סיכום יום חמישי הגדול / דור בלוך

למען האמת יום חמישי הגדול קצת איכזב.

המשחק הראשון היה מבוכה עצומה כששיקאגו פשוט פירקה למילווקי הצעירה והלא ממושמעת את הצורה.

המשחק השני לא התעלה לרמה גבוהה, על אף שהיה צמוד כמעט לאורך כל אורכו, כשבסוף הייתה אפילו מיני דרמה בסיומה הקליפרס לקחו את המשחק וכפו משחק מספר שבע.

מילווקי באקס 66 – שיקאגו בולס 120

אם התעוררתם זה עתה, אתם רואים נכון, אומנם הם לא שברו את שיא ניצחון הפלייאוף הגדול בכל הזמנים (75-133 למיניסוטה על סנט לואיס ב-1956), אבל שיקאגו עלו שלב ועשו את זה בסטייל.

פתיחה של 0-8 הכתיבה את הכיוון כשדאנליבי מפתיע עם פתיחה אדירה, שנתנה להם את המומנטום. מילווקי הייתה עצבנית מאוד ונכנעה להתגרויות של שיקאגו, וזה משהו שקילבלנד תצטרך ללמוד ממנו כי בלי ג'יי אר בפתיחת הסידרה ובלי לאב בכולה היא לא יכולה להרשות לעצמה הרחקות כמו זו של ג'יאניס, אחרי עבירת פוטבול על דאנליבי.

כל החמישיה של שיקאגו קלעה בספרות כפולות כשאפילו המאמן של שיקאגו נזכר לתת לשחקניו מעט מנוחה ברבע הרביעי.

בצד השני מילוקי מסיימת את דרכה הרבה יותר מאוחר ממה שמישהו חשב כשהעונה יצאה לדרך, עם זאת במשחק שבו אף שחקן לא קלע בספרות כפולות, מתעוררות שאלות לגבי האם בהרכב הקיים תחת קיד יש לקבוצה את המשמעת כדי לעשות את השלב הבא בהתפתחות של הפרנצ'ייז בדרך לפרנצ'ייז מנצח.

סן אנטוניו ספרס 96 – לוס אנג'לס קליפרס 102

כנראה שאין מה לעשות ועל הסידרה הזאת היה כתוב משחק מספר שבע.

הקליפרס פתחו טוב יותר כשקוואי לנארד לא מצליח להיכנס למשחק, וג'יי ג'יי ראדיק נותן את הרבע הטוב ביותר שלו בסידרה, אבל ברבע השני באלינלי נכנס לשחק ושלוש שלשות שלו נתנו לספרס יתרון מבטיח.

היתרון הזה לא החזיק מעמד ועד המחצית התוצאה כבר היית השוויון. בכל הזמן הזה כריס פול היה נוכח נפקד ובלייק גריפין בעיקר עם קליעות מחצי מרחק החזיק את הקליפרס בעניינים.

שני רבעים וחצי לתוך המשחק, פול שעד אותו רגע התרכז בעיקר במסירות הנפלאות שלו נכנס לעניינים, וכשגם הוא וגם גריפין בזון מחצי מרחק וג'ורדן מאיים מבפנים הספרס לא הצליחו להשיג עצירות. בצד השני כל פעם שהיה נראה שהקליפרס מצליחים לייצר יתרון שלשה של באלינלי או מילס הייתה שם כדי להחזיר את הספרס למשחק.

דקה לתוך הרבע הרביעי גלן דיוויס נפצע ויצא על כיסא גלגלים, וקשה להאמין שהשחקן שתורם כ-13 דקות חשובות מהספסל יהיה זמין לדוק לקראת משחק מספר 7.

טורקוגלו ששיחק כמה דקות נראה לחלוטין לא בכושר, וספנסר הואוז נראה תלוש בדקות המעטות ששיחק, ולדוק יהיו לא מעט כאבי ראש לגבי רוטציית הגבוהים שלו ככל שאכן דיוויס לא יהיה כשיר, זאת לאחר שהיום גריפין שיחק 41 דקות. כריס פול שיחק 44, והקליפרס צריכים לקוות שהעייפות לא תשחק תפקיד מכריע במשחק השביעי.

ברבע הרביעי הקליפרס הובילו לאורך כל אורכו, וכשכבר היה נראה שהמשחק גמור שלשה של בלינלי החזירה את הספרס לעניינים. בצד השני הספרס עשו טעות כשעשו עבירה על קרופורד (שעשה צעדים בתנועה), במקום לעשות עבירה על בארנס אליו הלכה המסירה. רדיק קלע 2-2 מהקו, וב-4 הפרש הספרס שוב הלכו לבלינלי. הכדור יצא מהחישוק, אבל השופטים סימנו סל לאחר עוד נגיעה של שחקן הקליפרס בכדור בזמן שהוא על הצילינדר, הפעם היה זה גריפין. אלא שצפייה בצילום הוכיחה שדיאו נגע בכדור קודם לכן, הסל לא נחשב, והמכשול האחרון בדרך לניצחון של הקליפרס ומשחק 7 הוסר.

26 של גריפין עם 12 ריבאונישם 19 של ראדיק שהיו חשובות מאוד ו-19 של פול עם 15 אסיסטים הובילו את הקליפרס לניצחון. שימו לב למדדי פלוס מינוס של החמישיה של הקליפרס. בארנס: +23, גריפין +11, ג'ורדן +1, רדיק +14 פול +12. ושל הספסל: דיוויס -6, קרופורד -12 ריברס -12.

בצד השני הספרס לא קיבלו את התרומה הרגילה שלהם מאף אחד למעשה, למעט בוריס דיאו שהיה נפלא עם 17 וכמה סלים חשובים שהשאירו אותם בתמונה, ובלינלי שקלע 23 ב-22 דקות כולל 7 מ-11 מדהימות מהשלוש. דנקאן היה בינוני עם 12 ו-13 ריבאונדים, לנארד היה חלש מאוד עם 3 מ-15 מהשדה, דני גרין המשיך עם יכולת הקליעה הבינונית שלו עם 1 מ-5 ופרקר היה שקט מאוד עם 8 ומינוס 17 במדד פלוס מינוס.

כל הנתונים האלה יגרמו לשני המאמנים הרבה כאבי ראש לגבי ההרכבים והמהלכים המעניינים לקראת משחק מספר 7, יהיה מעניין.

 

וזה נכתב לפני המשחק:

ראשית הרשו לי להביע את תודתי והערכתי לאדם סילבר וקובעי הלו"ז של הליגה שדאגו לשבץ את משחק מספר 6 בין הקליפרס לספרס, AKA המשחק הכי גדול בפלייאוף עד כה ליום חמישי שהוא גם היום שאני מסקר וגם תחילת הסופ"ש של העם היהודי היושב בציון.

דבר שני, יא וואראדי איזה משחקים!

מילווקי באקס (2) שיקאגו בולס (3) (2:00, ערוץ 5)

האם תהיה לנו היסטוריה?

בשני המשחקים הראשונים, שיקאגו מנצחת ב-12 ו-9 הפרש ועל אף רינונים על כך שהקבוצה לא מרשימה, ומחמאות למילווקי הצעירה והסימפטית נראה שהסידרה מתקדמת כצפוי כשהבאקס שומרים על הבית.

במשחק מספר שלוש כבר התחלנו להרגיש שמשהו מתפתח כאן כשהבולס מנצחים רק הודות להתעלות בהארכה שנייה והבאקס שוב יוצאים מאוכזבים.

כשמילווקי לקחו את משחק מספר 4 במשחק צמוד חשבנו שטוב שהסידרה הזאת לא נגמר בסוויפ כי זה לא היה עושה צדק עם מילווקי, אבל שבזה זה יגמר. ואז מילווקי ניצחה בשיקאגו ועכשיו פתאום הרשת מלאה בספקולציות אודות האפשרות של מהפך מ-3-0 ל-4-3 לראשונה בהיסטוריה של הליגה.

וכעת, הסידרה חוזרת למילווקי.

פאו גאסול אמר אחרי המשחק ה-5 ששיקאגו לא שיחקה עם מספיק תשוקה ותחושת דחיפות, אין ספק שהם יהיו חייבים את שני הדברים האלה כדי להזיז את מילווקי מדרכם ולעבור לסידרה עם קליבלנד. לדריק רוז ושיקאגו ניתנה הזדמנות בלתי חוזרת לגאולה, כשקליבלנד פצועה וחבולה, ואטלנטה מדשדשת פתאום שיקאגו הופכת לקונטנדרית של ממש, אם היא תפספס את זה מול מילווקי זה יהיה בלתי נסלח.

מפתח למשחק הזה הוא כמובן אותו דרק רוז, שפתח נפלא את הסידרה אבל היה חלש בשני ההפסדים של שיקאגו והוא מסתמן כברומטר חשוב של הקבוצה שנהנת ממשחק פנים נפלא, אבל הרבה פחות אפשרויות בקו האחורי.

לראשונה העונה שיקאגו בריאה לחלוטין, והגעה מהירה לסידרה מול קליבלנד קריטית עבורה כי אין לדעת כמה זמן זה ימשך, על הרקע הזה, הלייאפ בסוף משחק מספר 4 הופך להיות בלתי נסלח הרבה יותר.

בצד השני מייקל קרטר וויליאמס ירצה להמשיך להוביל את קבוצתו הצעירה והמוכשרת ולעשות היסטוריה, 22 נקודות ו-9 אסיסטים על אף פציעה קלה במשחק מספר 5 עשו את העבודה, יהיה מעניין לראות אותו במשחק 6 כשהכסף כבר מתחיל להיות מונח על השולחן.

הימור: יאללה בואו נתפרע, הבאקס ב-3, אחרי הארכה.

סן אנטוניו ספרס (3) – לוס אנג'לס קליפרס (2) (04:30) ספורט לייב:

או יה או יה או יה!

מי שלא קם לראות את המשחק הזה (לפחות את המחצית השנייה לא ראוי לקרוא לעצמו אוהד NBA, הסידרה הטובה ביותר בסיבוב הראשון ואחת המהנות, הצמודות, השקולות, התזזיתיות, הבלתי צפויות שיכולות להיות (לא הייתי אומר בשנים האחרונות כי כל שנה יש לנו לפחות אחת כזאת), מגיעה למשחק מספר 6 ואולי אולי (אינשאללה) מגיעה לסיומה.

תקציר הפרקים הקודמים:

משחק מספר 1 הקליפרס מגיעים עם הרבה התלהבות למשחק הביתי הראשון של הפלייאוף בעידן סטיב באלמר ומנצחים את הספרס בקלות. משחק מספר 2, הספרס חוזרים לעניינים שורטים ופוצעים את הקליפרס האק א ג'ורדן סטייל כל הדרך לניצחון דרמטי 107-111. משחק מספר שלוש, הסידרה עוברת לסן אנטוניו, ופלשבקים לסידרה מול מיאמי בשנה שעברה מרצדים מול העיניים כסן אנטוניו מפרקת את הקליפרס ב-27 הפרש במשחק שכל כולו גרבג' טיים אחד גדול. תענוג.

משחק מספר 4 הקליפרס חוזרים לחיים בסן אנטוניו שולטים לאורך המשחק כולו ולא מאבדים את העשתונות בדקות האחרונות על אף שסן אנטוניו התקרבה. חושבים שסן אנטוניו תישבר? תחשבו שוב, שוב הספרס משתמשים בכל טריק בספר, ג'ורדן עם אחד מרגעי הקלאץ' הגרועים בהיסטוריה נוגע בכדור של גריפין מעל הטבעת, ומונע יתרון של הקליפרס 4 שניות לסיום. הספרס עוד מחטיאים זריקת עונשין אבל קוואי לוקח את הריבאונד בדרך לניצחון והחזרת הביתיות והיתרון בסידרה. ואי אפשר בלי דנקאן (rejected by duncan!) עם 21 נקודות ו-11 ריבאונדים.

ועכשיו משחק מספר 6.

אני חושב שהסיבה העיקרית שהקליפרס בכלל בסידרה הזאת כרגע היא העובדה שהספסל שלה תורם קצת יותר מהצפוי. זה היה אמור להיות החיסרון הגדול של הספרס אבל התעלות של הבן של ורגעים לא רעים של גלן בייבי דיוויס (יואי), נותנים לקבוצה אוויר בסידרה הזאת ודקות מנוחה חשובות לשחקנים הפותחים. ניהול הדקות של דוק יהיה קריטי במובן הזה.

סיבה נוספת היא החולשה של פרקר, פופ מקבל ביקורת ולטעמי בצדק, על זה שהוא לא משנה מעט את תמהיל הדקות בין פרקר שעומד על 0 מ-8 מהשלוש 6 איבודים ו-48 נקודות בלבד בסידרה (לצד 13 אסיסטים) אך משחק כפול מפטי מילס שקלע 60 כולל 13 מ-22 מהשלוש 11 מ-11 מהעונשין. יהיה מעניין לראות האם הוא ילך עם הכוכב שלו הערב, או שישנה את תמהיל הדקות.

הכוכב של הסידרה עד כה הוא בלי צל של ספק קוואי לנארד עם מעל 20 נקודות למשחק ומעל 7 ריבאונדים הספרס יצטרכו אותו בכושר שיא הערב.

המפתח הגדול ביותר בעיני הוא קליעת השלוש של הספרס שמחייבת את הקליפרס לפתוח את ההגנה, ומכניסה את הספרס לקצב. כשארבעה שחקנים של הספרס נעים מחוץ לקשת ברצף של חסימות כשהגבוהים מתגלגלים פנימה אי אפשר לעצור את זה, אתה צריך לבחור את הרעל שלך, ואם הקליעות יכנסו כמו במשחק מספר 5 לקליפרס יהיה מאוד מאוד קשה. שימו לב בהקשר הזה לבלינלי שמקבל רישיון ירי חופשי וקולע 7 מ-17 עד כה בסידרה. זה זמן טוב לדני גרין שקולע מאוד בינוני בינתיים עם 8 מ-28 להתעורר, ואולי כדאי לשלול את רישיון הירי של בוריס דיאו (1 מ-11) ופרקר (0 מ-8 כאמור).

בצד השני הקליפרס ימשכו לעשות את הקטע שלהם עם החדירות של פול והמשחק בין גבוהים של ג'ורדן וגריפין ויקוו שזה יספיק.

זה לא.

הספרס ב-5.

 

לפוסט הזה יש 585 תגובות

  1. בטח הספרס-קליפרס ישודר בערוץ לעשירים והשאלה היחידה היא האם הם יגידו גם ככה אף אחד לא אומר לנו כלום אז זה מה שנשדר או שיגידו כדי שלא יגידו כלום נשדר במקביל מילווקי-שיקגו לאנשים העניים.אני מהמר שהם ממש לא שמים על אף אחד ויהיה שידור אחד בערוץ לעשירים.
    דרך אגב אני לא אתפלא אם הם ישדרו בערוץ לעישירים בסוף את שיקגו-מילווקי

      1. אתה רואה בלי לבדוק ידעתי. על זה נאמר ברגע שאתה חושב שנמוך יותר אי אפשר לרדת הם מוכיחים לך שאפשר עוד יותר.

  2. יש פה נקודה שחשוב להדגיש, זה לא רק שיש מתאם בין ניצחון במשחק החמישי לניצחון בסדרה, מעבר לכך יש גם סיבתיות כיוון שהיתרון במס הניצחומות מקנה סיכויי הצלחה גדולים יותר (יש סבירות יותר גבוהה שהקבוצה שמובילה תנצח משחק אחד מאשר שהקבוצה שבפיגור תנצח שני משחקים, בייחוד בסדרות צמודות).
    לדאבוני אני מכין את עצמי לעובדה שכנראה הקליפרס סיימו את העונה.
    מקווה לראות את כריס פול עם טבעת יום אחד ואת ג׳ורדן קולע עונשין

    אגב, הנחמה הסטטיסטית היא שאם הקליפרס מנצחים יש נקודת מוצא חדשה ואז ההסתברויות חוזרות להיות יחסי הכוחות המקוריים בין הקבוצות

  3. מניסיון של שנות צפייה רבות במומנטומים של סדרות , תחושה קלה ששיקאגו תנצח היום את הצעירים שיקבלו קצת פיק בירכיים… אני מקווה שלא כי מאוד מהנה לראות את מילווקי אבל זאת תחושתי.

    הספרס והקליפרס וואי וואי איזו סדרה…. בתור אוהד מקווה שתיגמר הלילה… בכלל לא בטוח…

  4. הקליפרס היא אולי הקבוצה הכי כישרונית בליגה אבל מבחינת אופי הם ברמה הירודה ביותר.
    מישהו פעם ראה שחקניי כדורסל שיורקים על המיגרש? בסידרה הזאת הספקתי ליראות את בארנס וגם גריפין פשוט גועל נפש.

    1. כן,כי ההרגשה הכי גרועה שיש זה שמישהו מאכזב אותך ,בתור אחד שגדל יחד עם ערוץ הספורט משהוא קם בשנות ה-90 והרגיש שהוא ממש חלק ממנו.המהפך שבו הם הפסיקו להתייחס לצופים כצופים אלא רק כדולרים או שקלים מאכזבת אותי באופן אישי בצורה מאוד קשה.אני יגדיל ויאמר שמבחינתי זה סוג של בגידה ומי שלא אוהב לראות דרך המחשב או לחבר מחשב לטלווזיה ונכון לעכשיו האופציה היחידה שיש לו לראות משחקים היא דרך ערוץ הספורט אז כן הם יורקים לי בפרצוף.מצטער שזה מעצבן אותך שאנחנו מתעסקים בזה אבל אין לנו פלטפורמה אחרת להוציא את העצבים מהגועל נפש של הערוץ,ואני באמת מקווה שזה יחזור אליו כבומרנג(ודרך אגב ככל שיותר אתרים ידברו על זה ויערורו מודעות,יותר אנשים אולי רק אולי יתחילו לעשות מין מרד צרכנים ולהעניש אותם

    2. דבר ראשון : התבכיינות על ערוצי ספורט בישראל היא ענף ספורט בפני עצמו המוכרת ורשומה באיגודים כחוק.

      דבר שני : ערוץ הספורט זונות.

      דבר שלישי : חב'רה נורא פשוט תחברו את המחשב שלכם לפלזמה, תבקשו יפה לינק מרון, עומרי, ושאר הצדיקים, ושלום על ישראל. ותזרקו את כל הממירים של כל החברות לפח, בשביל מה יש אינטרנט ?

      דבר רביעי : סיקור מעולה

        1. הוא יהיה מוכר ב אוליפיאדת עזה 2238, הנציגים שלנו יהיו הצאצאים של ולדי ויניב… סמיילי זיפזופים.

    3. לא מדוייק. הערוץ כן חייב לנו (ולא בגלל שאנחנו ישראלים ובטוחים שכולם חייבים לנו תמיד..) אלא בגלל ששילמנו על ערוץ חמש לייב שפרסם מראש שישודרו משחקים מסוימים, גם בלו"ז באתר שלהם וגם בשקופיות ע"ג המסך, ופתאום בדקה התשעים המשחקים לא שודרו ללא שום הסבר ובמקומם קיבלנו טניס שולחן או משהו איזוטרי אחר.

      הדוגמא שעולה לי לראש היא המשחק של קליבלנד מול ממפיס שקודם בערוץ אבל לא שודר בסופו של דבר והיו משחקים נוספים כאלו.

      1. אני כבר שנים מנותק מהקופסא של יס/הוט.
        יש לי nba league pass ו – nfl league pass
        ואני יכול לצפות להנאתי בכל המשחקים ישיר או בשידור חוזר מתי שאני רוצה, וללא פרסומות. ועד יותר חשוב – ללא הפרשנים ההזויים של ערוץ הספורט.
        ביננו, אנחנו מדינה של צרכנים טיפשים שלא יודעים לעמוד על זכויותנו, ולהשתמש בכוח הקולקטיבי שיש לנו כצרכנים.
        מה שכן, אנחנו (ואני לחלוטין חלק אינטגרלי מ"אנחנו") מצטיינים בלקטר…

  5. ערוץ הספורט ועוד איך חייב ללקוחות.
    אפשר להתפלפל על עניין הציפייה התקפה בשל זליגת תכנים, אבל אני אדבר על משהו הרבה יותר בסיסי.
    ערוץ הספורט (והוט ויס) מקבל הגנה מהרגולטור שלא באמת מאפשר תחרות.
    ברגע שיחלקו רישיונות לכל מי שיעמוד בקריטריונים סבירים להפעיל ערוצי טלוויזיה ובכללם ערוצי ספורט, באמת שלא יהיה ניתן לבוא בטענות.
    ברם, אין לי שום ספק שברגע שתהיה תחרות כל אותם תכנים שזלגו יחזרו חיש מהר לערוץ הפתוח.

  6. יש באינטרנט שידורים והשנה אפילו באיכות טובה.
    צריץ לחפש, לדוגמא rojadirecta….
    מתאים גם למי שלא מחזיק טמבלויזיה בבית (אני)
    🙂

  7. לא זוכר מתי בפעם האחרונה התלהבתי כל כך ממשחק של סיבוב ראשון.
    הולך להיות גדול!

    יאללה מילווקי!!!
    סתם… יאללה ספרס! 🙂

  8. בתקווה אני אצליח לשרוד ער אחרי שבוע שישנתי בו מעט מידי (עבודה + פלייאוף זה שילוב נוראי, מזל שאין לי ילדים גם). ואז אפרסם לינק.
    אבל גם אם לא אני בטוח שרון ואחרים ימלאו את החלל.

    היום במשחק אני לגמרי בעד הקליפרס, וזה מפתיע אותי כי אני לא אוהב קבוצות בכיינות (קליפרס, גם יוסטון השנה) אני יודע שיש פה מלא אוהדי ס"א שלא יאהבו את דברי, ואני מאוד מעריך את מה שהם עשו שנה שעברה, אבל אחרי שראיתי את המשחק הקודם, אני פשוט מת שהקליפרס ינצחו אותם. הגעיל אותי ההאק הזה, וגם השיפוט שהיה מאוד לטובתם למרות שהמשחק היה בל"א, מוזר. כל זה לא אומר שהם לא ניצחו בצדק את המשחק הקודם, אותי זה פשוט עצבן.

    1. לגמרי איתך.
      עם כל חיבתי לספרס, את המשחק הקודם הם ניצחו על ביורוקרטיה.
      זה הזוי שדבר בסיסי לדחוף כדור לתוך הסל אסור, אבל עבירה על שחקן באורגון כשמבצע העבירה באלבמה זה מותר.
      אז נכון שזה החוק ועל פיו יש לשחק, אבל אם יש מגיע (ואני יודע שאין), הסדרה הולכת לגיים 7.

    2. עומר אין מצב שאצה לא רואה את סא ( ומארגן לנו לינק hd(:) תעשה כמוני ותלך לידון מוקדם. אני מוותר על שיקגו וקם ב4:30 לספארס.
      בכל מקרה הלינקים שלך הם אגדה. נהייתי מעריץ.

  9. ערוץ הספורט הם זבל מהלך… אין להם כלום להציע, כלום.
    שידורים של ליגת האלופות אפשר בקלות למצוא באינטרנט, ועם שדרים שהם לא שגיא כהן.

    אם לבת זוג שלי לא היה חשוב שיהיו כבלים בבית מזמן הייתי שוכח מהערוץ פח הזה.

  10. לכל האלו שבוכים על האק הא, יש לי שאלה נורא פשוטה :

    מה ההבדל בין זה לבין עבירה לעצירת שעון שעושה כל יריבה כשהיא בפיגור דקה או שתיים לסוף המשחק ?

    1. מגבלות הפיזיקה של מאפשרות לבן אנוש לעצור את הזמן בדרך אחרת, אבל כן מאפשרות למנוע נקודות בדרך אחרת.
      מעבר לזה שיש הבדל בין משהו שקורה בדקה האחרונה של משחק לבין משהו שקורה במשך ברבע שלם והורס את חווית הצפייה.
      לא הכל צריך לבחון בפן העקרוני (ונניח לרגע שבאופן עקרוני אין הבדל). בפרקטיקה יש הבדל וזה חשוב לא פחות.

      1. "מגדלור" לא הבנתי מה רשמת בהתחלה, וההמשך נראה כמו התחמקות, מה ספורטיבי בלנסות לגנוב משחק על ידי עצירת שעון + שליחה לקו בדיוק כמו האק הא את השחקנים שלא יודעים לקלוע עונשין ?

        1. אז בדיוק על זה עניתי. אכתוב זאת שוב במילים אחרות:
          1. לעצירת השעון לא קיימת אלטרנטיבה בעלת סיכוים סבירים, לעומת האקינג לו יש אלטרנטיבות בעלות סיכויי הצלחה סבירים.
          2. אולי בדיון העקרוני אתה צודק, אבל כשמתחשבים בנסיבות, האקינג פוגע (לפחות לי אישית ואני מאמין שלעוד הרבה אנשים) בהנאה בצורה אקוטית בהרבה מאשר עצירת שעון בדקה האחרונה. מה שאתה מוכן לסבול מחצי הדקה האחרונה של משחק זה לא מה שאתה מוכן לסבול ברבע השני.

          1. אז מה שאתה בעצם אומר זה שאין לך בעיה אם זה שקבוצות ישחקו במשך כל המשחק פייר פליי, ובסיום הקבוצה שהולכת להפסיד תחליט "זין על כל זה, אני אנסה לגנוב את המשחק בצורה לא ספורטיבית"

            מעניין, אם זה פוגע לכל כך הרבה אנשים, ובצורה כל כך חזקה , איך זה שרוב האנשים יודעים שזו הסדרה הכי מהנה, עם הכי הרבה עניין, והם קמים בשבילה ב4 בבוקר בניגוד לסדרות אחרות.

            לטעמי ההאק הא מוסיף דווקא עניין דרמתי ופסיכולוגי ואסטרטגי ומעשיר את המשחק.

            הכדורסל יילך אחורה אם הוא יבוא לקראת החסרונות של שחקנים, במקום לעודד אותם להשתפר, על מה בדיוק צריך לתת פרס לשחקן עם פחות מ50מ אחוז מהקו ? בגלל שהוא גבוה ? למה שיהנה רק מהיתרונות של להיות גבוה ?

            בנוסף קח בחשבון שברגע שאתה קובע חוק שאין האק הא, אתה מבטל גם את העבירות של סוף משחק שכאמור הם עבירות לעצירת שעון + האק הא.

            אתה יודע, העבירות האלו שנתנו למכבי ת"א הרבה אליפויות אירופה…

          2. העבירות בסוף משחק נעשות על השחקן עם הכדור, מי שזה אל יהיה. שונה לחלוטין. לגבי המשפט "מעניין, אם זה פוגע לכל כך הרבה אנשים, ובצורה כל כך חזקה , איך זה שרוב האנשים יודעים שזו הסדרה הכי מהנה" – דמגוגיה. זה כמו לומר ש"בונקר" של מוריניו לא פוגע בהנאה מהמשחק כי מאות מיליוני אנשים חזו בגמר ליגת האלופות של באיירן מינכן נגד אינטר.

        2. ועוד דבר – זריקות עונשין אמורים להיות סנקציה על ביצוע עבירה, לרבות זו שנועדה לעצור את הזמן. הרציונל שלהן אינו לנווט בין סטטיסטיקות. עיברה על שחקן בצד השני של המגרש (ביחס לכדור) זה ביורוקרטיה. ניצחון באמצעות פרצה בחוק.
          בסופו של דבר, כנראה שיותר אנשים בעולם הכדורסל מסכימים איתי מאשר איתך, כיוון שמתגברים הקולות לשינוי החוקה לעניין זה. לא שמעתי מישהו שקורא לשינוי החוק בעניין עצירת שעון המשחק.

          1. לא תמיד על השחקן עם הכדור, אבל גם אם כן, המטרה די ברורה, אם הוא מקבל את הכדור בחצי שלו, ליד הסל שלו, במאית השנייה שהכדור מוצא אליו, אז מה ההבדל ? למה לא לתת למשחק להתקיים כמו שהוא התקיים 47:30 דקות לפני כן.

            לעניין מוריניו – גמר אחד ומיוחד שמטבע הדברים כולם יצפו בו שונה מכמה סדרות במקביל שאני מרשה לעצמי להמר שהרוב המכריע יעיד שהוא נהנה יותר מהסדרה של הספרס – קליפרס. אגב אני לא רואה את עולם הכדורגל מבקש לבטל את הבונקר אם זה כל כך פוגע בהנאה של הצופים והם מעדיפים משהו יותר כיפי אז בוא נבטל את ההגנות, ואת העבירות בחצי המגרש שעוצרות מתפרצות, רק כי הרוב לא נהנה.

            למה צריך אלטרנטיבה לעצירת שעון אם ממילא מה שמפריע לך זה העצירה והפגיעה בקצב של המשחק ?

            יותר אנשים אוהבים לשמוע אייל גולן וקרן פלס, אז בוא נבטל את השימוש בהרמוניה במוסיקה… הרוב לא מעיד על איכות.

          2. זה ההבדל בין דיון תאורטי-פילוסופי במרשתת לבין דיון במשרדי הנהלת ה-NBA. שם המשחק בפרקטיקה הוא איזונים ומידתיות. כמעט כל סעיף בחוקה – מעבר למסגרת הראשית של המשחק – פועל לטובת עיקרון אחד ע"ח העיקרון האחר. העניין הוא לבחור את הדרך העדיפה בשקלול כל התועלות וכל הנזקים.
            כשאי לוקח מקבוצה כלי להתגונן צריך לבחון כמה העדר אותו כלי תפגע במשחק ובעקרונות המנחים שלו. לא לאפשר להתקרב לשחקן כדי מטר (סתם זורק דוגמא), לענ"ד, זה לא מידתי. כמו הדוגמאות שלך שהן מוקצנות.
            במשרדי הליגה צריך לקבל החלטות פרקטיות, אפילו אם זה לא מתיישב אחד לאחד עם כל אפשרות קצה שמגיב בהופס ישראל יכול להעלות על דעתו.
            אז כמובן שאתה תחשוב שהגבול עובר במקום אחד ואני אחשוב שהגבול עובר במקום אחר, אבל להציג את המציאות כאילו האפשרויות הן העדר גבול או גבול חונק, זה לא ענייני.

          3. אותה הנהלה שבגללה המשחק רך מדי, ועל כל דבר שורקים טכני/בלתי ספורטיבי, והמשחק נהיה "לכל המשפחה", זה הכיוון.

            מה היה מוקצן בדוגמאות שלי ? הן היו מבוססות על הדוגמאות שלך.

            במשחק שבו מרכז הכובד עבר מהסנטרים לגארדים,ו מה2 נק' ל3 נק', אין יותר מקום לשחקנים שלא יודעים לקלוע מהקו, וההאק הא פשוט חושף את העובדה הזו, זו אבולוציה פשוטה של משחק, שצריך לתת לה לקרות לא על ידי אכיפת יתר אלא, פשוט על ידי ניצול חסרונותיו של היריב, לדיאנדרה יש את היתרונות שהוא נהנה מהם, והוא צריך להתמודד עם חסרונותיו, ולא לקבל פרס על כשלונות. איך אפשר לקרוא לשחקן כדורסל שלקן, אם נותנים לו במתנה 2 קלות מהקו מבלי שיפריעו לו והוא קובר פחות מ 50 אחוז בסדרה ? לא ראוי במאה ה 21.

          4. אגב, "מגדלור" ,האק הא נמשך נטו הרבה פחות ממה שנראה, כמעט ואולי פחות מהעבירות של סוף שעון.

          5. כשהייתי בב"ס יסודי "שלקן" היה מי ש"שולק". הואיל ואני משתדל להימנע מגסויות, אתן לדמיון המפותח שלך להבין את המשמעות.
            בכל מקרה, נראה לי בלתי אפשרי לשלוק לג'ורדן. אולי רק ליאונרד יכול, בשל מימדי כפות ידיו.

  11. סוף סוף אוכל לראות משחקים הלילה!
    ואיזה משחקים אלה יהיו.
    מחזיק אצבעות לספרס ולמילווקי. עדיין אין לי תחושה טובה לגבי הספרס בסדרה הזאת… לא גמור בכלל.

    מערוץ הספורט התנתקתי לפני איזה 15 שנה בערך, כשפתחו את ה5+ והעבירו לשם את כל התכנים.
    הכי קשה היה להיגמל ממשחקי הליגה האנגלית בכדורגל, אחרי זה היה קל יותר להיגמל מכל השאר…
    רואה NBA במחשב (הספורט היחיד שאני עדיין רואה) וזה עושה את העבודה.
    במיוחד עם הלינקים השווים של עומר.

    1. למה להיגמל מהליגה האנגלית??אני בחיים לא שילמתי לספורט 1 ומעולם הפסקתי לראות ליגה אנגלית באיכות גבוהה באינטרנט ולא בשידורים שנתקעים כמו חרא

      1. נגמלתי לפני שהכרתי את כל עניין הקישורים במחשב (וכנראה שאז הם היו בחיתוליהם).
        עכשיו אני כבר גמול וזה הפסיק לעניין אותי אחרי כ"כ הרבה זמן בלי.

        נ.ב: אני גם עושה כבר פיפי לבד

  12. יש פה עוד עניין לגבי הספרס, במשחק מספר 5 נורא בלט לי שהם משחקים הרבה פחות "ספרסי" מבעבר, ראינו הרבה יותר אייסוליישן של קוואי אחרי שהתרגילים נתקעו מספר פעמים ברצף.

    יהיה מעניין לראות האם זאת מגמה או אירוע נקודתי, לי אישית יהיה חבל לראות את הכדורסל שלהם חוזר להיות קונבנציונלי יותר.

    1. זה לגמרי מגמה. במשחק הראשון בסדרה ספרתי לפחות 6-7 בידודים לקוואי ואפילו בוריס דיאו לקח שחקנים ללואו פוסט עם הגב.

  13. בעבר שנאתי את הספארס על כל התרגילים שלהם.
    למדתי לאהוב אותם ובכל זאת זה מבאס שככה מוכרע משחק.
    (אבל ממה שהבנתי זה החוק ואין מה לעשות חוק זה חוק ).
    אשר לעצירת פופוביץ את ג'ורדן מהקו אין לי כל בעיה עם זה.
    זה לגיטימי בריבוע (רק שגם היה לגיטימי לעשות פאוול ולא לקבל שלשה מאלן …אבל אולי פופוביץ למד את אחד הדברים היחידים שהיה צריך).

    בכל אופן היום זה מבחן גדול של ל.א יש מצב שהם יתפרקו כמו במשחק מספר 3 (גם אז הם הגיעו לאחר הפסד ביתי צמוד ומתסכל ).
    אם הם יגיעו למשחק צמוד הם כבר הוכיחו אופי …אבל תבוסה מהדהדת כמו במשחק 3 תוכיח שאין להם את זה בדי אן אי .
    אשר למילווקי …בואו נגיד שלא היא הקבוצה שציפתי שתצא מ 3-0 אבל …עדיין יש תקווה.

  14. לכל הבכיינים על "האק דא שאק" בואו נסכם שאם מבטלים את זה
    אז גם מבטלים פאולים בדקה האחרונה או כל דבר שהוא במתכוון
    כי מה שלא ספורטיבי הוא לא ספורטיבי מה יותר ומה פחות,
    מעבר לזה אני לא מבין את האמירה האומללה שהספרס ניצחו בגלל
    הסל הלא חוקי של ג'ורדן,הלא היה עוד פוזיש'ן אחד שקליפרס איבדו בו ריבאונד מפאול שלא נכנס,ובכלל מי שמגיע בבית שלא במשחק פלייאוף
    לתוצאת שוויון עד לסוף,אין לו זכות להתבכיין לא על שיפוט ולא על כלום
    הבכיינות היא נחלתם של הלוזרים וכאלה יש המון בפרט מול הספרס.

  15. בבלוג החי ציינתי שוב ושוב את תרומתו של וינס קרטר אמש. הוא היה מצויין.
    אני מאמין שהספארס מנצחת הערב. ב-82% הקבוצה שניצחה משחק 5 בחוץ ניצחה את הששי.

  16. איזה עצוב זה שגיליתי את האתר הזה רק עכשיו!

    תרומה קטנה שלי למי שמחפש שידורים באיכות גבוהה.
    באתר הספציפי הזה אני מוצא כמעט תמיד שידור באיכות גבוהה מאוד, לרוב עם השדרים האמריקאים אבל לפעמים צריך להתמודד עם שידור ברוסית.

    http://livetv.sx/en/

    בשביל לראות את השידורים באיכות הכי גבוהה חייבים להוריד שתי תוכנות ולבחור בדף השידורים את השידור בתוכנות החיצוניות.
    התוכנות הן sopcast וace media player.

    שיהיה לכם בהצלחה ושיהיה לנו לילה מרתק!
    נ.ב.
    אני עם הקליפרס היום רק כי אני חושב שמגיע לנו משחק על כל הקופה בין שתי הקבוצות האלה בסדרה המצוינת הזו

  17. תודה רבה על הסיקור המוקדם.

    שאלת הטריוויה הקלה ביותר למענה בפלייאוף השנה:
    מי השחקן שמשחק הכי הרבה דקות ממוצע במשחק עד כה בפלייאוף:
    התשובה היא כמובן ג'ימי "תיבודו שוחק אותי עד דק, באטלר.
    על באטלר אמרו זקני לודז', בעודם שותים כוס תה מתיון ששומש בפעם השישית:
    "א ווארעם אין כריין, איז זיכער אז דאס איז צוקער זיס."
    (תולעת בחזרת, בטוחה שהחיים סוכר)
    באטלר, שכבר נפצע העונה, צריך להזהר שלא לסיים כמו רוז.

    מי שמוכיח שזקני לודז' לא תמיד צודקים, הוא פופ.
    הם אמרו: "רעדן איז זילבער און שווייגן איז גאלד."
    (שתיקה שווה זהב)
    אבל הצעקות שלו על השופטים ב-20 השנים האחרונות, הרוויחו לספרס לפחות את הניצחון האחרון.

    1. אההה אהה אההה תירגע. מה אמרנו? אתה – שותק, אני – מעביר מזומנים מתחת לשולחן במפגש הופס הבא 💵💷💶💴. מה אתה מתחיל לדבר פה על באטלר… 😉

  18. אין ספק שאם גיא גודס היה למשל היה מאמן הספרס
    השופטים לא היו סופרים אותו למרות Replay review
    והיו מאשרים את הסל של ג'ורדן.

  19. בנוגע להאק-הא-דיג'יי, כמו שאמרו אתמול החברה ב TNT לקליפרס יש את ג'ורדן אבל חכו שפופוביץ' יפגוש את יוסטון וסוללת הקלעים שלה…

  20. ואני ממש לא חושב שזו בחירה צודקת. הוא עשה מספרים יפים כי הוא שיחק בקבוצה שרק הפסידה ולא הגיעה לשום מקום עם חצי סגל פצוע מה שנתן לו את ההזדמנות לעשות מה שבא לו.
    לעומת זאת מירוטיץ הצטיין ובתקופה מסויימת אפילו סחב על הגב קבוצה מנצחת עם מאמן שלא מאמין ברוקים ונתן לו את ההזדמנות רק בגלל שלא הייתה ברירה .
    מירוטיץ הוא רוקי העונה שלי בפער עצום.
    שנה שעברה נתנו לקרטר וויליאמס שהמצב שלו בנתונים מאוד לדומה לוויגינס אבל שנה שעברה לא היה אף רוקי אחר שהרשים חוץ ממנו.

  21. טוב בדקתי – מאז 1970 ( לא היה לי כח לבדוק לפני זה ) – נבחר רק רוקי אחד אירופאי לרוקי העונה וזה אכן פאו גאסול ב 2001/2
    עכשיו זה ממש לא מפתיע שמירוטיץ' לא נבחר….

  22. לכל המתנפלים על מתן בגלל ההאקינג:
    זו אכן שיטה בזויה שצריכה לעבור מן העולם, וכך כתבנו כבר מזמן כשזה עוד היה בחיתולים. אני רוצה להתייחס לזה רק מההיבט הספורטיבי: זה פשוט לא קשור למהלך המשחק ולכן לא ספורטיבי. איך זה שבכל העולם כאלה עבירות מזכות בשתי זריקות פלוס כדור מהצד? כי זו לפי ההגדרה ממש – עבירה במתכוון, ועל כן העונש עליה מוגבר. אין הדבר דומה כלל לעבירות שעוצרות את השעון בסוף משחק: ראשית, העבירה שם מתבצעת על השחקן עם הכדור, ולא על אחד שכלל לא באזור. שנית, וזה מה שחשוב, אתה לא יכול לומר בוודאות (בתור שופט) שזו עבירה במתכוון ולא ניסיון חטיפה, שהוא, על פי כל קריטריון, מהלך כדורסל לגיטימי. יתרה מזאת, במקרים שבאמת העבירה היא מכוונת ללא שום סיכוי לחטוף, אכן צריך לשרוק לעבירה במתכוון (ראיתי את וורניק עושה את זה פעם, אבל ביצים כמו שלו אין לאף שופט).
    בנוסף – מוזר לי הטיעון על פיו "יתכבד ג'ורדן וילמד לקלוע מהקו". למה לא להעניש שחקנים נמוכים שלמרות שמשלמים להם המון כסף, עדיין לא למדו לקחת ריבאונד או למסור אסיסט? הרי גם הם, אם כן, "מבזים את המשחק" או "מזלזלים בנו ובמקצוע שלהם". כל שחקן שלא טוב באספקט מסויים צריך להיענש על כך? אם הוא באמת גרוע מהעונשין, שיעשו עליו פאול ברגע שקיבל את הכדור, בתואנה של ניסיון חטיפה.
    ודבר אחרון – איך כל אותם מגיני השיטה הנלוזה הזו לא פוצים פה כשמדובר בכדורסל בינלאומי ("אירופי")? למה במשחקים של מכבי אין הסכמה שצריך לעשות האק א טיוס (או כל אחד אחר)? למה לא קם קול צעקה שצריך לשנות את החוקה הבינלאומית כדי לאפשר את השיטה הזו, שבעצם עושה צדק ומענישה את כל הגבוהים האלה חסרי הקורדינציה?
    האם יכול להיות, אולי, שהארופאים בנו לעצמם חוקת כדורסל יותר הוגנת ונכונה מחבריהם המכתירים כל שנה את "אלופת העולם" (בניגוד לאלופת הליגה)?

    לסיום – אין לבוא בטענות כלפי המשתמשים בפירצה שבחוק. צריך פשוט לסתום את הפירצה.

    ** צריך לציין שהויכוח הזה עלה כבר לפני כמה שנים באתר, ורבים (ואני ביניהם) דרשו לבטל את החוק הטיפשי הזה. אני שמח שלפחות עכשיו מסתמנת מסה קריטית לעידכונו.

  23. לגבי האק אני אישית חושב שהפתרון הוא שאם עושים עבירה על השחקן כשהוא בלי כדור, הזורק יהיה השחקן עם הכדור.

  24. אני נגד ההאק כי זה מכער את המשחק,
    אהבתי מאד את השיח בנושא כמעט כולכם צודקים למרות הניגוד
    בדעות.
    מבאס שפופ שאני מעריך צריך להשתמש בשיטה מבזה כזו,
    אלופה לא צריכה להשתמש בזה!

  25. מודע שדעתי נשמעת תמימה בנושא,
    בזמן שכולם רוצים טבעת בכל מחיר,
    הי אנחנו ערים בלילה ואוהדים משלמים לראות אתלטים רוקדים
    עם כדור כתום במשחק מופלא,
    ולא זריקות עונשין שאני יכול לראות בכל שכונה.

  26. yavor: להעניש שחקנים נמוכים שלמרות שמשלמים להם המון כסף, עדיין לא למדו לקחת ריבאונד או למסור אסיסט?
    שווה לקרוא את יבור מאד אהבתי.
    התגובות בעד ונגד ההאק והרעיונות שלכם היו ממש ברמה גבוהה.
    תודה גם לגיא המשורר של האתר ולכולכם.

  27. 34-16 לשיקגו שנראים שקוראים אחד את מישנהו בצורה טובה.
    נזכר איך גאסול החכם חינך את ביינום בלייקרס, ופורח כאן.
    הפרו בונו של גיא גרם לי לחייך.
    הבנתי שיונתן משחד אותך שתצפה בNFL.

  28. איזה כיף ! איזו התקפה – שירה, איזו הגנה – מלחמה. כיף,כיף,כיף. גיא, אולי אפילו ארשה לך לדבר 2-3 דק׳ לסיום ככה.

  29. תיבודו נראה לחוץ כמנהל בכיר בחברת טמפונים,
    קיד נראה עצוב וכמעט לחלוחית עולה פניו.
    דנאליבי צלף
    באטלר כמו טורנדו תוקף ומעופף מכל כיוון

  30. ב4 בבוקר ביום אחר יונתן נוסע לנמל חיפה ומביא
    לגיא דגים ממולאים או המעדן שגיא כתב ביופי
    ואני אסתפק בטחינה טובה לא לעורר מחאה.

  31. מותר לגיא לכתוב אם מוצא חסרונות במשחק של שיקגו,
    אך הבעיה שכנראה אין.
    לפי ה30 הפרש במחצית ואיך ששיקגו משחקים
    אתה כבר יכול לצאת לנמל חיפה ולהביא את המעדן לכולם.

    גיא העברת את זה בצורה כל כך יפה שממש בא לי
    להיות שם מהאווירה הנהדרת והמיוחדת ליד הים.
    מקווה שזה יקרה.

    1. הנמל הוא של עכו העתיקה.
      דייגי חיפה סובלים מהזיהום באיזור חוף שמן. דייגי עכו מצפינים ומול חופי נהריה דגים את הפרידות הכי יפות בארץ.

  32. אתם חוזים ונהנים. אני חוזה וכותב…
    סיימתי שני מאמרים לשבת שעוד מעט אכניס, אחד המשבצת האחרונה לקרב, והשני הקנטקי דרבי בשבת.
    זאת תהיה שבת שלא היתה מזמן גדולה כמוה, כולל כמה משחקי בייסבול גדולים.
    עכשיו אגב נערך גם הדראפט של ה-NFL אז אני במסך חצוי.

    1. 0 הפתעות. ממש קיוותי שצ'יפ קלי יפתיע את כולם ויעשה טרייד על הבחירה השנייה (מריוטה)
      קופר יהיה כוכב באוקלנד.

  33. גיא התיאור נשמע ציורי ויפייפה ושווה לבוא לעכו.

    חברה טובה ויפה הזמינה אותי ליוגה צחוק יום הצחוק הבינלאומי
    עם מנחי צחוק מכל הארץ והפעלה לקהל הרחב,
    במרכז סוזן דלל בתל אביב.
    אתה מוזמן גיא וכולכם.
    חייב להעתר אחרי שהוזמנתי רבות הפעם אבוא.
    זה ב11:00 ובטח יש מידע באינטרנט.
    הרב יהיו נשים אז כדאי גם לכל הגברים הפנויים להגיע.

    1. הסיכוי שאני אשתתף בשיעור יוגה
      דומה לסיכוי שגלן דייוויס יתחיל דיאטה מוצלחת.
      בעייה גנטית – אני גמיש בערך כמו בדיחות הקרש שלי…

  34. שי ברוך בואך. קבוצה אחת נראית כאילו הכירו רק עכשיו
    המון איבודים, ונעים מאד השחקנים והמאמן הכירו
    רק עכשיו,
    והקבוצה של יונתן נראית כאילו משחקים מלידה יחדיו.

  35. גיא זאת לא יוגה אלא פשוט עומדים וצוחקים, או יושבים וצוחקים
    אין שום התעמלות בנושא, מהפעמיים שהייתי בזה בחיי
    יש איזה מדריכה מחיפה שאם האדם העצוב בעולם
    יראה אותה צוחקת הוא יתפוצץ מצחוק,
    מייקל ג'ורדן של המצחיקים.
    זה מאד בריא וכיף גדול.
    אין צורך במאמץ.
    קרובים להוכחה מדעית שהצחוק ממש מבריא את
    התאים בגוף, יודע מלימודי ליצנות רפואית בעבר.
    חחח על דייויס השחיף.

    1. עוד יותר בעייתי.
      כנצר לשושלת של יקים, אבל הארד-קור גרמנים יקים, הגנטיקה שלי מאפשרת לי לצחוק רק – מהומור שחור, סארקאזם וציניות…

  36. בהצלחה מנחם,
    הדיבורים על אוכל ישראלי טוב מזכירים לי
    שזו חובה לעשות פה פוסטים על חומוס שקשוקה סביח
    … פשוט חובה!!!

  37. מנחם שאלה- למה כאשר כואב בביצים , התגובה האינסטינקטיבית היא לאחוז בהם? ומה הפרוש האבולוציוני לתכונה הנל

  38. נווה צדק שכונה בתל אביב גרתי שם שנתיים
    זה לא יאומן כאילו אתה בכפר בתוך ת"א
    והיה ממש מותר שם לנסוע באין כניסה גם כשהמשטרה
    צופה ולא עושה כלום בנושא. זה ידוע בעיקר לתושבים.
    היום ואז זה ממש מקום ציורי ויפייפה, ועושים שם
    סיורים בתשלום לתיירים ולישראלים.
    שווה לראות את המקום שהוא מאד אומנותי ומושקע.
    כפר בתוך עיר
    כמו הבאקס מול שיקגו היום
    כל אחת ממימד אחר

  39. אומץ רב בחשיפה שלך גיא(מאד כואב) יותר אפילו מתיבודו
    ששחק את שחקניו,
    אך אפשר גם לצפות מהצד מאחר והרחבה שם ענקית,
    ופשוט סתם לבקר מקום ארכיכרטורי ואומנתי וציורי ברמה גבוהה
    מאד.
    ובסוף תצחק
    כולם מוזמנים

      1. אני כרגע חצי מסטול… אבל זה היה ממש מצחיק. מקווה להחזיק עד הסוף, או שארדם לי כאן מול הפופוביצ׳ים…

  40. אני ממש לא בסדר בלי התמונה
    בטח לא יאמינו לי כמו שיבור הגן על ג'ורדן
    בעונשין,
    אני לא יודע לשים תמונה
    זה בטח כל כך מטופש
    כמו עם הסיכת ביטחון ששולח קבצים בעבודה.

    אם אתה בא תצלם אותי ותשים
    או תלמד אותי במשך שניה וחצי ובטח אקלוט.
    אני חייב תמונה בקרוב. ממש צודק

    1. דורון, אני המלצתי ל-"בן מהאתר הישן" את התמונה של הג'ינג'י.
      לך הייתי ממליץ על אסטבן מ-"ערי הזהב הנסתרות".
      (אני לא בטוח אם אתה זוכר, או בכלל התוכנית שודרה בתקופתך, אבל זו אחת הדמויות היותר אופטימיות)

  41. מעניין מה עדיף?
    לנצח משחק חמישי רק כדי להיפרד מהקהל הביתי באחת התבוסות הגדולות(שאני לפחות זוכר) או להפסיד בחמישי בחוץ במשחק צמוד

  42. דורון ,אתה רותם את העגל לפני הסוסים. התוצאה 3-2 והו כבר מכריז שקיבלנו את הקרב שייחלנו לו. חמור חמורותיים

  43. אם זה ממשיך כך זה יהיה המשחק הכי טוב עד עכשיו
    בפלייאוף, אני רואה 2 הגנות אבסולטויות
    ולא מבין איך פארקר הצליח לקלוע מול שמי מגינים טובים,
    גם ההתקפות טובות אך ההגנות רצחניות

    1. לא יודע, אני התחלתי לראות מאמצע הרבע השני והיה כבר 28 הפרש. מילווקי היו שבורים לגמרי. משם רק המשיך להתדרדר, לא ברור.

  44. כן הקליפרס מפספסים פה הזדמנות לפתוח פער, כרגע קשה לי להאמין שהם יכולים לנצח שם, לא מצליחים אף פעם להכניס את הסל שימשיך את המומנטום

  45. איזה רבע מפוספס של הקליפרס, היו צריכים לרדת ביתרון 6-8. חבל. הספרס עם המון איבודים אבל פול עם כמה החטאות מרגיזות של לייאפ ושלשות פנויות. הספרס שולטים בריב התקפה כי דיאנדרה היחיד שקופץ אבל כשהוא עולה לחסום אין לו חיפוי

  46. מנחם קודם תענה על מה שכתבתי לך על התגובה
    שלך על לברון שלא ידע לפרוץ לסל תגובה כל כך נחותה ומטופשת
    שלא האמנתי שאתה כתבת, (לא אמרתי שאתה טיפש
    אלא התגובה דבילית)
    בפלייאוך האחוזים יורדים גם כי ההגנות חזקות
    ואני רואה שהשחקנים משקיעים מאמץ מטורף בהגנה

  47. לרון המשיח כתבתי למעלה על המשחק הקודם
    מילווקי נראו כאילו הכירו רק אתמול, נעים מאד זה הגריק ושלום קיד,
    ושיקגו כאילו נולדו ביחד

  48. איזה בלאגן בלי פול, מדהים שאין לקליפרס רכז מחליף יש לה את נייט אבל הוא לגמרי לא נספר. קרופורד זה אנטי רכז

    1. טכנית אתה אולי צודק, אבל אני חושב שזה מוציא אותם מאיזון, תראה את האיבוד האחרון של ג'ורדן לדעתי זאת תוצאה ישירה של ההאק א

  49. יהיה זה רק צודק עם הפאולים המכוונים והשופטים שזאת הפעם האחרונה שנראה את דאקן במגרש הביתי שלו.
    שחקן עם 5 אליפויות עושה מכוונים ומבקש מהשופטים לשרוק לו.

  50. ההאק הזה פשוט מגעיל, זה כמו הפסקה באמצע המשחק, לא רק את הקבוצות זה מוציא מהקצב, גם את השידור.
    חוץ מזה הקליפרס עושים טעויות מנטליות, אני קורס לישון בסוף הרבע, וכנראה אקום לנצחון של הספרס

  51. לעומר והאחרים הטוענים שזה משחק טוב: התואר רפי הבנה הוא קומפלימנט עבורכם. לא רק שאתם לא מבינים, אלא גם חוש אין לכם

  52. קאווי בינתיים במשחק הכי רגוע שלו אבל בלינלי חיפה עליו בחצי הזה.
    פעם זה מילס, פעם דיאו, פעם בלינלי, מאנו, תמיד יהיה אחד או שניים מהספסל שיתעלה אצל הספרס

  53. ריברס צריך לצאת סופר מעודד, גם הראו אופי ולא נשברו להפרש 15 שכבר היה באוויר וגם במחצית שפול חלש וגריפין בינוני הם בשוויון

  54. ההאק-א-די.ג'יי היה טעות, הוציא את הספרס מהקצב. כבר משחק שני רצוף שזה קורה- הספרס מובילים בעשר, שולטים במשחק ואז שולחים את ג'ורדן לקו ומפסיקים לקלוע.

  55. כמו שהאשך אמר לפניי פופ עצר את הבריחה של הספארס והחזיר את הקליפרס למשחק כשהוא שם את ג'ורדן על הקו.

  56. 2 דברים לגבי ההקינג:
    1. הוא החל שהספרס היו ביתרון 9 ונגמר בשוויון – טעות של פופ.
    2. מדוע לא עושים זאת בכל עבירה מתפרצת? למה אם פול וגריפין רצים מול שחקן אחד לא עושים עבירה על ג'ורדן בצד השני?

  57. אם הקליפרס יורדים למחצית בשיוויון אחרי שפול עם 4 נקודות ו-0/7 מהשדה וגריפין עם 6 ו-3/8 אז מצבם טוב מאד

  58. מעניין לכמה משחקים ירחיקו את הגריק פריק,
    בכל מקרה, עפ יכולות התיקול שלו, אני בטוח שיש לא מעט קבוצות ב-NFL שיחתימו אותו במקום.

  59. סטטיסטיקו שעוד יתיישרו במחצי השנייה: הספרס עם 60% מהקו, הקליפרס עם 11% מהשלוש.
    יתרון גדול לקליפרס בחסימות (זה לא הולך להשתנות)

  60. כדי לעודד את הספרס החלטתי היום לסרוג אפודה כי זה מה שאוהד ספרס אמיתי חייב לעשות. שום דבר לא מאיית "אוהד אמיתי" כמו זה. אולי אם אסרוג קרסולית.

  61. לאורך כל הסדרה נראה שהספרס נותנים לגריפין בכוונה לזרוק פתוח מהמיד ריינג', מישהו יכול להסיבר לי את ההגיון ? הוא קולע משמם באחוז מצוין

  62. פופ לא הגיע לסדרה, עוצר מומנטומים של הקבוצה שלו עם האקים מטופשים (ואל תמכרו לי את הסיפור הזה ששווה לו לדרדר יתרון כדי להוריד את גורדן לספסל) אבל מאפשר מומנטום נגדי בלי לעצור אותו בשום דרך. ומה הקטע עם האופנס הקבועים שהוא נותן לגריפין מחצי מרחק כל הסדרה? הם נכנסים לו באחוזים יותר מידי טובים.

  63. הם ממש תיסכלו את גריפין בחצי הראשון. נראה שהתכוננו אליו במיוחד.
    דוק עשה התאמות במחצית ובלייק הרבה יותר דינמי ולא נראה תקוע כמו קודם. נדמה שזה עובד להם

  64. אין, חייבים להוסיף עוד קשת ל 4 נקודות שנה הבאה ולהשאיר את האק הא על כנו.

      1. אבל זה בטוח קשור לחייזרים, אלביס, והאמא הערבייה של שמעון פרס.

  65. דבר אחד בטוח –

    אם יהיה משחק 7 הספרס יפתחו את הקליפרס עם משחק מושלם.
    (המכונה תתקתק, הניסיון ידבר, השלשות של גרין יכנסו וקוואי יחזור לעצמו אחירי משחק כזה נוראי. והקליפרס יקרסו תחת הלחץ).

  66. מצחיק כמה השופטים לא סופרים את דוק ריברס עם הקול באס שלו.

  67. ככה בקצרה, מה היה במשחק של שיקגו ?, נשמע כאילו היה משהו מעניין.

    1. כמו שהסברתי לעגל,
      דאנליבי נזכר שהוא פעם ידע לשחק כדורסל, קלע ברבע הראשון בערך 1000 שלשות רצופות, ומילווקי פשוט נשברו.
      יותר נכון התנפצו לאלפי רסיסים.

  68. פול החזיק את הקליפרס ברבע ענק שלו אבל הספסל של הקליפרס זה פשוט דבר שלא ייאמן, מחרבים את המשחק. בייבי עושה המון שטויות, קרופורד כנל, הבן של עוד לא הבין שאין לו את זה. כמה מסובך לארגן ספסל ב15 מיליון?!

  69. אשך, אתה כוסס ציפורני הידיים ומקליד עם בהונות הרגליים? (תכלס רציתי לשאול את זה עוד לפני שהגבת). ואם כבר מתכתבים, אולי תלמד את ספליטר טריק חדש ביולי אוגוסט הקרוב? מיד ג'אמפר, משהו מלבד נגרות ופחחות? (טוב, היה שם ריבאונד התקפה שהפך לא בכוונה לאסיסט ובכל זאת….), ועכשיו קליף פול התעורר, סיוט, זה כבר לא לגילי. והבידוד לג'ינובילי שעוד לא נגע בכדור\קם בכלל? פרייסלס. דרך אגב, מי מוכר בשווארמייה שלו באיסטנבול בזמן שטורקוגלו מנסה לעקוב אחרי מה שקורה עם הצעירים האלה והמשחק שלהם עם הכדור הכתום?

  70. הבי בייבי דיוויס הזה הוא האח התאום של סופו. תופס הרבה נפח ברחבה .
    ההבדל הוא שבייבי יכול לשחק יותר מ-5 דקות ברצף

  71. התחלתי שיכור עם שלושה ברמניות היליה, 2 התעלמו ממני קליל, השלישית נתנה לי את הספר טלפון שלה, אך הייתי כל כך מסטול שרק עכשיו שבדקתי את המספר שהיא הביאה לי הוא נראה כך : 0522222222 – נטע

  72. יהיו עוד שתי ריצות קטנןת של הספרס, נראה עם הקרחלפס יעמדו בזה

    1. כי לא שומרים עליו, פופ החליט לתת לו כל הסדרה לזרוק חופשי. אחת הטעויות המוזרות ביותר בקריירה של הפופ

  73. הספרס יביסו במשחק הבא.
    הם כ"כ גרועים היום שהתפוצצות במשחק האחרון מתבקשת.
    אני אפילו אלך על הימור פרוע ואהמר שספליטר יטביע ומאנו יפגע בטבעת.

  74. ראינו הדגמה למה פופ לןא לקח פסק זמן אחרי השלשה של ריי אלן במשחק 6 מול מיאמי, כשאתה נותן למשחק לרוץ להגנה יותר קשה להתארגן ויש יותר סיכוי להפתיע

    1. גם ריברס השאיר את ג'ורדן הרבה יותר מדיי זמן על הספסל ברביעי.
      ובאופן כללי עשה החלטות די איומות.
      פופ אשם שעלה למגרש בסוף עם פארקר ולאונרד שהיו חושך כל המשחק. אולי רצה לשדר שהוא מאמין בהם…

  75. משחק הבא זה פיפטי-פיפטי.
    משחק הבא לנארד ישחק כמו שצריך דאנקן יחזור לעצמו ופופ יחזור להיות פופ ואז זה היתרון של הספארס מול היתרון של הקליפרס בגזרת הקהל.

    אם דייויס לא משחק משחק הבא לקליפרס יהיה מאוד קשה בלי מחליף נורמלי לשחקני הפנים.

    1. בהצלחה 052-222222 – נטע, תמסור לה ד"ש ושאני מצטער שלא השארתי לה טיפ…

  76. ראיתם את הבעל של הקליפרס? ביליונר. היה מנכ"ל מיקרוסופט. הוא בוכה כילד וממש ללא מעצורים. הבנאדם דפוק טוטאלית.

    1. למה דפוק? ההפך! זה מראה על אנושיות! למרות כל הכסף ולמרות הכל עדיין חשובה לו מאוד הקבוצה שלו – זה מראה שהוא לא רובוט לדעתי.

      1. הוא רובוט רגיש, בינה מלאכותית עם אינטלגנציה רגשית זה הכי גזעי היום באופנה של הרובוטיקה.

  77. עומר, אתה ישן כעת אבל שוקראן על הלינק המטורף. אשך, אני לא מבסוט בכלל, משהו חורק מאוד בספרס (חוץ ממפרק הירך של ג'ינובילי והשיניים התותבות של דנקן). אולי אלצהיימר. או שלבקת חוגרת. אבל היי… מישהו שם לבלינלי קוקאין בפסטה!

    1. הם חורקים כל השנה. זה טבעי, כמה הם כבר יכולים למשוך במתכונת הזאת?

      עדיין, ההימור שלי הוא שבמשחק הבא דני גרין מתפוצץ עם 7 שלשות והספרס יביסו.
      גרין הוא מסוג השחקנים שצריכים לרדת הכי נמוך שאפשר כדי לעלות.
      והלילה הוא עשה את זה.
      גם קוואי צריך לעלות כמו פנתר אחרי כזה משחק מעפן, דיאו ובלינלי כבר שם ודאנקן ופארקר תמיד בסביבה.
      (ואף מילה על ג'ינובילי)

      ורוב הסיכויים שהלחץ ימעך את האשך הטמיר של שחקני הקליפרס מהצד השני

  78. יונתן, ראית את הניחוס שהדבקתי לספרס בסוף הרבע השלישי?
    (קבעתי נחרצות שהסיפור של הקליפרס גמור)
    אני ממש גאה בעצמי!

    1. היא בטח ישנה, הייתה לה משמרת לילה ארוכה עם מופרעים, תנסה בצהריים.

  79. באסה 1 נרדמתי ולא קמתי
    באסה 2 התוצאה .
    הנחמה משחק 7 לפנתאון .
    נראה לי שבעוד שנים ייזכרו את משחק 7 הזה יותר מקרב האגרוף המפוצץ באותה השעה בערך.

    1. אם כל החיבה שלי למשחקי 7 ולספרס, אין סיכוי בעולם, זה קרב של פעם ב… ולאחריו אפלת הלילה הגדול תרד על טקס הקבורה של עולם האגרוף, ונקום לבוקר של ערפל ריקני…

  80. אני לא הייתי בונה על דני גרין הוא נראה כאילו הנחש בואה שלו חנק אותו ואף אחד לא סיפר לו שהוא מת. יאללה ג'נובילי, יו דה מאן!!!!!!!!!!!

  81. משחק 7- יא-אללה. קרב האיגרוף האמיתי בשבת.

    עד כמה שאני בעד הדורבנות, במשחק הזה הגיע להם להפסיד- לנארד היה על הפנים, גרין היה על הפנים, פארקר היה על הפנים וספליטר וג'ינובילי היו ספליטר וג'ינובילי.

    פופ חייב לזנוח את ההאק-א כשהוא ביתרון. בגמר האחרון הוא טחן את מיאמי בכמה דקות של התפוצצות ומשום מה בסדרה הזו, דווקא כשהוא ביתרון סביר, הוא חוזר לפאולים המכוונים ועוצר את המומנטום.

    בנוסף, נראה שעדיף להחזיר את ביינס לרוטציה ולתת לספליטר לחלק מגבות. הוא לא מסוגל להתמודד עם דיאנדרה, ולא מסוגל לקלוע עונשין.

    הקליפרס- אחלה חמישיה, פול וגריפין פשוט בלתי ניתנים לעצירה. גם רדיק תותח. דיאנדרה משתפר בעונשין!

    גיים 7 היר ווי קאם.

    1. יש סטטיסטיקה של כמה גגות שחקן חוטף?
      אם כן, אז ספליטר נמצא בצמרת הגבוהה בקטגוריה הזאת. פשוט מביך.
      אגב, לא הייתי מזלזל במאנו. הוא מסוגל לנצח את המשחק הבא.

      1. הוא מקבל חצי בלוק במשחק העונה. (חוסמים לו זריקה אחת בשני משחקים בממוצע בעונה הסדירה).
        בפלייאוף (בסדרה מול הקליפרס) זה עלה ל1.2.
        מעניין לברר את זה ביחס למספר הזריקות.
        אגב, רחוק מקזינס בעונה הרגילה עם 1.8 שמוביל את הרשימה.

  82. דור, תודה על הפריוויו והסיקור המעולים!
    האמת? ההימורים שלך היו לגמרי הגיוניים.
    די הרבה האמינו שמילווקי מסוגלת לכפות משחק שביעי. חבל שאין לי פורטרט של עצמי מהרגע שהתעוררתי וראיתי את התוצאה: 81-38… לא יומן כי יסופר. ברור שהליג-פאס לא טועה אבל ליתר ביטחון נכנסתי ל – NBA.COM לוודא שזה אמיתי…

    לגבי הספרס-קליפרס, נראה לי שלמעט בודדים(כמו P למשל) אף אחד לא חשב שהספרס יפספסו הזדמנות לגמור את הסיפור בבית. הספרס נתנו הופעה מאכזבת ברמות קשות. בכלל, השנה קשה להם לשמור על יציבות ולצד משחקים טובים יש להם נפילות לא מוסברות(הפסד לניקס? באמת?). ככה קשה לקחת(עוד) אליפות…
    זה הזמן של הקליפרס להמשיך קדימה. השאלה איזה ספרס תתייצב מולם ב-GAME SEVEN
    נראה לי שהספרס תהיה טובה במשחק הזה – הם לא יכולים להרשות לעצמם עוד הופעה כמו היום – אבל פול וגריפין כן ישלימו את קפיצת המדרגה המנטלית באופן סופי ויעלו לשלב הבא. המשחק היום בהחלט מהווה הוכחה שהם מסוגלים לזה. אפילו DJ היה קרוב ל-50% מהקו…

    מה שאמרת על המשחק הלילה מקבל משנה תוקף למשחק הבא: "מי שלא קם לראות את המשחק הזה (לפחות את המחצית השנייה) לא ראוי לקרוא לעצמו אוהד NBA"

    לא יכול לחכות

    1. לפי וואלה: "מילווקי היא הקבוצה השנייה בלבד בשעון ה-24 שסיימה ללא אף קלע בספרות כפולות במשחק פלייאוף או עונה רגילה."

      1. לפי ה- Elias Sports Bureau:
        It was the first NBA playoff game in which no player from one team reached double-figures in points

        אני פחות מאמין לוואלה, אבל אבדוק ב- basketball reference

    1. תראה איזה יופי זה הקפיטליזם החזירי – אתה קורא לערוץ 5 ערוץ של העניים בעוד שהוא ערוץ של עשירים פלוס, ו-5 פלוס לייב (או איך שקוראים לזה) הוא של עשירים בריבוע. מה שיפה בשיטה כשאתה בתוכה הוא שתמיד יש דרגה אחת מעליך שאתה שואף אליה, תוך שאתה שוכח את אלה שמתחתיך. לעניים אין ערוץ 5.

  83. לפני המשחק מילווקי החזיקו בשיא של נצחון בפער הגדול ביותר במשחק האחרון בסדרת פלייאוף (50 הפרש בנצחון 1-4 על הווריארס בשנת 1971)
    והלילה הם אבדו את השיא לטובת הבולס עם הפסד ב-54 הפרש.

  84. הספארס לא רעבים מספיק ויכול להיות שגם אם הם רוצים עכשיו זה לא מספיק.
    -איפה פארקר כל הסדרה?
    -איפה גרין כל הסדרה? הוא אכזבה ענקית מבחינתי, בנו עליו שיהיה בורג מרכזי בעתיד עם לנארד. בזמן שלנארד כבר שם גרין מאוד רחוק.
    -איפה דאנקן נעלם משחקים שלמים? המשחק של הספארס בצבע לא קיים, ג'ורדן מטיל אימה בצבע ואף אחד לא מנסה אפילו לחדור מפחד לא לקבל גג.

    הקליפרס באופן ברור רעבים יותר, את זה אפשר לראות.
    את המשחקים שהם היו חייבים לנצח – משחק 4 ומשחק 6 הם ניצחו.

    אני רק לא מבין מבין למה לנארד לא שמר על פול כל המשחק.
    ככה לא מנצחים סדרה.

    שוב, המחמאה הכי גדולה שאפשר לתת לספארס היא שאף אחד לא יודע איך יגמר משחק 7 ואפילו לומר שיש לה יתרון קל. אני מסכים עם זה, אבל חסר רעב ולהרבה שחקנים היכולת ברצפה.

  85. וזה צדק פואטי משהו שההאק-ה-ג'ורדן דפק לס"א את הפער ברבע השני! פער שהם יצרו בזכות משחק טוב יותר והנעת כדור שהביאה לשלשות טובות (חוץ מאחת מוגזמת של האיטלקי).

  86. כמה פסיכית סדרה אחת יכולה להיות??
    אם הקליפרס מפסידים את המשחק האחרון אז זה כבר מוגזם – זה אומר ש3/4 משחקי בית הם הפסידו!!
    מצד שני, מי חשב שהספרס יפסידו הלילה בבית??

    סימן מעודד עבור הקליפרס הוא שהם תפסו יום רע מה-3. סימן פחות מעודד – ג׳ורדן היה סבבה מהקו..משחק הבא כנראה שההאק יעבוד טוב יותר.

    ומה תגידו על בלינלי? זה היה מפחיד היום שהוא תפס.. במחצית השנייה לא עזר לשומר שלו – תמיד הוא הצליח לברוח ולקבל את הכדור לזריקה.. מדהים.

    סדרה פשוט פסיכית, ועצוב שאחת מ2 הקבוצות האלה לא תתקדם יותר בפלייאוף הזה.

  87. ואני מקווה בשביל יוסטון שהספרס יעלו.
    לא רק שהמצ'אפ של הקליפרס קשה יותר אלא שכבר 20 שנה לא ראינו סדרת פלייאוף בין שתי הקבוצות הטקסניות. איזה יופי זה יהיה ליוסטון להדיח את שתי הטקסניות בזו אחר זו ולתפוס את כתר המדינה שוב.
    הספרס כל כך לא יציבים והמשחק תלוי רק בהם אם ישחקו את הכדורסל המושלם שלהם או את האנטי כדורסל שלהם

כתיבת תגובה

סגירת תפריט