בלאט מדבר אל לברון המפנה לו את הגב.לברון! אתה אדם משפיל ולכן אתה אדם שפל!
מה שלברון עשה בסידרת הגמר היה להרוס לחלוטין את ה-CREDIBILITY של דייויד בלאט. לדעתי אין כל דרך או מצב שדייויד בלאט יאמן שם בעונה הבאה.
.מה בדיוק לברון רוצה?
איזה סוג של מאמן הוא רוצה?
שיפתח את הפה הגדול שלו וידבר במקום לעשות 'שפת גוף' מבזה. עבור איזה מאמן אתה רוצה לשחק? את מי יכולה הקליבלנד קאבס להביא שיקבל את הגב שלך, ואת השכם שלך?
מרק סטיין מאמין שעוזרו טיירון לו הוא היחידי שלברון יסכים לקבל כמאמן.
אין שאלה שלברון השפיל, העליב, וביזה את דייויד בלאט בסידרת הגמר הזאת, והוא עשה זאת בכוונה מחלטת וללא כל נקיפת מצפון..
לפני קהל עם ועדה – איזה 200 מיליון איש בטיווי (ולך תדע כמה מיליוני סינים) , בלאט שירטט תרגיל ולברון אומר בבוז, "WE CANNOT DO IT NOW", ובלאט נאלץ למחוק את התרגיל ולשרטטו חדש.
לבי כאב. נעלבתי עבור בלאט.
משהו חייב להיעשות. זה לא יכול להימשך ככה..
אנא הקשיבו לשיחה של הוידיאו הזה. לכל השיחה מתחילה ועד סוף. זו השיחה הרצינית ואולי הנכונה ביותר שתשמעו בנושא, והאנגלית פשוטה ומובנת!
*
*
****************
הנה מאמרו של מרק סטיין המסביר את המצב לאשורו (אנגלית קלה מאד):
I have a question for LeBron James that I really hope he'll field someday.
A question that can be asked a variety of ways:
What kind of coach do you want?
Who out there is a coach for whom you'd actually like to play?
Who could the Cleveland Cavaliers hire that would earn your backing?
I don't have the answers to any of those queries. Cavs assistant coach Tyronn Lue is my best guess.
I know this much, though: James is too brilliant as a basketball player, too truly great, to behave the way he did toward David Blatt during the NBA Finals.
We literally saw "Peak LeBron" and the corresponding "LeBron Nadir" over those six gripping games with theGolden State Warriors. He had staffers from the 67-win Warriors almost quaking at night in fear of the havoc he was wreaking, such was his genius in controlling tempo and carrying a skeleton of a roster to a 2-1 lead that actually made you think the Cavs could win it all with Kyrie Irving, Kevin Love and his beloved Anderson Varejao all sidelined.
And we likewise saw LeBron emasculate Blatt in ways that are simply unbecoming of a player of James' legend-in-the-making stature.
I saw it from close range in my role as sideline reporter through the Finals for ESPN Radio. James essentially called timeouts and made substitutions. He openly barked at Blatt after decisions he didn't like. He huddled frequently with Lue, often looking at anyone other than Blatt.
There was James, in one instance I witnessed from right behind the bench, shaking his head vociferously in protest after one play Blatt drew up in the third quarter of Game 5, amounting to the loudest nonverbal scolding you could imagine — which forced Blatt, in front of his whole team, to wipe the board clean and draw up something else.
I understand James had no input in Blatt’s hiring and had to roll with him in less-than-ideal circumstances. But it struck me as a rather unflattering look for an all-time great, no matter how inept he might think the coach is.
How is any fellow Cavalier going to treat Blatt with something resembling reverence when James treats him like a bench ornament in plain view?
How can James publicly laud his own leadership, as he so often does, when setting that sort of tone?
My ESPN.com colleague Brian Windhorst, who ranks as the most credentialed LeBronologist there is after shadowing James since his teens, went on SVP & Russillo on Wednesday and posited that No. 23 actually wouldn't mind if the Euroleague import keeps coaching the Cavs because he "likes having Blatt to kick around."
I wouldn’t expect to hear anyone in Cleveland dispute it, either.
Because they can't.
Blatt, for the record, is by no means faultless here. It's up to the coach, in the Big Boy NBA, to earn buy-in from the players. For all the legitimate arguments that the job he wound up with is not the one he signed up for, given that James came home to Ohio after Dan Gilbert handpicked the 55-year-old Boston native over Alvin Gentry, Blatt has to absorb a slice of the responsibility if that hasn't happened. It's on him to convince his players he's up to the task.
It was on Blatt, furthermore, to make better use of Timofey Mozgov — offensively and defensively — after his bust-outs in Games 2 and 4. It was likewise on Blatt to find better schemes to disrupt Andre Iguodala in the series of his life as opposed to leaving him open game after game and asking Mozgov to chase after him. You also expected him to coax more out ofJ.R. Smith after Blatt proved more than once while coaching abroad that he had a knack for reaching enigmatic players.
The disconnect with James is no alibi for any of that.
But I repeat: James' otherworldly performance in this series, on top of everything he's done for Northeast Ohio just by returning to the area and revitalizing it beyond words, doesn't make any of this stuff palatable.
The charade can't continue. This isn’t about whether Blatt deserves to be brought back for a second season, because he obviously does after going so far in the playoffs — and with Cleveland improving its defense so drastically along the way in the postseason — in spite of all the injuries.
This is purely and simply about James — if he can't bring himself to back Blatt with more gusto going forward — going right to Gilbert and telling him to hire Jeff Van Gundy, Tom Thibodeau or the most likely suspect: Lue.
Someone he's prepared to support.
Support like Tim Duncan was providing Gregg Popovich long before he was POP!
Or the kind of support that Iguodala, your newly minted Finals MVP, reluctantly but ultimately submitted when a rookie coach named Steve Kerr — with far less of a coaching résumé than Blatt's — showed up in Oakland and told Iggy he needed him to come off the bench for the first time in his life to make Harrison Barnes — and, by extension, Golden State as a whole — function more effectively.
The new heights LeBron James hit in these Finals, shouldering a bigger load than any superstar we've seen on the championship stage and slowing the mighty Dubs like no one else could with his brain as much as his brawn, left little doubt that he's one of the three to five greatest individual forces this game has ever witnessed.
Yet when folks question why I would dare suggest that Duncan deserves consideration in the same conversation, here's my answer: Timmy ticks every single box when it comes to serving as the ultimate tentpole upon which to hoist a franchise.
Eight years removed from the Finals in which Duncan's Spurs swept aside young James and a different set of overmatched Cavs — eight years after Duncan told the 22-year-old James that he would soon own this league — I found myself coming back to the same thought.
He's too damn good to behave this way.
.
Uzi habusha
19 יונ 2015 18:23:14לברון זה פח אשפה , אבל שחקן נדיר.
בלאט לא יעזוב מיוזמתו בחיים, יותר מידי כסף.
יתחיל את העונה ובמשבר הראשון אם יהיה כזה הוא יוחלף בטירון לו
איש הערפל
19 יונ 2015 18:49:45אז עכשיו יהיו ללברון 7 מיליון שונאים חדשים?
אשך טמיר המקורי
19 יונ 2015 19:10:17בלאט יישאר, לברון יישאר.
העונה הזאת הייתה רק הפרומו ליחסים ביניהם.
בשנה הבאה זה יילך ויתדרדר ויגיע לפיצוץ האמיתי ואז אחד מהם יעזוב.
וד"א סקיפ וסמית' זה שני שלולי הבנה מהגדולים ביותר שהיו.
מקשקשים את עצמם לדעת בלי קשר למציאות כמו 2 זקנות דמנטיות בבית אבות.
גל אל-איי
19 יונ 2015 19:14:07אבל אמנים בתורת הקשקוש. מאוד נהנה להאזין להם. כמו אופרות הסבון שמוקרנות בטי וי במהלך היום
חוץ מזה שסקיפ צבע השנה את שערו בצורה הכי מוזרה שיכולה להיות. ספורט זה בידור, קודם כל
מנחם לס
19 יונ 2015 19:14:49לא מסכים אתך בקשר לסקיפ וסמית'
holden
19 יונ 2015 19:19:19סקיפ זה ההוא עם הגבות המוזרות? הבחור השני מדבר לעניין
אשך טמיר המקורי
19 יונ 2015 19:34:34גם אני נהנה להאזין להם כבר זמן רב.
כי זה שואו.
אבל בשורה התחתונה הם שני אהבלים שבאים לרכל ולקשקש שטויות לפי האג'נדות הפרטיות שלהם (בעיקר סמית') ולהביא רייטינג תוך כדי כך.
שונא גם את השחורה. היא אהבלה רצינית ביותר ונראית לי אישה רעה.
holden
19 יונ 2015 19:16:07ראיתי הוידיאו עד תומו, חשבתי אולי בסוף המנחה תתפשט,
כל הפרשנים ללא יוצא מהכלל מזכירים שוב ושוב ושוב שהטעות הכי גדולה של בלאט בסדרת הגמר זה שהוא ייבש את מוזגוב במשחק -5
אכן עושה רושם שהסיטואציה שמתרחשת כעת בקליבלנד מאחורי הקלעים עלולה להביא לדרך ללא מוצא ביחסים בין בלאט ללברון,
זה מסוג הריבים " השקטים" כמו בעל ואישה שבקושי מחליפים מילה,
זה נראה מהצד כמו נישואי תועלת,
לברון משיג מין סוג של שליטה על הקבוצה עם מאמן כנוע ובלאט מקבל את ההכרנ שהוא עשוי בעתיד להיות מאמן עם אליפות באמתחתו.
יש רחש בקרב העיתונאים שבפגרה לברון יציב אולטימטום לגילברט וידרוש את ראשו של בלאט,
מביך ועצוב לראות איך בלאט מושפל וכנוע ומורכן ראש, ביבשת אירופה הוא היה גוער ללא הפסק על חניכיו ואילו בקליבלנד לברון עשה ממנו סמרטוט, שאר השחקנים כדרך הטבע ילכו עם הקו של לברון,
היתי מאוד רוצה לראות את בלאט מכנס כבר ביום ב מסיבת עיתונאים ומכריז על פיטוריו, זה קל להגיד מהצד כי מדובר על ביג מאני אבל יש גבול לכל התעללות!
אני רוצה לחשוב שכבר כעת הסוכן של בלאט בודק אופציות בליגה, לא שנשארו הרבה אופציות,
בגדול חבל שבלאט לא נעתר והצטרף לסגל האימון של גולדן סטייט, היה מרויח המון שקט נפשי והיה לומד מסטיב קר כמה טריקים ישנים שלו,
לחיים יש דרך מוזרה לפעמים, אין חוקים, בזמנו שבלאט קיבל את משרת האימון אמרו ששיחק לו המזל שהוא לא חתם סופית עם הגולדן והנה כעת לא בטוח שזה השתלם .
למאמן במיוחד בליגה הזו חייב להיות סמכות, מידה של אמון מהשחקנים ואל השחקנים ופה עושה רושם שלברון הרס לגמרי וניפץ לבלאט את היומרה להוות דמות סמכותית ומחנכת , ברגע שלברון מתעלל בבלאט לעיני הקבוצה זה מריח כמו הסוף
מנחם לס
19 יונ 2015 19:20:11לא היה צורך לחכות לוידיאו בקשר למוזגוב. צרחתי על כך 10 פעמים בבלוג החי!
מנחם לס
19 יונ 2015 19:16:11אני מקווה רק שבלאט לא מרים טלפון ללברון. שבכלל לא ידבר עם לברון על מאומה. רק בפרה-סיסון שיתחיל, ואם לברון מתעלם מבלאט, שבלאט יתעלם מלברון.
מנחם לס
19 יונ 2015 19:18:28בעונה הבאה שבלאט יתחיל להשפיל את לברון בקטנות. פעם להוציא אותו עם 12 שניות לסיןום בפיגור נקודה יעשה את הטריק, וילמד את הבנזונה שעור. ואם זה יתחיל אבאלאנץ' – SO BE IT!
אפלטון
19 יונ 2015 19:19:45אז נראה לי שנסגר הדיון האם בלאט היה צריך לקחת משרת עוזר מאמן להכיר את הליגה, המאמנים השחקנים (והכתבים) לפני שקפץ על משרת מאמן ראשי?
הזובור שעושים לו העיתונאים בארה"ב זו אחת החוויות המשפילות שאני זוכר בספורט תחרותי כלשהו. פשוט לא נעים לראות ולהקשיב.
מה גם שאני באמת חושב שהוא עשה עבודה מצויינת רוב הזמן. פשוט זובור עיתונאים ומסיבת פיפי מה שהולך כאן
אשך טמיר המקורי
19 יונ 2015 19:39:11התקשורת האמריקאית מבישה.
אשך טמיר המקורי
19 יונ 2015 19:40:47אגב זאת אותה תקשורת שבגיל תיכון כבר כינתה את לברון "קינג ג'יימס" ועזרה לו מאוד לפתח את הנרקיסיזם החולני שלו.
איך אמר ד"ר חליל? חייבים להאכיל את התולעת.
דובי
19 יונ 2015 20:01:12תלמיד שקדן אתה שזה פשוט תענוג. בעיקר יודע למי להקשיב
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
19 יונ 2015 19:42:56ממש לא, קראתי כאן חבר'ה שהציעו לו ללכת לאמן בפאקינג מיניסוטה, לא נורמלים !, לעבור לנמושה מערבית מקבוצה שבדרך לקבל מנדט קבוע בגמר המזרח ?
מה גם שלא מסרבים ל 20 מיליון דולר !
הוא מבחינתו צריך להישאר, ואם החבר'ה בקליבלנד רוצים לצאת ליצנים ולפטר אותו שיהיה להם לבריאות, שישלמו את הפיצויים בזמן שהם הופכים לקבוצה הכי מגוחכת באמריקה.
אני לא מבין מה הם פוחדים מלברון, הבחור מסונדל חזק, מאיים לעזוב ? שיעזוב ! נראה אותו, יש מישהו שימשיך לקחת אותו ברצינות אם הוא יארוז את השייק חלבונים שלו בתוך מיטלטליו ויערוק בשנית מקליבלנד ?
בכל מקרה, אני מאמין שבלאט ישאר, ויהיה שידור חוזר של הגמר עם תוצאות קצת יותר טובות הפעם.
דקסטר
19 יונ 2015 19:50:24מסכים איתך הבן השחור!
מאיפה לו לדעת שינחיתו עליו את לברון ולהקתו?
ברור שעדיף לקחת משרת מאמן ראשי ב NBA. ברגע שאתה בקליקה של המאמנים אתה תמיד תילקח כאופציה גם אם לא הולך בקליבלנד.
אשך טמיר המקורי
19 יונ 2015 19:50:361+
33&34
19 יונ 2015 20:11:20איפה בדיוק הוא ימצא קבוצה בנבא אם יפטרו אותו מקליבלנד? זה יהיה סוף הסיפור לדעתי
גם ג'רי סלואן להבדיל בלי קבוצה אחרי שדרון זרק אותו
דקסטר
19 יונ 2015 20:24:51ג'רי סלואן לא בקבוצה כי הוא זקן מדי לכדורסל של היום.
היום באופנה היא להביא מישהו מהקולג' או מישהו שמדבר בשפה של 2015 ולא בשפה של 1995.
אף מאמן לא היה משיג יותר מבלאט. וזה לא שבלאט היה כזה גדול אבל הוא לא היה כזה קטן, עשה טעויות של רוקי.
Iceman
21 יונ 2015 15:40:14אם ג׳רי סלואן היה מאמן את שיקגו, הם היו לוקחים אליפות (אמנם זה משחק בקקי וסיטואציות היפותטיות, אבל אני באמת מאמין בזה). מלבד פופוביץ, אין מאמן ברמתו כיום.
דקסטר
19 יונ 2015 19:46:59וזה חלק למה לברון לא יגיע לעולם לגדולה אמיתית.
לדעתי ההתנהלות של לברון תדפוק לו את הקארמה, יש דברים מעבר ליכולת במגרש.
אגב אם לברון המאמן אז את מי שצריך להאשים ברוטציה הקצרה זה לברון לא?
כשקאבס לקחו את אליפות המזרח אמרו שזה בזכות לברון ,וכשקליבלנד מפסידים את הגמר אמרו שזה באשמת בלאט.
אי אפשר להחזיק את החבל ב 2 קצוותיו.
גם אם לברון לא אוהב את בלאט ולא מכבד אותו יש דרכים יותר אלגנטיות לעשות זאת ולברון בחר בדרך הגרועה ביותר.
בלאט הוא שורד בן שורד, הלוואי ובלאט יישאר רק בשביל לראות מה לברון יעשה 🙂
33&34
19 יונ 2015 20:27:13בתגובה לקודם, בלאט היה טוב פלוס. אבל זו לא השאלה. אם הוא מפוטר מקליבלנד אני חושש שלא תהיה אף קבוצה שתהמר עליו. הנזק התדמיתי גדול מדי.
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
19 יונ 2015 20:39:31הנזק התדמיתי הוא בעיניי כתבי החצר שממלא כבר משוחדים, אני מאמין שיהיו אנשי מקצוע שיראו איך הסמכותיות שלו באה לידי ביטוי בהגנה של שחקני המשנה שלו. אתה לא בונה הגנה כזו בפלייאוף בלי מקצוענות של אוטוריטה.
דקסטר
19 יונ 2015 19:57:05מה שכן…
לברון אכן הרס והורס את בלאט וקורע את הקריירה שלו לגזרים עד כמה שניתן.
בכל זאת, שנה ראשונה בתור מאמן והבחור מגיע לגמר ה NBA ומנצח פעמיים קבוצה עדיפה בהרבה.
אבל במקום לצאת חזק מהעונה הזאת לברון דואג לרסק את שאריות הכבוד שיש לבלאט בתור מאמן.
הכי חשוב בתור מאמן בליגה הזו, בליגה של הגנגסטרים האלה, זה הסמכותיות ולברון פשוט מעך לו את זה לעיני כולם.
זה כתם שנדבק להרבה מאוד זמן אני ממש מקווה שבלאט ימצא דרך לצאת מזה.
בלאט לעולם לא יקבל את ההכרה בקליבלנד, לא יהיה ניתן לתקן זאת ולא משנה כמה זמן יעבור.
לברון הלך ALL IN ואם בסופו של דבר בלאט יישאר המאמן אז לברון בעצמו נמצא בבעייה רצינית.
מצד אחד אי אפשר לזכות באליפות כשאתה מרסק את האמון של המאמן שלך מול שחקני הקבוצה ומצד שני אם יעזוב את הקבוצה ייחשב לבוגד הכי גדול בעולם הספורט EVER.
סיטואציה של מפסיד-מפסיד
דובי
19 יונ 2015 20:09:18ניקס ניקס דקסטר, ניקס ניקס, לא מפסיד מפסיד
דקסטר
19 יונ 2015 20:22:15חחח דובי 🙂
אתה קולט שלניקס יש עוד לפחות 6 שנים במדבר?
עד שכרמלו יפרוש+עוד שנה\שנתיים לפחות של התאוששת.
יש בך תעצומות נפש גדולות..
דובי
19 יונ 2015 20:36:08כן דקסטר, אני בהחלט קולט את זה.
לא פחות מזה אני קולט את העובדה שיש לי בבית ילד בן שש וחצי בחר קבוצה, מרצונו החופשי לגמרי.
אחרי שבועיים הוא כבר היה אוהד שרוף שמתעורר בחמש למשחקים.
אחרי חודשיים הוא למד לזרוק פלואטרים מתוך ריצה כי ככה קארי עושה.
אחרי חצי שנה הקבוצה שהוא בחר לקחה אליפות.
רוצה לדעת מה אני קיבלתי מהקבוצה שלי בשלושים שנה האחרונות??
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
19 יונ 2015 20:43:12איך האחוזים שלו מדאון טאון אוף דה דריבל ?
Ish
19 יונ 2015 22:40:50מקנא בך ובבן שלך (חוץ מהקטע של אהדת הניקס)
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
19 יונ 2015 20:26:29סיטואציה בעייתית מאין כמוה, אין ספק
אני לא חושב שהכבוד של בלאט תלוי בהתנהגות של לברון. כל מי שעיניו בראשו מבין מה הולך פה. אנשיי המקצוע הנבונים רואים את ההשפעה החיובית שלו על שחקנים שלא עונים לשם לברון. הוא לא אשם שהוא סומן אצלן מהרגע הראשון. אני רואה את מדיניות ההבלגה שלו דווקא כעדות לעוצמה ולחוסן המנטלי שלו, זה לא פשוט לבלוע כל כך הרבה צפרדעים, והכי קל זה לקום וללכת, הוא בחר להתמודד, גם אם זה לא מצטלם הכי טוב בתקשורת. מה שבטוח אחרי הסאגה הזו לכשתיגמר, כל אתגר אימון/ניהול יראה בשבילו "פיס אוף קייק".
הפתרון נמצא אצל הבעלים, הם צריכים להיות הרבה יותר ברורים בעניין הזה. "יש לנו מאמן לפחות ל 4 שנים הקרובות, ולברון הוא שחקן שלו, ולא להפך" – זה הגיבוי המלא שראוי שישמע.
יואש בן טולילה
20 יונ 2015 02:11:13בלאט מבליג כי אין לו ברירה.
הוא היה צריך לעבור את השנה הזאת בצורה קצת יותר שקטה כדי להשיג את המעמד של מאמן לגיטימי באנביאיי, בזמן שעכשיו הרבה, לא כולם, אבל הרבה, רואים אותו כמאמן שרכב על הגב של לברון.
אני כן חושב שהוא יכול למצוא קבוצה, בטח לא מועמדת לאליפות אבל לאנשים יש נטיה לרצות להסתובב בחברת מצליחנים, וגמר NBA הוא לחלוטין הצלחה.
יותר משנה מה יהיה לו הלאה בתפקידי המשך, אם וכאשר.
כמו שאנחנו רואים אצל אדון אברם, שהגיע בערך באותה מקריות, מאז צ'לסי היה לו רק כשלונות, והיום הוא במקסימום מועמד לנבחרת אלבניה. (לאמן את גאנה זה לא ככ כיף, בטח כשאתה מקבל אותם שניה אחרי שהמונדיאל נגמר. את מי אליפות אפריקה מעניינת?)
העניין הוא, שבלאט רוצה ליהנות מהתהילה, מזה שהוא רשום על גמר אנביאיי והופעה מרשימה, ומהאפשרות לקאמבק עם 2 שחקני מפתח בעונה הבאה כדי להתגבר על המשוכה שהוא נכשל בה בגמר.
הוא יודע ששחקן כמו לברון הוא לא יאמן כמעט בוודאות, כמו גם מועמדת לאליפות הוא לא יקבל בטווח הנראה לעין (המאמנים סגורים בקבוצות והמוניטין שלו עדיין לא יאפשר לו).
בטוח שאם הוא היה מאמן במילווקי או בשארלוט הוא מזמן היה אורז והולך.
אבל גם בשנה שעברה הוא לא הלך אחרי שכל העולם לכלך עליו מאחורי הגב ודיברו די בגלוי על מחליף עבורו. בסופו של דבר הוא זכה ביורוליג והוציא הרבה מעבר למקסימום שאפשר מהסיטואציה
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
20 יונ 2015 06:16:25ופט ריילי רכב כבר בעונת הרוקי שלו על הגב של קארים ומג'יק
פיל ג'קסון רכב על גבו של ג'ורדן ופיפן
אורבך על קוזי וראסל
ועוד ועוד…
גרנט ובלאט ?, זה לא דומה בעליל. תשווה רזומה.
יניב
20 יונ 2015 08:05:41מתגובה לתגובה אני יותר ויותר בטוח שיואש זה אודי הירש. רק הוא מסוגל להשוות בין הדרך של בלאט לדרך של גרנט
דובי
19 יונ 2015 20:08:07בלאט לא ילך מרצונו כמובן. אין לו סיבה. יש לא בערך 15 מיליון סיבות לחכות שהצד השני יעשה את המהלך.
מצד שני, הזלזול המופגן של לברון במאמן שלו, וההעדפה המוחלטת של העוזר, וההשתלחויות הבלתי פוסקות של הפודלים של ה"מלך" בתקשורת… אם אחרי כל אלה לברון לא שם לגילברט אולטימטום הוא יוצא זעיר כמו קונדום של רוכב הארלי דייווידסון.
אי אפשר לטפטף רעל כל העונה בלי ללכת עם זה עד הסוף.
בקיצור, רוב הסיכויים שידידנו אפלטון יקבל בקרוב הזמנה לפקד על יאכטה שצפוייה להסתובב כמה חודשים בקריביים ועל סיפונה מאמן לשעבר, עשיר, מאושר ורגוע.
אשך טמיר המקורי
19 יונ 2015 20:15:20והוא אכן ייצא זעיר. רק רוח וצלצולים הטמבל הזה. גריפין את בלאט את גילברט נותנים לילד לעשות את הטנטרום שלו כי הם יודעים שהם מחזיקים אותו בביצים שאין לו. בלאט זה המאמן ונראה אותו עוזב את קליבלנד שוב.
Ish
19 יונ 2015 22:52:21נארה לי שבמצב הזה אפלטון יקח את היאכטה ישיט את אותה על מקהייל ויוריד את המאמן לשעבר בטויוטה סנטר.
אפלטון
20 יונ 2015 02:15:16Any time. אני יצאתי בקמפיין להבאת בלאט כעוזר מאמן ראשי באתרי האוהדים של יוסטון עוד שאף אחד בארה"ב לא ידע מי הוא.
אני פשוט באמת לא חושב שבלאט היה צריך לקפוץ ישר למשרת מאמן ראשי. עכשיו הוא במלכוד רציני שרק יכול לצאת ממנו בגיבוי מלא של לברון ואליפות שנה הבאה. מצב הזוי.
בלי קשר בלאט לא יכול להרשות לעצמו את שירותי כקפטן 😉
ברץ
19 יונ 2015 20:25:35מנחם – היה יותר מתאים שתקרא לשני הטמבלים האלה רפי הבנה מלהכריז על הסרטון כחובה לצפיה.
לברון ובלאט שנה הבאה במיאמי. היחסים של בלאט עם לברון לא פחות טובים מאשר בסוף השנה הראשונה של לברון במיאמי עם ספולסטרה.
לוקחים דוגמאות מאיזה פס"ז באמצע של סדרת גמר עם כל האמוציות שנגזרות מזה ומשליכים מזה על היחסים ביניהם. לא ממש קונה את זה, אני חושב שהיחסים שלהם טובים ממה שהתקשורת מציירת.
ברץ
19 יונ 2015 20:25:51*שנה הבאה בקליבלנד כמובן 🙂
תומר שור
19 יונ 2015 23:10:09אני איתך. עונת מלפפונים, בונים מגדלים באוויר. יצרו מוסכמה עיתונאית ורצו איתה. אם לברון באמת היה רוצה, בלאט כבר לא היה שם מאמצע השנה. בלאט עשה עבודה נהדרת במגוון תחומים ולדעתי (ואני חושב שגם לברון מסכים) עשה את המקסימום בהנתן המצב שנותר.
לנתח כיצד שחקנים מגיבים בזמן פסקי הזמן והלחץ שלהם זה יותר ממוגזם.
הקרירה המפוספסת של האשך
19 יונ 2015 20:34:03התכנית של סטיבן אי סמית והשני , זה ג'רי ספרינגר דל הספורט.
כל הכושים מאחורה שצועקים יצא על כל שטות…
אבל החברה האלו יש להם קשרים אמיתיים לא כמו של מל
נתי
19 יונ 2015 20:36:11מדברים מאד ברור ובאנגלית אכן פשוטה ,מאד מאד ברור !
לברון יורה לכעוון בלאט אך המטרה היא דן גילברט לא יכול להיות ברור נזה !
בלאט פשוט באמצע שדה הקרב לא משנה מה יעשה בלאט הוא איש של גילברט ולכן הוא חייב לעוף מה יותר ברור מזה ?
הפציעה של קיירי הסיפסול של מוזגוב מרד השחקנים בסופו העיפו את השעיר לעזעאל התורן לאוקלוהמה ונתנו ללברון את השחקנים שרצה לא קשורים לכלום .
כל הענין הוא לברון נגד גילברט בלאט באמצע זה הכל !
ינתי פרזי
21 יונ 2015 09:14:20מסכים אתך
גיא
19 יונ 2015 20:45:092 נקודות שצריך להבהיר –
הראשונה היא שכל מה שכתבו המגיבים לפני מדוייק. לברון יצא מהסיפור בן אדם קטן. מיזערי.
השנייה ממוענת לדובי. של נעליך מעל רגליך בהזכירך הארלי דייוידסון.
מי שלא נהג על harley low rider או על harley fat boy לא יודע תחושת חופש אמיתי מה היא.
(וזה לא רק משבר גיל ה-40 שהשאיר את התגובה. גם, אבל לא רק…)
(מכוניות ספורט וקונדומים קטנים, זו כבר הקבלה מתאימה)
מתן גילור
19 יונ 2015 20:51:30התנהגות לא ראויה כאדם בכלל וכספורטאי בפרט. אב לשלושה ילדים צריך לגלות יותר בגרות ויותר איפוק.
בלי ציניות, לברון ציריך להחליף את הפסיכולוג ויועץ התקשורת הרבה לפני בלאט. אני חושב שאם הם יישארו ביחד עם יכולים לעשות דברים יפים.
IDO
20 יונ 2015 02:07:11הוא כבר היה אצל מטפל. בשיא הטיפול הוא שיחד את ד"ר חליל בשביל להכתיב לו את האנליזה שמתאימה לו. קטן עליו.
בשנה הבאה האחיין של ד"ר דרה מצטרף לקליבלנד. ככה עושים שכונה. או באנגלית אונטוראז'
אופיר נ
19 יונ 2015 21:06:43ההפסד היחידי של בלאט מהסיטואציה היא הפגיעה באגו שלו.
מבחינה כלכלית בכל מקרה הוא מסודר.
מבחינה מקצועית, כל מי שעיניו בראשו יודע להעריך את ההישג שלו, לקחת קבוצת לוטורי שנבנתה מחדש, מערימות של אגו, וערימות גדולות יותר של פציעות, ולקחת אותן עד למשחק מס' 6 בגמר הפלייאוף.
המפסיד היחידי מהסיטואציה הוא לברון.
אם הבעלים מחליט להשאיר את בלאט. בעונה השנייה בלאט יוכל להרשות לעצמו להיות הרבה פחות סמרטוט מול לברון. והסיכוי שלו להצליח יגדל בסגל מלא.
לברון יתקשה לעשות שביתה איטלקית, מהסיבה הפשוטה שעד שהשביתה תתממש ותצא לפועל (ונניח ותביא להדחתו של בלאט) יד סיכוי סביר שקליבלנד במסגרת התהליך תפסיד מספיק משחקים בשביל לאבד את הפסגה במזרח. ולהקטין בצורה משמעותית את הסיכוי שלה להגיע שוב לגמר.
אם לברון יטיל וטו על המשך הכהונה של בלאט. בלאט ייצא עם הכסף, וקליבלנד עם תדמית של בית קברות למאמנים. טיירון לו לא יצליח לקחת את הקבוצה לשום מקום, מהסיבה הפשוטה שכחבר של לברון, הוא גם יהיה סמרטוט. וההבדל בינו לבין בלאט, הוא שלבלאט יש ניסיון משמעותי הרבה יותר מאשר של לו.
מי התותחים שם יכולים להביא: ג'ף ואן גנדי, ותיבודו.
הראשון לא אימן כבר הרבה שנים.
השני לא הגיע לשום מקום עם שיקגו.
בקיצור, לברון ב-lose lose situation, והוא הביא את זה על עצמו.
(לעזוב את קליבלנד הוא לא יוכל, זה יהרוג על המקום את ההשוואה הפיקטיבית לג'ורדן).
יואש בן טולילה
20 יונ 2015 02:13:31כמו שהפליאוף במזרח נראה השנה, גם ממקום 8 קליבלנד היו עושים גמר.
יניב
19 יונ 2015 21:17:43מנחם, הנה שני הליצנים שלך נקרעים לגזרים ברגע שהם צריכים לדבר כדורסל אמיתי.
https://www.youtube.com/watch?v=SAkVnlA9CJo
מנחם לס
19 יונ 2015 22:53:39מרק קיובן הוא הליצן הכי גדול.
אבל מה? הוא ליצן עם כסף. הוא באמת חושב שהוא מבין כדורסל, אבל כשיש למילותיך גיבוי של 6 מיליארד (הוא עשה את כספו ביושר, אבל עם המון המון מזל כשהור=א בראש ה-BUBBLE האינטרנטי), אנשים חייבים להקשיב למה שאתה אומר.
אבל אני לא חייב. אני לא סובל את קיובן, וב-SHARK TANK הוא מעצבן אפילו יותר!
יניב
19 יונ 2015 22:13:04לפחות מועדון ה- ללל יגדל משמעותית 😄
jojo
19 יונ 2015 22:20:41ראש ה-ללל מגלה סימני שפיות, סבלנות והתרככות, בתור סגנו אנא השב את המצב לקדמותו. אנו מעוניינים בטמיר הזועם בדרכים בחזרה. חן חן.
אשך טמיר המקורי
19 יונ 2015 22:44:50http://i.imgur.com/6jj8Mqn.jpg
Uzi habusha
19 יונ 2015 23:18:10אשך, אם לא שמת לב, גוגל דלוקה לך על הא..
Yamani1000
20 יונ 2015 01:25:40אני עושה הדבק לתגובה בנושא בלאט שכתבתי בפוסט של MBK. לא צריך להתרגש מדי מההתחלה של בלאט ב NBA, זה ממש מקביל למה שהיה לו באירופה ואפילו היה מפתיע אם היה אחרת. אני מאמין שעוד יהיה טוב ואפילו טוב מאוד –
דיויד הוא טיפוס קצת מתנשא, מין KNOW IT ALL כזה. באירופה שידר תחושה שבגלל שהוא אמריקאי הוא יודע יותר, ובאופן אירוני כשחזר לארה"ב שידר תחושה שהכדורסל שהוא מביא איתו מאירופה לא פחות טוב ממה שמכירים ב NBA. בשני המקרים זה מעצבן את הסביבה. בנוסף, הוא כנראה לא מאוד סופר את אנשי התקשורת ומשחק הליקוקים וההדלפות שצריך לעשות איתם מה שמביא ליחסים עכורים איתם, ולכן סיקור שלילי, מה שקרה לו גם בישראל וגם בקליבלנד. הרי גם אחרי שהוחתם בקאבס כתבי ספורט ישראלים בכירים טענו שהוא לא שווה כלום וסתם היה לו מזל, הם ממש ממש שונאים אותו על זה שנהג לסנן אותם כשאימן את מכבי ת"א.
מצד שני, הוא אולי מתנשא אבל ועוד איך יודע לאכול חרא (ההחזרה של פיני גרשון, לברון לאורך העונה), ובסוף מביא תוצאות שקצת משתיקות את התקשורת.
בקיצור, לדעתי אם הקאבס יוותרו עליו הקיץ הוא יחתום בקבוצת NBA אחרת ועוד יגרום לקליבלנד להתחרט.
TAJ TEHRAN
20 יונ 2015 04:54:31אז תענו לי בבקשה אד הריס מייק מילר פרקינס שון מריון יובשו על הספסל…החלטה של לברון או בלאט
TAJ TEHRAN
20 יונ 2015 04:54:31אז תענו לי בבקשה אד הריס מייק מילר פרקינס שון מריון יובשו על הספסל…החלטה של לברון או בלאט
אשך טמיר המקורי
20 יונ 2015 08:54:43בלאט המאמן. הוא קובע בכל. לברון עושה פרצופים ומשחרר קיטור דרך מקורבים. ולפעמים בלאט מתגמש ונותן לו להחליט על דברים מסוימים תך כדי משחק – כי הוא בוחר לעשות זאת.
יניב
20 יונ 2015 08:09:05לכל אלה שחושבים שאם בלאט יפוטר הוא לא ימצא קבוצה זה ייקח בדיוק מקסימום שנה שהוא יהיה בלי קבוצה. גם אלא שחושבים שהוא רכב על הגב של לברון כמו יואש/ הירש יראו ששנה הבאה קליבלנד בהובלתו של לו לא תגיע אפילו לגמר המזרח ואז הם יבינו את תרומתו של בלאט
גיא
20 יונ 2015 08:25:36החיים הם לא רק שחור ולבן.
בלאט הצליח מאוד בשילוב של תומפסון ודלבדובה.
נכשל במיצוי שאר הספסל, והרוטצייה הקצרה מהעונה התנקמה בפלייאוף.
(אבל בלאט לא אשם בחוסר המזל שגרם לפציעות)
גם יש לזכור שהאישיות האינפנטילית של לברון, שמתגלה בימים אלו במלוא תפארתה, לא מקטינה במאומה את העובדה שהוא סחב על הגב שאריות של קבוצה ליתרון 1-2 בסדרת הגמר.
והאמירה שקליבלנד שנה הבאה לא תגיע לגמר המזרח ללא בלאט די מתעלמת מהעובדות:
המזרח נשאר פח, לא בכל פלייאוף מכת פציעות תתקוף את קליבלנד, והקבוצה עברה שנת "הרצה" בהצלחה – ההפסד בפיינלס רק ייתן להם יותר מוטיבצייה, בעיקר לנוכח העובדה שהם מרגישים שרק בגלל מזל רע הם הפסידו.
דובי
20 יונ 2015 08:39:51אינפנטילית אתה מתכוון כמובן לילדותית ולא בשלה, מאינפנט, ולא מטופשת ואידיוטית
גיא
20 יונ 2015 08:51:19אכן כן,
לברון מתנהג כמו ילד בחנות ממתקים ללא מבוגר אחראי שישגיח –
בסוף זה תמיד נגמר בכאב בטן.
כאשר בקבוצה שלו היה מבוגר אחראי שלברון כיבד (ריילי)
ושגרם לו לשחק יפה עם הילדים האחרים, זה נגמר עם 2 טבעות אליפות.
הדבר שיכול להציל לבלאט את העונה הבאה, ויגרום ללברון להפסיק להשתין בארגז החול,
זה אם בדרך נס קליבלנד יצליחו להביא את ווייד, שישמש גורם ממתן ללברון.
אשך טמיר המקורי
20 יונ 2015 08:57:25אני לא חושב שאפשר למתן כבר את לברון. הוא יצא משליטה מזמן והנרקיסיזם שלו חצה כבר את גבולות האטמוספירה.
דובי
20 יונ 2015 08:58:56יש לוויד שלוש אליפויות. לא תוכל לפתות אותו בסיכוי לאליפות.
קליבלנד מול מיאמי. לא מפתה.
להיות המבוגר האחראי ליד לברון, כבר עשה את זה מספיק שנים.
אם כבר אז בעזרת כסף. וויד רוצה עשרים מיליון לשנה, שמיאמי לא מוכנים לתת לו.
אם גילברט יסכים לשים עשרים מיליון לעונה על בייביסיטר הוא באמת אבא דואג. בדיוק מה שהאינפנטיל שלו צריך.
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
20 יונ 2015 08:42:00המזרח פח ? סבבה, אתה צריך שאני אשלוף מהבוידעם את התחזיות של כולם פה, בסדרות מול שיקגו ואטלנטה (סוויפ !) ?
החיים הם לא שחור ולבן ברובם, אך לעיתים גם הגוונים האלו מופיעים, ואלו בהחלט זמנים של מאניה דיפרסיה טוטאלית בקליבלנד.
דובי
20 יונ 2015 08:51:03אולי במקום מאניה דיפרסיה טוטאלית ננסה תנודות חריפות ולא צפויות במצב הרוח?
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
20 יונ 2015 08:56:08למה כפרה ? בגלל המחזוריות ?
גיא
20 יונ 2015 08:56:24אני לא מזלזל, לא בקליבלנד, לא בשיקאגו ולא באטלנטה.
אבל מילווקי, בוסטון, ברוקלין וטורונטו לא שיחקו בעונה שעברה כדורסל שמתקרב ל-10 הראשונות במערב.
הטענה שלי היא, שהרכב השחקנים של קליבלנד שווה לפחות גמר מזרח גם ללא בלאט.
L4L
20 יונ 2015 09:26:00אני דווקא הייתי שמח לראות מה בלאט יעשה עם קבוצה כדוגמאת מינסוטה.
דרור2
20 יונ 2015 09:31:48תגידו, הדיון הזה לא קצת מופרך? מיניסוטה? גמר מזרח בלי בלאט? בלאט נתן עונה מופלאה בנסיבות בלתי אפשריות. אגב, בהתחשב בהצלחה המטורפת של הקבוצה נראה לי שהדיווחים על הקרע בין בלאט לחברון קצת מוגזמים. אם הכוכב הראשי מתייחס למאמן כמו סמרטוט ומבטל אותו מול שאר השחקנים, ועדיין הקבוצה מצליחה הרבה מעבר לפוטנציאל שלה – אין כל משמעות לתפקיד המאמן (ולא נראה לי שמישהו מאמין בזה)
דרור2
20 יונ 2015 09:44:32הקאבס תחת אימונו היו במרחק נגיעה מאליפות. עם חזרת הפצועים ושדרוג הספסל (פרישה של עציצים, טרייד על הייווד והבאת שחקנים מתפקדים) הם מועמדים מס' 1 לאליפות לדעתי. לא מופרך גם שוייד ירצה להגיע ולנשום אוויר פסגות במקום להסתבך במאבקי תחתית עםההיט. בכל מקרה – הדבר האחרון שב לאט צריך זה לעזוב בגלל כמה פרצופים של לברון וקשקושים של כתבי חצר
שי אבן צור
20 יונ 2015 10:21:46בלאט לא יעזוב אבל הוא חייב להיות פחות סמרטוט. אם הדיווחים האלה נכונים זה הורס לו את האוטוריטה ופוגע בשמו הטוב. שם שהוא בנה במשך קריירה שלמה.
בלאט צריך לנהל שיחת הבהרה עם לברון – אפשר בנוכחות גילברט וגריפין – ולומר לו שעם כל הכבוד לעובדת היותו השחקן הכי טוב בעולם, הוא עדיין שחקן שצריך לתת כבוד למאמן, לעבוד לפי השיטה ולהוות דוגמא לשאר השחקנים.
השיחה הזאת צריכה להתנהל בימים האלה ואם לברון לא מתחייב לנהוג כך אז בלאט לא צריך להיות שם אלא אם כן הוא יקבל גיבוי מההנהלה והבעלים לחנך אותו(http://www.hoops.co.il/?p=38908). ההנהלה צריכה להבהיר זאת ללברון עכשיו בארבע עיניים. אני לא חושב שלברון יחליט לעזוב בשום מקרה(אל תדאגו, אני לא חי באשליות. ברור לי ששיחה כזאת לא תצא אל הפועל)
נ.ב. יש מישהו שאשכרה חושב שטיירון לו זה מה שקליבלנד צריכה בשביל לנצח? בשביל לקחת אליפות? על סמך מה בדיוק? קריירה נחמדה כשחקן? קריירה של עוזר מאמן של 6 שנים בקבוצות מפסידות?
דובי
20 יונ 2015 10:28:33בנוגע לנ. ב. שלך – כן, לברון. והוא ממש לא מסתיר את זה.
וכל השאר – התדמית של בלאט פחות נפגעת מזו של לברון. סדרת הגמר הפכה אותו קבל עם ועדה לתינוק מגודל ובכיין, שלא מסוגל לקבל סמכות וחייב לקבל מה שהוא רוצה, מתי שהוא רוצה ואיך שהוא רוצה.
שי אבן צור
20 יונ 2015 10:59:45מצד אחד תינוק מגודל ובכיין, מצד שני פנומן כדורסל…
אוהד ס"א
20 יונ 2015 10:38:53בתחילת יולי ווייד יחבור ללברון בקאבס (רע מאד אין צורך בעמדת שלו מה גם שהוא גם has been) , אולי אפילו ריי אלן יצא מהפורמלין (הבחור טרם הכריז על פרישה).
יחד הם יקבעו את זהות המאמן.
עכשיו עם כל הכבוד לבלאט ויש הרבה כבוד, הקאבס ימשיכו לדפוק כרטיס בגמר גןם בלעדיו (מי באמת יוכל לסכן אותם כשהם בריאים).
הדבר הכי טוב שיכול לקרות לבלאט שהוא יפוטר (הכסף נשאר אצלו), הוא יתחיל עם אחת הנמושות ויביא אותם לגמר לבד בלי סופרסטארים עוד 5 – 6 שנים
יואש בן טולילה
20 יונ 2015 16:55:34הנה עוד פעם מתחילים הליקוקים לבלאט
עוד מישהו פה חושב שבלאט אחראי לממוצע על סף טריפל דאבל ומעל 30 נקודות למשחק בסדרת גמר?
במערב יש שחקנים וקבוצות הרבה הרבה יותר טובות.
בוסטון היא קבוצת לוטרי במערב.
טורונטו, מילווקי ווושינגטון לא ב10 הראשונות במערב.
לכן כל מאמן שיקח את קליבלנד יביא אותה לפחות לגמר המזרח.
אני מתקשה להאמין שכל מלקקי בלאט כאן היו מדברים כאן ומגנים בחירוף נפש על מאמן אחר, שלא היה ישראלי.
עגל
20 יונ 2015 17:48:55סטיבן סמית' הציג את הסיטואציה באור נכון. אבל דיוויד יהיה בסדר. אני מצטרף לאלה שאומרים שאסור לו בשום פנים ואופן לעזוב, רק להבליג ולהמשיך לנצח. כל השאר כבר יסתדר בעצמו. אם יזרקו אותו לא יקרה כלום, תוך שנה תהיה לו קבוצה חדשה לאמן. דיוויד יהיה עוד הרבה שנים בליגה. תשמעו ממי שמעתם בפעם הראשונה – בלאט יכנס להול אוף פיים.
Berch
21 יונ 2015 11:06:46אם הפרשנים יגידו שהכל בסדר ובלאט ממשיך מי ירצה לראות את התכנית שלהם.
אם אין סקס הם יחפשו דם
ואף יראו פטל כדם אם צריך
עגל
21 יונ 2015 13:10:38🙂