מעורב הופס ליום חמישי בערב / מנחם לס

1. דולן שוכר את ה-SEX ABUSER אייזיה תומאס לנשיא קבוצת הנשים שלו

לא זכור לי דבר אינפנטילי יותר מג'ימי דולן, בעלה של הניו יורק ניקס, השוכר את האדם שבית המשפט הגדיל כ-SEX ABUSER, והאשימו ב-SEXUAL HARASSMENT (של אנוצ'ה בראון, מהניקס), להיות נשיא קבוצת הנשים שלו ב-WNBA, הניו יורק ליברטי.

אני לא יודע אם אייזיה תומאס הוא 'נצלן מין' או לא, אבל היו עדויות על ישיבות הקבוצה בהן הוא כינה את אנוצ'ה "THAT BITCH ", ו"-WHORE" (זונה, כמו ביץ', אבל יותר ציורי) כשהיתה מנהלת המרקטינג של הניקס כשאייזיה תומאס היה נשיא הקבוצה. וחבר המושבעים קבע שעליו לשלם לה 11.6 מיליון דולארים.

היא גם טענה שבמקרים רבים הוא הלחיץ אותה לעבר הקיר וניסה לנשקה ולגעת בשדיה.

כשאתה מחוייב לשלם 11.6 מיליון נזקים, לי זה נשמע כיותר מ-'נסיון לנשק'. כך או כך, אדם סילבר זרק את דונלד סטרלינג מבעלות ב-NBA על שאמר משהו על 'ניגרס' לאהובתו מהצד – משהו בסדר גודל של מומי המדבר עם חבריו הנהגים בתחנת המוניות על האשכנזים, ובעיקר הרוסיות מעבר לרחוב בסלון היופי – ועכשיו הוא יתן לסקס אביוזר להיות נשיא (ובעל חלקי) של קבוצת נשים?

רעיון טוב כמו לתת לנין של גייל ברוק בן ה-8 וחברו ג'ף, לשמור על חנות ממתקים לחצי שעה עד שבעל החנות חוזר.

2. הנטס הודיעו שהם 'פתוחים' להצעות לטרייד של ויליאמס וג'ונסון

תחילת ההרס

מנכ"ל הנטס בילי קינג אמר אתמול במסיבת עתונאים מסכמת עונה ש-"הקבוצה פתוחה להצעות" לטרייד של בעלי חוזי המולטי-מיליונים דרון ויליאמס וג'ו ג'ונסון. הוא גם אמר שהקבוצה מעוניינת כדבר החשוב ביותר להחתים מחדש את ברוק לופז – שיהפוך לשחקן חפשי ביולי. אותו דבר ת'דיוס יאנג ש-"אנחנו מעוניינים מאד להשאיר בקבוצה".

הוא לא אמר זאת ישירות, אבל כשהמנכ"ל אומר "בעל הקבוצה, המאמן ליונל הולינס, ואני כולנו בדיעה אחת לבנות קבוצה חדשה מסביב ברוק לופז" זה אומר לי שמשרת 'המאמן הזמני' הולינס היא שלו גם לעונה הבאה.

הנטס נמצאים ב-PREDICAMENT (עוד מילה אנגלית שחייבת מילה עברית חדשה; פרדיקמנט זה 'מצב קשה' 'מצב לא נעים'. משהו כזה אבל לא בדיוק!) קשה בגלל שעבור הבאת פול פירס וקווין גארנט ב-2013 הם נתנו שלוש בחירות דראפט ראשונות שאחת מהם היא כבר בעונה הבאה, הווה אומר שהנהלת הקבוצה לא יכולה לקרוע אותה לפיסות נייר ולהתחיל מחדש, אלא ייאלצו לנסות להיפטר מהמולטי-מיליונרים –שאף קבוצה לא תיקח במלוא שכרם, והנטס תחוייב לשלם חלק ממשכורתם! – ולהשאיר את רוב האחרים עם תוספות זעירות פה ושם. בשנה הבאה הם כבר עוברים את סף המשכורת ב-50 מיליון. מציאת קונים לדרון וג'ו יורידו מעט מה-50, אבל מס מותרות גדול עדיין מחכה לרוסי, שלא ידע בדיוק לאן הוא ניכנס כשקנה את הקבוצה.

3. הפליקנס לא מוכנה לומר שג'ו דומארס הוא האיש

 

הניו אורלינס פליקנס היא בהיי מובן. אמנם היתה תקווה להופעה טובה יותר בפלייאוף, אבל בכל העיר ישנה הרגשה של משהו טוב – אולי טוב מאד, אם לא מצויין – שעומד לקרות עם צוות שחקני הקבוצה כפי שהוא.
המנכ"ל דל דמפס – שאני אוהב מאד – עומד בפני סיום חוזהו, ובינתיים הקבוצה לא הציעה לו הארכת חוזה. העתון טיימס פיקיון, עתון העיר, דיווח שסגן נשיא הקבוצה האחראי על פעילויות הכדורסל מיקי לומיס ניפגש כבר עם ג'ו דומארס, נשיאה לשעבר של דטרויט.

לומיס לא מכחיש את הפגישה אך אומר ש-"מאומה לא הוחלט עדיין".

כל מה שיש לי לומר – הדוק הקשיש מגרינוויל – הוא שהבאת ג'ו דומארס כמנכ"ל תהיה שגיאה חמורה.

4. מאנו ג'ינובלי מבקש חודש זמן

 

הסן אנטוניו ספארס טואטאו בסיבוב הראשון של הפלייאוף ע"י הקליפרס. לא משנה כיצד אוהדי הקבוצה ינסו לייפות את ההפסד, הם הועפו כטיל כבר בסיבוב הראשון, כמו הפליקנס.

מה ההבדל? גם הפליקנס, גם במבריקס, גם הבלייזרס, וגם הספארס ייכנסו להסטוריה של ספרי ה-NBA כקבוצות שעפו אחרי הסיבוב הראשון.

מאנו ג'ינובלי הוא אחד השחקנים הפופולריים ביותר שהיו לספארס בשנים האחרונות, אבל לפי מה שאני ראיתי כבר משך העונה – הסוס ניגמר לו. לכן אני לא מבין כל כך – אולי בגלל שהוא אמר זאת בספרדית לעתון הארגנטינאי CANCHELLANA – שעליו לקחת חודש חופש לפני שיחליט אם הוא חוזר לספארס.

רגע, מאנו. מאיפה אתה מסיק שהפלח ושאר בעלי הקולחוז רוצים אותך?

הסן אנטוניו אקספרס-ניוז שתירגם את המאמר כותב שמאנו הודה לכל האנשים הרבים שמאחלים לו רק את הטוב ביותר ודואגים להמשך הקריירה שלו. מאנו אמר: "אני לא מרבה לקרוא עתונים, אבל לפי מה שכן קראתי באמריקה, הרבה מומחי כדורסל מאמינים שיש בי עוד שנה טובה למשחק NBA. אולי כן ואולי לא. אני מרגיש יותר כן מלא. אבל לא זאת הבעייה. הבעייה היא לארוז את המזוודות ל-41 משחקי חוץ. הבעייה היא 82 משחקים ב-165 ימים. הבעייה שלי עתה היא UNCERTAINTY. אני לא בטוח שישנה בי האנרגיה הדרושה והרצון הדרוש להיכנס לעונה כזאת במלוא הרצון והרוח כי זאת הדרך היחידה שאחזור: רק אם אני מחליט לחזור עם כל הכוח וכל סיבי המוח. היום, ישנם בקרים שאני מתעורר ואומר לעצמי 'כיצד תוכל לחיות ללא כדורסל', וישנם בקרים בהם אני מתעורר ולא רוצה אפילו לחשוב על המילה 'כדורסל'. לכן אני חייב חודש מנוחה כדי להחליט החלטה שלא אצטער עליה ולא אתחרט שהחלטתי אותה".

אני לא יודע אם גרג פופוביץ' התכוון למה שאמר, כשאמר "אני רוצה את טימי ואת מאנו בקבוצה בעונה הבאה". אני לא יודע אם הוא באמת רוצה את שניהם, רק את טימי, או אף אחד מהם ולהתחיל קבוצה חדשה. יכול להיות שמאנו רוצה חודש כדי לחכות ולראות מה טימי יחליט.
הוא סיים:
.
“I don’t think San Antonio can feel the blow with one of us leaving. Now, if they were preparing themselves for a total reconstruction … that Pop would leave, that Tim would retire, that Tony(Parker) wouldn’t play any more, that would change the situation a lot. I understand it is time to change things on the team for the makeup of the group. But if Pop continues and Tim can continue, everything is different. I suppose we will have to talk a little bit with Tim, who appears to be on the same ledge as I am. We’ll see what happens.”

5. ת'יבו מקטרג על דריק רוז

אמש, אחרי ההפסד לקליבלנד, מאמן שיקגו ת'יבודו אמר שהוא "מעוניין שרוז יילך הרבה יותר – הרבה יותר – לקו. זה לא ייתכן שבשני משחקי פלייאוף ראשונים נגד הקאבס הוא הלך לקו רק 19 פעמים, טוטאלית".

הוא המשיך ואמר לעתונאי ניק פרידל: "אני לא יודע. אולי עליו להיכנס חזק יותר. אבל יכול להיות גם שיש שם הרבה CONTACT שהזיברות לא רואות או עומצות עין. אני לא יודע".

העובדה היא שהוא ניכנס לאזור הצבע בסל בשני המשחקים רק 18 פעמים, מהן קלע 5 כש-3 מ-9 הם מהאזור המוגבל (RESTRICTED).

כשפנו לרוז עם השאלה, ומה שאמר תיבו, תגובתו היתה, "אני לא רוצה לשמוע. זה לא מעניין אותי. אני משחק את משחקי כפי שאני יודע אותו

.
“I can’t think about that,” Rose said. “I don’t even want to talk about that. I’m playing the way I know how, and I can’t be worried about (that).”

הבעייה היא לא רוז. הבעייה היא תיבו. ESPN כתב היום שעם שני ימי מנוחה לפחות, רוז קולע 24.3 נק' למשחק ב-48.1% מהפארקט ואפילו טוב יותר – 48.3% מאחורי הקשת. עם יום מנוחה אחד – רוז קולע 14 ב-29.9%. בסדר, אני יודע שבפלייאוף לא נותנים לך 2-3 ימי מנוחה ואין ברירה. אבל ישנה ברירה אחרת: לתת לרוז לשחק רק 30 דקות למשחק, ולא לשחוק אותו כפי שמאמנו ת'יבודו שוחק אותו, אפילו בפגור של 15 נקודות עם 4 דקות לסיום.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
27 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מנחם לס
מנחם לס
9 years ago

יום ראשון הוא 'יום האם'. גייל יקירתי היא האמא של קני בשרלוט ושל אפרת באטלנטה. אז אנחנו זזים מחר בבוקר לשרלוט לעשות יום אם מוקדם בשרלוט, ובשבת נוסעים משם לאטלנטה לעשות יום אם באטלנטה. אני כמובן עם הלאפטופ ואשתתף ככל שאוכל אבל אולי פחות בבלוגים החיים שהפכו לכוכב האתר!

איתי קדם
9 years ago

מנחם מה היית מציע לנטס לעשות ? לפרק את הכל ולהתחיל מהתחלה או לנסות לתמרן אם היכולות המוגבלות שלהם תחת תקרת השכר ?

יוסי
יוסי
9 years ago

הבאת דומארס נשמעת לי כבשורה המשמחת ביותר ששמעתי לגבי הקבוצה כבר הרבה זמן , דאמפ (אידיוט ) הרס בנייה נכונה של הקבוצה סטייל אוקלהומה בטרייד של נואל + בחירת דרפט לפילי תמורת רכז בינוני בליגה שמפוצצת ברכזים , אחרי החלטה כזאת אין שום דבר שהוא יעשה שיגרום לי לחשוב שהוא גנרל מנגר טוב

יוסי
יוסי
9 years ago

הנטס צריכים. פירוק כללי אין שום חתיכה טובה שם כולל ברוקס , קבוצה שבונה על דראון ויליאמס כפרנצייז שלה גורלה כישלון טוטאלי, מהיום הראשון שהקבוצה נבנתה עם כל החוזים הגרועים (גו גונסון ) אמרתי שלא יגיעו יותר רחוק מסיבוב ראשון בפליאוף

Mbk
Mbk
9 years ago

הבולס חשופים לפציעות אם טיבאדו ימשיך לשחוק את הסגל עד דק
דומארס אחראי לאחת הקבוצות הטובות של דטרויט מצד אחד ומצד דני לדארקו מילציץ לאחר מחשבה נוספת אני מסכים עם הדוק
באשר למאנו חודש חופש בארגנטינה ! עם כל הסטייקים ואלפאחורס יקח לו שנתיים להוריד במשקל מאשר להכנס להחליט אם הוא חוזר או לא
הנטס ? פספסו את ווילאמס וגונסון הג׳י אם אידיוט יפאם יתן משהו עבורם
כל בחירה דראפט 10 ומעלה לא שווה אותם

דובי
דובי
9 years ago

לפני שבוע הולינס אמר על דרון שהוא כבר לא פרנצ'ײז אלא שחקן טוב.
הלוואי שהולינס היה מוכר פלאפל בערד. אצלו תמיד תהיה בטוח שאם השמן משנה שעברה, הוא יגיד.

גיא
גיא
9 years ago

לכבודו של ג'יימס דולאן, האחד והיחיד,
ביקשנו ממיטב המוחות לחוות את דעתם:

"אם הייתי רוצה בדיחה,
הייתי הולך איתך לשירותים ומתבונן בך משתין."
סטיב מרטין נזכר בפעם שדולאן ביקש להשתתף ב-SNL
(מתוך Planes, Trains and Automobiles)

"אתה אפס מאופס! גם אם היית צף באסלה, לא הייתי טורח להוריד את המים!"
קווין ספייסי נזכר בחיבה במפגש עסקי עם דולאן.
(מתוך "לשחות עם כרישים")

"אני אסביר לך במילים פשוטות, כך שבטוח תבין, חתיכת ליצן עם פרצוף של חזיר יבלות"
ווסלי, מזמין את דולאן לחתונה המלכותית.
(מתוך הנסיכה הקסומה)

"נראה לי שהחלק הכי טוב בך נזל לאורך החריץ של אמא שלך, וסיים את דרכו ככתם חום על המזרן!"
דולאן פוגש את רב סמל הארטמן בבסיס הגיוס של המארינס.
(מתוך "מטאל ג'אקט")

"אני לא רוצה לדבר אתך יותר, ראש חלול, מנגב אבוסים שכמותך!
אני נופח בכיוון הכללי שלך! אמא שלך אוגר, ואבא שלך מסריח משום בר!"
דולאן מנסה לבקר בצרפת.
(מתוך "מונטי פייטון והגביע הקדוש")

ואחרון, דו-שיח בין גיא פרי לדולאן:
פרי: "אם תחפש את המושג 'אידיוט' במילון, אתה יודע מה תמצא?"
דולאן: "תמונה שלי?"
פרי: "לא! את ההגדרה של המילה אידיוט, שזה בדיוק מה שאתה!"
(מתוך "קיס, קיס, בנג, בנג")

Berch
Berch
9 years ago
Reply to  גיא

פשששש…. כבוד !! 🙂

איתי קדם
9 years ago

לנטס יש גבוה מצויין וגבוה מחליף טוב מאוד שאפשר להשאיר.
אלן אנדרסון שחקן ספסל לא רע וגם את ג'רט ג'ק הייתי משאיר.

את ג'ו ג'ונסון הייתי מחפש להחליף וכמובן את דרון.
גם במחיר של טרייד משולב עם תדיוס יאנג שהוא שחקן מחמד אבל לא מתאים לרמות הגבוהות.

דובי
דובי
9 years ago

אם לא הייתי זורק את הזבל לפני חמש דקות היה לי הרבה יותר להביא הצעות במה אפשר להחליף את דרון

דובי
דובי
9 years ago
Reply to  דובי

רק מהזיכרון – קליפות של בננות, גלעין של נקטרינה, שאריות של קפה שחור, טיטולים משומשים, מגבונים כנ"ל, שתי קופסאות ריקות של גבינת סקי.
תנסה איך הולך לך עם אלה ואם לא תמצא מישהו שיסכים נפרסם משאל בצוות

איתי קדם
9 years ago
Reply to  דובי

דווקא יש לי הצעות 🙂 תבחר –
1. מייק מילר
2. שון מריון
3. קנדריק פרקינס .

לוקח ?

דובי
דובי
9 years ago

סבבה, כל זמן שהם קלקר שעוטף שחקן אמיתי. נגיד לפזר דרון מסביב לתדאוס יאנג ולדחוף מילר ופרקינס משני הצדדים של טריסטן תומפסון שלא יתקמט בטיסה.
ברגע שאתה רואה שתומפסון ויאנג עובדים כמו שצריך אין בעיה להיפטר מהאריזות

איתי קדם
9 years ago

+1
רק חשוב לזכור שהעטיפה של דרון היא מאדמנטיום מצופה יהלומים וזאת של מריון ופרקינס מנייר צלופן משומש

דובי
דובי
9 years ago

כמו שאמא שלי אומרת – בבטן הכל נראה אותו דבר

בן מהאתר הישן
בן מהאתר הישן
9 years ago

מנחם , עוד פעם אחת ואתה ממשיך עם המנטרה שלך על טיבודו , וכל החסרי חוליות ישר חוזרים אחריך כאילו היית הארי קרישנה, אני נוטש לרונן דורפן ודה באזר.
כאילו מה לא מובן לכם? לשמור שחקנים? לאן? לפגרה? זה הפלייאוף , אתה מבין את ההבדל בין עונה רגילה לפליי אוף או לא?
עשית אותי עצבני !!

יניב
יניב
9 years ago

מה אין מצב שפילדלפיה תיקח לפחות אחד מהם?

אפלטון
אפלטון
9 years ago

וול סדק את הצלעות. איזה באסה לוושינגטון. באמת היה להם צ'אנס להגיע לגמר המזרח השנה. אבל זה לא יקרה בלי החומה

דובי
דובי
9 years ago
Reply to  אפלטון

Fractured hand and wrist…

דורון האסטבן
דורון האסטבן
9 years ago

אולי לתומאס יש איזושהיא השפעה כוחנית משכנעת סמויה על דולן,
או לדולן יש חולשה שהוא מול האיזה חרמן מטרידן תומאס,
טימטום וחוצפה שקשה להבין.
+10 לגיא ודובי.
כל אחד מקבל את שלו בסוף,
מתכוון שהם יוצרים לעצמם קרמה רעה ויקבלו את עונשם!

רועי ויינברג
Admin

ג'יימס דולאן טיפש ושוביניסט, זה כמו שראש הממשלה יסכים למנות אסיר משוחרר לבחירת שופטים (למרות שהמפלגה של כחלון חסמה את זה).

אין קבוצה שמספיק מטומטמת בשביל לקבל את וויליאמס וג'ונסון, שאין בחירות דראפט שבאות עם זה. אולי הלייקרס, הם ממילא לא הולכים להיות תחרותיים בקרוב ו-וויליאמס ימכור לא מעט חולצות.

מסכים איתך בקשר לדומארס, ולדעתי מאנו גמר ככדורסלן NBA. אולי יחזור לעונת פרישה באירופה/ארגנטינה, אבל לא נראה אותו בסן אנטוניו שנה הבאה.

ת'יבס, שגרת אימונים שוחקת והגנה אינטנסיבית תפגע בשחקנים שלך. כל השלד שנשאר מאז 2011 סובל מבעיות ברכיים רציניות (רוז, באטלר, נואה).

משה כוהן
משה כוהן
9 years ago

אין משחקים היום ?
מה פתאום סלט אבטיח בטחינה מאיפה הביאו זה ? זה כדורסל ?

ת'אנדר
ת'אנדר
9 years ago

PREDICAMENT = מזל ביש

ת'אנדר
ת'אנדר
9 years ago
Reply to  ת'אנדר

*הכוונה כמובן למצב ביש..

מנחם לס
מנחם לס
9 years ago
Reply to  ת'אנדר

פרדיקמנט זה לא מזל ביש. פרוש בכלל לא בכיוון.

פופו
פופו
9 years ago

פרדיקמנט-תסבוכת

מאוריציו
מאוריציו
9 years ago
Reply to  פופו

+1
בדיוק מה שבאתי לכתוב.