יוסטון טילים (4) 113- לוס אנג'לס קליפרס (3)100
מומי יעבור ישר לסיקור של המשחק
בבחירה בין לוס אנג'לס ב' ליוסטון א' הייתה קשה למומי
היסטוריה נעשתי הלילה ביוסטון הפעם ה 9 בהיסטוריה קבוצה חזרה מדפציט של 1-3 ל 3-4
בפעם הקודמת שיוסטון עשתה את זה ( 1995) טומגונוביץ החלום ודרקסלר לקחו טבעת שנייה
יוסטון הובילו מהג'אמפ הראשון ועד הג'אמפ האחרון
גריפין ופול שהיו במאזן של 0-3 במשחק 7 לפני המשחק הפסידו ובענק
זה היה הערב של הארדן הווארד וטרבור אריזה שארז באריזת מתנה 6 בומבות מדאון טאון לתוך הפרצוף ההמום של LA
הקליפרס חירבו את המשחק עם זריקות מבחוץ אחרי 7 מ 30 במשחק קודם 7 מ 28 הערב מי שלא לומד לקח ב LA נכווה בשמש של יוסטון
יוסטון נתנה פתיחה טובה ל 14 -7 ול 21-28 בסוף הרבע הראשון
שלשה של ברואר עשתה 21- 36 ליוסטון, יוסטון שמרה על ההפרש ו 48 – 33 הקליפרס נתנה ריצה של 13 -3 להוריד ל 46 – 52
יוסטון עשו 2 מהלכים טובים וירדו לחצי + 10 56-46 .
הקליפרס עוד הורידו ל 57-60 ומאז יוסטון לא הסתכלה אחורה וגמרה את הרבע 85-68
ההפרש רץ מ 20 עד 17 שהקליפרס עושה תמות נפשי עם פלשתים ומנסה בומבות מרחוק בפיגור 85-102 שחצי בלוג הלך לישון
קליפרס נתנה ריצה 0-9
הקליפרס חזרה במינוס 8 מטיים אאוט ורדיק עשה מה שעשה הכי טוב הערב ופספס מה -3 ( 2 מ 9 )
אריזה עם בומבה מהפינה סגר את המשחק ומתן את האות להתחיל להעמיס סטייקים על המנגלים בטקסס
פול וגריפין עם הרבה נקודות בג'ארבג סיימו עם 27 ו 26
ג'ורדן היה בסדר גמור עם 16 + 17 ריבאונד 4 חטיפות ו 3 בלוקים + פספסוס של דאנק האלי הופ שכמעט הזניק טיל של נאסא לאולם
מאט בארנס עם 0 נקודות קרופורד עם 17 ( 6 מ 18 ) ורדיק עם 10 ( 4 מ 12 ) חירבו את המשחק לקליפרס
הזקן נתן 31 ( 7 מ 20 + 15 מהקו ) + 8 פינוקים ו 7 ריבאונד
הווארד נתן 16 + 15 ריבאונד . אריזה עם 22 גאש סמית עם 15 בראור עם 11 ופבלו פריגוני פליט הניקס ארגנטנאי אנרגטי ניצח על המהקהלה עם +20 במדד הפלוס מינוס ב 20 דקות על המגרש
יוסטון תמשיך לגמר מול גולדן סטייט שמחזיקה במאזן בית של 2 -39 וכבר הפסידה העונה בבית לממפיס ( 1-4 בבית בפלייאוף )
הקליפרס צריכה לעשות בדק בית רציני ואולי להחליף GM או מאמן או שניהם בקיצור ריברס האיש הלא נכון במקום הלא נכון
ככה לא באים למשחק 7 וככה לא מפסידים משחק 6 . זאת פעם שנייה שזה קורה לדוק ריברס לאבד יתרון 1-3
לוס אנג'לס קליפרס לא תגיע גם השנה לגמר המערב ואם לא השנה אז אי מתי ??.
(LOS ANGELES CLIPPERS (3-4) | |||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
FIELD GOALSREBOUNDS | |||||||||||||||||
POS | MIN | FGM-A | 3PM-A | FTM-A | +/- | OFF | DEF | TOT | AST | PF | ST | TO | BS | BA | PTS | ||
M. Barnes | F | 21:36 | 0-2 | 0-1 | 0-0 | +9 | 1 | 1 | 2 | 1 | 4 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | |
B. Griffin | F | 44:11 | 13-23 | 0-0 | 1-2 | -12 | 4 | 7 | 11 | 6 | 3 | 0 | 5 | 1 | 2 | 27 | |
D. Jordan | C | 39:03 | 7-10 | 0-0 | 2-7 | +2 | 5 | 12 | 17 | 0 | 3 | 4 | 1 | 3 | 0 | 16 | |
J. Redick | G | 41:04 | 4-12 | 2-9 | 0-0 | -6 | 0 | 6 | 6 | 3 | 4 | 0 | 6 | 4 | 0 | 10 | |
C. Paul | G | 44:58 | 9-20 | 2-6 | 6-6 | -6 | 2 | 3 | 5 | 10 | 5 | 4 | 4 | 0 | 0 | 26 | |
J. Crawford | 26:24 | 6-18 | 3-9 | 2-2 | -22 | 0 | 0 | 0 | 1 | 5 | 1 | 0 | 0 | 1 | 17 | ||
A. Rivers | 14:43 | 1-4 | 0-2 | 0-0 | -17 | 0 | 2 | 2 | 1 | 4 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | ||
G. Davis | 05:17 | 1-2 | 0-0 | 0-0 | -10 | 2 | 0 | 2 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | ||
S. Hawes | 01:49 | 0-1 | 0-1 | 0-0 | -3 | 1 | 1 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
D. Jones | 00:39 | 0-0 | 0-0 | 0-0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
L. Hudson | 00:18 | 0-0 | 0-0 | 0-0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
H. Turkoglu | DNP – COACH'S DECISION | ||||||||||||||||
E. Udoh | DNP – COACH'S DECISION | ||||||||||||||||
Total | 240 | 41-92 | 7-28 | 11-17 | 15 | 33 | 48 | 23 | 32 | 10 | 18 | 9 | 4 | 100 | |||
44.6% | 25.0% | 64.7% | TEAM REBS: 6 | TOTAL TO: 18 |
(HOUSTON ROCKETS (4-3) | |||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
FIELD GOALSREBOUNDS | |||||||||||||||||
POS | MIN | FGM-A | 3PM-A | FTM-A | +/- | OFF | DEF | TOT | AST | PF | ST | TO | BS | BA | PTS | ||
T. Ariza | F | 43:26 | 6-14 | 6-12 | 4-4 | +6 | 0 | 7 | 7 | 3 | 5 | 2 | 2 | 0 | 1 | 22 | |
J. Smith | F | 22:22 | 6-10 | 2-4 | 1-2 | -4 | 0 | 1 | 1 | 0 | 3 | 0 | 1 | 1 | 0 | 15 | |
D. Howard | C | 32:18 | 6-8 | 0-0 | 4-8 | +15 | 2 | 13 | 15 | 2 | 3 | 2 | 2 | 0 | 0 | 16 | |
J. Harden | G | 43:08 | 7-20 | 2-7 | 15-18 | +12 | 0 | 7 | 7 | 8 | 1 | 3 | 7 | 1 | 3 | 31 | |
J. Terry | G | 27:25 | 1-6 | 0-4 | 2-2 | -5 | 0 | 2 | 2 | 1 | 4 | 1 | 2 | 0 | 1 | 4 | |
T. Jones | 22:02 | 4-10 | 0-1 | 0-1 | +16 | 0 | 3 | 3 | 1 | 2 | 0 | 0 | 1 | 3 | 8 | ||
P. Prigioni | 20:07 | 1-2 | 1-1 | 1-2 | +20 | 1 | 0 | 1 | 4 | 2 | 3 | 0 | 0 | 0 | 4 | ||
C. Brewer | 22:54 | 4-8 | 1-1 | 2-2 | +11 | 1 | 2 | 3 | 3 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 11 | ||
C. Capela | 05:41 | 0-0 | 0-0 | 2-2 | -6 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 2 | ||
N. Johnson | 00:18 | 0-0 | 0-0 | 0-0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
K. Papanikolaou | 00:18 | 0-0 | 0-0 | 0-0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
J. Dorsey | DNP – COACH'S DECISION | ||||||||||||||||
K. McDaniels | DNP – COACH'S DECISION | ||||||||||||||||
Total | 240 | 35-78 | 12-30 | 31-41 | 4 | 36 | 40 | 22 | 21 | 11 | 16 | 4 | 9 | 113 | |||
44.9% | 40.0% | 75.6% | TEAM REBS: 16 | TOTAL TO: 17 |
שבוע טוב לכל המאזינים ולפלו ג'ו
השבוע נפל על מומי יום עבודה קל . משחק אחד אבל איזה משחק
מומי קיבל טלפון מהפרופסור – מומי שלום אני מגיע לארץ ביולי אל תaכח לאסוף אותי מהשדה ב 12 ליולי ולארגן מפגש הופס אוריגנל במועדון הבורסה . מומי ישאיר ל MBK לארגן את המפגש כי מומי לא חננה בננה וכל מפגש שלו חייב אלכהול פארטיות ותופינים.
הד"ר הזכיר למומי סיפור
יום אחד בטיסת לילה לניו יורק ישבו 2 אוהבי חציל במיונז
באמצע הטיסה שכולם ישנים רצה אחד מהם להכנס למועדון השחקים
אמר לבן זוג שלו , כולם ישנים הגיע הזמן לתת עבודה ?
השני קצת חשש ובשביל לבדוק מה המצב ביקש את הדיילת כוס מים 3 פעמיים – דיילת אפשר כוס מים ?
אחרי שראה שאין קול ואין עונה הבין שהשטח נקי נתן עבודה
הטיסה נחתה בניו יורק והנכד של אליהו זילברבוים ממתין לו בקבלת פנים ב JFK
סבא ? איך הייתה הטיסה למה אתה רועד מקור ? למה לא ביקשת שמיכה מדיילת ?!
היה אחד 2 שורות לפני ביקש כוס מים , פתחו לו ת'תוחס
נארגן מפגש הופס פירסט קלאס לכבוד המפגש של הדוקטור עם המערצים
חוץ מהמשחק הערב יש גם את הפיינל של היורוליג אבל מומי מניח שזה מעניין אותכם בערך כמו תפוקת החלב של העיזים של הד"ר
נעבור לפריוויו
יוסטון טילים (3) – לוס אנג'לס קליפרס (3) 22:30 שעון תל אביב
בתחילת הסדרה הד"ר צפה סוויפ ליוסטון אחרי שהקליפרס היו כבר ב 1:3 כל רפי הנפש וייפי ההבנה עשו סבוטאז לפרופסור
כשהתוצאה הייתה כבר 1:3 לקליפרס אחרי ששיטחו את הטילים עד דק נראה היה שהקליפרס יעשו היסטוריה ויהיו הקבוצה הבטוחה בגמר המערב
הקליפרס שרפה את הטילים בשמן עמוק וקרקרעה אותם מחוץ לאטסמופריה עם הפרש כול של 58 נקודות ב 2 המשחקים ב LA
יוסטון כבר נראתה בדרך לקרוז של אפלטון אבל !!!
מאז שיש שר חלל יוסטון לא מפסיקה לנצח ! גאון הביבי הזה ראה את המולד
7 קבוצות בהיסטוריה של הליגה עשו קאםבק מ 1-3 ל3-4
האחרונה שבהם פיניקס סאנס ב 2006 על הראש של הלייקרס עם נאש ה MVP
2003 דטרויט על הראש של אורלנדו ומקריידי ב 97 מיאמי על הניקס
ב 95 יוסטון עשו את זה לפיניקס של בארקלי ורצו כל הדרך לאליפות בוסטון עשתה זאת פעמיים ( 81 ו 68) וושינגטון ב 79 והלייקרס ב 70.
בוסטון ויוסטון היחידות שרצו כל הדרך עד לאליפות
הקליפרס כבר היו 99% בגמר הובילו 17 הפרש בסוף הרבע ה 4 וחטפו ריצה 12- 40 שהארדן יושב בחוץ וסוגר כרטיסים לסאמר וקיישן !
לוס אנג'לס יש רק קבוצה אחת שמסוגלת להיות במעמדים האלה והיא צהובה סגולה
יוסטון סופגת 114.7 נקודות למשחק בסדרה הזאת , זה לא הגנה זה הטילת של וניס ביץ'
יוסטון עם יתרון ביתיות במשחק 7 עם 80% צאנסה אבל הקליפרס ניצחו את ממפיס בגיים 7 בחוץ ב 2012
ויצאו מהקבר נגד סן אטוניו .
הצפי למשחק ראן אנד באלגן בלי הגנות ובלי מאמנים , תגידו מה שתגדו לאבד 17 הבדל ברבע זה על דוק ריברס
הקליפרס חייבת לכת על גריפין גריפין וגריפין ולא לחרב מבחוץ ( 7 מ 30 במשחק הקודם ) מי שמשחק אותה גאנר בטקסס יגמור מחורר משוט גאן
יוסטון הוכיחה שהיא יכולה ללכת בגדול בלי הרבי תהיה חייבת לשחק קבוצתי ולתפור טילים מבחוץ
איך הקליפרס תנצח ?
כריס פול וגריפין גדולים ככל שהיו אבל חייבים צלע שלישית והערב זה צריך להיות ג'י ג'י רדנק הקליפרס תפסיד הקוף על הגב של פול יהיה שימפנזה . יש פה הזדמנות של פעם בחיים לקחת אליפות
איך יוסטון תנצח ?
40% משלוש ויום גדול של האדרדן הכולל 37 פלוס נקודות . יוסטון קבוצה לא צפוייה בעליל , חייבת קצת סטופים בהגנה ולא דרך האק ה ג'ורדן
מה מומי אומר ?
נראה אותכם בבלוג החי , תביאו אצבע משולשת לכאן או לשם
הקליפרס ב 5
מומי בוקר טוב,
ואני תהיתי בעד מי אתה היום?
בעד הקבוצה של מושא הערצתך הסופרמן הנכה?
או בעד הקבוצה ההיא מ-LA,
שצבעה את העיר בכחול אדום לבן?
חוצמזה מומי,
אני מקווה שהפעם לא תבריז הפעם ממפגש ההופס.
(-;
פריוויו מעולה!
ניחוש שלי- משחק חפירות (בניגוד למשחקי הסידרה עד כה) והקליפרס נופלים מהרגליים מעייפות לקראת הסוף, בגלל הרגליים הטריות של ברואר המזוקן והקהל הביתי.
מידן. השעה הנוחה זה לא הזדמנות למפגש וצפיה משותפת? אפשר להתחיל חימום בפיינל-פור ולעבור למנה העיקרית בעשר וחצי. מה אתה אומר?
נשמע מעניין
אני יכול לנסות לארגן מפגש
אם תהיה העינות בתגובות
אני בודק זמינות של מקומות שמשדרים את המשחק
אני מאוד בעד, אבל באמת צריך היענות. תכלס זאת ממש הזדמנות – משחק מהאגדות בשעה סבירה לחלוטין.
תודה רבה על הפריוויו!
לא להאמין, אבל יש סיכוי שאפספס את המשחק, מקסימום אספיק לראות רק את הרבע האחרון!! עד אתמול היה רשום שהמשחק יהיה ב-03:00 לפנות בוקר, עכשיו פתאום אני מגלה שזה ב22:30 וזה קצת מתנגש לי עם הערב! לא להאמין..או שערוץ הספורט אוהב להטעות אנשים בכוונה, או שהליגה הטעתה את ערוץ הספורט..
המפתח לניצחון אצל יוסטון הוא לא להתפרק ברבעים 2 ו-3 – עד עכשיו ברוב המשחקים בסדרה, הם תמיד הפסידו את אחד מ2 הרבעים האלה בהפרש עצום. במשחק הקודם הם ניצלו בזכות קאמבק מטורף ברבע האחרון, אבל לא תמיד הם יוכלו לבצע כזה קאמבק. לכן הלילה מקהייל יצטרך
המשך – מקהייל יצטרך להבין איך אפשר למנוע את אותן ריצות של הקליפרס שמתחילות ברבעים האלה, לרוב בשלישי אבל לפעמים גם בשני.
מבחינת הקליפרס – זה בעיקר להתגבר על המכשול המנטאלי. ההפסד במשחק 6 זה מסוג ההפסדים שמוציאים לך את הרוח מהמפרשים.
השאלה היא – האם הם יתאוששו, כפי שהתאוששו אחרי ההפסד במשחק 5 בסדרה מול הספרס, או שכבר נגמרו להם תעצומות הנפש שנדרשות לכך?
לצערי אני צריך לסנגר על ספורט 5. לא היה ידוע מתי השעה של המשחק.
תוכננו 3 משחקי 7 להיום במידה שיתממשו, מה שכמובן לא קרה ורק הסדרה הזאת הגיעה ל7. והם התכוונו להחליט רק כשיידעו איזה סדרות הגיעו למשחק 7 משיקולי רייטינג. לכן רק אחרי שהסתיימו המשחקים שלשום פורסמה השעה באתר הNBA.
כן, האמת שתיארתי לעצמי שהשינוי נבע באמת מהליגה ולא מטעות של ספורט 5..
בכל מקרה, זה עדיין יוצא לי בעייתי..מקווה לפחות להספיק לראות את הרבע האחרון.
מומי הרגת אותי.
אני הולך נגד הווארד. הוא רך.
https://www.youtube.com/watch?v=aAzWwxcYvBU
+1
פריוויו מצוין
כמו שאמרת גריפין גריפין גריפין פול ורדיק זה המפתחות של הקליפרס
מהמר על עוד טריפל דאבל של בלייק ועלייה של הקליפרס במשחק לפנתיאון
קליפרס ב 9
אם הקליפרס מנצחים זה יהיה אחד הסיפורים הגדולים:
פרנצ'ייז לוזר שמתעלה מול האלופה בסיבוב הראשון ומצליח לנצח משחק שבע אחרי שאף אחד לא חשב שיגיע אליו בסיבוב הראשון.
בסיבוב השני הוא מוביל 1-3 ומפסיד את שני הבאים אחרי melt down היסטרי במשחק השישי רק כדי לנצח שוב פעם משחק שבע בחוץ.
אם זה קורה זה יהיה אחד הפרקים הגדולים של redemption של מועדון בליגה – אם לא הגדול שבהם. אפילו יותר מהאליפות של הספרס בשנה שעברה.
מה שהספרס עשו שנה שעברה זה על גבול החסר תקדים .
עליה לגמר מערב אחרי. שהובלת 3-1 לא מתקרב לזה
המשחק האחרון הייתה התפרקות טוטלית. אין תירוצים.
כמו שאמרת, ההפסד על ריברס, ריצה כזאת זה על המאמן.
בלייק נראה בסוף גמור, לא זז בהגנה ובהתקפה היה נוראי (קליפרס עם 12 משחקים ב22 יום, עכשיו פעם ראשונה שיש שני ימי מנוחה מאז המנוחה בין משחקים 1 ו-2 מול הספרס!).
הראש אומר יוסטון ב+15
הלב רוצה קליפרס ב+2
קליפרס בעידן פול עם 3/3 בסדרות שהגיעו למשחק (ממפיס ב2012, ג"ס ב2014 וספרס ב2015).
נלך עם הלב, קליפרס ב-2 עם סל נצחון של פול!
Go Clippers!!
הבעיה שלי עם גריפין בסוף המשחק זאת לא העייפות או ההחטאות זה היה בעיקר ההססנות והפחד לקחת אחריות וזה קצת איכזב ביחוד לאור כל הפליאוף שהוא נותן
היי מומי
הד"ר בא ביולי או באוג'?
ומסכים עם החמש אבל חושב שלטובת יוסטון.
אני מגיע ב-12 ליולי עד ה-12 לאוגוסט!
אז בדיוק כשאני אהיה בקליבלנד (נוחת באקרון ב5 ליולי ונשאר בחוף המזרחי לשבועיים) הד"ר מגיע לארץ???
קליפרס ב2 – יהיה משחק צמוד כמו מול ס"א.
מגיע מה 12 ליולי עד אוגוסט
צריך לפנק את הדוקטור באוכל נורמלי לא כמו אצל הדוד סמי
תודה על הפריוויו. ג'י-ג'י רדנק 🙂
שעה מצוינת למשחק, יהיה משחק גדול
"מאז שיש שר חלל יוסטון לא מפסיקה לנצח"
מבריק! 🙂
אני עם הקליפרס.
איזה פריוויו ללקלק את האצבעות…. הסידרה הזו כל כך לא צפוייה שאפילו בלואוווט של אחד הצדדים הלילה לא יהיה מופרך…
אם ליוסטון לא היה את ברואר הם מזמן היו עפים.
אם הקליפרס יכנסו בו פעם אחת כשהוא במתפרצת….
בכל מקרה אני בעד הקליפרס , חושב שדיאנדרה הוכיח בסדרה שהוא סנטר יותר טוב מהווארד , שאין מתחרים לגריפין ושפול יור כיף לצפייה מהארדן.
עכשיו נראה אם ניחסתי או לא..
דיאנדרה אוברייטד מטורף. לא יודע לייצר שום דבר במרחק של יותר מ-5 פיט מהסל, לא יכול לקחת ריבאונד שמתחרים עליו (כמעט כל הריבאונדים שלו היו ללא תחרות ממשית), ופשוט עומד בצבע ומניף ידיים כדי להוציא כמה חסימות ומודה לאלוהים שלא שורקים יותר 3 שניות בהגנה
אתה ממש מגזים.
הריבאונדר המוביל העונה.
מקום 4 או 5 בחסימות אם אני לא טועה.
ושוב אם אני לא טועה היו לו 15 ריבאונד במשחק מתוכם משהו כמו 5 בהגנה.
והוא שיחק 82 משחקים עם מעל 30 דקות בממוצע
ריברס הראה לי שלמרות שכבר עברתי את גיל ארבעים אני כנראה עדיין תמים. כמו כולם ריחמתי עליו ועוד יותר על דיאנדרה בכל פעם שפופ עשה את האק ועל הדרך קיללתי את פופ קיוותי שיעוף מהפלייאוף ונוכל לראות משחק נקי מהאק, משחק זורם והוגן ושהטובה תנצח.
ואז לתדהמתי במשחק הראשון ריברס עושה את האק על הווארד ושולח אותו אל הקו, באמת שלא האמנתי כשראיתי את זה.
משם כבר לא נשארה למקייל ברירה וזה הפך להאק הדדי משעמם.
אז למרות שהתחלתי את הסדרה נייטראלי היום אני מאוד בעד יוסטון , זה יהיה ממש מתוק אם אחרי פיגור 3-1 ופיגור 19 שלוש דקות לסיום הרבע השלישי הם יצליחו להעיף את הקליפרס , מה שלדעתי מצדיק גם את העפתו של ריברס מהתפקיד.
ריברס הוא הבלוף הגדול ביותר של הקליפרס
ויני דל נגרו מאמן בינוני פלוס שיפר את הקבוצה מעונה לעונה
ריברס לא הצליח לבנות סגל תחרותי וכשל בק טו בק בעונה הרגילה
מאז שהוא בקליפרס לא קרה שום דבר טוב לקבוצה
אין ספק שמגיע לקליפרס מאמן מוכשר יותר
הבעיה היותר גדולה מריברס המאמן היא ריברס הג'נרל מנג'ר.
יש שידור ב55?
באופן מפתיע, התשובה היא כן, בערוץ חמש הרגיל.
מומי, פריוויו מעולה כרגיל. יחסית לגבר, ניחנת בתשומת לב לפרטים הקטנים. אני בטוחה שמעטים הקוראים ששמו לב דווקא לגרביים (המכוערים) של בנות הרוקטס.. כיף לאוקסנה או רוקסנה (אולי לשתיהן:))
נקווה שהתחזית שלך נכונה והקליפרס ינצחו וימשיכו הלאה.
אוקסנה גרושתי השלישית השאירה את מומי עם לב שבור
ברחה הארץ וחזרה לאוקריאנה
היום מומי עם סילבי הקוסמטיקאית מס 1 באזור חולון בת ים
איזה גרביים בושה וחרפה לא שווה לכבס להשליך לפח לאחר השימוש
ג'וגו ומומי, למה לדבר גארבג' ככה על הגרביים של הנערות של הרוקטס? אחרי המשחק יש להן משחק כדורגל נגד בארסה.
עם כאלה גרביים הם יכולות לשחק נגד הבנות של לוקומוטיב סן פטרסבורג
אפילו סבתא של אוקסנה הייתה עם גרב יותר מודרנית בתוך הסנדל
לוב אנגלס ב׳ ב8
אני בלב מקווה שהקליפרס תנצח, למרות שנבאתי נצחון לרוקטס. אני מת שסוף-סוף יקרה לקליפרס משהו באמת טוב. הדוק חייב לתת לסאוז לשחק אם הוא רורה שיוסטון משתלטת על תחת הסל ודיאדרה בבעיית פאולים.
כמובן להאוז
באמת שזה הלילה הכי חשוב בקריירה של פול, וגם של ריברס. אבל יותר של פול, כי לריברס יש טבעת…
אני מהמר :
הקבוצה המנצחת היא הקבוצה היותר טובה בין השתיים .
מנחם שאתה מגיע אתה מוזמן לאכול קוסקוס טריפולטאי אורגינל עם מסייר חריף אש ואם תהיה ילד טוב אז גם קצת חריימה.
בכיף!
יש מפגש היום? אם זה בג'יימס או במקום כשר אחר יש סיכוי טוב שאני יגיע
היענות נמוכה
פעם אחרת
אחלה פריוויו ( ואחלה בדיחה). גם לי יש תחושה שהולך להיות משחק קשוח ועצבני ובסופו הקליפרס מנצחים על הקשקש.
אין הרבה הזדמנויות כאלו. למשל סדרת גמר המזרח, כל המשחקים בשלוש וחצי
נשבר לי משגיא כהן ונדב יעקבי כבר בפרי-גיים. כיביתי את הטלוויזיה ועברתי לאינטרנט- ממליץ גם לכם!
מתי ההגרלה של הדראפט? בלילה שבין שני לשלישי, או בלילה שבין שלישי לרביעי?
בין שלישי לרביעי, 3 בבוקר, יעלה חם מהתנור מסודר עם תוצאות מאוחר יותר
יש למישהו קישור טוב לערוץ 5 ?
מי שמעוניין יש שידור בוואלה של גמר היורוליג
http://sports.walla.co.il/item/2855256
מנחם תסתכל בקישור הזה:
http://nba.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=403&docID=190089&lang=HE
(ערן סורוקה מצטט משהו שכתבת ב1994 בנוגע לשלשות)
זאת כתבה מצוינת, והציטוט של מנחם מאלף.
אחלה כתבה, מאחד החניכים הידועים של מנחם!
מתי ההגרלה של הדראפט? בלילה שבין שני לשלישי, או בלילה שבין שלישי לרביעי?
?
קליפרס לוקחים עם הצגה של גריפין
נתראה בבלוג ונראה who is right and who is dead
תודה רבה יא מומי. נראה לי שקליפרס לוקחים
בינתיים בגמר היורוליג מלחמת חפירות וקצב של 70 נקודות למשחק.
משחק בהילוך איטי
מה שיש במחצית יהיה כבר ברבע הראשון
לא נורא העיקר שזה משרת את היוונים ולא את המיליונרים השחצנים ממדריד.
הדבר הכי טוב שקרה השנה זה שפיני גרשון הפך להיות עוזר במכבי וכך הוא חסך לנו לשמוע אותו. הוא פשוט נוראי
בארסה לקחה אליפות ברגל
הפסד של מדריד וישחטו הרבה חזרזירים בקטלוניה הלילה
גם נצחון
הקלידו את התגובה כאן…
מנחם יש עכשיו גמר אליפות העולם בהוקי.
תן לנו איזה תקציר. שווה לראות?
אנשים עם מסכות מרביצים אחד לשני-גרסה לא מפחידה של יום שישי ה-13?
יאללה אולימפיאקוס יאסווווווווווווווווווווווווווו
איזה אופי יש לקבוצה הזו ריצת 10-0
יאללה קליפרס, תראו להווארד איך עושים משחק 7.
ובעניין אחר, ספנוליס הזה אגדה. לא אנושי.
10 אמרתי התכוונתי 12
קארול (ג׳ייסי) הוא קייל קורבר האירופאי, חבל שהוא מתבזבז אצל מאמן בינוני מינוס כמו לאסו
ג'י סי קארול הוא לא אמריקאי?
שחקן אדיר קארול קלעי אוטמטי
אמריקאי נדמה לי שהוא מורמוני
עכשיו זמן הספנוליס, אבל קשה לו להשתחרר ריאל מוכנה שאחרים יזרקו רק לא הוא
חברה אתם בבלוג הלא נכון
בגלל זה עדיף בלוג אחד ….
באמת שמתי לב שאני בודד במערכה 🙂
שידור לקליפרס?
המשחק משודר בערוץ הספורט של העניים
כתבתי זאת בפוסט של אהרון
פשע שמכבי פספסה את את גיי סי קארול . פשע ! איוולת ! שערורייה !
הייתי ברור ?
די ברור
http://megom.tv/channel/dankmemes
וואו איזה אווירה בקסס
הנה שני הדבילים ג'קסון וואן גנדי
יאללה. מתחיל.
כולם לא מרוכזים עדיין
אם רדיק קולע באחוזים טובים קליפרס לוקחת
רק שלרדיק יילף יום. השלשה הראשונה סיפתח טוב!
פתיחה של משחק אולסטאר
לא של משחק 7
ראן אנד בלגאן
למה ממשיכים לתת לבלייק זריקות חופשיות מסוף ה2
הג׳אמפ מחצי מרחק של גריפין עוד יהיה הנשק הקטלני בליגה
גריפין ודיוויס יהיה מאץ אפ עתידי מרהיב
גריפין פיתח קליעה של מישהו שגדל בקרואטיה
אולם חצי ריק!
חסימה נהדרת
הארדן בריצת 7-0
פתיחה מזעזת של הקליפרס
מתפרצת של 3 על 1 מסתיימת ללא סל ונגמרת עם שלשה של הארדן
הם לא עושים עבירות לעצור את הפוסט ברייק
בארנס לא מתאים למעמד
האדום זה לא צופים. זה משהו מקוקה קולה
איך זה יתכן זה פרקינס משחק מספר שבע. לא ברור איך האולם לא מלא
האם סופסוף הארדן יתפוצץ בפלייאוף?
בארנס נורא
איזה החמצות!
צריך להשאיר את ג'ורדן על הארדן
איך יכול להיות שהאולם כל כך ריק?
האולם מפוצץ מנחם, האדום מעוור אותך
אותן חולצות על כל האוהדים וגם על הכיסאות הריקים… אז קשה להבדיל
ג'וש סמית' הרגע זרק זריקת נוביצקי על רגל אחת. נזכרתי למה אני לא אוהב אותו
DJ בלייק ופול במשחק נהדר עד כה
בארנס חושך
גריפין מצויין
יאללה, שנה הבאה בלייקרס
מנחם
גריפין יכול להיות בטופ 5 של ה PF בכל הזמנים ?
אחרי דאנקן מלון ובארקלי ?
הוא משתפר משנה לשנה
כמובן!
אם הוא ממשיך ככה הוא יהיה שני רק לדאנקן
אנתוני דיוויס יהיה לפני כולם
צודק שכחתי אותו
צריך יותר ריבאונדים ופחות אסיסטים לפריג'יוני
רק שרדיק לא יתחמם, הוא הברומטר של הקליפרס
בשורה הראשונה יושבת אחת עם רגליים מגן העדן
הנעת כדור יפה של יוסטון
הוארד קלע עונשין. הרעש מהקהל היה כמו של גול
מנחם יש לך ראיה סלקטיבית
DJ כבר עם 2 אופנסיב ריבאונדים
הארדן – קילר
ריאל מדריד אלופת אירופה אם זה מעניין מישהו
הגמר היה נורא לספאנוליס
גם 3 חטיפות לג'ורדן
יש קישור למשחק?
הקליפרס לא איתנו היום
ראיתי את מסיבת העיתונאים עם לברון, הוא נראה כמו ליצן
הוא נראה כמו ליצן בכל מצב
אז למה הכובע וכל השרשרים ?!
כי הוא דביל מהשכונה
חברים חדשים במועדון האנטי- לברון? 🙂
בקרוב נקים מועדון צרכנות!
חברים ?
אני מועמד ליו״ר הועד אבל אשך תמיר המקורי תפס את המשבצת עד 2023
נתאגד ונרוץ לכנסת הבאה!
שתביני שאני ממועדון המעריצים שלו (sort of)
היי שכחת אותי אני ממועצת המנהלים, האשך מינה אותי מינוי אישי
בקרוב נכנס ישיבה ונגלה שאנחנו מפלגת העם האמיתית (עגל ישמש כסוכן מטעמנו ויחבל ללברון בתא ההקפאה שלו..)
ג'ורדן במשחק ענק עד כה
בלי הווארד ג'ורדן יכול לחגוג
אני לא זוכר מתי ריברס שיחק עם ג'ורדן וגלן דייויס ביחד. רעיון לא רע בכלל
רק צריך את רדיק כי קרודפורד לא פוגע
אוסטין ריברס מכניס קצב למשחק של הקליפרס
הוא הוציא את ג'ורדן. מה רע בג'ורדן, גלן דייויס וגריפין ביחד בפרונט ליין?
קמפלה שווייצרי כמו שהשעון המזוייף שקניתי בבנגקוק שווייצרי
הקליפרס נראים ממש רע 🙁
וואו הקליפרס לא נראים טוב י
טרנס ג'ונס זה יהלום!
הבעיה של יוסטון היא שהם קבוצה טיפשה,
הבעיה של הקליפרס היא שיש להם מנטליות של קבוצת כדורגל ישראלית,
הבעיה שלנו שאחת מהן תהיה בגמר המערב
זה יגמר ב 5 משחקים לגולדן סטייט
יש לך פטיש לדיוויד לי ? זו כבר הפעם השניה !
דיויד לי הוא הא-לי-ל החדש
אני לא מבין למה ג'ונס לא פותח בחמישייה של יוסטון
הארדן החזיק את קרופורד שלא יגיע לעזור וואן גנדי מתלונן על שלא ירדו להגנה
אני חוטף מכל הבא ליד.
רבע עין ביוסטון (לא ייאמן שהקליפרס חוזרת תוך כמה ימים להיות …הקליפרס).
רבע עין רואה את תל אביב לוקחת אליפות.
רבע אצל ריאל ביורוליג
ורבע מקווה להשתחרר לראות את גול האליפות של מסי
מזלך שאתה לא משה דיין
עכשיו אני מבין …היום יום ירושלים
גלן דיוויס הוא האח של סופו, נכון ?
אותם כישורים ואותו ישבן, רק לא מתעייף כל כך מהר
געגועים לסאמיט הישן. הטויוטה סנטר מרגיש ונשמע כמו כלום. בלי אישיות. כמו טויוטה.
למה ג'ונס לא פותח בחמישייה שלכם?
הגיע הזמן לעבור ללקסוס
מה עם רדיק??????????.
קליפרס 1 מ-10 מה-3
השלשות שוב לא נכנסות לקליפרס
שיחזיר את פול, צריך סדר במשחק
זורקים יותר מדי לשלוש בלי משחק מסודר, מה הקטע?
בלי להתחיל לנחס את הווארד פה
התסריט של המשחק הקודם הולך לחזור על עצמו, רק הפוך !
בום ברואר!!
אבל איפה ההגנה במהלך אח"כ?
אשכרה אולסטאר
יוסטון לא צריכים את הארדן!!!
אצל שתי הקבוצות האלו הפרש לא אומר כלום
גיל ברק לאחר השלשה הראשונה במשחק של ג׳וש סמית – השלשות של ג׳וש זה סמית !!
או שהוא רואה את הנולד או שהוא למד לבגרות בלשון עם מומי
מידן, תלמד ממומי, ותצפה בשידורים פיראטיים.
לא חבל להתעצבן?
נוחות
מסך
הקלדה על האייפד
רק שיתאבדו בהגנה זה מה שאני מבקש
זה לא שאין הגנות. זה שאחוזי הקליעה עלו השמיימה
פול כמה 3 התקפות לא נגע בכדור.
מה הקטע שהרכז שלך עומד כמו עציץ?
טיים אאוט טוב של מקהייל. ההגנה חזרה למוד רופף
0 בטור האסיטים לפול זה הבדל משמעותי
הקליפרס חייבים ללכת על גריפין פנימה ולהפסיק עם ההפגזות
או למצוא דרך להכניס את קרודפורד ורדיק למשחק
לא מבין מה יש לאוהדי יוסטון לרצות בניצחון, זה יתקע אותם עם מקהייל בערך לכל החיים, רק בשביל לעוף בגמר המערב על ידי "GREEN EYES"
זאת בדיוק הבעיה שלנו
מי שחושב שמקהייל יפוטר אם רוקטס מפסידה לא מבין כלום.
חוץ מזה שהוא המאמן עם אחוזי ההצלחה הגבוהים בהיסטוריה של יוסטון, השחקנים מתים עליו והוא אחד הגורמים לכוכבים לרצות להגיע לקבוצה, ההארכת חוזה הגיעה ישירות מהבעלים מעבר לראש של מורי.
וזה שהוא לא יודע לאמן מפריע רק לאוהדים
זה למה אתם חרא של ארגון… סמיילי
אם לרוקטס יש קייס לעבור את גולדן סטייט, הוא יהיה ב12 הדקות הראשונות. תצוגה מאוד מרשימה של אתלטיות ולחימה
אטלנטה יותר טובה גם מהרוקטס וגם מהקליפרס. ה-ר-ב-ה יותר טובה. וזה סופי
אחלה לינק בלי פירסומות
http://megom.tv/channel/dankmemes
גדול אתה יואל, ושוב תודה על שהערת לי לגבי המתחזה.
הבהרתי את העניין.
אני שונא את הקול של דוק
אין לו קול. מיתרי הקול שלו גמורים
ג'אש לא עושה חשבון לאף אחד
סבתא שלי (ז"ל ) לא מסוגלת להחטיא כמו ל.א זה לא ייאמן
אין כמו זריקת סבתא…
גם ברואר לא עושה חשבון לאף אחד
מסכנים הקליפרס
58% קליעה לרוקטס
אם הקליפרס ממשיכים ככה גם רבע 3 לא יציל אותם
הווארד והארדן הגיעו
פול וגרפין לא
גם לא ריברס אבל זה לא חדש
גריפין וג'ורדן כן הגיעו
זה לא מספיק
הקליפרס נראים כמו פנצ'ר.
(וזה מבאס)
המישק של הקליפרס מכוער כמו הקול של ריברס
אפשר ללכת לישון
איך זה שהאולם חצי ריק ?
הארדן שחקן שחקן אבל איתו המשחק הקבוצתי נפגע
אם יש לכריס פול ביצים – שיופיעו מייד.
מי שכתב למעלה שגולדן סטייט ינצחו בקלות את הרוקטס – טועה טעות מרה, לא שהם כבר שם, אבל 'אם'
יואל תודה על הלינק המעולה
למי זה היה?
WTF ???
בואו לא נרתום את העגלה לפני הסוסים ונעביר עוד כמה רבעים לפני שמדברים על ג"ס. בלי ניחוסים היום מנחם
עבורי זה משחק מוזר. מצד אחד אני רוצה שהרוקטס ינצחו כי ככה שמתי בבראקט וככה נבאתי, מצד שני ישנה לי סימפטיה גדולה לקליפרס, והם חייבים לעשות משהו הפעם כדי לגמור ים הלייקרס סופית.
פול חייב להתחיל לזרוק הרבה יותר במקום למסור
איזה למסור ?
אפס !!!!!! אסיסטים
ברמה הכי פשוטה – לקליפרס נגמר החמצן במוח אי שם בדקה ה32 של המשחק הקודם
תכלס כולה 10 הפרש
בבבבבבבבבקשה
רק שלא יתחילו עם ההאקה
לינק טוב בבקשה…
הרוקטס נראים טוב. מראים אופי וככה יש להם סיכוי נגד כל קבוצה שלא תבוא מולם
גריפין בדרך לטריפל דאבל כמו שחזיתי 😛
המישחק של הקליפרס מזכיר לי בחור שמנסה לחלוב פר
יוסטון סוגרת מצויין את הפיקאנד רול של גריפין ופול
הג'ונס הזה טוב. ההגנה של יוסטון ברמת קטסל
רק 8
רדיק באחוזים של גבינה רזה
לפול אין WEWOSS הוא PUSY
רדיק צריך להפסיק לזרוק
מהלך הכי טיפשי שראיתי
רדיק מנסה לזרוק שלשה מהפינה אוף באלנס במתפרצת !
במקום מינוס 6 פלוס 10
למה השרשור מבולבל?
למה אתה מתכוון ?
תגובות מהנייד נכנסות מאוחר
ממפיס כנראה היו מנצחים את שתי הקבוצות
הארדן בוכה על שלא קיבל שריקה ? לאן העולם הגיע…
ההגנה של הקליפרס מתחילה להתייצב וג'ורדן במשחק ענק
ג"ס יאכלו את הרוקטס (תיאורטית כי היום קליפרס מנצחת) וישתמשו בהווארד כקיסם. ובעניין אחר, נוצ'יוני ענק, לב של אלוף. ובעניין אחר: נשאר תפקיד במועדון השונאים של לברון? אני מחלק תה פירסט קלאס!
חבר'ה, מה נסגר? האולם מפוצץ מהשניה הראשונה של המשחק.
האולם התמלא רק משך הרבע הראשון
זו היתה בדיחה, היו שחשבו שהמגרש ריק כי הצבע האדום של החולצות בלבל אותם
סל של קליפרס ויש משחק
איך כל פעם הארדן חודר ומוציא לאריזה לשלוש והוא חופשי?
לא ייאמן שטרי שומר בהצלחה על פול
יש משחק. יוסטון טיפה מפגרים. קבוצה נאיבית.
עכשיו הסבירו למה האולם ריק
?
לשימי ריגר יש הסכם ממון עם כל המכללות בארה"ב? מה האובססיה הזאת לומר מאיזו מכללה הגיע השחקן? פוץ כזה
🙂
מילא שזה שחקן של שנה שנתיים יכול לעניין לדעת מאיפה הוא הגיע. אבל על ג'ייסון טרי??? נראה לי שאפילו הוא שכח מאיזה אוניברסיטה הוא הגיע. הבן אדם 16 שנה בליגה עבר 5 קבוצות מה עכשיו אוניברסיטה?
המנויים לא האמינו שיהיה משחק שביעי והרבה לא יכלו להגיע (לפי מארב אלברט)
זו הסטטיסטיקה היחידה שהוא מכיר
יוסטון פתחה עם 6 מ 10 מהשלוש
מאז 0 מ 6
הקליפרס לא במשחק מהשלוש
עכשיו הקליפרס צריכים לא לתת ליוסטון לברוח.
לעשות רבע שלישי כמו כל הסדרה
ולשמור על הפער
חשבתי על זה שהשנה לא מתאים לקרוא לקליפרס לוזרים אחרי שניצחו את משחק 6 בס"א
גם אני חשבתי אבל איך אפשר שלא אם הם יפסידו היום? איך?
ווינר זה לא לסדרה אחת.
להפסיד ליוסטון בהרכב הנוכחי זה לא ווינר.
האוארד מחסל היום את ג'ורדן לחלוטין
זה לא נכון
ג'ורדן במשחק יותר טוב
4 אופנסיב ריבאונד 3 חטיפות 2 בלוקים
כשהכדור בידים של קרופורד הקליפרס נראית שכונה
מינוס 16 בדקות שהוא על המגרש
שום דבר לא גמור אמנם 10 יוסטון
אבל לא התרשמי שהם כאלו טובים.
הכל תלוי האם ל.א תתחפש לס.א או תישאר קליפרס.
הווארד מחסל ילדים קטנים, חוץ מזה כלום. יוסטון סתומים, היה צריך להיות 20. יפסידו.
יש לי בעייה עם אחת העיזות. יש לה כאב ראש מסכנה. הולך ללטף אותה קצת
9 ריבאונדים 4 אופנסיב זה לא מחוסל
במחצית!!!!
אכן מידן, קרופורד מסר פעם אחת – מסירה לספסל.
זה היה רדיק
🙂
מהלך מבריק של דוק ריברס
איך אתה יודע שזה כאב ראש ולא כאב ביצים?
לפי הבודי אימאג'
הארדו מצוין היום משחק עם המון אחריות והאורד עושה חיים קשים לגריפין…. אבל זו סדרה משוגעת מי יודע איך יחזרו מהמחצית?
הווארד +16, הכי הרבה
זאת סטטיסטיקה מאוד בעייתית, אני לא מבין למה ממשיכים לצטט אותה במיוחד באמצע המשחק.
מדכא לראות את הקליפרס מסריחים את המעמד.
בשביל זה הם העיפו את סן אנטוניו?
לחלוטין
אם יוסטון תגיע לגמר המערב זו הקבוצה הכי חלשה במעמד מאז יוטה של דרון ווילאמס
אז זה בזכות סלואן
יוסטון מדהימה אותי. אני לא מבין מה גורם לה להצליח בהתקפה. פשוט רצים כמו מטורפים עם ובלי הכדור ולוקחים את הזריקה הטובה הראשונה שמגיעה. זה וקצת פיק אנד רול של הארדן והאוורד
מזכיר את גולדן סטייט של דון נלסון ?
ממש לא. בגולדן סטייט היה שכל והיה תכנון
הגנה בעייתית של הקליפרס
הארדן חדר והוציא לאריזה ל3 פנויה לגמרי משהו כמו 4-5 פעמים ואף אחד לא חשב לכסות אותו
היום ריאל שברה נאחס של 20 שנה. אתם חושבים שזה ישפיע גם על הקליפרס? נראה ברבע הבא.
מישהו יודע לבדוק סטטיסטיקה לפי רבעים?
אם משעמם לו שיביא לנו סטטיסטיקה של רבע 3 לקליפרס עד כה בפליייאוף לעומת הרבעים האחרים
איזה הבדל בין לשמוע את שאק וצ'אק וקני, לעומת הייבשנים של ESPN
מסירה נהדרת של בלייק
אסיסט גדול של רדיק לאריזה !
לא יכול להפסיק להגיד את זה. האכזבה מהקליפרס פשוט ענקית.
אתה מסתכל על הסגל ואומר אין מצב. זאת קבוצה כל כך מאוזנת, עם שחקנים איכותיים בכל עמדה, חלקם בטופ של הליגה בעמדה, ונראית כמו כנופיית פחי זבל שנפגשו במקרה בכניסה לאולם וקיבלו גופיות.
ומולם יוסטון דמיט. פאקינג יוסטון בלי רכז, ובלי מאמן, עם כוכב סוציומאט וסנטר בכיין, וערימת שחקנים שהם משלימים בינוניים במקרה הטוב.
והקליפרס מפסידים לזה!
איפה הכבוד העצמי של פול, של גריפין…
לא יאומן.
נשמה, יש עוד חצי.
גם אם ינצחו. זאת לא סדרה שאמורה להגיע למשחק שבע.
אתה שם נייר מול נייר זאת סדרה של 4:2 קליפרס, גג.
זה כדורסל לא מתמטיקה, אחרת בכל משחק היה רשום למטה –
מ.ש.ל…
טמטום פשוט טמטום
שוב רדיק מוסר לאף אחד
חלשה חלשה, מזכיר את האליפות הראשונה.
פאקניג איי איזה ניחוס
כולה 6
הקלידו את התגובה כאן…
פופביץ רואה את המשחק בבית וצובט את עצמו כל התקפה שנייה
איך ? איך ? איך ?
קשה לי להאמין שהוא צופה בזה
הוא בטח צפה בגמר היורליג
הוא חיפש חיזוק לשנה הבאה. אולי גיי סי קרול?..
לגמרי. בסדרה הקודמת הרבה יותר משקליפרס ניצחו, הספרס הפסידו
האחוזים של סמית מה 3 טובים יותר מהקו
על מה היה הפאול?
ג׳ורדן השתעל על הווארד והעיף עליו סמוחטה
טכנית בלי ספק
איזה שיפוט של כוסיות יא אללה
שערוריה
רבע 3 הזה לא יאומן
רדיק מחזיק את הארדן כל המשחק בלי שריקונת אחת לרפואה מהשופטים
אחרי מה ששרקו לג'ורדן על הווארד אין לכם מה לקטר שנתיים
תפסיק
השיפוט לא מפלה את יוסטון נהפוך הוא
בחיאת תזכיר לי את המיקוד שלך. כל פעם אני שולח לך טישו וחוזר על מען לא ידוע
בחייאת זומזום
מצטער שנעלמתי. העיזה חירבנה עלי והייתי חייב לרוץ להתקלח
זה התירוץ הכי דפוק ששמעתי בכל שישים שנותיי….
יותר גרוע מ- הזקנה שלחה אותי לחדר האמבטיה
מנחם , כשאתה כותב תגובה שהתוכן שלה ״הקלידו את התגובה כאן…״
לא באמת אפשר להקליד את התשובה שם, אתה יודע?
טוב משחק חדש יאללה הגנה
מה? רק 3 הפרש?וואללה
רק שלוש…
מה זה המטוס הזה בשידור של MEGOM?
היה לכם ספק לרגע שזה משחק של קליפרס ? כאילו כמה אפשר לא להבין בכלל בכדורסל…
התייאשתי מכל הדובי והאמ בי אקס למיניהםצ, אבל ממך מנחם ציפיתי ליותר
חכה רגע
אבל אתה ממש הבנת הפוך. אני מת שהקליפרס ינצחו, ואני לא מבין איך הם בכלל הגיעו למשחק 7,ואם יוסטון לוקחים זה מסריח.
אבל אם הקליפרס מפסידים כאן זה ביזיון.
האולם של יוסטון נראה כמו משכנו של השטן
דוק ריברס מאמן או מעודדת ?
מאמן
זו הכותרת של עבודת הדוקטורט שאתה שוקד עליה?
לפחות נחמה אחת. יותם הולך לקום בחמש וחצי ולראות העל מהתחלה כדי לדעת את מי גולדן סטייט שלו הולכים לאכול
כוס אמא של סמית'
מתי סמית שיחק טוב לפני משחק 6?
בפעם האחרונה
לא סובל את שתי הקבוצות. האמת שני המאמנים מעלים לי את הסעיף
לא סובל אותך
רבין אחרי שאמרת חד משמעית שהמשחק של הקליפרס, אם יוסטון מנצחים אתה מתכוון להפסיק להשתמש בכינוי קאק?
ואם קליפרס מנצחים? אתה מבטיח להשתמש בכינוי קאק?
כל זמן שהם מפסידים לגולדן סטייט אין לי בעיה איתם, שינצחו הלילה כמה שהם רוצים
לא מצליח להחליט את מי אני שונא יותר, הווארד או לברון
אם חסר לך מקום בלב לשנוא את שניהם, תקנה דיסק און קי
אפלטון , שאלה רצינית- לא התייאשת עדין מהקבוצה הזו?
אחת המגעילות בהיסטוריה של הליגה.
זקן , ליצן בכיין ושרירן, ורכז בן תשעים
הזקן של הארדן מזכיר לי תורניות מטבח עם צמר פלדה צבאי
+10
ראיתם את הרגליים משלה?
של העז ?
!you are on fire tonight
זו לא בעיית אחסון, סתם שאלה באסתטיקה
למה יש למשחק ארומה של משחק גארבג' טיים בליגה למקומות עבודה?
זה כנראה הכשרון של יוסטון, האנטיקליימקסים
אני מתלבט אם להספיד את הקליפרס אבל הם כ"כ קליפרס
מישהו לכלכך על פריג'יוני? כי שחקן כדורסל ארגנטיני בא רק בדגם אחד: וינר.
הוא היה פעם בקבוצה של דובי, לא?
שמר כוחות שנתיים
אריזה שאקטינג א פול!!!!!!
הקליפרס נופלים מהרגליים מהסדרה הקודמת, רואים את זה בכל המשחקים האחרונים
מקהייל לא נותן לטרנס ג'ונס מספיק דקות
גם יוסטון לא בדיוק קילרים…..
סמית' פרייסלס בפלייאוף הזה
שימותו אמן אני הייתי בעדם נגד סן אנטוניו! פעם ראשונה שאני אומר הלוואי שכריס פול ייקח. מגיע לו.
וככה לעשות לי? ככה?
למה שימי לא צועק "טימיייייי!!!!!!!!!!"????
טימי שמע את השידור וצעק "שימי !!!?!!!"
+2
לשני הקבוצות אין הרמה המנטלית הדרושה לנצח את ג.ס
יוסטון יכולה לעשות לאחוזים שלהם מה שעשתה לאחוזים של ה'
קליפרס כמו שממפיס הצליחו פעמיים
לא להאמין שזה משחק 7 בחצי גמר מערב
לא נראה טוב…..הארדן עדיין במוד "מנוחה". איפה אוסטין ריברס? עוזר לאמא בהכנות לפסח?
ביננו, להבדיל מהמזרח – שם לכל קבוצה בגמר יש סיכוי יותר מסביר לנצח. הולך להיות גמר איזורי במערב – חד צדדי וצפוי.
מחכה לגולדן מנוחה ארוכה אחרי המטאטא
אין לקליפרס צוות מסייע. לא רדיק לא קרופורד לא ריברס לא דיוויס. כבר משחק שני ברצף. שיביאו את דיוויד (;
לכן נבאתי 4-0 ליוסטון
ג'וג'ו, שלא תיעלמי לנו בסיום הפלייאוף. אנחנו ממשיכים חזק גם בעונת המלפפונים. יש פרה דראםט, דראפט, אליפות העולם בא"ק, ועוד ועוד. את הפכת לגולש(ת) ללא תחליף!
(רק את הבן השחור והאשך אנא קחי בערבון מוגבל)
אל דאגה, נחמד כאן:)
שמתי לב שככל שהמשחק גרוע יותר, ככה התגובות כאן יותר משעשעות,.
אני לא מאמין שחשבתי שיהיה לקליפרס סיכוי מול ג"ס.
לא יודע אם זה עניין מנטלי או פיזי, אבל נראים כמו קבוצת D ליג.
הם גמורים פיזית ללא ספק
לקליפרס לא יהיה, אבל הרוקטס ייקחו זאת למשחק 7 ושם הכל יכול לקרות
למה ממשיכים לשלוח את הארדן לקו
ג'וג'ו כאן כדי להישאר, ולו רק כדי להשמיץ את לפלופ
רק את אישיותו ואת הטעם באופנה.. אי אפשר להתווכח על כישרון.
ענק…. לוב לדייוויס………
הם זוכרים שהמתנה למנצחת היא גולדן סטייט מחרתיים?
רכז ארגנטיני בן 40 עושה צחוק מהרכז שנחשב כטוב בליגה ?
הלו הלו. 40 40 אבל שנתיים בניקס. ישר רואים עליו שספג מורשת.
פריג'יוני…. בן 200 ראשון לכל כדור אבוד
בעיניי דוק ריברס איבד הרבה מהמניות שלו בסדרה הזאת לא משנה איך זה ייגמר.
מביכים
אוי ויי זמיר!
גריפין לא עומד על הרגליים. עכשיו איבד כדור, לפני רגע פריג'יוני גנב לו כדור פשוט מתחת לסל
יאלה בואו נספיד את הקליפרס
לא יאמן כמה הם לוזרים
משהו אמר שהקליפרס שינו DNA?
כבר לא בא לי לראות. כל כך רציתי שהקליפרס יגיעו רחוק
נראה את הקליפרס יוצאים מזה
יותר נכון, לא נראה!
הבעייה של פול וגריפין שהם לא יודעים מה זה לקחת משחק לידיהם ולעשות הרוב לבד
לא רק שהקליפרס לא שינו את ה DNA שלהם.. הם אפילו חיזקו קצת.. 😀
סטף
ווסט
קיירי
וול
קונלי
מתלבט אם ללכת לישון או שאני אפסיד מהפך בלתי נשכח
קהל נאיבי של עיר שדה
מישהו עדיין מחשיב את כריס פול טופ 5 בין הרכזים בליגה? פחחחחחח
מי הטופ 5 שלך?
אתה לא?
כנראה שלא ראית את הסדרה מול ס"א
היה פאקינג 3-1 לקליפרס עדיין לא מצליח להבין מה קרה פה
ל.א זה סיפור מהסרטים איך קבוצה שעברה כזה חוסן מנטלי חזרה אלף צעדים אחורה זר (אני) לא יבין זאת.
מה אתם לא רואים שאין לקליפרס חמצן ? פול זרק שלשה מיותרת אחרי שההתקפה לו זזה ולא היה לו כוח לעשות משהו חיובי. היחיד שעדיין זז הוא קרופורד
מנחם, יוסטון לא ידגדגו את ג"ס. ואולי ריברס יעיף כבר את קרופורד מהמגרש? מאמן עאלק!
מה שג'מאל עושה, פול וגריפין חייבים לעשות
אנו מודיעים בצער על פרידה מהכינוי העדכני kak של יקיר המערכת רבין.
הכינוי kak ייגנז לאלתר אחרי שרבין היקר עשה בו שימוש כדי לנבא חד משמעית ניצחון קליל לקליפרס.
ביי kak.
מינוס 17 סוף רבע
קאמבק טיים ?
הקליפרס גמורים. איזה באסה.
איפה גיא שירביץ איזה ניחוס בצורת "תם הטקס" להחזרת הקליפרס לעניינים.
בדיעבד היה עדיף להם להפסיד משחק שש בס"א
הסדרה הזאת מוסיפה ללוזריות שלהם מימד חדש…
אחרי משחק קודם אני משתדל לא להספיד, אבל זה הקליפרס
סבבה. מקומות 1-2 במזרח ובמערב.
סטף
ווסט
קיירי
וול
קונלי
לפני פול לדעתי
פול עדיין יותר טוב מהם. מכל מי שרשמת ובפער.
לא יודע אם אפשר להכריז על קונלי יותר טוב מפול כבר. פול יותר טוב ממנו בהגנה בקצת ובהתקפה בהרבה. וגם מוסר יותר טוב.
בייבי הפיל בדומינו 2 שחקנים כולל ריברס מקבוצתו וכמעט פצע אותו
לתושבי יוסטון שלום למרות רעש האדמה.
החטיפות של פריגיוני, גמרו את העסק
הזקנה אפתה לי לארוחת ערב אווז עם פלחי תפוחי זהב. מחכה לסיום המשחק!
המשחק כבר גמור
אל תתן לשומן אחוז להתקשות
כריס פול יודיע על פרישה או מעבר לניקס
אין לאן ללכת מכאן
ככה זה כשאין ספסל, השחקנים הכי טובים נראים כמו גרוטאות
פיגיוני התחפש למאנו ג'נובולי (סתם בגלל ארגנטינה איטליה)
בחטיפות ומשחק אחראי
נו למישהו עוד יש ספק מי הקבוצה הבכירה בל.א.??
מה שאומר dna של מועדון לא משנים עם כמה עונות טובות.
עכשיו מראים מהלכי קלאץ' של פול? לעג לרש, לא יפה. כפי שמנחם אומר, חסר לו רוע. וספסל. הם אכן גמורים פיזית.
רציתי לכתוב לפני המשחק שיוסטון יפרקו ובגלל שלא כתבתי זה גם קרה, כמו תמיד..
הם נראים כמו גרוטאות כי הם שבורים מנטאלית
לא קשור לכדורסל
פספוס של אלי הופ במינוס 20 זה סיפור המשחק והעונה של הקליפרס
הכל על ריברס האב ועל הסגל המצומצם שלו.
חח
כשדיאנדרה מחמיץ דאנק אתה יודע שזה משחק גמור
עכשיו אין להם אפילו את השופטים לבכות עליהם
להסתכל במראה ולדפוק את הראש בקיר
זמן ותוצאה?
חסרה נקודה לתוצאה שהתחילה את המהפך במשחק הקודם …
אפילו דאנק הוא לא מסוגל לשים
פאתטי
מסכן כריס פול
and that's the ball game
הרוקטס עם כ"כ הרבה בטחון אי אפשר עליהם היום.
במקרה ש, לקליבלנד יהיה יותר קשה נגד יוסטון
פעם נייה במשחק שהם מדברים על החסרון של פרסונס לרוקטס….
דיאנדרה הזה סתום?
הכל לבד פול. הכל לבד כמו שאמרתי!
אני לא מאמין למה ששמעתי
גיל ברק ומישמיש ריגר – בוורלי ופרסונס לא משחקים מהחמישייה של יוסטון
שמישהו יעיר אותן וישלח תמונה של פארסונס במדי דאלאס
אתה רציני שאתה שומע את הפרשנות בעברית???
בדיקה 1… 1… שומעים ?
פריג'יוני מייתר את מקהייל ומנטר אותו
חברים, חבל לי על פול.
אבל כאוהד יוסטון ההפסד המסתמן לא קשור לפול וגריפין. הם כבר הוכיחו את הווינריות שלהם סוף פסוק. מה לעשות שהקבוצה מפורקת, הספסל הקצר סוף סוף התנקם בהם וגמר להם את 3 המשחקים האחרונים.
תודה לקבוצה המקוללת ס"א
טעויות קטלניות בבניית הסגל
בעיקר בנושא הרול פליירס.
דוק חרא של GM.
אם לבאלמר יש טיפת שכל הוא מנחית לו מישהו על הראש
מחדל
לאבד 17 הפרש בבית אסור גם עם הנוער
יוסטון לא מחקה פיגור של 10 ומעלה ב 49 משחקי פלייאוף בהיסטוריה
הקליפרס עוד יכנסו לוויקיפדיה תחת לוזרים עם תמונה של פול בפלופ אופייני
על איזה ווינריות אתה מדבר?
גם על משחק שש אתה יכול לומר אותו דבר?
מעניין שפול כבר שנים בליגה, תמיד הרכז הכי טוב בליגה, ואף פעם לא הגיע לשום דבר.
אולי הוא עדיין לא הוכיח את הווינריות שלו?
רק לפני 10 ימים שני החברה האלה הורידו את האלופה הגאה על הברכיים
אני עדיין חושש ללכת לישון
רדיק מביך כבר שלושה משחקים. מקצוען. משחק 7. מחטיא שלשות פנויות.
טוב אני אעשה את זה:
כולכם, כן אתם. כולכם תגידו עכשיו- יוסטון רוקטס בגמר המערב.
ככה תגלגלו את זה על הלשון עד שתתרגלו.
על אפכם וחמתכם וליגלוגכם.
כן רתמתי את כל החמורים לטיל סוסיתא שלי. עשיתי את זה.
זוכר מה קרה בפעם האחרונה שחזרנו מפיגור 1-3 לנצחון 4-3 ?
מברוק. אני לא חושב שממש יצאתי נגד הקבוצה שלך אי פעם. די מסמפט את הארדן אפילו.
האמת שממש מבסוט בשבילך. בכנות. אוהב את התגובות והכתבות שלך.
אאבל שמחה לאיד… לא לעניין. אולי סתם בגלל שאני כואב את ההדחה של הקליפרס.
בהצלחה בגמר!
הם צודקים, גם יאו מינג ומקגריידי חסרים!
הארדן לא כופה את עצמו….חכם מאוד ומוסר מצוין.
גולדן סטייט תפרק !!
פעם אחרונה שקבוצה מל.א. ויוסטון נפגשו למשחק 7 בחצי גמר מערב זה נגמר באליפות של ל.א. יחי ההבדל.
פול כנראה הלילה יקלל את שטרן עוד קצת על הוטו המפורסם ההוא
הרס את 2 הקבוצות בעיר במכה אחת.
הקליפרס לא מספיק טובה כדי לאיים והלייקרס פשוט התפרקו
הלייקרס צריכה לברך את סטרן
אתה צוחק איתי נכון?
הלייקרס לא יתאוששו מהמהלך הזה עד 2017 לפחות
החטיפה הזאתי של פרינגיוני מצחיקה בקטע עצוב
אפלטון יוסטון יובכו מול ג"ס
משהתחלתי לצפות ברבע ה3 ההפרש התנפח ליוסטון
אני מקווה שהם לא הולכים לשאק הווארד
למה ריברס לא מכניס את האוז?
פאק שתי הקבוצות
חכו עד הסוף כבר התהפכו פה דברים
מייק וודסון עוזר מאמן בקליפרס, הקללה של הניקס נכנסה מתי שהוא
תפסיק תפסיק. היום הניקס זה פריג'יוני.
פעם אחת נהיה בצד המנצח.
אימ אימא של הנגמר
יאללה סתום כבר יא אינבציל
מנחם חיכיתי לדרישה להכניס את האוס. חחח אתה ענק
היי אתה כאן!
באת לחגוג את הניצחון של הקליפרס?
ככה נראה משחק שביעי? אין קמצוץ של מתח
הקבוצה הזאת תולה בתקרת האולם אליפות הבית הפאסיפי, לא נראה לי שהם צריכים 'עזרה' מהניקס
ספנסר הוז שיחק, זרק לבנים ויצא
לבנה
הבאנרים היחידים שיהיו לה במילניום הזה זה סלפי של השחקנים
לילה טוב …ניפגש בסדרות הגמר של המזרח והמערב.
רחמים על פול וגריפין
פשששש איזה מהלך גדול של דוק! פאול על הווארד..
זה אנליטיקיס או חרטטינקיס?
מאוד מאכזב.
הורדתי אותו מהטופ 10 של המאמנים.
מנחם ממליץ על אוברקוביץ' במקומו
3אסיסטים בלבד לפול
אני מסכים עם מי שאמר (בארקלי?) שהקליפרס צריכים להביא שני שחקנים שיזיזו את רדיק ובארנס לספסל
אריזה>פרסונס
וזה מה שמראה לנו שוב שאם כל הדאווין לפעמים קמצוץ מזל עדיף על קילו שכל ולפעמים כמו שאמרתי בדראפט על הלייקרס בזמנו, עדיף שמישהו יעשה עבורך את הבחירות וישאיר אותך ב"אין ברירה"..
גולדן סטייט תשתין דם לפני שתנצח את יוסטון
זו הגירסה המזדקנת לתירק דם?
לא, זה ביטוי ציורי
האמת שזה ביטוי ציורי די מבאס אבל בכל זאת מטאפורה
לראות את הארדן וניימאר באותו ערב זה יותר מידי נפילות
דוק ריברס פשוט זרק את השחקנים הכי טובים שלו למספר דקות מטורף ואיכשהו ניצח ככה את האלופה, הפעם לא הצליח לא, רק קבוצה עייפה יכולה ללכת לדוג אחרי שהובילו 3-1, והקליפרס, הבעיה היא שהיא גם הקליפרס וגם עייפה.
בגלל זה, ורק בגלל זה, נבאתי 4-0 ליוסטון. אז הוא המשך להרוס אותם בשלושת המשחקים הראשונים נגד יוסטון
1E+10
בזמן שיוסטון מתחלפים, מתרעננים, נחים, הקליפרס עם כמעט אותה חמישייה מהרבע השני.
הקליפרס מתעקשת לזרוק ל 3 בפאסט ברייק
הפסידו 10 נקודות לפחות מהמהלך האידיוטי הזה
16 הפרש חמש דק לסוף, אולי אתה מציע שינסו להוריד את ההפרש באמצעות קליעת עונשין אחת כל פעם?
3 > 1 הבנת?
רחמים על פול באמת שמגיע לו טבעת
הוא לא נשוי?
אני מרחם ממש על כריס פול. אלה ששמחים הם חסרי לב ומצפון
זה קורה הרבה שגם בגמר המערב וגם במזרח מגיעות הקבוצות מהמקום ה 1 וה 2 ?
זה די שכיח
היה מצב שכל הקבוצות עם יתרון הביתיות היו בפיגור 1:2 ויוסטון ב 1:3
מאז 12-0 לקבוצות הפיבורטית ו 8-0 בחוץ
מדהים איך שהסטטיסטיקה מתיישרת
לא מאמין שאני עד באחד בלילה בשביל החרא הזה
*ער
לא משנה מה העיקר שג'ס יטאטאו את המנוול מיוסטון והרשע הגדול מקליבלנד, יהיה מתוק כמעט כמו ה4-3 על בוסטון ב2010
ואף אחד לא רוצה לזרוק
הקליפרס פשוט לא מספיק אגרסיביים הלילה
מה זה ה"מגיע" הזה? בשם מה?
עזוב מגיע.
לא היית שמח בשביל פול אם הוא היה זוכה באליפות?
כמו שהייתי שמח שוול היה זוכה באליפות, דרק רוז. כל רכז טוב.
נו, בדיוק
מדהים שמכל המערב המהולל מי שמגיעה לגמר זאת הקקמאייקה מיוסטון
ויסלחו לי ידידיי אפלטון ועגל שבשמחתם אני שמח
(שאפלטון לא ישמע, אבל יוסטון הזאת היא לא ממש יוסטון שלי. הארדן והווארד זה בכלל לא הסגנון שלי. הודעה זו תמחק את עצמה בעוד 10 שניות)
לגמרי..
לילה טוב,
לא אוהד את אף אחת מהקבוצות אבל שוב רואים שמי שמנצח בפלייאוף הוא מי שהשחקנים המשלימים שלו מספקים את הסחורה.
פריג'יוני, ברואר וסמית' הדליקו את האולם.
הארדן מנהל את המשחק בצורה אחראית.
הווארד בעבודה סולידית מינימלית.
מהצד השני פול לא מספיק דומיננטי.
גריפין וג'ורדן לא מורגשים.
ויתר השחקנים בכלל לא קיימים.
בגמר המערב גולדן סטייט סוגרים את העניינים ב-5-6 משחקים.
מעניין מתי בפעם האחרונה סדרות הגמר היו המוליכה נגד סגניתה.
ההפתעה היא שלא היו הפתעות.
חלק מהמגיבים הופתעו מהעובדה שגולדן סטייט ואטלנטה הן קבוצות על אמת.
ואני חושב שאטלנטה גם תיקח את קליבלנד ב-7.
נ.ב. גוש סמית' ליוסטון יכול להתחרות בתואר על טרייד השנה למול מוזגוב וגי' אר סמית לקאבס
שנה שעברה
מיאמי – אינדיאנה
ספרס – אוקלהומה
🙂
הקליפרס יכולים ללמוד הרבה מהפוסט סיזן הזה אם הם ישארו ביחד ויתחזקו
כל אלו שמרחמים על פול.
איחס!! השחקן הכח דוחה בליגה אחרי הווארד והזקן
אני די בהלם. באמת. השפלה
מידן קרעת עם בברווולי ופרסונס ודובי גם כן,
יהיו חגיגות בסוף כמו שהקאבס עלו
בארנס זה עארס
פרובוקטור
וכמו בגמר שנה שעברה, קצת כיף לראות השפלה…
עדיין נהנה מהמשחק עדיין נלחמים
דווקא יוסטון נראית יחסית טוב בפלייאוף, בעונה הם היו באמת קקמאייקה.
ספנסר הוז לא יכול לשמור אותך באחד על אחד מנחם ולכן ישבנו דבוק לספסל. נתת אקמול לעיזה?
במקום אקמול ליטפתי אותה על הברכיים שלי והיא חירבנה עלי.
האוז שומר טוב כמו כל גבוה אחד, וישנה לו יד טובה מה-3
לא ייאמן שזאת זריקת הפאול הראשונה הערב של גריפין
נס יוסטון
אם הקליפרס לא היו מחפשים את השלשות זה היה משחק של 5 הפרש
תתקדם קשקש
מי מעיר את אהרון שדה?!!!!!!???? יש משחק.
אם הקליפרס היו משחקים באותה התלהבות כמו עכשיו מההתחלה המשחק היה נראה אחרת
קוראים לזה שארית כוחותיהם, וקשה להאמין שזה יספיק
מה זה קשור קליפרס, יוסטון הורידו הילוך ומושכים את הזמן ולא, לא יהיה קאמבק
גם אם היה 50 הפרש לא הייתי רגוע….. איך אפשר להיות כל כך חסרי אחריות איך
אפשר שהווארד ולברון יגיעו לגמר ושניהם יפסידו?
נראה שהקליפרס איבדו אמונה ונכנסו לתרדמת קלה
(בניגוד למה שכתבתי קודם)
תכלס יוסטון משחקים בצורה טיפשית אני לא מאמין שהם לוקחים כנראה 4 משחקים.
גם היום שיחקו לא משהו פשוט הקליפרס היו גרועים.
העייפות באמת משחקת תפקיד ופול וגריפין לא מתנפלים על המגרש כמו שעשו נגד הספרס
הארדן חתיכת סתום!!!!!!!
המשג עארס ערס
במקור נולד מ
סטארקס
בראנס
🙂
דורון אסטבן המהולל עם ההומור המשובח שמצחיק אותנו כל הלילה
מאתיים הפרש ושום ניסיון של ריברס כבר עשרים דקות לשנות את קצב המשחק……הזוועה…..הזוועה……
עד מתי שופטים לטובת הזקן
איזה פאול אידיוטי על הארדן!
איפה אפלטון? רועד מפחד
לא היה פאול מנחם
הארדן מבלה יותר זמן בישיבה/שכיבה על הפרקט מאשר בעמידה.. הוא מייגע.
היה פאול של רדיק כמו שיש למנחם עיזים…
לא מאמין ששרקו את זה!!
שריקה מזעזעת
השופטים רוצים להתקפל לארוחת צהוריים
עכשיו נראה כל התקפה את הארדן מכדרר, חודר לסל, סוחט עבירה, הולך לקו, וחוזר חלילה
הארדן משחק כדורפלופ הערב
פאול טיפשי של גריפין, הארדן היה מחטיא
שריקה של משחק. ביזיון. אמרתי לכם שהשופטים שונאים את רדיק עוד מהסדרה נגד הספרס. שורקים לו דברים הזויים. לא יודע מה קורה שם
שיפוט חרא, שיתנו קצת מתח לקראת הסוף
אנד וואן של גורדן לא שווה כלום
אנד וואן! ג'ורדן מתבאס
קצת מדי מאוחר מדי לקליפרס
מה יש לכם נגד הארדן? שחקן התקפי מושלם
7-20 מהשדה זה מושלם?
אהה כמובן האק א הווארד, לא למדתם שזה כבר לא עובד?
רק אני רוצה שויון עם שתי הארכות ?
ליגה מכורה
כריס פול נראה כמו כלב מיוחם איך שהוא קפץ על הווארד
הוצאת לי את התגובה מהמקלדת
1+
וולקם באק האק א דווייט – איפה החגורה?
עכשיו שלשה של קליפרס…
8 הפרש, דקה וחצי לסוף
אוהדי יוסטון אל תשכחו להודות לשופטים…
פול מאוהב
למה הוא לא מוציא את האוורד?
יאללה נו שלשה קדימה!
תנו לי הארכה!!!!
דרך אגב, בלי קשר, השדר הוא מייק ברין ולא מארב אלברט
זה it's good על סל מכריע ו good if it goes על באזר ביטר במקום היססס של מארב
ו- bang!
וואלה
ו bodies all over the place
דווייט הזה – נסורת יוצאת לו מהאוזניים
אפלטון, אייכה?
הייתה הארכה בחצי גמר הזה? באיזה שהוא מהסדרות?
ישששששששששששששששששששששש
קליפרס מטומטמים
למה לחפש שלשה
אריזה הראה להם איך עושים את זה נכון
מי שרוצה להבין למה יוסטון ניצחו שיקרא את הסטטיסטיקה של זריקות העונשין (בלי קשר לשיפוט) ויראה את ההיי לייט של פריג'יוני. יוסטון הרבה יותר אגרסיביים.
אריזה נועץץץץץץץץץץץץץץץץץ
איזה מטומטמים! במקום צמד בטוח הולכים על שלשה שבכלל לא בכיוון
ariza called game
רדיק פח
תם הטקס
אני בטוח מוביל בבראקט. הכל הולך נכון
שבירת התבזבזה במשחק של מדריד, לא נשאר לקליפרס…
קיבינימט
*שבירת הנאחס, הכוונה
פרגיוני מדד פלוס מינוס 20+
נו מה אמרתי על רדיק – מביך
בשלב מסוים כל הקבוצות ללא שדורגו נמוך יותר הובילו 2 1 בכל ארבע הסדרות.
הסיכוי של קבוצה שמובילה 2 1 לנצח סידרה הוא 81.8 אחוז. כל הקבוצות שפיגרו ניצחו (בעוד כמה שניות). הסיכוי שזה יקרה היה עשירית האחוז (אחד מאלף).
מה שקרה פה זה פשוט מדהים.
ג'יג'י רדיק עם סטטיסטיקה מוזרה לSG, 4 שישה איבודים וארבע חסימות!!!
דבר אחד יש למקהייל, וזאת הרוח של הסלטיקס מאז
– 1
זה וספסל
🙂
מזל טוב, קיבלת על הטמבל על הקווים תעודת אחריות לכל החיים !
גריפין עמד לבד על קו העונשין, ובמקום לנסות לקלוע,
התעקש לחפש את רדיק לקליעה,
טיפש.
ולעניין הגורילה שהתיישבה לכריס פול על הכתפיים.
הוא לא יכול להיות השחקן המוביל לאליפות.
הוא צריך לצידו אול סטאר בעמדה 2-3 שיספק את העבודה על בסיס קבוע,
ויקח ממנו חלק משמעותי מנטל הובלת הכדור.
(בדומה לווסטבורק/ דוראנט, קיירי/ לברון)
נכון שבלייק גריפין שחקן מצויין,
אבל הוא לא שחקן שלוקח קבוצה על הגב.
טיפ לפול, תחליף קבוצה מתי שיזדמן לך אם באלך טבעת
עדיין לא מכניס את ספנסר הוז ?!
לא הכניס את הוז אבל כן קיבל צינור
מבריק אתה
🙂
+100
ספנסר הוז שומר מסרק בכיס הגופיה, ותו לא.
גס נגד יוסטון, לא יודע מה לצפות
ברכות לאפלטון בובי ושאר אוהדי יוסטון.
בהצלחה בגמר
=(
כל שנה אני נותן לו קרדיט מחדש. אבל הוא פשוט לא יודע להוביל קבוצה עוד שלב אחד קדימה.
ומישהו יודע איך שמים תמונה כאן בצד??
תיכנס ל-gravatar.com
תרשם,
ותעלה תמונה שתהיה מקושרת לכתובת המייל שלך.
מאוד פשוט.
(אם כי לי לקח שנתיים עד ששמתי את שלי (-;)
בינתיים יותר נהניתי מהסדרות של המזרח..
זהו, יוסטון נתקעה עם מקהייל ל-10 השנים הבאות
קצת קשה לי לכתוב את זה אבל כל הכבוד ליוסטון
צפה מבול שלשות של גולדן סטייטס וסדרה חד צדדית
שיר הימנון לאוהדי הקליפרס אם יש בכלל דבר כזה ולסטיב בלמר …
https://www.youtube.com/watch?v=AwMwulU0tsc
עדכון מג'ס – חוגגים, נגד הסמרטוטים מיסטון זה יהיה קל יותר
לפחות היו מראים את הפרצוף הדפוק של מייקרוסופט.
עובר ריסטרט
ברכות לאפלטון בובי ושאר אוהדי יוסטון.
.בהצלחה בגמר
=(
האמת? מגיע לבאלמר ההיסטרי הזה. טיפוס מפוקפק.
האמת? גם אני מתגעגע לאוקסנה. אוקסנה אחרת כמובן.
עשר שנים …
המניה של מיקרוסופט בניהולו לא זזה …
איך בדיוק ציפו שבספורט הסיפור יתנהל אחרת ?
הוא חייב להביא את אבי ביטר בתור אחראי על המצב רוח בקבוצה …חחח
איכס….הווארד ניצח במשהו…..קובי בראיינט מתהפך באחוזת ראשונים!
הקליפרס עם 4 שחקנים ששיחקו 40+ דק' היום.
יכולתי לנהל את הרוטציה שלהם יותר טוב דרך הוואצאפ
חחחחח….ענק דקסטר. ובעניין אחר לגמרי: ואן גנדי הוא ילד כאפות קרציה!!! טרחן-על!!!
😀
יותר גרוע בהרבה מרבין הסימפטי
ליוסטון יש סיכוי מול ג"ס, וזה בגלל הספסל שלהם שאין לדעת מה לצפות ממנו. אם הם ישחקו כמו היום (ובשאיפה קצת יותר טוב) זו תהיה סידרה מאד קשה, למרות שלקבוצה אין סגנון
0 נקודות לבארנס. מעניין איזה SF תקח קליפרס בקיץ
השאלה מי פנוי
לברון
שאף אחד לא יספר לג'וש סמית וברואר שהפלייאוף התחיל
מנחם , ההימור שלך על שיקאגו נגד קליפרס בגמר כבר לא יצא לפועל…
אתה עוד מדבר אחרי שהימרת על קליפרס?
ישלי תחושה שיוסטון יכולה ללכת ל7 משחקים
אפלטון, אולי לכבוד הגמר תתחיל אזכרה לצפות במשחקים של יוסטון?
לי יש תחושה של 4-0 או מקסימום 4-1
קח שחקן מול שחקן גם בספסל וכמובן מאמן לגולדן סטייט יש יתרון בכל עמדה אולי פרט להאוורד שמוכיח שהוא מתעורר בפלייאוף
מקהייל מאמן ענק חכו חכו עוד יגיע למכבי …. כמו תום ציימברס … היום הוא הוכיח את עצמו כמחליף ראוי לבלאט יאללה מקהייל תלמד את ההרכב של נס ציונה שלא תעשה לנו בושות … כמו העריק שברח לקליבלנד …
רק לי כואב הלב על פול?
ברכות מכל הלב לעגל אפלטון בובי שגיא נאור
ועוד אוהדי יוסטון.
עגל הצחקת מאד עם התגובה שאמורה להמחק תוך 10 שניות
ותגובותיך משעשעות.
תודה על התגובות והפרוויו
כואב לי יותר על גריפין, למרות ששיחק היום רק מחצית אחת.
שנה שעברה דווח שפול שבור אחרי ההדחה מול OKC
השנה הוא מסכן פי כמה וכמה
האמת? כואב לי עליו
באמת מבחן אופי גדול להמשך הקריירה של גריפין ופול.
תנחומיי ל p דקסטר (או שטועה) ואוהדי הקליפרס
התגובות שלכם היו לעניין למרות האכזבה.
ס"הכ נבנית לכם קבוצה טובה מאד
אתה מתכון שבלמר בונה משהו טוב ?
אפילו בצחוק אל תגיד דבר כזה בלמר וטוב לא הולכים ביחד אופס החלונות נופלים לי ….אוי דיכאון .. אזמין את אבי ביטר שיתקין מע הפעלה חדשה …
חחחח ממתי אני אוהד הקליפרס ריבונו של עולם??? אל תעליב אותי.. עכשיו לא אשן כל הלילה בגללך……..
המאזן בין גולדן סטייט ליוסטון השנה הוא 0-4 בהפרש ממוצע של 15.5 למשחק
פשוט לא כוחות
רון אהבתי את פול בעבר עד שראיתי התבכיינות ואלימות
במקום בגרות ופיזיות.
ירד לי ממנו
ושוב סימפטיה לאחר
שלא התנשא וכמעט בכה שהדיח קבוצה היסטורית.
מקום ראשון בסוכניות ההימורים.. פלייאוף מוזר
הארדן הרבה יותר טוב ממה שחושבים אני חושב שמנחם בין הבודדים שמבינים עד כמה הוא מחויב ליוסטון .
הוא רכז הרבה יותר טוב ממה שחושבים הוא מסוגל לפרק קבוצות ראה אולקלהומה .
זריז מאד חכם קולע במשחק מעבר מכל טווח רואה מגרש מוסר מצוין אבל יש לו קטעים רגשיים כמו הקטע עם ה MVP עוד לא לגמרי בשל .
יהיה לו קשה נגד גולדן סטיי בשל המשחק המהיר שלהם וההרכב הנמוך שמנטרל את היתרונות של יוסטון אבל אני לא חושב שזו סידרה גמורה וצפויה מבחינתם קליפרס העייפים עדיפים ליוסטון יש הרבה סוסים רעננים שלא התאמצו יותר מדי
מציע שתחגגו יוסטונים בלי לחשוב על מה יהיה.
תהנו מכאן ועכשיו כי רק זה קיים.
מעניין מי כתב ראשון שברואר שחקן שמגיע ומופיע בפלייאוף.
אני אבדוק במשחקים קודמים.
(בדיחה שדובי כתב על עצמו שחזה את רבע 3
וגיא החמיא לו וטען שהצניעות יפה לו)
במשחק הקודם שווה לקרוא
הסידרה הכי מוזרה כנראה בשנים האחרונות.
זה בהשראה מתוך מה שעידן ועומר מזיג כתבו
ועוד מגיבים,
עדיין ההתקפה של יוסטון לא מובנת בהצלחתה.
והעלמות של הקליפרס לעיתים.
איניגמה.
אני חושב שהשלד של הקליפרס לא בריא, זה או קרופורד או רדיק(עדיפות לקרופרד חוץ מהעניין של הגיל) הם דורכים אחד לשני על הרגליים.
בק אפ פוניט גארד לגיטימי ברמה של סשנס בוושינגטון למשל או למצוא בינגו כמו דלוודובה בקליבלנד.
בסמול פורוורד הם צריכים שחקן אנרגטי ולא בצחוק אני חושב שכספי יתאים להם, אבל כמובן שיש עוד הרבה אופציות בליגה. בגבוהים עוד שחקן שיכול לתת בשר חוץ מדייוס כיזה לא נראה שסומכים שם על הוז.
כמו שבארנס נראה גם סמול פורוודית ה WNBA תתאים להם
קרופורד שחקן שכונה
רדיק לא אמין מספיק
2 שחקני על + ג'ורדן אחד זה לא קבוצה לאליפות
מאז שריברס בקבוצה אין שום התקדמות
איך הקליפרס מבחינת חוזים,תקציב?
בשביל זה צריך את דאדי
אני חושב שהולך להיות סוויפ בגמר איזורי אחרי הרבה זמן שזה לא קרה
טעות שלי זה דווקא קרה לפני שנתיים, פתאום נזכרתי
הנסיון בצד של יוסטון, אני חושב שווריורס בשש למרות זאת.. NEW ERA
יוסטון ב-6
טוב חברים, כפי שחששתי לא הספקתי לראות את המשחק, אבל למזלי אפלטון ועגל עשו את העבודה ושמרו על יוסטון במהלך השידור החי!
אני יודע שיצאתי קצת מעפן, אבל מצד שני – במשחק 6 לא פרשתי גם כשהיינו בפיגור 19! 😉
יאללה, מקווה שנבוא ברבאק מול הווריורס!!
אפלטון ועגל – מזמין אתכם לרשום שלושתנו את החלק השלישי של יומן האליפות!
CP3=LOOSER
Run balmer run, don't let the looser dust stuck into you
בסוף סדרות הגמר הם מקומות 1 נגד מקומות 2. אולי הטבלה לא משקרת…
וואו איזה נפילה על התחת.
זה מה שקורה כשאתה שם את הז'יטונים שלך על הקליפרס.
הייתי צריך לדעת.
בסוף אני באמת אשתה את מיצי הזקן של הרבי…
לא !! הכל או כלום !!
סוויפ של ג"ס או שאני מקנח גם בכיני הערווה של ג'וש סמית
לא ייאמן !!
קברתי את הטילים אחרי משחק מס' 4 ולא נתתי להם שום צ'אנס. הניצחון במשחק 6 ייכנס לפנתיאון, הרבה בזכות הניצחון בלי הזקן.
שימו לב, יש לנו גמרים איזורים עם 4 קבוצות עם שהיו פעם אחרונה במעמדים האלה כשניו-יורק נקראה ניו-אמסטרדם
האם ייתכן שאנחנו בשיאו של תהליך חילוף משמרות בליגה?
כמעט – המשמרות יוחלפו לגמרי כאשר ב-2 הפיינליסטיות במזרח יגיעו קבוצות שלברון לא משחק בהן. עד אז זה לא משנה אם קוראים לאחת מ-2 הקבוצות מיאמי או קליבלנד – עדיין אתה יודע שלפחות עד גמר המזרח תהיה קבוצה שמתבססת על לברון ג'יימס.
במערב אפשר להגיד שבוצע חילוף משמרות, אם כי אי-אפשר לדעת אם הספרס לא יחזרו שנה הבאה..תלוי בדאנקן – אם הוא לא פורש, אי-אפשר מראש להמר נגדם.
בנוסף, סביר להניח שאוקלהומה גם כן יחזרו בשנה הבאה, ועם הרבה יותר רעב לאור הפציעות שהגבילו אותם השנה, ועם אקסטרא-מוטיבציה לגרום לדוראנט להישאר בקיץ 2016 – כשאולי הדרך היחידה לכך היא באמצעות טבעת אליפות.
אבל מה שבטוח, שעם איך שהווריורס נראו נהדר השנה (וכמובן גם בפלייאוף עד כה), ועם האופי שיוסטון הפגינו גם בסדרה הזאת מול הקליפרס, וגם במהלך העונה למרות כל הפציעות, אזי שמדובר ב-2 קבוצות משמעותיות חדשות בקונפרנס המערבי. אם לפני הפלייאוף חובת ההוכחה הייתה עליהן, הרי שעכשיו ניתן להגיד שכל אחת פחות או יותר הוכיחה את עצמה.