המרוץ לMVP של הגמר(4) – המלך / אסי שלם

 

בס"ד

המרוץ לMVP– המלך / אסי שלם

"מה אצטרך עוד להוכיח? מה עוד צריך לעשות עוד שתגידו שאני השחקן הכי טוב בעולם?

כשהצטרפתי לליגה אמרו שאני סייח צעיר, ללא החישול הסופי של המכללות לא אהיה שחקן מספיק טוב למקצוענים. שהכרמלו אנטוני הזה שחקן יותר טוב ממני, ועובדה שהקבוצה שלו הגיעה לפלייאוף בזכותו והקבוצה שלי נעצרה במקום התשיעי.

תסתכלו לאורך זמן, תואר רוקי העונה הלך אליי, וכמה פעמים אני וכרמלו הגענו לפלייאוף? וכמה תארים יש לו לעומתי, כמה MVP של סדרת הגמר הוא זכה?

זה לא הספיק לכם. אחרי שמלו כשל אפילו עם אייברסון להגיע לאן שהגעתי, הסתכלתי במראה ועמד מולי צל חדש. אחד שבטוח שהשמש זורחת לו מהישבן, שזרק את השחקן הכי טוב בNBA מהקבוצה שלו כדי לקחת את המלוכה לעצמו.

להשוות את מלו אלי? מצחיק.

לבלאק ממבה יש 5 אליפויות. הוא לא היה זוכה באף אחת מה3 הראשונות לולא שאק, שהיה השחקן הכי טוב בליגה. הייתי שמח לשחק בצעירותי עם שאק בשיאו וגם אני הייתי מגיע להישגים דומים ואפילו יותר. בכל המפגשים בנינו לא מעט העזו להגיד שקובי טוב ממני, אבל מלבד הקליעה המדהימה שלו, במה הוא טוב ממני? אני שומר יותר טוב ויותר חזק ממנו(תודה לאמא טבע), אני הרבה יותר קבוצתי ממנו. היום עם 2 תארים והשלישי בדרך אני בדרך לעקוף אותו.

נכון שאני לא מייקל אבל היי!!אני רק בן 30..

קראו לי בוגד, נבל, אחד שחיסל את הספורט כשלקחתי את הכישרון שלי לסאות' ביץ'. ביג דיל. עברתי על איזשהו חוק? כשהלייקרס הביאו את גאסול בטרייד מגוחך מישהו פצה פה? כגארנט וריי אלן הצטרפו לפירס ורונדו מישהו טען ששברו את החוקים ולא משחקים? אז אני מודה ש'ההחלטה' היתה מופע קצת הזוי אבל התרגשתי נורא ואנשים עושים לפעמים טעויות.

התחברנו כל כך יפה, ווייד הוא חבר טוב והבושית מצאה את מקומה במהירות בהגנה והשחלת הקליעות הפנויות מהמסירות שלי. גם הטיפ הקטן לריי אלן שהביא אליפות שניה עזר לא מעט. הבאתי למיאמי את האליפויות שווייד ובוש לא היו זוכים בהן לעולם. והחלטתי לחזור הביתה.

אוףףף האשך הזה. גם כשאדם מודה בטעותו וחוזר הביתה מסרבים להאמין לו. גנב וגזלן קוראים לי. מסבירים את כל המהלך הזה בהעלאת החוזים הצפויה. טוענים שכל המהלך הזה נעשה בשביל בצע כסף ותו לא. מתיש אותי הניסיון לבקש מכם שתבחנו אותי על פי ההישגים שלי, לפי התארים שלי ולפי המספרים שלי. אפילו הסטטיסטיקות לטובתי. את AIR עקפתי בכמה קטגוריות ובמקום לפרגן קוראים לי חוצפן. מטיחים בי איך אני מעז לנסות להיות יותר טוב מ23 האלוהי. אבל אני בסך הכל מנסה להיות אני. הילד מאקרון, זה שחזר הביתה. זה שמנסה לקחת אליפות לבד, בלי הכלבלב, עם רכז אולסטאר שמשחק על ברך אחת, מול קבוצה הרבה יותר טובה. אז נכון שיש לי עסק עם מאמן שקורא בשפת התנ"ך ומשכנע אותנו ברעיונות של אסי שלם אחד, אבל כשהעסק יראה לי הזוי מדי אני ימחק לו את הלוח, הרי אני יודע יותר מכולם מה טוב בשבילי."

ושאלה קטנה לסיום.

שאלו באתרי האינטרנט לאחרונה האם לברון באמת משחק את הכדורסל הטוב בחייו?

מבט קטן על מספרי הפלייאוף שלו מראה תמונה מעניינת:

המספרים של לברון - יציבות מרשימה
המספרים של לברון – יציבות מרשימה

האיש שומר על יכולת קליעה ושובר שיאים אישיים בריבאונד ומסירות אבל הכי מרשימה לדעתי היא התחושה שלקליבלנד יש באמת סיכוי מול קבוצה הרבה יותר טובה שחסר לה רק דבר אחד- מלך.

Subscribe
Notify of
8 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יונתן שגב
יונתן שגב
4 ביוני 2015 17:41

אדיר!

גיא
גיא
4 ביוני 2015 18:13

אם יהיה מהפך, והשלשות יתחילו ליפול
(ואני לא מדבר על "נכדרר 23 שניות ונזרוק זריקת "לאאאאאאאא,יש!)
אז יש מצב שאתה צודק.

יופי של פוסט.

עידו גילרי
עידו גילרי
4 ביוני 2015 18:23

אני לא קונה את הקטע של "הכדורסל הטוב בחייו" למרות שבהחלט מדובר ביכולת מצויינת שלו. האחוזים שלו מהשדה בפלייאוף הנוכחי נוראיים (זה לא רק בגלל הדיוק האפסי מהשלוש). כמו כן הוא מאבד הרבה יותר מאי פעם בפלייאוף.
מה שאני רואה זה קבוצה שתלוייה יותר מאי פעם בלברון וזה לא מבשר טובות מבחינת הקאבס. ה-Usage של ג'יימס (36.4%) בפלייאוף הנוכחי הוא הגבוה בקריירה שלו. בנוסף הוא מחזיק בכדור 8.2 דקות למשחק שזה נצח עבור שחקן שאינו פויינט גארד וגם מהווה עלייה של 2 דקות למשחק מהעונה הרגילה.
כל זה מעיד שמידת הכשירות של קיירי אירווינג יכולה להיות קריטית. אלא אם לברון מחליט לנפק את התצוגה הגדולה ביותר בתולדות הגמר.

asi
asi
4 ביוני 2015 23:41

הUSAGE בהחלט נתון מרשים.

פינקי
פינקי
4 ביוני 2015 22:53

אני לא חושב שהmvp של הגמר יכול לבוא מהקבוצה המפסידה.
#רקאומר

asi
asi
4 ביוני 2015 23:40
Reply to  פינקי

מי אמר שהוא הולך להפסיד? הקאבס ב6.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
5 ביוני 2015 0:34

ענק הראיון שהשגת עם לברון

עגל
עגל
5 ביוני 2015 19:19

מצוין, תמיד מעניין.