פרסום חוזר! המלכה והמלך בטיפול!!!

פורסם לראשונה בינואר 2015 עת במשבר קליבלנד הראשון להלן: משק"ל 1, לאחר משק"ל 2 ( להלן משבר קליבלנד השני) אנחנו חוזרים על פרסום הביקור המלכותי של הזוג ג'יימס בישראל עליו דווח בלעדתית לקוראיי הופס.

הזוג ג'יימס אצל דוקטור חליל!

"סוואנה תיכנסי, נשמה, ד"ר חליל הוא הכי טוב במקצוע ואנחנו צריכים לפתור את זה אחת ולתמיד."

– "לברון, תוריד את הנעליים שאתה נכנס לאוהל, זה לא מנומס!"

– "סוואנה, את לא יכולה להגיד לי כל הזמן מה לעשות.. הייתי מוריד את הנעליים גם בלי שתגידי לי"

-" אני יודעת, מתוקי , אני רק רוצה לדאוג למתוקי שלי שלא יעשה שטויות ויביך אותנו בפני ד"ר חליל המהולל"

-" סוואנה, אני יודע מה אני עושה, לא צריך להגיד לי כל הזמן מה לעשות ואיפה לעשות ואם מי להיות… אני מתגעגע למיאמי לשמש ולחברים, למה היית צריכה לגרור אותי בחזרה לקליבלנד האיומה?"

-" לברוני, כל הלטיניות האלו מסביבך זו לא סביבה טובה לילדים. הילדים צריכים לגדול באקרון עילית ולאכול את האוכל נשמה של אמא שלי, או יה, או לורד רגלי עוף בשמן עמוק מצופים פירורים קוקוס וסוכר, יאס מאמא! "

– " סוואנה, האוכל הזה יוציא אותם שמנים כמו ההומלסים מאוקלוהומה, זה לא יכול להיות טוב הקקה הזה, בוריטו עם צילי וטומטייה כמו במיאמי, זה אוכל בריא לילדים של המלך"

-" מלך? לברוני חמודי, מלך יש רק אחד וזה סוויט ג'יזוס מביתלהם, כדאי שתרד אל הקרקע ותתחיל להריח את השלג. אנחנו מאקרון ושום חוזה של 250 מליון דולר לא יעשה אותנו מי שאנחנו לא, אתה מבין את זה לברוני? אל תאמין לכל מה שנייק אומרים לך שאתה, כדאי שתהיה אתה ולא משהו שאתה לא"

-"כן, סוואנה.. "

-"תביט לי בעיניים שאתה מדבר אליי"

-" את צודקת, סוואנה, אני מצטער, זה כנראה השלג והקור שמשבשים את דעתי"

-"כן אני יודעת לברוני, אני מקווה שד"ר חליל, יעזור לנו כי לא הגורל שלנו תלוי בזה, גם הגורל של הקליבלנד קאבס, מאז שחזרנו הראש שלך במקום אחר… "

 

 

 

דר חליל (מסית את הוילון ויוצא מן המטבח): סבאח אל ח'יר יא לברון וסוואנה

סאוונה ג'יימס : – ד"ר חליל אמא של בושי ספרה לנו כל כך הרבה עליך ולברוני מוכן לדבר רק אתך, אבל בתנאי שהשיחה לא תדלוף לרודולף מהשב"ק ואנטוני מנייקי .

לברון ג'יימס: מאז דברת עם אמא של בושי, היא שלווה וגאה בבן שלה, בושי מנהיג את מיאמי לגבהים חדשים (צ'אקל צ'אקל).. סאוונה ואני החלטנו לעבור בחזרה לבירת העולם אקרון בהחלטה משותפת שתעזור להציב את אוהיו במקום הראוי לה במפת העולם החופשי, והבאתי איתי כמה חברים: שון, קיי לאב, JJ , אנקל דרו, מייק וטיירון לו.

סאוונה: כן, מאז שלברוני החליט לחזור הבייתה העניינים רק התחילו להסתבך

ד"ר מוסטפה חליל (שהרגע קלטתי שהראשי תייבות שלו זה ד"ר מח) חכו רגע וספרו לדוקטור חליל …

סאוונה: לברוני תספר לו אתה

לברון: לא זה בסדר סאוונה, תספרי את…

סאוונה: ד"ר חליל עכשיו לברוני יספר לך כל מה שקרה!

לברון: נתחיל בזה שאני וסוואנה עדיין מאוהבים כמו הרגע שפתחתי לה את החזייה בפעם ראשונה, כל הפרסום הכסף והאליפויות לא ייקחו את מה שיש ביננו, ולכן שסוואנה בקשה ממני לחשוב קצת אל אנשי אמריקה בצפון אחרי שהובלתי את מיאמי לרצף השגים יוצא דופן בתולדות הליגה, לא הססתי לשנייה ואמרתי לה סוואנה הקריירה שלי תלך לאיפה שהנישואים שלי יובילו אותי. כמובן ששחקן במעמדי לא יכול סתם לקבל החלטה לכן סימסתי לכל החברים שאני עומד לקבל את ההחלטה – 2!

סוואנה: מזל שאני הייתי באזור להוציא לו את הבטריות מהקינג סמרטסט פון (הוצאה מיוחדת של אפל לרגל המעבר לאוהיו – לחץ כאן לקנייה) הספיקה לנו ההחלטה הראשונה נכון לברוני.

לברון (לא רואה אותה ממטר וממשיך בשלו) – השלב הבא במעבר היה להרים טלפון למאמן היחיד שהייתי מוכן שיאמן אותי, אמרתי לו ג'ייסון קיד מיי מאן, יש לי חדשות מעולות בשבילך! אני חוזר הבייתה תתארגן על עצמך. ג'ייסון שהוא הגבר מספר אחד בליגה. תוך יומיים היה מוכן והתארגן על מילוויקי, שם ביחד עם ג'ניס ואו ג'יי היינו תופרים את הליגה. אתה יכול לדמיין את זה ד"'ר חליל: הבאקס עולים מ15  נצחונות בשנה ל 65 נצחונות … לא היה כזה מפנה בהיסטוריה של הליגה, עוד שיא גדול של לברון. הרובין הוד של ה NBA. תחשוב על זה זה מושלם. סאוונה ואני חוזרים לאקרון אני משחק שעתיים מהביית עם מיי מאן ג'ייס קיד, הילדים קרובים לסבתא ואני משגע את הליגה, אבל אז התחילו הצרות. סאוונה צלצלה לאמא שלה ואמרה לה לפנות את הדיירים מהבית שלנו באקרון, אמא הלכה למתווכת, המתווכת הודיעה לעיתון, אנטוני מנייק נכנס לי לשכל, הוא כבר פרסם בכל העיר שאני חוזר הבייתה, אפילו השטינקר הקטן דן גילברט, שולח לי טקסט שאומר שהוא מתנצל על כל הראביש שהוא עשה ואני עדיין המיין מאן שלו נמבר אן בוי.

לשלשת העופות הזה, לא האמנתי בחיים שאני אחזור לעבוד בשביל הדרעק הזה. אמרתי לו אין מצב לשלשת עופות אני ואתה גמרנו, אבל ד"ר חליל אתה יודע איך זה, נייק קנו את כל הרחוב בשבילי, סאוונה קבלה נעליים חדשות החברים של הילדים קבלו נעליים חדשות וב ESPN הודיעו על נעלי המלך חוזר הבייתה . והבנתי שהסירה עזבה את הנמל בלעדיי. נשארתי תקוע עם לשלשת העופות. נודע לי בדיעבד שהמלך חוזר הבייתה (לברון מגחך לעצמו בסרקזם)

סאוונה: לברוני החכם שלי יצא מזה כמו גדול,

לאברון: שהבנתי שעשו לי כפה אדומה אמרתי אני יעשה להם היזל וגרטל, יביא להם בית משוקלד ואז יפיל את המכשפה בסיר. אמרתי ללשלשת עופות תחתים לי את שון, ריי, מיק, טרנס ותעיף לכל הרוחות את הצעירים הפעורים שהבאתם בדראפט, אין ללברון זמן לילדות קטנות שלא יודעות לשחק באן בי איי (סאוונה וד"ר חליל צוחקים בקול רם), ותביא לי פה עוד תותח על, לברון עושה אליפויות רק עם שלישייה גדולה. רק אדם גדול, ג-ד-ו-ל!!!!  ד"ר חליל, לא לומד מטעויות עבר.

סאוונה: לברון היה מוכן לאתגר החדש, הכל היה מושלם ואז גילברט התנצל ואמר שטיירון לו, לא עבר את השלבים הסופיים והמשרה הראשית נמסרה למאמן בלאט מנבחרת רוסיה. אבל, קיי לאב חתום.

לאברון: צלצלתי לקובי שנולד באירופה ושאלתי אותו: קובי מה אתה יודע על אירופה? קובי אמר לי: " יסודות וארגון, כמו שראית שבסן אנטוניו אין אמריקאים, האירופאים עושים את זה נכון. יודעים לזרוק ב-2 ידיים, להקפיץ ביד שמאל ולעשות דאנק עם הקרש."

סאוונה: או יאס, כדורסל אירופאי יאס מאמא.

לאברון: כשקובי אמר דאנק עם הקראש ולהקפיץ ביד שמאל, אמרתי לעצמי, SOAB מה נפל אליי, עוד טמבל שלא ישחק בידודים? אתה מבין כמה זמן לקח לי להסביר לפיליפיני איך מנצחים, אני זקן מדיי למאמנים רוסיים, וביננו שאמרתי לך שלא עושים אותה טעות פעמיים ד"ר חליל כן עשיתי אותה טעות פעמיים.. עם קליבלנד, אני חושב הגיעה זמן לעשות אחרוה פנה וסאוונה לו ממש הולכת איתי אם זה..

ד"ר חליל:

לברון יא איבני, אני מבין העדפה שלך היה להישאר בדרום, עם ים, שמש, כסף, כבוד, אליפויות וחברים. את סוואנה חביבתי אמרת אין כמו הבית, גם אם זה חור של תחת של אללה, וקר כמו תחתונים של נזירה מין אל מנזר בנורווגיה ומשעמם כמו העיר של ירוחם באמצע צהריים .
עכשיו אני מבין יש מחלוקת חדש ביניכם כי חוץ מכל זה גם הגיע מאמן חדש שאתה לא אוהב אותו ואומר בלי להוציא מהאוהל שאתה סופר לו כבר ימים אחורה וזה עוד סיבה לחזור לדרום כמו רצית.
 וואלה?

סוואנה: "ד"ר חליל, אני יכולה לקרוא לך ד"ר מח?"

ד"ר חליל:  הא??

סוואנה: (עינייה שטופות דמעות!) כשנולדתי כל מה שרציתי זה אופניים וזה התגשם בגיל 9, ואז נדלקתי על לברון וכל מה שרציתי שהוא יזמין אותי לנשף, שהוא פתח לי את החזייה בגיל 11 וחצי חשבתי שכל החלומות שלי כבר התגשמו, ולברונן ואני היינו בייחד ועדיין אנחנו מחזיקים ידיים בגיל 30…

ד"ר חליל מקנח את האף עם טישיו ונותן לה את הטישיו המשומש שתנגס את הדמעות)

סוואנה: ואז בגיל 13 באו נייק ונתנו ללברון זוג נעליים, בגיל 14 כל המשפחה שלי קבלו נעליים בגיל 14 וחצי קיבלתי את המזוודה הראשונה שלי מהם, אך פעם לא רציתי להיות עשירה, רק רציתי להיות מאושרת, אבל אם כסף בא עוד כסף ועוד ועוד. שהם בקשו ממני לעמוד בצד ולתת ללברון לזכות באליפויות כדאי שיהיה הראשון בהיסטוריה עמדתי בצד ונתתי ללברון לשחק אם הטובים ביותר, אבל עכשיו שזה נגמר אני רוצה לחזור הבייתה, אני רוצה את החיים שלנו בחזרה, דיברתי עם נייק והם אמרו לי לא לדאוג קליבלנד תהיה קבוצה מספיק טובה בשביל לברון כבר 4 שנים הם מקמבנים שם את הבחירה הראשונה בדראפט והם איתרו את הזקן החמוד אירווינג ו K לאב שיהיו השלישייה הסודית עם לברוני, מה הא עוד צריך? ואנחנו נוכל לחזור הבייתה איפה שמכירים את השם שלנו ואיפה שאני רוצה לגדל את ילדנו ואיפה שהמשפחה שלנו נמצאת עם הדודים והאחיינים וההורים. אני רוצה לחזור הבייתה.

לברון נעמד.

ד"ר חליל : לאיינה יא איבני?

לברון: "אני חייב להשתין, ד"ר חליל בוא תראה לי באיזה אוהל אפשר להשתין אצלכם באתר קמפינג שאתה גר … בוא! "

ד"ר חליל:  א… זי… זי קצת מאחורי החמור הבועט של זיאד. זי שם צריך קצת בזהירות מהפרסות. אני אראה לך יא רוחי.

לברון יוצא עם חליל

לברון: "אני לא באמת צריך להשתין, חליל, שמעת מה נייק המנולים עובדים על אשתי ואיך קימבנו אותי לעיר המסריחה הזאת, בחיאת, שהלכתי משם לפני 5 שנים שרפו את הגופיות שלי כאילו הייתי ויטנאמי ששורף את דגל אמריקה, אפילו מקצוען כמוני יכול להעלב מזה, אבל עזוב, קבוצה של אפסים, רצו אותי קבלו אותי על חוזה לשנה ובחצי משקל. שילכו להזדיין, אבל לך דוקטור אני משאיר פה במשתנה צק' של מליון דולר שתביא אנליזה שתשכנע את אשתי התמימה לעזוב את השטויות שלה ולתת לי ללכת לעיר נורמלית. וואלה בא לי לוס אנג'לס שנה הבאה.. "

ד"ר חליל: וואלק אני מבין אותך… קרה לי ככה כשאלשייח של סכנין ביקש אותי לבוא לדבר עם בת שלו המיפגרת שלא תילך תתחתן עם הצ'רקסי ההוא מקמא… מאה אלף שם לי ביד לבוא למזרעת אל צפון אל מסרוחה הזאתי בסוף אמרתי לו תלך אתה והצ'רקסים שלך ותירקדו יהודיה כפולה אני בורח לגמלים שלי ולאוהל רק לו עוד יום בו בחירבה. בוא יא רוחי בוא וסמוך על דוד חליל. זאתי עוד תתחנן לך לברוח מהחור של הזה של הכבש ששמה לקחה אותך… תן לי חמש דקות ותיכנס כאילו כלום. רק בחיאת דיני תנער טוב טוב למה שלא תשאיר לי עיגולים בריפוד זה צמר כבש חדש… יאללה.

הדוקטור חוזר, לברון מתחבא מאחורי היריעה.

הדוקטור מתיישב. אחחח אלה תאמיני לי אפילו להשתין לבד מאחורי חמור לא יודעים אלה. הכל צריך לעשות להם. נו סוואנה תראי. גבר שלך זה עוד יש לו כמה טיפות בואי בינתיים שתי מילים בארבע של אוזניים. יא בינתי, אם תרצי בשתי מילים על רעיון הזה שלך על קליבלנד – לה לה. אם שלוש מילים – לה לה ואסקז. ארבע זי כבר לה לה ואסקז אנטוני. סוואנה יא רוחתי, לפני כמה שנים באה אליי אחת זאתי לה לה ובעל שלה כרמלו. מה אומרת לי היא ליד החמור של זיאד? דוקטור בעלי מג'נון. הוא אומר דנבר אחלה. מה רע לך לא לא מה? הרים, נוף, שלג… מה רע? תגיד לי דוקטור זה בעל זה או אהבל? בחיאת דוקטור… ניו יורק!! תן לי ניו יורק! חמש דקות איתי עם הבעל ולה לה היום מלכה בניו יורק. וואלכ מה זה משנה קבוצה חרבנא אין בלייאוף? יותר קצר עונה יותר זמן מסיבות יותר זמן למכור בגדים. מלכה אני אומר לך.

ומה כאן פתאום יוצא לך? תראי לוס אנג'לס סוואנה… הוליווד! ומי יש שם, זאתי האהבלה בראיינט שבעלה עשה את ההיא על הכסא והיא שותקת לא עושה לו בוביט בשובב יא סוואנה. חכי חצי שנה, חכי שמונה חודש הולך הקובי הולכת הפקאצה והוליווד מחפשת מלכה. וואלכ מי יותר טובה לזה ממלכה של מלך תגידי לי? כסף יהיה לך למה אלה מפזרים אותו כמו חול בנגב. סרטים תעשי שמה. שמש תעשי שמה. וויל סמית שמה זה נסיך אם בא לפעמים להתרענן ממלך. מה נתקע בראש שלך דווקא הפקקטע קליבלנד הזה מה עם המאמן האישראילי חדש זה ואוסטרלי עם כדור כל רגע וכולם שם מקליבלנד אללה יוסתור? תאמיני לי סוואנה גם קווין לאב נשוי והוא הבא אצלי בתור. אם את לא תופסת מלך להוליווד הלבניה הזאתי תגיע לשם לפנייך תופסת לך הכל את בקושי תהיי שום דבר משהו…ותאמיני לדוקטור סוואנה, באחוזה שלך יהיה מקום גם למשפחה הזאת שלך!

אהלן לברון יא איבני טוב חזרת. סוואנה מותק רוצה לספר לך משהו קטן אני דיברתי לה עכשיו… בוא שב.

Harry-and-the-Butler-Samuel-L-Jackson-Hollywood-Stars-Rich-and-Famous-Movie-Stars-Star-of-the-Week-Beverly-Hills-Magazine-Hollywood-Magazines-
לברון יוצא לסדרת משחקים בניו יורק וכל זה יכול להיות שלך.. סוואנה..

סוואנה: לברוני, אני מוכנה, אבוא אתך לאיפה שתרצה רק דבר קטן. תעשה לי אליפות עם הקאבס

לברון: סיי וואט

תרגום סימולטני: מה זה?

סוואנה: אליפות עם הקאבס.

לברון: אין שום דרך, ג"ס גדולים עליינו…

סוואנה: גמר מזרחי וסגרנו

לברון: מבטיח שננצח , וואלה אפילו בסוויפט!

סוואנה: אז תוסיף ארמון לאמא והאחיות שלי, והאנטורג' שלך לא אצלי בבית

לברון: ארמון לאמא והאחיות עליי אבל האנטוראג' נשארים

אום חליל אשתו של הדוקטור נכנסת עם מטאטא ומתחילה לטאטא, אבק עולה על האוהל, שהאבק יורד לברון וסוואנה נעלמים על השטיח המעופף לעבר השקיעה. ד"ר חליל בפינה פורס את הגופייה של קובי ונשכב עליה לנוח.

http://www.emeraldgreeninteriors.com/wp-content/uploads/2013/11/Emerald-Green-Interiors-Oyyo-1.jpg
הכנה לבית 6 חדרים עם מטבח ושירותים

(אגדה שלא הייתה באמת)

 

 

 

לפוסט הזה יש 7 תגובות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט