זה לא בשביל הבנאדם הזה / מנחם לס

 

 

וכשהוא לא שורק, הוא מתייפח כילד. הבנאדם הזה – שהיה שני למלך מיקרוסופט בילי גייטס – בוכה ללא מעצורים. לך תקנה את המניות שלהם…

 

 

 

תגידו לי, האם זה הדבר שסטיב בלמר, ה-CEO לשעבר של מיקרוסופט, צריך?

הוא לא מבין שזה דבר רציני – משחק פלייאוף קובע – ולא איזו החלטה חריונית במיקרוסופט אם לקנות את נטסקייפ בביליון דולארים?

הבנאדם הזה יחטוף התקף לב במשחק ה-7.

ראה, הוזהרת סטיב בלמר!

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
42 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
הארכיון
הארכיון
01/05/2015 17:33:04

מלך מנחם

איל
01/05/2015 18:42:15

אותו אדם

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
01/05/2015 18:26:07

+1000

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
01/05/2015 18:33:35

געגועים לסטרלינג

פינקי
פינקי
01/05/2015 18:42:45

עלינו עליך!
אתה סתם גלוח ראש סטנדרטי!

המשגיח
המשגיח
01/05/2015 19:28:58
הגב ל  פינקי

1+

asi
asi
01/05/2015 18:39:25

משחק ענק, נראיתי כמעט כמוהו בלי הקהל והאוירה. אם הייתי שם הייתי יורד מהפסים. הנאה מושלמת.

מולי
מולי
01/05/2015 19:26:22

לפחות נראה שאכפת לו…

יונתן שגב
יונתן שגב
01/05/2015 19:44:48
הגב ל  מולי

1+

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/05/2015 19:34:38

יש בבנאדם משהו שדוחה אותי ברמות.

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
01/05/2015 22:18:52

נראה אוהב חציל במיונז

דורון
דורון
01/05/2015 19:37:37

העודף רגשנות שלו מראה שגם מיליונר בדיוק כאחד האדם
שהופך לפגיע ודכאוני והופ שמח וצוהל כמו מניה דיפרסיה,
מצב שעושה את החיים קשים.
גם אתה מנחם ורובכם בדיוק כאלו רק שאתם מסתירים את זה
תחת קשיחות כביכול,
חכם בלילה לראות את זה אצל האחר אבל גם אצלך ואצלי
המצב דומה גם אם ברמה שונה.
זו המראה שלכם.
אין ולא היתה כוונה חלילה לפגוע באף אחד!!! ואני מתנצל מראש
אם מישהו נפגע חלילה.
הוא פשוט השתקפות של שלך.

יונתן שגב
יונתן שגב
01/05/2015 19:44:30
הגב ל  דורון

1+

דורון
דורון
01/05/2015 19:39:17

+2 לרועי
על הגיס משובר שורות בתמונה.

שי אבן-צור
שי אבן-צור
01/05/2015 19:55:27

לא מבין מה הבעיה.
אנשים מצליחים הם אנשים שלגמרי into it למה שהם עושים. כולל הפגנת אמוציות.
כך הוא הגיע להיות מספר 2 במייקרוסופט וכך הוא מתנהל כבעלים של הקליפרס.
אם אני שחקן של הקליפרס ורואה שהבעלים של הקבוצה כ"כ איכפתי, אבהי, חם ואוהב אני רוצה לנצח גם בשבילו כי אם הוא מאמין בך, זה עוזר לך להאמין בעצמך.

באופן אישי, אני מאד אוהב את מה שאני רואה ממנו

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/05/2015 20:04:16

לא מדובר כאן בהפגנת רגשות.
הפגנת רגשות נורמלית זה משהו אחר וטבעי.

כאן רואים פן מסוים באדם, שאיך שאני תופס אותו מהמעט שראיתי (בלי קשר לתמונות האלה בכלל), הוא חסר מעצורים, ברוטאלי, מרוכז בעצמו, ואמריקאי בצורה קיצונית עם כל המאפיינים הקלאסיים של אמריקה (דורסנות, צרכנות, ראייה בשחור ולבן, ניצחון בכל מחיר).

וכמו שאמרתי, הוא מגעיל אותי.
זה כמו תינוק מגודל ואהבל עם מלא כסף וכוח, וזה דבר מפחיד.

גל אל-איי
גל אל-איי
01/05/2015 22:30:10

וואלה אשך, "…ואמריקאי"… לא ידעתי שלהיות ינקי נהפך למושג המושווה לצרעת… יש 320 מיליון מאיתנו, כל אחד והסיפור שלו. הכללות זה בד"כ לא דבר אינטילגנטי לעשות (ואני מחזיק ממך ברבות השנים כסופר-אינטיליגנט, מהמותניים ומטה לפחות…)
אשכרה נעלבתי!

