השראה/מתן גילור

אפשר למנות סיבות לא מעטות מדוע השחקנים המשלימים של קליבלנד קבאלירס משחקים יותר טוב בקבוצה שכוללת את לברון ג'יימס מאשר בעונה שעברה (שחקנים שהיו בפרשים לפני המעבר) או בקבוצות האחרות בהן שיחקו. אבל יש פה עוד עניין והוא ההשראה שאותם שחקנים שואבים מהמנהיג.

אפילו אם ג'יימס ייחרב משחקים שלמים, עצם הידיעה שאתה משחק ליד אחד מגדולי כל הזמנים גורמת לך למחויבות, אינטנסיביות ואסרטיביות שלא היית מביא לידי ביטוי בדרך אחרת. זה גם נותן לך אדם שתוכל להישען עליו כשהכל קשה. שתדע שייקח על עצמו אחריות הן במהלך המשחק והן מול המצלמות, ובכך גדל מרווח הטעות שלך בצורה משמעותית, זולת אותן נזיפות שייתכן ותקבל ממנו.

זה בכלל לא משנה אם מדובר על לברון ג'יימס בקליבלנד, קובי באריינט בלוס אנג'לס או טים דנקאן בסן אנטוניו – אני לא אומר שתמיד לקבוצה עדיף איתם. בסופו של דבר מגיע הגיל ומגיע השלב בו הנזק עולה על התועלת. ברם, המחויבות של השחקנים המשלימים לעולם תהיה גדולה יותר ליד שחקנים כאלה מאשר ליד כוכבים בשיא הקריירה, אך שקיים ספק רב בקשר להיותם בטופ ההיסטורי.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
58 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
תומר שור
תומר שור
23/05/2015 7:57:03

שאק השווה אותו למג'יק.

Mbk
Mbk
23/05/2015 8:09:06
הגב ל  תומר שור

סליחה על שיתוף המידע
הקאתי עכשיו את נשמתי כשראיתי את מג'יק והפלופורון האותה נשימה

Ohad243
Ohad243
23/05/2015 22:48:47
הגב ל  Mbk

+25 הקאות. ברצף.

מתן גילור
23/05/2015 8:02:33

ליתר דיוק, הוא כתב שמשווים אותו למייקל וההשוואה הנכונה היא למג'יק. אני חושב שהוא התכוון מבחינת סגנון המשחק, כלומר יותר משתתף בניהול המשחק (בשיקגו, התפקיד של מוביל כדור נוסף לרכז היה של פיפן).
מה שדומה בו למייקל זה היכולת שלהם להדביק את כל הקבוצה באטרף הגנתי. כמובן שלשניהם יתרונות שונים בהגנה – מייקל היה השומר הכי טוב שיש. לברון יכול לשמור 4 ומול קבוצות מסוימות 5 עמדות.

Yamani1000
Yamani1000
23/05/2015 15:24:04

לברון גם יותר מזכיר את מג'יק בזה ששניהם מין יציאה חד-פעמית מבנה פיזי ויכולות כדורסל. תואמי מייקל יש לא מעט

מנחם לס
23/05/2015 8:05:23

כתבתי על כך בדיוק לפני יומיים: זה מה שטל ברודי עשה לשחקני מכבי ת"א, פלה לשחקני הקוסמוס, וצ'ייקובסקי לשחקני הפועל חיפה. הם בעצמם גרמו לכל השחקנים מסביבם להתעלות ביכולתם כי אף אחד לא רצה 'לאכזב' אותם.

נתי
נתי
23/05/2015 15:03:16
הגב ל  מנחם לס

פלה לשחקני הקוסמוס חחח

זאת אוןמרת ה 4:1 במקסיקו 70 נגד איטליה בגמר המונדיאל לא נחשב ?

או שאולי מנחם אתה משוה את מוטלה שפיגלר שלנו מהקוסמוס לשחקן כדורדל זניח …מברזיל בשם זאיו זיניו שהיה בטורניר ההוא למיטב זכרוני מלך השערים … והיו כמובן עוד כמה שחקנים בינוניים בקבוצה כמו ריוולינו טוסטאו קואולדו אלדו לואיס סיזאר וכולי ….

או שלא הבנתי אותך נכון ?

תומר שור
תומר שור
23/05/2015 8:05:36

אני בהלם מזה שהכנסת את קובי בתוך המשפט הזה….
קובי היה מדהים אך מעולם לא היווה השראה או כל דבר חיובי לשחקנים סביבו. אף שחקן לא שיחק יותר טוב כי הוא שיחק ליד קובי וכנראה ההיפך הוא הנכון. זה בדיוק ההבדל מהגדולים באמת.

Ish
Ish
23/05/2015 8:53:37
הגב ל  תומר שור

נכון. קובי תמיד גרם לכל השחקנים לידו להיות הרבה פחות טובים ממה שהם. למזלו הוא גם פשוט היה כל כך הרבה יותר טוב מג'ורדן(וכל שאר הגדולים) שהוא הצליח לפצות על זה שהוא מחרב את השחרנים לידו, ולזכות בכל זאת באליפויות. קובי הבזיון הזה מנע משאק לקלוע 75 נק' ו30 ריבאונדים למשחק שלא לדבר על איך שהרס לקוואמי את הקריירה.

דן דן
דן דן
24/05/2015 6:41:57
הגב ל  תומר שור

צודק, אף אחד לא שיחק יותר טוב איתו, בגלל זה פאו גאסול לקח אליפויות עם ממפיס לפני שהגיע ללייקרס.., אה, לא? טוב, אז אתה צודק כי הוא השנה הוביל את שיקגו מלאת הכוכבים לאליפות…, אה לא?

מתן גילור
23/05/2015 8:07:52

תומר, עזוב יותר טוב. השחקנים ליד קובי מפחדים לאכזב אותו, ולכן הם מחויבים יותר ודרוכים יותר. ברור שהפחד יכול גם לפגוע בביטחון.

Mbk
Mbk
23/05/2015 8:09:44

מתן פוסטר של לברון יש ?
לפחות פסלון ?

מתן גילור
23/05/2015 8:11:08

מידן, תגובות ענייניות יש? לפחות משפט?

Mbk
Mbk
23/05/2015 8:25:12

קובי על היותו ויינר מושלם לא מכיר שחקן אחד שירצה לככב לצידו
הווארד עדיין בפוסט טראומה
אני לא מאמין שיש שחקן אחד שמעלה את הרמה שלו בגלל שהוא משחק לצד לברון
זה המעמד לא האיש !
לברון הוא לא בהכרח השחקן שעושה את השחקנים שלצידו טובים יותר ובטח שלא מחויבים יותר ,פרטים אצל כריס בוש וקווין לאב

אין שחקן אחד ששיחק על מנת להרשים את ג׳יימס , טוב נו אולי דלנוטה ווסט אבל המטרה היתה גלוריה

רבין הוד
רבין הוד
23/05/2015 8:31:15
הגב ל  Mbk

1+ על דלונטה

מתן גילור
23/05/2015 8:35:59
הגב ל  Mbk

ווינר מושלם? אצלך זה פוסטר או פסלון? 😉
ויותר ברצינות לעניין זה, גם אם אתה מזלזל בדעתי, אודה לך אם לא תזלזל בי או לכל הפחות שמור את הזלזל בי לעצמך.
לא כתבתי שעושים זאת על מנת להרשים אותו – נא לא להכניס לי מילים למקלדת. אפשר לראות גם במכבי איך שחקנים אחרים משחקים ליד בניון, למרות שהוא השחקן החלש ביותר בקבוצה העונה.

Mbk
Mbk
23/05/2015 8:51:40

לא מזלזל
עובדתית אתה כותה אחת לשבועיים פוסט הלל ללברון
הכוונה ברורה
קובי ווינר מהסרטים וחרא שבחארות . מהיום שהואשם באונס ילדה בת 19 בקולורדו איבד כל חלקת כבוד ממני כבן אדם

אפרופו פוסטרים הפוסט היחיד שאי פעם תליתי ( ועדיין עומד על תילו ) הוא הכרזה של הסרט מועדון קרב

מתן גילור
23/05/2015 8:56:13
הגב ל  Mbk

"עובדתית אחת לשבועיים", נו מידן, מה יש לך? אתה יודע שזה קשקוש.

דובי
דובי
23/05/2015 9:23:25
הגב ל  Mbk

נהדרים אתם. נהדרים!
אף אחד מכם לא שותה תה קמומיל ולא הולך לתאילנדית שתרגיע אותו. אתם שומרים את זה ככה כמו שזה ואני כותב לכם תסריט.
CHECK YOUR EMAIL!

