חם מהתנור:מעקב שחקנים חופשיים-יום 2/רועי ויינברג

אחרי בליץ ההחתמות המטורף של אתמול השוק נרגע, אבל דילים חדשים עדיין ממשיכים לזרום.

*
דטרויט: הקבוצה העבירה לפניקס בחירת סיבוב שני ב-2020 תמורת רג'י בולוק, מרקוס מוריס ודני גריינג'ר. מוריס קלע העונה 10.4 נק' עם 4.8 ריב' למשחק, בולוק 1.9 נק' עם 1.4 ריב' למשחק, וגריינג'ר 6.3 נק' עם 2.7 אס' למשחק.יתכן ומהלך זה יאפשר לפניקס להחתים את לה מרקוס אולדריג' בקבוצה בלי צורך בסיין אנד טרייד.

כמו כן, הקבוצה החתימה את ארון ביינס על חוזה תלת שנתי בשווי 20 מיליון דולר עם אופציית שחקן אחרי שנתיים. ביינס קלע השנה 6.6 נק' עם 4.5 ריב' למשחק.

*

ברוקלין: הקבוצה החתימה את שיין לארקין על חוזה של שנתיים ב-3 מיליון דולר, עם אופציית יציאה אחרי עונה אחת. הוא קלע 6.2 נק' למשחק במדי הניקס בעונה האחרונה.

*

פורטלנד: הקבוצה החתימה את הפאוור פורוורד אד דיוויס על חוזה של 20 מיליון דולר ל-3 עונות, עם אופציית יציאה אחרי שנתיים. הוא קלע העונה 8.3 נק' עם 7.6 ריב' למשחק.

*

סן אנטוניו: טים דאנקן הודיע שהוא ממשיך לעונה ה-19 במדי המועדון. דאנקן הגדול קלע העונה 13.9 נק' עם 9.1 ריב' ו-2 חסימות למשחק.

*


אינדיאנה:
כפי שדווח בחם מהתנור (על המגעים), הפייסרס סיכמו עם מונטה אליס על חוזה של 4 שנים תמורת 44 מיליון דולר, עם אופצית יציאה של הסקורר בסיום 3 שנים. סקרמנטו הציעו יותר לשחקן, אבל הוא החליט לחתום באינדיאנה. אליס קלע העונה 18.9 נק' עם 4.1 אס' למשחק במדי דאלאס, ואינדיאנה תהיה קבוצתו הרביעית בקריירה (אחרי גולדן סטייט, מילווקי ודאלאס).

ישנן שמועות שהמאבריקס ירצו לעשות סיין אנד טרייד על השחקן בתמורה לרוי היברט, מה שינקה את גג השכר של אינדיאנה ויאפשר להם להחתים השחקן, במידה ודיאנדרה ג'ורדן לא יגיע לאינדי. היברט קלע 10.6 נק' עם 7.1 ריב' למשחק העונה.

*
מילווקי: הקבוצה סיכמה עם גרג מונרו על חוזה מקסימום, עליו יחתום ב-9 ביולי (התאריך המינימלי להחתמת שחקנים חופשיים). במסגרת חוזה המקסימום, מונרו ירוויח 49.4 מיליון דולר ב-3 שנים, עם אופציית יציאה של השחקן מהחוזה לפני השנה השלישית. הוא קלע העונה במדי דטרויט 15.9 נק' עם 10.2 ריב' ו-2.1 אס' למשחק.

*
ניו יורק: הקבוצה החתימה את ארון אפללו לשנתיים תמורת 16 מיליון דולר (8 לשנה), ועם אופציית יציאה של הגארד מהחוזה כעבור שנה. הוא קלע 13.3 נק' עם 3.2 ריב' ו-35.2% מחוץ לקשת העונה.

*

ממפיס: כלי תקשורת ספרדים מדווחים כי מארק גאסול הסכים לחוזה מקסימום חמש שנתי בשווי 110 מיליון דולר בממפיס, מה שישאירו בקבוצה. הסנטר, שנבחר לחמישיית העונה הראשונה, קלע העונה 17.4 נק' עם 7.8 ריב', 3.8 אס' ו-1.6 חס' למשחק.

כמו כן, ממפיס החתימו את ברנדן רייט על חוזה של 18 מיליון דולר ב-3 שנים. רייט קלע העונה (במדי בוסטון, דאלאס, ופניקס), 7.3 נק' ב-64.2% מהשדה עם 4.3 ריב'.

*

אטלנטה: פול מילסאפ הסכים לחוזה של 59 מיליון דולר ב-3 שנים שישאירו בקבוצה. מילסאפ קלע העונה 16.7 נק' עם 7.8 ריב' ו-3.1 אס' בערב.

*

גולדן סטייט: למרות הפיצוץ ביחסים שהיה אתמול, הקבוצה סיכמה עם דריימונד גרין על חוזה חמש שנתי של 85 מיליון דולר, בלי אפשרויות יציאה. חבר חמישיית ההגנה הראשונה קלע העונה 11.7 נק' עם 8.2 ריב' למשחק, ובגמר 2015 קלע 14 נק' עם 10 ריב' ו-5 אס' למשחק, כולל טריפל דאבל במשחק 6-אחד היחידים בהיסטוריה שעשו זאת (טריפל דאבל במשחק מכריע בגמר).

בנוסף, דיוויד ווסט מעוניין להצטרף לקבוצה. הפאוור פורוורד מתכנן לקצץ במשכורתו ולהצטרף למועמדת לאליפות, כשכרגע הוא מעוניין לשחק בשורות הווריורס, או במדי סן אנטוניו ספרס. "בשלב הזה בקריירה שלי, זה הכל בקשר לניצחונות. ושוב, אני לא רוצה להיות בעמדה בה אנחנו נאבקים לפלייאוף, אני רוצה להיות במקום בו אנחנו יכולים לטעום את הגמר", אמר השחקן, שקלע העונה 11.7 נק' עם 6.8 ריב' ו-3.4 אס' למשחק.

*

סקרמנטו: הקבוצה העבירה את ג'ייסון תומפסון, קארל לנדרי, בחירת סיבוב ראשון מוגנת וניק סיסטקאוקאס לפילדלפיה תמורת בחירת סיבוב שני עתידית וזכויות לשחקנים בין לאומיים (לא ידועים כרגע). לנדרי קלע העונה 7.2 נק' עם 3.8 ריב' למשחק, תומפסון קלע 6.1 נק' עם 6.5 ריב', וסיסטקאוקאס קלע 4.4 נק' עם 32.2% מחוץ לקשת.

בזכות מהלך זה סקרמנטו השיגו מקום מתחת לגג השכר, והם צפויים לנסות להשתמש בו כדי להחתים את מונטה אליס, שקלע העונה 18.9 נק' למשחק. כמו כן, הם קבעו פגישה עם ווסלי מת'יוס, והצטרפו לדאלאס ופורטלנד במירוץ אחרי השחקן.

*

בוסטון: הקבוצה סיכמה עם ג'ונאס ג'רבקו על חוזה של 10 מיליון דולר לשנתיים ועם ג'יי קרודר על חוזה של 35 מיליון דולר ל-5 שנים. ג'רבקו קלע העונה 7.1 נק' עם 4.8 ריב' למשחק במדי בוסטון, וקרודר 9.5 נק' עם 4.6 ריב' וחטיפה לערב.

*

קליפרס: הקבוצה צפויה להחתים את הוטרן פול פירס על חוזה תלת שנתי בשווי 10.5 מיליון דולר. פירס בן ה-37 קלע 11.9 נק' עם 4 ריב' למשחק.

*

ניו אורלינס: הפליקינס סיכמו עם עומאר אסיק על חוזה חמש שנתי בשווי 60 מיליון דולר. הוא קלע העונה 7.3 נק' עם 9.8 כדורים חוזרים בערב.

*

אוקלהומה סיטי: קייל סינגלר חתם על חוזה של 25 מיליון דולר ל-5 שנים באוקלהומה. הפורוורד הרב גוני נתן העונה 6 נק' עם 2.4 ריב' במדי דטרויט ואוקלהומה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 148 תגובות

  1. לא מאמין שהחתימו את אסיק שוב ועוד על חוזה כזה , עד שנפטרים מהחוזה הגרוע של גורדון(שנה הבאה), כאלה מאכזבים ההנהלה , היו צריכים לעשות כמו סקרמנטו לשלוח שחקנים בשביל לפנות מקום בתקרת השכר ,שולח את הולדי אוואנס ואנדרסון ומחתים את רונדו והאריס ומקדאנילס ביומבו

  2. מצטרף לאלי ולשאר התוהים על עסקאת אסיק. אני עדיין לא חושב שיש לסקרמנטו מה להציע לפרי אייגנטס. איזה שחקני חמישייה לגיטימיים יש להם ברוסטר? קאזינס וגיי.. קוליסון? לא. אולי. 2.5. ומי לעזאזל ישחק שם ב4?!

  3. כמו שטענתי אתמול, שום פיצוץ ושום נעליים בין גרין לגולדן סטייט.
    סתם קצת שרירים בנסיון להשיג את הדיל שתומפסון השיג מקליבלנד והוא השיג את זה בדיוק כמו שטענתי שיקרה.

  4. אגב רועי אתה טועה בקשר למשהו מהותי מאוד בטרייד שביצע הינקי- הוא קיבל בחירת סיבוב ראשון מסקרמנטו(אלא מה).

    בנוסף השמועות אומרות שהזכויות על הבינלאומיים שעברו לקינגס אלה הזכויות על מיטרוביץ' וארתוראס גודאייטיס.

    אין גבולות לטנקינג שהינקי מבצע זה ממש גובל בפשעים נגד האנושות, הבעיה שלך תסמוך על האג הנאיבים שיעשו עם זה משהו.

    החוזה של אסיק מחריד וכנראה אחד החוזים הגרועים של אתמול(מצטרף לאמיר ג'ונסון), 44 מיליון מה58 מיליון שלו מובטחים….
    כנראה פחדו שישארו בלי סנטר הגנתי אחרי שצ'נדלר סיכם בדאלאס.

  5. אגב, דני איינג' ממש התחרפן אתמול, סגר גם עם קראדור על 35 מיליון ל5 שנים(כל הסכום מובטח).

    בטוח שיצא לו ממנו דמארה קארול…
    אני די בטוח שמהמהלכים של אתמול יצאו לו עוד הרבה בחירות דראפט גבוהות.

    1. 7M for a legitimate rotation player (Jae Crowder) is really not so much considering the new money rules. Amir Johnson on the other hand is totally over-paid. We needed another big body but again, 12M for this guy is way too much

      1. זה חוזה ל5 שנים עם כסף מובטח, בלי שום אפשרויות יציאה.
        כלומר 35 מיליון דולר לקראודר.

        אתה נותן דברים כאלה לרול פליירס ברגע שיש לך קבוצה לאליפות ואתה באמת גידלת איזה מציאה גדולה שאתה לא רוצה לאבד.

        העניין הוא שאיינג' חולם שקראודר יתפתח לו לאיזה קארול, שזה אומנם יכול להיות ביום מן הימים אבל בשביל החלום הזה הוא מבטח שהחוזה הזה יעיק עליו 5 שנים(כלומר שעד העונה האחרונה קבוצות לא ירוצו לגעת בו).

  6. רועי, סקרמנטו בנוסף העבירו את הזכות לפילי להחליף עימם שתי בחירות סיבוב ראשון בעתיד.
    כלומר עבור לקיחת המשכורות של שני שחקנים בעלות של 27 מיליון דולר בשנתיים הקרובות, פילי קיבלו את ניק סטאוסקס , בחירת סיבוב ראשון 2018 . ושתי אופציות להחלפת בחירות בסיבוב ראשון ב-2016, 2017 .
    מה פילי שלחו ? את הזכויות עבור Arturas Gudaitis ו Luka Mitrovic (שתי בחירות סיבוב שני נמוכות)

    1. כל הליגה נראית משוגעת. מה שיותר מטוריד הוא למה שופכים מיליונים על שאמפרט ותומפסון אבל לא מחדשים עם ג'יי אר.
      אם שאמפרט שווה עשרה מיליון לעונה (לדעתי הוא לא) אז בוודאי ובבודאי שג'יי אר שווה את הסכום הזה.

      1. three and D
        הערך המוסף של שאמפרט ליד לברון גדול יותר משל JR.
        קיירי ולאב בריאים מספקים את השילוב של קליעה מבחוץ (שניהם) והיכולת להגיע לקליעה במצב של 1 על 1 (קיירי)
        כך שלשלם הרבה לJR זה מיותר.

        1. תודה על התשובה.
          ג'י אר רוצה 24 מיליון לשלוש שנים, ושאמפרט קיבל 40 מ' ל-4! אפשר לגרד עבור סמית' עוד 24 מיליון אחרי כל הכסף המיותר ששפכו על תומפסון.
          אני פשוט מופתע שדווקא מולו עושים שרירים. גם שאמפרט לא בדיוק הבריק בסדרת הגמר, לא התקפית וגם הגנתית הוא היה פחות בולט.

          1. אני כותב "אפשר לגכרד עוד 24 מיליון" ואז חוזר למשרד לעבוד עד שבע ואז לקבל מנשכורת של שאמפרט ביום אחד..
            לא יאמן מה שקורה שם. שחקנים בינונים ומטה, עושים את עסקאות חייהם.

    2. שומפרט שווה במונחים של היום 7 מיליון לעונה בקלות.

      לאב שקליבלנד יודעת טוב מכולם מה הסטטוס הרפואי שלו, הוא נכס בחוזה שיהיה לרוב אורכו רחוק ממקסימום תחת התקרה החדשה.

      טריסטן תומפסון – חוזה גבוה, אבל יש לו ערך מוסף מול האוהדים, התאמה לבלאט ולשאר השחקנים ולדעתי עוד יכול להשתפר.

      יש גם את הערך המוסף של להחזיק גרעין של 4-5 שחקנים משמעותיים בשיא הקריירה או קרוב לשם למשך 5 שנים רצוף ביחד. זה אירוע נדיר אם הוא לא מבוסס על בחירות דראפט (אוקלהומה, גולדן סטייט) או על זה ששנות השיא של השחקנים שלך נמשכות לנצח ואז יוצא שהם בשיא במקביל (הספרס), אולי רק ממפיס ושיקאגו עונות לקריטריון. בכל מקרה, זה הטופ של הליגה.

      1. התגובה יצאה די מתאים אבל לא במקום הנכון, היה אמור להיות תגובה ל- "רק לי נראה שקליבלנד משלמים חוזים מופרכים לכל הבא ליד??
        "

        1. תודה על התשובה המפורטת. לא ידעתי שטריסטן כל כך פופולרי אצל האוהדים. אם הוא היה מפתח את הסיומת שלו מתחת לסל, הוןא היה שחקן מרשים.

          1. לא ישאר להם הרבה כסף, אבל כל החוזים שלהם יראו כמו פרוטות אחרי עליית גג השכר-בעיקר לאב, תומפסון, אירווינג ושאמפרט. לברון לדעתי יחתום על חוזה לשנתיים בקאבס, כדי שיהיה שחקן חופשי וישיג עוד כסף עם העלייה.

  7. השחקנים החופשיים הבולטים שעדיין בשוק:
    לברון, וויד, אליס, ג'ורדן, אולדריג', ג'יי אר סמית', טוביאס האריס, גרג מונרו, דיוויד ווסט, רג'י ג'קסון (ששקט במיוחד בימים האחרונים)

  8. לייקרס עדיין מסוגלים להביא שחקן משמועתי
    מקווה שטוביאס האריס וגרג מונרו שוקלים בחיוב את הלייקרס

      1. אני מניח שהכל יחסי…
        מהרשימה שרועי הביא לפני כמה תגובות של מי שנשאר, הכי מתאים לדעתי זה רג'י ג'קסון, אחריו השניים שציין גור, ואחריהם ווסט.

        לברון ו-ווייד הרי לא יגיעו, לג'ורדן אין מה לחפש שם עכשיו כשהלייקרס והקליפרס החליפו תפקידים, ואם הוא יעזוב זה יהיה לדאלאס, ואליס וסמית' לא מתאימים כל עוד קובי שחקן פעיל.

  9. דבר אחד אני לא מבין לגבי אולדריג'.על פניו זה באמת נראה כמו התאמה מהשמיים אבל אז הח'ברה פה העלו את הנקודה שאולדריג' לא הסתדר עם לילארד בעיקר בגלל שגנב לו את התהילה.(שוב אני יודע את זה רק מה'ברה באתר).אז מה שאני לא מבין אם זה נכון הוא הרי הולך אולי לארגון היחידי בכדורסל שהקבוצה והארגון חשוב יותר מכל שחקן אחר ובספרס כל אחד לא רק צריך לוותר על האגו אלא חייב לוותר על האגו

  10. אם אולדריג יחתום בסאנס זאת תיהיה קבוצה לאליפות וללא ספק קבוצת הקיץ !
    אם הספרס אז מן הסתם פחות מאליפות זו אכזבה

  11. אפללו לא חתם בניקס, אפללו סגר ויחתום בניקס לשנתיים.

    עסקה מצוינת מבחינתם, מסוג השחקנים שיהיה כדאי מאוד להרים השנה בפנטאזי, כי בשבילו זה יהיה כמו לשחק בקבוצת אשפה בעונת חוזה.

    עונה אישית טובה ויהיה לו כדאי מאוד לצאת מהחוזה שלו בשנה השנייה.
    גם יתאים לטרינגלס של פיל.

        1. זה לא משנה, זה יאפשר להם להשיל אותו בסבירות לא קטנה כבר בקיץ הבא, בין אם בטרייד ובין אם מרצון שלו ולהיות עוד יותר קלים מבחינת מקום.

          וכשאתה רואה איזה סכומים נזרקים על שאמרפט, אל פאקינג פארוק אמינו, אמיר ג'ונסון, קראודר אז אפללו זה פינטאס.

          1. +1 אבל זה אמור להדליק נורה אדומה לניקס ,שהם מחפשים שחקנים לסתום חורים ,ולא מצליחים(בינתיים) לדוג שום דבר גדול / יעיל .(אבל לך תדע אולי זה חלק מהתוכנית של פיל )

  12. אלא אם סקרמנטו בטוחים שהם הולכים להנחית סטאר או שניים, ההעברה לפילי הזויה. אני לא מבין מה רע בהינקי, לפחות הפעם, הוא גנב בחירת דראפט גבוהה כנראה, זכויות לחילוף של בחירות דראפט, שחקן עם המון פוטנציאל (ניק) ולוחם שיכול ללמד את הילדים על הליגה. על פניו עסקה מעולה עבור פילי

  13. ווסט נראה מציאה גדולה שווה, שיחשוב גם על הקאבס,
    שחקן בעל אומץ נסיון וגודל פיסי להתמודד עם כל אחד.

    הקמפיין של אפלטון (איכה?תן איזה סיפור על ההפלגות)
    נגד אסיק עבד טוב, ואנחנו לא מספטים אותו בלשון המעטה
    רק שאלו ששילמו לא קוראים כתבי אפלטון. 🙂

    תודה רועי על העידכונים, רוצה להוסיף שהמידע שאתה נותן
    על הניקוד האשכוליות והבומבונים לכל שחקן מאד מאד מוסיף
    גם על מאמן חדש שאתה מזכיר אחוזי ניצחונות והיסטוריה
    (אוקלוהומה לדוגמא) מעשיר אותנו.
    הרבה מאיתנו לא זוכרים את תוצאות השחקן וקצת תיאור עליו
    אכן נותן הרבה יותר ממה שאני כותב.
    רועי אתה נותן מעל ומעבר!!! ממש תודה רבה וגם לכל המגיבים המעדכנים.

  14. התחלתם בדה מרקוס קאזינס, ועברתם לגרג מונרו
    הגעתם ממארק גאסול, ועברתם לגרג מונרו.
    הגעתם לגרג מונרו, ועברתם לרובין לופז(?)
    הגעתם לרובין לופז, ותעברו לקווינסי אייסי

    ארבעשיר על הסנטרים של הניקס בקיץ

    1. רק ש"סנטר העתיד" אמור לשחק PF עם ה2.17 שלו, כמובן רק אחרי שיתחיל לאכול יותר תפוחי אדמה ויוכיח שהוא יכול לצאת מהצבע בהגנה(ספק גדול).

        1. פיל ג'קסון כGM לתקופה לא ידועה מראש? אני מוותר ושמח בחלקי.

          המצב ממש לא נורא חבר, אני מאכל לך לטעום רק רבע ממה שאני הספקתי לטעום בחיי מהלייקרס, רק רבע.

    2. 1996-הלייקרס מחתימים את שאק על חוזה ל-7 שנים
      2009-הלייקרס מחתימים את אנדרו ביינום על חוזה ל-4 שנים
      2015-הלייקרס מחתימים את רוברט סאקרה על חוזה לשנה אחת
      2020-הלייקרס מחתימים את יניב גרין על חוזה ל-10 ימים?

  15. פספוס ענק של פיל.
    מונרו היה צריך להיות השם המרכזי שהניקס ינסו לקחת בקיץ הזה.

    מעניין לראות איך זה יראה במילווקי.
    יש לו משחק פוסט מצוין ומבחינת ההתקפה זה מפתה לנסות לשחק איתו כסנטר ולהשאיר את ג'בארי לפרוח כPF הבעיה היא בהגנה של שניהם שלמעשה לא קיימת.
    אבל לפחות עם הפיק אנד רול אפשר לנצל את ההגנה של ג'יאניס, מידלטון וMCW.שלושת אלה נותנים להם ריץ' מטורף בקו האחורי.

  16. הציעו לו מקסימום, אבל הוא לקח 3 שנים עם אופציית יציאה אחרי שנתיים.

    50 מיליון.

    חוזה מצויין בשבילו, החתמה מדהימה למילווקי.
    הם יהיו קבוצה נהדרת בעונה הקרובה.
    3-6 במזרח.

  17. היו דיבורים על זה שהוא נפגש עם הבאקס, הם היחידים שהציעו לו MAX (וחוזה שנותן לו ביטחון לשביתה אפשרית ב-2017, והוא יוכל לצאת מיד כשהגג שכר יקפוץ), והוא מתאים לשיטה ההגנתית שלהם.

    חמישייה של MCW-מידלטון-גריק פריק-פארקר-מונרו יכולה להיות מעולה, ומשלבת בין הגנת מעבר להגנת טבעת טובה. גם בהתקפה יש פה 3 שחקנים שכבר עכשיו מסוגלים לתת 15-20 למשחק

  18. סתם משהו לא קשור.פדד נראה נהדר נגד קוארי.איך הוא זז על המגרש.
    משום מה נראה שכמה קבוצות מנסות להשתדרג משמעותית הקיץ (פיניקס ,קינס,מילווקי).מעניין .כולם שמים כסף לפני הקפיצה.אבל השוק מלא שחקנים סבירים .זה מרגיש שהקבוצות האלה לא מרגישות מספיק אטרקטיביות אז עושות את המהלכים עכשיו בהנחה שהחוזים יהיו סבילים.(דאלאס נראה שמתפרקים כנ"ל בלייזרס)

    1. שמעתי שאורי קוקיה חזר מפרישה. אני חושב ש-30 מליון ל-4 שנים יספיקו.
      ראבק, אפילו הניקס הביאו את אפללו, ועוד ב-8 מליון. פעם ראשונה שהם עושים מהלך חכם, מזל טוב דובי!!!

  19. בתור אוהד לייקרס אני לקראת התאבדות !
    ראיתי דבר שעשה לי שחור בעיניים – הלייקרס רוצים להחתים מחדש את לין ובוזר!
    מעבר לכך שהם לא מצליחים להחתים

  20. אוהדי הלייקרס (בעיקר גור) מה הלחץ?? אז תהיה עוד עונה בלי פלייאוף, יהיה אפשר להתנקות מהחוזה של קובי ולשפשף את ראסל-קלארקסון-רנדל. עונה הבאה פרי אייג'נט יותר אטרקטיביים, מיותר להתפשר על שחקנים בינוניים עכשיו.. מה כל כך בוער?

  21. האמת עם ההחתמה של צ'נדלר, לן נשמע לי אופציה מעולה לטרייד. לא? הראה קצת ממה שהוא מסוגל בעונה שעברה. (גם תמיד אפשר לקחת בחשבון את אחד משלושת הסנטרים של פילי, שמן הסתם לא ישחקו כולם ביחד)

    1. לא יודע בן כמה אתה אבל אני ראיתי בלייב את האליפות ההיא של שיקגו על חשבון הלייקרס והבנתי שזה הסוף של השואוטיים, לקח להם כמעט עשור לצאת מזה, אז בקטנה עוד עונת פח אשפה, יש להם בסיס מעולה, לא צריך להשתגע על טריידים עם שחקנים בינוניים.

  22. רגיל כבר זה בסדר
    ביינתיים אני צופה בבראון מוריד לי את המצב רוח עוד קצת ( טניס )
    אני בעיקרון שחקן טניס לשעבר ואוהד נדאל שרוף ביחד עם דימיטרוב שגיליתי בעצמי😜😃

  23. אי אפשר להתעלם מכך כבר שמשהו ממש דפוק ורקוב בליייקרס.
    או שקובי כזה מאוס שאף אחד לא רוצה לשחק איתו, או שההנהלה אימפוטנטית או שניהם יחד.

    בצער רב נצטרך לחכות שקובי יפרוש כי הוא חונק

  24. ליד היל, אליס וג'ורג', אינדיאנה צריכה להשאיר את היברט. אלא אם כן הם יקבלו עליו הצעה חזקה מהקליפרס. הוא מתאים מבחינה הגנתית, ויחד עם עוד טווינר לידו שיכול לעלות את קצב המשחק (טוביאס האריס?) ולרווח את הצבע, יש להם חומר לא רע לשנה הבאה.

  25. אם אליס וג'ורג' יסתדרו ביניהם ויצליחו לשתף פעולה, ובהנחה שג'ורג' יחזור לעצמו, זה יכול להיות שילוב מצוין לפייסרס.
    מכל מקום, אליס ב11 מיליון זאת החתמה מעולה.

  26. אני לא מצליח להבין איך עומרי כספי עוד לא קיבל חוזה. פאקינג ארון ביי נס קיבל 20 מיליון לשלוש שנים. מה עומרי שווה פחות ממנו בייחוד שהיה לו סוף עונה מצויין

  27. כמו כל ישראלי טוב אני מת על תקופת המלפפונים 🙂

    סחטיין על העדכונים הודעות חברי העכברים

    כפי שציינו כאן דאלאס חסרה שישים אחוז מהסגל, אם אני קיובן וויד ונאפייר בדרך ממיאמי מזמן, אחרת תהיה קבוצה מעוננת חלקית עם שחקנים אפורים שנה הבאה. אני חושש להתעורר בלילה מזיע כשבחלומי פאלטון שחקן חמישיה

    אני מחכה לראות מה קליבלנד יעשו עם ב.הווירד, שחתום על משהו כמו 10 מיליון לא מובטחים, אחרי שסקרמנטו העלו את הערך של ניקוי מקום תחת מסגרת השכר.

    זה רק אני או שהליגה צמאה בטירוף לגארדים כוכבים? ובכושר טוב?

  28. רועי תודה רבה ושוב תודה.
    אני אישית נהנה מאד מהמדור הזה ומהתגובות ….אבל יש לי בעיה קשה והוא שאני ממש מתחיל להתבלבל .
    הייתי מציע פעם שבוע וכדאי כבר היום או מחר.
    להוציא סיכום .
    1. איזה שחקנים חופשיים חזרו וחתמו בקבוצותיהם.
    2. אלו העברות כבר בוצעו וכן מאיפה לאיפה.

    ככה נקבל תמונת מצב מי התחזקה ,מי נחלשה ומי דשדשה.

    3. הצפי להמשך …
    שאלה נוספת שלי היא עד מתי כל הבלגן האטרקטיבי הזה ?
    מתי מסתיים חלון העברות כמו שאומרים בכדורגל ?

  29. פניקס הטרידה חבילה שך מרכוס מוריס, דני גריינג'ר, ורג'י בולוק לדטרויט.

    הפיסטונס מתחמשים בקלעים כמו שואן גנדי אוהב, אבל השאלה האמיתי היא האם זה אומר שפניקס הכינו את המקום לאולדריג' ? (כי לא היה להם מספיק מקום תחת התקרה).

    אם לא הוא, אז איזה 4 כוכב אחר – אבל ברור שיש מישהו רציני בדרך לפניקס.

  30. אם הניקס לוקחים את בברלי ומציעים לו איזה 10 מליון לעונה (מה שמתאים להם) הוא גומר את העונה בשבוע הראשון.
    קללת הרוקטס + קללת הניקס > קללת קליבלנד

  31. ביינס ב- 20 מליון ל- 3 עונות?
    הייתי לוקח אותו ב- 2 מליון.

    שחקן מוגבל מאד שעבר התעללות נפשית מול גריפין.
    כמו שאומרים WTF?

    1. ביקשו דייט שני רק שהפעם ינסו בלי קובי.
      די מעציב מה שקורה בהנהלת הלייקרס…

      מצד שני לא באמת מבין למה הם מתעקשים להתחנן לכוכב בדרך לצד הכהה של הקריירה שלו כשהם רק בתחילת בנייה מחדש.
      כל האסטרטגיה של המועדון הזה לא מובנת

      1. פשוט עם למרקוס הם יהיו מספיק אטרקטיבים לדוג את הדג הגדול מכולם .דוראנט ! ואז יהיה איחוד באיחור של 8 שנים …

      2. אין פה שום התחלה של בנייה, פשוט מאוד באים להסביר לו שהלייקרס זה לא מילווקי, יוסטון, אורלנדו או פילדלפיה(כאלה ש12 שנה מתכננות את כל המהלכים רק כדי יום אחד לפגוע באיזה פרנצ'ייז שאולי יקח אותם קדימה).

        יסבירו לו דבר פשוט מאוד, אם אתה חותם בסבירות גבוהה מאוד שבשנה הבאה נוחת פה דוראנט.

        מאמין שהפגישה זה רק בשביל זה.
        וכמובן העניין הפעוט שלקחת אליפות במקום כמו לוס אנג'לס, ניו יורק לא דומה ללקחת אליפות כמעט בשום מקום אחר.
        אפשר לא לאהוב את זה אבל זו המציאות.
        אלה המטרופולינים הנוצצים והמרכזיים ביותר.

        האם זה יצליח? סבירות גבוהה שלא, אבל זה נדיר מאוד שבכלל יש דייט שני, אז כנראה שמשהו בו לא לגמרי שלם.

        1. כמובן שמה שידגישו לו זה עם מי בא לו להעביר את החלק האחרון של הקריירה? עם טים דאנקן בן 40, פארקר באיזור ה35 וקוואי לאונרד או עם דוראנט??

  32. אתם מאמינים שיש סיכוי שישכנעו אותו?
    לדעתי הסיכוי היחיד שלהם זה להציע לו חוזה מטורף של 115 ל5 שנים משהו כזה

  33. די רבאאקקקקק בבקשה ממך אולדרידג' תבוא !!!
    אני אוהד את דאנקן והספרס מתקופת האבן מה ביקשתי ?? פעם אחת שיבוא סופרסטאר . תן לדאנקן עוד אליפות או 2 ( אני גרידי מודה ) ןאחרי זה מבחינתי תמות

    1. חחחח, הרגת אותי עם הסיומת שלך 🙂

      את האמת, אם הוא לא מגיע בסוף לספרס כנראה שהוא ממש אידיוט.
      אם האופציות הן הספרס או הסאנס, לשחקן שמחפש להגיע לטופ אין דילמה בכלל.

  34. $981,348
    הלייקרס הצליחו להחתים בסכום הזה עוד נדבך לשואו טיים של המאה ה-21 – רוברט סאקרה רבותי! מי אמר שלא מתאמצים שם?

    1. מצחיק איך הסכום הזה נשמע מגוחך אבל בחיים האמיתיים אין כאן אף אחד שמתקרב לשליש ממשכורת שנתית כזאת. כבוד לסאקרה, כנראה פר שנית משחק הוא אחד היקרים בליגה…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט