ווימבלדון סיבוב שני – DONE AND DUSTIN !!

מה תגידו על זה אמיגוס? חביב המדור דאסטין בראון גרם לנאדאל להראות ככה :

שמהצד השני של הרשת דאסטין נראה ככה:

כן! אמיגוס. לוחמת גרילה בשטח זרוע, זה מה שהיה לנו הלילה.

דאסטין בראון יודע שאין לו מה לחפש מול נאדאל. הוא יודע שכל ראלי שיימשך יותר מ -3 חבטות יגמר לרעתו. הוא יודע שחבטות ההעברה של נאדאל הם הטובות בעולם והוא יודע שבטניס קונבנציונלי הוא פשוט לא יינצח. אבל מה לקונבנציונלי ולדאסטין?

דאסטין מציג את שיטת:  "ווינר על כל כדור". מכת החזרה, מכת מעבר, מכת פתיחה חצי וואלי, וואלי גבוה או וואלי נמוך. זה הכל או לא כלום. אתמול ביום של 72% אחוזי הגשה. אנרגיות של מגרש מרכזי ויריב כמו נאדאל, המכונה תקתקה. ראפא בחוץ. דאסטין מול טרויצקי בסיבוב הבא. אני מפציר מעל במה זו במארגנים, תנו לנו את דאסטין בשעה המרכזית במגרש המרכזי, ותקבלו ניצוצות. שדאסטין בפריים הטניס שלו הוא הטוב בגלקסייה.


זוכרים שפעם קודמת נפרדנו מלייטון? תשכחו מזה, לייטון עדיין איתנו.

לראשונה בהיסטוריה של המדור אנחנו מדברים טניס זוגות. לייטון חבר לקוקונקיס (עזרו לי למצוא לו שם. האם זה קקי קטן בכיס או קוקאין על נשיקה?) במה שיכונה מכאן ואלך טים אדלייד.

טים אדלייד התמודדה אמש מול… לא מצליח להזכר בשם שלהם, אבל הם מקום 15 בעולם בזוגות, שזה משחק דיי קשה לטים אדלייד, צוות שלא היה קיים עד לפני הטורניר. אבל שיש את לייטון אדון פארדומנטנלס וקוקי האיש שלומד הכי מהר בסבב, המשחק נראה כמו נקמת המכונות 4. בהתחלה טים אדלייד אכל כאפות של חוסר כיוונון ותקשורת, ואז ממצב של 2:0 במערכות, המכונה התחילה לעבוד חזרה ל 2:2. מערכה אחרונה היריבים נזכרו שהם טופ 15 בעולם, אבל מול הכשרון של טים אדלייד זה הספיק רק ל 8:6 באחרונה. עוד קרב אפי לליטון. לייטון עדיין אתנו!


 

בעוד אני כותב על טניס בגרילה של דאסטין, אני חייב לגנוב טיפה מקום ללוחם הגרילה ברק כהן. האיש שעושה אלטעזכן לרקפת הגנבת. מעולם לא נהנתי כל כך ממאבק אקטבינסטי מעל דפי הפייס שלי. תעשו לייק.

גאוני, פשוט גאוני. כל עוד אלטעזאכן לא מחוץ לחוק, אפשר לקחת מגעפון ולקלל אחד את השני מתחת לביית. פשוט הזוי. אבל לא פחות הזוי זה הבנקים בישראל. (כותב שורות אלו מתמודד כרגע מול אחד הבנקים שמסרבים לשחרר לו את כספי הצוואה ששייכים לו בטענת סיכון הלבנת הון…)


 

טוב, כל זה היה אתמול. אבל הטורניר ממשיך, ואני חייב לציין שהוא הופך לטורניר היסטורי. כמו זה שזעפני כתב מעליי. הליילה אתם חייבים לראות את ברני טומיק מפרק את נובאק (יגנוב לו מערכה או שתיים וימרר לו את החיים, אולי אפילו סנסצייה).

וקרב מהעתיד! קיריוס מול ראוניץ.


 

על מה בדיוק אתה מסתכל דאסטין?


 

Subscribe
Notify of
4 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
איל
03/07/2015 11:15:17

הפעם, בניגוד לשנה שעברה, שמעתי לעצתך וראיתי את כל המשחק. וואו, אני לא מבין איך חייתי עד היום בלי לראות את דאסטין. מה זה? הבן אדם מדהים. מדהים. מדהים.
אגב, נדאל חלש משהו מטורף. סתום כמו נעל הוא היה תמיד אבל עכשיו אין את היכולות.

IDO
IDO
03/07/2015 12:15:55