הבעייה שלי עם לברון / מנחם לס

 

תוך כדי הבלוג החי שאלו אותי מתי הפכתי ללברון הייטר.

אני לא הייטר שלו בסדר גודל של האשך, מידן, ומומי. אני פשוט לא רוצה להזמין אותו הביתה לדינר, או להזמין אותו לחתונה של נכדתי. אין לי ברירה ואני רוצה שהוא יזכה באליפות בגלל שני דברים:

1. דייויד בלאט

2. כי אני WEST HATER.

למה אני כועס על לברון?

אני מתפלא שאינכם יודעים: הוא עזב את מיאמי לאנחות ברגע שחשב שאולי אין סכוי איתם. אילו הבנזונה רק שיחק איתם כפי שהוא שיחק הלילה עם קליבלנד, היינו מנצחים את הספארס, ואיתו ועם הערבי/לבנוני/אמריקאי ווייטסייד היינו הערב עושים את גמר המזרח ואולי לוקחים אליפות גם ללא כריב בוש.

אבל הוא עזב את מיאמי, ומאז אני לא מסתכל לעברו. למעשה, בגלל דייויד בלאט התפללתי שהם יקחו את האליפות ושמתי אותם בגמר בנצחון על הווריורס. אני עדיין רוצה שהקאבס ינצחו כי זה יהיה ספור לעולמי עולמים כיצד מאמן רוקי הגיע ולא עצר עד האליפות.

אני גם רוצה שהקאבס ינצחו לתת חותמת על דעתי שהמזרח בעלייה גדולה והגיע לממדי המערב, והנצחון על הווריורס ייתן את הגושפנקה (גיא? מאיפה זה בא?) הסופית לעליונות.

אבל הוידיאו הבא מראה את הגועל נפש שלברון יוצר בי: אצלו הכל מתוכנן! הכל מחושב! הכל מכולכל!

מאומה לא טבעי. הוא פוני ולכן אני לא סובל אותו. במיאמי הוא לא העז לעשות את ההצגות האלה, אבל כאן הוא המלך הכל יכול והוא גם השחקן, גם הבמאי, גם העורך, וכמעט גם בעל ההצגה. זאת הבעייה שלי איתו: הכל מלאכותי!

ברגע שנישמעה שריקת הסיום הוא בחר מקום על הפארקט בו יהיה לבד, וכל המצלמות יתרכזו רק בו. היום התמונה תתפרסם בכל העולם תחת הכותרת "המלך ניצח תוך שהוא משחק עם התכווצויות שרירים", או "המלך שרצונו לנצח עבור קבוצתו משתק את גלי הכאב מהמוח" אולי יותר קצר כי אני אף פעם לא הייתי טוב בכותרות קצרות.

אז תראו אותו מתכנן את הכריעה על ארבע כמו הטוב שבשחקני הוליווד, כי הוא זוכר שאתמול התמונה של ג'יימס הארדן הכורע על ארבע – אבל מתוך כאב ואכזבה – התפרסמה בכל העולם. הוא גם זוכר מה המשחק תוך כדי פציעה עשה לוויליס ריד, והמשחק עם שפעת עשה למייקל ג'ורדן. גם הוא רוצה מורשת כזאת. זה היה עדיין חסר לו ברזומה עד הלילה!

הנה הודיאו. לחזות ולהקיא!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
119 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יונתן שגב
יונתן שגב
25/05/2015 7:55:15

1+
וכשראיתי איך תמיד (תמיד!) הוא מסתכל לצדדים כאילו מפחד ממשהו, אז גם אני הבנתי סופית שהוא מזוייף לחלוטין. הוא אף פעם לא מראה משהו אמיתי!

תומר שור
תומר שור
25/05/2015 7:59:51

האריה והשועל הסתובבו משועממים למוות ביער, פתאום הציע השועל לאריה: בוא נלך לבית של הארנב אם יש לו כובע נצרח עליו "למה אתה עם כובע"? ונרביץ לו, אם אין לו כובע- נרביץ לו כי אין לו כובע. הארנב המסכן שפתח את הדלת היה ללא כובע והאריה והשועל צרחו עליו "למה אין לך כובע" ופוצצו אותו במכות. כעבור יום האריה רוצה להתעלל בארנב, השועל שואל את האריה:
"איזה רעיון יש לך"? אז האריה אומר " נבקש סיגריה, אם הוא מביא עם פילטר צורחים עליו "מה אתה חושב אותנו, ילדים? מה אתה מביא עם פילטר"? ונדפוק בו מכות. אם הוא מביא בלי פילטר צורחים עליו "מה אתה רוצה להרוג אותנו, מה אתה מביא בלי פילטר"?
אז השועל הסכים בהנאה ובשמחה רבה, לאחר ששאל האריה את הארנב "יש לך סיגריה? שאל הארנב : "עם פילטר או בלי"? השועל מסתכל על האריה ולא יודע מה לעשות הארנב דפק להם את הכיף.
חושב מהר וצועק לארנב: "מה ?! שוב אתה בלי כובע?!

סרי קפול
סרי קפול
25/05/2015 9:25:59

+1 🙂

תiמר
תiמר
25/05/2015 9:49:09

לא

מוש השור
מוש השור
25/05/2015 14:03:10

+1

מנחם לס
מנחם לס
25/05/2015 17:41:14

111+

גיא
גיא
25/05/2015 17:51:47

+ ח"י

גיא
גיא
25/05/2015 8:01:27

גושפנקה, במקור מארמית "גושפנקא" (לפי האקדמיה ללשון, מילה ממין נקבה שהתגלגלה לעברית מארמית, תכתב עם "ה" הסופה)
גושפנקא = חותם, החותם ששמים על הפקק של בקבוק, או טבעת החותם של בעל סמכות שמשתמשים בה לחתום מסמכים או מכתבים.

מנחם לס
מנחם לס
25/05/2015 17:41:40
Reply to  גיא

תודה

MBK
MBK
25/05/2015 8:05:01

אין שום שנאה ללפלופ
אני בטוח שאם אופי אחר הוא היה מגיע למקום אחר בתודעה
הוא סתם מעצבן בכל האני אני ואני שלו
יש אנשים שנקראים ילדי כאפות , היד יוצאת מהכיס ורוצה לצפח ללברון יש בדיוק את הפרצוף

פרטים אצל דובי – יש פוסט של אחד על אחד שנכתב בערב החג מול מתן
מדבר כמעט על אותם דברים שכתבת .

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
25/05/2015 8:05:36

הכל אצלו זה להיות כמו מייקל (ולנסות להאפיל עליו, כי כזה זה בהפרעה. כדי להרגיש שאתה competent אתה צריך לעלות מעל הrole-model שלך).

אז אני מנחש ששני הגורמים המרכזיים שגרמו לו לתצוגה המבחילה הם להציג את "משחק השפעת של לברון" (ראיתי גם תמונה שהוא נישא בידי 2 שחקנים כמו התמונה המפורסמת של מייקל וסקוטי), ורצון למחוק את "משחק ההתכווצות של לברון" שהוא האנטיתיזה לאתוס שהוא מנסה לייצר לעצמו.

פוסט מאוד מדויק מנחם.

מנחם לס
מנחם לס
25/05/2015 17:42:25

כתבתי בדיוק את הרגשתי האמיתית

דובי
25/05/2015 8:06:50

מנחם אני מסכים עם כל מילה.
ועדיין, זכינו כולנו ללוות אותו לאורך כל הקריירה וזאת חוויה אדירה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
25/05/2015 8:09:32
Reply to  דובי

הוא בהחלט דואג לספק לנו עניין 🙂

תומר
תומר
25/05/2015 8:13:20

צודק 100%

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
25/05/2015 8:15:30

היית צודק אם היה מדובר רק באגואיזם ורדיפת כבוד.
אבל לדעתי לברון פשוט איש עסקים והוא יודע שמדובר בכסף. מורשת וסצנות מבויימות יעלו את הערך שלו, והוא איש עסקים לא קטן כידוע. אז שיהיה לו לבריאות.

מי שבירך את גוליית, נכדה של עורפה המואביה (ממגילת רות), הוא יברך את לברון וכל שריר משריריו, בעבור שאוהדי קליבלנד מתפללים לעילוי קפיצתו.

מנחם לס
מנחם לס
25/05/2015 17:43:17

אצלו הכל מכולכל מהתחלה ועד הסוף. צדקת – איש עסקים!

איתן
איתן
25/05/2015 18:13:20

1+

אלרועי
אלרועי
25/05/2015 8:17:25

מנחם היקר אתה כותב על לברון שהוא ״הוליוודי״ הבחור קפץ מהתיכון לחוזה 90 מיליון דולר,מתמודד עם לחץ מטורף (תמיד הוכתר כדבר הבא) ובעולם הממוסחר של היום (בעיקר בארצות הברית הקפיטליסטית) אני בטוח
שיש אנשים שמייעצים לו איך ומתי לתת את ההצגה ״שואוו״(כריעת ברך בסיום משחקים התנהלות מול המדייה עידוד שחקנים מהספסל) וכמובן קליעת 5 נקודות במאני טיים + הופעת ווסטברוק.
אני אישית הרגשתי נבוך מנאום הMvp של דוראנט עם הבכי והחנופה לעומת ״נאום המלך ״ בגמר לפני שנתיים שהיה די מוצלח.
יש רגעים אמיתים יותר ויש פחות.
איפה הפה של ברקלי והטירוף של רודמן…
הכל מסחרי היום מנחם וזה כל הnba אצל לברון זה מוחצן יותר כי הוא הפנים של הליגה כרגע והמדיה משתוקקת לרגעים האלו זאת הנקודה.
אל לנו להאשים את לברון נאשים את עצמינו.
יום טוב

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
25/05/2015 8:49:53
Reply to  אלרועי

לא נכון בכלל.
הכל אישי.
תראה את קרי למשל

p
p
25/05/2015 11:57:20

חרטא. לקרי יש לא מעט מניירות.
אחרי כל סל דופק את הפוזה של החיים עושה שריר עם הידיים.
אם לברון היה עושה את זה היית רושם פוסטים של הקאה מפה ועד הודעה חדשה.
כשזה קרי, אתה תרשום שזה מראה את האהבה והנחישות שלו למשחק.
הכל סלקטיבי.

יניב
יניב
25/05/2015 12:31:22
Reply to  p

ההבדל זה בדיוק הנקודה שמנחם דיבר,אצל קרי זה נראה טבעי וחלק מהמשחק כמו הטראש טוק שהוא עשה עם האוהד של יוסטון,ואילו אצל ה"מלך" זה נראה מאולץ ומזויף אבל עזוב הויכוח על לברון בחיים לא יסתיים,מעריציו יסגדו לכל דבר שהוא יגיד או יאמר ושונאיו ימשיכו להיות הצודקים 🙂 סתם שונאיו תמיד יראו את הצד השלילי בו ולא שחסר.למרות שנראה לי שגם חסידיו הגדולים ביותר העבירו את הויכוח מהאם הוא יותר גדול ממייקל להאם הוא יותר גדול מבירד והוא הסמול הגדול בהיסטוריה

p
p
25/05/2015 13:32:10
Reply to  יניב

אתה חושב שזה לא טבעי, זה לא עושה את זה נכון.
לא חושב שיש אוהד לברון שחושב שהוא עבר את מייקל. זאת מין אקסיומה כזאת שיש לו עוד הרבה מה לעבור כדי שזה באמת יהיה דיון. מה שיש לו למכור מול מייקל, זה שיש לו עוד זמן בקריירה להגיע להישגים כדי להביא את זה לדיון ראוי, בנתיים הוא לא שם.
השוואה לבירד ולקובי וכו' כבר יש כי הוא שם.
כלומר לטעמי הקייס שהוא טוב יותר בראי ההיסטוריה מבירד ובטח מקובי כבר בעל בסיס להחזיק ויכוח.

איתן
איתן
25/05/2015 18:13:46
Reply to  יניב

נכון

יהונתן
יהונתן
25/05/2015 12:50:35
Reply to  p

+1

יניב
יניב
25/05/2015 11:00:10
Reply to  אלרועי

אתה יכול להאשים רק את עצמך שאתה אוהב כדברייך את ה"מלך"(שמתי לב שאתה לא מפסיק להשתמש המונח הזה) ולא אף אחד אחר.בכלל הדבר הכי מצחיק אצל לברון שאם זה שיש אנשים שכל הזמן מייעצים נלו ומכרכרים סביבו 24/7 הוא עדיין עושה ופולט שטויות ברמה שהאמת לא ברורה לי.סתם 2 דוגמאות שקופצות לראש הצחוקים שהוא העביר עם וייד על חשבונו של נוביצקי ,הר ראשמור שהוא אמר שהוא יהיה שם וכמובן ההחלטה.שורה תחתונה זה בדיוק כמו עניין ההנהגה,או שאתה מנהיג או שלא,זה שתאמר בתקשורת מיליון פעם אני מנהיג ואני ואני לא יהפוך אותך באמת למנהיג.
דרך אגב ראיתי היום רק את הרבע הרביעי וברבע הזה לברון היה ענק אבל אז כמובן היתה הנקודה שדור העלה באתר שאסור להזכיר את שמו וכמובן הנקודה שמנחם דיבר עליה ואז שוב כל המשחק הענק שלו נשכח ומה שנזכור זה את השואו המזוייף שלו בסוף

מנחם לס
מנחם לס
25/05/2015 17:44:23
Reply to  אלרועי

הוא לא בדיוק קפץ מתיכון לחוזה של 90 מיליון, אבל כבר מגיל 14 הוא בשער של ספורטס אילוסטרייטד. כל הקשור בו הוא בעליל לא נורמלי

אלרועי
אלרועי
25/05/2015 8:19:54

דרך אגב היה הסבר איך לשים תמונה ואני לא מוצא אותו אם מישהו יכול לעזור

תiמר
תiמר
25/05/2015 9:57:08
Reply to  אלרועי

תעשה חשבון באתר שנקרא gravatar

מנחם לס
מנחם לס
25/05/2015 17:45:14
Reply to  תiמר

אבל לבחור באופציה "G" ו-ל-א GP

דורון האסטבן
דורון האסטבן
25/05/2015 8:22:00

פוסט יפה מסכים מאד חוץ מעם הספרס לא היה עוזר לו
ס"הב שיחק טוב וקלע כ60% מהשדה.
מנחם תיארת במדויק את החישובים של מה יחשבו עלי
האחרים (בניגוד למה אני יחשוב על עצמי)
גם לי הדהדה התמונה של מייקל אחרי השפעת
מהפרצוף של הבלופר,
וגם שמייקל נשכב לאחר שרצחו את אבא שלו באליפות,
ממש הוא יכל לחכות אם זה ולפול א"חכ הרודף פרסום הזה.
חקיין עלוב.
תודה על ששמת לב.
ואני שמח שאתה עם הישראלי למרות זאת.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
25/05/2015 8:50:40

1+

יואב
יואב
25/05/2015 18:14:19

הקלידו את התגובה כאן…

מולי
מולי
25/05/2015 8:22:12

אגב, מנחם, נראה כאילו מאמן רוקי הולך לזכות באליפות בכל מקרה, גם אם זה לא יהיה בלאט.

MBK
MBK
25/05/2015 8:23:50
Reply to  מולי

בלאט רוקי בליגה
קר עם עבר מסיום בליגה 🙂

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
25/05/2015 8:49:15
Reply to  MBK

אי אפשר לקרוא לו רוקי, אחרי שהתמודד עם עירוני נס-ציונה, כאשר מאיר טפירו קלע 9 כדורי פלאפל, קלט 8 זיתים משומרים ללא גלעין ומסר 5 טונה ויליגר.

captain beefheart
captain beefheart
25/05/2015 8:53:36

🙂

נזכרתי בריכרד לוי, עליו מסופר כי תרם את גופתו למפעל

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
25/05/2015 9:23:46

+1

גיא
גיא
25/05/2015 9:36:22

חשבתי ש- captain beefheart זה על שמו של המוסיקאי,
אבל עכשיו אני מבין שזה על שם קופסת לוף…

captain beefheart
captain beefheart
25/05/2015 10:36:57

לגמרי לגמרי דון ואן ולאייט. אותו גם ראיתי מופיע

jojo
jojo
25/05/2015 19:05:45

1+ וגם איכס..

יואב
יואב
25/05/2015 18:14:45

1+

א.ב
א.ב
25/05/2015 10:15:41
Reply to  מולי

+1

מנחם לס
מנחם לס
25/05/2015 17:45:55
Reply to  מולי

צודק!

דורון האסטבן
דורון האסטבן
25/05/2015 8:29:00

התכוונתי שפלפרון ניסה לחקות את ג'ורדן שנפל בשנה
שרצחו את אביו, וכשתפס אליפות זו תמונה שלא שוכחים.
מנחם יצאת אחלה גבר באמת שהסדרת את העניינים עם ברץ.
כל הכבוד. האתר נפלא.

דובי
25/05/2015 8:41:40

האתר נפלא ואתה עדיין לא שמת תמונה שתלווה אותך. נו נו נו.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
25/05/2015 8:54:26
ישי
ישי
25/05/2015 18:15:18

מסכים לחלוטין

captain beefheart
captain beefheart
25/05/2015 8:46:48

לברון הוא גוש פאניקה.

טוב לא בדיוק, זה רק מצלצל נחמד. עשתונות זה דווקא דבר שיש לו הרבה.

היו לי כל הסיבות שבעולם לאהוב את האייפ. הנסיבות האישיות, ההשגים, העובדה שהוא אכן עילוי כדורסל…. ובכל זאת זה לא קרה. למה?

הלכתי לשרינק, שלשלתי 400 NIS וקיבלתי ממנו תרגיל פשוט: "לך למייקל", אמר. "הוא החידה, הוא הפיתרון. וגם שניהם 23. ולגבי זה שאתה רוצה להרוג את אמא שלך ולהתחתן עם אבא שלך – תבוא מחר".

ובהחלט הכל התנהר לי תוך שניה. אצל מייקל, בראיונות, היה מעט מאוד I והרבה מאוד WE. גם כשהוא בילף וכשאמר WE היה ברור שהכוונה בעצם ל-I.

ואידך זיל גמור.

תiמר
תiמר
25/05/2015 10:01:06

מי זה היה שאמר למייקל שאין את האות i בteam ומייקל אמר לו, יש את האות i בwin

מנחם לס
מנחם לס
25/05/2015 17:47:49
Reply to  תiמר

עתונאי מהשיקגו טריביון

captain beefheart
captain beefheart
25/05/2015 8:49:15

יש בהיסטוריה שנה שבה שני הגמרים האזוריים הסתיימו במטאטא רחובות?

גיא
גיא
25/05/2015 8:51:23

לא,
למעשה זו הפעם הראשונה ש-2 סדרות הגמר האזורי מגיעות ל 0-3.

קליי
קליי
25/05/2015 8:49:47

מסכים מאוד עם הביקורת של הד״ר על להברון!
אבל איך אפשר לא להתייחס לדליבדובה המלוכלך?
אני חושב שכבר כתבתי על האפס הזה במהלך הסידרה נגד שיקאגו.
https://www.youtube.com/watch?v=H1j1S1wKiec
במשחק 2 נגד אטלנטה הוא פצע את קורבר בכוונה!!!
https://www.youtube.com/watch?v=RyXod83nR1Y
עכשיו, רק יומיים אחרי, הוא מנסה לעשות אותו דבר לאל הורפורד! (השחקן הכי טוב על המגרש עד אותו רגע).
https://www.youtube.com/watch?v=YmznHPMBwss

אל הורפורד מורחק (פלגרנט 2) ודליבדובה מקבל טכנית (כנראה על טראש טוק).
לפי דעתי הורפורד היה צריך לקבל עבירה כלשהי אבל לא הרחקה, את דליבדובה היה צריך לזרוק מהמגרש! והנהלת הליגה אח״כ היתה צריכה להרחיק אותו עד סוף העונה.

מיד אחרי מה שקורה בלאט אומר שדליבדובה משחק פיזי ונקי, להברון עושה פרצופים כאילו הוא לא מבין למה החבר שלו קיבל טכנית.

מנחם לס
מנחם לס
25/05/2015 17:50:06
Reply to  קליי

מסכים אתך. האוסטרלי עשה בדיוק אותו מהלך ברגלו שלוש פעמים. אחד הוא הוציא מהפלייאוף; את השני הוציא מהמשחק (ואולי עם עונש), ואת השלישי סתם פצע, והוא חזר לשחק

נתן
נתן
25/05/2015 23:13:44
Reply to  קליי

מי שמתרץ הפסדים בגלל מעשה כזה או אחר של דלבדובה, מקומו לא בגמר הקונפרנס!

איתי
איתי
25/05/2015 8:57:01

מסכים עם מנחם.
אבל מוסיף שאם אין לך ציפיות מלברון בקטע האישי גם לא תתאכזב. זה פשוט מונע ממך להעריך את הבחור מעבר לכדורסל.
הגדולים ביותר שיחקו בשביל לנצח.
תראו איך קארי מתלהב כמו ילד על כל ניצחון – זה מדבק
לברון משחק בשביל לברון וזהו.
תמיד היו בשכונה שחקני כדורסל מצויינים אגו מניאקים שכולם שנאו מוות ולא הפסיקו להפסיד להם…. אלו החיים.

ישי
ישי
25/05/2015 18:15:57
Reply to  איתי

תגובה מצויינת!

אוהד הצלחות
אוהד הצלחות
25/05/2015 9:24:24

בכל מקרה מאמן רוקי יזכה באליפות

amos
amos
25/05/2015 9:49:12

לברון שחקן ענק
אבל השנה רואים עם כל ההצגות שלו, שפעמים רבות הוא מזיק לקבוצה בכוונה!
הוא יכול לשחק יותר עם הקבוצה, לחכות לתרגיל או לחסימה פשוטה ובמקום זה הוא מעדיף זריקה מטופשת מבחוץ.
גם במשחק האחרון שלברון יצא ההפרש גדל!

איתן
איתן
25/05/2015 18:16:43
Reply to  amos

ענק באמת. שני רק למייקל. עבר ממזמן את כל השאר

צביקה
צביקה
25/05/2015 10:36:19

מאוד נכון מנחם. ורק נקודה אחת – זה לא צביעות – זה אגומנינקיות מחושבת. היו עוד כאלו כמוהו, אבל אצלו זה איכשהו יותר בולט, ונעשה עם הרבה פחות חן. אבל מה, כדורסל – הוא יודע. אין מה להגיד.

מנחם לס
מנחם לס
25/05/2015 17:51:10
Reply to  צביקה

בזה אן ספק

רבין הוד
רבין הוד
25/05/2015 10:38:21

בחיי השנאה מעוורת, לברון שחקן ענק וגם בנאדם גדול .
נאמן לאישה אחת מהתיכון , תורם ענק וחבר מצוין .

מנחם שכח איך הוא הילל אותו שנה שעברה , כנראה שהוא איתך אתה אוהב אותו ושהוא נגדך אתה שונא אותו.

מנחם לס
מנחם לס
25/05/2015 17:53:28

שהוא חבר נאמן ובעל נאמן אני יודע, והוא גם מעולם לא היה מעורב בקנונייה או איזה שהוא דבר הנחשב נגטיבי בחברה. גם את זאת כתבתי, וכתבתי שהוא תורם כסף גדול.
מה שנכון – נכון.
לא על זה כתבתי את הפוסט.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
25/05/2015 11:00:05

צודק דובי, לגמרי, מהכל מיני הדברים שצריך לסדר ודוחה

דורון האסטבן
דורון האסטבן
25/05/2015 11:00:17

הקלידו את התגובה כאן…

יואל
יואל
25/05/2015 11:03:33

רבין אהוב נפשי חזרת יצנונית

יואל
יואל
25/05/2015 11:05:07

מתעב את לברון אבל הייתי נועל את לפלף עם רבין וזורק את
המפתח

מנחם לס
מנחם לס
25/05/2015 17:54:45
Reply to  יואל

אף אחד לא מגיב יותר לרבין המסכן אז הוא כותב בעצמו, על עצמו, ומגיב לעצמו

רבין הוד
רבין הוד
25/05/2015 11:08:53

איך אתה קורא לו לפלף? הבנאדם משחק בלי הפסקה מ03 וכבר 5 שנים רצוף מגיע לגמר.

מאוריציו
מאוריציו
25/05/2015 12:34:43

+1

אוהד ס"א
אוהד ס"א
25/05/2015 11:18:10

3 הגרושים שלי לסיקור:
1. לברון עד כמה שכולו בולשיט לא יכול להיות לעולם מייקל, ומייקל היה ועודנו חתיכת חרא של בן אדם מהגדולים שיש

2. לברון גם לא יהיה בירד ה- SF הטוב בהסטוריה. לא יהיו לו 3 טבעות ככינור ראשון. תרשמו.

3. עם כל חיבתי לבלאט, הסיכוי שהקאבס ינצחו את הגולדן בויס שואף לאפשרות שברגע זה ייפול אסטרואיד על כדור הארץ.

jojo
jojo
25/05/2015 11:33:11
Reply to  אוהד ס"א

למה הקאבס לא יכולים לנצח את ג"ס? שיחקו מולם פעמיים העונה. משחק אחד הפסידו (כששיחקו ללא לברון) ואת המשחק השני ניצחו והתמודדו היטב עם סטף.
זה לא אומר שהקאבס הם פייבוריטים אבל תרחיש האסטרואיד הוא קצת קצת מוגזם..

YORAM
YORAM
25/05/2015 18:18:02
Reply to  jojo

את עשר ממש עם תגובותיך ההוגנות, האמיתיות, ועדיין עדינות.

Berch
Berch
25/05/2015 11:43:32
Reply to  אוהד ס"א

אהם…. אסטרואיד לא אבל מטאוריטים נופלים כל הזמן…
זה מגביר את הסיכוי שהקאבס ינצחו….

Iceman
Iceman
25/05/2015 17:42:59
Reply to  אוהד ס"א

הMVP של הגמר ב-81 היה סדריק מקסוול, just saying….

מנחם לס
מנחם לס
25/05/2015 17:56:05
Reply to  אוהד ס"א

במה מייקל "בן אדם חרא"? מה אתה יודע עליו?

MJ
MJ
25/05/2015 12:10:39

מנחם.
למרות שאני מאדוקי חסידך בקריאת המאמרים הריני לבשרך {גיא…}… שאני חלוק עליך בנושא של לברון.
א. הבן אדם נותן מספרים בלתי נתפסים!!! 18 קרשים 13 בונבונירות 37 חיצים! עכשיו אני שואל:
נראה לך שהוא לא באמת ממותת?! אחרי מספר משחקים שהוא יעיל בצורה מרשימה פלוס הלחץ המופעל עליו כמושיע פלוס חסרון שני עוגנים מרכזיים בקבוצה אולי הוא באמת עייף?! אולי מותר לו להביע את נפילת המתח?! למה לפרשן אותו בצורה כל כך מכוערת?!
מייקל היה אחד ואין שני לו וגם לברון הוא אחד ואין שני לו בגיוון שהוא מספק
אז תורידו את הכובע ותנו לו שאפו ומצידי שירקוד ריקודי עם בסוף המשחק ובלבד שיספק את הסחורה, קרי – ניצחון

גיא
גיא
25/05/2015 14:41:52
Reply to  MJ

2 הסנט שלי על "לבשרך":

"וַיַּפְשִׁיטֻהוּ וַיִּשְׂאוּ אֶת רֹאשׁוֹ וְאֶת כֵּלָיו וַיְשַׁלְּחוּ בְאֶרֶץ פְלִשְׁתִּים סָבִיב לְבַשֵּׂר אֶת עֲצַבֵּיהֶם וְאֶת הָעָם."

(תיאור מקראי של התחושות של "הועד להוקעת לברון בפרט, ושיער נסוג בכלל, בראשות הרב אשך טמיר המקורי")

מנחם לס
מנחם לס
25/05/2015 17:57:40
Reply to  MJ

אין לי כל בעייה עם מה שעשה. הבעייה שישנה לי שהמחווה היה מזוייף. זה הכל.

YORAM
YORAM
25/05/2015 18:18:36
Reply to  MJ

1+

אורן
אורן
25/05/2015 12:14:28

אני חייב לרשום לזכותו של לברון את הבעת הדעה הפומבית במקרים של אלימות משטרתית נגד שחורים. אני לא חשוב שזה בהכרח מביא לו חוזי פרסום גדולים יותר, ואני בטח ובטח לא רואה את מייקל עושה משהו דומה

סתם אחד
סתם אחד
25/05/2015 12:24:37

בואו נעשה תרגיל מחשבתי קטן:

קחו את קליבלנד בסוף הסדרה עם בוסטון מיד אחרי הפציעה של לאב. תעיפו משם את לברון ותבחרו איזה שחקן אחר אתם רוצים לשים במקומו. כל שחקן מההיסטוריה חוץ מהוד אוויריותו.

עכשיו תגידו לי עם יד על הלב לאיזה הישגים לדעתכם קליבלנד המשופרת היתה מגיעה.

מה שאני כל כך אוהב ומתעב בחברון זו האנושיות שלו. רואים שפעם אחרי פעם הוא נלחם בעצמו. ודובי יכול לומר (בניסוח מקצועי הרבה יותר ממני) כמה זה קשה.

אחרי המשחק היום לברון ראוי להערצה. הוא פתח עם 0-10. 0-10! הפתיחה הכי גרועה שלו אי פעם. כמה אנשים אתם מכירים שהיו מצליחים לתעל את התסכול הזה בזמן אמת לאחת מהופעות הפלייאוף הגדולות בהיסטוריה? אז אחר כך מתלוננים שהוא ירד על 4 בסוף המשחק… נו באמת…

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
25/05/2015 12:38:35
Reply to  סתם אחד

אני יכול לחשוב על כמה שחקנים שהיו עוזרים לעבור את שיקגו:
קיקי וונדוואי, אלכס אינגליש, קסביאר מקדניאל, נייט ארצ'יבלד, ג'ף מאלון, לבן מרסר.

יניב
יניב
25/05/2015 12:39:03
Reply to  סתם אחד

בוא נעשה עוד תרגיל קח את אוקלהומה השנה ,בלי דוראנט ורק עם ווסטברוק יש לך ספק בכלל שהם גם בגמר המזרח??

עומר
עומר
25/05/2015 15:05:30
Reply to  יניב

לאוקלהומה אין שום מצב להגיע לגמר המזרח בלי דוראנט, גם לא לניואורלינס. איפה אתם חיים מעריצי המערב? גם אטלנטה וגם קליבלנד וגם שיקאגו במאזן מצויין מול המערב…

מה שכן אני חושב שהספרס\קליפרס\רוקטס היו כן מגיעות לגמר המזרח, עם איך שאטלנטה נראית היום.

יניב
יניב
25/05/2015 15:16:24
Reply to  עומר

אני בהחלט חושב שכל אחת מה8 שעלו לפליאוף במערב למעט אולי באמת ניו אורלינס(שהייתה נעצרת בחצי גמר) והמאזן שאתה כל כך מתגאה בו שווה כקליפת השום כי אטלנטה ממש לא נראת כמו שהיא נראתה בתחילת העונה ושיקגו כמו שיקגו מגיעים באפיסת כוחות.אז כן אוקלהומה בלי דוראנט משיגה לפחות גמר מזרח.מודה שמול קליבלנד הם יפסידו,אבל הדרך לגמר סלולה.

מנחם לס
מנחם לס
25/05/2015 17:59:50
Reply to  סתם אחד

לא פקפקתי לשנייה ביכולתו, ואני יודע שהיה זה אחד ממשחקיו הגדולים. כתבתי רק על המחווה המלאכותי בסוף שהיה לדעתי מגעיל ממש.

רבין הוד
רבין הוד
25/05/2015 12:39:11

מנחם הפוסט הזה.הצלחה ממסחררת, תראה כמה תגובות על הקשקוש שכתבת

פינקי
פינקי
25/05/2015 13:06:32

כתבתי אתמול בבלוג החי, גודל התיעוב שלי ללברון הוא כגודל הכישרון שלו.

אין ספק שזה השחקן הכי טוב ושלם שיש היום (וגם השונאים הכי גדולים לא יחלקו), אבל ההתנהלות וההתנהגות שלו פשוט מגעילות.
לכל שחקן יש את הפוזה שלו (ג'יימס הארדן עם ה cooking, קארי עם השרירים והקטע אחרי שלשות), אבל אצל ג'יימס מצב התנשאות זה הדיפולט.

גיא
גיא
25/05/2015 14:47:44
Reply to  פינקי

גם עבורי לברון "לא עובר מסך".
אבל יש נקודה אחת שמדברת לזכותו –
ישנם לא מעט שחקנים ששמחים לשחק איתו באותה הקבוצה (להבדיל מקובי, למשל) וישנם הרבה שחקנים שנשארו חברים טובים שלו, גם אחרי שעזב את הקבוצה (בניגוד לגארנט, למשל)
אז כנראה שהוא לא עד כדי כך נורא
(למעט מריו צ'אמברס, שיש שמועות שהמתנקש ששכר בשביל לחסל את לברון, פוטר ברגע האחרון עקב עזיבתו של לברון את מיאמי…)

EKak
EKak
25/05/2015 15:11:53

למה הכתבה היא על לברון בכלל ולא על מנחם.
אני זוכר איך רק לפני שנה בדיוק ובכל ארבעת השנים האחרונות, מנחם היה מהלל ומגן על כל ההתנהגויות הדוחות יש לומר של להברון.
אבל פתאום שהבן האהוב יקיר הנפש , עוזב , מנחם נהפך לשונאו הגדול.
בקיצור מנחם תבדוק את הציציות כמו שאומרים בתורה הקדושה….

omerb2
omerb2
25/05/2015 15:47:35
Reply to  EKak

עדיף לקרוא אלף כתבות בעד ונגד לברון מאשר לקרוא השמצות.

יואל
יואל
25/05/2015 15:39:17

רגע אני חייב להקיא (בלאאאאאאלברון) או יותר טוב
אז מה אמרנו?

גיא
גיא
25/05/2015 16:34:51

במחילה..
אוסף של שטויות, שמתאימים להייטרים מקצועיים ומתוסכלים כמו האשך או יניב.

מה זה הבולשיט הזה? הבן אדם עבד כמו חמור, כולו מכווץ ותשוש, התחיל ב=0-מ-10, ונתן בסוף מספרים שאף אחד בהיסוטריה (!) לא נתן, לא מייקל ולא בירד, לא קובי ולא דאנקן.

אז כרע על הרצפה בסוף המשחק, סו ואאט ?
מאיפה הספקולציה המטומטמת, שמראה על רפות הבנה, ונרפות מחשבה 🙂 שזה להעתיק את התמונה של ג'ורדן אחרי משחק השפעת?

לברון הוא אדם לעצמו, מוערך פחות או יותר, אהוב פחות או יותר, לא כל העווית פנים מזויינת שלו קשורה לשאלה המאוסה, יותר ממייקל פחות ממייקל, יותר מבירד פחות מבירד. יאללה תתקדמו.

עגל
עגל
25/05/2015 16:50:09
Reply to  גיא

100%

jojo
jojo
25/05/2015 16:50:52
Reply to  גיא

כולו מכווץ ותשוש?! אפרוח מסכן שכמותו, כיצד שרד את התופת על המגרש?!
אף אחד לא מתווכח על הכישרון שלו אבל המשחק אתמול לא היה משחק שיא. המחצית הראשונה הייתה בינונית ומטה, ברבע האחרון הוא איבד שני כדורים והיה אחראי להתקפות כושלות.
אם רק היה אפשר לנקות את הפאתוס, הוא היה נסבל. האיש סבור שהמילה מנהיג היא מילה קישור או חיבור באנגלית ומשתמש בה ללא הרף ובלי קשר לכלום.
ושוב, כולנו רוצים שיצליח עם בלאט ואולי גם בלעדיו אבל שיהיה יפה (בערך) וישתוק.. 🙂

מנחם לס
מנחם לס
25/05/2015 18:01:56
Reply to  jojo

צודקת!

יניב
יניב
25/05/2015 16:52:08
Reply to  גיא

תגובה נפלאה שמראה שאנחנו עושים את עבודתנו נאמנה ואם ירשה לי לטפוח לעצמי על השכם(כדברי ה"מלך" בכבודו ובעצמו) אנחנו בהחלט מצליחים.
הערת אגב-אל תיקח את זה כל כך קשה גיא,כפי שאמרתי לעודד זה הרי לא ישנה,אתה ואוהבי לברון יחשבו שהוא הדבר הכי מושלם שאי פעם דרך על מגרש הכדורסל(או בכלל בעולם כלולו תלוי במידת ההערצה שלך)ואנחנו נחשוב שהוא נרקסיסט גדול ושהאגו שלו הרבה יותר גדול מאשר הכדורסלן שבו.

רבין הוד
רבין הוד
25/05/2015 17:25:12
Reply to  יניב

אם היית אולי בקצת מוצלח כמוהו היית יכול להרשות לעצמך אגו

משה
משה
25/05/2015 17:39:28
Reply to  יניב

אין לך מה לטפוח על השכם.. במה בדיוק הצלחת ? אתה הלא מתוסכל וממשיך להיות מתוסכל מההצלחה של לברון.

ובכלל אנשים שמונעים משנאה הם אנשים אומללים. מאחל לך רק טוב בחיים.

גיא
גיא
25/05/2015 18:26:14
Reply to  משה

אני לא מסכים עם זה, זכותו של אדם לשנוא. יש הרבה אוהדי הפועל, שהם יותר שונאי מכבי – מאוהדי הפועל.

ואם היית מכיר את יניב היית יודע שהוא אחלה ולא אומלל ולא נעליים.

הוא פשוט אוהב לשנוא

יניב
יניב
25/05/2015 21:05:23
Reply to  גיא

1+ רק תיקון קל אוהב לשנוא את לברוןן .

משה
משה
25/05/2015 17:40:34
Reply to  גיא

הייתי עושה לייק !! ושיתוף

עגל
עגל
25/05/2015 16:49:30

לברון מצוין, אהוב, נחמד, מתחשב ונאמן לאשתו.
עכשיו תקשיבו, אצל לברון ישנה הפרדה בולטת בין החצי הימני והחצי השמאלי של המוח, הצד האנליטי מאוד מפותח אבל הצד הריגשי שלו עדיין כשל ילד בן 10. בגלל זה הוא באמת רגשן, אגואיסט, נאמן לחברים שלו, ודורש "צומי", כל פסיכולוג יכול לפרט יותר ממה שכתבתי. תחשבו על זה, הוא ילד שגדל ללא אבא ורוצה אהבה, תעשו לו נו-נו-נו ותסלחו לו.

oron
oron
25/05/2015 17:34:05

זה הרבה עניין של מה הרקע שלך
קארי
אבא שלו אב מסור וכדורסלן מיליונר
אמא שלו חוץ מזה שהיא פצצה,מנהלת בית ספר בשיטת חינוך מונטסרי
קארי מצטייר כאדם שבטוח בעצמו ונינוח

לברון
אמא חד הורית באקרון אוהיו,
הילד צריך תשומת לב והרבה.

בנוסף,על התינוק המוגדל הזה מופעל גם הרבה יותר לחץ
הוא מכונת כסף,שהרבה מאוד אנשים וחברות נשענים עליה.

משה
משה
25/05/2015 17:37:11
Reply to  oron

הוא גם אדם הרבה יותר מורכב ומעניין, מה ההשוואת בכלל לקרי, קרי זה ילד שעוד לא ניגב את החלב.

עגל
עגל
25/05/2015 17:55:51
Reply to  משה

שניכם צודקים בגלל זה לא מנחם צריך לכתוב פוסט על לברון (שומע מנחם ?) וגם לא אני, אלא פסיכולוג/היסטוריון של הספורט או של העולם המודרני.

מנחם לס
מנחם לס
25/05/2015 18:04:20
Reply to  עגל

אני לא כתבתי פוסט אנליטי. לא ניסיתי להסביר "למה". רק הסברתי מה קרה, ואת המלאכותיות שהסריחה מכל הפוזה

עגל
עגל
25/05/2015 21:45:17
Reply to  מנחם לס

בסדר. אבל אני חושב שבאמת מישהו עם רקע פסיכולוגי מקצועי (דובי ?) יכנס לראש של לברון ואז כולנו נגיד "אה, זה מסביר הכל" ויבוא לציון גואל. כי הסיפור שלו מאוד פשוט רק שאני בסה"כ פיסיקאי ואין לי את הכלים האלה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
25/05/2015 17:58:03
Reply to  משה

100-

e
e
25/05/2015 17:58:26
Reply to  משה

קרי מנגב ברגעים אלה את החלב עם הזקן של הארדן

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
25/05/2015 18:57:17
Reply to  e

100+

לחם מטוגן
לחם מטוגן
25/05/2015 18:51:03

לברון שחקן שחקן. פצצת אנרגיה שלא נגמרת,
אתלט מדהים ומחלק סוכריות בשפע.
הוא גם כוחני, בעל אגו יותר גדול מקובי, מייקל
כרמלו וברקוביץ בייחד! ובעל אופי של ילד שעוד לא יצא מהשכונה, בקיצור.. מלך הקופים.
מעניין מה חושבים עלו בארה"ב? משהוא?
באמת הצגת ההתיישבות שלו בסוף המשחק השאירה טעם רע. תראו אותי

oron
oron
25/05/2015 18:59:34

האופי של לברון תמיד היה אישיו
איזשהיא גיבנת בכדורסלן הנהדר הזה

MJ
MJ
25/05/2015 19:49:48

מנהיג לא מנהיג…..
נראה לכם שהלכידות בחדר הלבשה ומחוץ למגרש היא רק בגלל קינג דייויד או אולי דווקא ידו של קינג ג'יימס במעל?
אז בתור אחד שחולה על מייקל ומצטמרר מהשוואה בין MJ ללברון הרשו לי לומר בקול ברור:
כל עוד הוא מנצח עם ווינר שוט הוא יכול לכרוע ברך ולנגן סרנדות ושוב מנחם המחווה לא הייתה כה נוראה….

איש הערפל
איש הערפל
26/05/2015 1:58:37

אני עדין מתקשה להבין איך עם רק שתי טבעות, שלושה הפסדים בגמר (אחד סוויפ) מתחילות ההשוואות למייקל, למייקל?? זה מה שמשגע אותי בתרבות הדיגיטל/טוויטר/פייסבוק חרטא, יש לו עוד לפחות 4-5 עונות, בוא נדבר על השוואות לעשרת הגדולים אז.

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
27/05/2015 15:28:11

לצ'מברליין יש רק טבעת אחת