"לברון? מי זה לברון בכלל?" / מנחם לס

(זהו מריו חזוניה. לך תדע אם הוא FOR REAL או עוד איזה פה גדול מקרואטיה. מנסיוני עם "סופר-כוכבים אירופאים" א-לה ריקי רוביו, הוא יהיה עוד שם לשאלות טריוויה)
איך שלא תסתכל עליו הוא אחד WHO KNOCKS! זוכרים את "BREAKING BAD"? הוא מדבר כמו וולטר ווייט, מלך הסמים. כמו ווייט החזוניה הזה מצהיר שהוא בא 'TO DOMINATE THE NBA'.

לא חס וחלילה לשחק ואולי לעשות חמישייה. TO DOMINATE, FOR GOD SAKE!

כששאלו אותו אתמול מאיזה עתון ספרדי (אולי תחנת טיוויו)אם הוא חושב גם 'TO DOMINATE' לברון, הוא הגיב משהו בסגנון , "מי זה בכלל לברון?"

לך תדע. אולי הגיע הזמן לאיזה קרקטר ב-NBA שיעלה חיוך על שפתינו.

"לברון? רספקט?", הוא אמר ל-SPORTANDO. "מעולם לא היה לי כל רספקט לאף שחקן על הפארקט. לא איכפת לי אם הוא צעיר או וותיק, ולא איכפת לי מה ומי הוא ומה הוא המוניטין שלו. אם הוא עומד לפני, אני אעבור אותו. מצד ימין או צד שמאל או מעליו, אבל אני אעבור אותו!"

מי זה הילד בן ה-20 הזה, גובה 8'6, הקולע איזה 5 נק' למשחק, שבא הנה להאכיל את לברון קש וגבינה קוטג' 'ירדן'? הנה תעודת הזהות של הילד. אגיד לכם מה מנסיוני: הצהרות כאלה יכולות לעזור לו להפוך לכוכב יותר מאשר בלי ההצהרות אם יש לו קצת כדורסל להעמיד מאחורי מילותיו. אחרת הוא קבר את עצמו בבור צואה עוד לפני שהעונה התחילה, כי יותר מאחד ויותר משניים יירצו להכניס לו כדורסל דרך הגרון, ולהוציאו מהתחת הקרואטי הלבן והחיוור שלו.

הנה תעודת זהותו:

אותי הסטטיסטיקה שלו מצחיקה, אבל מה שלא מצחיק אותי היא העובדה שמדברים עליו כלוטרי-פיק, ובלי להכירו בכלל אני כבר יודע שהוא מועמד לכשלון. מכל האירופאים שהגיעו הנה רק נוביצקי ושני הגאסולים  תרמו ממש – אבל ממש – לקבוצותיהם. כל האחרים כולל גורן דראגיץ' הם שחקנים אירופאים שלא טובים יותר מהאמריקאים אבל זה מוסיף מוניטין וצבע – כן, צבע לבן שכה דרוש למכירת כרטיסים. הייתי מוסיף אליהם את דראזן פטרוביץ' שהיה ממש כוכב.

אז מי זה החזוניה הזה שמעיז לפתוח ככה את פיו? אני לא יכול כבר לחכות לרגע שלברון ידנקק עליו ויכניס את הכדור יחד עם פדחתו הקרואטית לסל.

חזוניה. כוכב-על חדש ב-NBA יעני. ברוך בואך. לא יכולנו לחכות לך.

"מי זה לברון בכלל?", הוא אומר. עוד כמה חודשים הוא יגלה מי זה לברון.

הנה הוא  עושה דאנק על אנשים:

*

 

וכאן הוא עושה דאנק על שחקן אחר ואז שואל אותו, "אתה יודע את שמי? מעתה בוודאי תזכור!":

*

 

 

*http://fat.gfycat.com/VibrantKindheartedGuanaco.webm

הוא מדבר טראש נון-סטופ. מעניין באיזה שפה, שיבינו. הוא ניתלה על הטבעת אחרי דאנק 3-4 שניות אקסטרה (ב-NBA זה פאול טכני, חזוניה!). אבל אני יודע – עוד חזון למועד…

אחרי שלשה הוא עושה הצגת גוף שיכולה להכניסו לתכנית "DANCING WITH THE STARS".

הוא לעולם לא יוותר על ההזדמנות לעשות WINDMILL או DOUBLE CLUTCH במעוף לדאנק.

כשקבוצתו מובילה ב-20 נק' עם 7 שניות לסיום והכדור אצלו, הוא צועק להגנה לשמור עליו כי הוא עומד לדנקק עליהם עוד פעם אחת. זה קרה לפי מה שקראתי בפלייאוף של ברצלונה, והוא לא שם רבע קצוץ על מה כתבו עליו בעתונים.אגיד לכם משהו: אם ישנה תחמושת כלשהי מאחורי מילותיו ופיו, הוא יכול להיות יהלום שכה חיכו לו ב-NBA. אני פשוט לא יכול TO FATHOM קרואטי עם אנגלית שבורה ומבטא סלובקי הופך ל"פקה-פקה קינג" של ה-NBA. זה כמו בייקון על מצה לארוחת בוקר.
*

*http://zippy.gfycat.com/PlainHugeHyena.webm

מספרים לי שהוא מלא באש. כריזמטי מלידה, גחכני, משעשע, עם פה משחיק וממורק. כפי שאמרתי – זה יעבוד  ר-ק   אם יש לו GAME מאחורי פיו מלא המרגליות.

הסנטר ששיחק איתו בברצלונה Maciej Lampe  טוען שיש לו הרבה-הרבה מה ללמוד, אבל באותו זמן הוא טוען ש"הוא ה-"KILLER" בינינו, שחקני ברצלונה" הוא ממשיך: "אם רק ילמד לשלוט בעצמו הוא יכול להיות שחקן טוב מאד ב-NBA".

אני מלא ספקות. שחקן עם פה כזה שמשחק 10 דקות כמחליף בברצלונה עם 'נקודות+אסיסטים+ ריבאונדים' בסביבות 10 רוצה לבוא הנה AND TO DOMINATE? תעשו לי טובה.

ראיתי שדדי כבר נידלק עליו. יאללה, בחירה שנייה של הלייקרס. מתאים לי!

אז מה? מביאים לנו ריקי רוביו חדש, אבל גבוה יותר? אני לא יודע אם הגולשים החדשים כאן היו כבר באתר כשריקי הגיע הנה וכולם חשבו שזאת ביאת המשיח. אני טענתי מהרגע הראשון שלא יכול להיות פוינט גארד אירופאי לבן שיבוא הנה ויהיה יותר מבינוני. מסתבר שהוא אפילו לא התפתח לשחקן בינוני. פעם אייזיה תומאס אמר על לארי בירד ש-"אילו לארי בירד היה שחקן שחור, הוא היה עוד GOOD GUY". האמירה הזאת כמעט הוליכה את אייזיה שאולה.

אבל על רוביו אני אמרתי ואנ י אומר שלו היה שחקן שחור, הוא כבר מזמן לא היה בליגה. זו גזענות בכיוון הפוך.

אז נחכה ונראה מה יהיה עם "החזון" שבא אלינו.

אומרים לי שהוא למעשה שחקן טוב עם יד טובה. אבל קומראדים, זה נגד הגנה אירופאית. אתם לא מבינים את ההבדל?

הנה וידיאו של חזוניה המחקה את קליי תומפסון במה שנקרא. elevator doors screen  לשלשה

*

העונה הוא קבר 37% משלושותיו. עם הקשת המצחיקה האירופאית  ועם ההגנה של היורוליג לא הייתי מתגאה בדבר ולא הייתי שולח טלגרמה להודיע על החדשה למורה שלי קווינט.

אומרים לי שבמושגים אירופאים הוא GOOD SLASHER – יש לו EXPLOSIVENESS ולכן יכול ליצור לעצמו את הזריקה. שוב, האלו, אירופה מדברת!.

לפי מה שאני רואה כבר גיליתי שגיאה כשהוא מתחיל את הכניסה רחוק מדי מהסל. יאכלו אותו כאן אם יעשה זאת. אני מקווה שהוא יפול לקבוצה בה עוזרי המאמנים (המאמנים הראשיים לא מבינים בדברים האלה) ילמדו אותו לא להתחיל בכניסה רחוק מדי מהסל כי אז הוא אבוד (אגב, זאת גם הבעייה של ג'ף גרין).

*

 

עוד דבר שהפתיע אותי היא העובדה שהוא כמעט לא הולך לקו. גם ההגנה שלו טובה בינתיים רק נגד עמודי חשמל.

אז בואו נחכה ונראה מה קורה עם הכוכב החדש שאירופה מפילה עלינו!

 I CANNOT WAIT!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 37 תגובות

  1. גבוה, חזק, אתלטי, מהיר. זה יש.
    ביטחון עצמי. יש.
    כישרון, כנראה יש.
    עכשיו הוא צריך התמדה, מזל, סבלנות וגם קצת צניעות לא תזיק. אם הוא לא ילמד מהר להוריד את האף יש הרבה מאוד שחקנים שישמחו ללמד אותו.
    לא מקנא בו באימונים הראשונים.

  2. הסיבה לממוצעים הנמוכים זה (אם אני לא טועה) ריב עם המאמן בשלב של העונה (על רקע הדראפט) מה שגרם לו למזער את דקותיו אבל אני בתור חובב כישרונות אירופאים מת שהוא יצליח ומאד אוהב אותו ורק השבוע הפציץ 18 נקודות על אלופת אירופה בגיים 1 של סדרת הגמר הספרדית כולל 5-6 לשלוש

  3. פרשנות של מאמן פלוס פלוס.
    אני מחכה לתגובה של כמה אידיוטים שכותבים שזה התלקקות.
    או קיי אני לא יודע להסתכל בהקלטה ולקבוע שששחקן פורץ רחוק מהסל וזה יעשה לו בעיות במשחק מול הגדולים.
    קראתי עליו לא מעט, לאף אחד לא היה האומץ או הידע לנתח שחקן כמוהו.
    לגבי הדראפט
    כל שנה יש בלוטרי 2 ,3 קבוצות עם מנהלים טפשים, שלוקחים שחקנים כמו הזוניה בטווח 5-10 . אגב גם בוקר, ור.ג האנטר מוזכרים כבחירות גבוהות. זה פותח את הדרך לקבוצות כמו מיאמי, בוסטון לאסוף מציאות כמו טרנר, קמינסקי, סטנלי גונסון במקום יחסית לא אטרקטיבי בדראפט.

  4. מעניין מאוד, דוק, תודה.

    נראה קצת כמו דראזן פטרוביץ' צעיר על קוק עם פחות קליעה ויותר אתטיות ופה.
    יאכילו אולו חזק בגלל הגישה הזאת אבל אין מה לעשות, לטווח הארוך זה אמור לדחוף אותו. רק שיתמתן קצת.

  5. בגיל 20 שחקנים כמו פטרוביץ וקוקוץ, היו כבר מלכי אירופה, עם תוארים קבוצתיים ואישיים, עם מדליות באולימפיאדה ובאופן כללי אימת כל קבוצה ששיחקה נגדם. אולי אני לא דוגמא, אבל לפני הפוסט הזה אפילו לא שמעתי על הבחור הזה. לדעתי זה אומר שזאת תהיה נפילה על הפנים…

    1. לגמריי !
      פטרוביץ זכה פעמיים בגביע אירופה עם ציבונה זאגרב בגיל הזה
      קבוצה ללא זרים
      קוקוץ היה אגדי בגיל הזה
      הוא שחקן טוב ראיתי אותו בבארסה ואני מופתע ממיקומו הגבוה מאוד

  6. מי זה אוסף את הריבאונד מההחטאה של חזוניה? למפה? שלושה סרטונים שונים לאותו מהלך צולע זה קצת יותר מדי, לא?
    ובווינדמיל-שואו-אוף-דאנק-מול-אין-הגנה הוא דורך בחוץ באופן ברור. השופט האירופי העיוור-חיוור כמובן לא ראה.

  7. אם הוא יהיה מוכן ללמוד ואפילו לעלות מהספסל בנקודת זמן מסויימת זה יהיה מעולה עבורו, יש לו הרבה פוטנציאל וכבר עכשיו הוא שחקן חשוב (בעיקר בסוף העונה) בקבוצה שסיימה מקום שלישי ביורוליג.

    יבחר בבחירה 6-8 לדעתי.

  8. מנחם "רק נוביצקי ושני הגאסולים תרמו ממש – אבל ממש – לקבוצותיהם" ???
    הנה עוד 6 להזכירך פטרוביץ', קוקוץ', סבוניס, ראדג'ה, מרצ'וליניוס, דיבאץ'. שאמשיך ?

      1. אני לא עיוור ועברית אני יודע ולא כתבת "כוכבי על"; אבל כן כתבת שרק נוביצקי והגאסולים תרמו ממש לקבוצותיהם.

      1. אתה מוכן לספור לי כמה שחקנים בליגה נתנו העונה 40% מהשלוש, 6 ריבאונד, 15 נקודות ו4 אסיסטים למשחק (לשרמפף היו 5-6 עונות כאלו)?

        קווין דוראנט

        כמובן שהוא לא דוראנט, ההשוואה הנכונה לדעתי לשרמפף היא ראיין אנדרסון אבל שרמפף היה מוביל כדור טוב יותר ושיחק בקונטנדרית.
        גם ראיין אנדרסון אין הרבה בליגה.

        לטענתך יש עוד 19, אם תתן לי 5 אני אוכל כובע.

        1. בנוסף, אם בודקים ממוצעי קריירה של סטויאקוביץ' – 17 נקודות, 40% מהשלוש 4.7 ריבאונד.
          העונה אנחנו שוב מוצאים שהיחיד שעונה לקריטריונים הוא דוראנט.
          ההבדל בינו לסטויקוביץ'? לסטויאקוביץ' יש טבעת.

  9. מנחם בלי קשר למה שכתבת על נוביצקי והגאסולים שהם היחידים שתרמו וזה לא נכון אני כן מסכים שהסיכוי הגדול הוא שהילד הזה הולך לחטוף השפלות מימין ומשמאל עד שיבין את מקומו בשרשרת המזון . . .

  10. אני עדיין תוהה מה היה קורה אם סבוניס היה מגיע ל-NBA בשיא הקריירה.
    היה יכול להזכר כאחד מגדולי (תרתי משמע) הסנטרים שהליגה ראתה.

  11. סאבוניס היה באמת אחד הסנטרים המוכשרים ביותר, עם חכמת משחק נפלאה, שליטה מצויינת בכדור ויד רכה מכל טווח.. מה שהוא עשה לוויצ'יץ' ובאסטון שהיו בשיאם ב2004 במשחקו האחרון בקריירה ב"נס זלגיריס" היה פשוט התעללות. אם הוא לא היה יוצא בחמש עבירות סביר להניח שלא הייתה אפשרות לשלשה ההיא של שארפ. גם לשאק הוא עשה בית ספר במדי פורטלנד וכמעט הוביל אותה לנציחון על הלייקרס

  12. ולפינתנו היומית "כמו בסרט פורסט גאמפ כשאיצטדיון שלם היה צריך לצעוק לפורסט stop לאחר שעשה טאצ'-דאון כי לא היה לו מושג שהוא צריך לעצור ולהמשיך בחייו"-

    גל מקל ינסה לשוב ולהתקבל לנבא דרך מחנות האימונים בקיץ.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט