מעורב הופס ליום שני / מנחם לס

1. לברון יהיה שחקן חופשי ביום רביעי ה-1 ליולי

לברון יוותר על האופציה שישנה לו להמשיך כשחקן הקאבס על 21.6 מיליון דולארים, ויהפוך לשחקן חופשי ב-1 ליולי. הצעד היה מצופה, וכך הוא יהפוך בפעם השלישית ב-6 השנים האחרונות לשחקן חופשי UNRESTRICTED., .

הסוכן של לברון הוא ריץ' פול שהוא גם סוכנו של טריסטן ת'ומפסון והוא אמר הערב שהוא "לא דואג בקשר ללברון; החשיבות הראשונה הוא חתימת חוזה לטריסטאן". טריסטאן מצפה להצעה  מהקאבס על לפחות 13 מיליון. מה יהיה אם קבוצה אחרת תציע לו יותר – הרבה יותר? – איש לא יודע.

לפי מה שאומרים קרובי-קאבס, לברון חושש – או מחכה לפחות – להחלטתו של קווין לאב. הקאבס בטוחים שהם יוכלו להחתים את לאב. הם עומדים להציע לו מקס של 110 מיליון ל-5 שנים, למרות בעיות הגב שצצו. הוא – לאב – ידבר עם קבוצות שונות אבל אני כמעט בטוח שהוא חותם עם הקאבס אלא אם כן הוא שומר בסודי סודות דיל אפשרי שיש לו כבר עם קבוצה אחרת, דבר שנעשה בחדרי חדרים ובצורה סודית ואסורה. אבל כולם מדברים בטלפונים ועושים סידורים לפני התאריך הרשמי המתיר זאת.

אני מאמין שהקאבס לא יחכו ומיד יציעו ללברון חוזה מקסימלי לארבע שנים ביום רביעי. אז הם חייבים להחליט סופית בקשר לתומפסון ואימן שומפרט, שהוא RESTRICTED FREE AGENT.

לקאבס אין כסף תחת סף השכר ואין להם BIRD'S RIGHTS ללברון, אז הם יציעו לו מקס של 22 מיליון שהוא יחתום לשנה אחת בלבד, ויעשה אותו תרגיל בשנה הבאה כשב-2016-17 המשכורות תעלינה השמיימה בגלל חוזה הטיווי.

2. מה יקרה עם טאז' גיבסון?

Taj Gibson, PF, Chicago Bulls

הבולס הלכו לדראפט של 2015 LOADED בפרונט-קורט, וכשהדראפט הסתיים נוסף להם עוד BIG BODY בפרונט.

אי מדבר כמובן על בובי פורטיס. מי שזוכר אותו מהתיכונים ב-2013, הוא היה "מיסטר ארקנסאו בסקטבול", בחמישיית מקדונלד, ונתן שנתיים מצויינות בארקנסאו. הוא גבוה (11'6 – 2.11 מ') השוקל 106 ק"ג עם קליעה טובה מאד מרחוק, וריבאונדר טוב (סיים שנתיים בארקנסאו עם 7.8 ריב' ו-1.7 חסימות). השאלה מה פרד הולברג מתכנן לעשות, וכמובן שזה לא תלוי רק בו.

עם כל הגבוהים, לטום ת'יבודו לא היו מספיק דקות לתת למספרי 4 ו-5, ועתה נוסף עוד אחד. פאו גאסול ויואקים נואה תיקתקו 65 דקות מה-96.  טאז' גיבסון תיקתק 27.3 דקות וניקולה מירוטיץ' תיקתק 26.0.

המאמן הולברג הוא חסיד ה-SPREAD OUT OFFENSE,והפרונט-ליין לא נעשה צעיר יותר. אז אולי הולברג רוצה להוריד את ממוצע השנים, ולדלל את הרשימה. לי נראה שגיבסון הוא האדם שיילך. יש לו חוזה טוב לשנתיים הבאות (17.4 מיליון לעונה), אבל ייתכן מאד שקבוצה אחרת תציע לו אותו כסף בתקווה שמספריו יעלו (הוא היה 12.8 ו-8.4 ריב' בחישוב ל-36 דקות) אם הוא יהפוך לשחקן חמישייה.

הבחירה של בובי פורטיס היתה הצעקה הגדולה ביותר לקבוצות אחרות ללכת אחרי גיבסון, והודעה לגיבסון שהבולס מעדיפה עתיד בלעדיו!

3. 2.18 מ' לכל המעוניינים: רוי היברט

 

אני חושב ומאמין שלארי בירד הגיע למסקנה שרוי היברט  הוא לא האדם שאיתו ניתן לגבור על מיאמי או קליבלנד.

לארי לא הדגיש שמות אבל אמר לפני הדראפט ש-"הפייסרס רוצה העונה להגביר את קצב משחקה". וכשכתבת האינדנאפוליס סטאר קנדיס באקנר שאלה אותו כיצד הוא מקווה להשיג את המהירות שמקווה, הוא ענה, "ע"י שנשחק A LITTLE SMALLER".

אני לא יכול לראות היכן הוא יכול ללכת "A LITTLE SMALLER" מלבד לשלוח את רוי היברט לאן-שהוא..

רוי לא יכול להיות נמוך מ-2.18 מ' אלא אם הוא מתכופף,  והוא לא מסוגל לרוץ יותר מהר. הם חייבים למצוא דרך למצוא לו בית חדש. לא יהיה קל למצוא לו בית חדש עם ה-6.9 ריב' למשחק ו-44.7% בזריקות שרובן תחת הסל. אבל הוא 2.18 והוא 'מגן טבעת' אדיר בגלל גופו ומשקלו. אני בטוח שמשהו יקרה ביום רביעי. הם ניסו לשלוח אותו לאן-שהוא לפני הטרייד דד-ליין ולא הצליחו, אבל לא ייתכן שאף קבוצה בליגה לא תרצה את רוי היברט שפעם אמרו עליו שהוא העתיד.

4.  טיי לאוסון: "אמרתי לך, BRO. אני הולך לסקרמנטו!"

 

Ty Lawson, PG, Denver Nuggets

אני מאמין שתוך שבוע טיי לאוסון לא יהיה יותר שחקן הנאגטס. כמו במקרה רוי היברט, הנאגטס ניסו למצוא לו טרייד לפני הטרייד דד-ליין ולא הצליחו, אבל זה קורה כמעט כל שנה. כולם מחכים לדראפט ואז מחליטים.

כבר במשך העונה טיי לאוסון שלח איתותים שהוא היה רוצה למצוא בית חדש. הוא נתן את כל מה שהיה לו לנאגטס, ומאומה לא קרה. הוא רוצה לנסות בית אחר.

רגע, טיי, אולי מאומה לא קרה גם בגללך? אתה יודע, קצת-קצת בגללך?

למזלו של לאוסון יש מאמן שהוא שפוט עליו ושמו ג'ורג' קרל. כשהנאגטס בחרו בבחירה שביעית את עמנואל מודיי, הם שפכו דלק על כל הבלגן שם, ועתה ברור שטיי לאוסון אינו בתוכניותיהם.

כשדנבר בחרו במודיי טיי לאוסון שלח מיד הודעה שהתפרסמה:.

 "Told you. I'm going to Sacramento, bro."

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 34 תגובות

  1. מנחם, התפלק לך השם של מיאמי בתור קבוצה שעליה צריך לגבור בדרך לאליפות המזרח.

    אגב, בויכוח בין לברון לבירד ביומיים האחרונים: אתה מדרג את וינסלו כבר מעל לבירד או בין שניהם מבחינת היכולת?

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

      גדול

  2. אם לברון עוזב שוב הוא מאבד את טיפת ה"מורשת" שעוד נותרה לו….
    זה סתם טריקים של מנהלי החשבונות.

    נראה לי שג'ורג' קארל מתכנן טרייד גדול בו הוא מתכנן להחליף את קאזינס וכספי עבור כל החמישיה של דנוור + 3 מהספסל…

  3. עצם האפשרות שפרנצ'ייז פלייר ברמה של לברון, שכל הקבוצה וכל העיר משתווה לרגליו, ישתמש בקלף היציאה כדי להפעיל לחץ על הקבוצה לקבל מה שהוא רוצה… פשוט דוחה. מבזה את מושג הסופרסטאר.

    1. לא מסכים.
      לדעתי הוא דווקא רואה את עצמו כמגן העיר מול הבעלים והנהלת הקבוצה.
      הוא רוצה להביא אליפות לעיר קליבלנד. לא לקבוצת הקוואלירס.
      לכן הוא משתמש בכל הכלים שהוא יכול כדי לדאוג שתהיה קבוצה שיכולה לזכות באליפות בשביל העיר.
      אגב, תרגיל מחשבתי מעניין. אם מחר בבוקר דן גילברט מודיע שהקבוצה עוברת לניו ג'רזי, מה לברון עושה?

      1. או אם גילברט יודיע מראש מה תקרת השכר שהוא מוכן להגיע אליה, ונותן לשחקנים לפתור את המשכורות שלהם בינם לבין עצמם…

        נדמה שלברון רוצה לסחוט את גילברט ולהוציא ממנו כל אגורה שחוקה של רווח כדי שלא יהנה כלכלית מהאליפות שלברון מנסה להשיג להם.

      2. אז שידבר. שיגיד. שיהיה מעורב.
        לצאת מחוזה זה צעד אקטיבי, אמצעי לחץ במשא ומתן. ככה הוא מתנהל תמיד, במוד עימות. יש אני, לברון, וכל העולם שסביבי שהמטרה היא לכפוף לרצוני.
        כשקבוצה נכנסת למהלך של שיפור הכוכב שלה מתגייס לעזרה. מתקשר לשכנע, לדבר, להזמין שחקנים.
        ראית פעם כוכב שהקבוצה שלו מחפשת חיזוק והוא לא עוזר אלא מתיישב עם סיגר על כורסה בצד ואומר תקראו לי כשתסיימו אני אשקול אם מתאים לי.

    2. מסכים איתך ודרך אגב כולם כל הזמן יורדים על בלאט איזה שפוט הוא של לברון לדעתי גילברט שפוט הרבה יותר.הרי אין סיכוי בעולם שלברון יעזוב את קליבלנד הוא בחיים לא יעשה את זה,זאת אומרת הוא משחק פוקר עם קלפים די גרועים.גילברט צריך לנצל את זה ולהגיד לו חבוב זה מה יש תתמודד

  4. TT שווה פחות מ13 לעונה. אבל אם זה חוזה ארוך, אז משתלם לסגור את זה עכשיו לפני עלית התקרה.
    לא הדגשת את זה – אבל לברון יחתום על חוזה ארוך כי ככה הוא מבטיח לעצמו שכר גבוה משמעותית מאשר חוזה קצר, אבל כמובן שישאיר לעצמו סעיף יציאה כבר בשנה הקרובה (כדי שבקיץ הבא יהנה מהעליה בתקרת השכר).

  5. אם לברון עוזב את קליבלנד הוא מחוק מבחינה היסטורית. אפילו אם הוא חוזר למיאמי. והוא יודע את זה.

    גיבסון לא ימשיך בשיקגו כמעט בודאות, יש לי תחושה שפניקס ינסו להשיג אותו (או אינדיאנה אם ווסט לא ימשיך, אפשרות סבירה)

    רוי היברט כבר לא יהיה סנטר העל שדיברו עליו בתחילת דרכו, והוא הדרדר העונה בהשוואה לתקופה של ג'ורג' בריא וסטבנסון. ה-DBPM שלו העונה הוא 2.1, שזה טוב אבל לא בטופ של הליגה (רחוק שנות אור מרודי גובר וה-5.1 שלו)

    אם אני פיל ג'קסון, אני עושה כל מה שאני יכול בשביל להביא את כרמלו אנטוני וטיי לאוסון לסקרמנטו, רודי גיי לדנבר ודה מרקוס קאזינס לקינגס. זה טרייד עצום ויש סיכוי קטן שיקרה, אבל לאוסון על גיי זה טרייד שיעזור לשני הצדדים, ואנטוני+לאוסון זה משהו שקארל (ואולי גם דיבאץ) יסכימו בשביל קאזינס-שני שחקני עבר מוצלחים של דנבר.

  6. פרד הויברג שאני מכיר לא יתקע שני גבוהים בקו הקדמי. דאג מקדרמוט יכנס השנה לרוטציה וישתמשו בו כ-4 קולע. רוז ובאטלר זקוקים ליותר ספייס כדי להכנס לצבע. מירוטיץ' מקדרמוט ואפילו דנליבי צריכים לשחק ב-4

    אגב מישהו יודע למה הבולס משאירים את נואה אחרי שנה כזאת ומוותרים על גיבסון?

    1. או! פרד הויברג שאתה מכיר! אני, ממש לא מכיר אותו. תוכל לפרט לנמק ולהסביר? אמרת שהוא אוהב סטרץ׳ פור, האם הוא בעל אורנטציה התקפית או הגנתית? הוא מאמן של שחקנים? מה אתה חושב בכללי הוא יהיה טוב לקבוצה?
      אשמח אם תענה אפילו על שאלה אחת

  7. כמו ש'סתם אחד' אומר לברון מבדיל בין העיר שאותה הוא אוהב לבעלים אותו הוא שונא (בצדק מבחינתו).
    היברט אכזבה עצומה ממה שחשבנו עליו לפני שנתיים-שלוש.

  8. יש פסיכולוג באתר שיכול להסביר לי את תופעת רוי היברט?
    זה שחקן של נטו פיזיות, איך קורה שמהדבר הגדול הבא (ליטרלי) הוא הפך לבדיחה כזאת?

      1. הוא לא הגבוה האמריקאי היחיד שמאכזב ככה/נחשב להד קייס-גם קאזינס, הווארד, ומעל כולם לארי סאנדרס. יש פה Pattern מסויים, זה שווה פוסט, אבל צריך פסיכולוג ספורט בשביל זה.

    1. קראתי כותרת שאמרה שאושר לאישה שסבלה מדיכאון לשים קץ לחייה.
      מהצד אתה אומר מה העניין? שתתעודד. שתעשה משהו שמשמח אותה.
      כמו להגיד לאנורקטית שהיא לא שמנה.
      כמו לשכנע את היברט שהוא גדול וחזק.
      לפעמים אנשים לא מבינים.

          1. די נו, דובי לקח את הנושא למקום מעט הומוריסטי (או לא רציני) עם רוי היברט, אז הוא מקבל תגובות הומוריסטיות. אל תהיו כאלה.

  9. היי היום יום השנה ה-41 לנשואי לגייל המהממת!מלבד אתהלייקרס ה אישה מושלמת! (אבל האהדה ללייקרס מורידה 67% מהשלמות!). אנחנו מבלים את ה-ANNIVERSARY על סירת מפרש ב-GULF OF MEXICO!
    (לרינה ז"ל הייתי נשוי 15 שנים)
    בעוד שבועיים נמשיך בחגיגה בהוד השרון!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט