חם מהתנור: ג'ימי באטלר השחקן המשתפר/רועי ויינברג

השחקן המשתפר הראשון שיצא משיקגו

זהות כל הזוכים בפרסים האישיים הבולטים הושלמה, כאשר לאחר השחקן השישי (לו וויליאמס), מאמן העונה (מייק בודנהולצר), שחקן ההגנה (קוואי לאונרד), רוקי העונה (אנדרו וויגינס) וה-MVP (סטפן קארי), פורסמה זהות השחקן המשתפר, ג'ימי באטלר משיקגו בולס. השוטינג גארד צפוי לקבל את הפרס במהלך השבוע הקרוב, כנראה לפני המשחק השלישי של שיקגו מול קליבלנד, המשחק הראשון של הסדרה ביונייטד סנטר, שיקגו, אולמה הביתי של הבולס.

הדיווח הרשמי יצא בקרוב, ואיתו כל פרטי ההצבעה, שכרגע אינם ידועים. למרות זאת, באטלר הגיב על הזכייה-"אני רוצה לזכות בסדרה הזאת, ובאליפות. אז פרס השחקן המשתפר יהיה הרבה יותר משמעותי." באטלר נבחר העונה לראשונה בקריירה לאול-סטאר, ושבר שיאי קריירה בנקודות, אחוזים מהשדה, אחוזים מהעונשין, ריבאונדים (הגנה והתקפה), אסיסטים, חסימות ואיבודים. הוא קולע 20 נקודות ב-46.2% עם 6 ריב' ו-3.3 אס' בערב במשך 65 משחקים בהם שיחק העונה.

באטלר הוא שחקן הבולס הראשון שזכה בפרס, ומדובר בזכייתו הראשונה. אשתקד זכה בפרס גוראן דראגיץ', שהצטרף לרשימה מכובדת של זוכים שכוללת את פול ג'ורג', קווין ג'ונסון וג'יילן רוז. הפרס מחולק מאז 1985/86.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 10 תגובות

      1. חחח החזרת אותי אחורה לכל התרומות שקיבלנו ליד קיבוץ כיסופים בזמן צוק איתן, הטנק שלי נראה אחר כך כמו באסטת תחתונים ותמרוקים בשוק הכרמל.

        1. בעצם חזרתי לחבילות שהיינו שולחים לחיילים במלחמת לבנון, הראשונה הולי שיט כמה אני מרגיש זקן, עם משחת שיניים וסוכריות ומכתב נרגש שמאחל לחייל אלמוני כלשהו להיות גיבור ולמות בקרב.
          אחח תמימות של ילדים.

  1. הבחירות שלי:

    השחקן השישי-לו וויליאמס.

    מאמן העונה-סטיב קר.

    שחקן ההגנה- דיאנדרה ג׳ורדן.

    רוקי העונה-אנדרו וויגינס.

    השחקן המשתפר- קליי ת׳ומפסון.

    ה-MVP- ג׳יימס הארדן.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט