אטלנטה הדיחה את ברוקלין/רועי ויינברג

111 נקודות של אטלנטה עשו את העבודה, ושלחו את הנטס לארוז, לקראת מפגש מול וושינגטון בסיבוב הבא.

*

ברוקלין נטס 87-אטלנטה הוקס 111


מצב הסדרה
: 4-2 להוקס, שעולים לשלב הבא.

הוקס
קוררבר והורפורד חוגגים את העלייה לשלב הבא. 34 אסיסטים, 111 נקודות ומשחק התקפי מושלם ברבעים הראשון והשלישי עשו את העבודה.

4 שחקנים שעברו את ה-18 נקודות ועוד אחד שסיים עם 0 נק' ו-13 אס' (לראשונה מאז 1987 בפלייאוף) נתנו לאטלנטה את הכרטיס לחצי הגמר המזרחי, בפעם הראשונה מאז 2011.

הניצים תפסו את ההובלה במהלך הרבע הראשון, ולא ירדו ממנה עד סיום המשחק. הם קלעו בלמעלה מ-70% מהשדה, מהשלוש ומהעונשין במהלך אותו רבע-נתון בלתי נתפס. ברבע השני ההגנה של ברוקלין התאפסה, וההוקס נעצרו על 5 אס', 31% מהשדה ופחות מ-15% מהשלוש, בדרך ל-15 נקודות. במחצית הם הובילו ב-6 נקודות בלבד, ונראה לכל שהנטס הולכים לסגור את זה.

לכו תדעו מה בודנהולצר אמר לשחקנים שלו בחדר ההלבשה במחצית, אבל לרבע השלישי עלתה אטלנטה שונה לגמרי מזאת של הרבע השני-הקבוצה קלעה 41 נקודות ברבע, עם 66.7% מהשדה והמשלוש ו-100% מהעונשין (ו-15 אסיסטים, 75% ממה שברוקלין מסור כל המשחק), ועלו ליתרון 92-66, שדי סיים את המשחק. הרבע האחרון היה גארבג' טיים טהור, וביום ראשון הזה ההוקס הולכים לשחק מול הוויזארדס.

באטלנטה, פול מילסאפ נתן משחקו הטוב ביותר בסדרה עם 25 חיצים, 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. קורבר וקארול הוסיפו 20 כל אחד, עם 8 ו-5 ריבאונדים בהתאמה. הורפורד קלע 18 נקודות עם 7 ריב', ושרודר קלע 12 נקודות. ג'ף טיג סיים עם 0 נקודות ו-13 אסיסטים, הנתון השני הכי גבוה לשחקן ללא נקודות בפלייאוף והשמיני אי פעם (אחרי שמות כנייט מקמילן, שסיים עם 0-16 בפלייאוף, ראז'ון רונדו, גרג אנטוני וג'ייסון קיד). כל הקבוצה סיימה עם 34 אסיסטים.

בברוקלין, לופז הרשים עם 19 נקודות ו-7 ריבאונדים. ג'ונסון קלע 12 נקודות עם 6 ריב' ו-6 אס', דרון וויליאמס קלע 13 נקודות לצד 4 אס', וג'ק הוסיף 11 מהספסל. מאז 2007 עד היום, ברוקלין עברו פעם אחת בלבד את הסיבוב הראשון-ב-2013/14.

*

וזה נכתב לפני המשחק:

דרון וויליאמס
ההוקס מנסים לעצור את דרון וויליאמס. לא סדרה מדהימה של די-וויל, אבל רק בזכותו ברוקלין ניצחו את משחק 4.

ההוקס מנצחים רק בבית עד עכשיו, ויתרון הביתיות הזה צפוי להספיק להם לסיבוב השני. הם קבוצה שונה לחלוטין בחוץ, וזה יבוא לידי ביטוי הערב. ההפרש בין ד"ר ג'קיל ומיסטר הייד עושה את שלו, וזה סייע לברוקלין להשיג 2 ניצחונות, ולהפוך את הסדרה הזאת לצמודה בהרבה ממה שהיא, כאשר החמישייה מאוזנת כרגיל (כולם קולעים בין 13.8 ל-17 נקודות למשחק). ההפתעה הנעימה של הסיבוב הזה היא דמאר קארול. הג'אנק יארד דוג קולע 17 נק' למשחק עם 7.6 ריב', עלייה ברמה מ-12 נקודות ו-5 ריבאונדים בערב. יחד עם הירידה הקטנה אך משמעותית בכמות הנקודות למשחק של מילסאפ (מ-17 ל-13.9), קארול ממשיך לספק יכולת טובה ב-2 צדדי המשחק, ובמשחק החמישי התעלה עם 24 נקודות. יהיה מעניין כיצד ישחק הערב. מנגד, גם הנטס לא מוותרים. לופז וג'ונסון עושים עבודה טובה, וגם אלן אנדרסון (כן, כן, ההוא ממכבי) וג'ארט ג'ק מהספסל קולעים 12 למשחק, ונותנים תרומה משמעותית. לאור פציעתו של ת'אבו ספלושה וכושרו החלש של דניס שרודר, היתרון הזה בא לידי ביטוי וסייע לנטס לנצח פעמיים. יהיה מעניין לראות, שוב, איך קארול יעצור את ג'ו ג'ונסון. אם הוא יצליח לקלוע יותר ממנו, הניצחון והעלייה לשלב הבא בכיס של ההוקס. אם לא, זה יהיה הרבה יותר קשה לניצים. לדעתי ג'ונסון יתעלה הפעם. תחזית: כל הדרך לקראת משחק 7 איכותי ביום ראשון, הנטס ינצלו את חולשת ההוקס בחוץ והיתרון הביתי בברקליס סנטר כדי לנצח פעם נוספת. ברוקלין.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 77 תגובות

  1. הקליעה של הורפורד מבחוץ היא מפתח גדול. כשזה נכנס לברוקלין קשה מאוד עם הפיקנרול של אטלנטה.

    ברוקלין חייבת לשמור יותר טוב והכי חשוב שדרון יופיע ולופז יפסיק עם השטויות בהתקפה.

    ברוקלין לוקחת !

  2. אטלנטה תיקח בסוף, אבלל זה רק מראה על החולשה שלה וזה שכל העונה התלהבו מהמיקום שלה מרמה מאוד. כולל כל הבלה בלה על מזרח מול מערב, הרי בנינו אטלנטה לא לוקחת בסדרה שום קבוצה מהמערב מלבד ניו אורלינס. וגם זה לא בטוח.

  3. בירד היקר. תצא מערוצי הגזל ותעשה מנוי לleague pass. התחלתי בעונה הראשונה של כספי. לא מעיז להוריד את המנוי. תענוג אמיתי. לא זול אבל שווה את הסכום של 5++++

    1. תודה רבה על העצה חבר, שקלתי זאת בעבר… אני חייל קרבי ולמרבה ההפתעה במוצב חור שאני נמצא בו כרגע יש יס עם כל הערוצים (:

  4. מצחיק שכולם מתלוננים ואומרים שספורט 5 זה ערוץ של עניים והלייב של עשירים וכו , כשאני מבקר בבית של סבתא שלי מידי פעם בסופשים אפילו את "הערוץ של העניים" אין לה ולדוגמה אתמול , שיקגו מילווקי לא יכולתי לראות , תסתפקו במה שישלכם אנשים ותפסיקו להתלונן כי יש כאלה שאפילו את מה שישלכם אין להם ..

          1. זה מוזר
            הוא עוד לא הצליח עם הדרך שלו.
            מה שהוא עושה זה מהלך קלאסי של צל"ש או טר"ש.
            על מה מיהרו לתת לו את הצל"ש? לא מובן…

      1. בודנהולצר היה מרחק 9 הצבעות מלהיות הראשון שנבחר למאמן השנה ומנג'ר השנה באותה עונה, הישג חסר תקדים (מעט מאוד אנשים היו מאמנים ומנג'רים בו זמנית, בליגה כרגע יש 4-בוד, סונדרס, ואן גנדי, ריברס). ריילי ובירד הם היחידים שזכו גם במאמן השנה וגם במנכ"ל השנה, ובירד היחיד שלקח את שני הפרסים ואת ה-MVP.

  5. מרב ששיבחתי את רועי יכול להיות שהוא שבע מחמאות
    (ואולי מעיק קלות) אך מספיק שאני רואה את השם ואני מיד
    רוצהלפתוח ולקרוא. וזה תמיד מעניין מחדש ומרענן.
    שמח שעוד מבקרים רואים זאת.
    תודה גם לאיל ותומר(קורע על קובי).

  6. היום ויש לי תחושה שהוא ישודר למרות שזה לא כתוב כנראה לא עובדים בהוט בשבת ושכחו לעשות שינוי בכול מקרה אפשר לראות שבספורט 5 לייב היכן שהיה צריך להיות משודר יש משחק חוזר שמשודר משעה שלוש כנראה שבמקום המשחק החוזר נקבל שידור חי של הברוקלין

  7. עם כל הרצון הטוב, לא באמת מאמין לאטלנטה . יש עוד דרך ארוכה עד שיהיו ס״א 2… מנחם – סבר את אוזנינו בבקשה , מי לוקח משחק 7 ס״א-קליפרס??

  8. הספסל ממשיך להיות נקודת התורפה של אטלנטה. על ההפרש אחראית החמישייה, הספסל היה אחראי לאיבוד ההפרש במהלך הרבע השני.

    1. ולא בפעם הראשונה בסדרה הזאת. זה מעניין כי הספסל של אטלנטה היה מצויין השנה. שרודר ביצע קפיצה, מייק סקוט היה יעיל, בייזמור תגלית, אנטיץ תופר שלשות. אולי זה איבוד בטחון

      1. לאטלנטה ספסל של שחקנים חסרי נסיון, ואני חושב שלוקח להם קצת זמן להכנס לעניינים. הנצחון היום יחזק את הבטחון שלהם.

  9. המשחק הזה מייצג את כל הסדרה וכל העונה של הנטס. הרבה רגעים גרועים ,פתאום ריצות יפות. בגדול, אכזבה גדולה.

    1. האמת היא שאם לא היה את העיוות ביחסי הכוחות בין המזרח למערב, ברוקלין לא בפלייאוף.
      לא ברוקלין, ולא בוסטון הציגו השנה כדורסל ששווה פלייאוף.

  10. פעם אחרונה ששחקן סיים משחק פלייאוף עם 0 נק' ו- 13 או יותר אס',
    בישראל שמיר היה ראש הממשלה, שמעון פרס היה שר החוץ, ובפעם הראשונה שמענו את המילה "אינתיפדה".
    השנה הייתה 1987,
    ושחקן הסופרסוניקס, נייט מקמילן סיים את משחק 6 והמכריע מול יוסטון בחצי גמר המערב עם נצחון ועם מאזן של 0 נק' ו-16 אס'.
    (יוסטון הפסידו למרות משחק מדהים של אלאג'אן שסיים עם 49 נק', 25 רב' ו-6 חס'. את סיאטל הובילו טום צ'יימברס עם 37 נק', ודייל אליס עם 36 נק')

      1. לא סתם הוביל קבוצה – סיאטל שסיימו במקום ה-7 במערב,
        ניצחו את המדורגת 2 (דאלאס) 1-3 בסיבוב הראשון ואת המדורגת 3 (יוסטון) 2-4 בחצי גמר המערב.
        בגמר המערב מול הלייקרס הם כבר התפרקו.
        מה שמיוחד בסדרה מול הלייקרס הוא שלייקרס סיימה את הסדרה עם 4 שחקנים עם יותר מ-2 חטיפות לממשחק (מג'יק, וורת'י, קארים, ביירון סקוט)

        1. גם היה MVP של האולסטאר ב-1987, הנחשב לאולסטאר הגדול של כל הזמנים מבחינת משתתפים. כן, זה אמיתי:

          The Eastern Conference team consisted of the Washington Bullets' Moses Malone and Jeff Malone, the Philadelphia 76ers' Julius Erving, Maurice Cheeks and Charles Barkley, the Boston Celtics' Larry Bird, Robert Parish and Kevin McHale, the Detroit Pistons' Isiah Thomas and Bill Laimbeer, the Atlanta Hawks' Dominique Wilkins and the Chicago Bulls' Michael Jordan.

          In addition to game MVP Tom Chambers, the Western Conference team featured the Los Angeles Lakers' Magic Johnson, James Worthy and Kareem Abdul-Jabbar, the Golden State Warriors' Sleepy Floyd and Joe Barry Carroll, the Dallas Mavericks' Rolando Blackman and Mark Aguirre, the San Antonio Spurs' Alvin Robertson, the Phoenix Suns' Walter Davis, the Denver Nuggets' Alex English and the Houston Rockets' Hakeem Olajuwon. Houston's Ralph Sampson was selected but unable to play due to injury

          1. חייב לציין שאומנם במזרח כמעט כולם הול אוף פיימרים אבל במערב היו כמה שלא שמעתי עליהם עד היום או בטח לא חשבתי שהיו אולסטארס.

          2. יכול להיות שהשליטה של הלייקרס באותן שנים לא נתנה לאף אחד לעלות לגדולה עד כדי כך? גם בשנות השליטה של הבולס הכוכבים של היריבות היו אולסטארס ראויים

          3. טוב, הסקרנתי אז הלכתי לבדוק החל מ-91
            91 – בארקלי, דומרס, יואינג וברנארד קינג לצד מייקל ובספסל ענקים כמו בירד, אייזאה,דומיניק, מקהייל ופאריש, אבל גם חצי אלמונים כמו ריקי פירס, הרשי הוקינס, אלווין רוברטסון ובראד דהארטי שהוא איפשהו באמצע.
            92 – מייקל אדאמס, רגי לואיס האלמונים לצד קווין ויליס ומרק פרייס.
            93 – דטלף שרמפף מפתיע מאוד ולארי גונסון בחמישייה
            94 – מייקל פורש אבל הבולס שולחים את ארמסטרונג והוראס גרנט לצד סקוטי ואיתם דריק קולמן, מוקי בליילוק ועוד הרבה שחקנים שאני כבר מכיר אבל מפתיע שהיו אולסטארס כמו קני אנדרסון וסטארקס.
            95 – טיירון היל, דיינה בארוס ווין בייקר השמן

            בקיצור, כנראה שבכל שנה יהו שחקנים שבראי ההסטוריה ייחשבו כבינוניים (אלמונים, לפי איך שכיניתי אותם).

  11. ברוך שפטרנו מעונשה של הנטס
    למרות המשחק הטוב של אטלנטה הם עדיין לא משכנעים. היריב היה פאתטי ששיחק הגנה פאתטית ובאופן כללי ללא שום אנרגיות. לא מהקבוצה ולא מהקהל.

    על הניצים עדיין מוטלת חובת ההוכחה. הסדרה מול המכשפים תהיה אחרת לגמרי ושם נקבל מושג ממשי לגביהם

כתיבת תגובה

סגירת תפריט