חם מהתנור: סקוט סקיילס מאמן אורלנדו/רועי ויינברג

אורלנדו מג'יק החתימה את שחקנה לשעבר, סקוט סקיילס (שיחק בקבוצה מ-1989 עד 1994) על חוזה רב שנתי. סקיילס, המאמן הראשי ה-12 בתולדות המועדון, חתום עד 2017/18, עם אופציית קבוצה ל-2018/19. מנג'ר אורלנדו, רוב הניגן, הוסיף כי "סקוט הוא השילוב המתאים, והסגל הצעיר שלנו ירוויח מניסיונו והצלחתו באימון כדורסל חכם וקבוצתי".

צוין כי אורלנדו התרשמו מיכולות סקיילס כמאמן הגנה ובפיתוח שחקנים, ולכן שכרו את שירותיו.

סקיילס היה השחקן המשתפר כששיחק באורלנדו, ורשם 30 אסיסטים במשחק אחד-שיא אנ.בי.איי. כמאמן בפניקס, שיקגו ומילווקי, הוא ניצח כמחצית מ-876 משחקיו (443-433, 50.6% הצלחה) והגיע פעמיים לחצי גמר אזורי.

*

מכה לשאיפות גולדן סטייט לאליפות ראשונה מאז 1975 התרחשה היום (ו'), כאשר כוכב הקבוצה, קליי תומפסון, אובחן כסובל מסיפטומים של זעזוע מוח, לאחר שחטף מכה מברכו של טרבור אריזה, כוכב יוסטון, במהלך המשחק האחרון בגמר המערב.

קליי תומפסון
אאוץ'. תומפסון (בלבן) חוטף ברכייה בפנים.

אביו של השחקן, שחקן העבר מייקאל תומפסון (בחירה ראשונה בדראפט 1978, 2 אליפויות עם הלייקרס), אמר כי בנו סבל מסיפטומים שמתאימים לזעזוע מוח, כולל הקאות, מיד בסיום המשחק. כעת הליגה אישרה כי השחקן סובל ממקרה זה. לא ידוע מתי יחזור העונה, אבל אביו הוסיף כי הוא צפוי לשחק במהלך הסדרה. תומפסון פגש ניורולוג (מנתח מוח) היום.

מדיניות זעזועי המוח של האנ.בי.איי אומרת שלשחקן כלל אסור להתאמן עד שהוא לא סובל משום סיפטום של זעזוע מוח, ותהליך השיקום הזה ארוך, וכולל פעילויות כמו רכיבה על אופניים וריצה עד שמגיעים חזרה למגרש הכדורסל, וכל התהליך מופסק אם מופיע שוב תסמין כלשהו (וחוזר מההתחלה ברגע שתומפסון שוב נטול-סיפטומים). כל החזרה מפוקחת על ידי מטה זעזועי המוח של הליגה, לצד הצוות הרפואי של הווריורס.

תומפסון, שקולע העונה 21.7 נק' (46.3% מהשדה, 43.9% מהשלוש) עם 3.2 ריב' ו-2.9 אס' ונבחר לחמישיית הליגה השלישית, יעבור בדיקות יומיות עד שלא יהיה חשד לשום סיפטום של זעזוע מוח, לפי מדיניות הליגה. יתכן שהשחקן יהיה כשיר לקראת משחק הווריורס מול קליבלנד ביום חמישי בתחילת סדרת הגמר, ויתכן כי לא ישחק במהלכה כלל.

*

מחלוקת בין מיאמי היט לכוכבה דווין וויד על הארכת החוזה של וויד. וויד, שחקן הקבוצה מ-2003, דורש 50 מיליון דולר ל-3 שנים, וההיט מסרבים לתת לו סכום זה. ב-12 שנה עם מיאמי, וויד זכה ב-3 אליפויות (MVP גמר אחד), וקלע 24 נק' עם 5 ריב' ו-6 אס' למשחק.

*

לטום ת'יבודאו, מאמן שיקגו בולס היוצא, אין שום עניין בלאמן את ניו אורלינס (וגם לא באורלנדו או דנבר). ת'יבודאו הוביל את הבולס לחצי גמר המזרח בפלייאוף האחרון, ומקורות אומרים שיתכן ויקח שנת חופשה (ממילא ירוויח 4.5 מיליון דולר משיקגו העונה) לקראת חזרה ב-2016/17.

הבולס התחילו לחפש לו מחליף-מאמן מכללת איווה סטייט, פרד הויברג (שחקן שיקגו לשעבר), מוזכר כמועמד לתפקיד, ושמועות אומרות שיש "הסכם ג'נטלמני" בינו לבין הבולס על איוש המשרה.

*

ג'וש סמית', פורוורד יוסטון, רוצה להיות חלק מיוסטון בעונה הבאה. כשחקן הרוקטס, סמית' קלע 12 נק' עם 6 ריב' ב-25 דקות למשחק.

*

מאמן פניקס, ניו יורק והלייקרס לשעבר מייק ד'אנטוני, אמר כי ברצונו לחזור לאמן, והוא מחכה למשרת האימון המתאימה עבורו. כרגע שיקגו, אורלנדו, ניו אורלינס ודנבר מחפשות מאמנים, וד'אנטוני, מאמן העונה ב-2005, מחזיק ב-51.6% הצלחה (426-455). הוא הגיע פעמיים לגמר המערב עם פניקס.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 20 תגובות

  1. ממה שקראתי יש לרופא הקבוצה אפשרות להחליט שנשחקן יחזור אם הוא רוצה, בהתיעצות עם רופא מטעם האנביאיי.

    אני מציע לכולם להרגע, הוא ישחק.

  2. קראתי את הפרוטוקול
    אם הפגיעה לא חמורה מדי – ואני מאמין שזה המקרה – נראה לי שיש סיכויים טובים שהוא ישחק אפילו במשחק הראשון

  3. הוא ישחק ב 100% או שמומי מוריד את החציל לחצי התורן
    אוקסנה שהייתה מתלמדת במעודון הייתה חוטפת זעזוע מוח כל יומיים שהייתה דופקת את הראש בעמוד
    יום למחרת היא הייתה על הבמה נותנת ריקוד

      1. הייתה לה טכניקה חלשה
        לקראת סיום תרגיל הייתה מסיימת בסיבוב נגד כיוון השעון
        אחרוי 3/4 פעמים נהייתה ספץ ולא פספסה שום עמוד

  4. וייד לפליקנס. .. לא מאמין שזה יקרה כמובן אבל יכול להיות שילוב נדיר, כמובן שצריך לפנות מקום בתקרת השכר או לקנות תחוזה של גורדון או איזה טרייד לפילי, וייד דיוויס נשמע אפילו טוב יותר מלברון וייד .

  5. יא חביבי וויד כבר גמר את הסוס, יכול להיות תוספת נחמדה לקבוצה שרצה לאליפות אבל הוא לא שווה יותר מדי בתור שחקן שני בקבוצה.

  6. יכול להיות בדיוק הכוכב השני שיהיה לצד דיוויס , שיתן 20 נקודות בערב מנהיגות וווינריות לדיוויס , שנתיים שלוש ואז דיוויס כבר ישלוט בליגה בצורה אבסולוטית כמו לברון של השנים האחרונות , כוכב צעיר לא יגיע לניו אורלנס אבל וייד בגילו ועם השאיפה שלו לזכות באליפויות יכול לחשוב על הפליקנס עם דיוויס כאופציה רצינית ביותר

  7. הייתי מביא את וויד רק אם הוא יסכים להיות אופציה מספר 3 בהתקפה, בכל מקרה ניו אורלינס יעשו חכם אם הם יבנו ספסל עמוק וארוך מאשר להביא סופרסטאר מזדקן

  8. לאלווין ג'נטרי היה ראיון שני עם ניו אורלינס, אפשר לפרש את זה כסימן שאומר שהוא הפייבוריט לתפקיד. לאף אחד אחר מהמועמדים הבולטים-ג'ף ואן גנדי ו-ויני דל נגרו לא היה ראיון כזה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט