1:40 לסיום ושני מאמנים ירוקים / איתי קדם

hi-res-d4d08b9e7b3e31dc35a03b9af70d93a0_crop_north
חבוב יש לך עוד מה ללמוד

 

ראשית נפתח ונאמר כל הכבוד למפסידה יוסטון רוקטס. לא צריך להתייחס לכל ספקולציות והשמועות לגבי פציעות , הווארד והחשק , היכולת של מקהייל טובה מספיק או לא – יוסטון הופיעה לשני המשחקים הראשונים בלי פחד. ג'יימס הארדן הוא סופרסטאר ענק ועושה ממש הכל על המגרש כדי שהקבוצה שלו תנצח , נכון שהרוקטס סגרו הפרש במשחק הראשון בלעדיו ונכון שלפעמים הוא כ"כ דומיננטי שרוצים שהוא יעשה את זה עוד יותר אבל אין וויכוח שכל הרוקטס על הכתפיים שלו. משחק ענק שלו זה מה שיוסטון הייתה צריכה כדי להסתכל לגולדן סטייט בעיניים ולנסות לגנוב ניצחון – וזה היה קרוב הרבה יותר ממה שרבים חשבו. אישית כתבתי שהמשחק ייגמר עשר הפרש ומעלה אלא אם הארדן ייתן תצוגה , בפועל זה היה שילוב של משחק גדול של הארדן ומשחק טוב פלוס של הווארד עם משחק התקפה ולעיתים הגנה חסר אחריות של הווריירס.

רוצה לציין לטובה שני שחקנים הלילה – הראשון אנדרו בוגוט החולה  שנותן להגנה ולפעמים גם להתקפה של גולדן סטייט מימד אחר לחלוטין. לדעתי הוא יותר פיזי וחזק מהווארד ודוויט פשוט לא יכול לעשות עליו פוסט אפ. השני – טרבור אריזה , הבחור שחקן הגנה ענק ועשה חיים קשים מאוד לקליי תומפסון כבר משחק 2 ברציפות. בנוסף ההשפעה שלו על ההגנה הקבוצתית ביוסטון אדירה וכמות הנגיעות שלו בכדור משבשת התקפות אחרי התקפות. בהתקפה היה לו יום שקט יחסית למשחק הקודם אבל הוא בהחלט מאוד משמעותי למשחק של הטילים – וללא ספק ההחתמה הכי מוצלחת עלות/תועלת של יוסטון ( חוץ מהארדן כמובן ).

tumblr_lzwjqueR8h1qm9rypo1_1280
המאמן שלך לא מרוצה,תסתובב – מאחוריך !

 

מסירות הרוחב של גולדן סטייט בהתקפה העומדת היו הלילה פשוט קטסטרופה , ראשית מלמדים בכדורסל שמסירת רוחב היא המסירה המסוכנת ביותר כי קל יחסית לחטוף אותה. יותר מזה – לא מוסרים מסירת רוחב בין שחקני הגנה. עכשיו תוסיפו לסיכון את ג'ייסון טרי , ג'יימס הארדן ויותר מכולם – טרבור אריזה למשוואה כשחקני הגנה ותגלו שאיבדתם המון כדורים וכמות המסירות שהפכו ל Deflections משבשת לכם לחלוטין את משחק ההתקפה.

אז איך מגלים שמאמן הוא רוקי ? כשהקבוצה שלו מובילה 8 הפרש 1:40 לסיום והוא פשוט נותן למשחק להיגמר וסומך על השחקנים. מזלו של סטיב קר שלא תפסו אותו משלב אצבעות מאחורי הגב ומתפלל. מזלו גם ששני הקלעים שלו לא מתביישים לעשות הגנה ופשוט התנפלו על הארדן והכדור 10 שניות לסיום… לא קראתי ביקורות על סיום המשחק אבל תרשו לי להמר שאף אחד לא ממש יצא בביקורת על המאמן הכוכב של גולדן סטייט – גם כמובן כי בסופו של דבר ניצח את המשחק.

איך יודעים שמאמן רוקי פעם 2 ? הוא לא לוקח פסק זמן כשהכדור אצלו 9 שניות לסיום.

1:40 לסיום קרי קולע 2 נק' וההפרש 8.(98:90) לגולדן סטייט.

פסק זמן של מקהייל ממנו יוצאת יוסטון עם תרגיל מצויין להארדן , גם תודות להגנה מטופשת להחריד של גולדן סטייט – עבירה , הארדן קולע 2 – 6 הפרש.

בהתקפה של גולדן סטייט יש עבירה על גרין שקולע 1 מ 2 – 7 הפרש , 1:20 לסיום.

ליוסטון ( יור נכון להארדן ) לוקח 7 שניות להגיע לטבעת לליאפ קל בלי הגנה – 5 הפרש. סטיב קר לא לוקח פסק זמן.

בהתקפה הבאה יוסטון מפתיעה בדאבלאפ אוטומטי על קרי כדי להכריח אותו להיפטר מהכדור – הוא עושה בדיוק את זה ומשאיר את בארנס לשלשה חופשית מהפינה – בארנס מחטיא , כדור של הטילים 58 שניות לסיום.

ליוסטון לוקח הפעם 9 שניות בלבד עם אותו תרגיל בדיוק, הפעם לסחוט עבירה. הארדן שוב על הקו – קולע 2 וההפרש יורד ל 3 בלבד.

כדור של גולדן סטייט – סטיב קר לא לוקח פסק זמן.

בהוצאת הכדור יוסטון שוב מפתיעה בהגנה כשמביאה לחץ על 3/4 מגרש וגורמת לווריירס לא לעבור את החצי תוך 8 שניות – איבוד כדור,   יוסטון להתקפה – 40 שניות לסיום 3 הפרש. ג'ף וואן גנדי כבר העיר כאן – "מישהו היה חייב לקחת פסק זמן בהסטת הכדור הראשונה , לטעמי זה צריך להיות פסק זמן"

יוסטון מוציאה כדור , גודלן סטייט שומרת אישית פשוטה ואפילו נסוגה , הארדן חודר ומרים להווארד להטבעה. 1 הפרש. 33 שניות לסיום. סטיב קר – לוקח פסק זמן..

גולדן סטייט חוזרת עם קרי מקפיץ וגומר 14 שניות מהשעון,  תרגיל חסימה לתומפסון שאריזה מחסל וקליי לא מקבל את הכדור , חסימה של גרין לקארי והווארד נשאר עליו אבל הארדן בא בזמן לדאבל – משאירים את בארנס לחדירה קשה – החטאה וכדור של יוסטון 9 שניות לסיום.

קווין מקהייל לא לוקח פסק זמן.

הארדן מסתבך ולא מצליח להוציא זריקה.יוסטון מפסידה. 0:2 והשאר היסטוריה.

 

 

 

 

 

לפוסט הזה יש 10 תגובות

  1. הארדן ניסה לרוץ לפאסטברייק
    לפעמים כדאי לנסות לעשות סל במקום לתת להגנה להתארגן
    גמר המערב בלי לייקרס זה מנגל בלי סטייק

    1. גולדן סטייט ויוסטון משחקים כדורסל מעולה ועם כוכבים גדולים ולא צריך את הלייקרס רק בגלל שקוראים לה לייקרס!!!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט