סיכום יום חמישי הענק / דור בלוך

שיקאגו בולס 73 – קליבלנד 94

זהו זה גבירותיי ורבותיי, קליבלנד, קינג ג'יימס וקינג דיוויד בגמר המזרח.

הם עשו זאת.

למרות החזרה של פאו גאסול, למרות הפציעה של קיירי ארווינג ברבע השני ולמרות הפציע של קווין לאב במה שנראה לפני עידן ועידנים, קליבלנד הראתה לב ענק, ניצחה בחוץ את שיקאגו ועלתה עם 2-4 מרשים שנותן הרבה תקווה לקראת גמר המזרח שיהיה מול אטלנטה או וושינגטון.

אחרי רבע ראשון צמוד, והתקפות מטורפות שפגעו מכל טווח, ולאחר שקיירי יצע פצוע קליבלנד נכנסה לדיפנס מוד ופשוט לא נתנה לשיקאגו כלום. הבולס קלעו ב-20% אומללים מהשלוש, כשקליבלנד גם שולטת באופן מוחלט בריבאונד (32-53), פעם אחר פעם תומפסון (17 ריבאונדים), ומוזגוב (4 ריבאונדים בהתקפה) הדפו את הכדורים החוצה לדילוודובה להתחיל התקפה חדשה, וזה זמן לא רע לדבר על האוסטרלי.

הלב הכי גדול בסידרה, קצת מלוכלך, אבל ההברקה הגדולה של קינג דיוויד העונה נתן את משחק חייו מהספסל עם 19 נקודות ב-7 מ-11 מהשדה והוסיף 3 אסיסטים והגנה אקטיבית אדירה, ונתן לקליבלנד את התוספת שהם היו צריכים כדי לגמור סופית את שיקאגו. שומפארט קלע 13 עם מדד +- הגבוה ביותר במשחק (+26) ואי אפשר בלי קינג ג'יימס. משחק ההתקפה שלו היה נורא הוא קלע רק 7 מ-23 מהשדה ו-0 מ-4 מהשדה, אבל ההתאמה החשובה ביותר באה מצידו כשהוא משחק פוסט על באטלר ומפתם את החברים במסירות איכותיות, ג'יימס סיים עם 15 נקודות בלבד אבל גם עם 11 אסיסטים ו-9 ריבאונדים (זולים אומנם, אבל 9), בכמעט טריפלך דאבל נוסף.

בצד השני 20 של באטלר באחוזים ראים ו-14 בלבד של ג'יימס היו שני הדאבל פיגרס היחידים של שיקאגו מול ההגנה האימתנית של קליבלנד.

עבור קליבלנד העתיד העונה נראה ורוד גם אם חוסר וודאות מחכה מעבר לפינה, שיקאגו לעומת זאת עומדת בפני החלטות עם ת'יבודו שצפוי לעזוב וחידוש החוזה של באטלר כשהצעה מהלייקרס לחוזה מקסימום מחכה מעבר לפינה.

לוס אנגל'ס קליפרס 107 – יוסטון רוקטס 119

עבדכם הנאמן הימר שהקבוצה הביתית תנצח בקלות ובמשך שלושה רבעים אכן זה נראה שזה הכיוון. המחצית הראשונה הייתה צמודה אבל ברבע השלישי הקליפרס עם החמישיה שלהם ברחה ליתרון 19 והיה נראה שהסידרה הזאת גמורה, אבל אז קורי ברואר הגיע. הגארד האקספלוסיבי קלע 15 נקודות ברבע הרביעי בדרך לריצה מטורפת של 2-23 ו-15-40 ברבע כולו עם הגנה ענקית והתקפה טובה עוד יותר כדי להאריך את הסידרה למשחק 7 שאסור לכם להחמיץ בטקסס.

יוסטון שלטה בריבאונד 41-60 וכמו בכל הסידרה הזאת מי ששולט בריבאונד שולט במשחק. הקליפרס פשוט לא הצליחו לאפס את הידית עם 23% בלבד (הדברים כמובן קשורים) כשמאט בארנס בולט בחולשתו. משחק סולידי עד חלש של הארדן עם 23 נקודות ומדד פלוס מינוס בלתי ייאמן של 21-, ו-5 מ-20 מהשדה ב-30 דקות לא הפריע ליוסטון לנצח, ומחמאות גדולות ראויות כאן למקהייל שהשאיר את הכוכב שלו על הספסל. הווארד הסתבך עם עבירות מוקדם אבל שמר על צעמו בהמשך וסיים משחק מופתי של סנטר עם 20 נקודות ו-21 ריבאונדים, שורה טימי דנקנית.

ג'וש סמית' איפס את הידית עם 19 נקודות ב-25 דקות בלבד ו-4 מ-7 מהשלוש אבל הסיפור כאמור הוא קורי ברואר עם 19 נקודות ומדד 32+.

בצד השני גריפין היה גריפין עם 28 נקודות באחוזים טובים וכריס פול היה ענק עם 31 נקודות ו-11 אסיסטים למרות 1 מ-5 מהשלוש בלבד, אבל למעט רדיק עם 15 ו-3 מ-9 מהשלוש אף אחד אחר בקליפרס לא פגע בכלום, וכאמור מעל כולם בלט בארנס עם 1 מ-8 מחריד מהשלוש.

בלי קליעה משלוש ובלי משהו בריבאונד לקליפרס אין מה לחפש גם במשחק 7.

עוד נקודה בולטת היא הפרשי הדקות. גריפין שיחק 41, וכך גם ג'ורדן ופול בעוד בצד השני למעט אריזה ששיחק 45, והווארד ששיחק 40, יוסטון ששיחקה סידרה קצרה יותר בסיבוב הראשון נתנה לכוכביה מנוחה רבה יותר וזה היה משמעותי היום ועשוי להיות משמעותי גם במשחק מספר 7 שבו קליפרס יצטרכו לעמוד על הרגליים 48 דקות מלאות.

 

וזה נכתב לפני המשחק:

גבירותיי ורבותיי,

אתמול בלילה ניצחה מי שזאת לא תהיה הקבוצה שתפסיד בגמר המזרח, לקבוצה השנייה בתוצאה שמביישת את פיינל פור היורוליג שיתקיים הסופ"ש, וגולדן סטייט פירקה את הדובים, בסידרה שבה כנראה שהושג סיכום לפיו הקבוצה הראשונה שנקלעת לפיגור 10 מוותרת על המשחק לטובת שמירת כוחות הדדית לקראת גמר המערב.

כמו שאמרו מונטיפייטון:

וכעת, למשהו אחר לגמרי.

קליבלנד נגד שיקאגו בסידרה שיש בה מספיק דם רע כדי למלא את הכינרת, דרמה סוחטת דמעות, לפחות שתי עצירות משחק בגלל התגוששות אלימה, ואינספור פרשנויות על כל מבט של לברון לכיוון של בלאט ולהיפך מובטחות.

בהצגה שנייה, הקליפרס יציגו את מיטב הרפרטואר הנפלא שהביא אותם עד הלום בעוד יוסטון תיתן את כל מה שהיא יכולה כדי לשרוד ולהעביר את ההכרעה למשחק מספר 7 אצלה בבית.

אז בואו ניגש לאקשן.

שיקאגו בולס (2) – קליבלנד קאבלירס (3) 3:00 ערוץ החזירים לייב

נרגעתם כבר מזה שהמשחק שהכי מעניין את אוהד ה-NBA הממוצע מקרב העם היושב בציון, ומשודר ביום חמישי בלילה כלומר לילה שבו מרבית העם היושב בציון יכול להישאר ער או לקום במיוחד מבלי להזיק נזק חסר תקנה ללימודיו או פרנסתו, ישודר בערוץ חמש לייב?

עוד לא נרגעתם?

קחו רגע…

עוד אחד, יש לי זמן.

אוקיי.

אז בסידרה הכי אינטנסיבית, ומרגשת בסיבוב הזה עד כה, ולא רק לישראלים העוקבים בשקיקה או תיעוב אחרי עלילות קינג דיוויד וקינג ג'יימס, תארח שיקאגו את קליבלנד, במשחק של להיות או לחדול עבור השוורים.

אחרי שבמשחק מספר 4 ג'יימס היה חלש, אבל קלע את סל הניצחון, הוא בא למשחק מספר חמש כמי שצריך להוכיח משהו (למרות שגם שונאיו כמוני לא חושבים שהוא צריך להוכיח כלום במובן הזה), ופשוט פירק את ההגנה של הבולס. יחד עם הפרובוקציות של וילואדובה, היכולת ההרואית של קיירי שקלע 23 על רגל וחצי, והפציעה של גאסול שלחו את קליבלנד ליתרון 2-3 בסידרה ועמדה נוחה לעלות לגמר המזרח.

החדשות הטובות מבחינת הבולס הן שפאו גאסול הודיע שיחזור וישחק במשחק מספר 6, ויתכן ומשחק הגבוהים בינו לבין ג'ואקים נואה יגרום לשני להיראות הרבה יותר טוב מאיך שהוא נראה עד כה בסידרה. נואה תורם עד כה 5 נקודות למשחק 10 ריבאונדים 2 איבודים ו-3 אסיסטים בלבד. בלא תרומה התקפית משמעותית ממנו ובלי התאוששות פלאית של גאסול, גם היכולת הטובה של רוז (23 נקודות למשחק), של באטלר (20 נקודות למשחק, 6 ריבאונדים, 2 חטיפות), ושל מייק דאנליבי (9 מ-20 מהשלוש), לא תספיק לבולס.

מהעבר השני קליבלנד ממשיכה להיות סוג של תעלומה, מצד אחד היא מצליחה לנצח, מראה הרבה אופי ונחישות במצב מאוד לא פשוט והיא עומדת על סף הגעה לגמר המזרח, שזה המינימום הנדרש עבורה. מהצד השני, הפציעה של לאב והפציעה הקלה של ארווינג, גרמו לכך שקליבלנד משחקת משחק שכמעט כולו ISO עבור לברון, זה ממש קשה לצפייה, ולפרקים זה מאוד לא אפקטיבי, כפי שראינו במשך רבעים שלמים במשחקים 4 ו-5.

בסופו של דבר דומה שקליבלנד, כמו גם קריירת האימון של בלאט ב-NBA, תחייה או תמות על לברון ג'יימס, בשלב הזה של העונה ובמצב שנוצר לא סביר לראות את קליבלנד מתחילה לשחק כמו סן אנטוניו (השם ייקום דמה) גולדן סטייט (וואו) או אטלנטה.

במצב הזה, צפוי לנו משחק לא מאוד אסתטי אבל אגרסיבי על גבול האלים, אינטנסיבי, ריגשי וצמוד.

ובסופו של דבר, האיש עם או בלי סרט הזיעה מנצח.

קליבלנד ב-2 

לוס אנג'לס קליפרס (3)  – יוסטון רוקטס (2) 05:30 ערוץ החזירים הרגיל (וחזירים HD)

לא ייאמן שהסידרה הזאת מגיעה לפוזיציה שבה אם הקליפרס לא מנצחים בבית הם מגיעים למשחק 7 בחוץ עם הגב לקיר.

הקליפרס עשו עד כה את העבודה עבור קבוצה שרוצה לנצח בלי יתרון ביתיות, הם ניצחו את משחק מספר 1, גנבו את הביתיות ושמרו עליה עד משחק 6, ועכשיו הכסף מונח על השולחן.

הרוקטס הביסו את הקליפרס במשחק מספר 5 הודות למאמץ שסוף סוף ניכר על הקבוצה הזאת שמתקשה לגבש זהות ברורה, אבל צריך להגיד את האמת, ניכר היה גם שהעובדה שזאת רק ההזדמנות הראשונה מתוך 3 עבור הקליפרס לסגור עניין השפיעה על רמת ההאסל של הבחורים של דוק, ולא נראה שהתבוסה נלקחה שם קשה מדי.

שימו לב לנתונים המגניבים הבאים על משחק מספר 5: הקליפרס קלעו 34% מהזריקות שלהם שהוגדרו כחופשיות או חופשיות מאוד, בעוד הרוקטס קלעו 64.7% מהזריקות שלקחו תחת שמירה צמודה. הרוקטס לקחו 36.6% מהריבאונדים שנפלו מהחטאות שלהם, וקלעו 64 נקודות בצבע.

ספוילר, זה לא יקרה שוב.

התחושה שלי לפחות לגבי הסידרה הזאת, שבסופו של דבר הדינמיקה שלה פועלת לטובת הקליפרס, שהצליחו לגנוב משחק בחוץ למרות הפציעה של כריס פול, ושהעובדה שאנחנו מגיעים לנקודה שבה הסידרה הזאת צמודה היא במידה רבה אשליה. אני מרגיש גם שיש פה 5 שחקנים שאתה יודע בדיוק מה תקבל מהם ואילו כריס פול, בלייק גריפין, דיאנדרה ג'ורדן, דוויאט הווארד וג'יימס הארדן. בדרך כזאת או אחרת או בשלב כזה או אחר הם ישיגו את המספרים שלהם בנקודות, ריבאונדים, אסיסטים ומה שצריך. המשחק הזה יקום ויפול על המשלימים.

השחקנים המשלימים של הקליפרס הם מעטים אבל איכותיים. אם ג'יי ג'יי ראדיק או ג'מאל קרופורד יתחממו מבחוץ (מספיק אחד) יהיה כמעט בלתי אפשרי לעצור את ההתקפה של הקליפרס, יש להם שני ביגמנים, אחד מהם בלתי עציר לחלוטין, ויכול גם לקחת את השומר שלו החוצה ולקלוע מעליו. יש להם את הרכז הטהור הטוב במשחק, ואין שום קבוצה שיכולה להתמודד עם החדירה של פול, הסגירה של בלייק גריפין וג'ורדן בצבע, או בתנועה אליו להאלי-הופ או שלא, וגם לסגור בצורה הרמטית את שני שחקני הפינה, זה פשוט בלתי אפשרי, אתה חייב לבחור את הרעל שלך, בטח אם אתה קבוצה שארבעה שחקנים בלחץ שומרים בה בכל זמן נתון.

אם מאט בארנס ואוסטין ריברס יוסיפו לתרום את התרומה הסולידית שלהם עד כה, זה יוסיף גם כאן .קשה להאמין שנראה את בייבי יואי… אה… סליחה, ביג בייבי, תורם יותר ממה שראינו ממנו עד כה וקשה להאמין שדוק יתן יותר אמון בספנסר הוז ממה שנתן בו עד כה.

בצד השני הרוקטס עדיין מחכים שאריזה (12 מ-31 מהשלוש) ברואר (1 מ-13 ל-3), או ג'ייסון טרי (12 מ-30) יגיעו לסידרה הזאת בקליעה מבחוץ, אי אפשר לנצח ב-NBA של היום בלי קליעה מבחוץ, זה פשוט לא קורה, ושאלוהים יעזור לי שג'וש סמית' יפסיק כבר לזרוק מבחוץ וילך לצבע (2 מ-12).

לא רואה את זה קורה.

הקליפרס ב-20

לפוסט הזה יש 584 תגובות

  1. תודה על הסיקור!

    גם אני חושב שקליבלנד-שיקאגו היא הסדרה הכי טובה בחצאי הגמר. נכון – הכדורסל אולי מכוער, אבל השחקנים פשוט נותנים את כל כולם על הפרקט.
    לגבי קליבלנד – נכון שעם לאב בחוץ וקיירי שמשחק פצוע לברון עושה את רוב העבודה, אבל אי-אפשר לקחת את הקרדיט ממוזוגוב, תומפסון ושאמפרט שעושים עבודה מעולה ונותנים הרבה האסל.

    לגבי קליפרס-יוסטון – זאת סדרה מאוד מוזרה, ששברה הרבה סטטיסטיקות ותחזיות עד כה –
    במשחק הראשון כולם היו בטוחים שהקליפרס יגיעו גמורים אחרי משחק 7 מול הספרס ועם פול בחוץ, אבל הם עשו את הבלתי ייאמן וניצחו ב-16.
    את המשחק השני הרוקטס ניצחו, למרות שפספסו יותר מ-20 שלשות ויותר מ-20 זריקות עונשין, דבר שלא קרה לאף קבוצה בפלייאוף.
    את משחקים 3 ו-4 הקליפרס ניצחו ב-25+ הפרש, אבל הפסידו את משחק 5 ב-21 הפרש – אף פעם קבוצה שניצחה פעמיים בסדרה מעל 25 הפרש, לא הפסידה ביותר מ-20 באותה הסדרה.

    ההיגיון אומר – שהקליפרס יסגרו הלילה סיפור בבית. הם הרי היו טובים יותר באופן משמעותי לאורך כל הסדרה.
    אבל אי-אפשר לדעת מה עוד מחכה לנו בסדרה – אולי הרוקטס ישוו הלילה? ואם כן – אולי הקליפרס שוב יתרמו לשיברת הסטטיסטיקות שהסדרה מספקת לנו, וינצחו את משחק 7 בחוץ? או שאולי יוסטון ישלימו מהפך, וירשמו את הפעם ה-9 בלבד שקבוצה חוזרת מפיגור 3-1?

    באמת שכבר אין לי מושג מה יקרה. במקום להמר, אני פשוט אקום ב-05:30 ואראה במו עיני מה קורה.

  2. פריוויו מצוין תודה רבה!!!
    מה קורה עם טאג' גיבסון? הליגה הרחיקה אותו מהמשחק??
    אגב לדעתי המשחק הזה יגמר בלפחות מורחק אחד

  3. תודה רבה על הפריוויו.
    מאמין היום שלברון ייתן משחק דומה לקודם שלו, אך קצת פחות טוב מה שיספיק לקאבס לנצח ב5 במשחק לא פשוט ואגרסיבי לשתי הקבוצות.
    המשחק השני הוא בגדר תעלומה מבחינתי, אין לדעת לאן הוא ילך, אז אהמר קליפרס עם הביתיות ב9.

  4. דור
    רק דבר אחד מפריע לי בפריוויו,אמנם אני מבין הראשונים והמרבים להתלונן על ערוץ הספורט והזובור שהם מעבירים את אוהד NBA העני,אבל צרם לי המינוח במילה חזירים הרגיש לי קצת לא במקום.תכתוב ערוץ הגזלנים/העשירים.
    חוץ מזה אחלה פריוויו ואם גאסול באמת משחק אני הולך עם שיקגו

    1. גם לי המונח חזירים נורא הפריע, מהסיבה שאף חזיר לא ניסה לשדוד אותי.

  5. באטלר לא נענש,
    דלאנדובה קיבל טכנית וקנס של 2000דולר.

    מישהו שם למעלה ממש אוהב את שיקגו, הוא היה צריך לקבל הרחקה וגם ברוקס עם הדחיפה שלו.

    בקיצור משהו פה לא תקין בעליל

    1. ברוקס היה צריך להיענש בחומרה.
      מה שהוא עשה זה חמור יותר מרוב העבירות על המגרש (כי תמיד ניתן לתרץ אותם בכך שהם היו בלי כוונה, אבל הוא בכוונה נכנס ללבות את האש).
      נשכבתי על הרצפה כמו דלבדובה וניסיתי לקום – גיליתי שבאופן אוטומטי צריך לחבר את הרגליים ביחד.
      אני לא חושב שהגיע לו טכנית ואני לא חושב שהוא עשה את זה בכוונה.

  6. אחלה אחלה פריוויו.

    לדוק ריברס ודיוויד בלאט יש רק משפט אחד להגיד לשחקנים בחדר ההלבשה:

    "win just one for the Gipper"..

    זה יעשה את העבודה.

    אגב, מהם הימוריו של המנח(ם ל)ס הגדול של אתר הופס?

    1. לדוק יש יתרון על בלאט, שכן הוא יכול להגיד גם את המשפט "win just one for the Nigger". משפט שאם בלאט יאמר אותו, שוב יחליש את מעמדו בקבוצה לעומת לברון.

      1. בהחלט.

        למרות שבלאט יכול להזמין את פיני גרשון להרצאת אורח בנושא "מהשחור ועד למוקה- קווים לדמותו של הכושי האמריקאי" ואז, רק אז, הוא יוכל להתייעץ עם לברון וג'יי.אר מה אסור ומה מותר לו לקבוצה.

  7. שיקגו ב5-10.
    פאו חוזר, יתרון ביתיות , הם משחקים על כל הקופה והם עצבניים רצח על ההרחקה הלא מוצדקת של טאג' גיבסון.

    1. ההרחקה היתה מוצדקת :
      החזיר האוסטרלי שיחק בבית … ובבית מותר לו לעשות עבירות …
      דייוויד הוכיח את היכולת הדיפלומטית שלו באין תגובה …. מאולי בשל כך לברון אוהב אותו …

      מן הסתם גם בשל הנסיון לגנוב קרדיט על מהלכים שהתנגד להם …

  8. "שימו לב לנתונים המגניבים הבאים על משחק מספר 5: הקליפרס קלעו 34% מהזריקות שלהם שהוגדרו כחופשיות או חופשיות מאוד, בעוד הרוקטס קלעו 64.7% מהזריקות שלקחו תחת שמירה צמודה. הרוקטס לקחו 36.6% מהריבאונדים שנפלו מהחטאות שלהם, וקלעו 64 נקודות בצבע."

    נו באמת
    הסטטיסטיקה הזאת תהיה זהה רק עם הקבוצות הפוכות במשחקים שהקליפרס ניצחה..

    1. היא לא הפוכה במשחקים שיוסטון הפסידה, אבל היא שונה וזה היופי שבה, היא מראה שקרה כאן משהו חריג כדי שיוסטון תנצח בצורה כה משכנעת

  9. יופי של סיקור מקדים, תודה.

    אחרי משחקי הלילה, נזכרתי במשהו ש- danger mouse אמר פעם:
    "כלום לא יכול לקרות לך כשאתה נופל!
    זו הנחיתה שצריכה להדאיג אותך…"
    ג'ון וול – לתשומת ליבך.

    אני לא זוכר סדרה שעוררה כל כך הרבה אנטגוניזם –
    השנאה ללברון,
    הביקורת על בלאט,
    הביקורת על תיבודו,
    הפרצוף החמוץ של תיבודו,
    ה- ups and downs של רוז,
    ה – downs של נואה,
    ושוב השינאה ללברון (התיעוב שרוחש האשך, מחייב אזכור נפרד)

    אז זהו, הלילה יפתרו לא מעט סוגיות שהסדרה העלתה:

    מי ששנא את לברון, ימשיך לשנוא, אבל הלילה הוא הולך לעשות את אחד הדברים בהם הוא מצטיין – לנצח את שיקאגו. ובדרך משכנעת, כזו שגם תנמיך את הלהבות מסוגיה 2 (בלאט)
    לפחות עד מסיבת העיתונאים, שם לברון שוב ימצא את הדרך למזער את בלאט…
    תיבודו יאמן הלילה בפעם האחרונה את שיקאגו.
    ולפרצוף החמוץ שלו, בסיס אוהדים חדש יאלץ להתרגל
    (יוסי, אני ממש מקווה שתיבודו לא ינחת בניו אורלינס. דייויס לא ישרוד אותו…)
    רוז יקבל שנה הבאה הזדמנות חדשה, תחת מאמן חדש. הוא הראה בלא מעט משחקים השנה בפלייאוף, שעדיין יש לו את זה.
    נאחל לו (וליונתן) יותר ups מ- downs.
    נואה כבר לא יחזור להיות נואה של פעם. לשחקני אנרגיה מסוגו תאריך תפוגה שמגיע בהפתעה.
    והאשך? הוא ללא ספק ימשיך לתעב את לברון כל הדרך לפיינלס.

    ולגבי המשחק ב-L.A?
    אחרי מיליון זריקות עונשין, ואין ספור תגובות של
    "המשחק כל כך גרוע, שכבר יותר נעים לצפות בשידור החוזר של הפרצוף החמוץ של תיבודו"
    הקליפרס יעפילו לראשונה בתולדותיהם לגמר המערב.

    (זה לא ניחוס!!! הפעם כל תחזית תהיה בול פגיעה)

    1. אני כ"כ מקווה שאתה צודק לגבי סתי הסדרות.
      למרות שבא לי ששיקגו ינצחו היום וקליבלנד בראשון. מגיע לנו משחק 7 בסדרה הזאת ועוד בשעות נוחות בשעון המקומי שלנו זה יהיה נפלא.

      לגבי קליפרס, אני ממש מקווה שיעלו היום ולא ייהיה משחק 7. אחרת יהיו לי 3 ימים קשים מאד, שלא לדבר על האפשרות שיוסטון עוד יהפכו את זה….

  10. אני שונא, אבל ממש שונא, להיות זה שצריך לסנגר על ערוץ הספורט (שמחלטר גם כערוץ הבית של ברצלונה) אבל….
    לאחר שמי שאחראי נתן לגזלנים לפתוח את ערוץ הפלוס, שכנראה יש מי שמשלם עליו אקסטרות, אי אפשר ממש להאשים אותם על כך שהם משדרים שם את המשחקים המעניינים.
    למי שזוכר, לפני שנים הכל שודר בערוץ הרגיל, שהיה אז היחיד. כאשר הם רצו לפתוח ערוצי תשלום, אמרו להם שאסור להעביר תכנים מהערוץ הפתוח לסגור. מה הם עשו? הפסיקו לשדר את הnba לשנה, ואז העבירו אותו לפרימיום.
    מכיוון שלא עשו להם דבר אז, היום אין כבר כל כך על מה להלין

      1. זה ממש דורש בדיחת דודו אהרון על במת הבידור באקרון..
        ולטובתך, אני מקווה שהפוסט שלך לא מבטל את הניחוס של מנחם..

  11. דור , אני מצטער שאני "מציק" עם זה , ועוד בפריוויו , אבל מה עם הפרק השלישי על ההיסטוריה בין ה-NBA לארה"ב?

    1. טוב שאתה שואל!

      הפרק שלישי יעסוק בניקס, מאחר וכל פעם שמשהו טוב קרה בהיסטוריה של הניקס מייד לאחר מכן קרה משהו שגרם לי לדיכאון קל על סף אשפוז, זה לוקח דיי הרבה זמן, אני בערך באמצע, מקווה למצוא זמן בסופ"ש להתקדם ולפרסם לכל המאוחר בסופ"ש הבא

  12. נכנסתי לווינט לקרוא את עמיר פלג (קצת בידור לעת ערב), ושמתי לב שלידיעה במדור כדורסל עולמי על הניצחון של אטלנטה הלילה מוצמדת תמונה של דיויד בלאט…
    כמה שזה מגוחך, זה הזכיר לי לבקש מרועי לחזור לכתוב את "הכותרות של וואלה".
    אז הנה אני מבקש (אולי מדור שבועי? :))

  13. מה שבאמת יפריע לי אם הרוקטס יעשו מהפך היא העובדה שאירוח משחק 7 אצלם הוא רנדומלי לגמרי מכיוון של-2 הקבוצות היה אותו מאזן, ורק בגלל החוק הדפוק של ראשות בית יוסטון סיימו מקום 2.

  14. מישהו יודע אם זריקות התאבדות בסוף רבע נחשבות בסטטיסטיקה ? זה לא הוגן לשחקן שזורק ויודע שאין סיכוי שהוא יקלע

    1. עבירה ראשונה שרקו תוקף כשהרגל של גאסול הייתה באוויר (התמקמות ממש לא הייתה) והשניה גם די גבולית עם דנליבי.
      לברון לא נוטה להיכנס לבעיית עבירות.

      1. אני רק אומר לפי מה שאני מכיר מהליגה.
        אני לא חושב שיש מקום להרחקה, אבל זה לא יפתיע אותי אם ישרקו את זה.
        אני אתקן, אני מקווה שלא ירחיקו, זה פלייאוף, אבל מירוטיץ הסתכן מאוד כשעשה את הפאול.

    1. האמת היא שיכול להיות שהוא לא זוכר מה הוא לבש המשחקים הקודמים עם כל מה שהוא עובר שם..
      אני במקומו הייתי רוצה לשכוח חלקים נבחרים מהשבוע האחרון..

  15. איזה בטחון שומפרט קיבל. קיבל כדור ליד הסל, עלה להתקפה בלי לראות את לברון לידו ובנונשלטניות קבל שלשה כאילו אנחנו באימון

  16. מנחם, עם ההיכרות שלנו עם ת'יבדו, אתה באמת חושב שיש איזהשהו סיכוי שהוא יכניס עכשיו את מקדרמוט?
    למה זה מפליא אותך כל משחק מחדש?

  17. אני עובד על מאמר להבוקר אז אני צופה עם אשתי (היא בתהליך עזיבת הלייקרס ואימוץ הקאבס כי היא דלוקה על טימוטי מוזגוב), ואגיב רק כשאסיים.
    המשחק של בלאט. אין מה לדאוג

  18. כמה מסקנות של מישהו שמבין עניין-
    1- רוז לא במשחק, גמור מעייפות
    2- בוקס אאוט של קליבלנד נדיר!!
    3- דלהבדובה ענק

  19. קליבלנד עשו התקפות יפות, השלשות היו חופשיות. זה נראה כמו בידוד רגיל של ג'יימס ואז פתאום יש כמה מסירות יפות

  20. תגידו זה רק אני או שהדבר שרוז הכי איבד מאז הפציעות שלו , זה השליטה שלו בכדור?
    יש לו העונה ובפלייאוף כל כך הרבה איבודי כדור שנובעים מזה שהוא איבד שליטה על הכדור , כאילו דיאנדרה גורדן מכדרר

    1. לא מסכים… ההגנה של הקאבס לא נותנת open looks, הכל באשמת ההתקפה הדפוקה שנואה נמצא למעלה, זה פשט 5 נגד 4 כששומרים על הקשת…

  21. קליבלנד מאיטה את הקצב ועדיין ההגנה של שיקגו לא מתפקדת. לברון חופר בבידוד ואז במקוםללכת עם הראש בקיר מוסר לשחקן לשלשה וסוויש. זה לא נראה מהלך שקשה לבלום, מה התשובה של תיבודו ?

    1. הבעייה שהוא כל כך יעיל בראש בקיר הזה אם לא מביאים עזרה, שהם חייבים להביא את השחקן שיעזור, ואז יש לקליבלנד זריקה חופשית לגמרי כמעט. היום השחקני משנה שמים את זה. לפחות בינתיים

  22. ששאר הקאבס טובים הם קבוצה שלא חייבת את לברון
    בשיאו והוא כרגע מושך את ההגנה ועושה כמעט עבודה סמויה.
    הקריאה של אחד את השני בקאבס כולל המסירות והחטיפות
    המהירות היו מפתיעים יחסית לקבוצה חדשה

    1. אתה מדבר שטויות.
      לברון חודר ומושך תשומת לב מלפחות 3 שחקנים בהתקפה. בלעדיו כל הזריקות הפנויות שהם מכניסים לא היו פנויות והאחוזים היו צונחים.

      הוא עושה בשכל כי הוא לבד לא יכול לנצח והוא עושה את זה מצוין עד עכשיו למרות שבאופן אישי מבחינת תפוקה ומספרים הוא לא מביא משחק מי יודע מה עד עכשיו.

  23. הלילה הוא אחד הלילות (שהשנה היו לא מעט מהם) שבהם לברון נראה כאילו הוא "איבד את זה" –
    הצעד הראשון כבר לא כל כך מהיר, הזינוק כבר לא כל כך גבוה, ואין את הסיומת הבלתי ניתנת לעצירה ליד הטבעת.
    יש ללברון עדיין משחקים "לברוניים" לחלוטין (המשחק הקודם)
    אבל כמותם הולכת ופוחתת.

    1. אי אפשר להתעלם מזה שבמשחק הקודם נתנו לבאטלר להתמודד איתו לבד והיום הם מביאים עזרה. זה לא מקרי שיש לו במחצית הראשונה יותר אסיסטיים מאשר בכל המשחק הקדום.

      1. העזרה מורידה את התפוקה של לברון אבל קליבלנד קלעו 6 שלשות או יותר שהיו בגלל העזרה על לברון.
        אני חושב שבמבחן התוצאה זה נכשל.

        1. זה לא כאילו לראשונה בקריירה מביאים על לברון שמירה כפולה.
          השנה לברון קולע פחות נק', באחוזים הרבה פחות טובים (8% פחות מבשנה שעברה) ומאבד יותר כדורים.

          ישנתי טוב, תודה.

  24. וזה לא מובן כמו שעגל אומר אלו לא שחקנים שהיינו סופרים
    לפני (חוץ מקיירי) מי שם עלהם לפני אף אחד.
    התשובה היא :המזל של בלאט
    והאנרגיה שהוא מביא
    הייחוד והאיחוד.
    המזל

    1. אוסף ההבלים שאתה אומר זה פשו עלבון לאינטליגנציה. לא היה אכפת לי שתזהם את האתר בשטויות האלו, אבל חבל על הי
      לשים שנכנסים, הם עלולים לחשוב שאתה איש רציני

  25. עבור האנשים שמצליחים לקום רק למחצית השנייה, מישהו יכול לעדכן מה קרה לקיירי? (האיש מתחיל להצטייר כנס רפואי..)

  26. עגל הנביא
    בהקשר לאמונתו ותמיכתו בבלאט בזמן שהספידו אותו
    והקאבס היו 19-20 משהו כזה.
    קריאת עתידות אצל עגל ולדי ומומי

  27. בלאט מקבל עכשיו דיבידנדים מכל הזמן שהוא נתן לדלבדובה לשחק, גם ברבעים אחרונים! ופתאום הפרשנים אומרים שהוא שחקן טוב

  28. קאק אלעד רבין המחזה ששונא את מנחם והאתר פוניגמון
    גנרל שוויצקורף מנחם מור דוב גריזלי כמה כינויים
    מרחם עליך באמת
    אף אחד לא רוצה לשחק איתך
    אף אחד לא רוצה להיות חבר שלך פה
    והתגובות הכעוסות תמיד שלך
    מראו על זה שאתה אדם סובל וכואב
    מסכן עזוב אותנו
    עשינו עליך חרם וללא טיפת כבוד עצמי אתה מתחנף
    הסבל שלך ילך ויגבר
    היה שלום גלמוד

    1. היה שלום איש משעמם עד מוות .
      מלבד חנופה רגעית לכל מיני מגיבים , אתה חד משמעית האיש שהכי פחות מבין כדורסל באתר. לדורותיו

  29. כל מהלך טוב של קליבלנד ברבע התחיל מלברון בפוסט.
    אולי הוא איבד הילוך, אבל הוא עדיין חכם, וב-2 מידות גדול מבאטלר.

  30. אלעד רבין המתחזה אתה לא מעניין פה אף אחד,
    מלקק ומתחנף לאתר שקוראיו לא לרמתך
    מה אתה עושה פה?
    פאטתי מעורר רחמים מסכן
    הטיפש שהוא טיפש מיילא (יש דברים בהם אני טיפש אבל בלקרוא מצבים
    פסיכולוגיים אני מצוין) לך לטיפול דחוף!!!
    אך הטיפש שחושב שהוא חכם מכולם זה הכי ירוד שיש.
    רבין כאיוב הסובל
    תפסיק להתחנף
    תתנדף

  31. נראה לי מרחמים על רוז שהוא חודר לסל, שיעשו עבירה כוס אמק

  32. וילנובה מדהים …וזה לזכות בלאט
    כל הכבוד לבלאט שבלי 2/3 כשגם השלישי לא בשיאו הוא עושה ביה"ס לשיקגו

  33. עד עכשיו בלאט עשה בית ספר לתיבודו. בלי קיירי מהרבע הראשון, וקליבלנד דומיננטית לחלוטין. לא כל כך מצליח להבין איך, זה נראה שדווקא ההגנה שלהם בילתי חדירה.

    1. האמת שיש לי ספק. במזרח משחקים הגנה חזקה מאוד. כמו ממפיס, רק שבפלייאוף מעלים עוד יותר רמה. עם כזאת הגנה, קליבלנד לא צריכה התקפה טובה, הבידודים של לברון מספיקים. אם קיירי גם ב 80-100% אז בכלל, ההתקפה מסודרת.

      לא אומר שקליבלנד ינצחו, ג"ס פייבוריטים, אבל לא חושב שזה יהיה קל.

      1. בכושר הזה כל קבוצה מהמערב חוץ מדאלאס לוקחת את קליבלנד. שיקגו פשוט לא מצליחים להכניס את הכדור לסל וזה לא רק בגלל ההגנה של הקאבס.

    1. גם אם יהיה בחוץ (ואני מוכן לשים כסף שהוא בפנים)
      תהיה לו עבודה …אחרי המשחק הזה אני שוכנע בכך.
      כמאמן ראשי כמובן

  34. אם הייתה עוד תקווה לתיאבדו להישאר היא נמוגה משחק חלש ואנמי
    בסדרה שהייתה צריכה להיות שלו (לפחות סיכוי ממשי )
    ממש משחק עלוב …הוא יכול לארוז את המזוודות .
    סף שבירה כ"כ נמוך …זה בדיוק הפוך מהקבוצות של דיוויד שיהיה חייב לזכות לקרדיט ובעיקר להערכה אמיתית

  35. אני פשוט לא מבין את זה. הבולס שבורים מנטלית, אסור להראות ככה במשחק 6. שחקני החמישייה שלהם לא מצליחים לעצור את דלבדובה@#$@#$
    חייבים להוריד לו את היד. פשוט לא הגיוני

  36. בניגוד לקליבלנד שיש להם אמון בצוות המקצועי (לא יודע אם בלאט או לברון, אבל יש אמון שתמיד אפשר לחזור) שיקאגו פשוט נשברו, זה מראה חוסר אמון מוחלט בתיבודו!!

    1. בקיצור, מאמנים אמריקאים (לא בלאט) הם בולשיט אחד גדול. הכי מצחיק זה שטיבודו עוד ייכנס להיכל התהילה על כך שהוא גמר על הברכיים של רוז ועוד כמה שחקנים בדרך.

  37. יונתן לא נורא קיבלנו בונוס לא צפוי שרוז חזר לשחק והוא שחקן ששווה
    מאד לצפיה עם ריחופים ותנועתיות מבריקה
    אולי תיבודו ילך מה טוב.
    שיקגו קבוצה ענקית

  38. לברון לא יודעשחסר לו ריבאונד אחד ?! זה לא יאמן, הרגע הוא נתן לסמית' לקחת ריבאונד שנפל כמעט לתוך הידיים שלו. ממש נראה שהוא לא מודע לזה. היה יכול כבר לקחת ריבאונד ולטוס לספסל לנוח

      1. זה יאמר לזכותו של לברון, שכל הזמן צריך להילחם נגד הסטטיסטיקות של ההסיטוריה (מייקל וכ"ו) וכאן היה יכול להוסיף טריפל דאבל במאמץ אפסי ולא עשה זאת

  39. בקיצור, מאמנים אמריקאים (לא בלאט) הם בולשיט אחד גדול. הכי מצחיק זה שטיבודו עוד ייכנס להיכל התהילה על כך שהוא גמר על הברכיים של רוז ועוד כמה שחקנים בדרך.

  40. ניהול המשחק של לברון מהפוסט תוך ניצול מקסימלי של החורים שהדאבל-טים עליו יצר, הוא הגורם העיקרי שאפשר לשחקנים המשלימים להעלות את רמתם.
    אני מאחל לאוהדי קליבלנד, שלברון יחזור לאמץ כמה שיותר את המשחק עם הגב לסל, כי זו הדרך האופטימלית של קליבלנד לנצח בפלייאוף.

      1. הכבוד מגיע למנחם בלבד.
        אני לפני המשחק הכרזתי על קליבלנד כמנצחת,
        תוך התנערות מתווית "המנחס".
        (כמובן שהסאנס, הקבוצה שאני אוהד כבר 30 שנה, תמשיך לסבול מנחת זרועי, כנראה גם ב-30 השנים הקרובות…)

      1. אני בטוח שבלאט התחנן ללברון כבר ממזמן שיעבור לפוסט.
        מי שזוכר, גם במיאמי ב-2012, הפציעה של בוש הכריחה את לברון לעבור לפוסט במשרה מלאה, ובדיעבד הייתה סיבה משמעותית לאליפות של מיאמי.

    1. בזמן שאתה צופה במשחק וכותב הומור כאן, אני צופה ומכין שני מאמרים למחר שלמחוסרי עבודה כאן יהיה מה לעשות היום. אז ההומור שלך אותי לא מצחיק.

  41. ראיתי עכשיו את צ'ארלס בארטון בצוות האימון של הקאבס?
    אם כן זה "מינוי" של בלאט, שצריך באמת אנשים "שלו" בסביבתו הקרובה

  42. יבור מעניין המידע ותמיד אוהב את המידע שלך.
    +5 לבן על החמוצים
    תודהעל הרבה תגובות כייפיות עם ראיה וניתוח משובחים של המשחק.

  43. הנתון הכי מעניין (אותי לפחות) במשחק שהיה זה הריבאונדים, קליבלנד ניצחה 53-32 בריבאונד, שזה מראה כמה שיקגו לא נלחמה היום כמו שציפינו שתילחם.
    16 ריבאונד התקפה לקליבלנד לעומת 9 של שיקגו, תומפסון עשה עבודה מצויינת מתחת לסלים עם 6 ריבאונד התקפה.

  44. גיא מה שאתה כותב עלברון בפוסט יתכן ונק מפתח שאפילו
    מאמנים לא רואים.
    אתה נשלח להיות עוזר מאמן לבלאט לשכנע אותו לעצתך,
    אם הייתי שולט בזה הייתי שולח כמה מכם לתת עצות
    ברצינות

    1. אני זכיתי לראות את בלאט במשרת האימון הראשונה שלו, כמאמן/שחקן בהפועל נהריה, בעונה שהעלה אותם לליגה הראשונה.
      הלוואי עלי מעט מהבנת הכדורסל של בלאט.
      הבן אדם צריך ללכת בין הטיפות של הוריקן האגו שמשתולל בקליבלנד ולנסות לאמן.
      הרבה מאמנים אחרים כבר היו טובעים…

  45. גיא יודע שזה אולי לא נשמע הגיוני, אך קראתי על מקהייל (פרנקשטיין)
    ופשוט הערתי את השכונה בקול צחוק. (עייפות ואז פתאום ראיתי את זה
    קורה שמעיפים אותו) והתפוצצתי.
    תבורך תמיד! גם על הצחקות מרובות בעבר

  46. האמת שהפתיחה לא כזאת רעה בהכרח עבור הרוקטס – הקליפרס כמעט לא החטיאו, יוסטון בקושי פוגעים, ובכל זאת זה לא כזה הפרש גדול בינתים..

      1. לדעתי גם יוסטון הם בערך עם 1 ממשהו מה-3.
        כמו כן, יוסטון החטיאו לא מעט ליי-אפס וזריקות ל-2, ואיבדו 4 כדורים.
        סך הכל להיות ב מינוס 4 אחרי איך שהם נראו (רע) אז המצב לא כזה רע.

  47. הייתי מציע לדיאנדרה להוריד את הווארד לאותיות, הבעיה היא שהוא אנאלפבית…

  48. דובי מה שם הפיצריה מסעדה בערד? והכתובת,
    כנראה אגיע לערד היום.
    לפני דק חששתי שגיא שמצחיק כל כך וגם דובי
    ממש אעיר את השכונה
    שניכם זה חזק

  49. יש הרבה ביקורת על הכדורסל ששוחק בסדרה בין קליבלנד לבולס.
    אבל יש לזכור ש-2 הקבוצות נתנו משחק הגנה יוצא מן הכלל, ושיחקו באגרסיביות שהייתה גורמת למפלים של דמעות בקרב יוסטון והקליפרס
    (אני כבר מדמיין את ריברס מגיע למסיבת העיתונאים עם עיניים נפוחות מבכי…)

  50. לברון גילה את הסוד של כל השחקנים הגדולים, וויתר על האגו: הולך ללואו פוסט ומנצל את יתרון הכוח או את הדאבל טים. כל כך פשוט, כבר חמש שנים אני מחכה שיעשה את זה. בטח מנחם יכתוב על זה פוסט בקרוב.

  51. הדבר המוזר ביותר עבורי הוא אפלטון. לאן הוא נעלם כשקבוצתו מסוגלת לנצח הערב? מוזר כמו היעלמותו של K-700

  52. ההופעה של גריפין כה מרשימה. הבחור שנה חמישית בליגה, בן 26, ומשנה לשנה הוא משתפר, ובפלייאוף הזה הוא פשוט בשיא.

  53. למה חצי מהמשחק אני צריך לראות את הבעלים המעפן של קליפרס ?

  54. טוב מחצית ראשונה טובה סך הכל.
    האם נראה שוב בלואו-אאוט של הקליפרס ברבע השלישי כמו במשחק 3? או שהמשחק יישאר צמוד עד הסוף, מה שקרה רק במשחק השני בסדרה עד עכשיו?

  55. לא מבין איך דווקא ריברס לקח עכשיו טיים אאוט. איפה מקהייל???
    ואיזה סל של גריפין, וואו..
    אם לא יקרה באמת משהו חריג, אז זהו, הסדרה הזאת של הקליפרס.

  56. החולשה של הארדן בולטת במיוחד לאור העובדה שזה מול הקליפרס – לא בדיוק ההגנה הכי חזקה ב-NBA.

    בנוסף, קרי ולברון, במשחקים שהם פשוט לא פוגעים, הם מוצאים דרכים נוספות לעזור לקבוצתם לנצח.

  57. חייב להודות שהיו לי ספקות לגבי גריפין, אבל הוא מוחק אותם בפלייאוף אחד – אחד.

  58. מקהייל משתמש בהאק א-שאק כשיוסטון חזק בעניינים ושוכח מהאסטרטגיה הזאת כשהקליפרס בעניינים. go figure..

  59. כנראה שמה שהרוקטס היו צריכים לעשות כדיי לשחק ברבע ה3 זה להיות בפיגור 19. השאלה אם זה לא מעט מדי ומאוחר מדי.

  60. איך דוק שומר על ריכוז עם הזוג עופרים היפייפה הזה מאחוריו ?

  61. תסלחו לי, אבל את שתי הקבוצות המטומטמות האלו, קליבלנד קורעת.

  62. לא ייאמן. ההרכב של הווארד, סמית, אריזה, ברואר וטרי היה ענק.
    במקום מקהיילה הייתי משחק הבא מעלה את ברואר לחמישייה במקום טרי. מה שהוא נותן להגנה של יוסטון זה יקר מזהב.

  63. ברגע שיוסטון התחילו לנגוס יפה בפער לא רציתי לעשות ג׳ינקס כאן בבלוג, אבל מה אני אגיד לכם? פשוט טירוף!!
    רק לא לבעוט בדלי במשחק 7, בבקשה!!

  64. 49-15 עד השלשה בשנייה האחרונה 119-108 יוסטון אחרי שהיה
    70-89 ל.א ועוד בלי הארדן
    במילה אחת מדהים ,בעוד מילה הזוי .
    איזה פליאוף !

  65. יוסטון הראו שיש להם יותר אופי משיקגו.
    לא התיאשו – המשיכו לשחק חזק גם כשכולם כבר חשבו שזה אבוד (ראיתי עם הבן שלי – בן 4- את הרבע השלישי – ובסופו לקחתי אותו לגן. בדרך הוא אומר לי – האדומים עצובים כי הלבנים ניצחו… אמרתי לו – הם מנצחים בינתיים, אבל יש עוד קצת זמן… מהפה שלי לאלוקים..).

    אני מאמין שיוסטון בבית ינצחו. אבל יהיה קרב קשה.

  66. הארדן עם 23, הווארד עם 20, סמית עם 19, ברואר עם 19, ג'ונס עם 16, אריזה עם 13.
    לעומת זאת קליפרס 31 של פול, 28 של גריפין ו15 של רדיק וזהו.
    משחק קבוצתי עצום גם בהגנה וגם בהתקפה של יוסטון ברבע הרביעי.

  67. משחק כזה צריכים"לשבת עליו" כמה שעות לפני שניתןלדבר עליו.
    אז אני הולך עכשיו לישון, ואולי מחר (היום) יהיו לי כמה דברים לומר שבוערים עתה במוחי.
    לילה טוב

  68. 60 ריבאונדים לעומת 41! מתוכם 21 של האווארד. אין ספק שיוסטון רצו יותר. זה הרבה מעבר לנושא של הקליעות שלא נכנסו פתאום לקליפרס

  69. אני כמו משה רבנו, הולך עם הקבוצה במדבר 82 המשחקים כל לילה, וכשמתחיל הדבר האמיתי אני לא זוכה לראות אותו.
    הווארד מפלצת פלייאוף!

    1. משה רבנו פחות בקטע של להנהיג ולכתוב את עשרת הדברות ולהפוךצמקלות לנחשים ולדבר עם אלוהים וכאלה. יותר בקטע של לשבת תקוע על איזה הר אחרי שפיסטנתי איתם 20 שנה במדבר ולא להיות שם לפריסה

  70. הקאמבקים ההזויים האלו מוזרים מאוד, ומעידים על כשל מובנה, יותר מדי פעמים זה קורה בNBA רק לי זכור משחק דומה של הקליפרס עצמם מול הגריזליז, ועוד כמה ריצות כאלו.

    זה מה שקורה כשלמאמנים אין את השליטה בקבוצה, והכוכבים למעשה מנהלים הכל, פתאום זה מתחיל להתפרע ולברוח לגמרי בלי שום אפשרות ללחוץ על הברקס.

    באריופה דברים כאלו נדירים הרבה הרבה הרבה יותר.

    וודאי לא תוצאה הזויה כמו 40:12 ברבע רביעי קריטי בסידרת פליאוף,(עד שלשלת הגארבג' של כיס פול).

    1. וואלה, יצא לי פה ושם לראות משחקי-היעלמות כאלה גם באירופה. אולי הממדים שם פחות גדולים מ49:18 כמו שהיה פה הלילה, אבל זה בין היתר נובע מכך שזמן המשחק הוא גם קצר יותר..
      מסכים שבנבא למאמנים יש פחות כוח לעומת אירופה, אבל ההיעלמות של הקליפרס ברבע הרביעי נבעה יותר מהגנת לחץ מוצלחת של הרוקטס, ופחות משטויות של הכוכבים של הקליפרס.
      מול סן אנטוניו, במשחקים 6 ו-7 ניתן היה לראות שפול וגריפין יודעים להקשיב יפה מאוד לריברס.

        1. כשיש הגנה לוחצת, גם אם שחקן מצליח להגיע לליי-אפ נוח, הוא מחטיא.
          מה גם שאחת מההחטאות שלו לקראת הסוף נבעה מגג אדיר של סמית׳.

  71. בפלייאוף 94 יצאתי מהבית בסוף משחק של הרוקטס שהיו בדפיציט ענק, כדי להספיק למשחק הבא באותו ערב אצל חברים. כשהגעתי לבית החברים גיליתי לתדהמתי שיוסטון עשו קאמבק מדהים ברבע האחרון ולקחו את המשחק.

    איך זה נגמר בסוף כולם יודעים 😉

  72. הקליפרס באיבוד שליטה מוחלט
    הם ניצחו את יוסטון בקלות ב 2 המשחקים הקודמים באל איי
    הם נכנסו לרבע האחרון בפלוס 17
    ראבק הם היו צריכים לשחק רבע אחד בינוני
    לא יאמן שהם בכלל בסיטואציה של משחק 7

  73. תודה על הסיקור
    יושב לי פה על מדשאה (סינטתית) עם הכלבה שלי בלב בני ברק.
    לא משנה כרגע הסיבה אבל ה״תריפלך דאבל״ של לברון שהזכרת הסתדר לי בול עם הסביבה 🙂

    1. הוא אכן היה חלש מאוד, הסיבה העיקרית היא שפעת שהוא עוד מתאושש ממנה (מסתבר שגם במשחק 5 הוא סבל ממנה).
      מקווה שיומיים מנוחה עכשיו יעזרו לו להתאושש. סמית׳ וברואר לא ייתנו כל יום משחק שכזה, הרוקטס חייבים הארדן בריא לניצחון במשחק 7!

  74. זה היה אחד המשחקים הטובים של לברון שראיתי.
    באמת.
    הוא כמעט לא עצבן אותי, מסר ואשכרה נראה כמו חלק מהפאזל.

    מדהים

    1. אני ממש לא מאמין לתגובה הזאת. מי גנב את זהותך?
      תכלס הוא נתן את הקטע המעצבן והמרוכז בעצמו במסיבת העיתונאים….

      1. נכון! איך עלית עלי?
        בשם זה התכוונתי לרמז על אשך ימין שנשר לי… כמו טל על גבעול בשעות הבוקר המוקדמות… לא חשבתי שמישהו יעלה על זה ויבין את האסוציאציה… אשרייך

כתיבת תגובה

סגירת תפריט