מתן גילור
23/05/2015 8:37:42
הגב ל  Mbk

והווארד לא שחקן משלים. אך טבעי ששחקנים דוגמאת הווארד או ארווינג, שהיו כוכבים בקבוצות, פחות נושאים עיניים לאחרים.

יאיר זעפרני
23/05/2015 8:17:29

לברון באמת משחק נהדר ומגיע לו כל הריספקט על כך. אבל אולי שמירה על קלעים וקצת יותר האסל היו קצת מורידים את האחוזים של החברים שלו. לא משהו שהגנה עם שכל לא יכולה לפתור. אטלנטה מזעזעת!

מתן גילור
23/05/2015 8:52:51

במשחק האחרון הם נפלו כי הם הימרו. שמתי לב שכל פעם שג'יימס היה בלאו-סופט, אחד משומרי החוץ עשה צעד-שניים לכיון העזרה. בחרו את הרעל ואולי בחרו שגוי.

אפלטון
אפלטון
23/05/2015 8:46:31

עם כל הכבוד ללברון, ויש כבוד, דיוויד בלאט עושה בית ספר למאמן השנה, כמו שבסדרה הקודמת עשה בית ספר לת'יבודו.
קבוצות שמשחקות על פי שיטה מקובעת כל העונה לא יודעות להגיב לשינויים כמו שצריך.
בלאט אילתר וניסה הרכבים כל העונה וקיבל על זה המון ביקורת. אבל עכשיו הוא מראה כמה חשוב מאמן שיודע להגיב ולשנות.
לאב נפל? לא נורא טריסטן תומפסון קיבל דקות רבע רביעי חשובות כל העונה, יחד עם ג'יימס ג'ונס המושמץ. קיירי נופל? בקטנה, דלבדובה, השחקן שאף אחד לא הבין למה בלאט מתעקש עליו נותן הגנה כאילו אין מחר.
בלאט נותן תצוגת אימון בפלייאוף הזה בכל החלטה, בכל פסק זמן (טוב אולי לא בכ-ל פסק זמן), בכל חילוף.
אנשים פה מפחדים להישמע פרובנציאליים אבל הוא נותן פה חתיכת תצוגת אימון בבמה הכי גדולה שיש.

מתן גילור
23/05/2015 8:51:27
הגב ל  אפלטון

+1
מסכים לחלוטין.
הקבוצה מאומת טוב התקפית ולעילא הגנתית, אפילו אם גמר יספגו מעל 100 נק' למשחק מהלוחמים.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
23/05/2015 9:12:15
הגב ל  אפלטון

+ 100

אני גאה להיות פרובינציאלי… כל אלו שבאים בטענות על פרובינציאליות שוכחים שהם כותבים בעברית באתר ספורט ישראלי על משחק אמריקאי כשבכפר הגלובלי מזמן כבר אפשר לתקשר עם כל העולם.

דיוויד בלאט לא רואה את האמריקאים ממטר.

יניב
יניב
23/05/2015 9:43:48
הגב ל  אפלטון

מסכים מעבר לזה זה מתבטא גם בהגנה הדהימה של קליבלנד. עדר מעריציו של לברון יחזרו ויגידו שלברון מדבק את הקבוצה ובלה בלה הלה אבל שורה תחתונה הקבוצה משחקת הגנה מעולה בעיקר בגלל צוות האימון בראשותו של בלאט

נתי
נתי
23/05/2015 15:21:26
הגב ל  אפלטון

לא מדויק .

אנשים פשוט לא מכירים את דייוויד באמת הא באמת מאמן טוב כשנותנים לו לעבוד לטעמי הוא יכול לקחת סגל בינוני לפלייאוף ולהוציא ממנו המון אבל הוא צריך שחקנים ממושמעים .

קיירי מבחינת דייוויד הוא קוץ בתחת שאי אפשר להושיב על הספסל , לברון הוא שחקן חתרן שמפריע לעבוד , אבל אי אפשר להושיבו על הספסל :
לאב , גיי אר הם שחקנים לא לויאליים שאהדתם הפכפכה מאד עדיף בלעדיהם מאשר איתם .

עכשיו למזלו של דייוויד נוצר מצב בו קיירי סוף סוף על הספסל לא מפריע לאב לא בסביבה , נשאר לטפל רק בלברון וגיי אר , בעזרת כמה שחקנים לויאליים גויס אימאן מוזגוב דלדובה .

אלו השחקנים שדייוויד אוהב לעבוד איתם ואלו הסוג שעובדים כפי שדייוויד רוצה , כשלברון מרוכז הוא מהווה עזרה גדולה ומפריע פחות .

במשחק האחרון לא הפריע בכלל זו האישיות שלו שמעצבנת כי הוא באמת שחקן ענק .

כמה נקודות שכן עוזרות לדייוויד הוא מכין שחקן שחקן בעצמו לא דרך עוזרים ומודע לחסרונות והיתרונות שלו , ויש לו תקשורת אישית עם כל שחקן אבל דייוויד פשוט מפחד או חסר גיבוי בענין לברון או שהוא פשוט לא יכול להעמידו במקומו והוא יודע זאת .

ללברון יש השפעה עצומה על השחקנים במגרש כי הם חיים ממנו , הוא יודע להעמידם במקום בו הם הכי יעילים ולמסור יש לו את זה .

ויש לו גם רצון עז לגמד את דייוויד ולאמן בעצמו בכל הזדמנות , מתי שהוא הסיפור הזה יתפוצץ כפי שהתפוצץ עם מכבי רק שבדרך אחרי ההפסד בנס ציונה דיוויד היה חכם מספיק לקחת גביע אירופה ולארגן לעצמו שמיכת מילוט בארה"ב .

לדעתי דייוויד מכין לעצמו שמיכת מילוט נוספת עכשיו גם בקליבלנד בצורה חכמה מספיק , נראה מה יקרה בעונה הבאה .

דורון האסטבן
דורון האסטבן
23/05/2015 9:56:48

תודה מתן על פוסט מצוין.
+100 לאפלטון שזוכר מה ששכחנו(אני לפחות) את הרבגוניות
השונה בהרכבים שגררה הרבה ביקורת כמו מוזוגוב ללא רבע 4
מילר שפחות משחק בצדק מול הבדיקות של בלאט. גיימס ג'ונס…
אכן תצוגת אימון אדירה ונדירה.

איל
23/05/2015 10:16:15

איזה משחק של לברון, יא אללה. כל-כך, כל-כך, כל-כך דומיננטי. בלי קשר לנוקאאוט של דייויד (אטלנטה נכפתה לשיטה של קליבלנד. כלומר – בידודים של הורפורד מול בידודים של לברון) – לברון פשוט טוב מידי.

גיא
גיא
23/05/2015 10:43:28

בגדול, אני ממש לא ממעריציו של לברון.
אני מעדיף את הגיבורים שלי בני אנוש, ולא מוטציות גנטיות או חייזרים.
אפילו אם זה אומר שהם לא זוכים בכלום (ע"ע קווין ג'ונסון)

אבל השנה, השנאה כלפי לברון (בעיקר לנוכח העובדה שכבר אי אפשר לייחס את ההצלחה שלו לווייד, או ריילי) גורמת לי לרצות בהצלחתו.

זה הופך את החוויה של קריאת התגובות למענגת הרבה יותר…

Ish
Ish
23/05/2015 10:50:03
הגב ל  גיא

קווין ג'ונסון זכה בשתי מערכות בחירות לראשות העירייה בסקרמנטו.

גיא
גיא
23/05/2015 10:55:41
הגב ל  Ish

גם ג'ורג' בוש הבן זכה ב-2 מערכות בחירות. כבוד מפוקפק…

no funny shtuff
no funny shtuff
23/05/2015 22:58:46
הגב ל  Ish

זה מזכיר לי את 'פרדוקס פרס':
שמעון פרס השתתף בתחרות הלוזרים הגדולים וזכה במקום הראשון.

יניב
יניב
23/05/2015 11:34:18
הגב ל  גיא

דווקא אצלי היה תהליך הפוך. אחרי התבוסה של שנה שעברה הרגשתי כלפיו קצת( אבל ממש קצת) אמפטיה ואז שהוא הלך לקליבלנד ויחד עם בלאט אמרתי לעצמי יאללה אולי נפרגן לו אבל ההנהגות שלו השנה עברה כל ביקורת מבחינתי. יכול להיות שאני יותר רגיש כי מדובר בבלאט אבל גם מעריציו השרופים ביותר כמו כל אלה שמתחילים באות אחת( אשך שמת לב שרובם נעלמו) או מתן לצורך העניין לא יכולים שלא להודות שהנרקסיזם השנה שבר את כל השיאים האפשרים. נקודה נוספת לגבי מייקל כמה שהוא היה שחצן אני לא זוכר אותו כל הזמן מדבר על עצמו ואיפה הוא בהיסטוריה. הוא פשוט ידע שלמגייק יש 2 אליפויות רצופות אז הוא צריך להשיג 3 רצופות או למגייס יש חמש אליפויות הוא ישיג שש וככה לאף אחד לא יהיה ספק

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/05/2015 12:55:15
הגב ל  יניב

100+

סוס מעץ
סוס מעץ
23/05/2015 13:05:59
הגב ל  יניב

+10

מתן גילור
23/05/2015 13:22:44
הגב ל  יניב

יניב, כתבתי לך יותר מפעם אחת או פעמיים ולא רק העונה שהבחור נרקסיסט שלא מעט התבטאויות שלו במסיבות עיתונאים אינן ראויות ואינן במקומן.
משום מה (אולי כי זה נח לאג'נדה) אתה בוחר לשכוח את הביקורת שלי עליו.

33&34
33&34
23/05/2015 13:45:37

ברור שלמייקל יש פי כמה יותר קלאסה בקטע הזה (החברים שלי סומכים עליי…). אני לא פסיכולוג אבל לדעתי זה ללברון א. ממקום של חוסר ביטחון, או מתוך ידיעה שהוא לא שייך באמת לליגה של הגדולים ביותר. ב. חוסר בגרות, למייקל ולגדולים האחרים הייתה אישיות יותר בוגרת ומעוצבת כשהם הגיעו לשלב הזה

נתי
נתי
23/05/2015 15:26:56
הגב ל  יניב

אי אפשר להשוות בין מייקל ללברון .
מייקל חכם מאד בתקשורת בינאישית .
לברון טיפש מאד , כשמייקל לא רצה את דאג קולינס דאג פשוט נעלם .
פיל היה נאמנו ועושה דברו של מייקל מההחלה לא להיפך .

דרור2
דרור2
23/05/2015 12:52:03

הקרב על הקרדיט קצת מצחיק. לברון שחקן ענק, בלאט מאמן ענק, ושניהם הראו את זה הלילה. ההבדל אולי הוא שלגבי לברון זה לא מפתיע, בלאט להזכירכם לפני שנה עוד יצא למשחקי חוץ בנס ציונה

סוס מעץ
סוס מעץ
23/05/2015 13:07:17

את מעט הסימפטיה שהייתה לי לפלופר כשחזר לקליבלנד, איבדתי בפלייאוף הנוכחי

עגל
עגל
23/05/2015 13:18:19

טור מצוין, לברון ענק, בלאט אחד מהטובים בליגה כבר עכשיו (טופ 4 נניח).
ברכיבה על האופניים היום חשבתי שיש סיכוי סביר שדיוויד בלאט יכנס להול אוף פיים של הכדורסל. עם כל הרקורד הבינלאומי שלו הוא רק צריך לקחת אליפות נבא מתישהו.

עגל
עגל
23/05/2015 13:19:42

אגב כל מילת שנאה על לברון רק מחזקת את מעמדו בהיסטוריה של הכדורסל, אז הייטרים עדיף שתשמרו על דממה כי אתם עוזרים לו

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
23/05/2015 14:55:18
הגב ל  עגל

בלאט מאמן מצוין, אין על זה ויכוח.
הויכוח הוא כמה קרדיט מגיע לו וכמה קרדיט מגיע ללברון.

מתחילת הפליאוף זה נראה שכל מכה שנוחתת על קליבלנד (פציעה של לאב, עיקום קרסול של לברון בדקות מכריעות, פציעות של אירווינג, פציעה לתומפסון) בכלל לא מפריעה למשחק.
לפעמים נראה שגם דגן יבזורי ואורי קוקיה היו יכולים להחליף את דלאבדובה ותומפסון ועדיין התוצאות של קליבלנד היו נשארות ככה.
התשובה היא לברון.

עגל
עגל
23/05/2015 16:27:54

בוא ניתן ללברון את הקרדיט על מה שקורה על המגרש ולבלאט את הקרדיט על מה שמסביב למשחק, חלוקה של 50%-50% בהצלחה, אוקיי ?
🙂

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
23/05/2015 18:42:51
הגב ל  עגל

מה קורה מסביב למשחק?
חוץ מזה שהוא מנפח ללברון את האגו וכמעט גורם לטכנית שגומרת לו עונה.

רבין הוד
רבין הוד
24/05/2015 8:59:10

אין לך מושג

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
24/05/2015 16:26:14
הגב ל  רבין הוד

קח את לברון מחוץ לקליבלנד, הם עושים בכלל פליאוף?
קח את בלאט מחוץ לקליבלנד ושים שם מאמן אחר, הוא לא מגיע לאותם הישגים?

תפסיקו לנפח מאמן וחבורת שחקנים שבכל הקריירה שלהם לא עשו שום דבר ורובנו בכלל לא שמענו עליהם. לפני לברון הם לא היו כלום וגם אחריו הם לא יהיו.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
24/05/2015 19:04:06

בלאט בכל הקריירה לא עשה כלום ? – תגיד שקוראים לך אריק שיבק…

oron
oron
23/05/2015 17:47:45

33.3% לכל אחד
אל תשכח את הצוות

no funny shtuff
no funny shtuff
23/05/2015 23:11:38

דווקא בסדרה מול אטלנטה נראה שיש הבדל אדיר בין הלברון ששיחק במיאמי מול הלברון שבקאבס- הבן-אדם בטירוף, משתולל משמחה כשהסקנד יוניט בראשות ג'יי.אר ברחו להוקס במשחק הראשון, דופק את הכדור מספר פעמים בקרש הסל באטרף לאחר שההוקס הזעיקו טיים אאוט במשחק השני.
במיאמי הוא לא הראה רגשות. עכשיו הוא ממש מן און א מישן.
נכון, הוא פרימדונה ונכון, הוא לא סופר את בלאט, אבל אין ספק שההשפעה שלו על המשחק והשחקנים סביבו היא הגדולה בליגה, יותר מקרי יותר מהארדן ויותר מכל אחד אחר.

עגל
עגל
23/05/2015 23:41:28
הגב ל  no funny shtuff

גם אתה ראית שהו דפק את הכדור בקרש כמה פעמים ? האמת שאותי זה די הצחיק

מאוריציו
מאוריציו
23/05/2015 23:20:09

25% לדיוויד
25% לצוות המסייע
25% ללברון
25% לאגו של לברון

אלרועי
אלרועי
24/05/2015 0:46:31

מאיפה השנאה/קנאה ללברון???
הפלייאוף הזה הוא מוכיח (ואל תגידו לי מזפח כי שיקגו מצויינת וכך גם אטלנטה ) אבל המלך רוצה טבעת!!!
מפלצת גנטית? הבחור פשוט מרכז מוסר שואב כדורים חוזרים ולא יעזור כלום – שחקן ההגנה המושלם.
וכל שחקן הגנה מצויין שהגיע מולו הוא לא ספר (גיבסון וקארול).
נראה שהחברה באתר חיים על סוף האייטיז והניינטינז אבל חברה הבחור מעמיד ממוצעים שמתקרבים לטריפל דאבל אז קצת כבוד למלך.
מג'יק היה גאון וסימל תקופה וסגנון. להעדיף אותו על לברון???
השחקן היחיד שהעמיד שנתיים ברציפות טריפל דאבל במשחקי אליפות.
שחקן ששומר כל שחקן בכל עמדה,
אמרו שהוא לוזר…גם אלו הוא הוכיח אחרת…
אז חברים קצת כבוד אם לא על הכדורסל אז על המנהיגות ועל העמידה ביעדים ללא 2 מהביג 3.
חג שמח

עגל
עגל
24/05/2015 5:54:28
הגב ל  אלרועי

+100

יניב
יניב
24/05/2015 10:23:05
הגב ל  אלרועי

תודה על התגובה הרבה זמן לא צחקתי כך. הכי טוב הייתה ההשוואה בין מג׳יק ללברון זה היה חזק

אלרועי
אלרועי
24/05/2015 18:56:35

אתה באמת מאמין שמג׳יק היה יותר דומיננטי???
מלהיב כן רב גוני כן הביא למשחק דברים שלא היו לפני נכון אבל אני לא רואה את מג'יק לוקח חבורת חוטבי עצים ושואבי מים כמו קליבלנד ב2007 עד גמר המזרח.
ותבין גדלתי על סוף ה80 ושנות ה90 אני גם מת לכתוב שרג׳י ״קילר״ קלע
גדול יותר מקארי אבל הנתונים מראים אחרת…
לצערי כך גם עם לברון שהופך לאחד מה5 הגדולים ששיחקו

אלרועי
אלרועי
24/05/2015 19:08:40

תיקון גמר כללי