חם מהתנור: מעקב שחקנים חופשיים-יום 1/רועי ויינברג

היום קבוצות רשאיות לפגוש שחקנים, ביום הרשמי הראשון של שוק השחקנים החופשיים.

*

פניקס: הסאנס הגיעו להסכמה על חוזה ארבע שנתי עם טייסון צ'נדלר, לפי דיווחים. צ'נדלר, שיקבל במסגרת החוזה 52 מיליון דולר, יהיה חלק מהקבוצה של פניקס שתפגוש את לה מרקוס אולדריג', האול-סטאר שנחשב לשחקן עם המחזרות הרבות ביותר בקרב השחקנים החופשיים. בעונה האחרונה, צ'נדלר קלע 10.3 נק' עם 11.5 ריב' ו-1.4 חס' למשחק.

בנוסף, כפי שדיווחנו לפני 3 ימים, ברנדון נייט סיכם על חוזה של 5 שנים בשווי 70 מיליון דולר עם הקבוצה.

*

גולדן סטייט: המשא ומתן של הקבוצה עם דריימונד גרין, הפורוורד שלקח עם הווריורס אליפות, התפוצץ. לפי מקור, גרין מוכן לפגוש כל פרנצ'ייז מהליגה שמעוניין בשירותיו של השחקן שקלע 11.2 נק' עם 8.2 ריב' ו-3.7 אס' למשחק העונה.

*


קליבלנד:
בטור שפירסם במגזין השחקנים פליירס טריבון, קווין לאב הודיע כי הוא ימשיך בקליבלנד. הוא יקבל חוזה מקסימום של 110 מיליון דולר ל-5 שנים (הוא לא יכול לחתום לפני ה-9 ביולי), אבל הוא אמר כי יש לו עבודה שהוא לא סיים לעשות, וכי הוא ישאר בקבוצה כדי לשחק הפעם בגמר הליגה, ולנצח בו. לאב קלע העונה 16.4 נק' עם 9.7 ריב' למשחק.

בנוסף, הקבוצה הגיעה להסכמה עם טריסטן תומפסון על חוזה 5 שנתי בשווי 80 מיליון דולר שישאיר את תומפסון בקבוצה. תומפסון קלע בפלייאוף האחרון 9.6 נק' עם 10.8 ריב' למשחק.

*

שיקגו: לפי ESPN, ג'ימי באטלר הסכים לחוזה של 5 שנים בשווי 95 מיליון דולר, עם אופציית יציאה מהחוזה בתום השנה הרביעית. השחקן המשתפר של העונה קלע 20 נק' עם 5.8 ריב' למשחק.

שחקן הבולס מייק דאנליבי הסכים להצעה של 3 שנים מהקבוצה, תמורת 14.4 מיליון דולר. דאנליבי העונה-9.4 נק' (41% מהשלוש) ו-3.9 ריב' למשחק.
*

ניו אורלינס: הקבוצה החתימה את חבר חמישיית הליגה הראשונה, אנטוני דיוויס, על הארכת חוזה של 5 שנים בשווי 145 מיליון דולר. החוזה הזה מכסה 8% מהחלק מהחוב הלאומי של יוון שהיוונים היו צריכים לשלם הלילה. "הגבה" העונה כיכב עם 24.4 נק', 10 ריב' ו-3 חס' למשחק. והוא רק בן 21.

כמו כן, הקבוצה הגיעה להסכמה עם אלכסיס אייג'נקה על הארכת חוזה בת 4 שנים, תמורת 20.5 מיליון דולר. אייג'נקה קלע 6.5 נק' עם 4.6 ריב' למשחק בעונה האחרונה במדי ניו אורלינס, בה משחק בשנתיים האחרונות.

*
בוסטון: הקבוצה החתימה את הפאוור פורוורד אמיר ג'ונסון על חוזה דו שנתי של 24 מיליון דולר. פורוורד טורונטו בעונה האחרונה קלע 9.3 נק' עם 6.1 ריב' למשחק.

*

סן אנטוניו: הקבוצה העבירה את טיאגו ספליטר לאטלנטה, והחתימו את דני גרין על חוזה של 45 מיליון דולר ל-4 שנים. ספליטר קלע 8.2 נק' עם 4.8 ריב', וגרין קלע 11.7 נק' עם 4.2 ריב' וחטיפה למשחק.

סוכנות הידיעות AP מדווחת כי הקבוצה ושחקן ההגנה של העונה, קוואי לאונרד, הגיעו להסכמה עקרונית על חוזה של 5 שנים בשווי 90 מיליון דולר. החוזה עדיין לא סגור סופית, וקוואי לא יכול לחתום עד ה-9 ביולי. הוא קלע העונה 16.5 נק' עם 7.2 ריב', 2.5 אס' ו-2.3 חטיפות למשחק.

*
טורונטו: הקבוצה סיכמה עם הפורוורד דמאר קארול על חוזה 4 שנתי, בשווי 60 מיליון דולר. הג'אנק יארד דוג יקבל 15 מיליון בעונה, ולא יהיו אופציות יציאה בחוזהו. הוא קלע העונה 12.6 נק' עם 5.3 ריב' למשחק, ולא יוכל לחתום באופן רשמי עד ה-9 ביולי.

*
מיאמי: הקבוצה הגיעה להסכם עם גוראן דראגיץ', רכז הקבוצה, על חוזה חמש שנתי בשווי 90 מיליון דולר. דראגיץ' קלע העונה 16.6 נק' עם 5.3 אס' אצל ההיט. הוא יוכל לצאת מהחוזה אחרי השנה הרביעית, ב-2019/20.

*
אטלנטה: הקבוצה מתכננת להשוות כל הצעה שפול מילסאפ יקבל, אבל זה תלוי בשחקן בלבד (הוא שחקן חופשי בלתי מוגבל). מילסאפ שוקל ברצינות הצעה מאורלנדו של 80 מיליון דולר שיתפרסו על פני 4 שנים. השחקן, שקלע 16.7 נק' עם 7.8 ריב' במשחק ,מתלבט כרגע בין 2 הקבוצות.

*
פורטלנד: הקבוצה קרובה להחתים את הרכז דמיאן לילארד על הארכת חוזה של 5 שנים בשווי 120 מיליון דולר. לילארד, שנבחר על ידי הקבוצה בדראפט 2012, קלע העונה 21 נק' עם 4.6 ריב' ו-6.2 אס' למשחק.

בנוסף, הקבוצה סיכמה ורבלית (אסור לשחקנים לחתום באופן רשמי עד ה-9 ביולי) על חוזה 4 שנתי בשווי 30 מיליון דולר בשביל הפורוורד אל פארוק אמינו. בעונה האחרונה בדאלאס, אמינו קלע 5.6 נק' עם 4.6 ריב' ב-19 דקות בערב.

*
סקרמנטו: העיתונאית איליין וויוסין מהסקרמנטו בי אמרה כי סקרמנטו מעוניינת להחתים את עמרי כספי, הישראלי הראשון (והיחיד כיום) באנ.בי.איי. כספי אמר בעבר כי הוא רוצה להשאר בסקרמנטו, וקיים סיכוי שהצדדים יחתמו על חוזה במהלך הקיץ. כספי קלע העונה 8.9 נק' (48% ל-2, 40% מחוץ לקשת) עם 3.9 ריב' למשחק.

בנוסף לכספי, הקבוצה פנתה לראז'ון רונדו והצדדים החלו במשא ומתן. הם צפויים להפגש שוב במהלך היום, ולפי דיווחים קארל מעוניין בשחקן. רונדו העונה-8.9 נק', 7.9 אס', 5.5 ריב'.

*

מילווקי: הבאקס קרובים להשיג את חתימתו של קריס מידלטון, פורוורד הקבוצה, על חוזה חמש שנתי בשווי 70 מיליון דולר. כמובן שמידלטון יוכל לחתום באופן רשמי על החוזה רק ב-9 ביולי, אבל הסכמה ורבלית יכולה לבוא לפני זה. העונה הוא קלע 13.4 נק' ב-41% מהשלוש עם 4.4 ריב', 2.3 אס' ו-1.5 חט' למשחק.

כמו כן, ג'ראד דאדלי הודיע לקבוצה כי הוא ימשיך בעונה הבאה. דאדלי קלע 7.2 נק' עם 3.1 ריב' למשחק העונה.

*

לייקרס: הקבוצה נפגשה עם לה מרקוס אולדריג', ומקורות מהלייקרס מדווחים שהפגישה הלכה "ממש טוב". במסגרת חיזוק הקו הקדמי של הקבוצה מעיר המלאכים, הקבוצה הולכת לפגוש את גרג מונרו, ובאופן מפתיע גם את קווין לאב (ואת דיאנדרה ג'ורדן ורובין לופז, פגישות שהיו לא מעט שמועות עליהן, וכנראה שגם את טייסון צ'נדלר). בנוסף, הקבוצה הביעה עניין בהחתמה מחדש של ג'ורדן היל ואד דיוויס, הפאוור פורוורדים של הלייקרס.

*
אוקלהומה סיטי: הקבוצה צירפה את המאמנים לשעבר מונטי וויליאמס, מוריס צ'יקס ואת אנטוני גרנט לצוות האימון של בילי דונובן. וויליאמס ניצח 173 משחקים מתוך 394 (43.9%) כמאמן ראשי, כולם עם ניו אורלינס, וצ'יקס ניצח 305 משחקים מתוך 620, 49.2% הצלחה (עבר בפורטלנד, פילדלפיה ודטרויט כמאמן ראשי). שניהם הגיעו בעבר לסיבוב הראשון בפלייאוף-וויליאמס פעמיים וצ'יקס שלוש.

*

אינדיאנה: מונטה אליס, השחקן החופשי שהתחיל בשיחות עם הקבוצה, ימשוך הרבה כסף מהפייסרס במידה ויחתימו אותו. אינדיאנה מנסה להשיג חוזה תלת שנתי עם השחקן, בסכום אפשרי של 32 מיליון דולר. אליס קלע בעונה האחרונה 18.9 נק' עם 4 אס' למשחק.

*

ממפיס: הקבוצה הגישה קווליניג אופר לניק קלאת'ס, והפכה אותו לשחקן חופשי מוגבל. קלאת'ס העונה-4.2 נק', 2.5 אס' ו-1.1 חט' בערב.

*

יוסטון: ג'יימס הארדן ישתתף בפגישת הקבוצה עם לה מרקוס אולדריג', יחד עם קווין מקהייל, דריל מורי וסגן מנכ"ל הרוקטס, גרסון רוסאס.

הקבוצה התקשרה לפטריק בברלי, כיום שחקן חופשי מוגבל. גם הקינגס, המאבריקס והקאבלירס דיברו עם הגארד, שקלע 10.4 נק' עם 4.2 ריב' ו-3.4 אס' למשחק.

*
דאלאס: הקבוצה נפגשה עם דיאנדרה ג'ורדן ו-ווסלי מת'יוס בלוס אנג'לס. שני השחקנים נחשבים למועמדים רציניים לחתום בשורות הקבוצה לקראת 2015/16, ושניהם שחקנים חופשיים בלתי מוגבלים. כמו כן, ריימונד פלטון הודיע למאבריקס כי ימשיך בקבוצה.

ההיט, הבולס והלייקרס מביעות עניין בשחקן המועדון בעונה האחרונה, ג'יי ג'יי בריאה. עדיין יש סיכוי שהגארד הפורטו ריקני יחתום מחדש במאבריקס.

*
יוטה: הקבוצה יצרה קשר עם השחקן החופשי המוגבל, ג'ו אינגלס, והביעה עניין בהחתמתו מחדש. האוסטרלי החשוב ביותר מאז ניק קייב העמיד 5 נק' עם 2.3 אס' ו-2.2 ריב' ב-79 משחקים (32 בחמישייה), ב-21 דקות.

*
ברוקלין: מקור דיווח כי ברוק לופז הסכים על חוזה של 60 מיליון דולר ל-3 שנים ות'דאוס יאנג לחוזה של 50 מיליון דולר ל-4 שנים, וכך השניים ישארו בקבוצה. לופז קלע 17.2 נק' עם 7.4 ריב' לנטס העונה, ויאנג קלע 13.8 נק' עם 6 ריב' למשחק. שלניהם יש אופציית שחקן ליציאה מהחוזה לפני השנה האחרונה של כל אחד.

*
קליבלנד: הקבוצה יצרה קשר עם טיישון פרינס, ומעוניינת להחתימו. פרינס קלע בעונה האחרונה 7.5 נק' עם 2.9 ריב' למשחק, במדי בוסטון ודטרויט.

*
ניו יורק: הקבוצה נפגשה עם גרג מונרו, סנטר הפיסטונס, שקולע 15.9 נק' עם 10.2 ריב' למשחק. כמו כן, ארון אפללו יצר קשר עם כרמלו אנטוני, חברו לקבוצה לשעבר, בקשר לחתימה בקבוצה. אפללו העונה-13.3 נק' למשחק.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 182 תגובות

  1. תודה על העדכון!
    אם סקרמנטו רוצים פתאום את רונדו, וקאזינס לא יישלח בטרייד, השילוב של השניים ללא ספק יכול להיות מעניין, אם כי זה לבטח לא ייתן ראש שקט לקארל, שיצטרך להתעסק עם המון בעיות משמעת מצד השניים..
    כמו כן, מעניין מה יהיה עם טיי לוסון במקרה כזה. כל הזמן היו דיבורים שקארל רוצה אותו בסקרמנטו, אבל אם הוא לא יועבר לשם, אני בטוח שיש עוד הרבה קבוצות שישמחו לבצע טרייד עבורו.

  2. אפשר שמועות על לייקרס ?
    ממה שראיתי אפשר לתת דף משלהם חחחח
    הם מעוניינים בלפנות מקום לעוד שני חוזי מקסימום

      1. אני לא חושב שמישהו מעלה בדעתו, שגם אם קאליפרי עושה פנייה של 180 מעלות, ומחליט להצטרף ל-NBA, שהוא יבחר בסקרמנטו.
        ההתנהלות של הארגון גורמת לפיל להראות שקול, שפוי ובעל חזון.

  3. החוזה של דייוויס מכסה 8% מהחוב הלאומי של יוון???
    הצחקת צחוק עצוב את היוונים.
    הוא מכסה 0.025 מהחוב הלאומי של יוון!
    כן! אחד חלקי ארבעת אלפים.
    מאיפה הבאת את זה??

      1. הוא המקסימום של היום. מ-2016/17 החוזה הזה נכנס לתוקף, ועם קפיצת גג השכר ב-30 מיליון דולר (סדר גודל) ב-2017/18, ההחתמה הזאת היא מהלך חכם שיכול להבטיח לפליקינס שקט להרבה זמן.

        דרך אגב, במקומם אני מנסה להעביר את גורדון תמורת לאוסון ומחפש טרייד כלשהו על הולידיי. לאוסון יעלה את קצב המשחק שלהם בענק, ודיוויס יפרח לידו, והנאגטס ירוויחו גארד שיכול להיות טוב ליד מודיאיי.

        1. הפליקנס צריכים את רונדו שיקפיץ אותם 3 רמות קדימה , ניקוי של החוזים הקיימים ןלנסות להחתים את טוביאס האריס ולעשות טרייד פונדקסר תמורת מאקגרי

  4. על פי השמועות באל איי, שנה הבאה החמישייה שלהם מורכבת מקובי, ווייד, באטלר, לאב וקאזינס, כשרונדו ודיאנדרה יעלו מהספסל לתת אנרגיות.

    ושאלה, החוזה של דייוויס לא חורג משכר המקסימום למישהו בגילו?

      1. אני לא מומחה בקטע של חוזים, אבל על פי ויקיפדיה חוזה מקס' לשחקן של פחות מ6 שנים הוא הגבוה מבין 9 מיליון או 25% מסך המשכורות (כ15 מיליון).
        אולי פיספסתי סעיף כלשהו?

    1. המקורות שלי (קבצן בספולוודה ושיפוצניק ישראלי מהוואלי) מדברים על זה שדוראנט וסטף קרי יעלו מהספסל ומארק גאסול ישחק PG 😉

  5. אתה קצת מגזים לא ?בעצם….הרבה
    דיאנדרה יעלה מהספסל?רונדו מהספסל? שיקגו תוותר על באטלר ?לאב הצהיר עם מי הוא רוצה להיות וסקרמנטו לא תוותר בקרוב על קאזינס

  6. על פי "חוק דרק רוז", שחקן יכול לקבל 30 אחוז מתקרת השכר של קבוצתו, כל עוד הוא פותח בשני משחקי אולסטאר, או נבחר פעמיים לחמישיית העונה, או זוכה בתואר ה-MVP. דייויס בן ה-22 גם פתח בשני האולסטארים האחרונים, גם נבחר לחמישיית העונה, והשנה נכלל גם בחמישייה השנייה של ההגנה.

    1. למרות ההישגים המטורפים האלה זה עדיין לא מקנה לו את הזכות לחוזה כזה- אם אני לא טועה הוא לא פתח באולסטאר בניו אורלינס.. הוא אפילו לא נבחר אלא החליף את אחד השחקנים (קובי?)

    1. 32.5 מיליון מה-95 מיליון בערך שיהיה גג השכר בעוד שש שנים שקול מבחינת חלק מגג השכר למה שג'ו ג'ונסון מקבל השנה (21 מ-63)

      ודיוויס שווה כל אגורה. שהחוזה הזה נגמר הוא השחקן הטוב בליגה

    1. איך זה יסתדר עם הארדן שצריך את הכדור ביד כמו אליס?
      מה שכן לא צפויים מתחים בינו לבין מקהייל על שיטת המשחק (כי אין כזו).

  7. מה שמדאיג, יותר בפליקנס זה מה הולכים לעשות בפרי איגנטסי, עד עכשיו אים שום דברים סביב הקבוצה ויש הרבה שחקנים שיכולים לעזור..
    רונדו ברואר מקדניאלס ביומבו אפללו מונרו וכולה

  8. רועי שוב תודה רבה ממני .
    בספורט 5 ראיתי שכספי צפוי להישאר בסקרמנטו ואפילו לקבל חוזה לזמן ארוך.
    יש לך /לכם משהו להוסיף בעניינו ?

      1. הקינגס רוצים שהוא יחזור לפי מקור מידע אמין, אבל מפה עד חוזה רב שנתי ובעיות בגלל הסוכן שלו הדרך ארוכה. עם כל הכבוד לערוץ הספורט, ויש כבוד, הוא אפילו לא יצר קשר פורמלי עם הקינגס כרגע ואין משא ומתן על חוזה, אבל הוא אומר בכל מקום אפשרי שהוא רוצה לחזור לסקרמנטו.

        ודן פייגן, הסוכן של כספי וקאזינס, הוא גם הסוכן של הווארד, וול, ג'ורדן והרבה אחרים-זאת לא תהיה בעיה משמעותית, הוא סוכן על וההנהלה של הקינגס לא תכנס לסכסוך מיותר איתו. היא בסכסוך עם קאזינס, לא עם פייגן. זה גם לא קשור לקטע הספציפי הזה.

    1. בספורט 5 קראתי שפיליפ לם הגרמני ובני לם הנתנייתי קרובי משפחה
      עזוב אותך מספינים אהרון

      כספי ימשיך בקינגס עם קאזינס ימשיך שם יש להם אותו הסוכן

  9. אל פארוק אמינו – חוזה 4 שנתי בשווי 30 מיליון דולר
    ת'דאוס יאנג – חוזה של 50 מיליון דולר ל-4 שנים,
    קריס מידלטון – חוזה חמש שנתי בשווי 70 מיליון דולר

    KOL MATATE YORE!!!

    Teams are already getting crazy

  10. החוזה החדש צריך להיות עליה מה- 63 להעונה האחרונה למשהו כמו 67 העונה ואחר כך לקפוץ ל- 90.
    אפשר לחלק את את החוזה במספר השנים ולקחת את הממוצע.
    השנה לוקחים את כל הסכום, בשנים הבאות עושים כיול לפי 90/67 – 1.34.

    מידלטון – 70 מיליון ל- 5 שנים:
    14 לשנה בממוצע = 14 + 14/1.34*4 = 55
    זאת אומרת חוזה של 11 מיליון לשנה פחות או יותר במונחים של היום.
    אם מתחשבים בכך ששוטינג צעירים כמו דה רוזן, אלק ברקס מרוויחים 9-9.5, מאיו מרוויח 8. אם מידלטון ישמור על היכולת או אפילו ישתפר קצת, זה גבוה אבל לא מופרך.

    יאנג – באותו חישוב – בערך 10 לעונה אם משווים להיום. שם אותו מעל טאג' גיבסון וראיין אנדרסון שמרוויחים 8.5, נראה שהוא מקבל יותר ממה שאמור אבל לא מופרך (11.5 לגלינארי לדוגמה)

    אל פארוק אמינו – 6 מיליון לעונה במונחי היום – גו'די מיקס, מרטל וובסטר, נשמע סביר.

    בקיצור, החוזים בטווח הגיוני, אולי קצת קשה להתרגל למספרים.

    1. דיוויס דרך אגב – 23 בממוצע לשנה.
      כרמלו בחישוב של 4 שנים (השנה האחרונה שלו אופציית שחקן) עומד על 21 מיליון במונחי היום. כריס בוש באזורים האלו.
      זה לא רע.

      חשוב גם לזכור בהסתכלות על החוזים האלו שהמשמעות היא שהעונה הם יקרים יחסית ואולי בממוצע במונחי היום הם גבוהים. אבל בעונות שאחרי הקפיצה הם נכס רציני כי יהיו נמוכות מהממוצעים בשוק וישאירו מקום מתחת לתקרת השכר לשלם לעוד שחקני חיזוק.

      כרמלו יקבל 25 מיליון ב- 2016-017 בזמן ששחקו עח חוזה מקסימום במונחים החדשים היה תופס 33-34 מיליון מתקרת השכר. זה הרבה כסף פנוי להחתמת חיזוק.

      מי שיצליח להחתים שחקני מקסימום אמיתיים על חוזה ארוך עושה עסקה מדהימה. אולדריג', לאב (אם בריא), מרק גאסול. זה נכס אדיר. גם החוזה של דיוויס ב- 29 מיליון, כשסביבו שחקנים יקבלו 33-34 מיליון, ייראה מציאה אדירה.

  11. ניו אורלינס הם המנצחים הגדולים של היום הראשון של שוק השחקנים החופשיים.
    גם החתימו שחקן על לחוזה ארוך במיוחד, גם קיבלו אותו בהנחה משמעותית – הקפיצה הצפוייה בתקרת השכר משמעותה חיסכון אדיר יחסית למקום יגיע חוזה מקסימום בעוד שנתיים (הסיבה מדוע לברון חותם כל פעם חוזה לשנה אחת)

      1. דייויס ? ההנחה היא ממש לא משמעותית, ולא היה שום סיכוי שהוא יסרב לחוזה מקסימום. אף שחקן בהסטוריה של הליגה לא סירב לזה בחוזה הראשון שלו אחרי חוזה הרוקי.

        אולי באטלר יהיה הראשון.

  12. אין מצב שדמיאן לילארד שווה 120 מיליון ל-5. גם אחרי הקפיצה של הגג. הוא רכז מעולה, אבל יש הרבה כאלו בליגה. הסיבה היחידה להסכם הזה הוא LONG-SHOT בניסיון להשארת אולדריג', אבל זה לא יקרה.

  13. אין שום קשר לאולדריג'.

    אחת הסיבות שאולדריג' עוזב היא שהוא לא רוצה לשחק עם לילארד.

    הולך לבחור בין הספרס ללייקרס.

  14. הלייקרס מנסים להנחית גם את אולדריג' וגם את ג'ורדן – מה שאפשרי אם יהיה סיין אנד טרייד עבור אחד מהם (וגם הבלייזרס וגם הקליפרס ישמחו מאד לסיין אנד טרייד כזה אם ידעו שהשחקן שלהם עוזב), ובמקרה כזה הם יאלצו להיפטר מרנדל שבינתיים לא מראה את ההתקדמות שהם ציפו לה באימוני קדם העונה – למרות שעובד קשה.

    הם די אופטימיים לגבי אולדריג', פחות לגבי ג'ורדן, וכאופציה שנייה ינסו להביא ליד אולדריג' או את רובין לופז, או את מונרו, או את צ'אנדלר – שאת זה הם כנראה יכולים לעשות בלי לוותר על רנדל.

    כדי להביא את צ'אנדלר או לופז – הם כנראה יצטרכו לוותר על בחירת דראפט עתידית כדי להיפטר מניק יאנג ולפנות מקום תחת תקרת השכר (ומעוד 2 שחקנים זולים שלא תהיה בעיה להיפטר מהם).

    לגבי מונרו – אני מעריך שיש אפשרות לסיין אנד טרייד עם דטרויט שדווקא עשוייה להיות מעוניינת בניק יאנג וריאן קלי שיתאימו מאד לשיטה של ואן גנדי.

    אם יהיה סיין אנד טרייד (כנראה רק במקרה של ג'ורדן או מונרו) – הלייקרס גם יוכלו להחתים שחקן נוסף עבור כ 5.5 מיליון דולר חוץ מחריגה של 2.8 מיליון שתהיה להם בכל מקרה.

    אם יצליחו להביא את אולדריג' וסנטר הגנתי כמו ג'ורדן או לופז – זה בעצם שטיח אדום לדוראנט בקיץ הבא.

    1. רנדל זה לא תומאס רובינסון. אתה לא יכול פשוט להיפטר ממנו אחרי שנה אחת. דברים כאלה כמעט אף פעם לא קורים. יותר מזה – עם העלייה בתקרת השכר, רוקיז שווים הרבה יותר בגלל החוזה, ורנדל על מינימום לא שווה הרבה פחות אם בכלל מאלדריג' על מקסימום.

  15. +1
    במקרה של סיין אנד טרייד האם זה לא יכלול את ראסל ? חס ושלום
    חמישייה של ראסל קלארקסון קובי אלדריג׳ גורדן/מונרו/ לופז
    זו קבוצה למקום 6-9 במערב ובטח שמשטח טוב לשנה הבא
    דדי כמה היית מעריך את הסיכויים לדבר כזה ?

  16. נראה לי חסר הגיון כל הקטע הזה של הסיין אנד טרייד במיוחד אם שחקן הוא כבר חופשי בלתי מוגבל, גם מונרו וגםאלודרידג׳ יחתמו בקבוצה מסוימת והקבוצה הקודמת שלהם לא תקבל כלום בתמורה

  17. Sources: Danny Green has agreed to a 4 year, $45 million deal with the Spurs
    מוזר .נראה כמו חוזה טוב לליקרס. או שהספרס מכינים יופי של סיינד אנד טרייד (טיאגו וגרין תמורת למרקוס) נחיה ונראה.

  18. איתי? באיזה עולם מישהו ייתן עת למרקוס בתמורה לטיאגו וגרין?

    כל פוסט סיזן אותו סיפור עם אוהדי הלייקרס…..

  19. דני גרין חתם בספרס ל4 שנים …45 מיליון !
    אז כרגע יש פארקר גרין ולאונרד
    אני מניח שדאנקן יחתום בקרוב לשנה או שנתיים אינשאללה חמש
    ואם למרקוס בא ואי ואי ואי

  20. איזה חמישיה מפחידה….אני מתחיל לרטוט פה
    פארקר
    גרין
    לאונרד
    אולדרידג'
    דאנקן

    מהספסל ביינס דיאו מילס ועוד כמה חיזוקים נכונים ירכיבו קבוצה מטורפת

    1. עם משכורות כאלו מטורפות, בני הבכור העתידי, ורדל סטפן חיים, ישלח לחוג כדורסל בגיל 3 (בעל כורחו) בכדי שיהיה הישראלי השני בנבא.. 🙂
      הסכומים הולכים ונהיים מופרכים..

  21. מילסאפ עוד לא באורלנדו, קיבל הצעת מקס של 80 מיליון דולר ל4 שנים אבל השמועות האחרונות שהוא עוד לא לקח החלטה אחרונה(כשאומרים שגם ההוקס מניחים לו הצעה דומה על השולחן).

  22. מבחינת הלייקרס- אולדריג' כנראה ירד מהפרק אחרי הטרייד על טיאגו.

    אכזבה גדולה אם לא מצליחים להנחית לפחות גבוה רציני אחד בקיץ הזה,
    אני לא רואה את דוראנט מגיע בקיץ הבא בלי שיהיה פה קרקע של משהו מוכן ולא בפוטנציה.

    1. מה עם קנטר?
      לפי דעתי אוקלהומה במצב הכי טוב .נחו השחקנים .ושנה הבאה עם. אדאמס איבקה דורנט וויטרס וראס.עם מאמן נורמאלי השמיים זה הגבול.

  23. מעניין לדמיין "סמול בול" של למרקוס קוואי גרין מילס ופרקר.בחינת הגנה ללמרקוס וקוואי יש חתיכת מוטת ידיים .

  24. קארול מוסיף לראפטורס רוע, GRIT והגנה מעולה, והוא ישחק מעולה ליד דה רוזן (ורוס יכול להיות שחקן שישי טוב). הוא יוכל לעזור להם בהגנה, אבל עדיין אני לא רואה אותם עוברים את הסיבוב הראשון במזרח

    1. חחח מה?? אתה רציני?? נכון לעכשיו עם קארול זו כנראה הקבוצה השנייה-שלישית הכי חזקה במזרח.

      אין יותר הוקס כנראה וזו הבשורה המרכזית מהיום הזה.

      קארול לא נותן להם רק את אחת ההגנות הכי טובות על העמדה הוא גם נותן הרבה יותר יציבות בקליעה ממה שהיה נותן טרנס רוס(שהיה שחקן של יום וחצי יפים בחודש).
      שחקן נהדר לחמישייה ל32 דק' לערב בדיוק לעמדה הנחוצה עבורם.

  25. ספרס יכולים להרוג את הליגה
    הרסו ללייקרס את התכנונים אבל כני עדיין אופטימי על מונרו שהיום ייפגש איתם

  26. כותרת בלייקרס נישיון – Lakers didn’t make ‘strong impression’ on LaMarcus Aldridge.
    ויש גם שאלת סקר – האם הלייקרס צריכים לשלוח את ראסל בטרייד תמורת קאזינס

  27. איפה נעלמו הסנטרים? קבוצות בלי סנטר אחד לרפואה בסגל מחפשות בנרות פורוורדים דומיננטיים… המהפכה של הסמול בול רבותיי!

  28. מ אריאל אם ולדי כוגן אמר שכן יש סיכוי גדול.
    איני מהמר אך אם אשלח משהו הייתי שולח
    עם ולדי (הקדוש) כוגן
    עם מומי החציל/מידן
    ואיתי קדם
    שחזו הרבה תוצאות נכונות.

  29. אינגלס חשוב יותר מניק קייב 🙂
    תודה על המעורב הנפלא לרועי והתגובות המעדכנות לכם
    וכמובן על ההומור

  30. שאלה לדדי, מדוע אולדריג' לא רוצה לשחק עם דמיאן?

    והדרת פני זקן זו כנראה האימרה שלברון (הקאבס בקטנה)
    פועלים על מישנתה היום,
    מה יש לכם מבתי אבות טיישון היה מופלא בדטרויט
    ולא נראה שנשאר עוד משהו בקנה.

  31. אני ממש אשמח אם לאוסון או רוונדו או לו וויליאמס יסגרו בסקרמנטו כמו כן אחד מקוסטה קופוס או אד דיוויס ועומרי.

    הקינגס יראו רכז אחד שיוחתם וקוליסון.
    2- בן וניק
    3- רודי ועומרי
    4- קאולי סטיין גייסון תומפסון לנדרי
    5-קאזינס-קופוס או אד דיוייס

    חבורה לא רעה רק שיפסקו השמועות על קארל

  32. זיו מקווה שרונדו שהרעיל הרבה בארות מים
    לא יחתום או שמישהו או משהו יעבור עליו וישתנה לטובה.
    להזכירך גוג(ומגוג) סמית עזב את דטרויט והבוכנות
    הפציעו (כשחר העולה) ןהפציצו.
    או שקאזניס יתן לו מבט מאיים, לשינוי.

  33. תודה דדי, באמת האופי של לילארד הוא לא משהו בעיני
    למרקוס נראה אדם טוב ופשוט וכמובן שחקן ענק.
    דדי אתה חשוב פה בעונת העברות ובכלל ותודה על המידע
    שלך.

  34. אני מאמין שאדם בשביל להצליח צריך תנאים נכונים.
    רונדו אם יקבל אמון מקארל ןהמצב הבריאותי שלו תקין יכול לעבוד טוב.
    הוא רק סיטואציה מתאימה אותו כנל על לאוסון.
    אני מעדיף את לאוסון בהרבה , אבל המחיר יהיה יותר גבוהה כי דנבר תדרוש לא מעט

  35. צ'נדלר הוא בדיוק מה שפניקס הייתה צריכה. עם או (וכנראה בלי) אולדריג', יש להם חמישייה חזקה שנה הבאה. עכשיו שיחכו למצב של המג'יק עם מילסאפ, ואם הוא חותם שילכו בכל הכוח על טוביאס האריס.

  36. צ'נדלר סגר תנאים עם הסאנס שגם סגרו עם ברנדון נייט על הארכה ל5 שנים(70 מיליון דולר), כמו שנתנו לבלדסו לפני שנה.

  37. ללייקרס לא נשאר הרבה
    יאללה חוזה שמן למונרו שלפחות הוא יבוא !
    לא רוצה את קאזינס כי אני רוצה שראסל יישאר

  38. אני מקווה מאוד שבלייקרס לא חושבים לרגע על מונרו, אני מעדיף לפתח את רנדל ולחכות לקיץ הבא.

    מאמין שהניקס יתאבדו כהרגלם ויקחו אותו.

    דיאנדרה לשם צריכות להיות משוגרות האנרגיות.

  39. זה מעניין מה שהסאנס עשו, צ'נדלר על 52 מיליון דולר ל4 שנים, בלדסו ונייט שניהם על מקסימום של 70 מיליון דולר ל-5 שנים, מה שבעצם מאפשר להם לנסות למשוך את אולדריג' או לצאת מפול פוזישן טוב מאוד לדוראנט בקיץ הבא.

  40. תשתדלו לא להתגלגל מצחוק כשאתם קוראים את זה לראשונה אבל אמיר ג'ונסון סגר בבוסטון- 24 מיליון דולר לשנתיים.

  41. טוביאס הריס גרג מונרו ודאנדרה הם השמות של הלייקרס
    אורלנדו לא ישוו את החוזה של הריס אם יציעו לו מקסימום על פי לייקרס ניישן

  42. לא אוהד לייקרס אבל לדעתי הם צריכים ללכת על דיאנדרה והאריס
    ככה הם סוגרים את 4 -5 למרות שהאריס בין 4 ל3.
    עם הגארדים לא תהיה בעיה לחכות עוד שנה במיוחד עם ראסל
    והכל מוכן לKD

  43. Pop: Look, LaMarcus, I'm not going to blow smoke up your ass. We feel that you will be a perfect fit for the Spurs culture, on and off the court. If you feel the same, let's make it happen.

    Parker: *chewing*

    Aldridge: I can't lie, I'm intrigued with the possibility. What would the team look like next season?

    Duncan: *logs out of World of Warcraft* Just to let you know, I'll be returning.

    Buford: In case you haven't heard, we just re-signed Danny Green and traded away Tiago Splitter to open the necessary salary cap space to fit in your maximum contract. *awkwardly large 12-second toothy grin*

    Aldridge: Yeah, I just saw that.

    Duncan: *logs back in, switches to his level 80 Mage*

    Parker: *chewing*

    Pop: Kawhi has agreed to come back, but it won't be official until after all the other pieces fall into place. We're thrilled, as I'm sure he is too.

    Leonard: …

    Aldridge: I might be interested in signing a two-year deal. Would that work for you?

    Buford: Sure. We can work with you on any structure you prefer. *awkward grin*

    Parker: *chewing*

    Aldridge: Pop, how long do you plan to stick around?

    Pop: What the hell else am I going to do? Watching grape vines grow is only entertaining for so long. My wife would kick my ass out of the house a few months into retirement.

    Aldridge: *chuckle*

    Buford: *hearty laugh*

    Parker: *chewing*

    Duncan: *joins dungeon raid*

    Leonard: *blank stare*

    Aldridge: I think I'd be a good fit. Do you see any issues?

    Pop: You'll be a great fit off the court. On the court, who cares? It's just basketball. We'll win some games and lose some games. Life will go on.

    Aldridge: Hmmm. Alright. Cool.

    Pop: Enough of this bullshit. Let's eat. The food's getting cold.

    Aldridge: Sounds good to me.

    Pop: Tony! What the hell?

    Parker: Oh, yeah, Pop told me to say you be a great character fit in San Antonio and …

    Pop: *interrupts* Not that. Where the hell is your food?

    Parker: *looks around sheepishly* I'll take some more foie gras, please.

    Pop: God damn it, Tony.

    Duncan: *mutters* Ha, I thought he was watching what he ate this summer.

    Pop: *tosses napkin*

    Buford: *nervous laugh*

    Leonard: …

    Aldridge: *chews food while slowly nodding and looking at his potential teammates with squinted eyes*

  44. לא מאמין בסיכוי להביא את ג'ורדן ללייקרס בלי אולדריג'.

    לדעתי צריכים ללכת בכל הכח על שאמפרט ולאלץ את קליבלנד לעשות סיין אנד טרייד עבור ניק יאנג.
    הבנתי שהם מתעניינים באימאן, וזה כנראה אומר לשלם בהגזמה – אבל לדעתי הוא שווה את זה.

    במה שנשאר – רובין לופז.

    1. +1 ג׳ורדן מושלם ליד PF טוב (נניח גריפין) להביא אותו לבד זה בזבוז רציני.מה עוד שכל ה PF הטובים תפוסים (למרקוס בלייק דיויס לאב בוש וכו,)

  45. אני גם נגד להביא אותו גם אם זה אפשרי
    אהל הם חייבים לבצע מהלך ביממה הקרובה
    טוביאס הריס ומונרו אלה השמות המעניינים מבחינתי

  46. תזכירו לי תמורת מה הספרס העבירו את ה 16 מיליון דולר של ספילטר לאטלנטה?…

    רק לי יש הרגשה שההוקס אמרו לספרס- "אין לכם כמעט מקום תחת התקרה ואתם מחפשים להעביר אלינו את החוזה הכי גרוע כדי להחתים את אלדריג'?… אין בעיה תעבירו אותו אליו"…

    יש מצב ששוב נראה את הקאבס נגד ההוקס בפלייאוף רק בתור מדורגות 1-8 סיבוב ראשון.

    איזה בזבוז של פרנצ'ייז.

      1. הבעיה שכל אטלנטה היא ברת החלפה.
        היתרון שלהם היה המארג הקבוצתי. הם הגיעו לפיק שלהם אני לא רואה איך הם מתקרבים לזה אפילו

    1. לוקחים קבוצה שהגיע לגמר, מוסיפים לה את קיירי לאב וורז'או בריאים ויהיה בסדר 🙂

      וברצינות, קליבלנד בעיקר צריכה עיבוי קל בספסל. אני אופטימי. מישהו יודע מה קרה לנייט רובינסון? נראה לי הוא יתאים בתור מחליף נוסף לקיירי אבל הוא נעלם לי מהראדר

  47. אין לי ספק שאלדרידג' חותם בסן אנטוניו.
    ברגע שעלתה השמועה שלסאנס יש סיכוי להחתים את אלדרידג',
    היה לי ברור שזה רק על מנת לייצר להבה קטנה של אופטימיות שתכובה ע"י דלי של מים צוננים בדמות חתימה עם האויב המושבע – הספרס.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט