יום גדול של כדורסל הסתיים לפני כמה רגעים, ובלי לעכב אתכם יותר מדי, נעבור ישר למשחקי הלילה
סיקור היום
קליבלנד {2} 92 – שיקגו {3} 99
לפני המשחק: הבולס פייבוריטים, אך לברון ימצא את הדרך להוביל את קליבלנד לניצחון דרמטי.
אחרי המשחק: שיקגו הגיעה מוכנה יותר ופתחה מצוין את המשחק בעזרת יכולת טובה של רוז ומס' צליפות של מייק דאנליבי, בדרך ל 27 נק' לעונת 15 בלבד של קליבלנד לאחר רבע אחד של כדורסל. עד תום המחצית קליבלנד הצליחה לחזור למשחק בזכות 10 נק' רצופות של אירווינג, בדרך לפיגור 5 בלבד במחצית, 44-49.
את הרבע השלישי קליבלנד פתחה בצורה מצוינת, והודות ליכולת טובה של אימאן שאמפרט, המארחת השוותה את התוצאה, ואוהדיה האמינו שהמהפך הוא רק עניין של זמן. לצערם, שיקגו הידקה את ההגנה, השתלטה מחדש על המשחק, ורצה 0-15, כאשר השילוב של רוז את גאסול עובד פעם אחר פעם.
קליבלנד הצליחה להיחלץ גם ממצב זה, ובעזרת לחימה של לברון וטריסטן ת'ומפסון על הכדורים החוזרים, הצליחה להישאר בתמונה, וקיירי שאמפרט ואז לברון, הורידו את ההפרש שלוש פעמים ל 2 נק' בלבד ברבע הרביעי. 50 שניות לסיום לברון ניסה להוריד את ההפרש ל2 נק' פעם נוספת, אך החטיא, וראה כיצד ג'ימי באטלר קולע את סל המשחק 30 שניות לסיום, בזריקה משוגעת שנכנסה עם הקרש.
מנקודה זו הקאבס כבר לא חזרו, ושיקגו יכולה לחגוג (למרות פציעה קטנה לדריק רוז בכתף לקראת הסיום) את הניצחון הראשון בסדרה.
דריק רוז הוביל עם 25 נק', 5 ריב' ו 5 אס', פאו גאסול היה מעולה עם 21 נק' 10 ריב' ו 4 חס', וג'ימי באטלר תרם 20 משלו בתוספת 6 אס'.

את קליבלנד הוביל אירווינג עם 30 נק', שאמפרט עשה ככל שביכולתו עם 22 נק', ולברון סיים עם 19 נק', 15 ריב' ו 9 אס', אך לא הופיע לרגעי ההכרעה במשחק.
יוסטון {2} – קליפרס {3}
לפני המשחק: עם או בלי כריס פול, יוסטון אמנם תתקשה לעצור את בלייק גריפין, אך תצליח לנצח.
אחרי המשחק: ללא כריס פול הפצוע, הקליפרס ידעו שהם בדרך למשחק קשה במיוחד, וברבע השני ראו את יוסטון רצה ליתרון דו ספרתי (13). שחקני יוסטון חייכו לכל עבר, הארדן והווארד נראו די מרוצים מעצמם, והרוקטס נראו בדרכם הבטוחה לניצחון, אלא שבנקודה זו בלייק גריפין השתלט על המשחק וסייע לקליפרס לרדת למחצית בפיגור של 4 נק' בלבד, 50-46.
בתחילת המחצית השנייה ג'יימס הארדן ניסה להגדיל את הפער, אך הקליפרס החלו לצלוף מחוץ לקשת, ושלשה גדולה של אוסטין ריברס העניקה לאורחים יתרון מינימלי, 68-69. הקליפרס לא עצרו ועלו ליתרון 6, אבל יוסטון מצידה לא ויתרה והמשחק נשאר צמוד ומותח עד ששבע דקות לסיום, שלשה גדולה של בארנס מהפינה העלתה ליתרון 4, שהייתה הראשונה מתוך שלוש שלשות בתוך ריצת 0-12 מדהימה, שהיממה את הקהל הביתי ואת שחקני יוסטון, שכבר לא הצליחו לחזור מנקודה זו, וירדו מתוסכלים מאוד לחדר ההלבשה לאחר הפסד כואב בפער של 16 נק'.
בלייק גריפין המשיך בכושר הטוב בחייו וסיים עם טריפל דאבל שלישי בפלייאוף, הפעם עם 26 נק', 14 ריב' ו 13 אס'. ג'מאל קרופורד קלע 21 נק' ומאט בארנס באחד ממשחקיו הטובים בקריירה צלף 20 נק' באחוזים מעולים (8 מ 11 מהשדה). רדיק קלע 17 משלו, ואותה כמות הייתה לאוסטין ריברס המשתפר. ציון לטובה מגיע עם לדיאנדרה ג'ורדן, שסיים עם 10 נק' ו 13 ריב', והרשים (הכל יחסי) עם 6 מ 11 מקו העונשין, במשחק בו שתי הקבוצות שהתלוננו לא פעם על טקטיקת "האק דה שאק" לא התביישו להשתמש בה.
את יוסטון המאוכזבת והמאכזבת, הוליך הווארד עם 22 נק', 10 ריב' ו 5 חס', הארדן קלע 20 וחילק 12 אס', וטרבור אריזה שפתח מצוין את המשחק אך נחלש בהמשך, סיים עם 17.
לסיכום, בניגוד לסיבוב הראשון שם וושינגטון הייתה היחידה שניצחה בחוץ במשחק מס' 1, הסיבוב השני החל עם שלושה ניצחונות חוץ מתוך ארבעה משחקים. הולך להיות לנו שמח…
יום טוב לכולם!
אלו השטויות שכתבתי אתמול…
קליבלנד {2} – שיקגו {3} 2:00 (מאזן 1-3 לקליבלנד בעונה הסדירה)
כפי שכתב אהרון שדה בשבוע שעבר, מדובר על מפגש יוקרתי ביותר הכולל מאמנים ושחקנים, שאם נחבר את הישיגהם יחדיו, זכו בכמעט כל תואר אישי וקבוצתי אפשרי (במסגרת בהן השתתפו).

קליבלנד: בסיבוב הקודם, הקבוצה הדיחה את בוסטון בקלות יחסית לאחר ארבעה משחקים. לצערה, במשחק הרביעי של הסדרה הקבוצה איבדה את קווין לאב שנפצע לאחר מהלך גס של קלי אוליניק, ומאוחר יותר התברר כי איבדה גם את ג'יי אר סמית', שהורחק לשני משחקים (התחשבו בעבר הבעייתי שלו) לאחר עבירה לא ספורטיבית.
לברון ג'יימס היה המצטיין בסדרה עם 27 נק', 9 ריב', 6.5 אס', וכן 2.3 חט' ו 1.5 חס'. עוזרו הראשי היה קיירי אירווינג, שבסדרת הפלייאוף הראשונה שלו תרם 23.3 נק' למשחק (3 שלשות למשחק ב 48%) ו 4.3 אס'. הבעיה מבחינת הקבוצה היא שבלאט העניק לשני השחקנים 43 ו 40.5 דק' למשחק. נכון, זה הפלייאוף, אבל עדיין, אלו הן הרבה מאוד דקות…
שיקגו: לראשונה מזה כמה שנים, שיקגו הגיעה לפלייאוף כאשר כל שחקניה הבכירים כשירים לשחק. הבולס נגררו לשישה משחקים מול מילווקי המפתיעה, אך לאחר שני הפסדים רצופים, השוורים הכועסים כילו את זעמם על הבאקס והביסו אותם בפער של 54 נקודות, במשחק ההדחה החד צדדי ביותר בתולדות הפלייאוף.

ג'ימי באטלר היה כוכב הסדרה עם 24.8 נק' 5.5 ריב' ו 2.5 חט' למשחק, ולאור השדרוג העצום שפאו גאסול (16.3 נק', 11.8 ריב', 2.3 חס') מהווה על קרלוס בוזר (9.6 נק' ו 7.8 ריב' בפלייאוף אשתקד), יש לבולס המון מקום לאופטימיות.
בנוסף, דריק רוז (19 נק' ו 6.5 אס') נראה לא רע (כשהוא נח מספיק), ג'ואקים נואה תמיד מגיע להוט למשחקים נגד לברון, והבשורה המעודדת מגיעה מהצלף הוותיק מייק דאנליבי שמגיע בכושר קליעה מצוין (10.5 נק' ב 54.8% מחוץ לקשת).

משחק מס' 1: לאחר שמונה ימים ללא משחק רשמי, ניתן להניח כי לברון וקיירי הספיקו להתאושש, אך השאלה שלי היא: מי אמור להחליף אותם היום כשהם יתעייפו? יקירו של דיוויד בלאט, דלאדובה, עדיין לא מצדיק את הקרדיט, שון מריון, וג'יימס ג'ונס הוותיקים עדיין לא התעוררו,ומייק מילר אפילו לא שותף. כאשר מסתכלים על הספסל העמוק והמוכשר של האורחת (היינריך,ברוקס,סנל,מירוטיץ' וגיבסון), קשה להמר נגד הבולס.
בחסרונו של קווין לאב שמשך עמו שומר גבוה החוצה, הבולס יכולים להשאיר שני גבוהים בכל רגע נתון באזור הצבע, דבר שיקשה מאוד על לברון לחדור, וכאן יש לציין שג'יימס עוד לא מאופס מבחוץ (20% ל -3 מול בוסטון). בכלל, מלבד קיירי אירווינג, אף אחד בקבוצה לא נמצא בכושר קליעה טוב מבחוץ, ובהעדרו של ג'יי אר סמית', לא מן הנמנע שהבולס ישמרו היום אזורית בחלקים גדולים של המשחק.
גאסול ומירוטיץ' יכולים לאמלל את מוזגוב ופרקינס, טריסטן ת'ומפסון יעמוד במבחן רציני מול גבוהי הבולס, ואני בכלל לא משוכנע ששאמפרט וקיירי יכולים לעצור את באטלר ורוז, אבל, אני כן משוכנע שלברון יופיע היום ובגדול, ויוביל את קליבלנד לניצחון ביתי דרמטי, על אפו וחמתו של ג'ואקים נואה.
יוסטון {2} – קליפרס {3} 4:30 (2-2 בסדרה העונתית)
מפגש בין שתי קבוצות שהושמצו לא פעם ולא פעמיים בתקשורת, וסיימו את העונה במאזן זהה,

יוסטון: אם ג'יימס הארדן ניצח סדרת פלייאוף, סיים עם 28.4 נק', 7.8 אס' למשחק, וחלקנו חושבים שעם כל הכבוד לסגנו של ה MVP מגולדן סטייט, הוא אפילו לא היה סגן ה – MVP של הסדרה, סימן ש… יוסטון במצב מצוין. לאחר חמישה משחקים, יוסטון יצאה מנצחת מהדרבי הטקסני, כאשר בפעם השנייה ברציפות, דוויט הווארד נראה מצוין בפלייאוף (16.6 נק', 13.8 ריב', 3 חס') חרף עונה סדירה רעה (והעונה הנוכחית שלו הייתה הגרועה ביותר בקריירה אם עושים לו הנחה על עונת הרוקי), ועל הדרך ראה כיצד חברו הטוב ג'וש סמית' (17.4 נק', 6.4 ריב, 3.8 אס') גונב את ההצגה עם משחקים אדירים מהספסל, ואפילו קלינט קפלה האלמוני חולל נס של ממש, ולאחר שסיים את העונה הסדירה עם מאזן של 0 מ 15 מקו העונשין (המאזן הגרוע בתולדות הליגה), דייק עד כה ב 8 מ 13 זריקות העונשין שלו בסדרה. למה שלא יגלה את סודו להווארד וסמית'?

קליפרס: מה שניצחון (ענק) אחד יכול לעשות…
על הסדרה האדירה מול הספרס כבר נכתב (וייכתב) רבות. הקבוצה רכשה את אהדתם והערכתם של אוהדים רבים לאחר שהדיחה בצורה דרמטית ביותר את האלופה היוצאת, והיא עשתה זאת בעיקר בזכות שני כוכבי העל שלה, שסוף סוף הגיעו ביחד לשיאם בפלייאוף.
הראשון הוא כמובן בלייק גריפין הכל כך מוכשר שסיים עם 24.1 נק', 13.1 ריב' ולא פחות מ 7.4 אס' למשחק, והשני הוא גיבור הסדרה כריס פול, שתרם בכל משחק 22.7 נק' 7.9 אס', 2 חט' בממוצע, וחתום על סל הניצחון המשוגע מהאגדות ממשחק מס' 7 על רגל אחת.

משחק מס' 1: מול הכפיל של רייז'ון רונדו (ואני לא מדבר על פרנקלין הצב) וג'יי ג'יי בראה, חסרונו של פטריק בברלי הפצוע ביוסטון לא הורגש יתר על המידה. מול כריס פול (וכל רכז עלית אחר) ברור כי הרוקטס יתגעגעו אל השומר הנהדר, אך היום כריס פול נמצא בספק גדול למשחק, וגם אם ישחק, ברור כי לא יהיה ב 100% כשירות. כאן יש לציין כי קורי ברואר (היה נהדר מול דאלאס עם 14.4 נק' למשחק ושימו לב, 53% מחוץ לקשת) מוכן לכל מקרה, וכך גם טרבור אריזה, שבניגוד לפלייאוף שעבר (במדי וושינגטון) ולעונה הסדירה, עדיין מחפש את מקומו בסדרה הנוכחית, אבל יכול להפוך בקלות לשחקן מפתח בסדרה.
במידה ויתפתח היום משחק צמוד, יהיה מעניין לראות האם הקבוצות יאמצו את מנהג "מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך" וייתנו לדיאנדרה ג'ורדן (12.6 נק' ב 71% מהשדה, 13.3 ריב, 2.6 חס', 38% מהעונשין), דוויט הווארד (46.3% מהקו) וג'וש סמית' (43.5%) להמשיך לרוץ בשלווה על הפרקט מבלי החשש שמא יצטרכו לעמוד לבדם מול הסל המפחיד (דרך אגב ג'וש סמית', למישהו יש הסבר מדוע שחקן שכבר סיים עונה שלמה עם 72% מהקו וזורק שלשות די בנוחיות לא מצליח לקלוע בעל מ 60% מהעונשין?)
לגבי המשחק הערב, בלי או עם כריס פול הפצוע, אני מאמין כי למרות עוד הצגה של בלייק גריפין הסחוט (41 דק' למשחק במשך סדרת פלייאוף שלמה), המארחת תגבור על הקליפרס, בדרך לסדרה ארוכה, מאוד ארוכה.

בהזדמנות זו, אני רוצה להודות לכל הקוראים והמגיבים, החדשים וכמובן לקבועים של האתר. הבלוגים החיים מתחילת הפלייאוף שדרגו לחלוטין את הנאת הצפייה והמעקב אחר הפלייאוף.


אויש נו…. אנחנו צריכים להודות לך… 🙂
אני לא יכול לא לישון כל לילה. אבל אלו הולכים להיות משחקים אדירים וסדרות אדירות.
גריפין נתן סדרה לפנתיאון,כולם מדברים על פול והמשחק הגדול שלו אבל מי שהיה עקבי לאורך כל הסדרה זה גריפין שממשיך להשתפר ולהיות יותר טוב.רק לחשוב שלפני שנתיים הוא וג'ורדן היו פחות או יותר עם אותם אחוזים מהעונשין.
+1
ממוצע של כמעט טריפל למשחק! קרוב במספר האסיסטים לכריס פול.
גריפין עבר דרך ארוכה מלהיות מטביע מלהיב ובכיין, לפאוור הטוב ביותר באנביאי.
לפי דעתי יהיה ליוסטון מאוד קשה לעצור אותו. מי ישמור עליו? אולי הווארד?
אולי נראה יותר דקות של ג'וש סמית' על המגרש כדי לשמור עליו.
מסכים עם יניב.
השיפור של גריפין, בעיקר בקליעות מרחוק, הרג את הספרס, מגיע לו שאפו ענק על השיפור.
התמונה האחרונה של לברון ששמת, גדול! 🙂
תודה
"גאסול ומירוטיץ' יכולים לאמלל את מוזגוב ופרקינס, טריסטן ת'ומפסון יעמוד במבחן רציני מול גבוהי הבולס"
אפשר גם לכתוב הפוך – תומפסון הנייד יכול לשמור מצוין על מירוטיץ' אם הוא ב-4 ומול הרכב כבד של נואה וגאסול קליבלנד יכולה להעלות את פרקינס הפיזי ב- 4.
זו הסיבה שכתבתי "יכולים" 🙂
אגב מירוטיץ', מעניין אם תיבודו ישתמש בו יותר בסדרה הזו.
נגד מילווקי הוא קיבל בסה"כ 16 דק' למשחק(לעומת 20 בעונה הרגילה, והרבה יותר מזה בתקופה בה הקבוצה סבלה מפציעות) ולא הרשים במיוחד.
הוא יכול ליצור לקליבלנד המון בעיות, כי אם הוא מושך את המס' 4 של קליבלנד החוצה, הבולס יכולים לנסות לחדור בכח כדי לסבך את מוזגוב בבעיית עבירות, לגרום לקליבלנד לעבור בלית ברירה להרכב נמוך, ולנצל את יתרון הגובה, וכן העובדה שגם גאסול וגם נואה נחשבים למוסרים טובים.
וכן את*
אני חושב שהוא סוחב פציעה
וואוו, בהחלט לילה קטלני.
סדרות מרתקות ושואו גדול מובטחים לצופים האדוקים.
אולי זה הזמן לרכוש סוף סוף ליג פאס?
זהו קניתי !
מזל טוב! ותתכונן להתמכר;)
קליפרס יוסטון תהיה סדרה יותר גדולה מהצפוי
בלייק גריפין בא במומנטום אדיר וכריס פול ירגיש כאילו אי אפשר לגעת בו
רון זה נפלא תודה רבה .
באשר לקליבלנד אני חושב שהיום המנוחה תעזור ללברון ולקיירי להיות רענניםתולכן הם ינצחו אבל במשחק השני שיקגו תנצח ואז כשסמית יחזור תצטרך קליבלנד למצוא דרך לנצח משחק חוץ ואני מאמין שהיא תעשה זאת ואז נגיע למשחק 5 והמנצחת שם תיקח את הסדרה ואת המזרח כולו .
אשר ליוסטון קליפרס זה אולי נשמע לא יפה ויהיו ויגידו תבוסתני .
אבל אני במקום ריברס נותן לפול לנוח היום היות ואסור לסכן אותו , בנוסף גם כך הסיכוי לנצח היום לא גבוה היות ולא עבר מספיק זמן מהסדרה המתישה שנגמרה אתמול בבוקר .
להרוויח קצת מנוחה ,שאננות של היריבה ואולי עוד שחקן אחד או יותר לרוטציה זה מספיק חשוב בשביל לוותר על משחק שגם ככה כמעט אבוד מראש .
התחזית שלי להיום יוסטון ב 20 ומעלה.
אך זה עדיין לא אומר לגבי ההמשך
למרות שלקליפרס יהיה מאד קשה עם הספסל הזה וללא ביתיות להתקדם הרבה .
איזה משחקים!!!
התלבטות גדולה בעד מי להיות. כאוהד הבולס אני כמובן רוצה שיעברו שלב.
מצד שני אני מת על בלאט, ורוצה שגם הוא יעלה, הדחה בסיבוב הזה עלולה להיות מאוד בעייתית ולגרור פיטורים אפילו
מה לעשות?
נראה לי אהייה ניטרלי 🙁
יוסטון קליפרס הולכת להיות סדרה מצויינת!
בשביל להרגיע אותך לא נראה לי שבלאט יפוטר אם יודח…אא"כ יודח ללא פייט.
מצד שני אני לא אוהב הבולס ככה שאין לי בעיית אהדה.
לצערי גם לא תהיה לי כי ס.א אמרה שלום…אם ג.ס תגיע לגמר
מול בלאט יהיה לי קשה כי אהיה בעד בלאט …אבל יהיה לי עצוב בשביל קרי.
תודה רבה על הסיקור המושקע! הולך להיות לילה ארוך.. 😉
באמת סדרות מרתקות. אני לא יכול להיות נגד בלאט, אני מאמין שהבולס יצליחו לגנוב משחק אחד לפחותבקוויקן לואנס. יהיה מענין לראות איך בלאט מוצא את הפתרונות להיעדרות של לאב אבל החשש שלי שהסיטואציה הזו תגרום למשחק אנטי קבוצתי של הבאקס בדגש על לברון. בשקגו, רוז שוב על הגריל ואני מקווה שהוא לא יגזים גמטרה להוכיח ללברון ולכולם ש״הוא עדיין אחד הטובים בליגה״ כמו שהוא טוען.
לצערי, יש לי הרגשה שהקליפרס לא יצליחו לסחוט את הלימון עוד הרבה זמן והשישה וחצי שחקנים שלהם ששרדו את הספרס לא יעמדו בעומס ויקרסו. אולי דווקא היום דוק ילך עמוק יותר לספסל, לא מבין למה לא משתמש בהוז בכלל. יש לו חסרונות אבל גם לא מעט יתרונות.
קראתי כאן הרבה בימים האחרונים שבלייק הפ״פ הכי טוב בליגה. אני
הייתי בוחר בגבה לפני אבל הוא באמת נתן סדרה אדירה מול הספרס.
יוסטון טובה יותר מהקרדיט שנותנים לה ובשבילי היא לגמרי מועמדת לאליפות. לי נראה גם שלהארדן יש אמון גדול בחברים שלו והוא לא ילך ראש בקיר כמו שנה שעברה ובמשחקים הצמודים נגד דאלאס הוא היה קבוצתי ולא ניסה יותר מדי להעמיס על עצמו.
קליבלנד צריכה את לברון של אחרי פציעת בוש ב-2012,
כל הזמן לחפש את ה-mismatch.
לקחת את השומרים ה"קלים" עם הגב לסל, ולהשיג או זריקה באחוזים גבוהים, או במקרה של דאבל טים – זריקה נוחה של אחד הקלעים מה-3.
את השומרים ה"כבדים" למשוך החוצה, ובכך לאפשר חדירות קלות של קיירי או לנצל את הצעד הראשון העדיף, וכשההגנה "מתקפלת" בעזרה, למצוא את הקלעים לזריקות נוחות מבחוץ.
בפלייאוף של-2012 ו-2013 לברון היה שחקן הפוסט היעיל בליגה.
אם הוא יחזור לשחק עם הגב לסל – יש לקליבלנד סיכוי.
ברבע הראשון בלאט צריך תרגיל החרום ובו החמישיה הם:
מוזגוב, פרקינס, תומפסון, הייווד – וקיירי.
לקיירי יש 48% מהשלוש בפלייאוף, הוא תמיד זורק וכל הרביעיה הגבוהה תמיד מחכה מתחת לסל לריבאונד.
אני משאיר למתמטיקאים בקהל לחשב את כמות הנקודות שהקאבס ירויחו, אם יש 50% על כל ריבאונד התקפה.
כך הקאבס יצברו פער, ומאמצע הרבע השני ניתן להכניס את לברון כדי שלא יברח בשנה הבאה ללייקרס עם קוין לאב וקוין גארנט.
קליבלנד-שיקגו – ערוץ 5 הרגיל (55/555)
יוסטון-קליפרס – ערוץ לייב (58)
אני מרגיש הרגשה מוזרה. אולי בפעם הראשונה אי פעם מאז שאני ב-NBA ממש לא איכפת לי מי ינצח ומי יפסיד. כל הרעות אינן (הלייקרס והספארס – שתי קבוצות שקברתי ואכן הן קבורות לשנים רבות מאד, ומי שמאמין שהספארס תחזור להיות רלוונטית, אכניס לו שוב אצבע באוזן בעונה הבאה, כפי שאני מכניס לו עכשיו כשהיא עפה כמו טיל בסיבוב הראשון כתוצאה מזיקנה, עייפות, והגעה לשיאה מוקדם מדי העונה, ב-ד-י-ו-ק כפי שנבאתי), וגם הטובות אינן (מיאמי, ניקס, ובוסטון).
נ.ב: אני מ-ת שדנקן יחזור. זו יהיה עוד מסמר בארון המתים!
להגיע למשחק 7 זה לעוף כמו טיל?
היום לפני 62 שנה,
ארנסט המינגוויי זכה בפרס פוליצר על ספרו המופתי, "הזקן והים"
(שנה מאוחר יותר, זכה בפרס נובל לספרות על אותו ספר)
להמינגוויי יש לא מעט פניני חכמה, שרלוונטים ל-NBA:
"אין שום דבר אצילי בלהיות נעלה על חברי קבוצתך,
אצילות אמיתית נמצאת ביכולת להיות נעלה על עצמך הקודם."
– טיפ לא רע ללברון.
"הדרך הטובה ביותר לגלות אם אתה יכול לסמוך על מישהו היא פשוט לסמוך עליו"
– עצה טובה נוספת ללברון בנוגע לבלאט.
"לעולם על תצא למסע עם מישהו שאתה לא אוהב."
– לדעתי, הסיבה ששיקאגו יפסידו את הסדרה (תיבודו)
"אנחנו כולנו שולייות במאלכה שאיש מעולם לא יהיה בה אומן."
– לא קשור לכדורסל,
אבל אחד המשפטים החכמים שנאמרו על החיים.
היתכן שלברון קורא בסתר את כתביו של המינגווי?! (התשובה היא כנראה לא..) אבל בראיון לאתר של קליבלנד הוא הסביר שהחליט להוריד את מגן הזיעה מהראש כדי להיות כמו החברים שלו וליצור אחידות..
כפי שכבר כתבתי, האיש הוא מגלומן בלתי נסבל, שחוזר ומצהיר שיש לו איי. קיו כדורסל גבוה במיוחד (כנראה זה השתלט על החלק הצנוע במוח). הוא שחקן מחונן אבל קשה לחבב את האישיות התקשורתית שלו.
בכל מקרה, הלוואי שהם ינצחו את הסדרה מול שיקגו.
1+
הטיפים האחרונים הם סבבה, הטיפ הראשון מיותר מעט.
לברון, הוא אחד משחקני העל, שיותר משתפים את חבריו. וזה כבר נכתב פה אין ספור פעמים.
מבלי להצית שוב את הויכוח הנצחי בעניין הזה, הוא משתף כשבא לו וכשיש פער משמעותי. השנה היו רבעים שלמים שהוא בקושי מסר כדור לחבריו לקבוצה (היו הרי שני רבעים שרק הוא וקיירי קלעו את הנקודות ש הקבוצה.. אני אלך לבדוק מתי זה היה).
בנסיבות הקיימות, אם קליבלנד לוקחת משחק אחד מהשניים הראשונים בבית (ללא לאב וסמית) היא על הסוס.
יוסטון-קליפרס – הכל פתוח.
להערכתי יוסטון יקחו בגלל יתרון העומק והביתיות
ההופס על סרט הראש של לברון חביב במיוחד.
קדימה קליבלנד, קדימה יוסטון.
כיף של פריוויו.
לי יש מין רושם שבלאט יחליט להישאר עם טריסטן ת'ומפסון כשחקן ששי שיביא נאנרגיה כשצריך. אז מי יעלה במקום לאב?
אין לדעת כמובן, אבל לדעתי – וזאת כמובן רק דעתי – שון מריון עדיף על ג'יימס ג'ונס. הוא שיחק בחמישייה שלקחה אליפות והוא שחקן גברתן וקשה בעוד ג'יימס רזה ורך. בלאט צריך את מריון נגד נואה והאלימים האחרים בבולס.
אני מקווה גם שבלאט ייתן צ'אנס למייק מילר.
אני מקווה שהקאבס ינצחו בגלל בלאט. אבל אם הייתי חייב לשים כסף, הייתי שם אותו על הבולס לנצח את הסידרה.
אני יודע שבפריוויו לעונה בחרתי את הקאבס לנצח את האליפות, אבל זה היה לפני הפציעה של לאב.
אם מותר לשנות את הדיעה באמצע הדרך – אני הולך עם הבולס להיות אלופות ה-NBA לשנה זאת.
יש! מנחם איתנו! יאללה להעיף את שלישיית פשע ורשע 2!
אסור
תודה על הפריוויו משחקים אש! אני אהיה כאן למשחק הראשון…
הפעם אין הנחות…
(סמיילי של מגלומן שמשתעשע עם אמונות טפלות במיוחד)
לא משנה…
אין לנו סיכוי
למעשה, הנצחון שלכם כמעט מובטח,
בגלל שלדעתי קליבלנד יקחו את הסדרה.
יס!!!!
בכושר הנוכחי שלך זה ניצחון כמעט בטוח.
מגיע לך הMUVP
(או איך שלא כותבים את זה)Most Unvaible player
בקצב הזה שאתם מנחסים את קליבלנד, אין צורך לכוון שעון מעורר לשתיים..
תלוי איזה מכתבי המינגוויי לברון קרא –
אם הוא קרא את "הזקן והים" הלילה הוא יהיה בלתי ניתן לעצירה.
אם הוא קרא את "הקץ לנשק", אז אפשר לזרוק את המגבת לזירה…
תנו עיניכם ביופי:
קנדריק פרקינס מלהטט ברגליו
http://bleacherreport.com/articles/2426389-kendrick-perkins-gets-away-with-unbelievable-9-step-travel-vs-heat
יופי צרוף!
החמיץ קריירה כבלרינה.
https://www.youtube.com/watch?v=nEjPDS8Jp1E
ראה גם קטעים מספר 4,3
http://watch.nba.com/nba/video/channels/tnt_overtime/2015/04/16/20150416-shaqtin-a-fool-2012-13-top-10.nba
יהיה מעניין לראות איך הארדן מגיב להודעה על ה-MVP… אני צופה משחק של 50+ (הוא מסר מספיק בסיבוב הראשון בשביל כל הפלייאוף)
לגבי העדר הספסל של קליבלנד, הקליפרס לימדו אותי שכנראה לא צריך ספסל עמוק בשביל לנצח סדרה. לברון וקיירי יכולים להתמודד גם עם 45 דקות למשחק בשני המשחקים הראשונים וקליבלנד עם ג'יי.אר פייבוריטית בעיניי על הבולס (חמישייה של קיירי, ג'יי.אר, שומפארט, לברון ומוזגוב + ת'ומפסון כמחליף לגיטימי עולה על המקבילה של שיקגו לשישייה המובילה – לעניות דעתי…)
צריך לזכור בהקשר של שיקגו שהמצב יכול להתהפך במהרה במהלך הסדרה: גיבסון סוחב פציעה, נואה כבר הרבה זמן לא אותו שחקן פיזית, היינריך גם מתקשה (נדמה לי שסובל מפציעות), ורוז זה רוז. הם עדיין קבוצה עמוקה ואיכותית, אבל יצטרכו גם מזל.
התחיל! 3-2 בולס
יאללה!!
שידור ב:
https://www.youtube.com/watch?v=SwMw6c0mNoM&feature=youtu.be
מילר פותח, לברון על נואה!
8-2
נראה שקליבלנד משחקים כאילו זה משחק של פרי סיזון… איפה הפיזיות???
כבר 13 הפרש?
THE BULLS ARE ON FIRE!
לברון עוד לא זרק זריקה אחת.
לא קורא אותך גיא, אם אתה כותב משהו…
טוב ששון מריון נעכנס!
עד עכשיו שומפרט הוא הקאבי הכי טוב ולברון הכי רע
רוז נפלא
יש מצב שיהיה סוויפ ?
אם זה יהיה – בלאט יפוטר.
תחושה שלי אבל כמה פעמים דרק רוז לא חדר בכל הכוח כדי לא להיפצע
איבוד כדור פעם אחת ופעם שנייה הפרשים העיפו החוצה.
מצער אבל זה הכדורסל.
ההגנה של קליבלנד בעייתית מאוד.
וואו איזה הגזמה, משחק ראשון, קליבלנד עוד נראים חצי ישנים. ובולס שמו כמעט כל זריקה…
ברור שזה הגזמה. הגזמה מביאה קוראים
בוקר טוב. לינק נוסף http://www.vipleague.tv/basketball/301683/1/nba-playoffs:-cleveland-cavaliers-vs-chicago-bulls-live-stream-online.html
לברון משחק במין EASY כאילו יש לו את כל הזמן דבעולם.
הקאבס קלעו 15 ברבע שלם.
תעודת עניות
בלאט הכניס את ג'ונס שמיד עשה שגיאה וגרם לסל ופאול
ב-16 הפרש, לברון עשה כניסה ראשונה טובה
כניסה שנייה טובה
יאללה! להמשיך, ולא לתת לקינג להיכנס למשחק.
לברון נגד כולם. אין לו שום עזרה
בלאט צריך להכניס את פרקינס שיפרק את הכתף לדנאליבי
לקליבלנד יש סיכוי עם אחד מהצמד חמד שלהם לא במשחק?
שיט! שימו את באטלר על קיירי!!
בסוף הכשרון של קיירי מגיע לידי ביטוי. קשה לעצור שחקן כמוהו
פאקינג קיירי, התעורר.
בוקר טוב גם לכם.
כדי לנצח צריך הגנה מצוינת, ושקיירי ולברון יתאפסו. חוץ מזה לא צריך כלום בהתקפה. יאללה מכבי ! אהה… קליבלנד !
בחייאת, לא לאבד את כ-ל היתרון – תשאירו חלק.
עם קהל כזה אין שום אליפות…
קיירי מעולה, לברון טוב, אבל אם השאר לא יתרמו אין לקליבלנד סיכוי
ג'יימס ג'ונס חייב לקלוע
תעיף את ג׳ונס
אם ג'ונס לא שם את המבטים הפנויים שלו, מה ההצדקה שלו לקבל דקות?
ג'ונס זכה באליפות השלשות ב2011, תצחקו עליו כמה שתרצו אבל בסוף הוא יקלע את השלשות הקריטיות
תכלס 2 שלשות שהוא חופשי לגמרי. שים 1 לפחות, נו באמת.
כריס וובר מעולה!
שמישהו יוריד למילר את הנעל!
טיימאוט מפגר של דיוויד – שיקאגו היו צריכים לקחת אותו והוא לקח בשבילנו…
ממש לא מפגר, צריך להרגיע עת השחקנים ולגמור את הרבע עם מינימום נזק
הם באמצע מומנטום – שיקאגו היו באמצע מומנטום מחורבן.
את*
אני כבר חודשיים מבקש מבלאט שיכניס את מייק מילר ולא את ג'יימס ג'ונס!
מה זאת השטות הזאת שאי אפשר לראות הילוך חוזר?
אם זה פוגע בקרש זה לא גול טנדינג?
כן, אבל אסור היה להם לראות ריפליי
חוקים מוזרים
מייק מילר, הנקודות הראשונות שלו העונה ?
גריפין עם 7.4 אס בסדרה מול הספארס, מרשים!!
מה קשור?<
יש מעט מהלכי כדורסל יותר מכוערים מלברון עם הכדור בהתקפה האחרונה של הרבע.
גרוע, גרוע, גרוע!
היינו יכולים לרדת ב-7 עם הסל של רוז (גם לא משהו) עכשיו עם 5 יותר גרוע. צריך לצאת בטירוף למחצית השנייה!
עד עכשיו בפלייאוף, גולדן סטייט משחקת ברמה אחרת משאר הקבוצות.
הכדורסל ששיקאגו וקליבלנד מציגות הלילה (גם בהתקפה וגם בהגנה) לא מסוגל לדגדג את הווריארס.
סטטיסטית רבע מחצית נוראה של קליבלנד 25% ל3 ו 39 מהשדה, למעט לברון וקיירי כל השחקנים לא מעורבים בהתקפה.
קליבלנד לוקחים היום
עכשיו הודיעו רשמית ש-CP3 לא משחק הערב
מוכנים למשחק של 35+ נק' של גריפין?
פול לא משחק היום בסוף. נראה לי משחק אבוד לקליפרס
ניתן היה לחשוב, שעקב מצוקת כוח אדם, השחקן עם הכי הרבה דקות במשחק הלילה ילבש את מדי קליבלנד.
ומול כל קבוצה שהיא לא שיקאגו, זה היה נכון
(לברון וקיירי – 21 דקות במחצית הראשונה)
אבל תמיד אפשר לסמוך על תיבודו –
ג'ימי – 23 דקות. רוז – 21 דקות.
+1
ת'יבודו מקזז את אחד היתרונות הגדולים של הבולס על הקאבס – הספסל
מדהים. רוז 21 דקות במחצית?? כאילו הוא מבקש לפצוע אותו שוב!
וזה עוד שבולס קבוצה עמוקה לאללה.
מה שכן לקליבלנד אין ברירה, אם רוצים לנצח את המשחק הזה, צריך לתת להם המון דקות.
החברה באוקלנד נראים מגובשים מאד, קבוצה מדהימה
כמה מפתיע – באטלר אומר לכתבת הקווים שהוא מותש
באטלר ירד בכלל מהמשחק?
באחד על אחד קיירי הוא מס' 1 בליגה
גיימס הארדן טוב יותר..
בלאט צריך להחזיר את תומפסון. הריצה של קליבלנד הייתה איתו
D-Rose&Jimmy Buckets!!
רק חזרו למשחק, ושוב שיקגו פלוס עשר
הבולס נהדרים
מישהו יודע למה תיבודו מחביא את סנל?!
אני מקווה שהוא לא מתכוון לשמור אותו לסמית.
1+
אגב, התשובה בגוף השאלה…
קליבלנד לוקחים היום .
אתם שמים לב שבלאט חיוור, בקושי נושם.
אתה חיוור יא עיוור
אוהדי שיקאגו זה אוהדי הצלחות
גם הלייקרס
כן כי לשיקאגו היו המון המון הצלחות בזמן האחרון
בגלל זה כולם מתעוררים עכשיו יא גולם
לברון לא זורק
גאסול יוצר הרבה בעיות לקאבס. כל פעם מוזגוב מגן על הסל בחדירה ואז גאסול נשאר פנוי למיד ריינג'
איזה משחק של רוז!!
לברון הוא קלעי בינוני מרחוק במקרה הטוב. כשהוא מתחיל לזרוק מרחוק, זה הסוף של קליבלנד.
אף אחד לא שומר בקאבס, ובלאט הטיפש לא לוקח טיים אאוט
קליבלנד לא שומרים בכלל
הבטיחו לי מכות!!!
ערב קליע. חד פעמי של שיקגו
יס!!!!
תומפסון את מוזגוב עוד לא הבנתם שגאסול קולע מחצי מרחק?
+1
איזה החטאה מביכה של נואה
מ-ב-י-ך – תוך שנתיים הוא באירופה… 😉
גאסול את רוז, לא עצירים.
שקיירי יתחיל לזרוק שלשות כבר
אוי יוי יוי
רק בניקס שומפרט לא היה מסוגל לקנות סל לו חייו היו תלויים בזה
יכולת המסירה האבסולוטית של לברון, לא מוערכת מספיק.
נו אה= פרקינס 2.0
1+
לברון בטירוף!
-1
לברון חייב ר-ק להיכנס. אסור לו לזרוק מרחוק
שיקגו פשוט קבוצה יותר טובה. AS SIMPLE AS THAT
כן שלאב וסמית לא משחקים , 2 שחקני החמישיה .
גאון
לא יודע, לברון גרוע היום, זה לא יהיה ככה כל הסדרה
תכניסו את סנל על קיירי לפחות לדקה לנסות בבקשה
9-13 לבולס משלוש
לברון בד"כ מתעורר ברבע האחרון כדי לשפר את סך הנקודות שלו, יש סיכוי לא רע לניצחון של קליבלנד אם רק תהיה הגנה.
לא, אישית, בלאט לא נראה בעל האישיות הדרושה, המסוגלת להטריף את שחקניו
עומר. לברון דווקא לא רע.
שיקגו קבוצה טובה יותר, כמו שאמר מנחם
9-13 מהשלוש לשיקאגו. כשהם קולעים בכאלו אחוזים, הם לא מפסידים.
ש-ת-ו-ק-!
כמובן "לי, אישית…"
קיירי ארוין זה דרור חג'ג במימוש פוטנציאל.
מנחם רפה הבנה זאת מחמאה בשבילך
גם ת'יבורו לא הכי חכם לתת להיינריך ודנליבי לשחק ביחד
קליבלנד קבוצה יותר טובה – סימול אס דאט
לשאמפרט אי אפשר לבוא בטענות
איזה גיימר זה האירוינג הזה!
זה היה צפוי הריצה הזו. עכשיו נראה איך יוצאים מזה.
וואו אירויינג
קיירי איירוינג !!! ואאווו מה הוא עושה, לא ייאמן
נא לא להתרגש. אני רק מחליף את תצונת המשבצת להכנה למשחק הבא!
קליבלנד ינצחו ב3 הפרש
לברון חוטף היום הרבה סלים על הפרצוף
הגנה אדירה של באטלר
מי הגולם. שהחליף לתמונה לקליפרס?
איך לברון וקיירי מנצחים שיקגו שלמה!
ושאמפארט
לברון פוחד לזרוק, הוא היה חופשי, עלה לזריקה ובאויר מסר לדלאדובה שהיה באותה עמדה בצד השני. הוא כל הזמן מוסר ולא נכנס.
למזלו של בלאט, תיבודו לא נותן לסנל לשחק במקום דנליבי
לא מבין איך מירוטיץ בילה רק 2 דקות על הפרקט
6גם מאני לא מבין. ת'יבודו הוא מאמן דפוק
כי זה תיבודו, הוא לא סומך על שחקני ספסל כמעט
גועל נפש!!
עוד החלטה גבולית…
השיפוט חד צדדי לטובת שיקאגו
גם הרצפה עקומה.
הפוך גוטה, הפוך שלוש החלטות גרועות לטובת קליבלנד!
הלוואי ולברון היה פוחד לזרוק…
6 איבודי כדור ללברן
עליו נאמר: "אישה בונה אישה הורסת…"
איזה איבוד מזעזע של לברון.
אמרתי שלברון חלש מאוד היום
הגיע פסק זמן, חשבתי שנפטרתי כבר מהאיש שבתמונה שלי, ואז מגיעה הפרסומת של לברון יושב באוטו ומכוון את המושבים. #(-:
לברון חלש מאד. קיירי מצויין. שומפרט עושה מעל ומעבר יכולתו. אבל איפה מייק מילר עם שלשות פוטנציאליות?
המזל הגדול של שיקאגו הוא שהלילה, לברון משחק יותר גרוע משתיבודו מאמן.
היינריך????????????????
גימי G באקטס!!
לא לעשות שטויות.
איזה סל משוגע של באטלר
באטלר עושה ללברון בית ספר פשוט
לברון אוייב האומה. השליכוהו לאריות !
לברון שחקן ענק, אבל ההפסד שכנראה יבוא לגמרי עליו
לברון מסריח את המגרש
שני מאמנים מאכזבים. מילר הוא האדם למצבים כאלה. הוא הוכיח זאת שוב ושוב במיאמי ור=אפילו הערב הוא 1 מ-1 מה-3. ת'יבודו מעלה פתאום את היינריך? מה הבעייה שלו?
קליבלנד 29% ל 3 שיקגו 56
תתפללו על רוז!!
אוי ואבוי
אבל לא נראה גרוע כ״כ
ראיתם את לברון במצב קליעה מעביר כדור לשומפרט? זה מייקל ג'ורדן זה?
לא, זה לברון, ולא נראה לי שנשאר מישהו שעדיין משווה ביניהם
1+
רוז בסדר.
מנחם די
זה בטח מעייף לתפעל מוח כדורסל כל כך מבריק!
1-0 לבולס!
ז-ה-ו-!-!
מזל טוב!
רק 2 דברים ף
לא בכל משחק לברון יהיה כל כך גרוע,
לא בכל משחק השלשות של שיקאגו יכנסו בכאלו אחוזים.
אתם כל הזמן אומרים את זה – ״לא בכל משחק…״ אבל אתם שוכחים שכולה מדובר בסדרה של גג 7 משחקים, לא בעונה סדירה של 80 משחקים. יום אחד השלשות נכנסות, יום אחר הולכים לעונשין, יום שלישי גורמים להרבה איבודי כדור ויום רביעי סתם מנצחים.
אני זה ממש לא אתם,
אני רחוק מלהיות גרופי של לברון.
אני רק אומר את זה כמו שאני רואה את זה –
גם ב-2011 שיקאגו הובילה על קבוצה של לברון 0-1.
לא קשור לזה (והבנתי שאתה לא – אתה הרבה יותר מסכן – אוהד פיניקס) פשוט ראיתי יותר מתגובה 1 כזו.
המאכזב הגדול?
ל ב ר ו ן
קוין לאב מחייך לעצמו מתחת לשפם
קווין לאב זה כל הסיפור כאן
עלול להיות כאן סוויפ
8 ימי מנוחה עלו לקאבס במשחק, אם היו פותחים את המשחק אגריסיביים, התוצאה הייתה הפוכה עכשיו .
מסקנותיי: יהיה משחק שבע, הקבוצות שוות.
כשהקאבס הלכו עם תרגיל ולא בידוד, זה עבד להם.
כשקיירי מתחיל את ההתקפה זה נגמר הרבה יותר מוצלח.
לברון וקיירי צריכים לעשות הרבה יותר פיק נ רול.
מייק דנלדבי ניצח לבולס את המשחק…
עלול לא להיות פה סוויפ. עכשיו גם אני מבין בכדורסל?
צריך להכניס את פרקינס, בכל פעם שהוא קופץ לריבאונד הוא צריך לנחות על כף רגל של מישהו אחר "בטעות", וקליבלנד מנצחים 4-1 ועולים לגמר.
Usually the guy landing on someone's foot is the one getting injured…..
ניצחון חלק וברור של הרוקטס
מי יותר טוב, אריזה או בארנס?
שתי קבוצות די עלובות
לא מתפלא שאף אחד חוץ ממני לא חוזה בשתי הקבוצות שמשחקות כמעט רבע והתוצאה 10-9
ראיתם את האוארד הדפוק? לא מסוגל למסור מסירה לאדם פתוח לחלוטין
אם אתם מתעוררים למשחק אז הצעתי היא שתחזרו לישוןן
אני ממש עייף, אבל אני אנסה לשרוד.
טוב. אחזור בחצי
יוסטון עדיין לא התעוררו.
הקליפרס פתחו בהתלהבות גדולה..הרוקטס לא במשחק.
הרבי בעניינים
מנחם מה יש לך נגדן? קבוצות חזקות
למנחם יש משהו נגד המערב, זה לא אישי
אצל מנחם זה אישי גם אם זה נגד כל סין
גריפין לא זורק מחצי מרחק כבר כמה פעמים למרות שהוא לבד לגמרי
הקליפרס נראים זוועה. אם לא השלשה מהמאה ה20 של התורכי הם עוד היו על האפס ברבע 2.
קפלה הג'וקר של הפלייאוף הזה. סופסוף גבוה שיודע לקבל מסירה מהרצפה בפיק נ רול
תראה את הארגנטינאי הזקן הזה שם שלשות כאילו הוא בפאקינג דאון טאון בואנוס איירס! איפה היית בניקס יא חטיאר??
גריפין חוגג את העבירה הכי מיותרת בהיסטוריה עם הליטוף על האוורד בדרך לדאנק
משחק מגעיל בין שתי קבוצות מגעילות
משחק מעורבב בין שתי קבוצות חסרות רכז
איזה שתי קבוצות דפוקות! לא מסוגלות לעשות דבר אחד נכון.
גם פאולים לא מסוגלים לקלוע. אחוזים איומים מכל המרחקים.
הארדן גרוע ביותר היום.
לו הייתי פייה עם כנפיים… הייתי עובר בין כל אוהדי רוקטס קליפרס שמנמנמים עכשיו ומכבה להם את השעונים המעוררים. ומרדים את כל הצופים מתחת גיל 18. הזוועתון הזה אסור לצפייה.
הניחום היחיד שלי הוא שיותם יושב לידי ומפנטז איך גולדן סטייט שלו מפרקים את מי שתעלה מכאן
בחר טוב הבן שלך.
שלי מחכה למשחק של ריאל ואני פשוט לא מצליח להדביר אותו בחיידק ה-NBA.
הוא קיבל חיסון טטאנוס? לפעמים זה תופעת לוואי
הגדול שלי ( בן 5.5 ) נחל השנה אכזבת פלייאוף ראשונה בהדחה של הספרס ("אני בעד השחורים כי הם הכי טובים")
ממש, אבל ממש נראה כמו פרה-סיסון גיים.
מממש, אבל ממש נראה כמו פרה-סיסון גיים.
ועכשיו האק א ג'ורדן. אלוהים ישמור.
הליג פאס חייב לי החזר על המשחק הזה. לא היה כתוב בחוזה שמשדרים מכבי דאעש נגד אליצור דמשק הלילה
עכשיו ריברס עושה האק דה דווייט
מומי ראה משחק בליגה למקומות עבודה יותר מעניין
לא היה משחק יותר גרוע אי פעם בחצי גמר המערב
כמעט כתבתי שלפחות האוורד משחק תענוג, ואז הוא הגיע לקו. אני מפסיק לכתוב ומכסה ליותם את העיניים
ריברס האבא והבן לא מתאימים למעמד
הקליפרס צריכה עוד מישהו יעשה סל חוץ מגריפין וקרופורד
רדיק שובר את הטבעת בינתים
יוסטון פראירים שהם לא בפלוס 15
קווין מקהייל הוא המאמן הגרוע ביותר בליגה, וזה חתום!
תמשיכו ללכלך על יוסטון עד הגמר
I'm loving it
עד עכשיו, מי שמלכלכים, זה השחקנים את הפרקט.
אם מומי היה יכול היה לוקח לום ועושה האק א דוויט
אם יוסטון תגיע לגמר הליגה מומי ישבור בקבוק שמפנייה דום פריניון על הפרונט של הספינה שלך
למה שמישהו ידבר בגמר על קבוצה שלא שם?
חצי משחק גרוע כזה לא זכור לי. הרוקאטס צריכים להוביל עכשיו ב-20 אבל הם משחקים במין שלווה כאילו זה משחק בין חברים בשכונה. ממש בושה וחרפה שיש משחק כזה בחצי הגמר.
והיכן?
כמובן! במערב!
רק כדי שתבינו כמה המצב קשה-אוסטין ריברס קלע חצי מהשלשות של הקליפרס הלילה. שלשה אחת משתיים. לא יודע אם נבא או ליגת המתנ"סים?.
20 איבודי כדור עד החצי
היה עדיף שהריברסים היו מתחלפים בתלבושות. הג'וניור על הספסל והאבא על המגרש היה נגרם פחות נזק
אולי כדאי לתת לאמא לעלות בתור מעודדת ?
מה עם הסבא ? יכול לקבל ג׳וב בצוות הרפואי ?
שיישב על הספסל עם הגופיה של התורכי
אומנם באיחור, אבל הנה לינק למי שצריך
https://www.youtube.com/watch?v=SwMw6c0mNoM&feature=youtu.be
ועוד אחד
http://www.101livesportsvideos.com/videos/nba-los-angeles-clippers-vs-houston-rockets-2/
ואחד אחרון פור גוד מז'ור
https://streamup.com/nba1
תודה!
גריפין חתיכת כוכב..
מנחם
למה אצה חושב שה קליפרס תקבל סוויפ ?
כשפול יחזור יוסטון בבעייה
נו אז?
יוסטון פשוט קבוצה עמוקה ואיכותית יותר..
הקליפרס יותר מידי BIRD FEEDED על ידי פול
כשכריס פול יחזור יהיה משחק נורמלי ואז הרוקטס ינצחו בקלות.
אבל הערב הם עלולים להפסיד!
הייתי בטוח שהרוקטס מפרקים היום את הקליפרס,
אבל גריפין ממשיך ביכולת המצויינת שהוא מציג השנה בפלייאוף.
טוב, אין טעם לחזור לישון עכשיו…
אם הקליפרס יצליחו להשחיל כמה שלשות הם יקחו את המשחק
וואללה לא תארתי לי כמה הרוקטס קבוצה עלובה
אני לא מגזים כשאני אומר שזה אחד המשחקים הגרועים ביותר בזכרון בשלב הזה. אולי הגרוע ביותר.
ככה נראה משחק בלי רכזים ובלי מאמנים
מומי מסכים עם כל מילה
היו סדרות גרועות בחצי גמר המזרח ( בתחילת המילניום שהיו ג'רזי שלטו במזרח )
אבל לא היה משחק כזה במערב
גם בליגה ב מחוז דרום מערב כשסעד משחקת נגד בארי הרמה יותר גבוהה
טרי מפתיע בשמירה המצוינת שלו על רידיק
גריפין משחק היום גם PF וגם PG
2 הקבוצות מתחת 60% מהקו
זה באמת קו עונשין לקבוצות האלו
לקליפרס יש תירוץ, הם משחקים אחרי סדרה של 7 משחקים נגד האלופה,
ללא הרכז הפותח, כאשר אין להם רכז מחליף סביר.
מה התירוץ של יוסטון?
שאין להם רכז בכלל
חרא של קבוצה
יש שמועות שאין בכלל מישהו בשם מומי,
ולמעשה מי שכותב את התגובות
הוא קובי בראיינט…
יותר בסגנון של צ'ארלס בארקלי
שגם הם משחקים ללא הרכז הפותח, והסנטר הפותח ברוב העונה?
הרבה אנשים לוקחים את הקטע הזה שהקליפרס עומדים בגאון עם יוסטון ללא כריס פול ואומרים: "פחח, זה בטח אומר שעם כריס פול הקליפרס ינצחו בטוח"..
אידיוטי לגמרי
אני מעלה את האפשרות לוותר על רבע רביעי ולסגור עניין בזריקת מטבע.
יוסטון משחקים כאילו הם אלופים 20 שנה ברציפות…. שבעים בלי טיפת אנרגיה גם הקהל שקט … גועל נפש. והארדן מאבד כדורים כמו מטומטם.
מצחיק וגם סמלי להגיד שידידנו אפלטון ממלא פיו מים
את הארדן לא ראיתי כזה גרוע מאז עבר מאוקלהומה!
חשבתי שיש רעידת אדמה, אבל זו רק הייתה הנפילה של דייוויס.
איזה באסה התעוררתי עכשיו, ונראה שהפסדתי משחק מדהים בין יוסטון לקליפרס.
בלייק יצא טמבל עם הכתף שהוא זרק.
אני מת שהקליפרס ינצחו הערב, ואת כל הסידרה, ושיזרקו את קווין מקהייל אחת ולתמיד.
הארדן פשוט זוועה היום. כמה הוא קלע בכלל? וכמה כדורים איבד?
הוא נראה מעוצבן ומבולבל.
כמה איבודים ליוסטון. לקליפרס יש לפחות הצדקה עם היעדרותו של פול. הארדן במשחק נוראי והיחיד שם שנראה טוב זה הווארד. אם יוסטון מפסידה את המשחק הזה כשפול לא משחק זאת תהיה שטות נוראית.
6 שלשות לקליפרס ברבע הזה אחרי 2 מ 14 בחצי
ברגע שהקליפרס פוגעת מבחוץ ליוסטון יש בעיה
רוקטס עוברים מה שעברה קליבלנד רק חמור יותר.
יותר מדי מנוחה והם לגמרי לא בקצב משחק.
אני יוצא לים ולא יראה רבע רביעי אבל אם מפסידים שום דבר לא גמור. אין יותר מדי משמעות חביתיות אצל שתי הקבוצות
מקהייל צועק לך קח אותי איתך וזרוק אותי למים!
וגם דווייט האווארד לא עשה דבר מלבד 3-4 עלי-הופים. זה סנטר זה?
כל הכבוד לקליפרס על המשחק עכשיו, וכל הכבוד לשידור הזה ביוטוב. מדהים!
חביתיות, פנקייקים, ביתיות. מה שיוצא
אם גריפין יעשה טריפל דאבל גם הערב זה בלתי נתפס
אין ולא היה פאוור פורוורד שניפק טריפל דאבלים בקצב כזה
סוף סוף האווארד עשה דבר שהוא צריך לעשות 25 פעם במשחק
אולי תגידו לי למה האווארד לא עשה זאת עד עתה?
קרופורד פשוט מאושר, עכשיו שאין לו את קאווי וגרין על הראש.
מקהייל נראה כמו פרנקשטיין שיצא משליטה
כל הכבוד לבן של הדוק!
המשחק השתפר מאד!!!!!!!
האווארד היה אדיר עם המהלך בהתקפה ומייד אחרי כן חסימה יפהפיה בהגנה.
שימו לב שהארדן לא משחק ברגעים הקריטיים!
הכל יהיה בסדר אל תדאגו
לא דואג 🙂
יוסטון טובים יותר ללא הארדן!!!
איזו שריקה מטומטמת
לא מוזר לכם שאפלטון בכלל לא נמצא בכל העסק?
יש כאן עוד אוהדים שמחליפים אותו
אני אפסיד את ההסעה ואלך לעבודה יותר מאוחר. לא מפסיקים לראות משחק בשלב כזה…
יוסטון עלובה הארדן לוזר
וואללה אם נגד הספארס הם הו קולעים ככה הם היו מנצחים 1-4…
הולי שיט איזו קריעה.. 🙂
הרוקטס היא כנראה הקבוצה הלוזרית ביותר במאה הזאת. איזה בושות!
והנה עכשיו יחזרו הדיונים על הארדן והפלייאוף…
זה ייגמר סוויפ …
מי ניצח את הרוקטס?
כריס פול?
בלייק גריפין?
לא! ג'מ\ל קרופורד ומאט בארנס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
וכן רידיק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אפלטון! הקבוצה שלך היא בזיון. ממש בזיון.
מקהייל כבר חצי שעה עם פרצוף של תפטרו אותי כבר, למה לא מפטרים אותי.
הסדרה הזו היתה יכולה להיות גדולה אם היו משכפלים את פופוביץ' ונותנים לו לאמן את שתי הקבוצות.
הווארדוג'ורדן עושים אחד לשני האקה 🙂
סל ראשון של הארדן בכל החצי!
בארנס לא נגע אפילו בהארדן!
הארדן מתחיל להשתולל
הארדן יודע לסחוט את העבירות האלה…
בפלייאוף לעולם לא שורקים על דבר כזה!
לריברס יש סיוטים מפופ. ברגע שעושים פאול על ג'ורדן הוא מוציא אותו. לא משנה שהווארד עושה צחוק מדייויס כל פעם שמבודדים אותו עליו העיקר שג'ורדן לא יזרוק מהעונשין.
כריס פול עוד ימתח שריר נוסף עם כל קפיצות השמחה שלו…
אני מקווה שיוסטון תפסיד, והאשמה?
1. קווין מקהייל
2. ג'יימס הארדן
אני חושש שעם כריס פול הקליפרס תשחק כדורסל רגיל ונורמלי, ואז היא תפסיד ליוסטון.
רק במשחק מכוער וגרוע כמו הערב היא יכולה היתה לנצח!
הקישור ביוטוב הפסיק לעבוד פתאום
המשחקהזה יגמר מחר
זה כדורסל זה? חייבים לעשות משהו. בושה וחרפה ההאקים האלה.
זה יכול להיות זמן לא רע להירו בול של הארדן, לא?
הקבוצות צריכות לעשות הסכם הפסקת האק.
מי שגר בבית מזכוכית שלא יעשה האק א דיאנדרה
איכשהוא כשפופ עושה את זה יש לזה חן בעיניי כשריברס או מקהייל זה נראה כמו חיקוי…
תגובה שהשתבשה…
כשריברס או מקהייל עושים את זה.
נתן רק מלדמיין את מקהייל וריברס עושים את זה בא לי לחפש מערה בוואדי קלט ולהיות נזיר
+ 1 אני כבר מתגעגע…
קוראים לזה להיות אוהד של קבוצה. שהקבוצה שלך עושה את זה, זה נורמלי ולגיטימי ויפה. אבל שאתה רואה את הגועל בקבוצה אחרת אתה מבין שזה לא
נגמר…
הארדן? 0-.
הכותרת של המשחק על דהאקת האקתוך וסוף מהאקך יהאקו…
מה יהיה?! כאילו dg זה סיוט dg האוורד וסמית?!?! לקיבינימט!!!
או כמו שקוראים לזה בעולם ההיטק – האק-א-תון
HICK UP
איזה בזיון מה שהרוקטס משחקים עכשיו. הסדרה הזאת תיגמר הרבה יותר מהר ממה שחשבתי
אפלטון, במקומך הייתי נעלם לעוד יומיים
סאם קאסל בוגד !
אבל בתכל'ס הקליפרס גדולים מהחיים ואני לא מאמין שאני כותב את המשפט הזה
אני מת על אוסטין ריברס!
לא הייתי מאמין בחלום הכי גרוע שהארדן יכול לתת משחק כזה איום.
זה למעשה תבוסה ביתית, נגד קבוצה שחסרה את אחד השחקנים הכי טובים בליגה. בזיון.
יוסטון מסריחים את הסמל
טריפל דאבל לבלייק!
האק הא זה טעם נרכש…
ליוסטון לא יהיה משחק קל מזה בסדרה הזאת. בלי כריס פול כשכל הקליפרס נופלים מהרגליים ויוסטון טריים כמו עלי נענע מהגינה.
מקהייל אשם בהפסד הזה שלא הכין את הקבוצה שלו טוב יותר. הארדן היה נוראי והיחיד שאפשר להגיד עליו דברים טובים זה הווארד שחבל שלא ניצלו אותו יותר בפוסט
זה מה שעושה החלודה
זה לא רק החלודה יוסטון היו צריכים לטרוף את המגרש, גם אם הם קצת חלודים והם היו מפילים את הקליפרס מהרגליים. זה לא קרה, הם נראו כבויים…
פשוט בושה הדבר הזה!!!! אשכרה זרקו את המגבות שתי דקות לסוף!!! הם והקהל המחורבן שלהם שעזב בערך באותו זמן!
ושאלה, יש סיכוי שמיסטר אדם סילבר יתחיל להצדיק את השם הפרטי שלו ויעביר חוק נגד ההאק המזו**ן כבר עכשיו? ( מארב אלברט הציע להעביר חוק שמותר להאקות רק ב10 שניות האחרונות של כל התקפה, חצי צרה! )
אחרי 7 משחקים מול הגנת הפרימטר המצויינת של הספרס,
הקליפרס הגיעו ליוסטון, וחזרו לקלוע מבחוץ כמו שהם יודעים.
כנראה שיוסטון מהמודל החדש היא קבוצה מקוללת עם מאמן עלוב שלא מסוגל להלהיב את שחקניו. עם צוות כזה יוסטון היתה חייבת לשחק כמו ברבע הראשון, ולנצח על 30.
רק תארו לעצמכם שהארדן היה זוכה אתמול ב-MVP…זאת היתה בדיחה לעולמים…
לא בסדר שדוק בראיון במסיבת העתונאים לא מאמר מיטלה נטובה אחת על בנו אוסטין שנתן משחק גברי מצויין!
יאללה. הגיע זמנו של הקשיש ללכת לישון אחרי עוש ערב של 5.5 שעות כדורסל (כל ערב הוא כזה
קווין מקהייל נשמע כל כך פאתטי עם מה שהוא אומר למדיה. אפילו אין לו הבנה מה קרה הערב.
בלייק גריפין מתחיל להתקדם ברשימת הפלייאוף (שלישי בטריפל דאבל אחרי 8 משחקים – 3)
למג'יק היו 4 טיפל דאבל בפלייאוף 91,
לקיד היו 4 בפלייאוף 2002,
לרונדו היו 4 בפלייאוף 2012,
לברקלי ודאנקן היו 4 בכל הקריירה (בפלייאוף, כמובן).
היום גריפין השיג את השלישי שלו ב-8 המשחקים האחרונים.
מדהים!
ותראה את הבדל התפקידים – הם כולם גארדים !
+1
גריפינדור שחקן ענק. כמות האסיסטים שלו בלתי נתפסת
כיף לראות שחקן שמגלה ש-"יש לו את זה" ומעלה את משחקו לדרגה חדשה.
כמו לברון ב-2012, נוביצקי ב-2011 או ווייד ב-2006.
כל אחד בדרכו שלו, העלה הילוך וסחף את קבוצתו.
מעולם לא היה המושג bounce back כה מוחשי כמו שהוא צריך להיות בשביל יוסטון במשחק 2
לדעתי, הקליפרס צריכים לתת לפול לנוח גם את המשחק הקרוב.
חבר'ה, שמישהו יתקשר לסוכת מציל בחוף שאפלטון הלך אליו לשחות, תגידו להם שישימו עליו עין, ושיכרזו לו במגאפון "לא להתרחק מהרדודים !… "
מאוחר מדי. חגורת הצלה עם סמל רקטה מזוקן אותרה מתנדנדת מעדנות על הגלים כשני מייל מהחוף…
רוצה להזכיר לכולנו
1 מדובר בפלייאוף nba
2 התוצאה בסדרה בסה"כ 1:0
3 מדובר בקבוצה שהגיע בזכות למקום 2 במערב
4 משחק מחורבן אחד לא אומר שהארדן סתם הגיע למקום שני במשאל mvp
5 משחק 2 מתחיל ב0:0
ואם גם במשחק 2 יוסטון יסריחו כמו היום, אז צריך לקשור את מקהייל לסמל ולשלוח אותו למאדים
3 מ-4 סדרות חצאי הגמר האיזוריים נפתחו בנצחון הקבוצה האורחת.
רק הווריארס בשלהם, שכולם יגידו שהם לר "מוכחי פלייאוף",
והם ימשיכו לנצח…
לא להאמין שקמתי לרבע האחרון..הייתי צריך להמשיך לישון..
כמו שמקהייל ישן ברגע שדברים התחילו לא להסתדר עבור הרוקטס.
פשוט מאמן מאוס. אם מישהו יכול להבטיח שתבוסה של יוסטון בסדרה תגרום לפיטורים שלו – אז וואלה, בכיף, תנו לקליפרס את הסדרה.
מצד שני, כמו שאני מכיר את הקליפרס, יכול מאוד שזה היה עוד יום מאותם ימים בהם רדיק, בארנס וקרופורד התפוצצו, וכבר במשחק 2 הידית שלהם תתקרר, ככה שהעסק עוד לא גמור.
אבל בכל מקרה, מקהייל עדיין חתיכת אפס אפאטי.
אני מקווה שאפלטון לא יעשה מעשה כמו גומא אגייר ויעלם מרוב צער
לצערי לא צפיתי …יש גבול לכמה בן אדם ממוצע שגם עובד מדי פעם יכול להיות ער בלילות …אנו בארץ צריכים לבחור היטב את הלילות ומשחק ראשון בסדרות ארוכות הוא הוויתור.
בכל מקרה רביעי בלילה ל"ג בעומר הילדים ערים חלק ניכר בלילה ויש שיהיו ערים כל הלילה זה זמן טוב לבחור לילה לבן ולראות את קליבלנד במשחק קריטי מנסה לשרוד.
אני מזכיר שבל"ג בעומר אשתקד דיוויד בלאט היה על גג העולם כשבאותו היום ממש הוא לקח את היורוליג מקווה שהוא ימשיך לחייך.
אני אשמח בניצחונו אך גם אם כן זו תהיה בשבילי נחמת עניים בלבד לל"ג בעומר הקודם בוא חוויתי את התואר הכי מתוק שלי כאוהד מכבי סל.
כמובן ש"שכחתי לציין "
שנפלתי בענק לאורך כל הדרך בתחזית המשחק הראשון .
התברר שוב שמנוחה ארוכה פוגעת בקבוצות ועדיף אפילו קרב מתיש ,שוחק ופוצע על פני מנוחה ארוכה .
הצעתי לריברס לוותר מראש על המשחק הראשון …כנראה שמקהייל חשב שאני מתכוון אליו…
בכל אופן מבחינת חומר שחקנים וכו' יוסטון עדיין פייבוריטית ,אבל מבחינה מנטלית קליפרס עברה בהצטיינות יתרה את מבחניה ועכשיו תור יוסטון לגשת למבחן זה,במידה והציון לא טוב נגמר לה הסימסטר לשנה זו.
+1
יוסטון חייבת סנטר דומיננטי ( אה, יש להם את הווארד ) שחקן כנף סולידי אבל איכותי ( אה, גם אריזה שם ) והכי חשוב מאמן ( אההה )
יש מצב שהארדן שיחק כל כך גרוע בגלל שלא נבחר ל mvp ?תינוק
מצפייה לא מועטה בלברון השנה, יש הרגשה שהוא כבר מעבר לשיאו, גם אחרי תקופת ההשבתה שעבר והשיפור הניכר כאשר חזר, זה לא אותו לברון, היכולת שלא להשתלט על משחקים איננה כבעבר, סימוכין לכך ניתן למצוא במאמרים המאלפים שהבאתם בעניין היעילות של השימוש 1*1 ששם לברון במפתיע לא בצמרת.
במיוחד עושה רושם שבפוסט שם היה בלתי עציר בעבר, כבר לא ממש.
לברון פשוט הפסיד את המישחק הזה באיבודים שלו,בהחלטות ליקראת הסוף ואי היכולת שלו לקלוע משלוש.
הטעות הכי גדולה בקליבלנד היא שאירווינג היה הרבה יותר מסוכן ופשוט לא קיבל את הכדור בסוף.
מבחינה התקפית שאמפארט התעלה לרמה שכניראה לא נראה מימנו שוב ולקאבס יהיה הרבה יותר קשה במישחק הבא.
גם לבולס יהיה קשה יותר במשחק הבא, הם לא קולעים ככה משלוש שוב, רוז שם כמה שלשות עם יד על הפנים בסוף שעון.
אני חושב שקליבלנד ויוסטון לא התמודדו טוב עם המנוחה. לפחות קליבלנד היה נראה שהיא לא במשחק עד הרבע השני, כאילו לא התעוררו, ולכן הניצחון הזה לא אומר יותר מידי לפי דעתי. עם יום קליעה מדהים של הבולס, ויום ממש לא טוב של לברון, עדיין היה משחק מאוד צמוד. הסדרה הזאת הולכת להיות צמודה לפי דעתי.
גריפין מדהים, כמו שכתבתי כבר, הייתה לי הרגשה שהסדרה מול ס"א תחשל את הקליפרס, שרגילים למלחמת עולם כל משחק.
עדיין מתפעל מהשורה של בלייק, וואו 13 אסיסטים לפ"פ, +21 במדד
http://i.imgur.com/lys5ULP.png
אגב, שמעתי ציטוט של שמפארט מאיזה אמריקאי בעבודה, שמכיר חבר טוב של שאמפרט. הוא אומר שבטיימאאוטס לקראת סוף המשחק, בלאט נראה לחוץ ומפוחד, ולא היה לו תוכנית להתמודד עם הפיק-נ-רול של שיקאגו עם גאסול.
מצד שני יכול להיות שהוא סתם מזיין לי את השכל.
אלעק לחוץ ומפוחד… לבלאט יש פרצוף של "גוועלד אסון מתקרב" בכל משחק
לא ראיתי כלום. נשמע שהיה לילה טוב לאשכים!
שמירה מוזרה של קליבלנד …
איך גאסול היה חופשי כל הזמן לא ברור ….
ועוד דייוויד נחשב מאמן הגנה טוב ….
לא ברור מה קרה כאן בהגנה , על כך ששיקגו טובים יותר אין ויכוח עם או בלי לאב וסמית , טובים יותר , רוצים יותר , מוכשרים יותר .
לברון הפריע לדייוויד לאמן עונה שלמה וקצת קשה להאמין שלא יהיו לכך תוצאות אך עדיין … לשחק כך ולפתוח את ההגנה לגמרי ?
קליבלנד נראו כמו קבוצת סטטיסטים המשחקים רק בהתקפה … מוזר .
רוז פשוט גדול על קליבלנד ואיתו נמצאים גאסול ובאטלר אבל עדיין איפה השמירה ?