האוארד ללייקרס – מתנה למיאמי!! / מנחם לס

חזרתי הביתה מ-"יום עתונאים" בשרלוט בובקאטס. כמובן שהעובדה שבנה של אשתי גייל, נכדים, ונינים גרים שם לא הפריעה. מייקל היה שם מחייך ומרוצה. הקבוצה חזרה מלאס ווגאס עם רקורד של 1-4 וכל הסימנים מראים ש-"SO FAR SO GOOD!. בקשתי ממייקל שישלח מסר היום לאתר (הבטחתי לו שתמונתו תהיה בראש הפוסט) והוא הבטיח שאכן יעשה זאת.

נחיה ונראה.

שני דברים התבררו לי כאמיתות חדשות ומרנינות: הצ'ירלידרס של ה-"CATS" תהיינה העונה החתיכות הטובות מכולן – הן מטרפות ממש – וההעברה של דווייט האוארד ללייקרס תהיה הדבר הטוב ביותר שקרה ל…מיאמי. נושא השיחה הראשי של כל 38 העתונאים שהתכנסו ל-"יום העתונות" של הבובקאטס היה דווייט והלייקרס. אבל לפני שנהיכנס לזה, תזכרו מה שאני אומר לכם: הבובקאטס לא תהיה יותר בדיחת הליגה: בחירת הדראפט שלהם מייקל קיד-גילכריסט מוכן כבר לשחק כאול-סטאר בליגה. ההבאה של בן גורדון הביאה תחמושת ואש, וההבאה של ברנדון הייווד נתנה לבובקאטס שחקן רביעי בגובה 2.14. הם היו שם כל הארבעה: הייווד, ביסמרק ביומבו, ביירון מולינס, ודסגנה דיופ. היו שם כולם: קמבה וולקר, ג'רלד הנדרסון, רג'י ויליאמס, רמון סשיונס, ועוד. לך תדע: אולי תהיה קבוצה שתרוץ לפלייאוף, ואז כדאי לי לעשות את השעה ו-20 דקות שלוקח לי להגיע מדלת הבית עד דלת הכניסה לאולם.

אבל נושא השיחה בכל רגע פנוי היה דווייט האוארד. אז למה לבי מלא אושר וגיל? כי לא היה נעים כלל וכלל בתחילת העונה שעברה כשעדיין גרתי בדרום פלורידה והייתי מגיע ל-"יום עתונאות" כזה כמו שהיה לי אתמול, ושמונה שורות של עתונאים מתנפלים על לברון, או במשחק עונה רגיל שש שורות של עתונאים. שאלות שתשובות עליהן התעקמו והשתנו עד שהגיעו לדפוס בעתון או לאתר ה-ESPN. לא עזבו שחקן אחד למנוחה; לא הניחו לאריק ספואלטרה, והקרבן העיקרי היה לברון עם שאלות מה נשתנה בפעם המיליון 'למה לא החלטת להישאר בקליבלנד'. עכשיו מרכז הכובד של הטרוף העתונאי הזה עבר ללוס אנג'לס, אפילו שמיאמי היא האלופה, ושתהיה שוב אלופה בעונת 2012-2013.

הדבר הגדול ביותר שקרה למיאמי הוא שמיאמי היא כבר לא "הדבר" של ה-NBA. הלייקרס היא "הדבר". דווייט האוארד וקובי בריאנט יצטרכו עכשיו לענות לשש שורות של עתונאים עם אותן שאלות שוב ושוב ושוב בכל משחק חוץ. מיאמי כבר איננה הדרק של ה-NBA; הלייקרס החליפה אותה. והאוארד הוא רק חלק אחד בתשבץ. ישנו גם סטיב נאש, וכמובן שקובי ופאו גאסול אף פעם לא נשארים לבד ללא 20 עתונאים מסביבם. מיאמי תוכל להתארגן בשקט, ברגיעה, אפילו להפסיד כמה משחקי בית ומשחקי חוץ לתת לכולם השראה שמיאמי אינה טובה כפי שחושבים, בזמן שדוויין ווייד, ריי אלן, ואפילו מייק מילר נחים, אוספים חמצן, ומתארגנים לקרוע את הליגה עם השחקן הטוב בעולם לברון ג'יימס, השחקן השני בטיבו דוויין ווייד בריא, ומילר וריי אלן קוברים עשר שלשות כל משחק עם מכונת השלשות הגדולה שראה עולם הכדורסל מאז ד"ר נייסמית'.

אילולא עבר האוארד ללייקרס, נושא השיחה המרכזי היה שוב לברון, והפעם המדרגה הכדורסלנית החדשה שהוא הגיע אליה: משחקו בלונדון. היה זה "TOTAL BASKETBALL" כפי שלא ראינו מאז ימיו של מייקל ג'ורדן. היה זה שחקן חדש לחלוטין, לברון משופר עשרת מונים, שגרם לאחרים כמו קובי – ואפילו קווין דוראנט – להיראות כמו חומרי חילוף. אם האוארד לא היה עובר ללייקרס, הייתם קוראים אלפי מילים על "לברון החדש". עתה? שקט מוזר במזרח. כל הרעש בא מהמערב.

עכשיו שמיאמני היא אלופה, היא פחות CURIOSITY מאשר היא היתה. היא היום קבוצה שכולם יודעים מה היא יכולה לעשות (ועם ריי אלן היא תעשה עוד הרבה יותר!). עכשיו ה-CURIOSITY היא הלייקרס: כיצד סטיב נאש ישחק עם קובי? כיצד קובי יסתדר עם שחקן אחר המוביל כדור? כיצד יסתדר פאו גאסול הרגיל לשחקן POST-UP כמו ביינום, לשחקן של "FACE UP" כמו האוארד (וכמו פאו גאסול עצמו!). כיצד יסתדר מייק בראון עם 4 סופרסטארים? האם כל העסק גדול עליו מדי? למיאמי לקח שנתיים להסתדר עם המערך החדש. כמה זמן זה ייקח ללייקרס, והאם לקובי יש את הזמן הזה באמתחתו? כשמיאמי לא לקחה אליפות מיד בשנה הראשונה עם לברון וכריס בוש, הקבוצה כולה ניסחטה וניתלתה לייבוש ע"י המדיה העולמית, וכל השונאים. מה יקרה ללייקרס אחרי עונה ראשונה בה היא תאכזב היכן שהוא בפלייאוף – כנראה כבר נגד אוקלהומה סיטי ת'אנדרס – או בגמר נגד ההיט, וכולם יגידו "איזו באסה שלא ניצלו את חלון ההזדמנויות הצר שהיה להם – 2012-2013 – כי בשנה הבאה קובי כבר ברגל אחת במושב הזקנים בבברלי הילס???".

ב-30 לאוקטובר אני אהיה במיאמי. כבר יש לי אקרדיטציה וכרטיסי טיסה. למה? צדקתם! אני רוצה לראות חי, מקרוב, ובאופן אישי את דייויד סטרן נותן את הגביע וטבעות האליפות למיאמי. העתונים של פלורידה יזעקו, "MISSION ACCOMPLISHED" – המטרה הושגה. אבל רק המטרה הראשונה. עתה ישנןם מטרות מס' 2, 3, 4…עד 6 או 7, כפי שהבטיח לברון, ולכן הוא הפך לדרק של העולם בההעזה וחוצפה שלו. אבל בינתיים הוא בדרך הנכונה, ומי יודע אם נבואתו לא תתברר כנכונה. הכל ייעשה בשקט וצנעה בזמן שהמצלמות .מתקתקות להן בעיר המלאכים, ואנחנו עושים את עבודתנו בשקט מבלי שאיש ירגיש, מסיימים במקום שני או שלישי במזרח אחרי הסלטיקס ושיקגו, ואז יוצאים שוב לכבוש את הדבר האמיתי.

עכשיו הגיע התור של דווייט האוארד להרגיש את החום והלחץ שהרגיש לברון, לחץ שאולי לא היה כמותו על אף שחקן בעולם. עכשיו דווייט הוא השחקן שמעולם לא זכה בשום דבר – מלבד איזה תואר מינורי כ-'שחקן ההגנה של הליגה', או 'אלוף הדאנק' , אבל מה בקשר ל-"אלוף כדורסל", קומראד, ולא משנה באיזו קונוטציה?? עכשיו הוא השחקן ש-"לא יכול היה לעשות זאת לבד אז הוא נאלץ להתחבר לקבוצת כוכבים שכבר עשתה זאת", וכל הלחץ עליו לספק את הסחורה. הוא לא יישן בלילות; הוא יזיע זיעה קרה; הוא יהיה האשם העיקרי בכל פאשלה, ולא משנה אם האשם הוא 'מאטה איש העולם' או סטיב נאש הזקן. האצבע תמיד תופנה אליו. המסוגל הוא לספוג הכל כגבר כפי שעשה לברון? אני מסופק מאד. דווייט האוארד הוא 'ילד טוב ירושלים' שגדל עם כפית של שמנת בפיו, והוא רגיל לקצפת, לא ללחם קשה עם מרגרינה. אני מאמין שהפרשר יחסל אותו בסביבות חודש מאי, ואז מה?

שקיל אוניל אמר זאת כה יפה: "פרשר? הוא חושב שהיה לו פרשר באורלנדו? שיכפיל את הפרשר הזה בחמש, ואז נוכל להתחיל לדבר!. כשאני הגעתי ללייקרס הדבר הראשון שג'רי ווסט עשה איתי היה להכניסני לפורום ולבקש שארים ראשי. הוא שאל, 'מה אתה רואה?'. עניתי, 'בנרס של אליפויות'. הוא שאל 'כמה אתה רואה?'. עניתי שזה יותר מדי עבורי לספור. אז הוא הוביל אותי למזדרון והצביע על תמונה. 'את מי אתה רואה?' הוא שאל. 'את וילט צ'מברליין', עניתי. ואז הוא הוליך אותי לתמונה שנייה. 'את מי אתה רואה עכשיו?'. עניתי 'את קרים עבדול ג'אבר'. הוא אמר, 'נכון, ואתה היום האדם השלישי בשרשרת הסנטרים שעליו להביא לנו אליפויות'. אז אני בטוח שעכשיו מיץ' קופצ'אק מראה להאוארד תמונה שלישית, שלי, ואומר לו, 'כמו ששלושת הקודמים לך הביאו אליפויות, עכשיו עליך להביא לנו אליפויות'. ואם זה לא לחץ, אז תגידו לי מה זה לחץ???!"

על מיאמי אין כל לחץ. לא עד שהיא תישאר היחידה במזרח, ומנגד ישנה ניצולה אחת מהמערב. אם תהיה זאת אוקלהומה-סיטי, יהיה זה "אותה גברת באותה אדרת" אם זאת תהיה הלייקרס, זאת תהיה גברת שאת המיץ הוציאו ממנה בעונה שלמה של לחצים. מה שנשאר ממנה יקבע אם מיאמי מנצחת 0-4 או 3-4!

כל השאלות הללו רק מורידים את הלחץ ממיאמי

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 41 תגובות

  1. הכל טוב ויפה אלא אם… מיאמי לא תיקח אליפות…
    מנחם, אל תספיד עדיין את האקסית המיתולוגית שלך. בכל זאת היו לכם כמה שנים טובות ביחד 🙂

  2. אקסית המיתולוגית שלי חיה ובועטת ומוכנה לא ל-6, 7…אלא לעוד 2 או 3. זה יספיק. עד אז שרלוט תהפוך לקבוצה שלי לאליפות. אני תמיד הולך עם הביתיות, אך אני זקוק ל-2-3 עבודה לבובקטס, ובינתיים מיאמי תיקח לי אליפויות.

  3. מסכים איתך במאה אחוז. אני לא רואה את האגו של הווארד בתפקיד מספר 2 או את הדרישה של נאש להחזיק 10-15 שניות בכדור כמספר 3 בחשיבות. גם לגאסול יהיה קשה להיות 4.

    חוץ מזה, מה הספסל של הלייקרס? ג'ודי מיקס מהיר ויודע לקלוע מרחוק. חוץ ממנו יש את סטיב בלייק, ג'ורדן היל וג'וש מקרוברטס. ספסל חלש לאלופה (לשם השוואה, להיט יש על הספסל את ריי אלן, אודוניס האסלם, מייק מילר ולת'אנדרס את ג'יימס הארדן, ת'אבו ספלושה, ניק קוליסון ואריק מיינור). אני מאמין שהם יפסידו בגמר המערב או בגמר הנבא.

    1. רועי אתה אמור להיות מעודכן: ג'וש מקרוברטס כבר טוטא לפני שבועיים מאל סגנדו. ובתיאור שלך את הספסל של הלייקרס שכת שחקן "קטן" אחד: ג'ימיסון עם 17-5 בשנה שעברה בקליבלנד. וואנס א לייקרס הייטרס אולוויז איי הייטר?

      1. א. אל תצפה מג׳יימיסון בן ה-36 לשחזר את העונה האחרונה…
        2. זה עדיין נקרה ספסל חלש (יחסית) חוץ מג׳יימיסון אם נשאר לו משהו, לא יודע לעבור שחקן בכידרור..
        3. אני חושב שחוץ מדוויט הווארד המספרים של כולם יהיו בירידה!! קובי-זה כבר לו קובי, נאש- ישחק אולי 15/20 דק׳, גאסול- כבר לא נשאר כלום… ג׳יימיסון בן 36 כבר….
        4.וכשיש לך בצד השני של המדינה קבוצה של שחקן בלי קוף על הגב, שחקן אחרי ניתוח בברך (וויד) ריי אלן ומילר שהתפקיד שלהם זה רק לקלוע, בטייה זה לשמור 3רבעים על קובי וכדו׳ (רבע 4 לברון שומר) וכריס בוש שלמד את התפקיד שלו………..
        אז אני אומר: שסופסוף יהיה גמר NBA גדול!! ולברון יצא גדול!!

  4. מסכים לגבי שארלוט.
    מ.ק.ג ממש טוב. ראעיתי תילד ב20 דקות ששיחק בליגת הקיץ מול סקרמנטו והוא נראה מצויין.
    לדעתי מיקל שיחק אותה עם הבחירה הזאת הוא טוב ממה שהוא הראה במכללות והוא עוד ילד. הוא ולילארד הם המועמדים העיקריים בעיניי לרוקי העונה.

  5. היי מל ברוך השב מקווה שהבריאות טובה

    יופי של אתר הרמת. רוצה אותך אצלנו באל-איי בעיתון שלנו ובאתר.

    צור איתי קשר במייל או בטל':310-251-9331

    אול דה בסט קובי הייטרס – מת עליך!

      1. הו מל… כאן גל שור שבוע ישראלי לוס אנג'לס

        בפעם הקודמת הייתי אזוק להתחייבות קודמות. הפעם אני מקווה שאתה עצמאי כציפור דרור אופיינית לשמי סאות' קרוליינה

        דיברנו כמה פעמים בטלפוניה

        בוא נראה איך אנחנו יכולים לקדם אחד את השני

        מעריצך משכבר הימים והלילות
        גל

  6. ואי ואי מנחם, כמה מאמרים על הקרב בין הלייקרס למיאמי,
    נשמע שאתה ממש משקשק מהחיבור האדיר הזה של האוורד ללייקרס,
    אחרת אין לי איך להסביר את כל המאמרים האלה.

    1. כל המאמרים האלה הם להכין את אוהדי הלייקרס ל-'נפילה הגדולה' כי בלי ההכנה המוקדמת שלי , הנפילה הגדולה היתה הופכת לבעייה נפשית של ממש!

  7. שאתה כותב על הלייקרס אני לא יכול לקרוא את הכתבה שלך כל כך הרבה שטיות אם אתה שונא אותם אז פשוט אל תכתוב עליהם

  8. מיאמי עדיין צריכה לעבור את הסלטיקס שלדעתי התחזקה, ואם רונדו מביא את היכולות מהפלייאוף אז יהיה מעניין.

    אם שארלוט תגיע לפלייאוף זה רק בזכות החלשות המזרח- ובעיקר של שיקגו ואורלנדו.

  9. לליקרס מצפה מאבק במערב לא רק נגד אוקלהומה.
    הספרס עדיין חזקים, ולמרות שאנחנו כל שנה שולחים אותם לבית אבות, הפלח היוגוסלבי מריץ אותם לפלייאוף.
    אני רואה דווקא בממפיס את אחת הקבוצות הטובות במערב בעונה הבאה- תלוי כמובן בבריאות של רודי וראנדולף.
    דאלאס התחזקה- התוספת של קיימן ברנד ומאיו משמעותית מאוד, ויכולה להוביל אותם לגמר המערב.

  10. מנחםיניב נחם הכל טוב ויפה רק שאתה שוכח דבר אחד אם כל הכבוד להווארד הוא לא נחשב כשחקן כמו לברון והצעד שהוא עשה אמנם מזכיר את הצעד של לברון אבל עדיין שונה כי כולם כולל לדעתי הוורד הבינו שהוא לא יכול להיות הסופר סטר שמביא אליפויות ואילו לברון כן אז למרות שהוא זכה באליפות ולמרות שאני מסכים איתך שהוא כיום השחקן הטוב ביותר האליפות תמיד תהיה עם סוג של כוכבית שאומרת היי אני השחקן הטוב בעולם אבל עדיין הייתי צריך לחבור לקבוצה של וויד ולהביא איתי את בוש בשביל להוכיח את זה לא יכולתי שיבנו קבוצה שמבוססת רק עלי בשביל להביא אליפויות

    1. אי אפשר להאשים את לברון בזה שבקאבס לא הביאו לו שחקנים טובים מספיק. אולי אילו חיכה עוד שנתיים, דברים היו משתץנים אבל לשחקנים אין סבלנות. הם מגם לא יודעים למפרע מה יקרה.

  11. יניב, תסתכל על כל המקרים של פעם וראה שאף פעם לא היה כוכב גדול שלקח אליפות לבד.
    לג'ורדן היה את פיפן, למג'יק היה את וורת'י וקארים, ללארי בירד היה את מקהייל ופאריש לביל ראסל היה את סם ג'ונס והאבליצ'ק לקובי ולוויד היה את שאקיל (ולשאקיל היה את קובי ואת וויד) ועוד.
    לפעמים יש גם קבוצות שלוקחות אליפות כמו הספראס, דאלאס, הבד בויס ועוד. ככה שגם מעל לכל הכוכבים הגדולים שתיארתי יש כוכבית (שהיא לא דביר נדיר כל כך ב- nba )

  12. אני לא טוען שכוכב אחד יכול להביא אליפות אבל אני כן טוען שכל הדוגמאות שהבאת הם דוגמאות מצויינות לשחקנים שלקחו אליפות כשהם חלק מקבוצה ואת הקבוצה בנו בצלמם זה לא שגור דן לא הצליח לזכות באליפויות אז הוא הלך וחבר לפיפן בשביל אליפות וכנל כל שאר הדוגמאות שמנית להזכירך בשנה הראשונה שלהם במיאמי לא היה סגור מי הכוכב הראשי ואני לא בטוח שעם וייד לא היה פצוע השנה אז לברון היה לוקח את המושכות כמוס שהוא עשה וזה בניגוד לשאר הכוכבים שלמרות ששיחקו עם שחקנים מצוינים תמיד ידעת שזה הקבוצה שלהם

    1. אז ישנם שחקנים שהמזל הביא אותם לסיטואציה נכונה (או במקרה של בירד אורבך גרם לכך), ובמקום שיעזבו, הכוכבים באים אליך. במקרה של לבארון לא עשו דבר למענו אז הוא היה חייב לקחת את גורלו בידיו!

    1. הי רונדי!

      אילו נשארתי בדה באזר היא היתה כותבת על זה. אבל היא תתחיל לכתוב כאן מאמרי כדורסל קבוע (הבעייה הגדולה היא שהיא אוהדת לייקרס שרופה)

  13. אני בהחלט חושב שלדנבר יש הרבה מה למכור לעונה הקרובה….
    יש שם אוסף שחקנים שאולי אפחד מהם לא יהיה באולסטאר, אבל זה תהיה קבוצה התקפית עם תוספת הגנה שלי איגודאלה ועוד קצת שכל של מגיי…….

  14. בואו נדבר דוגרי על כוחן של הקבוצות בליגה.ישנם לא מעט קבוצות בליגה הנחשבות טובות,כל שנה יש את הקבוצות המפתיעות(פילי ואינדיאנה שנה שעברה)והמאכזבות בפלייאוף(שיקגו למשל).
    עכשיו, אני אמנה לפי דעתי כל כל הקבוצות הטובות,ומתוכן ארשום את הקונדטוריות האמתיות של ה-NBA בעונה הקרובה .

    להלן הקבוצות הטובות במזרח על פי דעתי:
    1.מיאמי היט
    2.בוסטון סילטיקס
    3.שיקגו בולס(עד הפלייאוף רוז יחזור,וגם בלעדיו יש בעיר הרוחות חתיכת קבוצה)
    4.פילדלפיה
    5.ניו-יורק
    6.ברוקלין נטס.
    7.אינדאינה פייסרס.

    ולהלן הקבוצות הטובות במערב על פי ערכתי :

    1.אוקלהומה.
    2.ספרס
    3.לייקרס
    4.קליפרס.
    5.ממפיס.
    6.דנבר.
    7.דאלאס.

    ומתוכן על פי הערכתי ארבעת ה-קבוצות שהן הכי חזקות הן :

    מיאימי-בוסטון בגמר המזרח
    (כל השאר פשוט לא משתוות להן)

    אוקלהומה-סן אנטוניו בגמר המערב
    (כ"נל,ואילו שחושבים שהלייקרס יזכו לנסות לתת פייט לאוקלהומה-הקבוצה של מייק בראון פשוט חשוכה ייותר מדי ויש בה יותר מדי ערפל שמעורב באגו ודרוש זמן עד שהם יתחברו..בקיצור אין מצב)

  15. הבעיה של הלייקרס היא שהם התחזקו במאצ' אפ מול הרבה קבוצות (ספרס, מיאמי ובוסטון למשל), אבל לא מול אוקלהומה.

    איך ההגנה של הווארד בדיוק תעזור מול הג'אמפ שוטס של ווסטברוק/דוראנט/הארדן/ספולושה ושות', אין לי מושג. רק מול חדירות, שאת זה OKC גם ככה לא עושים יותר מדי. והמשחק שלהם רחוק להתבסס על משחק בצבע.
    לעומת זאת ההגנה של OKC דוקא חזקה בצבע, וההבאה של הווארד ללייקרס לא אמורה לשנות יותר מדי מבחינת ההתקפה לעומת ביינום.
    מה שכן, אולי באתלטיות יהיה מאצ' אפ טיפה יותר שוויוני.

    לדעתי, אם הלייקרס איכשהו היו מגיעים לגמר שנה שעברה, היה להם דוקא סיכוי יותר טוב מאשר לאוקלהומה, פשוט כי הם יותר טובים במאצ' אפ מול ההיט, בטח שזה התחזק השנה.

    וזה הקונפליקט הגדול של הנ.ב.א השנה ושנה שעברה.
    אוקלהומה טובים יותר מהלייקרס אבל לא מההיט.
    והלייקרס טובים מההיט אבל לא מאוקלהומה.
    לא בטוחה לגבי סאן אנטוניו מול ההיט.

    הסיכוי היחידי של הלייקרס לזכות הוא לקוות שאיכשהו הספרס יצליחו לעבור את אוקלהומה, ולפגוש אותם בגמר המערב.
    אם אני קופצ'אק, אני מסדרת שהלייקרס יסיימו במקום השני או השלישי אם אוק' מסיימים ראשונים. או ברביעי אם אוק' במקום השני (בהנחה שהספרס ראשונים).

    1. רעות!

      אני מתחיל להעריך יותר ויותר את הידע שלך, ואני מסכים אתך בהחלט שהת'אנדרס הם מצ'אפ קשה יותר ללייקרס מאשר ההיט.

      אבל דבר אחד את שוכחת: כמו שהמצ'אפ של מיאמי טוב ללייקרס, הוא גם טוב למיאמי. הדוגמא הטובה ביותר היא לפני שנים כשהיה מצ'אפ בין מג'יק לבין קווין ג'ונסון (היום ראש עיר סקרמנטו). קווין אמר שמג'יק הוא המצ'אפ הקשה ביותר לו, ומג'יק אמר שקווין ג'ונסון הוא המצ'אפ הקשה ביותר לו.

      אז תזכרי שבמצ'אפים ישנם שני צדדים לכל מטבע!

  16. בקשר לתגובה של רעות ושלך, מנחם:
    אני לא חושב שכבר אפשר לצפות את שיתרחש ממש, כי הרבה הולך להשתנות כניראה תוך כדי העונה עד סגירת חלון ההעברות בשתי הקבוצות האלה: אוקלוהומה והלייקרס. אוקלוהומה כניראה תשתנה מעט עם העברת הארדן אולי לחיזוק התקפת הצבע שלהם (ואז גם האווארד יהיה הרבה יותר הכרחי) וגם הלייקרס אני רואה אותם משחקים עם ארטסט כמספר 4 וגאסול גם כ4 פותח וגם מחליף את האווארד בעמדת הסנטר (רוטציה מסובכת מעט) ומביאים 4 יותר רציני ממקרוברטס ואולי גם איזה ווסטברוק-סטופר, כי הגיל של שני הרכזים שלהם יחס הם 73 (אוי וי..)

    בקשר לכל מי שתוקף את מנחם על דעותיו על הלייקרס: זה תור הדעה שלו וזו דעתו (בלי קשר לכך שאני מסכים איתו 100%). מי שלא לטעמו דעותיו על הלייקרס בכלל ועל הקבוצה בפרט, שלא יקרא אם הוא רואה טור על הלייקרס וזהו, חסכנו "סבל".

  17. מנחם,מב יהיה איתך? בגללך אני מתחנן שנאש לא יקח אליפות,אתה קולט?!

    אבל עכשיו דוגרי,כולם שכחו 3 קבוצות שהתחזקו בליגה,ההיט,הסלטיקס והקליפרס (מנחם,הם הכי עמוקים בליגה לצד בוסטון,אין ויכוח) שעוד יפתיעו את כולן (ההיט בגלל לברון ואלן,הסלטיקס בגלל סאלינג'ר,ראג'ון-MVP-רונדו,גרין ו…קורטני לי!,והקליפרס בגלל אודום וכל הספסל המדהים שלהם).

    אבל יודע משהו? עזוב,קודם כל שהלייקרס יעברו את הספרס ואוקלהומה לפני שיחשבו בכלל על האלופה והקבוצה השלישית בטיבה בליגה בעונה שעברה,פשוט חוצפה!

    מי יתן והם לא יקחו אליפות,לא אכפת לי כבר,אפילו שהניקס יקחו,רק לא ה"פייקרס".

  18. מנחם, אתה מתאר את הלייקרס כקבוצה אלמונית שתקועה בחור שכוח אל שפתאום קופצת לאור הזרקורים.. וכאן אתה טועה. הלייקרס היא אחת הקבוצות המסוקרות בליגה, יחד עם הניקס והמיאמי שאחרי 'הקיץ הגורלי'. 20 עיתונאים זה מה שקובי אוכל לארוחת בוקר, נאש היה הפנים של פיניקס, הווארד היה בפוקוס התקשורתי באורלנדו, ולפאו זו לא עונה ראשונה בהוליווד. אף אחד שם לא מתרגש מזה. כך גם מדיבורים על אליפות. זה לא מה שיפיל את הלייקרס.
    ובאותו הקשר – מיאמי לא תאבד שום פוקוס, הוא רק יגדל. רק שמקום השאלה 'האם לברון יכול לקחת אליפות' השאלה תהיה קהאם הוא יכול לשמור עליה'. ולשמור על הפסגה קשה לא פחות מלהגיע אליה, כך שהלחץ התקשורתי לא ישתנה.

    לדעתי מוקדם להשפוט מה באמת שווים הלייקרס בתצורה החדשה שלהם, ורק הזמן יגיד. אבל כרגע, הם פקטור שאי אפשר להתעלם ממנו במירוץ לראשות המערב (וכן, לפני שמדברים על אליפות הNBA יש גם משוכה מוזרה כזאת שצריך לעבור, והם מועמדים לקחת את המערב לא פחות מאוקלהומה, ויותר מהספרס (דאנקן, שאני מעריץ, כבר לא אותו דבר, מאנו פצוע כרוני ופארקר הוא רק אחד), הקליפרס (גם הם צריכים זמן וניסיון) ושאר ירקות.

  19. כולם מדברים על כמה המעבר של אלן מחזק את ההיט, ושוכחים שמיאמי ביצעו עוד החתמה גאונית הקיץ, בשם רשארד לואיס! ההיט מתנהלים מצוין הקיץ והחתמת שני אולסטארים לשעבר לא זכתה לשום ביקורת עיתונאית!
    עכשיו כשיש למיאמי 5 כוכבים עם הופעות בגמר שיכולים בכל ערב להפגיז למעלה מ20 נקודת קשה לי לראות קבוצה בליגה שיכולה לעבור את המשוכה הזאת…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט