גמר המערב – משחק מס' 4/ רון טחן

 

2WARלאחר שהייתה הראשונה בליגה בתום העונה הסדירה, הראשונה להעפיל לסיבוב השני במערב, והראשונה להעפיל לגמר המערב, היום תנסה גולדן סטייט להיות הראשונה שעולה לגמר הליגה. יוסטון מצידה, תנסה לעצור את מה שנראה כמו עניין של זמן בלבד.

יוסטון רוקטס (0) – גולדן סטייט (3) 3:30

לאחר שני משחקים לא רעים, כולל משחק מס' 2 בו הייתה קרובה לניצחון, יוסטון פשוט התפרקה במשחק מס' 3, והובסה ב 35 נק' לעיני הקהל הביתי שלה.

ההיסטוריה של הליגה ידועה, אף קבוצת NBA לא חזרה מפיגור 3-0 ויוסטון לא תהיה הראשונה. לא נגד גולדן סטייט הנוכחית. הלוחמים פשוט טובים מדי כדי להפסיד ארבעה משחקים ברציפות, ובמפגשים ראש בראש בין הקבוצות עומדים כבר על 0-7 מדהים.

מצד שני יוסטון כבר הייתה בקבר ובפיגור 1:3 מול הקליפרס

היא תגיע ללא לחץ למשחק וכשיוסטון משחקת בלי לחץ קורים דברים טובים עבורה . היא קולעת ב 28% מהשלוש ושיפור בפרמטר הזה עשוי לשפר את סיכוייה לנצחון

ג'יימס הארדן, שהיה נפלא בשני המשחקים הראשונים, עדיין לא התאושש מאבדן משחק מס' 2, ולא הופיע למשחק מס' 3. הוא סיים עם 17 נק' בלבד, ב 3 מ 16 מהשדה. הבעיה הייתה, שלמרות יכולת חלשה, הוא עדיין היה אחד הטובים ביוסטון.

גולדן סטייט עם רצף של 6 ניצחנות רצופים , הסיפור הרותח הוא סטף קארי ממש אמ-סטף קארי . 35.7 נקודות למשחק וניפץ במשחק הקודם את שיא השלשות בפלייאוף ( רג'י מילר מ 2000 58 שלשות )

גולדן סטיט לא בסדרה גדולה התפוצצו במשחק הקודם הרבה בדכות חולשה של יוסטון . קליי תומפסון מנפק סדרה חלשה עם 15 למשחק ב 36% מהשדה

גרין מוביל את הקבוצה בריבאונדים ( 11) ואסיסטים ( 6.7) בסדרה

הלוחמים נראים כמו יחידת קומנדו מגובשת בראשות קר  ולא נראה שהם מתכוונים לוותר הלילה על הדזמנות לרגילה לפני סדרת הגמר

וכך, השאלה היא, האם ליוסטון יש את הכוחות הדרושים כדי לתקן מעט את הרושם? או האם גולדן סטייט תמשיך במופע של סטף בדרך לגמר NBA ראשון מאז 1975 כבר הלילה ?

 

וכהמשך לפריוויו

כמה שוקל אפס שלוש? / מולי

SAK

ואף אחד עוד לא עשה זאת מעולם…

אז מה קורה לך כאשר אתה עומד בסיטואציה שאחרים היו בה לפניך וכלם, אבל כולם נכשלו? עד כמה אתה יכול להתעלם מן העול הכבד כל כך של משק כנפי הפלדה הכבדות של ההיסטוריה?

שתי קבוצות כדורסל מקצועני מעולם אחר, הן אטלנטה הוקס והן היוסטון רוקטס עומדות כעת ומביטות בחלחלה בעתיד הקרוב ה-(כנראה) לא כל כך ורוד שממתין להן. שתי הקבוצות הפסידו בשלושת המשחקים הראשונים בסדרות הגמר האזורי, ואם ברצונן לעלות לגמר הנ.ב.א. הרי עליהן לנצח בכל אחד ואחד מארבעת המשחקים שנותרו לכל אחת מהן.

אמת, הן אינן במדויק באותו מצב מאחר ואטלנטה הפסידה את שני המשחקים הראשונים בביתה ויוסטון בחוץ. אמת, אמנם עדיין לכל אחת מהן נותרו שני משחקים בביתה ושני משחקים אצל יריבתה אך בעוד ביוסטון המשחק הקרוב הוא ביוסטון, הרי אטלנטה תשחק את המשחק הקרוב בקליבלנד.

דומה ושונה עבורן גם המשא הפסיכולוגי שהן נושאות עליהן, בעוד שיוסטון יודעת שגולדן סטייט לא רק שהיתה טובה ממנה במערב השנה, אלא אף שהיתה הטובה ביותר בכל הליגה כולה, הרי אטלנטה מגיעה עם הידיעה שלאורך העונה היא היתה טובה יותר מקליבלנד.

מעמסה פסיכולוגית נוספת שהן חולקות היא הידיעה שדווקא בקבוצה היריבה משחק עילוי, אם זה סטפן קרי, האם וי פי של העונה הסדירה שרק מעלה את משחקו בפלייאוף, במיוחד במשחק השלישי, ואם זה להברון, מי שנחשב לשחקן הטוב ביותר בעולם שבמשחק השלישי לקח על עצמו את ההארכה… וניצח, כמעט לבדו (לפחות בתחושה) את אטלנטה.

הבעיה הגדולה השנייה היא שלא מדובר שאדם אחד אלא בקבוצה. כדי לנצח את מי שנראה בבירור שהוא טוב ממך כבר שלוש פעמים ברציפות, אתה חייב שכל הקבוצה כולה תתעלה, ותעשה זאת ארבע פעמים ברציפות. אין זה אתלט בודד העומד בפעם הראשונה מול סיכוי לשבירת שיא (וגם אלו משתנקים לעתים קרובות), גם אין זה אתלט שבאימונים כבר הצליח לשבור את השיא העולמי ולכן יש בו את הידיעה שהוא מסוגל לכך. זו קבוצה שלא רק שמעולם לא הצליחה בכך, אלא שיודעת שהיו רבות וטובות ממנה שכבר כשלו במשימה…

אז כמה בעצם שוקל אפס שלוש?

מאה ושש עשרה פעמים עד כה היו קבוצות בסיטואציה הזו ובכל פעם ופעם הן כשלו בניסיון לנצח ארבע פעמים ברציפות. עצם הידיעה שהדבר לא נעשה מעולם עד כה, היא לטעמי המשקל הפסיכולוגי הגדול ביותר על כתפי הקבוצות, מאה שישה עשר טון לפחות וכל משחק שעובר – רק יכביד את הנטל.

מה גם שאף אחד עוד לא עשה זאת מעולם…

Subscribe
Notify of
371 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
bobby
bobby
8 years ago

תודה רבה על פריוויו מעולה!

מקווה שיוסטון לא יתבזו הלילה. עושה רושם שלהמר נגד הווריורס זה פשוט דבר בלתי אפשרי, בהתאם לכך אני כלל לא בונה על ניצחון של הרוקטס הלילה. אבל לפחות שלא יתבזו כפי שהתבזו שלשום.

מול הקליפרס, אחרי התבוסה של 33 נק׳ הפרש במשחק 4, יוסטון אכן החלו לשחק משוחרר, וניצחו ב-21 הפרש את משחק 5.
קשה לי להאמין שאותו נתסריט יקרה כאן, אבל שוב – רק לא להתפרק כמו במשחק 3.

אחד העם
אחד העם
8 years ago

יופי של פריוויו. לא מאמין ששני הגמרים האיזוריים ב3-0. מישהו יודע לבדוק אם קרה אי פעם בהיסטוריה?

מתן גילור
8 years ago
Reply to  אחד העם

לא קרה.

איתי קדם
8 years ago

מאוד מעניין לראות עד כמה יוסטון נואשים מול הווריירס. יכול להיות שסטיב קר יתכן לכמה שחקנים פחות דקות או שעדיף לנסות לסיים בסוויפ ?

למערכת השיקולים נכנס גם שיקול קשה מאוד שקוראים לו – כמה זמן כדאי לנו לנוח לפני הגמר? זה טוב או רע לנוח הרבה ?

בכל מקרה אני מאמין שגולדן סטייט ירצו לסיים את הסדרה במקסימום 5 משחקים.

אורן השני
אורן השני
8 years ago

לא נראה לי שמעניין אותו כמה זמן צריך לנוח לפני הגמר אם זה כלול בהפסד והמשך הסדרה. לך תדע אולי במשחק חמש ייפצע לו שחקן או שיוסטון ימשיכו לנצח עם המומנטום לצידם.

לגבי חלוקת דקות – גם כאן לדעתי אין בכלל שיקול דעת אם יש לך שבוע וחצי מנוחה אחר כך.. אולי אם הנסיבות היו אחרות כמו שהמשחק הבא יהיה עוד יומיים, השחקנים מותשים מסדרות קודמות וכו אז אולי זה היה שיקול – אבל הן לא אז זה לא רלוונטי.

ברק
ברק
8 years ago

זו הפעם הראשונה מאז שמשחקים שבע משחקים ששני הגמרים האזוריים ב3:0

Berch
Berch
8 years ago

תודה על הפרוויו
אני מאד מקווה שיוסטון ינצחו אחד. הם היו קרובים פעמיים ולהארדן מגיע ניצחון אחד לרזומה… בשביל שיווי המשקל הקוסמי…

Dalazred
Dalazred
8 years ago

יכול להיות פלייאוף חלומי אם יגרר איכשהו למשחק שבע בשני הצדדים

captain beefheart
captain beefheart
8 years ago

גם לי יש שאלה למומחי דברי הימים – מה היה הכי קרוב שקבוצה הגיעה מ-3:0?

אורן השני
אורן השני
8 years ago

חזרו ל3-3 והפסידו בשביעי: הניקס ב-51, דנבר ב-94 ופורטלנד ב-2003.

אני לא מומחה זה חיפוש פשוט באינטרנט, פעם הבאה תנסה בעצמך.

MBK
MBK
8 years ago

דנבר חזרה מול יוטה מ 3-0 ל 3-3
לאחר שמחקה 0-2 ל 3-2 על סיאטל
( האימיג' של נוטומבו עם הכדור ובוכה )
הם ניצחו 6 משחקים רצופים של המפסיד הולך הבייתה

ב 2003 פורטלנד של ראשיד סאבוניס ופיפן חזרה ל 3-3 מול דאלאס של נוביצקי

אורן השני
אורן השני
8 years ago
Reply to  MBK

^ זה מומחה 🙂

captain beefheart
captain beefheart
8 years ago

sorry mate

אורן השני
אורן השני
8 years ago

אין לך מה להצטער 🙂

יצאתי קצת מגעיל למרות שלא התכוונתי.

captain beefheart
captain beefheart
8 years ago

הכל בסדר 😉 כולנו כאן אדמת לס

omer
omer
8 years ago

3-3. פעמיים. הראשונה הייתה דנבר נגד יוטה ב95. השנייה הייתה פורטלנד בגרסת הג'ייל בלייזרס שהצליחה לחזור מ0-3 ל3-3 מול דאלאס של נוביצקי

שי אבן-צור
שי אבן-צור
8 years ago

הבעיה הגדולה של יוסטון היא העובדה שהלוחמים ראו מה הם עשו מול הקליפרס ולכן אין שום סיכוי שהם יתחילו לזלזל…
הבעיה הגדולה של אטלנטה זה הרכות שלהם. עושה רושם שהם לא ממש עיכלו את העובדה שהם במעמד הזה ולא משחקים בהתאם. זה והעובדה שאין להם גו-טו-גאי אמין.
בהקשר הזה, נדמה לי שההפסד של קורבר דווקא טוב עבורם. הוא השחקן שמסמל את הדבר הזה יותר מכולם. פשוט נעלם בפלייאוף הזה

bobby
bobby
8 years ago

מולי – עכשיו יצא לי לקרות את מה שכתבת. יפה כתבת.

האתגר בלצאת מ0-3, הוא קודם כל בלהגיע בכלל לסיטואציה של השוואת הסדרה על-ידי הקבוצה שבפיגור. מתוך אותן 116 קבוצות שנכשלו בעבר במשימה לצאת מהפיגור, לדעתי היו מספר מקרים מעטים בהם הקבוצה שבפיגןר הצליחה להשוות לפני ההפסד הרביעי, כשהפעם האחרונה אם אינני טועה הייתה ב-2003, בסיבוב הראשון, כשפורטלנד הפסידו 4-3 לדאלאס, אחרי שהמאבס כבר הובילו 3-0.

במידה ואכן תהיה קבוצה ששוב תצליח להגיע לשוויון 3-3 מפיגור 3-0, אז כבר הסיכויים שלה עולים. אחרי הכל מדובר יהיה על מפגש אחד שיישאר, בו הסיכויים לנצח או להפסיד הם כמובן 50-50. מה גם שעל הקבוצה שאיבדה את היתרון יש לחץ מנטאלי כבד בדמותו של ״פאקק כבר הובלנו 3-0, איך הגענו לסיטואציה הזו?!?!״
לכן, מה שביוסטון ואטלנטה צריכים לחשוב כרגע, זה לא ״איך ננצח עכשיו 4 ברצף״, אלא ״איך ננצח 3 ברצף״, כאשר במשחק 7 – אלוהים גדול.
מספיק אפילו שיחשבו על איך לנצח 2 משחקים, ולקוות שכבר במשחק 6 הלחץ המנטאלי של היריבה יפעל לטובתן.

הבעיה בסופו של דבר היא שעצם העובדה שקבוצה מצליחה לעלות ליתרון 3-0 זה דבר שמצביע על פערי איכות מספיק בולטים כדיי שהיא לא תפסיד את הסדרה. הרי כל קבוצה מתכוננת לסדרה מראש, ועושה את ההתאמות הנדרשות אחרי כל משחק ומשחק.
כשקבוצה מפסידה את שני המשחקים הראשונים, זה אומר שמראש ההיערכות שלה לא הספיקה (במקרה של הרוקטס היה גם לא מעט חוסר מזל). ההפסד השלישי כבר אומר שהשינויים שנעשו – לא היו טובים מספיק (ובמקרה של אטלנטה – גם כן חוסר מזל).
הסיכוי שאחרי 3 משחקים מאמן ימצא את הנוסחה הפלאית לנצח משחקים בסדרה, ועוד מבלי שהקבוצה השנייה תצליח להגיב בזמן, הוא באמת אפסי. לכן אפילו חזרה לשוויון 3-3 בקושי קרתה עד כה (אשמח אם מישהו ימצא את הנתון המדויק – לדעתי מדובר ב5 או 6 פעמים).

אבל שוב אחזור ואדגיש – במידה והבלתי ייאמן יקרה, ותהיה פה סדרה שתגיע לשוויון 3-3 – כל ה-116 מקרים הקודמים לא משחקים תפקיד יותר.

צביקה
צביקה
8 years ago
Reply to  bobby

הקבוצות קודם כל צריכות לחשוב על ניצחון 1. בכלל אין להן מה לחשוב מעבר לזה. ניצחון 1 – לכבוד, לטעם של העונה, להראות שלא הטעות הן היגיעו למעמד הגמר.
אחרי שיש 3-1, אז אפשר להתחיל לחשוב הלאה – הנה יוסטון רק עכשיו יצאה מצואה כזאת והגיעה לנצחון! אז אולי גם אנחנו יכולים? בכל מקרה, אנחנו עם הגב לקיר – אם מפסידים, אז הולכים הביתה, אז ניתן כל מה שיש לנו, עכשיו כאן על המגרש (במקרה של אטלנטה – בבית, לא נירצה לעוף בבית, נכון? במקרה של יוסטון – כבר פעמיים כמעט ניצחנו אותם כאן, עוד פוש קטן, ואנחנו גם הפעם מנצחים, כנו בסדרה מול הקליפרס). עכשיו אם כבר הגענו ל3-2, אז הכל פתוח….

bobby
bobby
8 years ago
Reply to  צביקה

מסכים איתך – הניצחון ה-1 הוא לבטח הכי קשה. פה הלחץ המנטאלי הוא באמת דווקא על הקבוצה שבפיגור, מתוך רצון להחזיר לעצמה כבוד ולהימנע מסוויפ.
בגלל זה אני מאוד חושש מניצחון של הווריורס הלילה – הרוצחים השקטים האלה יכולים לרמוס ללא מצמוץ את הכבוד של היריבים שלהם, כפי שאוהדי הפליקנס כבר יודעים.
דווקא לאטלנטה לדעתי סיכוי גבוה יותר להימנע מסוויפ, בין היתר גם בזכות העובדה שקליבלנד ודאי עייפים יותר בהשוואה לגולדן סטייט.

מה שבטוח – במשחק 5, הקבוצה שבפיגור 3:1 משחקת כבר יותר משוחרר, לאחר שאיום הסוויפ הוסר, ואז הסיכוי שלה לניצחון נוסף כבר עוךה בהרבה בהשוואה למשחק 4.

עובר אורח
עובר אורח
8 years ago
Reply to  bobby

גם הקבוצה שביתרון 3:1 משחקת יותר משוחרר – היא כבר בטוחה שהיא עולה…

MBK
MBK
8 years ago

זה קרה בבייסבול ב 2004 דווקא ליאנקיס מול בוסטון רד סוקס
הלוזרית הגדולה מול ה-ווינרית

בוסטון המשיכה לגמר ונתנה סוויפ בדרך לאליפות ראשונה אחרי עשרות שנים
בהוקי זה קרה פעמיים ב 5 בשנים האחררנות ( 2010 פילדלפיה , 2014 לוס אנג'לס )

אורן השני
אורן השני
8 years ago
Reply to  MBK

בתור אוהד הקינגס בהוקי – הפלייאוף הזה שהתחיל מחזרה מ3-0 לניצחון בסדרה הראשונה (נגד סן-חוזה היריבה השנואה) ובהמשך כל הדרך לאליפות קשה היה הדבר המרגשים בחיי כאוהד ספורט.
וזאת אחרי שזכינו באליפות הראשונה בתולדות המועדון שנתיים קודם (אבל עם שליטה טוטאלית והרבה סדרות חד-צדדיות לעומת שנה שעברה שכל סדרה הגיעה ל-6-7 משחקים מול היריבות הכי שנואות וחזקות).

no funny shtuff
no funny shtuff
8 years ago
Reply to  MBK

וכמובן הברואינס מול הקאנוקס שניצחו את גיים 7 בוונקובר.
היו אח"כ פוגרומים וטירוף בבוסטון (משמחה) ובוונקובר (מתסכול)..

מאו צה
מאו צה
8 years ago

סליחה מראש אם כבר שאלו.
היו כמה מאמנים רוקיס שזכו בתואר, פט ריילי ופול ווסטהד "לאחרונה".
האם היה פעם גמר של שני רוקיס?
(חוץ מהגמר הראשון, חכמולוג)

no funny shtuff
no funny shtuff
8 years ago
Reply to  מאו צה

כן, בגמר השני.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
8 years ago

ג"ס ב-17

captain beefheart
captain beefheart
8 years ago

ג"ס מדגדגים את ה"פו, פו, פו אנד פו" של משה מלון

פינקי
פינקי
8 years ago

וואלה צודק (למרות שכבר יש להם הפסד אחד יותר מלמשה).
קשה לי לראות את הקאבס מנצחים יותר ממשחק אחד כשלאב בחוץ וקיירי חצי מתפקד (אם קיירי חוזר במצב תקין זה סיפור אחר).
לברון לא יעמוד בעומס.

omerb2
omerb2
8 years ago

חבל שיוסטון עלו, היה יכול להיות מעינין יותר עם קליפרס.

captain beefheart
captain beefheart
8 years ago
Reply to  omerb2

לגמרי

פינקי
פינקי
8 years ago
Reply to  omerb2

+1

טל
טל
8 years ago

האם היה מאמן עונה ראשונה אשר זכה באליפות או הגיע לפיינלס וגם האם היה בעבר מקרה של שני מאמני עונה ראשונה שנפגשים בגמר

אסף
אסף
8 years ago
Reply to  טל

לא ולא

captain beefheart
captain beefheart
8 years ago

וזה שאנדרו וויגינס גנב מבלאט את התואר שמגיע לו, על זה שותקים?

רן הנרגן
רן הנרגן
8 years ago

דלבדובה שובר רגלים:

https://vine.co/v/eqxqDYW6DWL

מוש השור
מוש השור
8 years ago

אל תיקח את זה אישית, אבל זה אחד הסרטונים הכי מטומטמים ומגמתיים שראיתי, חוץ מהקטע עם גיבסון שאגב לא היווה שום סיכון לשבירת רגל או כל פציעה אחרת שאר הסרטון מראה מהלכי האסל בלבד. ספציפית למקרה הורפורד, אני מאוד אוהב את הורפורד אבל הוא פשוט משך אותו למטה עם היד, רואים את זה מעולה בזווית מהבייס ליין. אני מסכים שדלבדובה שחקן מאוד קשוח אבל הוא בטח לא איזה ברוס בואן

רבין הוד
רבין הוד
8 years ago

רק בשביל הכבוד יוסטון חייבים לנצח
קרי חייב להפסיק עם ההרגל הדוחה שהוא מוצץ את המגן פה

רועי ויינברג
Admin

ווריוורס. לא בלואו אאוט, אבל יגמר במשהו בין 5 ל-20 נקודות

oron
oron
8 years ago

3-0 מעיד על הבדלי רמות ברורים
זה הסיבה למה אף אחת לא חזרה
ההיבט הפסיכולגי זה רק הקראמבס והסירופ מלמעלה

oron
oron
8 years ago

אגב הבדלי רמות לאו דווקא בחומר השחקנים,אלא גם בפציעות שעבר,הכנה מקצועית,ומוכנות מנטלית.

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

החזרה מ-0-3 קרתה בבייסבול (למשל, רד סוקס חזרו וניצחו את היאנקיס, בבושה שעד היום אוכלת ונוגסת בתפוח הגדול), וקרתה בהוקי יותר מפעם אחת (אני הייתי עד לנצחונות הבית של האיילנדרס על הפינגווינס מפיסטבורג), ולא רק בגמר האזורי אלא בגמר הסטנלי קאפ.

אין סיבה שזה לא יקרה בכדורסל.

bobby
bobby
8 years ago
Reply to  מנחם לס

כמו שכבר רשמתי – ביום בו שוב תהיה סדרה שתגיע ממצב של 3-0 ל-3-3, אני בטוח שהמהפך יושלם.
בהתחשב בכך שבהיסטוריית הליגה זה קרה רק 3 פעמים (הפעם בדקתי), ובכל שלושת הפעמים הקבוצה שהובילה 3-0 ניצחה את השביעי, אז יש סיכוי לא רע בכלל שבפעם הבאה במשחק 7 הקבוצה שהייתה בפיגור תשלים את המהפך!

נחיה ונראה הלילה האם עדיין יהיו לנו 2 סדרות בהן זה יכול לקרות, או שתיוותר רק סדרה אחת עם הסיכויים הקלושים האלה..

no funny shtuff
no funny shtuff
8 years ago

שתי הסדרות יגמרו בסוויפ. הלוחמים ב-9 הפרש אחרי שלושה וחצי רבעים צמודים.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

תודה לרון המשיח והמשגיח ולמולי הוגה הדעות
על פרוויו מצוין. גם מיגנטתם תגובות טובות.
זוכר את בוסטון עם פירס אלן מובילה 3-2 על מיאמי
שגרנט מקניט ומנסה להכנס לראש של לברון.
מיאמי הפכה את התוצאה. יכול להיו 3-1 אך איני בטוח.

מתישהו תשתנה ההיסטוריה וההיסטריה של הקבוצה
המופסדת וינצחו 4 אחרי 3 הפסדים
הלוואי ונראה את זה מתישהו.

k_700
k_700
8 years ago

היום יחתם הסיפור של הבלוף העונה לשם- יוסטון.

אין לי מושג איך קיימים אוהדים שלהם שאשכרה רואים התקדמות במצב שבו פרנצ'ייז שהיה אמור להיות בתקרה שלו העונה יחטוף סוויפ בגמר מערב(כנראה שכאלה כמו אפלטון רק מהטעם של גמר מערב משתכרים).

למה הם בלוף??

כי הם לא הוכיחו אחרת למען האמת.
נצחו את הסדרה נגד דאלאס, הוכיחו כבר אז ממה עשויה ההגנה שלהם גם נגד החטיארים שברחו מהבית אבות.

אני כמעט ולא נותן להם קרדיט על מה שקרה מול הקליפרס ולמה אני כזה?? לא משנאה אלא מהגיון.
יוסטון הגיעה ל2 משחקים ורבע מתוך סדרה של 7 משחקים שבהם הקליפרס לגמרי שלטו(לעמחה- היו הרבה יותר חזקים, טובים ועליונים ב4 משחקים ו3/4 משחק נוסף).

את המשחק ה-7 הם לקחו אחרי שפוררו מנטלית את הקליפרס עם החזרה במשחק 6(שבכלל התרחשה כשהכוכב הגדול לא על הפארקט).

אני רואה בהדחה הזאת יותר התפוררות מנטלית של קליפרס, כזאת שאתה תזכה לראות פעם בעשור מאשר איזה חזרה מהקבר שמעידה על חוזק ושינוי כיוון מצד יוסטון.

לעוף אחרי רצף הנסיבות האלה בגמר מערב ומבלי לקחת משחק אחד, כן היה משחק אחד צמוד שאחרי שג"ס פתחה בלי בעיה פער מוקדם של 17 נקודות(מול ההגנה של יוסטון יותר מדי קל לפתוח פערים כאלה תוך כדי משחקים בפליאוף ואני תוך כדי העונה הרגילה טענתי שההגנה שלהם זה בלוף אחד גדול! וקבוצה שבנויה בעיקר על היכולת של השחקנים ליד לקלוע+כוכב שבונה על בלופים בדרך לקו זה מתכון לקריסה בפליאוף בעיקר כשאתה צריך להתעסק עם צ'וקרים מהזן של האוורד, סמית' וכו…) ובסופו של דבר פערי הרמה האמיתיים נראים תוך כדי הסדרה וגם איזה משחק מסכן שיוסטון יגנבו בבית לא ישנו את ההבדל הזה.

ומכאן שלא ברור לי איך אוהד יוסטון יכול להתנחם במצב כזה ובמיוחד כאלה מהזן של אפלטון שתוך כדי העונה ראו בקבוצה שלהם קונטנדרית לגיטימית.
קונטנדרית לגטימית צריכה באמת לאיים על התואר, לא? מקונטנדרית לגיטימית באמת מתאכזבים כשהיא נכשלת בהגעה למטרה שהיא אחת ויחידה- טבעת.

פרס ניחומים כמו הגעה לגמר מערב זה בכלל לא רלוונטי לקבוצות שהן קונטנדריות אמיתיות, מקסימום לאטלנטה ולכל הסחלה שלברון צריך להתמודד איתו במזרח.

כמו שאני מדרג את הקבוצות בליגה(ולאורך כל העונה ובעיקר כשאני לא מתרשם מדירוגים של העונה הרגילה, דירוגי דביז'נים מטופשים) יוסטון לאורך כל העונה מבחינתי הייתה בערך מקום 5 בכל הליגה(כשגם את קליבלנד דירגתי מעליה).
ולכן אני ממש לא מופתע כשהיא מובסת בשלב שאין לה כל סיכוי מראש לעבור.

לסיום- סוויפ ואם ירצה האל מקסימום יגנבו משחק ויקבלו 45 הפרש במשחק הבא(והכל בשביל שגם אפלטון יפרד מאתנו עם חיוך).

k_700
k_700
8 years ago
Reply to  k_700

כמובן שהקליפרס היו עליונים ב3 משחקים מלאים ו3/4 מהמשחק ה-6.***

Mbk
Mbk
8 years ago
Reply to  k_700

שלא תנחס את גולדן סטייט
יש לי דה זה וו עצבני מהסדרה מול הקליפרס

asaf
asaf
8 years ago

מתי בערך יתחיל הרבע האחרון?

Mbk
Mbk
8 years ago
Reply to  asaf

חמש וחצי

k_700
k_700
8 years ago

אין פה ניחוס יש פה הסתכלות אמיתית וריאלית על מצבה של יוסטון לאורך הפליאוף(תוך הבאת נימוקים משכנעים ותומכים ממה שאני ראיתי ממנה לאורך כל העונה) ואל מול המטרות הריאליות שאנשים שקראו להם "קונטנדרים" הציבו.

אני לא טוען שהם בלוף מתמשך בגלל דוויט האוורד או חוסר בחיבה לג'יימס הארדן.
אני פשוט מעמיד אותם מול מראת המציאות וטוען שהם לא הראו לי כמעט כלום כדי שאני אחליק ואגיד טוב נו הם עשו עונה יפה, יעני סיימו 2 בליגה, חטפו סוויפ או בעיטה בגמר המערב ובכל זאת…

אז אין בכל זאת.
ברגע שאתה מגדיר קבוצה כקונטנדרית יש רק מקום אחד—>טבעת.

במקרים קיצוניים גם הפסד יפה בגמר יחשב לאיזשהו הפסד שיש לקחת ממנו משהו.

יוסטון היום בשיא שלה, כמה שנים עוד אפשר לבנות על פרויקט עם האוורד בשיא? כמה שנים אפשר לשמור על כל מיני טרנס ג'ונס ודונאטס על חוזי רוקי עם ג'וש סמית' בשקל 90 וקורי ברואר כאס מהספסל?? זה או היום או לעולם לא בוואריציה הזאת, לכן אני עומד מול מראת המציאות ומבחינתי אם מישהו פלט לאוויר בחוסר אחריות שיוסטון עם ההגנה המגוחכת שלה וההתקפה שנראית יפה בתנאי שיפוט של ג'ואי קרופורד בעונה הרגילה, היא קונטנדרית- אז ככה אני שופט אותה כמעומדת לטבעת לא פחות מזה.

ואם זה הסטנדרט שגם האוהד המפורסם שלהם פה(אפלטון) הציב להם ערב פתיחת הפליאוף אז אין שום סרט ש4-0 או 4-1 בגמר מערב יכול להוציא אותם מהעונה הזאת פרט לכשלון חרוץ.

כמובן שפירטתי גם על החאווה בחצי הגמר, חאווה שלא תחזור על עצמה גם בעוד 10 שנים וכשבתכלס הקבוצה שעברה נראתה כמו קבוצה חזקה בשני משחקים ורבע מתוך סדרה של שבעה משחקים וזה לבד מספר את המחטף עצמו(וכשביתר המשחקים היא בעיקר נראית כמה דרגות מתחת לקליפרס).

אם אחרי כל זה יוסטון משנה לגמרי את האופי שלה ומראה לי משהו שונה לגמרי שלא ראיתי ממנה לאורך כל העונה האחרונה והפליאוף הזה? אז אני מוריד את הכובע ויותר מזה גם פוסק שזו כנראה אחת הקבוצות החזקות מנטלית בהיסטוריה של המשחק הזה.
כי לעשות שינוי של 180 מעלות כשאתה כבר חפור עמוק בקבר ולחזור לעצמך עם 2 נצחונות באורקאל+ נצחון ביתי וכשאתה במצב של 3-0.
כמובן שהסיכוי שדבר כזה יקרה כמו הסיכוי שהאוורד פתאום יתגלה כפרנצ'ייז פלייר, כלומר 0.000000001 אחוז.

כמובן שכל מה שאמרתי פה לא יגרום לאוהדים חסרי מושג או סתם שיכורים מהסיטואציה לטעון שיוסטון עשתה את שלה וגם אם תפסיד היום ב45 הפרש לחמישייה השנייה של ג"ס.
אני לא באמת מצפה להבנה או אובייקטיביות מצידם.

Mbk
Mbk
8 years ago
Reply to  k_700

כמה שאני מתעב את יוסטון הם עשו דבר ענק מול הקליפרס ( שעליה חבל להרחיב את הדיבור )
הארדן הצמיח ביצים העונה והם יגדלו משנה לשנה
הווארד כשלון חרוץ בגישה שלו למשחק
היה המון מזל ליוסטון אבל גם יכולת
לבנות על זה לשנים הבאות ? ממש לא
להסיר בפניהם את הכובע ( או לאכול עם המון רוטב צ'ילי חריף ) גם כן אופציה גם אם יפסידו 50 הפרש הלילה

k_700
k_700
8 years ago
Reply to  Mbk

אתה באמת לא חושב שהחזרה מהקבר הזאת מול הקליפרס אחרי פיגור 19 היא יותר נפילת מתח פסיכית ושוקיסטיות של הקליפרס מאשר משהו ענק של יוסטון(ואני שוב אזכיר שזה בכלל קרה בלי הארדן על המגרש!! הכוכב הענק שלהם שכמעט שני סיבובים היה רדום לגמרי!).

אין לי מושג איך אפשר להגיד משפט כזה של להסיר בפניהם את הכובע ואם הם מפסידים היום 50 הפרש ובעצם מודחים בסוויפ בגמר מערב בלי שבאמת נתנו פייט מינימלי.

לדעתי זה אפילו העת לחתוך גם את המאמן וגם לשנות את הפרצוף של הקבוצה הזאת.

זה בעולם שלי בכל אופןו שבו קונטנדרית צריכה להתגאות בהישגים ומלחמה אמיתית על התואר לא במלחמה בחצי גמר מערב מול האפסיות ההיסטורית של הקליפרס.

oron
oron
8 years ago

איזה ביצים בדיוק יש להארדן?
הארדן זה השחקן שייקח אותך לבאר,אבל אף פעם לא תשתה ממנו
לא רואה את יוסטון לוקחת אליפות ברוסטר השחקנים הזה.

oron
oron
8 years ago

BOOBY עדיין לא הסברת למה דווקא יוסטון ועוד עם פרנסיס?

פינקי
פינקי
8 years ago

יוסטון לא היו קונטנדרים, וחוץ מאוהדי הקבוצה (שאני לא מאשים אותם, זה חלק מלהיות אוהד) אף אחד לא ציפה מהם לקחת אליפות, והאמת גם גמר מערב היה מעל למצופה (אני ניבאתי להם הפסד עוד מול דאלאס).

אבל k700, אולי אני מתבלבל עם מישהו אחר, אבל זה לא היית אתה שחגג פה את הבחירה השנייה של הלייקרס בדראפט כאילו מינימום חזרתם לימי שאקובי?
אם זה אכן היית אתה, אז אני לא מבין איך אתה מעז לדבר על אוהדי יוסטון…

מוש השור
מוש השור
8 years ago

אני לא יודע אם תהיה קבוצה שתחזור מ 3-0, מה שכן, אם תהיה, בדוק שזה יהיה מול הקליפרס 😠

k_700
k_700
8 years ago

אתה ממציא/אהוזה/ משקר/ מטעה, תראה איזה נחמד אני היום בניגוד אליך אני זורק פה טענה עם שלל אופציות שבטוח אחת מהן תקפה לגביך(בניגוד לשטות שכתבת).

מי הפך את יוסטון לקונטנדרית?? נתחיל בשאלה מי לא.
תכנס לכל אתר ספורט אמריקאי בחודש וחצי האחרונים, תקרא כל POLL באתר בסיסי מי המעומדות הבכירות לתואר ועוד אחרי שיוסטון קיבלה את דאלאס המפורקת בסיבוב הראשון והרי לך מעומדת שסומנה לתואר.

תמשיך לזה שהיא סיימה מקום שני במערב ושלישי סה"כ.
לא מספיק כדי לאכול את הלאקרדה שהם קונטנדרים???

אז אתה בבראקט שלך לא נתת להם בכלל קרדיט, כמו שאני חריג בהערכה שלי כלפיהם אתה עוד יותר חריג(ומנותק).

גם כאן היו מספיק הזויים שליפפו ידיים וחשבו שהם מסוגלים ללכת עד הסוף ערב פתיחת הפליאוף.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

לילה טוב לכולכם, חשבתי 3:30 וזה נראה לכיוון 4:00

יואל
יואל
8 years ago

מתנה לצנונים HD

https://livehouse.in/channel/222895

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

יוסטון מנצחת הערב על בטוח. ברור שהיא תפסיד את הסידרה, אבל הערב היא מנצחת

יואל
יואל
8 years ago

עוד אחד HD בלי פאקינג פרסומות

http://castalba.tv/channel/26186

יואל
יואל
8 years ago

יוסטון מפסידה

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

K=700 פתאום ממלא עמודים שלמים, ואת מי הוא מנסה לשכנע? כולנו יודעים שהווריורס תנצח את הסידרה. אבל היום מתחיל קאמבק מפחיד של יוסטון שלא יסתיים בנצחון כללי בסידרה, אבל ינצחו לפחות הערב, ואולי אחד בסן פרנציסקו.

סוס מעץ
סוס מעץ
8 years ago

ונאחל לכולם כמה שיותר תמונות של קרי האימא

יואל
יואל
8 years ago

וואן גנדי ומרק ג'קסון = זיין מוח + מניוק

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

אוי ואבוי. שוב ואן גנדי

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

שעון הבילוגי הפלייאוף שלי מעיר אות בזמן למשחקים
מקווה שיהיה משחק טוב של 2 הקבוצות
מרק ג'קסון אמר שקארי הבסט פיור שוטר (לא תקבל בחזרה את הג'וב)
http://nbaliveonline.tv/houston-rockets-live-streaming/

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

אוי ואבוי. שוב קרופורד…

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

ראיתי את ואן גאנדי וישר חשבתי על מנחם ש"אוהב" אותו
מתנצלים מנחם היקר

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

שלשה של ג'אש. 0-3
אחזור הנה יותר מאוחר כשיהיו כאן עוד כמה נשמות

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

5-0
לרקטות

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

9-0 לטילים

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

0-9 לפני המשחק כתבתי: יוסטון מנצחת הערב ע-ל ב-ט-ו-ח. ומתחילה חזרה רצינית לסידרה הזאת. בסוף הווריורס תנצח, אבל עלול לקחת לה 6 ואפילו 7 משחקים.

חכו וראו.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

פסק זמן תודה יואל על הלינקים
קרופוד שאף אחד לא אוהב וואן גאנדי זה כבר יותר מידי למישהו 🙂

סוס מעץ
סוס מעץ
8 years ago

אני אגיד לכם מה
אם יוסטון חושבים לנצח את המשחק בנשק השלשות שהוא הנשק הטבעי של הלוחמים, זה הולך להתפוצץ להם בפנים

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago
Reply to  סוס מעץ

באמת? מאיפה אתה יודע?

שי אבן-צור
שי אבן-צור
8 years ago

איזה פתיחה של יוסטון!!!

hebrewman
hebrewman
8 years ago

ג'וש סמית בתפקיד לברון ג'יימס!!!

זיו
זיו
8 years ago

וואו איזו התחלה של יוסטון

דור בלוך
דור בלוך
8 years ago

בוקר טוב סטף

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

ג'אש סמית 5 מ-5 מה-3…

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

הארדן היחידי שעדיין לא תרם מאומה…

משחק מטורף

שי אבן-צור
שי אבן-צור
8 years ago

בוגוט מכדרר על הקשת…

שי אבן-צור
שי אבן-צור
8 years ago

מעניין אם סמית ימשיך באותו קצב

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

אם סמית ימשיך באותו קצב, יוסטון תקלע 140

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

סטפן קרי כבר 3 מ-4 או 4 מ-5 מה-3. כ\ל שלשה – שיא חדש

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

הסידרה הזאת לא הולכת להיגמר כל כך מהר.

שי אבן-צור
שי אבן-צור
8 years ago

קרי בעניינים

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

ברבוסה הוא חתול המשתחל בין כולם

ברץ
ברץ
8 years ago

מה זה המערב פח הזה?
אין שום הגנות…
אם גרין הולך לשמור על לברון כמו שהוא שומר על סמית' בהחלט יש סיכוי לקליבלנד…
לצערי אני לא יכול להישאר, צריך לישון לפני העבודה.
לילה טוב ומשחק מהנה!

שי אבן-צור
שי אבן-צור
8 years ago

מנחם, לי נראה שהסדרה נגמרת היום

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

שי, אתה רציני?
כתבתי לפני שהתחיל שיוסטון מנצחת היום, ומנצחת גם את המשחק הבא באוקלנד.
לא אתפלא אם יוסטון תהיה הראשונה אי פעם לחזור מ-0-3 ל-4-3. אומר לך אם זה יקרה או לא אחרי המשחק הכא בגולדן סטייט

יואל
יואל
8 years ago

יוסטון אלאיסטור אבל עדיין יוסטון יפסידו

hebrewman
hebrewman
8 years ago

קורי ברוואר בא לשחק באולסטאר??? מה זה הרכות הזאת?

מאירי
מאירי
8 years ago

יוסטון חיברו מגנט לכדור וברזל לחישוק.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

אוהדי יוסטון תתעוררו!
בליץ מטורף וספק אם ראיתי כזה רבע מאז
הספרס שנה שעברה בגמר מבחינת אחוזי שדה
ג'ש סמית 5-5

גיא
גיא
8 years ago

אם יוסטון לא מסיימת עם נוק-אאוט את הרבע (הפרש קרוב יותר ל-20 מל-10) הווריארס יחזרו למשחק. רבע של 73% חייב לייצר הפרש מספק
(לא יחזור עוד אחד כזה בקרוב)

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

סמית לא סתם 5 מ-5. הוא 5 מ-5 מה-3

שי אבן-צור
שי אבן-צור
8 years ago
Reply to  מנחם לס

מנחם, יוסטון לוהטים כרגע אבל כל מה שהלוחמים צריכים זה להגיע עם מינוס עשר למחצית
נחכה ונראה

גיא
גיא
8 years ago

ככה חןזרים מפסק זמן!

מאירי
מאירי
8 years ago

משחק אולסטאר.

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

אז מה? ייגמר 180 נקודות?
מה שרואים היום זה את גן הילדים של הווריורס נגד הגברים של יוסטון.
ואפלטון מחמיץ את רגעיה היפים ביותר של קבוצתו.

גיא
גיא
8 years ago

45 נק' מ-22 זריקות ליוסטון ברבע. מטורף.

מאירי
מאירי
8 years ago

לדעתי, באירופה דבר כזה היו עוצרים עם איזה פאול מלוכלך, שיוציא את הקבוצה השניה מהזון המשוגע הזה, הבעיה היא שהמאמנים בNBA בחיים לא יורו דבר כזה בכוונה.

ושוב רואים רגעים שהמשחק מתנהל כמו מערב פרוע בלי שליטה ואיזונים, אלו נקודות התורפה בNBA, כמו סיום משחק 6 מול הקליפרס.

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago
Reply to  מאירי

נכון. צריכים לעבור למשחק אירופאי, עם מאמנים אירופאים, ושחקנים אירופאים. למה לא? סוף סוף נראה כדורסל "נכון".

מאירי
מאירי
8 years ago
Reply to  מנחם לס

לא הכל זה שחור ולבן, גם לי ברור שאין כמו הכדורסל האמריקאי, ציינתי נקודת תורפה מסוימת.

מנחם, האין לדעתך שום דבר שהכדורסל האמריקאי יכול ללמוד ממקבילו האירופי? כלום?

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

45-22 זה קצב של 180 נק ליוסטון במשחק.
8-9 מהשלשות. פירגיוני נכנס יורה,אריזה ג'ונס טרי האוורד
כל מטאטא יורה, הארדן 10 נק' אך הפתיע אותי בהגנה יותר.
מעניין אם זה קרוב לסאן אנטוניו שנה שעברה או יותר
באחוזי שדה. מטורף.

דור בלוך
דור בלוך
8 years ago

סטיב קאר עם מסיבת עיתונאים פופוביץ'ית

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

תחשבו: 45 נקודות ברבע.
איך אמרו באפולו 8 (או משהו כזה)?

"יוסטון! WE HAVE GOT A PROBLEM!"
אבל הפעם הטלפון עולך לסן פרנציסקו.
"סן פרנציסקו! אנחנו בבעייה!!"

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

ממהשראיתי במשחק המהיר והמפתיע הזה ההגנה של
הסן פרנסיסקנים לא היתה רעה פשוט הם לא הרביצו,
ויוסטון בזון מטורף בהתקפה.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

+2 למנחם חח

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

הטמבלים האלה לא יודעים שלקרופורד אסור לומר מילה? אפילו מבט לא מתאים חוטף טכני

k_700
k_700
8 years ago

קרופורד זה השופט המושלם בשביל יוסטון ובעיקר הארדן.

אין שופט שישלח אותו יותר לקו ויחלק יותר טכניות מושחטות לצד השני.

לכן אי אפשר להגיד שהטקסנים לא מקבלים את התנאים האופטימליים בשביל להציל מעט את כבודם.

שי אבן-צור
שי אבן-צור
8 years ago

איזה טכנית מטומטמת!

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

צ'יפחו את לווינסטון טרנס ג'ונס אם אינני טועה
הוריד לו ת'ראש במתפרצת והלוחמים קיבלו טכנית בגלל תלונה

hebrewman
hebrewman
8 years ago

יוסטון הצליחו לקלוע כל כך הרבה בגלל התקפות מתפרצות וזריקות ב15 שניות ראשונות של השעון… הם חייבים להמשיך לרוץ, בינתיים כשהם לא רצים ג"ס מצליחים לעצור אותם…

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

ממש טכנית הפוכה ולא צודקת

שי אבן-צור
שי אבן-צור
8 years ago

בשביל הפרוטוקול – ליווינגסטון צדק עם הבקשה לעבירה

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

K-700, קרא את דברי: העסק הזה הולך למשחק שביעי.

k_700
k_700
8 years ago
Reply to  מנחם לס

אמממ לא.
זה יגמר בסוויפ כמו שיוסטון שווים ובתנאי משחק אופטימליים עבורם.

p
p
8 years ago

העברתי עכשיו בליג פס. לא היה אפילו קרוב ל3 שניות.
השריקה אחת ההזויות שראיתי.
(לא טוען לקיפוח של אף קבוצה, פשוט השריקה הזאת באמת הייתה חריגה. זה אפילו לא היה קרוב…)

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

ראיתם את ההשתטחות של קרופורד?

גיא
גיא
8 years ago

היום אחרי כל פסק זמן, יוסטון מעלה את ההפרש בעוד כמה נק'.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

נהדר ההחלקה של גואי קרופוד השופט השנוא
צחקתי בקול

kak2
kak2
8 years ago

קרופורד צולל יותר מהר מדלהדובה!! ענק! זה שיא הפלייאוף עד עכשיו

מאירי
מאירי
8 years ago

קרופורד עם טכנית לריצפה.

p
p
8 years ago

אני לא יודע מה אני מעדיף שייעלם מהליגה שנה הבאה:
1. האק-דה-X
2. ג'ואי קרופורד

kak2
kak2
8 years ago

אני חושב שזה הולך להגמר בשבעה משחקים כמו מנחם!!

kak2
kak2
8 years ago

לטובת גולדן סטייט

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

וואייי. מקווה שהכל בסדר. זעזוע רציני בקודקוד.
לא צחוק

kak2
kak2
8 years ago

אופס קליבלנד הרגע זכו באליפות

שי אבן-צור
שי אבן-צור
8 years ago

אוי ואבוי
איזה נפילה

גיא
גיא
8 years ago

מפחיד

סוס מעץ
סוס מעץ
8 years ago

זהו
עכשיו נגמר המשחק

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

שולח אנרגיות ריפוי לקארי

kak2
kak2
8 years ago

די נמאסת עלינו

מאירי
מאירי
8 years ago

אוי געוואלד.

קונאן הברברי
קונאן הברברי
8 years ago

אלוהים ישמור נראה שהוא פירק את הזרוע 🙁

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

הראו את הנפילה בשידור איטי. סטפן קרי חטף זעזוע רציני.
ממבט ראשון: הוא גמר את הפלייאוף. לא ירשו לו לחזור.

מילס
מילס
8 years ago

אויי ויי…אבל הוא קשוח

k_700
k_700
8 years ago

איזה מילף MISS קארי!

מילס
מילס
8 years ago

אין מצב שהוא סיים תעונה

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago
Reply to  מילס

כן? אין לך מושג מה זה זעזטע מוח רציני. הוא חוזר מוקדם מדי, וזה עלול לעלות לו בדימנשיה ומה לא, בגיל 60

hebrewman
hebrewman
8 years ago

נראה שתשעה באה הגיע לטויוטה סנטר…

גיא
גיא
8 years ago

יפה איך שהקהל ביוסטון מחא כפיים לקרי בעודו יורד לחדרי ההלבשה.

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago
Reply to  גיא

בוודאי. הוא אהוב בכל מקום, אפילו כיריב

שי אבן-צור
שי אבן-צור
8 years ago

טוב, עכשיו הטילים כנראה ינצחו

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

קאק הקקי לך למקום שבו ירצו אותך בית חולים לחולי נפש
ותפסיק להתחנף כולנו לא רוצים בחברתך

kak2
kak2
8 years ago

אתה משעמם כמו פת לחם יבשה במדבר

hebrewman
hebrewman
8 years ago

עכשיו צריך להבין מה אנטיץ' עשה ללברון במשחק השני…

kak2
kak2
8 years ago

כל החרמנים על אמא של סטף , לכו להרגע בשרותים

מאירי
מאירי
8 years ago
Reply to  kak2

תתבייש.

kak2
kak2
8 years ago
Reply to  מאירי

למה חרמניקו?

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago
Reply to  kak2

סטפן חטף זעזוע ממוח רציני ביותר, ורבין מתבדח על אמא שלו.
אתה בן 40. אתה לא מתבייש?

מאירי
מאירי
8 years ago
Reply to  מנחם לס

מנחם, אני חושב שאם יש אפשרות למחוק הודעות, זה הזמן להשתמש במחק.

מאירי
מאירי
8 years ago

K700 הוא הקמע הרשמי של יוסטון, בכל פעם שהוא משחרר עליהם עוד נבואת זעם, הם דופקים חתיכת משחק.

מבחינת הארדן ושות', תבוא כל יום.

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

מי שזוכר (או יודע) מה קרה לסידני קרוסבי, שחקן הוקי הקרח מס' 1 בעולם מפיטסבורג פינגווין, שחטף זעזוע מוח אפילו פחות ממה שנראה לי ממה שחטף קרי, ואחרי שניסה לחזור לשחק הוא התמוטט, ונאלץ להיעדר שנה שלמה.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

ממש מבאס את המשחק אי אפשר להגיד שהאיש השקט
קארי הוא לא לוחם אמיתי שמתאבד על הגנה

k_700
k_700
8 years ago

The NBA determined that it won't move up the NBA Finals and it will start on June 4, as expected.

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago
Reply to  k_700

עוד לפני פציעת קרי הסידרה היתה הולכת ל-7 משחקים, אז מה יש לNBA לדאוג?
מתי יתחיל להיות לך מושג מינימלי בכדורסל?

k_700
k_700
8 years ago
Reply to  מנחם לס

מלפני 15 שנה בערך.

שי אבן-צור
שי אבן-צור
8 years ago

קליי

k_700
k_700
8 years ago

13 הפרש.

מאירי
מאירי
8 years ago
Reply to  k_700

תמשיך, תמשיך לעשות שירות ליוסטון, הם כאן כדי לצחוק עליך.

k_700
k_700
8 years ago
Reply to  מאירי

מה זה לצחוק הם כל כך צוחקים כשהם ב-3-0, נתנו את הרבע הראשון הכי טוב בהיסטוריה שלהם ועדיין ב2 דק' של אחרי הפציעה של קרי ג"ס מצמקת בלי להזיע ל10 הפרש.

איך אמרו פעם הגששים? העולם מצחיק אז צוחקים.

שי אבן-צור
שי אבן-צור
8 years ago

קליי!!!

מאירי
מאירי
8 years ago

יוסטון אשכרה חושבים שהם באולסטאר.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

קליי תומפסון ממלא מקום ב2 שלשות, אני מאד יתבאס
כמו בפציעה של קארול ושל לאב, מקווה שיבריא

שי אבן-צור
שי אבן-צור
8 years ago

קרי לא צריך לחזור הלילה
קליי הולך לתת התעלות שלא ראינו ממנו בפלייאוף עד עכשיו

k_700
k_700
8 years ago

לא הייתי פה תקופה מסוימת מישהו מסוגל לעדכן אותי בדבר המהותי העיקרי אם רבין הפסיק כבר להשריץ ילדים?? זה לא תרסיס מדבר זו הדאגה לאנושות מדברת.

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago
Reply to  k_700

עזוב את רבין. קרי חטף פציעה שעלולה לסיים לו קריירה ורבין מתבדח על אמא שלו

k_700
k_700
8 years ago
Reply to  מנחם לס

זה לא פציעה שמסיימת קריירה.

זה חשד חמור לזעזוע מוחהווה אומר יום וחצי של השגחה כדי למנוע את הזעזוע מוח היותר רציני שיכול להווצר.

במקרה הכי גרוע יהיה פגיעה בצוואר שזה כמובן יכול להפתר בניתוח.

זה לא אני או אתה נפלנו ככה זה אתלט רציני נפל.
הכל יהיה בסדר איתו.

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

לפעמים אסונות כאלה משנים את הכל

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

אני רוצה שיהיה ברור לכולם שקרי סבל פציעה רצינית ביותר.

מאירי
מאירי
8 years ago

מבחינת הוורירס זה הזמן להאק אה דוויט.

kak2
kak2
8 years ago

מנחם , סטף חטף מכה אבל נראה לי שאתה קיבלת את הקונקאשן….
אני רק התרעתי מחרמנים כגון קי 700 שבזמן שקרי פצוע מתחילים לרייר על אמא של כמו חיילים בגבול המצרי שלא ראו אשה כבר עשר שנים, אז שלחתי אותם לשרות׳ים שירגעו .
ומי זה רבין ? הנמסים שלך?

שי אבן-צור
שי אבן-צור
8 years ago

מנחם, אתה מגזים
פציעה מסיימת קריירה?

מילס
מילס
8 years ago

מנחם אתה סתם מגזים

kak2
kak2
8 years ago

מנחם חטף קונקאשן מהנחיתה של סטף….
מסיימת קרירה? התערבות שהוא משחק במשחק הבא?
יש אווירה של אבל בשידור ובאולם

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

עדיין מבואס, הדברים ששי אמר ראויים

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

אין לכם מספיק ידע בנידון.
ראשית, הוא לא יורשה לחזור לשחק כמה שבועות עד שיתברר איזה נזק גרם זעזוע המוח.
אני אומר זאת אפילו לפני שהודיעו שזה זעזוע מוח. אבל אני ראיתי זאת בטיווי של 70". הוא חטף אשכרה זעזוע רציני, לדאבון כולנו.

kak2
kak2
8 years ago

וואייייי

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

הייתי בטוח שהשלשה של כל המגרש נחשבת!

kak2
kak2
8 years ago
Reply to  מנחם לס

היית בטוח בהרבה דברים….
כגון זה שקרי סיים קרירה… אבל מה לעשות ובמשחק הבא הוא עולה כמו פנתר. בן אדם ששובר חוליות בצוואר נשאר משותק או מת במקום תלוי באיזה חוליה הוא שבר. הייתי מצפה מפרופסור לפיזיולוגיה לדעת קצת על גוף האדם

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

תהיו בטוחים שקרי כבר בדרך לבית חולים (לא הודיעו אבל אני כמעט בטוח)

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

אם לא קרה לו זעזוע מוח רציני ביותר הוא בר מזל.הלוואי.הלוואי שבמקרה הכל יהיה בסדר.

שי אבן-צור
שי אבן-צור
8 years ago

מנחם, זוכר שאמרתי שכל מה שהלוחמים צריכים זה להגיע עם מינוס עשר למחצית?
אז הנה

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

נחכה ונראה. עשר זה עדיין עשר, אבל אני מנסה לקבל ידיעות בקשר לקרי

משה כוהן
משה כוהן
8 years ago

ברור שלא משחקים עם זעזוע מוח ויש סידרת בדיקות וכמה שבועות התאוששות לעבור .

אבל מנחם אתה דיברת על חזרה של שלושה שבועות במקרה קווין לאב אז אתה לא מבין הרבה ברפואה אז מספיק לעשות רושם .

אץה לא יודע מה קרה ואף אחד לא יודע בשביל זה יש רפואה טומוגרפיה בדיקות לחץ ראש ועוד .
אז אתה לא מבין אבל מדבר די .

kak2
kak2
8 years ago

אמרו שהוא בחדר הלבשה עם אבא שלו (אמא שלו נסעה לקי 700 שירגע)

k_700
k_700
8 years ago

לא יודע מה אתכם אני צחקתי בשריקה.
יוסטון ברבע הראשון הכי גדול בהיסטוריה שלה(בטח בפליאופים לדורותיהם), קולעת ב90 אחוז, מסיימת חצי בכמעט 78 אחוז ועדיין יורדת ביתרון של 10 נקודות מסכנות??? מסכם את כל האומללות של הקבוצה הזאת.

אפילו חסרון של הMVP מרבע שלם הם לא מנצלים כדי לברוח.
קבוצה רצינית עם הגב לקיר שמה פה 35 הפרש במחצית והופכת את החצי השני לגארבג' טיים לחמישיות שניות.

יוסטון? זה ילך עד הסוף במשחק הזה וגם אם בנס ינצחו, יובסון במשחק הבא כי זה מה שהם שווים, להפסיד סדרה בתבוסה.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

מקווה שיבריא, הדברים ששי כתב לפני לטובת הלוחמים
ראויים כי הם יכולים לחזור מכל פיגור, ולמרות שהיה רב הזמן
20 הפרש היה מתח מתי הלוחמים יתחילו להפגיז.
אך עם ה4 נק של הארדן מהצבע הנגדי ששחרר לאחר
הזמן החוקי המזל נראה עם יוסטון, זריקה כזו
ראויה ל4 נקודות

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

ל-NBA ישנו פרוטוקול מסויים בקשר לזעזועי מוח. לצערי אינני יודע מה הוא בדיוק. אם אכן הוא חטף זעזועף יקבעו באיזו רמה הוא מ-1 עד 5. לפי הרמה שתיקבע – ככה הוא יצטרך להיות בריהביליטציה.

איש הערפל
איש הערפל
8 years ago

יחזור משחק הבא.
החדשות הטובות (והרעות לרוקטס וקאבס) שקליי תומפסון נזכר לשחק.

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

הלוואי. אבל אני בטוח שתיעלם ותתבייש להראות את פניך כאן אם הוא גמר את העונה.

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

למעשה, הפרוטוקול הוא ב-NFL ואני לא בטוח אם ה-NBA אימץ אותו גם לשורותיו.

משה כוהן
משה כוהן
8 years ago
Reply to  מנחם לס

מספיק לכתוב שטויות:
זעזוע מוח מחייב שליחה מיידית לחדר מיון והורדת לחץ ראש בצקת מידי .
זו רפואה לא ספורט אין סיבה להשאיר אותו בחדר הלבשה מיד למיון זהו .

hebrewman
hebrewman
8 years ago
Reply to  מנחם לס

מארק ג'קסון אמר שיש פרוטוקול

מאירי
מאירי
8 years ago

אמרתי לכם שיוסטון שמו מגנט בכדור וברזל בחישוק?

זה למה הסל של הארדן נכנס.

https://mtc.cdn.vine.co/r/videos/85AE24A9A31214806067851243520_3b7271b8152.1.5.2047280775071660648.mp4?versionId=xB48XX6Xy.t7u.cE30uVtoHdmynabvMO

EKak
EKak
8 years ago

קיי השמועות עליך הם שהיית במידברן, זה נכון?

EKak
EKak
8 years ago

אם קרופורד התאושש מהנפילה שלו אני די בטוח שסטף חוזר למשחק הבא כמו נמר

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

ומי היטה האהבל שהישווה את הפציעה של לאב לזעזוע מוח, אחרי כל מה שניכתב כאן בשנתיים האחרונות על זעזועי מוח, והשפעתם על המוח, אם זעזוע לא מקבל טיפול מושלם עד שהמוח חוזר לקדמותו.
ישנם כאן מפגרים כמשה כוהן ו-KAK -רבין – שמגרד לי למחוק אותם ולהיפטר מהם, כי עכשיו הם הופכים למרעילים של ממש.
לא אותי. את קרי

EKak
EKak
8 years ago

הוא קושטינאבללחזור למשחק הזה… אפשר להרגע מנחם, משחק הבא יחזור

EKak
EKak
8 years ago

מנחם אתה נהיה עצבני כשאתה טועה…
זה מצחיק

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

הודיעו עתה שאם מחליטים שאכן היה לו זעזוע מוח, עליו יהיה לעבור סריה של בדיקות לפני שיורשה לחזור לקבוצה. לך תדע כמה אורכת סריה של בדיקות כאלה, ועד כמה שידוע לי בוסטון ג'נרל הוספיטל הוא בית החולים שכל הספורטאים הולכים אליו לבדיקות.

סוס מעץ
סוס מעץ
8 years ago

בלי קרי הלוחמים ילחמו וגם ינצחו
בתחילת הרביעי הטילים ישברו סופית

EKak
EKak
8 years ago

אמרו בשידור שמעבירים אותו בדיקות בחדר הלבשה לראות אם יכול לחור למשחק… זה פרוצדורה מסודת. תפסיק להפחיד את החברה סתם מנחם! דורון תכף נכנס מתחת למיטה

שי אבן-צור
שי אבן-צור
8 years ago

ההגנה של בוגוט על האוורד זה משהו

hebrewman
hebrewman
8 years ago

במערב זה התקפה נגד התקפה.. אף אחד לא נתקל בהגנה כמו של הקאבס… איך כל החטאה הופכת למתפרצת… בושה!!!

EKak
EKak
8 years ago

גילן רוז- דיבר עם אחד המאמנים של גס- קארי בסדר אבל כנראה לא יחזור לשחק היום.
מנחם ת ר ג י ע!!!

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

דווייט מטורף עם קבלות

k_700
k_700
8 years ago

חתיכת אפס ההאוורד הזה.

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

אבל האוסטראלי – כמו כל האוסטראלים – עשה עליו פאול מלוכלך לפני כן

דור בלוך
דור בלוך
8 years ago

אי אפשר להבין איך זה לא הרחקה

עובר אורח
עובר אורח
8 years ago

פלגרנט 2 ברור

שי אבן-צור
שי אבן-צור
8 years ago

צריך היה להיות מורחק

k_700
k_700
8 years ago

חחחח אין איז'קשיון חחחחחח

די אני מת פה.

אמרתי או לא אמרתי שג'ואי קרופורד הוא טוב מאוד לרוקטס?

תזכרו מי היה הראשון להתריע.

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago
Reply to  k_700

לא ראית מה הטוסטראלי עשה לו לפני כן?

k_700
k_700
8 years ago
Reply to  מנחם לס

מה דיך אותו קצת?? תפס לו את היד"???

הוא הביא לו מרפק מדוייק לפרצוף!!

שלום עולמי נתן כזה להארדן(אפילו פגע בו פחות טוב) והורחק מיד לסריה של משחקים.

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

לא ידעתי עד דבלדובה שהאוסטרלים כאלה מלוכלכים. עכשיו גם בוגוט.

משה כוהן
משה כוהן
8 years ago
Reply to  מנחם לס

מי משוה כתף לזעזוע מוח ?
אומרים שאין לך ידע ברפואה וטעית בשני המקרים זה הכל .

אף אחד לא אמר שאפשר לשחק אמרו שאין קשר לפרוטוקול צריך ללכת לבית חולים מידית להוריד לחץ תוך מוחי אתה מבין בזה משהו ?

שי אבן-צור
שי אבן-צור
8 years ago

השופט מסכים איתי 🙂

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

ייגמר 15 הפרש לפחות

מאירי
מאירי
8 years ago

למה שהיה כעת עם הווארד ובוגוט חז"ל מגדירים: "חוטא נשכר".

הווארד מגעיל.

שי אבן-צור
שי אבן-צור
8 years ago

נחכה ונראה מנחם

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

עכשיו הראו את סטפן רץ ומגיע למגרש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

איש הערפל
איש הערפל
8 years ago
Reply to  מנחם לס

אמרתי משחק הבא, נראה שטעיתי…

EKak
EKak
8 years ago

קארי חוזר

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

קארי רץ הלוך ושוב מראה מעודד

Mbk
Mbk
8 years ago

ברוך מחייה מתים !!!

שי אבן-צור
שי אבן-צור
8 years ago

קרי יהיה בסדר גמור

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

הללויה!!!!!!!!!!!!!!!

EKak
EKak
8 years ago

מנחם אני מבקש התנצלות בשם המאזינים

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago
Reply to  EKak

לך תזדיין בתחת. היה סכוי גדול מאד לזעזוע מוח, ואתה מתבדח איתי?
אם לא תפסיק, אני מוחק את כל תגובטתיך

EKak
EKak
8 years ago
Reply to  מנחם לס

זה חבד לימדו אותך? טעית , תתנצל!! להודות בטעות זאת גדולה…

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

עכשיו מותר להתבדח: בוודאי יש לו ראש מלא קש

k_700
k_700
8 years ago

"קרי בסכנה להמשך הקריירה, הערבים נוהרים לקלפיות"..

מאירי
מאירי
8 years ago

טוב אחרי שראיתי את קרי חוזר, עכשיו אני יוצא לשחרית, יכול לכוין בכוונה גדולה מחיה מתים ברחמים רבים.

מאירי
מאירי
8 years ago
Reply to  מאירי

נראה אם קארי יעשה מוריד הגשם (של שלשות).

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

היה לו מזל גדול מאד מאד מאד!

שי אבן-צור
שי אבן-צור
8 years ago

עדיין עדיף שלא ישחק הלילה

משה כוהן
משה כוהן
8 years ago

צריך לעוף לבית חולים מידי מה הם מפגרים בגולדן ?
אין לו מה לעשות במגרש לא הבינו את זה בזמן הפיספוס האחרון ?

מתחיל להרגיז הטמטום הזה אם יפסידו את הסדרה ליוסטון זה יהיה רק בגלל זה .

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

התפילות עזרו?

EKak
EKak
8 years ago

מנחם גמר לו את הקרירה חחחח עק המנחם הזה

שי אבן-צור
שי אבן-צור
8 years ago

החבר'ה שלו מחזיקים מעמד

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

וואו על המגרש איזה הפתעה רק תהיה זהיר

גיא
גיא
8 years ago

איירבול – 100% זעזוע מוח…

EKak
EKak
8 years ago

קרי בפלוס מינוס של -30 היום

שי אבן-צור
שי אבן-צור
8 years ago

הרוקטס חזרו ללהוט
קרי עם אייר בול…

hebrewman
hebrewman
8 years ago

הדבר הכי גרוע שג"ס עשו זה להחזיר את קארי למגרש… זה מילא את יוסטון במוטיבציה… bad call

שי אבן-צור
שי אבן-צור
8 years ago
Reply to  hebrewman

1+

Mbk
Mbk
8 years ago

זו טעות לתת לקארי לשחק
לא היה קורה כלום אם הוא היה נח קצת

שי אבן-צור
שי אבן-צור
8 years ago
Reply to  Mbk

1+

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

אני מבקש רק מאיש כאן לא להתבדח. היו מקרים רבים שזעזוע מוח התגלה זמן מה אחרי החבטה, והיו גם מקרי מוות פתאומיים. אז לא יהיה נעים לאף אחד אם הוא מתבדח עכשיו, ומשהו לא טוב יקרה לקרי בעתיד.
אני מקווה מאד שלא, אבל היו מקרים רבים של התמוטטויות ובעיות עתידיות אחרי חבטות כאלה. YOU NEVER KNOW. אתה יכול רק לקוות.

משה כוהן
משה כוהן
8 years ago
Reply to  מנחם לס

עכשיו אתה צודק .

מאירי
מאירי
8 years ago

זעזע, טלטל, וולקנים, מוחו של קארי.

k_700
k_700
8 years ago

זמן טוב לנס קפה ועוגת גבינה עם לוטוס מעל לא??

סעמק מי תקע לי שיעור חשבונאות ב8 וחצי בבוקר.

Mbk
Mbk
8 years ago
Reply to  k_700

אתה כבר 5 שנים סטודנט ??
וננאחסן

שי אבן-צור
שי אבן-צור
8 years ago

הארדן בעניינים חזק
לפי המבט של קרי אחרי ההחטאה הוא הולך לקבור את הזריקה הבאה

גיא
גיא
8 years ago

קליי היה בדרך לגלות את המוג'ו שלו מחדש. החזרה של קרי יכולה רק להזיק לתהליך.

שי אבן-צור
שי אבן-צור
8 years ago
Reply to  גיא

1000+

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

שינוח מקווה,
מנחם הטבעת את אפלטון פעם
הרגת את קיי -700, שסירבו להעלם והראו סימני חיים
יודע שזה היה בצחוק 🙂 למען שיופיעו פה
טוב עכשיו שקארי ינוח

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

הסידרה הזאת הולכת ל-7 משחקים

Mbk
Mbk
8 years ago

לברון בכה מהתרגשות כשראה את קארי עולה למגרש ( דיווח מקליבלנד , חם מהתנור )

שי אבן-צור
שי אבן-צור
8 years ago
Reply to  Mbk

באמת?
יש את זה מתועד?

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

ללברון יש לב רגיש מאד. זה ידטע. הוא נשמה ממש

גיא
גיא
8 years ago
Reply to  Mbk

הייטר חמוד…

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

עכשיו המאמן הטיפש הזה מכניס את דייויד לי כשהסיפור גמור.

שי אבן-צור
שי אבן-צור
8 years ago

קרי מנסה להכריח
לא טוב בכלל

מאירי
מאירי
8 years ago

כל פעם שK700 צוחק על יוסטון, הם דופקים ריצה, בדוק.

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago
Reply to  מאירי

K-700 כבר ישן שנת ישרים

k_700
k_700
8 years ago
Reply to  מנחם לס

קיי 700 עם עוגת גבינה בפה(עם קרם לוטוס מעל- מתכון שאני מצאתי באנטרנט).

משה כוהן
משה כוהן
8 years ago

מטורפים
לא למדו כלום האמרחקאים האלו ממקרים קודמים בן אדם במקום להיות במיון משחק זה לא ספורט זו מלחמת גלאדיאטורים גועל נפש .

שי אבן-צור
שי אבן-צור
8 years ago

טוב,
צריך לקרות משהו קיצוני כדי שמנחם יטעה ולא עושה רושם שזה יקרה הלילה

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

מהרגע שדייויד לי ניכנס, ווריורס משחקת טוב יותר

שי אבן-צור
שי אבן-צור
8 years ago

איך active shooting?
איך?

מילס
מילס
8 years ago

קר צריך לתת לכל החמישיה מנוחה בכל הרבע הרביעי

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

מידן קרעת אותי אחרי שירד המצב רוח בעקבות קארי

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

תראו איזה הבדל עם דייויד לי? איך קר לא רואה את זה?

צביקה
צביקה
8 years ago

חדירות של הארדן, זה מאסטרפיס

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

היה פאול על השלשה של הארדן

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

ברבוסה ממאה אחרת בשלשה

שי אבן-צור
שי אבן-צור
8 years ago

לפחות קרי הפסיק להכריח ועושה מהלכים לחברים

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

אני מבין שמידן מתח חלק מכם על לברון שמתרגש

שי אבן-צור
שי אבן-צור
8 years ago

ראיתם את האהבלים האלה באיקס מיקס דריקס?
חחח

EKak
EKak
8 years ago

וואי דורון הלשון שלך תקועה פה בכמה ישבנים…

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

לדעתי וברצינות קארי לאט לאט מכניס את עצמו
ומאמן את עצמו לקראת המשחק הבא
כי אין דבר שעומד מול הרצון.
תודה מידן שהצחקת

גיא
גיא
8 years ago

אם לדווייט הייתה חצי מהפיזיות והקשיחות של טרנס ג'ונס, הוא היה מסיים עם 30 נק' למשחק.

IDO
IDO
8 years ago
Reply to  גיא

בוגט MVP

משחק בורח מיוסטון

hebrewman
hebrewman
8 years ago

הגנת המעבר של יוסטון היא חרפה!!! מה זה????

שי אבן-צור
שי אבן-צור
8 years ago

קליי!!!!!!

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

אלעדרבין קקי קאק מנחם מור משה כוהן אתה מכיר כנראה את ההרגשה שנדחפים לתחת
לך דברים בכל מיני מקומות.
לספק את האושר והשמחה כביכול שמעולם לא תשיג
לא רוצים אותך במסיבה שלנו
ואתה נדחף בכח
חנפן ולקקן מסכן
יש לך חיים נוראים וקשים מאד

שי אבן-צור
שי אבן-צור
8 years ago

אל תגיב לו דורון

שי אבן-צור
שי אבן-צור
8 years ago

7 הפרש, 9:30 דקות לשחק
יופי!

k_700
k_700
8 years ago

פתחתי חלון וזה עדיין לא הריח של השכנה המילפית שלי מהקומה השלישית, זה רק הריח של הסוויפ באוויר.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

ובקיצור אלעד רבין אני באמת מרחם עליך מאד 🙁
לשניה והנה לא איכפת לי יותר 🙂

שי אבן-צור
שי אבן-צור
8 years ago

הארדן בזון
לא טוב

גיא
גיא
8 years ago

יופי של טווח יש למוג'ו של קליי.

k_700
k_700
8 years ago

מאלעד רבין צריך להפתר כמו שנפתרים מהארבה בערבה או מזבוב הזית, רק בעזרת הדברה ביולוגית והכי חשוב למנוע ממנו להתרבות בחוק יסוד בכנסת.

רבין הוד
רבין הוד
8 years ago
Reply to  k_700

קיי אתה חסר הבנה , אתה רק מקשקש כל היום.

אתה לומד ח חשבונאות? אלוהים ישמור לא הייתי נותן לך לעשות לי דוח תזרים מזומנים

שי אבן-צור
שי אבן-צור
8 years ago

קרי!!!!!

צביקה
צביקה
8 years ago

לא הבנתי קודם את גרין. היה בצבע פנוי, יש לו יום נהדר מכל הטווחים, העדיף להוציא החוצה לשלשה של ברבוסה שלא נכנסה

IDO
IDO
8 years ago

טוב משחק גמור. רוקטס עברו את המאה ראשונים

גיא
גיא
8 years ago

אפילו הכינים בזקן של הארדן לא צמודות עליו כמו הווריארס בדקות האחרונות.

גיא
גיא
8 years ago
Reply to  גיא

התגובה נשלחה 7 נק' מאוחר מידי…

שי אבן-צור
שי אבן-צור
8 years ago

ההארדן הזה
יא אללה

שי אבן-צור
שי אבן-צור
8 years ago

עדיין יש זמן אבל לא נראה שיוסטון והארדן מתכוונים להפסיד את זה

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

נעלמתי לכמה דקות. לפני שאני משכיב את העיזות לישון אני נותן להן מים מהולים בקצת וויסקי והן ישנות כמו בובות עד 6:30 בבוקר.
אז אני רואה שהווריורס חזרו למשחק.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

קיי קרעת אותי מצחוק
שי צודק, אך מידי פעם ריסוס קל לא יזיק

גיא
גיא
8 years ago

הארדן היום החליט שאם הוא מפסיד, זה לא יהיה בגלל שהוא לא זרק מספיק (בצדק!)
37 נק', 3 אס'.

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

אני רואה שדייויד לי לא משחק. הווריורס צריכים אותו כדי לנצח

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

קליי עשה פאול על הארדן עכשיו

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

אבל שרקו פאול על ג'אש

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

אמרתי 15 הפרש

שי אבן-צור
שי אבן-צור
8 years ago

הכל הולך ליוסטון
קרי מנוטרל

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

לך תאמין שקר עושה 'האק דה סמית" ולא מתבייש.

שי אבן-צור
שי אבן-צור
8 years ago

איגי לא פוגע
הלוחמים משחקים עם חוסר בטחון

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

קרי מתאמן למשחק הבא

אבי.
אבי.
8 years ago

2 ה lose ball על גרין הזויים.

k_700
k_700
8 years ago

השיפוט היום גובל בפשעים נגד האנושות לטובת יוסטון.

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago
Reply to  k_700

אתה רציני????????

k_700
k_700
8 years ago
Reply to  מנחם לס

כן מנחם, כל אחד עם טיפת אובייקטיביות בראש מבין את זה.

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

לאיך כולם נעלמים בדקות הקריטיות ביותר?

שי אבן-צור
שי אבן-צור
8 years ago
Reply to  מנחם לס

אני פה מנחם
עד שיגיע זמני לאכול את הכובע
או שלא 🙂

שי אבן-צור
שי אבן-צור
8 years ago

מה קורה ביוסטון מבחינת מזג האויר?

צביקה
צביקה
8 years ago

היו במשחק הזה לא מעט פסיקות דפוקות של קרופורד. על גרין למשל. ועוד כמה.

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

פעם ג'אש סמית' היה קלעי לא רע בכלל מהקו.מה קרה לו?

גיא
גיא
8 years ago

משחק 6 רצוף של קרי עם 5+ שלשות.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

העבירה האחרונה של גרין לא היתה הוא נלחם על ריבאונד
יוסטון ברבע 1 מטורף שכנראה הכריע את המשחק
הארדן 39

שי אבן-צור
שי אבן-צור
8 years ago

הנפילה הזאת של קרי מעוררת חלחלה ממש

k_700
k_700
8 years ago

ההאק על סמית' היה גיאוני.
זה גם עצר את המומנטום שלו וממשחק שיוסטון רק מנסים לרוץ ולתפור שלשות זה הפך לקרב חפירות מהעונשין לאיזה 2 וחצי דקות(עם הפסקות) ומנגד יצר מומנטום טוב לג"ס.

אבל קרופורד אונס היום את ג"ס בשריקות שלו.

2 עבירות שלו היום ולא נבראו על גרין, עוד פעם שהוא נכנס לסל ולא קיבל את הסל והעבירה,
קרי תופר שלשה והאוורד האמבציל קופץ עליו כמו מחבל מבוקו חארם ואין תגובה מקרופורד, ואם זה לא מספיק האוורד היה צריך לקבל את הטיפול שקיבל רון ארטסט כשהחליט לנסות את המרפקי מואוי טאי שלו על הראש של הארדן.

אפשר בשקט לסכם שזה המשחק שראינו בו את השיפוט הכי חד צדדי עד עכשיו בפליאוף.

וגם זה לא מסייע ליוסטון לברוח באמת.
ישיגו איזה נצחון של בררה שמקסימום עושה חרארה ובמשחק הבא יקבלו בראש ויעופו.

רבין הוד
רבין הוד
8 years ago
Reply to  k_700

כמה שטויות

Mbk
Mbk
8 years ago

הארדן גמר את המשחק
למי ששאל איפה הביצים שלו

שי אבן-צור
שי אבן-צור
8 years ago

נגמר

Mbk
Mbk
8 years ago

צריך לשמור את ג׳יסון טרי למשחק הבא

צביקה
צביקה
8 years ago

הארדן נותן פה הצגה נהדרת. בכלל משחק משוגע של קליעות מהשלוש לשתי הקבוצות. ליוסטון מעל 50%, אבל גם הלוחמים עם 43%.

מאירי
מאירי
8 years ago

וכרגיל K700 ממשיך לעשות בדיחה מעצמו.

k_700
k_700
8 years ago
Reply to  מאירי

איזה צחוק יליצן???למה שלא תספר שהימרת על יוסטון כאלופים?

אפילו במשחק כזה יוןסטון את ה115 נקודות שלהם סופגים כמו פקל.

גנבו נצחון עם הרבה עזרה מקרופורד ורבע וחצי שקרי מושבת, וול דאן.

מאירי
מאירי
8 years ago
Reply to  k_700

שקרן, מתי הימרתי על יוסטון כאלופים?

מעולם לא.

אתה הגדרה מהלכת לדל גאה.

k_700
k_700
8 years ago
Reply to  מאירי

אתה ההגדרה המלאה- ללא מענין אותי אז שיערתי שאמרת.

תמשיך לא לעניין אף אחד,
בוקר טוב.

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

אני צריך דשלשה ל-15

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

יש!!!!!
15 הפרש

גיא
גיא
8 years ago

הופעה גדולה של הארדן תאפשר ליוסטון לסיים את העונה עם
gentleman's sweep

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

טוב, טעיתי ב-2

שי אבן-צור
שי אבן-צור
8 years ago

זה לא היום של הלוחמים בלשון המעטה

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

העסק הזה רחוק מלהיגמר

דן-דן
דן-דן
8 years ago
Reply to  מנחם לס

מנחם, מתערבים על 1000 דולר שגולדן סטייט מנצחים את המשחק הבא?
אם אתה כל כך בטוח שזה לא גמור, שים כסף על השולחן

Mbk
Mbk
8 years ago

יוסטון משחקת מצויין בלי לחץ
המפתח שלהם לניצחון זה הקליעה מ 3
הארדן עם 7 במסות מדאון טאון ו 17 סך הכל ליוסטון היו ההבדל הלילה

שי אבן-צור
שי אבן-צור
8 years ago

קצת מוזר לומר את זה אבל בדיעבד נראה שהחזרה של קרי למשחק חיסלה את הסיכוי של הלוחמים לנצח אותו

שי אבן-צור
שי אבן-צור
8 years ago

זה והעובדה שהארדן ויוסטון היו לוהטים כמובן

צביקה
צביקה
8 years ago

כמו שאמרתי, מתחילים בנצחון אחד, ולאט לאט מגבירים. יוסטון כבר הוכיחו שהם יודעים לנצח ממצב של 3-1….
האמת שלא נראה שזה יקרה, זה כנראה יגמר בעוד יומיים, אבל יהיה משחק אדיר, אני בטוח.

דן-דן
דן-דן
8 years ago

מנחם, מתערבים על 1000 דולר שגולדן סטייט מנצחים את המשחק הבא?
אם אתה כל כך בטוח שזה לא גמור, שים כסף על השולחן

גיא
גיא
8 years ago

הארדן הגיע היום, והשלשות נפלו (גם קרי נפל…)
אבל אם יוסטון לא ישפרו את הגנת המעבר, הולך להיות להם לילה לא קל בעוד יומיים באוקלנד.

שי אבן-צור
שי אבן-צור
8 years ago

אגב מידן, איזה קטע זה היה אם לברון היה שם מצלמה על עצמו בזמן שהוא צופה במשחק ומעביר קליפ שבו הוא בוכה עם חזרתו של קרי למגרש?

Mbk
Mbk
8 years ago

מרקו לא בכה ככה כשהוא מצא את אימא שלו
הוא מצא אותה בסוף ? או שהסמים בדרום אמריקה טשטשו אותו קומפלט ?

שי אבן-צור
שי אבן-צור
8 years ago
Reply to  Mbk

הוא היה שבור אחרי לכתו בטרם עת של חמוריקו

שי אבן-צור
שי אבן-צור
8 years ago

לא היה לו כח להמשיך לחפש אותה אחרי כן

Mbk
Mbk
8 years ago

אכל סרט מחומר לא טוב שעישן עם ק׳ונצטה
זה היה קופיפו לא חמוריקו ?

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

יוסטון בניצחון מוצדק 45 למזוקן,
בזכותך מידן שהתרעת על חוסר ענין
יוסטון ואיזה עוזר מאמן(כי מקהייל רק מעודד)
נעמדו טוב על המגרש,
זה כי מידן ביקש.
ולקיי-700 יש חוש הומור טוב פשע נגד האנושות ובוקו חרם.
משחק פלייאוף טוב מאד.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

+10 לשי חתיכת קטע למועדון אשך יניב מידן ועוד
מחייך מאד מעצם החשיבה על זה שי ומידן.

שי אבן-צור
שי אבן-צור
8 years ago

זאת מחשבה של מידן.
סתם תיארתי את זה

Mbk
Mbk
8 years ago

שמישהו ייתן לקווין מקהיל גיטרה ואת רינגו סטאר

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

מידן התחיל ואתה נתת עוד צבע לדבר המצחיק הזה.
יפה מאד.

שי אבן-צור
שי אבן-צור
8 years ago

🙂
מה זה האסטבן?

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

מידן למה? מקהייל נראה כמעט בוהה ונרדם לפעמים
האם אתה מתכוון שהוא חיפושית? 🙂

Mbk
Mbk
8 years ago

פול מקרטני על שני מטר ועשרה

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

לא יודע גיא המשורר הציע לי דמות מאיזה סרט
ולאחר שמישהו פה חשב שאני מתחזה הוספתי את השם
במקום את התמונה.
אני עושה מה שגיא יגיד 🙂
במיוחד בנושא עיצוב

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

וואו נכון בדיוק פול מקרטני
אני ממש צוחק עכשיו תודה 🙂

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

תודה גם לעיזות של מנחם שתמיד כיף לשמוע עלהם
תודה לכם ויום מוצלח לכם

bobby
bobby
8 years ago

אוקיי, אז יוסטון סוף-סוף השיגו את הניצחון לו היו ראויים.
מצטער שלא הייתי בבלוג החי, לאחרונה זה קצת הפך אותי לקום ולראות את המשחק בלייב. בטח שלא ששתי לקום ולראות משחק בו הקבוצה עלולה לעוף בסוויפ.. מקווה לחזור למשחק 5.

עגל ואורון – לא שכחתי אתכם, פשוט לא היה לי ממש זמן – בקרוב ארשום פה למה התחלתי לאהוד את יוסטון דווקא בעידן פרנסיס 🙂
כמה דקות, רק להתאפס על עצמי.