סטטיסטיקות משוגעות למשחק מספר 6 / דור בלוך

1) הווריורס נתנו משמעות חדשה למונח האסל במשחק מספר 1, כשכל עשרת השחקנים ששותפו לקחו 3 ריבאונדים או יותר, במשחק שבו גולדן סטייט קלעה טוב יותר מכל הטווחים, לקחה יותר ריבאונדים, עשתה יותר נקודות במתפרצות, ועדיין כמעט הפסידה את המשחק.

2) במשחק מספר 2 קליבלנד קלעה באחוזים טובים יותר מה-3 מאשר מ-2.

3) באותו משחק שהוא אחד ממשחקי הסטטיסטיקות המשוגעות הטובים של העונה קליבלנד ניצחה למרות 0 מ-5 של תומפסון מהשדה, 1 מ-5 של שומפארט ו 1 מ-6 של דלבדובה מה-3. הזיה. רוצים עוד? קליבלנד קלעה רק זריקת עונשין אחת פחות מאשר סלי שדה.

4) ורק כדי לסגור את משחק מספר 2, קארי לברון ותומפסון זרקו יחד לא פחות מ-86(!!!!) פעמים, חצי מסך הזריקות של של כל 18 השחקנים ששותפו בשתי הקבוצות.

5) במשחק מספר 3 גולדן סטייט הלכה רק 12 פעמים על הקו, שזה לא כזה גרוע בהתחשב בעובדה שהיא קלעה ב-58% משם. גולדן סטייט ניצחה בכמות הזריקות 90-76, אבל הפסידה את המשחק שבו לא הובילה ולו פעם אחת.

6) 14.8 אחוז מהשלוש של קליבלנד במשחק מספר 4 מסבירים לא מעט על התבוסה באותו המשחק…ג'יי אר פינק עם מינוס 27 ב+-, ו-0 מ-8 מהשלוש. ליבינגסטון מהצד השני +25.

7) ג'יי אר סמית' הרשה לעצמו להפציץ 14 פעם (!!!) מהשלוש במשחק מספר 5, קארי הפציץ 13, אבל תסכימו שזה מעט הגיוני יותר. השיא שייך אגב לדיימון סטודמייר עם 21.

8) קליבלנד ירדה מ-46% מהשדה בעונה הסדירה ל-38% בפלייאוף, גם הווריורס ירדו אבל פחות מ-48% ל-44%.

9) לא נכנסתי לפה לסטטיסטיקות דומיננטיות לברון כי יש מספיק, אבל שימו לזה: לברון עם 44 אסיסטים בסידרה, עזבו שהוא מקום ראשון מכל השחקנים בשתי הקבוצות, כל שאר שחקני קליבלנד ביחד? 37 אסיסטים. אלוהים אדירים.

10) קליבלנד ניצחה שני משחקים בלי לאב וארווינג, זאת לא הסטטיסטיקה ההזויה מכולן?

לפוסט הזה יש 25 תגובות

  1. כיף לקרוא, יש עוד נתון מדהים שקשור לגמר-מתוך 6 משחקים של 30-10-10 בהיסטוריית הגמר, לברון עשה 3 כאלה.

  2. כבר חשבתי שנגמר הקונספט של טור סטטיסטיקות משוגעות והתבאתי. מקווה שעונה הבאה נקבל כל שבוע אחד כזה

  3. לגבי סעיף 10, למיטב זכרוני היה משחק (אולי שניים?) מול אטלנטה בהם קיירי לא שיחק בגלל הפציעה ולכן, הניצחונות מול גולדן הם מפתיעים אבל יש לזה תקדים..

    1. אני חושב שהסידרה עם אטלנטה הראתה את הפער האדיר בין ג"ס לאטלנטה ובין המערב למזרח בכלל, קשה להקיש מזה על רמת הקושי של לנצח את ג"ס בלי השניים האלה, קליבלנד מוציאה מיים מהסלע כמעט מילולית (ג'יי אר הוא חתיכת ראש קשה)

  4. שיא הזריקות ל 3 במשחק פליי אוף שייך לריי אלן ולסטפן קארי ( קבע את השיא במשחק 3 מול ניו אורלינס השנה , משחק שהלך להארכה ) ועומד על 18
    גיי אר זרק 22 העונה והוא מחזיק בשיא הניסיונות למשחק
    ואם כבר נגעת ….. במשחק 2 קארי קלע או יותר נכון לא קלע ב 2 מ 15 מהשלוש . 13 ההחטאות היו שיא החטאות למשחק גמר ( ג'ון סטארק עם 11 יצא מדפי ההיסטוריה )
    לקארי 22 שלשות עד כה בגמר והוא רחוק 5 שלשות מהשיא לסדרת גמר ששייך לדני גרין מהספרס
    הוא קלע כבר 95 !!!!! שלשות בפלייאוף שיפור של 37 שלשות לשיא של רג׳י מילר מ 2000 והיד עוד נטויה

      1. אני חושב שבמשחקים הראשונים קרי היה המום מהשמירה הקוצנית והאלימה של דלי, הוא לא רגיל לכזה חוסר כבוד כלפיו. מכאן והלאה הוא הכניס לעצמו לראש שהוא לא צריך לשים עליו, ופשוט לא להתייחס למה שדלי עושה לו, אלא להתמקד במשחק שלו, וזה ההסבר לשינוי באחוזי הקליעה שלו.

  5. הסטטיסטיקה הכי משמעותית ומשוגעת היא שעד עתה בפליאוף בכל פעם שהיה משחק מספר 6 – קבוצת החוץ ניצחה. בואו נשאיר את זה ככה.

      1. סיבוב ראשון:
        שיקאגו במילוקי,
        אטלנטה בברוקלין
        קליפרס בסן אנטוניו

        סיבוב שני:
        יוסטון בלוס אנג'לס
        אטלנטה בוושינגטון
        קליבלנד בשיקגו
        גולדן סטייט בממפיס.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט