חם מהתנור: מונטי וויליאמס פוטר מניו אורלינס/רועי ויינברג

קבוצה נוספת נפרדה ממאמנה, שהפעם מדובר בניו אורלינס פליקינס, ששיחררה את מאמנם, מונטי וויליאמס. וויליאמס בן ה-43 ניצח 45 משחקים העונה, והגיע עם ניו אורלינס לראשונה לסיבוב הראשון, אבל הודח בסוויפ מול גולדן סטייט. ב-5 עונות מלאות כמאמן, כולן עם ניו אורלינס, וויליאמס ניצח 173 (43.9% הצלחה), אחוז ההצלחה הנמוך בתולדות המועדון, והגיע פעמיים לפלייאוף-העונה וב-2011. בנוסף, הוא לקח מדליית זהב באליפות העולם בכדורסל כעוזר מאמן ארצות הברית.

"לבצע החלטה כ"כ קשה זה אף פעם לא קל, במיוחד כשמדובר בדמות כמונטי וויליאמס. אנחנו מודים למונטי על הטיפול והמחויבות לקבוצה בכלל ושחקניה הצעירים, בפרט אנטוני דיוויס", אמר סגן נשיא הקבוצה, מיקי לומיס. "בזמן שנמשיך לחזק את הסגל, נטפל גם באיוש משרה זו. אנחנו מאחלים את הטוב ביותר לוויליאמס בהמשך דרכו". דל דמפס, מנג'ר ניו אורלינס שחוזהו אמור להסתיים בקיץ, ישאר בקבוצה.

נותרה לוויליאמס שנה אחת מובטחת בחוזהו, שלא תצא לפועל. לא ידוע מי המועמדים להחליפו, אבל כנראה רנדי איירס, עוזר המאמן הבכיר בניו אורלינס, יהיה אחד מהם. איירס שימש עוזר מאמן בניו אורלינס, וושינגטון, פילדלפיה, ואורלנדו, ומאמן ראשי במכללת אוהיו סטייט. בנוסף, הוא אימן את פילדלפיה למשך רוב עונת 2003/04, וניצח 21 משחקים מתוך 52.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 25 תגובות

  1. האמת שאם נהיה רציניים, שיטת הבידודים של פרנקו מאוד מתאימה ל-nba – בפרט בקבוצה כמו ניו אורלינס ש… טוב לא משנה 🙂

  2. קצת זכרונות מאיירס בפילי.:
    הוא היה עוזר של לארי בראון למשך 5 שנים, ואחרי שלארי בראון עזב הוא קיבל את המושכות לאימון הקבוצה. (2004 נדמה לי)
    באותה שנה פילי הביאו לצד אלן אייברסון ודרק קולמן את גלן רובינסון . איירס לא הצליח להשתלט על הברדק והאגו בחדר ההלבשה, הקבוצה נראתה רע. והכוכבים פתחו את הפה עליו בכל הזדמנות.
    הוא פוטר אחרי 52 משחקים במיוחד כדי להשתיק את גלן רובינסון שממש לא היה מרוצה מכמות הדקות שקיבל , והיותו אופציה שנייה או שלישית בהתקפה.
    למעשה איירס נקלע לסיטואציה כמעט בלתי אפשרית למאמן טרי בליגה- אני מקווה שהלקחים הופנמו מבחינתו.
    לא יודע אם זה הדבר הנכון מבחינת הפליקנס…….

  3. כנראה שגם שם קוראים את הופס כי את הביקורת שלי על התפקוד של המאמן לא חסכתי כל השנה.
    אפשר היה להוציא מהם יותר
    למרות שלזכותו עונה מלאת פציעות והעפלה היסטרית לפלייאוף

  4. אף מאמן אירופאי לא יצליח ב-NBA. אלף הידע שלהם דפוק מלידה, ובית הם לא מבינים אמריקאים ולא מבינים שהם פחות חשובים מהשחקנים.
    (דייויד בלאט הוא אמריקאי, והגיע הזמן שנפסיק לכנותו 'ישראלי').
    מסינה כבר ניזרק מס"א.

  5. מאמני הכדורגל של המכללות יודעים יותר תיאוריה מכל מאמן אירופאי. אז מה? משהו יביא מאמן אמריקאי לאמן בליגה האנגלית? (איך 'מה שמו, שכחתי' הישראלי ממלבס שבקושי מדבר, ואנגלית הוא לא יודע, קיבל לאמן את צ'לסי זו החידה הגדולה ביותר בכל הספורט שאני יכול לחשוב עליה

    1. מנחם, שלוש התגובות האחרונות שלך הן אות ומופת לשטויות במיץ עגבניות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט