יומן רולאן גארוס (3)/מתן גילור, וואנטו, עידו מוריה

האלפ
בקושי שרדה סיבוב אחד. סימונה האלפ, סגנית האלופה היוצאת.

מוריה לוונטו :

– שמת לב איך גריגור דמיטרוב התגרד כל המשחק?

יא חתיכת וונטו, שמת את האבקה לטניסאי הלא נכון! איך הצלחת להתבלבל? אני אקשור אותך ביער במבוק, כשבמבוק יגדל לך מחור של דישון לחור של אורז. שים לב-בלי פשלות, חייבים לעצור את נובאק. איש רע מאד. הגיעה חבילה מהונג קונג, אתה למסור אותה לאשה של נובאק נוקוביץ.

וונטו ייתן מתנה לאשתו של נובאק משטח תפילה מוסלמי דיגיטלי ישר מהונג קונג שישטוף את מוחו ויגרום לו להפסיד (http://www.alibaba.com/product-detail/muslim-prayer-rug-with-digital-counter_105746450.html ) כל סרבי צריך להתפלל 5-6 פעמים ביום על שטיח.

*

מוריה:

בושארד
האלפ לא לבד. יוג'ין בושארד.

איזה יום היה לנו אתמול. החיימר עלה בלהבות. פוג'יוני הפסיד. זה חדשות מעולות לנאדאל. כי השנה פוג'יוני במאזן 2:0 על נאדאל במשטחי חימר. גילור כבר רועד מהתרגשות. פוג'יוני בחוץ. נאדאל בפנים.

יקיר המערכת, רוג'ר פדרר , שיחק עם גרונלריס הספרדי כמו שטיגריס משחק באיילה, במשחק שבו גרונלריס עלה לייתרון 2:0 בתחילת כל סט, רק כדאי להפסיד 3:0 במערכות. אבל הפתעת היום באה מהאלפ שהפסידה!

אהובת ליבי, יוג'יני בושארד, פיינאליסטית ווימבלדון משנה שעברה, הצליחה להפסיד כבר בסיבוב הראשון. כמו כן הפסיד ב-5 מערכות גרגור דמיטרוב שתרץ את הפסדו בבעיית עור פתאומית. דודי סלע הישראלי לקח שישה משחקונים מול ג'ו וילפריד צונגה ויצא מהטורניר 6:4 6:1 6:1 .

הערב מצפה לנו יום משחקים מצויין. ניקו אלמגרו בקרב ככל ספרדי מול ראפא נאדאל. קוקונקיס (פיפי קטן בכיס) נגד טומיק בקרב כל אוסטרלי שהמנצח צפוי לשחק מול נובאק (שצפוי לנצח את הטורניר בדרכו לפול סלאם השנתי).

פדרר וגרונלריס. אילוסטרציה. (לא לבעלי לב חלש/צמחונים/טבעונים)

*

וונטו:

מתחיל אומר צופים דברים:
מוריה אדון נחמד בלבל פיפי וקקי בכיס. קורה לפעמים אוסטרלי.
מוריה אדון נחמד לא יודע וואנטו שליחות ממשלה סינית על רוסיה. שם אבקה זבוב יפני דימיטוב. דימיטוב רוסיה. רע סין. סין רוצה קומוניסטים להיות מלך. גם רוסיה. וואנטו סוכן חשוב נקמה כל רוסיה.
עכשיו הולך אישה יפה נובקוביץ שטיח.

…….
טוק טוק גברת נחמדה פה אני וואנטו. מביא חגיגי בעל דובאק שטיח. מתנה תושבים צרפת. תושבים צרפת אוהבים דובאק. דובאק גיבור כל צרפתים אומרים דובאק קונפוציוס. מאו. אוהבים דובאק

תושבים צרפת אוספים יורונים. אוספים דולנים. קונים בעל דובאק שטיח. תושבים צרפת מבקשים כל משחק קודם דובאק יושב שטיח. יושב דקות דקות חושב כלום מדבר כלום עושה אוממ.

שטיח עושה דובאק חושב הכי משחק הכי. מנצח. תושבים צרפת שמח דובאק. דובאק מלך צרפת!
וואנטו שם שטיח פה הולך. תודה אישה דובאק

*

יומנדאל 2-מתן גילור

כצפוי, משחק הפתיחה נגד קוונטין האליס לא דרש מעבר ל-2 ידיים, על מנת למנות את מספר המשחקים שהשמיט השור ממיורקה.

ניקולאס אלמאגרו בסיבוב השני האו כבר יריב מסוכן יותר, שעלול לגרום לשימוש גם באצבעות הרגליים, אך גם פה לא צפוי אובדן מערכה.

שעתיים עד שעתיים וחצי משחק בדרבי הספרדים.
לגבי פוניני שמוריה ציין – נדאל יכל לפגוש אותו רק בגמר. הגיהינום היה קופא לפני שפוניני היה מנצח את רפא בגמר הרולאן גארוס.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 8 תגובות

  1. לאלה מבין הקוראים הרואים בוואנטו אתנחתא קומית לא רצינית, שימו לב שהסיפור כאן מתגלגל ומתפתח וצפויים בהמשך אפילו טוויסט ודראמה.
    לתשומת לבכם.

  2. כראש מועדון העוקבים אחרי וואנטו
    (ביקשו את האשך ואת מידן 🙂
    והם סירבו אז הלכו עלי מתנצל)
    אנו ממש עוקבים ונהנים מאד, וואנטו הוא העיקר
    ותוך כדי כך מתחילים לחבב טניס.
    תודה מתן גילור, עידו מוריה, רועי ודובי
    אתם תותחים.
    מכחה במתח להמשך העלילה 🙂

  3. סיני חכם אדון וואנטו שפרצת לחשבון של דובי,
    מתחבא אצל מידן באוטו או אצל מתן בבוידם,
    או בבטן של מטוס במזוודה של עידו, אוסטרליה בלי ויזה,
    תמסור תודה להם וגם לרועי הצנוע.
    🙂

כתיבת תגובה

סגירת תפריט