חם מהתנור:לאנס סטיבנסון בקליפרס**דנבר החתימו מאמן /רועי ויינברג

טרייד משמעותי התרחש אמש כשהקליפרס קיבלו את לאנס סטיבנסון, הסמול פורוורד של שארלוט. כזכור, סטיבנסון חתם על חוזה תלת שנתי בהורנטס, אבל אכזב העונה עם 8.2 נק', 4.5 ריב' ו-3.2 אס' למשחק, ולא הוביל קבוצתו לפלייאוף, אליו הגיעו ב-2013/14.

בתמורה לסטיבנסון, שבעבר הוביל את אינדיאנה לגמר המזרח שנתיים ברציפות, ההורנטס קיבלו את הפורוורד מאט בארנס והסנטר ספנסר האווז.

האווז לא הרשים העונה עם 5.8 נק' ו-3.5 כדורים חוזרים למשחק, ואילו בארנס, שחקן חמישייה בקליפרס, קלע 10 נק' עם 4 ריבאונדים לערב לאורכה של העונה.

*

לפי מקורות דנבר נאגטס מינתה מאמן ראשי, ובכך איישה את משרת המאמן הראשי האחרונה הפנוייה בליגה. האיש שיאמן בדנבר הוא מייקל מאלון, עד לאחרונה מאמן סקרמנטו.

מייק מאלון
מאלון. המאמן ה-18 בתולדות המועדון.

מאלון שימש כעוזר מאמן בניו יורק, קליבלנד, ניו אורלינס וגולדן סטייט, ובשנתיים האחרונות היה מאמן ראשי בסקרמנטו. את עונתו הראשונה סיים במאזן 54-28, ופוטר לאחר 11 ניצחונות מ-24 משחקים בעונה השנייה (67-39, 36.8% הצלחה סה"כ).

לפי דיווחים הוא גבר על מלווין האנט, המאמן הזמני שאימן בחודשיים האחרונים של העונה בדנבר, לקראת ההחלטה הסופית. הנאגטס ניצחו 30 משחקים העונה, מתוכם 10 עם האנט (לעומת 13 הפסדים). מאלון נחשב למאמן עם אוריינטציה התקפית חזקה, שזכה להרבה קרדיט על עבודתו עם סקרמנטו בליגה.

מאלון יאמן את הקבוצה במשך 3 שנים לפי חוזהו, עם רופצייה של הנהלת דנבר להאריכו בשנה. לא ידוע מי יהיו בצוות האימון שלו.

*

שיקגו בולס החתימו עוזר מאמן בכיר למאמן הרוקי פרד הוייברג, ג'ים בוילן. בוילן משמש כעוזר מאמן במשך 16 שנים, עם עבר ביוסטון, אינדיאנה וסן אנטוניו כעוזר מאמן. הוא לקח 3 אליפויות כעוזר מאמן, 2 עם יוסטון (1994-1995) ואחת בסן אנטוניו ב-2014.

לצד בויילן, גם עוזרי המאמן אד פינקני, אדריאן גריפין ומייק וילהלם, מצוותו של טום ת'יבודאו, הולכים להמשיך בצוות של הבולס גם ב-2015/16.

*

אל ג'פרסון, הביג מן של שארלוט, ימשיך גם ב-2015/16 בקבוצה, והוא מימש את אופצית השחקן שיש בחוזהו. בשנתיים כשחקן ההורנטס, הוא הגיע פעם אחת לפלייאוף, והעונה קלע 16.6 נק' עם 8.4 ריב' למשחק בחצי שעה בערב.

*

בשורות רעות לכל אוהדי פילדלפיה 76' (נשארו כאלה?)-הבחירה השלישית בדראפט 2014, ג'ואל אמביד, שלא שיחק משחק אחד העונה עקב פציעה, לא התקדם כפי שציפו ממנו בתהליך השיקום, והוא לובש מגף אורתופדי על רגלו. יתרה מזאת, קיים סיכוי סביר שהוא לא ישחק בכל עונת 2015/16, וכנראה לא ישחק בתחילת העונה, 16 חודשים לפחות לאחר בחירתו בדראפט.

*

טורונטו ראפטורס הציעו לסרג'יו סקריואלו, מאמן נבחרת ספרד, תפקיד עוזר מאמן בקבוצה, והמאמן האיטלקי סירב. סקריואלו עבר בריאל מדריד, ברצלונה, בולוניה וקבוצות רבות אחרות, וזכה באליפות ספרד, אליפות איטליה ופעמיים ביורובאסקט.

*

דאלאס רוצים להחזיר את ריצ'רד ג'פרסון לשורות הקבוצה, אם הוטרן יסכים לחתום על חוזה מינימום. העונה ג'פרסון קלע 5.8 נק' עם 2.5 ריב' למשחק.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 57 תגובות

  1. החלטה טובה של שיקגו עם בויילן, עוזר מאמן מנוסה שלא יחתור תחת הויברג. הצוות מסביבו מעולה, במיוחד עם פינקני וגריפין

  2. אמביד בסכנת גרג אודן
    החתמה מצויינת של דנבר
    יש שם חומר צעיר ומאמן כמו מלון הוא האיש הנכון
    דנבר תהיה הפתעת העונה הבאה

    1. +1 החתמה מעולה של דנבר.
      צחוקים שפיט דה אלסנדרו שפיטר אותו לפני כמה חודשים יהיה הבוס שלו עכשיו.

      הייתי מחזיראותו לסקרמנטו גם בעבור גןרג קארל.
      הוא סופר כריזמטי ושחקנים משחקים עבורו.

        1. אורינטציה התקפית למאלון נראית לי כמו הגדרה לא טובה.
          הוא מאד שמרן גם במשחק ההתקפה ,מתבסס על בידודים וגם ברוטציות שלו.
          ניהול המשחק שלו לא מבריק בכלל.
          הכח שלו הוא בהגנה מאד טובה.[היה מאמן הגנה] וביכולת לשלהב את השחקנים.
          זוהי החלטה אמיצה של דנבר, מכיוון שהוא ידוע בכך שהוא לא אדם שסופר יותר מידי את מי שמעליו ומתחבב מאד על השחקנים, מהר מאד הוא הופך להיות דומיננטי.

    1. יאיר כחבר אני חושב. שעבורך אין קבוצה יותר תפורה מאשר הקליפרס
      אין ציפיות אין מה לנחס
      כרוניקה של כשלון ידוע מראש 😉

        1. תן להם עוד צ'אנס.
          פעם ראשונה מאז תקופת גארנט ספריוול קאסל שיש להם סיכוי להיות קבוצה ראויה.

          יש להם חברה צעירים ומבטיחים.
          ואת בנט.

    1. דווקא יש דיבורים שדנבר וסקטו מדברים על טרייד. אמנם מדובר בעיקר על לאוסון אבל אולי יזרקו את כספי שם בשביל הקטע, למרות שנראה לי שהוא חופשי ובעצם יכול לחתום איפה שבא לו.

  3. ממש הפתעה מרעישה עם אמביד

    רק המסומאים חשבו שהוא אוטוטו מבריא ומשתלט על הליגה.

    אני מקווה שמישהו בלייקרס מבין שהביג מנים זו נחלת העבר. מבחינתי

    שיביאו כל שחקן שמוצב בבחירה ה 3-10 העיקר לא טאונס או

    אוקאפור!

    1. אני מעדיף את ראסל ווינסלו וקאולי סטיין לסקרמנטו על פני שניהם גם.

      אבל בעיקר בגלל קאזינס ובגלל שאני חושב שמבחינת קליבר , ראסל ווינסלו לא פחות טובים וקאולי סטיין מתאים מאד לסקרמנטו בעידן גורג קארל.

      את מודאי ואת הליטאי הגבוהה לא הייתי רוצה בכלל כבחירת לוטרי גבוהה.

    1. בכלל, סטבנסון הוא יותר 2 מ3.
      האם הוא מסוגל לשמור את ה3 של המערב?
      אם בונים עליו ל2, מה זה אומר על רדיק וקרופורד. עדיין יהיה חסר מחליפים לעמדות1 ו5 כשאין אף אחד ב3 ויש 3 ל2.
      אני חושב שהוא בונה על חמישייה של פול רדיק סטבנסון גריפין וגורדן כשקרופורד ופירס מהספסל בהנחה שפירס יבוא ויצליחו להשאיר את ג'ורדן

  4. כמו בערך כל דבר שקשור בסטבנסון זה יכול להיות מאוד טוב או מאוד רע. מה שבטוח יהיה מעניין איתו ועם גריפין ביחד באותה קבוצה.

  5. ריברס יכול להסתדר עם הד קייסים (רונדו למשל), אבל לכו תדעו איך ג'ורדן וסטפנסון יסתדרו. אבל הנושף באוזניים מביא הרבה grit שאין לקליפרס, ואם זה יסתדר הם יוכלו לקחת אליפות שנה הבאה

  6. הקליפרס הופכים לפורטלנד ZOO עם העברה האחרונה הזו, למרות שיש לי סימפטיה לסטיבסנסון הוא מתאים לקבוצה מסודרת כמו הספארס ולא חבורת המשוגעים שם.

  7. בינתיים הקליפרס לא עשו שום דבר עם המהלך הזה, בהתחשב בכך שהם שלחו את בארנס. הם יצטרכו להשיג חיזוק נוסף (אולי משוק השחקנים הלופשיים?) לעמדות הכנף.

      1. הוא ג'י אם די חלש, בכללי לא היה אף אחד שהצליח בתפקיד הכפול הזה חוץ מריילי הגאון. גם פופוביץ' הבין שזה גדול עליו, הביא את אר סי ביופורד ורק אז התחיל לקחת אליפויות

    1. קצת מיותר לשים את קרופורד ופירס באותו הרכב. לדעתי פירס יפתח .וסטיבנסון יכניס אנרגיות והגנה מהספסל .כמובן שהכל אפשרי. אולי רדיק דווקא לספסל (קשה להאמין)

  8. הם צריכים 3 שקולע גם שלשות ,וגופה בסנטר.אני מאמין שריברס מאמין שריברס ג׳וניור יכול להיות רכז שני לא רע.קרופורד קלאסי לחמישיה שנייה . וכנראה באמת פירס יגיע .זה יאפשר לו גיוון מטורף ..הרכב הגנתי עם סטפנסון ב2 .הרכב התקפי עם רדיק ופירס.בקיצור מאוד מעניין מה הוא מתכנן.

  9. טרייד מצוין לקליפרס, שמרחיב להם את הרוטציה עם שחקן מאוד מגוון שאחרי כל ההשמצות יש לו הרבה מה להוכיח עכשיו.

    הוא אנדר סייזד לעמדה מספר 3 אבל עדיין הייתי משחק בו בעמדה 3 כשאפשר.
    רדיק קלעי מצוין אבל הקבוצה התבססה על הקליעה שלו הרבה יותר מדי לאורך הפליאוף.
    אני בכל מקרה הייתי מביא איזה סמול פורוורד אמיתי ומנוסה, זאת בערך הבעיה הכי גדולה שלהם. פירס יכול להיות התאמה מצוינת.

    1. איך זה בדיוק מרחיב את הרוטציה כשהם נתנו עבורו 2 שחקנים שהיו חלק מהרוטציה(שחקן חמישייה ומחליף לגבוהים שאמנם לא קיבל הרבה דקות)

      1. האוז לא חלק מהרוטציה, בטח לא בפליאוף.
        סטיבנסון יכול לשחק ב2 עמדות והוא יכול לתת הרבה יותר דקות.

  10. וואלה אם באמת הקליפרס מביאים את פירס, אז אולי סוף סוף יהיה שם שחקן שיוציא ממנה את הלוזריות..
    הפלייאוף הוא הוכיח שיש לו ביצים של פיל (וזה לא שלפני הפלייאוף המצב שלו היה רע – איפהשהו ברמת הביצי שור).

  11. נתחיל לכתוב יאק לשנה הבאה- יומן אליפות קליפרס. רק שזה יספיק עד לגמר הNBA, במידה וקיירי ולאב יישארו ויהיו בריאים. אם גדול.

  12. קראתי בבליץ עכשיו על אופציות.הכי טוב יהיה להחתים את באס ואת פירס.העלו שם גם את דאנליבי שיהיה מצויין.לפי דיתי יש סיכוי סביר שפרקינס יחזור לדוק.אם דוק יצליח לעשות משהו עם הגופה של קנדריק משהו הם מועמדים מספר אחת (שניים אחרי OKC ) לאליפות. בסיום העונה (חוץ מהקריסה מול יוסטון) פול וגריפין היו מדהימים.

    1. עוד לא נמאס לכם להאמין בקליפרס ואוקלהומה?
      כל שנה נבנות פה תאוריות על קליפרס ואוקלהומה ובסוף אחת עפה כמו נמושה, והשניה בכלל לא מגיעה לפליאוף.

      1. + 1 למעט העניין של הנמושה.

        בכלל, לא נראה לי שדוראנט ישאר באוקלהומה, אם יש לו שכל שיעבור לשחק במזרח עם וול.

      2. לא . אוקלהומה בריאה היא הטובה בליגה.ודוראנט לא יעזוב השנה (אולי טרייד פסיכופטי) זו שנה של אול אין מבחינת הקבוצה הזאת .והקליפרס חסרים קצת עומק. לא יודע למה להתייאש שקבוצה כמו גולדן סטייט לוקחת אליפות(פר שחקן אני בספק אם הם יותר טובים מאוקלהומה עם מאמן נורמאלי)

  13. פחחחח. סטיבנסון בקליפרס. עכשיו חסר שהם יחתימו את ג'באל מקגי.
    איך החבר'ה האלה מצליחים לדפוק את עצמם שוב ושוב.

    אתם הרי יודעים שקללת הקליפרס לא באמת נגמרה, היא רק עברה לסיבוב השני.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט