הקרקס המעופף של הופס מגיע לפרדסיה!/ צוות הכותבים

ערב טוב קוראים נאמנים. הבוקר, מעט אחרי סיום המשחק השני הנפלא בסדרת הגמר, הוחלט פה אחד, כי היישוב שיתכבד לארח את הקרב הבא בסבב ההופס הארצי למשקל דוכיפת היא… פרדסיה!

הבחירה ביישוב הנפלא, הקסום והטובל בירק הלז אינה קשורה ולו במעט למעטפה השמנמנה שהגיעה למשרדנו אך שלשום. כמו כן, הפרארי של סגן עורך א', הפנטהאוז של סגן עורך ב' וכמה תפנוקים קטנים אך יוקרתיים שנשלחו לבתיהם של אנשי הצוות הזוטרים נרכשו כולם כאות הוקרה למקצועיותם וניקיון כפיהם. אנו מודים למועצת פרדסיה על הבעת התודה הכנה.

 

ולעניין הקרב גופא. כתמיד, הכללים שנקבעו לקרב מפורטים, ברורים ואינם מותירים מרווח לטעות או סטייה, ויפורטו להלן:

  1. ניתן להכות באשכי היריב אך חובה להתנצל על כך, בכנות.
  2. אין בשום אופן ופנים לנקוט עמדת ביניים. תשובה אשר תכלול את המילים: גם, שניהם, משותף וחלק בחלק תיפסל מידית והמתמודד יורחק לעשר דקות לתא שירותי צלוף בטירונות בנות ללא אפשרות חנינה.
  3. הקרב ייעצר בשקיעה.

 

המנצח, לברון או בלאט, יוכרז על פי הצבעת המגיבים.

אחראי ספירה: מוריה.

אחראי להיפוך התוצאה: גיא.

 

דונג דונג.

 

מייק מילר (גיא רוזן):

הבוס (קינג לברון, ברור) שלח אותי (מייק "פאנבוי" מילר) להסביר לכם, רוכבי הגמלים מארצו של קואצ' בלאט, קצת על כדורסל.

טוב, אחרי שהכנתי לבוס אמבטיית קרח, והבאתי לו שייק חלבונים עם תוסף anti aging, אני פנוי להסביר לכם קצת על כדורסל.

אז אתם אומרים שיש לכם מגרשי כדורסל בארץ הקודש? הגמלים לא אוכלים את הקרש?

אז אני לא יודע אם שמתם לב, אבל הבוס סיים את המשחק החמישי שלו בפיינלס עם טריפל דאבל (שני רק למג'יק עם 8), יש לו כבר 7 משחקי פלייאוף עם 30, 10, 10 (שני רק לאוסקר רוברטסון) והשחקן היחיד עם 35, 15, 10 בפיינלס חוץ מהבוס, זה וורת'י.

מה זה בוס?, להביא את המשחה נגד התקרחות? מיד בוס!

טוב רק שתדעו שעוד לא היה שחקן שאחרי 2 משחקי החוץ הראשונים של הפיינלס היה לו מאזן של 41.5 נק', 12 רב', 8.5 אס'.

ועם מי? כלב רועים אוסטרלי, דחליל רוסי ומחבל שיעי…

בוס, אני מגיע, גם הודעתי לקואץ' בלאט שאתה פנוי בערב לשבת על הוידאו.

ותודה שנתת לי לשחק היום, בוס.

 

מוריה:

וואלה גיא, נראה לך שתשלח עלינו את מייק מילר, תזרוק לנו פה כמה מספרים, כמה אפיזודות מחיוו הסודיים של המלך לברון ותתן לנו כמה ניים דרופינג יצליח להשכיח מאתנו שלא לברון שמר את ההתקפה של ג"ס על 90 נקודות? אוליי אם תקרא לדלי כלב רועים גרמני או אוסטרלי יהיה איזה גולש אדיוט שיישכח על מה הויכוח, או שפשוט אתה אוהב לעשות חיקויים של לברון והשייק פירות שלו. תתבגר בחור.

זה שאתה (אתה משחק אותה לברון כן? או שאתה מייק מילר… ) בכלל מגיע למספרים כאלה, זה בגלל שיש מאמן שנותן יד חופשית ללברון, אבל שומר על הרכב סופר אטרקטיבי בהגנה. ואת זה הוא עושה ביחד עם לברון שמשנה לו תרגילים, ואתה יודע איך זה עובד. אם לברון היה יותר פתוח להקשיב למאמנים, כנראה לא היה צריך 2 הארכות ולא היה צריך לקבל את ההפסד הראשון. אבל, כשיש לך שחקן כמו לברון, צריך לתת לו מספיק חופש בשביל שיהיה השחקן הגדול שהוא. לפעמים לעשות פחות זה לעשות יותר.

עכשיו בוא תחפש לי בויקיפדיה איזה כלב רועים אוסטרלי הוא פיתוח אוסטרלי ( לקוראים בלבד: הרגע שלחתי פרסי לחפש שקל בפינה של הכיכר)

לברון
אז מי בעל הבית? לברון דוחף את בלאט.

 

גיא:

(לקח לי שעה להשתחרר מה-OCD ולהתפנות לענות לאוסטרלי הפרובנציאלי במקום לכתוב תגובה על חייהם הסודיים של כלבי הרועים האוסטרלים)

שומר על הרכב?! רוטציה של 7.1 שחקנים זה שומר על הרכב?!?!

ברור שאתם האוסטרלים רגילים למשחקי קריקט שנמשך שבוע, שם השחקנים בכלל לא מזיעים (חוץ מהמשחקים בהודו(…

אבל לברון משחק 48 דקות למשחק מול הווריירס. 48 דקות!

ולומר נתן יד חופשית? אתה מבולבל (זה קורה כששותים בירה בצהריים), לפעמים לברון נותן לבלאט יד חופשית להשחיל מילה בפסקי הזמן (וגם זה רק כשגריפין, המשנה ל-GM של קליבלנד מבקש יפה..).

בלי לברון, והיכולת המטורפת שהוא מציג מאז הפציעה של לאב, בלאט היה עכשיו יושב עם המוזרים מספורט 5 ונותן פרשנות על גמר ה-NBA

(אחרי הביקור בלשכת האבטלה)..

 

מוריה:

זהו נגמרו החיקויים? לא תעשה לנו זאב רווח?  כל האוסטרלים שותים בירה בצהריים? ( 12 בצהריים במלבורן זה הערב של סן פרנציסקו, זה למה לא נשתה לחיי בוגוט).

לברון ארגן יפה את ההגנה? לברון שמר יפה את גולדן סטייט על 90 נקודות? לברון מדד תלבושות נחמדות למעודדות ….  למרות שמאותגר כמוך יודע גם מתוך שינה שג"ס עושה בממוצע 116 נקודות למשחק ושומרת על הקבוצה השנייה על 97 נקודות… אז תנחש מה, התקפה הכי סטנדרטית ויעילה של הקאבס מתרחשת כשהכדור אצל לברון. רק מאמן מפגר היה מתעלם מזה, ופלאש ניוז-בלאט לא מפגר. הוא מפשט. עושה מדברים מסובכים דברים פשוטים.

כל אחד יודע את התפקיד שלו, אף אחד לא מתבלבל. ג'יי R זורק יותר מידי? הוא יקבל כדור רק שהמלך יחליט. דלבדובה עושה יותר מידי איבודים? לברון יוביל את הכדור ודבלדוובה יבוא רק לחסימות. בוגוט מפריע לנהיגות של המלך לצבע? מוזגוב ייכנס למשחק לנקודות קלות.  והופה קסם נגנבה הביתיות. נצחון לקאבס. ושום מילה על ההגנה ששומרת את ג"ס על 93 נקודות.

עכשיו בחיאת גיא. טול קורה מבין עיניך… (גיא! גיא?!) בינתיים אני יוצא לפאב, כבר 17:00 בפאריס.

 

 

לברון (גיא):

היי ברוס, למה אתה עושה hard time ל- my man מייק ול- dude מ- once upon a time?

אני אוהב את אח שלי קואץ' בלאט! הוא מסביר לחבר'ה את התרגילים שלי just fine, וחוץ מזה הוא מדבר בשפה של ה-white russian, ומסביר לו בדיוק איפה להיות כשאני מוסר.

עכשיו רק שקואץ' בלאט ילמד לספור פסקי זמן and we are cool!

 

 

מת'יו דוולדובה
דוולדובה. בלי בלאט, היה הופך למה שהוא היום?

שי איבן צור:

כלב רועים או לא כלב רועים, בלאט היה היחיד שהאמין ב"כלב" הזה מתחילת העונה, אילף אותו וטיפח אותו. מה לגבי הרוסי שהוא שחקן שלו? מה יש לומר על טריסטן שפורח? אם בלאט לא היה בונה תלכיד מתאים סביב לברון הם לא היו מגיעים לפיינלס. רק כלב רועים אוסטרלי עיוור לא רואה את זה.

 

גיא:

שי באמת, אתה רק מחזק את הנקודה שלי. רק את לברון אפשר להקיף בחבורה של לא יוצלחים, ואחרי הנצחון לתת את הקרדיט למאמן "שהאמין בהם".

האוסטרלי ידוע כ-"הייטר חמוד", אבל ממך אני מצפה שתזהה מי בעל הבית. מי שנותן לשחקנים את האמונה זה לברון, בלאט הוא התפאורה…

הרוסי קישט את הספסל של דנבר, JR התעלל באוהדי הניקס ושומפארט היה בחזקת נעלם.

המכנה המשותף לפריחתם? כמה חודשים לצד לברון.

ולאור העובדה שהם הגיעו בטרייד, אני רק רוצה להזכיר שלברון – לא בלאט הוא ה-GM בפועל…

 

אבן צור:

בחייאת גיא, הרי זה ברור שלברון הוא הכוכב של הקבוצה הזאת. מי מתווכח על זה? בלאט יודע לספק לו את העזרה הדרושה לעמוד במשימה כי איך שלא תהפוך את זה הוא לא יכול לבד. אם נשווה את זה לשח אז לברון הוא המלכה ובלאט יודע איך לשחק עם הרצים, צריחים וכו' .

בינתיים הם משתקים את כל הכלים של הלוחמים בהגנה ונותנים ללברון המלכה את האפשרות לנצח בהתקפה עם עזרה לא מועטה. אפשר לזלזל בזה?

ואם כבר אתה אומר שכולם לא יוצלחים ובכל זאת הם מהווים כזה תלכיד זה רק מראה עד כמה בלאט גדול. תנסה פעם לבנות צוות מנצח מכוכב אחד וחבורה של לא יוצלחים. לא פשוט. לא פשוט בכלל… אולי בזכות הכוכב הם יאמינו אבל בזכות המנהל הם גם ידעו מה הם צריכים לעשות.

אם תגיד לי שלברון אומר להם מה לעשות על המגרש אז תנסה פעם לנהל אנשים תוך כדי שאתה רץ מרתון ועושה ג'אגלינג. שיהיה לך בהצלחה.

לברון ג'יימס
היחיד שעושה את זה בקליבלנד? לברון מכריז על מהלך.

 

ספיר בוי:

בהנחה ו"בלאט" משמש כמייצג ל"כלל צוות האימון של קליבלנד" (אף אחד, כולל בראיין ווינדהורסט, לא יודע מי מעשרת המאמנים ועוזריהם אחראי לכל דבר) – לדעתי אין ספק מה התשובה) בלאט איננו דרעק.

אתן לכם דוגמה. אחת הדילמות של גולדן סטייט, כידוע, היא האם להביא דאבל אפ על לברון או לא. אבל מה עם הצד של קליבלנד? זה מה שהם עושים:

כשלברון נמצא בפוסט, שני הגארדים של קליבלנד נמצאים בצד השני. זה בשביל שהדאבל אפ יגיע מאחד הגבוהים. עכשיו, אחרי שמגיע הגבוה ועל לברון יש שני שחקנים, מה הוא עושה? נכון. משגר זריקה. לא, לא כי הוא חושב שזו זריקה טובה. בגלל שעכשיו מוזגוב ותומפסון נמצאים ביתרון מספרי בצבע ולוקחים ריבאונד התקפה בקלות. כן, אסיסט דרך הטבעת.

כמובן, יכול להיות שאין שום קשר. לברון התמקם במקרה באזור הנגדי לשל הגארדים. אינטילגנציית המשחק המדהימה שלו הורתה לו להחטיא את הכדור לידי הגבוהים והם, אינסטינקטיבית, הסתערו על הטבעת. או שזה תואם מראש. ולדברים שתואמו מראש, יש לנו שם כולל. המאמן. בלאט.

 

רועי קיד:

חברים, כולכם מפספסים את הנקודה (חוץ משי שנגע בזה). קליבלנד ממש לא מה שהייתה בתחילת העונה. אירווינג לא כשיר, גם לאב והכתף הפרוקה, וקליבלנד נשארו עם הרכב 53. היחיד שגורם לזה להראות סביר זה בלאט. נכון שלברון מדהים, והוא מדהים, אבל גם MJ היה ככה במשחקים של שיקגו פרה-ג'קסון.

בזכות מי דוולדובה הפך לסטופר הגנתי? מי שפרגן לו במסיבות עיתונאים או זה שנתן לו קרדיט עצום, גיבה אותו והציב אותו כשומר של אירווינג באימונים? טימופיי מוזוגוב היה הופך לסנטר הגנתי כל כך יעיל ושחקן פוסט אפ חזק אם היה נוחת בקבוצה אחרת ולא אצל המאמן שהאמין פה עוד מתקופתם ברוסיה? גם במקרה של תומפסון הסיפור זהה, והוא הפך לסוג של כלבויניק על המגרש בזכות בלאט.

בואו נדבר על צוות האימון-טיירון לו, ג'יימס פוזי, דיימון ג'ונס ושות' לא אימנו משחק אנ.בי.איי בחייהם, וחסרי ניסיון בתחום. לארי דרו הצליח להיות סביר באטלנטה וכשל במילווקי, אבל עדיין אין פה צוות סופר מנוסה עם מוחות מצטיינים בצד כלשהו על המשחק בדומה למה שהיה ועודנו בהרבה קבוצות אחרות. ההצלחה הזאת על דיוויד. וצריך להיות רפה הבנה כדי לא להבין את זה.

 

גיא:

האמת היא שאני באמת לא מופתע.

ינוקא שעדיין צריך ללמוד, אוסטרלי שמבין יותר בבגדי נשים ושי (משי אני בעצם כן מופתע..)

 

מיאמי עם לברון – 4 פיינלס רצופים. בלי לברון – מחוץ לפלייאוף.

קליבלנד עם לברון – לפחות חצי גמר המזרח 4 שנים רצופות. בלי לברון – 4 שנים ללא פלייאוף.

אז המסקנה היא שהישראלי, הפיליפיני והכושל מ-L.A הם הסיבה להצלחה…

נו באמת!

 

מוריה:

עושה לי בחילה כל העצימת עיניים הזאת.. רועי אתה מאמין למה שאתה אומר? שי החזקת פעם כדורסל? אתם רציניים?

מאמן הכי טוב שבעולם לא יכול לגרום לשחקנים לשחק מעבר ליכולת שלהם. אני אחזור על זה שנית. דיוויד בלאט לא עשה מג'יי אר סמית צלף של 8 שלשות למשחק.

ומצטער לכתוב … דיוויד בלאט עם כל הזרימה החופשית שהוא מאפשר למשחק לא הפך את דלי יקיר האומה לשומר ברמה  של חמישיית ההגנה של השנה.

אני אסביר את זה ברמה שרועי יוכל להתחבר לזה.

נגיד אתה מנגן גיטרה, נניח אפילו הכי טוב בשכבה. וביום שישי מזמינים אותך לג'ם לא של קאברים ללד זפלין שהחברה עושים בווליום 11, אלא ג'ם אמיתי של מאסטרים. ואת הג'ם מנהל קרלוס סנטנה. ואז… טיימינג זה טיימינג. פיץ' זה פיץ' אפילו הווליום שאתם מנגנים פתאום הופך להיות ווליום דיבור… רועי, וכל אחד אחר, הרמה האישית שלך באותה שנייה עולה מנגן השכבה לנגן סשן מהשורה הראשונה.

ומה הסוד.. ג'יי אר, מוזגוב, דלבדובה לא באמת כאלו טובים. גם המאמן שעומר להם לשמור חזק ולא לעזוב את הצל של קארי גם לא לשירותים. הוא רק מאמן. והבקשה שלו היא רק בקשה…

מי שגורם להם לעשות את זה לפחות טוב כמו שהוא עושה את הצד ההתקפי ונותן ALL IN זה רק לברון ג'יימס.

מבין רועי? כשמנגנים עם אריק קלפטון כולם נשמעים יותר טוב ועושים הכי טוב, ועוד קצת ממה שהם יכולים לעשות. ככה זה שמשחקים עם השחקן הכי טוב בעולם.

קלפטון עושה כבוד לדייר סטרייטס עם חברים.

איבן צור:

גיאצ'וק, הפעם אני באמת מופתע!

הבחור הכי חכם באתר נכשל בהבנת הנקרא?

ברור שלברון הוא הגדול מכולם בדור הנוכחי! אין ויכוח על זה. אתה יודע מה? יש מצב שבסוף הקריירה הדיון האם הוא הגדול בהיסטוריה יהיה לגיטימי…

הנקודה שלי היא שבלי קבוצה מסביבו הוא לא יכול לקחת אליפות ואפילו לא להתמודד עליה!

בלאט מספק לו את המעטפת ועושה את זה מצוין!

בבקשה בבקשה אל תספר לי שבמיאמי לא היתה לו קבוצה. אם תעשה את זה יהיה לי קשה לשחרר את ההתכווצויות בבטן.

 

דור בלוך:

שימו לב טוב לדבריי, קיראו את שפתיי, והאזינו למוצא פי:

דיוויד בלאט.
היחיד שיכול להוביל את קליבלנד למצב כזה לאור כל הפציעות. בלאט.

 

אף מאמן על פני הגלובוס, מאקרון ועד קריית עקרון לא היה מביא את קליבלנד למצב של 1-1 בסידרת הגמר מול גולדן סטייט במצב שבו נמצא דיוויד בלאט.

 

אף בן תמותה מלוס אנג'לס ועד קריית מלאכי לא היה יכול להביא קבוצה שהרכז הפותח לאורך כמחצית הפלייאוף הוא אוסטרלי שנראה כמו הומלס להיות קונטנדרית לגיטימית

 

אף מצייר X ו-O'ס מוושינגטון הבירה לירושלים המאוחדת לא היה מצליח לקחת קבוצה שהכוכב שלה לא כיבד אותו מהרגע הראשון, ושכוכבים 2-3 היו פצועים מרבית הפלייאוף עד לגמר.

 

אין אחד כזה, פשוט אין.

 

ולמה?

 

כי לדיוויד בלאט יש שלושה מאפיינים שהפכו אותו למותאם בצורה ייחודית לסיטואציה הזאת, ולא, אין לי בעיה לגלות לכם מה הם:

 

1) חוסר אגו – בלאט נולד או למד, שהאגו הוא יועץ רע מאוד. זוכרים שאחרי שהיה מאמן ראשי, ירד להיות עוזר של פיני? זוכרים. זוכרים שהוא קרא את מה שכותבים הילדודס בהנהלת מכבי עליו בעיתונות החצר שלהם, שמע ושתק כל הדרך לזכייה בגביע אירופה? זוכרים היטב. זוכרים שהוא ראה את אלכס טיוס משחק ערב כן ערב לא ערב למה לא, ומיצה ממנו כל טיפת כישרון שהוא לא ידע שיש לו? קשה לשכוח. זה מה שאפשר לו להתעלם מהזלזול של לברון מהכתבות בעיתונים ומההימורים היומיים על מתי ילך הביתה, כל הדרך עד הגמר.

 

2) הבנת כדורסל עילאית – דיוויד בלאט מבין כדורסל, זה לא חדש, אבל השנה הוא מפגין יכולות עילאיות ממש. לימוד הגנה, שיפור שחקנים, הוצאת המיטב משחקנים באמצעות תרגילים, התאמת הרכבים ליריב (ההרכב הגבוה במחצית הראשונה ואז מעבר להרכב נמוך כשקאר עבר להרכב הנמוך שלו של הרבע הרביעי והארכה כמשל). כל הליגה מדברת על הנעת כדור ושלשות, בלאט הולך לאייסולישן בפינה וכמעט אפס תנועה, ולמה? כי הוא מבין שכך הוא ינצל בצורה הטובה ביותר את לברון ג'יימס וסללת הקלעים שיש לו, זה נכון שהוא לא לימד את ג'י אר לקלוע נכון אבל הוא שם אותו במצבים הכי טובים להוציא את היכולת הזאת אל הפועל, הוא מניח את השחקנים על המגרש בצורה האופטימלית, לוחץ על הפליי ומתרווח, הוא לא צריך להחליט על כל תרגיל כדי להביא את הבנת הכדורסל שלו לידי ביטוי.  בלאט הוא מאמן נדיר מבחינת היכולת שלו לתת ערך מוסף משמעותי.

 

3) הבנה שהשחקנים הם העיקר – ופה נכנס הקטע העיקרי, יש כמה מאמנים שמבינים כדורסל בצורה עילאית ויש לא מעט מאמנים שהם "מאמנים של שחקנים", מה שמיוחד בבלאט שהוא גם וגם, הוא מבין שהשחקנים הם העיקר ולכן התפקיד העיקרי שלו זה להסתדר איתם ולתת להם את הסביבה הפסיכולוגית הכי טובה לפרוח, אבל הוא גם מבין שזה לא אומר שלאימון אין ערך מוסף אמיתי והוא יודע איך להביא את הערך המוסף הזה בלי לחנוק את היכולת של שחקניו. האיזון הזה הוא העיקר.

אז בקיצור תפסיקו לבלבל את המוח, ותשתחוו בפני המלך, המלך דיוויד אשר מציון.

 

עגל מן:
רק בהערה אומר שאני חושב שלדיוויד יש הרבה מאוד אגו והוא בטח יהיה הראשון להודות בזה. אבל הוא אגו מרוסן כי דיוויד עובד לטווח ארוך.

על בלאט המציאו את המשפט "צוחק מי שצוחק אחרון",

 

שי איבן צור:

סופסוף דברי טעם של דור ויואב!

ולך עידו אני אגיד את הדבר הבא – על המושג שנקרא ניהול שמעת? גם אם תביא את הנגנים הטובים בעולם לקונצרט או ג'ם סשן מישהו יצטרך לנהל אותם כדי שלא תצא קקופוניה.

דיוויד הוא מנהל מעולה מהסיבות אותן שטח ידידי המלומד דור!

צא ולמד.

 

דונג דונג.

 

בנקודה זו נאלצו שופטי ההתמודדות לזנק לזירה ולהפריד את המתמודדים זה מצווארו של זה, וששת העובדים הזרים קיבלו מגבים, סמרטוטים והוראות מפורשות להשאיר את הזירה מבריקה או שיקבלו לארוחת ערב את הכלב שהובטח להם.

 

ואתם, מגיבים יקרים, מקבלים את רשות הדיבור.

 

בכבוד.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
79 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
צביקה
צביקה
09/06/2015 8:38:58

דור צודק לגמרי. לא מתווכחים עם עובדות. ובלי להפחית בכלום מיכולות המשחק והGM של לברון.

IDO
IDO
09/06/2015 13:44:31
Reply to  צביקה

יצאנו לדרך נקודה לחובבי ציון !

IDO
IDO
09/06/2015 8:40:25

רשות הדיבור כמובן להגיד:

של מי הקבוצה של לברון או של בלאט! ו.. בלי לשבת על הגדר

IDO
IDO
09/06/2015 8:42:00
Reply to  IDO

ואני שם לב שהעורך לא הכניס את המשפט שאני הפכתי את דעתי ונעמד לצאת גיא מאחורי הגב הרחב של לברון.

דובי
דובי
09/06/2015 9:47:24
Reply to  IDO

לך תבנה מדינה על עורך עם אג'נדה

רועי ויינברג
רועי ויינברג
09/06/2015 11:48:49
Reply to  דובי

הקלידו את התגובה כאן…

רועי ויינברג
רועי ויינברג
09/06/2015 8:53:23

מי שמזהה את הרפרנס למונטי פייטון יוצא גאון

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
09/06/2015 9:39:12

יש עוד קרקס מעופף, חוץ משל מונתי פייתון ? קל מדי…

גיא
גיא
09/06/2015 9:41:21

אבל לא לרפרנס הזה רועי התכוון.
חפש בגוף המגילה…

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
09/06/2015 10:22:45
Reply to  גיא

הכלל הראשון של הקרב ?

גיא
גיא
09/06/2015 10:43:47

לא קרוב.
(הצרפתים בגביע הקדוש לא התנצלו…)
and cut the approaching any more"
or we fire arrows into the tops of your heads
".and make castanets of your testicles already

גיא
גיא
09/06/2015 10:49:41

ההקנטות של הצרפתים בגביע הקדוש נתנו לי מוטיבציה
?Hello? Hello? Anybody home"
"!Hey! Think, McFly. Think

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
09/06/2015 10:54:14

אחראי היפוך התוצאה

גיא
גיא
09/06/2015 10:58:14

Nobody calls me
אחראי היפוך התוצאה
.You got the wrong guy
.I'm the Dude, man

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
09/06/2015 11:19:35

סאעמק… זה היה נראה כמו משהו שהפייטונים היו יכולים לעשות. הימור גרוע. טוב, BIG L, אני מרים ידיים, בא לך לגלות ולשחרר לי את המוח לשארית היום ?

גיא
גיא
09/06/2015 11:28:23

מתוך הזדהות עמוקה עם המצוקה שלך, רועי יסלח לי.
לברון לעידו (האוסטרלי):
"היי ברוס, למה אתה עושה hard time ל- my man מייק"

מערכון Monty Python – Bruce:
https://www.youtube.com/watch?v=_f_p0CgPeyA

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
09/06/2015 12:10:27

וואלה, לא הכרתי אותו, תודה.

עגל
עגל
09/06/2015 14:50:45

שני רפרנסים מצוינים ! אהבתי שהצרפתים ירקו בכיוון הכללי של האנגלים

רועי ויינברג
רועי ויינברג
09/06/2015 12:31:12

גיא לקח את שה למקום שונה לגמרי, התכוונתי לקרקס המעופף

גיא
גיא
09/06/2015 12:38:07

הרסת שרשור שלם…
(חוץ מזה, לא להכיר את הקרקס המעופף?!)

דינגו
09/06/2015 18:29:50
Reply to  גיא

לא ברור למה אי אפשר להגיב לכל התגובות שלך אלא רק לחלקן.
כמובן ש"McFly" מאותו מקום של "I hate manure‬‏"…

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
09/06/2015 12:41:02

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הרגת אותי

גיא
גיא
09/06/2015 12:43:16

אני מרגיש כמו שה-Dude הרגיש אחרי שהשתינו לו על השטיח…

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
09/06/2015 12:58:26

זה עדיף על פני אגרטל מלא באפר של חברך הטוב לבאולינג שנרצח בגללך, מתפזר בבריזה של הים ע"י חברך השני, השומר "שאבס" ישר על פנייך…

Berch
Berch
09/06/2015 9:39:09

לזוג, כבר לא כל כך צעיר, היו בעיות בחיי הנישואין. עשו מה שעושה כל זוג במצבם בעיירה היהודית בה גרו והלכו להתייעץ עם הרב.
ראשונה נכנסה האשה ללשכתו והחלה לשטוח טענותיה : "בעלי עושה ככה וכהה… בעלי לא עושה ככה וככה…." וכן הלאה.
שמע הרבי את טענותיה, חשב וחשב ולבסוף אמר : "את צודקת".
יצאה האשה זקופה ומרוצה מהלשכה ואחריה נכנס הבעל ושטח את טענותיו : "אשתי עושה ככה וככה… אשתי לא עושה ככה וככה…."….
האזין הרבי בקפידה ולבסוף אמר : "אתה צודק".
יצא הבעל מהלשכה בחיוך וראש מורם.
השמש, אשר שהה בלשכה לאורך אותו בוקר,פנה אל הרבי ושאל : "רבי יקר, איך ייתכן שאמרת גם לאשה שהיא צודקת וגם לבעל שהוt צודק ?"
חייך אליו הרבי וענה "אתה יודע מה ? גם אתה צודק"…..

הייתכן שגם בלאט וגם לברון חשובים באותה מידה ? שלא היו יכולים האחד ללא השני להגיע לאן שהגיעו ?
הייתכן שכל הגלדיאטורים מפרדסיה צודקים ?

זה מזכיר לי את ההשואה בין שלוש הדתות המובילות במערב –
אלה אומרים שהמשיח הגיע ושמו הוא X.
אלה אומרים שהמשיח הגיע ושמו הוא Y
ואילו אלה אומרים שהמשיח עוד לא הגיע…. אבל הוא ממש קרוב….

אולי כולם צודקים ? מי קבע שמשיח יש רק אחד ?

נראה לי שנקודת המבט האגואיסטית המקובלת :
יש אמת אחת (שלי)
יש צודק אחד (אני)
וכל השאר לא מבינים
היא הגורם העיקרי לחיכוכים בין בני אדם. היכולת לראות את הדברים מנקודת מבט של האחר ולהבין את המניעים והסיבות שלו לחשוב אחרת נחשבת במקומות רבים בעולם לרמה גבוהה של רוחניות (מושג מספיק כולל בשביל לא לעצבן אף אחד).

ואני חושב שדיוויד בלאט ניחן ביכולת הזו. זו הסיבה שהוא יכול לשים את האגו האישי שלו בצד.
הוא מבין את סיטואציית הכוכב הבוהק של לברון.
הוא מבין את העיתונאים (שבהיעדר סקס הם מחפשים לכתוב על דם)
וחשוב מאד לפאזל – הוא מבין את השחקנים שאינם כוכבי על ומצליח להוציא מהם את המיטב.

לסיכום – השילוב ביניהם גרם לסינרגיה שהצליחה להביא אותם לגמר.

Sorry for the long post
here is the
POTATO

IDO
IDO
09/06/2015 9:52:34
Reply to  Berch

ארוך מידי … מה השורה התחתונה? לברון או בלאט?

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
09/06/2015 9:42:03

נחמד, אך לא הבנתי ממתי "מל גיבסון וואנבי" סובל מפיצול אישיות ?

אתה עם לברון או עם אחינו הישראלי ?

IDO
IDO
09/06/2015 9:51:48

כושי ממזר, אני עם האנדר דוג גיא שקיבל אתמול אש צולבת מכל אוחז מקלדת .

דינגו
09/06/2015 10:12:09

אוהב בלאט, לא אוהב לברון (מבחינת אופי).
אבל:
עם מאמן אחר? יש מצב שהיו בגמר ב 1-1 מול הלוחמים.
עם שחקן אחר (כל אחד בליגה הזאת)? אין מצב.

IDO
IDO
09/06/2015 13:45:08
Reply to  דינגו

מלך 1 : חובב"צ 1

IDO
IDO
09/06/2015 10:19:52

אז של מי הקבוצה? לברון או בלאט?

יניב
יניב
09/06/2015 10:31:55

אני מת על בלאט וחושב שהוא עושה עבודה באמת מדהימה עם קליבלנד ומגיע לו את כל הקרדיט בעולם.
אני לא סובל את לברון ואת המשחק שלו.
עדיין אני מסכים עם דינגו.תיקח מאמן אחר ואולי הם היו מצליחים ואולי לא,תיקח את לברון מהקבוצה והם לא בפליאוף בכלל.
בסופו של דבר הקבוצה של לברון.

IDO
IDO
09/06/2015 13:45:29
Reply to  יניב

מלך 2 : חובב"צ 1

מאוריציו
מאוריציו
09/06/2015 10:39:31

כואב, אבל מסכים עם דינגו.

בפאזל הזה לברון בלתי ניתן להחלפה, עם כל גדולתו של דיוויד.

לברון.

IDO
IDO
09/06/2015 13:46:00

מלך 3 : חובב"צ 1

דינגו אתה כוכב

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
09/06/2015 10:49:12

בוסטון הייתה של ראסל ואח"כ של לארי
לייקרס היו של ווסט קארים ומג'יק, שאק וקובי
שיקגו הייתה של ג'ורדן
וכן הלאה

ככה שבלאט לא הולך להמציא פה את הגלגל.

זה לא סותר את העובדה שהוא עושה את העבודה שלו על הצד הטוב ביותר, למעט עניין ניהול הדקות שיכול להיות קריטי בהמשך.

יש לו כרגע רק כוכב אחד, שאר השחקנים פועלים קשי יום, ולכן ההשפעה גם של בלאט וגם של לברון עולה כדי לפצות על חסרונם של ה2 האחרים.

קצת חבל שלברון לא מבין איך נפל לו לידיים המאמן הכי טוב שהוא היה יכול לקבל.

IDO
IDO
09/06/2015 13:46:49

מה אתה מנבה להגיד ממזר? למי הנקודה הולכת

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
09/06/2015 13:51:54
Reply to  IDO
א.ב
א.ב
09/06/2015 11:18:29

יש פה הטעיה מובנית כי קליבלנד כל כך מוגבלת כרגע שאם נפצעת לה הגרסה האוסטרלית של יוגב אוחיון היא מאבדת סיכוי לאליפות.
אז גם בלאט וגם לברון קריטיים.
אבל כמו שניסח מאורציו – רק לברון בלתי ניתן להחלפה בפאזל הזה.

IDO
IDO
09/06/2015 13:47:01
Reply to  א.ב

מלך 41 : חובב"צ 1

IDO
IDO
09/06/2015 13:47:13
Reply to  IDO

מלך 4 : חובב"צ 1

מתן גילור
09/06/2015 12:13:02

בלי בלאט, לברון לא עושה צורס -> אין צורך בטרייד -> אין JR ושאמפרט ומוזגוב -> אין 1:1.

omerb2
omerb2
09/06/2015 12:30:10

צודק. היה להם סגל בינוני עד גרוע בראשות וייטרס, הסרסור הברזילאי וןלהקת הקשישים.

גיא
גיא
09/06/2015 12:36:13
Reply to  omerb2

אם מישהו מאמין שלבלאט הייתה מילה בנוגע לטריידים (כולם) או שהתייעצו איתו, או שאפילו סיפרו לפני הטרייד –
אז זהו… שלא. וגם אין סנטה קלאוס, וזה לא אליהו הנביא ששתה את כל היין בליל הסדר האחרון…

מתן גילור
09/06/2015 13:54:15
Reply to  גיא

לא כתבתי שלבלאט היה יד בדבר.

IDO
IDO
09/06/2015 13:48:38

מלך 4: חובב"צ 3

גיא אחי, חוק מספר אחד ביקום לכל דיעה יש 2 צדדים, הצד הנכון והצד של גילור

מתן גילור
09/06/2015 13:55:15
Reply to  IDO

חוק מספר *אחת*.
#אשכנזים_מתנשאים_על_מי_שמתנשא_עליהם

צביקה
צביקה
09/06/2015 13:12:17

הליגה היא של שחקנים ואני לא חושב שמלבד פופ יש מאמן שבאמת ניתן להגיד שהקבוצה שלו, וגם במקרה שלו לא ניתן בכלל להפריד את זה מדאנקן.
אז השאלה שעידו כל הזמן שואל, של מי הקבוצה היא לא רלבנטית. אין בכלל ספק שהקבוצה של לברון ושבלעדיו הם לא היו בגמר. ללא הטרייד הזה בלאט היה עושה עונה יפה, נכנס לפליי-אוף, אם זה היה נגד בוסטון, אז גם היה עובר סיבוב, וזהו.
אז רק לברון שם את הקבוצה בכלל במצב של לשחק על האליפות. וזה מסוכם על כל רמות ההבנה, ממשוללי הבנה עד סבירי הבנה, ועד מנחם.
אבל לא עשיתם את כל הקרקס, על שאלה טרביאלית שאין עליה מחלוקת, אני מניח. אלא אני אהפוך לך את השאלה עידו –
האם בלאט הוא טרמפיסט שיש לו מזל שעוד לא העיפו אותו כי גריפין האידיוט חתם איתו על חוזה מופרך, וכל עציץ היה תורם את אותה תרומה למסע של קלבילנד, או שיש לו משקל כמו מאמן רציני ומעמיק שמבין כדורסל ותורם בכל אספק ברמה שמאמן יכול לתרום במשחק עם הכלים שיש בידיו.
אז אני לגמרי עם בלוך בתשובה על השאלה הזאת. וכל משחק מהחצי השני של העונה עד היום רואים את זה.

IDO
IDO
09/06/2015 13:49:26
Reply to  צביקה

מי שלח אותך? רועי? דובי?

דובי
דובי
09/06/2015 13:59:12
Reply to  IDO

רק לפרוטוקול, הפעם לא לקחתי צד, רק ערכתי וצלצלתי בפעמון

איל
09/06/2015 14:32:51
Reply to  דובי

אז יש לך זכות הצבעה

דובי
דובי
09/06/2015 14:52:56
Reply to  איל

נו זה קל, קליבלנד עם לברון ובלי בלאט קיבלו בגמר סוויפ.
קליבלנד עם בלאט יקחו אליפות.

בלאט.

איל
09/06/2015 16:37:39
Reply to  איל

עידו, תוסיף נקודה לחובבי ציון

צביקה
צביקה
09/06/2015 19:35:05
Reply to  IDO

אני עובד לבד יא חביבי

הראל
הראל
09/06/2015 14:09:42

אני בעד בלאט בזכותו מוזגוב טריסטן ודלאבדובה טובים כל כך

omerb2
omerb2
09/06/2015 14:53:01

בעד בלאט בגלל שזה כבר נהיה עניין לאומי. העברית במסיבת העיתונאים, הרפרנסים הקטנים, בשביל המורל נלך עם קליבלנד וגם בגלל שלברון (השנוא) באמת יוצא מגדרו, גם אם בדרכו המעוותת והמעצבנת, כדי לנצח.

omerb2
omerb2
09/06/2015 14:56:09
Reply to  omerb2

והטורים הקבוצתיים האלו מצחיקים, אז תודה לכל הצוות.

עגל
עגל
09/06/2015 14:54:32

גם אני בעד, בהחלט !

רועי ויינברג
רועי ויינברג
09/06/2015 15:35:53

5-4 בלאט

מנחם לס
מנחם לס
09/06/2015 16:56:17

I'm for Devaledova

IDO
IDO
10/06/2015 1:46:52
Reply to  מנחם לס

5:4:1

נתן גולד
נתן גולד
09/06/2015 17:38:49

עם מאמן אחר לברון לא עולה לפיינאלס ועם שחקן אחר בלאט לא עובר את חצי הגמר. לכן אי אפשר באמת לענות על השאלה הזאת.
אם מתעקשים אני אלך על בלאט בגלל ההעדפה האישית.

IDO
IDO
10/06/2015 1:47:03

6:4

יונתן שגב
יונתן שגב
09/06/2015 18:06:34

אני עם המלך. יש קרדיט לא מבוטל לבלאט על ההגנה, אבל הרוב העצום הולך ללברון.

Itay Ezra
Itay Ezra
09/06/2015 19:49:20

לברון ג׳יימס

Itay Ezra
Itay Ezra
09/06/2015 19:49:55

לברון ג׳יימס!

IDO
IDO
10/06/2015 1:47:20
Reply to  Itay Ezra

6:6

איל
09/06/2015 20:07:30

היי איתי, בלי הצבעות כפולות! 🙂

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
10/06/2015 0:55:30
Reply to  איל

+ 1

סתם אחד
סתם אחד
09/06/2015 21:20:32

ג'ורדן לא לקח אליפות בלי ג'קסון.

ואני ממש לא מסכים לקביעה שעם מאמן אחר היה סיכוי ל1-1.

ולברון כבר חטף בראש עם שחקנים יותר טובים מהנגרים שמשחקים לידו היום.

מצד שני בלי לברון קליבנד בכלל לא היתה מתקרבת למעמד…

אני עם בלאט

דורון האסטבן
דורון האסטבן
10/06/2015 0:40:32

דיוויד בלאט כי מוזוגוב המניה בטוחה לא היה קיים לפני
שאמפראט וסמית נחטפו בניו יורק לפני (אולי לדעאש)
טריסטן ואירווינג השתפרו מאד
דלבדובה היה אלמוני לגמרי.
לברון נותן את הפלייאןף הכי טוב שלו אי פעם
בזכות מי? בזכותו ובזכות בלאט

דורון האסטבן
דורון האסטבן
10/06/2015 0:45:55

דייוויד בלאט (מנסה הצבעה כפולה, טוב איל ואיתי)
תודה רבה לכל צוות הכותבים והמבשלים
פוסטים כאלו הם כיף תמיד. 🙂
חשבתי רבות בנושא וההצבעה שלי התהפכה שוב ושוב.
בלי דיוויד הם לא היו בגמר,
באמריקה יבינו זאת עוד שנים.
מנחם הצביע לבלאט בהומור יפה על דלי כביכול.
סתם אחד תמונה יפה.

ma
ma
10/06/2015 1:10:01

דיוויד בלאט

ma
ma
10/06/2015 1:21:42
Reply to  ma

לברון ענק, אין בזה ספק, אבל בעייני הסיבה לגדולתו בפלייאוף הזה היא שינוי צורת משחקו והתאמתה בדיוק לצרכים של הקבוצה, דבר שהוא בחיים לא היה מצליח לעשות ללא המאסטר דייויד.
לברון מזמן היה נופל שדוד כשכל שאר כוכבי הקבוצה התפרקו. רואים פה טביעת אצבע ברורה של מאמן.
בשביל לעשות הגנה כזאת לא חייבים את השחקנים הטובים ביותר, אלא צריך מאמן אדיר, והגנה היא הסיבה להגעתה של קליבלנד לגמר -> דייויד.

IDO
IDO
10/06/2015 1:49:39

9:6 לבלאט.

על פי רפי ההבנה של הופס (שאמרו ש CP3!=L ) בלאט חשוב מלברון בהשג של הקאבס.

יש עוד זמן להצביע. קלפיות יסגרו בסיום המשחק

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
10/06/2015 2:17:40
Reply to  IDO

בלאט

IDO
IDO
10/06/2015 7:16:11

טוב יש זוכים.

דור בלוך הוא מתדיין השבוע.

דיוויד בלאט חושב מלברון ג'יימס אבל לא חשוב כמו מתיו דלבדובה.

ולכן הזוכה הוא מתיו ד-ל-ב-ד-ו-ב-ה

הסיבות לזכייה. נקודה מהבוס זה 11 נקודות של רפה הבנה

אוריאל
אוריאל
10/06/2015 8:31:12

דיויד