יותר מדי סנילים ב-NBA! / מנחם לס

 ג'ורג' קרל מאמן סקרמנטו הוא האבא של הסנילים!

(עבר את פיל ג'קסון)

ברגע שהקינגס הודיעו שהם בחרו במשוקם סרטן הצוואר הזקן ג'ורג' קרל (שיכול היה לקחת אליפות עם דנבר אילו לא היה בשלבים הראשונים של סניליות) כמאמנם, ידעתי שזיו שלנו נמצא ב-DEEP SHIT.

אני יודע שאני מבוגר מקרל באיזה תריסר שנים, אבל אני מקרה מיוחד של אדם שאלוהים הטוב חנן אותו בצעירות מתמשכת (ופה מלוכלך). אני, במקרה, זקן צעיר שחושב כל הזמן כמו האשך וכמו מומי, הווה אומר ציצים וטוסיקים.

אבל ג'ורג' קרל? הוא בן 64 הנראה בן 84, ומתנהג כמו בן 104.

מה הסיפור שלו? כל עניין הטרייד שדמרכוס קאוזינס – כך מסתבר – התחיל ממנו. הוא פנה להנהלה ואמר שהוא רוצה "גישה חדשה" לכדורסל של הקינגס. לא מזכיר לכם סנילי אחר ששמו פיל ג'קסון שמאמין אף הוא ש-"גישה" ו-"מבנה" (STRUCTURE) חשובים יותר משחקן זה או אחר?

וולאדה דיבאץ' מיד ענה לו בקרואטית (או סרבית או לך תדע באיזו שפה סלאבית אחרת; אני יודע שמיוגוסלביה הישנה והטובה התפלגו כמה מדינות אבל עבורי הם כולם אותו דבר אע"פ שכמה מהם קתולים וכמה מוסלמים) – "שכח מזה!".

צביקה מיי פרנד, כאילו שלא חסרות לך צרות, עכשיו התחיל כאן קרע חדש בקבוצה לקראת העונה הבאה: המאמן נגד ההנהלה. כאילו לא חסרות בעיות בקינגס, עכשיו קרע בין המאמן הסנילי וההנהלה שבראשה עומד אירופאי-סלאבי שאת רמת הסופיסטיקציה שלו עדיין לא הצלחתי לקבוע (נכון לעכשיו? די בינונית! בתור שחקן? C+).

אני מבין שקרל החליט לאסוף כמה שחקנים שיעמדו לצידו, והוא הלך ישר לבעל הקבוצה – עוד טיפוס עם שם מפחיד לאמריקאי כמוני, וויואק רנדייב – הודי מולטי-מולטי מיליונר המבין כדורסל כמו שאני מבין קריקט, ואמרו לו שמשחקו של קאוזינס "לא מתאים" לפילוסופיה החדשה של הכדורסל של הקינגס.

מה, לא ידעתם? ג'ורג' קרל, בן למשפחת כורים מפנס הילס, פנסילבניה, אחד ממוקדי מכרות הפחם הגדולים, היה צריך מורה פרטי שידחוף אותו מעט כדי שציוניו יספיקו לכניסה לאוניברסיטת צפון קרולינה, וכמובן דין סמית' עצמו עשה קצת 'פושינג'. גאון הוא לא, האמינו לי. אבל לך תדע, אולי הוא פיתח "פילוסופיית כדורסל" בערוב ימיו.

רק עכשיו אני יודע שהסיבה הראשית לקטע הראשי שלי למעורב הבוקר החל בגלל קרל שביקש פגישה עם ההודי ואמר לו: "קאוזינס גוט טו גו! הוא לא מתאים ל-STRUCTURE החדש שאני בונה בקבוצה!".
וכך כדור השלג החל מתגלגל. עכשיו קאוזינס יודע שמאמנו קרל לא רוצה אותו. הרגשה אידיאלית בין הכוכב האמיתי היחיד בקבוצה, ומאמנו. לא משנה אם קאוזינס נישאר או הולך, העונה הזאת גמורה עבור הקינגס. זה כאילו שבלאט יבוא לדן גילברט ויגיד לו "שלח את לברון קיביני מאט והביא מישהו אחר כי הוא לא מתאים לשיטה שלי",  וגילברט עונה לו 'חזור מיד לקו לאמן, או עוף חזרה להולי לנד', ולברון יודע שבלאט – מאחורי גבו – ביקש טרייד עבורו, ועתה ישנה עונה שלמה לפניהם עם בלאט המאמן, ולברון שחקנו הראשי.
רגע. רנדייב עדיין לא אמר כן וגם לא אמר לא. העניין ממשיך להתבשל.
שחקנים שיאהו ספורט (שהיה הראשון להפיץ את ההודעה) ראיין ענו שברגע זה היחסים בין המאמן וכוכבו הראשי הם "IRREPARABLE" (מומי! צריך הסבר!).

הנה מה כתוב ב-YAHOO SPORTS:

No one in the Sacramento organization – not coaches, nor players, nor support staff – wants to imagine the combustible scenario awaiting Karl and Cousins should the Kings try to reunite them in training camp.

ברגע האחרון נודע שהבעל ההודי של הקבוצה החליט שהוא לא נותן לקאוזינס בטרייד. לפני ג'ורג' קרל המאמין והמעריץ ביותר של קאוזינס היה מאמנו מיכאל מלון. עתה היריב הגדול ביותר של קאוזינס הוא מאמנו ג'ורג' קרל.

SOMETHING HAS TO GIVE!

לי יש פתרון עשר: לזרוק את הסנילי. זה אלף. ואז לעשות טרייד טוב על רודי גיי, ולהביא את ראז'ון רונדו. ראז'ון וקאוזינס הם שידוך שנעשה בשמיים, והשדכן הוא הדוק הקשיש – אך הצעיר ברוחו וגופו!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
40 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
etayle
etayle
23/06/2015 17:43:41

חחח איזה פוסט דפוק.אבל אתה צודק .מאמן כמו קארל יש בשפע. סנטר כמו דמרקוס לא.לא הבנתי מה הוא רוצה ממנו כאילו שההישג היחידי שלו בעשור האחרון היה בלי כרמלו.(והביזיון שהוא הפסיד לווריוס סיבוב ראשון לפני כמה שנים)

מנחם לס
מנחם לס
23/06/2015 17:52:00
Reply to  etayle

מה בדיוק 'דפוק' בפוסט הזה?

בלובלו
בלובלו
23/06/2015 18:00:35
Reply to  מנחם לס

הכותב שכתב אותו

שי אבן צור
שי אבן צור
23/06/2015 18:13:40
Reply to  בלובלו

מה שדפוק זה מגיבים כמוך

etayle
etayle
23/06/2015 19:28:25

וואלה מקווה שלא נפגעת יא מנחם ."דפוק" "שבור" זה היה בסלנג .וואלה לי היה קצת הזוי לקרוא "זקן" שצוחק על זקן אחר.באמת שלא התכוונתי לפגוע וזה היה הכוונה טובה.

דובי
דובי
23/06/2015 18:04:18

מנחם זיו הוא האוהד של סקרמנטו

מנחם לס
מנחם לס
23/06/2015 18:41:36
Reply to  דובי

אני מיד מתקן

מולי
מולי
23/06/2015 18:06:32

בשורה התחתונה אנו שוב שואלים עצמנו מה תפקיד המאמן בנ.ב.א…..

Mbk
Mbk
23/06/2015 18:30:09

מנחם !
דיבאץ סרבי , הוא הוריד אוהד עם דגל קרואטיה והסתבך עם האומה הקרואטית
אני מתכנן פוסט בעיקר בשבילך על ההבדלים בין האקס יוגוסלביות
הייתי בבלגרד לפני 4 שנים יש לי מאז חברים נפלאים משם
לקרוא לסרבי קרואטי ולהיפך זו טעות קשה

דיבאץ הוא חלק מטרייד שכלל את קובי בריאנט הוא לא יפול בפח ולדעתי הוא יוסיף המון לקינגס ששגו קשות על קארל ועם הפיטורין של מייק מאלון

מנחם לס
מנחם לס
23/06/2015 18:41:14
Reply to  Mbk

חשבצי שהוא סרסי. קוקוץ' היה קרואלי, לא? היה פעם עניין בין קרואטי וסרבי ב-NBA. אולי קוקוץ' ופטרוביץ'? סרבו ללחוץ ידיים או משהו כזה. זה היה בזמן המלחמה שם.

איל
איל
23/06/2015 19:05:41
Reply to  מנחם לס

דיבאץ׳ ופטרוביץ׳.
אחרי הזכייה של יוגוסלביה באולימפיאדה או באליפות העולם, במסגרת החגיגות, נכנס למגרש בחור עם דגל קרואטיה. דיבאץ׳ שמספר שרצה שהרגע הזה יהיה רגע מאחד של כל יוגוסלביה, הוריד את הדגל.
האומה הקרואטית ופטרוביץ׳ נעלבו והאחרון ניתק את הקשר עם דיבאץ׳. דיבאץ׳ מספר שעד המוות של דראזן ניסה לאחות את הקרעים אך כשל.
ממליץ לך לצפות בסרט של ESPN ״once brothers״.

holden
holden
23/06/2015 19:37:10
Reply to  איל

אכן סרט מעולה ומומלץ, אחד מסרטי הספורט היפים ביותר בכל הזמנים!
בסרט רואים את מערכת היחסים בין דיבאץ לפטרו ואת המפגש המרגש בין דיבאץ לאמא של פטרו לאחר מותו, סרט חובה לכל חובב ספורט,

https://www.youtube.com/watch?v=HH4mu1JbQMY

עובר אורח
עובר אורח
23/06/2015 19:18:47
Reply to  מנחם לס

רק המלצה קטנה – אם אתה במקרה מגיע לקרואטיה אל תגיד שדיבאץ' קרואטי

holden
holden
23/06/2015 18:51:31
Reply to  Mbk

לא שוררת אהבה גדולה בין סרביה לקרואטיה,
היה עוד מקרה מפורסם של קטטה במגרש הכדורגל בין סרביה לקרואטיה, בעצם שני משחקים שזכורים לי במיוחד:
בשלהי 1990 הכוכב הקרואטי זינק בבעיטה לעבר שוטר סרבי שהיה אלים כלפי האוהדים של הכוכב האדום בלגרד,
זה היה הפרומו למלחמת הבלקן,מאותו תקרית אלימה המצב הלך והחריף,
כמה שנים מאוחר יותר נפגשו שתי המדינות למפגש רשמי ראשון, המשחק שוחק על אדמת קרואטיה ,אם אני לא טועה המשחק היה במסגרת הבית המוקדם ליורו 2000,התוצאה בסיום היתה :2-2 והרבה בקבוקי סליבוביצ'ה נמזגו בבלגרד

כאחד שחי תקופה על גבול רומניה סרביה, בעצם בדרום מערב רומניה בחבל אולטניה לא בחלתי גם במשקה השיכר הנפלא הזה,
בזמנו כתבתי פוסט על טבח נוראי שהתרחש בבלקן, קטע שממחיש את הרוע והאיוולת האנושית:

ימים במהלך שנת 1995 שינו או בעצם היו אמורים לשנות את העולם,למעשה הייתי אומר שכדור הארץ היה צריך לנוח לכמה ימים לפחות מההקפה שלו את המסלול היומי הקבוע.
למעשה פה בארץ אנשים שיחקו מטקות בחופי הארץ והשמש זרחה כהרגלה,נערים בחופשה מהלימודים ליקקו שלגונים ומדי ערב התנשקו נשיקות ראשונות והתגפפו נרגשים.
במרחק לא רב מחופי הארץ המובטחת במרכזה של יבשת אירופה האדמה רעדה והעולם שתק.
איזה גנרל הולנדי פחדן הרים כוסית של ליקר שזיפים(סליבוביץ')עם ראטקו מאלדי'ץ בזמן שכוחותיו אמורים היו להגן על הבוסנים בסרברניצה.
זקנים עם כובעי בארט וחולצות מכופתרות חרגו ממנהגם והפסיקו עם משחקי הקובייה והדומינו שלהם.
עקרות הבית חדלו ממנהגם לכבס את הכביסה בנהר סמוך ולרכל כהרגלן על מאורעות הלילה האחרון.
זה התחיל נדמה לי ליד או בעצם מאחורי מפעל אבץ בעיירה פוטוקרי שאליה נמלטו תושבי סרברניצה בחסות אנשי האומות המאוחדות,זה נמשך בכך שחיילים מאותו חבל של הקצב מהבלקן סלובודן מילוסבי'ץ בזזו ואנסו נערות בתולות.
זקן מקומי שראה כבר הכל בחייו תיאר מאוחר יותר שחזה ברעדה כיצד דם של ילד שגרונו שוסף לעיני אימו המבועתת התערבב עם דמה של נערה שבתוליה בותקו על ידי עדת חיילים או יותר נכון לאמר זאבים סרבים.
המפקדים שלהם בחוצפתם העזו להפריד בין המשפחות והפרידו את הגברים מנשותיהן וילדיהם,הם נלקחו לאיזה בנייו שנקרא:"הבית הלבן"ונורו שם למוות.
כמה אירוני שזה שמו של המבנה שזהה לשם של הבניין שאמור היה להגן ולשמור על שלום העולם שדברים כאלו לא התרחשו.
הגברים פשוט הועלו לאוטובוסים תחת מצלמות טלוויזיה אמנם אך בחסות העלטה באמצע הליל הם נורו בהמוניהם ואפילו לא זכו לקבר מכובד.
טרקטורים שנהגו בהם סרבים שיכורים מאותו משקה מיוחד רמסו בכף האימתנית שלהם את הגופות וחלק מהאנשים בעודם בחיים הושלכו כלאחר יד לקבר אחים מאולתר.
לפי ספירה שנערכה מאוחר יותר נמצא כי קרוב ל8000 בוסנים נורו ,נאנסו או שסתם גרונם נשסף במשך חמישה ימים באמצע הקיץ של 1995 ובאמצעו של חודש יולי.
כתבתי את הקטע הזה לא חלילה להאשים צד מסויים ,אפילו לא את הכוחות ההולנדים שנשלחו להגן שם מטעם האומות המאוחדות,ימים ספורים לפני זה הם שיוועו לתגבורת וזו פשוט לא הגיעה.
גם את המיעוט הסרבי הגדול שחי בבוסניה אני לא מאשים ובטח שלא את המוסלמים בבוסניה שנורו כמו בובות בשורה שניצבים באיזה דוכן של יריד לונה פארק.
אולי רציתי להסביר כמה טבע האדם אפל ואכזרי,וכמה קל לפוליטיקאים לנאום נאומים חוצבי לבבות על דמוקרטיה ושיוויון והגנה על זכויות מיעוט ושאר בולשיט מהסוג הזה בתעמולת בחירות ,אולם כאשר כל הדיבורים האלו מגיעים למבחן המציאות הם קורסים כמו בניין קלפים ומשאירים שובל של דם ודמעות מאחור.
עשור מאוחר יותר באותו בלקן עשרות אלפי תיירים מרחבי העולם פשוט נהנים מהמפרצץ המדהים של דוברובניק בקרואטייה או מטיולים בבלד שבסלובניה ,בזאגרב בתי העינוגים עובדים שעות נוספות ויש שם ברים שהנורות בהם דלוקות תמיד.
כמה נחמד לראות זקן חוסה בצילו של עץ גפן ולוגם את המשקה המקומי שמיוצר משזיפים, למרות חיוכו שחושף פה חסר שיניים זהו חיוך מיוחד במינו עבורי.
זה מסר לאנושות שהחיים נמשכים וניתן לקיים אותם ללא מלחמות או שאר פרעות .
אולי גם מותו של "הקצב מהבלקן"בתא כלא קטנטן בהאג מסמל את האופטימיות למרות שהוא היה יהיר גם לפני מותו וטען כי במשפטו האנושות הראה כמה היא פרימיטיבית לטענתו בזה ששלחה עדת עיתונאים לראות כיצד משפטו המתוקשר נערך.
אין גבול לחוצפה
מי היה מאמין שגם לאחר מלחמת העולם השנייה ושואת היהודים ניתן לדמיין ששוב תתרחש על אדמת אותה יבשת מלחמה כה אכזרית ונואשת.
אני אולי אופטימי אבל אני משיק ושותה כוס של סליבובי'ץ יגוסלבי ומקווה שהעולם יחדל מהזוועות שמתרחשות בו על ידי בני האדם.

holden
holden
23/06/2015 19:02:14
Reply to  holden

השחקן היה בובאן עושה המשחק מספר 10 שייצג כמובן את דינמו זגרב במשחקה כנגד הכוכב האדום בלגרד,
במשחק בין הנבחרות ב 99 סינסה מיכאלוביץ השחקן האכדי של אינטר בעל רגל שמאל אימתנית הצטיין במיוחד,
אגב, אתמול או שלשום אותו מיכאלובי'ץ מנובי סאד בסרביה מונה למטמנה של מילאן היריבה של אינטר,
מהעיר נובי סאד יצאו כמה וכמה ספורטאים מפורסמים ומאמנים כולל כדורסלנים

אהרון שדה
אהרון שדה
23/06/2015 19:16:10

אם כבר דיברנו על סרביה /קרואטיה …הנה כמה עניינים ספורטיבים.
נבחרת יוגוסלביה ז"ל העפילה ליורו 1992 (כשעוד היה יורו של 8 נבחרות).
הייתה זו נבחרת מדהימה ….עם סאביצביץ ,פרוצינסקי ,בובאן ,סוקר ,פאנצב ועוד ועוד.
הנבחרת הושעתה עקב המלחמה ומחליפתה דנמרק (שסיימה שנייה במוקדמות ליוגוסלביה ) לקחה את הטורניר.

עוד לפני כן הכוכב האדום בלגרד לקחה את גביע האלופות אחרי ניצחון בגמר על מארסיי הגדולה …המעניין שבקבוצה שיחק פרוצינסקי הקרואטי.
גם בכדורסל באותן השנים יוגוסלביה המאוחדת שלטה שליטה אבסולוטית כשזכתה באליפות העולם ואליפויות אירופה עם שחקנים קרואטים כמו קוקוץ וראג'ה ,סרבים ואפילו סלובנים (זדובץ).

דבר אחרון אני זוכר את השנים הראשונות של התמודדויות בין הנבחרות …בתקופה ההיא הקרואטים יצאו מלוע של תותח ותמיד ניצחו את הסרבים הן ברמת הנבחרות והן ברמת הקבוצות (ציבונה ניצחה את פרטיזן וקרואטיה את סרביה …בייחוד בכדורסל).

holden
holden
23/06/2015 19:30:20

בכדורגל פחות הלך לקרואטיה מול סרביה, נכון אהרון המשחקים ביניהם תמיד היו אלימים וסוערים, בכדורגל תמיד המגרש היה אפוף ברימוני עשן וביציעים התנוססו דגלי הלאום החדשים,
הסרבים זה עם קשה וקשוח יותר מהקרואטים,
הקרואטים יותר מזכירים את האיטלקים, הם נהנתנים הרבה יותר, הסרבים זה עם של עובדי אדמה ונחשבים ליותר " פשוטים" מהקרואטים

עובר אורח
עובר אורח
23/06/2015 19:20:24

אני מתבייש כשאני רואה אותך קורא לאדם מבוגר סנילי. בתור אחד שסבתא שלו סבלה מזה, אני מאחל לך שלא תזכה למה שאתה מצמיד לאחרים

דובי
דובי
23/06/2015 19:30:30

יש הבדל בין סנילי ודמנטי, כמו שיש הבדל בין משוגע לסכיזופרן.

holden
holden
23/06/2015 19:38:52
Reply to  דובי

אני דווקא מוצא המון חן בזה שמנחם קשישא מסתלבט על ינוקא,
מנחם בן כמה אתה? רק שתהיה לנו בריא לעוד הרבה הרבה שנים

מנחם לס
מנחם לס
23/06/2015 21:24:44
Reply to  holden

בישראל ימלאו לי 78 (בחודש הקרוב)

holden
holden
23/06/2015 21:55:13
Reply to  מנחם לס

כל הכבוד על להט הנעורים!
שים לב לקטע הבא :דרקו מילצ'יץ
ששיחק בניו יורק ובבוסטון וגם במינסוטה מתחרפן בחתונה סרבית, שתוי עד אבדן חושים,
שחקן עבר צעיר שכיום רק עושה שטויות

https://www.youtube.com/watch?v=evHl4sZ2omk

מנחם לס
מנחם לס
23/06/2015 21:26:27

"סנילי" זה כינוי מקובל לזקן שהוא בריא בנפשו לחלוטין, אך מטומטם ומתחיל לאבד את זה, כפי שכולם כינו את הנשיא בוש, ועכשיו אני מכנה את קרל

L4L
L4L
23/06/2015 19:38:45

ממליץ לכולם לארצות את הסרט מתחת לפני השטח, של אמיר קוסטריצה.
בעקבות הסרט הזה הוא הפסיק לעשות סרטים לכמה שנים, בגלל ביקורות של שני הצדדים.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/06/2015 19:46:32
Reply to  L4L

מוסיף המלצה לסרט נפלא נוסף על הנושא – שטח הפקר

http://www.sratim.co.il/view.php?id=1459

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/06/2015 19:38:55

1+ מא' עד ת' (גיא! אה, קבל ביטול – זה לפי ה-א' ב'!)

L4L
L4L
23/06/2015 19:39:00

לראות

Uzi habusha
Uzi habusha
23/06/2015 21:12:01

ג׳ורג קארל הוא אחד האנשים הנחמדים באנ בי אי, ואחד המוערכים גם היום. תקרא מה אמר עליו עומרי כספי שהתאמן אצלו השנה.
בקיצ׳ור מנחם, תתבייש!

יואל
יואל
23/06/2015 21:38:31
Reply to  Uzi habusha

עוזי יגרעינון עומרי כספי גם אמר שאתה אחד האהובים עליו.
עם הידיעה הזאת אני מוכן בזה הרגע להוריד לך כפה , או סתם לתקוע עליך נוד

עזי
עזי
23/06/2015 23:33:20
Reply to  יואל

שלום איש טיפש, תפתח את הפה גדול גדול, אני תכף בא

א.ב
א.ב
23/06/2015 21:17:40

טרייד על קאזינס זה רעיון גדול!
הכי ישראלי- קאזינס בשביל לאב ומוזגוב.
הכי ניקס – קאזינס בשביל בראניאני, תוך שנה בראניאני בחמישיה של האולסטאר וקאזינס עולה שלושים קילו.
הכי לייקרס – קאזינס בשביל לין, סאקרה, בוזר ובחירת דראפט סיבוב שני ב- 2022.
הכי בולס- קאזינס בשביל גאסול ובאטלר, רק צריך שרוז יהיה בריא ואוטוטו לוקחים אליפות.
הכי פילדלפיה – נרלנס נואל וברנדון נייט בשביל קאזינס שנשלח מיד לבוסטון עבור 17 בחירות סיבוב שני

עגל
עגל
23/06/2015 22:21:50
Reply to  א.ב

חחח גדול !

רועי ויינברג
24/06/2015 12:37:01
Reply to  א.ב

דה מרקוס קאזינס תמורת חסן, צ'למרס וביזלי.

etayle
etayle
23/06/2015 23:03:25

ראיתי דיווח שקארל "מאוהב"(לפי גוגל טרנסלייט) בטרייד תמורת פריד ולאוסון.אם זה נכון הוא מאמן חמור עד שיש לו כוכב הוא זורק אותו תמורת שאריות.ואם לא מישהו עושה לו חיסול ממוקד

Berch
Berch
24/06/2015 8:27:09

לא הבנתי את ההחתמה של ג'ורג' קארל מההתחלה….
עם כל הכבוד (ויש כבוד) הוא לא ממש הפנים המתאימות לקבוצה צעירה ודינאמית.
כנראה הבעלים היה אוהד של דנוור

Dalazred
Dalazred
24/06/2015 8:46:07

Irreparable זה אומר חסר תקנה כאילו דבר שאי אפשר להחזיר למצבו הקודם.

יושי
יושי
24/06/2015 16:15:58

ג'ורג' קארל וג'ון לית'גו..הופרדו בלידתם
http://www.latimes.com/includes/projects/hollywood/portraits/john_lithgow.jpg

יושי
יושי
24/06/2015 16:18:44

בכל מקרה, גם אם זה מה שקארל רוצה, פשוט הזוי שדברים כאלה בכלל מגיעים ככה לתקשורת ולשחקן עצמו, זה היה צריך להיסגר בפרטיות בין קארל, דיבאץ' והבעלים

ינון יבור
ינון יבור
24/06/2015 16:48:07
Reply to  יושי

בוא נעשה עכשיו ניסוי מחשבתי:
מתוך השלושה שיודעים, הבעלים הוא זה שהחתים את קארל ולכן רוצה שיישאר, וכן שלא יווצר קונפליקט עם הכוכב. ג'ורג' קארל עצמו בטח לא רוצה שהסיפור יתפרסם, בין אם הבעלים מאחוריו ובין אם לא (כי אם זה לא ייצא אל הפועל יהיה לו וואחד קונפליקט).
אז נשאל את השאלה, כמו ב"סבתא בישלה דייסה" אחרי שכמעט כולם קיבלו: "(ל)מי (לא) נשאר?"

יושי
יושי
24/06/2015 17:31:53

אל תהיה כזה בטוח שזה לא קארל – בכתבה כתוב "אני מבין שקרל החליט לאסוף כמה שחקנים שיעמדו לצידו". גם קראתי משהו כזה בעוד מקום. אם זה נכון…