גמר המערב – משחק מס' 4/ רון טחן

 

2WARלאחר שהייתה הראשונה בליגה בתום העונה הסדירה, הראשונה להעפיל לסיבוב השני במערב, והראשונה להעפיל לגמר המערב, היום תנסה גולדן סטייט להיות הראשונה שעולה לגמר הליגה. יוסטון מצידה, תנסה לעצור את מה שנראה כמו עניין של זמן בלבד.

יוסטון רוקטס (0) – גולדן סטייט (3) 3:30

לאחר שני משחקים לא רעים, כולל משחק מס' 2 בו הייתה קרובה לניצחון, יוסטון פשוט התפרקה במשחק מס' 3, והובסה ב 35 נק' לעיני הקהל הביתי שלה.

ההיסטוריה של הליגה ידועה, אף קבוצת NBA לא חזרה מפיגור 3-0 ויוסטון לא תהיה הראשונה. לא נגד גולדן סטייט הנוכחית. הלוחמים פשוט טובים מדי כדי להפסיד ארבעה משחקים ברציפות, ובמפגשים ראש בראש בין הקבוצות עומדים כבר על 0-7 מדהים.

מצד שני יוסטון כבר הייתה בקבר ובפיגור 1:3 מול הקליפרס

היא תגיע ללא לחץ למשחק וכשיוסטון משחקת בלי לחץ קורים דברים טובים עבורה . היא קולעת ב 28% מהשלוש ושיפור בפרמטר הזה עשוי לשפר את סיכוייה לנצחון

ג'יימס הארדן, שהיה נפלא בשני המשחקים הראשונים, עדיין לא התאושש מאבדן משחק מס' 2, ולא הופיע למשחק מס' 3. הוא סיים עם 17 נק' בלבד, ב 3 מ 16 מהשדה. הבעיה הייתה, שלמרות יכולת חלשה, הוא עדיין היה אחד הטובים ביוסטון.

גולדן סטייט עם רצף של 6 ניצחנות רצופים , הסיפור הרותח הוא סטף קארי ממש אמ-סטף קארי . 35.7 נקודות למשחק וניפץ במשחק הקודם את שיא השלשות בפלייאוף ( רג'י מילר מ 2000 58 שלשות )

גולדן סטיט לא בסדרה גדולה התפוצצו במשחק הקודם הרבה בדכות חולשה של יוסטון . קליי תומפסון מנפק סדרה חלשה עם 15 למשחק ב 36% מהשדה

גרין מוביל את הקבוצה בריבאונדים ( 11) ואסיסטים ( 6.7) בסדרה

הלוחמים נראים כמו יחידת קומנדו מגובשת בראשות קר  ולא נראה שהם מתכוונים לוותר הלילה על הדזמנות לרגילה לפני סדרת הגמר

וכך, השאלה היא, האם ליוסטון יש את הכוחות הדרושים כדי לתקן מעט את הרושם? או האם גולדן סטייט תמשיך במופע של סטף בדרך לגמר NBA ראשון מאז 1975 כבר הלילה ?

 

וכהמשך לפריוויו

כמה שוקל אפס שלוש? / מולי

SAK

ואף אחד עוד לא עשה זאת מעולם…

אז מה קורה לך כאשר אתה עומד בסיטואציה שאחרים היו בה לפניך וכלם, אבל כולם נכשלו? עד כמה אתה יכול להתעלם מן העול הכבד כל כך של משק כנפי הפלדה הכבדות של ההיסטוריה?

שתי קבוצות כדורסל מקצועני מעולם אחר, הן אטלנטה הוקס והן היוסטון רוקטס עומדות כעת ומביטות בחלחלה בעתיד הקרוב ה-(כנראה) לא כל כך ורוד שממתין להן. שתי הקבוצות הפסידו בשלושת המשחקים הראשונים בסדרות הגמר האזורי, ואם ברצונן לעלות לגמר הנ.ב.א. הרי עליהן לנצח בכל אחד ואחד מארבעת המשחקים שנותרו לכל אחת מהן.

אמת, הן אינן במדויק באותו מצב מאחר ואטלנטה הפסידה את שני המשחקים הראשונים בביתה ויוסטון בחוץ. אמת, אמנם עדיין לכל אחת מהן נותרו שני משחקים בביתה ושני משחקים אצל יריבתה אך בעוד ביוסטון המשחק הקרוב הוא ביוסטון, הרי אטלנטה תשחק את המשחק הקרוב בקליבלנד.

דומה ושונה עבורן גם המשא הפסיכולוגי שהן נושאות עליהן, בעוד שיוסטון יודעת שגולדן סטייט לא רק שהיתה טובה ממנה במערב השנה, אלא אף שהיתה הטובה ביותר בכל הליגה כולה, הרי אטלנטה מגיעה עם הידיעה שלאורך העונה היא היתה טובה יותר מקליבלנד.

מעמסה פסיכולוגית נוספת שהן חולקות היא הידיעה שדווקא בקבוצה היריבה משחק עילוי, אם זה סטפן קרי, האם וי פי של העונה הסדירה שרק מעלה את משחקו בפלייאוף, במיוחד במשחק השלישי, ואם זה להברון, מי שנחשב לשחקן הטוב ביותר בעולם שבמשחק השלישי לקח על עצמו את ההארכה… וניצח, כמעט לבדו (לפחות בתחושה) את אטלנטה.

הבעיה הגדולה השנייה היא שלא מדובר שאדם אחד אלא בקבוצה. כדי לנצח את מי שנראה בבירור שהוא טוב ממך כבר שלוש פעמים ברציפות, אתה חייב שכל הקבוצה כולה תתעלה, ותעשה זאת ארבע פעמים ברציפות. אין זה אתלט בודד העומד בפעם הראשונה מול סיכוי לשבירת שיא (וגם אלו משתנקים לעתים קרובות), גם אין זה אתלט שבאימונים כבר הצליח לשבור את השיא העולמי ולכן יש בו את הידיעה שהוא מסוגל לכך. זו קבוצה שלא רק שמעולם לא הצליחה בכך, אלא שיודעת שהיו רבות וטובות ממנה שכבר כשלו במשימה…

אז כמה בעצם שוקל אפס שלוש?

מאה ושש עשרה פעמים עד כה היו קבוצות בסיטואציה הזו ובכל פעם ופעם הן כשלו בניסיון לנצח ארבע פעמים ברציפות. עצם הידיעה שהדבר לא נעשה מעולם עד כה, היא לטעמי המשקל הפסיכולוגי הגדול ביותר על כתפי הקבוצות, מאה שישה עשר טון לפחות וכל משחק שעובר – רק יכביד את הנטל.

מה גם שאף אחד עוד לא עשה זאת מעולם…

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
371 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
bobby
bobby
25/05/2015 12:33:14

תודה רבה על פריוויו מעולה!

מקווה שיוסטון לא יתבזו הלילה. עושה רושם שלהמר נגד הווריורס זה פשוט דבר בלתי אפשרי, בהתאם לכך אני כלל לא בונה על ניצחון של הרוקטס הלילה. אבל לפחות שלא יתבזו כפי שהתבזו שלשום.

מול הקליפרס, אחרי התבוסה של 33 נק׳ הפרש במשחק 4, יוסטון אכן החלו לשחק משוחרר, וניצחו ב-21 הפרש את משחק 5.
קשה לי להאמין שאותו נתסריט יקרה כאן, אבל שוב – רק לא להתפרק כמו במשחק 3.

אחד העם
אחד העם
25/05/2015 12:40:54

יופי של פריוויו. לא מאמין ששני הגמרים האיזוריים ב3-0. מישהו יודע לבדוק אם קרה אי פעם בהיסטוריה?

מתן גילור
25/05/2015 13:02:02
הגב ל  אחד העם

לא קרה.

איתי קדם
25/05/2015 13:09:20

מאוד מעניין לראות עד כמה יוסטון נואשים מול הווריירס. יכול להיות שסטיב קר יתכן לכמה שחקנים פחות דקות או שעדיף לנסות לסיים בסוויפ ?

למערכת השיקולים נכנס גם שיקול קשה מאוד שקוראים לו – כמה זמן כדאי לנו לנוח לפני הגמר? זה טוב או רע לנוח הרבה ?

בכל מקרה אני מאמין שגולדן סטייט ירצו לסיים את הסדרה במקסימום 5 משחקים.

אורן השני
אורן השני
25/05/2015 13:39:57
הגב ל  איתי קדם

לא נראה לי שמעניין אותו כמה זמן צריך לנוח לפני הגמר אם זה כלול בהפסד והמשך הסדרה. לך תדע אולי במשחק חמש ייפצע לו שחקן או שיוסטון ימשיכו לנצח עם המומנטום לצידם.

לגבי חלוקת דקות – גם כאן לדעתי אין בכלל שיקול דעת אם יש לך שבוע וחצי מנוחה אחר כך.. אולי אם הנסיבות היו אחרות כמו שהמשחק הבא יהיה עוד יומיים, השחקנים מותשים מסדרות קודמות וכו אז אולי זה היה שיקול – אבל הן לא אז זה לא רלוונטי.

ברק
ברק
25/05/2015 13:24:35

זו הפעם הראשונה מאז שמשחקים שבע משחקים ששני הגמרים האזוריים ב3:0

Berch
Berch
25/05/2015 13:26:36

תודה על הפרוויו
אני מאד מקווה שיוסטון ינצחו אחד. הם היו קרובים פעמיים ולהארדן מגיע ניצחון אחד לרזומה… בשביל שיווי המשקל הקוסמי…

Dalazred
Dalazred
25/05/2015 13:36:07

יכול להיות פלייאוף חלומי אם יגרר איכשהו למשחק שבע בשני הצדדים

captain beefheart
captain beefheart
25/05/2015 13:46:11

גם לי יש שאלה למומחי דברי הימים – מה היה הכי קרוב שקבוצה הגיעה מ-3:0?

אורן השני
אורן השני
25/05/2015 13:53:19

חזרו ל3-3 והפסידו בשביעי: הניקס ב-51, דנבר ב-94 ופורטלנד ב-2003.

אני לא מומחה זה חיפוש פשוט באינטרנט, פעם הבאה תנסה בעצמך.

MBK
MBK
25/05/2015 13:58:07

דנבר חזרה מול יוטה מ 3-0 ל 3-3
לאחר שמחקה 0-2 ל 3-2 על סיאטל
( האימיג' של נוטומבו עם הכדור ובוכה )
הם ניצחו 6 משחקים רצופים של המפסיד הולך הבייתה

ב 2003 פורטלנד של ראשיד סאבוניס ופיפן חזרה ל 3-3 מול דאלאס של נוביצקי

אורן השני
אורן השני
25/05/2015 14:02:31
הגב ל  MBK

^ זה מומחה 🙂

captain beefheart
captain beefheart
25/05/2015 14:16:13

sorry mate

אורן השני
אורן השני
25/05/2015 14:21:49

אין לך מה להצטער 🙂

יצאתי קצת מגעיל למרות שלא התכוונתי.

captain beefheart
captain beefheart
25/05/2015 15:58:17

הכל בסדר 😉 כולנו כאן אדמת לס

omer
omer
25/05/2015 19:14:20

3-3. פעמיים. הראשונה הייתה דנבר נגד יוטה ב95. השנייה הייתה פורטלנד בגרסת הג'ייל בלייזרס שהצליחה לחזור מ0-3 ל3-3 מול דאלאס של נוביצקי

שי אבן-צור
שי אבן-צור
25/05/2015 13:53:40

הבעיה הגדולה של יוסטון היא העובדה שהלוחמים ראו מה הם עשו מול הקליפרס ולכן אין שום סיכוי שהם יתחילו לזלזל…
הבעיה הגדולה של אטלנטה זה הרכות שלהם. עושה רושם שהם לא ממש עיכלו את העובדה שהם במעמד הזה ולא משחקים בהתאם. זה והעובדה שאין להם גו-טו-גאי אמין.
בהקשר הזה, נדמה לי שההפסד של קורבר דווקא טוב עבורם. הוא השחקן שמסמל את הדבר הזה יותר מכולם. פשוט נעלם בפלייאוף הזה

bobby
bobby
25/05/2015 13:56:20

מולי – עכשיו יצא לי לקרות את מה שכתבת. יפה כתבת.

האתגר בלצאת מ0-3, הוא קודם כל בלהגיע בכלל לסיטואציה של השוואת הסדרה על-ידי הקבוצה שבפיגור. מתוך אותן 116 קבוצות שנכשלו בעבר במשימה לצאת מהפיגור, לדעתי היו מספר מקרים מעטים בהם הקבוצה שבפיגןר הצליחה להשוות לפני ההפסד הרביעי, כשהפעם האחרונה אם אינני טועה הייתה ב-2003, בסיבוב הראשון, כשפורטלנד הפסידו 4-3 לדאלאס, אחרי שהמאבס כבר הובילו 3-0.

במידה ואכן תהיה קבוצה ששוב תצליח להגיע לשוויון 3-3 מפיגור 3-0, אז כבר הסיכויים שלה עולים. אחרי הכל מדובר יהיה על מפגש אחד שיישאר, בו הסיכויים לנצח או להפסיד הם כמובן 50-50. מה גם שעל הקבוצה שאיבדה את היתרון יש לחץ מנטאלי כבד בדמותו של ״פאקק כבר הובלנו 3-0, איך הגענו לסיטואציה הזו?!?!״
לכן, מה שביוסטון ואטלנטה צריכים לחשוב כרגע, זה לא ״איך ננצח עכשיו 4 ברצף״, אלא ״איך ננצח 3 ברצף״, כאשר במשחק 7 – אלוהים גדול.
מספיק אפילו שיחשבו על איך לנצח 2 משחקים, ולקוות שכבר במשחק 6 הלחץ המנטאלי של היריבה יפעל לטובתן.

הבעיה בסופו של דבר היא שעצם העובדה שקבוצה מצליחה לעלות ליתרון 3-0 זה דבר שמצביע על פערי איכות מספיק בולטים כדיי שהיא לא תפסיד את הסדרה. הרי כל קבוצה מתכוננת לסדרה מראש, ועושה את ההתאמות הנדרשות אחרי כל משחק ומשחק.
כשקבוצה מפסידה את שני המשחקים הראשונים, זה אומר שמראש ההיערכות שלה לא הספיקה (במקרה של הרוקטס היה גם לא מעט חוסר מזל). ההפסד השלישי כבר אומר שהשינויים שנעשו – לא היו טובים מספיק (ובמקרה של אטלנטה – גם כן חוסר מזל).
הסיכוי שאחרי 3 משחקים מאמן ימצא את הנוסחה הפלאית לנצח משחקים בסדרה, ועוד מבלי שהקבוצה השנייה תצליח להגיב בזמן, הוא באמת אפסי. לכן אפילו חזרה לשוויון 3-3 בקושי קרתה עד כה (אשמח אם מישהו ימצא את הנתון המדויק – לדעתי מדובר ב5 או 6 פעמים).

אבל שוב אחזור ואדגיש – במידה והבלתי ייאמן יקרה, ותהיה פה סדרה שתגיע לשוויון 3-3 – כל ה-116 מקרים הקודמים לא משחקים תפקיד יותר.

צביקה
צביקה
25/05/2015 14:35:03
הגב ל  bobby

הקבוצות קודם כל צריכות לחשוב על ניצחון 1. בכלל אין להן מה לחשוב מעבר לזה. ניצחון 1 – לכבוד, לטעם של העונה, להראות שלא הטעות הן היגיעו למעמד הגמר.
אחרי שיש 3-1, אז אפשר להתחיל לחשוב הלאה – הנה יוסטון רק עכשיו יצאה מצואה כזאת והגיעה לנצחון! אז אולי גם אנחנו יכולים? בכל מקרה, אנחנו עם הגב לקיר – אם מפסידים, אז הולכים הביתה, אז ניתן כל מה שיש לנו, עכשיו כאן על המגרש (במקרה של אטלנטה – בבית, לא נירצה לעוף בבית, נכון? במקרה של יוסטון – כבר פעמיים כמעט ניצחנו אותם כאן, עוד פוש קטן, ואנחנו גם הפעם מנצחים, כנו בסדרה מול הקליפרס). עכשיו אם כבר הגענו ל3-2, אז הכל פתוח….

bobby
bobby
25/05/2015 14:54:21
הגב ל  צביקה

מסכים איתך – הניצחון ה-1 הוא לבטח הכי קשה. פה הלחץ המנטאלי הוא באמת דווקא על הקבוצה שבפיגור, מתוך רצון להחזיר לעצמה כבוד ולהימנע מסוויפ.
בגלל זה אני מאוד חושש מניצחון של הווריורס הלילה – הרוצחים השקטים האלה יכולים לרמוס ללא מצמוץ את הכבוד של היריבים שלהם, כפי שאוהדי הפליקנס כבר יודעים.
דווקא לאטלנטה לדעתי סיכוי גבוה יותר להימנע מסוויפ, בין היתר גם בזכות העובדה שקליבלנד ודאי עייפים יותר בהשוואה לגולדן סטייט.

מה שבטוח – במשחק 5, הקבוצה שבפיגור 3:1 משחקת כבר יותר משוחרר, לאחר שאיום הסוויפ הוסר, ואז הסיכוי שלה לניצחון נוסף כבר עוךה בהרבה בהשוואה למשחק 4.

עובר אורח
עובר אורח
25/05/2015 19:32:32
הגב ל  bobby

גם הקבוצה שביתרון 3:1 משחקת יותר משוחרר – היא כבר בטוחה שהיא עולה…

MBK
MBK
25/05/2015 14:02:23

זה קרה בבייסבול ב 2004 דווקא ליאנקיס מול בוסטון רד סוקס
הלוזרית הגדולה מול ה-ווינרית

בוסטון המשיכה לגמר ונתנה סוויפ בדרך לאליפות ראשונה אחרי עשרות שנים
בהוקי זה קרה פעמיים ב 5 בשנים האחררנות ( 2010 פילדלפיה , 2014 לוס אנג'לס )

אורן השני
אורן השני
25/05/2015 14:05:40
הגב ל  MBK

בתור אוהד הקינגס בהוקי – הפלייאוף הזה שהתחיל מחזרה מ3-0 לניצחון בסדרה הראשונה (נגד סן-חוזה היריבה השנואה) ובהמשך כל הדרך לאליפות קשה היה הדבר המרגשים בחיי כאוהד ספורט.
וזאת אחרי שזכינו באליפות הראשונה בתולדות המועדון שנתיים קודם (אבל עם שליטה טוטאלית והרבה סדרות חד-צדדיות לעומת שנה שעברה שכל סדרה הגיעה ל-6-7 משחקים מול היריבות הכי שנואות וחזקות).

no funny shtuff
no funny shtuff
25/05/2015 19:46:18
הגב ל  MBK

וכמובן הברואינס מול הקאנוקס שניצחו את גיים 7 בוונקובר.
היו אח"כ פוגרומים וטירוף בבוסטון (משמחה) ובוונקובר (מתסכול)..

מאו צה
מאו צה
25/05/2015 14:47:01

סליחה מראש אם כבר שאלו.
היו כמה מאמנים רוקיס שזכו בתואר, פט ריילי ופול ווסטהד "לאחרונה".
האם היה פעם גמר של שני רוקיס?
(חוץ מהגמר הראשון, חכמולוג)

no funny shtuff
no funny shtuff
25/05/2015 19:48:00
הגב ל  מאו צה

כן, בגמר השני.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
25/05/2015 15:06:46

ג"ס ב-17

captain beefheart
captain beefheart
25/05/2015 16:01:03

ג"ס מדגדגים את ה"פו, פו, פו אנד פו" של משה מלון

פינקי
פינקי
25/05/2015 17:18:09

וואלה צודק (למרות שכבר יש להם הפסד אחד יותר מלמשה).
קשה לי לראות את הקאבס מנצחים יותר ממשחק אחד כשלאב בחוץ וקיירי חצי מתפקד (אם קיירי חוזר במצב תקין זה סיפור אחר).
לברון לא יעמוד בעומס.

omerb2
omerb2
25/05/2015 16:08:03

חבל שיוסטון עלו, היה יכול להיות מעינין יותר עם קליפרס.

captain beefheart
captain beefheart
25/05/2015 16:20:39
הגב ל  omerb2

לגמרי

פינקי
פינקי
25/05/2015 17:10:33
הגב ל  omerb2

+1

טל
טל
25/05/2015 16:35:07

האם היה מאמן עונה ראשונה אשר זכה באליפות או הגיע לפיינלס וגם האם היה בעבר מקרה של שני מאמני עונה ראשונה שנפגשים בגמר

אסף
אסף
25/05/2015 17:05:29
הגב ל  טל

לא ולא

captain beefheart
captain beefheart
25/05/2015 16:56:21

וזה שאנדרו וויגינס גנב מבלאט את התואר שמגיע לו, על זה שותקים?

רן הנרגן
רן הנרגן
25/05/2015 17:55:03

דלבדובה שובר רגלים:

https://vine.co/v/eqxqDYW6DWL

מוש השור
מוש השור
26/05/2015 3:14:00
הגב ל  רן הנרגן

אל תיקח את זה אישית, אבל זה אחד הסרטונים הכי מטומטמים ומגמתיים שראיתי, חוץ מהקטע עם גיבסון שאגב לא היווה שום סיכון לשבירת רגל או כל פציעה אחרת שאר הסרטון מראה מהלכי האסל בלבד. ספציפית למקרה הורפורד, אני מאוד אוהב את הורפורד אבל הוא פשוט משך אותו למטה עם היד, רואים את זה מעולה בזווית מהבייס ליין. אני מסכים שדלבדובה שחקן מאוד קשוח אבל הוא בטח לא איזה ברוס בואן

רבין הוד
רבין הוד
25/05/2015 18:18:39

רק בשביל הכבוד יוסטון חייבים לנצח
קרי חייב להפסיק עם ההרגל הדוחה שהוא מוצץ את המגן פה

רועי ויינברג
25/05/2015 18:37:34

ווריוורס. לא בלואו אאוט, אבל יגמר במשהו בין 5 ל-20 נקודות

oron
oron
25/05/2015 18:47:31

3-0 מעיד על הבדלי רמות ברורים
זה הסיבה למה אף אחת לא חזרה
ההיבט הפסיכולגי זה רק הקראמבס והסירופ מלמעלה

oron
oron
25/05/2015 18:49:29

אגב הבדלי רמות לאו דווקא בחומר השחקנים,אלא גם בפציעות שעבר,הכנה מקצועית,ומוכנות מנטלית.

מנחם לס
מנחם לס
25/05/2015 19:16:03

החזרה מ-0-3 קרתה בבייסבול (למשל, רד סוקס חזרו וניצחו את היאנקיס, בבושה שעד היום אוכלת ונוגסת בתפוח הגדול), וקרתה בהוקי יותר מפעם אחת (אני הייתי עד לנצחונות הבית של האיילנדרס על הפינגווינס מפיסטבורג), ולא רק בגמר האזורי אלא בגמר הסטנלי קאפ.

אין סיבה שזה לא יקרה בכדורסל.

bobby
bobby
25/05/2015 19:27:19
הגב ל  מנחם לס

כמו שכבר רשמתי – ביום בו שוב תהיה סדרה שתגיע ממצב של 3-0 ל-3-3, אני בטוח שהמהפך יושלם.
בהתחשב בכך שבהיסטוריית הליגה זה קרה רק 3 פעמים (הפעם בדקתי), ובכל שלושת הפעמים הקבוצה שהובילה 3-0 ניצחה את השביעי, אז יש סיכוי לא רע בכלל שבפעם הבאה במשחק 7 הקבוצה שהייתה בפיגור תשלים את המהפך!

