כולנו היינו במשחק יום חמישי הענק, קליבלנד לא- סיכום גיים 4 / דור בלוך

קליבלנד קאבלירס 82 – גולדן סטייט 103

רבות נכתב בשעות האחרונות על למה המשחק הרביעי היה כה חריג לעומת שלושת המשחקים הקודמים, למה הפעם גולדן סטייט ניצחה בקלות ממש, במשחק שנראה בשליטתה כמעט באופן מוחלט החל מהדקה ה-6 מתחילתו, מרבית הפרשנים נותנים את הקרדיט לסטיב קאר ושינוי הרוטציה שלו כשבוגוט ואזילי הועלמו לטובת רוטציה קצרה שבמרכזה השלישיה איגודלה, קרי, תומפסון. אבל אני חושב שהסיבה אחרת ונגיע לזה מייד.

*

בעיות הפציעות של קליבלנד לא נפסקו גם במשחק הזה כשלברון ג'יימס מתרסק לתוך מצלמת טלביזיה וזוכה לשני חתכים נאים על הפדחת שלו, במהלך שלפחות לפי תחושה השפיע עליו כשאחוזי העונשין שלו צנחו (5 מ-10) וכך גם האגרסיביות כשג'יימס נותן את המשחק החלש ביותר שלו בפלייאוף עם 20 נקודות ב-7 מ-22 מהשדה (ועדיין כמעט מגיע לטריפל דאבל, המפלצת).

גולדן סטייט כאמור שינתה את החמישיה שלה כשעלתה עם קארי, תומפסון, גרין, איגודלה ובארנס, הרכב נמוך שאפשר לה לרוץ הרבה יותר. בקליבלנד עלתה החמישיה הרגילה כשמהספסל אף אחד למעט ג'יי אר סמית' שהיה איום ונורא וג'יימס ג'ונס לא זוכים לדקות משמעותיות.

קליבלנד פתחה מצוין ועלתה ל-7-0 כשגולדן סטייט לא מוצאת את הקליעה שלה, וקליבלנד הולכת פנימה שוב ושוב לגיבור המשחק מבחינתה, טימופיי מוזגוב שקלע 28 נקודות ו-10 ריבאונדים באחוזים נפלאים והיה איום על כל ריבאונד כשגם תומפסון תורם דאבל דאבל משלו.

אבל גולדן סטייט איזנה במהירות את המשחק, בעיקר הודות לנשק שלא היה לה בכלל בשלושת המשחקים הראשונים – משחק הריצה – אחרי סלים, אחרי החטאות אחרי איבודי כדור, גולדן סטייט רצה, והיא ניצלה כל טעות כזאת, וכל ריבאונד התקפה כדי להוציא את ההתקפה המסחררת שלה לדרך או לדפוק שלשה כשההגנה לא מסודרת.

בסוף הרבע הראשון זה היה כבר 7 לגולדן סטייט ובמחצית 12. ברבע השלישי האלי הופ של דלבדובה ללברון ומשחק מפלצתי של מוזגוב בצבע הוריד את ההפרש ל-3 אבל שלשה של קארי בסיום הרבע השלישי הראתה את הכיוון לרביעי ושתי שלשות של איגודלה גמרו את המשחק. 4 דקות לסיום שני המאמנים העלו את המחליפים והמשחק הסתיים אפקטיבית.

*

אז בואו נסכם: גולדן סטייט וויתרה על משחק הפנים וקליבלנד ניצלה את זה ליתרון 36-46 בצבע ויתרון בריבאונד, ולמשחק מפלצתי של מוזגוב. קארי היה פושר עם 22 אבל באחוזים טובים הפעם, ותומפסון היה חלש מאוד עם 9 בלבד. איגודלה התפוצץ במונחים שלו ל-22 ונתן הגנה נפלאה על לברון שקלע רק 20 ולא הצליח או לא ניסה להשתלט על המשחק כשדלבדובה, שומפארט וסמית' בערב קליעה שחור (3 מ-22 שאלוהים יעזור לכולנו).

אז מה קרה פה בעצם?

קליבלנד הפסיקה לשחק כמו שהיא שיחקה עד עכשיו, היא התחילה להניע את הכדור, לפעמים בהצלחה, אבל המשמעות של הפסקת הבידודים של לברון ויותר מסירות הייתה פחות מבטים פנויים, יותר איבודי כדור כי היו יותר מסיר ופחות ריבאונדים בהתקפה כי הגבוהים לא היו יכולים להתמקד בזה אלא לקחו חלק במשחק הנעת הכדור.

כך ההתקפה של קליבלנד הייתה אפקטיבית פחות, ובצד השני 11 נקודות בהתקפות מעבר של גולדן סטייט התאפשרו כתוצאה מאותו שינוי התקפי של קליבלנד. למה השינוי ההתקפי קרה? בגלל שללברון לא היו אנרגיות ל-46 דקות של בידודים. תוסיפו לכך את העייפות והפציעות שסוחבים דלבדובה ושומפארט ותבינו גם את אחוזי הקליעה הקטסטרופלים, מיותר לציין שאם הם היו קולעים אפילו ב-33 אחוזים, וחלק מהמבטים האלה היו מבטים טובים, המשחק היה נראה לגמרי אחרת וכמובן דלבדאובה היה עייף ופצוע מכדי להיצמד לגופייה של קארי כפי שעשה במשחקים הראשונים, וקארי השתמש בחופש היחסי כדי לנהל את המשחק של גולדן סטייט ולהחזיר אותו לתלם.

האם ללברון יהיו אנרגיות לכך ביום ראשון? האם יש עוד התאמות שאפשר לעשות ב-7 שחקנים בלבד? האם לדלבדובה יהיו אנרגיות להיצמד לגופייה של קארי?

יהיה מעניין לראות, נתראה בראשון.

מבית האשך הטמיר המקורי: סיכום המשחק

וזה נכתב לפני המשחק:

אם לא עליתם עדיין על הרכבת שהיא גמר ה-NBA 2015, אז זה הזמן לעשות זאת (כמו כן, מה נסגר איתכם?!?!?!!???!!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?)

*

קליבלנד קאבלירס (2) – גולדן סטייט ווריורס (1) 4:00 ערוץ הספורט:

אחרי שלושה משחקים ראשונה צמודים, מותחים ומטורפים, שעליהם כבר באמת נכתב הכל, השחקנים, המאמנים, הפרשנים ובוודאי אנחנו, כבר מוכנים ולא יכולים לחכות למשחק מספר 4.

קליבלנד נמצאת כרגע בעמדה שבה אם היא מנצחת 2 משחקים, או במילים אחרות, אם היא שומרת על הבית, היא אלופת ה-NBA לעונת 2014/2015 הודות ל-3 דברים עיקריים:

1) יכולת מופתית של לברון ג'יימס

2) טקטיקה שממקסמת את המעט כישרון שיש בקבוצה, ניהול משחק, ניהול דקות, ואכיפת אסטרטגיה הגנתית והתקפית גאונית של דיוויד בלאט

3) מלחמה חסרת פשרות של כל אחד מ-7 השחקנים וקצת של הקאבס בכל שנייה שהם נמצאים על המגרש.

לא נפרט על כל אחת מהנקודות האלה כי כבר נכתב עליהם מספיק, אבל רק שילוב מושלם של 3 הנקודות האלה נותנות לקאבס עדיפות על הווריורס העדיפים, אלה המפתחות ופה גם נכנסים סימני השאלה לקראת משחק מספר 4.

האם ג'יימס יכול להמשיך לשחק ככה 46-50 דקות בערב?

האם בלאט קאר ישלוף שפנים שיוציאו את בלאט מאיזון? האם הוא יצליח להמשיך ולאזן נכון את ההרכבים, להגיב נכון להרכבים הנמוכים והגבוהים של קאר, ולשמור על המשמעת הקבוצתית באסטרטגית הבידודים, ההתקפות הארוכות, הריצה בראבאק לריבאונד התקפה של הגבוהים וירידה בראבאק להגנה של הנמוכים?

ואולי השאלה הכי גדולה לקראת משחק מספר 4, האם הגוף של השחקנים יכולים להמשיך לעמוד בזה?

אחרי שאיבדה את לאב, ארווינג ובשלב מוקדם יותר של העונה את ורז'או לפציעות, במשחק מספר 3 היא איבדה לדקות ארוכות את שומפארט עם פציעת כתף, ולאחר המשחק דלבאדובה הגיע לבית החולים עם התכווציות ברגל, תוצאה של המאמץ העל-אנושי, אליו הוא לא רגיל ואותו נאלץ להפגין במשחקים 2 ו-3 כדי לסייע ללברון להוביל את הקאבס ליתרון בסידרה הזאת.

שני השחקנים הוכרזו ככשירים למשחק מספר 4, אבל אף אחד לא יודע האם העובדה שהם כשירים אומרת שהם יכולים לשחק באותו קצב 30-40 דקות במשחק, שזה כמובן מה שידרש מהם.

*

כמעט בכל סידרה, בוודאי בגמר, המאמנים שולפים שפנים שמפתיעים את היריב ומפגינים יכולת הגבוהה מהיכולת שהפגינו קודם לכן.

במשחק מספר 3, אחד הדברים שהתניעו את הקמבאק של הווריורס, לצד החזרה של קארי לעניינים, הוא המשחק של דיוויד לי, שהפציע פתאום והיה מצוין. האם לבלאט יש תכנית להתמודד איתו או שבסופו של דבר, האסטרטגיה ההגנתית של הקאבס היא ניצמד בכל מחיר, אבל בכל מחיר, לקארי ותומפסון , לא ניתן סלים קלים ושהאחרים ינצחו אותנו בג'אמפ שוט, נראה אותם?

וכמו כן האם לבלאט יש עוד שפן מהכובע? האם נראה את מייק מילר ששיחק דקות ספורות במשחק מספר 3 מקבל מעט יותר דקות על רקע הצורך לתת לגארדים יותר דקות מנוחה? האם נראה יותר ג'יימס ג'ונס, שתורם לא מעט בדקות שבהן הוא משחק עם כמה שלשות חשובות?

*

אני אגיד משהו לא פופולארי, יש לי תחושה שהמשחק הזה הולך לווריורס ובקלות, ואני אומר את זה מכמה סיבות:

1) יש קצת יותר מדי הייפ סביב הקאבס ביומיים האחרונים, זה יכול להדליק את הווריורס, ולהחליש את קליבלנד.

2) העייפות המצטברת של הקאבס, קשה להאמין שזה לא יפגע בהם.

3) הרבע הרביעי והחזרה של דיוויד לי להיות פקטור משנה את יחסי הכוחות

*

הימור: 14 הפרש לווריורס.

הלוואי שאני טועה ויהיה לנו עוד משחק צמוד ונפלא.

תבלו!

*

לפוסט הזה יש 641 תגובות

  1. תודה על הפריוויו!
    אני מצטרף לתקוותך שאתה טועה, אם כי אני חושב שזאת הייתה התחושה לפני כל משחק, בטח משחק 2.

    האם קר יפתיע ויעלה גם את איגי שבנתיים הוא השומר הכי טוב על לברון וגם את לי במקום בארנס וגרין?
    זה יכול להיות נסיון מעניין לעורר את השחקנים מצד אחד מצד שני זה יכול לפגוע אנושות בבטחון של בארנס ולי שכל העונה והפלייאוף פתחו בחמישייה ופתאום יירדו לספסל.

    1. אין בהכרח צורך להעלות אותם בחמישייה. אפשר פשוט לתת להם יותר דקות מהספסל.
      אגב, לדעתי מתן הדקות ללי ואיגי לא חייב לבוא בהכרח רק על חשבון גרין ובארנס – אפשר גם לקזז יותר מהדקות של בוגוט, ולשחק פה ושם סמול-בול כשלי מוצב ב-5.

  2. לצערי (אני לגמרי בעד קליבלנד בשלב הזה) אני חושב כמוך.
    אני חושב שג"ס יקחו את המשחק ואת הסדרה.

  3. גם לי יש תחושה שזה של גולדן סטייט בקלות אבל אחרי שהימרתי על 1-4 לגולדן סטייט בקלות אני כבר לא סומך על התחושות שלי 🙁

  4. מה שבטוח זה שאם נגזר על קליבלנד להפסיד אז עדיף להם להפסיד כמו התחזית שלך שלפחות ינוחו.
    אני דרך אגב צופה ניצחון של קליבלנד,העייפות והסגל הקצר כבר לא פונקציה.זה פשוט מאוד קליבלנד פשוט רוצה את זה יותר,המלחמה וההגנה החזקה ימשיכו.
    בכלל מצחיק לומר את זה אבל בסופו של דבר רק התפוצצות של קארי(בסביבות 40 נקודות)תוכל לגרום לכך שגולדן סטייט ינצחו.

  5. על הנייר יש יתרון לגולדן, על הקליבלנד יופעל לחץ איום לנצחון הערב בביתה, השחקנים שלה שחוקים, לא יתכן שמשחק רביעי ברציפות קארי לא יופיע למאני-טיים, ההגיון אומר גולדן סטייט, הלב רוצה קליבלנד,
    הלוואי שהקאבס יצליחו לאסוף עוד כוחות ומאמץ ולנצח בכדי להגיע ל 3-1, 3-1 יתן להם המון, יתן להם לטוס מערבה בידיעה שהם יכולים לא ממש להתאמץ שם ולתת מנוחה קלה לחלק מהסטארים ואז לשוב הביתה ולנצח4-2 בסדרה, על מנת להגיע למנוחה ולנחלה במשחק 5 הם חייבים נצחון הערב,
    הפסד מבחינתם יהיה אסון, לא רואה אותם אוספים כוחות לעוד 3 משחקים, במובן מסויים אני נוטה להסכים שההתמודדות הערב תשפיע המון על הסדרה כולה,
    או במילים אחרות- הקבוצה שמנצחת הערב תנצח את כל הסרייה

  6. אני גם חושב בלואו אאוט של גולדן סטייט, אולי אחרי 2-3 רבעים צמודים. קליבלנד מזכירים לי את הקבוצות של בוסטון בפלייאוף בסוף עידן הביג ת'רי, גרנט ופירס היו נותנים רבע ראשון מצוין, מחצית ראשונה סבירה, בסוף היו נופלים מהרגליים
    אולי עדיף באמת בלואואאוט לפחות שהקאבס ינוחו

  7. גולדן סטייק. הרבע האחרון הוכיח להם מנטלית שקרי מסוגל לשחק את המשחק שלו גם בגמר עם עלוקה אלימה שנדבקת לו לגופיה ומכאן השמיים הם הגבול עבורם.

    1. אתה הבכיין מספר 1 באתר.

      אפשר לחשוב שבוגוט וגרין ממש עדיני נפש, גם הם משחקים קשוח על סף האלים.

      דלי משחק הגנה קשוחה כמו שצריך לשחק אותה

      1. לא, הוא לא משחק הגנה קשוחה. הוא מחזיק גופיות, נותן מכות וכשמנסים לברוח ממנו הוא עוצר פיזית את הבורח עם הידיים שלו. עוד לא נגעתי במה שהוא עושה במאבקים על כדורים. דחיםות מסוכנות בבסיס היציבות של השחקן שמנגד ( כמו שהעיף קיבינימט את גרין או את קורבר והורפורד. ) היו הרב דיבורים על זה שהוא מלוכלך וחא ממש הבנתי מה הבעיה עד שראיתי איך הוא מסכן את כל מי שלידו. חתיכת חוצפן שיעצור רק כשיי כמור למישהו קריירה.
        אני בקושי מאמין שהגבתי לדביל כמוך. חפש חיים. .

        1. אתה לא מבין כלום מהחיים שלך ,

          ראית את איגי שומר אץ לברון ,? אין פוזשן אחד דהוא לא נותן לו איזה מרפקיה או כאפה ליד, ככה זה משחק של פליאוף , תתחיל לקלוט את זה . תשאל את מנחם מה זה משחק פליאוף אולי תלמד משהו

          1. מה שאיגי עושה נקרא אגרסיביות וזה לגטימי ואפילו נדרש במעמדים כאלה. מה שדלי עושה מסוכן ממש וכנראה מתידהו גם יחסל עונה או קריירה לשחקן אחר. אגב, מה שאני רואה כשאיגי או כל אחד אחרשומר על לברון זה את המרפק טו הדחיפה הקטנה דווקא מהצד של לברון. הוא אשף בניצול העובדה שלא יכולים לשרוק על זה תוקף.

  8. אני מסכים לגבי ההפרש. לא לגבי זהות המנצחת.

    אחרי ההפסד במשחק אחד כתבתי שאני משנה את ההימור שלי מלפני הסדרה, ובוחר בקליבלנד כקבוצה שתזכה באליפות ב-6 משחקים.

    (זה הרגע בו אני טופח לעצמי על השכם…)

    הסיבה הייתה סוג הכדורסל שקליבלנד שיחקה. הגנה בלתי מתפשר, שליטה בקצב המשחק, ולברון אחד שבוחר לתקוף ללא הרף.
    אין סיבה שקליבלנד לא תביא גם למשחק הקרוב את אותו משחק חסר פשרות.
    כולם מחכים שגולדן סטייט יתעוררו, ושוכחים שגם לקליבלנד עדיין לא היה משחק עם ערב קליעות יצא דופן של לברון או JR או שומפרט.
    והם בהחלט מסוגלים לתפוס ערב קליעה משוגע בבית.

    והנקודה הכי חשובה – קליבלנד השנה בפלייאוף משחקת כאילו כל משחק הוא האחרון שלהם. הם יותר ממודעים לחשיבות המשחק הלילה, ולכן לא יחסכו באנרגיות במשחק.

    1. צודק,הדבר היחידי זה שאני חושב שייגמר בחמישה משחקים ולא בשישה.ניצחון הלילה של קליבלנד יוציא את כל הרוח מהמפרשים של גולדן וקליבלנד יחגגו באוקלנד

      1. הסיבה שג"ס קלעו 36 ברבע האחרון היא התקפה רעה של קליבלנד. זה הכול! אין מצב שזה יקרה שוב! דיוויד לי יאכל חצץ מTT וכמו שאתם יודעים, אין דבר שמוציא רוח מהמפרשים יותר מאשר ריבאונד התקפה. זה מתסכל את כל ההגנה של הקבוצה, בטח הגנה שנלחמת כל כך חזק כמו ג"ס.

      1. אני חזרתי בתשובה (או בשאלה?) והתנערתי מאומנות הניחוס האפלה.
        תבדוק, מאז הסדרה של קליבלנד נגד שיקאגו אני כאחד האדם, כמו מטבע נחושת ישנה – נופל על הראש 50% מהזמן.

  9. כל משחק שעובר קליבלנד מגיעה במומנטום גבוה יותר, אבל מצד שני גם עם עייפות, לכן קשה להמר.
    מה גם, שככל שהסדרה מתקדמת הם הופכים לפחות אנדרדוג ויותר פייבוריטים, וכמו שזה נראה בסדרה הזו מי שאנדרדוג מתאמצת יותר (קליבלנד לאורך כל הסדרה וגולדן סטייט ברבע הרביעי שפשוט הצילו את הכבוד והמשך הסיכויים לסדרה)

    הבעיה במשחק הקודם ובסדרה כולה אצל קרי זה ששום דבר לא מאוזן.
    או שהוא לא קולע בכלל ואז המשחק תלוי באחרים, או שהוא קולע מעל 20 ברבע אחד ש9 השחקנים הנותרים במגרש פשוט מסתכלים עליו.

    לקרי אין סיכוי לקחת את הסדרה ראש בראש על לברון, מצד שני הוא לא צריך לסיים עם טריפל דאבל כדי שהקבוצה שלו תנצח. אני בטוח ב100 אחוז שדאבל דאבל של 20 ו10 אסיסטים יספיקו לווריורס לנצח, אבל קרי עד עכשיו די רחוק משם, בטח בדקות שהמשחק חי.

    אם את המשחק הזה הוורירוס לא לוקחים אפשר לברך את קליבלנד על האליפות.

  10. סטף קארי משחק 43 דקות. תומפסון 41. בלעדיהם בשיא אין לג"ס סיכוי. אז נכון התלות בלברון אקוטית יותר והוא משחק יותר, אבל גם שחקני המפתח של ג"ס נשחקים, בטח שיש משחק כל יומיים.
    אני מקווה ורוצה להאמין שבלאט יעשה שימוש מוקדם ונכון במילר / מריון (יותר סביר) כדי לתת לחבר'ה שהם לא לברון זמן לנוח בשלבים המוקדמים של המשחק כדי שיגיעו טריים יותר לדקות הסיום.

    אני הולך עם הלב, עבד פעם קודמת 😉
    קליבלנד (אלא אם תהיה הארכה ואז קשה לי להאמין)

  11. גיים 5 במוצש או בראשון ( כמו גיים 2 )? אם בראשון אז יכול להיות שזה לא הסיקור האחרון שלך לעונה. בכל מקרה יופי של עונה נתת ממשבצת ימי חמישי. .

  12. לאחד העם
    אני לא מבין גדול באן בי איי אבל למדתי מהחיים דבר או שניים
    מה שינצח את המשחק זה החוסן המנטלי
    חוסן מנטאלי לא יכול להבנות תוך כדי ריצה הוא מצריך המון אמונה, הפנמה ובעיקר זמן
    בנוגע לקורי- הוא לא בתוך העיניין, והוא לא יכנס לטירוף הזה שמתחולל במגרש, כי פשוט אין לו כוחות מספיקים כדי להרים את עצמו ולהיות חלק מהמהומה באמת.
    הוא מבחוץ, עדיין מרגיש כמו בליגה, שהכל יכול לבוא בקלות
    וזה מה שראינו בדקות האחרונות.
    יש משמעות גדולה אם אתה רץ למרחקים ארוכים או רץ ספרינטים. האישו בסדרה הזו זה לא הקליעות- אלא הרוח שמניעה .
    בנוסף קורי ושות' חייבים חוסן מנטאלי של קבוצה שיהיו באמת בפנים – כי כל דבר אחר מזוייף זה גיבובב של תרגיל ותולו- הוא משיג נקודות אך לא יכול לנצח משחקים.
    כדי לבנות את זה צריך זמן- ומחייב את כל הקבוצה באותה רמת נחישות.
    יחד עם זאת מסוכן מאוד אם תהייה איזושהו חיפוף או ירידה אצל הקאבס בלחץ- כי אז השכן יכול להרגיש, שזה בעצם לא כל כך נוראֿ ואפשר להתמודד עם זה. כי תמיד כשהגוף מזייף הרוח מחליפה אותו.
    המצב הוא שהקבס עכשיו משחקים צמוד צמוד עם הגוף עד כדי כך שריח הזיעה ואדי המאמץ של דלי עולים באופן ישיר לראש
    של קורי ומחרפנים אותו.
    מקווה שקאבס ימשיכו את ההובלה הקטנה לאורך כל הרבעים, מקווה שהמשחק ימשיך להתנהל בהליכה ולא בריצה, כשרצים אפשר ליפול, ושתהייה רוטאציה בן דלי למה שמו האתלט שהוציא כדור מהקו עם זינוק הירואי.????
    טוב, פסיכולוגיה בגרוש.

    1. מסכים אבל חושב שהרבע הזה נתן לו ביטחון שיכול לחפות על הפער בחוסן המנטלי. אני עדיין מאמין שגולדן לוקחים ב6

  13. האם הלוחמים יכולים להרים את המוטיבציה שלהם ולהביא רוע ומלחמה בלתי מתפשרת לסדרה הזאת?
    אחרי כל הממים ברשת שמציגים את סטף כילדון של דלי וכו' ואחרי שכולם אומרים שהקאבס רוצים הרבה יותר(במיוחד הציוץ של קובי) הם פשוט חייבים להעלות את האנרגיה שלהם.
    אם הם יעשו את זה ויצליחו להיכנס לקצב, לקאבס לא יהיה שום סיכוי הלילה.
    עד עכשיו הקאבס נותנים 120% מעצמם ומצליחים לעצור את הלוחמים שנותנים הרבה פחות. אם הלוחמים יתנו את אותה הקרבה, זה ימוטט את הקאבס שכבר מתים מעייפות.

    זה הזמן של הלוחמים להצדיק את השם שלהם!
    האם יעשו זאת? אין לי שמץ של מושג…
    לא יכול לחכות!

    יופי של פריביו דור!. מכיוון שבכל מקרה זה האחרון שלך אז תודה על כל העונה 🙂

    1. מישהו עשה וידאו עם 9 אירועים 7 מהם חסימות וביותר מחצי מהם אין שום חסימה לא חוקית, וכל זה מתוך 3 משחקים. אתה נאחז באויר.

    1. איך הגעת לזה?!
      ציטוט מתוך וואלה (ויום בהיר אחד, אני עוד אצליח לצרף לינק.. אולי עוד 51 שנים..)
      "אני חושב שהוא עשה עבודה מדהימה. גם בתקופות הקשות ראינו קבוצה שמשחקת חזק, ושרוצה לנצח. מבחינתי, בשום שלב של העונה לא הייתה שאלה לגבי המשך דרכו של דיוויד בקבוצה. היה ברור שהוא נשאר. מי שראה אותנו הופכים בתקופה מסוימת לקבוצה שרצה 3:32, מנצחת בסוויפ את אטלנטה בלי קווין לאב וקיירי, ועוד ועוד, מבין שדיוויד הוא מיוחד ביכולת שלו לגרום לחלקי הפאזל לעבוד ביחד. רק הוא יכריע לגבי העתיד שלו בקבוצה. אם הוא יעלה על המטוס חזרה אחרי חופשת הקיץ, הכל בסדר. אני הייתי מצפה שישלים את החוזה שלו, לכל הפחות (בלאט חתום בקבוצה לשלוש שנים נוספות, א.ג.). אבל אתה יודע, העסק הזה הוא כמו לגדל משפחה. אתה לא יודע לאן זה יכול להתפתח. מצד שני, אין לי סיבה להאמין שבלאט לא יסיים את החוזה"

      1. הכל עניין של קריאה סלקטיבית

        "…אני חושב שהוא… שאלה לגבי המשך דרכו של דיוויד בקבוצה.
        מי שראה אותנו… בתקופה מסוימת… מבין שדיוויד הוא…
        …לגבי העתיד שלו בקבוצה… אני הייתי מצפה שישלים את החוזה שלו, לכל הפחות.
        אבל אתה יודע, העסק הזה הוא כמו לגדל משפחה. אתה לא יודע לאן זה יכול להתפתח… אם הוא יעלה על המטוס חזרה אחרי חופשת הקיץ, הכל בסדר."

    2. אם בלאט לא ממשיך עונה הבאה, זה רק בגלל שהוא לא רוצה להמשיך. אין שום סיבה לאף אחד, (גם לא ללברון שרואה איזה הגנה ושחקני משנה בלאט מסדר לו) להיפטר מדיוויד.

  14. אני גם הולך עם הלב. גולדן ב-10.
    למרות זאת, אני מאמין שהקאבס ינצחו. כמו שאמרתם כאן, הם פשוט רוצים את זה יותר.
    לברון הפך (כרגע) לנתון בסדרה הזו. הוא יבוא ויתן ה-40 שלו, ויתן אותם אגב, באחוזים לא טובים (40% ומטה לדעתי). השאלה היא, האם הצוות המסיע של הקאבס יופיע בהתקפה. בהגנה הם יופיעו זה גם כן נתון.
    מי שתנצח היום, לדעתי, תנצח את הסדרה כולה. לקאבס ייגמרו האנרגיות אם הם יצטרכו ללכת ל-6-7 משחקים וגולדן לא יצליחו לנצח שלושה משחקים ברצף.
    דור, תודה על עונת פריוויום/סיקורים נהדרת, תודה על הנקודות המרתקות למחשבה.
    #יום_חמישי_הגדול

  15. תודה על הפריווויו! אחרי כל המכות והחבטות שהיא ספגה העונה ולאור משחקי הלחימה מאז תחילת הפלייאוף (ובעיקר מאז הסדרה מול שיקגו) אני מקווה שקליבלנד ינצחו.
    הגיע הזמן שסוויש יביא קצת תועלת בסדרת הגמר, הוא הורס לעצמו את כל מה שהוא בנה בעונה האחרונה.

    1. +1
      אתה טוב כמו שסיימת (ובארה"ב גם כמו שהמספרים מראים) ולכן הוא חייב לסיים בצורה שתשאיר טעם טוב אם הוא רוצה שיזכרו את העונה שלו כמכלול אחד איכותי

  16. קליבלנד מנצחת ב8 הפרש.
    לברון יתן 47 נקודות, JR יתן 20, מוזגוב 15, תומפסון 10, והגנת ברזל רצחנית.
    מהצד השני קרי 31, תומפסון 24, אבל חוץ מהם כולם ברמה של מ.ס נס ציונה.

        1. הפרצוף שלו משדר, בעיקר אחרי שלשות, התחבטות פנימית עמוקה האם לשמור על פני פוקר קשוחים או להתפרק בדמעות על כתפו של לברון.

  17. קראתי כתבה שמתקיפה את בלאט על תמיכה בנתניהו ותמיכה בצוק איתן.
    האמת אף אחד עוד לא העלה את הנקודה של שנאת יהודים\ישראלים.
    אני יליד קנדה שעלה לישראל בגיל 5 וחי היום בגרמניה ,אני בודאות קובע שיש שנאה ואנטי כלפי בלאט על היותו יהודי \ישראלי.
    אני רק מתפלא שרק עכשיו זה יוצא.
    לא מקנא בבלאט

    1. יואל – אין לי מילים יותר טובות להגיד לך חוץ מאשר – אתה אידיוט!!
      וגם אין לך מושג בכלום

  18. גולדן סטייס מנצחים היום, ומחזירים לעצמם את יתרון הביתיות.
    קרי מפסיק עם המשחק הפאסיבי שאפיין אותו בשני משחקים הראשונים,
    ובשלושת הרבעים של המשחק השלישי.
    הוא יקח כדור, יחדור הרבה יותר לסל,
    ויחזיר את דלוודובה (שיקבל התכווצות שרירים בסוף הרבע השני),
    למימדיו האמיתיים.

  19. לא יודע..
    מסכים עם יונתן שהמנצח היום ייקח
    את הסדרה. רק מקווה דבר אחד שבלאט
    ייתן יותר דקות מנוחה ללברון. חשוב מאוד.

  20. יש עדכון לגבי המצב של דינגו ושומפרט ?

    אם הכל תקין, קליבלנד לוקחים בנקודה.

    1. טוב, תודה.

      הלב רוצה קליבנד, מסכים שמי שמנצח היום ייקח את הסידרה.
      יאללה נלך עם הלב ושתזדיין ההתקפה היפה של הלוחמים.
      קליבלד ב-8.

  21. זה מדהים שהדבר שהכי בונים עליו היום זה העייפות של הקאבס… לאיפה הכדורסל של הקבוצה הטובה בליגה נעלם?
    יוצא דבר פשוט-הקאבס פייבוריטים אלא אם הם מתעייפים!!!
    אני חושב שהעייפות לא תהווה פקטור (אלא אם זה יגרום לפציעה) ולכן הקאבס ב-5.
    אגב, הכדורסל של ג"ס הרבה יותר מעייף מאשר הבידודים של הקאבס…

    1. הבעיה העיקרית של גולדן סטייט היא שהם פשוט לא משחקים במספיק אינטנסיביות בתחילת המשחק, וזה עולה להם כך שהם צריכים לשחק במרדף אחר כך רוב המשחק. לשחק מאחורה פחות מתאים להם מנטלית ויותר מתיש אותם. כשהם מובילים הם משחקים יותר משוחרר ויותר קל להם.

  22. לא עם הלב ולא עם הראש….. עם הנשמה 🙂

    לי נראה שקליבלנד ינצחו ב 6, במיוחד במגרש הבייתי עם האנרגיות של הקהל.
    אולי בלאט כן יוציא שפן מהספסל… הייווד… פרקינס… ג'ו האריס ואפילו אולי שון מריון….

    נראה מה יהיה… כוססים ציפורניים.

  23. קליבלנד ב-10.

    לברון עם 40, 12 ו-9 (האתגר האמיתי של בלאט במשחק היא לתזמן את המנוחה שלו, ר' תגובה שלי בפוסט של אסי)

    סמית עם 15

    דלבדובה 12

    מוזגוב 12

    תומפסון עם 10 ו- 15

    שאמפרט 8

    ג'ונס 8

    סה"כ 105 נקודות.

    ג"ס לא יצליחו להגיע לסקור כזה

    נ.ב.

    בתחזית הקודמת הימרתי על 5-10 הפרש לקליבלנד 🙂

      1. המתלהב כמובן (כל הפעלים של בניין התפעל רלוונטיים פה…)

        שמי המלא הוא עמית טבול.
        פרסמתי פה מאמר אחד על ליגה לנמוכים…

  24. הדבר היחיד שמפחיד אותי הוא רפיון של 2 דקות בקביליבלנד
    ושגולדן יברחו קצת, ויהיה קשה לחזור.
    כולם יודעים שזה משחק על החיים ועל המוות.
    אני מהמר על קליבלנד ב-18 נקודות

  25. אני עדיין מחכה שלברון יפול מהרגליים.
    האמת אני כבר לא בטוח אם זה בכלל יכול לקרות 🙁

    יאללה ג"ס!
    תראו להם שאפשר לנצח גם עם כדורסל אסתטי!

  26. בלאט מתכנן להפתיע בחמישיה הפותחת:
    מילר, האריס, מריון, ג'ונס, פרקינס.
    הזעזוע מהמלך שנגרם לשחקני ג"ס מוציא אותם משיווי משקל, כל השלשות מתפספסות, התוצאה 2-2 אחרי 6 דקות.
    תוך כדי, הקאבס סוחטים עבירות בכניסות לסל, ומתישים פיזית את ג"ס במדרדפי חתול ועכבר.

    ואז, אחרי 6 דקות, נכנסת החמישיה הראשונה – ונותנת נוק אאוט לג"ס השבורים וההמומים.

  27. התחושה שלי היא גם שהלוחמים מנצחים היום (בקושי..).

    באופן מוזר, וכמו שלא קרה לי מעולם באף סדרת גמר, בתחילת הסדרה ובמשחק הראשון הייתי בעד הלוחמים ומהמשחק השני וצפונה אני בעד הקאבס.

        1. קרה לי דבר כזה, רק בסדיר ולא במילואים, קראתי לגור טוליפ על שם המוצב בגבול לבנון, הוא היה מסוג רועה קווקזי. הנהג של הטיולית סרב בהתחלה להעלות אותי איתו ביחד, ולאחר קרב מבטים ארוך הבחור מצמץ ראשון. איזה כלב סוס הוא היה !

  28. אם ג׳יי אר סמית יגיע סוף סוף לסדרה הזו לא הייתי מספיד את קליבלנד הלילה, אפילונאםנקרי יחזור לאיוזים נורמליים יותר מבחינתו.

    1. לא אמיתי מה שקורה עם השופט הזה.
      מדהים גם שהליגה לא דוחפת אותו לפרוש , עם כול הרעש שיש מהאוהדים סביבו.
      הוא הולך להיות השופט הראשון על קלנועית בקצב הזה

      1. כשהליגה צריכה ניצחון של קבוצה מסוימת במצב קריטי, היא שולחת אותו.

        1. עצוב שזה מרגיש נכון, מקווה שהוא לא יהיה מרכז ההצגה כמו שהוא אוהב עם התנועות ידיים המוגזמות אחרי כול החלטה שלו, שיתן שיפוט טוב ונקי לשם שינוי.

  29. "ולאחר המשחק דלבאדובה הגיע לבית החולים עם התכווציות ברגל,"

    מהיכן המידע הזה בית חולים עם התכוצויות?
    פגיעת ראש לא מגיעה לבית חולים והתכוצויות שרירים כן ?

  30. תודה על הפריוויו!
    מקווה לראות סוף-סוף את המשחק בלייב ולהצטרף הלילה לבלוג החי! (אחרי שראיתי עד כה רק 2 מתוך 3 המשחקים, וזה היה שידורים חוזרים לצערי 🙁 )

    כמו כן, גם אני מסכים שדייוויד לי צריך להמשיך לקבל דקות. האמת, כבר מתחילת הסדרה אני חשבתי שהוא צריך היה לקבל דקות מהספסל, לא ברור לי למה קר נזכר רק ברבע הרביעי של המשחק הקודם להשתמש בו.

    לגבי הלילה –
    וואלה, אני דיי אמביוולנטי. מצד אחד – אני מאמין בהימור שלי שייגמר 4-2 לווריורס.
    מצד שני – אני מחבב יותר את קליבלנד. וואלה, אני יותר מתרשם כשאני רואה קבוצה שמשחקת הגנה קשוחה ובלתי מתפשרת, לעומת קבוצה עם משחק התקפי יפה.

    לכן, אהמר שהווריורס ינצחו ב-7 הפרש – זה גם ישאיר את ההימור שלי בחיים, וגם יגרום לכך שנהנה מלפחות 6 משחקים בסדרה הזאת.
    אבל – אני ממש לא אתלונן אם קליבלנד ינצחו.

  31. איי על החיים שלי, שעה הזויה להתעורר , בדרך כלל מול משחקי ספורט יש לי ערכה של בירוץ וכמה דברים טובים להעביר עם השתייה את הצפייה, הפעם לרגל השעה המוזרה הערכה שינתה את פנייה לחלבי, יענו מסניף של "מולי בלומס" הסלון נהפך לאחד מהסניפים של " קפה-קפה"-קנקן קפה חמים , עוגיות במבחר טעמים שונים, מבחר פירות העונה חתוכים ומסודרים כמו חיילים,
    מחוץ לבית נשמעים קולות של משאית האשפה העירונית ף פועלי התברואה מקבצים בפינות הבתים את צפרדעי הזבל הירוקים בריצה,
    עוד מעט מן הסתם אשמע את מחלק העיתונים היומי מניח את העיתון של המדינה על סף הדלת של השכנה שלי, מרוב שעיתון מודפס זה פאסה אפילו לא עולה לי בראש המחשבה לעקוץ אץ השכנה ולדפוק לה את העיתון, פשוט עד שאקרא העיתון בתהרי החדשות שבו כבר יהיו הסטוריה ולא רלוונטיות,
    מן הסתם כד שהמשחק הזה יסתיים יש סיכוי לא קטן בכלל שהשכן הנודניק מלמטה ישטוף את האוטו המעפן שלו באמצעות צינור המים הירוק ששוכן קבע בחדר האשפה, אם בלאט ינצח וואלה אולי אשפריץ עליו קצת מזרנוק המים לאות הזדהות בחגיגות השמחה בקליבלנד,
    כעת מה שנותר זה להמתין שעה קלה ולחזות במשחק הקריטי הבא עלינו לטובה,
    כאמור ההגיון אומר שגודן תצליח סופסוף לברוח בהפרש משמעותי לקאבס והקאבס לא יצליחו לצמצם את הפער, ההגיון אומר שהמשחק יסתיים עם הבת של קארי מתחת לשולחן בעוד אביה מחייך מאוזן לאוזן, אבל קיבינימאט אני ככ רוצה לראות שוב את בלאט הקצת פלגאמטי מחייך שוב ושוב ושוב,
    אז מה שנשאר לאחל זה צפייה מהנה לכל אוהדי הכדורסל באתר ובחייאתקום פנקו אותנו בלינקים טובים שלא נקטעים , בטח לא ברגעי -האמת
    בוקר טוב ישראל

  32. באסה לקום ב-2 וחצי בגלל דלקת גרון ולא לחזור לישון, אבל לפחות יש פלייאוף

    ובנושא אחר-ארסן אליאסובה עבר לדטרויט, קארון באטלר ושון וויליאמס למילווקי. טרייד קטן שיוכל לתת לפיסטונס נשק לריווח הצבע לצד דרומונד (ואן גנדי בונה שם קבוצה שתזכיר את אורלנדו של סוף העשור) והבאקס קיבלו עוד שחקן סופר מנוסה לקראת העונה הבאה

  33. בטח מנחם עושה כעת הליכת ערב קלילה לאורך החוף, מנחם הולך כעת על טיילת העץ מקוני-איילנד עד ברייטון בי'ץ, עד שהוא יסיים הכמה קילומטרים האלו בדיוק המשחק יתחיל, אז מנחם אם באמת אתה בקוני איילנד עשה לי טובה תביא לי מהפיצוציה של ולאדי ליד ה-RollerCoaster
    החדש שבנו שם אשתקד כמה פחיות בירה של "בלטיקה"וקצת דגים מיובשים באריזת וואקום שיהיה לי לערב למשחק של ישראל בעיר המופגזת והכעורה זניצה,
    הא שכחתי שאתה בכלל בקרוליינה מאכיל את העיזות ש'ך
    יאללה שיתחיל כבר, אפילו הרוסים בקוני איילנד דבוקים למסך בגלל מוזגוב

  34. השכמה !!! בני זונות מטונפים שכמוכם !!!… – סמיילי מטאל ג'אקט.

    1. ברור ברור, אוהדי מערב מתקשים לאהוד קבוצה מזרחית (נראה לי שב15 שנים שאני רואה NBA מעולם לא התחברתי לקבוצה מהמזרח)
      גו גולדן סטייק

  35. איגודלה במקום בוגוט זה מהלך מפתיע, רואים שהוא מנסה לגרום לתומפסון ומוזוגוב לצאת החוצה כדי לא להלחם על ריבאונד

  36. נתון ששמעתי לפני כמה דקות מהמשחק השלישי – ב13 פוזשנים של פיקנרול של דיוויד לי הווריורס קלעו 22 נקודות. נראה איך הקאבס יגיבו לזה הלילה. בכל מקרה, מי שחושב שלי ייתן 40 דקות טועה בגדול. אפילו 30 אני בספק. לדעתי גם ספייטס צריך לקבל יותר דקות כי הוא כוח התקפי חשוב מאוד

  37. לדעתי החלטה חכמה של קאר. חוץ מזה שבוגוט לא משחק טוב, להרכב הנמוך של גולדן יש סיכוי טוב יותר להכריח את הקצב המהיר, לסחוט עבירות ולעייף את ההרכב הראשון של הקאבס.

  38. איגודלה ודייויד לי (וכל אחד שיכול להוריד מהחמישיה את הלחץ) הם המפתח בעיניי ויכולים לפתוח לג"ס את המשחק

  39. חסות של טורנדו, עכשיו, ערוץ הספורט:

    שון גיטלמן: תגיד, טורנדו חזק יותר מלברון?
    טכנאי מזגנים: ברור, זה טורנדו
    שון גיטלמן, בפרצוף סובל רצח: יופי

    די משעשע

  40. מוזגוב נכנס טוב למשחק
    דינגו ממשיך בהגנת הפרפר על קארי-הכוונה הוא פור את זרועותיו על הפרצוף של קארי כמו פרפר במעופו, הבעיה בינתיים ירידה איטית להגנה של הקאבס ויותר מדי קליעות נוחות ל 3 של גולדן

  41. אם הווריורס ימשיכו בחמישייה נמוכה המפתח יהיה השליטה בריבאונד כי זה גם מביא לווריורס נקודות קלות במתפרצות

  42. הקצב הוא קצב של גולדן סטייט אבל כמה שלשות אפשר לזרוק כבר? שיילכו פנימה, שיסחטו עבירות למען ה'

  43. דיוויד חייב לארגן אותם על התקפות איטיות , כל פוזיישיין של הקאבס צריך להיות סביב ה 20 שניות, הזמן משחק לטובת גולדן, גולדן חייבת להריץ את המשחק, הקאבס חייבת להאט אותו, זה משחק של הצב נגד הארנבת, אם המשחק יגרר למרוץ הארנבת תביס את הצב, הצב חייב לשחוק את הארנבת פשוט חייב

  44. איגי הוא איש המפתח עד עתה. פחות השלשות שלו, יותר האפשרות לצאת איתו לפאסט ברייק, במיוחד כשהשומר שלו היה/הוא מוזגוב…

  45. יאללה דיוויד מלחמה, אל תוותר, אל תוותר על המשחק הזה, אמנם זו הבריחה הגדולה והראשונה המשמעותית של הגולדן סטייט ואתה רוצה לשמור כוחות להמשך אל תעשה כאלו חשבונות זה טוב לרואה חשבון, הקאבס חייבת לחזור לרגיל שלה, היתרון שלהם זה מוזגוב בצבע, להכניס למוזגוב כמה שיותר כדורים קרוב לסל, אין לגולדן פתרון למוזגוב

  46. הלוחמים מצליחים לרוץ ללא הפסקה
    שתי החטאות לייאפ פשוטות של לי וברבוסה. אם היו מכניסים זה היה דו ספרתי
    אני מעודד

  47. מתישהו בלאט יבין שהשתן עלה לדלי לראש בהתקפה והוא יוריד אותו לספסל. כשזה יקרה סטף יוכל לנשום ולהשתחרר ליותר זריקות. יאלללללה

  48. 11-2 מהשלוש לקליבלנד. רובם זריקות חופשיות (חוץ מהזריקה הטפשית של לברון) אחרי הדאבל טים על לברון.
    בלי לקלוע אי אפשר לנצח.

  49. כולם שם עייפים, אני מרגיש את זה, וגולדן סטייט בכל רגע מעלים רעננים את לבינגסטון ברבוסה וכל מי שבא להם.

  50. הקאבס ממשיכים להאכיל בגזר את הארנבת,
    דלדובה באובר קונפידנס, דקות מכריעות לצוות של הקאבס, לוותר או להמשיך ?
    לברון עושה רושם קצת אנאמי ומנומנם מדי, כנראה העייפות עושה את שלה

  51. בזזזזז משהו עף עכשיו לכיוון גולדן סטייט… נראה במו המשחק הזה.
    אם אין איזה סיקרט סטאש של ספידים מוסלק לבלאט בחדר הלבשה להפסקה….

  52. אני מוכן לראות את לברון בשריקת הסיום שוב בפוזת הפסל שלו העיקר שינצחו כי זה נראה ממש גרוע כעת, אני מוכן גם שלברון יחבוש לראשו המצולק תחבושת לבנה סטייל אריק שרון בצליחת התעלה, זו תהיה אחלה תמונת נצחון

  53. עכשיו נראה מה קליבלנד שווה. המאזן של גולדן סטייט אחרי פער 15 ידוע, אם קלעבלנד חוזרת – היא ראויה לאליפות

  54. דיוויד בלאט לרגע דמיין איך אוטוטו קיירי אירווינג יורד עם חוט מהתקרה ומשחק עם כסא גלגלים לקול מצהלות הקהל

  55. לראות את דייויד לי נותן עוד משחק חזק גורם לך לשאול… מה היה קורה אם פופוביץ היה מקשיב למנחם ונותן לדוואן בלייר לשחק….
    מצד שני, תמיד יש את האשים ת'אביט

  56. מרוב שאני עצבני על המשחק אני בסוף יעקוץ וידפוק לשכנה את עיתון השבת שמונח על מפתן דלתה ,
    שני הסטארים הגדולים לברון וקארי לא מככבים בלוח הניקוד , אבל התפוקה הלא נספרת של קארי הרבה יותר גדולה, הוא מצליח לפתוח את ההגנה של הקאבס ולרווח לחברים את המשטח לקליעות נוחות

  57. אני לא חושב שלהתאמות של ג"ס הייתה משמעות גדולה פה, מה שהשפיע זה ההתאמות של קליבלנד שהן לא קשורות למה שהווריורס עשו, פחות בידודים של לברון יותר הנעת כדור, וכתוצאה מזה, מבטים פחות טובים התקפות יותר קצרות, יותר מתפרצות של הווריורס, וזה ההפרש

  58. 4-1, 5-1, 7-1,
    שומפארט, JR, דלבדובה.

    בלי שאחד משחקני החוץ של קליבלנד יתחיל לקלוע,
    אין להם סיכוי. ולא משנה אז אם לברון יופיע או לא יופיע.

    1. אני מתקן את עצמי – אם לברון JR דינגו שאמפרט יופיעו יש משחק

  59. לא עפתי מהחצי הראשון של גולדן סטייט (ובעיקר מהרבע השני). הרבה דברים עדיין לא עובדים, הקצב שוב ירד וקארי עדיין לא איתנו.
    להגנה מגיע מילה טובה וכמובן לאיגי. ועדיין הכל פתוח

  60. סוף רבע שלישי במשחק 3 – 57 נק'
    מחצית ראשונה משחק 4 – 54 נק'.
    זה כל ההבדל. קליבלנד קלעה בשלושת המשחקים הראשונים ב-39%, היום 17-46, 37%.
    הבעיה שלה זה לא בהתקפה אלא בהגנה, גם השלשות נכנסות לווריורס היום באחוזים גבוהים יותר ובעיקר קצב המשחק והנקודות הקלות במתפרצות שהם עשו כל העונה וכל הפלייאוף. גם איבודי הכדור זה נקודה קריטית והיום הווריורס רק עם 2, כלומר עוד איזה 5 פוזשנס ששווים 10 נקודות (בחישוב שלשות ועונשין)

  61. הולדן אל תעשה את זה כל הכבוד שעמדת בפיתוי
    יש לי מצב דומה אך בסיכום היא משאירה לי את העתון א"חכ
    כרגע היא בת 80 + והיא והמטפלת שלה לא זוכרות.

  62. אומנם שחקני החוץ של הקאבס לא פוגעים אבל מוזגוב ותומפסון עם 10-16 ו-23 נקודות, בערך תפוקה של משחק שלם בשבילם.

  63. ההיפטרות מבוגוט עשתה רק טוב לגולדן.סוף סוף יש עונש ליציאות החזקות על קרי.יש עוד מימד של עומק .אם בארנס ואיגי היו יותר חמים הם היו כבר ב+20 .יופי של מימד.לדעתי צריכים לשחק יותר על לי בפוסט במיוחד שג׳ונס על המגרש.

  64. מוזגוב ו TT מעולים, הם מחזיקים את קליבלנד במשחק. ברבע הרביעי קלעי החוץ יתחילו לקלוע והמשחק יהיה צמוד, לג"ס ירעדו הידיים ולברון ינצח את המשחק. הללויה.
    דורון תזכיר להם שאני אמרתי, בסדר ?

  65. +10 לדובי בתגובה הלפני אחרונה.
    מנחם נעלמת לעיזות וג"ס ברחו.
    קרופוד כנראה מבוקש כי הוא יוצר אנטי גדול אצלנו
    והוא השופט היחידי שאנו עוקבים אחריו בשאט נפש (גיא? מחצית)
    פרסום שלילי מביא גם רייטיניג.

  66. דוריס לדיוויד בלאט:"קוא'ץ בלאט מה אמרת לשחקנים בחדר-ההלבשה ואיך אתה מסביר את זה שעד כה לברון לא מככב ברשימת הקלעים במשחק"?
    בלאט מכחכח בגרונו ועונה:" אהם מממ אה ממ אהעשיתי את החצי ככה שיהיה מתח לצופים ולאוהדים שלנו בישראל ברבע השלישי נקרע את המגרש שמונה מליון צופים בנו כעת ואני רוצה לתת להם הרגשה טובה לפני כי אם לא מה שישאר להם זה לראות בונקר של ישראל בבוסניה ולראות את הראיון המביך של אורן חזן לגיל ריבה בערוץ 1"
    דוריס:" וואו דה פאק איז אורן חזן"?
    בלאט מבליע חיוך וניגש להתיישב על הספסל

  67. עגל כאחד והיחיד שהאמין בבלאט ב19:20
    שכל העולם ואחיותיו קרעו את בלאט.(הספידו וקברו)
    ואתה עגל האחרון בעולם שניבא אחרת
    ואמרת שהמזל של בלאט ינצח (בערך)
    אני מתכוון להזכיר זאת בכל מקום(לא לחפור חס וחלילה 🙂 )
    בעבודה בחתונות בפסטיבלים ואפילו בדייטים
    לא יהיה אחד שלא ידע זאת. עלי!!!
    יאללה קאבס תממשו את נבואת עגל הזהב (לא מהתורה
    אתה יותר טוב העגל האמיתי)

  68. דלדובה קיבל מסא'ג מהמעסה של הקאבס, אולי בכלל הוא צריך מסא'ד מתאילנדית אז לפחות מובטח לנו האפי אנדינג,
    אוי אוי דיוויד לאן הגעת שאתה ממש זקוק נואשות לכשירות של דלדובה,
    יאללה קאבס מלחמה- הנועזים בעורף האוייב,
    יותר נכון—- תותחי לברון של אליסטר מקליין

  69. +10 להולדן הצחקת יש (ובלי לדפוק את העיתון תבקש בערב אותו)
    המשחק קצת רדום או שזה אני
    אין מתח חוץ מדינגו

  70. דלי צריך להפחית עם האלי הופים האלה. זה מתחיל להיות שקוף, בסוף ילמדו את זה והמהלך הזה יישרף לו

      1. אני לא יודע איך גולדן לא למדו את זה עד עכשיו. ממשחק 1 בכל חצי הזדמנות שיש לו הוא הולך על המהלך הזה

  71. יש לנו משחק, יש אלוהים
    אולי מישהו יגיד לשופט הקירח הזה שבעוד 5 דקות מחלקים בבית האבות בבית יולס בדרך הים בחיפה דייסה חמימה וממש טעימה עם גביע של " אשל"
    הם חוזרים מהקבר הקאבס, עם הנץ השחר מנערים את אבק הקרבות ומוכנים למאני -טיים

  72. לברון והדאלי למה כמו לוטוס (פרח יפייפה) שפורח
    בביצה למרות כל הבלגן וההירדמות מסביב.
    זו המשלה שעושים בבודהיזם שזו לא דת
    אלא תת דת או פילוסופיה ודרך חיים שפתוחה לכל.

  73. חרא של שופט הקרופורט הזה, שחצן ומרובע.
    איך קראו לשופט המבוגר שיתנשק עם שאקיל אוניל על השפתיים במשחק אול סטאר?

  74. שוב רואים כמה הווריורס מתקשים במשחק חצי מגרש, בלי נקודות קלות הם מאבדים יותר ומגיעים לזריקות פחות טובות.

  75. איזה חפירה של לברון מול 3 שומרים וסל
    ומיד הדלי למהבמסירת זהב ללברון וסל.
    השכמה לכולם התחיל המתח!!!

  76. מה זה המספר על החולצה של האוהדים, 20,562 ?
    מספר הצופים באולם?
    מספר הנ"ק בקריירה של לברון לפני 3 שנים ?
    אולי זה 20.56% של אחוזי השדה של קרי ?
    מישהו ?

  77. מוזגוב ענק
    מוזגוב זה איוון דראגו של הכדורסל, הרוסי שבא להוכי לאמריקאים שהוא טוב מהם, יאללה דינגו ודראגו תנצחו את הספלאש בראדרס דינגו ודראגו

  78. מישהוא יכול להסיבר לי למה לא עושים יותר את הפיק אנד רול בין דייויד לי לקרי? זה היה כל כך יעיל משחק קודם.

  79. הסלטיקס של שנות ה-80, הלייקרס של שנות ה-80, והבולס של מייקל היו מכניסות לכל אחת מהשתיים 30 הפרש ממוצע בכל משחק. ממש תת רמה של כדורסל. אבל העיקר לנצח

    1. ממש חוכמה, לא הייתה תקרת שכר, לאסוף הול אופיימרים עתידיים ולתת להם כדור גם אני יכול.

  80. קליבלנד השתלטה על המשחק ואם קארי לא מתכנן להתעורר (והוא כנראה לא) אז קליבלנד הולכת לסגור את הסדרה מעשית היום.

  81. דלי עשה את שלו. הוא חייב לשבת על הספסל. הוא עכשיו רק גורג. צריכים קלעי במקומו. ג'יימס ג'ונס או משהו כזה.

  82. בחצי הראשון קיבלנד לא ניצלו את המול בול לשליטה בריבאונד, ברבע השלישי הם שלטו שליטה מוחלטת בשני הצדדים וקיזזו את ההפרש בחצי

  83. איגודלה איש המשחק. נשבע לכם שהוא הולך לדפוק איזה 3-4 שלשות ברבע האחרון. אם לא אני מוריד את האשך האחד שלי

  84. תקשיבו למל: את דלי משחק ברבע הרביעי – הקאבס מפסידים. אם הוא בחוץ רוב הרבע הרביעי – הקאבס מנצחים. הוא עכשיו תורם אפס אחד גדול. הוא עשה את שלו במשחק השלישי. הוא צריך עכשיו לשבת ולנוח ונ=להתכונן לחמישי כי הוא סתם מסתובב ולא תורם. הקא5בס צריכים קלעים. א=היכן ג'יי אר?

    1. נכון. יש לו בטחון עצמי גבוה מידי בגלל שני המשחקים האחרונים. הדבר שכל כך העריכו אצלו – זה שהוא לא עושה דברים שהוא לא יודע – נעלם…

  85. הם נראים אפאטיים. לא ככה הייתי מצפה מקבוצה שמפגרת 2-1 להיראות. היחיד שעושה משהוא זה איגי בארנס מנסה אבל עושה שטויות. גם קרי וגם תומפסון פשוט נראים אפאטיים, אדישים כאילו זה משחק עונה רגילה..

  86. הקליבלנד חייבת שני אנשים עכשיו ואף אחד מהם זה לא לברון, הם צריכים את מוזגוב מפוקס ואת סמית שיקלע שלשות מהפינה האהובה שלו

  87. מסמיק מהגילוי שלך פשוט שידרתי את המשחק הראשון
    שלו כמעט לבד ומנחם בעצם גילה אותו ראשון
    🙂
    נקווה לרבע אחרון סוחף

  88. דלי חזר להיות מתיו דלוודובה..

    חוץ ממוזגוב ו-TT שנותנים משחק ענק שאר הפרשים פשוט זוועה. לא יאמן שהם במרחק נגיעה, למרות שנדמה שהם פספסו את הצ'אנס להשוות.

  89. איפה ההבטחות של המגיבים הטובים קווין גו'נסון עיברומן
    (אולי אני טועה) ועוד שהבטיחו לסמית יצלוף סוף סוף,
    יש לו עוד 10 דק או הכסף בחזרה

  90. משחק יפה של קליבנד בהתקפה רק חבל שהם מפספסים המון, לברון מחלק המון כדורים, לברון משחק ממש חכם ואינטלגנטי, הוא מרגיש שזה לא היום שלו ומנסה לתת כמה שיותר לסמית ולשומפרט, לברון מראה שהוא לא אגואיסט

  91. הספסל של גולדן כבר בעיצומן של החגיגות, משחק ענק של מוזגוב, איוון דראגו הגיע העירה,
    כל האורחים הגיעו למסיבה הערב מלבד חתן השמחה… מיסטר לברון גיימס, בלעדיו זה בלתי אפשרי לנצח

  92. התמצית של המשחק היה המהלך בו ג'י אר החטיא 3 שלשות בפוזשן אחד ושאמפרט החטיא מחצי מרחק באותו פוזשן (ריבאונד התקפה זה דבר מיייאש לפעמים) ואז קארי תפר שלשה מהצד השני. אולי זה פשוט לא היום של קליבלנד.

  93. כשפתאום אני באמת מפנים שמוזגוב ודלי לא נבחרו בדראפט, שלקליבלנד אין אף אולסטאר תורם, שהסגל הזה רץ שלושת רבעי עונה, ששני שחקני מפתח נפצעו – באמת שלבלאט אין כאן מה להפסיד.

  94. הווריורס גמרו את זה בזכות כמה דקות טובות של קרי ומשחק מצויין של איגי וגרין, ובעיקר הגנה מצויינת שהקשתה מאוד לקליבלנד לקנות סל.

  95. יש איזה כישוף (סחור שחור) בצבע של הסן פרנסיסקנים
    הם מגינים בטירוף מרביצים חופשי ולא נותנים לסל שדה להכנס.
    הייתי מוחק את דברי ורוצה להאמין שהקאבס יכנסו למהלך שישי

  96. היו כמה וכמה אנשים כאו שחזו משחק כזה ותוצאה כזאת. כל הכבוד!
    אבל הבעיה הגדולה של הקאבס זה יום קליעה ממש שחור. 16% מהשלוש, 35% מהשדה, בבית שלהם.

  97. בלאט מאמן ענק, אבל להשאיר את החמישיה על המגרש זה מעשה מטומטם

    1. עכשיו נותר לקוות שאחרי הביצוע של קרלוס סנטנה להמנון יעלו את הגרייטפול דד לביצוע משלהם עם הולוגרמה של ג'רי גארסיה ישר מגן עדן.

  98. לברון לא רצה לשחק היום. חוטף השפלות מאיגי, לקח לו את הכדור כמו מבוגר מול ילד…
    ואז פאול כמעט פלייגרנט.

    1. סוף סוף אני מסכים איתך לגבי זה.
      עכשיו זה הזמן לתת לו להשתפשף, אם ילך לו טוב אפשר יהיה לתת לו דקות משחק הבא

  99. בדיוק עכשיו משאית הזבל העירונית עוברת ברחוב שלי, זה הזמן לצעוק לנהג שימתין כי יש כעת גרבי'ץ טיים באוהיו ויפנה מקום למשחק הזה שיושלך למזבלה העירונית אצלנו, בלאט היה עם ביצים ענקיות שהחליט להמר על הכוכבים שלו ואכן באמצע הרבע השלישי זה היה נראה בהישג יד כעת המלחמה אבודה, צריכים לקפל את הדגלים , אחוזי קליעה איומים של סמית ושומפרט, לברון הוכיח לנו שהוא בן אנוש, מצד אחד החטיא המון אבל לזכותו הוא שיחק משחק קבוצתי וניסה לשתף בכוח את סמית לצערו זה לא עבד, הדינמקה החברתית בקליבלנד מגובשת נקווה שזה יספיק לסדרה אם כי אני סקפטי

  100. השימוש של קר בלוינגסטון היום בתור גארד שני גאוני…הוא שם את קליי ב3 וזה לא כ"כ משנה בסמול ונותן לו הגנה יותר גמישה וארוכה(אבל נמוכהצ׳

  101. לא חושב שיש יותר מדי מה לנתח.
    הקליעות הקשוץ והקלות נכנסו יותר ללוחמים ומצד שני קליבלנד מותשים.
    אין הרבה יותר מזה.

      1. לי מביא איתו שינוי זה נכון.
        ליבינגסטון שיחק גם לפני ץ, היוםההלך לו טוב במיס מאץ עם האוסטרלי.
        גרין קלע יותר, איגי ובארנס בעיקר חזרו לעצמם והרבה מאוד לברון מותש.

        אין פה איזה משחק שח מטורף.
        הסטטיסטיקה מתיישרת והעייפות מדברת, 2 אלו אחראיים על מרבית המשחק.

    1. לקליבלנד היה יותר ריבאונד כי הם לא הפסיקו להחטיא, צריך להחשיב רק ריבאונד התקפה שהפך לסל.

  102. 8 מליון ישראלים מפנימים כעת שהם נכנסים גרוע לשבת המלכה,
    כל מה שנשאר להם זה לראות בערב משחק אפרורי בעיר אפרורית בבוסניה ואת טל בן חיים, לא לפני שהם יראו את הראיון המביך של אורן חזן,
    זה היה ערב גדול של איגואדולה ושל מוזגוב מהצד השני מוזגוב כמעט היה האקס פקטור

    1. תוריד כמה, אני למשל נכנס נהדר לסופש הזה.
      סוףסוף העייפות השפיעה.
      וזאת בעצם כל הטקטיקה, לעייף את לברון עד שהזריקות יהיו קצרות.

  103. זה לא כזה מפתיע,ג.ר חזה לימי הניקס .דלבדובה הראה למה לא נבחר בדראפט ושומפארט הראה כמה הוא חלש התקפית.ואם כל זה זה רק 2-2 .

  104. וואלה, באמת שלא מבין איך כל כך הרבה אנשים היו אופטימיים ובאופוריה לגבי קליבלנד.. כאילו שכחו מה קרה עם ג״ס מול ממפיס.

    1. בגלל שעדיין יש ספק לגביהם. אף אחד מהם לא אלוף ובתודעה הם קבוצה שמשחקת יפה אבל לא מגיעה עד הסוף
      נקווה שהם יגמרו את העבודה וימחקו את התודעה הזאת

  105. הבעיה של קליבלנד זה שבנוסף למשחק ההגנה המצוין שלו לאורך כל הסדרה, איגי גם מצא את הזריקה שלו ולא נראה שהוא הולך לאבד אותה.

  106. עכשיו כולם יגידו שהסדרה גמורה. לדעתי ממש לא…
    אני מהמר על ניצחון של הקאבס באוקלנד ועוד אחד בבית…
    קליבלנד היו תשושים היום. אם הם קולעים 30% מהשלוש, יש משחק… זה עניין של עייפות בלבד כי הזריקות הן חופשיות…

    1. לא מדויק אלו היה זריקות לקלעים.שומפארט ודלי לא קלעים (לפעמים הם קולעים) קר הימר עליהם כמעטמכל זריקה היתה עם שחקן עליו

  107. איגודלה מדבר בנימה של בריטי
    לא מבחינת מבטא אלא מבחינת אנרגיה
    אנגלית יפה עם מבטא יפה וגוון קול רדיופוני.
    על הכבוד לפרנסיסקנים ולסטיב קאר.
    הכל פתוח עכשיו והלוחמים פייבוריטים
    למרות שאני בעד הקאבס.
    סידרה מותחת כמו שרצינו.

    1. לא צריך להיסחף. קארי עם 22 באחוזים טובים, קליי היה אנמי אבל לא הזיק – 9 נקודות על 9 זריקות.
      מפתחות לניצחון :
      1. 24 אס על 7 איבודים.
      2. 12 שלשות ב-40%
      3. 4-27 לקאבס מהשלוש.
      4. 27 זריקות מהקו.
      5. אין לי נקודות במתפרצות אבל אני בטוח שהרבה יותר מבמשחקים קודמים.

  108. העייפות מונעת מקליבלנד להכתיב את הקצב שהיא רוצה, מורידה אחוזים מהקו ומהשדה.
    שימו לב שדלאבדובה בנשחק הקודם עם 7-17, ונחשב לאיש המשחק.
    היום הוא זרק הרבה הרבה פחות טוב כי הוא נקלע למצבים לא נוחים ביחס לכשרונו המוגבל.

    הווריורס מצליחים להחזיק מעמד וזה הדבר הכי חשוב עבורם, השחיקה מתחילה לדבר בקליבלנד והרבה דברים מסתדרים מעצמם.

    קרי במחצית ראשונה גרועה שוב. גרועה כי הוא לא קלע ומסר מספיק.
    במחצית השניה הוא נכנס לעניינים ודחף את דלאבדובה באחד מפסקי הזמן, הגיע הזמן לקצת עצבים.
    קליי תומפסון בעוד משחק פרווה, אבל היום התרומה של איגי-בארנס-גרין היתה ככ משמעותית ב2 הצדדים, שעדיין משחק חלש של הקלע השני בטיבו בליגה נגמר ה20 הפרד לטובתם.

  109. איגי ענק, דריימונד גרין היה ההבדל בין המשחקים הקודמים. ההגנה עשתה עבודה טובה וקליבלנד עייפה.
    נצחון ב-21 הפרש ועוד לא ראינו משחק טוב של קרי בסדרה – יש מקום לאופטימיות!

  110. התאמה פשוטה למשחק הבא היא איך שלברון מקבל את הכדור ובאה עליו שמירה כפולה, הביג מן נועל את השחקן שבא לחפות על הדאבל טים. בום נעלם היתרון של הדאבל טים!!!!

  111. אדיוט מי שחושב שהסדרה גמורה,
    הכל פתוח עדיין,חבל שקליבלנד לא מנצלים את העובדה הכה מפתיעה שסטף קארי לא הופיע לסדרה עד עכשיו, אחוזי קליעה איומים של קליבלנד, היו להם המון זריקות פנויות ממש הרבה, הבעיה שאת רובם הם פספסו,
    כמו שלגולדן היתה אופטימיות בגלל הרבע הרביעי במשחק 3 ככה לקליבלנד יש תקווה כעת, בעיקר כי הם הבינו שצריכים לשחק על מוזגוב בצבע, לגולדן אין תשובה ופתרון למוזגוב , היום לברון לא פגע, איך שאני מכיר את לברון הוא ימנף את הימים הבאים ויצבור אנרגיה מחודשת, לברון ירצה להוכיח לכל מספידיו ושונאיו שהוא עדיין הגדול מכולם, כמה חבל ששלישיית גשר הירקון לא הגיעה למשחק-לא סמית, לא שומפרט ולא ג'ונס,
    בגדול גולדן סטייט לא היו כאלו גדולים כמו שקליבלנד היו גרועים, אחוזי הקליעה זה דבר מתעתע זה כמו צל שרודף אחרייך הערב האחוזים היו נגד הקלעים של קליבלנד, בערב נתון אחר הכל פתוח וניתן לשינוי, הסדרה חיה והסדרה נושמת ובגדול

    1. מוזגוב 1"7 ושיחק מרבית המשחק מול הרכב מאוד נמוך ולכן הוא לא התקשה יותר מדי.

      הבעיה איתו הוא שהוא מתעייף מהר מאוד, חוץ מזה שכמו דלאבדובה הוא מאוד מוגבל, כשהוא מקבל את הכדור רחוק מהסל הוא אסון והוא לא מוריד את הכדור לרצפה טוב.

      תהיה בעיה לקליבלנד להפוך שחקנים של 20-25 דקות ו12 נקודות לשחקנים של 37 דקות ו20 נקודות לאורך זמן (מוזגוב, דלאבדובה, שומפרט)

  112. קר מתעקש על בארנס והיום ראינו למה.
    בארנס אתלט ומאוד מתאים למשחק הריצה, אם כי בהגנה הוא חור ובריבאונד מקרקסים אותו.
    הרכב של קרי-ליבינגסטון-קליי-גרין-לי עם הרבה דקות של איגי יכול להיות קטלני

    1. מסוג התגובות שגורמות לי להבין עד כמה עומק יש לקבוצה הזאת.. התחלת לדבר על החשיבות של בארנס, ואז על חמישייה שמומלץ לשחק איתה שלא כוללת אותו, ולקינוח הוספת גם את איגי, שגם כן לא רשמת בחמישייה.
      וכל זה מבלי להזכיר את השמות של בוגוט, ברבוסה או ספייטס.
      פשוט הקבוצה העמוקה בליגה.

      1. בוגוט אסון לסדרה הזאת.
        הוא לא קולע ואפילו לא מנסה לאיים על הסל (זוכרים את המסירה לקליי לשלשה כשהוא מתחת לסל?)
        הוא עושה המון פאולים ולא מצליח לעצור את השומר שלו בהגנה ובמלחמה בריבאונד.
        הדרך היחידה שהווריורס ינצחו מתחילה בקומבינציה של 5 שחקנים שמסוגלים לקלוע לפחות מחצי מרחק ורצוי גם מ3.

        ספייטס שמן ובעייתי בשמירה אפילו יותר למרות שיש לו יד מאוד רכה אבל הוא לא שייך לשטף המשחק.

        גולדן סטיחט במהות היא 5 שחקנים שמסוגלים למסור ולקלוע מכל בלטה. בוגוט נסבל על השדה כשהספלאש בראדרס קולעים טוב, זה לא קרה עדיין בסדרה.

        ברבוסה מצוין כי הוא מבין עניין, רץ וחודר גם אם זה לא קצב המשחק.

  113. יש מצב ש-20 נקודות זה הכי מעט שלברון קלע בפלייאוף הזה?! אחרי שלושה משחקים עם ממוצע של 40? דרך אגב, גם היום הוא היה מסיים עם טריפל דאבל מרשים אם החברים היו קוברים חלק מהזריקות הפנויות. ביום סביר הוא מסיים עם עוד 5 אס

  114. ברגע שאין את הילדה הראיונות עם סטף מוציאים אותו די משעמם, מדבר בסיסמאות ולא באמת אומר משהו. איגי נשמע הרבה יותר מעניין כאדם

  115. כמו על המגרש, גם במסיבת העיתונאים דריימונד גרין ניגש לעניין ולא מדבר במנטרות.
    "הם התאמצו יותר מאיתנו"
    "לא יכלתי להרשות לעצמי לשחק כמו ששיחקתי ב3 המשחקים הראשונים"

  116. עכשיו גרין במסיבת העתונאים, נשמע ממש כמו ילד. חזר על המילה confidence
    10 פעמים או יותר. זה רק מראה עד כמה הוא איבד את הבטחון במשחקים הקודמים

    1. השלשה שלו שהעלתה את ההפרש ל6 נתנה לו בטחון. זאת אולי השלשה הראשונה או השניה שלו בסדרה.

      עדיין הוא עושה המון עבירות מטופשות בעזרה שלו על לברון, ומתעסק הרבה מדי בשופטים.

      1. מה לעשות שכשאתה בא לדאבל טים ומוציא לשחקן את הכדור מהיד נקי ושורקים לך פאול כי לשחקן קוראים לברון זה מעצבן.

    1. יש בו את היצר שקליבלנד מביאה למשחק.
      הוא לא מפחד לעשות פאולים קשים, הוא אכל חרא ממוזגוב כל המשחק ועדיין לא קרס בהתקפה.
      17 , 6 ו7. אם הוא מביא מספרים כאלה בהמשך יהיה טוב.

  117. חשוב לציין גם את העובדה שקליבלנד הייתה ביום זוועתי מחוץ לקשת עם 4/27, כשאני יכול לומר בבטחון שלפחות חצי מהזריקות שהוחטאו היו חופשיות לגמרי.
    קליבלנד צריכה את סמית ושאמפרט.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט