לוס אנג'לס קליפרס (4) 111 – סאן אנטוניו ספרס (3) 109 – הקליפרס ניצחו את הסדרה – 4-3
הרבע המכריע נפתח בטירוף, עם סלים לכל עבר – שלשה נוספת של פול נענתה בסל מדאון-טאון של ג'ינובילי, קרופורד עם פלואטר/זריקה משוגעת נתן את היתרון לקליפרס, אבל דיאו קבר חצי מרחק וטיאגו קלע 1 מ-2 מהקו כדי לתת לקליפרס יתרון – 87-86, עוד 9 דק' פחות טיק אחד לשחק!
זה זמן הכוכבים: סל של טימי נתן יתרון לספרס, אך פול וגריפין הגיבו – הרכז עם סל והפורוורד עם סל + פאול נתנו לקליפרס יתרון של 2. מי כיזז אותו לדעתכם? לא, טעות, מאנו – עם שלשה חשובה מעין כמותה 92-91 ספרס, עוד 7 דק' לשחק. עוד 7 דק', אחת משתי הקבוצות המדהימות הללו תמצא את עצמה בחוץ והשנייה (לפחות לפי ברלד… – כן שידור הזוי בספורט 5 לכל האלה שמשתמשים בקישורים) תלך עד הסוף.
סל והזדמנות – שמוממשה לעוד נקודה על הקו של דני גרין נתנו לס"א יתרון נדיר של שני פוזשנים – 95-91 שגרם לריברס להזעיק פסק זמן – 6 דק' לסיום. מה עכשיו? כן, כן, אתם לא מתבלבלים – האק-אה-ג'ורדן (מנחם, יש מקום במועדון נגד הפלח?). הוא קולע 1 מ-2 וטימי מעלה את יתרון הספרס לחמש. מומנטום ספרסי? לא אם שואלים את בלייק שקולע 2 מ-2 מהקו ורדיק עם שלשה של-99.99999% מאנשי העולם לא היו פוגעים בכלל בטבעת קבע שיווין.
דאנקן קלע, ורדיק, עם שלשה בדרגת קושי נמוכה יותר העלה את הקליפרס ליתרון 100-99. טוני פארקר עם ג'אמפר/פלואטר עם הקרש – 101-100 ס"א, 4 דק' לסיום. שתי זריקות של הספרס נחסמו ע"י בארנס, אבל טימי דאנקן הענק קבר סל עם פאול – שאותו הוא החטיא. הריבאונד של ההחטאה הגיע לדיאו, שהתחיל התקפה ספרסית קלאסית שבסופה פארקר עם כדור בפינה פנוי ומחטיא, אבל קוואי לוקח עוד ריבאונד ועושה 105-102. הספרס בטירוף.
החטאה שערורייתית של פארקר שיכלה להעלות לחמש הפרש (107-102) גרמה לשלשה של בארנס בצד השני – 105-105. פשוט טירוף מה שקורה בסטייפלס סנטר! פארקר (!) עם פוטבאק העביר את היתרון לספרס – 107-105 1:23 לסיום.
קרופורד קובע שיוויון 107 עם סל מדהים וקוואי מחטיא. ריבאונד ההתקפה הראשון של הקליפרס ברבע הרביעי לעומת 9 של הספרס הגיע בזמן קריטי – 30 שניות לסיום. עדיין, 107-107. פסק זמן, ריברס האב.
פול מכדרר, מקבל את פארקר בשמירה אחרי חילוף. פיק אנד רול עם גריפין, פול אפ פור דה ג'אמפר ו… פאול! שתי עונשין לפול, 13.3 לסיום. הוא קובר את שתיהן.
הבעלים של הקליפרס, סטיב באלמר, צורח. בלינלי, האיטלקי מוציא כדור לדאנקן. מקבל אותו חזרה, מתחיל לזרוק, דיאנדרה קופץ עליו, בלינלי מוסר לדאנקן שעולה לזריקה ו… פאול!
דאנקן עומד מול כל הסטייפלס סנטר שצורח וקובר את שתי הזריקות. 109 לכל.
9 שניות לסיום. פול מקבל את הכדור. מכדרר, מכדרר, נותן ב"הירו בול" וזורק זריקה לא אפשרית, זה פוגע בלוח ו…. באםםםם!!! זה נכנס!!! מדהים!!! 1.0 שניות לסיום. ס-ר-ט-!!!
הכדור עובר לספרס שמסדרים תרגיל, קוואי חותך לסל, מנסה לקבל את הכדור ו… מאט ברנס מעיף אותו. L.A מנצחים!!!! איזה טירוף בסטייפלס סנטר!!!
הקליפרס חוגגים, כריס פול פורץ בבכי, ומחבק את דאנקן ואת שני הדברים הוא עשה בצדק. הוא היה ענק, ונתן לי משחק שאשמור לילדי ואגיד להם, "אני התעוררתי למשחק הזה, ב-3 בבוקר, כשלמחרת יש לי מבחן באנגלית ואני לא מתחרט על כלום! יודעים למה? כי צפיתי בהיסטוריה, אולי במשחק 7 של הסדרה הטובה ביותר בסיבוב הראשון שנראתה ובנוסף, צפיתי בסופה של שושלת."
האחוזים הסופיים: 53-52-68 לקליפרס ו-48-40-65 לספרס.
את הקליפרס הוביל כריס פול (אשך, אתה חייב התנצלות!) עם 27 באחוזים נפלאים (9 מ-13 מהשדה, 5 מ-6 מהשלוש 4 מ-4 מהעונשין). בלייק הוסיף טריפל דאבל נאה של 24 נק', 13 ריב' ו-10 אס'. 17 היו למאט בארנס עם הגנה נהדרת ( 2 חט' ו-2 חס' לא מספרות את הסיפור – הוא היה הרבה יותר טוב מזה). קרופורד ורדיק הוסיפו 30 משותפות ודיאנדרה ( 3 מ-9 מהעונשין) קלע 7 וקטף 14 כ"ח.
דאנקן הנגמר (אולי) קלע 27 עם 11 ריב'. פארקר, עם משחק טוב מאוד קלע 20 נק' עם 5 ריב' + אס'. גרין עשה הכל כשקלע 16, קטף 8, מסר 3, חטף 2 וחסם 5. קוואי היה בינוני עם 13 ו-10 כדורים חוזרים.
| ( Spurs (3-4 | |||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| field goalsrebounds | |||||||||||||||||
| pos | min | fgm-a | 3pm-a | ftm-a | +/- | off | def | tot | ast | pf | st | to | bs | ba | pts | ||
| K. Leonard | F | 33:19*** | 5-13 | 1-4 | 2-2 | -6 | 2 | 8 | 10 | 1 | 4 | 0 | 1 | 0 | 0 | 13 | |
| T. Duncan | F | 37:17 | 11-16 | 0-0 | 5-8 | -7 | 4 | 7 | 11 | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 2 | 27 | |
| T. Splitter | C | 21:59 | 2-3 | 0-0 | 1-3 | +10 | 0 | 3 | 3 | 1 | 2 | 2 | 0 | 1 | 0 | 5 | |
| D. Green | G | 34:54 | 6-12 | 3-7 | 1-1 | +4 | 2 | 6 | 8 | 3 | 4 | 2 | 0 | 5 | 2 | 16 | |
| T. Parker | G | 33:40 | 10-21 | 0-1 | 0-0 | -8 | 1 | 4 | 5 | 5 | 3 | 1 | 3 | 0 | 2 | 20 | |
| B. Diaw | 26:40 | 5-11 | 2-3 | 0-1 | -9 | 3 | 1 | 4 | 3 | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 | 12 | ||
| M. Ginobili | 18:20 | 2-5 | 2-4 | 2-3 | -2 | 0 | 2 | 2 | 7 | 3 | 1 | 2 | 0 | 1 | 8 | ||
| P. Mills | 15:37 | 2-6 | 2-4 | 0-0 | +3 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 6 | ||
| M. Belinelli | 18:13 | 0-2 | 0-2 | 2-2 | +5 | 0 | 2 | 2 | 4 | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | ||
| M. Bonner | 00:01 | 0-0 | 0-0 | 0-0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| J. Ayres | DNP – Coach's Decision | ||||||||||||||||
| A. Baynes | DNP – Coach's Decision | ||||||||||||||||
| C. Joseph | DNP – Coach's Decision | ||||||||||||||||
| Total | 240 | 43-89 | 10-25 | 13-20 | 13 | 33 | 46 | 26 | 23 | 7 | 10 | 6 | 7 | 109 | |||
| 48.3% | 40.0% | 65.0% | team rebs: 4 | total to: 10 | |||||||||||||
| (Los Angeles Clippers (4-3)) | |||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| field goalsrebounds | |||||||||||||||||
| pos | min | fgm-a | 3pm-a | ftm-a | +/- | off | def | tot | ast | pf | st | to | bs | ba | pts | ||
| M. Barnes | F | 28:27 | 7-13 | 3-8 | 0-1 | +8 | 1 | 4 | 5 | 1 | 4 | 2 | 0 | 2 | 0 | 17 | |
| B. Griffin | F | 40:25 | 7-14 | 0-0 | 10-11 | 0 | 1 | 12 | 13 | 10 | 4 | 0 | 4 | 0 | 3 | 24 | |
| D. Jordan | C | 34:26 | 2-2 | 0-0 | 3-9 | -5 | 3 | 11 | 14 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 0 | 7 | |
| J. Redick | G | 41:50 | 5-11 | 4-7 | 0-0 | +3 | 0 | 3 | 3 | 3 | 4 | 1 | 1 | 1 | 1 | 14 | |
| C. Paul | G | 37:01 | 9-13 | 5-6 | 4-4 | +6 | 0 | 2 | 2 | 6 | 1 | 2 | 1 | 1 | 0 | 27 | |
| J. Crawford | 31:37 | 7-15 | 2-5 | 0-0 | +11 | 0 | 2 | 2 | 3 | 2 | 0 | 4 | 0 | 2 | 16 | ||
| G. Davis | 10:52 | 3-5 | 0-0 | 0-0 | -1 | 1 | 2 | 3 | 0 | 2 | 0 | 1 | 2 | 0 | 6 | ||
| A. Rivers | 12:20 | 0-3 | 0-1 | 0-0 | -7 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| H. Turkoglu | 02:38 | 0-0 | 0-0 | 0-0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| D. Jones | 00:24 | 0-0 | 0-0 | 0-0 | -5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| S. Hawes | DNP – Coach's Decision | ||||||||||||||||
| L. Hudson | DNP – Coach's Decision | ||||||||||||||||
| E. Udoh | DNP – Coach's Decision | ||||||||||||||||
| Total | 240 | 40-76 | 14-27 | 17-25 | 7 | 36 | 43 | 26 | 21 | 6 | 12 | 7 | 6 | 111 | |||
| 52.6% | 51.9% | 68.0% | team rebs: 4 | total to: 12 | |||||||||||||
–
ה-MVP של הלילה:
הפריוויו הנהדר של יאיר:

יום שבת הוא בדרך כלל פח הזבל של משחקי השבוע. זה יום שהליגה מציבה בו מעט משחקים של קבוצות מעניינות ומושכות קהל דוגמת קליבלנד, הלייקרס, אוקלהומה, סן אנטוניו, דאלאס ומיאמי ומעדיפה לשבץ בו משחקים חסרי עניין דוגמת הניקס נגד אורלנדו או פילדלפיה נגד עצמה. בקיצור, יום מושלם לקשקשן כמוני.
ובכן – לא השבוע! שי עגנון כתב על בית הכנסת של ילדותו "דומה היה לי שהארץ שהלכתי עליה והרחובות שעברתי בהם וכל העולם כולו אינם אלא פרוזדור לבית זה" ואני אכתוב על הסיבוב הראשון של פליאוף 2015 שדומה שכל הסוויפים, הסדרות שנגמרו בלי קרב, החד-צדדיות וגם התנגשות הטיטאנים בין גריפין ופול לפופוביץ' אינם אלא פרוזדור למשחק השביעי הלילה בין סן אנטוניו לקליפרס. ה- מ – ש – ח – ק של הפליאוף עד כה ומי יודע – אולי גם לעתיד לבוא.
3:00: לוס אנג'לס קליפרס (3) – סן אנטוניו ספרס (6) – 3:3 בסדרה עד כה
אולי אני מגזים (ברור שאני מגזים! מנחם לימד אותי שהגזמות מביאות קוראים) אבל נדמה לי שהמשחק הערב הוא משחק על האתוס של המועדון שקוראים לו לוס אנג'לס קליפרס. זה יכול להיות המשחק בו המועדון הזה, שמתויג ומפורסם כלוזר מושלם, סייד-קיק פתטי של המועדון המצליח מהצד השני של הכביש – יהפוך את עורו ויהפוך להיות הדבר הבא, ההצלחה החדשה, העתיד שכבר כאן, הכוח החדש של לוס אנג'לס והמערב.
זה יכול להיות המשחק שבו כריס פול ובלייק גריפין יפסיקו להיות נקניקיות שצפות בכל פעם שהמים רותחים ויוסיפו לרזומה שלהם סוף סוף הדחה של קבוצה עם קבלות והצלחה ברגע האמת.
זה אולי רק סיבוב ראשון אבל הדחה של אלופה מכהנת אחרי פיגור 3-2, עלול בהחלט להיות נקודת התפנית בעלילה של המועדון האדום מעיר המלאכים. הקתרזיס שהקליפרס כל-כך מחכים לו אחרי כל הסבל שאפף אותם.
הקליפרס עשתה במשחק השישי דבר שהיא לא עשתה זה עידן ועידנים – היא הגיעה למשחק עם הגב אל הקיר ויצאה ממנו גדולה. היא ניצחה פעם שנייה ברציפות באולם ביתי קשה לעיכול קבוצה מאומנת ומתוזמרת, אלופה גאה שבאה לעשות את השפיל האחרון שלה.
עכשיו היא חוזרת הביתה, מקום בו היא הפסידה את שני המשחקים האחרונים לאותה אלופה והיא צריכה לסיים את העבודה. היא צריכה את כריס פול ביכולת של הרבע האחרון במשחק השישי עם האנרגיה וההעזה הדרושים, את בלייק גריפין ביכולת של המחצית השנייה עם יכולת הדיוק מחצי מרחק , את ג'יי ג'יי רדיק בחדות של המשחק האחרון, את מאט ברנס לא מוותר בהגנה לקוואי לאונרד, את דיאנדרה ג'ורדן עושה דברים פשוטים ולא חושב יותר מדי, את ג'מאל קרופורד של הליגה ולא זה של הפליאוף עד כה, את אוסטין ריברס נראה יותר כמו אבא שלו כמאמן ופחות כמו אבא שלו כשחקן, את הקהל בסטייפלס סנטר באטרף סביב הקבוצה, את דוק ריברס יותר חושב מחוץ לקופסה ופחות עסוק בלצעוק על שופטים ואם אפשר קצת מזל, זה גם לא יזיק.
[אם כבר מדברים על דוק ריברס, אני מוכרח לציין שעד שלא יוכח אחרת, הוא נראה יותר כמו מאמן מסוג המוטיבטור (ע"ש שייע פינגבוים) ופחות מסוג המאמן הטקטיקן והמתוחכם (ע"ש יריבו בסדרה). יציאה של ריברס מהשבלונה שלו (לא, לתת לבן שלך לשחק יותר מדי דקות זה לא נחשב לצאת מהשבלונה!) עשויה להיות יעילה לקליפרס. רק תחשבו אם ריברס כמענה להאק א-דיאנדרה היה עושה האק א-ספליטר (31.3% אחוזי קליעה מהקו בסדרה), האק א-דנקן (53.8% אחוזי קליעה מהקו בסדרה) או אפילו האק א-פארקר (58.8% אחוזי קליעה מהקו בסדרה). אמנם האוהדים היו רוצים לתלות אותו (ואת פופוביץ'), אבל יש סיכוי לא רע שהוא היה מוציא לספרס את החשק לעשות את זה בצד השני].
בניגוד להרגלה, הקליפרס צריכה להגיע למשחק האחרון עם כל הכלים שלה. בהנחה שביג בייבי לא ישחק (נקע בקרסול), היא תצטרך מישהו שימלא את מקומו מהספסל (וזה יכול להיות רק ספנסר הוז) , כריס פול חייב להיות בשיא הפוקוס וחייב לקחת את הזריקות שפעמים רבות מדי הוא נראה כמי שמתחמק מהן. גריפין כשהוא חד הוא שחקן שלקליפרס אין את מי להציב עליו (טיאגו ספליטר הוא פתרון חלקי כי הוא בכל מה קשור בהתקפה הוא רק עושה נזק בסדרה, מה שהופך אותו על המגרש לעניין לא משתלם) וחשוב שהוא יכנס למשחק כבר מהתחלה (הפריבילגיה של המשחק השישי בה הוא 'שבת' במחצית הראשונה ורדיק החזיק את הקליפרס בתמונה לא סביר שתחזור על עצמה).
היתרונות של הקליפרס מצויים בזה שיש לרשותה את שני השחקנים הטובים בסדרה ויש לה אתלטיות שלספרס קשה להתמודד איתה. ריברס חייב להיות ממוקד בניצול של שתי התכונות האלו, לשחק קרוב לסל, לוודא שפול מבין שהמשחק על הכתפיים שלו ולהמשיך להציק לספרס ולקוואי בהגנה. אם המשחק של הקליפרס יהיה דומה למשחק שלה ברבע האחרון של המשחק השישי יש סיכוי מצוין שהיא תיקח את הסדרה כולה.

וזה הזמן לדבר על הספרס. התחושה הבולטת אחרי המשחק השישי הייתה שלחבורה של פופוביץ' לא היה מספיק אכפת. אולי הם התרגלו לניסים, אולי הם יותר מדי שבעים, אולי נגמר לדורבנות הסוס. המשחק השישי והמשחק החמישי היו שני משחקים דומים מאוד בהתפתחות שלהם. שניהם היו משחקים צמודים שלקראת אמצע הרבע השלישי לקחו תפנית לכיוון אחת הקבוצות שבסופו של דבר גם ניצחה אותו. במשחק החמישי הייתה זו הספרס שבאה ממוקדת, רצתה יותר ועל הדרך גם ניצלה טמטום חסר אחריות של היריבה שלה ואילו במשחק השישי היו אלה החניכים של דוק ריברס שפשוט רצו בעוד הספרס חיכו למשיח (ולבלינלי) שיושיע אותם.
או במילים אחרות – ההבדל בין שני המשחקים היה טים דאנקן. דאנקן בלט מאוד בדקות האחרונות של משחק מספר 5, נכח בכל מקום במגרש (ובצורה מאוד משמעותית בהגנה) וגילה אנרגיות וחיוכים שמעולם לא ראינו ממנו (אנרגיות כן, חיוכים לא). ומה במשחק מספר 6? יוק, מלבד הטבעות ספורדיות לא ראינו ממנו דבר.
מהספרס של השנים האחרונות לא נשאר דבר כמעט בסדרה הזו. פארקר מתמודד עם פציעה, דני גרין נתקע בהילוך ראשון (והוא שחקן שיודע לשחק רק בהילוך מס' 3), ג'ינובילי בכל מה שנוגע לכדורסל צריך כבר מזמן להריח את הפרחים מלמטה (ויש לו חתיכת אף בשביל זה) ופופוביץ' עסוק בתרגילים שפלים שכל תכליתם היא לשלוח את הסנטר היריב לקו במקום לחשוב על מה יצעיד את הקבוצה שלו קדימה. הספרס של הפליאוף הזה היא הרבה יותר לאונרד (בתפקיד ראשי הפעם), מילס, דיאו ובלינלי מאשר כל מה שראינו מהם בעשור האחרון. רק דאנקן נשאר נטוע על מקומו. 16.3 נק' ו11.2 ריב' , 1.7 חס' ו1.5 חט' למשחק הם מספרים מדהימים, לא רק לבן אדם שחגג השבוע יומולדת 39. ואם דאנקן לא יימצא באנרגיות הנכונות במשחק מספר 7, אז כנראה שפה הסתיימו שידוריהם של הספרס בגלגולם הנוכחי. ומכיוון שהספרס עשו את שלהם כבר (יותר מפעם אחת) – אז אולי זה ממש בסדר.
ומעבר ללרצות ולטים דאנקן מה הספרס ריכה לעשות בשביל לנצח? קודם כל מומלץ להפסיק לחשוב אנחנו ב-2003, 2007 או אפילו 2014. אם טוני פארקר זה לא זה אולי עדיף לשחק בלי טוני פארקר. זה לא שעל הספסל מחכה בנו אודריך או גארי ניל. פאטי מילס הוא שחקן מספיק מוכשר ומספיק בכושר בשביל שפארקר יהיה הגיבוי שלו ולא הפוך. גם בוריס דיאו על חשבון ספליטר מהרגע הראשון ובלינלי במקום דני גרין לא נראה כמו רעיון רע (למי שנתקל בזה רק במשחק השישי – בלינלי כבר זמן לא קצר בכושר קליעה מצוין) . מבטיח לכם שהספרס בכל מקרה יציגו יתרון בספסל גם אם השינויים האלה.
הדבר השני שמומלץ לשחקניו של פופוביץ' לעשות הוא למסור. שוב ושוב ושוב. ברבע השני של המשחק השישי הספרס ברחו להפרש 9, בזכות מסירות על גבי מסירות שהשאירו את בלינלי פנוי שוב ושוב. משם הספרס הפסיקו לשחק והחליטו להתמקד בהאק א-דיאנדרה. כן, במקום הכדורסל השמימי שראינו מהספרס בשנה שעברה ראינו קבוצה שעושה מעשי קונדס ומעדיפה להטריד את היריב ואת הקהל במקום לשחק את הכדורסל שלה. גם בצד השני של המגרש היא הפסיקה לשחק את הכדורסל שלה. יותר מדי פלוטרים טיפשיים של טוני פארקר, יותר מדי "בידודים" של קוואי מול שלושה שחקנים, פחות מדי מה שהיה הקסם של הספרס בשנה הקודמת והביא אותה לאליפות מדהימה. אמרנו כבר שהיתרון של הקליפרס הוא האתלטיות, היתרון של הספרס מאידך מתבטא בIQ- של הכדורסל שלהם. כדורסל חכם בהכרח ייתן לספרס הלילה דחיפה קדימה.
ומעבר לזה, הייתי מציע לספרס לנסות לשים את כל יהבה ההגנתי על פול וגריפין ולתת לאחרים לחסל אותה. המחצית הראשונה במשחק השישי בלבלה את הספרס פול וגריפין היו חלשים ודווקא רדיק וברנס הרגו אותם. זה יצר מצב שבדקות הסיום כמעט ולא ראינו שמירה כפולה על פול וגריפין. הספרס צריכים בעיניי לסמוך על זה שרדיק, ג'ורדן וברנס לא מסוגלים לנצח אותם במקרה שפול וגריפין לא יתפקדו, בטח בהתחשב בעובדה שעל הספסל יש רק את קרופורד . במשחק מספר 7 אסור לספרס לתת לפול ולגריפין להרגיש בטוחים בעצמם.
בניגוד לקליפרס, האתוס של הספרס כבר לא ישתנה, בטח לא בראי ההיסטוריה. מדובר על קבוצה מנצחת תמידית, שושלת שכוללת שחקנים שגדלו והתפתחו עם הקבוצה, מאמן ענק וקפדן והרבה מאוד עדכניות, חכמה, קבוצתיות ווינריות. יש עוד כמה סעיפים שכתובים בת.ז של הספרס. למשל הסעיף שאומר שהם לא לוקחים אליפות פעמיים ברצף. הלילה נדע אם הספרס מסוגלים לכל הפחות להמשיך לנסות לשנות את הסעיף הזה באתוס שלהם.
אז אחרי כל החפירות, אנסה לתת תחזית למשחק הערב. הסדרה הזאת קצת מבלבלת. אחרי המשחק הראשון היה נראה שהקליפרס הולכים להשתלט על הסדרה אבל אז הגיע המשחק השני שהראה שלא כל-כך בקלות והמשחק השלישי שהצביע על ההפך הגמור. המשחק הרביעי שוב הביא איתו סימני שאלה בשאלה לאן הסדרה הזאת תלך והמשחק החמישי שוב פתר אותם לכיוון של המנוסים והמוצלחים. ואז הגיע המשחק השישי וטרף את הקלפים. שוב.
הביתיות היא לא ממש פקטור בסדרה הזו (שתי הקבוצות ניצחו יותר בחוץ מבבית), הקליפרס לא ניצחו בסדרה פעמיים ברצף ועד שלא יוכח אחרת, רוח המועדון של הקליפרס נופלת בהרבה (הרבה!) מזו של של סן אנטוניו. ועם זאת, צפייה בששת המשחקים הראשונים של הסדרה מלמדת ששתי הקבוצות רחוקות משיא כושרן, שבריריות, לא רחוקות ברמתן אחת מהשנייה ובעיקר תלויות ביותר מדי גורמים בשביל לגבור על יריבתן. במצב כזה, נדמה לי שמי שמנצח את הסדרה זה השחקנים המובילים היותר טובים וכאלה יש בקליפרס. התחושה שלי היא שיהיה כאן המשך של המשחק השישי בדומיננטיות מצד פול וגריפין ושהקליפרס ינצחו בקלות הרבה יותר גדולה ממה שהיינו מצפים. התחושה שלי היא גם שזה יהיה המשחק האחרון בקריירה האדירה של דאנקן (וג'ינובילי). הקליפרס במשחק לא צמוד.

תודה על עוד פריוויו מצוין.
המשחק ישודר בערוץ הספורט "הרגיל" (55/555).
יאללה קליפרס, יאללה פול וגריפין. עשו אותנו שמחים ותנצלו הלילה.
עם כל הכבוד לספרס, ויש כבוד, לא לעולם חוסן.
קבוצה טובה ככל שתהיה לא יכולה לעד להישאר בפסגה.
לא בטוח שהירידה של הספרס זה תקרה השנה וגם לא בטוח שבשנה הבאה, הם יכולים להיות עכשיו אלופים עוד שלוש שנים (מזכיר שגם בשנה שעברה הם הגיעו למשחק שביעי מול דאלאס בסיבוב הראשון).
אבל, אני באמת מרגיש שהגיע הזמן של פול גריפין ישות'. הם עשו התקדמות אדירה, התלכדו כקבוצה וגם אחרי טעויות מפגרות הם לא מאשימים ונשארים מלוכדים. אני לא מאמין שהם יזכו באליפות עם הם יעברו את הספרס, אולם אני כן מאמין שהם יגעו לגמר האזורי או לגמר בנבא, והם שייכים לשם.
בהצלחה לקליפרס ולאוהבי חילופי המשמרות
1+
*אם הם יעברו ועוד כמה טעויות של האוטו קורקט
תודה רבה על פריוויו ע-נ-ק!
מקווה שהמשחק הערב יגיע לרמתו של הפריוויו.
אני כ"כ רוצה שהקליפרס ייקחו. עם זאת אני רוצה לציין שאם הקליפרס ייקחו הדבר היחיד שטיפה יעיב על הנצחון זה הזדהות עם אוהדי הספרס השפויים באתר שאני באמת מעריץ (שי אבן צור איל רדושקביץ). מי כמוני יודע מה זה לעוף מוקדם ממה שאתה מצפה…
מדהים מה שהאתר והפלטפורמה של הבלוג החי עשו לחווית המשחק שכל פס"ז ומחצית ישר מעבירים טאב לבדוק מה התעדכן בבלוג.
Go Clippers!
ודור בלוך!
פריוויו מושלם ותחזית הפוכה משלי, שנשמעת הגיונית לחלוטין.
הכל יכול להיות במשחק הזה! אני עדיין מקווה לראות עוד קצת את הספרס נותנים בראש ליוסטון לפני שמתפרקים מול ג"ס.
הקליפרס צריכים לא להלחץ במשחק הזה, בדרך כזאתי באמת התחזית שלך מאוד הגיונית, כמה שכואב לי בתור אוהד ספרס. מה שראיתי בסדרה הזאת זה לא הספרס, מה שכן הספסל מראה יכולת מעולה עבור ספסל.
כמו שפארקר נראה הייתי מעלה את קורי ג'וזף לפניו…
ואת בונר לפני ג'ינובילי
הלילה גינובילי יקלע 55 נק' ואני אצחק על כולכם בבלוג החי
התכוונתי 5 נק'
ג'ינו יקלע היום עשרים, יחלק עשרה אסיסטים, יוריד שני עטלפים ויגאל אותנו מהצורך לראות את כריס פול ודוק לעוד סיבוב
פריוויו פנטסטי, מסכים איתך שהקליפרס יביסו, אני מקווה שדאנקן לא יפרוש מיד אחרי המשחק
במקור תכננתי לקום למחצית שנייה אבל המשפט האחרון ממש היכה בי. זה אשכרה יכול להיות המשחק האחרון של דאנקן. נו טוב, נכוון את התינוק המעורר ל 3:00…
מבט שונה על הליגה:
https://www.youtube.com/watch?v=Ho4ETotsrrE
לצערי אם לא יקרה משהו ממש לא צפוי המשחק הזה הולך לספארס.
התאכזבתי ממה שראיתי עד עכשיו מהקליפרס , משחקים בין פול לגרפין ואז אחד מהם לוקח את הזריקה ואם אחד נח אז קרופורד נכנס עם הראש בקיר וזורק. קבוצה לא מאומנת לחלוטין ,
אולי זה תופס לעונה הרגילה אבל אי אפשר לחיות על זה לאורך זמן בפליאוף וגם אם יתפסו יום משוגע ויעברו את הספארס הם יפלו מול יוסטון או לכל היותר מול ג'ס.
אצל הספארס לעומת זאת השרשרת לא נגמרת ואם יקבלו תפוקה קטנה מדנקן פרקר וג'נובילי אז יש את קוואי וגרין ואם גם הם חלשים אז יש את בוריס דיאו ומילס, ספליטר והאוסטרלי שישימו גוף וייקחו ריבאונד, וכמובן בלינלי ששתי שלשות שלו ניצחו את גיים 5 וכמעט גם את גיים 6.
כולם עושים רושם של שחקנים ואנשים נחמדים אבל משום מה אני לא סובל את הקבוצה הזו, אולי זה בגלל פופ .
אני מאוד מקווה שהם יפסידו היום אבל לא נראה לי.
הפעם קיראו עד הסוף זה ישתלם.
מתחיל להמאס לי מהספרס, זה לא זה.
שנים התעלמתי מהשיפוט לרעתם בזמן שהייתי עם אוקלוהומה
או קבוצות אחרות שאהדתי לתקופה.
בכנות אני מודה שהדחקתי את זה שראיתי שדופקים אותם
בשיפוט, זה לא יאה לאדם כמוני שהיה שואף להוגנות בספורט.
חטאתי באי תשומת לב וזרקתי את זה למחסן שנקרא תת מודע.
זורקים לשם את מה שלא נראה שוכחים לגמרי לעיתים.
אחכ משלמים את המחיר ובמה שלא טיפלנו יטפל בנו.
לא שילמת חשבון חשמל בזמן תקבל קנס ותקפא או תימס בחושך.
עכשיו השיפוט ממש לטובתם (אולי שנים או פחות)
הקרמה מאזנת כל מצב לא מאוזן.
עדיף שיפסידו בסיבוב הזה או הבא למען לא ישפילו
את עצמם כמו הלייקרס הניקס ופילדלפיה.
נורא לראות את האק דה..
מה אין לך עוד שיטות נגמרו הרעיונות?
הפכת לפלח?
צחקתי מהכתבות של מנחם עליו, לאחר שמנחם
אכל את הכובע או את החליפה הישנה של פופ- מרב טעויות
והופס הנה מנחם הפך לצודק זמנית.
יאלאה לירות בסוס.
אני מודה שזה גם מסימפטיה לגיא אוהד הפיניקיס
ולדקסטר אוהד הקליפרס (שאני לא אוהב מהבכיינות ועוד)
אבל מרחם על דיאדרה שהוא סנטר ענק.
*את דקסטר ערן שעשוע אני אוהב,
את הקליפרס שאהדתי זמנית והפכתי לתיעוב
בגלל הדברים המלוכלכים של גריפין ופול.
דל נגרו היה נורא יא מנח.
בקשר לתת מודע אפשר לזרוק לשם דברים לא נחוצים בהחלט.
במצב לא נעים נגיד פחד מסוים,
לא חייבים ללכת ישר להתמודד מול המקום הזה, אפשר לשים
בתת מודע בינתיים, לא כל דבר צריך טיפול.
אם הרבה אנשים אומרים לך שאתה לא צודק בנושא מסוים
(נגיד מנחם על המזרח או שזה תרגיל שלו שלמשוך תגובות)
ואתה מתעלם מהם זה יכול לחדור לתת מודע,
ואחכ ללא הכנה מראש פתאום זה יתנפץ לך בפנים,
ואז המכה קשה יותר מאשר היית מודע לבעיה.
טוב זה הגיע- Game of Zones 3
יכול להישבע שהאשך הוא המאסטר מיינד מאחורי זה
https://www.youtube.com/watch?v=Ho4ETotsrrE
טעיתי הרבה בלזרוק למחסן האחורי התת הכרתי שלי.
אני לא יותר טוב מאף אחד פה כמובן.
ישנם דברים שהם במודע שלי כלומר שאני יודע וזוכר
ולא מטפל בהם, ופה אנ י לא פיר וחוטא לעצמי.
כמו אוכל לא בריא שאני אוכל בלילה
כמו להעמיד על המקום אדם שלא היה בסדר,
הזהרו מהקטע האחרון לרב האנשים לא יודו שהם לא
בסדר עדיף לברך אותם מרחוק ואז הם יבואו להתנצל,
גם אם חתכו אותי בכביש הייתי כועס מאד ורוצה להכאיב
ולריב. אי אפשר לתקן את העולם
אפשר רק לתקן את עצמנו, זה שסיכן אותך בכביש יעבור
תאונה או משהו ברמת הסבל שהוא גרם לך.
תאמינו לי בזה אני נאור הבנה(בשפתכם)
כמו כמה ניירות בבית ובאוטו שלא מסודרים (יותר מכמה).
כדי לסדר הכל בזמן
כמו שהספרס צברו אבק רב שלא ניקו ועכשיו קשה להם
לנשום מהאבק ולתפקד. יאלה חילופים,
אני גם כמעט לא נהנה מהם יותר
יפות תגובותיך אפלטון
האשך גאון פנומונלי
יאיר זעפרני יודע( מקווה שיודע) שנהנה אבסולוטית לקרוא
אותך כמובן שגם היום, מילס האבורג'יני צריך להיות הראשון.
תודה ל3 המוסקטרים,
כן האשך אתה גם מוסקטר שמציל את העם, במיוחד אם
הנסיכה והמלכה חתיכות.
תודה תבורכו כולכם באמת.
זוהי שבת בלתי ניתפסת: קנטקי דרבי ב-6 בערב, קליפרס-ספארס ב- 8בערב, ואגרוף ב-9 (הקרב עצמו לא יתחיל עד 11:30 אז אוכל להשתתף מעט בבלוג החי כי בכ"ז אני רוצה לחזות גם בכל הבלגן לפני הקרב)
אני מנבא לנצחונות לסוס 'פרעה האמריקאי' עם תחרות עזה מ'דרטמות", נצחון קצר לקליפרס, ומייוות'ר בנקודות בקרב שקול.
אני מת לקום בשלוש, אבל 8 שעות לימודים יכריחו אותי לקום לחצי השני. נקווה שזה לא יגמר עד אז
אהבתי מאוד את הפריוויו:
– פארקר מאוד חלש וגם הפסיק להאמין בזריקה שלו, ככה שכל עוד ג'ורדן על המגרש הוא גם לא חודר בתדירות שהוא היה רוצה. לכן הייתי הולך הרבה יותר עם מילס.
– גרין לא פוגע והוא השחקן הכי חלש של הספארס בסדרה, בטח ובטח ביחס לכמות הדקות שהוא מקבל. בלינלי נראה הרבה יותר בטוח בעצמו ועם הרבה יותר חוצפה. הייתי הולך איתו יותר.
לגבי הקליפרס – אם דייויס באמת לא ישחק, זאת יכולה להיות מכה גדולה, מאחר שלג'ורדן לא יהיה מחליף טוב, וגם אם וכאשר יבוצע עליו האק-א-ג'ורדן, ספנסר הוז יצטרך להיות על המגרש, שהוא מאוד לאטח בהשוואה לדייויס המרביץ והאגרסיבי.
הקליפרס איבדו נצחונות במשחק 2 ובמשחק 5, יותר מאשר הספארס נצחו אותם. אחד עם האיבוד של גריפין ואחד עם השטות של ג'ורדן.
זה לא בהכרח כי הם קבוצת כדורסל טובה יותר, זה בעיקר כי השחקנים הטובים שלהם הגיעו לסדרה. פול, גריפין, ג'ורדן ורדיק.
אני יכול לנחש ניחוש מושכל שהם יגיעו גם היום, מה שיקבע זה מי יעמדו מולם.
פריוויו נהדר.
אני מאד מתפלא שלפי התגובות כאן , לקליפרס ישנם יותר אוהדים מאשר לספארס. ז"א שבאתר רוב הגולשים הם יפי-נפש רגישים!
מה הקשר יפי נפש ?
הסיבה היחידה שגרמה לי לחבב את הספרס הוא לברון
הקליפרס במשחק על עתיד המועדון
הפסד ולנצח לא יסירו מעליהם את תדמית הלוזריות
בשביל לשנוא את הספרס לא צריכים להיות אוהדי קליפרס
רק לראות את הפרצוף של הפלח שישאלו אותו במסיבת עיתונאים
"מה לדעתו הוא היה צריך לעשות אחרת,כדי לעבור…"
שווה להתרסק מחר במעבדה בשביל זה
לצערי לא מאמין שזה יקרה…
אגב היום אני רגוע מאד בכביש ומרוסן אם מישהו אחר
טועה מעכב או חותך. לרוב מרוסן ומנסהלסלוח מהר.
מצטער ידידיי אוהדי הספרס שי דרור רדושקוביץ ועוד אחרים
אני קורא לכם להתחיל לסמפט קבוצה אחרת לפני שיורים
בסוס או בכלב מתוך רחמים
הספרס גוססים.
שלא תהפכו לדובי בסבלו מהניקס,
אני יודע שקריאתי תמימה ואף ראויה לבוז מאוהדים
שרופים, כאמור בשנתיים האחרונות הייתי בעדם.
תפסיקו לסבול ותעברו לגולדן סטייט הכשרונית,
לאטלנטה התחליף הכי קרוב לספרס,
לקאבס הממוזלת (דיוויד מביא מזל)
ליוסטון המעניינת והלוחמת.
לפיניקס שמשחקים יפה,
ויש כמובן עוד קבוצות.
למה חייבים לאהוד קבוצה אחת זו דעה קדומה.
הרי כל שנה השחקנים מאמנים מנהלים משתנים.
גם צורת המשק משתנה.
העולם מתחדש ומתיישן ומתרענן כל הזמן.
אז בתור אוהד בהחלט מותר לך לשנות!!!
צורת המשחק וניהול המשק משתנים.
תתקוננו למשחק ארוך ומשעמם- אני מהמר על האק הגורדן בערך מהדקה הראשונה
דובי עופר אפלטון רועי ויינברג ואיל ספיר
ראויים לעיטור כבוד (עם כתמים) על
http://www.hoops.co.il/?p=43568
פוסט למופת.
מלכלכים חופשי,
אפלטון:הפחדן הזה שלמד לשחרר זריקה במאית שנייה מחשש להתמודדות פיזית.
לשניה הצליח לעבוד עלי בממזריות אפלטון.
אחרי 3 שניות הבנתי שהוא לא בוחל באמצעים רק ללכלך על קארי.
איל ספיר:אעביר את הלפיד לערד. לא משנה, ה-GPS מסרב להכיר במקום הזה. דובי, תורך.
איל כמו האשך לא מתבייש לרדת על עיר שלמה בגלל דובי.
רועי ויינברג: מנהל סניף טקסס של דאע"ש בחיים לא היה עושה את זה. הארדן…
פשוט מלחמה עם מרפקים, חובה לכל מי שקורא לעצמו אוהד NBA
לקרוא את המאבק הזה.
מאד נהנתי ותודה גדולה לכם.
דורון תשנה אתה קבוצה כל עונה, זה לא עובד ככה, אם אתה אישית יכול לאהוב כל קבוצה ככה כל כמה עונות אז שיהיה לך בכיף.
הייתי מצמיד לדובי אדם פשוט יותר שיסביר לעיתים
את בדיחותיו, צריך להיות ממש נאור הבנה לדעת על
איזה ביטוח או איזה שחקן עבר ואולי צריך לגגל
או שדובי יסביר את בדיחותיו במקרה שנבקש.
אני כותב באהבה גדולה לדובי (שלרב אני מבין את ההומור)
כל האנשים הטובים שהזכרתי.
פריוויו למשחק 7 שנפתח בציטוטים והשאלות מש"י עגנון. על זה אפילו לא חלמתי. הרמה באתר הזה הולכת ומשתפרת (וזה ברוח העצה המפורסמת של קרמבו לנכד של סרג'יו)
הסיכוי באהדה שלך שיהיה לך כיף עידן הוא נמוך.
כמו הסיכוי של אחת מ30 קבוצות שיתפסו אליפות
אפילו סגנות גורמת לסבל.
אני יודע שזה חדשני מידי בשבילכם.
.
בגלל שלא רוצה שתסבלו אני מציע לכם ולך עידן
לאהוד בינתיים קבוצה נוספת.
שתצליח עידן.
אני באהדתי חופשי ומאושר, (כמובן שלא תמיד גם קבוצותיי מפסידות)
תודה על פריוויו מושקע כרגיל. הקליפרס לא יכולים לעשות האקה כי אין להם ספסל, וזו גם הסיבה שהספרס היא הקבוצה שעושה את זה הכי הרבה. האם ג'ינובילי יפרוש ? אולי. אני מאוד מקווה שדאנקן לא יפרוש אחרי העונה הזו, הוא מספיק טוב לפחות לשתי עונות נוספות. כל הסנטרים הגדולים נתנו שנתיים מילואים כעציץ גבוה אז למה לא הוא ?
דורון אתה בכלל מבין את המשמעות של להיות אוהד ? ולא, אני לא נכנס להגדרות של מה זה אוהד כי ברור שיש דרגות שונות של אהדה .
אני יכול להעיד רק על עצמי ורק עצם המחשבה על ההצעה שלך גרמה לי לבחילה .
בדבר אחד אתה צודק וזה שאני סובל…
זעפרני העילוי כותב ממש אמת. טוב לפופ אם היה לו
עוזר אסייתי כמו זעפרני אחרי מסינה האירופאי והאישה.
מסכים עם כל מילה סידרה מבלבלת.
דורון שהספרס זכו שנה שעברה אחרי שבע שנים, ההפסד העצוב למיאמי בגמר, הארבע ניצחונות ברצף של התאנדר בגמר מערב אחרי שהובלנו 2-0, ההרגשה של האליפות לא תשתווה לעשר אליפויות של קבוצות שונות שתאהד ביחד בעשור הקרוב.
פעם ראשונה שאני זוכר שהלב הולך לכיוון הקליפרס, ויותר מזה לכריס פול. הלילה אני בעדו.
+1.
לגמרי עידוד מכיוון מפתיע.
שיהיה ברור: זעפרני כתב נהדר, אבל הוא ממש לא היחיד כאן שמבריק.
אין כל ספק היכן נמצא מגדל השן של ה-NBA בישראל (אפילו שהדיקן, נשיא, רקטור ורקטום בכלל בגולה ימ"ש)
מאיר ארי כתבתי את השם שלך מקודם ומחקתי וכתבתי
שרופים במקום, אולי הרגשת אותי טלפטית.
אתה מיקרה מיוחד כי ראית את סאן אנטוניו (על שם הקדוש)
לפני כולם כנראה (סליחה אולי עוד יש מיעוט כזה מהאוהדים).
אתה רלטת את המשחק של דאנקן עוד לפני כולם קלטת שפופ
הופך פחם ליהלום, בזכות ראית כדורסל נהדרת שיש לך.
הבנתי שגם שיחקת לא רע בכלל.
ציפיתי רבות למאמר שהבטחת בסוף העונה
זה לא מאוחר מידי ואני מקווה שתשלח לרועי
או אחד אנשי הצוות ונהנה ממנו
מאיר אריאל אתה עדיין אלוף כאוהד ומומחה לקבוצה אלופה.
לגבי עניין האהדה- מי שמחליף קבוצות ומסתכל על ספורט בשביל ה'יופי' שיעבור לבלט. כל עניין האהדה הוא רגעי השפל החדים ורגע האושר האדירים (והנדירים, או אצל אוהדי הניקס: הפרה-היסטורים).
אמנם עניין המונוגומיות לא מחזיק כל כך מים בימינו אבל אצל הבודדים שיודעים מה זו נאמנות- אז קבוצה לא מחליפים. רק ככה נהנים באמת. וסובלים באמת.
כשהתבגרתי (עד גיל 60 אתה ילד) ועברתי לגור ליד מיאמי, אהדתי לניקס החלה לרדת ואהדתי להיט לגבור. בגילי היה לזה כבר גורם מעשי: את הניקס לא יכולתי לראות יותר, ולמיאמי הגעתי תוך 45 דקות נסיעה עם אקרדיטציה עונתית. כמובן ששחקנים כמו אלונזו מורנינג ודייויד ווייד, ואח"כ שקיל וכל השאר, רק עזרו.
אני רוכש עדיין אהדה גדולה לניקס (וגם לסלטיקס שהיתה לפני הניקס), והסדר כיום הוא היט, ניקס, סלטיקס. דבר אחד לא השתנה: שנאה לכל דבר שהוא לייקרס, וכל דבר שהוא 'הפועל'.
ONCE A KNICK, ALWAYS A KNICK
מצחיק שהעלית את נושא הבלט, כי הדרך לגרום לאנשים (או ליתר דיוק, נשים..) לחבב כדורסל היא לגרום להם לראות משחקים יפים לעין כמו המשחקים של גולדן סטייט.
כשניסיתי לשדל את אחותי לראות משחק של גולדן סטייט, תיארתי את זה כ'גרסת הבלט של הכדורסל' כי זה שוטף וחינני.
עד כאן הפרספקטיבה הנשית המוזרה להערב..
גדול ,jojo.
הכדורסל של ג"ס באמת מזכיר בלט. אני יכול לדמיין את קארי בטוטו 🙂
יבוא יום ויהיה כאן רוב נשי ואז מומי יאלץ לשים בפריוויו תמונות של סטף בטוטו וקווין לאב בטייץ.. (או גבס..)
🙂
1+
וואו, איך החמצתי את המשחק הזה!!!
ועוד שמתי שעון ל 5:20 כמו שמאיר אריאל המליץ לי, אבל לא קמתי 🙁
עכשיו אצטרך לראות את זה בערב בשידור חוזר.
איזה בלוג חי עשיתם פה, וואו, עוד יותר ביאס אותי שלא קמתי. היה אדיר לקרוא את כל התגובות.
יפה עידן נשמע צודק
אבל 9 שנים של סבל ושנה אחת של הנאה נשמע כואב
זוכר שהספרס שהפסידו למיאמי סגרתי את המחשב
ולא רציתי לראות ולשמוע אף אחד,
אז אני שבכלל לא אוהד שרוף כמו מאיר אריאל הניכבד
כל כך התבאסתי והתאכזבתי
אז אני מנסה להציל אותכם מסבל בגלל זה אני כותב על זה.
בלט משעמם אותי.
למה לא להנות כמה שיותר,
נאמנות לאישה אחת בסדר, נאמנות לנשק בצבא,
נאמנות להורים.
אך קבוצה אחת יוסטון שלך בספק אם היתה מחזירה
לך אהבה כמו אישה הורים או הנשק ששומר עליך.
דורון אני מבין את הגישה שלך אבל אני לא יכול וכם לא בדיוק רוצה לאמץ אותה, האהבה לקבוצה מעל הכל
קצת הייפ ללילה הספורט הענקי:
http://espn.go.com/video/clip?id=espn:12806146
ניב קבעת שלא להסתכל על הספורט בשביל היופי
וירטואלית אם היית הקפטן שלי בספינה
הייתי דוחף אותך למים (רק וירטואלית לא להעלב)
כי בספינה הקפטן הוא המנהיג והמשטרה למי שלא יודע.
בחרת לסבול אז בבקשה מזוכיסט (אני מקצין כמובן)
אני לא רוצה לסבול
רוצה להנות נכון גם מהמתח שסהכ פחות נהנים ממנו
ותאמין לי לא פחות גבר ממך
יותר חוצפן בבקשתי לשנות קבוצה.
קיבלת דחיפה למים אולי זה יעיר אותך לא לשלוט
באהבתו של מישהו אחר למשחק
לא רוצה להיכנס לדיונים פילוסופים ולתפוס פה את כל השרשור, אז סליחה דורון אבל לא אענה יותר מזה במה שלא נוגע לספורט הערב בפוסט הזה…
אבל גם ביאכטה יש רגעים שסובלים,כשמגיעה הסערה והרגעים שאתה לא יודע למה בחרת את החיים האלו, ועדיין ממשיכים, כי זה מה שבחרת, ואם יש קפטן טוב לידך אז הוא יגיד לך לקום ולהנות מהחרא כי תכף תגיע הקצפת. ואז פתאום הכל נרגע, השמש עולה ומחממת את הגוף, ואתה נשכב מחייך כמו ילד ומגיע לנירוונה אמיתית.
מי שלא יודע לסבול באמת לא יודע לחיות באמת, ואת זה לא רק הגורו בהודו יודע, אלא כל אוהד ספורט.
מבריק כרגיל, תודה!
בעידן הסטראצ' 4, בלייק הוא משב רוח מרענן (כשהוא לא בוכה, כמובן. כשהוא בוכה הוא טיפטוף מעצבן…)
בלייק נותן בסדרה מספרים, ויכולת, של קארל מאלון. אם בלייק יהיה אגרסיבי מהרגע הראשון, וימשוך שמירה כפולה, לדעתי הקליפרס מנצחים.
בגלל שממש הגיע הזמן שיהיה לקליפרס משחק בו הם פוגעים מבחוץ.
לכריס פול יש הלילה הזדמנות חד פעמית להוריד את הקוף (קוף? יותר כמו בבון, או אולי אפילו גורילה…) מהגב.
משעשע שכיום "הקוף על הגב" הוא בעיקר של ספורטאים מיליונרים, בעוד שבמקור מקורו של הביטוי היה
"have a monkey on the roof"
שתאר את הקושי של מעמד הבניים (הקוף על הגג הוא משכנתא) באנגליה של המאה ה-19.
(סביר יותר להניח שאני המשועשע היחיד…)
ונקודה אחרונה, וסופר חשובה –
אני מקווה שהשמועות נכונות,
והקליפרס,
הפעם התכוננו כמו שצריך למשחק,
וערכו גרוש שדים לקרופורד…
בלייק הוא אתלט נדיר אבל הבכיינות שלו בלתי נסבלת (היה יותר רלוונטי במהלך העונה), אני רואה אותו ומה שעולה לראש זה הילדים שנשכבים על הרצפה של הקניון כי לא קיבלו מה שהם רוצים..
על אף האמור לעיל, אני אשמח לראות את הקליפרס מנצחים בסדרה וממשיכים הלאה.
(שליטה בביטויים מהמאה התשע עשרה?! seriously. what are you? 🙂
אני אתחיל להפנות שאלות כמו שמנחם עושה..
דורון, מה קורה אח שלו? שמע, אהדה היא משהו שכל אחד מרגיש בתוך-תוכו. זה בסדר שאתה מרגיש שהיא תלוית דמויות במועדון, אחר ירגיש איזשהו חיבור לפרנצ'ייז. אני יכול לומר לך שבאופן אישי, מבחינתי מדובר על משהו הרבה יותר קהילתי. אני יכול להעדיף קבוצות ברחבי העולם, אבל לנצח אוהד אך ורק את מכבי.
הדמויות במועדון יכולות להתחלף מעתה ועד עולם. העניין הוא שהם לא יותר מכבי ממני או מכל אוהד אחר. אנחנו, האוהדים, הוא הדבר הכי קבוע. המשפחה שלי ירוקה כבר כמעט 80 שנים. נראה לך ששינוי של שחקן זה מה שיגרום לנו לשנות אהדה?
3 שעות אחרי שקברנו את סבי (זצ"ל) כבר עמדנו בדרבי. סבתא שלי הביעה מורת רוח כאשר העלאתי את האפשרות לוותר על המשחק.
קבוצה, הרבה לפני שהיא בעלים, שחקנים או אפילו תוצאות, היא גורם קהילתי. אתוסים ומיתוסים שנבנו ב-100 שנים לא ישתנו בגלל פלוני אלמוני.
מי שמתעתד לשים הקלטה למשחק, שימו לב ללוח השידורים של הוט שנותן למשחק משבצת של שעה ורבע בלבד, כלומר יש צורך לשים הקלטה גם למשבצת השידור העוקבת.
לא חושב שגריפין ינצח.
זה פול ודיאנדרה.
תוציא את שניהם מהמשוואה ( קשה לאללה) ואפשרי. במובן הזה הביג סביבי הפצוע יכול להיות הבעיטה של דחלאן בלייר שנה שעברה בסדרה מול דאלאס.
אתם שוכחים מכך שגריפין צריך קצת מנוחה וספנסר הוז שנראלי לא שיחק בכלל בסדרה, לא מספיק טוב.
אפלטון אתה יכול לפנות ישירות אלי ולא רק למי משנה את אהדתו
אתה כותב שלא תענה לדבר אחר לחוץ מספורט
ומיד כותב על הקפטן והתיאור היפה על הספינה.
מנחם בעד הרבה תגובות.
קבעת לי לאהוד קבוצה אחת וזה קומם אותי כמעט כמו
מתן גילור או מאיר אריאל ועידן שאסור להציע להם את זה.
אז סליחה אם הטבעתי בים את האמירה שלך שניסתה
לשלוט. סליחה גם ממאיר אריאל ומתן וכל מי שזה מעלה
נגד כל החינוך שקיבל מהשכונה והבית.
ובאשר לרוחניות שהזכרת אז יש מודעות רבה לסבל בעולם
בעיקר ממחשבות לא נכונות שבאות לראש שאנו פועלים או סובלים
על פיהם. ורק אנשים מיוחדים שהגיעו להארה התגשמות אמיתית
ואז מפסיק הסבל לגמרי. חלקכם לא מודע לסבל שקיים בתוך
המח שלכם וחושב שכך זה צריך להיות.
אפשר לצאת מזה על ידי שיטות רבות כמו לרשום כל מחשבה
שעולה או להשקיף ןלהתבונן במחשבות כאילו לא אתם החושבים
כאילו מישהו מסתכל מגבוה, כשתראו כמה מחשבות לא נכונות מצטברות
פשוט לא תאמינו.
צריך לעבור הרבה סבל עד שבן אדם מחליט להבין מה קורה
פה בעולם.
תרשו לי לאמר משפט הזוי אבל נכון:
אתה לא יודע כלום אין לך מושג מה קורה בעולם.
1 זה נכון אתם רואים רק חלק.
2 זה יוריד לכם את האגו הערמומי והדביק
ויגרום לכם להיות צנועים ואז יתבצעו הפעולות והמחשבות
הנכונות בזמן הנכון ןבמקום הנכון.
באמת אני לא יודע כלום.
באהבה לכולכם.
דורון, אני חשוב שאתה לוקח את הדברים למקום הלא נכון. אני מקבל ממל ווייב של נימה נפגעת וצר לי על כך.
כפי שהסברת איך אתה רואה את הדברים, כך אני מסביר לך איך אני רואה את הדברים. לא חייבת להיות בינינו הסכמה. כל עוד אנחנו שומרים על תרבות דיון, אינני רואה בכך כל פסול.
אין פה כל מתקפה אישית נגדך, אלא הסבר למה עבורי, באופן אישי, השיגה שלך לא מתאימה.
דורון נשמה מקווה שלא נעלבת. הכל באהבה
זאת בדיוק הנקודה . אני אוהד את טים דאנקן מהשנייה שדרך בליגה ב1998 כשראיתי במהלך אותה השנה ( ע"ע האליפות האחרונה של מייקל) קלטות עם משחקים שלו נגד ראשיד וסטאקהאוז במכללות .
הספרס הפכו לדאנקן ודאנקן הפך לספרס . כשחושבים על זה אז יש הרבה יותר שנים עם אכזבות מאשר שנים של הצלחות 5 מ 17 עד עכשיו ואינשאללה נסיים את השנה הזאת עם אליפות 6 ב 18 שנים בעידן דאנקן .
דורון אין על מה להתנצל . אתה יותר מבסדר .
PEACE&LOVE
להגיד לך את האמת דורון, הגישה שלך גרמה לי לחשוב שאולי יש באמת סיבה טובה ל״אוהדי הצלחות״, פשוט זה לא יעבוד אצלי כי כבר שום דבר לא יזיז אותי מלאהוד את הספרס.
יאיר תודה רבה הלוואי והמשחק יתעלה לרמתך הרגילה ובעיקר בפוסט זה.
זו סדרה בלתי צפויה בעליל מספיק לראות את מאזן החוץ 4-2 בכדי להבין שמשהו כאן לא נורמלי .
לצערי הרב לא זכיתי לראות הרבה מהסדרה ככה שאין לי הרבה תובנות מקצועיות.
בכל זאת יש כמה נתונים משמעותיים .
1. הדי אן איי של הועדון …אחרי הכל בל.א הסריחו כמה וכמה פעמים משחקים קריטיים ובס.א בדיוק הפוך (…ובכל זאת משחק 7 בחוץ ).
2. אמנם הטובים בסדרה הם בצד ל.א ובכל זאת הם כמותית עם הרבה פחות כלים מאשר יריבתם בצד השני וזה קריטי .
3. הקבוצות ידעו לעשות התאמות ממשחק למשחק ול.א עדיין לא ניצחה פעמיים ברצף בסדרה הזו.
4. עדיין נראה שפופופיץ הוא יתרון גדול ביחס לריברס.
5. אם אכן ס.א שבעה כפי שאמרת אז פופופיץ צריך להזכיר להם שמשהו אחד הם לא עשו אף פעם וזה להגן על התואר …אולי זה יביא טירוף.
6. דבר אחרון קשה לי להאמין ש הקליפרס תביס ..אחרי הכל גם כסהספרס נשדדו במשחק 6 במיאמי הם נתנו פייט .
לחליפין גם משחק 7 בבית אשתקד מול ג.ס הביא לל.א משחק צמוד.
נראה לי שמנטלית אם קבוצה כל שהיא תישבר זו דווקא הקליפרס.
בכל אופן בסדרה הזו הבלתי צפוי הוא הצפוי ביותר ואולי מצד זה יש תקווה כלשהיא לקליפרס.
go espurs go!
ניפגש ב-03:00
https://youtu.be/K0RjRHnrDWE?t=30m55s
(30:55)
סיכוי טוב לספרס הלילה לאחר שגיא המשורר הנערץ
עלי והמנכס הלאומי, קיבל שוחד מדרור מאיר אריאל
אילרדושקוביץ עידן ועוד רבים אחרים וכתב דברים נחמדים
על גריפין ,נראה לי שהתכוונת לשלוח לכתבה המצוינת של
איתי קדם.
הספרס מנצחים אלא אם כן יגיע שוחד גדול לגיא מהאויבת.
זה כמעט מפחיד אם זה יהיה זה המשחק האחרון של דאנקן.
לא ערוך לאבד כזה עילוי.
מקווה שהם יקחו היום בלי האק דה.
בחיי שיש פה המון תגובות טובות מכדי שאוכל להודות לכם
אחת אחת
העונה הזאתי לא צפויה, בגלל זה אני מאוד מאמין שהקליפרס ינצחו לצערי..
מאיר אריאל לקחתי (שלא לומר השאלתי או גנבתי)
את אמירתך התותחית: בונר הוא הסטיה של פופוביץ (מאיר ארי 2014)
כתבתי דלבדובה הוא הסטיה של בלאט כהשראה ממך.
מכווה ששנינו טועים והגינג'י והאוסטרלי השתפרו.
הספרס לא נראים כאילו יש להם מספיק משחקים טובים במחסנית כדי ללכת עד הסוף. אפילו לא לעבור את יוסטון. בסדרה הזאת כל משחק טוב שלהם נראה כמו פרפור ייאוש של ברבוניה זרוקה על המזח.
אני מעדיף לראות דם משפריץ בשבעה משחקי אש של רוקטס קליפרס.
המשחק הזה יכול להסתיים בכל תוצאה זה יכול להיות בלואו אאוט לשתי הכיוונים ויכול להיות משחק צמוד שיוכרע בזריקה בשנייה האחרונה. אף תוצאה פה לא תפתיע אותי.
אם יכריחו אותי להמר הייתי אומר הספארס בעשר אבל זה בעיקר תחושת בטן מהימור מושכל.
בכל מקרה, שיהיה בהצלחה לספארס ואיזה באסה שהקדימו את המשחק לשלוש. אני מת על הזמנים של המשחקים של המערב. לא נורא, נצטרך להיות קצת זומבים מחר בעבודה.
טוב הם התחשבו בצופים שרצו לראות את האגרוף
אשך אותך אני מעריץ לעד!!!
מאיר אריאל ואוהדי סאן אנטוניו תענוג מובטח
להכנס ללינק של האשך ולשמוע את השיר בעגה
מקסיכנית או דרום אמריקאית פשוט מצחיק
ממש חובה מרגיע כל מתח.
מאיר אני מקווה תגיב הלילה במשחק
יודע שאתה מומחה במשחק ובספרס בכלל
ותהיה רגוע. זו קבוצה ענקית
ועד הגמר היא האלופה.
לא מבין את חלק מהכותבים שמעלי, אני לא אוהד אף קבוצה ב nba ואין לי סיבה לאהוד אחת כזאת, אך ראיתי עשרות משחקים העונה ואף את במשחק הלילה אצפה באדיקות. פשוט מעניין ומהנה אותי.
בכלל כל עניין האהדה םה הוא מוזר לי איך אנשים אוהדים קבוצה שמעולם לא השתתפו במדחקים שלה, הם גרים מרחק אלפי קילומטרים ואין שום דבר משותף בינם לבין הקבוצה לא גאוגרפי ולא תרבותי וחברתי, ניתן לאהוב קבוצה מסוימת בשל סגנון משחקה או הכוכב שלה אבל זה עניין תקופתי.
ולעזאזל המקלדת שבאנדרואיד שלי
בן, זאת אהבה. אי אפשר להסביר אותה למי שלא מרגיש אותה.
מי שלא מרגיש אותה לא יבין אותה.
אני מאושר להרגיש מה שאני מרגיש, אפילו שאהובתי היא הניקס, והיא עיוורת צולעת ומסריחה מכל החורים כבר שנים.
הקלידו את התגובה כאן…
גדול בן, את אפלטון חייבו במשפחה הוא גדל ביוסטון (הי אני
סתם המצאתי את זה בליגלוג קל על דעתו)
ואני רצתי ורציתי לזרוק אותו לים ולהטביע אותו לאחר שרצה
להכריח אותי לאהוד על פי דרכו.
בן כותב את מה שרציתי להגיד ולא ידעתי איך.
תודה ענקית בן.
התופעה של האהדה היא מוזרה
אני מקווה פעם להפסיק עם זה.
יש עוד דברים מעניינים בחיים ויותר מהנים ולא גורמים לסבל
אם אתה מפסיד.
רציתי לישון מוקדם כדי לתהעורר בזמן למשחק, אבל רובי וויליאמס לא מפסיק להרעיש בחוץ (אני נמצא היום לא רחוק משם).
אנחנו צריכים לינקים למירוץ קנטקי. לספרס. ולקרב המאה.
עומר פליזז
מקווה ולא מכווה לתגובה למאיר אריאל.
דובי אולי זה גם פחד
לאוהדי קובי בראיינט השתלטן והפוגע והדיקטטור
כנראה שאוהדים אותו כי אנשים נכנעים לאנשים
עם כח והולכים אחרהם בצורה עיוורת.
אולי אדם כוחני עם זקן השפיע על ניב בילדותו והוא
החליט לאהוד את הארדן.
אז אנשים עם זקן או שמתביישים כמו הארדן
או צנועים. אני עצמי גידלתי כלא רציתי שיראו
אותי כשאנשים רבים חשבו שאני יפה מידי
כשהייתי צעיר (סליחה על החוסר צניעות) והציעו
לי לדגמן או להיות סולן בלהקה למרות שזייפתי נורא
בשירתי. שאלו אותי מאיזה ערוץ אני ולא אהבתי, תמיד נכנסתי
ועברתי בכל סלקציה במועדוניםרציתי
שיעזבו אותי בשקט אז גידלתי זקן.
מאיר אריאל כנראה ראה את דאנקן וראה שם תמימות וטוב
לב והתאהד (ניהיה אוהד)
אני אהדתי את שיקגו כי אי אפשר היה לא לאהוב את מייקל
ואת ג'קסון בזמנו.
אני מתרגם את זה היום כי לג'ורדן היה רצון עז לעשות דברים
ואני אדם פחות שאפתן, לראות אותו גרם לי ביום אחרי להיות
יותר פעיל יצירתי ויוזם.
מקווה שלא מתוך כוחנות של המחבל התאהדת (עיברית חדשה).
ראיתי איש כוחני בעבודה פעם וכשהגיע שירזי השחקן החזק הוא ממש
השתפן ושיקשק ממנו. והפך לאוהד שרוף שלו כי הכדוגלן העבריין
הוא היחידי שהפחיד אותו.
כמובן שיש אוהדים שמתוך היופי של המשחק ולא רק מתוך קינאה
באחר שיכול לרוץ לבעוט ולקפוץ התאהדו.
הדברים פה כלפי אחרים הם השערות בלבד, באי כוונה לפגוע
באף אחד.
מתן גילור הנהדר מרתק מה שכתבת על משפחתך
ואתה צריך להיות ירוק לתמיד כי זה מאחד,
ממש אוהב את הסבתא המכובדת והמקסימה שלך באמת
תראה לה את זה או תקריא לה. זה מרגש מה שאמרה
כי הדרבי מאחד את המשפחה וגם הנפטר ז"ל היה רוצה שתהיו
שם. ממש לא נפגעתי ממך. אתה נכס לאתר הזה.
לעיתים אני מרגיש שהתפקיד שלי הוא פה להגן על אנשים
לכן כתבתי קצת על איך לעקור את המחשבות הלא נכונות
שלהרבה אנשים אין אפילו את המודעות שזה מניע אותם
לא נכון. ממליץ על מדיטציה ואז ללכוד את המחשבות הלא
נכונות. לא נפגעתי חלילה. אוהב את משפחתך מתן ברצינות.
אך בן מביא משהו שרציתי להגיד על מצב שונה ממשפחתך
המאוחדת והיפה.
אפלטון נכון רטנתי או קצת כעסתי על שזרקת אותי מהספינה
של מחשבותיך איך צריך לאהוד,
ותודה על ההתנצלות
שעכשיו ראיתי
הכל באהבה,
כתיבתך היא נכס גדול לאתר
אם אתה כותב על הים והיאכטה אני ממש כמעט רואה את זה
מדמיין את זה קלות ונהנה מאד.
זנ גם ספורט ומותר לכתוב על זה באתר
ותודה על הכתיבה על הים.
זה מהנה כמו סל של הארדן בשניות הסיום.
סליחה שכעסתי, זה חלף.
תבורך
אם דורון יתחיל לעצבן אתכם יותר מדי, בהקשה אחת אני מוחק את כל תגובותיו. לי הוא לא מפריע. אני פשוט מדלג על תגובותיו כי יש לי רושם שאולי יש דורון חמוד, ודורון מתחזה מעצבן שעושה טובה גדולה ומכפיל את מס' התגובות באתר ליום שאתחיל לפרסם.
תן בראש זעפרני! !!
דורון זה מתחיל להיות קצת מביך.
אם הוא ימשיך, אתחיל למחוק אותו.
לכל אנשי הצוות: אם דורון מעצבן אתכם, אני נותן בזה רשות לכל אחד למחוק כל תגובה שלו שמעצבנת אתכם. אותי הוא לא מעצבן כי אני לא קורא מה שהוא כותב.
המתח הורג אותי, הולך לנמנם. מי מכוון שעון לדני גרין? מי מסיע אותו לאולם? מי מוסיף חומר הרדמה למשקה אנרגיה של בלינלי? אלוהים, אם אתה שומע אותי, אני סתם בלן המקווה בטבריה עילית, עשה שג'ינובילי ייתן דאנק ונאמר "אמן"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
באמת הרבה תגובות יותר מדי עבור סדרה גמורה …
היום היא נגמרת … והקבוצה הטובה יותר תנצח ….
\מנחם אשמח מאד אם תמחק כמה מאמרים על איגרוף לי הם לא מפריעים אבל …. האמת לא הגזמת קצת ?
או שאולי אתה אומר ש נבא זו זירת איגרוף ולא הבנתי אותך ?
אם מאמרי האגרוף מטרידים אותך אז תהיה מוטרד
מנחם תודה על הדאגה ! וחוצמזה כפי שציינת לכל אחד יש את הזכות לבחור אם הוא רוצה לקרוא או לא..
המתח הורגגג אותי ובמהלך המשחק הלב שלי דופק בטירוף אי אפשר להסביר את האדרנלין הזה למי שלא אהב שחקן וקבוצה בכל נימי נשמתו .
יש לי את אותה הההרגשה כמו במשחק 7 בשנה שעברה מול דאלאס שידעתי שאם הספרס יתנו משחק טוב וינצחו יהיה קשה מאוד לעצור אותם בדרך לטבעת .
הבעיה של הספרס היא מנטלית ומנטלית בלבד . הם לא מעט פעמים משחקים באש כמו להגיע למשחק 7 מול דאלאס בשנה שעברה וכמו בסדרה הנוכחית שבה הם מוצאים עצמם חייבים לנצח את הקליפרס בחוץ בשביל לעבור את הסיבוב הראשון .
בכדורסל הם הכי טובים בליגה זאת השנה הרביעית ברציפות . משום מה הכדורסל הכי טוב שלהם מגיע כשאנשים מפקפקים בהם .
זה לא שהם לא מוערכים או שלא מאמינים שהם יכולים לנצח ולזכות באליפות זה יותר משהו כמו שהם (הספרס) מרגישים שלא לוקחים אותם בתור הפייבוריטית העיקרית הם משחקים את הגירסה המנטלית הכי טובה שלהם .
ב2012 הספרס ניצחו 20 משחקים ברציפות ( 10 של סוף העונה ו10 בפלייאוף) ופתאום ביתרון 2-0 על התאנדרס התחילו לשאול מי יכול לנצח את הספרס ?? הרחשים מסביב כמו גם סוכניות ההימורים התייחסו אל הספרס כפייבוריטית ברורה .
כתוצאה מזה ובעזרת כמה משחקים מופלאים של התאנדרס הספרס התפרקו והפסידו 4 פעמים ברציפות ועפו לכל הרוחות .
ב2013 הספרס נלקחו יותר ברצינות אבל עדיין היחס לא היה כפייבוריטת ברורה . אנשים העריכו את אוקלהומה במערב ובעיקר את מיאמי האלופה כפייבוריטיות גדולות יותר .
הספרס עברו בקלות יחסית את הלייקרס, גולדן סטייט וממפיס במערב והגיעו לגמר הכללי נגד האלופה עם יתרון ביתיות שלה .
מיאמי עדיין נחשבה כפייבוריטית לאליפות ואז הספרס באו וניצחו בחוץ את הראשון . התחילו להתייחס אליהם אחרת הם הפסידו את השני .
הספיקו לתת משחק 3 גדול אבל פישלו ב4 ואיבדו שוב את יתרון הביתיות להיט . הם ניצחו את ה5 כי עדיין הרגישו שמפקפקים בהם .
ואז החרא הזה של ריי אלן גמר אותם במשחק 6 .
בשנה שעברה זה הודגם מצוין .
בסיבוב הראשון הם שיחקו על הפרצוף במשחק הפתיחה מול דאלאס ובמזל גדול יצאו בנס עם ניצחון . במשחק ה2 הם הרגישו בטוחים לגבי עצמם ופייבוריטים ומיד הפסידו ב20 הפרש . במשחק ה3 שלשת ניצחון דקרה אותם בלב ופתאום הם מצאו את עצמם בפיגור2:1 כשהמשחק הרביעי גם הוא אצל דאלאס .
הם הבינו שאם הם לא יקחו את העניינים לידיים וישחקו כמו שהם יכולים וצריכים ללא קשר ותלות באיך שהם נתפסים או לחלופין שיפסיקו להיות בטוחים ביכולת שלהם לנצח ויתעסקו בלנצח תכלס . את משחקי 4 ו 5 הם ניצחו .
שוב פעם הזחיחות חזרה להם והם הפסידו את 6 ומצאו את עצמם באילימניישן גיים בסיבוב הראשון .
פתאום עם הגב לקיר הם הבינו שאין מחר וניצחו בגדול . את התחושה הזאת של לעשות את העבודה על המגרש הם לקחו לסיבוב הבא נגד פורטלנד ופירקו לה את הצורה 3-0 חלק לפני שסגרו את הסדרה בבית .
ואז מול אוקלהומה התחילו קולות של נמסיס ופקפקו שוב האם הספרס יכולים . הדלק הזה בתוספת צלצול האזהרה בדמות משחק 7 בסיבוב הראשון עשו את שלו והספרס עלו ל2-0 .
קצת זחיחות והרגשה שהם הפייבוריטים ופתאום 2-2 .
ריח חזק של דזה וו מ2012 וספקות הדליקו אותם לסיים את הסדרה ב 4-2 .
לגמר הם עלו דרוכים ובתחושת נקמה . ניצחו את הראשון והרגישו טוב עם עצמם . חטפו סתירה במשחק ה2 והתפקסו עם נצחונות גדולים במיאמי .
זה הכל בראש והכל מנטלי עם הספרס . כי עם כל הכבוד לקליפרס ולשחקנים עצומים כמו פול וגריפין בכדורסל הספרס יותר טובים .
אז אני לא יודע מי תנצח היום רק מקווה ומאמין שכל הספרס יבואו עם הראש הנכון למשחק והכדורסל יבוא מעצמו .
אמריקן פרעה ניצח !
מנחם לס, פעם ראשונה שלי פה.
דורון כתב ממש יפה והרחיב לשאלה למה אנו אוהדים.
דורון של הלילה הוא לא מתחזה.
תקרא אותו ותראה שהוא כותב בחום ומחמיא אפילו
יותר מידי לכולכם.
הוא הביא לך הרבה כותבים והנה מאיר אריאל מוואלה
כותב פה לאחר הרבה זמן בזכות דורון.
בשכונה שילד מביא כדורגל הוא לא בעל הדעה ואם הוא
חושב כך היינו מחרימים אותו.
אתה בעל האתר אבל אין לך זכות אם מישהו כותב בצורה
לא פוגעת למחוק אותו. כי כך תהיה לבד כמו הילד בעל הכדור
אבל בלי אף חבר לשחק איתו.
אני אוהד כדורגל שצופה בעיקר בפלייאוף וקורא קבוע פה.
שידור:
http://connectcast.tv/diklis4chiklis
סיסמא:dankmemes
שאלה, מתי מתחיל בד"כ הרבע הרביעי אם המשחק מתחיל ב 3?
סביבות 5 וחצי?
עם כל ההאק דה הרבע הרביעי יתחיל ב9… וברצינות 5:20 זה ריאלי אבל כשכל פסק זמן הוא 3 דקות אז במשחקים קובעים כאלה (בטח יהיו הרבה פסקי זמן\) אז קשה לקבוע.
תודה כמו תמיד על הלינקים המפנקים!
5 בערך..אבל בגלל שזה משחק 7 ובפלייאוף ולך תדע אם וכאשר פופ יחליט לשלוח את דיאנדרה לקו זה יכול גם להתחיל ב5 וחצי.
ביי ביי שעות שינה – שלום קליפפרס.
בוקר טוב לכולם
יאללה, שהמשחק יקיים כמו שהוא מבטיח
GO SPURS GO
מנחם אני האמיתי ולא פגעתי באף אחד ואם כן התנצלתי. אם מישהו מהאנשים שאני אוהב מידן רועי שגב גיא המשורר שי ולדי דור ועוד
יגיד שאני מתחזה, אין בעיה תמחק אותי ותראה ממני רק תגובת פרידה
מכובדת ודי. אתה כנראה נפגעת כי התחלתי לכתוב לך בכנות אחרי
כמה טעויות מאד קשות שלך (על לברון) לא הגבת בכלל ולא בצורה
מכובדת. יש לי עוד מה לעשות בחיי חוץ מלכתוב פה.
אולי נפגעת ששיבחתי אחרים ולא אותך למרות ששיבחתי אותך.
אני הכנסתי פה את התודה לכותבים וכולם התחילו להודות לאחרים
ולך על כתיבתכם. הכנסתי את המילה צניעות ועוד הרבה אהדה
לאתר. אתה רוצה בבקשה תמחוק אך תתייעץ בבקשה לפני עם צוות האתר. תכרות את הענף שאתה יושב עליו.
בחיי שאקבל זאת בכבוד ולא אכתוב או שתגביל אותי בתגובה של שורה אחת להודות לכותבים. גם לי זה טוב כי יש עוד חיים מעניינים וטובים חוץ מצפיה בספורט.
תגיד לי מה אתה רוצה.
אתה רואה שזה הhp שלי ואני לא מתחזה.
תודה לאיתן שהגן עלי. זה בסדר
ביג בייבי כשיר למשחק.
ממש חשוב!
נראה כמה זמן נחזיק מעמד
מי זה נחזיק?
אני
🙂
במשחק כזה קשה לי להאמין שתירדם
http://castamp.com/live/handrewbrozel
בוקר טוב !!!
בוקר אור 🙂
מנחם כפרה, קצת סובלנות עם מגיבים מאתגרים, במיוחד דורון שהוא קמע.
gus pgo drhphi hatr p,uj knhsrhhbd fk vnaje???
כלומר – "עוד פעם גריפין ישאר פתוח למיד ריינג כל המשחק???"
מקווה לא להירדם מחר בפגישות אמצע היום .
אבל זה משחק שלא יכולים לפספס.
סוף סוף פתיחה נורמלית
יופי של פתיחה, אנרגיות מדהימות!!
יאללה קליפרס!
פרקר וגרין פוגעים מבחוץ, רדיק פוגע בחוץ. ספרס מובילים.
מי זה הפארקר הזה שפתח בס"א? חדש בליגה?
1+
יאללה דני גרין
בארנס יא בן זונה !
אחוזים מדהימים
הספרס לקחו את העצה של איתי קדם להשאיר את בארנס חופשי
חבל שגם גריפין חופשי כל הזמן ופוגע כל הזמן, כמו כל הסדרה
מה הולך פה?
זה הספרס "שלי"
אויי איך שאני שונא את בארנס ….שימות הכלב
נזכרו להגיע מהפיינלס של שנה שעברה
הגיע הזמן, לא?
אם לא עכשיו אימתי?
שימשיכו עם בארנס. זה ישתלם להם
אשך אני צריך אותך חזק פה איתי כמו בגמר בשנה שעברה…
תביא לו דמות של לברון מקרטון, זה מחזק אותו כמו שתרד מחזק את פופאי
הספרס פתחו עם 9-12, הכי לא טיפוסי למשחק שביעי לחוץ. אבל אלה הספרס…
פארקר חם בהתקפה לשומר על פול בהגנה
ושנינו צריכים את שעייה…
הקרואסונים בכיסים השאירו אותו על הרצפה
ג'ינובילי לשלוש (איבודים?)
הלו, שמן, לא נקעת תקרסול קודם?
נמחקה לביג בייבי ההבעה הקולית חחח
ושוב פעם חורקים…
בינתיים הכי חלשים אצל הספרס אלו השופטים, הם לא מדביקים לקליפרס מספיק עבירות.
יופי טימי תזיין את השמן הדוחה הזה
אף פעם לא שמתי לב שלדאנקן יש שערות לבנות בזקן..
ביג בייבי שומר על דיאו נראה כמו סקס של ממותות
ממותות שרמוטות
השאלה הבוערת היא אם דיאו יציע לבייבי בורקס אז הוא יעזוב אותו בשקט?
יש לי בעייה. הטיווי בפיי פר וויו על האגרוף שלא יתחיל עוד שלוש שעות עם חברים שלא מעניין אותם כדורסל.אפילו את ההכנות לקרב לא רוצים להפסיד. אז אני חוזה במשחק דרך הקומפיוטר בלינק, ואכנס אליכם מזמן לזמן.
גינובילי האליל הוא אזור מוכה אסון השנה
פול גמר?!?!
מה קרה לו?
זה נראה שפול סיים את המשחק.
קרופורד בפנים
הגיע למשחק הכוונה
מה קורה לקליפרס? פול גיריפיו, הם חיים?
יש הרגשה שהם הולכים להתפרק.
אגב, שיאו דיוויס מצ׳אפ של שמנמני הנבא
אלללייי גינובילי. אני מרגיש אבל שהוא הולך לנצח את המשחק הזה
הספארס ינצחו עם שלשות. לא בדרך אחרת
לא מאמין שפול גמר הוא יחזור
דייויס משעשע אותי, תנועות גמלוניות משהו
זה רק אני או שפול בכה שם על הספסל?
בשלב הזה של הקריירה הכי הרבה שאפשר לבקש ממאנו זה לא להפריע ולנסות לפגוע בטבעת
הבנאדם מפרק את הקרש. לא יאומן
קרופורד קלע על! אבל שחקן שכונה
אני רוצה את פאטי במשחק . תמיד מבחינתי שיהיה ביחד עם טוני זה לא כזה נורא
נקווה שפול יחזור. נראה מתיחה בהאמסטרינג. בעייתי, לא?
מנחס במסווה של חסיד אומות העולם?
פול בטוח חוזר
המשימה הגדולה של הדוק שה להביא את גריפין ופול רעננים לרבע הרביעי.
המון תלוי במחליפים במשחק הזה
עומר וכוכבי הלינקים אפשר את הלינק של היו טיוב?
תודה. רבע ראשון מרתק, רואה באיכות לא רעה.
אשך גינובילי חיי בשביל המשחקים האלה. אשכים כמו שלו צריכים להיות מוצג ראשון במוזילאום האשכים הבינלאומי ה-1.
1+
גם לאשך העמיד ביותר יש פג תוקף
יש לו נשמה של שחקנית קט-סל לספליטר הזה.
תטביע כבר !!!!
אשכרה
יאללה דני גרין. עוד 5
גרין!!!
חשוב שהוא יהיה בפנים
מה בלייק עודה פאול על ספליטר בקצה הקשת?
איזה מבאס לראות את מאנו ככה
כ"כ נכון. השחקן הפעיל האהוב עלי בכל הליגה. (פעיל?? WTF אבל עדיין)…
אוי ויי….ספליטר מכדרר….איפה שהוא מלאך איבד את כנפיו (ואני את מאור עיני). עכשיו אנד וואן. משהו השתבש
אם הפלח מנהל את המשחק כראוי, הספארס צריכים לנצח על 20
קרב הטיטנים – ספליטר נגד טורקוגלו
חחחח 🙂
בוקר טוב. לינק עובד מישהו?
http://neolive.net/20358/2/Watch–Los-Angeles-Clippers-vs-San-Antonio-Spurs/
איזה גופה הטורקוגלו הזה היום.
1+
פול כנראה לא חוזר. הסיפור גמור
מאנו עדיין שווה סגל. מוסר כמו שאף אחד לא יכול ושחקן הגנה טוב אוף דה בול. לצערנו בשלב הזה הוא לא הרבה יותר מזה
אם פול לא חוזר זה אנטיקליימקס רציני
זה בגלל שאמרתי שפעם ראשונה בחיים אני בעדו. איזה ניקס מוג'ו עשיתי לו
חחחחחחחח מדהים
טורקוגלו זה פאקינג רוח רפאים
הפג תוקף הוא סתם אגדה מדעית….ניחוש מושכל, לא יותר. גינובילי יוכיח היום שלא חייבים רגליים כדי לשחק. (הקופון תקף למשחק מתוך 13).
טורקוגלו בקונטנדרית זה הכי מביך שיש
עוד לא היה האק אחד, שששש שפופ לא ישמע.
כן, בארנס מפגר. זה מוכח.
הספרס חייבים לתת פוש בדקות האלה ולגמור את המשחק
גרין נקם בשם כל אלו שאכלו מגריפין דאנק בפנים.
החוסם הכי טוב לעמדה שלו מאז שוייד התחיל לדדות
כוסאמק העולם
זה אחד הערבים האלה של קרופורד
בלייק אוכל דאבל טים והקליפרס לא מגיבים לזה מי יודע מה טוב
פופוביץ דפקט מנחם צודק .
מה אתה משאיר את דאנקן על הספסל????
כזה מטומטם אלוהים..
פול עושה וויליס ריד… הרמה להנחתה של דובי…
מה יש לכריס פול?
הוא באמת לא חוזר?
הבן אדם קולע היום תוך כדי תנועה, באוויר, באחוזים מצוינים. נדיר!
למה אתה שומר אותו בספסל???? מי צריך את הזריקות המפגרות האלה מחצי מרחק של פארקר???
אני משתגעעעעעע
טורקוגלו יחזור למשחק דרך ההגנה
על הקצה של הספסל ליד הגייטורייד
בלי הגמד זה לא אותו דבר
מתיחה בהאמסטרינג, לא מאמין שיחזור. מסוג הפציעות שהשחקן יודע באותה שנייה שזה גמור. הלוואי ואני טועה
או שלא!!!
זה נראה שפול חוזר
היר וי גו….הוא חזר
פול עושה וויליס ריד… הרמה להנחתה של דובי…
+100
אני חשבתי על פול פירס
זה יהיה מהלך pr מושלם
טוב שחזר
גם קאווי כבר 10 דקות על הספסל
פופ מהמר על טריות בסוף המשחק.
מצד שני גם פול נח מלא זמן 😛
טורקוגלו יחזור למשחק אחרי מקלחת וחפיפה בעניבה. ריברס כבר אמר לו "תודה, אנחנו נתקשר אליך".
לא שווה לנצח הלילה – ובטח לא להפסיד!!! – בלעדיו
1+
הכי מבאס להפסיד לקרופורד
גם לג'ואי קרופורד מבאס להפסיד 🙂
נראה לי שעם מתיחה אין מה לעשות. באסה.
יש דיווחים על מתיחה גם במוח של הפלח
הייתה לי פציעה כזאת בשנה שעברה..אם זה ככה אני לא מבין איך אפשר לרוץ
חזר, אבל היכול הוא לרוץ?
מישהו כתב כאן שהמתאגרף הטוב בעולם פאונד פור פאונד הוא איזה חיוור אירופאי מבוסניה או מאיזו גרורה רוסית, לך תדע. יש לו 257 נצחונות…
הוא עומד להופיע עכשיו בקרב מוקדם, ואני אחליט עבור הגולש אם הוא באמת שווה משהו.
חמוד, לא יותר
והנה הוא על הפרקט
יופי
אולי פול יחזור והספרס ירחמו עליו
פופוביץ מפגר
אולי די עם מנוחה לדאנקן חלאסססססססס
קוואייייייי
אני מתחיל להבין איך הוא מביא 15 ריב' למשחק בעונה הרגילה. מפלצת!
קרופורד מסר!!!!!
פציעה מזויפת, אולי הוא מנסה להוריד מעליו לחץ.
אין לנארד ווי טראסט
פול נראה מוגבל לאללה
נכון. אבל הוא תמיד נראה מוגבל
אה אתה מתכוון למשחק שלו
גרין במשחק חברים. מסתבר שהבואה לא סיים את העבודה
האמת שדיאו הוא הרבה יותר ג'בטה מבאגט!
1+
גריפין אידיוט, תן לו 2 נקודות
גריפין ישב עד החצי
הנחש תפס איתו שיחה צפופה על כוס קפה. הסביר לו שכוסיות לא מגדלות נחשים. (בהכללה).
בוקר טוב חברים.
http://www.vipleague.tv/basketball/301681/1/los-angeles-clippers-vs-san-antonio-spurs-live-stream-online.html
אני חש שיפוט ביתי לטובת הקליפרס
נכון, אבל לא משהו יותר מידי חריג
לאונרד התחיל את הצעד וחצי מהשלוש
לראות את ביג בייבי פורץ לסל זה מראה מרהיב ומבעית כאחד.
כמו לצפות במפולת שלגים
טימי מול גלן דייויס זה מיסמאצ' IQ מטורף
אני חושב שאני הולך להתאבד. השידור ניפסק. כל הערוצים כולל הפיי פר וויו של הגאגרוף
למה הספרס לא מתישים את פול בהגנה עם חסימות למוות?
ג'ורדן בשליטה מלאה מתחת לסל
סא היו צריכים להיות בפלוס עשר. רק בארנס מציל אותם.
דאנקן את ספליטר – חסימות נעות בע"מ
כמה הספדתם את פארקר…
איך הם אוכלים כל פייק?!?!
פול מדהים!!!
אני מניאק אם פול באמת פצוע
ההובלה נעה בין הקבוצות כמו נדנדה
איזה משחק הזוי, הספרס לא מספיק חדים…פרט לפארקר שנראה רק חצי ישן היום
משחק מוזר לאללה
כי פארקר חרא.. לוקח על עצמו הכלב.. מי ביקש ממך ???
כבר חשבתי שראיתי הכל. ואז ביג דיוויס קפץ…
+1
כאילו לא התחיל
עשו האק בשביל להרוויח עוד פוזשן
קארמה
די קשה לראות את החרא הזה דיייייייייייייייייי
הוא לא קפץ, הפארקט התנמך מתוך נימוס (ומשקל).
איין כבלים. אין כדורסל.אין אגרוף. צרה איומה של ממש
http://neolive.net/index.php
אני שולח אליך טכנאי, קוראים לו ווינסטון וולף, תעשה לו קפה, הרבה חלב, הרבה סוכר.
פופוביץ בנזונה
יש לי תחושה רעה 🙁
השתפרה 🙂
יששש הכדור האחרון שפול זרק הגיע אלי..
איפה מידן וקיי 700? ודדי?
אני לא רוצה לנחס, אבל זה המשחק להיום של פול. הקליפרס לוקחים.
ובבקשה שמישהו יעיר את רדיק
מנחם איך היה הקנטקי דרבי? תן לנו תיאור קצר
הגיע הזמן לקפה. לי ולספרס
כל השבחים במהלך השנים לפופביץ מוגזמים ..
דאנקן עשה אותו לא הפוך .
הוא מנהל משחק כמו תחת . לא מגיב לחילופים ולא משחק נכון
גם במשחק 6 מול מיאמי בגמר לפני שנתיים דאנקן שחט את בוש ובירדמן מתחת לסל במחצית הראשונה עם 25 נקודות .. מה עשה הפופ החמור???
הלך לפארקר וג'ינובילי שהחריבו את המשחק . ז
אין גאונים ב NBA, אך ביחס לאחרים הוא גאון על.
הלילה עוד ארוך …זה לא ייגמר לפני 06.00-06.30 במקרה הטוב.
מישהו יכול לספר מה מצב העבירות ?
העבירות לא מעניינות…פופוביץ פצוע בראש
הוא כנראה למד את זה ממך, כמה שטויות…
עדיין אין כבלים. אני גר כאן גבר 3.5 שנים וזה אף פעם לא קרה. דווקא בערב הכי חשוב זה קורה.
אני מנסה לינקים ואולי משהו יעבוד.
אם אני מפסיד את הקרב…
אתה לא מפסיד כלום, אל תישבר לי עכשיו מנחם.
מנחם, שלחתי לך את השם משתמש והסיסמא שלי לליג פאס של הנבא למייל
http://www.vipleague.tv/basketball/301681/1/los-angeles-clippers-vs-san-antonio-spurs-live-stream-online.html
לינק מאוד יציב
לראות את דיאו ודיוויס נאבקים על ריבאונד זה כמו לראות קרב סומו.
לאסף – הקנטקי דרבי ניגמר כמצופה. פארוק האמריקאי פרץ בישורת מהצד, ואז נחלש כ-50 מטר מהסוף, ותפאום תאוצה כמו לקרל לואיס, והוא ניצח די ברור. דורטמוט סיים שלךישי
לא היה משהו היסטורי? הוא לא יהיה סקרטייט הבא ?
מנחם תנסה את זה.הלינק השלישי
http://ifirstrow.eu/watch/327022/3/watch-manny-pacquiao-vs-floyd-mayweather-jr-.html
קח מנחם
http://mosrelate.blogspot.co.uk/2015/05/manny-pacquiao-vs-floyd-mayweather-jr-5.html
וזה לכדורסל
http://neolive.net/20357/1/Watch–Los-Angeles-Clippers-vs-San-Antonio-Spurs/
שדוק יעשה לנו ולעצמו טובה ולא יעלה על המגרש את הטורקי המנומנם.
קרופורד יהיה משמעותי מאוד עבור הקליפרס, בייחוד עם רדיק ימשיך להראות כמו הצל של עצמו
תודה על הלינקים וגם התגובות המאד מצחיקות
של דרור האשך דובי שגיא נאור חלק קרעו אותי
במיוחד על טורקלו וביג בייבי
גם מאיר אריאל שנעתר לבקשתי להצטרף גם הצחקת
אותי ואתה רואה את הטעויות יפה.
משחק מצוין כנראה הרחתי את זה וכתבתי הרבה לפני.
מנחם אתה מוזמן לקרוא אותי ולהחליט אם אני ראוי להגיב פה
חופשי עוזב אם מישהו שווהמבקש.
ההפסקה שלך בכל השידורים היא לא כישוף שלי
תישאר
כן בארנס מפגר
אבל מפגר קופצני
פול לא פצוע ולא נעליים.
לא אמרת את זה כבר?
פול לא פצוע ולא נעליים
פופ לא מרוצה מהפאול של קוואי, ביקש ממנו לשמור אותם להאק-א-שאק
עכשיו הצטרפתי לראות את נמשחק מהמחצית.
אז הבנתי נכון?
הקוף שעל הגב של פול נתן לן ביס ברגל?
לא, הוא נעל אותו בלוקר בחדר הלבשה
קח מנחם מתנה אחרונה זה הכי טוב שלי
http://nbaliveonline.tv/la-clippers-live-streaming
פארקר מעצבן , במקום להוציא במעבר לגרין הוא נכנס בקיער
משחק אדיר! איזה כיף זה!
בלי השטויות של בארנס בהגנה ההפרש היה עכשיו דו ספרתי
פארקר כלבבבבב
איפה פאטי …..פופוביץ עיוור
בינתיים כל הכבוד לקליפרס.
דאנקן הזה אמיץ, בשביל ללכת 1 על 1 עם ג'ורדן בצבע צריך ביצים.
השלישיה של רדיק הייתה כמו יתד ללב
גם של גרין =\
בכלל אני כבר עוצם עיניים כל שלשה של הספרס…
היה ברור שאם פארקר עושה כזו טעות במקום לתת לגרין שלשה אז תבוא שלשה בצד השני
החטאות מזוויעות של הספארס .
נראה לי שדאנקן שבק מנוע .
הבן הממזר, מנחם – הוא וינסנט, ג'ולס או בכלל גימי?
הניגר שירו לו בטעות בראש.
משחק ממש טוב מישהו פה חפר ערב שלם
לפני שכנראה רצה להשאיר את כולם ערים
השם הוא בהמלצתך גיא המשורר.
תתחדש!
327 תגובות בלילה של משחק יחיד ואנחנו רק במחצית.
מדהים!
העולם שייך לצעירים.
ולטים דאנקן
טים דנקן צעיר, 39 זה צעיר לא? (סליחה על השימי ריגר)
דייייייייייייייייייייייייייייייי זה מרגיז לראות כמה נותצנים לגריפין דונם
פרקר קלט את הפציעה של פול
גם אתם שמתם לב שאף אחד על הספסל לא יושב?
לגמרי. שינוחו קצת
פול במצב מצויין. יש לו תירוץ מושלם למקרה של הפסד…
בשביל מה בדיוק הוא צריך תירוצים? הוא חייב למישהו משהו?
את המיליונים שלו הוא יעשה..
מי זה עם שימי באולפן? גיל ברק?
זה נראה שפול שם אול אין על היום, ולא אכפת לו לסכן הכל.
הבעיה שהקליפרס יותר מדי פרווה מכדי לשנוא אותם כראוי.
כאן הבעיה
טימי יותר צפוי מיצחק שמיר
פופ אני מתחנן בפניך מתחנןןןןןןןןןןןןןןןן בלי דקה מנוחה לדאנקן עד סוף המשחק
גריפין תותח, שחקן מטורף.
איזה ידיים יש לו בריבאונד, מדהים
כל הפסקי זמן נראים כמו קנוניה אחת גדולה של הקוסמטיקאית שעושה למומי ציפורניים
יש שידור של האגרוף בערוץ ספורט 1 של העשירים מאוד
אני מצטער להישמע נחרץ כמו מנחם אבל פול גמור לגמרי
מומלץ לעקוב אחרי דאנקן למרות שקשה במשחק תזזיתי שכזה.
תמיד סוגר לריבאונד ועשה אין ספור פעולות יעילות 17 ו9 ריבאנדים
תופעת טבע שמשחק כמו רוקי. מדהים.
שיכניסו את טורקלו בשביל הבדיחות של דרור דובי האשך וגיא הלוואי
Wow davis
בייבי נולד מחדש בסידרה הזאת בלתי ייאמן
צעדים של גלן
ראיתם את ההומאז' של בייבי דייויס לסקיי הוק המיתולוגי של מג'יק ?
יאללה מאנו לספסל
מאנו לא יכול יותר 🙁
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחלללללל
חשבתי שדריימונד גרין זה השחקן שיכול לשמור על כל עמדה, לא דני גרין…
הוא מדהים
חחח 3 זריקות?
מאנו גאון
Manu be Manu
פרפר מנפנף בכנפיים בצד אחד של העולם, הר געש מתפרץ מעבר לאוקיינוס…
עכשיו תחשבו מה קורה כשדיאו נכנס לצעד וחצי על ביג בייבי!!!
זה מה שקרה בנפאל?
קוראים לזה אפקט הפר
ממזר המאנו הזה
צודק השופט אוסטין דביל כמו אבא שלו
מי אמר שפול לא ווינר ?
ואו זה סל של משחק 7
עדיין חכם שחבל על הזמן
התכוונתי למאנו. יש לי דיליי בליג פאס
איזה באשר ביטר של פול!!! וואו
וואו!
פעם ראשונה ששורקים את הפאול הזה בליגה
כמה עליבות בשריקות לטובת הספרס בליגה הזאת
שריקה נכונה, אוסטין זה תמונת מראה של מאנו מבחינת אייקיו
במשחק הזה השיפוט מזעזע לטובת הקליפרס, כ"כ הרבה צעדים שלא נשרקו.
אמרתי לך אשך שמאנו יקלע שלשה
איזה עונש!
ווווואו
וואו. רגע מדהים
פול מעניש את הספרס וחבורת השופטים שלהם!
20 שניות של משחק שבע אמיתי…
גריפין הולך לקלוע 15 נ ק ברבע הבא. וכריס פול גידל ביצים
מאני טיים!
שריקה הזויה (אך ג'ינובילי הראה שהוא זורק ).
סל נגדי עוד יותר הזוי .
רבע אחרון במשחק ,בסדרה ולקבוצה אחת בעונה כולה.
ישנם כאלו שייתכן וזה הרבע האחרון שלהם בקריירה …במיוחד אם ס.א תפסיד …תחושתי שהיא תנצח איך שהוא .
לו יהי .
מקווה לשמור על דופק ברבע הזה
פול בזון, כתבתי את זה בתגובה קודמת.
מדהים, הוא וגריפין נראים מפוקסים למרות העייפות שניכרת בהם.
אגב ריברס ג׳וניור, יש לו שפת גוף ילדותית
הקלידו את התגובה כאן…
מאנו חי על מכשירים אבל האשכים עדיין פועמים.
התלבש לגמד פוקס. לא נורא. במילא קליף עולה במקומו לרבע האחרון
כל מדינות הדרום ללא כבלים. דבר שלא קרה אף פעם. כנראה משהו בלווין? איך ישלמו למתאגרפים? אני רוצה את הכסף חזרה כבר מחר.
בליינד שפלויד שילם לאיזה אסטרונאוט או חייזר לדפוק את הלווין הזה, הוא לא באמת מעוניין בקרב.
בטח איזה האקרים שביקשו כופר ולא קיבלו הפילו הכל
הכל תלוי בקוואי
הבדיחות על דייויס גם קורעות. משחק מטורף במתח שלו
20000 דולר לריברס
אוהדי הספרס והקליפרס, אנא מכם, תשתו מים, והרבה.
אנחנו הולכים ל12 דק' מורטות עצבים…
למאנו עדיין יש דופק בגלל 2 דברים:
מכונת ההנשמה והאמונה של דרור
עומר לינק של היו וטיוב או משהו לעיתים נתקע לי
דוק לא מתבלבל….
פול לא יכול לשמור, אני לא יודע מה הייתי עושה במקום דוק, זאת דילמה קורעת
פול וגריפין חזק במשחק,
הזריקות מבחוץ נכנסות (45%)
ועדיין הקליפרס רק ביתרון נקודה (וגם זה בזכות סל משוגע)
אין מצב שהספרס מפסידים.
למה לנחס למה?!?!?!
אנחנו גמורים
ואו כריס פול עם יד על הפרצוף
קורע האשך
דרור זה היה בשבילך !!!
רמת הביצוע של הקליפרס במשחק הזה בלתי ייאמנת הם קולעים קליעות כל כך קשות
זה בגלל שהם ווינרים לא נורמלים
תן לטימ י לשחק זה משחק אחרון שלו אולי
מי האמין שדווקא לאונרד לא יגיע?
"משחק האמסטרינג"..
ספליטרית
הקלידו את התגובה כאן…
השופטים לא משהו. גריפין יש לו ראיית משחק נהדרת. איזה מסירות חכמות!
חבר'ה אפשר לסגור תבאסטה. גיא ניחס אותנו
איזה טעות של בלייק
אני דבר ראשון הייתי שם את פול בהתקפה כשוטינג גארד, שלא יצטרך להוביל כדור ולהתמודד עם מילס שמתיש אותו.
הקלידו את התגובה פה…
וגינובילי עדיין מקבל החלטות ברמה הכי גבוהה. ופלופר אפילו טוב מזה…
ספרס – הייתה תקופה נהדרת אבל גיא החליט לשים לזה סוף.
תודה!
חחחחח
חחח
קוואי כל כך מאכזב.
"נשבעתי עיניי כי נשוב ונראה
כי נוסיף לקולה לתמוה
ישנן יפות ממנה
אבל אין יפה כמוה"
נתן אלתרמן, על מאנו ג'ינובילי, 1950.
"חולה עליך נשמה,
הלב שרוף רוצה למות
הביואיק לא מניע
שליח הפיצה הגיע"
אבי ביטר, 1996
סמיילי נקרע מצחוק של צ'ומפי
וואו, אני לא צריכה להיכנס לכאן בשעות כאלו.. גרמת לי לחפש בגוגל את השיר הזה כדי לבדוק אם הוא אמיתי.. (גוגל מתנער ממנו אז לא הצלחתי לברר).
1000+
נשבע לך שהוא חי רק בזכותך
CP3!
גריפין ענק
קלאסיקה!
דאנקו זה מאסטרפיס
הניחוס של גיא היה כמו יתד בלב
אוהדי יוסטון, בעד מי אתם?
Show me the manu!!
+100
גינובילייי
אני אומר כבר עכשיו – אם הקליפרס מפסידים בשניות האחרונות, הם לא לוזרים. אפילו אף שוב יפסידו. הם מתמודדים עם קבוצה היסטורית ועושים זאת באופן מעורר כבוד. כמו שיוטה הגדולה לא היתה לוזרית.
מאנווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
מאנו!!!!!!!!!!!!!!
מי קבר את מאנו?
never underestimate greatness!
דני גרין בשתי הצדדים של המגרש
התעורר היןם לסדרה
מאיפה באת דני גרין
חייב לחרבן. פסק זמן טלוויזיה!!
קח טיים אאוט מכריס וובר
נגמר המשחק
גרין!!!!
יופי
מי לא? כמו שאמר פעם ילד גאון: איט מיי שורטס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אם עכשיו ס.א עושה עצירה שניים זה יכול להיות נקודת המפנה בסדרה.
האלופים כאן, ולא הולכים לשום מקום!
גרין הכי טוב בספרס היוםמיחד עם טימי
הבן, אני מכיר היטב את גוף העבודה של אחד אבי ביטר.
הוא אמר לחנוך דאום שהוא דוגמא לאחד שאוכל בריא. קלאסיקה.
הקליפרס פשוט לא יודעים להגיב לטראפ שהספרס עושים על גריפין בבלוק השמאלי
אין זמן לנשום..
איזה מתח!!!!!!
כל כך חבל לי על הקליפרס. נכנסו לי ללב בסדרה הזאת
טימי ולוח חברים טובים
די נו, אח"כ תגידו שהשיפוט לטובת הספרס
היה פאול ברור על בלייק לזה שבכה על שיפוט לטובת הקליפרס
גריפין לא החטיא כבר המון זמן 🙁
גריפין ענק גם בהתקפה וגם בהגנה
שופטים לא שורקים
זה פשוט לא הגיוני שהכדור של קוואי לא נכנס בצד אחד ושהדבר הזה של רדיק נכנס צד שני
Jjjjjjjjjjjj
קווי מחרבן את כל המשחק
למה הוא בפארקט ?
המשחק לא נגמר!!!!!!!!!!!!!!
למה אנשים מתחילים להספיד את הקליפרס?????
איזה משחק גדול!
זה היה כמעט לא מורגש אבל כריס וקליף התחלפו
והנה שיוויון
לא זוכר משחק שצעקתי כל כך הרבה פעמים "wow"
משחק לפנתיאון!!
משחק וסדרה שתיזכר הרבה זמן
יש עוד חמש דקות! זה מותחן פירסט קלאס הדבר הזה!
מי שלא תעלה מכאן תזמבר את הרוקטס לחתיכות
פופוביץ יודע שהאיבוד הטפשי של פרקר ב97:92 היה תפנית שיכולה לעלות לו במשחק
עכשיו זה רק הוצאה לפועל ושקט נפשי. בגלל הזיטון שלי הוא על הדורבנות
אתה טוען שפול חייב כל כך הרבה לאוהדים בגלל כל הפעמים שהוא "איבד את זה" בקלאץ' שהזמינו לו הוצאה לפועל?!
קוואי זה לא לברון…
החטאת הלייאפ שלו והשלשה של רדיק בצד השני הרגו אותי
גמרו עלינו משחק מטורף מהמר על לא חשוב
יפה דרור על אלתרמן
לא ישנתי הלילה, ומהמשחק אני אלך ישר לעבודה, עם חיוך ענק על הפנים, לא משנה בכלל מי ינצח (ספרס)….
ואו פארקר
טוב נמאס לי מה wow אני עובר לצעוק "אמאלההה"
רדיק לא בהכרה
שימי ריגר למד ביטוי חדש "איזה משחק! איזה משחק !"
הוא חייב להפסיק לצרוח.. למרות שיאמר לזכותו שהמשחק מלחיץ..
האחוזים של בלייק לא יתיישרו?
כמה ריבאונד התקפה לס"א
ואו איזה ריבאונדים לנארד
זה מה שקורה שג'ורדן לא בצבע
עוד אסיסט אחד, וגריפין יש לו טריפל דאבל
כרגיל הדברים הקטנים. ודאנקן
עוד פעם, זה מה שקורה שג'ורדן לא בצבע
יייייששששש
דאנקן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
כמה נשמות יש לקליפרס האלה, לא יאומן !
לא לוזרים ולא בטיח
+1
שאלתם איפה קוואי
פארקר מטומטםםםםםםםםםםם
אני צורח פה פארקקרררקקרק
בחיים לא ראיתי דבר כזה מטורףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
אין דברים כאלה!!!!
פרקר מחטיא לייאפ פשוט ובארנס עם שלשה
רבאק!
מה יהיה עם ה ריבאונדים?
מה הולך פה????
אני לא נושם
חמישייה בגובה ממוצע של מטר תשעים, מי ייקח שם ריבאונד????
אני דורש שלמות
פופופיץ ידע למה הוא נתן מנוחה לדאנקן הוא היה חייב אותו רענן לגמרי .
יש לי הרגשה שדווקא קווי המושמץ ייעשה מהלך ניצחון .
האק דה ג'ורדן השתלם לפופ. הוא בחוץ עכשיו בגלל זה, והספרס חוגגים בריבאונד התקפה.
אני מרגיש תחת השפעת גז מזגנים
טירופפפפפפפפפפפפפפפ. אם פארקר היה שם תפלואטר הזה זה היה גמור.
ההתמצאות של טימי ברחבה כמו מטורפת כמו בשנותיו הראשונות.
1:23 לסיום רוצים לשגע אותנו.
הסידרה הזו שווה 10 משחקים
דני גרין הופיעה בענק היום, הגנה והתקפה
למרות שכיפר עם שתי הנקודות ההחלטה הרעה בהתקפה הקודמת הביאה את השיויון
קוואי חלאס
ק.ל המושמץ ינצח ויסתום לי ולכולם את הפה.
איזה ריבאונד חשוב….
יא אללה
צחקתי על בארנס, הגיע לי. הוא מנצח לקליפרס תמשחק
עוד שום דבר לא נגמר…
אי עדיין רוצה לראות שוב את החסימה שחסמו את גריפין לפני שתי דקות בערך כשהוא עלה בכל הכוח. לא יכול להיות שלא היה פאול
אין לך מה לראות שוב, היה פאול ברור
מי בעד סדרה של הטוב מ9
איזה פוזשן זועה
עכשיו זה או קרב פאולים או רכז חכם שלוקח 2 ל1
משחק אדיר לבארנס
הספרס איבדו את השופטים!!!
???? מה הוא רציני
הייתי מכניס את ג'ורדן והוא ינצח את המשחק מהקו…..
איזה שריקה ביתית
מי אמר כריס פול לוזר ?
מי לא אמר? והלוואי שזה ישתנה בסדרה הזאת כי אז הוא בדרך להיות בשורה אחת עם הגדוחים בכל הזמנים
פול לא החטיא כבר איזה 40 זריקות עונשין רצוף
כריס פול, וכל מילה מיותרת
זה מה שנקרא שיפוט ביתי
ואחרי כל זה השופטים לוקחים תמשחק
משחק מכור
שופט מפגר
השופטים מעבירים את השרביט מדאנקן לפול…
שריקה גרועה. אבל הכל עוד יכול להיות. איזה משחק!
כמה פסקי זמן היו בשבע דקות האחרונות?! שלושים?!
איזה שריקה מגעילה לפאול של דאנקן
הקוף של פול קולע נהדר מהקו!
מסכן השופט ששרק, ראיתם את המבט של פופוביץ, הוא כבר לא ישפוט בליגה הזאת…
אם אני דוק אני עושה פאול, על דאנקן
עשו הוא קלע את שתיהן 🙂
אין לי מה לכתוב
לקליפרס כדאי פאול מהיר על ס"א
טימי אם אתה מחטיא…
יאללה ספרס. לפחות הארכה
שווה הארכה המשחק הזה
מגיעה לנו הארכה אחרי שהדביקו פאול לדאנקן
אני לא מאמין
השופטים החזירו
אני אומר סל ניצחון של פול
וואו דאנקן
הלב…
שלי מעיר את השכונה
יופי טימי!!!
כל הכבוד לשתי הקבוצות. משחק חלומי!
קרב המאה המשחק הזה!!!
9 שניות והכדור של הקליפרס
אין לי אצבעות
אני לא מאמין שהוא שם את זה
שיגמר כבר !!!!
כריס פול קלע על רגל אחת, לא יאומן
מצב מצויין לקליפרס עכשיו
נראה אם דוק מארגן תרגיל לניצחון
איפה דובי?!?!?!?!
ס.א נדפקה מהשלשה הזו של אלן אולי אולי אולי אולי.
תהיה לכך כפרה.
אני לא מאמין
ווווווואווווווו
מרקם הזמן-חלל התעקם.
צר לי מאיר ודרור
כריס פול לא הוריד את הקוף מהגב- הוא תלש אותו, לעס אותו וירק אותו על הספרס!
כריס פול!!!!!
עוד שניה…
או אלוהים
נגמר. פול יצא הכי גדול שיכול להיות.
אני מחמיץ הכל. אפילו לינק אין לי
טירוף!!
מי מהמר על פאול ושלוש זריקות?
הקליפרס יכולים עוד לעשות פאול לשלוש
גוסט באסטר שוט!!
גוסט באסטר שוט!
גוסט באסטר שוט!
זה חלום?!
יש!!!!!!!@Lewis the seashell@@Lewis the seashell
אינעל רבאק
רבותי, זה היה משחק הגמר
איזה באסה
כשמגיע מגיע…
קצת מזכיר את תרגיל המזגן של סן אנטוניו
לדעתי לא היה צריך ללכת לאלי אופ
yessssssssssss
איזה תרגיל מלוכלך
יייייייייששששששששששש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CP3 FTW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מי היה מאמין מאט פאקינג בארנס
ישששששששששששששש!!!!!!
סדרה באמת באמת לפנתאון וכל הכבוד לקליפרס.
אבל ומבלי להתבחיין .
השריקה ההיא על דאנקן ניצחה לקליפרס את המשחק.
אלמלא השריקה הכדור האחרון אצל ס.א ל 17 שניות אחרונות.
שופט פחדן ועלוב גמר לדאנקן את הקריירה בשריקה אדיוטית ובעיקר פחדנית.
באסה שככה מסתיימת סדרה אגדית .
פופ נראה מבסוט משם מה
השופטים עשו יד אחת עם גיא להפיל אותנו
חבורת בכיינים מסריחים, אני מקווה שאתם מרוצים עם כל ההתבכיינויות על השופטים.
חוץ מהשריקה המפגרת על מאנו הם פשוט פירקו את הספארס כל המשחק, בעיקר עם השריקה על כריס פול ששלחה אותו לקו.
כל הרבע הרביעי מרביצים מתחת לסל של הקליפרס ושום שריקה לא באה.
אגדות נולדות
אגדות נגמרות
יאללה מכות
דאנקן יורד מהפרקט בפעם האחורנה!
יששש
חחחחח
פשוט לא ייאמן שבסוף הסדרה הזאת אנשים פה בוכים על שיפוט לטובת הקליפרס….
ככה אני רוצה את הפלייאוף שלי!
באסה שהספרס עפו, אבל באמת שהגיע לקליפרס.
אין בושה גדולה יותר מאוהד ספרס שבוכה על שיפוט
השנה בפלייאוף יש לניחוס שלי 100% הצלחה!
אתה כוח טבע
לב שבור
מוריד את הכובע בפני הקליפרס, והולך ללעוס כובע, תודה לספרס על כדורסל לא מהעולם הזה.
יש לך המלצות על כובעים טעימים?
מגומי ?
לא בקטע
כבר שנה שאני מחכה לראות את הספרס יורדים מסיימים את העונה מוקדם, ואם זה מול הקליפרס אפילו יותר טוב!
מדהים שגם ברמות האלה משחקים קמים ונופלים על תרגילים של כיתה ג', או מצד פופוביץ או מצד המזכירות המקומית. בכל מקרה היה שווה לראות את הפרצוף הזועם של פופ בסוף. מי שהורס את הערך הספורטיבי של המשחק עם ההאקא ג'ורדן – שלא יתלונן.
אין קשר בין מה שפופופיץ עשה (לגיטימי ) לבין מה שהשופט עשה .
משחק לספר לנכדים
איזה ריקנות
אני הרוס
יאללה פאקיווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
ריימונד קארבר:
התעוררתי הבוקר עם
תשוקה עצומה לשכב במיטה כל היום
ולקרוא. נלחמתי נגדה לדקה.
אחר כך הבטתי בגשם מחוץ לחלון.
ונכנעתי. הפקרתי את עצמי לחלוטין
בידי הבוקר הגשום הזה.
האם הייתי חי שוב את חיי מהתחלה?
עושה את אותן שגיאות בלתי נסלחות?
כן, אם יתנו לי חצי סיכוי, כן
לגמרי שיר שנכתב בmsg
🙂
הלייאפ של פארקר ביתרון שלוש, איזו החמצה.
1+
אני ממש לא אוהד של אף אחת מהקבוצות, אבל זה המשחק הכי מהנה שראיתי השנה. ובהפרש.
המשחק הכי גדול שראיתי אחרי שיקאגו- יוטה עם הסל המנצח של ג'ורדן.
אחרי שהורידו את כל הגורילות קופים ושאר בעלי החיים מהגב הקליפרס בריאים הולכים עד הסוף
צריך ייעוץ להתמודדות עם העפה בסיבוב הראשון.
בוגר קליניקות הפסד גמר נבא ב-6 שניות.
איל תסתכל על החצי המלא של הכוס – הרווחנו איזה חמישים שעות שינה לחודש הקרוב 🙁
כבר שנה שאני מחכה לראות את הספרס יורדים מסיימים את העונה מוקדם, ואם זה מול הקליפרס אפילו יותר טוב!
לעוף מול וושינגטון בסוויפ אחרי שיש לך יתרון ביתיות זה הכי טוב
איך דפקו לסילבר כזה קרב על משחק 7, הרייטינג של הפליאוף המשעמם הזה סופג מכה דווקא במשחק שאמור היה להיות גולת הכותרת של הסיבוב הראשון.
טוב נו לפחות נפתרנו הבוקר מהדיבורים הלגמרי מנותקים מהציאות על הספרס כאחת הטובות בהיסטוריה(ורק אלוהים מבין מאיפה הקריצו את זה בשנה שעברה).
למישהו יש ספק בכלל שהספרס האלה לא לוקחים משחק מהלייקרס של שאקובי?
המון ספק
שלום לך
התעוררת?
מעט שירה לבוקר ללא שינה. עצוב. פול וגריפין ראויים לגמרי, המון כבוד לאלופים ולמשחק. ובארנס – כבר אמרו חכמינו: כל קבוצה טובה צריכה מניאק משלה. אשך, שננוחם בבניין ציון? ולמה תרגיל לאליאופ? מסובך מידי.
סיפור המשחק:
הספרס מחטיאים לייאפים והקליפרס דופקים ביג שוט אחרי ביג שוט…
באמת משחק מענג. ולמרות הקרב האדיר, איזה פירגון וחיבוקים בסוף. האמת שזה היה ממש יפה. ספורט מקצועני ברמתו הכי גבוהה. זאת הייתה יכולה להיות סדרת הגמר כמו כלום.
מנחם תמחק את החיוך, יש פה כמה אנשים באבל עכשיו.
סתם כיף לראות את פופוביץ כועס על הכשל של השעון בשניה האחרונה ( טריק מלוכלך אבל מוצלח, מאפסים את השעון שניה לפני הזמן נותנים לקבוצה להתחיל את המהלך רואים אותו ועוצרים את המשחק ) אחרי שאותו פובוביץ לא מתבייש לעשות האק-האגורדון שבעה משחקים,
רק בגלל זה ובגלל המשחק הדו מימדי, גו און לוב סיטי! לא עוד לייאפים ופינגררול משעמם עד מוות קדימה פיישלס אין יו פייס וטומוהוק גאמ ללא הפסקה!!!
פעם אחרונה – כריס פול.
לילה טוב ידידי, לילה של תחילתו של עידן חדש
יש קישור למסיבת העיתונאים?
באתר של הnba
כריס פול בעוד 10 שעות, ממלמל במיטה, אחרי המשקה השביעי:
כשתבואי לשכב איתי
תלבשי שמלה שחורה
מאוירת בתותים
ומגבעת שחורה
מקושטת בתותים
והחזיקי סלסלת תותים
ותמכרי לי תותים
תגידי בקול דק ומתוק
תותים תותים
מי רוצה תותים
אל תלבשי כלום מתחת לשמלה
אחר כך
חוטים יעלו אותך למעלה
בלתי נראים או נראים
ויורידו אותך
ישר על הזין שלי.
https://www.youtube.com/watch?v=bMGALiJxSqE
תרסיס אתה הימרת היום על הספרס להזכירך
עבד, אה?
כמו שאר ההימורים שלך…
צריך טישו במקרה?
דווקא לא, רציתי קליפרס.
אהה אוקי אתה מהצד המשפשף, אז אני שוב אשאל, צריך טישו במקרה?
אני אחרי…
שטוף ידיים שהאצבעות לא ידבקו לך למקלדת.
אחרי זה איך תמשיך לכתוב שטויות?
זה לא מפריע לך כבר שנים להמשיך לכתוב שטויות…
ואני רואה שזה לא מפריע לך כבר שנים לעקוב באובססיביות אחרי כל מילה ומילה שאני כותב.
למה אתה מחמיא לעצמך?
לעצמי? הרגע טענתי שאתה מסוגל לקרוא, זו כבר מחמאה או הגזמה ליכולותיך השכליות.
הופה יורד נמוך. מתאים לדמות.. אני יזרום איתך וישאל אותך מאיפה הידע שלך על היכולות השכליות שלי?
אוקי לקרוא אתה יודע, לכתוב נכון קצת פחות.
מאיפה הידע שלי על היכולות השכליות שלך? אממ… מספיק להסתכל על השורה שכתבת מעל כדי להבין שהרבה עבודה במערכת החינוך לדורותיה לא השקיעו במקרה שלך.
העיקר שאתה מסוגל לשטוף ידיים בעצמך, גם משהו.
חחחח יורד על יכולות ההימור שלך ונהיה מוגבל שכלית, אתה נהיה צפוי…
יכולות ההימור שלי- אל תשאל, שמתי ממש אתמול בלילה המחאה של 50 אלף דולר על נצחון של הפלאח.
כולה טענתי שלקליפרס המסכנים האלה אין את הוובוס לקחת משחק 7 מהפלאח,(ותתפלא כמה שמחתי לראות שטעיתי, שהוא הפסיד ועוד עם הטריק הדפוק הזה שעשו לו שנייה לסוף שחשף את התרגיל מהטיים אאוט, אשכרה קארמה על כל ההאק דה ג'ורדן המסריח שעשה כל הסדרה).
חוץ מזה שאני גאה להיות הנאחס שלהם, נאחס של הספרס הרווח כולו שלי.
איפה היית שנה שעברה כשהימרת נקדם כמעט כל משחק.
חבל לי על מאיר דרור שי עידן ועוד אוהדי הספרס
הלכו בכבוד עצום וחשבתי שינצחו, זו קבוצה אגדתית
שעדיין אלופה כרגע, הם ביחד עם הקליפרס
העניקו לנו את אחד המשחקים הטובים אי פעם.
מסכים עם דורון. אם יש לאלופים דרך ללכת, זאת הדרך
מה המצב באגרוף? גם שם הטוב ינצח היום?
" its a shame its in the first round!!!"
קצץ תמוהה שב+2 ולדעתי בלי דיאנדרה ג'ורדן על המגרש לנארד הלך לג'אמפ.
למה לנארד, למה ג'אמפ ולמה לא טימי או שחקנים יותר חמים כמו גרין או פארקר אפילו?
בצד השני שריקה שבחיים לא שורקים על פול שמביא כמובן 2 אוטומתיות מהקו
לכל אוהדי ואוהבי הקליפרס יהיה את הכבוד לטאטא את עצמם בסדרה מול גולדן סטייט.
לדעתי יוסטון תעבור את הקליפרס
שנתיים ברצף נצחון במשחק שביעי בסיבוב הראשון עם סיום מותח.
מקווה שהשנה זה יסתיים הרבה יותר טוב!!
Go Clippers!!
מסכן מנחם הוא אפילו לא יודע מה לומר, הוא לא ראה…
כריס פול לא חייך והיה רציני ונרגש מאד כביכול לא שמח על הניצחון מתוך כבוד לספרס ולדאנקן
ואמר לבלונדינית שדיבר עם דאנקן
שהוא העריץ אותו מגיל 11 (משהו כזה) כשחיבק
אותו. לא סתם חפרתי לכם היום כנראה הרגשתי
שהולך להיות משחק עצום, משחק המאה (שגיא נאור).
אוהדי הספרס היו גאים בקבוצתכם קבוצת העשור
האחרון על פי בדיקות וכתבות. אלופה.
מנחם, אתה מעלה את הפוסט המוכן שאמרתי לי במייל על איבן דימניוק האיום? נראה לי הזדמנות טובה לשתף את החבר'ה אחרי שדפקו לו את התרגיל שנייה לסוף.
בצפון קליפורניה מרוצים מאוד מההדחה של הספרס!
כמה נתוני סיבוב ראשון.
7/8 המדורגות גבוה יותר ניצחו (ממפיס נחשבת בספירה ).
הקבוצות בעלות המאזן הטוב יותר ניצחו 13-28
הקבוצות הביתיות ניצחו 16-25 .
רק סדרה אחת הלכה למשחק 7
שני סדרות למשחק 6
שניים למשחק 5
ו3 סוויפים.
סה"כ 41 משחקים (ממוצע של 5.1 לסדרה).
אשתקד היו לנו 50 משחקים (יותר מ 6 ממוצע ).
בתכלס מה ישלו לחייך הוא ניצח סיבוב ראשון ויש לו עוד שלוש סדרות כדי להתחיל לחייך
כמעט שני עשורים של שושלת והכל נגמר בגלל החלטה אומללה אחת של גיא
נקמה מתוקה!
סניף אוהדי הסאנס בחיפה.
וואו איזה משחק. עצוב, חבל, כואב… אכן דרך ראויה לרדת מעל במת ההסטוריה. מזל לפחות שיש את האתר הזה, אין עוד מקום שאפשר לראות בו משחק עם הרבה אנשים טובים ולהתרגש ביחד אפילו אם לא פנים אל פנים. תודה לכל הכותבים והמגיבים!
אחרי שהספרס עפו אני מקווה שהקבוצה הכי טוב ג״ס תקח
מתי יתחיל הקרב?
כמה הערות על המשחק והסדרה.
1. משחק ענק. אין מילים לתאר.
2. השיפוט היה מגוחך כל הסדרה. הרבה יותר לטובת הספרס.
3. בכדורסל, הקליפרס פירקו את הספרס בסדרה הזאת. בלי קשר להאק דה דיאנדרה.
4. מקווה שישנו את החוקים בסוף העונה. זה חוק מגוחך שמאפשר את זה. גם אם ישנו את זה בגלל הסיבות הלא נכונות (מרחיק אוהדים).
5. ליבי עם אוהדי הספרס. באמת שאתם מדהימים. באמת ולא בציניות (חוץ ממאיר אריאל שמונע יותר משנאה והוא אוהד הצלחות).
6. ליבי עם הספרס. יש להם המון כבוד (לשחקנים). כל קבוצה אחרת (אוקלאומה ג"ס וממפיס בבוודאות) הסדרה הזאת הייתה נגררת לקרבות טכניות ופלייגרנטים.
7. כריס פול דילוור בענק. אולי יפסיקו עכשיו עם כל השטויות על קליף פול ברבע במאני טיים
8. גו קליפרס! תמשיכו הכי רחוק שרק אפשר!
9. כריס פול שחקן טוב בהרבה מפארקר. פארקר רק היה צריך את כריס פול על רגל אחת כדי לתת משחק סביר בסדרה הזאת. כל שאר הסדרה פול שמר אותו ולגמרי הוציא אותו מהמשחק. לשם השוואה, משחק 3 היה היחיד החלש של פול. פארקר היה חלש באותה מידה במשחק ההוא. ואז רואים את ההבדל בצוות המסייע.
שימו את פול במקום פארקר ולספרס יש עוד לפחות 3 אליפויות.
ממש בקרוב מתחיל תהיה עם שידור על זה כבר
מילא זה, אשך, תכף הוא יתקן את הציטוט שנתתי מאלתרמן (אך במקום אבל), ימחוט את האף במטפחת, יתפיח את מקטרתו ויצא אל יומו. ככה זה כשאתה מושלם.
לאחר הדחות ס.א ,דאלאס ובוסטון .
נקבל אלופה חדשה לפחות במילניום הנוכחי .
שכן כל ששת האלופות מאז 99 הלכו הביתה
המדובר בס.א ,דאלאס ,בוסטון ,מיאמי ,דטריוט ול.א
מבין הנותרות האחרונה לקחת אליפות הייתה שיקגו בשנת 1998.
זה גם היה הגמר האחרון שלה.
יתר המזרח :
אטלנטה אליפות אחרונה ב 1958 גמר אחרון ב 1961.
וושינגטון : אליפות אחרונה ב 1978 גמר אחרון ב 1979.
קליבלנד אין אליפויות היא האחרונה להיות בגמר מבין הנותרות ב 2007 .
במערב :
לממפיס ולקליפרס אין הופעות בגמר הליגה.
יוסטון ניצחה את הגמר האחרון בו הופיעה לפני 20 שנה בדיוק ב 1995 .
ג.ס סופרת כבר 40 שנה לאליפות ולגמר האחרון (1975 ).
ככה שתהיה היסטוריה .
לא ראיתי הרבה כאלו פול היה קצת עצוב על שניצח את דאנקן,
כל אחד מחייך קצת אחרי שמנצח.
דיברו גם אי יכולת לנשום שריברס אמר להם לנשום.
ממש מד מקס מהסרטים המותחים ביותר.
מקנא בכולכם. עדיין מחכה שאולי הכבלים יחוברו לפני הקרב
הלינקים לא עבדו?
בכל מקרה תהיה השנה היסטוריה.
האלופה תעשה זאת לראשונה במילניום הנוכח.
כל ששת האלופות מאז 2000 הלכו הביתה.
ס.א מצטרפת לדאלאס ובוסטון שהודחו בסיבוב הראשון.
בעוד מיאמי ,דטריוט והלייקרס כלל לא הגיעו .
שיקגו הייתה האחרונה לזכות בשנת 1998 בגמר האחרון שלה.
קליבלנד היא האחרונה לעלות לגמר בשנת 2007 .
אם אטלנטה תגיע לגמר הוא יהיה הראשון שלה מאז 61
ואם היא תיקח אותו זה יהיה הראשון מאז 1958.
וושינגטון לקחה לאחרונה ב1978 והגמר האחרון ב 1979 .
במערב :
הקליפרס וממפיס לא היו עדיין בגמר הליגה ובטח לא לקחו טבעת.
יוסטון סופרת בדיוק 20 שנה לגמר האחרון ולזכייה האחרונה ב 1995
וג.ס סופרת כפול 40 שנה לזכייה בתואר ב 1975 (הגמר האחרון שלה ).
אני שבור למדי אבל מעתה בפלייאוף הזה אני בעד הקליפרס. ייפלו מול ג"ס לדעתי.
מעבר להיסטוריה הקבוצתית כל זוכה והסיפורים האישיים שלה.
נתחיל במזרח :
אטלנטה : אליפות ללא אף סופר סטאר אני בספק אם יהיה לה נציג בחמישייה השלישית …ספק אם זה קרה בעבר.
קליבלנד :
אליפות ללברון בקליבלנד ,אליפות ראשונה לקיירי וכמובן דיוויד בלאט .
שיקגו : הסיפור של רוז יהיה מרגש ביותר .
וושינגטון : הראשונה במזרח לקחת ללא שום ביתיות ווול ייכנס חזק לגדולים ביותר .
מערב :
ג.ס ישים את קארי ברמת סופר סופר סטאר
יוסטון : כנ"ל עם הארדן
קליפרס : פול ואז גריפין יהיה מרגש ביותר.
ממפיס : עוד קבוצה ללא ממש כוכב …האח השני לבית גאסול עם טבעת.
ובכלל כל קונסטלציה בגמר יכולה להיות סיפור.
למשחק דרבי אחים בגמר האם היה כבר ?
בקיצור יש למה לחכות.
סיאטל, שזכו באליפות ב-1979.
ב-1979 בחרו חמישייה ראשונה ושנייה. לסיאטל לא היו נציגים באף אחת מהחמישייות (למרות שהגיעו לפיינלס ב-78). עדיין זכו באליפות.
יאללה כבר שיתחיל הקרב המזוין הזה
פעם ראשונה מ99 שקובי, וויד או דאנקן לא יהיו בגמר!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אני אוהד הצלחות . תודה רבה P גרמת לי לצחוק בבוקר העגום הזה…..
בכיף. שמח לעזור לך לצחוק בבוקר זה.
יום טוב!
מג'יק לא מבין שיט באגרוף
מדהים!
יש לינק???
בבקשה לינק לקרב ..מישהו??
http://www.rojadirecta.me/goto/rivosportt.info/ch8.html
ואם בא לך לשמוע את הקול של לינוי בר גפן-
http://www.goalim4you.net/p/blog-page_95.html
דרך אגב קיי, ברוך שובך, דאגנו
עוד אחד
http://goatd.net/81120/watch-mayweather-vs-pacquiao
בדיוק נפל לי הלינק, מתכנן מסלול מחדש…
לינק לקרב בפורטוגזית או משהו כזה :
http://neol123.blogspot.co.uk/2015/05/manny-pacquiao-vs-floyd-mayweather-jr-4.html
כולם לקום, משמיעים את ההמנון של הפיליפינים !
ג'ימי פוקס שר את ההמנון האמריקאי ??? WTF , מי הוא חושב שהוא מרגול ???
אחרי אליפות 99' הספרס הודחו בסיבוב הראשון ב-2000.
אחרי אליפות 2003 הספרס הודחו בחצי גמר המערב ב-2004.
אחרי אליפות 2005 הספרס הודחו בחצי גמר המערב ב-2006.
אחרי אליפות 2007 הספרס הודחו בגמר המערב ב-2008.
אחרי אליפות 2014 הספרס הודחו הסיבוב הראשון ב-2015.
2 נקודות –
ב-4 ההדחות הקודמות, הקבוצה שהעיפה את הספרס לא זכתה באליפות.
אין נימוק הגיוני לטענה שהספרס "הקבוצה הגדולה בכל הזמנים."
גיא, אנחנו בעתיד, לא לזהם לנו את הפוסט פאונד טו פאונד עם אן בי איי עכשיו…
בעד מי אתה?
בעד זה שבא מהמדינה שמנקה לכל הסבים והסבתות שלנו את התחת…
עצוב עצוב.
אבל כמו שאמרתי קודם – אנחנו אוהדי הספרס הרוחנו לא מעט ששעות שינה בחודש הקרוב.
הסדרה הוכרעה על הרבה דברים קטנים.
ואחד הדברים האלה זה הלייאפס של פארקר. הוא מגיע נפלא לאזור הטבעת כמו פעם, אבל הלייאפס פשוט לא נכנסים.
ולנראד היה פשוט חושך, אמנם לקח כמה ריבאונדים חשובים, אבל בהגנה פול וגם רדיק חגגו עליו, ובהתקפה אחוזי הקליעה וקבלת ההחלטות היו מחפירים.
היתה סדרה מעולה מעולה עם מתח ואיכות וסל ניצחון שניה לסיום משחק 7, אבל לתייג אותה כאחת הגדולות בהיסטוריה זה להתעלם מכך שמדובר בסיבוב הראשון. הסדרות הגדולות ביותר הן אלו במאני-טיים האמיתי, בשלבים הגבוהים. שתי סדרות מעולות הרבה יותר שקל להיזכר בהן רק במאה הנוכחית – מיאמי-ספרס 2013 (גמר, משחק שישי הארכה, משחק שביעי מוכרע בחצי הדקה האחרונה) ולייקרס-סקרמנטו 2002 (גמר המערב, משחק שביעי הארכה, הסל ההוא של הורי).
והחיבוק של דאנקן ופול בסיום – פרייסלס. שני גיבורים.
לא כתבתי בסיבוב הראשון? כי התכוונתי לזה.
יאללה פאקיווווווווווווווווווווווווו חיים שלי אתה… אפרקט בסיבוב ה 9 ואחרי שהוא נופל תדרוך עליו עם הסטופקס…
תן לי לנחש, אתה בעד הפיליפיני.
בעד זה שבא מהמדינה שמנקה לכל הסבים והסבתות שלנו את התחת…
אני באמת פחות מבואס אחרי שראיתי את הכבוד של פול וגריפין אחרי המשחק, פחות מבאס אותי להפסיד למי שמגיע.
משחק אדיר!
בעיניי הקסם של הספרס תמיד היה אנדרדוגיות. מאנו ממקום 57, טוני 28, בואן הנגר, דיאו, הסנטר הארגנטיני המוגבל אוברטו ועכשיו הברזילאי. ומאנו המטורף. ברור לי שהם לא ממש אנדרדוג אבל באיזה שהוא אופן הם תמיד שיחקו כדורסל חכם וזה מלהיב. עדיין חושב שהסלטיקס והלייקרס הגדולות היו לוקחים אותם, גם שיקגו כפי שציין מנחם. תגיד גיא, אתה חושב שסטיב נאש מבסוט מהנקמה היום?
אחי תתרחק, הולך להשפריץ פה דם…
אגרוף זה המשחק עם הכי הרבה משחק מקדים אי פעם… יאללה ראבק
בוזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז
הקדמתי את המאוחר…
בווווווווווווווווווווווווווווזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז
יהיה פה שברון לב
פלויד נראה טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבב
סיבוב גישושים מפתיע הייתי בטוח שהפיליפיני יתנפל עליו
אני לא מבין כלום באגרוף (זה הקרב הראשון שאני רואה מאז רוקי נגד דראגו ב-85')
אבל הפיליפיני נראה פחות טוב.
יאללה פלויד לוקח את זה בכלל למקומות של MMA הזוי…
פאקיו מכתיב את הקצב, אך עוד לא מכניס קומבינציות
פלויד כוסיתתתתתתתתתתתתתתתתתת
דרור, אני לא מבסוט.
את האליפות שנגזלה מאיתנו כלום לא יחזיר.
ואני באמת מסמפט את דאנקן, שחקן שגדולתו בהתמדה ובשליטה מדהימה ביסודות הכדורסל (מעולם קרש-סל לא היה יותר אלגנטי)
חוש הומור בצד,
2 הקבוצות נתנו היום הצגה, והספרס went down swinging
(צריך היה להכניס רפרנס אגרוף לטובת הבן הממזר…)
איזה מלוכלך פלויד
אסור לעמנואל להישאר מול הגנת הכתף של פלויד
למי הסיבובים הראשונים ?
אששששששששששששש
רק שלא יגמור כמו פורמן בקרב מול עלי, שמרוב מאמץ קרס בשמיני
הקרב כזה מלהיב? כי בינתיים לא היה משהו רציני
איזה סיבוב אנחנו עכשיו?
אני נותן את הראשון והחמישי לפלויד והשאר לפאקיו
הג'ב השמאלי לא נותן לפאקיו להתקרב, וכשהוא כבר מתקרב פלויד עושה לו אחיזות WWE
הפרשנים נותנים את כל שלושת הסיבובים הראשונים למייוות'ר, סתם מקבל קרדיט מוגזם בלי סיבה
חח איך פחויד עושה לו
״לא לא״
הג'ב של פלויד כלכך אפקטיבי אפילו שהוא כזה צפוי
נפל הלינק.
סיבוב של פקיאו
נפל לי הלינק! למישהו יש לינק שעובד?
רבותיי נשמח ללינק פה
http://ifirstrow.eu/watch/327022/2/watch-manny-pacquiao-vs-floyd-mayweather-jr-.html
מי יותר טוב?
נראלי שפקיאן מוביל כרגע בניקוד
לינק יותר טוב בבקשה. תקוע לי
נראה שמייוותר גבוה יותר
פיזית? הוא באמת יותר גבוה
מדורג יותר גבוה לניצחון
מייות'ר ניצח בקרב עלוב !
אחרי כל הציפיות לקרב "אפי" קרב חלש מאוד
קרב גרוע ולא משהו
אם יש משהו שניתן להגיד לגבי הקליפרס, הוא שהם ללא ספק התגברו על הבעיה שלהם בזמן הקלאץ׳ במשחק 2 הם עשו הרבה שטויות (אחח האיבוד של גריפין), אבל החל ממשחק 5 הם היו מצויינים ברגעי ההכרעה.
מי יודע איך היה מסתיים משחק 5 לולא הגולטנדינג המטופש של דיאנדרה?!
בקיצור, כל הכבוד להם! ובמיוחד לפול.
התחלתי לראות רק מהרבע הרביעי, אז לא ראיתי בדיוק איך הוא נפצע, אבל סחתיין עליו שהצליח להתאושש ולהוביל את הקבוצה שלו לניצחון!
פארקר ב2 החלטות אומללו ( במעבר במקום להוציא לגרין לשלשה פנויה לחלוטין מסתבך עם ראש בקיר ומחטיא מה שמאפשר ביל לשיויון בשלשה גדולה של רדיק. 2 דקות אח"כ במתפרצת ביתרון 3 באחד על אחד במרום לסגת ולהוריד שעון עד שמוצאים זריקה טובה החליט שוב ללכת ראש בקיר ולהחטיא ) הפסיד את המשחק. פופ ב3 החלטות אומללות ( תזמון הדקות של דאנקן וההליכה עם פארקר ומאנו הרבה יותר ממה שצריך כשיש בספסל שחקנים שאשכרה קמו לסדרה הזו, האק דה גורדן בעיקר בזמנים שזה רק הזיק כמו ביתרון 9 בגיים 5/6 לעומת אי עצירת מומנטום נגדי בריצת 12-0 שניצחה את אותו משחק, ההחלטה הכי תמוהה לאפשר לגריפין לזרוק כאוות נפשו ל2 ארוך, הבחור כמעט ולא החטיא משם אבל פופ מתעקש ונשאר עם אותה החלטה לאורך 7 משחקים ( לדעתי גריפין קלע בסדרה לפחות 50 זריקות מהטווח הזה באחוזים מצוינים )) הפסיד את הסדרה.
בוקר טוב,
ראשית תודה, לזעפרני על הפריוויו המדהים,
וליונתן על הסיקור שאכן תאר והעביר את התחושות שהרגשתי בזמן שצפיתי במשחק.
אחרי המלצות רבות שלי על הליג פאס,
החלטתי להסתייג.
יש חיסרון אחד.
הוא מאפשר לך להמשיך לישון,
ואז אתה לא זוכה להשתתף בבלוג החי המדהים עליו עברתי במהלך השעה האחרונה.
מצד שני, בחמש וחצי בבוקר החלטתי לראות את המשחק. בשש הערתי את הבן שלי, לראות איתי את המחצית השנייה.
אמנם חברתכם נעימה לי עד מאוד.
אבל האושר וההתלהבות על פניו של הבן שלי מהמשחק המדהים! הזה שראינו שווים לי כרגע יותר. (הוא גם היה בעד הקליפרס).
הייתה סדרה צמודה, ומשחק לפנתיאון המשחקים הצמודים והמותחים ביותר בהיסטוריה של הליגה, במיוחד כשהכסף מונח על השולחן.
אישית העדפתי את ס"א, אבל ליבי גם עם כריס פול, שאחרי שנים רבות הצליח להראות ווינריות בקלאץ' של משחקים גדולים.
הוא היה ענק.
מהצד השני, אם תחפשו בדפי ההיסטוריה אני לא חושב שתמצאו הופעה של שחקן בגיל 39, בפלייאוף כמו ההופעה היום של דנקן. ללא ספק הפאואר פורוורד הטוב בהיסטוריה של המשחק.
המשחק היה יכול להסתיים לכאן או לכאן.
האוהדים המושבעים של הספרס (אייל, מאיר, דרור, עידן) ועוד כאלה ששכחתי. יכולים ללכת עם ראש זקוף, שאם יש דרך לעוף ולסיים עידן בכדורסל, אז זו הייתה הדרך, בקלאסה, במשחק 7 צמוד שמוכרע בשנייה האחרונה.
ולכל אוהדי הספרס,
אני לא חושב שאם הם הלכו הביתה זו סיבה להמשיך לישון בלילה.
יש במערב שתי סדרות מעולות ששווה לקום בשבילן.
ואני חושב שגם במזרח שתי הסדרות תהיינה צמודות.
שבוע טוב!
מנחם יש לי הצעת יעול
מה דעתך שבבלוג חי המגיבים יכתבו את התוצאה בזמן התגובה
ככה אנשים כמוני שנהנים לקרוא את התגובות בבוקר יוכלו להיות מסונכרנים עם זמני המשחק או לפחות להכריז על סופי רבעים
לדעתי זה יהפוך את הבלוג החי לרלוונתי גם אחרי המשחק
כמאיין גיים לוג עם רגשות והרבה דיעות
un-fucking-believable !
אז מה היה לנו הערב.
רונאלדו נותן שלושער גדול נגד סביליה.
אמריקן פרעה, מנצח בפיניש אדיר.
מיוות'ר מסריח את הזירה ומנצח בהחלטת שופטים.
והמשחק הגדול של הלילה, כריס פול בהופעה הרואית, סוחב את הקליפרס לניצחון בסדרה נגד האלופה הגאה.
ואני מדבר על הקליפרס. משחק 7 כהלכתו, סדרה לפנתיאון – מכל בחינה.
המשחק הלילה גרם לי לחשוב על המילה "מגיע"
למי מהשחקנים המובילים של כל קבוצה הכי מגיע לזכות באליפות.
אחרי שהספרס הודחו והמגיע היחיד של השלישיה יכל להיות מתנת פרידה ממאנו ואליפות רצופה לראשונה לאחת הקבוצות הגדולות שידע המשחק אפשר לעבור למי מהקבוצות הנותרות כרגע הכי מגיע לזכות לפי הדירוג שלי.
1. כריס פול. הוא כבר עשור איתנו כאחד הרכזים הטובים והיציבים. בסדרה האחרונה הוא גם הוריד את קוף הלוזריות האישית מהגב וכמו שמנחם אמר, יכול להיות ששינה את ה- DNA של הקליפרס.
2. סטף קארי. נכון שהוא צעיר ויהיו לו עוד הזדמנויות, אבל המתנקש בעל פני התינוק הביא עונת MVP עם שבירת שיא השלשות והראה שהוא עשוי מהחומר של הגדולים ביותר למרות שבתחילת הקריירה מעטים האמינו בו. ניצחון הרוח.
3. זאק רנדולף. הגריזליס נמצאים בטופ של המערב הקשוח כבר המון זמן והעניקו סדרות לפנתיאון. הם הסוס השחור הנצחי ואולי השנה הם יוכלו להוכיח שקשיחות והתמדה יכולים לקחת אליפות.
4. לברון ג'יימס. גאולה הו גאולה. חזר הביתה בכדי לסגור מעגל. יכול להיות סיפור מושלם.
5. דרק רוז / פאו גאסול. האחד חזר מפציעות מחסלות קריירה ויכול לגאול את שמו בהיסטוריית המשחק ולענות לכל המפקפקים. השני אחד משחקני הפנים הטובים ביותר שחזר גם הוא מהקבר לעונה לפנתיאון וישמח לראות את הפרצוף של בראיינט לאחר שהוא יענוד טבעת אליפות מחוץ לל.א.
6. ג'יימס הארדן. ישמח מאוד להוכיח בפעם המי יודע כמה את גודל הטעות של אוקלוהומה בויתור עליו. שיחק ברמת MVP ומגיע לו בהחלט להתחיל להיות "השחקן לנצח".
7. אטלנטה הוקס. בשביל המקטרגים שלא האמינו בהם לאורך כל העונה גם כשהם לא הפסיקו לנצח
8. ג'ון וול. אחד מרכזי העילית בליגה רווית רכזים. ירצה להוכיח שהוא הטוב ביותר.
עולה לי בבריאות כאוהד קליבלנד של בלאט, אבל הכי מגיע – דרק רוז ושיקגו. by far. אחריהם – גולדן סטייט המרהיבה.
מנסה שוב פעם, יש כל כך הרבה תגובות שיש באגים וקשה להכניס תגובות חדשות 🙂
וואו, איך החמצתי את המשחק הזה!!!
ועוד שמתי שעון ל 5:20 כמו שמאיר אריאל המליץ לי, אבל לא קמתי 🙁
עכשיו אצטרך לראות את זה בערב בשידור חוזר.
איזה בלוג חי עשיתם פה, וואו, עוד יותר ביאס אותי שלא קמתי. היה אדיר לקרוא את כל התגובות.
גם אני שמתי שעון מעורר ולא קמתי ממנו, למזלי הגוף העיר אןתי לבד לאמצע הרבע השלישי.
עוד מילה על "לוזרים" – לקליפרס היתה תדמית של לוזרים אבל לדעתי הם כבר לא מזה שנתיים. הבעיה שלהם בעבר היתה שגריפין היה בוסר. טענו על פול שיש לו ביצי זכוכית ושאר דברים לא נעימים כאלה 🙁
הבעיה של פול היא שיש לו ביצים גדולות מדי. הוא מנסה יותר מדי לכפות את עצמו על דקות ההכרעה ולצאת קובי. אבל גם אם הוא היה ווינר כמוהו אין לו את הגוף לקלוע מתי שהוא רק רוצה. ואז הוא מכריח על עצמו זריקות בלתי אפשריות וזה לא מצליח.
למרבה הפלא היום בלילה זריקה המטורפת שלו מול הגנה מצוינת כן נכנסה. אז מה פתאום הוא ווינר ?
ווינר/לוזר זה תלוי מול מי אתה משחק. יוטה היתה קבוצה ווינרית אבל בגמר הנבא הם שיחקו מול קבוצה טובה יותר (כואב לי לכתוב את זה). אותו דבר ניו יורק של יואינג היו ווינרים בטירוף רק שזה לא הספיק מול קבוצה טובה יותר. כששני ווינרים משחקים אחד נגד השני מישהו מפסיד.
כל מילה.
2 הקבוצות הגיעו לשחק, ועשו זאת היטב.
לפעמים התוויות שאנחנו מחלקים (ואני בין הפושעים) מורידות שלא בצדק מההישג של המנצחים.
אם בדרך נס בספרס היו מנצחים בשנייה האחרונה, זה לא היה גורע מהמשחק הנפלא של הקליפרס, ולהגדיר במצב כזה את הקליפרס כ-"לוזרים" היה פוגע גם בספרס וגם בקליפרס.
+1
אם הקליפרס היו מפסידים את המשחק, היו ממשיכים לקרוא להם לוזרים, למרות שהם שיחקו נפלא כל הסדרה.
מה שכן לס"א אי אפשר לקרוא לוזרים 🙂
לדעתי פול הוכיח את עצמו כל הסדרה הזאתי שהוא ווינר, אם זה הגיים ווינר של היום, הדאגר ממשחק שש ופשוט היכולת המדהימה שלו בניהול המשחק כל הסדרה הזאת. במיוחד שהזריקה המטורפת שאינלי מושג איך הפצפון הזה הכניס אותה על דאנקן וגרין, היה שהוא סבל קצת מהאמסטרינג. הגיע לו ולגריפין ולגורדן המוכה נפשית מהסדרה הזאתי להגיע לגמר.
ח'ברה עם כל הכבוד לניצחון הגדול של הקליפרס וזה באמת ניצחון גדול אבל בשורה התחתונה הם סהכ עברו סיבוב בפליאוף(כן כן מול סן אנטוניו אבל עדיין רק סיבוב).לא יודע מה איתכם אבל בשבילי המינימום הנדרש מקבוצה כמו שיש לקליפרס זה להגיע לגמר המערב,כל תוצאה פחות מזאת לסגל כמו שיש להם שרץ כבר 4 שנים ביחד זה כישלון.
לאור הבדלי הרמות ביכולת של הספארס בין השנה לשנה שעברה אפשר לומר שזה בעיקר חוסר רעב.
פארקר, גרין, ספליטר, מאנו (אולי הוא הכי פחות גרוע מבינהם) – סדרות גרועות מאוד.
לנארד – 2 משחקים אחרונים גרועים בהגנה ובהתקפה.
כל זה דווקא כשלנארד-גרין-מילס ואפילו דיאו אמורים להיות יותר בשלים ולכן יותר טובים.
מסתבר שהעונה הוכרעה בהפסד לניו אורלינס. אני לא זוכר הרבה משחקי 7 שהקבוצה הביתית הפסידה. בטח לא קבוצה מנוסה כמו הספארס.
לגבי הקליפרס:
אי אפשר להתעלם מזה שהקצב ששוחק היה של הקליפרס ושהם במו ידיהם הפסידו 2 משחקים בסדרה.
לא היה לפופ מענה לפול ובעיקר לא לגריפין, שהיה מצוין ב2 צדי המגרש ויחד עם ג'ורדן הרס את משחק הצבע והחדירות של הספארס.
יש עכשיו לקליפרס הזדמנות טובה להגיע לגמר, משם אני לא רואה אותם לוקחים משחק עם הסגל הקצר שלהם.
1+
המון ריספקט לפול וגריפין. קלאסה אמיתית. עדיין לא ראיתי חלק מהמסיבות עיתונאים. סדרה לפנתיאון. מקווה שמאנו וטימי יישארו. אופיר נ, תודה, הבלוג היה כיף אדיר. קליפרס שיחקו מדהים, ללקק ת'אצבעות מהיריבות בגבהי המערב (אינשאללה) בשנים הקרובות בין גריפין המפלץ לחג גבה הסופרמן האמיתי.