פריוויו לגמר המזרח-אטלנטה נגד קליבלנד/רועי ויינברג

אטלנטה הוקס נגד קליבלנד קאבלירס

מאזני הקבוצות: 22-60 לאטלנטה, 25-57 לקליבלנד.

דרכם לגמר האזורי: קליבלנד טיאטאו את בוסטון (4-0) ועברו את שיקגו (4-2). ההוקס ניצחו את ברוקלין ו-וושינגטון ב-6 משחקים כל אחד.

החמישייה של קליבלנד: קיירי אירווינג, ג'יי אר סמית', לברון ג'יימס, טריסטן תומפסון, טימופיי מוזוגוב.

החמישייה של אטלנטה: ג'ף טיג, קייל קורבר, דמאר קארול, פול מילסאפ, אל הורפורד.

לוח המשחקים:

המשחק הראשון: 3:30 בבוקר, 21 במאי, אטלנטה
המשחק השני: 3:30 בבוקר, 23 במאי, אטלנטה
המשחק השלישי: 3:30 בבוקר, 25 במאי, קליבלנד
המשחק הרביעי: 3:30 בבוקר, 27 במאי, קליבלנד
המשחק החמישי*: 3:30 בבוקר, 29 במאי, אטלנטה
המשחק השישי*: 3:30 בבוקר, 31 במאי, קליבלנד
המשחק השביעי*: 3:30 בבוקר, 2 ביוני, אטלנטה

*-יתקיים אם אף קבוצה לא הגיע עדיין ל-4 ניצחונות.
*

איך אטלנטה תנצח את הסדרה?

קארול
איש המפתח של אטלנטה בסדרה הזאת. דמארי קארול.

הנשק המרכזי של ההוקס הוא דמארי קארול. הג'אנק יארד דוג מככב בהתקפה בפלייאוף הזה, עם 17.5 נקודות ו-7 ריבאונדים, אבל תרומתו המרכזית היא בהגנה. קארול הוא אחד מהסטופרים הטובים בליגה, ויכול לעצור את לברון יותר טוב מכל אחד אחר בקונפרנס המזרחי. בלי יכולת טובה מאוד שלו ב-2 צדדי המשחק, אין להוקס מה למכור בסדרה הזאת.

מלבדו, ההוקס צריכים להמשיך לשחק את המשחק הרגיל שלהם, שסייע להם לנצח 3 פעמים העונה את הקאבלירס. המשחק הקבוצתי שלהם ממשיך להרשים בפלייאוף, והקצב הגבוה של ההוקס עשה את העבודה עד עכשיו. אם אטלנטה תמשיך לרוץ, למסור, ולקלוע בקצב הרצחני שלה, היא תוכל להגיע לגמר הראשון בתולדותיה.

אמצעי נוסף שההוקס צריכים להשתמש בו זה הספסל. מייק מוסקלה, פרו אנטיץ' ודניס שרודר תרמו בגדול להוקס עד עכשיו, ולאור כושרו הלקוי של קייל קורבר יתכן שנראה את בודנהולצר פותח עם שרודר לצד טיג כדי להעלות את הקצב של הקבוצה, דבר שיוכל להקשות על הקאבלירס משמעותית.

כמו כן, אטלנטה חייבת לנצל את יתרון הביתיות. לא בטוח בכלל שהיא תצליח לנצח בקוויקן לואנס ארינה, מגרשה הביתי של קליבלנד, ולכן היא צריכה להגיע לשם כשהיא ביתרון 2-0 וכל הלחץ נמצא על הבחורים של דיוויד בלאט.

*

איך קליבלנד תנצח את הסדרה?

דוולדובה וג'יימס
דוולדובה וג'יימס בהגנה. החמישייה שכוללת אותם, יחד עם שומפרט, תומפסון ומוזוגוב, יכולה לנצח את הסדרה לקליבלנד.

האקס פקטור המרכזי של הקאבס הוא קיירי אירווינג. אירווינג הפצוע זכה למנוחה באימון האחרון של קליבלנד, וזה שהמשחק הראשון רק ביום רביעי יעניק לו עוד כמה ימי התאוששות. אין לאטלנטה אף אחד שיכול לשמור אותו, עקב הפציעה של ת'אבו ספלושה שתהיה יותר קריטית לההוקס ממה שחושבים בסדרה. מאוד יכול להיות שנראה את אירווינג לא מקבל הרבה דקות, אם בכלל, במשחקים הראשונים, כדי שיהיה כשיר לגמרי במשחק השלישי והרביעי.

נשק נוסף של קליבלנד הוא ההרכב ההגנתי החזק שלהם-מת'יו דוולדובה, אימאן שומפרט, לברון ג'יימס, טריסטן תומפסון וטימופיי מוזוגוב. חמישתם שומרים מעולים בעמדותיהם, ויכולים להיות התשובה להתקפה הקבוצתית של ההוקס. לאור פציעת אירווינג, והעובדה שזאת החמישייה השלישית האפקטיביות ביותר של קליבלנד, והראשונה ללא לאב (מאזן של 34+ בזמן ששיחקו ביחד לאורך העונה הסדירה), והיעילות שלהם מול הבולס, סביר מאוד שנראה אותם משחקים הרבה ביחד כבר במשחק הראשון בסדרה.

קליבלנד לא תוכל לנצח את ההוקס באמצעות ההתקפה הקבוצתית שלה, וזה מביא אותנו לגורם חשוב נוסף-לברון ג'יימס. לג'יימס לא הייתה סדרה מדהימה מול שיקגו מבחינת קליעה, אבל כן מבחינת כל אספקט אחר (40% מהשדה, 10% מהשלוש ו-26.2 נק', 12 ריב' ו-9 אסיסטים מרשימים למשחק), למרות שהוא סחב את קליבלנד על גבו במשחקים הרביעי והחמישי לניצחון, והוא יצטרך להתעלות מול ההוקס. הוא השחקן הטוב ביותר בסדרה, והוא יצטרך להשיג לקליבלנד ניצחון חוץ, ולשמור על הבית, במיוחד אם אירווינג יעדר מחלק מהמשחקים.

*

תחזית: הולך להיות גמר מזרח טוב, עם ניצחון של קליבלנד במשחק השני. ההוקס יגנבו את הרביעי רק כדי להפסיד במשחק החמישי, הודות ל-40 נקודות של לברון, וקליבלנד לא יפספסו את הצ'אנס לנצח 4-2 ולהגיע לגמר הנבא בפעם השנייה בתולדות המועדון.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 57 תגובות

  1. זה נראה של קליבלנד אבל לא הייתי מציע לזלזל בניצים.
    אטלנטה זאת לא קבוצה דורסת אבל בפלייאוף הזה הם הוכיחו שהם יודעים לתת את המינימום ההכרחי כדי לנצח.
    אם קולעים מולם 81 נקודות הם מחזירים 82 וכו'
    הם תמיד ידעו להשיג ניצחון כשהם היו ממש זקוקים לו: משחקים 4 ו-5 מול וושינגטון למשל שהוכרעו על הקשקש.
    בניגוד למה שאומרים/חושבים עליהם זה מוכיח המון אופי.
    בקיצור, זה כנראה הולך להיות של קליבלנד אבל קל זה לא יהיה.

  2. לקליבלנד יש מאצ אפ קל יותר מול אטלנטה יחסית למה שהיה מול שיקגו. הם יכולים לשחק יותר עם הרכבים נמוכים, ובעיקר עם חמישיה הגנתית בלי לפחד מההתקפה. כי לאטלנטה אין התקפה אישית טובה, אלא בעיקר קבוצתית. ועם חמישיה הגנתית טובה זה כשאפילו תומפסון ב5 וגיי אר על המגרש במקום מוזגוב יעשו הרבה צרות לאטלנטה. דמרי קארול השחקן הכי טוב של אטלנטה בפלייאוף הזה, אבל הפעם לברון יהיה זה שישמור עליו.
    אני חושב שבסדרה הזאת פול מילסאפ יהיה השחקן מפתח שלהם. בהרכבים נמוכים של קליבלנד הוא יגרום ללברון/תומפסון לעבוד קשה בהגנה.
    הימור שלי 4-2 קליבלנד

  3. פריוויו נפלא…
    יש נושא נוסף שאני חושב שישבור את אטלנטה והוא נושא הגבוהים.
    בסדרה נגד הבולס, קליבלנד עמדו בצורה יפה, בטח במשחק השישי, מול הגבוהים של שיקגו. הנוכחות של טומפסון ומוזגוב בריבאונד ההתקפה יכולים להיות שובר מנטלי של ההוקס, כמו שהיה אצל הבולס במשחק השישי. חוסר היכולת לסיים את הפוזשן ההגנתי שובר קבוצות בצורה קשה!
    ההוקס ניידים, אבל נמוכים ובסדרה מול וושינגטון הם התקשו מאוד מול ננה והפולני.
    בשונה מהמכשפים, קליבלנד יודעת להעניש מריבאונד ההתקפה שלהם ולכן אני צופה סדרה קלה עד בינונית לקליבלנד.
    אני מהמר על סוויפ או גג 4-1.
    (בתנאי שכולם יהיו בריאים)
    אגב דמארי קארול לא מתקרב ליכולות ההגנתיות של ג'ימי באטלר ובטח לא של קוואי לאונרד, ככה שלברון הולך להרים את האחוזים שלו…

  4. יהיה לפחות משחק אחד שיוכרע בשניה האחרונה.
    וכך זה יתבצע:
    שוויון 77-77, 3 שניות לסיום, פסק זמן קליבלנד,
    בלאט מסביר להם על תרגיל ה"Z",
    שון מריון מוציא כדור מהצד:

    1) מוזגוב רץ אחורה לאיזור קו החצי,
    2) דלדובה רץ קדימה לפינת השלוש הקיצונית.
    3) מוזגוב מקבל כדור ומוסר לדלדובה.
    4) לברון מקבל חסימה, מנער את השומר ומזנק לסל מאיזור הקו.
    5) דלדובה מוסר לאלי-הופ.
    6) לברון מטביע.

    קוראים לזה תרגיל Z כי המסירות יצרו את האות Z . וגם כי אפילו אם תחפש בספר הטלפונים מאמן עד האות Z לא תמצא מישהו יותר מוכשר מבלאט.

      1. המגן דוד פילס דרך בכוח *פיזי* ליצירת שביל בטוח לקליעה.
        כאן מדובר בתחבולה יהודית מימי גדעון השופט בתנ"ך – עורמה, הסוואה, הסחת דעת, צהל במיטבו.

        יש גירסה אחרת למגן דוד – תרגיל "איל ניגוח". בלאט מכניס את קוין לאב (!), הוא שוכב על הרצפה.
        פרקינס ומוזגוב תופסים בידיים, היוווד ברגלים, ומסתערים קדימה כשהראש של קוין הפצוע ממילא ישמש כמו כף של דחפור צהלי לסילוק גורמים עויינים.
        לברון מזנב מאחור ומטביע.

  5. יש כל מיני מפתחות לניצחון של קליבלנד, אבל סאמת אחד החשובים זה דווקא קארול. כמה שהוא מגן טוב, הוא לא באמת מסוגל לעצור את לברון, ומהצד השני, הוא לא מספיק קטלני בהתקפה. ומול ההגנה של קליבלנד שהיא יותר טובה משל וושנגטון, הוא עוד יקלע פחות. והוא עוד הקלע הכי בולט של אטלנטה. תכלס אין להם מספיק כוח אש מול קליבלנד.

  6. אטלנטה בירידה מתמדת כבר חצי עונה. זה יהיה הרבה יותר קל ממה שנדמה. קליבלנד לוקחת ב -5/6
    אטלנטה הגיעה לשיא שלה אי שם בפברואר ומשם הם בשיוט עם נטייה מתמדת למטה. הסדרות מול הנטס ובמיוחד מול וושינגטון היו משקרות. מדובר בפאקינג קבוצה 8 במזפח, שהגיע לפליאוף בזכות הצגת תעודות זהות ולגבי וושינגטון עם כל הכבוד ויש כבוד לפירס שחוגג 5348 אביבים ולניצחון על טורונטו, זה פקינג וושינגטון בלי וול.

    אטלנטה הם נמר של נייר וקליבלנד אמורה לקחת אותם. אולי זה יהיה קשה ממה שנדמה כי איירווינג בלי רגל ולברון בלי כדורסל, אבל שיקגו היתה הרבה יותר איכותית ונגמר 4-2.

  7. תגידו רק לי זה צורם לעין ששלושה שחקנים של אטלנטה זורקים לסל מבלי לנתר אפילו ניתור קל.(הורפורוד,טיג ושוורד)

  8. בסופו של דבר זה יוכרע על עד כמה הקאבס "מרמים" בהגנה. לברון עשה את לא פעם ונענש (אך לא מספיק) ע"י דאנליבי. אם הוא ישאיר את קארול וקיירי "ישכח" את טיג, צפויה לקליבלנד סידרה מתסכלת – במיוחד בגלל שאתה לא יכול להגיד כלום לשני הסטארים הללו, ולכן אם הם יזלזלו או ישמרו כוחות להתקפה – זה יהיה ממש לא פשוט.

  9. ההסטוריה מוכיחה כי הקבוצות של בלאט נעשות טובות יותר ככל שעובר הזמן .במיוחד בסדרות ,ככל שהסידרה נמשכת בלאט משפר ומבצע התאמות מול היריבה .זו הגדולה שלו -לימוד אובססיבי של היריב והתאמות למשחק הבא.לכן לאטלנטה יש סיכוי רק ב-2 המשחקים הראשונים.

  10. 4-0 מוחץ לקליבלנד, הפעם להבדיל דיוויד יכין את הקבוצה לבוא בפול -גז למשחק הראשון בחוץ, משם זה כבר ילך הרבה יותר קל, בעקיפין זה יעניק לצוות להתאושש למפגש הגורלי ככל הנראה נגד סטפן קארי

  11. קליבלנד
    אבל לא בקלות כמו שרבים חושבים,
    הכוח של ההוקס,הוא במאמן מצויין,בקבוצתיות ובמספר הכלים שעומדים לרשותם בהתקפה ובהגנה.
    ספלושה יחסר זה בטוח
    הולך להיות כיף(בכלל בתור אוהד של קבוצה מערבית,נהניתי עד עכשיו מאוד גם מהצד המזרחי)

  12. זה כל כך ישראלי לגמד את היריב ועוד יותר ישראלי להאדיר את הקשר הישראלי.
    התחזיות האלה נשמעות מאוד כמו התחזיות לפני סדרת הגמר בשנה שעברה.

    לגבי ההשוואות בין שיקאגו לאטלנטה – נתחיל בזה שעד שגאסול נפצע, שיקאגו היתה בשליטה מלאה בסדרה, למי ששכח.
    שיקאגו הרבה יותר מוגבלת בקליעה מאשר אטלנטה, יש לה סגל הרבה הרבה יותר קצר.

    לגבי ספאלושה – בטח כשהכשירות של אירווינג מוטלת בספק למשחקים הראשונים בסדרה, לאור מה שקרה בשיקאגו, כשקליבלנד רימתה 100 אחוז מהזמן (ובצדק) על נואה ועוד חלקים אחרים מהזמן על שחקנים אחרים, להעלות שחקן כמו ספלושה שלא מסוגל לקלוע סל זה רעיון לא כזה טוב. אם כבר אפשר לתקוף את אירווינג בהגנה ולגרום לו לעבוד קשה גם שם. כמו שראינו עד כה, רק לברון מסוגל להיות יציב ב2 צדי המגרש לאורך סדרה עד כה. אירווינג הוא לא לברון והוא גם לא ג'ימי באטלר שבהתקפה קצת נחנק לקראת הסוף.

    קליבלנד באים בכושר יותר טוב, זה נכון. מעבר לזה אנחנו כבר נראה מה יקרה בסדרה, אני בטוח ש4-1 או 4-0 לא יהיה.

  13. תודה על הסקירה. האם דמארי קרול הוא רוב משפחה של שושנה? לא יודע למה כולכם רגועים ביחס לקליבלנד. במהלך העונה אטלנטה ניצחו די בקלות שלוש פעמים.

    1. עונה זאת עונה, פלייאוף זה פלייאוף..
      טורונטו ניצחו 3-0 את וושינגטון במהלך העונה, ואפילו לא פעם אחת בסדרה מולם בסיבוב הראשון.
      אני מסכים שאסור לזלזל באטלנטה, ואני גם לא אופתע אם הם יצליחו לגבור על קליבלנד ולהגיע לפיינלס.
      אבל בסופו של דבר, קליבלנד הרבה יותר מרשימים בפלייאוף עד עכשיו בהשוואה לאטלנטה, מה גם שמשחק שם איזה בחור אחד שכבר רגיל למעמדים האלה.. לכן, יותר נראה לי הגיוני להמר על קליבלנד.

      אבל שוב – הלסת של אף אחד לא תיפול אם בסוף אטלנטה אכן ייקחו את הסדרה.

      במערב לעומת זאת, עם איך שהווריורס נראים, זאת תהיה הפתעה יחסית גדולה אם הרוקטס/קליפרס יקחו את הסדרה נגדם.

      1. בדיוק
        קליבלנד ינצחו את הסידרה 1:0 בפנדלים …
        יש להם את השחקן הכי טוב בעולם והמאמן הכי טוב במכבי ….

        קליבלנד בכלל צריכים לקבל את האליפות בלי לשחק ..אבל גם אם יפסידו ימשיכו לשחק ביורוליג בלי אליפות כי ספורט זה מכבי …

        אופס איזה שטויות כתבתי כאן לא יכול להיות שמכבי תפסיד את האליפות ותשחק ביורוליג בעצם למה לא ?

        ספורט זה ניצחון של מכבי לא ?

    2. שים לב ששלושת המשחקים הראשונים בינם שהסתיימו ב 2-1 היו לפני הטריים ששינה את העונה של הקורס והניצחון השלישי של אטלנטיס היה ניצחון של 9 נקודות אחרי רצף פסיכי של משחקים, לפי דעתי משהו בסגנון 8 משחקים ב-11 ימים וזה היה המשחק השני בבק-טו-בק

  14. טוב אטלנטה הגיעה עד כאן , ונכון שאפשר לזלזל במי שהיא ניצחה ביסבובים הקודמים אבל בכל זאת היא בין 4 האחרונות אז מגיע לה קרדיט.

    לקליבלנד אין אף אחד שיכול להתמודד עם הורפורד.
    מילסאפ יעשה צרות להגנה של קליבלנד בעיקר בגלל שהוא קולע משלוש.

    את טיג וקורבר אפשר לסגור וקארול נתקל שוב בשחקן יותר טוב ממנו בעמדה שלו ( כמו שפירס היה בשלב הקודם ) אבל הפעם הוא יותר טוב ממנו בשני הצדדים של המגרש.

    בקיצור יש הרבה אינטיליגנציה בסדרה הזו.
    לקליבלנד יש יותר כדורסל באצבעות אז אני הולך איתה

    ודרך אגב איזה ביצים יש לשרודר הזה , מזכיר לי קצת את סם קאסלרק בלי קליעה מבחוץ

    1. אני חושב שתומפסון יוכל להסתדר עם הורפורד מצוין… ועם סמול בול, הגנת החילופים תהיה מאוד אפקטיבית בטח עם ההרכב ההגנתי

  15. בבראקט שמתי את קליבלנד מנצחת 2-4.
    אבל אסור לשכוח שמשך העונה אטלנטה ניצחה את הקאבס 3 מ-4 פעמים. זה נכון שלאטלנטה יש חוסר גובה, אבל זה רק בחמישייה. על הספסל יש להם שני גבוהים לא רעים.
    שלא כרועי, אני לא מסכים שדמרי קרול הוא הנשק המרכזי. הנשק המרכזי תמיד היה אל הורופרד. אבל אני מסכים שקרול הוא ה-X-FACTOR ולדעתי הוא ישמור טוב מאד על לברון.
    קרה לי משהו שאני מתבייש להודות בו: יכולתי לקבל אקרדיטציה לכל משחקי הבית. אבל הגעתי למין שלב בחיים שלא בא לי לנסוע את השעתיים, לחנות ב-$25, ולחזור ב-1:30 בלילה הביתה. אצל הנכדות איני יכול לישון כי כשהן יודעות שאני מגיע הן מסרבות להירדם עד שאני בא, ולמחרת יש בית ספר.
    אני מעדיף לשבת בבית על הכורסה הנעה שאשתי קנתה לי ולחזות בטיווי של 70" שנותן לי הרגשה שאני במגרש ואני רואה הכל יותר טוב. את החוויות כבר עברתי.
    אילו בוויקאנד היה משחק הייתי נוסע אבל בוויקאנד הם בקליבלנד.
    רק אם יגיע למשחק 7 באטלנטה, אני אהיה שם מהסיבה היחידה: לומר שלום לדייויד בלאט ולאחר לו הצלחה.

    1. משחקי כדורסל ב-NBA נראים כמו חוויה מהנה במיוחד. מהצד זה נראה כאילו ממש מתאמצים שלא ישעמם לקהל אפילו לרגע, כולל מעודדות, להקות ריקודים, אקרובטיקה, חלוקת פרסים והשטויות של הדאנס קאם.
      נחמד גם לראות את הקהל המגוון והמשפחתי (אולי אני טועה אבל זה נראה הרבה פחות "טעון" ואלים מאשר המשחקים בישראל).
      אולי בשנה הבאה נגיע לבקר חברים שגרים באוהיו ואז נזכה לראות משחק כזה בלייב.

    1. שחצנות טיפשות זלזול ביריב התנשאות אי הבנת המצב ופשטנות ….
      התוצאה מפרץ החזירים …

      ועדיין מרבית הכותבים באתר הזה בטוחים שלהם ורק להם ניתנה הנבואה …

      1. הלכת רחוק נתי. זה ספורט ואנחנו משתעשעים לנו. וגם תכלס צפינו במשחקי הפלייאוף וראינו כרגע את הקבוצות, אז יש לנו בכל זאת על מה להתבסס.

        1. שום עוינות

          רק שהתגובות יותר מדי מזכירות את האוהדים של מכבי שבאמת לא מענין אותם איך לנצח הם רק רוצים לנצח לא משנה איך ועם מי .

          דייוויד ייצג אותם לא מזמן אם כי לזכותו יאמר בשנה שהחל החזיר ישראלים לקבוצה והיא חזרה להיות קבוצת כדורסל ישראלית אחר כך הפך להיות מאמן מכבי שגרתי עם שחקנים הדוברים אנגלית ומידי פעם התנשא בראיונות לעתונות …

          ההצהרות שלו על האנטיליגציה של לברון ועל השחקן הטוב בעולם נשארו די דומות לתקופת מכבי הכל בשחור לבן אצל הבחור וחלק מהכותבים אבל זה לא שחור לבן …

          יש שלושים קבוצות ויש הרבה מאד שחקנים טובים ויציבים .
          אותי אישית מעניין הספורט הנהייה אחרי בלאט היא לא ספורט זו סתם נטיה לא ברורה …

          יש טענה כי מדובר במאמן ישראלי ואז כמובן כולנו חייבים להתמלא גאןה ולשמוח בהצלחתו אך המאמן הזה מצהיר כך:
          "אנשים שוכחים כי נולדתי וגדלתי כאן רק הייתי שלושים שנה בחוץ"

          אז אם המאמן הזה מתנער כל כך בקלות ממה שנתנה לו המדינה ובניוחד העיר חיפה שבה הועסק בעזרת תקציבים ציבוריים ושם למד את רוב מה שהוא יודע … ואם הוא שכח כל כך מהר מאיפה באמת הוא בא ולמי הוא חייב את הצלחתו , גם בזמן שעבר לתל אביב וגם עכשיו בחו"ל לי אישית אין שום סיבה להשתתף בחגיגות האיש הזה לא מגיע לקרסוליו של טל ברודי :

          ואזכיר לכם האיש ברודי ויתר על קרירה ב נבא כדי להיות כאן והמילים :

          "אנחנו במפה ואנחנו נשארים במפה"

          תשוו לבלאט אני אמריקאי רק הייתי שלושים שנה בחוץ …

          1. אני פטריוט בנו ונכדו של פטריוט שמוכן להקיז את טיפת דמי האחרונה (ואת של ילדי) על אדמת העמק הקדושה ועדיין הייתי מתבטא כמותו.
            תני בחייאת, אתה לא מבין באיזו סיטואציה בלאט נמצא ?
            🙂

          2. טוב, בלאט לא ישראלי, אנחנו עדיין אוהבים אותו ורוצים בהצלחתו.
            אתה כמובן מוזמן לאהוב או לא לאהוב את מי שאתה רוצה.
            רק לא ברור על מה אתה מתרעם?

  16. במהלך העונה הייתי בטוח שאטלנטה יקרקסו את הקאבס בסדרה.
    עכשיו פחות. הם נראים כמו הקבוצה הפחות רצינית ומוכנה בשלב הזה.
    אבל עדיין, אטלנטה זה לא שיקגו. אהבל כמו הקצב יש רק אחד, ומאמן העונה לא כזה.
    בקיצור זה היה צמוד ויכול ללכת לכל כיוון.
    ההימור – בבראקט 4-2 אטלנטה, עכשיו 4-3.

    1. אטלנטה נכנסו למשבר לא ברור במשחק האחרון נגד וושיגטון הם נראו בדרך ליציאה ממנו .

      הם צוות יעיל מאד ימיב להחריד אך הם עומדים או נופלים על טיג וקורבר ,
      הלחץ עליהם לאחר שני סבבים ירד ועם מאמן נבון הם יכולים להצליח .

      מצד שני יש את קליבלנד ומצבי הרוח של לברון וקיירי שהורסים את המשחק הקבוצתי .

      במידה ותהיה לדייוויד הזדמנות להושיב את קיירי על הספסל בטענת פציעה אז קליבלנד יראו הרבה יותר טוב , התוצאה שויון בין הקבוצות עם ביתיות לאטלנטה , הצוות הורפר בודנהולצר טוב מהצוות לברון בלאט , אך אם הספסל של קליבלנד יתן את התפוקה שנתן נגד שיקגו תהיה סדרה של שבעה משחקים , מי שיהיה טוב יותר במשחק השביעי ינצח .

      מי זה יהיה ?

  17. קצת מצחיק שהאתר הזה מתיימר להציג עכברי NBA ונון-קונפורמיזם בכל מה שקשור לסיקור ולדרך בה מדברים וחושבים NBA בארץ, רק כדי לחזור להיות פרובינציאליים ולהשתחוות ללברון בפליאוף.

    לומר שלקליבלנד יש מאץ' אפ יותר נוח מול אטלנטה זה חוסר הבנה מוחלט בכדורסל.
    הגבוהים של אטלנטה אמנם פחות גבוהים מהגבוהים של שיקאגו, אבל הם קולעים טוב יותר מהגבוהים של שיקאגו ומטווחים הרבה יותר גדולים, שומרים יותר טוב מסתבר, ובכלל, איפה היו הגבוהים של שיקאגו בסדרה?
    אגב, יש גם את מוסקאלה, אנטיץ' ואפילו בראנד בקצה הספסל. בניגוד לקליבלנד שחוץ ממוזגוב ותומפסון אין להם בכלל אופציה לגבוה.

    אטלנטה תשחק כל הסדרה עם רכז אחד לפחות על המגרש, בניגוד לשיקאגו שב15 דקות ממוצע שרוז היה בספסל, שיחקה עם מתחזים.
    ובכלל, איך אירווינג הפצוע והשומר הגרוע גם כך, ישמור על טיג ו\או שרודר ששניהם יודעים לחדור ולקלוע (שרודר פחות משופשף מבחוץ, אבל הוא לא הולך להיות כמו רונדו, הוא גם לזה יגיע).

    קארול הוא מאץ' אפ "הרבה הרבה יותר קל ללברון" – ככה זה כשמביעים דעה שמסתמכת על צפיה בתקצירי ה2 דקות ביוטיוב. מי שראה את המשחק האחרון בין אטלנטה לקליבלנד לא היה מדבר כאלה שטויות.

    אני אגב לא בא לנבא מי תנצח ומי תפסיד, פשוט קצת מצחיק לקרוא פה תגובות.

    אם אני צריך לסכם דבר אחד גדול שמשתנה בין הסדרות הוא זה:
    כשנואה (בעיקר הוא, אבל גם גיבסון קיבל כזה יחס) היה על המגרש, תמיד השומר שלו, שבמקרה הוא שחקן הגנה מצוין על 2.16 (או תומפסון 2.08 קשוח), יכל לרמות ולצופף את הצבע. למה זה גרם:

    1. כשגאסול לא על המגרש אין גבוה שמסוגל לשים את הכדור בטבעת
    2. אין חדירות = פחות מגע = מעט מאוד זריקות עונשין = פחות נקודות + פחות בעיות עבירות לקליבלנד
    3. לרוז אין חצי מרחק ובטח לא זריקה מ3 מאז הפציעה, באטלר הוא עדיין לא קארי, ומירוטיץ' החטיא הרבה מבטים פנויים.

    את כל זה אפשר לזרוק לפח בסדרה מול אטלנטה כי לא יהיה לזה שום תוקף. אטלנטה היא קבוצה שכל 5 שחקניה בכל רגע נתון על הפרקט מסוגלים לקלוע סל מכל בלאטה.

    1. אתה גם מתנשא לא קטן. רוב האנשים פה באתר ראו כמעט את כל משחקי הפלייאוף, וגם המון משחקים מהעונה הרגילה. זאת דעתם. אגב זה לא פרובנציאליות, גם ב bleacher report וגם ב EPSN הרוב המכריע הלכו על הקאבס, ב 6. מה לעשות זה מה שנראה מהפלייאוף עד עכשיו, אטלנטה שיחקה נגד ברוקלין וושינגטון, ולא נראתה משהו.
      כמובן שאטלנטה יכולים להתעורר ולשחק כמו בחודשיים המופלאים שלהם, ולנצח גם4-1 אבל אנשים לא מאמינים בזה. מה לעשות

    1. אני מהמר על אטלנטה למרות שכל תוצאה יכולה להגיע בסדרה.
      כולם ראו איך הקליפרס קורסים מעייפות בסוף משחק 6 ו7, למה אף אחד לא חושב שזה יכול לקרות לקליבלנד? בעיקר אחרי הקראמפינג של לברון בסדרת הגמר בשנה שעברה?

  18. העניין של הגבוהים הוא בריבאונד התקפה, כמו שכתבתי… נכון שיש להם גבוהים שקולעים מהשלוש ומהמיד ריינג', אבל גם לזה בלאט עשה התאמות עם פאו אחרי המשחק הראשון (בעיקר מהמיד ריינג'). אטלנטה עברה את וושינגטון רק בגלל שוושינגטון לא ידעו לנצל את הריבאונדים שלהם בהתקפה.
    ואם יש פה מישהו שמסתמך על המשחק בעונה הרגילה שיעשה לי טובה… השמירה של הקאבס תהיה הרבה יותר אגרסיבית וגם ההתקפה… רק תחשבו מי יעצור את מוזגוב כשהוא דוהר לסל אחרי חסימה? הגבוהים של אטלנטה יתמלאו בעברות כמו צואה לזבובים…

    1. איזה התאמות הוא עשה על גאסול?
      גאסול ממשחק מספר 2 היה פצוע.
      במשחק 6 כשהוא הגיע אחרי מנוחה הוא קלע 8 או 10 נקודות ברבע הראשון בלי שלקליבלנד יהיה מענה.

      וממתי מוזגוב הוא אופציה בפיק אן רול שלהם? הגבוהים של קליבלנד הם להגנה, בהתקפה הם חיים משאריות.

      1. התאמה חשובה שבה לא נתן לו את זריקת חצי המרחק החופשית שהיתה לו. זה רק אומר שיהיה מישהו באזור שלו, אבל זו התאמה חשובה והיא עבדה

  19. ממעיטים בערך של ההוקס
    אני מקווה לסדרה של 7 משחקים
    תכלס זה הגמר מזרח הכי חלש מאז פילדלפיה מילווקי ב 2001 ( בעיקר בגלל הפציעה של לאב והכושר של ההוקס )
    ההוקס ב 7

כתיבת תגובה

סגירת תפריט