"קובי בריאנט פסק להיות גורם בהחלטותינו" / מנחם לס

**********************************

To Whom it May Concern:

כבעל אתר הופס.קו. איל, אני גאה לכתוב מכתב המלצה זה על גיא רוזן.

גיא הוא עורך האתר, האתר הבלתי מסחרי הגדול והנפוץ ביותר בישראל, והאתר שזכה לזכות בהערכה וכבוד ע"י ליגת האן.בי.איי עצמה שהגדירה וכינתה אותו האתר הדינמי והפעיל ביותר בין כל האתרים הלא-מסחריים בעולם.

אני בעליו של האתר, וגיא הוא האדם שבחרתי להיות העורך של האתר, והאחראי על 57 כתביו בכל רחבי העולם. הוא ממלא את תפקידו בקור רוחב, ביעילות, וע"י אווירה נוחה שהוא עזר ליצור באתר ע"י יכולתו לנהל ולפקח תוך מוטיבציה חיובית בכל חלקי האתר.

כמו כל כתבי האתר, גיא ממלא את תפקידו בהתנדבות מלאה, כמו כל הכתבים., גיא מצליח בגין אישיותו המוערכת על ידי כולם להשליט אווירה של אקטואליות ומוחשות בה כולם תורמים ברצון תחת המנהיגות וההגמוניה של גיא, מבלי שאיש ירגיש שהוא תחת ריבונות או עליונות. הוא הצליח לעורר אווירה של אחדות ואינטגרליות בה כל כתב מרגיש שיש לו חלק חשוב בתוצאה הסופית.

בשבע בשנים האלו היו לי כמה וכמה הזדמנויות לעבוד בקולבורציה איתו, ותמיד הערצתי את גישתו הישירה לכל בעייה, קור רוחו במקרים של דד-ליין, האפקטיביות שלו, ומיומנותו.

הוא תמיד מבוסס, יסודי, מקורי, וריאליסטי, ונותן לכל הכתבים המתנדבים הרגשה שהם חשובים לא פחות מכל אחד אחר. הוא לא 'מכריח'; הוא 'מציע', והצעותיו הן סולידיות, מדוייקות, ומשיגות את מטרתן. יכולתו לדבוק במטרה ולטפל בכל פרט קטן תמיד זכו תמיד להערצתי.

משך השנים הללו שגיא הוא יד ימיני בהרצת האתר קרו כמה וכמה מקרים שאילצו אותי להיפרד פיזית מהאתר (אני בן 82!), ואני, בלב שלם וללא כל היסוס, נתתי את השליטה המחלטת עליו לגיא.

אחת המעלות שאני מעריך ביותר אצל גיא יהיה יכולת ה-MULTITASK שלו. כל שאלה שישנה לי – אם היא בשפה העברית, בהסטוריה, במכניקה, ובאנטומיה – גיא נמצא שם לעזור בתשובה מפורטת ומדוייקת. הוא בעל ידע רחב בכל כך הרבה שטחי מדע, תרבות, והסטוריה – שהוא משמש כאינציקלופדיה הפרטית שלי, ואני עצמי בעל תואר Ph.D!

אני ממליץ על גיא בכל לב וללא היסוס קל שבקלים לכל תפקיד מנהלי או שיווקי בחברה שלכם, והמלצתי מבוססת על יכולתו לקחת על עצמו מבצע, ויהיה מסובך ככל שיהיה, ולהוציאו לפועל בצורה היעילה ביותר.

אם ברצונכם לשוחח איתי יותר על גיא, הדואר האלקטרוני שלי הוא meless1073@gmail.com, או בטלפונים 404-835-2686 (טלפון ביתי) או 864-901-5433 (סלולרי).

בכבוד רב

מנחם לס

**************************************

מיץ' קופצ'אק מנכ"ל הלייקרס אמר לכריס מניקס מספורטס אילוסטרייטד (במאמר שיופיע בשבוע הבא או ב-SI.COM) שנוכחותו של קובי בקבוצה היא עובדה קיימת, אבל החלטותיו והחלטות בעלי הלייקרס כבר לא מתחשבות ברצונותיו או מאווייו של קובי בריאנט.

במילים אחרות קומראדים, קובי הפך למשא שחייבים לשאת, כמו DEAD WEIGHT, אבל בניית הקבוצה תימשך כאילו קובי לא קיים.

לי היה חשש – אולי 'חשש' היא לא המילה הנכונה כשאני מדבר על טובת הלייקרס, אז בואו נשנה את המילה ל-הרגשה' – שהלייקרס יירצו לתת לקובי מתנה בצורת החתמת שניים-שלושה שחקנים חופשיים משמעותיים שיעזרו לו לתת עונה מכובדת שתאפשר לו לפרוש בכבוד. אבל בכך הם שוב ייכנסו לבעיות שכר. קופצ'אק אמר בפרוש שזאת לא מטרת הלייקרס, והוא ימשיך בדרך שהוא ובעלי הקבוצה הציבו לעצמם: לבנותה מהבסיס עם שחקנים צעירים. קופצ'אק לא רוצה קבוצה שתסיים מקום 9 או 8 או אפילו שביעי. הנה מה שאמר:

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 11 תגובות

  1. קופצ'אק מתייחס להחלטות מחוץ למגרש. אפשר לחשוב שעד עכשיו קובי הוא זה שהיה אחראי להחלטות המחורבנות של בייבי באס ושל קופצ'אק עצמו.

  2. שינסה קופצ'אק האויבר חוכעם הזה לחשוב איך קובי יכול להיות חונך ומנטור שהצעירים לא נובלים מהצל שלו על המגרש.

  3. זה הלייקרס לצפות שהם לא יהיו רלוונטים עד 2020 זה לחלום. יש לקבוצה הזאת כח משיכה ענק לשחקנים חופשיים והם יגיעו לשם(לצערי) מהר משנראה לך. הלייקרס לא יהיו לא רלוונטים ליותר מ-6 שנים מה שאומר שהכי מאוחר הם רלוונטים שוב ב-2018.

  4. לפי דעתי הם ינסו להחתים אחד מפליטי פורטלנד למרקוס / מתיוס .השנה זה הזמן להציע מקסימום כי לא דומה חוזה שניתן השנה לחוזה שינתן לשנה הבאה.

  5. אולי חוזה לשנה אחת לדראגיץ׳ ולמרקוס. ושיבחרו גארד בדראפט .לפי הבחירות בדראפט יהיה אפשר לדעת המון על מה הקבוצות מכוונות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט