למה לא מגיע לספרס לנצח הלילה ? / MBK

רגע לפני משחק 7 שהציל את הסיבוב במוקדם של פלייאוף 2014-5 הגיע הזמן לומר את האמת

סן אנטוניו ספרס מעצבנת אותי ואני מקווה שתעוף הלילה ותסיים את העונה

אז למה שלא לסבול את הספרס ?

כאוהד הלייקרס מאז שאני זוכר את עצמי לא יכולה להיות שום חיבה ל -2 קבוצות הספרס והסלטיקס ( הקבוצות היחדות שמחזיקות במאזן חיובי מול הלייקרס ).

אבל זאת לא הסיבה לפוסט . הספרס מועדון ענק הפסידו את הפלייאוף פעם אחת בלבד ב 25 שנה , עונת הטנקינג של 96-7 בעקבותייה נחת בקבוצה אחד טים דאנקן שבלעדיו דיוויד רובינסון לא היה זוכה באליפות גם אם היה משחק עד 2038 . הגאונות של הספרס מתסכלת אתה לוקח את היהלום הכי נוצץ של הדראפט ובונה סביבו קבוצה אדירה.לא רק ,הוא צמח להיות ה PF הטוב בתולדות המשחק פיריוד

נראה שכל מה שהספרס עושים הוא גאוני + הבחירה ה 57 במאנו ה 28 בטוני פארקר היכולת להשאר בטופ ולעשות זאת עם כדורסל יעיל פשוט.אפטקיבי גאוני.להחזיק שחקן אלים כמו ברוס בואן ובכיין ( פלופר) כמו מאנו  ולבכות על השיפוט .  הספרס כבר נראתה כאימפריה נופלת . ההדחה לגריזליס ב 2011 מהמקום הראשון הסוויפ בחצי גמר המערב מול הסאנס ב 2010 ההדחה מול OKC ב 2012 לאחר פתיחת 10-0 ואז 4 הפסדים רצופים . נראה שהנה הסוף ואז הגיעו העונות האחרונות .

היהפוך MBK את עורו ומומי חברבורתיו ? בצער רב וביגון קודר ושאיש לא ישמע ( חוץ ממנחם ) אני מוצא את עצמי בעד הספרס כל זאת שלא לראות את קבוצת החטא של מיאמי ולברון זוכה באליפות .

הספרס עברה לידה מחדש דאנקן זכה בטבעת ה 5 על פני 3 עשורים ונראה היה שהשושלת תמיד הייתה כאן עם מכות קלות בכנף.

הספרס נראת הכל חוץ מאלופה גאה . זלזול בעונה הרגילה עלה לה במקום ה 6 . אין סיבה אחרת להסביר איך הספרס נראתה ב 2 הראשונים של העונה לעומת השליש האחרון.משנתו של הפלח היהיר וזחוח שהעונה היא בזבוז זמן וגם ככה הליגה קטנה עליו . מי יעמוד בדרכו ? סטיב קר הרוקי ? הקליפרס ? ממפיס ?

פופביץ אחד מהמאמנים הגדולים בתולדות המשחק עם אישיות מעניינת אבל הזלזול הבלתי פוסק שלו בשדרי הקווים ביריבות ובליגה (שלח את דאנקן , מאנו , פרקר וגרין הבייתה במשחק מול מיאמי ששודר לכל האומה ) נראה שהוא מאוהב בקונספט וגאה להוציא אצבע משולשת לכל מי שהוא רק יכול

אז מה הכל זאת הקש ששבר את גב הג'מל ?

הצפייה באק א ג'ורדן פשוט מוציאה אותי על דעתי . הספרס קבוצה מספיק טובה לנצח גם בלי התעלול המגעיל הזה . שיטת האק א הגיעה לשיאה כאשר דאנליבי ניסה לעצור את שאק כשאר לפוטלנד עמוסת שחקני הפנים לא הייתה בעיית עבירות . דון נלסון עוד ביצע זאת בשנות ה 90 על רודמן החולייה החלשה של הבולס הענקית .

לרענון הזכרון פופביץ השתמש בשיטה גם כשלח את בן וואלס לביקורים תקופים בקו בעונשין . שאק כששיחק בסאנס היה קורבן של השיטה אותה שכלל הפופ .

בוא נוסיף קריצה וחיוך

במקרה של העצירה של שאק זה אולי היה הנשק נעיל ביותר שהיה לעצור אותו . למרות שאם היה קובר 2 מ2 הקהל היה משולהב וזה היה מכניס את הלייקרס הגדולה לאקסטה . במקרה הנוכחי של האק א ג'ורדן זו פשוט בושה למשחק ולמורשת של הספרס. ג'ורדן נראה כמו מי שעובר התעללות , יש לו מבט של כלב מפוחד שחטף בעיטה מהבעלים השיכור שלו. זה לא נעים לצפייה ללא קשר לאיזה קבוצה אתה אוהד . חבל שאין שופט אמיץ שישרוק טכנית לפופ ( לא לשחקן שביצע את העברה ) או שחקן ותיק ופיגורה כמו דאנקן שיאמר לפופביץ – קואץ קאט דה בולשיט אנחנו מספיק טובים לנצח אותם גם בלי האק -א , זה להתעסק ב …

כאוהד כדורסל וספורט בכלל אתה רוצה לראות את הטוב יותר מנצח על המגרש בצורה הכי נקייה שיש . איירטון סנה ואלן פרוסט זכו איש איש בשעתו באליפות הפורמלה 1 כאשר התנגשו באחר וסיימו את המרוץ האחרון מחוץ לפודיום . ספורטיבי ? לא האם המטרה מקדשת את האמצעים ?

מבט על ג'ורדן ( דיאנדראה) פשוט גורם לך לרחם עליו , הוא לא סטאר קווליטי ונראה כמי שנקלע לשם בטעות  אבל ראבק לעשות עליו עבירות 8 דקות בתוך הרבע ה 3 כשהספרס מובילים ?!! לא יאה ולא מכובד ופשוט מעצבן . אף אחד לא יוריד מגדולתה של הספרס אבל שימוש בכל הטריקים והשטיקים האלו פשוט מגעלים אותי באופן אישי . הבולס הלייקרס הסלטיקס הגדולות לא היו צריכות את הטריקים האלו . יוון שזכתה ביורו של 2004 הייתה אנדר דוג מובהקת והשתמשה בכל טריק אפשרי . אתה לא מצפה לכך מאלופה גאה של ה NBA

אני מקווה שהקליפרס תנצח הלילה , סדרה שבה ג'וש סמית והווארד שוברים את שיאי העליבות מהקו זה מחזה שאני מקווה שימנע מאיתנו ( ומאפלטון ) . בתוך תוכי אני יודע שתקוות לחוד ומציאות לחוד …. הפלח ימצא את הדרך להוציא לכולנו אצבע משולשת לפחות פעם אחת נוספת . לפחות ששאק יהיה הלילה בסטפלייס סנטר ויחד עם ג'ורדן שיקלע ( יותר נכון יפספס ) 2 מ 16 מהקו ימתינו לפופביץ מחוץ לאולם ויעשו האק א פופביץ בכך זאת קרב ה 100 נערך במקביל .

 

 

 

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי
Subscribe
Notify of
12 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
2 במאי 2015 22:03

באמת שיטה מגעילה, אין מה לומר

דורון
דורון
2 במאי 2015 22:49

ביטאת את מה שאני מרגיש שפופ מתחיל לזייף
באמת לא מכובד לאלופה גאה,
שיבחתי מפיק והגיע הזמן לקלס קלות שמשהו לא בסדר בפופ.
מידן אתה כתב ענק, תמיד מעניין וטוב מאד.
תודה גדולה על כל הכתבות של מומי/מידן.
בעבר ניסיתי להפריד בינכים למען החדשים לא ידעו
על המתיחה הבאה של
1 באפריל.
תצליח תמיד בכל מידן הנהדר.

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
2 במאי 2015 23:25
Reply to  דורון

דורון אתה צדיק גדול
אל תשווה את MBK נטול הכשרון למומי , נעלבתי

דורון
דורון
2 במאי 2015 22:49

*שיבחתי מספיק

דובי
דובי
2 במאי 2015 23:00

פלוס פלוס פלוס

פאקו
פאקו
2 במאי 2015 23:28

נהדר. מבטא בדיוק את מחשבותיי בנושא.
כתבתי במקום אחר שפופ יושב לי בראש בדיוק במקום של אנשים כמו מוריניו או בליצ'יק – מאמנים שעם הסגל העומד לרשותם היו יכולים לנצח גם בלי השטיקים האלה שחלקם על גבול החוקי, ובעשותם זאת משמידים את כל הסימפטיה שהייתה יכולה להיות אליהם ולקבוצותיהם.

Mbk
Mbk
2 במאי 2015 23:49
Reply to  פאקו

למוריניו אין ברירה
הוא ניסה לנצח את בארסה עם כדורגל וקיבל חמישייה מהדהדת
מוריניו ופופביץ מזכירים האחד את השני בשחצנות הבלתי נגמרת וביחס הבוטה לתקשורת

פאקו
פאקו
3 במאי 2015 0:44
Reply to  Mbk

למוריניו יש הרבה ברירות. הוא קיבל את החמישיה בעונתו הראשונה כאשר הייתה יחסית בהתחלה, לכן קשה להסיק מזה משהו. כיום הוא בעונתו השנייה בצ'לסי עם הרכב שחקנים מהטובים באירופה, אך עדיין הכדורגל שלו משמים. אני במקרה שלו התכוונתי גם ללחץ הבלתח פוסק על השופטים. זה אפילו גרם להתפטרותו המוקדמת של שופט שבדי ידוע בשם אנדרס פריסק. זה משהו שלא זר גם לפופ.

מנחם מור
מנחם מור
3 במאי 2015 0:00

קשקוש ! אין שום הבדל בין האק דה ג'ורדן לכל פעולה אחרת שנעשת בזמן משחק והיא לא כשדורסל טהור. לא טוב לך? אל תסתכל

BirdMan
BirdMan
3 במאי 2015 1:58

חוקי לחלוטין ואין שום דבר קשה לצפייה בזה. זריקות עונשין זה חלק מהמשחק. שחקן לא יודע לקלוע? בעיה שלו. משלמים לו מספיק בשביל שיעשה זאת.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
3 במאי 2015 8:49

לא מבין מה הבעיה שלכם

היה המון האק הא, ועדיין זו אולי סדרת הסיבוב בראשון הכי טובה אי פעם.
זה רק הוסיף לכם מתח, אמוציות ועניין ואתם אפילו לא ידעתם…

עומר
עומר
3 במאי 2015 12:31

אני איתך לגמרי. וכתבתי את זה בתגובות. זה לא שזה לא חוקי, או לא לגיטימי, זה פשוט מבאס אותי כאוהד, לגמרי. במיוחד שהם עושים את זה ביתרון. קבוצה גדולה לא צריכה את השטות הזאת, ואני חושב שבסופו של דבר הפעם זה גם ממש פגע בס"א