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/05/2015 7:09:47
הגב ל  גל אל-איי

מה קרה לך, הכללות הן הכרח. אנשים חייבים לדבר ולחשוב בהכללות ובקיצורי דרך כי אחרת לא תוכל לעשות כלום או לומר כלום.

הדגשתי את ה"בצורה קיצונית" של המאפיינים.

אתה לא מסכים שניצחון בכל מכיר, "להצליח", וצרכנות הם ערכים אמריקאיים קלסיים?

ואני אינטיליגנט בערך ככה…
https://www.youtube.com/watch?v=gHmsReGYnCs

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/05/2015 20:05:23

סטרלינג, לעומת זאת, עם כל מה שעשו ממנו, היה אדם אנושי פי מיליון.

שי אבן-צור
שי אבן-צור
01/05/2015 20:42:18

אשך, האר את עיני
לפי מה ראית שהוא "חסר מעצורים, ברוטאלי, מרוכז בעצמו"?
אם בגלל ההתנהגות המוחצנת וחסרת הפאסון שמאפיין בעלים אחרים שיושבים קפואים כמעט בלי להניד עפעף אתה קובע שהוא חסר מעצורים אז ניחא. אני רואה בזה פשטות של אחד שהוא אוהד אמיתי ולא מוצא סיבה לעצור את עצמו מלהיות כזה רק בגלל שהוא הבעלים.

אם אתה חושב שהוא מרוכז בעצמו בגלל שזה די ברור שהוא ימשוך פרסומים בגין ההתנהגות החריגה שלו ועל כן הוא עושה זאת במודע כי הוא אוהב שמדברים עליו אז יש שתי אפשרויות:
1. זה נכון(אבל איך אפשר לקבוע את זה בוודאות?)
2. זה לא נכון. יכולה להיות אפשרות אחרת כי אע"פ שהוא יודע את זה, זה לא איכפת לו כי הוא בא – בקטע הכי פרוזאי – פשוט ליהנות ולא מוצא שום סיבה לרסן את עצמו כי כולם יכולים לקפוץ לו. למה הם יכולים לקפוץ לו? כי אם הוא השקיע 2 מיליארד דולר אז הוא יהיה מי שהוא ויהנה מזה בלי לעשות חשבון. כמו שאומרים: "it's my party and I cry if I want too".

או בגרסא היותר חדשנית:
https://www.youtube.com/watch?v=xdfeXqHFmPI

שי אבן-צור
שי אבן-צור
01/05/2015 20:43:28

ולא מצאתי שום עדות/הוכחה לברוטאליות

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/05/2015 21:28:37

שמע, אני לא מכיר את הבנאדם וכמעט לא יצא לי להתרשם ממנו.
רק טיפה מאז שקנה את הקליפרס.
אבל הוא מסוג האנשים המפחידים האלה שיש בהם דורסנות (ברוטליות לא הייתה המילה הנכונה) טוטלית כזאת ומצבי קיצון של ללכת עד הסוף בכל דבר, בלי שום מינון, וזה מה שגרם לי לחשוב עליו כך.
אדם שיכול לצחוק ולבכות ככה בכלי מעצורים יכול גם לזעום ולרתוח ככה בלי מעצורים ואז זה נראה אחרת.
חוסר מוחלט בקלילות, הומור ופרופורציות.
אלה אנשים מאוד מסוכנים.

סתם סירטון שמצאתי משיטוט קטן ביו-טיוב, שמדגים את ההבדל בין סוגי אנשים:
https://www.youtube.com/watch?v=v3qGX3PNphw

שי אבן-צור
שי אבן-צור
01/05/2015 21:57:37

מבין את הנקודה שלך. יש בה משהו 🙂
בתקופתו, מייקרוסופט לא התעלתה לשום שיא חדש.
הוא וסטיב ג'ובס זה כמו ההבדל בין מאמן מוטיבטור ומאמן יסודי ואיש מקצוע מיומן. ברור שאני מעדיף את הסוג השני.

ההגדרה הכי טובה בשבילו זה אינפנטיל. אין בזה שום דבר מזיק…

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/05/2015 22:19:23

ברוס יקירי, אינפנטיל עם כ"כ הרבה כוח זה אינפנטיל מסוכן

שי אבן-צור
שי אבן-צור
01/05/2015 22:28:22

כל אחד עם כ"כ הרבה כח הוא סיכון פוטנציאלי
השקטים והכביכול מאוזנים מפחידים אותי הרבה יותר.
אצל אנשים מסוגו אתה יודע מה אתה מקבל ולמה לצפות
אצל אלה שתמיד מתנהגים appropriately אתה לא יודע. בדר"כ הם הנחשים הכי גדולים…

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/05/2015 7:23:02

אני מסכים שאנשים בכל צורה ובכל סגנון הם די קקה 🙂

שי אבן-צור
שי אבן-צור
02/05/2015 10:10:15

🙂

שי אבן-צור
שי אבן-צור
01/05/2015 20:49:12

to

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
01/05/2015 20:28:26

גנב קבוצות !

ביזיון מה שעשו לסטרלינג, דואגים לזכויות השחורים עלאק, הרבה יותר מסוכן זו הפגיעה בזכות ובחופש של הבן אדם לפרטיות בשיחת טלפון. אנשים לא מבינים איזה תקדים מפחיד זה יוצר, האח הגדול ממש מעבר לפינה. לי זה נראה מתוכנן כאילו ממש ניסו לגנוב לו את הקבוצה.

אני אומר את זה בתור אחד שזורם אצלו גם דם אתיופי.

הרי הרבה מאיתנו פה כותבים לפעמים דברים שהם לא פוליטי לי קורקט , כי המציאות היא לא פוליטי לי קורקט וכדי שנוכל באמת לדון על הבדלים בין תרבויות צריך להעלות דברים על פני השטח ולא להסתיר אותם בתירוץ של דאגה לזכויות היהודים, השחורים, האסייתים הנשים ההומואים או השד יודע מה ולא היינו רוצים שישתמשו באותם דברים שאנו כותבים כאן, נגדנו יום אחד, רק בגלל שמישהו רוצה לנקום או להרוויח משהו על גבנו. יש פה בכנות מישהו שאף פעם לא נופל בפליטות פה כשהוא בחדרי חדרים ? (חוץ ממנחם הצדיק !)

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
01/05/2015 22:20:36

אל תדאג לסטירלינג
הוא קיבל מחיר תחילת עונה על הקליפרס

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
01/05/2015 22:46:24

מומי, סטרלינג על הזין שלי, מה שמפריע לי זה שאי אפשר כבר לדבר כמו נהג מונית מפ"ת מבלי שיקפצו עליך מהשיחים.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/05/2015 7:17:52

1+

נתי
נתי
01/05/2015 22:33:02

לא מבין את ההיקשים שלך מנחם .

מנחם לס
מנחם לס
01/05/2015 23:30:50
הגב ל  נתי

מה זה היקשים?

עומר מזיג
02/05/2015 14:11:35
הגב ל  מנחם לס

deductions

מגסי
מגסי
01/05/2015 22:59:50

אני מתחום הפסיכולוגיה ואני חייב להסכים לחלוטין עם אשך, אדם כמו באלמר הוא אחלה כל עוד יש אינטרסט משותף.
ברגע שאין זה, החולניוץ והדורסנות של אדם כזה יוצאת.

אגב, דורסנית היא מילה מאוד מדויקת. בפסיכולוגיה נגדיר אדם עם אישיות כזו כמי שחייה להשמיד אובייקט שעומד בדרכו מבלי יכולת לעשות אינטגרציה שלו

ב
ב
01/05/2015 23:03:09

+10

אהבתי מגסי, ובכלל לאחרונה יצא לי לקרוא כמה תגובות מעניינות שלך

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/05/2015 7:30:40

מנחם לפי הסרטונים שלו שראיתי בעקבות הפוסט עוד לא ראינו כלום

מולי
מולי
02/05/2015 10:39:07

הֶיקֵש, הֶקֵּשׁ (לא: הֵיְ-) [ש"ע; ז'; הֶיקֵש-, הֶיקֵשים, הֶיקֵשֵי-, הֶיקֵשו] 1. [תמ] הֶחָלַת כלל אחד על שני דברים על-סמַך צַד של דמיון בֵּינֵיהֶם (בּלועזית: אָנָלוֹגְיָה); 2. [יב] (בתורת ההיגיון) מבנה חשיבה שעל-פּיו מִשנֵי מִשפָּטים מוּסָק משפָּט שלישי; 3. [יב] נקישה, דפיקה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/05/2015 10:54:38
הגב ל  מולי

חחחחחחח… אמרת דפיקה…
(רואה יותר מדי ביוויס ובאט-הד)

עגל
עגל
02/05/2015 21:31:34

גם אני ראיתי את הקטעים עם באלמר והשתאיתי וצחקתי.