יכול להיות שלווריורס ישנו אהבל ששם את ג'יי. אר. בכיס? / מנחם לס

 

 

אני כל כך עסוק שאין לי זמן לספר לכם את כל מה שאני יודע. למשל, הבוקר רופא עיניים. לבדוק מה מצב ה-MACULAR DEGENERATION. בגילי צריך לעקוב אחרי ה-"ניוון המוקלרי" יעני. רופא העיניים ד"ר פיליפס, עוד אוהד לייקרס דפוק, הסתכל בכל המכשירים החדשים וראיתי שהוא מתלחש עם האחות שלו, אחול מניוקי חתיכה שחורה עם טוסיק למות בשבילו.

התחלתי לחשוש…ואז הוא בא ואמר לי שהוא גילה ברטינה איזה מיליון טוסיקים, ואז סיים: 'דוק לס. כל מה שיש לי לומר לך זה שלא תפסיק להסתכל על טוסיקים וציצים כי יש לי רושם שזה מה ששומר את העיניים שלך צעירות כמו בן 20!".

אז זהו. חזרתי הביתה עליז ומבסוט.

ומה אני רואה בספורטסנטר? עתונאים מכל העולם בסן פרנציסקו. היתה שעה שהם הורשו לחזות באימון הווריורס, ואז שאלות ותשובות עם המאמן והשחקנים.

אז מה השאלה הראשונה ששאל איזה מיצ'וקיטו שימוטיציו, יפאני קטן מטוקיו? הוא שאל את דריימונד גרין אם הוא עדיין מאמין שלברון ג'יימס הוא גיי, הומו עלוב ומסכן שצריך ללמוד דבר או שניים מקובי בריאנט.

האחראי על השאלות והתשובות רצה לתת לדריימונד לענות, אבל מישהו מהמדיה של הווריורס מנע זאת, וביקש לעבור לשאלה הבאה.

אז בואו אספר לכם סיפור: ראשית, נתחיל מהסוף: החדשה הטובה ביותר שקרתה לווריורס השבוע היתה שדריימונד גרין הודיע לכולם שהוא מפסיק לשלוח הודעות בטוויטרMONEY23GREEN@. "אתם לא מאמינים שיצאתי מהסושיאל מדיה?", הוא שאל את העתונאים, ונתן להם לבדוק את הסמארטפון שלו. "מעתה הטלפון שלי זה רק לשיחות טלפון".

לשפוט סושיאל מדיה כמוהו זה כמו למסומם להפסיק עם הרואין. "אני גם לא באינטרנט ולא הסתכלתי על ספורטסנטר כבר 3 ימים".

בואו נגיד כך: דריימונד גרין, עוד מימין במישיגן-סטייט, הוא לא הצעיר המתוחכם ביותר בעולם. האוניברסיטה ביקשה את עזרת מג'יק ג'ונסון – איש מישיגן-סטייט אף הוא – לבקש מגרין להפסיק עם ההודעות המטופשות שלו. אז הוא היה פרשמן עם פה גדול בן 20, והיום הוא שחקן NBA בן 25 עם פה גדול, השחקן שעליו הווריורס תלוייה בהגנה יותר מאשר על כל אחד אחר, ושחקן שיבקש מהקבוצה איזה 15 מיליון בעונה הבאה.

משום מה לפני 5 שנים לברון עצבן אותו. הוא שלח מסרים שנימתחו מחוסר כבוד, חוסר סימפטיה, וחוסר הערכה עד מסרים  מעליבים, משפילים, וצורבים. השיא היה כשב-2010 הוא שלח בטוויטר הודעה ש-"לברון הוא לא יותר מ-GAY LOSER שצריך ללמוד מקובי כיצד משחקים וכיצד מנצחים.

בפברואר -2010 הוא שלח מסר "זה מה שמפריד בין אלופים לבין לוזרים כלברון…"

באפריל הוא כתב: "זה למה קובי הלייקרי יקבל עוד טבעת. השחקן הטוב בעולם. 'ברון – לך תילמד"

ואז ביולי כשלברון עבר למיאמי הוא החל לכנותו 'הומו' ו-'גיי': LEBRON GAY 4 DOING THAT"

באפריל 2011 הוא כתב: "אילו שחקתי עבור הסיקסרס, במשחק הראשון הייתי מולק לו את הראש…"

בתחילה הביקורת היתה רק באיסט לנסינג כי דריימונד גרין היה פרשמן שלא התבלט בכלום. אך הכל היום נירשם ונחתם לנצח. פתאום עכשיו לקראת המפגש ביניהם הכל התעורר עם השאלה של העתונאי היפאני, ואני מאמין שמעתה ועד סיום הסידרה לא יירדו מזה.

דריימונד הפך העונה לכוכב תודות לצעד המטלטל והמרעיד כשסטיב קר הכניס אותו לחמישייה במקום דייויד לי. הקבוצה תלוייה בו.

השאלה אם יש לו ראש על הכתפיים להוביל קבוצה כמו הווריורס כי בסידרת גמר אי אפשר לנצח עם בהמות. ריבאונדים יכולות בהמות לקחת, אבל לא לנצח. בסידרת הגמר אף פעם לא היה שחקן מרכזי באף קבוצה שהיית מכנה גולם. ושיהיה ברור לכם שדריימונד הוא די גולם. לא הייתי אומר לקוי בשכלו, אבל טמבל וקצת מפגר הוא בטוח. הוא יותר טמוי מג'יי אר, ובזה אני כמעט בטוח.

האם הוא יעמוד בלחץ? עתונאי קליבלנד לא יירדו ממנו מהיום עד סוף הסידרה. כיצד הוא יגיב לשאלה אם הוא עדיין מאמין שלברון הוא הומו עוללה להיות התשובה לגורל הסידרה.

אמו המפורסמת MARY BARBER-GREEN נשאלה היום כיצד בנה יסתדר עם הטוויטר שלו בעבר ותשובתה היתה "אתם כולכם יכולים ללכת ולקפוץ לאגם". JUMP IN THE LAKE – זאת היתה תשובתה. האם בנה ישיב באותה צורה שהיא דומה ל-"למה שלא תלכו כולם קיביני מאט?".

לדריימונד יהיה הרבה משא על גבו. גם עניין ההומו. גם עניין החוזה הבא שהיהיה תלוי מאד בהופעה שהוא יתן בסידרה. גם טריסטן ת'ומפסון שיכה אותו תחת הסל.

דריימונד גרין יהיה האחד שיצטרך לעשות דאבל-טים על לברון. הווריורס יהיו חייבים לעשות על לברון דאבל טים, ומחר אדבר על זה. הבעייה היא שהוא מדבר אפילו היום על לברון כאילו הוא זקן כמוני. "היי. אני רואה אותו בטיווי מאז הייתי בן 10. הוא תמיד היה ב-ESPN. בקולג' החלטתי להתרחק ממנו כי ידעתי שיום אחד אצטרך לשחק נגדו. 15 שנה עברו מאז. אבל אני הייתי אז בן 10, והוא כבר היה שחקן ליגה".

-האם היה לך פוסטר שלו?

-לא. אמי לא הירשתה.

-למה?

-כי בתנ"ך כתוב שאסור להאליל שום אנוש.

-מה עם ישו?

-אבל לברון אינו אלוהים. הוא רחוק מאד מלהיות אלוהים.

אולי הוא לא אלוהים, אבל הוא משאית של 18 גלגלים הבאה לטרוף אותך.

"הוא מהווה צ'אלנג', אבל נתגבר עליו בקבוצתיות. זה לא משחק של אדם אחד. אם משהו אחד לא יעבוד, ננסה משהו אחר. כדורסל הוא משחק של גמישיות. צד אחד מבצע וצד שני מגיב. יש לנו כמה דרכים בראש להגיב לפריצות שלו!".

היי! אולי דריימונד גרין הוא לא כזה אהבל כמו שחשבתי!

***************************

וכמה אהבל הוא ג'יי אר?

הבנטאדם סיים את סיינט בנדיקט היי, בי"ס קתולי בין הטובים, עם ממוצע B-. ה-SAT שלו היה 1140, טוב מספיק להתקבל לרוב האוניברסיטאות – אם אתה ספורטאי. אפילו לאונ' צפון קרולינה (שקיבלה אותו עם מילגה), ודוק. דוק לא היתה מקבלת אותו כסטודנט מין המניין עם ציוניו וה-SAT שלו כי דוק היא אוניברסיטה מעולה שיכולה להרשות לעצמה לקבל סטודנטים רק עם SAT של >1300 ו-"A" ממוצע. אבל דוק היתה מקבלת סטודנט כמוהו אפילו אם היה שחקן גולף או מרים משקולות ולא כוכב כדורסל כי לספורטאים ניתנים הקלות מסוג זה. לפי ה-NCAA אתלט עם B- ו-SAT של 1140 הוא כשר למהדרין.

ג'יי אר הוא לא כזה אהבל כפי שהוא נראה במשחקו!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 20 תגובות

  1. אחלה פוסט מנחם. מסכים עם השורה התחתונה. אולי הוא קצת ערס אבל אני חושב שהוא לא טמבל. חוץ מזה אני די בטוח שכבר היו סדרות גמר שאהבלים היו חלק משמעותי מהכרעתן. מודה שאני לא מכיר לעומק שחקנים אבל הייתי מהמר שבן וואלאס לא היה סופר אינטיליגנטי כאדם על אף היותו שחקן הגנה מהגדולים של העשור הקודם. גם גרין שחקן הגנה מהטובים בליגה כיום.