נחיה ונראה הלילה האם עדיין יהיו לנו 2 סדרות בהן זה יכול לקרות, או שתיוותר רק סדרה אחת עם הסיכויים הקלושים האלה..

no funny shtuff
no funny shtuff
25/05/2015 19:55:55

שתי הסדרות יגמרו בסוויפ. הלוחמים ב-9 הפרש אחרי שלושה וחצי רבעים צמודים.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
25/05/2015 20:11:39

תודה לרון המשיח והמשגיח ולמולי הוגה הדעות
על פרוויו מצוין. גם מיגנטתם תגובות טובות.
זוכר את בוסטון עם פירס אלן מובילה 3-2 על מיאמי
שגרנט מקניט ומנסה להכנס לראש של לברון.
מיאמי הפכה את התוצאה. יכול להיו 3-1 אך איני בטוח.

מתישהו תשתנה ההיסטוריה וההיסטריה של הקבוצה
המופסדת וינצחו 4 אחרי 3 הפסדים
הלוואי ונראה את זה מתישהו.

k_700
k_700
25/05/2015 21:40:44

היום יחתם הסיפור של הבלוף העונה לשם- יוסטון.

אין לי מושג איך קיימים אוהדים שלהם שאשכרה רואים התקדמות במצב שבו פרנצ'ייז שהיה אמור להיות בתקרה שלו העונה יחטוף סוויפ בגמר מערב(כנראה שכאלה כמו אפלטון רק מהטעם של גמר מערב משתכרים).

למה הם בלוף??

כי הם לא הוכיחו אחרת למען האמת.
נצחו את הסדרה נגד דאלאס, הוכיחו כבר אז ממה עשויה ההגנה שלהם גם נגד החטיארים שברחו מהבית אבות.

אני כמעט ולא נותן להם קרדיט על מה שקרה מול הקליפרס ולמה אני כזה?? לא משנאה אלא מהגיון.
יוסטון הגיעה ל2 משחקים ורבע מתוך סדרה של 7 משחקים שבהם הקליפרס לגמרי שלטו(לעמחה- היו הרבה יותר חזקים, טובים ועליונים ב4 משחקים ו3/4 משחק נוסף).

את המשחק ה-7 הם לקחו אחרי שפוררו מנטלית את הקליפרס עם החזרה במשחק 6(שבכלל התרחשה כשהכוכב הגדול לא על הפארקט).

אני רואה בהדחה הזאת יותר התפוררות מנטלית של קליפרס, כזאת שאתה תזכה לראות פעם בעשור מאשר איזה חזרה מהקבר שמעידה על חוזק ושינוי כיוון מצד יוסטון.

לעוף אחרי רצף הנסיבות האלה בגמר מערב ומבלי לקחת משחק אחד, כן היה משחק אחד צמוד שאחרי שג"ס פתחה בלי בעיה פער מוקדם של 17 נקודות(מול ההגנה של יוסטון יותר מדי קל לפתוח פערים כאלה תוך כדי משחקים בפליאוף ואני תוך כדי העונה הרגילה טענתי שההגנה שלהם זה בלוף אחד גדול! וקבוצה שבנויה בעיקר על היכולת של השחקנים ליד לקלוע+כוכב שבונה על בלופים בדרך לקו זה מתכון לקריסה בפליאוף בעיקר כשאתה צריך להתעסק עם צ'וקרים מהזן של האוורד, סמית' וכו…) ובסופו של דבר פערי הרמה האמיתיים נראים תוך כדי הסדרה וגם איזה משחק מסכן שיוסטון יגנבו בבית לא ישנו את ההבדל הזה.

ומכאן שלא ברור לי איך אוהד יוסטון יכול להתנחם במצב כזה ובמיוחד כאלה מהזן של אפלטון שתוך כדי העונה ראו בקבוצה שלהם קונטנדרית לגיטימית.
קונטנדרית לגטימית צריכה באמת לאיים על התואר, לא? מקונטנדרית לגיטימית באמת מתאכזבים כשהיא נכשלת בהגעה למטרה שהיא אחת ויחידה- טבעת.

פרס ניחומים כמו הגעה לגמר מערב זה בכלל לא רלוונטי לקבוצות שהן קונטנדריות אמיתיות, מקסימום לאטלנטה ולכל הסחלה שלברון צריך להתמודד איתו במזרח.

כמו שאני מדרג את הקבוצות בליגה(ולאורך כל העונה ובעיקר כשאני לא מתרשם מדירוגים של העונה הרגילה, דירוגי דביז'נים מטופשים) יוסטון לאורך כל העונה מבחינתי הייתה בערך מקום 5 בכל הליגה(כשגם את קליבלנד דירגתי מעליה).
ולכן אני ממש לא מופתע כשהיא מובסת בשלב שאין לה כל סיכוי מראש לעבור.

לסיום- סוויפ ואם ירצה האל מקסימום יגנבו משחק ויקבלו 45 הפרש במשחק הבא(והכל בשביל שגם אפלטון יפרד מאתנו עם חיוך).

k_700
k_700
25/05/2015 21:42:13
הגב ל  k_700

כמובן שהקליפרס היו עליונים ב3 משחקים מלאים ו3/4 מהמשחק ה-6.***

Mbk
Mbk
25/05/2015 23:30:25
הגב ל  k_700

שלא תנחס את גולדן סטייט
יש לי דה זה וו עצבני מהסדרה מול הקליפרס

asaf
asaf
25/05/2015 22:30:18

מתי בערך יתחיל הרבע האחרון?

Mbk
Mbk
25/05/2015 23:25:50
הגב ל  asaf

חמש וחצי

k_700
k_700
25/05/2015 23:48:59

אין פה ניחוס יש פה הסתכלות אמיתית וריאלית על מצבה של יוסטון לאורך הפליאוף(תוך הבאת נימוקים משכנעים ותומכים ממה שאני ראיתי ממנה לאורך כל העונה) ואל מול המטרות הריאליות שאנשים שקראו להם "קונטנדרים" הציבו.

אני לא טוען שהם בלוף מתמשך בגלל דוויט האוורד או חוסר בחיבה לג'יימס הארדן.
אני פשוט מעמיד אותם מול מראת המציאות וטוען שהם לא הראו לי כמעט כלום כדי שאני אחליק ואגיד טוב נו הם עשו עונה יפה, יעני סיימו 2 בליגה, חטפו סוויפ או בעיטה בגמר המערב ובכל זאת…

אז אין בכל זאת.
ברגע שאתה מגדיר קבוצה כקונטנדרית יש רק מקום אחד—>טבעת.

במקרים קיצוניים גם הפסד יפה בגמר יחשב לאיזשהו הפסד שיש לקחת ממנו משהו.

יוסטון היום בשיא שלה, כמה שנים עוד אפשר לבנות על פרויקט עם האוורד בשיא? כמה שנים אפשר לשמור על כל מיני טרנס ג'ונס ודונאטס על חוזי רוקי עם ג'וש סמית' בשקל 90 וקורי ברואר כאס מהספסל?? זה או היום או לעולם לא בוואריציה הזאת, לכן אני עומד מול מראת המציאות ומבחינתי אם מישהו פלט לאוויר בחוסר אחריות שיוסטון עם ההגנה המגוחכת שלה וההתקפה שנראית יפה בתנאי שיפוט של ג'ואי קרופורד בעונה הרגילה, היא קונטנדרית- אז ככה אני שופט אותה כמעומדת לטבעת לא פחות מזה.

ואם זה הסטנדרט שגם האוהד המפורסם שלהם פה(אפלטון) הציב להם ערב פתיחת הפליאוף אז אין שום סרט ש4-0 או 4-1 בגמר מערב יכול להוציא אותם מהעונה הזאת פרט לכשלון חרוץ.

כמובן שפירטתי גם על החאווה בחצי הגמר, חאווה שלא תחזור על עצמה גם בעוד 10 שנים וכשבתכלס הקבוצה שעברה נראתה כמו קבוצה חזקה בשני משחקים ורבע מתוך סדרה של שבעה משחקים וזה לבד מספר את המחטף עצמו(וכשביתר המשחקים היא בעיקר נראית כמה דרגות מתחת לקליפרס).

אם אחרי כל זה יוסטון משנה לגמרי את האופי שלה ומראה לי משהו שונה לגמרי שלא ראיתי ממנה לאורך כל העונה האחרונה והפליאוף הזה? אז אני מוריד את הכובע ויותר מזה גם פוסק שזו כנראה אחת הקבוצות החזקות מנטלית בהיסטוריה של המשחק הזה.
כי לעשות שינוי של 180 מעלות כשאתה כבר חפור עמוק בקבר ולחזור לעצמך עם 2 נצחונות באורקאל+ נצחון ביתי וכשאתה במצב של 3-0.
כמובן שהסיכוי שדבר כזה יקרה כמו הסיכוי שהאוורד פתאום יתגלה כפרנצ'ייז פלייר, כלומר 0.000000001 אחוז.

כמובן שכל מה שאמרתי פה לא יגרום לאוהדים חסרי מושג או סתם שיכורים מהסיטואציה לטעון שיוסטון עשתה את שלה וגם אם תפסיד היום ב45 הפרש לחמישייה השנייה של ג"ס.
אני לא באמת מצפה להבנה או אובייקטיביות מצידם.

Mbk
Mbk
26/05/2015 0:01:04
הגב ל  k_700

כמה שאני מתעב את יוסטון הם עשו דבר ענק מול הקליפרס ( שעליה חבל להרחיב את הדיבור )
הארדן הצמיח ביצים העונה והם יגדלו משנה לשנה
הווארד כשלון חרוץ בגישה שלו למשחק
היה המון מזל ליוסטון אבל גם יכולת
לבנות על זה לשנים הבאות ? ממש לא
להסיר בפניהם את הכובע ( או לאכול עם המון רוטב צ'ילי חריף ) גם כן אופציה גם אם יפסידו 50 הפרש הלילה

k_700
k_700
26/05/2015 0:22:24
הגב ל  Mbk

אתה באמת לא חושב שהחזרה מהקבר הזאת מול הקליפרס אחרי פיגור 19 היא יותר נפילת מתח פסיכית ושוקיסטיות של הקליפרס מאשר משהו ענק של יוסטון(ואני שוב אזכיר שזה בכלל קרה בלי הארדן על המגרש!! הכוכב הענק שלהם שכמעט שני סיבובים היה רדום לגמרי!).

אין לי מושג איך אפשר להגיד משפט כזה של להסיר בפניהם את הכובע ואם הם מפסידים היום 50 הפרש ובעצם מודחים בסוויפ בגמר מערב בלי שבאמת נתנו פייט מינימלי.

לדעתי זה אפילו העת לחתוך גם את המאמן וגם לשנות את הפרצוף של הקבוצה הזאת.

זה בעולם שלי בכל אופןו שבו קונטנדרית צריכה להתגאות בהישגים ומלחמה אמיתית על התואר לא במלחמה בחצי גמר מערב מול האפסיות ההיסטורית של הקליפרס.

oron
oron
26/05/2015 1:18:41

איזה ביצים בדיוק יש להארדן?
הארדן זה השחקן שייקח אותך לבאר,אבל אף פעם לא תשתה ממנו
לא רואה את יוסטון לוקחת אליפות ברוסטר השחקנים הזה.

oron
oron
26/05/2015 1:20:28

BOOBY עדיין לא הסברת למה דווקא יוסטון ועוד עם פרנסיס?

פינקי
פינקי
26/05/2015 2:52:51

יוסטון לא היו קונטנדרים, וחוץ מאוהדי הקבוצה (שאני לא מאשים אותם, זה חלק מלהיות אוהד) אף אחד לא ציפה מהם לקחת אליפות, והאמת גם גמר מערב היה מעל למצופה (אני ניבאתי להם הפסד עוד מול דאלאס).

אבל k700, אולי אני מתבלבל עם מישהו אחר, אבל זה לא היית אתה שחגג פה את הבחירה השנייה של הלייקרס בדראפט כאילו מינימום חזרתם לימי שאקובי?
אם זה אכן היית אתה, אז אני לא מבין איך אתה מעז לדבר על אוהדי יוסטון…

מוש השור
מוש השור
26/05/2015 3:08:21

אני לא יודע אם תהיה קבוצה שתחזור מ 3-0, מה שכן, אם תהיה, בדוק שזה יהיה מול הקליפרס 😠

k_700
k_700
26/05/2015 3:08:58

אתה ממציא/אהוזה/ משקר/ מטעה, תראה איזה נחמד אני היום בניגוד אליך אני זורק פה טענה עם שלל אופציות שבטוח אחת מהן תקפה לגביך(בניגוד לשטות שכתבת).

מי הפך את יוסטון לקונטנדרית?? נתחיל בשאלה מי לא.
תכנס לכל אתר ספורט אמריקאי בחודש וחצי האחרונים, תקרא כל POLL באתר בסיסי מי המעומדות הבכירות לתואר ועוד אחרי שיוסטון קיבלה את דאלאס המפורקת בסיבוב הראשון והרי לך מעומדת שסומנה לתואר.

תמשיך לזה שהיא סיימה מקום שני במערב ושלישי סה"כ.
לא מספיק כדי לאכול את הלאקרדה שהם קונטנדרים???

אז אתה בבראקט שלך לא נתת להם בכלל קרדיט, כמו שאני חריג בהערכה שלי כלפיהם אתה עוד יותר חריג(ומנותק).

גם כאן היו מספיק הזויים שליפפו ידיים וחשבו שהם מסוגלים ללכת עד הסוף ערב פתיחת הפליאוף.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
26/05/2015 4:00:12

לילה טוב לכולכם, חשבתי 3:30 וזה נראה לכיוון 4:00

יואל
יואל
26/05/2015 4:05:30

מתנה לצנונים HD

https://livehouse.in/channel/222895

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 4:07:11

יוסטון מנצחת הערב על בטוח. ברור שהיא תפסיד את הסידרה, אבל הערב היא מנצחת

יואל
יואל
26/05/2015 4:08:42

עוד אחד HD בלי פאקינג פרסומות

http://castalba.tv/channel/26186

יואל
יואל
26/05/2015 4:09:09

יוסטון מפסידה

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 4:09:27

K=700 פתאום ממלא עמודים שלמים, ואת מי הוא מנסה לשכנע? כולנו יודעים שהווריורס תנצח את הסידרה. אבל היום מתחיל קאמבק מפחיד של יוסטון שלא יסתיים בנצחון כללי בסידרה, אבל ינצחו לפחות הערב, ואולי אחד בסן פרנציסקו.

סוס מעץ
סוס מעץ
26/05/2015 4:09:58

ונאחל לכולם כמה שיותר תמונות של קרי האימא

יואל
יואל
26/05/2015 4:10:22

וואן גנדי ומרק ג'קסון = זיין מוח + מניוק

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 4:10:34

אוי ואבוי. שוב ואן גנדי

דורון האסטבן
דורון האסטבן
26/05/2015 4:11:04

שעון הבילוגי הפלייאוף שלי מעיר אות בזמן למשחקים
מקווה שיהיה משחק טוב של 2 הקבוצות
מרק ג'קסון אמר שקארי הבסט פיור שוטר (לא תקבל בחזרה את הג'וב)
http://nbaliveonline.tv/houston-rockets-live-streaming/

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 4:11:13

אוי ואבוי. שוב קרופורד…

דורון האסטבן
דורון האסטבן
26/05/2015 4:12:05

ראיתי את ואן גאנדי וישר חשבתי על מנחם ש"אוהב" אותו
מתנצלים מנחם היקר

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 4:12:23

שלשה של ג'אש. 0-3
אחזור הנה יותר מאוחר כשיהיו כאן עוד כמה נשמות

דורון האסטבן
דורון האסטבן
26/05/2015 4:13:38

5-0
לרקטות

דורון האסטבן
דורון האסטבן
26/05/2015 4:14:47

9-0 לטילים

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 4:16:26

0-9 לפני המשחק כתבתי: יוסטון מנצחת הערב ע-ל ב-ט-ו-ח. ומתחילה חזרה רצינית לסידרה הזאת. בסוף הווריורס תנצח, אבל עלול לקחת לה 6 ואפילו 7 משחקים.

חכו וראו.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
26/05/2015 4:17:13

פסק זמן תודה יואל על הלינקים
קרופוד שאף אחד לא אוהב וואן גאנדי זה כבר יותר מידי למישהו 🙂

סוס מעץ
סוס מעץ
26/05/2015 4:19:46

אני אגיד לכם מה
אם יוסטון חושבים לנצח את המשחק בנשק השלשות שהוא הנשק הטבעי של הלוחמים, זה הולך להתפוצץ להם בפנים

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 4:24:44
הגב ל  סוס מעץ

באמת? מאיפה אתה יודע?

שי אבן-צור
שי אבן-צור
26/05/2015 4:20:48

איזה פתיחה של יוסטון!!!

hebrewman
hebrewman
26/05/2015 4:21:08

ג'וש סמית בתפקיד לברון ג'יימס!!!

זיו
זיו
26/05/2015 4:21:36

וואו איזו התחלה של יוסטון

דור בלוך
דור בלוך
26/05/2015 4:21:56

בוקר טוב סטף

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 4:23:24

ג'אש סמית 5 מ-5 מה-3…

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 4:23:53

הארדן היחידי שעדיין לא תרם מאומה…

משחק מטורף

שי אבן-צור
שי אבן-צור
26/05/2015 4:24:35

בוגוט מכדרר על הקשת…

שי אבן-צור
שי אבן-צור
26/05/2015 4:25:17

מעניין אם סמית ימשיך באותו קצב

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 4:30:13

אם סמית ימשיך באותו קצב, יוסטון תקלע 140

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 4:25:23

סטפן קרי כבר 3 מ-4 או 4 מ-5 מה-3. כ\ל שלשה – שיא חדש

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 4:25:46

הסידרה הזאת לא הולכת להיגמר כל כך מהר.

שי אבן-צור
שי אבן-צור
26/05/2015 4:25:50

קרי בעניינים

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 4:28:38

ברבוסה הוא חתול המשתחל בין כולם

ברץ
ברץ
26/05/2015 4:28:48

מה זה המערב פח הזה?
אין שום הגנות…
אם גרין הולך לשמור על לברון כמו שהוא שומר על סמית' בהחלט יש סיכוי לקליבלנד…
לצערי אני לא יכול להישאר, צריך לישון לפני העבודה.
לילה טוב ומשחק מהנה!

שי אבן-צור
שי אבן-צור
26/05/2015 4:28:57

מנחם, לי נראה שהסדרה נגמרת היום

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 4:33:29

שי, אתה רציני?
כתבתי לפני שהתחיל שיוסטון מנצחת היום, ומנצחת גם את המשחק הבא באוקלנד.
לא אתפלא אם יוסטון תהיה הראשונה אי פעם לחזור מ-0-3 ל-4-3. אומר לך אם זה יקרה או לא אחרי המשחק הכא בגולדן סטייט

יואל
יואל
26/05/2015 4:30:29

יוסטון אלאיסטור אבל עדיין יוסטון יפסידו

hebrewman
hebrewman
26/05/2015 4:30:52

קורי ברוואר בא לשחק באולסטאר??? מה זה הרכות הזאת?

מאירי
מאירי
26/05/2015 4:33:01

יוסטון חיברו מגנט לכדור וברזל לחישוק.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
26/05/2015 4:33:01

אוהדי יוסטון תתעוררו!
בליץ מטורף וספק אם ראיתי כזה רבע מאז
הספרס שנה שעברה בגמר מבחינת אחוזי שדה
ג'ש סמית 5-5

גיא
גיא
26/05/2015 4:33:46

אם יוסטון לא מסיימת עם נוק-אאוט את הרבע (הפרש קרוב יותר ל-20 מל-10) הווריארס יחזרו למשחק. רבע של 73% חייב לייצר הפרש מספק
(לא יחזור עוד אחד כזה בקרוב)

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 4:34:16

סמית לא סתם 5 מ-5. הוא 5 מ-5 מה-3

שי אבן-צור
שי אבן-צור
26/05/2015 4:37:12
הגב ל  מנחם לס

מנחם, יוסטון לוהטים כרגע אבל כל מה שהלוחמים צריכים זה להגיע עם מינוס עשר למחצית
נחכה ונראה

גיא
גיא
26/05/2015 4:35:07

ככה חןזרים מפסק זמן!

מאירי
מאירי
26/05/2015 4:35:20

משחק אולסטאר.

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 4:37:33

אז מה? ייגמר 180 נקודות?
מה שרואים היום זה את גן הילדים של הווריורס נגד הגברים של יוסטון.
ואפלטון מחמיץ את רגעיה היפים ביותר של קבוצתו.

גיא
גיא
26/05/2015 4:38:36

45 נק' מ-22 זריקות ליוסטון ברבע. מטורף.

מאירי
מאירי
26/05/2015 4:39:38

לדעתי, באירופה דבר כזה היו עוצרים עם איזה פאול מלוכלך, שיוציא את הקבוצה השניה מהזון המשוגע הזה, הבעיה היא שהמאמנים בNBA בחיים לא יורו דבר כזה בכוונה.

ושוב רואים רגעים שהמשחק מתנהל כמו מערב פרוע בלי שליטה ואיזונים, אלו נקודות התורפה בNBA, כמו סיום משחק 6 מול הקליפרס.

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 4:48:05
הגב ל  מאירי

נכון. צריכים לעבור למשחק אירופאי, עם מאמנים אירופאים, ושחקנים אירופאים. למה לא? סוף סוף נראה כדורסל "נכון".

מאירי
מאירי
26/05/2015 4:49:59
הגב ל  מנחם לס

לא הכל זה שחור ולבן, גם לי ברור שאין כמו הכדורסל האמריקאי, ציינתי נקודת תורפה מסוימת.

מנחם, האין לדעתך שום דבר שהכדורסל האמריקאי יכול ללמוד ממקבילו האירופי? כלום?

דורון האסטבן
דורון האסטבן
26/05/2015 4:39:58

45-22 זה קצב של 180 נק ליוסטון במשחק.
8-9 מהשלשות. פירגיוני נכנס יורה,אריזה ג'ונס טרי האוורד
כל מטאטא יורה, הארדן 10 נק' אך הפתיע אותי בהגנה יותר.
מעניין אם זה קרוב לסאן אנטוניו שנה שעברה או יותר
באחוזי שדה. מטורף.

דור בלוך
דור בלוך
26/05/2015 4:40:30

סטיב קאר עם מסיבת עיתונאים פופוביץ'ית

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 4:41:49

תחשבו: 45 נקודות ברבע.
איך אמרו באפולו 8 (או משהו כזה)?

"יוסטון! WE HAVE GOT A PROBLEM!"
אבל הפעם הטלפון עולך לסן פרנציסקו.
"סן פרנציסקו! אנחנו בבעייה!!"

דורון האסטבן
דורון האסטבן
26/05/2015 4:42:46

ממהשראיתי במשחק המהיר והמפתיע הזה ההגנה של
הסן פרנסיסקנים לא היתה רעה פשוט הם לא הרביצו,
ויוסטון בזון מטורף בהתקפה.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
26/05/2015 4:43:38

+2 למנחם חח

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 4:46:02

הטמבלים האלה לא יודעים שלקרופורד אסור לומר מילה? אפילו מבט לא מתאים חוטף טכני

k_700
k_700
26/05/2015 4:46:42

קרופורד זה השופט המושלם בשביל יוסטון ובעיקר הארדן.

אין שופט שישלח אותו יותר לקו ויחלק יותר טכניות מושחטות לצד השני.

לכן אי אפשר להגיד שהטקסנים לא מקבלים את התנאים האופטימליים בשביל להציל מעט את כבודם.

שי אבן-צור
שי אבן-צור
26/05/2015 4:46:49

איזה טכנית מטומטמת!

דורון האסטבן
דורון האסטבן
26/05/2015 4:47:53

צ'יפחו את לווינסטון טרנס ג'ונס אם אינני טועה
הוריד לו ת'ראש במתפרצת והלוחמים קיבלו טכנית בגלל תלונה

hebrewman
hebrewman
26/05/2015 4:48:08

יוסטון הצליחו לקלוע כל כך הרבה בגלל התקפות מתפרצות וזריקות ב15 שניות ראשונות של השעון… הם חייבים להמשיך לרוץ, בינתיים כשהם לא רצים ג"ס מצליחים לעצור אותם…

דורון האסטבן
דורון האסטבן
26/05/2015 4:48:22

ממש טכנית הפוכה ולא צודקת

שי אבן-צור
שי אבן-צור
26/05/2015 4:48:25

בשביל הפרוטוקול – ליווינגסטון צדק עם הבקשה לעבירה

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 4:49:13

K-700, קרא את דברי: העסק הזה הולך למשחק שביעי.

k_700
k_700
26/05/2015 4:51:15
הגב ל  מנחם לס

אמממ לא.
זה יגמר בסוויפ כמו שיוסטון שווים ובתנאי משחק אופטימליים עבורם.

p
p
26/05/2015 4:49:47

העברתי עכשיו בליג פס. לא היה אפילו קרוב ל3 שניות.
השריקה אחת ההזויות שראיתי.
(לא טוען לקיפוח של אף קבוצה, פשוט השריקה הזאת באמת הייתה חריגה. זה אפילו לא היה קרוב…)

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 4:50:38

ראיתם את ההשתטחות של קרופורד?

גיא
גיא
26/05/2015 4:51:01

היום אחרי כל פסק זמן, יוסטון מעלה את ההפרש בעוד כמה נק'.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
26/05/2015 4:51:29

נהדר ההחלקה של גואי קרופוד השופט השנוא
צחקתי בקול

kak2
kak2
26/05/2015 4:52:01

קרופורד צולל יותר מהר מדלהדובה!! ענק! זה שיא הפלייאוף עד עכשיו

מאירי
מאירי
26/05/2015 4:52:45

קרופורד עם טכנית לריצפה.

p
p
26/05/2015 4:53:08

אני לא יודע מה אני מעדיף שייעלם מהליגה שנה הבאה:
1. האק-דה-X
2. ג'ואי קרופורד

kak2
kak2
26/05/2015 4:53:33

אני חושב שזה הולך להגמר בשבעה משחקים כמו מנחם!!

kak2
kak2
26/05/2015 4:53:50

לטובת גולדן סטייט

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 4:55:09

וואייי. מקווה שהכל בסדר. זעזוע רציני בקודקוד.
לא צחוק

kak2
kak2
26/05/2015 4:55:14

אופס קליבלנד הרגע זכו באליפות

שי אבן-צור
שי אבן-צור
26/05/2015 4:55:19

אוי ואבוי
איזה נפילה

גיא
גיא
26/05/2015 4:55:22

מפחיד

סוס מעץ
סוס מעץ
26/05/2015 4:55:40

זהו
עכשיו נגמר המשחק

דורון האסטבן
דורון האסטבן
26/05/2015 4:55:43

שולח אנרגיות ריפוי לקארי

kak2
kak2
26/05/2015 4:56:16

די נמאסת עלינו

מאירי
מאירי
26/05/2015 4:56:02

אוי געוואלד.

קונאן הברברי
קונאן הברברי
26/05/2015 4:56:17

אלוהים ישמור נראה שהוא פירק את הזרוע 🙁

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 4:56:39

הראו את הנפילה בשידור איטי. סטפן קרי חטף זעזוע רציני.
ממבט ראשון: הוא גמר את הפלייאוף. לא ירשו לו לחזור.

מילס
מילס
26/05/2015 4:57:41

אויי ויי…אבל הוא קשוח

k_700
k_700
26/05/2015 4:59:13

איזה מילף MISS קארי!

מילס
מילס
26/05/2015 4:59:27

אין מצב שהוא סיים תעונה

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 5:11:12
הגב ל  מילס

כן? אין לך מושג מה זה זעזטע מוח רציני. הוא חוזר מוקדם מדי, וזה עלול לעלות לו בדימנשיה ומה לא, בגיל 60

hebrewman
hebrewman
26/05/2015 4:59:55

נראה שתשעה באה הגיע לטויוטה סנטר…

גיא
גיא
26/05/2015 4:59:56

יפה איך שהקהל ביוסטון מחא כפיים לקרי בעודו יורד לחדרי ההלבשה.

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 5:11:49
הגב ל  גיא

בוודאי. הוא אהוב בכל מקום, אפילו כיריב

שי אבן-צור
שי אבן-צור
26/05/2015 5:00:03

טוב, עכשיו הטילים כנראה ינצחו

דורון האסטבן
דורון האסטבן
26/05/2015 5:00:40

קאק הקקי לך למקום שבו ירצו אותך בית חולים לחולי נפש
ותפסיק להתחנף כולנו לא רוצים בחברתך

kak2
kak2
26/05/2015 5:03:26

אתה משעמם כמו פת לחם יבשה במדבר

hebrewman
hebrewman
26/05/2015 5:00:54

עכשיו צריך להבין מה אנטיץ' עשה ללברון במשחק השני…

kak2
kak2
26/05/2015 5:01:52

כל החרמנים על אמא של סטף , לכו להרגע בשרותים

מאירי
מאירי
26/05/2015 5:02:33
הגב ל  kak2

תתבייש.

kak2
kak2
26/05/2015 5:04:16
הגב ל  מאירי

למה חרמניקו?

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 5:04:03
הגב ל  kak2

סטפן חטף זעזוע ממוח רציני ביותר, ורבין מתבדח על אמא שלו.
אתה בן 40. אתה לא מתבייש?

מאירי
מאירי
26/05/2015 5:11:25
הגב ל  מנחם לס

מנחם, אני חושב שאם יש אפשרות למחוק הודעות, זה הזמן להשתמש במחק.

מאירי
מאירי
26/05/2015 5:02:01

K700 הוא הקמע הרשמי של יוסטון, בכל פעם שהוא משחרר עליהם עוד נבואת זעם, הם דופקים חתיכת משחק.

מבחינת הארדן ושות', תבוא כל יום.

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 5:02:12

מי שזוכר (או יודע) מה קרה לסידני קרוסבי, שחקן הוקי הקרח מס' 1 בעולם מפיטסבורג פינגווין, שחטף זעזוע מוח אפילו פחות ממה שנראה לי ממה שחטף קרי, ואחרי שניסה לחזור לשחק הוא התמוטט, ונאלץ להיעדר שנה שלמה.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
26/05/2015 5:02:14

ממש מבאס את המשחק אי אפשר להגיד שהאיש השקט
קארי הוא לא לוחם אמיתי שמתאבד על הגנה

k_700
k_700
26/05/2015 5:02:56

The NBA determined that it won't move up the NBA Finals and it will start on June 4, as expected.

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 5:05:13
הגב ל  k_700

עוד לפני פציעת קרי הסידרה היתה הולכת ל-7 משחקים, אז מה יש לNBA לדאוג?
מתי יתחיל להיות לך מושג מינימלי בכדורסל?

k_700
k_700
26/05/2015 5:08:46
הגב ל  מנחם לס

מלפני 15 שנה בערך.

שי אבן-צור
שי אבן-צור
26/05/2015 5:04:32

קליי

k_700
k_700
26/05/2015 5:04:36

13 הפרש.

מאירי
מאירי
26/05/2015 5:08:27
הגב ל  k_700

תמשיך, תמשיך לעשות שירות ליוסטון, הם כאן כדי לצחוק עליך.

k_700
k_700
26/05/2015 5:10:35
הגב ל  מאירי

מה זה לצחוק הם כל כך צוחקים כשהם ב-3-0, נתנו את הרבע הראשון הכי טוב בהיסטוריה שלהם ועדיין ב2 דק' של אחרי הפציעה של קרי ג"ס מצמקת בלי להזיע ל10 הפרש.

איך אמרו פעם הגששים? העולם מצחיק אז צוחקים.

שי אבן-צור
שי אבן-צור
26/05/2015 5:04:44

קליי!!!

מאירי
מאירי
26/05/2015 5:05:11

יוסטון אשכרה חושבים שהם באולסטאר.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
26/05/2015 5:06:03

קליי תומפסון ממלא מקום ב2 שלשות, אני מאד יתבאס
כמו בפציעה של קארול ושל לאב, מקווה שיבריא

שי אבן-צור
שי אבן-צור
26/05/2015 5:06:08

קרי לא צריך לחזור הלילה
קליי הולך לתת התעלות שלא ראינו ממנו בפלייאוף עד עכשיו

k_700
k_700
26/05/2015 5:06:30

לא הייתי פה תקופה מסוימת מישהו מסוגל לעדכן אותי בדבר המהותי העיקרי אם רבין הפסיק כבר להשריץ ילדים?? זה לא תרסיס מדבר זו הדאגה לאנושות מדברת.

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 5:08:46
הגב ל  k_700

עזוב את רבין. קרי חטף פציעה שעלולה לסיים לו קריירה ורבין מתבדח על אמא שלו

k_700
k_700
26/05/2015 5:12:28
הגב ל  מנחם לס

זה לא פציעה שמסיימת קריירה.

זה חשד חמור לזעזוע מוחהווה אומר יום וחצי של השגחה כדי למנוע את הזעזוע מוח היותר רציני שיכול להווצר.

במקרה הכי גרוע יהיה פגיעה בצוואר שזה כמובן יכול להפתר בניתוח.

זה לא אני או אתה נפלנו ככה זה אתלט רציני נפל.
הכל יהיה בסדר איתו.

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 5:06:59

לפעמים אסונות כאלה משנים את הכל

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 5:07:50

אני רוצה שיהיה ברור לכולם שקרי סבל פציעה רצינית ביותר.

מאירי
מאירי
26/05/2015 5:09:57

מבחינת הוורירס זה הזמן להאק אה דוויט.

kak2
kak2
26/05/2015 5:10:19

מנחם , סטף חטף מכה אבל נראה לי שאתה קיבלת את הקונקאשן….
אני רק התרעתי מחרמנים כגון קי 700 שבזמן שקרי פצוע מתחילים לרייר על אמא של כמו חיילים בגבול המצרי שלא ראו אשה כבר עשר שנים, אז שלחתי אותם לשרות׳ים שירגעו .
ומי זה רבין ? הנמסים שלך?

שי אבן-צור
שי אבן-צור
26/05/2015 5:10:29

מנחם, אתה מגזים
פציעה מסיימת קריירה?

מילס
מילס
26/05/2015 5:10:35

מנחם אתה סתם מגזים

kak2
kak2
26/05/2015 5:12:18

מנחם חטף קונקאשן מהנחיתה של סטף….
מסיימת קרירה? התערבות שהוא משחק במשחק הבא?
יש אווירה של אבל בשידור ובאולם

דורון האסטבן
דורון האסטבן
26/05/2015 5:12:37

עדיין מבואס, הדברים ששי אמר ראויים

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 5:14:38

אין לכם מספיק ידע בנידון.
ראשית, הוא לא יורשה לחזור לשחק כמה שבועות עד שיתברר איזה נזק גרם זעזוע המוח.
אני אומר זאת אפילו לפני שהודיעו שזה זעזוע מוח. אבל אני ראיתי זאת בטיווי של 70". הוא חטף אשכרה זעזוע רציני, לדאבון כולנו.

kak2
kak2
26/05/2015 5:15:10

וואייייי

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 5:15:28

הייתי בטוח שהשלשה של כל המגרש נחשבת!

kak2
kak2
26/05/2015 5:17:37
הגב ל  מנחם לס

היית בטוח בהרבה דברים….
כגון זה שקרי סיים קרירה… אבל מה לעשות ובמשחק הבא הוא עולה כמו פנתר. בן אדם ששובר חוליות בצוואר נשאר משותק או מת במקום תלוי באיזה חוליה הוא שבר. הייתי מצפה מפרופסור לפיזיולוגיה לדעת קצת על גוף האדם

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 5:16:04

תהיו בטוחים שקרי כבר בדרך לבית חולים (לא הודיעו אבל אני כמעט בטוח)

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 5:17:05

אם לא קרה לו זעזוע מוח רציני ביותר הוא בר מזל.הלוואי.הלוואי שבמקרה הכל יהיה בסדר.

שי אבן-צור
שי אבן-צור
26/05/2015 5:17:05

מנחם, זוכר שאמרתי שכל מה שהלוחמים צריכים זה להגיע עם מינוס עשר למחצית?
אז הנה

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 5:18:01

נחכה ונראה. עשר זה עדיין עשר, אבל אני מנסה לקבל ידיעות בקשר לקרי

משה כוהן
משה כוהן
26/05/2015 5:18:15

ברור שלא משחקים עם זעזוע מוח ויש סידרת בדיקות וכמה שבועות התאוששות לעבור .

אבל מנחם אתה דיברת על חזרה של שלושה שבועות במקרה קווין לאב אז אתה לא מבין הרבה ברפואה אז מספיק לעשות רושם .

אץה לא יודע מה קרה ואף אחד לא יודע בשביל זה יש רפואה טומוגרפיה בדיקות לחץ ראש ועוד .
אז אתה לא מבין אבל מדבר די .

kak2
kak2
26/05/2015 5:18:20

אמרו שהוא בחדר הלבשה עם אבא שלו (אמא שלו נסעה לקי 700 שירגע)

k_700
k_700
26/05/2015 5:19:18

לא יודע מה אתכם אני צחקתי בשריקה.
יוסטון ברבע הראשון הכי גדול בהיסטוריה שלה(בטח בפליאופים לדורותיהם), קולעת ב90 אחוז, מסיימת חצי בכמעט 78 אחוז ועדיין יורדת ביתרון של 10 נקודות מסכנות??? מסכם את כל האומללות של הקבוצה הזאת.

אפילו חסרון של הMVP מרבע שלם הם לא מנצלים כדי לברוח.
קבוצה רצינית עם הגב לקיר שמה פה 35 הפרש במחצית והופכת את החצי השני לגארבג' טיים לחמישיות שניות.

יוסטון? זה ילך עד הסוף במשחק הזה וגם אם בנס ינצחו, יובסון במשחק הבא כי זה מה שהם שווים, להפסיד סדרה בתבוסה.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
26/05/2015 5:20:08

מקווה שיבריא, הדברים ששי כתב לפני לטובת הלוחמים
ראויים כי הם יכולים לחזור מכל פיגור, ולמרות שהיה רב הזמן
20 הפרש היה מתח מתי הלוחמים יתחילו להפגיז.
אך עם ה4 נק של הארדן מהצבע הנגדי ששחרר לאחר
הזמן החוקי המזל נראה עם יוסטון, זריקה כזו
ראויה ל4 נקודות

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 5:22:57

ל-NBA ישנו פרוטוקול מסויים בקשר לזעזועי מוח. לצערי אינני יודע מה הוא בדיוק. אם אכן הוא חטף זעזועף יקבעו באיזו רמה הוא מ-1 עד 5. לפי הרמה שתיקבע – ככה הוא יצטרך להיות בריהביליטציה.

איש הערפל
איש הערפל
26/05/2015 5:23:36

יחזור משחק הבא.
החדשות הטובות (והרעות לרוקטס וקאבס) שקליי תומפסון נזכר לשחק.

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 5:26:40

הלוואי. אבל אני בטוח שתיעלם ותתבייש להראות את פניך כאן אם הוא גמר את העונה.

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 5:23:54

למעשה, הפרוטוקול הוא ב-NFL ואני לא בטוח אם ה-NBA אימץ אותו גם לשורותיו.

משה כוהן
משה כוהן
26/05/2015 5:28:21
הגב ל  מנחם לס

מספיק לכתוב שטויות:
זעזוע מוח מחייב שליחה מיידית לחדר מיון והורדת לחץ ראש בצקת מידי .
זו רפואה לא ספורט אין סיבה להשאיר אותו בחדר הלבשה מיד למיון זהו .

hebrewman
hebrewman
26/05/2015 5:28:39
הגב ל  מנחם לס

מארק ג'קסון אמר שיש פרוטוקול

מאירי
מאירי
26/05/2015 5:24:04

אמרתי לכם שיוסטון שמו מגנט בכדור וברזל בחישוק?

זה למה הסל של הארדן נכנס.

https://mtc.cdn.vine.co/r/videos/85AE24A9A31214806067851243520_3b7271b8152.1.5.2047280775071660648.mp4?versionId=xB48XX6Xy.t7u.cE30uVtoHdmynabvMO

EKak
EKak
26/05/2015 5:26:55

קיי השמועות עליך הם שהיית במידברן, זה נכון?

EKak
EKak
26/05/2015 5:27:59

אם קרופורד התאושש מהנפילה שלו אני די בטוח שסטף חוזר למשחק הבא כמו נמר

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 5:30:01

ומי היטה האהבל שהישווה את הפציעה של לאב לזעזוע מוח, אחרי כל מה שניכתב כאן בשנתיים האחרונות על זעזועי מוח, והשפעתם על המוח, אם זעזוע לא מקבל טיפול מושלם עד שהמוח חוזר לקדמותו.
ישנם כאן מפגרים כמשה כוהן ו-KAK -רבין – שמגרד לי למחוק אותם ולהיפטר מהם, כי עכשיו הם הופכים למרעילים של ממש.
לא אותי. את קרי

EKak
EKak
26/05/2015 5:30:08

הוא קושטינאבללחזור למשחק הזה… אפשר להרגע מנחם, משחק הבא יחזור

EKak
EKak
26/05/2015 5:31:49

מנחם אתה נהיה עצבני כשאתה טועה…
זה מצחיק

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 5:33:00

הודיעו עתה שאם מחליטים שאכן היה לו זעזוע מוח, עליו יהיה לעבור סריה של בדיקות לפני שיורשה לחזור לקבוצה. לך תדע כמה אורכת סריה של בדיקות כאלה, ועד כמה שידוע לי בוסטון ג'נרל הוספיטל הוא בית החולים שכל הספורטאים הולכים אליו לבדיקות.

סוס מעץ
סוס מעץ
26/05/2015 5:34:13

בלי קרי הלוחמים ילחמו וגם ינצחו
בתחילת הרביעי הטילים ישברו סופית

EKak
EKak
26/05/2015 5:35:02

אמרו בשידור שמעבירים אותו בדיקות בחדר הלבשה לראות אם יכול לחור למשחק… זה פרוצדורה מסודת. תפסיק להפחיד את החברה סתם מנחם! דורון תכף נכנס מתחת למיטה

שי אבן-צור
שי אבן-צור
26/05/2015 5:36:40

ההגנה של בוגוט על האוורד זה משהו

hebrewman
hebrewman
26/05/2015 5:36:41

במערב זה התקפה נגד התקפה.. אף אחד לא נתקל בהגנה כמו של הקאבס… איך כל החטאה הופכת למתפרצת… בושה!!!

EKak
EKak
26/05/2015 5:37:09

גילן רוז- דיבר עם אחד המאמנים של גס- קארי בסדר אבל כנראה לא יחזור לשחק היום.
מנחם ת ר ג י ע!!!

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 5:37:28

דווייט מטורף עם קבלות

k_700
k_700
26/05/2015 5:37:58

חתיכת אפס ההאוורד הזה.

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 5:38:00

אבל האוסטראלי – כמו כל האוסטראלים – עשה עליו פאול מלוכלך לפני כן

דור בלוך
דור בלוך
26/05/2015 5:38:55

אי אפשר להבין איך זה לא הרחקה

עובר אורח
עובר אורח
26/05/2015 5:38:56

פלגרנט 2 ברור

שי אבן-צור
שי אבן-צור
26/05/2015 5:39:19

צריך היה להיות מורחק

k_700
k_700
26/05/2015 5:39:41

חחחח אין איז'קשיון חחחחחח

די אני מת פה.

אמרתי או לא אמרתי שג'ואי קרופורד הוא טוב מאוד לרוקטס?

תזכרו מי היה הראשון להתריע.

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 5:41:33
הגב ל  k_700

לא ראית מה הטוסטראלי עשה לו לפני כן?

k_700
k_700
26/05/2015 5:43:17
הגב ל  מנחם לס

מה דיך אותו קצת?? תפס לו את היד"???

הוא הביא לו מרפק מדוייק לפרצוף!!

שלום עולמי נתן כזה להארדן(אפילו פגע בו פחות טוב) והורחק מיד לסריה של משחקים.

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 5:39:53

לא ידעתי עד דבלדובה שהאוסטרלים כאלה מלוכלכים. עכשיו גם בוגוט.

משה כוהן
משה כוהן
26/05/2015 5:44:05
הגב ל  מנחם לס

מי משוה כתף לזעזוע מוח ?
אומרים שאין לך ידע ברפואה וטעית בשני המקרים זה הכל .

אף אחד לא אמר שאפשר לשחק אמרו שאין קשר לפרוטוקול צריך ללכת לבית חולים מידית להוריד לחץ תוך מוחי אתה מבין בזה משהו ?

שי אבן-צור
שי אבן-צור
26/05/2015 5:40:00

השופט מסכים איתי 🙂

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 5:40:14

ייגמר 15 הפרש לפחות

מאירי
מאירי
26/05/2015 5:41:53

למה שהיה כעת עם הווארד ובוגוט חז"ל מגדירים: "חוטא נשכר".

הווארד מגעיל.

שי אבן-צור
שי אבן-צור
26/05/2015 5:42:00

נחכה ונראה מנחם

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 5:43:44

עכשיו הראו את סטפן רץ ומגיע למגרש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

איש הערפל
איש הערפל
26/05/2015 5:44:29
הגב ל  מנחם לס

אמרתי משחק הבא, נראה שטעיתי…

EKak
EKak
26/05/2015 5:44:06

קארי חוזר

דורון האסטבן
דורון האסטבן
26/05/2015 5:44:18

קארי רץ הלוך ושוב מראה מעודד

Mbk
Mbk
26/05/2015 5:44:19

ברוך מחייה מתים !!!

שי אבן-צור
שי אבן-צור
26/05/2015 5:44:24

קרי יהיה בסדר גמור

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 5:44:31

הללויה!!!!!!!!!!!!!!!

EKak
EKak
26/05/2015 5:44:39

מנחם אני מבקש התנצלות בשם המאזינים

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 5:47:11
הגב ל  EKak

לך תזדיין בתחת. היה סכוי גדול מאד לזעזוע מוח, ואתה מתבדח איתי?
אם לא תפסיק, אני מוחק את כל תגובטתיך

EKak
EKak
26/05/2015 5:48:41
הגב ל  מנחם לס

זה חבד לימדו אותך? טעית , תתנצל!! להודות בטעות זאת גדולה…

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 5:45:07

עכשיו מותר להתבדח: בוודאי יש לו ראש מלא קש

k_700
k_700
26/05/2015 5:45:36

"קרי בסכנה להמשך הקריירה, הערבים נוהרים לקלפיות"..

מאירי
מאירי
26/05/2015 5:45:45

טוב אחרי שראיתי את קרי חוזר, עכשיו אני יוצא לשחרית, יכול לכוין בכוונה גדולה מחיה מתים ברחמים רבים.

מאירי
מאירי
26/05/2015 5:46:49
הגב ל  מאירי

נראה אם קארי יעשה מוריד הגשם (של שלשות).

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 5:45:56

היה לו מזל גדול מאד מאד מאד!

שי אבן-צור
שי אבן-צור
26/05/2015 5:47:10

עדיין עדיף שלא ישחק הלילה

משה כוהן
משה כוהן
26/05/2015 5:53:11

צריך לעוף לבית חולים מידי מה הם מפגרים בגולדן ?
אין לו מה לעשות במגרש לא הבינו את זה בזמן הפיספוס האחרון ?

מתחיל להרגיז הטמטום הזה אם יפסידו את הסדרה ליוסטון זה יהיה רק בגלל זה .

דורון האסטבן
דורון האסטבן
26/05/2015 5:47:22

התפילות עזרו?

EKak
EKak
26/05/2015 5:47:37

מנחם גמר לו את הקרירה חחחח עק המנחם הזה

שי אבן-צור
שי אבן-צור
26/05/2015 5:47:57

החבר'ה שלו מחזיקים מעמד

דורון האסטבן
דורון האסטבן
26/05/2015 5:48:05

וואו על המגרש איזה הפתעה רק תהיה זהיר

גיא
גיא
26/05/2015 5:50:42

איירבול – 100% זעזוע מוח…

EKak
EKak
26/05/2015 5:50:45

קרי בפלוס מינוס של -30 היום

שי אבן-צור
שי אבן-צור
26/05/2015 5:50:54

הרוקטס חזרו ללהוט
קרי עם אייר בול…

hebrewman
hebrewman
26/05/2015 5:51:28

הדבר הכי גרוע שג"ס עשו זה להחזיר את קארי למגרש… זה מילא את יוסטון במוטיבציה… bad call

שי אבן-צור
שי אבן-צור
26/05/2015 5:53:24
הגב ל  hebrewman

1+

Mbk
Mbk
26/05/2015 5:51:43

זו טעות לתת לקארי לשחק
לא היה קורה כלום אם הוא היה נח קצת

שי אבן-צור
שי אבן-צור
26/05/2015 5:53:36
הגב ל  Mbk

1+

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 5:51:46

אני מבקש רק מאיש כאן לא להתבדח. היו מקרים רבים שזעזוע מוח התגלה זמן מה אחרי החבטה, והיו גם מקרי מוות פתאומיים. אז לא יהיה נעים לאף אחד אם הוא מתבדח עכשיו, ומשהו לא טוב יקרה לקרי בעתיד.
אני מקווה מאד שלא, אבל היו מקרים רבים של התמוטטויות ובעיות עתידיות אחרי חבטות כאלה. YOU NEVER KNOW. אתה יכול רק לקוות.

משה כוהן
משה כוהן
26/05/2015 5:53:57
הגב ל  מנחם לס

עכשיו אתה צודק .

מאירי
מאירי
26/05/2015 5:51:54

זעזע, טלטל, וולקנים, מוחו של קארי.

k_700
k_700
26/05/2015 5:52:00

זמן טוב לנס קפה ועוגת גבינה עם לוטוס מעל לא??

סעמק מי תקע לי שיעור חשבונאות ב8 וחצי בבוקר.

Mbk
Mbk
26/05/2015 5:54:58
הגב ל  k_700

אתה כבר 5 שנים סטודנט ??
וננאחסן

שי אבן-צור
שי אבן-צור
26/05/2015 5:52:25

הארדן בעניינים חזק
לפי המבט של קרי אחרי ההחטאה הוא הולך לקבור את הזריקה הבאה

גיא
גיא
26/05/2015 5:53:54

קליי היה בדרך לגלות את המוג'ו שלו מחדש. החזרה של קרי יכולה רק להזיק לתהליך.

שי אבן-צור
שי אבן-צור
26/05/2015 5:55:20
הגב ל  גיא

1000+

דורון האסטבן
דורון האסטבן
26/05/2015 5:54:24

שינוח מקווה,
מנחם הטבעת את אפלטון פעם
הרגת את קיי -700, שסירבו להעלם והראו סימני חיים
יודע שזה היה בצחוק 🙂 למען שיופיעו פה
טוב עכשיו שקארי ינוח

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 5:55:19

הסידרה הזאת הולכת ל-7 משחקים

Mbk
Mbk
26/05/2015 5:56:28

לברון בכה מהתרגשות כשראה את קארי עולה למגרש ( דיווח מקליבלנד , חם מהתנור )

שי אבן-צור
שי אבן-צור
26/05/2015 5:57:28
הגב ל  Mbk

באמת?
יש את זה מתועד?

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 6:01:24

ללברון יש לב רגיש מאד. זה ידטע. הוא נשמה ממש

גיא
גיא
26/05/2015 6:01:23
הגב ל  Mbk

הייטר חמוד…

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 5:56:41

עכשיו המאמן הטיפש הזה מכניס את דייויד לי כשהסיפור גמור.

שי אבן-צור
שי אבן-צור
26/05/2015 5:56:47

קרי מנסה להכריח
לא טוב בכלל

מאירי
מאירי
26/05/2015 5:57:09

כל פעם שK700 צוחק על יוסטון, הם דופקים ריצה, בדוק.

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 6:06:15
הגב ל  מאירי

K-700 כבר ישן שנת ישרים

k_700
k_700
26/05/2015 6:13:18
הגב ל  מנחם לס

קיי 700 עם עוגת גבינה בפה(עם קרם לוטוס מעל- מתכון שאני מצאתי באנטרנט).

משה כוהן
משה כוהן
26/05/2015 5:57:42

מטורפים
לא למדו כלום האמרחקאים האלו ממקרים קודמים בן אדם במקום להיות במיון משחק זה לא ספורט זו מלחמת גלאדיאטורים גועל נפש .

שי אבן-צור
שי אבן-צור
26/05/2015 5:59:14

טוב,
צריך לקרות משהו קיצוני כדי שמנחם יטעה ולא עושה רושם שזה יקרה הלילה

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 6:00:01

מהרגע שדייויד לי ניכנס, ווריורס משחקת טוב יותר

שי אבן-צור
שי אבן-צור
26/05/2015 6:01:42

איך active shooting?
איך?

מילס
מילס
26/05/2015 6:01:53

קר צריך לתת לכל החמישיה מנוחה בכל הרבע הרביעי

דורון האסטבן
דורון האסטבן
26/05/2015 6:02:04

מידן קרעת אותי אחרי שירד המצב רוח בעקבות קארי

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 6:02:18

תראו איזה הבדל עם דייויד לי? איך קר לא רואה את זה?

צביקה
צביקה
26/05/2015 6:03:21

חדירות של הארדן, זה מאסטרפיס

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 6:04:41

היה פאול על השלשה של הארדן

דורון האסטבן
דורון האסטבן
26/05/2015 6:05:31

ברבוסה ממאה אחרת בשלשה

שי אבן-צור
שי אבן-צור
26/05/2015 6:06:30

לפחות קרי הפסיק להכריח ועושה מהלכים לחברים

דורון האסטבן
דורון האסטבן
26/05/2015 6:07:21

אני מבין שמידן מתח חלק מכם על לברון שמתרגש

שי אבן-צור
שי אבן-צור
26/05/2015 6:07:39

ראיתם את האהבלים האלה באיקס מיקס דריקס?
חחח

EKak
EKak
26/05/2015 6:08:17

וואי דורון הלשון שלך תקועה פה בכמה ישבנים…

דורון האסטבן
דורון האסטבן
26/05/2015 6:08:58

לדעתי וברצינות קארי לאט לאט מכניס את עצמו
ומאמן את עצמו לקראת המשחק הבא
כי אין דבר שעומד מול הרצון.
תודה מידן שהצחקת

גיא
גיא
26/05/2015 6:12:04

אם לדווייט הייתה חצי מהפיזיות והקשיחות של טרנס ג'ונס, הוא היה מסיים עם 30 נק' למשחק.

IDO
IDO
26/05/2015 6:13:21
הגב ל  גיא

בוגט MVP

משחק בורח מיוסטון

hebrewman
hebrewman
26/05/2015 6:12:32

הגנת המעבר של יוסטון היא חרפה!!! מה זה????

שי אבן-צור
שי אבן-צור
26/05/2015 6:12:43

קליי!!!!!!

דורון האסטבן
דורון האסטבן
26/05/2015 6:13:46

אלעדרבין קקי קאק מנחם מור משה כוהן אתה מכיר כנראה את ההרגשה שנדחפים לתחת
לך דברים בכל מיני מקומות.
לספק את האושר והשמחה כביכול שמעולם לא תשיג
לא רוצים אותך במסיבה שלנו
ואתה נדחף בכח
חנפן ולקקן מסכן
יש לך חיים נוראים וקשים מאד

שי אבן-צור
שי אבן-צור
26/05/2015 6:14:43

אל תגיב לו דורון

שי אבן-צור
שי אבן-צור
26/05/2015 6:14:00

7 הפרש, 9:30 דקות לשחק
יופי!

k_700
k_700
26/05/2015 6:15:36

פתחתי חלון וזה עדיין לא הריח של השכנה המילפית שלי מהקומה השלישית, זה רק הריח של הסוויפ באוויר.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
26/05/2015 6:15:41

ובקיצור אלעד רבין אני באמת מרחם עליך מאד 🙁
לשניה והנה לא איכפת לי יותר 🙂

שי אבן-צור
שי אבן-צור
26/05/2015 6:16:30

הארדן בזון
לא טוב

גיא
גיא
26/05/2015 6:16:33

יופי של טווח יש למוג'ו של קליי.

k_700
k_700
26/05/2015 6:17:08

מאלעד רבין צריך להפתר כמו שנפתרים מהארבה בערבה או מזבוב הזית, רק בעזרת הדברה ביולוגית והכי חשוב למנוע ממנו להתרבות בחוק יסוד בכנסת.

רבין הוד
רבין הוד
26/05/2015 7:52:26
הגב ל  k_700

קיי אתה חסר הבנה , אתה רק מקשקש כל היום.

אתה לומד ח חשבונאות? אלוהים ישמור לא הייתי נותן לך לעשות לי דוח תזרים מזומנים

שי אבן-צור
שי אבן-צור
26/05/2015 6:17:34

קרי!!!!!

צביקה
צביקה
26/05/2015 6:19:56

לא הבנתי קודם את גרין. היה בצבע פנוי, יש לו יום נהדר מכל הטווחים, העדיף להוציא החוצה לשלשה של ברבוסה שלא נכנסה

IDO
IDO
26/05/2015 6:20:18

טוב משחק גמור. רוקטס עברו את המאה ראשונים

גיא
גיא
26/05/2015 6:20:22

אפילו הכינים בזקן של הארדן לא צמודות עליו כמו הווריארס בדקות האחרונות.

גיא
גיא
26/05/2015 6:21:36
הגב ל  גיא

התגובה נשלחה 7 נק' מאוחר מידי…

שי אבן-צור
שי אבן-צור
26/05/2015 6:20:52

ההארדן הזה
יא אללה

שי אבן-צור
שי אבן-צור
26/05/2015 6:21:59

עדיין יש זמן אבל לא נראה שיוסטון והארדן מתכוונים להפסיד את זה

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 6:22:01

נעלמתי לכמה דקות. לפני שאני משכיב את העיזות לישון אני נותן להן מים מהולים בקצת וויסקי והן ישנות כמו בובות עד 6:30 בבוקר.
אז אני רואה שהווריורס חזרו למשחק.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
26/05/2015 6:24:09

קיי קרעת אותי מצחוק
שי צודק, אך מידי פעם ריסוס קל לא יזיק

גיא
גיא
26/05/2015 6:24:13

הארדן היום החליט שאם הוא מפסיד, זה לא יהיה בגלל שהוא לא זרק מספיק (בצדק!)
37 נק', 3 אס'.

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 6:24:32

אני רואה שדייויד לי לא משחק. הווריורס צריכים אותו כדי לנצח

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 6:25:05

קליי עשה פאול על הארדן עכשיו

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 6:25:29

אבל שרקו פאול על ג'אש

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 6:26:40

אמרתי 15 הפרש

שי אבן-צור
שי אבן-צור
26/05/2015 6:27:12

הכל הולך ליוסטון
קרי מנוטרל

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 6:29:42

לך תאמין שקר עושה 'האק דה סמית" ולא מתבייש.

שי אבן-צור
שי אבן-צור
26/05/2015 6:30:28

איגי לא פוגע
הלוחמים משחקים עם חוסר בטחון

דורון האסטבן
דורון האסטבן
26/05/2015 6:32:18

קרי מתאמן למשחק הבא

אבי.
אבי.
26/05/2015 6:34:35

2 ה lose ball על גרין הזויים.

k_700
k_700
26/05/2015 6:36:04

השיפוט היום גובל בפשעים נגד האנושות לטובת יוסטון.

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 6:36:44
הגב ל  k_700

אתה רציני????????

k_700
k_700
26/05/2015 6:40:49
הגב ל  מנחם לס

כן מנחם, כל אחד עם טיפת אובייקטיביות בראש מבין את זה.

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 6:36:18

לאיך כולם נעלמים בדקות הקריטיות ביותר?

שי אבן-צור
שי אבן-צור
26/05/2015 6:38:06
הגב ל  מנחם לס

אני פה מנחם
עד שיגיע זמני לאכול את הכובע
או שלא 🙂

שי אבן-צור
שי אבן-צור
26/05/2015 6:37:15

מה קורה ביוסטון מבחינת מזג האויר?

צביקה
צביקה
26/05/2015 6:37:23

היו במשחק הזה לא מעט פסיקות דפוקות של קרופורד. על גרין למשל. ועוד כמה.

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 6:38:02

פעם ג'אש סמית' היה קלעי לא רע בכלל מהקו.מה קרה לו?

גיא
גיא
26/05/2015 6:38:33

משחק 6 רצוף של קרי עם 5+ שלשות.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
26/05/2015 6:38:45

העבירה האחרונה של גרין לא היתה הוא נלחם על ריבאונד
יוסטון ברבע 1 מטורף שכנראה הכריע את המשחק
הארדן 39

שי אבן-צור
שי אבן-צור
26/05/2015 6:38:58

הנפילה הזאת של קרי מעוררת חלחלה ממש

k_700
k_700
26/05/2015 6:39:13

ההאק על סמית' היה גיאוני.
זה גם עצר את המומנטום שלו וממשחק שיוסטון רק מנסים לרוץ ולתפור שלשות זה הפך לקרב חפירות מהעונשין לאיזה 2 וחצי דקות(עם הפסקות) ומנגד יצר מומנטום טוב לג"ס.

אבל קרופורד אונס היום את ג"ס בשריקות שלו.

2 עבירות שלו היום ולא נבראו על גרין, עוד פעם שהוא נכנס לסל ולא קיבל את הסל והעבירה,
קרי תופר שלשה והאוורד האמבציל קופץ עליו כמו מחבל מבוקו חארם ואין תגובה מקרופורד, ואם זה לא מספיק האוורד היה צריך לקבל את הטיפול שקיבל רון ארטסט כשהחליט לנסות את המרפקי מואוי טאי שלו על הראש של הארדן.

אפשר בשקט לסכם שזה המשחק שראינו בו את השיפוט הכי חד צדדי עד עכשיו בפליאוף.

וגם זה לא מסייע ליוסטון לברוח באמת.
ישיגו איזה נצחון של בררה שמקסימום עושה חרארה ובמשחק הבא יקבלו בראש ויעופו.

רבין הוד
רבין הוד
26/05/2015 7:53:00
הגב ל  k_700

כמה שטויות

Mbk
Mbk
26/05/2015 6:39:24

הארדן גמר את המשחק
למי ששאל איפה הביצים שלו

שי אבן-צור
שי אבן-צור
26/05/2015 6:40:30

נגמר

Mbk
Mbk
26/05/2015 6:41:34

צריך לשמור את ג׳יסון טרי למשחק הבא

צביקה
צביקה
26/05/2015 6:42:05

הארדן נותן פה הצגה נהדרת. בכלל משחק משוגע של קליעות מהשלוש לשתי הקבוצות. ליוסטון מעל 50%, אבל גם הלוחמים עם 43%.

מאירי
מאירי
26/05/2015 6:42:14

וכרגיל K700 ממשיך לעשות בדיחה מעצמו.

k_700
k_700
26/05/2015 6:45:24
הגב ל  מאירי

איזה צחוק יליצן???למה שלא תספר שהימרת על יוסטון כאלופים?

אפילו במשחק כזה יוןסטון את ה115 נקודות שלהם סופגים כמו פקל.

גנבו נצחון עם הרבה עזרה מקרופורד ורבע וחצי שקרי מושבת, וול דאן.

מאירי
מאירי
26/05/2015 7:07:12
הגב ל  k_700

שקרן, מתי הימרתי על יוסטון כאלופים?

מעולם לא.

אתה הגדרה מהלכת לדל גאה.

k_700
k_700
26/05/2015 7:08:20
הגב ל  מאירי

אתה ההגדרה המלאה- ללא מענין אותי אז שיערתי שאמרת.

תמשיך לא לעניין אף אחד,
בוקר טוב.

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 6:42:30

אני צריך דשלשה ל-15

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 6:42:48

יש!!!!!
15 הפרש

גיא
גיא
26/05/2015 6:43:19

הופעה גדולה של הארדן תאפשר ליוסטון לסיים את העונה עם
gentleman's sweep

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 6:43:25

טוב, טעיתי ב-2

שי אבן-צור
שי אבן-צור
26/05/2015 6:43:32

זה לא היום של הלוחמים בלשון המעטה

מנחם לס
מנחם לס
26/05/2015 6:43:42

העסק הזה רחוק מלהיגמר

דן-דן
דן-דן
26/05/2015 6:47:13
הגב ל  מנחם לס

מנחם, מתערבים על 1000 דולר שגולדן סטייט מנצחים את המשחק הבא?
אם אתה כל כך בטוח שזה לא גמור, שים כסף על השולחן

Mbk
Mbk
26/05/2015 6:45:23

יוסטון משחקת מצויין בלי לחץ
המפתח שלהם לניצחון זה הקליעה מ 3
הארדן עם 7 במסות מדאון טאון ו 17 סך הכל ליוסטון היו ההבדל הלילה

שי אבן-צור
שי אבן-צור
26/05/2015 6:46:03

קצת מוזר לומר את זה אבל בדיעבד נראה שהחזרה של קרי למשחק חיסלה את הסיכוי של הלוחמים לנצח אותו

שי אבן-צור
שי אבן-צור
26/05/2015 6:46:57

זה והעובדה שהארדן ויוסטון היו לוהטים כמובן

צביקה
צביקה
26/05/2015 6:46:32

כמו שאמרתי, מתחילים בנצחון אחד, ולאט לאט מגבירים. יוסטון כבר הוכיחו שהם יודעים לנצח ממצב של 3-1….
האמת שלא נראה שזה יקרה, זה כנראה יגמר בעוד יומיים, אבל יהיה משחק אדיר, אני בטוח.

דן-דן
דן-דן
26/05/2015 6:46:58

מנחם, מתערבים על 1000 דולר שגולדן סטייט מנצחים את המשחק הבא?
אם אתה כל כך בטוח שזה לא גמור, שים כסף על השולחן

גיא
גיא
26/05/2015 6:48:22

הארדן הגיע היום, והשלשות נפלו (גם קרי נפל…)
אבל אם יוסטון לא ישפרו את הגנת המעבר, הולך להיות להם לילה לא קל בעוד יומיים באוקלנד.

שי אבן-צור
שי אבן-צור
26/05/2015 6:50:19

אגב מידן, איזה קטע זה היה אם לברון היה שם מצלמה על עצמו בזמן שהוא צופה במשחק ומעביר קליפ שבו הוא בוכה עם חזרתו של קרי למגרש?

Mbk
Mbk
26/05/2015 6:54:39

מרקו לא בכה ככה כשהוא מצא את אימא שלו
הוא מצא אותה בסוף ? או שהסמים בדרום אמריקה טשטשו אותו קומפלט ?

שי אבן-צור
שי אבן-צור
26/05/2015 6:55:50
הגב ל  Mbk

הוא היה שבור אחרי לכתו בטרם עת של חמוריקו

שי אבן-צור
שי אבן-צור
26/05/2015 6:56:37

לא היה לו כח להמשיך לחפש אותה אחרי כן

Mbk
Mbk
26/05/2015 6:58:28

אכל סרט מחומר לא טוב שעישן עם ק׳ונצטה
זה היה קופיפו לא חמוריקו ?

דורון האסטבן
דורון האסטבן
26/05/2015 6:51:25

יוסטון בניצחון מוצדק 45 למזוקן,
בזכותך מידן שהתרעת על חוסר ענין
יוסטון ואיזה עוזר מאמן(כי מקהייל רק מעודד)
נעמדו טוב על המגרש,
זה כי מידן ביקש.
ולקיי-700 יש חוש הומור טוב פשע נגד האנושות ובוקו חרם.
משחק פלייאוף טוב מאד.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
26/05/2015 6:53:15

+10 לשי חתיכת קטע למועדון אשך יניב מידן ועוד
מחייך מאד מעצם החשיבה על זה שי ומידן.

שי אבן-צור
שי אבן-צור
26/05/2015 6:54:45

זאת מחשבה של מידן.
סתם תיארתי את זה

Mbk
Mbk
26/05/2015 6:55:27

שמישהו ייתן לקווין מקהיל גיטרה ואת רינגו סטאר

דורון האסטבן
דורון האסטבן
26/05/2015 6:56:39

מידן התחיל ואתה נתת עוד צבע לדבר המצחיק הזה.
יפה מאד.

שי אבן-צור
שי אבן-צור
26/05/2015 6:57:53

🙂
מה זה האסטבן?

דורון האסטבן
דורון האסטבן
26/05/2015 6:58:04

מידן למה? מקהייל נראה כמעט בוהה ונרדם לפעמים
האם אתה מתכוון שהוא חיפושית? 🙂

Mbk
Mbk
26/05/2015 6:59:21

פול מקרטני על שני מטר ועשרה

דורון האסטבן
דורון האסטבן
26/05/2015 7:00:43

לא יודע גיא המשורר הציע לי דמות מאיזה סרט
ולאחר שמישהו פה חשב שאני מתחזה הוספתי את השם
במקום את התמונה.
אני עושה מה שגיא יגיד 🙂
במיוחד בנושא עיצוב

דורון האסטבן
דורון האסטבן
26/05/2015 7:02:01

וואו נכון בדיוק פול מקרטני
אני ממש צוחק עכשיו תודה 🙂

דורון האסטבן
דורון האסטבן
26/05/2015 7:05:48

תודה גם לעיזות של מנחם שתמיד כיף לשמוע עלהם
תודה לכם ויום מוצלח לכם

bobby
bobby
26/05/2015 8:08:39

אוקיי, אז יוסטון סוף-סוף השיגו את הניצחון לו היו ראויים.
מצטער שלא הייתי בבלוג החי, לאחרונה זה קצת הפך אותי לקום ולראות את המשחק בלייב. בטח שלא ששתי לקום ולראות משחק בו הקבוצה עלולה לעוף בסוויפ.. מקווה לחזור למשחק 5.

עגל ואורון – לא שכחתי אתכם, פשוט לא היה לי ממש זמן – בקרוב ארשום פה למה התחלתי לאהוד את יוסטון דווקא בעידן פרנסיס 🙂
כמה דקות, רק להתאפס על עצמי.