המירוץ ל-MVP של הפיינלס (2) – טריסטן תומפסון/מתן גילור

 

אם תתנו לחובבי הליגה להמר על ה-MVP לסדרת הגמר, 99% מההצבעות יתחלקו בין 2 שחקנים – המהמרים (וצודקים) על ניצחון הלוחמים יבחרו בסטפן קארי, בעוד שהמהמרים (רפי ההבנה) על ניצחון הפרשים יבחרו בלברון ג'יימס.

הואיל ובשנים האחרונות קבוצתי האהודה עושה קולות של אסקופה נדרסת, למדתי לחבב את הכלב התחתי.

לפיכך, באופן בלעדי ובפרסום ראשון, אני מביא לכם כאן את ה-MVP של גמר NBA 2015, הלוא הוא טריסטאן תומפסון, הידוע יותר בכינויו TT.

יש שחקנים עליהם נהוג לומר שאתה בוחר את הרעל שלך. סטף קארי וקליי תומפסון הם כאלה. ומה אם לא חייבים לבחור רעל? מה אם אפשר פשוט להיצמד להם לגופייה מבחוץ? פה בדיוק נכנס לעניינים הרים פרוטקטור שלנו שיעיף לייאפ של כל גמד שיעז להתקרב לטבעת.

לראשונה בפלייאוף הנוכחי, TT מיועד לשמור על שחקן עם קליעה לא רעה מבחוץ. לא, אינני מתכוון לגאסול שעומד לבדו ויש לו 2 שניות לכוון. פה מדובר על גרין שגם אם תיתן לו חצי שניה מחוץ לקשת השלוש הוא יעניש אותך. אבל תומפסון שלנו לא ייבהל. הוא יחכה שבוגוט יצא מהצבע לנהל את המשחק מההיי-פוסט, יוודא שמוזגוב לא יוצא איתו ויושיב על גרין את כל עודף מסת השריר שיש ביניהם.

שלא לדבר על המצב בו שני הנפילים מרווחי הפגמנטים יהיו על הספסל. במצב זה TT פשוט יעשה חוכא ואיטלולא ממחליפי הגבוהים של גולדן סטייט.

ואל תתחילו בכלל עם כל ספקולציות הכדור הקטן של גרין כסנטר. במצב כזה, בלאט פשוט יבוא ללברון ויגיד לו: "שמע, זוכר את ההירו-בול שכולם מתעצבנים שאתה עושה, הורס לנו את המשחק ואפילו אני נראה חסר אונים? אז עכשיו פשוט תעשה זאת בלי הפסקה." ג'יימס יעיף את הכדורים לכיוון הטבעת. וזהו. כל דבר שיתקרב לאיזור יסתיים בפולו-דאנק של האיש שעומד לסיים את הסדרה עם דאבל-דאבל וממוצע של יותר מ-5 כדורים חוזרים בהתקפה למשחק.

ואז יגיע הרגע הגדול של משחק מספר 7: 1 הפרש ללוחמים -> קיירי זורק ומחטיא -> איגי לוקח את הכדור מחוף לחוף ומקבל גג לפרצוף מתומפסון -> לברון במסירה על חצי מגרש לשאמפרט -> מוסר לסוויש -> זריקה ל-3 (5) -> בחוץ (4) -> גרין לוקח את הריבאונד (3) -> אבל תומפסון גונב לו אותו מהיד (2) -> מנתר לשחקים (1) -> דאנק לפתנטאון -> קליבנלד אלופה -> בלאט בנאום "אנחנו עם חי" V2.0.

טריסטאן תומפסון הוא הגיבור וה-MVP של סדרת הגמר.

לפוסט הזה יש 13 תגובות

  1. בסדרה מול שיקאגו הוא ממש תסכל את נואה וגיבסון בכל מה שקשור לקרבות על הריבאונד.
    אם הוא הצליח להסתדר עימם, אז אני מסכים שהוא גם יכול להסתדר יפה מאוד עם גרין.

    השאלה היא – האם קר יידע להגיב לזה? הרבה מדברים פה על "למה קר מספסל כל-כך הרבה את דייויד לי?" לדעתי אם הוא ישתמש יותר בהרכב גבוה שכולל את בוגוט/אזילי + דייויד לי לידו, זה יכול לתת מענה לא רע לקרבות הריבאונד עם TT.

    1. אני חושב שאתה האדם הראשון בהיסטוריה האנושית שהשתמש במילה "אשכינו".

      הסיכוי שקליבלנד יזכו והmvp לא ילך ללברון (או במקרה של התעלות ממש משמעותית, לקיירי) שואף ל0.
      בג"ס המצב קצת יותר פתוח עם ת'ומפסון ואולי אפילו גרין, אבל גם שם האחוזים נוטים משמעותית לקרי.

  2. הוא הולך לעשות לגולדן סטייט כלכך הרבה בעיות בריבאונד- בוגוט יסגור את מוזגוב ואין מישהו שיכול להפריע לתומפסון. אותו דבר שאזילי על המגרש. לפי דעתי אנחנו נראה פוזשן אחרי פוזשן של קליבלנד

כתיבת תגובה

סגירת תפריט