  2. וואלה, עם כמה שההודעות שלו בטוויטר נשמעות מפגרות, הו יכולות להוות עכשיו טראש-טוק באופן רטרואקטיבי 🙂
    זה לא רע עבור גרין – מצד אחד הוא יוצא מזה יחסית בזול, כי זה גרין הצעיר והמתלהב בן ה20 שכתב את זה, ולא גרין הבוגר.
    מצד שני – עדיין המילים נכתבו, וזה מסוג הדברים שיכולים להוציא את לברון מאיזון ולהיכנס לו מתחת לעור.
    מספיק משחק אחד בינוני של לברון בסדרה, ורמיזה קטנה של גרין במסיבת העיתונאים, והופה – יש כאן אחלה לוחמה פסיכולוגית.

    1. בא לי לראות את לברון באמצע משחק נותן לו נשיקה באוויר או משהו מיני אחר אחרי סל עליו, חבל רק שזה יכול לגרור עבירה טכנית אם השופט יראה.

  3. מתחיל להריח כמו לאנס סטיבנסון הרבה יותר מאשר המחבל.
    ג'יי אר לא טיפש, פשוט אין לו מצפון, אלוהים וברקסים

  4. בכתבה שהסבירה איך לשמור על לברון כתבו משהו שללברון יש משהו אישי נגד גרין, עכשיו ברור למה. בנןגע לגרין ולג'י אר זה פשוט, יש טיפשים שהם חכמים ויש חכמים שהם טיפשים. יענו יש שחקנים שהם טיפשים בהתנהגות אבל חכמים במשחק(גרין) ויש כאלה חכמים בהתנהגות וטיפשים במשחק(מיועדנו מהניקס)

    1. תצא מזה. זה לא דוגמה לכלום. כולם בליגה שונאים את בלייק גריפין מסיבה כלשהי(בין אם זה מגיע לו או לא). או שזה קשור לזה או שהוא פשוט מנסה לנצל את המוניטין שיש לגריפין כדי להוציא את הראש שלו מהמשחק.

      1. זה לא רק על בלייק. הנה על לברון וזה היה על עוד שחקנים ובכלל התגובות שלו מעצבנות.
        לגבי בלייק, אני באמת לא יודע למה, אבל אתה צודק. אולי זה בגלל הדאנקים שהוא דופק.
        אף אחד לא אוהב להיות בצד הלא נכון של הפוסטר…

        1. דברים שילד בן 20 כתב לפני חמש שנים?
          אנשים מתבגרים עם הזמן, יש דברים שאני מצטער שאמרתי בגיל 16 בגיל 20 וגם בגיל 25. לומדים עם הזמן. חלקנו יותק מהר וחלקנו פחות.
          יש לו פה גדול אבל הוא לא הראשון ולא האחרון. זה לא שצריך לקחת אותו ברצינות, הוא בסה"כ שחקן כדורסל ולרוב לדבריו אין השפעה ממשית בחברה.

  5. הקטע, שלא מדברים עליו, לא פה, ולא במדיה המרכזית בארה"ב, זה לא השנאה ללברון, זה ההומופוביה בפוסטים שלו בטוויטר.
    יש כמה דיי דוחים, כמו זה שצריך לשלוח הומויים לשבת באחורה של המטוס. ויש עוד כמה דיי חמורים. משום מה ברוב האתרים הגדולים לא מדברים על זה, כאילו לא רוצים להפיץ את זה

    1. ההומופוביה הזו בעייתית כפליים- סן פרנסיסקו ידועה בזכות הסובלנות והפתיחות הרבה שיש בנושא, וביטויים כאלה, שנשמעים רע בכל מקום, נשמעים עוד יותר גרוע שם.

      מצד שני, אדם שכל הזמן מזכיר הומואים כמושא בדיחותיו, ובהתייחסו ללברון גם קורא לו כך, נשמע כמו מקרה קלאסי של הומו בארון.
      עכשיו גם מסתדר לי הקטע עם אריזה- דריימונד גרין היה איתו בכפיות ולא נתן לו לקום..

  6. הוא ובוגוט הם בדיוק השחקנים שמפרידים בין קבוצה כמו פיניקס, שזורקת בלי סוף אבל לא עושה הגנה, לקבוצה שזורקת בלי סוף אבל גם יודעת להיות קשוחה ולא לתת סלים קלים בצד השני.

  7. דווקא נראה לי שבהגנה לשחקנים כאלה יש איזה שהוא יתרון. כנראה שצריך קצת טירוף בשביל להיות שומר ברמות הכי גבוהות(או שהוא עוזר). רודמן היה כזה, וואלאס היה כזה, ארטסט היה כזה וגם טוני אלן לא ידוע בפה הנקי שלו, ואני בטוח שיש עוד.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט