאנה.
          היברט עובר לקליפרס בתמורה לדוק ועשרים ואחת ליטראות בשר משומר;
          קארל לקליפרס (אם כבר שואו טיים בלי תוצאות אז תביאו מישהו שמתמחה בזה);
          ולסיום ממנה את דלונטה ווסט כפסיכיאטר של רונדו בסקרמנטו. להכניס קצת את רונדו לפרופורציות מה זה דפוק בראש אמיתי.

    1. אז איך היו להם יותר מ 20 מיליון לשנה לשלם על דיאנדרה, אבל כסף להחתים סנטר אלטרנטיבי אין? שאלות של טירון, אני יודע, אבל בכל זאת נראה לא ברור המצב.

      קצת חבל כי הם היו יכולים להיות קבוצה אדירה עם התוספות החדשות השנה

        1. אוקי, אז לכן הקליפרס מעוניינים קודם להחתים את דיאנדרה ואז לשלוח אותו בטרייד. נראה לי שהבנתי, תודה.

    2. אני לא מבין במיוחד בחוקי השכר, אבל מה מונע מבאלמר לעשות מעשה פרוכורוב ולשלם מס חריגה? יש איזו מגבלה חוקית שתמנע ממנו לעשות את זה?

  6. אם פירס חותם על בי אנואל אקספשיון (2.1 מיליון העונה), והם מביאים את קופוס ב-mle, יש להם סיכוי להביא את ננה תמורת קרופורד ולשלוח את פארמר לפילי, ואז יש להם עמדה סבירה

  7. מעניין מה יהיה הקליפרס, אני חושב שהם יחפשו סנטר שלא יתקע להם את הקאפ ספייס, ולכן היברט לא יגיע, וטוב שכך כיוון שמדובר בדוויט הווארד 2 – גבוה ילדותי

      1. (גם בסדרה היא קצת מעצבנת אותי). תן לי אותן מבולבלות כמו זואי דשאנל או קשוחות כמו אנג'לינה. ישיבה זקופה, הסטת שיער אובססיבית, מבטא חצי אנגלי וצחוק פעמונים משעמם אותי מהר מאוד.
        תהנו בברבדוס עם קצת מאונט ג'יי סודה וליים. ואזהרה- יש לה קטע לאסייאתים

        1. זואי דשאנל היא יפה אבל בלתי נסבלת עם הדמות המבולבלת והנוירוטית. אנג'לינה זה אומר עשרה ילדים ולמי יש כוח לזה..

  8. אני הייתי הולך על ג׳ורדן היל, במצב של הקליפרס זה יהיה לא רע יחסית למצב שנוצר להם. היו צריכים להחזיק אלטרנטיבה טובה יותר למקרה שדיאנדרה עוזב, טייסון צנדלר היה יושב עליהם פיקס. פול כבר עשה אותו כוכב לפני עשור בניו אולינס.

  9. בליגה של ימינו אפשר לחיות גם בלי סנטר, בטח בלי סנטר דומיננטי. אפשר לשחק סמול בול עם בלייק וקלעים מרווחים לפחות חצי משחק. בהגנה יהיה להם קשה ואולי גם בריבאונד, לכן אולי יהיה חכם לעלות בחמישיה הזאת את סטיבנסון שהוא ריבאונדר אדיר יחד עם פול, רדיק ופירס. פירס שיחק ב4 גם בויזרדס וגם בנטס.
    חוץ מזה, כל עוד לא הוציאו את ההאק מחוץ לחוק דיאנדרה הוא עול לא פחות מנכס.
    אני הייתי מחתים גם את אמארה שהיה די טוב בדאלאס. הוא ישמח להגיע לקבוצה שמכוונת גבוהה במקום לדשדש את העונות האחרונות שלו.

  10. לגבי סקרמנטו – מצד אחד, עם כל הכבוד לרונדו, למה שנצפה מהם לשיפור של 20 נצחונות? מאיזה קבוצת פלייאוף שנה שעברה הם טובים יותר חוץ מפורטלנד? לא נשכח שאוק בטוח בפנים וגם פיניקס השתפרה בקיץ ומינסוטה אמורה לעשות קפיצה גדולה.
    מצד שני, הקינגס נתנו רבע ראשון מצויין שנה שעברה עד שקאזינס נפצע ומאלון פוטר. אז יכול להיות שכן יש פוטנציאל לפרנצייז העלוב הזה ועם בלינלי כשחקן שישי מצויין וקאולי סטיין אולי הם באמת מסוגלים לעשות את קפיצת המדרגה.

  11. יופי שלמעורב מעודכן ומעדכן
    ובכלל לכל מה שרועי מביא לנו: משובח ונהדר…
    אשך (שמצחיק אותנו לעד וגם עם לא הודתי לך על ההומור השמיימי
    בתקופה האחרונה אני מאד נהנה ונקרע רבות ממך)
    ודובי ביצירתיות נהדרת שעוד אחרים מתבלים. 🙂 תודה לכם.

  12. ח'ברה אשך טמיר המקורי מתחתן עם יהודיה טובה מבית טוב
    ולא סתם ג'ואיש פרינסס גירל.
    אתם מתבקשים להעביר 500 ש"ח לחתונה של טמיר ולורן כהן.
    רצוי להעביר לדובי גיזבר האגודה
    אנחנו נשלם לטמיר 400 ש"ח מכל אחד
    אך יש לנו הוצאות סירסור סליחה תיווך בדרך,
    שווה כי תוכלו לראות את חסודתו של טמיר במלוא חיוכה
    (החיוך שלה באמת מדהים)
    ואת ידידנו טמיר במלוא זוהרו והברקותיו

  13. ברץ כתב תגובת מופת למה שרבים פה רוצים ולא כותבים.
    ואפלטון שט לו נהדר, כי בברלי הושג במחיר מציאה לדעתי.
    ולבית המשוגעים של סקרמנטו (הכימיה של קזינס ורונדו
    מולידה את פצצת המיימן(יותר גרוע מאטום) הבאה)
    אפשר להוסיף את קליפרס ודוק שלא מבין איך לא משאירים
    את אחד שהשחקנים הטובים ביותר אי פעם שמחטיאים מהעונשין
    (טוב שאק היה יותר טוב, אך מעניין, שהרי יש עוד הרבה)

      1. מבחינתם הם ירצו, השאלה מבחינתו. הוא רוצה קונטנדרית, בלי דיאנדרה או מחליף ראוי הקליפרס לא עונים על ההגדרה הזאת.

  14. לא מבין את ההתנפלות על רונדו. שחקן שבעיניי היה קרוב מרחק של 4 נק' מאם וי פי פיינלס, רכז שמשתף שחקנים, חיית פלייאוף (ניראה לי לו וללברון יש בערך אותה כמות של טריפל דאבלים בפלייאוף). אני חושב שהוא נפל לסיטואציה לא טובה בדלאס. דווקא עם קרל והמשחק המהיר הוא יכול לפרוח. הקיצר בעיניי החתמה טובה של סקרמנטו. קאזינס ניראה לי יותר הד קייס ממנו.

    1. רונדו, ואני אחד ממעריציו, הוא בחור סופר רגיש ומקרה ראש אנוש. בבוסטון היה את ריברס וגארנט שקיבלו ממנו המון כבוד עוד מהיום שהוא הגיע בתור צעיר פעור. ברגע שהדוק עזב והראש של רונדו כבר היה מנופח מכל מה שסיפרו לו על עצמו, וגם גארנט כבר לא היה שם להחזיק אותו, הוא התחיל עם השביתות האיטלקיות שלו וכולם כבר די לא סבלו אותו.
      גם לדאלאס הוא הגיע כמשיח עם ראש מנופח, תוסיפו לזה את המפגש עם מאמן לבן ודומיננטי כמו קרלייל, והפיצוץ היה בלתי נמנע. אני מקווה שהשנתייים האחרונות בבוסטון והאפיסודה בדאלאס (שגם עלתה לו בדי הרבה כסף בדיאבד, הוא היה אמור להיות היום שחקן של חוזה מקס), יוציאו לו קצת את הטקס מהישבן ויחזירו אותו להיות השחקן הבאמת ענק שהוא אמור להיות.
      על פניו זאת סיטואציה מעולה כי הוא אמור לפרוח אם שני כלים התקפיים כמו קאזינס וגיי לידו. מצד שני, קאזינס זה ממש לא השפעה חיובית בנוסח גארנט, וקארל זה הדבר הכי רחוק מבראדר שאפשר לדמיין (והדמיון לקרלייל צועק במקרה הזה).
      קיצר 1: הוא הרוויח את הביקורת ביושר.
      קיצר 2: יהיה מעניין השנה בצפון קליפורניה

  15. +1
    אני חושב שזה הימור טוב בתשע וחצי מיליון
    לא יעבוד לא כזה נורא
    הקינגס צריכים עוד שני שחקני רטוציה אמיתיים- מחליף בעמדה שלוש[בתקווה כספי] וסנטר פורוורד[קופוס/גוש סמית]

  16. הסיבה שההימור על רונדו הוא מצויין זה בגלל שהחוזה לשנה אחת.

    לא רק בגלל שזה אומר שמקסימום יעיפו אותו עוד שנה, אלא בגלל שרונדו כנראה חתם על חוזה לשנה אחת כי הוא יודע שהמנייה שלו בשפל אחרי השנתיים האחרונות והוא רוצה להזכיר לכולם איזה שחקן הוא יכול להיות ולקבל חוזה רציני עוד שנה (גם עם התקרה החדשה ).

    לא נראה לי שהוא יעיז לעשות עוד שביתות איטלקיות, יש יותר מדי כסף לאבד בשביל שטויות כאלה.

    1. אבל מי אמר שהוא יסכים לחזור? חבל, הקליפרס היו קבוצה קצת לוזרית אבל עם חן מסוים. היו צריכים להילחם על ג'ורדן.

  17. סקרמנטו בפלייאיף? כולם זוכרים שהם משחקים במערב נכון? את מי מקבוצות הפלייאוף בשנה שעברה הם יכולים לעבור? ואוקלוהומה גם להזכירכם.

  18. אני באמת לא מבין את הקטע עם עומרי כספי. כל שחקן ספסל מקבל חוזה של לפחות שלוש שנים ועשרים מיליון וכספי עד שסוף כל סוף נתן עונה טובה ויציבה לא מקבל אפילו הארכת חוזה מסקרמנטו. באמת לא מבין

    1. חשבתי שג'סטיס היה בסדר בהתקפה וחיה בהגנה ואז הופ אני מגלה שב26 דקות שם 15 נקודות וסיים עם +28 (המשחק נגמר בניצחון 16 נקודות).
      נראה לי שהדוק ראה משהו…

      גם בג'ונגל שנקרא ליגת הקיץ לא התבייש לעשות מהלכים מנצחים.
      מישהו זכר שבדיוק הוא היה כזה מגן חזק?

      דווקא ממיילס טרנר אני לא נופל. למרות הנקודות והריבאונדים הוא לא שיחק מול גבוהים באורך שלו. קצת כמו אוליניק מליגת הקיץ הראשונה שלו. לא פוסל אבל נצטרך לראות אותו מול מאסה אמיתית.

  19. הת'נדר מול שרלוט נראה מעניין בגלל פרנק קמינסקי וקמרון פיין שמאוד מסקרן. הרכז הכי מרשים מהדראפט אבל שיחק בליגה חלשה. מעניין אם הוא שווה משהו…

  20. נראה שעוד אין לו את הביטחון להגיד "אתם לא ברמה שלי עכשו תנו לי את הכדור וזוז הצידה" לגמרי התעלמו ממנו בהתחלה והוא לא הלחיץ. נראה שהוא יפרח עם שחקנים טובים לידו.

    אבל ההגנה האישית שלו מדהימה. זה לא החטיפות (היה שם כמה). זה היכולת שלו לעבור דרך חסימות. קשה להיפטר ממנו בהגנה כי גם כשעברת אותו הוא איתך עם רגליו הזריזות וידיו הארוכות.

    אני הייתי מתעלם מקלעים מצטיינים בליגת הקיץ כי
    1. יש שם גם שחקנים בוגרים יותר שמגיעים מה די ליג והגיעו לתקרה.
    2. השחקנים הבאת טובים ישמרו את עצמם. אלה שמתאבדים על גל פוזשין זה השחקנים שמנסים לתפס מהמרתפים ולקבל חוזה ולכן משחקים כמו במשחק שביעי בפלייאוף. הסקאוטים יודעים להבדיל…הם רואים איך אתה עושה נקודות ולא כמה

  21. זה נכון. קלעים לא צריכים להתייחס יותר מדי ( צריך אבל לא הרבה)
    בגלל שאין שם ממש אימונים מסודרים ותרגילים אלה יותר הרבה אגואיזם שאתה רוצה להוכיח את עצמך.
    ולכן הגנה זה דבר שבאמת אפשר לראות.

  22. גולדן סטייט ואוקלהומה עדיין טובות יותר.

    אם ג'ינובילי נשאר עבור החריגה שעוד יש להם, אז מחליפים בעמדות 3 ו- 5 עדיין חסרים.

    לדעתי יחזירו את ריצ'רד ג'פרסון וינסו לפנות לאמארה.

  23. ועכשיו אני שונא את הספרס יותר מתמיד!
    (פופ וביופרד זה בית ספר לניהול נכון. רק החלטות נכונות, שנה אחרי שנה)
    שונא את הספרס!
    (ואם זה לא ברור, נכתב ע"י אוהד סאנס מאוכזב)

      1. זה הרגע שאני שם ברקע את "טיפת מזל" בביצוע של כנסיית השכל.

        "אלוהים תן לי רק טיפת מזל
        תן אהבה בלבבי
        מר גורלי והעולם אכזר
        תן נחמה בתוכי."

  24. אכן אכזבה לאוהדי הספרס.
    אני בזכות כמה תגובות עם John ושגיא נאור התעודדתי קצת לגבי הלייקרס. ורוצה שהשנה הם ייתנו לרוברט אפשאו , ראסל , רנדל וקלארקסון להוביל קבוצה עד הסוף כדי שיתפתחו.
    מעניין עם קובי ייתן לזה לקרות…

  25. אני אלך נגד הזרם ויגיד שהחיבור לא יצליח. סתם תחושה שיש לי דווקא מכיוון שזה נראה כל כך מתאים אז זה לא יסתדר. מה שכן מעניין יהיה עם הוא סירב להתחלק בתהילה עם לילארד מה הוא יעשה שפה הוא רק בורג במכונה ולא יותר. בכל מקרה שאפו ענק להנהלה של סן אנטוניו. אף שנה הם לא משתתפים במירוץ של הפרי אייגנט ובפעם שהם מחליטים שכן אז הם מצרפים את השחקן שכל הליגה רדפה אחריו

  26. גם קליבלנד רוצים את ווסט, וכמובן גם וושינגטון.

    מופתע שעוד לא שמענו על מיאמי – לדעתי היעד שהכי מתאים לו.

    1. לא הבנתי איזה סיבה יש לו לבוא לקליבלנד להיות אופציה שלישית אחרי לאב ותומפסון? אני מבין שהוא רוצה טבעת אבל חשבתי שהוא רוצה לפחות להיות חלק משמעותי בלהשיג טבעת

  27. מה יהיה ספרס??? מה לא תנוחו איזה שנה שנתיים? תנו לצעירים לראות מגרש קצת? מה נסגר איתכם? הבית הדרום מערבי לא פיירי, שיפרקו ויפזרו אותו לאלתר

  28. איך חיכיתי לתגובה שלך אפלטון ….מלך שאתה!
    דדי רגע רגע ..אתה חושב שאוקלהומה וגולדן סטייט יותר פייבוריטיות מהספרס? חחחח

  29. באסה רצינית שהאיטלקי עזב את הספרס.
    יש מצב שהם יכולים להחתים את ג'יי-אר?
    ועוד שאלה – אם מאנו פורש, זה מפנה להם כסף?
    הגיע זמנו האמת. חייבים עוד שוטינג גארד קולע.

    1. או שאפשר להשתמש במילס כקלע ולהביא פוינט אמיתי נוסף (לא, אתה לא נכנס להגדרה קורי ג'וזף).

      מה עם נר מארשל? אני כבר שנים מנדנד לכם עליו לספרס. לאף אחד אין מילה עם פופ?

      1. יכול להסתדר לדעתי אחרי השנה בקליבלנד. שיעמוד וידפוק שלשות כמו שעשה רוב העונה (עד סדרת הגמר).
        בחור טוב בסה"כ. רק שישאיר את הסגווי בבית

        1. אחרי כמה ציפרלקס הוא בחור טוב. הד קייס רציני שצריך דמות סמכותית שתאפס אותו. לברון היה כזה. לדאנקן או לפופוביץ' אין את סוג הסמכותיות שהוא צריך.

  30. וואוו!! איזה מלכים הספארס!!
    ל מהלך שביופורד עושה זה סוכרייה. אולדרידג' עשה את מה שהוא היה צריך ועכשיו הכול מוכן להמשיך את הסיפור הלא נגמר של הספארס.

    חמישייה של פארקר,גרין, קוואי, אולדרידג' ודאנקן כשמהספסל עולים דיאו, מאנו ומילס. זאת תהיה אחת הקבוצות הטובות השנה. עדיין יש להם מה להוכיח אבל מוכן לעוד ריצה של הספארס. רק סנטר מחליף ואולי 3 מחליף והכול סגור!

  31. אז למי יש את צמד הגבוהים הכי חזק בבית הדרום מערבי?

    דנקן – אלדרידג',
    גאסול – ראנדולף,
    דאנדרה – נוביצקי.

    1. עד עכשיו זה היה גריפין את ג'ורדן וזה היה עדיין אם הוא היה נשאר. כרגע לדעתי דאנקן ואולדרידג' הכי טובים למרות שהם צריכים להוכיח את זה השנה.

    2. הווארד- דימו מגדלי התאומים, החתול והעכבר, האבזם והחגורה. הולכים להצליף בכל הזקנים עד שיקראו לרשויות הרווחה

  32. מעניין מאוד אם פיניקס יצליחו לפתות את ווסט, יכול להיות מעניין מאוד ליד צ'נדלר.

    אם הם מצליחים להשיל גם את טאקר או מרקיף יהיה להם מקום לעוד חוזה גדול ליד(לדעתי עם ווסט בלי שום מהלך נוסף הם עם עודף של כמעט 10 מיליון דולר).

    1. נהיה חייבים להיפטר ממרקיף כי הוא כבר באטרף אחרי שהעבירו את אח שלו. ברור שגם בשנה הבאה נבוא עם פרזנטציה נהדרת לדוראנט.
      אנחנו אלופים במצגוי שווא.

  33. אם הייתי אוהד ספרס היית יוצא עכשיו להשתכר עד כלות. איזה קבוצה מדהימה הולכת להיות להם בעונה הבאה. וואו! ..

  34. אנליטקס שמנליטקס – הבחור רוצה לנצח ולחזור הביתה לטקסס… העיקר השפיל את הלייקרס בתהליך.

    בעונה של 82+20 לא שווה לחגוג אליפויות או גמרים מהר מידי. זו אחלה החתמה אבל מי הרכז של הקבוצה הזו? האם פארקר ישתה ממעיין הנעורים? דיאו נשאר? מי הסנטר כשספליטר עזב? דאנקן ישחק בסנטר או יחליף את אולדרידג'? הספרס עוד רחוקים מלהיות פתורים

    אולדרידג' קלע מעולה אבל ה-eFG% שלו הוא 47% בלבד ב20 זריקות. מהקלעים שקלעו יותר מ 20 נקודות למשחק רק ברייאנט, ווסטברוק דרוזן וקאזינס היו פחות יעילים ממנו (מקום 15/19). איך מנצלים את כישוריו המדהימים בתוך המכונה של הספרס?

    קיצר… אוהדי הספרס מי כמוכם יודע שכוכבים לאו דווקא מביאים אליפות אבל לחגוג זה כיף אז תהנו…

  35. הספרס חושבים שהם השתפרו, אבל אין להם סיכוי השנה כי הפיסטונס גנבו להם את סנטר העתיד, אולג'ואן הניו-זילנדי, ארון ביינס.

  36. פלייאוף מערבי אפשרי 2016

    OKC – (אם דוראנט באמת חוזר)
    גולדן סטייט
    יוסטון – (אם כולם בריאים)
    ספרס
    ממפיס
    דאלאס
    פליקנס
    קליפרס – (סמול בול my ass)

    מאוכזבות: פיניקס יוטה

    עדיין בבניה: הלייקרס דנבר מיניסוטה וסקרמנטו

    1. פורטלנד עדיין יותר טובה מהלייקרס (בקושי).
      הספרס כנראה מעל יוסטון.
      דאלאס נראה טוב אבל לדעתי לא יתרוממו כמו שחושבים.חסרים רכז סביר מלהפוך לקונדיטורים.הקליפרס יהיו יותר טובים ממה שחושבים.(צריך לראות איזה מהלכים הם יעשו)
      עוד חזון למועד.
      מסכים שאוקלהומה בריאה הכי טובה בקונפרס..

    1. לדעתי צריך להתייחס גם לסקרמנטו.בבחינת חומר השחקנים הם לא רעים בכלל.למרות שיוטה סיימו את השנה בצורה חיובית.עוד נעלמת זו דנבר.סה"כ אותו חומר שחקנים של השנים עברו אבל פריד ולאוסון זה לא כזה רע.

      1. הם רצים עם אותו חומר כבר איזה שתיים שלוש עונות אם אני לא טועה וזה לא מתחבר, שמות יש שמה אבל תוצאות אין

  37. יש עוד החתמות לסגירת הסגלים…
    לפעמים החתמות שלא נראות הכי חשובות משפיעות על עונה שלמה.
    לדעתי הספרס צריכים שחקן כמו כספי!!

    הסגל של סן אנטוניו עדיין מלא בחורים ויש עוד מה להשלים

    1. וואו, האמת שכספי בספרס זה מדהים לכל הצדדים: הספרס ירוויחו שחקן רוטציה חסר אגו וממושמע; כספי יזכה לשחק תחת מאמן ושיטה שיעצימו אותו והכי חשוב – אנחנו נרוויח אינספור שידורים של הספרס (ואני אוכל להיות נגד בלאט בגמר בלי להרגיש עוכר ישראל).

  38. ווואוו מה יהיה עם פיניקס? לא בחירת דראפט, לא טרייד משמעותי ולא רבע החתמה. עוד עונה לפח מה יהיה? גם כשיש להם בחירות דראפט זה תמיד סיבוב שני של קבוצה אחרת או סיבוב ראשון מוגנת טופ 20! Wtf?
    הכי גרוע עכשיו זה שהם יחתימו לי שאריות כמו ג׳יי אר סמית׳ים, או דרו הולידיים למינהם. אשכרה נותנים הארכת חוזה לברנדון נייט- רכז ממוצע בליגה של רכזים מטורפים. שלא לדבר על זה שבעשר השנים האחרונות הם לא הבריקו פעם אחת בדראפט: לן, ואוסף רכזים לא רלוונטי (מישהו אמר צוות רפואי טוב תמורת סקאוטינג גרוע?)
    השמשות שוקעות והזריחה לא נראית באופק.

  39. פיניקס בשנה שעברה עם 3 רכזים בטופ של הליגה ועכשיו הם רוצים לשחרר את בלדסו…
    מבים שהם משנים קונספט אבל למה למחוק הכל ולהתחיל מבראשית? מה קורה שם ?

  40. דבר חשוב בלמרקוס שזה מעין נשק יום הדין נגד הווריוס ואוקלהומה.איבקה לא יכול לשמור עליו .והוא מוציא אותו החוצה ומפנה את הטבעת.אני רוצה לראות את גרין מול למרקוס בפוסט .הוא עושה לוב בקלילות עליו.

  41. גולדן סטייט מתה על המצ׳ אפ מולו. הם נותנים לו להרביץ בלי הכרה ממיד ריינג׳ וסוגרים את קו השלוש והצבע. זה נגמר 3-0

    אבל הספרס זו אופרציה אחרת…

  42. דל דאמפ האידיוט מחתים את קאניגאם על 9 ל 3 שנים wtf מה זכינו באליפות שנה עברה ואני לא יודע , במקום להחתים שחקנים חדשים כמו ביומבו או האריס רונדו, הוא משאיר את אסיק על חוזה כנראה הכי גרוע שנחתם ביומיים האחרונים ועכשיו מוסיף את קאניגאם. ..
    אני מאחל לדיוויס לעבור קבוצה כי עם ג"מ כזה לא נגיע לשום מקום

    1. זאת החתמה מעולה באופן כללי, ובטח ההחתמה הכי טובה שלו הקיץ.

      מבחינתי הם עשו את הטעויות הכי גדולות באופסיזן הזה אז הביקורת על דמפס מוצדקת, אבל הסיבה לא.

      קאניגהאם הוא גניבה במחיר הזה.

      1. היה צריך להביא סמול אמיתי ברמה של כוכב שיעשה נקודות , אסיק סנטר בינוני ומטה שלא שווה מה ששילמו לו , היה עדיף כבר את קופוס בחצי מחיר , אין שום שינוי בסגל וחייב שינוי , סגל בינוני סביב דיוויס

  43. התוצאה של כל הכסאות המוזיקליים עד כה מוזרה משהו. אי לא רואה אף קבוצה במערב שהתחזקה באופן ברור. ס"א החתימו שחקן על המשבת של דנקאן ובדרך איבדו שנים מתוך רוטצית הסנטרים שלהם ואת בלינלי.

    דאלס עדיין ללא רכז וגם אליס עזב. ג'ורדן גם תחת החוזה החדש לא יתחיל לקלוע מיותר משני מטר מהסל.

    הקליפרס איבדו את הסנטרים שלהם גם אם חיזקו את הספסל משמעותית.

    על פורטלנד חבל להרחיב את הדיבור ופיניקס הלכה לאיבוד

    ממפיס לא הצליחה להביא קלע שלשות משמעותי שגם יודע לשחק בהגנה

    ליוסטון עדין אין ספסל טוב דיו לעבור את ג"ס ומערכת היחסים בי הכוכבים לא ברורה. אוקלהומה התחזקה בעיקר בעמדת המאמן – לא נקודה שיש להמעיט בערכה אבל מצב הרגל של דורנט עדין לא ברור.

    ניו אורלינס לא איבדה שחקנים והתבגרה בשנה. גם היא התחזקה בעיקר בעמדת המאמן.

    ג"ס לא איבדה אף שחקן אבל עדין לא החתימה אף שחקן אבל לא נראה שהיא הולכת למצוא מישהו שיהיה מסוגל לעשות נקודות בצבע באופן קונסיסטנטי, בטח לא כל עוד לי ו 15 המיליונים שלו נכללים ברשימת השכר.

    1. ניתוח יפה אבל מוקדם מדי.
      ליוסטון יש עוד כמה קלפים בשרוול ואחרי שסגרו על השארת בסיס הסגל להמשכיות, יחד עם צעירים מוכשרים שקיבלו עוד שנה כמו קפלה וניק ג'ונסון (שמקהייל יתן לו לשחק כבר!!). שים בצד את מקדניאלס וטרנס ג'ונס (שלפחות ג'ונס מועמד לטרייד אם משאירים את סמית') יש מספיק קלפים כדי להביא רכז איכותי (קוליסון/רוביו/לאוסון) שלא נגיע למצב של שני רכזים בני 70 בגמר המערב.
      אבל מה שנכון שעם כל המהומה, הכל די נשאר אותו דבר (חוץ מהספרס שממשיכים לעשות לי את המוות).
      המערב ממשיך להתחזק מלמטה וזה נהיה ממש מטורף ולא צפוי עם כל שנה. רק הלייקרס בשלהם.

    2. אוקלוהומה הכי התחזקו כי דוראנט חזר לשחק, ועם הסגל שהם בנו שם, במיוחד קנטר, זה מועמדת בכירה.
      בווריורס שנה שעברה לי היה פצוע, אבל שהוא בריא (ולא מאחר לעונה בגלל פציעה) הוא יכול לתת נקודות בצבע באופן עקבי

  44. אחלה ניתוח…

    זה מה שקורה אחרי כמה שנים של סטטיות במערב. כל אחד רדף אחרי מה שהיה חסר לו ואיבד את מה שהיה לו.
    לברון עם סכין לצווארו של גילברט רוצה את מה שהיה לו את מה שלא היה לו ועוד קצת. החשבון 230 מליון במשכורות…

  45. פרנק קמינסקי מזעזע בינתיים בקליעה. אבל שואב ריבואנדים. למה קמרון פיין בחוץ? איזה צילום מזעזע באורלנדו…רמה נמוכה בינתיים. אף רוקי לא הפיל אותי בינתיים היום חוץ מווינסלו בהגנה.

    אהבתי שokc הביאו את כולם לצפות. סם פרסטי שם עם בילי דונובן וקווין דוראנט (נראה מלא משהו…)

    1. אה יש לו חוזה לשנה אחת… בסדר כל עוד לייקרס לא יישלחו את אחד מ( ראסל, קלארקסון או רנדל) אז לא איכפת לי 😁

  46. שמע הוא סנטר הגנתי טוב ולייקרס לא הולכים לאליפות השנה ( הראה לי ) אלה אם כן ראסל הוא ג'ורדן הבא 😕
    יש לו חוזה לשנה אחת וללייקרס יש הרבה מתחת לתקרת הסחר אז מה איכפת לנו ? לנו זה יעזור לשפר את הצעירים ומי יודע לפני שנתיים הוא היה אחד מהטובים בליגה

    1. חחחח.לא יודע נראה לי כמו מהלך סתמי.אולי יקבלו איזה בחירה מהפייסרס.מצחיק לדמיין את האיחוד בין היברט לסטפנסון בקליפרס

  47. צריך לחכות ולראות מה אינידאנה מקבלים בתמורה להיברט
    אני חושב שזה חיזוק מצויין לללייקרס…סנטר הגנתי מעולה…השאלה מה האינטרס של אינידאנה?

    1. אינדיאנה יקבלו אחד מ 2 –

      או פינוי מקום בתקרת השכר (כנראה לקופוס ושחקן נוסף)

      או מה שיותר הגיוני – ג'ורדן היל וחריגת טרייד של כ8 מיליון להערכתי שבעזרתה אני מאמין שהם יוכלו להשיג את קופוס בסיין אנד טרייד.

  48. קיצר, היברט מיי אס. אין סיכוי שהוא יגיע לקבוצה נורמאלית עם כזו משכורת (אני זוכר משהו כמו 13 מיל), מה שאומר שסיכוי טוב שיגיע ללייקרס.
    כפי שציינו, אם ראסל מתגלה כסופר סטאר השלישייה קלרקסון-ראסל-רנדל יכולה להתפתח לבסיס ראוי

  49. הלייקרס קבוצת דרג שלישי-רביעי בעיני השחקנים החופשיים.

    ברגע שמונרו מעדיף את מילווקי על פני הלייקרס סה אומר שנפל דבר.

    נפל דבר עוד לפני שנתיים אבל הרוב לא זיהו.

  50. היברט סגור.
    אני מקווה שילכו על מקדניאלס מיוסטון שמאד מאד מוגבלים במה שהם יכולים לשלם לו בגלל חוקי תקרת שכר שלא אכנס אליהם כרגע.

        1. הצעה לסופ"ש האולסטאר 2015/16:

          משחק ראווה בסגנון הספיישל אולימפיקס – לייקרס נגד ניקס.
          בסיום ייבחר השחקן ה"מיוחד" ביותר מבין שני הסגלים הנוצצים.

          בנוסף מסתובבות שמועות בחוגי האוהדים של שתי הקבוצות שהקריאה המסורתית "de-fence!" תוחלף השנה בקריאת "de-fects!"

  51. וואוו קופוס בסקרמנטו…

    החתמה יפה שלהם, אבל מאד מוזרה בהתחשב בסגל שלהם ולעומתם בסגל של אינדיאנה למשל…

  52. לא מוזרה בכלל.
    זו החתמה של קארל- ששחק איתו כסנטר פותח בדנבר לפני שלוש שנים.
    הוא השחקן הראשון שהיה על הרדאר של הקינגס.
    ההחתה טובה כי עכשיו יש להם עדיין מקום להחתים את עומרי על חוזה בין 3-5 וחוזי מינימום לסגור את הרוסטר

  53. רוסטר לא רע לקינגס

    קוליסון,רונדו
    בן, מרקו פולו
    רודי גיי וכנראה עומרי
    קאזינס קופוס ווילי קאולי סטיין

    ריי מקהלום , גיימס אנדרסון, סטוקטון הבן ואריק מורלנד על חוזים לא מובטחים.
    כמו כן הדיבורים בקינגס להחזיר את קווינסי אייסי שהיה אהוב האוהדים בקינגס ועבר לניקס.

  54. אבל יש לך את גיי ששחק ארבע בהצלחה מאז שקופוס הגיע,
    וגם קאזנס שחק ארבע בשנתיים הראשונות שלו בקינגס.
    קאזינס רוצה לחזור לעמדה ארבע והזריקה שלו מרחוק היא טובה .

  55. הרכז החדש שלא מסוגל לקלוע הוא יתרון כי זוו קבוצה שבעבר היו בה יותר מידי אקדחונים.
    קבוצה עם גיי וקאזנס וגם קוליסון ובן תיהיה בסדר עם הקליעה, גם בנלינלי קלע ועומרי לא רע
    מה שקרה זה מה שרציתי פחות או יותר.
    העדפתי את לאוסון על רונדו ורציתי שניק ישאר,
    קופוס ומרקו הם שחקנים שרציתי וההימור על רונדו הוא לא כזה גדול ושווה , לא יצליח שום דבר לא קרה.

  56. לדעתי ממש לא הם לא באותו הקליבר ולא על אותה המשבצת.
    קופוס= סנטר הגנתי טוב שהוא בורדר ליין סטרטר בליגה
    קאזינס= אולסטאר לכיוון הסופרסטר שיכול לשחק בשתי העמדות
    קאולי סטיין יותר פאואר פורוורד מסנטר- אומנם לא סטרץ אבל תמיד אפשר לשחק עם גיי בארבע.
    לא עובד הצוות של קופוס וקאזינס בחמישיה.
    קופוס יורד להיות סנטר מחליף וגיי בארבע.
    אחד מתוך עומרי , מרקו ובו תופס את השלוש

    יש כאן סגל עם הרבה משחק כמו שקארל אוהב. הוא אוהב לשחק עם שני מובילי כדור כמו ששחק בדנבר עם לאוסון ומילר ויש מצב טוב שהנראה הרבה את רונדו וקוליסון ביחדואז זה משאיר הרבה מקום למשחק.

  57. אוקיי, לעצור את הליגה. העונה סגורה.
    רבותיי המלומדים, הניקס סיכמו עם קייל מי אני ומה שמי אוקווין.
    כסף קטן, 16 מיליון לארבע שנים.
    קייל אוקווין, 16 מיליון לארבע שנים.
    צ"ל ארבעה דולר ל16 מיליון שנה.

      1. אתה מבין, זה הקיץ שמכרו לנו שבו אנחנו הולכים לחזור לעניינים.
        בחירת דראפט גבוהה, יש.
        מלא כסף פנוי, יש.
        שוק מלא שחקנים חופשיים, יש יש יש.

        מה קיבלתם?

  58. היברט ללייקרס זה מצויין. הוא בעיקר יתרום להם הגנה על בחירת הדראפט 🙂

    סנטר הגנתי משובח שיכול להרים את הקבוצה לסתם גרועה, להבדיל מבור הצואה שהיא עכשיו. זה גם חוזה לשנה אז לא תוקע את העתיד.

    הכי חשוב – לא יסתבך עם קובי כי גם ככה אין לו מושג מה עושים אם הכדור בהתקפה

  59. בגלל שהיברט זה לשנה זו החתמה טובה כי אין בה הפסד. הלייקרס לא יכולים עוד שנה בלוטרי כי שנה הבאה לא נראת כשנת דראפט טובה במיוחד וכי הוכח שפרי אייג׳נטס טובים מחפשים סביבה כדורסלנית שתסדר להם הופעות פלייאוף ונצחונות לקראת שנות הכסף הבאות אלינו לטובה.

    עונה של 40 נצחונות כבר תשכנע פרי אייג׳נט טוב שיש מבנה להצלחה לקראת 2017. וככל שהנצחונות יהיו פחות קשורים לקובי כך ייטב.

  60. אני שונא את היברט שנאת מוות.

    רק מי שסבל מהגרביל הזה אי פעם בפנטאזי יכול להבין שנאה מהי.

    אבל?
    א. לא יודע איזה אופציות יותר טובות היו בשוק, אולי קופוס אבל לא הייתי רץ לזרוק לו עכשיו חוזה ארוך טווח.

    ב. היברט מגיע בשנת חוזה שלפחות לפי ההגיון של אדם נורמלי זה צריך לדרבן אותו מאוד לשקם את השם שלו לפחות כסנטר הגנתי.
    האם לפרי אייג'נסי הבא הוא נכנס מהדלת הקדמית ומזכיר לכולם שפעם היה אולסטאר דרך המזרח העלוב ושחקן הגנה של חמישייה שניה בליגה?? או שהוא יגיע לפרי אייג'נסי דרך הדלת האחורית של יאן מאיהימי ושות'.

    זו חידה.

    ג. כעקרון זה אמור לקדם מאוד את רנדל כPF. הייתי מאוד לא רגוע אם היינו עולים לעונה הזאת עם היל כסנטר היחידי, זה היה פוגע מאוד ברנדל אם ההגנה שלנו לטבעת הייתה נראית כמו בעונה האחרונה.

    ד. אין לי שום ציפיות ל40 נצחונות וכל מיני חזיונות כאלה זו בכלל לא המטרה העונה לדעתי.
    המטרה היא לגדל כרגע שני רוקיז(רנדל רוקי מבחינתי) דרך החמישייה.
    כל השאר בונוס.

    ה. כאוהד בליגה הזאת אני בקלות מעדיף את המצב הזה, להיות הכי גרוע שאפשר מאשר להחתים כל מיני שחקנים בינוניים ל-4 שנים(נניח קראודר?), לדמיין שהשגתי מציאה ולסיים באותו מקום.

    בליגה הזאת יש שני מצבים שלדעתי אוהד צריך לשאוף שהקבוצה שלו תיישם.
    או להיות בור שופכין לכמה שנים ומבלי להתחייב לסמרטוטים לטווח הארוך או להיות קונטנדרית על כל הקופה(ולא רק בשם המאבק על הפליאוף).

    1. אתה לא חושב שהם מסוגלים לעשות עונה של 35-40 נצחונות?
      וכמובן שהכי חשוב זה לגדל את קלארקסון/ רנדל/ראסל להיות סופרסטארים ועתיד של הקבוצה!

      1. שום סיכוי, לא במערב.

        זה חתיכת קפיצה ל40 נצחונות.

        המטרה השנה זה בכלל לא ליצור קבוצה מנצחת.
        המטרה זה לגדל 3 פרוספקטים ולהתכונן לקיץ הבא.

        רנדל, קלרקסון, דיאנג'לו וכמה שאפשר להוציא מקובי לידם.
        זה לא מתורגם לנצחונות בליגה הזאת אבל זה כן יכול להראות הרבה יותר טוב ועם מקום לאופטימיות.

        זה קבוצה בתחילת תהליך הריבילדינג שלה, במערב תהליכים כאלה לא מתורגמים לנצחונות בשלב הראשוני.

        הסגל הזה עוד לא שלם, הייתי מוסיף עוד כלים הגנתיים לקו האחורי לספסל, אולי אפילו משתמש בניק יאנג בשביל זה.

  61. תכלס המצב הביא את הלייקרס והניקס למצב האולטימטיבי מבחינתם שבלית ברירה אף אחד לא מוכן לחתום אצלם מה שאומר שעושים בנייה מחדש ודקות לצעירים

    1. רק שבניגוד לניקס הלייקרס בקיץ הבא עם התחייבות לניק יאנג(5.4 מיליון דולר בערך), רנדל, דיאנג'לו וסאקרה.

      וכשיש גם את קלארקסון באופק.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט