פריוויו+ סיקור יום שני הלא רע/ רון טחן ויונתן שגב

הסיקור של יונתן

שני משחקים היו עד עתה ב-NBA – הנטס ניצחו את ההוקס בהארכה כפולה ו…משחק נוסף יערך ב-5:30, כפי שקראתם/תוכלו לקרוא בפריוויו של רון שנמצא למטה.

אז בואו נתחיל:

ברוקלין נטס (8) 120 – אטלנטה הוקס (1) 115 OT – מצב הסדרה 2-2

איך ניצחו: יום טוב מאוד מהשלוש לברוקלין – 14 שלשות ב-45% לחבורה של הולינס. איבודים – 10 של הנטס (שהיו חלשים בריבאונד) לעומת 18 של אטלנטה מהם ברוקלין עצו 26 נק'. כמובן מעל הכל – הופעה נהדרת של דרון וויליאמס – אז כתשובה לתמונה של רון טחן בפריוויו – מצאתי אותו בבארקלי סנטר (האולם הביתי של הנטס) שוחט את ההוקס. יש פרס כספי?

מתי ניצחו: אגיד את זה ככה – לאורך רוב המשחק הם פיגרו. הם נכנסו לרבע האחרון בפיגור 82-74, אחרי רבע שני לא טוב מבחינתם של 27-20. כבר בתחילת הרבע המכירע הם רצו 11-3 כדי לקבוע שיוויון. ריצה נוספת של 9-0 ברבע (בעיקר בזכות מתח שלשות של דרון וויליאמס ברבע) כבר נתנה להם יתרון 6, אבל ההוקס צימקו והארכה הייתה בלתי נמנעת.

בהארכה – הם הביסו את אטלנטה 9-2 בשתי הדקות האחרונות מה שנתן להם ניצחון ביתי חשוב מאוד.

מי ניצח: דרון וויליאמס עם 35 נק' (7 שלשות) ו-7 אס'. ברוק לופז שהוסיף 26 נק' ו-10 קרשים. גם ג'ו ג'ונסון (17), אלן אנדרסון (11) וטד יאנג (10 ו-7 ריב').

מי ניסה אבל לא הספיק: טיג (11 אס') וקרול (9 ריב') קלעו 20 כ"א. 17 היו להורפורד עם 7 ריב' ומילסאפ (16 נק' ו-11 ריב') וקורבר (כמו מילסאפ מינוס ריבאונד אחד) הוסיפו דאבל דאבלים. 10 היו לשרודר.

 

שיקאגו בולס (3) 88 – מילווקי באקס (6) 94 -מצב הסדרה 3-2 לבולס

איך ניצחו: בעזרת אחוזים עדיפים בהרבה מכל הטווחים – 42 לעומת 34 מהשדה, 37 לעומת 18 מהשלוש ו-100 (!) מהעונשין לעומת 75. הם הצליחו לא לפגר בהרבה בריבאונד ההתקפה ובאיבודים ( – 4 בכל אחת מהקטגוריות) ואם אחוזי הקליעה האלה, הניצחון הובטח.

מתי ניצחו: ריצת 9-0 בסוף הרבע הראשון ותחילת השני השאירה אותם במשחק. ריצת 12-4 ברבע השלישי נתנה להם כבר יתרון שנושק לדו ספרתי (בין 6-9 היה ההבדל הכי נפוץ), עליו הם הצליחו לשמור בצורה מעוררת כבוד כנגד הקהל הביתי הרועש והחם בעיר הרוחות.

מי ניצח: מייקל קארטר וויליאמס עם הופעה נהדרת (22 נק', 8 ריב', 9 אס') קריס מידלטון עם 21, ג'יאניס עם 11 וגם פאצ'וליה (9 נק' 10 ריב') וג'ון הנסון (8 נק' 14 ריב' – ב-22 דק!)

מי ניסה אבל לא הספיק: גאסול עם 25 ו-10 ריב', נואה עם 10 נק' ו-13 ריב' וגם גיבסון עם 12. רוז ובאטלר? לראשון היו 13 נק', 0 מ-7 מהשלוש ו-6 איב'. לשני היו אמנם 20 נק', 10 ריב', 6 אס' ו-4 חט', אבל מה זה שווה עם אתה קולע ב-5 מ-21. רוז, אגב קלע ב-5 מ-20.

 

 

 

דרון הלילה נגד ההוקס. הצטיין.

 

 


 הפריוויו של רון

הפלייאוף ממשיך להתחמם, ולאחר ששלוש קבוצות כבר העפילו לשלב הבא, היום ינסו להצטרף אליהן שיקגו וממפיס, שרחוקות ניצחון אחד מחצי הגמר האזורי.

שנתחיל?

 

ברוקלין נטס {8} – אטלנטה הוקס {1} (1-2 לאטלנטה) 2:00

עד כה, הסדרה בין המדורגת ראשונה לשמינית במזרח שקולה ביותר, ואלמלא יכולת מבישה של שחקן הNBA לשעבר דרון וויליאמס, ייתכן וברוקלין כבר הייתה ביתרון.

וויליאמס תורם עד כה 6 נק', 7 ריב' ו 5.3 אס' למשחק, ועושה זאת ב 29% מהשדה. כן, גם אני מתקשה להאמין שמדובר ברכז על לשעבר…
לשמחתם של אוהדי ברוקלין שעוד טורחים להגיע למשחק (חצי אולם ריק במשחק הקודם) ושרקו לו בוז בטקס הצגת השחקנים, היום הוא בספק למשחק, מה שאומר שגם אם ישחק, כמות הדקות שלו תוגבל.

מה יהיה?

ביכולתו הנוכחית של ברוק לופז, הנטס יכולים להסתדר. לופז (שעלול לפנות לשוק השחקנים החופשי בקיץ הקרוב) ממשיך את כושר השיא בקריירה שלו (לקראת סוף העונה הרגילה זכה פעמיים ברציפות בתואר שחקן השבוע במזרח), וכרגע הוא השחקן הטוב בסדרה. הוא קולע כמעט 20 נק' למשחק (19.7), עושה זאת באחוזים טובים (52.5%), ובניגוד למוניטין (המוצדק), הוא ממשיך להילחם על כדורים חוזרים ומוריד לא פחות מ11.3 ריב' למשחק מול הורפורד ומילסאפ הקשוחים. יחד עם ג'ו ג'ונסון שנחוש לנקום בקבוצתו לשעבר ותורם 17.3 נק' ו 8.3 ריב', ברוקלין לא נותנת לאטלנטה לברוח, ומנצלת את הכושר הבינוני בו הגיעה מוליכת המזרח לפלייאוף.

אטלנטה מצידה, ממש לא מזכירה את הקבוצה הנהדרת מהעונה הרגילה, ונשאלת השאלה, האם קבוצת סניף מזרח של סן אנטוניו הגיעה לשיאה מוקדם מדי?

אטלנטה חייבת להתעורר. היא עבדה כל כך קשה במשך העונה, יש לה את יתרון הביתיות עד לגמר ה NBA לפחות, וככה היא נראית?  ההתקפה תקועה, הנעת הכדור המפורסמת של הקבוצה לא באה לידי ביטוי בפלייאוף, ואם הקבוצה בונה על שלשות של פול מילסאפ ויכולת אישית של ג'ף טיג, היא אולי תעבור את ברוקלין, אבל לא את וושינגטון הממתינה לה בחצי גמר המזרח.

עוד שני ניצחונות, זה הכל Coach

היום תהיה לחניכיו של מאמן העונה מייק בודנהולצר לחזור ולשחק כדורסל כפי שהם יודעים. ברוקלין אמנם קבוצה עמוקה, אך היא ממש לא יציבה. עם זאת, אני חושב שההוקס עדיין קצת חלודים, ושברוקלין תצליח להפתיע  פעם נוספת ולאזן את הסדרה.

 

שיקגו {3} – מילווקי {6} (1-3 לשיקגו בסדרה) 3:00

תכל'ס? מילווקי עשתה את שלה בעצם ההגעה לפלייאוף, וניצחון הפלייאוף הראשון מזה 5 שנים עם הבאזר הודות לג'ארד בייליס (ודרק רוז) היה הדובדבן שבסלט היווני של ג'יאניס אנטטוקומפו.

אם לא תאכלו סלט – יבוא סופו

הקבוצה בטח כבר מחכה לעונה הבאה בה ישוב מפציעה ג'בארי פארקר, שישלים שלישייה צעירה ארוכה ומוכשרת עם MCW והגריק פריק (ויאפשר לבאקס לא להתפרע עם הצעת חוזה לקריס מילדטון היעיל).
היום היא תגיע לאולמה הרועש של הבולס, שחזו אמש ביריבם השנוא לברון ג'יימס וקבוצתו קליבלנד מאבדים שחקן מפתח עקב פציעה (קווין לאב ייעדר לשבועיים לפחות), ושחקן חמישייה אחר מורחק (ג'יי אר סמית') לאחר עבירה לא ספורטיבית.

לשיקגו, שסבלה כזכור בעצמה מאינספור פציעות של דרק רוז, יש הזדמנות נהדרת לנצל סגל חסר של קליבלנד כדי לנצח בחוץ ולהעביר את יתרון הביתיות לשיקגו. כדי לעשות זאת, היא לא תרצה לבזבז זמן בסדרה מול הבאקס (ולהסתכן בפציעות משלה), ובוודאי תפנה היום פעם אחר פעם לג'ימי באטלר האמין, שתורם עד כה לא פחות מ 28.3 נק' למשחק בסדרה.

ג'ימי באטלר ברגע אמוציונאלי לאחר עוד שיא קריירה. מרגש.

הבולס פייבוריטית ברורה , ולאחר משחק לא טוב שלו, היום רוז יפצה את הקבוצה לעיני הקהל הביתי, בדרך למלחמה נגד קליבלנד בסיבוב הבא.

 

פורטלנד {4} – ממפיס {5} (ממפיס מובילה 0-3 בסדרה) 5:30

אף קבוצה לא חזרה מפיגור 3-0 בסדרה, ומצטער אוהדי פורטלנד, אבל קבוצתכם לא תהיה הראשונה. ממפיס היא קבוצה טובה וחזקה יותר, ובנוסף, מהווה מצ' אפ פשוט רע לטרייל בלייזרס, וניצחה בכל שבעת מפגשיהן העונה.

גולדן סטייט כבר מחכה לדובים בחצי גמר המערב, אך כל עוד מייק קונלי הנהדר (שיעבור ניתוח קטן היום לאחר המרפק שחטף במשחק הקודם) לא כשיר, אין לממפיס מה למהר, בטח כשמחליפו הראשון בנו אודריך ישחק היום כשגם הוא חבול (קרסול), וכן, גם בגלל שמחליפו הראשון הוא בנו אודריך…

יש לי הרגשה שממפיס לא תקרע את עצמה היום, ותאפשר לוינס קארטר ולשאר המחליפים להתחמם ולצבור דקות משחק לקראת חצי הגמר.
מכאן, שלפורטלנד תינתן היום הזדמנות מקצועית נוספת להוכיח לכוכב הקבוצה למרקוס אלדריג', שמקומו עימם.
הכוכב המסיים חוזה, שוקל את עתידו בקבוצה בה הוא משמש כציר המרכזי מספר שנים, ואמור להיות אחד השחקנים המבוקשים ביותר בקיץ הקרוב. הדרך בה פורטלנד הובסה במשחקים 1 2 ונשברה בסיום המשחק האחרון בוודאי לו נתנה לארגון נקודות זכות. בקיץ הקרוב הוא יחליף קידומת (יהיה בן 30), ואחרי 9 שנים, ייתכן מאוד והיום יערוך את משחקו האחרון כשחקן פורטלנד באולם הביתי.

זהו?

אם זהו משחקו האחרון באורגון, וגם אם לא, היום הוא יוכל לחייך קצת, כי פורטלנד תנצל את חסרונו של קונלי כדי לנצח בפעם הראשונה (והאחרונה) בסדרה.

לפוסט הזה יש 164 תגובות

    1. כמו בעונה שעברה (למי שזוכר), גם הקיץ אני מתכנן סדרת מאמרים על השחקנים החופשיים הגדולים בקיץ. על למרקוס עדיין מוקדם מדי לכתוב.
      זה לא תלוי רק בו. אם דאנקן נשאר (ולדעתי הוא נשאר), קשה לי מאוד להאמין שזה ייצא לפועל.
      זה יהיה קיץ מסובך כי כולם יודעים שבקיץ 2016 ייכנסו חוזי השידור החדשים לתוקף, ואיתם תעלה תקרת השכר.

  1. אני לא מבין מה תחושת האבלות מהפציעה של קווין לאב…
    מבחינת מאצ'אפ, קליבלנד שווה אם לא חזקה יותר מהבולס.
    נואה לא פקטור, גאסול רך מדיי, טריסטן טומפסון לוקח את גיבסון, שאמפרט יכול להתמודד עם באטלר, אירווינג מהיר מספיק כדי לעצור את רוז, ועוד לא דיברנו על לברון…
    שיקגו לא חזקה מספיק… רק לחשוב על קבוצה שיודעת לנצל את האיבודים של שיקגו (בשונה מהבאקס), לשיקגו יהיה קשה לקחת את הסידרה הזו אפילו כשלאב חסר…

    1. נואה עדיין פקטור, גאסול בעונת שיא מזה כמה שנים, טאג גיבסון יכול להיות 4 פותח בהרבה קבוצות, טומפסון לא, באטלר זה השחקן שפינטזו ששאמפרט יהיה בעונת הרוקי שלו בניקס (ואני מדבר מבחינה הגנתית,מבחינה התקפית באטלר זה משהו מדהים), רוז עדיין יותר חזק וגדול מקיירי, ויש לבולס חבר'ה כמו מירוטיץ' סנל וברוקס על הספסל שיכולים להתפוצץ ביום נתון.

      לברון באמת בליגה אחרת, אבל אלא אם כן קיירי יקלע בסביבות ה 25 למשחק, הוא לא יספיק לבד.
      עם או בלי לאב, זו היא ה-סדרה במזרח, וכרגע, בלעדיו, הבולס פייבוריטים.

      1. איזה בנין ?
        לברון מאמן רוקי בעונתו הראשונה כמאמן …
        \ועוזר המאמן החביב מאד עלי שהגיע היישר ממגרשה של מכבי הר הכרמל ברחוב האסיף בחיפה ליד תיכון עירוני ה עדיין לא משפיע מספיק .
        הדרך היחידה של קליבלנד לנצח בסידרה הזו היא אם קנדריק פרקינס יעשה שיעורי בית יקרא את כל כתבות האיגרוף כאן באתר וישכיב את כל שחקני שיקהו בנוק אאוט …

    1. בסדר, טאטאתם אותנו כהוגן, הכל יפה לפני ובמהלך סדרה, אבל אחרי הסוויפ עוד לבוא ולהקניט? צריך להיות בן אדם קטן וספורטאי עלוב במיוחד בשביל זה.

      1. אני יודע שהטאטוא עוד כואב וטרי אבל אשמח לקרוא איזה פוסט על לאן הרפטורס הולכים מכאן. הרי, אחרי הטרייד של גיי באמצע העונה שעברה יצא להם פלייאוף במקום טנקינג אבל נראה שהם לא הולכים לשומקום כרגע. רוס לא עומד בציפיות, גם לא וולנציונאס. לאורי עם חצי עונה מדהימה וחצי שני איומה ואיתה גם הפלייאוף. דרוזן לא הסיר לגמרי את הספק אם הוא מספיק טוב להנהיג קבוצה באמת טובה.

      2. אני מבין שזה כואב בתור אוהד, אבל הוא קורע מצחוק ומוסיף הרבה צבע בהקנטות שלו. תחתימו אותו בשנה הבאה!

    1. מצחיק ועצוב כאחד… ואיתונכבחירה 2 הפיסטונס לקחו אליפות, מעניין כמה יכלו להיות להם עם שחקן קצת יותר טוב מאותו דראפט מדהים.

  2. האם נצחון לקליבלנד ללא לאב בחצי הגמר על שיקאגו (כנראה) = עונה נוספת לבלאט + וויתור על לאב לעונה הבאה ?

  3. לדעתי הצנועה, קליבלנד ללא לאב היא אנדרדוג נגד שיקגו. אני ממש מתפעל ממה שראיתי מהם בשני המשחקים האחרונים. באטלר וסנל , ממש ממש מרשימים.

    1. דעתך אינה צנועה. היא מדוייקת לחלוטין. ללא לאב אני מאמין בעליונותה של שיקגו. גם עם לאב, שיקגו שווה לקאבס לפחות.

      1. כבר כתבתי בעבר כי לדעתי שיקגו טובה יותר אך ….
        זה היה אז לפני הפציעה של לאב עכשיו יש לנו קבוצה בטירוף ששמה קליבלנד שתעלה כבר במשחק הראשון רועדת מאימת היריבה , כאשר קבוצה עולה למגרש מפוחדת היא בדרך כלל מתפוצצת .
        אם כך דוקא עכשיו הכוחות שווים עם יתרון קל לקליבלנד , ולכן קשה מאד לנבא את עתיד הסדרה הזו על הנייר שיקגו טובים יותר ,אך מתי לאחרונה נייר ניצח סידרת פלייאוף ?

  4. אני לא יודע למה אתה ואחרים החלטתם שהאולם בברוקלין היה חצי ריק.
    היו 17732 אלף צופים,שזו התפוסה המלאה..כנראה הסתכלתם בתחילת הרבע ה1 או ה3.

  5. הסיקור שלך טוב בהרבה מהסדרות המשעממות (למעט ס.א /קליפרס).
    אני מקווה ומאמין שנקבל פיצוי הולם החל מהשלב הבא.

  6. צ'אנסי בילאפס אומר שהניקס לא צריכים להתבסס על מלו. כנראה שפיל ג'קסון היה מקשיב לזה רק אם שונריו סוזוקי או לאו דזה, שניים ממורי הזן הידועים ביותר, היו אומרים את זה.

    בזבוז של חוזה מקס'

    1. מדהים איך שהם לא יתפטרו ממנו בקיץ האחרון. אחד המהלכים הדבילים של הקיץ, הזן אכזב פה אולי הוא חושב שמלו יעזור לו למשוך עוד כוכב גדול בהמשך (מה שלא נראה לי) מה גם שהעיר ניו יורק לבד מספיקה לו (בנוסף למאסטר) למשוך איזה כוכב שהוא רוצה.

  7. 1- האולם בברוקלין היה מלא לגמרי
    2- לא שרקו לדרון בוז בהצגת השחקנים

    קליבלנד עוברים את שיקאגו עם ובלי לאב, אז לכל החסרי הבנה- תרגעו

    1. הי

      שרדתי את המחצית הראשונה במשחק האחרון בין הקבוצות.
      בטקס הצגת שחקנים אני יכול להישבע ששמעתי שריקות בוז כשהציגו אותו, ובצילום אוויר של המגרש היה נראה שהאולם די ריק.

      אם טעיתי (ואני מבין ממך ומירון למעלה שאכן טעיתי), קבלו התנצלותי. אבדוק יותר לעומק בפעם הבאה.

  8. שווה לראות את הבולס רק עבור ג׳יימי באטלר
    ההוקס הגיעו לא בשיאים לפוסט סיזן וכיאה למעמדם יעופו שוב בחצי הגמר ?
    שיקגו כבר מריחה דם וזה עלול לעלות לה בהפסד הלילה , היה קצת דם רע מול מילווקי
    ממפיס ניצלה הודות למבנה המגוחך שנתן לה ביתיות מהמקום החמישי

  9. תאכלס עוד יום משעמם בפלייאוף די רדום עד עכשיו (חוץ מהספרס קליפרס).
    הסיבוב הבא כבר יהיה הרבה יותר מעניין.

    קליבלנד לדעתי ינצחו את שיקגו אחרי שירקו הרבה דם (לא מטאפורית, נואה ולברון זה סיפור "אהבה" ישן).
    וושינגטון (המפתיעה) ואטלנטה (המאכזבת) גם נראות מאוד שקולות.
    ובמערב בכלל חגיגה, ההתקפה של GSW מול ההגנה של הדובים, והמכונה של הספרס(אינשאללה) מול השהאיד וחבריו.

    שיגמר כבר הסיבוב המשמים הזה, ויאללה, בואו נתחיל!

  10. הכדורסל בסדרות האלה לא משעמם בכלל, הוא מצוין ! מה שמאכזב הוא המתח הסדרות, שברובן לא מאוזנות. אבל הכדורסל נטו בסדר גמור.

    1. על טעם ועל ריח…
      חוץ מספרס-קליפרס, וקצת גולדן סטייט ויוסטון אני די השתעממתי.
      במיוחד התאכזבתי מדאלאס ואטלנטה.

      1. פירס אפילו לא התנדב לשלם על הבובת ברבי שכספי קנה לה מכספו הפרטי, אם זה לא נחשב שחקן מלוכלך, אז איני יודע לכלוך מהו.

        1. ברבי?! זו אלזה מ-"פרוזן"! (שלא תגידו שאני לא תורמת מידע בעל ערך רב לאתר..)
          העיקר שכספי יצא טוב מהסיפור ואולי זה יתרום לחוזה הבא שלו.

  11. תודה על הסיקור המקדים.
    אם לאב אכן חוזר תוך שבועיים, ניצחון של מילווקי היום (מה שלדעת אל יקרה) יכול להציל לקאבס את העונה. בלעדיו, לא רואה מצב שהם עובדים את שיקגו, קל וחמר אם סמית אל שיחק במשחק הראשון.
    ברוקלין-אטלנטה – ערוץ 5 לייב (58).

  12. כתב כבר מישו, ללא לאב, וגיי אר סמית, קליבלנד מפסידה את הראשון. וללא לאב, היא אינה לוקחת משחק בשיקגו. = הדחה

    שני דברים יכולים לעודד אותנו, א. היחסים הרעועים בין טום ת'יבודו להנהלה \ כוכבים.
    ב. אם לברון יתחיל להראות כמו פאקינג לברון ג'יימס ממיאמי. המאנסטר שפורץ לסל, ולא מנהל משחק, נטול סרט הזעה, שמחטיא עונשין בסיטונאות.

  13. (הומור משובח בסגנון של האשך):
    ראיתי וזהיתי את דרון וילאמס בתחנה המרכזית הישנה
    התקשרתי לברוקלין ושיחדו אותי שחלילה לא אגלה
    למה שיכול להזיק לקבוצתם.

  14. רון פרוויו משובח מאד תודה רבה.
    בכלל פתחתי עכשיו וראיתי אסי ויונתן וזעפרני
    ומנחם על הספרס ומנחם על איגרוף
    ועוד שמעייפות קשה לי לקרוא הכל
    אני הולך להנות בגדול שבימים הקרובים אקרא,
    וגם מלא תגובות מעניינות.
    דורון שאוהב אך התגלה בתור אוהד חמום מח שכועס
    על אוליניק, למרות שחשבתי שאני נינוח כי אני לא שרוף
    על קבוצה אחת ופחות כואב לי, אז אתמול גיליתי עוד צד.
    תודה ברצינות על הכתיבה שלכם שיוצרת אתר מופלא מאין כמותו
    באמת. פיצוץ של כתבות טובות למול אדם עייף, בכיף.

  15. ברץ אני מצטער על טורונטו, הופתעתי לרעה.
    ס"הכ עונה מצוינת לקנדים!
    ואתה צודק במה שכתבת.
    שנה הבאה בתקווה

    1. מה שיפה אצל הבאקס היא האמונה שלא נסדקה למרות הפיגור בסדרה. גם כשהם הפסידו, הם נתנו 100% עד הרגע האחרון.
      (למרות של-100% שלהם תקרה נמוכה משל שיקאגו בגלל התקפה בינונית מינוס)

  16. אני מדמיין איך עכשיו fanboy ו- chum chum (מייק מילר ולברון) יושבים בסלון אחוזת ג'יימס באקרון, ומעירים את השכנים עם צעקות העידוד למילווקי…

    1. הוא לא קלעי, אבל שחקן חכם ואנרגטי, אתלט נהדר..הגובה שלו יחסית לעמדה מקנה לו מיס-מאצ' אוטומטי בפוסט נגד כל פוינט גארד אחר, וזה היבט אחד במשחק שלו שהוא כבר יודע איך לנצל.

  17. ליאונרד הסנטר הלבן הצעיר של פורטלנד חייב לקבל יותר דקות! גם לופז השתפר בצורה משמעותית והוא לא נופל היום בהרבה מאחיו.
    22-22.
    עולה למיטה. מספיק שניים ורבע משחקים להיום.

  18. יאללה מילווקי! נבנתה שם חבורת שחקנים הכי מעניינת שאני זוכר בהרבה זמן. כמה כישרון נא. עדיין בוסר אבל אפשר לראות איזה פירות איכותיים יכולים לצאת מהקבוצה הזו. כל כך מתבאס שסנדרס נרקב מוקדם, תארו איך הם היו נראים איתו (מלפני שנתיים) באמצע.
    עדיין לא מבין למה הנסון מקבל כל כך מעט דקות, הוא אחד השחקנים עם התפוקה הכי עקבית ביחס לכמות הדקות שלו.
    יאללה שיתנו בראש במילווקי, למרות שזה חצי משחק בית לשיקגו (יש במילווקי יותר אוהדי שיקגו מאוהדי מילווקי)

          1. למה בדיחה?
            JR למד האבקות בקרקס של ה-WWE, וכן מספיקה מכה תיאטרלית ל-KO.
            אוליניק למד בריחים ב- MMA, וניצח ב-KO הרבה יותר משכנע.

            הליגה מתגמלת רצינות…

  19. ההגנה של ממפיס רוצחת את פורטלנד מצד שני ההתקפה של ממפיס לא מצליחה לשים סל.

    אני לא חושב שלממפיס יש סיכוי בכושר הזה מול גולדן סטייט. עד כמה שההגנה שלה טובה ההתקפה שלה גרועה יותר.

    1. אם יש קבוצה עם כלים שמתאימים בדיוק לתקוף את ההגנה של ממפיס, זאת הוואריארס. הרבה קלעים, וגבוהים שיודעים להניע כדור.

  20. MCW הראה הרבה אופי במשחק הזה (כפי שמצופה ממשחק פלייאוף).
    המעבר למילווקי עשתה לו טוב.
    ויש סיכוי די טוב שהסדרה עוד תחזור לשיקגו בשביל ההכרעה.

  21. ממפיס שולטת בסדרה הזו אבל סיום המשחק הזה צריך להדאיג אותה. לדעתי וינס קרטר חייב להיות על המגרש ברגעי תקיעות התקפיים כאלה. זי בו בלתי מורגש.
    מול ג"ס אני עדיין חושב שהם יכולים לנצח באלימות.

  22. דורון ווליאמס חידה בעיני, רכז שמאוד אהבתי, סגנון משחק ארופאי לגמרי, קלעי מעולה עם חלק גוף עליון חזק, הבנתי שיש לו בעיות בעקב שהשפיעו על העלייה לקליעה שלו, אף פעם לא היה מהיר מאוד אבל בשנים האחרונות נראה כבד, מקווה שיחזור לעצמו, אצלי בכל אופן באמת היה לפני כריס פול..

  23. דיקאגו מסתבכת, לא יפסידו למילווקי אבל הם מתעייפים מאד. בעיקר באטלר ( מישהו יכול לרשום כמה דקות שיחק הלילה? )

    1. קשה לי להאמין.
      עם לאב – הייתי מוכן אפילו להמר על סוויפ.
      בלי לאב – ב6
      אבל אם תקח בחשבון גם את ההיעדרות של JR אז הם יהיו ללא 2 שחקני חמישיה ב2 משחקי הבית הראשונים.
      ז"א שסביר להניח שהם יפסידו לפחות אחד מהם (אם לא את שניהם).
      תומפסון ושאמפרט יכנסו לחמישיה – והם בהחלט יכולים לתת פייט רציני. אבל ז"א שאין ספסל.
      דלבדובה, ג'ונס, מילר, פרקינס, מריון – 4 שחקנים שכבר מזמן לא בשיא.
      אלא אם כן קורה איזה נס – הם לא עוברים את שיקגו.

  24. וואלה הפסד מבאס לשיקאגו. הקטע שמילווקי יכלו בקלות להיות עכשיו ביתרון אם היו מנצחים את המשחק השלישי. תכלס אני דואג, רק שלא נהייה הראשונים שמפסידים אחרי 3-0

    מילווקי שנה הבאה (אם הם שומרים על אותו שלד ומשאירים את מידלטון) יהיו קבוצה מטורפת.
    אל תשכחו שהטרייד שהביא את MCW היה באמצע העונה, ולקח להם לא מעט זמן להכניס אותו לעניינים. שנה הבאה הם יהיו הרבה יותר טובים רק בגלל זה שהם שיחקו ביחד. וחוץ מזה ג'ברי פארקר חוזר.
    קבוצה צעירה, אתלטית בטירוף, מה אתם אומרים יתרון ביתיות בפלייאוף שנה הבאה?

    1. וואו כבר הספקתי לשכוח מג'בארי.
      וכן, אני מסכים שאם הם שומרים על השחקנים הנוכחיים – הסיכוי ליתרון ביתיות ממש לא מופרך.

  25. תודה על הסיקור

    כמה קבוצות בהיסטוריה של ה NBA חזרו מ 0 – 3 ל 3 – 3 ?

  26. אמרתי עוד לפני שהסדרה התחילה שהזלזול בברוקלין מוגזם.
    כמעט בכל אתר בארץ או בחו"ל התחזיות נעו בין סוויפ לאולי גניבה של משחק אחד.
    וכמו שאמרתי אחרי משחק 3,אם הנטס משווים ל2-2 לדעתי הם לוקחים את הסדרה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט