המבט אומר את הכל: רק אתמול היינו ה-DREAM TEAM החדשה של ה-NBA. היום אנחנו בדיוק באותו מצב שהיינו כשהכל התחיל: 2-2 שזה שווה ערך ל-0-0, כשאתה בחסרון ביתי.
בספורט יכולים לקרות הרבה ניסים, אבל ניסים לא יכולים להימשך כי זה לא טבעם. היה נס כשמשה חצה לנו את ים סוף.זה קרה פעם אחת, וגמרנו. טוב, שכחתי לרגע את נס השמן שהספיק לשמונה ימים. אבל אנחנו מדברים על ניסים בספורט. אז הנס של הקאבס היה המשחק השלישי.אבל כדי שהנס יקרה – ואולי זה לא היה נס בכלל, אולי זה היה סתם תוצאה של אנשים הנותנים מעל ומעבר במלחמה ובתעוזה עד כדי כך שהם חייבים לבלות את הלילה בבית חולים עבור אינפוזיות – לברון לא יכול לעשות זאת בעצמו.
כש-HIGH כזה קורה, חייב לבוא אחריו שפל. כשלברון ג'יימס לא קולע נקודה אחת בכל הרבע הרביעי אתה יודע שהוא WASTED. מחוסל. גמור.
וכשאנדרה בוגוט זרק אותו על המצלמה בפאול קשה ביותר, זה היה הסימן של המשחק: במקום שלברון יעמוד מול המצלמה לצילום של עוד יום גבורה,הוא היה ע-ל המצלמה, בראשו, ופתח מכוער ברקתו.
אבל לא זה מה שהפסיד את המשחק.מה שהפסיד את המשחק היתה העייפות הגדולה של לברון שסיים משחק של 20 נק' ב-7 מ-22, עייפות כה רבה, חוסר אונים כה ברור, תשישות ברמות – שלא היה לו כוח להיכנס יותר לסל. עייפותו, ועזרה מינימלית ביותר מחברי קבוצתו מלבד מוזגוב ומעט TT.
כשמסביבו משחקים שחקנים כג'יי אר עם 2 מ-12, דבלדובה עם 3 מ-14, ואימן שומפרט עם 2 מ-9, מה הוא כבר יכול לעשות. לברון אינו עושה פלאות. אני בטוח שגם מייקל ג'ורדן היה מפסיד היום עם חבורת שחקנים שלא פוגעת.
את דבלדובה אני עוד יכול להבין. המשחק הקודם חיסל אותו. אבל ג'יי אר ושומפרט חזרו להיות שחקני הניקס שפעם היו.
השחקן שממש פרח היה מוזגוב המצויין עם 9 מ-16 ל-28 נקודות, ואיתו טריסטן תומפסון (6 מ-10 ל-12 ו-13 ריב') שהיה ראוי להיות על הפארקט עם לברון.
ביום כזה כשאתה רואה בברור שלג'יי אר ולשומפרט, וגם לג'יימס ג'ונס אין את זה, אני מחזיק זאת לחובתו של בלאט שהוא לא ניסה את ג'יי האריס. מה כבר היה לו להפסיד? יותר גרוע ממה שהיה לא יכול היה להיות.
סטיב קר החליט לעלות עם חמישייה המשחקת סמול בול, ואפילו שההתחלה היתה גרועה – 7-0 לקאבס – הוא נשאר עם אנדרה איגודלה במקום אנדרה בוגוט, והצ'ופר היה שאיגודלה הפך להיות השחקן הטוב ביותר של הווריורס ובאולם כולו.
בגלל העייפות של לברון, ובגלל שקר החליט להביא שחקן שני להגנה כשהכדור אצל לברון, הוא לא הצליח להחזיק בכדור ולבזבז שניות יקרות כמו במשחק השלישי. כתוצאה מכך הקצב גבר, והווריורס התחילה לשחק קצת יותר כמו הווריורס שהכרנו.
הנפילה של הקאבס אחרי שחזרו בגבורה מדפיציט גדול עד להשוואה היתה ברבע הרביעי בו הם היו 2 מ-18. התפללתי שבלאט יקרא בשמו של האריס, אבל התפילה היתה לקיר שבצד ימין לכורסא עליה אני יושב וצופה במשחקים.
הערב הקאבס שילמה את מחיר הפציעות לקיירי אירוינג וקווין לאב. אין כאן חכמות ואין כאן ניסים: אתה יכול לנצח משחק או שניים ללא שני אול-סטארים, אבל לנצח סידרה שלמה זה כבר סיפור אחר. גם לצפות משחקן בינוני ביותר כדלבדובה שיציל את המולדת כשהוא בוודאי יבש כולו זה לבקש יותר מדי. אפילו אם הוא טרי לחלוטין לבקש ממנו לנצח משחק זו בקשה די חצופה. את הדבר הלא יאומן שהוא עשה במשחק השלישי הוא לא יעשה יותר לעולם, ובלאט חייב להבין זאת. האוסטרלי הוא שחקן בינוני ביותר ברמת ה-NBA ולבנות עליו יותר מדי זוהי טעות. על בלאט להרחיב את השימוש בספסל, ואם ג'יי אר מסריח את הפארקט – הושיב אותו ונסה מישהו אחר.
המדליה שקר חייב לקבל אחרי משחק הערב היא עבור ההחלטה להוציא את בוגוט – אחד הסנטרים החלשים בליגה בהתקפה – וללכת SMALL עם איגודלה. איגודלה הוא SPIDER: כולו זרועות ורגליים, ויש לו ניתור-על ויד טובה מהשלוש. למזלו של קר הוא לא יצא במרד כשהוא היה שחקן ששי כל העונה. הערב הוא הוכיח לקר שהווריורס היתה יכולה להיות אפילו טובה יותר משהיתה משך כל העונה עם איגודלה בחמישייה, ואז השחקן הששי הוא דייויד לי.
נדמה לי שקר גילה הערב משהו, והוא ימשיך לשחק ככה.
הווריורס היו חייבים לנצח את המשחק הזה. אף קבוצה מתוך 32 שפיגרו 3-1 הצליחה לחזור לנצח 3-4 אחרי פיגור כזה. הם הוכיחו שגם להם יש גאטס, רצון, אופי, ונשמה. שיש להם יכולת אנחנו יודעים.
והקאבס? אם אני בלאט, אני נותן להם יום מנוחה מחר. שישכחו את זוועת הערב ויוציאו אותה מהסיסטם שלהם. ואז יש להם יומיים להתאמן קל ולנסות לחזור לכושר שהיה להם, ולתת את כל מה שנשאר להם במשחק הבא. אבל לנצח משחק אחד במערב יכול מאד להיות מבצע שידרוש יותר מאשר נשאר להם במיכלים.
GOLDEN STATE WARRIORS (67-15) | |||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
FIELD GOALSREBOUNDS | |||||||||||||||||
POS | MIN | FGM-A | 3PM-A | FTM-A | +/- | OFF | DEF | TOT | AST | PF | ST | TO | BS | BA | PTS | ||
H. Barnes | F | 33:04 | 4-9 | 2-5 | 4-4 | +9 | 3 | 5 | 8 | 1 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | 14 | |
A. Iguodala | F | 39:16 | 8-15 | 4-9 | 2-2 | +16 | 1 | 7 | 8 | 0 | 4 | 1 | 1 | 0 | 1 | 22 | |
D. Green | C | 32:21 | 6-11 | 1-3 | 4-7 | +16 | 0 | 7 | 7 | 6 | 5 | 2 | 0 | 1 | 1 | 17 | |
K. Thompson | G | 39:06 | 4-9 | 1-5 | 0-0 | +15 | 0 | 2 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 9 | |
S. Curry | G | 41:03 | 8-17 | 4-7 | 2-2 | +18 | 0 | 2 | 2 | 6 | 1 | 1 | 4 | 0 | 0 | 22 | |
D. Lee | 15:28 | 3-7 | 0-0 | 3-6 | +4 | 0 | 5 | 5 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 9 | ||
S. Livingston | 24:30 | 2-4 | 0-0 | 3-4 | +25 | 1 | 7 | 8 | 4 | 3 | 1 | 1 | 1 | 0 | 7 | ||
L. Barbosa | 06:57 | 1-3 | 0-1 | 0-0 | +3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | ||
A. Bogut | 02:46 | 0-0 | 0-0 | 0-0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | ||
M. Speights | 02:08 | 0-2 | 0-0 | 1-2 | 0 | 1 | 1 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | ||
J. Holiday | 02:08 | 0-0 | 0-0 | 0-0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
J. McAdoo | 01:12 | 0-0 | 0-0 | 0-0 | -1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
F. Ezeli | DNP – COACH'S DECISION | ||||||||||||||||
Total | 240 | 36-77 | 12-30 | 19-27 | 6 | 38 | 44 | 24 | 21 | 5 | 7 | 5 | 3 | 103 | |||
46.8% | 40.0% | 70.4% | TEAM REBS: 9 | TOTAL TO: 7 |
CLEVELAND CAVALIERS (53-29) | |||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
FIELD GOALSREBOUNDS | |||||||||||||||||
POS | MIN | FGM-A | 3PM-A | FTM-A | +/- | OFF | DEF | TOT | AST | PF | ST | TO | BS | BA | PTS | ||
L. James | F | 40:55 | 7-22 | 1-4 | 5-10 | -15 | 2 | 10 | 12 | 8 | 5 | 0 | 2 | 0 | 2 | 20 | |
T. Thompson | F | 38:25 | 6-10 | 0-0 | 0-0 | -13 | 6 | 7 | 13 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 12 | |
T. Mozgov | C | 33:29 | 9-16 | 0-0 | 10-12 | -5 | 6 | 4 | 10 | 1 | 3 | 1 | 3 | 0 | 1 | 28 | |
I. Shumpert | G | 39:04 | 2-9 | 1-5 | 0-0 | -12 | 1 | 6 | 7 | 1 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 5 | |
M. Dellavedova | G | 33:24 | 3-14 | 2-9 | 2-2 | -12 | 0 | 1 | 1 | 4 | 2 | 1 | 3 | 0 | 1 | 10 | |
J.R. Smith | 27:34 | 2-12 | 0-8 | 0-0 | -27 | 1 | 1 | 2 | 2 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | ||
J. Jones | 17:51 | 0-3 | 0-1 | 0-0 | -15 | 0 | 3 | 3 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | ||
K. Perkins | 03:06 | 0-2 | 0-0 | 2-2 | -2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | ||
J. Harris | 03:06 | 0-0 | 0-0 | 1-2 | -2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | ||
M. Miller | 03:06 | 0-0 | 0-0 | 0-0 | -2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
B. Haywood | DNP – COACH'S DECISION | ||||||||||||||||
K. Irving | NWT – FRACTURED LEFT KNEE CAP | ||||||||||||||||
S. Marion | DNP – COACH'S DECISION | ||||||||||||||||
Total | 240 | 29-88 | 4-27 | 20-28 | 16 | 33 | 49 | 16 | 19 | 2 | 9 | 3 | 5 | 82 | |||
33.0% | 14.8% | 71.4% | TEAM REBS: 14 | TOTAL TO: 9 |
קליי
12 יונ 2015 09:04:38סיכום יפה, מסכים עם הכל.
שים לב ששחקני הווריורס ממש ״רבו״ מי יישמור את לברון. כוח ההרתעה שלו נפגע היום.
כאשר קליבלנד חזרו למינוס 3 (אחרי הדאנק של לברון) קרי לקח אחריות והכריע את המשחק.
שפת הגוף של הצוות המסייע של להברון (בעיקר ג׳ונס, שומפרט, JR) הזכירה היום את מה שראיתי משחקני מיאמי בגמר בשנה שעברה- אולי נמאס להם להיות שחקני רקע במורשת של להברון. כמה דקות לחימה הם יכולים לתת בלי להיות חלק מההקפה.
להברון אומר לתקשורת שהוא משחק לבד, בלי אולסטארס (מתעסק בתירוצים ובמורשת), ואני חושב שקצת נמאס לחברי קבוצתו לשמוע את זה…
avri
12 יונ 2015 09:14:21BS, they are just not good enough, that's the whole story. nothing to do with them getting tired of LeBron
איל
12 יונ 2015 10:02:05+1
קליי
12 יונ 2015 10:26:22Avri- I see you are fluent in curse initials. So I guess you are better than me in getting inside the heads of punks like JR.
avri
13 יונ 2015 01:10:08Didn't mean to sound rude, sorry if I did. About JR, this guy is beyond me I am afraid…
שי אבן צור
12 יונ 2015 09:06:49כל מילה היא קול ההיגיון וחקוקה בסלע
אבל תכל'ס, לא מעט אנשים היו במתח לקראת המשחק ובלי שמץ של מושג האם יהיה עוד נס לקאבס או לא
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
12 יונ 2015 09:11:50קליבלנד לוקחים את 5
רועי ויינברג
12 יונ 2015 20:10:541+
hebrewman
12 יונ 2015 09:23:14אני חושב שההתאמה של קר לא לקחה את המשחק. קליבלנד היו עייפים, אבל בעיקר לא פגעו.
אני בטוח שלאחר יום מנוחה ואימון קליעות נקבל אותם הרבה יותר חדים. אגב, אם קליבלנד היו קולעים מהעונשין המשחק היה הופך להיות הרבה יותר צמוד. גם זה תוצאה של עייפות.
כמו שאמרתי, אני מסכים עם סטוקטון ג'וניור, הקאבס לוקחים חמש ואוסיף שגם את שש. מהסיבה הפשוטה שנראה שעדיין הם שולטים בסדרה והם יחליטו לאן היא תלך. הכול עניין של רעננות…
ובעניין ג'ו האריס, זה הפיינלס!!!!
p
12 יונ 2015 09:43:11אני חושב ומקווה שקליבלנד לוקחים ב7.
לדעתי ג"ס מנצחת את משחק 5 וקליבלנד את 6 ו7.
למרות שסופר קשה לנצח בג"ס, בטח אם יגיעו למשחק 7 על האליפות אני מהמר על נצחון חוץ של קליבלנד.
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
12 יונ 2015 10:13:53הכי מצחיק זה שכל העונה חשבנו שגורל האליפות של גולדן קשור בגורל רגלו השמאלית של בוגוט.
אשך טמיר המקורי
12 יונ 2015 10:48:01הכתובת הייתה על הקיר
"the choken one"
סתם, כמה אפשר כבר להמשיך ברוטציה הקצרה הזאת ועם שחקן אחד בהתקפה.
גם ככה ג"ס היו עדיפים, עוד לפני שקיירי נפצע.
בלאט היה חייב למצוא שחקנים חדשים שישימו נקודות על הלוח ויתנו קצת אוויר לאחרים, במיוחד כשפליטי הניקס לא פוגעים.
זרוק לכמה דקות את ג'ו האריס ומילר, מה יקרה כבר?
לא יהיו טובים – נתת עוד כמה דק' מנוחה לאחרים.
ואולי מישהו יתפוס יום.
מילר שלשלן ידוע ושחקן מנוסה מאוד, ולהאריס יש פוטנציאל. אז מה אם הוא רוקי. יש שחקנים עם מנטליות מנצחת חסרי פחד. גם קאסל היה רוקי לדעתי בעונת האליפות הראשונה של יוסטון והיה לו תפקיד מכריע.
בקטע הזה בלאט שמרן מדי.
בקשר לג"ס, הם עדיין לא באמת טובים. מדהים כמה תומפסון לא פקטור בפלייאוף הזה. איבד המון נקודות.
4-2 ג"ס.
jojo
12 יונ 2015 11:21:50ניסיון מתחכם לעשות לילה לבן לא עלה יפה ולכן אני אכתוב באופן מסוייג..
לצפות מהאריס שיציל את המולדת זה קצת מוגזם, הוא אפילו לא שחקן חמישייה שנייה לגיטימי (זה בערך כמו לקוות שארד הררי יציל את מכבי בגמר.. )
יש בסיס לטענות נגד בלאט לעניין הרוטציה הקצרה מדי, אבל אולי כדאי שיתר השחקנים ובראשם סמית' ושאמפרט יתחילו להתעורר ויבינו שזה 'להיות או לחדול'.
וגם לברון יכול להפסיק עם הרמיזות לגבי עומק הספסל ושיתחיל במקום לנער את חבריו, אם הוא כזה מנהיג דגול.
אשך טמיר המקורי
12 יונ 2015 11:34:52לא מדובר על להציל את המולדת, מדובר על לזרוק שחקן לכמה דקות ולהרגיש מה הוא יכול לתת לך. בלאט באופן ספציפי צריך מישהו שיעשה נקודות. אולי הוא יכל לתרום בזה קצת?
לברון לא מנהיג ואף פעם לא יהיה מנהיג.
והבובה היחידה שהשארתי מטויס-אר-אס עשתה יפה את העבודה! 🙂
מסתבר שכל מה שהיה חסר לי זה פיסת עור יבש מכפות רגליו של לברון ג"יימס אחרי משחק של 49 דק'. אל תשאלי איך השגתי את זה.
jojo
12 יונ 2015 12:07:07התקשרת למייק מילר וביקשת שישאיל לך מאחת הצנצנות שיש לו במקדש? אספת פירורים מהאגו הרמוס של בלאט? 🙂
רק שיהיה ברור, אנחנו לא מעוניינים שהקאבס יכשלו, אבל מקווים שאחרים יתעלו ולא רק לברון.
Mbk
12 יונ 2015 12:40:31אשך
ראית את החצילון של לברון מבצבץ במהלך המשחק
תמונות קשות לצפייה
אשך טמיר המקורי
12 יונ 2015 12:46:29לא
תן קישור בשביל ג'וג'ו
מנחם לס
12 יונ 2015 18:54:04ג'וג'ו יקירתי, עם כל הכבוד, היודעת את מיי זה האריס? האם ראית אותו באליפות המכללות האחרונה? במילה אחת, הוא "קנון"!
נתן גולד
12 יונ 2015 10:58:43אני עדיין בעד שלי יפתח במקום בוגוט ואיגודאלה יפתח במקום בארנס. זה לדעתי ההרכב החזק ביותר מול המאץ' אפ עם קליבלנד. כל עוד בארנס לא מכניס את השלשות מהפינה הוא לא נותן הרבה לגולדן סטייט לדעתי.
נתי
12 יונ 2015 11:21:07ואווו מה שכתבת מדהים ….
גולדן סטייט היתה יכולה להיות טובה יותר עם איגודלה בחמישיה …
ואז כשרוצים לשנות קצב מי יעלה מהספסל ויתן את האנרגיות הנדרשות ?
ומה בענין העמידות של אנדרו שנוטה להיפצע ?
כשמדברים על דקות של שחקנים צריך להביא גם את הנתונים האלו בחשבון את איגודלה שומרים על הספסל בכונת מכוון !
כתבתי כבר כי איגודלה ולברון הם שחקנים דומים מאד כשמשתמשים באנדרו מוציאים את העוקץ מהיכולות של לברון כל עוד אנדרו טרי .
לברון הרבה יותר עמיד ממנו לאורך זמן .
אין לאנדרו מקום בחמישיה לא כי הוא לא טוב אלא כי הספסל שומר אותו לרגע הנכון .
כתבתי הכל עברית מקווה שתצליח להבין …..(ביקשת בתגובה הראשונה שלי באתר זה בענין גימי באטלר שאכתוב עברית על מנת שגם אתה תוכל להבין …מקוה שהבנת ואני לא אקרא לך רפה שכל או הבנה ….אני לרמות כאלו לא יורד …)
אחד העם
12 יונ 2015 11:25:26איגי בחמישיה היה קסם מהשרוול, שינה לחלוטין את כל המשחק של גולדן. דרך ליצור בפאסטברייק וגם לנטרל את ההגנה של מוזגוב . גם העזרה בהובלת כדור מנעה לחץ של דלי על קארי ונטרלה את האפקטיביות של הגנת הקאבס. אחלה מהלך שיכול להיות שווה טבעת.
bobby
12 יונ 2015 11:58:19אם קליבלנד כן יקחו את הסדרה, אז זאת תהיה אליפות שרשומה 100% על שמו של לברון.
לא נראה לי שאי-פעם הייתה אליפות בה שחקן אחד היה כל-כך הרבה יותר דומיננטי בעשרות מונים על שאר שחקני הקבוצה שסביבו.
בדאלאס של 2011 היה רק את נוביצקי כ"סופרסטאר", אבל מסביבו היו שחקנים מעולים ומנוסים שכל קבוצה הייתה רוצה, כמו צ'נדלר בשיאו, קיד שהביא אתו ניסיון ורעב לאליפות, כנ"ל סטויקוביץ', ג'ייסון טרי ועוד הרבה..
גם לרוקטס ב-94' היה רק את אולג'וואן ככוכב העל המרכזי, אבל בדומה לדאלאס ב-2011, גם מסביבו לא היו חסרים שחקנים משלימים מעולים.
בואו נסתכל רגע על הנייר – איזה קבוצה יש בקליבלנד, חוץ מלברון? (כשלא מחשיבים את קיירי ולאב הפצועים) – קבוצה שספק אם הייתה מגיעה לפלייאוף במזרח.
השחקן השני הכי טוב שם, נכון לעכשיו לפחות, הוא מוזוגוב, שאפילו בדנבר לא קיבל יותר מדי דקות.
בקיצור – עם סגל כל-כך חלש על הנייר, לא פלא שהשחקנים צריכים להקריב 200% מעצמם בשביל לנצח משחק מול הווריורס ועוד בפער חד-ספרתי בלבד, כשפעם אחת הייתה רק אחרי הארכה.
כרגע עושה רושם, שכל עוד לברון לא מתעלה על עצמו עוד יותר ממה שעכשיו (זה אפשרי בכלל?), התקרה של הקאבס היא להשוות את משחק 6 בבית, ולחזור ולהפסיד בכבוד באורקל ארינה במשחק 7.
אני מאוד מחבב את איך שהם משחקים, אבל קשה לי לראות אותם גונבים את משחק 5.
כולנו פה בארץ מעריכים (ולא חסרים אלה שמהללים) את היכולת של דיוויד בלאט לנצח את היריבה שלו, גם אם הוא בעמדת נחיתות. אבל ה-NBA finals זה לא הפיינל-פור של היורוליג. כאן זה לא משחק אחד שהכל יכול לקרות בו כך שאו שאתה מנצח וזוכה, או מפסיד ועף.
פה צריך לנצח 4 משחקים, ואני באמת בספק אם נשאר לקליבלנד עוד דלק במיכל על-מנת לנצח את הווריורס עוד 2 משחקים, לפני שיפסידו להם 2 משחקים.
אנשים קצת מתקשים להבין את זה, במיוחד בגלל שקליבלנד היו ביתרון. אבל אין מה לעשות, זו המציאות… וקרי רק מתחיל להתחמם.
יואש בן טולילה
12 יונ 2015 11:58:41הבעיה של יותר מדי אנשים כאן, בעיקר מהמרי ותומכי קליבלנד היא שהם חושבים שהסדרה תמשיך להתנהל כפי שהיתה וקליבלנד יקחו אליפות ב4-1 עם 7 שחקנים.
אתה לא מנצח סדרה עם החמישיה ולא לוקח אליפות עם 7 שחקנים.
אז נכון, 3 משחקים קליבלנד שלטו והכתיבו את הקצב, אבל אף אחד לא טורח להסתכל על החבץסרונות שבלטו בכל רבע רביעי בסדרה והיום כבר במחצית השניה.
לקליבלנד יש מאץ אפ מצוין עם הווריורס מאחר ולווריורס אין אפשרות להיות פרודקטיביים בהתקפה עם בוגוט, מצד שני, בלעדיו הם מפרקים את הווריורס בריבאונד התקפה ונקודות בצבע.
עם סנטר שמסוגל לקלוע חייה של הווריורס היו טובים יותר, אבל לקר יש סגל ארוך ואפשרויות לנסות, מצד שני קליבלנד מתעייפת עם הזמן ואין לזה פתרון.
ככל שהסדרה מתקדמת העייפות של קליבלנד תהפוך למשמעותית יותר, לצערה היא משחקת מול קבוצה תזזיתית שרק מחכה להרדמות.
יואש בן טולילה
12 יונ 2015 12:04:07הלאט שוחט אותם בדקות וכל הקאמבקים ברבע הרביעי הם תוצאה של זה.
אני בטוח ב100 אחוז שקר לא היה נוהג כך עם לברון אם היה בעמדה של בלאט. הבעיה של קליבלנד היא שההשפעה גדלה ממשחק ולמשחק ובלאט לא יוכל לעצור את זה.
נכון שאין אלטרנטיבה אבל יש לו על הספסל את מילר, מריון והאריס שהוא לא יורק לכיוון שלהם.
גם עם קיירי היה בריא התלות בלברון לא היתה פוחתת, בזגל של 7 וחצי או 8 שחקנים.
כולנו טעינו אינספור פעמים בניבוי הסדרה במשחקים 1-3 אבל הכיוון הוא בהחלט לגולדן סטייט.
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
12 יונ 2015 13:50:16מתי תביא משהו שהוא לא חוכמת הבדיעבד ? מעניין שאתמול היה לך "קשה" להמר.
אם קר היה במקום בלאט אני מבטיח לך שהוא לא היה עובר 2 סיבובים במצב הנוכחי של הקבוצה.
אני מבין שעכשיו גולדן וקארי כבר לא לוזרים בשבילך…
יואש בן טולילה
14 יונ 2015 01:30:08לבן השחור גלוח שיער הראש:
לא הימרתי לשום צד, למרות שקליבלנד היו במומנטום מטורף ובהזדמנות לסגור את הסיפור בבית.
קרי עדיין צ'וקר כל עוד האליפות לא תהיה של הווריורס, ואם הם לא יקחו אליפות זה יהיה מאוד על הראש שלו.
הוא סיפר 2 משחקים סבירים מתוך 4, זה מעט מדי.
תהיה בטוח שקר לא היה שוחט את לברון בדקות.
זה לא חוכמה לתת ללברון לשחק ממוצע של כמעט 50 דקות ולהשיג תוצאה טובה ב4 משחקים. החוכמה היא לראות איך זה עובד לאורך זמן. בסדרה של סוויפ פוטנציאלי, שישחק גם 60 דקות למשחק. אבל זה לא הלך לשם לצערו.
אני עדיין לא מהמר על אף אחת. במצב שקליבלנד רעננה עדיין יש להם יתרון מאץ' אפ שיאפשר להם לשלוט בקצב המשחק.
הפתרון היחיד של הווריורס לזה הוא יום קליעה טוב.
אני לא קונה את זה שקר הביא איזה שינוי מטורף, סה"כ בארנס לא סיים עם 0-8 כמו במשחק 3, איגוואדאלה קלע המון, קרי לא היה מעפן 3 רבעים וגרין היה מצוין – כל אלה היו בניגוד גמור למשחק מספר 3.
כתבתי גם בהודעות קודמות – הסדרה הזאת בלתי ניתנת לחיזוי, גם הניתוחים בדיעבד לא בהכרח פוגעים.
כולם אמרו במשחק מספר 3 שהשינוי היה מדייויד לי ושהוא חייב לשחק. האם הוא זה ששינה את משחק מספר 4 – ממש לא.
אם קר ימשיך עם גרין בסנטר אבל יפסיד את משחק 5 לקליבלנד, אחרי ה"שח מט" שעשה לבלאט, מה יהיה אז? בטח ימציאו איזה שח מט שבלאט עשה לו.
יניב
12 יונ 2015 12:18:06לדעתי יש פה שילוב גם העייפות בסוף הכריעה לקליבלנד שמים את הכל על הפארקט אבל אי אפשר לקחת מקר את ההתאמות שהוא עשה. פעם ראשונה בסדרה שהוא מגיב וזה לא רק איגוד אלה בחמישייה. זה הניסיון לרוץ מיד אחרי סלים זה שינוי ההגנה על לברון זה שהוא שיחק הרבה עם לווינגטון( היה מצויין לדעתי). משחק הבא נראה עם בלאט יוכל לשלוף שפן חדש או יותר נכון נס חדש
נתי
12 יונ 2015 12:44:04יש שפנים אבל השפן הזה היה צריךלראותיותר מגרש עד עכשיו :
https://www.youtube.com/watch?v=85hnP9amTpc
מנחם לס
12 יונ 2015 19:03:51אני מבקש את האריס מתחילת הסידרה!
no funny shtuff
12 יונ 2015 14:02:47יניב 1+
ליוינגסטון היה נהדר גם בהתקפה וגם בהגנה, והקצב היה לגמרי לטובת הלוחמים.
כמובן שהכל יכול להשתנות, בכל זאת זה הטוב מ-3 עכשיו, אבל כמו שמנחם כתב- נדמה שלקאבס נגמר הדלק במיכל. רק אם פתאום ג'יי.אר יחזור מהמתים, שומפארט יאפס את הידית וג'ונס יפסיק לחשוב על איך לשמור על פוקר פייס בכל מחיר אז יש סיכוי לפייט הוגן.
k_700
12 יונ 2015 13:08:44ג'יי אר סמית', אני רק מזכיר.
Berch
12 יונ 2015 13:35:17כמו שאמרת… עם אחוזים מעט יותר טובים הכל היה נראה אחרת….
אולי בלאט בנה על המשפט הגדול של מורו (הקטן) – "הסטטיסטיקה בסוף מתישרת". זה לא קרה.
הקאבס נראו עייפים. הרבה זריקות קצרות מהעונשין ובכלל.
אהרון שדה
12 יונ 2015 15:21:43ראשית תודה לכולכם על התמיכה .
כידוע לא ראיתי את משחקים 2-3 (וגם אתמול לא צפיתי ).
אבל לפעמים אין צורך לראות את המשחק אלא מספיק להסתכל בנתונים הסט'.
ובסטיסטיקה רואים דבר אחד בולט והוא שקליבלנד קצרה כמו ריצת מאה של בולט באולימפיאדה.
לבלאט לא יעזור כלום אי אפשר לקחת אליפות עם 7 שחקנים.
אי אפשר לקחת ככה סדרה שלמה ניתן אולי לנצח משחק אחד או שניים אך יש גבול לכל תעלול.
בלאט חייב להוריד את כל החמישייה למספר נורמלי של דקות (סביבות 36 ) ואת לברון לכיוון ה 40 -42 דקות…אחרת אין לו סיכוי.
אי אפשר היום כמובן להחתים שחקנים אבל יש לבלאט שלושה שחקנים ששלותם לקחו אליפות ושלושתם מנוסים מאד.
נכון שלא הך איתם מי יודע מה בפליאוף אבל זה הסיכוי היחיד נקודה.
מדובר במילר ,מריון (אולי הוא פצוע כי הוא בכלל אבל בכלל לא משחק ) ובפרקינס.
אני לא מקבל את זה שהם לא יכולים לקבל כמה דקות ,במיוחד פרקינס שחקן לא מבוגר במיוחד עם כמדומני 3 גמרים ואליפות אחת ברשומה.
אם מריון לא פצוע כרוני הוא חייב לשחק גם כן וכמובן גם מילר .
אין אבל אין אפשרות אחרת.
יכול להיות ששלושתם יפשלו …אבל יכול להיות שמישהו מהם כן יפיק ויתרום משהו …כל תרומה שכזו משמעותית מאד לאור הרוטציה הקצרה.
לכן אם אני בלאט אני מחליט אסטרטגית לתת לכולם לשחק במשחק הבא …גם במחיר הפסד …להוריד המון דקות מכולם.
ממה נפשך אם הפסדתי עדיין ניתן לתקן בשני המשחקים הבאים גם ברוטציה קצרה יותר …ואם ניצחתי אז בכלל טוב מאד.
jojo
12 יונ 2015 15:33:39טוב לראות אותך שוב באתר.
אלעד אייל
12 יונ 2015 17:10:11אהרון ברוך הבא.
מסכים אתך לגמרי. עם 7 שחקנים זה מתכון בטוח להפסד. שיתוף יותר שחקנים שלא שיחקו הוא סיכון אבל יכול להפוך לסיכוי מסוים ואולי יאפשר לקאבס לא להיחנק ברבע הרביעי
עגל
12 יונ 2015 18:42:17אהרן ברוך שובך!
חסרת, אולי תשנה את המומנטום בסדרה.
שבת שלום
מנחם לס
12 יונ 2015 19:05:08ישנו שחקן שצריך לשחק לפני כל אלה שהזכרת ושמו הוא האריס.
Uzi habusha
12 יונ 2015 21:41:49מנחם די להונות את הקוראים.
ברבור שחור
13 יונ 2015 10:23:23מנחם מה יהיה ?
כל סדרת גמר אתה מחפש איזה שחקן ספסל ומשדר לעולם שזה יהיה השחקן שיציל את הגמר…
קוראים לזה שיטת מצליח….
יואש בן טולילה
14 יונ 2015 01:32:22את מי מנחם הציע בשנה שעברה וזו שלפניה?