מיאמי מנצחת הדראפט האדירה; הניקס? יותר גרוע מאסון / מנחם לס

תקראו את שפתי לאט-לאט: מיאמי היט זכו הערב באליפות, מקסימום תוך שנתיים. אני חושש רק שבחירת ג'סטיס ווינסלו תחליט עבורם לא להחתים את דוויין ווייד על הכסף הגדול.

מיאמי לא עשו גניבה. הם שדדו את הדראפט. הלייקרס הפראיירים יכלו לקחת את ווינסלו, אבל הם מטומטמים כמעט כמו הניקס ובחרו בראסל שהוא שחקן טוב, אבל לחצות את ים סוף לא יוכלו איתו.

הניקס? את פיל ג'קסון צריכים להכניס למאסר על שוד של 60 מיליון דולארים. הבנאדם היה שחקן טיפש, מאמן ללא מושג, ועתה מנהל פעולות הכדורסל המסוכן.

לבחור את Kristaps Porzingis, ילד בן 19 בגובה 2.17 מ' השוקל פחות מ-100 ק"ג והוא רזה יותר משון בראדלי? לדעתי צריכים לאסור ברגע זה על פיל ג'קסון להחליט החלטה דפוקה אחת יותר עבור הניקס. היה לו את ג'סטיס ווינסלו…היה לו את פרנק קמינסקי שבניו יורק היה הופך לדייב דהבושר שני…היה לו את מודיי שהיה הופך לארל 'דה פירל' מונרו. אז הוא בוחר איזה לטבי רזה כאיטריה, חיוור, שכל מה שיש לו היא יד לא רעה מה-3.

פיל ג'קסון …בתור שחקן הוא היה גמל; לא צריך הרבה להוסיף. בתור מאמן הוא ניצח למרות עמידתו על הקווים. מי שניצחו לו את 6 האליפויות בבולס היו מייקל ופיפין, ובלייקרס קובי ושאקיל. הדבר היחידי שאני יכול לומר לזכותו כמאמן שהוא לא הצליח להפריע יותר מדי.

אני פונה לכל הינוקות באתר (גיא, מה הרבים של ינוקא, או ינוקה?): זיכרו מה שאדם עם נסיון של 54 שנה אומר לכם: (אני יודע שישנם באתר בני 55 ובני 45 אבל לאחד בן 78 מותר לקרוא גם להם "ינוקות" ו-"טירונים". אז זיכרו מה שאני אומר באופו מחלט):

ווינסלו יהיה השחקן הטוב ביותר מכל הדראפט הזה. הוא יהיה שושנה בין החוחים (ועשו לי טובה ואל תקשיבו לאנטי-מבינים כמו כמה מגיבים כאן ובראשם אחד עם שני "דלת'ים רצופים בשמו).

לא האמנתי למראה עיני ומשמע אוזני כשעד הבחירה העשירית איש לא בחר בו. נבהלתי כשקמינסקי נשאר בבחירה ה-9 ואני בטוח שאם שרלוט היו בוחרים במישהו אחר – נניח גראנט – מיאמי היתה בוחרת בקמינסקי, כי אפילו פט ריילי לא מבין מה שהדוק מבין ואין לו את טביעת העין של הדוק. אם שרלוט לא היתה בוחרת בקמינסקי, מיאמי היתה בוחרת בו ולא בווינסלו.

התמזל מזלנו שגם מייקל ג'ורדן אינו בין החכמים הגדולים והוא בחר בקמינסקי, כשיש לו את אל ג'פרסון, וקודי זלר שסיים את העונה כגדול. וכמובן שלא שכחתי את ביסמאק ביומבו. הוא היה צריך את ווינסלו כאוויר לנשימה במיוחד אחרי הטרייד היום שהעיף את ג'רלד הנדרסון קיביני מאט. אז ג'ורדן – או רפה ההבנה האחר שמנהל שם את העניינים – בוחר סנטר לבן גבוה לא רע כשיש לו את אל ג'פרסון, וסנטר לבן גבוה יותר ואתלטי יותר מפרנק קמינסקי (שאני, אגב, מחזיק ממנו).כששמעתי ששרלוט בחרה בקמינסקי קפצתי מכסאי (חזיתי בדראפט עם כמה חברים וחברות, כשאנחנו אוכלים צלעות מהאש) כמו דפוק בראש וצרחתי בעברית, "יש!!! יש!!! יש!!!".

פתאום התחלתי לרעוד מפחד: מה יהיה אם פט ריילי לא יבחר בווינסלו?

אני נשבע לכם בכל היקר לי שאילולא בחר בווינסלו, הייתי שונא את מיאמי לנצח.

עכשיו עם ווינסלו, ווייטסייד, כריס בוש, גורן דראגיץ', ומי שיביאו במקום דנג (וכמובן שדוויין ווייד הוא עדיין אופציה), וכסף לשחקן חופשי (קווין לאב?), אנחנו הופכים בצ'יק לדרלינג של המזרח וגורמים לדייויד בלאט להפוך למאמן של הקבוצה השנייה או השלישית במערב.

אני חוזר ואומר: מיאמי גנבה הערב מקום ראשון במזרח, כמעט בטוח כבר העונה! (אם לא אליפות).

אתם צוחקים? נראה מי צוחק אחרון. הרי היו לנו כבר ויכוחים כאלה, ואתם יודעים כיצד הם ניגמרו!

 

(יהיה המשך למאמר, אבל בינתיים זהו סיפתח מספיק . אני יותר מדי נילהב. עלי להירגע מעט, להסתכל קצת יותר על הדראפט, ואשלים את המאמר עד 7 בבוקר שלכם!)

1. הבחירה הראשונה של קרל אנטוני טאונס ע"י מינסוטה היתה מצופה. ה-11'6 הזה הוא אולי השחקן הטוב והמושלם ביותר בכל הדראפט. יש לו SIZE מצויין והוא אתלט מצויין. יש לו את כל הכלים בהתקפה. יכול לקלוע אינסייד ואאוטסייד, והוא מגן-טבעת מצויין, ומגן אישי מצויין. והוא GREAT KID! הוא ואנדרו וויגינס יכולים להיות קומבינציה נפלאה. כל בחירה אחרת של מינסוטה היתה טעות קולוסאלית!

בחירה A+

***

2. הבחירה השנייה של ד'אנג'לו ראסל היא טובה, אם כי אילו בחרו בג'אסטיס ווינסלו הלייקרס היו כבר ברגל אחת מחוץ לבריכת הצואה. ראסל, עם ה-5'6 שלו, יהיה שחקן טוב מאד ללייקרס, אבל הם לא צריכים 'שחקנים טובים מאד'. הם צריכים "מציל". הם משוועים ל-"גואל"  הם צריכים "מושיע". ראסל אינו 'מושיע'. הוא שחקן טוב ותו לא. ווינסלו הוא 'מושיע' ותראו זאת בקרוב מאד עם ההיט (ואם זה לא קורה אני מפסיק לכתוב, ועובר רק לעריכה!)

עם רנדל, הייתי מעדיף הרבה יותר את ג'היל אוקפור עליו, ולי ישנו רושם שעמנואל מודיי יתפתח להיות פוינט גארד טוב ממנו, אבל לא זאת הנקודה. הנקודה היא שהוא גאולה לא יביא. מה שכן – אם קופצ'אק חשב עליו כפתיון להביא את קווין לאב או למרכוס אולדרידג', אז אולי הבחירה אינה כה רעה, אבל אני לא יכול לתת להם ציון מעל

B-

***

3. פילדלפיה בחרה כמצופה באוקפור כי למעשה לא היתה לה ברירה. מצד הסנטרים שלה לא ידוע עד היום, והוא היה הסנטר הטוב ביותר בבחירה. הם סיימו את העונה 64-18 והוא-הוא השחקן שיכול לשנות את הרקורד לחיובי יותר מכל אחד אחר. היי, חשבו שהוא ייבחר מס' 1 עד לפני חודש. הוא בגובה 7 פוט עם מוטת ידיים של 6'7. הוא לא מגן מצויין ולא שחקן התקפה מצויין, אבל הוא יהיה מין טים דאנקן לעניים שיביא קצת שקט ושלווה, וקצת סדר לסיקסרס. ווינסלו לא היה עוזר להם במצבם העכשווי. לכל קבוצה אחרת הייתי נותן עבור בחירה זאת "B", אבל עבור פילדלפיה הוא שווה

"A-"

***

4. הניקס בחרה באחד השחקנים האחרונים המתאימים לה במצבה הנוכחי. היא לא צריכה איטריה בגובה 2.17 או 2.18 הרזה יותר משון בראדלי, ושוקל 98 ק"מ…

אתה מסתכל עליו ויש לך חשק להכניס לו 15 המבורגרים וחמש פיצות. הוא ארוך כאורך הגלות. יש לו זריקה מצויינת מהשלוש. אבל האם זה מה שהניקס צריכה? מה ניכנס לראשו של פיל ג'קסון? איך הוא מקווה לבנות קבוצה על כתפי בן 19 בגובה 2.18 השוקל 98 ק"ג ש-JOJO שלנו מעיפה בסטירה אחת מהטיילת עד הים.

שחקן זר מלטביה יבוא להושיע אותנו ב'תפוח הגדול'? הקהל יעשה ממנו קציצות. כשהודיעו על הבחירה הראו ילד בן 11 או 12 אולם 'ברקליס' פורץ בבכי. הוא בכה גם עבור דובי.

 

הדיוטים הניקס.

"D" וזה בחסד!

***

5. אורלנדו בחרה ב- Mario Hezonja בבחירה רביעית. כתבתי את כל מה שיש לי לומר עליו. הוא יכול להיות גניבת דראפט גדולה אם הוא טוב כמו פיו, והוא יכול להיות אכזבה עצומה. כך או כך הוא מתאים לשחק באורלנדו, בעיר שבה מככבים גם מיקי מאוס וסינדרלה.

עבורי זוהי בחירה מצויינת להביא תיירים למשחקים, אבל נכון לעכשיו אין לי מושג אם הוא בחירה טובה או לא לאורלנדו. איני יכול לתת לו ציון.

יש לו את האתלטיות והכריזמה של ה'בראת'ר' המעופף ביותר. האם זה יעזור למג'יק בצרכיה? נחכה ונראה!

*

***

6. סקרמנטו קינגס בחרה בשחקן קנטקי השני (ס"ה 4 ניבחרו בין 20 הראשונים) – ווילי קאולי-סטיין.

 

 

הוא לא טוב כטאונס, אבל הוא 7 פוטר לגיטימי, ולקינגס לא היתה ברירה עם מה שהולך כעת עם קאוזינס: המאמן ג'ורג' קרל רוצה להיפטר ממנו, ואילו בעל הקבוצה רוצה שיישאר. אני לא רואה כיצד ג'ורג' קרל יכול לנצח במאבק אז קאוזינס יישאר, אבל החיכוכים ימשיכו עד שייאלצו לעשות עליו טרייד, או לפטר את קרל. כמובן שהאפשרות השנייה היא הריאלית. אז סטיין הוא 1'7 שחוסם נפלא, אם כי משחק ההתקפה שלו לוקה בחסר, והוא צריך להיות ריבאונדר טוב יותר עם גובה כזה.

אבל הקינגס היתה חייבת אותו, ואני מאמין שהוא יצליח ב-NBA יותר משהצליח בקנטקי. אבל הוא היה שחקן טוב בחמישייה של האלופה, ואני נותן לסקרמנטו ציון טוב עבור בחירתו:

"B+"

***

7. מה אתם אומרים על בחירתה השביעית של דנבר, עמנואל מודיי?

*

*

בואו אגלה לכם מה עומד לקרות, ולמה דנבר בחרו בעמנואל מודיי: בדנבר מאוכזבים מטיי לאוסון, והשפוט הגדול ביותר שלו הוא ג'ורג' קרל. לטיי לאוסון לא היה מחליף מלבד ג'מיר נלסון, ועם ג'מיר לא תגיע לשום מקום. אני כמעט בטוח שמודיי הובא כצעד ראשון לטרייד שייעשה תוך שבוע כשטיי לאוסון עובר לסקרמנטו קינגס, למאמן שהיה לו בדנבר ושהתפתחו ביניהם יחסי אהבה, ומודיי הובא כפוינט החדש של הנאגטס. מבחינה זאת, הבחירה היא לפחות

B+

***

8. דטרויט בחרה בסטנלי ג'ונסון.

דטרויט חיפשה סמול פורוורד שיכול TO SHOOT, והיא מצאה סמול פורוורד היכול TO SHOOT. אני הייתי מעדיף את ווינסלו שהוא בגדול שחקן הרבה יותר חשוב ואפקטיבי, אבל כפרשמן השנה ב-PAC 12 עם ממוצע של 13.8 ב-40.9% מהפארקט ו-37.9% מאחורי הקשת אולי היא מצאה מה שהיא רצתה. הוא שחקן וורסטילי מאד, וסטן ואן גנדי אמר שלכן הוא העדיף אותו על ווינסלו.
הוא עוד יצטער על כך מאד!
"C+" לא כי ג'ונסון לא טוב, אלא בגלל שהפיסטונס חיפשה סמול פורוורד, ולא בחרה בווינסלו!

*

 

9. ההורנטס בחרה בפרנק קמינסקי.

 

 

 

כיצד אתה בוחר סנטר כקמינסקי כשיש לך בקבוצה אל ג'פרסון, ספנסר האוס, קודי זלר, ניקולאס באטום, וביסמרק ביומבו

אתה נתת את ג'רלד הנדרסון, ויש לך את ג'סטיס ווינסלו ואתה לא בוחר בו? קמינסקי היה יכול להיות בחירה "A" לאחרים, אבל להורנטס הוא

"D-"

***

10. מיאמי מוצאת את היהלום הגדול ביותר, יהלום שהיא לא חלמה למצוא בבחירה 10.

הוא יכול להיות הדלק שיניע את כל המכונה. את הבעיייה עם דוויין כבר הסברתי.

צעד ראשון לאליפות!

"A+++"!!!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
162 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
john
john
26 ביוני 2015 5:54

לגבי ווינסלו מקום עשירי? גניבה יפה. מסכים.אולסטאר תוך כמה שנים. פוטנציאל לטופ 25 בליגה

S&M
S&M
26 ביוני 2015 5:57

מה שטוב אצלך, זה שאתה נותן פרשנות לפני מעשה, ולא אחריו. אני לא מכיר את השחקן. נגזור ונשמור. 😉

Oron
Oron
26 ביוני 2015 6:06

S&m אתה בטוח שאתה מדבר על דר׳ מנחם לס?
אבל בעניין הזה אפילו הדוק צודק,ווינסלו יהיה כוכב.

gogo
gogo
26 ביוני 2015 6:17

גם מסכים לגבי ווינסלו
בנוגע לקמינסקי- מכניס את זלר לכיס הקטן מבחינה התקפית, ועם 41% לשלוש..
קאולי סטיין- בזבוז של סקרמנטו, עם הגובה שלו לוקח רק 6.4 ריבאונד ולא מסוגל לקלוע.
בובי פורטיס !!! גנבה של הבולס- אחלה שחקן

עגל
עגל
26 ביוני 2015 6:20

אם פט ריילי לא היה בוחר בווינסלו הייתי שונא את מיאמי לנצח – זה אוהד אמיתי !
🙂

גיא
גיא
26 ביוני 2015 6:22

ינוקא, במקור מארמית (תינוק)
מילים שמסתיימות באות א', ומקורן בארמית –
אם הן בלשון נקבה, אז ה-א' הופכת ל- ה'
עובדא הפכה לעובדה, עסקא הפכה לעסקה.

אם הן בלשון זכר, ה-א' נשארת.
ינוקא. ברבים ינוקות.

דובי
דובי
26 ביוני 2015 6:28
Reply to  גיא

יופי נחמה.
עכשיו תמצא משחק מילים לפורזינגיס.

יש לי!
טפו עליו!

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
26 ביוני 2015 7:10
Reply to  דובי

"לבור הביוב לא אכפת אם זורם אליו עוד גוש צואה קטן"

– משפט סיני חכם מספר הטאו על הניו-יורק ניקס

דובי
דובי
26 ביוני 2015 7:36

מושלם!

מנחם לס
מנחם לס
26 ביוני 2015 18:25
Reply to  דובי

נכון

זיו
זיו
26 ביוני 2015 6:48

גם אני חושב שווינסלו יהיה טוב מאד וגניבה של הדראפט.
קיוויתי שהקינגס יקחו אותו למרות העומס בעמדות 2-3 כי הוא פשוט בקליבר יותר גבוהה ממה שיש לנו.

זיו
זיו
26 ביוני 2015 6:51

אחרי ווינסלו רציתי את את קאולי סטיין ואני שמח גם לגביו.
דרך אגב הוא היה הבקשה של קאזנס בדראפא , אז יכול להיות מאד שזה ירגיע קצת את השמועות והרוחות בקינגס.
כתבה של תום זילר מאס בי ניישן בעניין
http://www.sbnation.com/nba/2015/6/25/8849321/willie-cauley-stein-demarcus-cousins-kings-nba-draft-2015-trade-rumors?_ga=1.72338523.938632493.1416173729

מנחם לס
מנחם לס
26 ביוני 2015 18:25
Reply to  זיו

בחירה טובה לקבוצץך!

אדם
אדם
26 ביוני 2015 6:51

ווינסלו ישמח לשמוע ששוריין לו מקום ב Doc HOF לצד ענקים כמו ג'בייל מגי, מריו צ'אמרס והגבוה ההוא מOKC שכרגע אני מתקשה לזכור את שמו.

Smiley
Smiley
26 ביוני 2015 13:07
Reply to  אדם

האשים תאביט'!!!!

מנחם לס
מנחם לס
26 ביוני 2015 18:26
Reply to  Smiley

האשים עוד לא אמר את המילה האחרונה

דובי
דובי
26 ביוני 2015 18:30
Reply to  מנחם לס

שתהיה מה?

דובי
דובי
26 ביוני 2015 6:52

אין לי מה להגיד. באמת. נמאס לי.
נשאר לנו רק לחפש בשוק עם הכסף הפנוי.
אבל לך תסמוך על החמור הזה שיביא את הישועה.

פאקקקקק!

גיא
גיא
26 ביוני 2015 7:00
Reply to  דובי

אני לא מבין מה אתה מקטר.
הניקס השנה יתנו קפיצה דרמטית, ותהיה להם הבחירה ה-13 בדראפט של השנה הבאה.
(כנראה בגלל רצף נצחונות רגע אחרי שכבר יגמרו הסיכויים להגיע לפלייאוף)
יש שמועות שגדל בצפון אזבחיה שחקן 2.10 במשקל 62 ק"ג שפשוט תפור על המשולש של הניקס.

דובי
דובי
26 ביוני 2015 7:04
Reply to  גיא

שה שה… דווקא דדי נתן לי עידודים…
הוחלט שהליטאי יכול להיות בסדר, ואפילו השגנו רכז ראוי תמורת טימי

גיא
גיא
26 ביוני 2015 7:12
Reply to  דובי

אני אוהד פניקס. סביר להניח שבוקר, בו בחרנו,
יודע לקלוע רק מה-3 של המכללות. ובנוסך הוא הולך להדרס ע"י כל גארד אתלט בליגה.
אני מחפש נחמה במקומות אפלים…
(צרת רבים, חצי נחמה…)

doriso
doriso
26 ביוני 2015 15:06
Reply to  דובי

דובי, ראיתי את הדראפט לייב וכאוהד פיסטונס הרגשתי כמו מישהו שהיה פעם בתאונת דרכים, ועכשיו מסתכל מהצד על אחת כזאת בחיוך ציני: "אני גם הייתי באחת כזאת פעם, זה היה נורא".
דארקו 2.0.

מנחם לס
מנחם לס
26 ביוני 2015 18:29
Reply to  doriso

כשווינסי AVAILABLE אתה בוחר בג'ונסון? ואן גנדי הוא מפגר.

doriso
doriso
27 ביוני 2015 1:45
Reply to  doriso

בגדול הייתי איתך כשהוא הוכרז, ולווינסי יש יותר כישרון.
אבל יש משהו פיסטוני בג'ונסון. קשוח בהגנה, אגרסיבי יותר, וריצפה לא רעה בכלל, אין מצב שהואיהיה באסט, וכמובן יושב בעמדה שהפיסטונס צריכה.
אגב, מישהו זוכר מתי הפעם האחרונה שהפיסטונס לא בחרו 8?

שמואל
שמואל
26 ביוני 2015 7:02

קצת ירדת יותר מדי על פורזינגס. יש לו פונציאל ענק והייתי מתפלא אם היה יורד מתחת למקום ה7.

ווינסלו ללא ספק גנבת הדראפט. אז או שהקבוצות יודעות משהו שאנחנו לא – או שהם פשוט סתומות.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
26 ביוני 2015 7:30

פוסט ענק.

לא יודע לגבי היכולות של האטרייה החדשה של הניקס, אבל אני מסתכל עליו ולכל אורכו כתוב "מועד לפציעה ב-NBA".
הוא יותר מדי ארוך, יותר מדי רזה, פחות מדי אתלטי והכי מסוכן – פחות מדי מודע לכל זה כדי לא להיפצע באינטנסיביות של הליגה.

Smiley
Smiley
26 ביוני 2015 13:09

גם נוביצקי הגיע כאיטרייה מליגה שנייה בגרמניה… רק ימים יגידו מה יהיה עם הליטאי הזה

רועי ויינברג
Admin
26 ביוני 2015 7:42

גניבה ענקית, שחקן טופ 5. עכשיו צריך לקוות שדנג יתחרפן ויחליט לא לממש את האופצייה, ויש לנו עוד 10 מיליון דולר פנויים להחתים את וויד.

עזי
עזי
26 ביוני 2015 7:47

מנחם מה אתה מבין בקולגים…..
תתמקד בקבוצה ה קומית של גרינוויל

אמיר ל.
אמיר ל.
26 ביוני 2015 7:50

ממה שהספקתי לראות ראסל בסה"כ שחקן יותר טוב מווינסלו אפילו שהם בעמדות שונות.
ובהתחשב ברמה הגבוהה של הפוינט גארדים במערב צריך מישהו חזק בעמדה הזאת.

בחירה טובה של הלייקרס לטעמי.

מנחם לס
מנחם לס
26 ביוני 2015 15:36
Reply to  אמיר ל.

נוסיף את אמיר לרשימת רפי ההבנה. עוד אחד, פחות אחד. יש מספיק ברוך השם

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
26 ביוני 2015 7:57

פינוק מיוחד לבוקר – 5:43

https://youtu.be/RfzBqzg1cek?t=5m43s

יניב
יניב
26 ביוני 2015 9:00

גדול מאיפה אתה מוצא את זה

יואל
יואל
26 ביוני 2015 10:54

אני מוציא את בובת הוודו החדשה ומולק לה את הראש.
+100 ענק

or-k
or-k
26 ביוני 2015 14:36

מתעב את היצור הזה!
בגללו סמית' ולאב בורחים מקליבלנד. פעם הוא עוד היה נסבל איכשהו אבל היום הוא מפלצת.

מנחם לס
מנחם לס
26 ביוני 2015 15:35

גדול!

שמואל
שמואל
26 ביוני 2015 8:01

הלייקרס עשו מהלך נבון, אין הרבה גארדים מעולים על השולחן כרגע, אבל יש הרבה מאוד גבוהים (קאזינס, אלדריג, לאב, גאסול, ועוד).
יהיה להם הרבה יותר קל למצוא גבוה מאשר למצוא גארד טוב.

מנחם לס
מנחם לס
26 ביוני 2015 15:38
Reply to  שמואל

רק נטולי הבנה קוראים לזה "מהלך נבון". ואגב, באתר הזה לא מבינים מילים כמו "נבון". אנחנו כורדים כאן. הם עשו 'מהלך מזויין'.

סרי קפול
סרי קפול
26 ביוני 2015 8:17

ווילסון כ"כ טוב שיוביל את מיאמי לאליפות השנה מהספסל –
מזכיר קצת את בדיחות צ'אק נוריס

פרזיטיס מרוצה מהבחירה ע"י ניו יורק מכיוון שרוצה לצאת לדייט עם ריהאנה

רן הנרגן
רן הנרגן
26 ביוני 2015 9:34

ניסחפת קצת מנחם. גם אם וינסלו הוא ההתגלמות החדשה של גורדן יקח למיאמי מספר שנים עד שתזכה להפוך למתחרה ראויה לאליפות. זה לא שלמיאמי יש את סגל שכל שחסר לו הוא הבורג האחרון כפי שהיה במקרה של הליקרס ומגיק או סאן אנטוניו ודנקאן. וויד גמור, בוש טוב ככל שיהיה יכול להיות גלגל שלישי לכל היותר, לברון לא עוזב את המזרח.

בקיצור טוב ככל שיהיה ויסלו באליפות מיאמי לא תזכה בקרוב

מנחם לס
מנחם לס
26 ביוני 2015 15:39

מזמן חשבתי להכניסך לרשימת "הרפים". עכשיו אתה בתוכם רשמית!

אופיר
אופיר
26 ביוני 2015 9:44

ווינסלו שחקן מצויין אבל לא הוא לא הולך להיות השחקן הטוב בדראפט. הוא עדיין פחות טוב משחקנים כמו טאונס או רסל.
העובדה שהוא גניבה וה-״best value pick" של הדראפט השנה לא הופכת אותו מיד לשחקן הכי טוב בדראפט.

מנחם לס
מנחם לס
26 ביוני 2015 15:40
Reply to  אופיר

רפי ההבנה רק מתרבים פה מיום ליום.
אדבר אתכם בסוף העונה (רק שלא תיעלמו מרוב בושה כפי שעשו דדי ו-K-700)

Mbk
Mbk
26 ביוני 2015 9:49

פוסט אדיר
אם ווינסלו יהיה סופרסטאר בליגה מנחם יוציא אצבע משולשת ויכניס לעין של אחד אחד ממתנגדיו
לדעתי הוא מקרה קלאסי של שחקן שנתן טורניר מככלות אדיר ויהיה שחקן B- בליגה

מנחם לס
מנחם לס
26 ביוני 2015 15:41
Reply to  Mbk

שחקן B-?
מידן, אתה נוחת לעבר "רפי ההבנה" במהירות מסחררת!

משה כוהן
משה כוהן
27 ביוני 2015 4:59
Reply to  מנחם לס

חחח
פוסט מהסרטים .

אתה יותר טוב מהגשש !

מיקיג'
מיקיג'
26 ביוני 2015 9:59

זו ההערכה שלי על הרקע לבחירה של הניקס (מה יצא ממנה אף אחד לא יכול לדעת עדיין): ג'קסון יודע שאין שחקן מכללות אחד על הפרק שרוצה לגעת בקבוצה החולה הזו. מצד שני, שחקן זר עם פוטנציאל יכול לעשות מאמץ עילאי כשנותנים לו צ'אנס כזה. אז למה לא לנסות?
חתיכת הימור, הייתי בוחר אחרת, אבל נראה.

שגיא נאור
שגיא נאור
26 ביוני 2015 10:06
Reply to  מיקיג'

אין שחקן מכללות אחד שזוכה להגשים את חלום חייו ואומרים לו בוא תשחק בניו יורק והוא לא יתלהב מזה, עלובים ככל שהניקס יהיו.

etayle
etayle
26 ביוני 2015 10:33

+1 הגארדן זה עדיין המכה של הכדורסל.וניו יורק זו עדיין אחת הערים הטובות בעולם.

מנחם לס
מנחם לס
26 ביוני 2015 18:31
Reply to  etayle

"אחת" הערים הטובות בעולם? היי, טירון, היא הלב של העולם ומרכזו. לעומת ניו יורק כל עיר אחרת היא כפר יהושע

Dani din
Dani din
26 ביוני 2015 21:52
Reply to  מנחם לס

+100

משה כוהן
משה כוהן
27 ביוני 2015 5:02
Reply to  מנחם לס

ברור ….
ולכן המאמן הצעיר הזה איך קוראים זה שזורדן הרביץ לו הלך לכפר יהושע כי לא רצה להתעסק עם העבריינים בניו יורק ועם פורטו ריקו ואחותה ..

ובמפתיע לקח אליפות עם איגודלה מהספסל..ברור כולם רוצים ניו יורק …
חחח
הבידור הכי טוב ברשת !

מנחם לס
מנחם לס
26 ביוני 2015 15:42
Reply to  מיקיג'

היה להם כבר סנטר זר, איטלקי, ומה יצא ממנו כולנו יודעים (הוא עדיין שם)

שגיא נאור
שגיא נאור
26 ביוני 2015 10:08

האם דנבר הולכים לפרק את הקבוצה או רק יחפשו מחליף ללאוסון? יש למישהו מושג איפה הוא יכול לנחות?

גיא
גיא
26 ביוני 2015 10:19

השמועות אומרות שבמידה וג'ורג' קארל ישאר בסקרמנטו, אז סקרמנטו ינסו להביא את לאוסון.

גיא
גיא
26 ביוני 2015 10:18

אני חושב שאת השחקן הכי טוב בדראפט לקחו הלייקרס.
לראסל יש את הכל הרמה סבירה + (קליעה, הגנה, רב', אתלטיות)
אבל יש לו דבר אחד שאי אפשר ללמד – אינסטינקט לכדורסל. זה לא רק שהוא יודע, ורוצה למסור. הוא יודע גם מתי ואיך. מנהל משחק אמיתי.

מיאמי הרוויחה גם היא בגדול. אני לא חושב שווינסלו הוא הווייד הבא.
אבל הוא בהחלט שווה יותר ממקום 10, ובהחלט יתרום מיידית לקבוצה.

והווריארס הרוויחו אף הם בגדול. לוני לא היה אמור להיות זמין לבחירה ה-30. חיית רב', חזק מאוד ובנוסף יש לו יד רכה מ-3 (קלע במכללות יותר מ-40% מה-3)
תפור עליהם, מחליף מצויין לדריימונד גרין.
בהרבה קבוצות עלול היה להכשל, אבל אצל הווריארס יש לו את הבמה לתרום כבר מהשנה הראשונה.

על הליטאי שגובהו 2.18 ומשקלו 100 קילו (בתנאי שאכל ארוחת בוקר ענקית) חייבים לציין שהפוטנציאל להצלחה קיים. אבל הפוטנציאל שיקרוס כמו מגדל קלפים תחת רגלו של פיל שועט, בהחלט קיים גם הוא.

שראלוט ודטרויט. WTF!!!!!!!

מנחם לס
מנחם לס
26 ביוני 2015 15:44
Reply to  גיא

גיא, אתה חושב לא נכון. למעשה מחשבה שמתאימה לרפה הבנה.
"ווינסלו שווה יותר מבחירה /10" – משפט השנה!

גור גולן
גור גולן
26 ביוני 2015 10:19

עכשיו גיליתי על כתבה שכתבתי לפני 4 חודשים בתגובה לכתבה של מנחם ! זוהי הכתבה שכתבתי ב11/2/15

דאנגלו ראסל – המלך העתידי .

דאנגלו ראסל בן ה19 בחודש הבא, משחק במכללת אוהיו סטייט ונראה כמו מי שיהיה המלך החדש של הליגה וזו השערה לא מוגזמת.
לפני כ3 חודשים מנחם העלה כתבה על צעיר אלמוני שלדעתו הוא השוטינג גארד הטוב במכללות, מנחם ללא ספק צדק ומאז ראסל עשה קפיצת מדרגה וכיום לפי דעתי הוא השחקן הטוב במכללות.
ראסל מעבר היותו קלעי בסדר גודל של קרי ( בלי הגזמה ) הוא גם מוסר באופן מדהים ושולט גם בריבונדים, אתמול הוא עשה דבר לא שכיח במכללות וביצע טריפל דאבל מדהים עם 11 כדורים חוזרים , 11 אסיסטים ו23 נקודות באחוזים מצוינים ב35 דקות .

דאנגלו ראסל עשה את השיפור הגדול ביותר במכללות והוא העלה את ממוצעיו באופן משמעותי מאז תחילת 2015: בעשרה משחקים האחרונים החזיק בממוצעים של 22.6 נקודות, 5.7 אסיסטים, 7.6 כדורים חוזרים, בנוסף הוא קלע באחוזים של 45 מהשלוש ו50 אחוז מהשדה.
זה שיפור מדהים מתחילת העונה וזה ממוצעים גדולים בהרבה מהממוצעים העונתיים שלו.

ראסל נולד בקנטאקי ושיחק ב- Montverde academy בתור נער, גובהו 1.95 מטר והוא יכול לשחק גם כשוטינג גארד וגם כפוינט גארד.

לפני כ3 חודשים היה צפוי להיבחר במקום ה11 וכיום כל הדירוגים שמים אותו בשלישייה הראשונה ואפילו יותר מג׳היל אוקאפור המצויין .

קשה לדעת האם הוא יממש את הפוטנציאל אבל אני מהמר שתוך 6 שנים יש לו כבר אליפות ראשונה והוא כבר נחשב לאחד השחקנים הטובים והמהנים בליגה.
הוא מאוד מזכיר את קרי והוא בהחלט מגיע כ״חיקוי ״ שלו אבל האם הוא מסוגל ליותר ?

שאלה של זמן ולנו יש את כל הזמן שבעולם.

נ״ב בתור אוהד לייקרס הייתי מאוד רוצה שהוא יהיה לאוהדי לייקרס כיורש לקובי וישחק שם כל הקריירה!

וודיע
וודיע
26 ביוני 2015 10:22

לפי מה שקראתי באחת הידיעות שההורנטס מחפשים טרייד על זלר ..
וינסלו היה יכול להתאים להם מאוד ולהוות את שחקן הפרנצייז פלייר שכל כך חסר להם..

גיא
גיא
26 ביוני 2015 10:24
Reply to  וודיע

מדהים עד כמה ג'ורדן מנהל גוע.

גיא
גיא
26 ביוני 2015 10:24
Reply to  גיא

גרוע

שגיא נאור
שגיא נאור
26 ביוני 2015 10:29

אפרופו מנהלים גרועים… לא קשור דווקא לדראפט אבל קבלו שני נתונים די הזויים.
1. 6 המשתכרים הגבוהים בליגה – אף אחד מהם לא באחת מחמישיות העונה.
2. מתוך 30 המשתכרים הגבוהים – רק 6 בחמישיות העונה!!

ישי
ישי
26 ביוני 2015 10:49

כמה שטויות אתה כותב.
דיאנג'לו ראסל בחירה גרועה?
כל הסימנים מצביעים שהוא יהיה השחקן הכי טובה בדראפט הזה.

מנחם לס
מנחם לס
26 ביוני 2015 15:46
Reply to  ישי

רפה הבנה נוסף

רועי ויינברג
Admin
26 ביוני 2015 11:13

דרך אגב, יכול להיות שפורצינגיס יתברר בתור הברקה. הוא שחקן חכם ומגוון, רק בן 19 ויש לו פוטנציאל גדול, והוא יכול להתאים לשיטת המשולש בתפקיד שפיפן מילא בשיקגו (וקובי בלייקרס, אבל הוא תפקד גם כסקורר העיקרי של הקבוצה-כרמלו יעשה את זה השנה).

אבל, וזאת הבעיה המרכזית של הניקס, כרמלו הופך את השחקנים לידו לחלשים יותר-סמית', שאמפרט, אמארה, צ'נדלר ושות' נהיו טובים יותר לאחר שעזבו את התפוח הגדול. הוא ברנרד קינג מודרני, ובדומה לברנרד קינג, הקבוצות שלו לא יגיעו לשום מקום.

שלומי
שלומי
26 ביוני 2015 15:15

no shit sherlock שפרוזינגיס יכול להתברר בתור הברקה.

איך בדיוק הוא ימלא את התפקיד של פיפן? מדובר בשני שחקנים שונים לגמרי.

שם (נחוץ)
שם (נחוץ)
26 ביוני 2015 11:29

לפני שנה הזלת ריר על הבחירה של פילדלפיה בדראפט וגם הבטחת אליפות מזרח למיאמי.
הנייר והאינטרנט סובלים הכל

דקסטר
דקסטר
26 ביוני 2015 12:01

הבחירה של הלייקרס היא Aּּ+ ואם היו בוחרים בוינסלו גם הייתי נותן Aּ+.
הסיבה שאני מעדיף את ראסל היא שהוא בנוי כמו רכז שיכול להתמודד עם הרכזים במערב וזו עמדה שכל שנה הזניחו בלייקרס כי קובי היה זה שיש שהוביל את הכדור בעיקר.
וחוץ מזה יש לו ארומה של אול סטאר.

אגב מי יודע פרטים לגבי הבחירה מס 27 של הלייקרס?

אמיר ל.
אמיר ל.
26 ביוני 2015 12:12
Reply to  דקסטר

+1

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
26 ביוני 2015 12:14
Reply to  דקסטר

הבן של לארי נאנס
אם יהיה חצי מהאבא עוד גניבה של הלייקרס

מנחם לס
מנחם לס
26 ביוני 2015 15:47
Reply to  דקסטר

דקסטר, גם אתה נופל לקבל רפי ההבנה? ווינסלו יהיה כוכב. ראסל יהיה שחקן טוב.

דקסטר
דקסטר
26 ביוני 2015 16:13
Reply to  מנחם לס

מי אמר שויסלו לא יהיה כוכב.

אני הראשון מבין כולם כולל אותך שאמר שהלייקרס צריכים ללכת על וינסלו או ראסל.

לך אחורה לארכיונים ותראה בעצמך.

הלייקרס חסרים ב 2 העמדות האלה אבל הכי נואשים לרכז מהיר וחזק שקודם כל דואג לקבוצה ואחרי זה לעצמו.

האקדוחן
האקדוחן
26 ביוני 2015 12:02

ללס מה הזלזול הבלתי מובן בפיל גקסון? הבן אדם לקח 6 אליפויות במזל?
נו באמת מצטער מנחם הטיעון שלך עלוב ולא אינטלגנטי.
ילד בן 11 בכה כי בחרו בפורזניגיס נו באמת!
לכל קצרי הזכרון רק לפני 15 שנה כתבת שיר הלל לשחקן.פתאום הוא האסון של הניקס.
טול קורה מבין עיניך (מושפע מגיא) , מה זה השטויות האילו.
העונה של הניקס מתחילה בראשון ליולי.יש לה את אנטוני ,שכל מיני "מומחים" באתר קוטלים. מוריד רמה של שחקנים אחרים ועוד אוסף של שטויות, הבן אדם היה שחקן מרכזי של נבחרת ארה"ב. יש מליוני שחקנים בעולם שמתים לשחק איתו , הם בטח מעונינים לרדת ברמה.
אז יש לנו בסל בינתיים ממטעמי לס.
פיל הדביל.
שיטת המשלושים- אין דבר כזה.
אנטוני האגואיסט.
פורזניגיס האפס או אטריה.
נו באמת הניקס ינסו בדיוק כמו שהלייקרס ינסו להחתים שני תותחים.זה מאוד אפשרי, יש כוכבים אידיוטים שלא קוראים את הגיגי הרב לס, ומוכנים לשחק עבור פיל.
גריאן גראנט עיסקה מעולה , שתביא להם רכז מצוין.
ותוך זמן לא ארוך פוזרניגיס מתפתח. ואז יש מיקס קטלני.
רבותי תפעילו קצת את הראש. במקום לקרוא אמן על שטות שלס מוציא.
מה שכן לס ברוב הזמן כותב דברי חוכמה, ויש לו המון הברקות גאוניות.

גיא
גיא
26 ביוני 2015 12:45
Reply to  האקדוחן

פיל לקח 11 אליפויות.

ועדיין, קשה שלא לחשוב על גרג אודן כשרואים עד כמה צנום הליטאי החדש של הניקס. דלבדובה אחד לקרסול, והלכה הבחירה הרביעית.

יצא לי כבר לראות שחקן של 2.24 על 100 קילו. מוכשר בטירוף, יד רכה, סיומת נהדרת.
רלף סמפסון היה העתיד של היוסטון רוקטס, ובצוותא עם אקים גם הגיע לפיינלס, אז הפסיד ב-6 משחקים לסלטיקס.
ועדיין הפציעות. קשה מאוד לשרוד את הפיזיות של ה-NBA ללא מסת שריר. יכול להיות שפורזניגיס קרוץ מחומר אחר. אבל סימן השאלה מרחף בגדול מעל הבחירה.

מנחם לס
מנחם לס
26 ביוני 2015 15:49
Reply to  האקדוחן

אקדוחן! אילו הייתי במקומך הייתי לוקח את האקדח ותוקע לעצמי כדור ברקה. עד כדי כך התגובה שלך מראה על רפיות הבנה!

אמיר ל.
אמיר ל.
26 ביוני 2015 12:17

גם אני אשמח ללמוד קצת על הבחירות האחרות של הלייקרס
אולי תהיה לנו קצת נחת רוח בשנה הבא 🙂

גיא
גיא
26 ביוני 2015 12:31

יש לי את התחושה שבשנים הקרובות אני שוב הולך לשנוא את הלייקרס (במקום סתם לרחם…)
נראה לי שפגעו בול עם ראסל, וקשה להתעלם מחרושת השמועות שקושרת את אלדרידג' עם הלייקרס.

מנחם לס
מנחם לס
26 ביוני 2015 15:50
Reply to  גיא

עוד כמה תגובות כאלה ואתה הופך רשמית לרפה הבנה. כל הידע שלך בעברית לא יעזור כאן. כאן מדברים 'הופס' ואתה יורד מדחי אל דחי (גיא! 'דחי אל דחי'???)

p
p
26 ביוני 2015 16:33
Reply to  גיא

+1

אמיר ל.
אמיר ל.
26 ביוני 2015 12:56

הלוואי אלדרידג' (!!)

השאלה מה יהיה המחיר ועל מי יצטרכו לוותר

בלובלו
בלובלו
26 ביוני 2015 13:09

מנחם מנבא שוינסלו יהיה הכי טוב מהדראפט הזה?

מסכן הילד הוא הולך להיות באסט גדול.

מנחם לס
מנחם לס
26 ביוני 2015 15:51
Reply to  בלובלו

אני לא מנבא. זאת עובדה

Smiley
Smiley
26 ביוני 2015 13:17

הלייקרס בחרו בראסל מכיוון שכנראה הם הולכים על גבוה בשוק החופשי (מאמין שזה יהיה קווין לאב או האפשרות שקאזינס יפול להם מהשמים).
בנוסף אולי הם גם יצליחו לדוג את רונדו או אליס

גור גולן
גור גולן
26 ביוני 2015 13:55

אם הם יצליחו להחתים את אולדריג ( הלוואי )
זה ייצור חמישייה טובה מאוד
ראסל , קובי , ניק יאנג ( או ווסלי ג'ונסון ) , רנדל ואולדירג
וייתן גם את קלארקסון מהספסל יחד כנרא עם אד דיוויס ואולי ג'ודו היל
וכמובן שתי בחירות ( 27,34 )

רועי ויינברג
Admin
26 ביוני 2015 14:10

דרך אגב (גיא או כל אחד אחר)-למה משבשים שמות בעברית? Aldridge הפך לאולדריג' במקום אלדרידג' (גם ג'ון מליברפול, גם לה מרקוס) למשל.

or-k
or-k
26 ביוני 2015 14:38

כי זה לא נשמע לאוזן כמעט. ההגייה היא זהה מבחינתנו.

גיא
גיא
26 ביוני 2015 15:03

זה לא כזה פשוט.
Aldridge זה לא אַלדריגד', וגם לו אולדרידג' (old), זה משהו באמצע.
פשוט ישנם תנועות שאין בעברית.
ויש גם את העובדה שאנו מרבים להתעצל: לרשום אולדריג'. יש D לפני ה-GE, והיא נשמעת.
לא לרשום אותה בגלל שהיא "לא באה לנו בטוב…" זו כבר טעות. נקודה.

ואני לא חושב שיצא לי לציין זאת במפורש –
ה-"מוק דראפט" שלך, ענק!
מושקע, מדויק, משכיל.
כל הכבוד!

איל
26 ביוני 2015 15:08

אני מצטט מתוך חוקי התעתיק של האקדמיה: ״ביסוד הכללים מונח העיקרון שאין מתעתקים את השמות על פי כתיבם במקורם כי אם על פי הגייתם הנשמעת לנו.״
כלומר, kristaps porzingis ייכתב קריסטס פורז׳יניס לא קריסטפס פורזינגיס.

איל
26 ביוני 2015 15:10
Reply to  איל
איתי
איתי
26 ביוני 2015 14:33

Kristaps Porzingis שחקן נהדר.

k_700
k_700
26 ביוני 2015 15:35

ראסל זה השחקן היחיד בדראפט הזה שממה שראינו ממנו עד היום בקולג'ים אפשר להגיד די ברוגע שזה בערך השחקן היחיד שיש לו כרגע סטאר קווליטי באופק.

שמח מאוד שהלייקרס לקחו אותו, באינסיידרים פרטיים של הלייקרס זה היה השם החם מתחילת השבוע כאשר בערב אתמול כבר אמרו שהבחירה בו די נעולה.

מי ששאל לדעתי פה יודע בוודאי שקיוותי שהוא ישאר על הלוח כדי שנבחר אותו.

בקשר לשאר הדראפט- בידור ענק לראות את הניקס מגיעים ממש לא מוכנים לבחירה שלהם ולוקחים את הלטבי.
מריח כמו הבאסט הכי גדול בדראפט הזה ועוד אצל הניקס….
לא יודע איך פאוור פוורד בגובה 2.17 בלי שום הגנה ובלי יכולת להשתמש בגוף שלו, יכול להסתדר בליגה הזאת.

כמובן שפיל צריך להתפלל שמדובר באיזה יחיד סגולה מהסוג של נוביצקי אחרת זו בחירה שיכולה לעלות במשרה.

ווינסלו נבחר קצת נמוך ממה שהיה צריך להבחר, אין ספק שהוא יכולן להיות גניבה כשחקן חמישייה שימצא את הנישה שלו בפרימטר.
אבל אני עדיין עומד על שלי שמדובר בשחקן שהתקרה שלו ממש לא הכי גבוהה בדראפט הזה ובטח לא שחקן שיכול להיות איזה כוכב עצום בליגה.
מקסימום עם טיפול נכון והכוונה איזה ג'ימי באטלר, לא יותר.

מנחם לס
מנחם לס
26 ביוני 2015 15:54
Reply to  k_700

K-700! היעלמותך מהאתר לא עשתה ממך פיקח יותר. רפה הבנה היית, ורפה הבנה נשארת. ווינסלו יהיה אחד מכוכבי הליגה הגדולים ביותר בתריסר השנים הבאות, כשאתה תהיה כבר פרופסור לכלכלה בהארווארד.

k_700
k_700
26 ביוני 2015 16:02
Reply to  מנחם לס

נחיה ונראה.

אני ראיתי לא מעט משחקים של דיוק השנה, אם נבטל לשנייה את הההייפ שנוצר לו מטורניר מכללות גדול, בסופו של יום מדובר בשחקן שיכול לעשות הרבה דברים, לשמור על 2 עמדות אבל התקרה שלו היא לבטח לא של כוכב בליגה הזאת.

כמו שאמרתי נמתין ונראה.

את ראסל קשה היה לפספס, רואים חבילה שלמה ונוצצת כבר מעכשיו.
אגב, זה היה השם המועדף על אוהדי הלייקרס מטורניר המכללות בערך.

הוא מאוד מאוד התרגש מהבחירה בו.

k_700
k_700
26 ביוני 2015 16:07
Reply to  k_700

אגב, למרות הפאדיחה של הניקס עם הלטבי, הם די שיחקו אותה עם הטרייד של טימי הארדוויי ג'וניור שהנחית להם את גראנט.
סוג של נחמה לענייים אבל כנראה גם השחקן הכי מוכשר שנשאר על הלוח באותו רגע(וכנראה גם הPG השני הכי טוב בדראפט הזה אובראול).

k_700
k_700
26 ביוני 2015 15:46

הנזוניה מברצלונה גם נראה בחירה מעניינת.

מדברים מאוד על ההגנה שלו שהייתה גדולה על אירופה ותתאים לNBA.
אני קצת סקפטי באשר לזה, אבל הוא מאוד מזכיר לי את גאלינרי, יכולה להיות בחירה מעניינת לאורלנדו שללא ספק חסרה קלעי אמין מרחוק.

k_700
k_700
26 ביוני 2015 15:46
Reply to  k_700

הזוניה*

דובי
דובי
26 ביוני 2015 17:04
Reply to  k_700

הזוניה מזכיר לך את גלינארי?? במה?

k_700
k_700
26 ביוני 2015 18:04
Reply to  דובי

בכמעט הכל, קליעה יפה מאוד, יכולת להתפנות יפה על הקשת, הוא נראה קצת יותר אתלטי מגלינארי שזה כמובן יתרון כי לגלינארי לא הייתה כניסה טובה לסל.

זו בעיקר נראית בחירה טובה כי סוף סוף יהיה להם שחקן שיכול לזוז בין SG לSF ולתת קליעה.

אתלטיות יש להם מספיק.

k_700
k_700
26 ביוני 2015 15:48

תיקון די הכרחי- אוקאפור הוא לא 7 פוט.
לא במדידות, לא במדידות של שנה שעברה ואפילו לא עם נעליים.

ומבחינתי הוא הסימן שאלה הכי גדול עוד לפני הדראפט הזה.
הוא ממש לא נראה כמו טים דאנקן לעניים.

יותר כמו אוקאפור הדוד לעניים.

Mbk
Mbk
26 ביוני 2015 16:48
Reply to  k_700

נכון
הוא 2.07

john
john
27 ביוני 2015 16:07
Reply to  Mbk

לk700

ג׳ליל הוא יותר לכיוון ה2.08…אבל זה חסר משמעות. צריך למדוד גובה כתף, מוטת ידיים ו standing reach.

אחרת בשום יקום דוויט לא יכל להיות סנטר. הוא בקושי 2.06 בלי נעליים. אבל יש לו 4"9 הגעה בעמידה ומטת ידיים של 6"7 (כמו של ג׳ליל).

וויסלו אגב הוריד במדידה 2 אינצ׳ים. הוא בתכלס כ194. אבל מוטת הידיים שלו ענקית והוא מגן מצויין.

דוגמא קלאסית היא דוראנט שעם ראשו הפצפון מגיע ל 2.08 אבל הוא כתף אל כתף עם כל 7 פוטר מוטת ידיו הם 4"7 ולכן בעמידה ידיו מגיעות ל2"9 שזה נתון שכל סנטר היה קונה.

מנחם לס
מנחם לס
26 ביוני 2015 15:55

K-700, עם תגובות כאלה היה עדיף שתישאר בחוץ!

דקסטר
דקסטר
26 ביוני 2015 16:17
Reply to  מנחם לס

חחחח למה ככה?.. 🙂

דווקא הוא פגע בול חוץ מוינסלו שלדעתי יהיה שחקן יותר טוב ממה שקיי כתב.

דובי
דובי
26 ביוני 2015 17:03

קיי אמר הפעם מה שחשבתי. וגם את מה שכל בר דעת ראה – הליטאי זה בחירה ביזיון, טימי הבינונימי טוב שהלך והדבר הכי ראוי שיצא לנו מהדראפט זה רכז סביר למראה.
בכל מקרה היה ברור שלא מהרוקיז תבוא הישועה, ולא משנה מי בוחרים.
יאללה הולכים לשוק להרכיב קבוצה.

k_700
k_700
26 ביוני 2015 18:09
Reply to  דובי

דווקא גרנט יכול להראות יותר מסתם רכז סביר.
זה בוודאות השחקן הכי טוב, נוצץ, מעניין ומוכח(לפי העונה האחרונה כמובן) שנשאר שם על הלוח.
לולא כל הLATE BLOOM PICKS מהסוג של הלטבי שקפצו למעלה בדירוג בחודש האחרון הוא אפילו היה נבחר בסוף הלוטרי.

זו בחירה מעניינת כי יכול לצאת ממנו PG לא רע בכלל לשנים קדימה(אפילו אולסטאר מהמזרח זו לא משימה כל כך קשה להשגה).

הלטבי פשוט נראה לי באסט מהדהד.
כתבתי בזמנו לפני חודש שיש לו שחרור קליעה איטי מאוד וכדי שזה יהיה משהו יוצא דופן שיצליח בNBA צריך פה רמת כשרון וליטוש כמו של נוביצקי, מילימטר פחות מזה וזה יהיה באסט מהדהד.
אין פה באמצע.

אתה לא מחזיק שחקן בגובה 2.17 כפאוור פוורד(והוא PF לא סנטר בשום מצב) אם הוא לא איזה יהלום מיוחד מאוד בהתקפה.

בהגנה די ברור שלא יהיה לו מה למכור.
הוא איטי מדי, רף מדי ורזה מדי כדי להתמודד מול כל הפאוור פוורדים האתלטים בליגה הזאת.

לא רואה איך דבר כזה יכול להתפתח בניקס בטח כשעל העמדה שלו יושב איזה כרמלו אנטוני אחד.
בקיצור זה נראה כמו באסט רציני.

דובי
דובי
26 ביוני 2015 18:24
Reply to  k_700

דווקא אהבתי את מה שכתבת עד שפתחת פה על הפורזינגיס. הבנאדם לא יכול לשחק 5, אבל גם לא 4. אלא אם כן בונים על זה שידקור מישהו עם העצמות של התחת.
הוא נורא נורא נורא קל, חלש ורכרוכי. ירמסו אותו.
הוא איטי מדי להיות 3.
הוא הוא… הוא פאקינג שון ברדלי קטן.
הדבר היחיד שטוב בו זה שדדי אמר שיש לו סיכוי. אבל קשה לי להאמין.

k_700
k_700
26 ביוני 2015 18:36
Reply to  דובי

שוב, אני לא חורץ גורלות כי לא עקבתי אחריו, ראיתי רק וידאויים שהוא שיחרר מאימונים לפני הדראפט ובהסתמך על הנתונים הפיזיים שלו.

אם מדובר פה באיזה יהלום מהזן של נוביצקי בגיל 20 אז זה לחלוטין שווה את העסק(כן את העובדה שאתה מקריב למעשה חמישייה שלמה בשביל לשחק עם אירופאי בגובה 2.17 כסטרץ' פוורד, ותכלס אין שום סיכוי שהוא ישחק עמדה אחרת בליגה הזאת חוץ מזו).

העניין הוא שזה לא שווה את ההימור, בטח כשאתה מבין שהיהלום לא עד כדי כך גדול(הוא LATE BLOOM אבל לא משהו יוצא מגדר הרגיל מהזנים שראית שנה שעברה כשדיברו על הטופ 3 של הדראפט כל השנה).

רוצה לומר, זו בחירה שהייתה יכולה לסיים קריירה להמון GM בליגה כולל הרמת גבות כבר בערב הדראפט(ופיל כמעט ולא מקבל ביקורות פרט לבוז וקצת פליאה באולפן מיד אחרי הבחירה).

זה עוד יותר מוזר כשעל הלוח עוד היה גבוה הגנתי(קאולי סטיין) והאתלט הכי גדול מבין הגארדים בדראפט הזה(מודאיי, אם כי גם הוא פרוייקט לא קטן, בעיקר בכל מה שקשור לבחירת זריקות, קליעה מכוערת ואבול אללי בחדר הלבשה, אבל תמיד כדאי להמר על הפסיכיים האלה מאשר על איזה גבוה אירופאי חיוור שלמעשה הוא גבוה מדי לעמדה שלו בNBA).

כמובן גם ווינסלו עוד היה על הלוח והוא אולי לא פרוטקט טופ 4, אפילו לא לדראפט כזה, אבל הוא שחקן שמגיע עם הרבה פחות סימני שאלות לבחירה הזאת מאשר הלטבי הזה.

אני בכל אופן הייתי לוקח את שני השחקנים עם הפוטנציאל הכי גדול שנשארו להם על הלוח בשתי הבחירות שלהם, בלי קשר לעמדות שלהם- כלומר הייתי לוקח את מודאיי וכמובן עושה את הטרייד על הבחירה של גרנט ב19.

זה לא שחסר להם את החתיכה הקטנה לפאזל כדי להשלים פה קונטנדרית, זה גם ככה הימור מבחינתם, אז למה לא ללכת על האופציות הכי טובות שנשארו על הלוח?? תמוהה מאוד.

אני הרחתי המון פאניקה עם הבחירה שלהם בלאטבי.
כאילו לא ציפו קראו את זה טוב.

דובי
דובי
26 ביוני 2015 18:40
Reply to  k_700

לא שחסר את החתיכה הקטנה… תודה באמת. זה היה האנדרסטייטמנט של המילניום.
הדבר היחיד שחסר לנו זה מכסה כדי שחתולים לא יוכלו להיכנס ולהוציא קופסאות ריקות של גבינה.

זיו
זיו
26 ביוני 2015 18:40
Reply to  דובי

דדי גם החמיא שנה שעברה לקינגס על הבחירה בסטאוסקאס כששאלתי.[לא הכרתי אותו טוב לפני]
בנתיים ניק לא פוגע ונראה כמו שחקן משלים, ימים יגידו…

דובי
דובי
26 ביוני 2015 18:47
Reply to  זיו

ששששששששששששש

k_700
k_700
26 ביוני 2015 18:53
Reply to  זיו

על סטאוסקאס גם אני החמאתי(ואני עדיין עומד על שלי שמדובר בקלעי הכי טוב בדראפט האחרון).

הוא פשוט נפל לארגון כושל, ארגון כל כך כושל כזה שמחליף מאמנים, כזה שאפילו מאמן חדש לא מצליח להחזיק בו חצי שנה בלי ליצור כאוס משולש עם הכוכב הכי גדול שלו והבעלים המשוגע.

רק תסתכל איך סטאוסקאס נמחק לגמרי מהרוטציות בחצי השני של העונה כדי לקבל קצת מושג איך הארגון הזה מטפל ברוקיז…

מצער אבל זה המקום הכי רע שיש עבור רוקיז בליגה, מהזן של הניקס רק בלי התקשורת על הכתפיים.

גיא
גיא
26 ביוני 2015 17:18

להבדיל מראסל, דווקא ווינסלו הוא זה שיאלץ לעבוד קשה יותר בשביל לא להיות באסט.
יש איכויות שמתרגמות טוב יותר ל-NBA, ולראסל יש אותן בשפע.
המזל הגדול של ווינסלו הוא שהוא נבחר ע"י מיאמי, שם הוא לא יאלץ להוביל את הקבוצה. כשחקן משלים יש סיכוי גדול יותר למצות את יכולותיו.

ובכל מקרה, אני כבר שנים מתהדר בתואר "רפה הבנה", אותו הרווחתי ממך ביושר, בגאווה רבה!

זיו
זיו
26 ביוני 2015 17:30

לדעתי שלושת הכוכבים של הדראםט הם , טאונס,ראסל ווינסלו,
אוקםור וקאולי סטיין אחריהם.
הלייקרס בחרו טוב.
קיי אני לא מבין אותך לגבי אוקפור זה כאילו שאנחנו לא רואים את אותו השחקן.

k_700
k_700
26 ביוני 2015 18:16
Reply to  זיו

זה פשוט מאוד, אני חי על ההייפ שיצרו סביב אוקאפור מגיל 16 בערך.

דיברו על על מפלצת אתלטית שרק ממשיכה לגדול(אגב חשבו שהוא יגיע באמת לגובה של 7 פוט אמיתי וזה לא קרה ולא יקרה).
הוא נראה כמו פוטנציאל לא רע להגנה אבל המשחק ההתקפי שלו מאוד מאוד בוסר ומוגבל קרוב לטבעת.

הוא לא נותן איזשהו ערך מוסף מהסוג שאמביד למשל הראה בשנה שעברה כסנטר שיכול לצאת מהצבע ולספק לך מגוון אפשרויות משם(מקליעה ועד יכולות מסירה די נדירות).

והסימן שאלה הגדול?? היכולת שלו להתמודד בהגנה מול 7 פוט אמיתיים.
בטורניר עצמו הוא כשל בשני מבחנים כאלה ומול סנטרים או בינוניים או לבנים עם קליעה.

בNBA המשימה תהיה קשה יותר.

בקיצור ולעניין, מי שעקב כל השנה אחרי דיוק ולא התעורר במרץ ראה שמהפתיחה ההייפ היה גדול מאוד על הבחור.
ככל שהתקדמה העונה ראו עוד ועוד לקויים במשחק שלו(כמו גם סימני שאלה בקורדינציה של לתפוס כדורים באוויר, יכולת סיום מוגבלת לצד אחד בפוסט ועוד דברים שאתה לא מצפה לקבל ממי שהגדירו עוד מהקיץ שעבר כשחקן הכי טוב בדראפט הקרוב).

הוא לא רק שלא היה השחקן הכי טוב בעונה האחרונה במכללות הוא אפילו לא היה השחקן הכי טוב בקבוצתו ברגעים החשובים.
שוב, יכול להיות שמעז יצא מתוק ובאמת נראה איזה התפתחות בלתי צפויה בעליל ברמת הבוגרים אבל סביר יותר שנראה פלוס מינוס את רמת הכשרון שראינו העונה מתורגמת לסנטר סביר בNBA, אולי אפילו כזה שישיג יום אחד חוזה כלכלי מצוין כמו שדוד שלו השיג.

לי הוא לא מריח כמו הכוכב שחשבו שיהיה כשעוד היה בתיכון והתחילו לזמר עליו.

אגב, לא היה לי ספק לרגע שקופצ'אק לא ישתמש בו.
הספק היחידי היה לגבי שימוש בבחירה למטרות טרייד ואז במקרה כזה אפשרי היה שבוחרים ומעבירים אותו כחלק מטרייד.

ראסל זה כבר שחקן שבלייקרס בוודאות רצו וכמו שמיץ' אמר אתמול מיד אחרי הבחירה- פשוט השחקן הטוב ביותר שהיה על הלוח, עד כדי כך פשוט.

זיו
זיו
26 ביוני 2015 18:42
Reply to  k_700

תודה , הרחבת לי את היריעה.

רועי ויינברג
רועי ויינברג
26 ביוני 2015 19:30
Reply to  k_700

ישחק שנה-שנתיים ליד קובי ואחרי זה יחליף אותו בתור ה״יורש״.

זיו
זיו
26 ביוני 2015 17:31

הנטס הרוויחו עם רודני הוליס גפרסון ווושינגטון עם קיילי אוברה

k_700
k_700
26 ביוני 2015 18:26
Reply to  זיו

והפסידו את השחקן היחיד שהם רצו לשמור אצלהם כל העונה- מייסון פלאמלי.

הם הרוויחו הרבה יותר סימני שאלה, אבל המחשבות שם הם יותר כלכליות ואגירת נכסים לדראפטים הבאים.

ירון
ירון
26 ביוני 2015 17:55

הטיר דרופ, העליה לקליעה תוך כדי תנועה, קרוס אוברס – ראסל אחלה בחירה.

וכמובן שווינסלו זו הבחירה, הגניבה של הדרפאט, מייקל ג'ורדן הבא – רק שלא אצא רפה הבנה

רועי ויינברג
Admin
26 ביוני 2015 18:39

טיי לאוסון: "אני הולך לסקרמנטו". שמישהו יודיע לקארל שהיו עוד כמה שחקנים בליגה חוץ מהסגל של דנבר ב-2012/13. לאוסון העונה-15.2 נק', 9.6 אס' למשחק.

והכתובת הייתה על הקיר בערך מאז שקארל התמנה לתפקיד אצל הקינגס. עכשיו עם מודיאיי זה רק עניין של זמן

לדעתי קאזינס לא יעבור תמורתו (אם כן אז זה אולי הטרייד הגרוע בהיסטוריית הליגה), אבל אולי שחקן אחר-רודי גיי יכול להתאים. אולי קוליסון, לצד מודיאיי.

k_700
k_700
26 ביוני 2015 19:01

אגב התאומים האריסון זה פשוט מדהים.

מישהו זוכר שלפני שלוש שנים הם כינסו מסיבת עיתונאים ששודרה מחוף לחוף באולם הביתי של קבוצת התיכון שלהם כדי להודיע שהם לוקחים את הכשרון שלהם לקנטאקי???

3 שנים, כשחשבו שהם הולכים להיות שניהם לוטרי פיקס.

אנדרו נבחר 44 אתמול(עבר לממפיס בטרייד)ת אארון אחיו השוטינג גארד לא נבחר!.
שזה מדהים, אני מתקשה להעלות מהזכרון עוד סופרמור שיצא מקנטאקי של קאליפרי שהכריז על כניסה לדראפט ואשכרה לא נבחר, סיבוב 1 ו-2.

מוזר לאללה, בעיקר בדראפט מפוצץ בשחקנים מחוץ לארה"ב.
אם אני מכבי תל אביב אני לא חושב פעמיים, עוד הלילה מרים טלפון לסוכן של אארון.

k_700
k_700
26 ביוני 2015 19:03
Reply to  k_700

אני מאמין בין כה וכה שאארון ינסה להכנס לליגה דרך ליגת הקיץ(ואם זה לא יקרה מישהי באירופה תוכל להנות מן ההפקר).

קאליפרי היה בהלם אתמול שהוא לא נבחר.

רועי ויינברג
רועי ויינברג
26 ביוני 2015 19:31
Reply to  k_700

הוא ישחק עם ההורנטס בסאמר ליג, יכול להיות כלי משמעותי עבורם.

דרך אגב, מאוד מפתיע שווד וקליף אלכסנדר לא נבחרו. ציפיתי שיחטפו באמצע/תחילת סיבוב שני

john
john
27 ביוני 2015 16:57
Reply to  k_700

אני מאמין שאם הם היו יוצאים שנה שעברה שניהם היו נבחרים. הם לא הראו שום קפיצה ביכולת האישית. שניהם שחקנים סופר קבוצתיים עם גוף מוכן ל nba. אנדרו לא שיפר כלל את השליטה בכדור ולא הראה עליונות בפיק נ רול. הקליעה שלו לא בטוח מתורגמת לטווח nba. אני עדיין מעריך את האופי של שניהם. הם מתחרים טובים. אבל בגילם כל חודש של סטטיות מוריד במניה.

כשאני רואה שוב את הג׳ורדן ברנד קלאסיק ורואה שחקנים שהיום הם אלמונים או שהתדרדרו אני מבין שהמכללות גם הרסו הרבה קריירות. קליף אלכסנדר הוא חיה רעה. גוף של סטדמאייר כבר בגיל 17. סיומת מעולה סביב הסל. מגן פנים מצויין. היה מוכן לליגה כבר אז כרול פלייר. בליגת הטרנדים של דריימונד גרין עם אתה פחות מ2.10 ולא תופר שלשות אתה מוקצה. אין מצב שהוא לא שחקן 8-10 בליגה.

אמיר ל.
אמיר ל.
26 ביוני 2015 20:45

הקלידו את התגובה כאן…

עדיין פה
עדיין פה
26 ביוני 2015 21:44

Kristap Porzingis is an anagram for Risk Gain Sports Zip.
(טוקבקיסט ניו יורקי משועמם בניו יורק טיימס)

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
27 ביוני 2015 1:51

אני אשמח מאוד אם לקליבלנד תהיה תחרות בעונה הבאה.
עם בוש בריא ועם שוטינג גארד טוב הם בהחלט יכולים להלחם איתם על ראשות המזרח.

משה כוהן
משה כוהן
27 ביוני 2015 4:31

חחח

משה כוהן
משה כוהן
27 ביוני 2015 5:21

הלהקה חחח
המנצח מתזמר את הלהקה … ואהבלים דובי ושות קוראים אמן איזו הצגה נהדרת !

דדי
דדי
27 ביוני 2015 5:26
דדי
דדי
27 ביוני 2015 5:33
דובי
דובי
27 ביוני 2015 6:43
Reply to  דדי

הוא מצטיין באימוני בדד, על יבש. ברגע שהוא נשמר עם קצת גוף ומרפקים הוא נעלם.
נקודה לזכותו – לטענת ג'קסון הממליץ שלו היה קלארנס גיינס, הסקאוט של ג'קסון עוד מימי שיקגו, שהביא לניקס את גאלוויי שהוא חתיכת מציאה.
על הליטאי גיינס אמר אחרי שראה אותו שהוא מציאה של פעם בחיים.
נו שויין, אפילו אני טעיתי פעם אחת, לפני כמה שנים.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
27 ביוני 2015 8:44
Reply to  דובי

1+
אני לא מבין גדול, אבל להתרשם על סמך אימונים כאלה זה נראה לי מה זה טעות.
רק לפי משחקים.
ושם קיבלתי את הרושם שהוא לא ישרוד הרבה מבחינה פיזית.

דדי
דדי
27 ביוני 2015 17:04

מה שראית היה ילד בן 18 ועוד כזה שהחוזק הפיזי זו התכונה הכי חלשה שלו, משחק נגד גברים בוגרים שאף אחד מהשחקנים האחרים בצמרת הדראפט לא שיחק נגד חוזק פיזי כזה – חוץ מחזוניה.

ואגב, לכל מי שחיפש השוואה – חזוניה זה רודי פרננדס על סטרואידים.

דדי
דדי
27 ביוני 2015 5:43
דדי
דדי
27 ביוני 2015 5:46

לבחירה בראסל אין שום קשר לאף שחקן אחר בשוק השחקנים החופשיים או בסגל של הקבוצה.

ברמות האלה אתה בוחר אך ורק את ה BPA – best player available

גב' אינגרידה פורזינגס
גב' אינגרידה פורזינגס
27 ביוני 2015 6:37

אני מבקשת להפסיק לקרוא לבן שלי ליטאי,אנחנו לטבים!אתם שם בסוריה לא יודעים את ההבדל בין ליטא ללטביה? ולגבי שאר הבחירות:אין ספק שוינסלו יותר טוב אפילו מאבא שלו ריקי,הוא מעין שילוב של ג'ורדן,בודהא ודוד המלך,איתו אפילו אליצור לביא לוקחת את הפיינלס בסוויפ מהדהד.

דובי
דובי
27 ביוני 2015 6:44

התנצלותי המלאה מאמא. נקפיד על ציון נכון של המוצא.

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
27 ביוני 2015 9:24

ליטאיות לטביות מה זה משנה ?
מומי עשה טיול שורשים למדינות הבאלטיות וחגג כאילו אין טומורו
מצעד הבאלטיות של מומי
ליטאיות
לטביות
אסטוניות ( נטייה לשערות ברגליים )

האקדוחן
האקדוחן
27 ביוני 2015 8:14

אכניס קצת פרספקטיבה שפויה שפויה לנושא הדראפט.
מלבד שני שחקנים (טאונס,סטיין) אין בדראפט הנוכחי שחקנים שיכולים לתרום מיידית לקבוצתם.
מדובר בדראפט טוב, לא בדראפט שיכול נכון לרגע זה לייצר מגה סטאר
אלא אם כן אתה מאמין לדברי ההבל של לס שהפך את וינסלו להתגלות החדשה של מייקל גורדן.
למעשה הבחירות השנה מבוססות על פוטנציאל , אין לנו אנטוני דיוויס, אפילו לא משהו קרוב לזה.למעשה מנהלי הקבוצות מנסים לנחש מי יהיה בעוד שלוש ארבע שנים , שחקן חמישיה לפחות או כוכב.
אתם טוענים שפוזרניגיס זה פשלה. אז אוקיי תענו של השאלות הבאות
ראסל – קלע מוכשר מי קבע שהוא יודע לנהל קבוצה כמו הלייקרס?
טאונס- שחקן גולמי , מי ערב לנו שהוא יהיה באמת כוכב?
אוקפור- ילמד לשחק הגנה?
הזוניה- במה שונה מבחירה 4 ? למה כן בחירה טובה?
סטיין – אולי אפילו ההגנה שלו , לא משהו ברמת הליגה?
מודיי- יש כמה משחקים כנגד חבורת סינים, זה כן מספיק?
ס. גונסון- מישהו זוכר את וסלי גונסון? כמה שחקנים הגיעו עם פוטנציאל כמוהו ולא יצא מהם כלום?
קמינסקי- קודי זלר הוא חבר לקבוצתו, היה בשעתו מועמד להבחר ראשון.
וינסלו- חטיפה כי נבחר 10 ולא 5 . על סמך מה חושבים שיהיה מגה סטאר. ?
כי לאדון לס יש תחושות? גם לאדון פיל גקסון יש תחושות, גם לצד פורד המומחה של אי אס פי אן יש תחושות.
ההבדל שהאנשים שהזכרתי הם פיגורות בכדורסל.ולא מתימרים לקרוא רפי הבנה לאלה שחולקים עליהם.
אני מציע ללס בתגובה שלו. להצהיר טעיתי! נסחפתי יותר מידי בהערכות שלי!

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
27 ביוני 2015 8:47
Reply to  האקדוחן

בגלל העניין הפיזי. זה שונה. זה לא משהו שיכול או לא יכול להתפתח.
זה תאונה המחכה לקרות

אחד שקצת מבין
אחד שקצת מבין
27 ביוני 2015 15:41

כאחד שלא כל כך מבין מישהו יכול לתת לי הסבר למה כל כך הרבה שחקנים עם פוטנציאל בכלל לא נבחרו בדראפט הזה אפילו שכל האתרים הראו אותם השחקנים שייבחרו ב40 הראשונים(בעיקר קליף אלקסנדר ורוברט אפשוו שאולי יש להם בעיה באופי אבל הפוטנציאל לבד לדעתי היה שווה אצלם בחירה).

דדי
דדי
27 ביוני 2015 17:07

לאפשו יש או לפחות היו בעיות רציניות עם סמים ואלכוהול, וכשאני אומר סמים אני לא מדבר על מריחואנה…

ועדיין הלייקרס ניסו ללא הצלחה לקנות עוד בחירת סיבוב שני כדי לבחור אותו, ועכשיו כשהוא לא נבחר – הם החתימו אותו לחוזה ליגת קיץ, ומקווים שיש סיכוי שהוא יוכל לשנות את החיים שלו והם ימצאו את ה "ווייטסייד" שלהם בגרושים.

john
john
27 ביוני 2015 17:13

82+ משחקים ואין ספור זמן בדרכים כפול כסף שזורם כמו מים זה לא עסק לכל אחד. לקחת סיכון על פוטנצייל שאולי לא יהיה שחקן טוב זה משהו אחד. לקחת סיכון על שחקן לא בוגר עם אופי בעייתי שיגרום לעצבים בחדר ההלבשה זה עסק ריסקי. מאחורי הקלעים של תהליך הסקאוטים יש פסיכולוגים של ספורט וכל מעומד עובר חקירת רקע שלא הייתה מביישת את השב"כ.

אין ספק שקאזנס היה הכישרון הגדול בקנטטקי אבל שחקן שמצליח לריב ולתסכל אפילו את ג׳ון קליפארי הכפרה ואהוב השחקנים? זה גרם ל4 קבוצות שפויות להגיד לא תודה. רוברט אפשאו אם אני זוכר נכון הועף מ3 מסגרות ונחשב עושה צרות גדול. בתהליך הדראפט כשהסוכריות עוד לא בכיס, כל הילדים מתנהגים יפה. כשהצ׳ק נפדה כל החרא צף.

אלכסנדר חווה שנה קשה. לטעמי היה חייב להחליף תוכנית ולנסות שוב או לשחק בארופה ולחכות להזדמנות. חייב להיות שם משהו שלא ידוע לנו אחרת אין הסבר לנפילה כזאת.

john
john
27 ביוני 2015 16:26

אני שמח שג׳ליל מקבל כזה זלזול אחרי שלוש שנים של אליפויות והשחקן היחיד שדרש דאבל טים קבוע ערב אחרי ערב. בתוך 3 שנים הוא 290 פואנד של שרירים עם כף יד ענקית שעושה 20 ו10 בלי להזיע. עונשין זה בעיה…

לחברה שעפים על ראסל. יכול להיות שמגובר על שילוב בין הארדן לקארי. אבל יכול להיות שלא. הוא בקושי שיחק בטורניר כי עף אחרי נצחון בהארכה על נמושה והפסד מביש לאריזונה. אבל יותר גרוע קבוצתו בויישה מול כל קבוצה מדורגת אולי חוץ ממרילנד מול שומרים טובים הוא התאייד. הוא אתלט בינוני ברמת ה-NBA. כל שאר הסופרלטיבים עליו נכונים ואולי באימונים האישיים ראו שיפור שלא ראינו. עדיין הוא הימור לא פחות מפורזינגס.

ושוב אזכיר את הכוכב העליון הקודם של אוהיו סטייט שנבחר שני כשהוא חורך מכללות ומפלרטט עם טריפל דאבלים. דיברו על אולסטאר בטוח. קוראים לו אוון טרנר ואתם מוזמנים להגיד אם הוא נראה פה כמו באסט.

https://youtu.be/Vd8AnnLU3Rk

דדי
דדי
27 ביוני 2015 17:08
john
john
27 ביוני 2015 17:40
Reply to  דדי

חמוד.

אבל ראיתי אותו במשחקים לא במעבדה. הם חטפו תבוסות והפסדים בערימות. הוא שחקן נהדר בטח שווה טופ 5-10. פוטנציאלית עלול להיות מספר אחד. אבל במעבדה לא הסבירו את ה3 איבודים על 5 אסיסטים. לא הסבירו איך עם קבוצה בטופ 25 בNCAA לא הצליחו כמעט להפתיע שום קבוצה מעליה ולחטוף תבוסות כמו זו מול וויסקונסן.
הבעיה שלי היא לא זה שהודח. ג׳בארי הודח גם סיבוב שני עם קבוצה טובה בהרבה. הבעיה היא שכאשר היה קשה ולא הצליח להתגבר על שומרים קשוחים העדיף להעיף זריקות במקום להעצים את הקבוצה.

דדי
דדי
27 ביוני 2015 18:28
Reply to  john

הבעיה שלך היא שאתה לא מבין כמה הקבוצה שאיתו היתה חלשה, ועוד יותר מזה שהלייקרס לא מהמרים בבחירות דראפט גבוהות – הלייקרס פוגעים בול.

(עם כל הכבוד למה ש "ג'ון ראה")…

דדי
דדי
27 ביוני 2015 18:29
Reply to  דדי

במכלול הגורמים שקבוצות משקללות לבחירה בדראפט (לפחות הקבוצות שיודעות מה הן עושות), לטורניר המכללות יש משקל נוצה.

john
john
27 ביוני 2015 20:09
Reply to  דדי

ניצחת… הוא שחקן כיפי מאוד אשמח לטעות… נתת לי שיעור בצניעות. כמו כל דבר נחיה ונראה

דדי
דדי
28 ביוני 2015 0:10
Reply to  john

אני האחרון שיכול לתת למישהו שיעור בצניעות, אבל זה שאני יודע את זה, זה עוד מעלה אחת שלי…

דובי
דובי
27 ביוני 2015 17:41
Reply to  דדי

מדהים.
נקווה בשבילו שיהיה לזה שימוש. קובי כבר לא רץ כל כך מהר שזה כזה אתגר למסור לו

john
john
27 ביוני 2015 17:42
Reply to  דדי

שכחתי להזכיר מתחת שראסל שומר בינוני ברמת הקולג׳.

jojo
jojo
27 ביוני 2015 17:55
Reply to  דדי

תודה על הלינק. הסרטונים האלו של ESPN מעבירים נתונים בצורה מעניינת, לא טרחנית וכיפית. הוא נראה בעל פוטנציאל (אבל אני אשאר עם דעתי הלא פופולרית שכל נושא הדראפט הוא קצת כמו להסתכל על כדור בדולח, הרי אי אפשר באמת לדעת מה יצא מכל הכישרונות הללו ואי אפשר לנחש מי הקארי הבא ומי יגיע לעירוני רמת גן..)

דדי
דדי
28 ביוני 2015 0:10
דדי
דדי
28 ביוני 2015 0:11
k_700
k_700
28 ביוני 2015 10:01
Reply to  דדי

מריח כמו גניבה אמיתית, אני ממש מבסוט על הבחירה הדי מפתיעה בו בסוף הסיבוב ה1.
מתי ראינו לבן כזה אתלטי בsf שהוא גם אשכרה השומר הכי טוב בדביז'ן שלו??? בכלל מבסוט מאוד מבחירות הדראפט האחרונות מקלי בערך. כולם נראים כמו שחקנים עם רגליים על הקרקע שיוכלו לעשות קריירות יפות וארוכות בליגה.

k_700
k_700
28 ביוני 2015 10:02
Reply to  k_700

החשש היחיד עם נאנס זה הבריאות, הוא כבר עבר פציעת acl אחת קשה ואם אני לא טועה הוא גם נשא של כרון סינדרום.

דדי
דדי
28 ביוני 2015 17:59
Reply to  k_700

מה שאומרים עליו בלייקרס מעבר ליכולות שרואים בקליפים, זה שהוא נלחם כמו אריה ובעל אישיות שמלהיבה קבוצה ואוהדים.
משווים אותו למארק מאדסן מהבחינה הזאת – רק עם יכולת כדורסל…

אמור להתאים מאד לשחק עם ראסל.

בחרו אותו 27 כי חששו שהווריורס זממו עליו ב 30.

אגב, עד כמה שאני יודע, הדלת עוד לא סגורה לגמרי לטרייד של ראסל תמורת קאזינס.

אם הלייקרס יכולים לגמור את הקיץ עם משהו כמו קלארקסון, קובי, X, אולדריג', קאזינס (או ג'ורדן במקום אולדריג') – לא בטוח שהם יסרבו לזה – למרות שבהחלט יש על מה להסס.

k_700
k_700
28 ביוני 2015 19:19
Reply to  דדי

קשה לי להאמין שמישהו יחשוב על שילוב של קאזינס ואולדריג'.

קאזינס(גם אם שיפר קצת את המשחק ההגנתי שלו כסנטר בשנה האחרונה) זה עדיין חלש מאוד, ההגנה של אולדריג' אף פעם לא הייתה משהו לספר עליו.

בקשר לקאזינס וג'ורדן(שבהחלט יחפש כסף) זה גם בעייתי.
אני מתרשם מקאזינס הרבה יותר כסנטר מאשר כPF.
הקליעה שלו מטווחים רחוקים לא מספיק טובה לדעתי, כמו גם הגנה בפיק אנד רול שמצריכה יותר מפאוור פוורד.
הוא ללא ספק אחד הסנטרים הטובים בליגה כמו שהוכיח העונה, הוא רק צריך PF הגנתי טוב לידו ולשחק כסנטר.

אני בכל אופן הייתי הולך בכל הכוח על אולדריג', בטח אחרי שהוא הודיע לפני שלושה ימים שהוא עוזב(ולדעתי זה גם שינה את התוכניות של הלייקרס ודי מוטט את כל השמועות שהיו בשבועיים האחרונים על קאזינס עבור חבילה שתכלול את הבחירה שלנו מהשנה, רנדל ועוד כמה תוספות).

יש מקום להתחזק הקיץ הזה רק צריך לעשות את המהלכים הנכונים ולעבוד בזמן….

חבל שפספסנו את באטום לSF.

א.ב
א.ב
28 ביוני 2015 1:29

כולם מתלוננים על הלטבי אבל שוכחים שהוא זה שנדפק פה ומגיע כרוקי לניקס. מסכן.
הוא יהיה בסדר לדעתי, הוא לא יתקרב לסנטר, ישחק 4 ואולי אפילו 3, הוא יכול לעמוד שני מטר משחקן ועדיין להפריע לו לזרוק.

זה לא מעניין שהוא נראה כמו בראדלי, אם בראדלי היה קולע 40% ל-3 הוא היה אולסטאר כל שנה.

אפשר לחשוב שנוביצקי השחקן הכי פיזי על המגרש או איזה ריבאונדר או שומר גדול.
קשה להיות נוביצקי אבל בגלל שהוא התחיל מוקדם בכדורסל ולא ב-16, ההגנה שלו תהיה עדיפה על נוביצקי.

בלי קשר, הניקס היו צריכים לעלות ולקחת אחד מהשלושה הראשונים או לרדת וללכת על שחקן משלים נחמד ולהרוויח עוד משהו על הדרך. הימור בדראפט זה לא משהו שקבוצה בשוק גדול אמורה לעשות.

משה כוהן
משה כוהן
28 ביוני 2015 6:14

איזה כיף לקרא את ההערכות של מנחם , והציונים שלו למאמני עבר .
נו מה פיל כבר עשה מהן שש אליפויות אם תבדקו לעומק תיראו שהוא רפה הבנה …. חחח